Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dan heb je nu een andere versie dan die voor nederland bedoelt is. Komt door je productcode, had GT-I9000HKDXEN moeten zijn en niet eindigend op XEUVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:07:
Met de reg"hack" draai ik nu:
PDA: I9000XXJPO
PHONE: I9000XXJPP
CSC: i9000XAJPO
Ja inderdaad. Oude kies versie. Je inporteert mijn file in je reg. In het register pas je de versie van de oude kies aan naar .100 en dan kun je dus updaten naar officiele JM2. Hierdoor krijg je ook je originele productcode weer terug.lometje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:03:
[...]
dat is wel interessant idd.Bedoel je met de oude versie Kies_1.5.3.10093_80.exe ?
Na 1800 ben ik thuis. DM mij maar even.
Verwijderd
Ja klopt, maar er zit gewoon een nederlandse taal in, dus dat maakt me niet zoveel uit.lometje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:10:
[...]
Dan heb je nu een andere versie dan die voor nederland bedoelt is. Komt door je productcode, had GT-I9000HKDXEN moeten zijn en niet eindigend op XEU
Okee, ik hou het even in het achterhoofd en doe ondertussen nog wat andere pogingen... Thnx iig en mocht je niks horen is het ondertussen geluktSayko schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:10:
[...]
Ja inderdaad. Oude kies versie. Je inporteert mijn file in je reg. In het register pas je de versie van de oude kies aan naar .100 en dan kun je dus updaten naar officiele JM2. Hierdoor krijg je ook je originele productcode weer terug.
Na 1800 ben ik thuis. DM mij maar even.
Had je ook voodoo voordat je ging upgraden?Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:07:
Met de reg"hack" draai ik nu:
PDA: I9000XXJPO
PHONE: I9000XXJPP
CSC: i9000XAJPO
Weet jij toevallig hoe ik voodoo beta 5 kan deleten? Ik heb net een factory reset gedaan en toen hij ging rebooten hoorde ik weer dat stemmetje van de vooodoo lagfix..hij staat nog aan dus...hoe kan ik hem deleten of uitzetten?
Hier vindt je de productcodes per land!
[ Voor 15% gewijzigd door Artuzzo op 05-11-2010 11:17 ]
Voor de derde keer http://project-voodoo.org...... Die site is zo duidelijk.Artuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:15:
[...]
Had je ook voodoo voordat je ging upgraden?
Weet jij toevallig hoe ik voodoo beta 5 kan deleten? Ik heb net een factory reset gedaan en toen hij ging rebooten hoorde ik weer dat stemmetje van de vooodoo lagfix..hij staat nog aan dus...hoe kan ik hem deleten of uitzetten?
PDA: JPO
Phone: JPP
CSC JPO
en als ik: GT-I9000HKDXEN invul krijg ik:
PDA: JPA
CSC JP2
Ik neem aan dat ik gewoon XEN kan upgraden en dat dan alles goed komt ?
Thnx man! Had je die link aan mij al 3 keer gegeven? Zo ja sorry..zo niet had ik hem niet gezien.Orcie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:17:
[...]
Voor de derde keer http://project-voodoo.org...... Die site is zo duidelijk.
Ik heb step 1 gedaan! Ik hoop dat het nu uit staat.
Maar ik wil graag ook step 2 doen...complete remove en dan ook de oude kernel zetten. Maar ik snap het niet:
2. To remove voodoo completely, follow step 1 and then :
1. Flash another kernel.
2. Your previous kernel can be obtained from inside the PDA file you used to flash your firmware, it’s the zImage file.
3. Delete all the other files in that tar file, leave only the zImage file - and flash the tar as PDA, and you got your old kernel back.
Wat moet ik alleemaal doen? het is mij niet duidelijk. moet dat via ODIN?
Gewoon in /voodoo disable-lagfix zetten. Dan reboot. Dan zegt die stem dat ie weer RFS gaat converteren. Daarna flash je gewoon de nieuwe firmware....Artuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:25:
[...]
Thnx man! Had je die link aan mij al 3 keer gegeven? Zo ja sorry..zo niet had ik hem niet gezien.
Ik heb step 1 gedaan! Ik hoop dat het nu uit staat.
Maar ik wil graag ook step 2 doen...complete remove en dan ook de oude kernel zetten. Maar ik snap het niet:
2. To remove voodoo completely, follow step 1 and then :
1. Flash another kernel.
2. Your previous kernel can be obtained from inside the PDA file you used to flash your firmware, it’s the zImage file.
3. Delete all the other files in that tar file, leave only the zImage file - and flash the tar as PDA, and you got your old kernel back.
Wat moet ik alleemaal doen? het is mij niet duidelijk. moet dat via ODIN?
* Orcie baalt overigens dat zijn usbkabel thuis ligt
[ Voor 3% gewijzigd door Orcie op 05-11-2010 11:31 ]
XEN is idd de NL productcode XEU is Europe Countries maar ik weet het niet waar het verschil ligt...ik zou voor de NL gaan.hhoekstra schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:24:
Wanneer ik bij productcode: GT-I9000HKDXEU invul krijg ik als upgrade aangeboden:
PDA: JPO
CSC JPO
en als ik: GT-I9000HKDXEN invul krijg ik:
PDA: JPA
CSC JP2
Ik neem aan dat ik gewoon XEN kan upgraden en dat dan alles goed komt ?
Dat heb ik gedaan ja maar ik kan steeds niet upgraden via KIES...ik krijg steeds dezelfde bericht:Orcie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:28:
[...]
Gewoon in /voodoo disable-lagfix zetten. Dan reboot. Dan zegt die stem dat ie weer RFS gaat converteren. Daarna flash je gewoon de nieuwe firmware....
Hij zegt
PDA:JP6/Phone JPM en CSC: JP4
De apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.
Voodoo heeft geen invloed op het wel of niet aangeboden krijgen van een update. Je moet hem disablen omdat je FS anders in ext4 staat en de originele firmware die niet kan lezen. Dat kan in sommige gevallen resulteren in een gebrickte phone. Hoe ben je aan de huidige firmware gekomen. Ik denk dat dat de reden is dat je die update niet krijgt. Overigens ben ik ook benieuwd of ik hem krijg aangeboden, want heb froyo (JPM) via een servicepunt laten updaten. Volgens mij is dit gelijk aan zelf odinnen.... Heel fijn allemaal dat er rekening wordt gehouden met dat soort gevallen.Artuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:31:
[...]
Dat heb ik gedaan ja maar ik kan steeds niet upgraden via KIES...ik krijg steeds dezelfde bericht:
Hij zegt
PDA:JP6/Phone JPM en CSC: JP4
De apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.
Ik zou terugflashen naar JM2 via de oude kies versie zoals hierboven staat. Dan vanaf JM2 naar JPO. Denk dat ik ook aan die oplossing moetArtuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:36:
Ik heb de huidige firmware zelf geflasht...bha...ik heb het voor nix een factory reset gedaan...lekker dan!
Dit wilde echter niet lukken. Ik heb daarom een factory reset uitgevoerd en mijn interne sd kaart ontkoppeld. Toen dit niet werkte, heb ik de interne sd geformatteerd.
Nu wil de Galaxy S niet meer koppelen met de computer. Als ik de usb kabel aansluit krijg ik niet meer het menu waarin ik kon kiezen: Kies, Massaopslag en dergelijke. Ik krijg alleen:
MTP Application: Initialiseren: Druk op start om Samsung Kies te sluiten: Dit knippert contant in het beeld.
Op de pc krijg ik: Installatie van stuurprogramma's. Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geinstalleerd. MTP USB-apparaat x mislukt.
Zowel met Kies op Windows 7 als mijn laptop geven dezelfde problemen. Wie kan mij helpen.
ik wil het idd ook doen...maar waar zijn de gegevens voor de JM2 te vinden...daar bedoel ik phone, csc etc...Orcie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:39:
[...]
Ik zou terugflashen naar JM2 via de oude kies versie zoals hierboven staat. Dan vanaf JM2 naar JPO. Denk dat ik ook aan die oplossing moet
Lees eens twee pagina's terug...Artuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:42:
[...]
ik wil het idd ook doen...maar waar zijn de gegevens voor de JM2 te vinden...daar bedoel ik phone, csc etc...
Kijk ff bij mijn post in het andere topicArtuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:42:
[...]
ik wil het idd ook doen...maar waar zijn de gegevens voor de JM2 te vinden...daar bedoel ik phone, csc etc...
Ben van de Scandinaviche Froyo naar de NL Froyo gegaan.
Dan heb je JPA (dus de nl versie)
[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 05-11-2010 11:46 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Dank je wel man!Megapaul schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:45:
[...]
Kijk ff bij mijn post in het andere topic
Verwijderd
Heeft iemand toevallig een beschermhoesje gevonden waar ook pasjes en eventueel geld in past? Heb tot nu toe alleen een case gevonden maar daar moet je de telefoon inklikken en dat vindt ik niet prettig met bellen.
Thnx.
Eerst OCLF maar eens verwijderen dan.
Hier ook lag. was goed te spreken over 2.1 - update1. nu ondervind ik meer lag met bladeren door de menu's. en swype..zal een reset helpen denk je?Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:49:
Nou, net geupgrade met orginele mobiel, root eraf gehaald, lagfix er afgehaald, launcherpro weg en zo. Upgrade ging zonder enige probleem. Maar ik ondervind nu zo godsgruwelijk veel lag, ik kan niets uit halen. dus ik gaat denk ik maar eens een rest doen. Kijken of dat wat uit haalt.
Nu vraag ik mij wel af of de galaxy s normaal ook throttled, weet iemand dit?
Als dit zo is; setCPU throttled tussen de 100 en 1000mhz, heeft de galaxy standaard ook dit bereik?
Nu ben ik bezig om me tel te upgraden naar Froyo. Hoop dat alles goed gaat
Het is gelukt! nu heb ik JPA op staan en hij lijkt snel te zijn!Megapaul schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:45:
[...]
Deze uitleg van Megapaul werkt ook als je de melding: "De apparaatversie kan niet worden bijgewerkt" !Megapaul schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:45:
[...]
Misschien zoek je een ruime portomonee waar je telefoon in pastRaymond schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:58:
Mijn krussel heeft dat, 1 flap waarachter pasjes/papiergeld passen. En 2 openingen voor geheugenkaartjes, maar dat is echt ontzettende onzin(waarom zou je in vredesnaam SD kaartjes in de hoes van de telefoon willen stoppen? SD dus, niet uSD)
Bij mij moest ik eerst even APN backup weer downloaden via WIFI anders werkte de 3g netwerk niet.hhoekstra schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:22:
Bij mij staat hij er ook opmooi nu gaan testen
Verwijderd
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je kan de APN settings zelf wel instellen jaArtuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:28:
[...]
Bij mij moest ik eerst even APN backup weer downloaden via WIFI anders werkte de 3g netwerk niet.
Maar het ziet allemaal goed uit eh! Hij loopt lekker soepel! Bij jullie ook?
[ Voor 39% gewijzigd door Artuzzo op 05-11-2010 12:35 ]
Verwijderd
Nu de oclf erop zetten en zien hoe snel het is op het eerste gezicht gaat hij sneller door de menus heen iig.
Wat wel bealngrijk is om te vermelden: na de update start de telefoon opnieuw op en bleef hij bij mij zo'n 6 minuten hangen op het S scherm.
Op de pc staat dan al dat de installatie voltooid is laat de telefoon dus even rustig updaten wees niet ongeduldig want dan heb je kans dat er problemen optreden!!
HeyJIJdaar schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:40:
Volgens mij is mijn toestel lekker van slag. Ik wilde Froyo installeren en heb daarom geprobeerd mijn met Kies te koppelen.
Dit wilde echter niet lukken. Ik heb daarom een factory reset uitgevoerd en mijn interne sd kaart ontkoppeld. Toen dit niet werkte, heb ik de interne sd geformatteerd.
Nu wil de Galaxy S niet meer koppelen met de computer. Als ik de usb kabel aansluit krijg ik niet meer het menu waarin ik kon kiezen: Kies, Massaopslag en dergelijke. Ik krijg alleen:
MTP Application: Initialiseren: Druk op start om Samsung Kies te sluiten: Dit knippert contant in het beeld.
Op de pc krijg ik: Installatie van stuurprogramma's. Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geinstalleerd. MTP USB-apparaat x mislukt.
Zowel met Kies op Windows 7 als mijn laptop geven dezelfde problemen. Wie kan mij helpen.

Volgens mij ben ik echt de meest ongelofelijke pechvogel van de eeuw. Ben vanochtend drie uur bezig geweest met kies en mijn telefoon aan het werken te krijgen. Dat lukte... en de update was in gang gezet.
Maar raadt het eens. Mijn stroomvoorziening liet te wensen over, waardoor ik nu met een toestel zit met een zwart scherm en niets meer doet. met dit erin:

Om het nog erger te maken, ik was op mijn andere pc de gegevens van de telefoon interne sd en externe aan het kopieren, maar nu blijkt dat de microsd niet meer toegankelijk (ook niet met cardreader) is en ik waarschijnlijk alle gegevens kwijt ben. Kan je met datarecovery nog gegevens redden van de microsd en hoe?
Is mijn toestel nu gebricked? En kapot?
Liep gewoon tegen een frigging lantaarnpaal opomdat ik te druk bezig was met staren naar het schermpje
Maar in anycase, Froyo is hier ook draaiende en de foon lijkt soepeler te werken dan met JM.
Maar eens kijken hoe me batterij deze update vind tho
Dance Dance Revolution
Kom je nog in de downloadmode? Tel uit. En dan booten met home + vol down + pwr? Als dat wel lukt via odin een firmware flashen. Anders bij een service punt hopen dat ze een kabel hebben om te unbricken. Worst case scenerio is opsturen. In dat geval niet naar dynafix (crap bedrijf) maar naar solidvision.HeyJIJdaar schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:44:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben ik echt de meest ongelofelijke pechvogel van de eeuw. Ben vanochtend drie uur bezig geweest met kies en mijn telefoon aan het werken te krijgen. Dat lukte... en de update was in gang gezet.
Maar raadt het eens. Mijn stroomvoorziening liet te wensen over, waardoor ik nu met een toestel zit met een zwart scherm en niets meer doet. met dit erin:
[afbeelding]
Om het nog erger te maken, ik was op mijn andere pc de gegevens van de telefoon interne sd en externe aan het kopieren, maar nu blijkt dat de microsd niet meer toegankelijk (ook niet met cardreader) is en ik waarschijnlijk alle gegevens kwijt ben. Kan je met datarecovery nog gegevens redden van de microsd en hoe?
Doet de download modeHeyJIJdaar schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:44:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
het nog? (Volume down + Home + Power)
Helaas de downloadmode werkt niet meer.... krijg alleen dat symbool te zien.Orcie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:47:
[...]
Kom je nog in de downloadmode? Tel uit. En dan booten met home + vol down + pwr? Als dat wel lukt via odin een firmware flashen. Anders bij een service punt hopen dat ze een kabel hebben om te unbricken. Worst case scenerio is opsturen. In dat geval niet naar dynafix (crap bedrijf) maar naar solidvision.
Tsjonge ik baal als een stekker, ik ben nu alle gegevens kwijt van mijn microsd (inclusief filmpjes van mijn oma die nu erg ziek is) en heb ook nog eens een telefoon die defect is.. hij is dan toch gebrickt? Valt dit nog onder garantie?
ps. als er iemand is die weet hoe je gegevens kunt recoveren van een micro-sd ben ik weer iets blijer
Verwijderd
Oh kijk das goed nieuws. Direct ff installeren. eerst de verwarming hoger.brommert schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:55:
Na de Froyo update doet de skype app het nu ook primaChatten en bellen over wifi en 3g. Helaas nog geen videocall
Edit: nu meer dan alleen de M.. weet ik niet waar aan ligt/././
[ Voor 39% gewijzigd door Artuzzo op 05-11-2010 13:17 ]
Heb je mensen met de "M" in je lijst?Artuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:03:
Ik mis de letter "M" in het contactenlijst. Jullie?
Verwijderd
Nooit van gehoord, maar hier is een eigen topic voor.Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:55:
Even iets anders dan firmware updates
Heeft iemand toevallig een beschermhoesje gevonden waar ook pasjes en eventueel geld in past? Heb tot nu toe alleen een case gevonden maar daar moet je de telefoon inklikken en dat vindt ik niet prettig met bellen.
Thnx.
Batterij er even uit en dan opstarten met voldown + home + aanHeyJIJdaar schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:59:
[...]
Helaas de downloadmode werkt niet meer.... krijg alleen dat symbool te zien.
Tsjonge ik baal als een stekker, ik ben nu alle gegevens kwijt van mijn microsd (inclusief filmpjes van mijn oma die nu erg ziek is) en heb ook nog eens een telefoon die defect is.. hij is dan toch gebrickt? Valt dit nog onder garantie?
ps. als er iemand is die weet hoe je gegevens kunt recoveren van een micro-sd ben ik weer iets blijer
Even voor de zekerheid dat je weet hoe je in downloadmode komt. Ik heb dat scherm namelijk ook wel eens gehad.
Als dat lukt kun je gewoon flashen met odin.
[ Voor 3% gewijzigd door BillSpaarbank op 05-11-2010 13:13 ]
Verwijderd
Whooo.....daar zou ik maar voorzichtig mee zijn. Kan best dat dat gelukt is maar is meer geluk dan wijsheid denk ik.....Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:23:
En als dat niet werkt even de batterij verwijderen en ongeveer 30 sec de fohn over de telefoon doen. Daardoor sprong die bij mij weer in dliad mode toen deze niet werkte.
Ow dat werkt dus met volume down... Ik krijg nu het downloading scherm. Don't turn off target.BillSpaarbank schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:12:
[...]
Batterij er even uit en dan opstarten met voldown + home + aan
Even voor de zekerheid dat je weet hoe je in downloadmode komt. Ik heb dat scherm namelijk ook wel eens gehad.
Als dat lukt kun je gewoon flashen met odin.
Waar kan ik de originele eerste rom downloaden of de 2.2 zoals door samsung aangeboden?
[ Voor 9% gewijzigd door HeyJIJdaar op 05-11-2010 13:39 ]
En krijg dan nu ook de melding dat er geen nieuwere versie is. Ik heb gepoogd met een oudere versie van kies te downgraden (middels reg hack), om zo weer een normale versie te krijgen.
Dit werkt tot nu toe nog niet.
Is er iemand die het met een JPC versie wel gelukt is, of ideeën heeft over hoe dit op te lossen?
wil ik hem download zegt hij dat de galaxy s niet wordt ondersteund ???brommert schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:55:
Na de Froyo update doet de skype app het nu ook primaChatten en bellen over wifi en 3g. Helaas nog geen videocall
welke heb jij dan ?
gr
Zoek even in het custom rom topic naar de bestanden gepost door Kalua. Verdiep je eerst even in de werking van Odin en flash dan op je gemak naar JP6.HeyJIJdaar schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:32:
[...]
Ow dat werkt dus met volume down... Ik krijg nu het downloading scherm. Don't turn off target.
Waar kan ik de originele eerste rom downloaden of de 2.2 zoals door samsung aangeboden?
Nou vooruit:
Bestanden in post:
Kalua in "[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's ..."
Voorbeeld: Als je het plaatje volgt komt alles goed.
Kalua in "[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's ..."
alles geheel op eigen risico uiteraard
Ik mis de G, H, O, W en XArtuzzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:03:
Ik mis de letter "M" in het contactenlijst. Jullie?
Edit: nu meer dan alleen de M.. weet ik niet waar aan ligt/././
Terwijl ik bij alles meerdere namen heb, behalve de X.
[ Voor 57% gewijzigd door Kledur op 05-11-2010 13:51 ]
Had dit voor de update naar Froyo niet.
Weet iemand hoe dit komt?
Dit was bij JP6 ookKledur schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:49:
Ik mis de G, H, O, W en X![]()
Terwijl ik bij alles meerdere namen heb, behalve de X.
Ik gok, omdat ziggo de mobile clients database nog niet up to date heeft, waardoor jouw browser versie i.c.m. je o.s. nog niet bekend is.FunZip schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:50:
Als in ziggo.nl open met de standaard browser (Froyo) krijg ik de melding "Browser Unsupported"....
Had dit voor de update naar Froyo niet.
Weet iemand hoe dit komt?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
ik heb gisteren dus een update gekregen van kies. maar wanneer ik mijn gsm aansluit op kies, kies vindt hem wel vrijwel direct, maar zegt dat mijn gsm in gebruik is terwijl dit niet zo is en mtp apllication flikkert heel de tijd.
maar er staan geen applicaties open / internet afgezet maar helpt niet hij zegt nog steeds dat mijn apparaat in gebruik is. en wanneer ik deze van kies haal en naar mijn bestanden ga of naar mijn muziekspeler kan hij mijn interne sd niet vinden
kan iemand mij helpen waar ligt dit aan?
edit: dit was ook bij de vorige versie van kies maar ik vermoed dat ik hierdoor nog niet kan updaten naar froyo
[ Voor 9% gewijzigd door Salentino op 05-11-2010 14:20 ]
Ik gebruik al jaren een stoffen hoesje van "Golla" dat in -tig uitvoeringen/kleuren te koop is voor 12 euro.Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:55:
Even iets anders dan firmware updates
Thnx.
Voor m'n SGS ook weer. En daar past ie prachtig in. (er zijn verschillende maten)
Gehaald bij TPH maar ze hebben ze bij T4T en BC. ook
Je hebt zo'n flap die met klitteband slluit en daaronder zit een ruimte voor je pasjes/rijbewijs en aan de achterkant een vak met een rits aan de zijkant.
Zit ook nog een haak bij om ev. aan je broek vast te maken en een koordje voor rond je nek
Verwijderd
quadrant is een benchmark programma'tje. is te downloaden via de market. Hoe hoger de score hoe beter.T.E schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:47:
Net mijn Galaxy S naar 2.2 overgezet. Nu een vraagje. Iedereen heeft het over quadrant score oftewel een lag score. Hoe kan ik zien hoeveel dat is bij mij en is het de bedoeling dat het zo hoog mogelijk is of zo laag mogelijk?
Het is geen lag score maar een algehele performance score voor een smartphone. De Galaxy s scoort laag door de lag, maar de eindscore drukt geen lag uit.T.E schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:47:
Net mijn Galaxy S naar 2.2 overgezet. Nu een vraagje. Iedereen heeft het over quadrant score oftewel een lag score. Hoe kan ik zien hoeveel dat is bij mij en is het de bedoeling dat het zo hoog mogelijk is of zo laag mogelijk?
Quadrant staat trouwens gewoon in de market.
Het probleem met de MTP Application word veroorzaakt door bestanden met meer dan 16 karakters. Ik had er een tijd geleden ook last van en heb dit probleem opgelost door de SGS in de massaopslag modus te koppelen aan je pc en dit programma te laten zoeken naar die bestanden. Deze verwijderen en als het goed is koppelt je SGS dan weer goed aan Kies. Dat was bij mij de remedie in ieder geval.Salentino schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:18:
Hallo,
ik heb gisteren dus een update gekregen van kies. maar wanneer ik mijn gsm aansluit op kies, kies vindt hem wel vrijwel direct, maar zegt dat mijn gsm in gebruik is terwijl dit niet zo is en mtp apllication flikkert heel de tijd.
maar er staan geen applicaties open / internet afgezet maar helpt niet hij zegt nog steeds dat mijn apparaat in gebruik is. en wanneer ik deze van kies haal en naar mijn bestanden ga of naar mijn muziekspeler kan hij mijn interne sd niet vinden
kan iemand mij helpen waar ligt dit aan?
edit: dit was ook bij de vorige versie van kies maar ik vermoed dat ik hierdoor nog niet kan updaten naar froyo
- Komen geen mails binnen
- Geen agenda
- Geen contact personen.
Ah beveiligings gedoe. Ik moet een pincode opgeven

[ Voor 61% gewijzigd door hhoekstra op 05-11-2010 14:57 ]
Ik had inderdaad 2 bestanden die groter waren dan 16 karakters na deze te verwijderen heb ik mijn gsm terug aangesloten aan kies maar helaas mtp application begint nog steeds te flikkeren heel ambetantKledur schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:51:
[...]
Het probleem met de MTP Application word veroorzaakt door bestanden met meer dan 16 karakters. Ik had er een tijd geleden ook last van en heb dit probleem opgelost door de SGS in de massaopslag modus te koppelen aan je pc en dit programma te laten zoeken naar die bestanden. Deze verwijderen en als het goed is koppelt je SGS dan weer goed aan Kies. Dat was bij mij de remedie in ieder geval.
maar toch bedankt!
Verwijderd
Die vraag/opdracht werd bij mij ook gesteld. Ik kon de 'swype-lockscreen' (weet niet meer hoe die heet) niet meer gebruiken. Nadat ik de AOSP (android stock lockscreen) heb geïnstaleerd, hoef ik helemaal geen beveiliging meer te gebruiken. Even over het slotje vegen en de telefoon is beschikbaar...hhoekstra schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:52:
Zijn er nog meer mensen met exchange problemen ?
- Komen geen mails binnen
- Geen agenda
- Geen contact personen.
Ah beveiligings gedoe. Ik moet een pincode opgeven
Nu wil ik mijn contactpersonen terugzetten via KIES. Alleen als ik dit doe worden de contactpersonen geladen, maar ergens aan het eind krijg ik de melding dat de contactpersonen niet overgezet kunnen worden. Heb het ook met oudere backups geprobeerd, maar dat geeft de zelfde melding. Ook heb ik het met 1 enkele contactpersoon geprobeerd, dit geeft ook de zelfde melding.
Kan iemand mij helpen?
Mijn quadrant score is trouwens 981, is dat goed? Hij lijkt na de factory reset iig wel lekker snel. Geen lag meer.
Ik dacht trouwens dat je apps ook na een factory reset onder downloads in de market bleven staan, maar dat is helaas niet zo. Moet ze nu weer allemaal gaan opzoeken. Heeft iemand daar nog tips voor?
Bedankt,
Vincent
Hier hetzelfde verhaal, mislukte firmware update, kom wel in download mode. Hoe nu verder om een officiele normale NL firmware erop te krijgen?Recoil schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:48:
[...]
Doet de download mode
het nog? (Volume down + Home + Power)
Dat heb ik net uitgelegdHollanda schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:23:
[...]
Hier hetzelfde verhaal, mislukte firmware update, kom wel in download mode. Hoe nu verder om een officiele normale NL firmware erop te krijgen?

Misschien morgen maar even rooten en een lagfix toepassen.
Maar momenteel regelmatig een klein dipje waarop gewacht moet worden.
Exchange mail werkt ook niet echt lekker meer onder 2.2, maar nu geen zin om op onze Exchange server te kijken.
Zouden policies toegepast moeten worden die op mij n.v.t. zijn..
Maandag weer een dag
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Kan iemand die kies gebruikt en zijn telefoon heeft aangesloten kijken in het register wat hun bij ‘BatteryLv’ hebben staan?
GT-I9000-CSC-XENJP2.tar.md5BillSpaarbank schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:28:
[...]
Dat heb ik net uitgelegdKijk eens op de vorige pagina.
I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
MODEM_I9000XXJPM.tar.md5
Welk bestand hoort bij welke knop in Odin?
Verwijderd
CSC : GT-I9000-CSC-XENJP2.tar.md5Hollanda schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:44:
[...]
GT-I9000-CSC-XENJP2.tar.md5
I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
MODEM_I9000XXJPM.tar.md5
Welk bestand hoort bij welke knop in Odin?
PDA : I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
PHONE : MODEM_I9000XXJPM.tar.md5
Jawel.... maar die werkt nietRaymond schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:49:
Wat is een goed programma om mee te backuppen? Ik wil namelijk met de upgrade naar 2.2 eigenlijk eerst een factory reset doen. Maar ik heb natuurlijk geen zin om contacts ed. handmatig terug te gaan zetten. Ik heb al in Kies gekeken, maar die heeft helemaal geen backup-optie?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Back-up optie zit er wel in die wordt aangeboden als jij de upgrade start.Raymond schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:49:
Wat is een goed programma om mee te backuppen? Ik wil namelijk met de upgrade naar 2.2 eigenlijk eerst een factory reset doen. Maar ik heb natuurlijk geen zin om contacts ed. handmatig terug te gaan zetten. Ik heb al in Kies gekeken, maar die heeft helemaal geen backup-optie?
Zou je voor mij in je register willen kijken bij BatteryLv? en zeggen wat daar staat?
Kies kan echter geen apps backuppen!!Peter is Gamer schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:51:
[...]
Back-up optie zit er wel in die wordt aangeboden als jij de upgrade start.
Zou je voor mij in je register willen kijken bij BatteryLv? en zeggen wat daar staat?
Wat betreft de batterylevel: helaas, ik ben momenteel niet thuis, dus ik kan je vraag niet beantwoorden.
Verwijderd
Anders zou je nog even naar Android Manager kunnen kijken.
Gebruik ik ook en om contacten etc. te backuppen (of up te backen?) is het prima..
http://nl.appbrain.com/ap.../com.mobileaction.AmAgent
Ik kom niet verder dan dit;Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:45:
[...]
CSC : GT-I9000-CSC-XENJP2.tar.md5
PDA : I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
PHONE : MODEM_I9000XXJPM.tar.md5

Ziet er interessant uit!!!Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:56:
@raymond
Anders zou je nog even naar Android Manager kunnen kijken.
Gebruik ik ook en om contacten etc. te backuppen (of up te backen?) is het prima..
http://nl.appbrain.com/ap.../com.mobileaction.AmAgent
Verwijderd
Telefoon en odin uitzetten en gewoon opnieuw proberenHollanda schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:59:
[...]
Ik kom niet verder dan dit;
[afbeelding]
Verwijderd
Een update van 2.1 naar 2.2 zonder factory reset is volgens mij zinloos. Er blijf teveel rotzooi achter waardoor 2.2 niet optimaal werkt.Dacuuu schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:01:
Van 2.1-update1 naar 2.2 gegaan, zal het fijner werken als ik een full factory reset doe? is de cach dan ook automatisch leeg?
Verwijderd
Proximus zit er nog niet bij. Afwachten dus!Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:30:
Iemand met proximus die de update al heeft kunnen doen? Ik heb mijn kabel niet bij, dus ik kan het niet controloren.
Ik heb niks aangepast he, ik kreeg de galaxy S met de 2.1-update 1 erop. ik heb hem niet geroot, of lagfix gedaan. ook niet met de regkey hack de 2.2 opgezet .maar netjes vandaag via kies de officiële 2.2 update installed. Hoe voer ik zon factory reset uit?Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:09:
[...]
Een update van 2.1 naar 2.2 zonder factory reset is volgens mij zinloos. Er blijf teveel rotzooi achter waardoor 2.2 niet optimaal werkt.
Thanks, hij is bezig...Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:07:
[...]
Telefoon en odin uitzetten en gewoon opnieuw proberen
Edit: en hij doet het weer
[ Voor 7% gewijzigd door Hollanda op 05-11-2010 16:25 ]
Wellicht een suffe vraag, maar kun je het beste een factory reset doen voordat je gaat updaten of nadat je hebt geupdate?Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:09:
[...]
Een update van 2.1 naar 2.2 zonder factory reset is volgens mij zinloos. Er blijf teveel rotzooi achter waardoor 2.2 niet optimaal werkt.
Dave had al antwoord.Hollanda schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:59:
[...]
Ik kom niet verder dan dit;
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Embryo1 op 05-11-2010 16:25 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Ja een factory reset is aangeraden, maar vergeet niet dat je alles kwijt raakt (apps telefoonlijst enz).Amboe schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:23:
[...]
Wellicht een suffe vraag, maar kun je het beste een factory reset doen voordat je gaat updaten of nadat je hebt geupdate?
Verwijderd
Via recovery mode en dan wipe data/factory reset en wipe cache partition. Vergeet niet dat je alles kwijt raakt behalve wat je op je internel sdcard hebt zoals fotos videos enz.Dacuuu schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:15:
[...]
Ik heb niks aangepast he, ik kreeg de galaxy S met de 2.1-update 1 erop. ik heb hem niet geroot, of lagfix gedaan. ook niet met de regkey hack de 2.2 opgezet .maar netjes vandaag via kies de officiële 2.2 update installed. Hoe voer ik zon factory reset uit?
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.