Zelfde probleem hier hoor toen heb ik alsnog ringdroid gedownload probleen is hier nu opgelostVerwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:09:
Ik heb precies dit gedaan, maar hij staat niet in de lijst
Werk perfect.
suc6
Verwijderd
Zelfde probleem hier hoor toen heb ik alsnog ringdroid gedownload probleen is hier nu opgelostVerwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:09:
Ik heb precies dit gedaan, maar hij staat niet in de lijst
Dat is al lang niet meer zo (ik flash niet zonder mybackup), ik ga ook geen 100 apps handmatig installeren en al me data kwijt rakenAls je hiermee ook je apps backuped dan ziet de market ze niet meer als geinstalleerd overigens
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
[ Voor 21% gewijzigd door RickV. op 01-11-2010 14:29 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 15:45 ]
Ik draai al sind Juli 2.1 en nog nooit rare dingen meegemaakt met WIFI, zowel, thuis, op me werk of in hotels, nooit problemen. Heeeeeel soms is er geen verbinding, maar even uit en aan toggelen van de WIFI modus helpt dan. Maar dat hou je met laptops ook. Dus, nee de WIFI van de Galaxy is niet ruk :-)RickV. schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:28:
Ik merk dat de wifi verbinding van de galaxy S ruk is (android 2.1)
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Communication without intelligence is noise, Intelligence without communication is irrelevant.
Ik zou ff kijken in het andere forum voor bv. de Kalua files. Zijn officieel van een service point. Kalua in "[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's ..."zetta schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:45:
Mijn contact lijst letter scrollbar werkt niet meer om snel naar bijv de M,N,O, Z enz. te gaan. Zwaar irritant. En ik kan niemand vinden die het ook heeft. Ik geloof dat is gestopt met werken na installatie van een gmail account voor android market. Ik heb mijn toestel met Odin 3 (Android + SLP) geflashed met XXJP3. De bestanden waren:
I9000XXJP3-CSC.tar
I9000XXJP3-MODEM.tar
I9000XXJP3-PDA.rooted.insecure.clockworkmod.tar
Dat verliep vlekkeloos maar wil nu graag eerst terug naar de originele nederlands firmware en van daaruit weer opnieuw beginnen. Ik weet dat er bergen tutorials zijn maar ik kan geen originele nederlandse firmware vinden of andere originele firmware.
Kan ik gebruik maken van GT-I9000_OpenSource_Froyo_update_JPM gevonden op; http://opensource.samsung.com/
Of zijn dit niet de juiste bestanden? Kan ik deze flashen m.b.v. Odin3?
Oh ja, Angry Birds wil ook niet meer installeren, Misschien hangt het er mee samen...
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Net als hhoekstra hier zeker geen problemen met wifi op de galaxy, staat soms dagen aan tussen oplaadbeurten in en mails worden goed ontvangen.RickV. schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:28:
Ik merk dat de wifi verbinding van de galaxy S ruk is (android 2.1). Terwijlk mijn iphone 3g nooit problemen had. Ik moet om de 5 minuten disconnecten en weer opnieuw connecten...Behoorlijk klote, vooral als je streamt.
Ik heb een netgear router. Hopelijk lost android 2.2 dit op.
Afgelopen week kreeg ik van mijn e-mail programma (standaard e-mail programma op android) niet door dat er e-mails waren. Resultaat: boze klanten...grrr
Persoon verwijderen en opnieuw erin zetten?Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:35:
iemand een oplossing op mijn bovenstaand probleem
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
ook nadat je een reboot hebt gedaan door als het toestel uit staat de vol up+home+powerknop in te houden en dan reboot?Cyberpope schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:47:
Ik heb nu heel erg dat mijn "lade", waarin je meldingen staan en je naar beneden uitschuift, niet wil reageren. Dan slaat het hele toestel vast totdat ik home druk...
Ben er nog steeds niet achter wat daarvan de reden kan zijn. Iemand tips?
Ik draaj jp6
Verwijderd
heb ik al diverse malen geprobeerd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 21:24 ]
Heb je OCLF draaien ?? Als dat zo is ff eraf en weer erop.Cyberpope schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:47:
Ik heb nu heel erg dat mijn "lade", waarin je meldingen staan en je naar beneden uitschuift, niet wil reageren. Dan slaat het hele toestel vast totdat ik home druk...
Ben er nog steeds niet achter wat daarvan de reden kan zijn. Iemand tips?
Ik draaj jp6
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Verwijderd
Communication without intelligence is noise, Intelligence without communication is irrelevant.
Het wordt eens tijdSamsung gaat haar PC-software verbeteren
Samsung heeft te kennen gegeven dat het haar KIES-software grondig gaat verbeteren. Begin 2011 krijgt de software een grondige make-over en daarnaast zal de producent ook met een Mac-versie gaan komen voor haar consumenten.
Samsung heeft tijdens de introductie van de Galaxy Tab ook wat meer licht geworpen op de software die Samsung bij haar telefoons levert. Momenteel hebben veel consumenten problemen met de KIES-software die Samsung momenteel aanbiedt bij haar telefoons zoals de Galaxy S en de Wave. Vooral consumenten met een Galaxy S lijken vaak geen verbinding te kunnen maken met de software waardoor ze geen gegevens kunnen overpompen en updates kunnen uitvoeren.
Ronald Peters, Head of Product Management Mobile bij Samsung Benelux, laat aan All About Phones weten dat Samsung deze geluiden ook heeft opgemerkt en dat het hierop actie heeft ondernomen. De producent is momenteel bezig om de KIES-software grondig te herontwerpen en ook simpeler te maken voor consumenten. Peters verwacht in het eerste kwartaal van 2011 de grote update voor KIES naar buiten te kunnen brengen. Tot die tijd zal KIES middels nog wat kleine updates krijgen, zo meldt de manager van Samsung.
Peters bevestigt dat Samsung bezig is met een Apple OS X-versie van haar software. Maar de suite op de Apple's is voornamelijk bedoeld om updates voor telefoons te kunnen geven en niet zo zeer om gegevens te kunnen synchroniseren. De Apple-versie wordt een zogenaamde 'light suite' die een paar basiselementen zal bedienen van de KIES-software. Dit stukje software zal ook in de loop van 2011 de markt op komen, aldus Samsung.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Super! Dit wilde ik zelf ook nog doenantonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
RTL heeft een speciale pagina voor de iPad waarmee je uitzendingen van RTL gemist kan bekijken. Deze pagina werkte ook prima voor mijn Galaxy S, totdat ze onlangs een extra controle op de pagina hebben toegevoegd, die je User Agent controleert.
Ik heb daarna de broncode van de RTL site eens goed bekeken en hiervoor zelf een aantal scripts gemaakt, waarmee ik een eigen RTL gemist pagina heb gemaakt: antonboonstra.nl/rtlgemist![]()
Aanbevolen om de uitzendingen te bekijken met een snelle verbinding (Wifi / HSDPA)
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Hoi te gek bedankt voor deze aplicatie, beeld is schitterend ben er blij mee.antonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
RTL heeft een speciale pagina voor de iPad waarmee je uitzendingen van RTL gemist kan bekijken. Deze pagina werkte ook prima voor mijn Galaxy S, totdat ze onlangs een extra controle op de pagina hebben toegevoegd, die je User Agent controleert.
Ik heb daarna de broncode van de RTL site eens goed bekeken en hiervoor zelf een aantal scripts gemaakt, waarmee ik een eigen RTL gemist pagina heb gemaakt: antonboonstra.nl/rtlgemist![]()
Aanbevolen om de uitzendingen te bekijken met een snelle verbinding (Wifi / HSDPA)
antonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
Anton, RTL werkt als een tiet! of mag ik dat woordje hier niet gebruiken? maargoed, het is geweldig!antonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
Niemand die dit probleem ook heeft? Quadrant zegt trouwens dat er een ARM7 in zit, terwijl de Hummingbird toch ARM A8 is?Nu zit ik even te kijken bij system info via quadrant en bij CPU staat dat de ARM processor op 800Mhz staat ingesteld, terwijl de max 1000 is. Ik dacht dat-ie standaard al op 1000 stond. Hebben meerder mensen dit?
Bij mij staat ook 800 MHz maar als je eronder kijkt zie je staan: Max Freq: 1000 MHzlazaroj32 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:23:
[...]
Niemand die dit probleem ook heeft? Quadrant zegt trouwens dat er een ARM7 in zit, terwijl de Hummingbird toch ARM A8 is?
Kan iemand eens checken of dit een foutje is in Quadrant, of dat ik een verkeerde processor in mijn SGS heb zitten ()
uit dit topic http://forum.xda-develope...e/index.php/t-762225.htmlI hit up ARM's website and the ARMv7 falls under the Cortex A8 platform.
[ Voor 18% gewijzigd door hhoekstra op 02-11-2010 09:29 ]
lazaroj32 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:23:
of dat ik een verkeerde processor in mijn SGS heb zitten ()
Gelukkig wordt de SGS in Zuid-Korea gemaaktRaymond schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:47:
[...]
![]()
Alsof er in china zo'n overwerkt en onderbetaald mannetje per ongeluk een chippie uit het verkeerde mandje heeft gepakt
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Denk je dat daar geen overwerkte en onderbetaalde mannetjes zitten ? :-)Dani86 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:32:
[...]
Gelukkig wordt de SGS in Zuid-Korea gemaakt
Nee, daar zitten geen overwerkte onderbetaalde mannetjeshhoekstra schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:37:
[...]
Denk je dat daar geen overwerkte en onderbetaalde mannetjes zitten ? :-)
[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 02-11-2010 11:57 ]
Verwijderd
Zucht... Ken jij Google?Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:58:
Vraagje,weet niet of ie eerder is gesteld. Je kunt een 32gb sd kaart gebruiken. Kan een sdhc kaart er ook in. aangezien die bijna alleen worden verkocht. Of moet er perse een SD kaart in?
Wie kan mij helpen met deze vraag.
[ Voor 9% gewijzigd door HaTe op 02-11-2010 15:02 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Niet iedereen is zo slim als jijHaTe schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:01:
[...]
Zucht... Ken jij Google?
Er kan alleen maar een micro SDHC kaartje in.. Zo'n grote SD kaart gaat niet passen
SDHC = boven de 4GB.. HC = High Capacity
Blz. 13 van de gebruiksaanwijzing (GT I9000) bovenaan geeft duidelijkheid.Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:09:
[...]
Niet iedereen is zo slim als jij![]()
![]()
![]()
![]()
Maar bedankt. In de handleiding staat namelijk dat er een sd kaart in moet en niet een SDHC kaartje
Verwijderd
Je bedoelt niet zo lui als jij:)Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:09:
[...]
Niet iedereen is zo slim als jij![]()
![]()
![]()
![]()
Maar bedankt. In de handleiding staat namelijk dat er een sd kaart in moet en niet een SDHC kaartje
Verwijderd
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Fantastisch!antonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
Geweldig, kan nu gewoon op de uni in de pauze Voetbal International kijkenantonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
Nice! Gebruikte eerst altijd xScope om mijn UserAgent te faken (iPad) maar dit is natuurlijk een stuk handiger. Thanksantonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 10:02 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
In froyo doet hij standaard in gmailaccount, deze instelling kan je ook niet wijzigen. Als je de zoekfunctie had gebruikt had je je antwoord overigens ook zelf kunnen vinden.Arethusa schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:29:
Volgens mij wordt standaard de agenda van Sumsung gebruikt. Je zult tijdens het aanmaken van een agendapunt op je telefoon de Gmail calendar moeten pakken. Ik heb dit probleem zelf ook gehad. Ik weet overigens niet of het mogelijk is om het zo in te stellen dat alle nieuwe agendapunten standaard via de google calendar lopen.
Verwijderd
Welk is de standaard Gmail calander?Arethusa schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:29:
Volgens mij wordt standaard de agenda van Sumsung gebruikt. Je zult tijdens het aanmaken van een agendapunt op je telefoon de Gmail calendar moeten pakken. Ik heb dit probleem zelf ook gehad. Ik weet overigens niet of het mogelijk is om het zo in te stellen dat alle nieuwe agendapunten standaard via de google calendar lopen.
In Froyo misschien wel ja, maar dan moet je Froyo wel draaien natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:51:
[...]
In froyo doet hij standaard in gmailaccount, deze instelling kan je ook niet wijzigen. Als je de zoekfunctie had gebruikt had je je antwoord overigens ook zelf kunnen vinden.
Mijn post was misschien ietwat onduidelijk. Ik bedoelde met standaard Gmail calendar de calender die je gebruikt om bijvoorbeeld via Google calendar je agenda punten in te voeren. Wat ik zo zie als ik dit mag geloven is het met deze app wel mogelijk om de agenda punten direct in Google calendar in te voeren. Je hebt dan wel een aparte app nodig.
[ Voor 47% gewijzigd door Arethusa op 03-11-2010 11:04 ]
Als je HTC nu gewoon goed draait, zou ik niet overstappen. Ik ben zelf redelijk teleurgesteld in de Galaxy vanwege het uitblijven van updates. Het is een mooi apparaatje, maar zonder de juiste software, is het toch iets minder. Misschien moet je even wachten tot er goede geluiden over Froyo komen. (als die inderdaad de 11e uitkomt ...)Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:41:
Ik heb nu een HTC Desire en twijfel om over te stappen naar de Galaxy S..
Daarom een vraagje aan degene die een Desire hebben gehad en nu een Galaxy (of andersom)
Do or DON`T?? (met motivatie graag)
Verder ben ik ook erg benieuwd naar de ervaring met updates, want ik schrik er eigenlijk wel een beetje van dat dit toestel nog steeds op 2.1 loopt.
Ik draai 2.1 update1, out of the box toen ik de GalaxyS kreeg, ik ben er zeer tevreden over. Zit er aan te denken de lagfix er over heen te gooien, maar doe dit niet, wacht wel op de goede 2.2 versie. ik ben een tevreden persoon.monkel schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:03:
[...]
Als je HTC nu gewoon goed draait, zou ik niet overstappen. Ik ben zelf redelijk teleurgesteld in de Galaxy vanwege het uitblijven van updates. Het is een mooi apparaatje, maar zonder de juiste software, is het toch iets minder. Misschien moet je even wachten tot er goede geluiden over Froyo komen. (als die inderdaad de 11e uitkomt ...)
Het zijn 2 toestellen uit dezelfde generatie, Desire is wat mooier imho, de samsung heeft een groter scherm.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:41:
Ik heb die stap ooit gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:41:
Daarom een vraagje aan degene die een Desire hebben gehad en nu een Galaxy (of andersom)
Do or DON`T?? (met motivatie graag)
Verder ben ik ook erg benieuwd naar de ervaring met updates, want ik schrik er eigenlijk wel een beetje van dat dit toestel nog steeds op 2.1 loopt.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Dank je welArethusa schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:01:
[...]
In Froyo misschien wel ja, maar dan moet je Froyo wel draaien natuurlijk.
[...]
Mijn post was misschien ietwat onduidelijk. Ik bedoelde met standaard Gmail calendar de calender die je gebruikt om bijvoorbeeld via Google calendar je agenda punten in te voeren. Wat ik zo zie als ik dit mag geloven is het met deze app wel mogelijk om de agenda punten direct in Google calendar in te voeren. Je hebt dan wel een aparte app nodig.
Verwijderd
De mijne gaat ook iedere dag aan de lader. Soms zit er nog 30% in en een andere dag 50%. Zal niet veel verschillen met de Desire denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:53:
Thnx
Ik ben redelijk heavy user, maar haal meestal het einde van de dag wel voor m`n Desire weer 'aan de tiet' moet.
Hoe zit dit met Galaxy? (1400mAh tov 1500mA met groter scherm, maar zuiniger processor)
Verwijderd
Gaat je denk ik wel bevallen.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:45:
[...]
Dank je wel
ik ga even naar Jorte kijken
Ik reken er niet meer op. Ik ga er eigenlijk van uit dat de update helemaal nooit meer komt.hhoekstra schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:49:
@kaffer 11 November komt hoop ik de beloofde update
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Verwijderd
bedankt voor de tip.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:59:
[...]
Gaat je denk ik wel bevallen.
hieronder een oude review, maar de QR-code is misschien wel handig:
http://www.androidplanet....r-applicatie-met-widgets/
Geef tijdens of na setup dan wel aan dat je je 'googleagenda' als standaard wil gebruiken ipv de 'lokale' agenda van je toestel.
Verwijderd
Thanks mate! Idd chille app! Hoe heb je die gevonden?Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:34:
Probeer de gratis agenda 'Jorte' eens...
Doet echt alles wat en zoals je zou willen, en handige widgets ook!
HaTe schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:38:
Super! Dit wilde ik zelf ook nog doenMaar als jij het al hebt gedaan, oke
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:49:
Hoi te gek bedankt voor deze aplicatie, beeld is schitterend ben er blij mee.
Dacuuu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:32:
Anton, RTL werkt als een tiet! of mag ik dat woordje hier niet gebruiken? maargoed, het is geweldig!
Silent1 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:45:
Geweldig, kan nu gewoon op de uni in de pauze Voetbal International kijken
Thanx voor de leuke reacties. Begin mij wel af te vragen hoe blij RTL hiermee is, aangezien ze via de mobiele site m.rtlxl.nl ongeveer hetzelfde doen, maar hier vragen ze geld voor veel afleveringen.Fixer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:21:
Nice! Gebruikte eerst altijd xScope om mijn UserAgent te faken (iPad) maar dit is natuurlijk een stuk handiger. Thanks
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Echt? Raar dat ze de site voor 1 apparaat dan wel gratis maken en de rest laten betalenantonboonstra schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:37:
Thanx voor de leuke reacties. Begin mij wel af te vragen hoe blij RTL hiermee is, aangezien ze via de mobiele site m.rtlxl.nl ongeveer hetzelfde doen, maar hier vragen ze geld voor veel afleveringen.
Verwijderd
Probleem is dat dit nog niet echt bekend is wat dit worden gaatRaymond schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:15:
[...]
Het zijn 2 toestellen uit dezelfde generatie, Desire is wat mooier imho, de samsung heeft een groter scherm.
Ik zou deze overstap iig niet maken (niet van desire naar samsung of andersom), maar overstappen naar een telefoon van een nieuwere generatie (opvolgers van de galaxy en desire).
Verwijderd
Ik zou ook wel flink balen als m'n sgs nu al achterhaald zou zijn.. Laat ze nog maar jjartje wachten met de volgende generatie en de software lekker door ontwikkelen van ons huidige telefoontje:)Raymond schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:34:
Verbaast me niks, zo oud zijn de toestellen nog niet.
Verwijderd
Mhoah.. Dual core en meer RAM, voor HTC worden het S-LCD schermen en voor Samsung S-Amoled 2 schermen. Daarnaast minimaal Gingerbread, maar meer voor de hand liggend 3.0, etc.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:30:
[...]
Probleem is dat dit nog niet echt bekend is wat dit worden gaat
Dat kan je natuurlijk wel shaken.. Wel is de Galaxy S dusdanig goed dat dit toestel wat mij betreft nog wel even mee kan, echter zorgen ze altijd wel voor een toestel met net wat betere specs zodat de consumer in je weer wordt aangewakkerdVerwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:01:
[...]
Ik zou ook wel flink balen als m'n sgs nu al achterhaald zou zijn.. Laat ze nog maar jjartje wachten met de volgende generatie en de software lekker door ontwikkelen van ons huidige telefoontje:)
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 15:08 ]
Verwijderd
De speculatie van de S Pro welke er ook nog steeds niet isVerwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:07:
[...]
Mhoah.. Dual core en meer RAM, voor HTC worden het S-LCD schermen en voor Samsung S-Amoled 2 schermen. Daarnaast minimaal Gingerbread, maar meer voor de hand liggend 3.0, etc.
Je kan met redelijkheid speculeren wat het gaat worden.
Ik gebruik hem zelf ook sinds vanmiddag. Dit lijkt me voor mij een goeie vervanger voor de standaard agenda.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:34:
Probeer de gratis agenda 'Jorte' eens...
Doet echt alles wat en zoals je zou willen, en handige widgets ook!
[ Voor 23% gewijzigd door Arethusa op 03-11-2010 15:30 ]
zoiets als deze?Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:18:
[...]
De speculatie van de S Pro welke er ook nog steeds niet is
[ Voor 36% gewijzigd door lazaroj32 op 03-11-2010 15:52 ]
Verwijderd
You`re welcome.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:19:
[...]
Thanks mate! Idd chille app! Hoe heb je die gevonden?
Bij de iPad versie kan je trouwens ook nog verschillende dagen kiezen.. Dat kan bij jou niet. Zou je dat toe kunnen voegen? Anders wil ik dat zelf wel maken.antonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
Probeer es een dag achter de link te zetten (bijvoorbeeld http://antonboonstra.nl/rtlgemist/?zondag)HaTe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:00:
[...]
Bij de iPad versie kan je trouwens ook nog verschillende dagen kiezen.. Dat kan bij jou niet. Zou je dat toe kunnen voegen? Anders wil ik dat zelf wel maken.
[ Voor 11% gewijzigd door antonboonstra op 03-11-2010 21:08 ]
Pessimism is the foundation of survival
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Verwijderd
Wat een onzin.Hazurr schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:06:
Ik begin het idee te krijgen dat ze nooit van plan zijn geweest om een update met 2.2 uit te brengen, sinds begin september krijgen we elke week "volgende week zeker!" te horen.
Ik vindt het niet erg als ze niet van plan om de bugs weg te poetsen en heel misschien een extra functie of verbetering toe te passen maar wij zijn geen Pavlov-honden die na de vijftigste rinkeling nog steeds naar de lege voedertrog rennen om te kijken of iemand er toch geen eten in heeft achter gelaten.
Waarom Samsung?
Verwijderd
wat zijn hier veel mensen die janken over die 2.2. Ik draai al weken jpk en geen enkel probleem. Ook bij andere collega's dit gedaan en allemaal super blij. Ik zou zeggen lees je in en update maar je kan ook wachten want 2.1 is ook goed.Hazurr schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:06:
Ik begin het idee te krijgen dat ze nooit van plan zijn geweest om een update met 2.2 uit te brengen, sinds begin september krijgen we elke week "volgende week zeker!" te horen.
Ik vindt het niet erg als ze niet van plan om de bugs weg te poetsen en heel misschien een extra functie of verbetering toe te passen maar wij zijn geen Pavlov-honden die na de vijftigste rinkeling nog steeds naar de lege voedertrog rennen om te kijken of iemand er toch geen eten in heeft achter gelaten.
Waarom Samsung?
[ Voor 80% gewijzigd door BastiaanN op 03-11-2010 19:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dank je wel, erg leukantonboonstra schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:45:
[...]
edit: 'k Heb de buttons toch wat kleiner gemaakt, waardoor je nu wel naar alle dagen kan navigeren
Maar je zit hier met tweakers die altijd het uiterste uit hun toestel willen halen, ik zelf kon ook goed uit de voeten met JM2 maar 2.2 werkt toch wel iets soepeler.partyondude schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:44:
Echt, dat sommigen zich zo druk maken over het uitblijven van een update. t'Is jammer, maar mijn SGS doet het nog steeds prima op JM2, t'is niet het einde van de wereld zeg maar
Verwijderd
Ik heb "invoegtoepassingen" in de browser op "On demand" gezet en nu krijg je alleen flash als je expliciet op de flash box drukt.ruudjuhnl schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:46:
[...]
Maar je zit hier met tweakers die altijd het uiterste uit hun toestel willen halen, ik zelf kon ook goed uit de voeten met JM2 maar 2.2 werkt toch wel iets soepeler.
Wat veel mensen vergeten is dat hier vooral over problemen wordt gediscussieerd, en dat is waar dit topic deels voor bedoelt is.
Is er trouwens een manier om Flash in de browser uit te zetten, een filmpje zien is leuk maar al die ad's begin ik me ondertussen behoorlijk te irriteren. (niet echt bevorderlijk voor de snelheid)
Helemaal met je eens, ik was ook erg tevreden over mijn JM9.. Heb er nu Froyo opstaan, maar begrijp nog steeds niet waarom iederen nu per-sé zonodig Froyo moet. Zoals ruudjuhnl al heeft ontdekt dat flash erg traag is (dat was een groot voordeel). Verder zijn het een paar kleine verbeteringen, maar niets waarvoor je zou moeten gaan upgraden.partyondude schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:44:
Echt, dat sommigen zich zo druk maken over het uitblijven van een update. t'Is jammer, maar mijn SGS doet het nog steeds prima op JM2, t'is niet het einde van de wereld zeg maar
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 07:59 ]
Misschien omdat het toestel voor mij nog steeds teleurstellend werkt? Zowel met 2.1 als 2.2. Gelukkig werkt het voor sommigen wel goed.partyondude schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:44:
Verwijderd
Het punt is dat sommigen een neurose hebben die ze ongemakkelijk laat voelen als ze niet de laatste nieuwe versie van software/firmware hebbenruudjuhnl schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:46:
[...]
Maar je zit hier met tweakers die altijd het uiterste uit hun toestel willen halen, ik zelf kon ook goed uit de voeten met JM2 maar 2.2 werkt toch wel iets soepeler.
Wat veel mensen vergeten is dat hier vooral over problemen wordt gediscussieerd, en dat is waar dit topic deels voor bedoelt is.
Dat is eigenlijk ook DE manier om de beste apps eruit te zoeken, als ze aanbevolen worden op dit soort sites!Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:53:
[...]
Ach, omdat de market steeds verder dichtslibt met bagger is het voor mij een kwestie van dagelijks ff een bezoekje aan www.androidplanet.nl en www.androidworld.nl
Het grappige is dat het vaak juist de usercomments op andere apps zijn die dit soort juweeltjes aan het licht brengen (eigenlijk zoals hier ook weer gebeurde)
Goede reactie daar: "At least they are not claiming GPS certified"Ontopic:
Galaxy S is eerste telefoon die een WiFi Direct certificaat heeft gekregen.
http://www.engadget.com/2...e-wi-fi-direct-certified/
Dat heeft als ik jou goed begrijp niets met de update naar 2.2 te maken en is uiteraard zuur voor je.monkel schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:17:
[...]
Misschien omdat het toestel voor mij nog steeds teleurstellend werkt? Zowel met 2.1 als 2.2. Gelukkig werkt het voor sommigen wel goed.
Huh? Dat heeft er alles mee te maken! Ik verwacht dat Samsung met een reden de 2.2 heeft uitgesteld naar 11-11? (als die datum nog steeds geldt) Ik geef ze nog wat credits, dus hopelijk met de nieuwe update loopt alles vloeiendpartyondude schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:57:
[...]
Dat heeft als ik jou goed begrijp niets met de update naar 2.2 te maken en is uiteraard zuur voor je.
Wat ik zeg; dat alles dan wel vloeiend loopt ...partyondude schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:22:
Je geeft zelf aan dat met 2.2 erop het toestel nog steeds teleurstelt. Wat zou de officiële update dan uit moeten maken?
Verwijderd
Heb je eigenlijk wel een lagfix o.i.d. geinstalleerd? Of zit je nog op de originele firmware zonder lagfix... Als dat laatste het geval is, dan heb je inderdaad gelijk, het toestel is dan traag. Persoonlijk zou ik er dan wat energie in steken in het installeren van een nieuwe ROM.monkel schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:18:
[...]
Huh? Dat heeft er alles mee te maken! Ik verwacht dat Samsung met een reden de 2.2 heeft uitgesteld naar 11-11? (als die datum nog steeds geldt) Ik geef ze nog wat credits, dus hopelijk met de nieuwe update loopt alles vloeiend
Alle "casual" gebruikers die ik ken zijn er erg tevreden over en klagen niet over lag. Mijn huisgenoot draait de standaard firmware van augustus en zijn toestel lagt vrijwel niet. Mijn toestel had meer last van lag zonder fix maar dat kwam ook omdat ik meer en zwaardere applicaties draaide. Als ie dus vooral voor de standaard handelingen en af en toe een spelletje gebruikt wordt zul je er weinig last van hebben. Maar als je alle mogelijkheden van het toestel gaat benutten dan loop je er op een gegeven moment wel tegen aan.Marbo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:48:
Ik snap dat je deze vraag eigenlijk niet aan tweakers moet stellen, maar hoe erg is de lag zonder fix?
Ik zie bij de officiële reviews dat ze behoorlijk tevreden zijn met de prestaties, maar die zijn allemaal zonder lagfix. Kun je de SGS aanraden aan iemand die het toestel niet gaat rooten en geen lagfix toepast?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq