Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:36:
[...]

Via recovery mode en dan wipe data/factory reset en wipe cache partition. Vergeet niet dat je alles kwijt raakt behalve wat je op je internel sdcard hebt zoals fotos videos enz.
Kan het niet gewoon via het menu?
Instellingen -> Privacy -> fabrieksinstellingen terug?

Of krijg je dan de full reset zoals jij verteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
BillSpaarbank schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:45:
[...]

Zoek even in het custom rom topic naar de bestanden gepost door Kalua. Verdiep je eerst even in de werking van Odin en flash dan op je gemak naar JP6.

Nou vooruit:

Bestanden in post:
Kalua in "[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's ..."

Voorbeeld: Als je het plaatje volgt komt alles goed.
Kalua in "[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's ..."

alles geheel op eigen risico uiteraard ;)
Bedankt voor je hulp. Ik heb hier het een en ander mee geprobeerd en kreeg het niet voor mekaar. Ben daarom naar Samsung servicepunt in rijssen geweest. Bij Teunis hebben ze hem geflashed, naar 2.2 en hij doet het weer. Dit alles binnen 15 minuten.

Pff was me wel even een dagje... Jammer dat ik nu alles kwijt ben, maar mijn telefoon doet het nog. Ben er achter gekomen, dat na de installatie van Kies mijn laptop compleet van slag is. Als ik via usb iets aansluit, card reader of galaxy s, dan reset hij zich...blauw scherm, windows start opnieuw op. Erg handig, in combinatie met flashen van een telefoon! :( Dank u Samsung voor KIES :/ en alle mooie blauwe schermen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:01
Bij mij is de originele stille stand verdwenen.
Normaal had je: Stille stand > tril stand > geluid aan op meerdere niveau's.

Nu kan je alleen nog maar via instellingen > geluid en dan eventueel trillen altijd uit zetten.

Meer mensen die dit kunnen bevestigen?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zo, 2.2 staat er op. Ik had verwacht dat er ook een goede lag fix in zou zitten maar ik merk niets wat betreft verbeterde snelheid ten opzichte van 2.1 helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:55:
[...]

Kan het niet gewoon via het menu?
Instellingen -> Privacy -> fabrieksinstellingen terug?

Of krijg je dan de full reset zoals jij verteld?
Goed geraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Net 2.2 erop gezet maar ik merk maar weinig verschil ten opzichte van 2.1, toch wel jammer.
Wat is een normale quadrant score voor een galaxy S met froyo?
Ik heb hem net gedraaid en haalde 986, zelfs een desire op 2.2 haalt meer terwijl een Galaxy S toch echt sneller hoort te zijn lijkt me :X

[ Voor 20% gewijzigd door Redblader op 05-11-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Redblader schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:15:
Net 2.2 erop gezet maar ik merk maar weinig verschil ten opzichte van 2.1, toch wel jammer.
Ik heb hem net gedraaid en haalde 986.
Ik haalde 775. Zit er hard over na te denken om een restore te doen.
En anders vanavond maar een root + lag fix er op te zetten.

Zolang m'n telefoonnummers op m'n SIM blijven staan vind ik het best :P

Edit: Haal zojuist 962 na 2x een score in de 700 gehaald te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Fanatix op 05-11-2010 17:26 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redblader schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:15:
Ik heb hem net gedraaid en haalde 986.
986 is normaal. Het verschil zit ook niet in de snelheid, maar meer in stabiliteit, gebruiksgemak, baterijduur en gps. Als je iets aan de snelheid wilt doen moet je een bewerkte kernel flashen of een lagfix toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Onbegrijpelijk dat Samsung niets aan de snelheid heeft gedaan. Het toestel lagged nog steeds :( Soms lijkt het zelfs nog trager te zijn dan met 2.1; een reactie die je op Androidworld ook veel leest.

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 05-11-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:22:
Onbegrijpelijk dat Samsung niets aan de snelheid heeft gedaan. Het toestel lagged nog steeds :( Soms lijkt het zelfs nog trager te zijn dan met 2.1; een reactie die je op Androidworld ook veel leest.
Zoals ik al eerder zij een update zonder hard reset heeft volgens mij geen enkel nut kwa snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik merk ook een (kleine) vertaging tov 2.1, die het bij mij altijd perfect heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:39:
[...]

Zoals ik al eerder zij een update zonder hard reset heeft volgens mij geen enkel nut kwa snelheid.
Een reset zou niet nodig moeten zijn wanneer het geheel goed ontwikkeld is. Ook anderen die wel een reset uitvoeren hebben nog steeds last van lag tot zelfs meer lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Samsung_Benelux tweete zojuist dat de officiele upgrade uit is voor nederland via KIES:

Samsung_Benelux Samsung Benelux
by SamFirmware
Samsung Galaxy S Android 2.2 (Froyo) update for the Netherlands now available through KIES
2 hours ago Favorite Retweet Reply

Werkt dit bij iemand, ik heb een simlock vrij toestel maar zie niet dat er een update beschikbaar is.
Krijgt 1 van jullie dit wel?

Flashen heb ik al vaker via odin gedaan maar wil graag de volledig officiele update voor nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:32

bdu

Update is aangeboden, upgrade uitgevoerd, alleen blijf ik hangen op de opstart-'S'..

[edit] Lijkt te zijn gelukt.. hij gaat nu weer wat verder.. thanks

[ Voor 29% gewijzigd door bdu op 05-11-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Dat kan heel wat minuten duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:47:
[...]

Een reset zou niet nodig moeten zijn wanneer het geheel goed ontwikkeld is. Ook anderen die wel een reset uitvoeren hebben nog steeds last van lag tot zelfs meer lag.
Misschien is het geheel niet goed ontwikkeld ? Als je een hard reset doet, dan heb je een tijdje geen last van lags. Er zijn mensen die een milli seconde als lag beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 23:44
Ik heb zelf wel weer de lagfix toegepast want echt sneller werd mijn samsung niet met 2.2.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:32:
[...]

Ja een factory reset is aangeraden, maar vergeet niet dat je alles kwijt raakt (apps telefoonlijst enz).
FF hoor, maar je contact lijst staat toch gewoon ook in je Gmail op je pc en dus ergens op een server? Komt dat niet automatisch terug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 23:44
partyondude schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:19:
[...]

FF hoor, maar je contact lijst staat toch gewoon ook in je Gmail op je pc en dus ergens op een server? Komt dat niet automatisch terug dan?
als je de contacten op je gmail heb dan komt dat weer terug idd.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je een backup van je contacten hebt gemaakt is het geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]

Ik heb alle contacten op de sim opgeslagen, dan behoud je ze ook gewoon, in versie 2.2 kan je je contacten ook backuppen, doe dit naar de externe micro sd kaart. dan behoud je hem ook.

Tevens draait nu 2.2 veel beter na een factory reset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste manier voor een overstap naar 2.2 is volgens mij toch Flashen via odin. Eerst een hard reset daarna flashen en daarna weer een hard reset. Wat ik ook doe is de internel sdcard schoonmaken van app gegevens enz. Ik draai nu al 2 weken zonder enkel lag. Ik heb alleen een bewerkte kernel, dus geen lagfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Megapaul schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:22:
[...]

als je de contacten op je gmail heb dan komt dat weer terug idd.
Zeker ja, dat is precies de reden dat ik voor een Android toestel gekozen heb. Crasht je pc dan staat het nog ergens en als je je telefoon verneukt dus ook, ideaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Ik heb de update ook nog niet mogen ontvangen. Sowieso staat er bij mij JM1 op en iets nieuwers heb ik nog nooit aangeboden gekregen.

[ Voor 41% gewijzigd door shytah op 05-11-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Na de upgrade was 2.2 echt laggy als hel, maar pas na een fabrieksreset had ik echt zoiets van WAAUW. Voor mij is deze update echt super. Flash werkt prima en ik heb al mijn apps er binnen een kwartier weer opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:00
Er is iets mis gegaan bij de update via Kies... Telefoon liet een werkend Android-poppetje zien (downloading), maar Kies gaf een foutmelding. Daarna ging de telefoon uit. Vervolgens opnieuw opgestart, maar hij start helemaal niet op... Ik kom ook niet in recovery-mode, want dat zie ik weer dat werkende poppetje...

Het enige wat ik heb gedaan is een lagfix (Voodoo), dat is zeker het probleem? :{ Iemand hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Hmm, Kies zei eerst dat er geen telefoon was aangesloten. Nu ziet tie hem opeens wel, en is hij bezig met het herstellen van de firmware. Even kijken hoe dat gaat :)

edit: Update gedraaid. Maar het werkt nog steeds niet :{ Kies zei dat de telefoon opnieuw zou opstarten maar dat gebeurde niet. Toen batterij eruit gehaald en opgestart. Nu blijven de twee ledjes van de knoppen branden, maar geen Android -O-

[ Voor 42% gewijzigd door kepler op 05-11-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kepler schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:08:
Hmm, Kies zei eerst dat er geen telefoon was aangesloten. Nu ziet tie hem opeens wel, en is hij bezig met het herstellen van de firmware. Even kijken hoe dat gaat :)

edit: Update gedraaid. Maar het werkt nog steeds niet :{ Kies zei dat de telefoon opnieuw zou opstarten maar dat gebeurde niet. Toen batterij eruit gehaald en opgestart. Nu blijven de twee ledjes van de knoppen branden, maar geen Android -O-
je moest voodoo lagfix eerst verwijderen. Doe een factory reset via recovery mode als dit niet lukt Flash froyo met odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 20:10
Begint dit nu alweer.

Mensen eerst alles terug zetten naar het origineel. Vooral lagfixes en vervolgens pas upgraden.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Btje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:23:
Begint dit nu alweer.

Mensen eerst alles terug zetten naar het origineel. Vooral lagfixes en vervolgens pas upgraden.
Dat blijkt, maar omdat ik hem niet geroot had dacht ik dat het geen probleem zou zijn :')

Eerst nadenken en dan doen blijkt maar weer eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:22
Vanavond ook maar eens proberen te updaten. Tot nu heb ik kies niet geprobeerd, totaal niet nodig gehad.
Door de reacties over kies heb ik weinig zin het te instaleren. Kan het ook anders? Ik lees her en der iets over odin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 13:22
vincentc schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:06:
Ik heb zojuist mijn SGS geupdate naar Android 2.2. Omdat na de update allles nog steeds super traag was en sommige dingen zelfs nog trager, heb ik een factory reset uitgevoerd.

Nu wil ik mijn contactpersonen terugzetten via KIES. Alleen als ik dit doe worden de contactpersonen geladen, maar ergens aan het eind krijg ik de melding dat de contactpersonen niet overgezet kunnen worden. Heb het ook met oudere backups geprobeerd, maar dat geeft de zelfde melding. Ook heb ik het met 1 enkele contactpersoon geprobeerd, dit geeft ook de zelfde melding.

Kan iemand mij helpen?

Mijn quadrant score is trouwens 981, is dat goed? Hij lijkt na de factory reset iig wel lekker snel. Geen lag meer.

Ik dacht trouwens dat je apps ook na een factory reset onder downloads in de market bleven staan, maar dat is helaas niet zo. Moet ze nu weer allemaal gaan opzoeken. Heeft iemand daar nog tips voor?

Bedankt,
Vincent
contact probleem is opgelost.

Bij apparaat had ik een andere mobiele telefoon moeten selecteren namelijk GT-I9000 (SIM1) ipv GT-I9000.
Daarna werd de lijst van de telefoon geladen en kon ik op het tabblad pc mijn backup terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik heb net even gekeken of de SGS in KIES wilde updaten, maar helaas krijg ik in het Firmware Update scherm de volgende melding.
No response from server.
Please check if your internet connection is activated and try again.
Ik heb het alweer opgegeven, geen zin om hier de hele avond aan te besteden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:07
Ik wil via Kies update maar hij zegt Batterij te leeg voor upgrade deze zit echt goed vol!
Iemand dit probleem ook gehad en heeft dit opgelost? En hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
batterij moet echt tot de nok toe vol zijn...

edit: dus pas na de melding vol; updaten

[ Voor 32% gewijzigd door smeijers op 05-11-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:34:
Vanavond ook maar eens proberen te updaten. Tot nu heb ik kies niet geprobeerd, totaal niet nodig gehad.
Door de reacties over kies heb ik weinig zin het te instaleren. Kan het ook anders? Ik lees her en der iets over odin?
Kies is makkelijker (als het werkt), je hoeft alleen maar op 'next' te klikken :P
Bij Odin moet je rekening houden met bijv. partioneren en goed op letten dat je geen verkeerde firmwares gaat flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostje123 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:50:
Ik wil via Kies update maar hij zegt Batterij te leeg voor upgrade deze zit echt goed vol!
Iemand dit probleem ook gehad en heeft dit opgelost? En hoe?
Reboot je smartphone en je pc. Als dit niet werk doe een factory reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:57

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

antonboonstra schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:45:
[...]
'k Heb de buttons toch wat kleiner gemaakt, waardoor je nu wel naar alle dagen kan navigeren
En de gratis pagina RTL gemist alweer een update gegeven. Nu ook met thumbnails erbij van de programma's.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Fanatix schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:03:
Bij mij is de originele stille stand verdwenen.
Normaal had je: Stille stand > tril stand > geluid aan op meerdere niveau's.

Nu kan je alleen nog maar via instellingen > geluid en dan eventueel trillen altijd uit zetten.

Meer mensen die dit kunnen bevestigen?
Iemand die dit ff wil checken :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 20:10
Er klopt iets niet bij rtl gemist elke autoblog die ik open is hetzelfde?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:16:
[...]

Wat is hier de probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:16:
[...]

ik heb de volgende opties:
- always
- never
- only in silent mode
- only when not in silent mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:56:
[...]

Reboot je smartphone en je pc. Als dit niet werk doe een factory reset
Alleen smartphone rebooten was genoeg hier dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antonboonstra schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:05:
[...]

En de gratis pagina RTL gemist alweer een update gegeven. Nu ook met thumbnails erbij van de programma's.
Bedankt! Dit kan ik heel goed gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kepler schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:26:
[...]

Dat blijkt, maar omdat ik hem niet geroot had dacht ik dat het geen probleem zou zijn :')

Eerst nadenken en dan doen blijkt maar weer eens :P
Het disabelen van de lagfix is veel essentieler dan het unrooten. Met lagfix krijg je gegarandeerd problemen bij updaten via Kies.
Jammer dat je stress weer moet lezen dat men dit vergeet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:20:
Eindelijk gelukt om KIES te updaten. Ook geen problemen gehad. Was maar paar minuten werk. Maar sinds de update van KIES hangt mijn sgs al een uur aan de laptop. Op het scherm van de sgs staat alleen het "initialeren" icoontje en op KIES word alleen "Apparaat aansluiten. Even wachten...." aangegeven.

Enig idee wat te doen? Als ik een toets indruk op het toestel word de verbinding verbroken.
Ik heb KIES ook geupdate via het programma zelf en dat ging prima. Ik krijg tot nu toe altijd verbinding als ik eerst het programma KIES opstart, de usb kabel in de telefoon stop, kies in het menu voor "Samsung Kies" op de telefoon, KIES gaat initialiseren, na ongeveer 30 seconden trek ik de usb stekker uit het toestel, wacht even een paar tellen, steek de stekker weer in het toestel druk weer op "Samsung Kies" in het menu van de telefoon en nu duurt het ongeveer 30 seconden voordat KIES de telefoon heeft gevonden. Werkt tot nu toe altijd.
WinXp pro, Intel 6850 proc. Dit werkt ook op mijn i7 860 met Win 7, 64 bit.
Voor mij nog geen update beschikbaar via KIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Dat je niet meer makkelijk via de volume toetsen aan de zijkant je telefoon helemaal stil kan maken.
En indien je dat wilt vervolgens op trillen.

Nu moet je dus naar Instellingen en geluid.
Wat gewoon irritant is imo, en een dom besluit van Samsung :)

En ik dus benieuwd was of dat iedereen dit heeft of dat ik soms de enige ben die het nu zo moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Kan het ook niet meer inderdaad.. Beetje raar.
Gelukkig werkt SwitchPro wel erg makkelijk daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
SOEFuture schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:42:
Kan het ook niet meer inderdaad.. Beetje raar.
Gelukkig werkt SwitchPro wel erg makkelijk daarmee :)
Vind het inderdaad enorm irritant, voor die keer dat ik naar bed ga vind ik het niet erg.
Maar soms in overleg of tijdens de les wil ik dat ding gewoon absoluut niet horen of voelen trillen :P

Zal wel eens kijken of er een goede app voor is die dit makkelijk kan regelen.

Hmm SwitchPro dus zoals je net zei, eens ff kijken hoe ik er voor moet betalen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fanatix op 05-11-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:43:
[...]

Vind het inderdaad enorm irritant, voor die keer dat ik naar bed ga vind ik het niet erg.
Maar soms in overleg of tijdens de les wil ik dat ding gewoon absoluut niet horen of voelen trillen :P

Zal wel eens kijken of er een goede app voor is die dit makkelijk kan regelen.

Hmm SwitchPro dus zoals je net zei, eens ff kijken hoe ik er voor moet betalen :)
Maar dan kan je 'm toch gewoon op 'when not in silent mode' zetten?
Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:47:
[...]

Maar dan kan je 'm toch gewoon op 'when not in silent mode' zetten?
Of mis ik iets?
Wil hem ook wel eens alleen op trillen hebben staan, en om dan iedere keer door het menu te browsen vind ik persoonlijk nogal onhandig.
Vandaar :)

Edit: Widgetsoid is een gratis app die dit ook kan. Heb nu gewoon 1 knop waarmee ik kan switchen.
-1 voor Samsung toch.

[ Voor 14% gewijzigd door Fanatix op 05-11-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:49:
[...]

Wil hem ook wel eens alleen op trillen hebben staan, en om dan iedere keer door het menu te browsen vind ik persoonlijk nogal onhandig.
Vandaar :)
Haha, ok. Ik snap 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:57

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Btje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:17:
Er klopt iets niet bij rtl gemist elke autoblog die ik open is hetzelfde?
Misschien omdat rtl die uitzending vaak herhaalt?

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
ik heb KIES geupdate naar versie .100 en er blijkt nu een upgrade voor de SGS te zijn ( froyo ) neem ik aan..
even voor de volle 100% zekerheid een klein vraagje:
als ik met KIES de telefoon update hoef ik toch alleen de contacten te backuppen?
(bij de vorige update van JF3 naar JM2 was dat ook zo...alle apps etc bleven behouden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Joostje123 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:24:
[...]

Alleen smartphone rebooten was genoeg hier dank!
Nou blijkbaar was het toch niet helemaal genoeg. Want er iets mis gegaan tijdens het updaten.
Ik zit nu zonder besturingssysteem. Oude is er af nieuwe is er niet op. Hij gaf tijdens het updaten wel opeens melding usb apparaat niet bekend (maar dat leek me logisch want hij zit een tijdje zonder iets waar die hem aan moet herkennen) maar daarna gaf Kies ook nog een fout en stopte die met updaten.

Hoe kan ik nou wel weer een besturingssysteem erop gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostje123 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:54:
[...]

Nou blijkbaar was het toch niet helemaal genoeg. Want er iets mis gegaan tijdens het updaten.
Ik zit nu zonder besturingssysteem. Oude is er af nieuwe is er niet op. Hij gaf tijdens het updaten wel opeens melding usb apparaat niet bekend (maar dat leek me logisch want hij zit een tijdje zonder iets waar die hem aan moet herkennen) maar daarna gaf Kies ook nog een fout en stopte die met updaten.

Als je nog in download-mode kan komen, dan flashen met Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Fanatix schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:34:
[...]

Dat je niet meer makkelijk via de volume toetsen aan de zijkant je telefoon helemaal stil kan maken.
En indien je dat wilt vervolgens op trillen.

Nu moet je dus naar Instellingen en geluid.
Wat gewoon irritant is imo, en een dom besluit van Samsung :)

En ik dus benieuwd was of dat iedereen dit heeft of dat ik soms de enige ben die het nu zo moet doen.
Ik kan hier gewoon aan de zijkant op trill functie komen hoor. Jpa versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Gewoon nog een keer aan Kies hangen? Anders Factory Reset doen (volume up, home-button en power button indrukken, dan factory reset kiezen :) )

Draai nu 2.2 en aantal leuke kleine verbeteringen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
of bedoel je helemaaaal muis stil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
martijn24 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:00:
[...]

Ik kan hier gewoon aan de zijkant op trill functie komen hoor. Jpa versie
En kan je vervolgens ook naar silentmode, (compleet stil, geen trillen en geen geluid) dus nog een keer naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Fanatix schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:01:
[...]

En kan je vervolgens ook naar silentmode, (compleet stil, geen trillen en geen geluid) dus nog een keer naar beneden?
Nee alleen TRillen, kan me niet herinneren dat dit anders was voorheen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik draai de froyo update en de lag is wederom om van te huilen. Ik wil dus de OCLF installeren. Volgens de OCLF app is mijn SGS niet geroot. Ik gebruik de One click root methode.

Als ik deze methode start (USB in debug, one click root 2.2) reboot mijn SGS in recovery mode zoals normaal. Maar als ik dan update.zip kies dan geeft hij aan dat het niet mag oid. (verification failed)

Wat doe ik verkeerd

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:01:
[...]

Dit staat toch bovenin als je het balkje naar beneden trekt!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:16:
Ik draai de froyo update en de lag is wederom om van te huilen. Ik wil dus de OCLF installeren. Volgens de OCLF app is mijn SGS niet geroot. Ik gebruik de One click root methode.

Als ik deze methode start (USB in debug, one click root 2.2) reboot mijn SGS in recovery mode zoals normaal. Maar als ik dan update.zip kies dan geeft hij aan dat het niet mag oid.

Wat doe ik verkeerd
Geen 2e recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

al een factory reset gegeven en heb je dan nog steeds lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:17:
[...]

Dit staat toch bij het balkje als je het balkje naar beneden trekt!!??
Het probleem is dus dat je eerst beide kon doen en nu moet je eerst naar de instellen van het geluid gaan.
En niet dat je of trillen of silent mode kon aanzetten.

Nogmaals mijn oplossing:
Widgetsoid hiermee gewoon een knop gemaakt die het wisselen weer mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024

Als ik deze methode start (USB in debug, one click root 2.2) reboot mijn SGS in recovery mode zoals normaal. Maar als ik dan update.zip kies dan geeft hij aan dat het niet mag oid.

Wat doe ik verkeerd
Superuser ook geinstalleerd ? Want die zorgt voor het toekennen van rootpermissies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Laatst online: 22-01-2023

Wat doe ik verkeerd
OCLF root werkt niet in 2.2. Wel de lagfix. Maar eerst ff onderstaande link gebruiken om te rooten
http://www.addictivetips....9000-with-a-single-click/

maar hoort in ander topic thuis,

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hannes_ schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:19:
[...]

Superuser ook geinstalleerd ? Want die zorgt voor het toekennen van rootpermissies.
Die zit in de update.zip, die hij niet mag installeren (unsigned) omdat hij in 3e recovery zit.

-edit-
Deze werkt wel (zelf ook gedaan)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Embryo1 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:22:
[...]

OCLF root werkt niet in 2.2. Wel de lagfix. Maar eerst ff onderstaande link gebruiken om te rooten
http://www.addictivetips....9000-with-a-single-click/

maar hoort in ander topic thuis,
die gebruik ik...

Is er iemand in de buurt van Hoofddorp die deze @#$%zooi voor me wilt doen die het wel kan?
prijs komen we wel uit

[ Voor 13% gewijzigd door Dani86 op 05-11-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Dani86 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:24:
[...]

die gebruik ik...

Is er iemand in de buurt van Hoofddorp die deze @#$%zooi voor me wilt doen die het wel kan?
prijs komen we wel uit
Sorry, ik begreep dat je One Click Lag Fix (OCLF) aan het gebruiken was.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Embryo1 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:33:
[...]

Sorry, ik begreep dat je One Click Lag Fix (OCLF) aan het gebruiken was.
NP,

nog iets: Ik had een exchange account van mn hotmail opgezet. Toen had de SGS ál mn hotmail contact geimporteerd. Dit wilde ik niet dus had ik ze verwijderd. Net logde ik in op MSN zijn ALLE contacts gewoon WEG!

Uitkijken dus.

Ik ga dit ding op marktplaats zetten denk ik. Hij komt me elke dag wel de strot uit.

Het plastic is goedkoper dan een speelgoedtelefoon.
De BT wilt om de 3-4 dagen niet pairen met mn autoradio (SE C905, Nokia E71, HTC HD2 deden het altijd prima).
Dan is het wel de lag. Waarom moet ik een telefoon van 500€ rooten om lag op te lossen met een app die een huis tuin en keuken dev heeft gemaakt?
Of de homescreens, als ik de SGS opnieuw opstart staan 50% van de app shortcuts niet meer op de homescreens waar ik ze neer had gezet. zowel met 2.1 als 2.2. Is dat zo moeilijk?
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar dat vind ik zonde van de moeite.

Ik had na mijn Samsung D500 gezworen nooit meer een Samsung te nemen. Had ik me er maar aan gehouden....

[ Voor 39% gewijzigd door Dani86 op 05-11-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de SGS geupdate naar 2.2.
nu heeft de SGS de volgende mogelijkheid: Video-opnamen in MP4-formaat
ik heb hier gelezen dat dit bestand nu wel door een PS3 wordt ondersteund, maar ik krijg nog steeds te zien dat dit een unsupported bestand is,weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 19:38
Zonder reg hack of iets dergelijks de Froyo 2.2 update aangeboden gekregen via Kies en net upgrade uitgevoerd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
geen data verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Ik heb vanmiddag m'n SGS geupdate naar Froyo. En ik heb sindsdien iets heel verontrustends geconstateerd. Ik draai Froyo (en draaide 2.1) zonder fratsen, geen root of lagfix. Maar ik heb vandaag sinds de update al 3 tot 4 keer gehad dat het scherm niet wil aanslaan. De enige reden dat ik weet dat m'n telefoon wél aanstaat is dat m'n computer 'm wel kan zien zodra ik hem dan aan de USB-kabel gooi (ik kan dan ook gewoon bijv. via KIES in m'n telefoon etc.) Dus het lijkt me aan het scherm te liggen, die niet wil aangaan. De enige oplossing die ik heb is uiteindelijk de aanknop zo lang inhouden dat de telefoon opnieuw aangaat/opnieuw opstart.

Dit gebeurt op random momenten, terwijl de telefoon gewoon bijvoorbeeld standby (scherm uit, niets draait) ligt ergens. Dan krijg ik 'm vervolgens gewoon niet aan. Accu is 90% vol, het moet wel iets te maken hebben met de update want ik heb het hiervoor nog nooit meegemaakt. Meer mensen met dit verhaal sinds Froyo?

[ Voor 9% gewijzigd door Blite op 05-11-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Blite schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:09:
Ik heb vanmiddag m'n SGS geupdate naar Froyo. En ik heb sindsdien iets heel verontrustends geconstateerd. Ik draai Froyo (en draaide 2.1) zonder fratsen, geen root of lagfix. Maar ik heb vandaag sinds de update al 3 tot 4 keer gehad dat het scherm niet wil aanslaan. De enige reden dat ik weet dat m'n telefoon wél aanstaat is dat m'n computer 'm wel kan zien zodra ik hem dan aan de USB-kabel gooi (ik kan dan ook gewoon bijv. via KIES in m'n telefoon etc.) Dus het lijkt me aan het scherm te liggen, die niet wil aangaan. De enige oplossing die ik heb is uiteindelijk de aanknop zo lang inhouden dat de telefoon opnieuw aangaat/opnieuw opstart.

Dit gebeurt op random momenten, terwijl de telefoon gewoon bijvoorbeeld standby (scherm uit, niets draait) ligt ergens. Dan krijg ik 'm vervolgens gewoon niet aan. Accu is 90% vol, het moet wel iets te maken hebben met de update want ik heb het hiervoor nog nooit meegemaakt. Meer mensen met dit verhaal sinds Froyo?
Klinkt niet leuk. Heb je al eens wipe cache en/of factory reset gedaan ? Dat kan veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Na 2.1-update1 met goede tevredenheid te hebben gedraaid heb ik ook maar de update 2.2 gewaagd. Alles liep wat stoterig, ik ben geen zeur. maar ik ging er wel duidelijk op achteruit!. erna maar factory reset gedaan. en nu draait alles als een zonnetje. dus mensen. doe die reset..

Nog een vraag, is er een manier om flash uit te schakelen? sites met flash laden gaat wat langzamer, en als ik echt flash wil. wil ik het zelf kunnen aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Dani86 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:40:
[...]

Ik had na mijn Samsung D500 gezworen nooit meer een Samsung te nemen. Had ik me er maar aan gehouden....
Toevallig, de D500 was één van mijn meest geliefde telefoons en ook één van de redenen om weer voor een Samsung te kiezen!

Ik draai momenteel 2.1 met update1 en ervaar nauwelijks lag en de gps werkt goed dus ik wacht wel met updaten tot ik er een reden voor heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Dacuuu schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:39:
Na 2.1-update1 met goede tevredenheid te hebben gedraaid heb ik ook maar de update 2.2 gewaagd. Alles liep wat stoterig, ik ben geen zeur. maar ik ging er wel duidelijk op achteruit!. erna maar factory reset gedaan. en nu draait alles als een zonnetje. dus mensen. doe die reset..

Nog een vraag, is er een manier om flash uit te schakelen? sites met flash laden gaat wat langzamer, en als ik echt flash wil. wil ik het zelf kunnen aan zetten.
ben erg benieuwd of je ook apps etc. kwijt was.
na factory reset waarschijnlijk wel zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe Je kunt checken welke landcode je hebt? Ga online met Wreckless racing. Ik wordt naar een een Zweedse server geleidt.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Nasonia schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:39:
[...]
Ik draai momenteel 2.1 met update1 en ervaar nauwelijks lag en de gps werkt goed dus ik wacht wel met updaten tot ik er een reden voor heb. :)
idem, maar merk dat gps aanmerkelijk wiebeliger is dan op mijn 2.1..ook merk ik dat het invloed heeft of je de hulp van netwerken inschakelt bij de gps.
in de regel werkt het beter zonder steun van de masten van de providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno !
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:11
Voor de mensen die zonder reg-hack geupdate hebben naar Froyo: welke versie draait nu op jullie toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Embryo1 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:25:
[...]

Klinkt niet leuk. Heb je al eens wipe cache en/of factory reset gedaan ? Dat kan veel schelen.
Wil wel factory reset doen, maar is best ingrijpend. Is er een manier om wifi-wachtwoorden en mailaccounts te backuppen? :) (contacten kan via KIES)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
KIES is hier nogal kansloos...
Hij houd en consequent 150KB voor het einde van de update er mee op...
en de oude versie herkend de telefoon niet eens...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:42:
[...]

ben erg benieuwd of je ook apps etc. kwijt was.
na factory reset waarschijnlijk wel zeker
Je ben meer dan allleen je apps kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Vanavond toch maar KIES geinstalleerd en m'n Galaxy de update gegeven.
Eerst alle contacten, angenda etc opgeslagen en een factory reset gedaan. Na alles wat ik heb gehoord van KIES verliep hier alles naar mijn verbazing vlekkeloos :)
Hij draait nu op 2.2.
Ik zit alleen te denken om een lagfix er nog op te gooien nu ik toch bezig ben alleen weet ik daar nog niet veel van, hoe de-instaleer ik dat, wat doet het precies met mijn toestel bv, heeft iemand een mooie guide mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:45:
Hoe Je kunt checken welke landcode je hebt? Ga online met Wreckless racing. Ik wordt naar een een Zweedse server geleidt.. :o
*#272*imei* en voor 2.1 *#272*hhmm*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostje123 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:54:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem. zit met een SGS met een zwart scherm en dat verrekte KIES dat zegt dat de firmwareupdate niet goed is gegaan. Hij wil het herstellen maar KIES ziet geen telefoon. Sterker nog, heel windows ziet geen telefoon. Galaxy is zwart en blijft zwart. Iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updaten via kies is dus echt een probleem. Wat een slechte service van samsung zeg, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:58:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem. zit met een SGS met een zwart scherm en dat verrekte KIES dat zegt dat de firmwareupdate niet goed is gegaan. Hij wil het herstellen maar KIES ziet geen telefoon. Sterker nog, heel windows ziet geen telefoon. Galaxy is zwart en blijft zwart. Iemand een oplossing???
Volgens mij moet jij een via de recovery mode een factory reset proberen. Als dat niet werkt moet je via odin flashen, anders moet je naar een servicepunt om geholpen te worden. Probeer ook eens een paar keer opnieuw starten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zag vandaag ook de 2.2 update in kies. Update is goed gegaan. Heb de sgs pas en wilde hem toch opnieuw inrichten en heb gelijk een factory reset gedaan enzo. Daarna nog succesvol geroot en de oclf erop gezet.

Echter zie ik nu een aantal apps waarvoor ik betaald heb niet meer in de market, waaronder Navigon :(

Dit is dus de officiele 2.2, geen registry hack versie of zo. Hebben andere ook last dat apps niet meer in de market staan?

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:08:
[...]

Volgens mij moet jij een via de recovery mode een factory reset proberen. Als dat niet werkt moet je via odin flashen, anders moet je naar een servicepunt om geholpen te worden. Probeer ook eens een paar keer opnieuw starten.
Ja, maar dan moet ik eerst die telefoon aan de praat krijgen. Die doet helemaal niets. Ook als ik oplader aansluit niets, ook als ik aan knop indruk niets, helemaal niets. Als windows en KIES hem dan ook nog niet herkennen dan kan ik verde niets meer. Lees net hoe ik factory reset moet doen, kijken of dat iets uithaalt.

http://www.androidworld.n...rd-resetten-galaxy-s.html

Op hoop van zegen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Ik heb een factory reset gedaan en ben dus alles kwijt van de foon (duh :P ).
Hoe zit het eigenlijk met gekochte apps uit de market: Kan ik die gewoon opnieuw downloaden en installen, zonder opnieuw te dokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Artuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:03:
Ik mis de letter "M" in het contactenlijst. Jullie?

Edit: nu meer dan alleen de M.. weet ik niet waar aan ligt/././
Haal het woord vlekkeloos maar uit m'n vorige post :X

Ik heb hetzelfde probleem nu van missende letters.
Heeft iemand hier iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:17:
[...]

Haal het woord vlekkeloos maar uit m'n vorige post :X

Ik heb hetzelfde probleem nu van missende letters.
Heeft iemand hier iets op gevonden?
Is normaal iedereen die froyo draait heeft dit. Ik weet alleen niet waarom zij dit hebben gedaan. Ik mis de H de M staat er gewoon bij mij.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Raymond schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:16:
Ik heb een factory reset gedaan en ben dus alles kwijt van de foon (duh :P ).
Hoe zit het eigenlijk met gekochte apps uit de market: Kan ik die gewoon opnieuw downloaden en installen, zonder opnieuw te dokken?
Zie mijn vorige reactie.
De meeste van mijn apps kon ik gewoon weer downloaden, deze hadden de status "aangeschaft" in het Downloads tabje.

Echter staat Navigon er bij mij niet meer tussen. Ik kan deze ook niet vinden in de market :(
Gelukkig voor mijn dochtertje van 3 staat Talking Tom er nog wel tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barber schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:20:
[...]

Zie mijn vorige reactie.
De meeste van mijn apps kon ik gewoon weer downloaden, deze hadden de status "aangeschaft" in het Downloads tabje.

Echter staat Navigon er bij mij niet meer tussen. Ik kan deze ook niet vinden in de market :(
Gelukkig voor mijn dochtertje van 3 staat Talking Tom er nog wel tussen ;)
Als het goed is heb je alleen de .apk bestand van navigon nodig, die kan je vast wel ergens downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52

('t gaat gewoon te snel hier om alles te volgen :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:20:
[...]

Is normaal iedereen die froyo draait heeft dit. Ik weet alleen niet waarom zij dit hebben gedaan. Ik mis de H de M staat er gewoon bij mij.
Nou, ff hoor maar normaal is het natuurlijk niet, want ook hier verdwijnen er random letters in m'n contactenlijst, dat vind ik vrij abnormaal 8)7
Pagina: 1 ... 19 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.