Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:09:

Ik heb precies dit gedaan, maar hij staat niet in de lijst :(
Zelfde probleem hier hoor toen heb ik alsnog ringdroid gedownload probleen is hier nu opgelost :)
Werk perfect.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je hiermee ook je apps backuped dan ziet de market ze niet meer als geinstalleerd overigens
Dat is al lang niet meer zo (ik flash niet zonder mybackup), ik ga ook geen 100 apps handmatig installeren en al me data kwijt raken :D Zonder problemen zet ik ze er zo op, mocht je een probleem hebben dat er apps (zelf nooit gehad enkel met titantium backup nog op 2.1) niet in de lijst komen kan je de cache van de market legen en gaat ie als het goed is opnieuw de apps op je telefoon indexeren en komen ze weer in de lijst...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
Ik merk dat de wifi verbinding van de galaxy S ruk is (android 2.1). Terwijlk mijn iphone 3g nooit problemen had. Ik moet om de 5 minuten disconnecten en weer opnieuw connecten...Behoorlijk klote, vooral als je streamt.

Ik heb een netgear router. Hopelijk lost android 2.2 dit op.

Afgelopen week kreeg ik van mijn e-mail programma (standaard e-mail programma op android) niet door dat er e-mails waren. Resultaat: boze klanten...grrr

[ Voor 21% gewijzigd door RickV. op 01-11-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een raar probleem met smsen,
Als ik op berichten klik dan zie ik al mijn conversatie's en bij iedereen staat netjes de naam er bij, behalve bij 1 iemand daar staat alleen het nummer.
het contact fototje zit een witte rand omheen en is kleiner als de andere.
en het gekke is als ik een sms krijg staat er in de notificatiebalk wel gewoon die naam van diegene maar als ik hem dan open zie ik alleen het nummer.
Als ik een ander vreemd nummer sms doet hij het wel normaal het is alleen bij dat contact.

edit:
als ik op dat nummer naar rechts schuif om te bellen staat er onjuist nummer.
maar ga ik naar me contacten en ik schuif daarover de naam dan belt hij wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 14:59
@RickV ik heb geen problemen met Wifi. Ook E-Mails komen direct aan (Push) dus dit ligt niet echt aan de Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21
RickV. schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:28:
Ik merk dat de wifi verbinding van de galaxy S ruk is (android 2.1)
Ik draai al sind Juli 2.1 en nog nooit rare dingen meegemaakt met WIFI, zowel, thuis, op me werk of in hotels, nooit problemen. Heeeeeel soms is er geen verbinding, maar even uit en aan toggelen van de WIFI modus helpt dan. Maar dat hou je met laptops ook. Dus, nee de WIFI van de Galaxy is niet ruk :-)

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-12-2024
Mijn contact lijst letter scrollbar werkt niet meer om snel naar bijv de M,N,O, Z enz. te gaan. Zwaar irritant. En ik kan niemand vinden die het ook heeft. Ik geloof dat is gestopt met werken na installatie van een gmail account voor android market. Ik heb mijn toestel met Odin 3 (Android + SLP) geflashed met XXJP3. De bestanden waren:
I9000XXJP3-CSC.tar
I9000XXJP3-MODEM.tar
I9000XXJP3-PDA.rooted.insecure.clockworkmod.tar

Dat verliep vlekkeloos maar wil nu graag eerst terug naar de originele nederlands firmware en van daaruit weer opnieuw beginnen. Ik weet dat er bergen tutorials zijn maar ik kan geen originele nederlandse firmware vinden of andere originele firmware.
Kan ik gebruik maken van GT-I9000_OpenSource_Froyo_update_JPM gevonden op; http://opensource.samsung.com/
Of zijn dit niet de juiste bestanden? Kan ik deze flashen m.b.v. Odin3?

Oh ja, Angry Birds wil ook niet meer installeren, Misschien hangt het er mee samen...

Communication without intelligence is noise, Intelligence without communication is irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
zetta schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:45:
Mijn contact lijst letter scrollbar werkt niet meer om snel naar bijv de M,N,O, Z enz. te gaan. Zwaar irritant. En ik kan niemand vinden die het ook heeft. Ik geloof dat is gestopt met werken na installatie van een gmail account voor android market. Ik heb mijn toestel met Odin 3 (Android + SLP) geflashed met XXJP3. De bestanden waren:
I9000XXJP3-CSC.tar
I9000XXJP3-MODEM.tar
I9000XXJP3-PDA.rooted.insecure.clockworkmod.tar

Dat verliep vlekkeloos maar wil nu graag eerst terug naar de originele nederlands firmware en van daaruit weer opnieuw beginnen. Ik weet dat er bergen tutorials zijn maar ik kan geen originele nederlandse firmware vinden of andere originele firmware.
Kan ik gebruik maken van GT-I9000_OpenSource_Froyo_update_JPM gevonden op; http://opensource.samsung.com/
Of zijn dit niet de juiste bestanden? Kan ik deze flashen m.b.v. Odin3?

Oh ja, Angry Birds wil ook niet meer installeren, Misschien hangt het er mee samen...
Ik zou ff kijken in het andere forum voor bv. de Kalua files. Zijn officieel van een service point. Kalua in "[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's ..."

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
RickV. schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:28:
Ik merk dat de wifi verbinding van de galaxy S ruk is (android 2.1). Terwijlk mijn iphone 3g nooit problemen had. Ik moet om de 5 minuten disconnecten en weer opnieuw connecten...Behoorlijk klote, vooral als je streamt.

Ik heb een netgear router. Hopelijk lost android 2.2 dit op.

Afgelopen week kreeg ik van mijn e-mail programma (standaard e-mail programma op android) niet door dat er e-mails waren. Resultaat: boze klanten...grrr
Net als hhoekstra hier zeker geen problemen met wifi op de galaxy, staat soms dagen aan tussen oplaadbeurten in en mails worden goed ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een oplossing op mijn bovenstaand probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:35:
iemand een oplossing op mijn bovenstaand probleem
Persoon verwijderen en opnieuw erin zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik heb nu heel erg dat mijn "lade", waarin je meldingen staan en je naar beneden uitschuift, niet wil reageren. Dan slaat het hele toestel vast totdat ik home druk...

Ben er nog steeds niet achter wat daarvan de reden kan zijn. Iemand tips?

Ik draaj jp6

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Cyberpope schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:47:
Ik heb nu heel erg dat mijn "lade", waarin je meldingen staan en je naar beneden uitschuift, niet wil reageren. Dan slaat het hele toestel vast totdat ik home druk...

Ik draaj jp6
ook nadat je een reboot hebt gedaan door als het toestel uit staat de vol up+home+powerknop in te houden en dan reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiXX schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:45:
[...]

Persoon verwijderen en opnieuw erin zetten?
heb ik al diverse malen geprobeerd
maar mocht niet baten.
heb al op sim/telefoon/google opgeslagen niks werkt
maar ik heb uitgevonden dat dat icoontje met witrandje ook bij bijvoorbeeld 1200 staat en bij smsjes van slam fm ofzo, dus de 4 cijferige nummers
+31 er voor zetten werkt ook niet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Cyberpope schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:47:

Ik draaj jp6
Heb je OCLF draaien ?? Als dat zo is ff eraf en weer erop.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt er iemand fotootje via gmail voor zijn contacts? Ik had een mooie foto gekoppeld maar die komt echt lelijk op het scherm. Daarna heb ik die foto naar mijn telefoon geupload en die gekoppeld, maar de foto is nog steeds blokkerig. Doet de telefoon dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de standaard browser?
Als ik aan het internetten ben stopt de browser gewoon en gaat terug naar het hoofdscherm.
Daarna begin ik weer gewoon opnieuw en na het laden van ongeveer 5 tot 6 pagina's springt hij weer terug.
Ik draai versie 19000XXJM2 buildnummer Eclair.XWJM2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-12-2024
THX Embryo1, alles loopt weer zoals het hoort. :)

Communication without intelligence is noise, Intelligence without communication is irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19
http://www.allaboutphones...Csoftware-verbeteren.html
Samsung gaat haar PC-software verbeteren

Samsung heeft te kennen gegeven dat het haar KIES-software grondig gaat verbeteren. Begin 2011 krijgt de software een grondige make-over en daarnaast zal de producent ook met een Mac-versie gaan komen voor haar consumenten.

Samsung heeft tijdens de introductie van de Galaxy Tab ook wat meer licht geworpen op de software die Samsung bij haar telefoons levert. Momenteel hebben veel consumenten problemen met de KIES-software die Samsung momenteel aanbiedt bij haar telefoons zoals de Galaxy S en de Wave. Vooral consumenten met een Galaxy S lijken vaak geen verbinding te kunnen maken met de software waardoor ze geen gegevens kunnen overpompen en updates kunnen uitvoeren.

Ronald Peters, Head of Product Management Mobile bij Samsung Benelux, laat aan All About Phones weten dat Samsung deze geluiden ook heeft opgemerkt en dat het hierop actie heeft ondernomen. De producent is momenteel bezig om de KIES-software grondig te herontwerpen en ook simpeler te maken voor consumenten. Peters verwacht in het eerste kwartaal van 2011 de grote update voor KIES naar buiten te kunnen brengen. Tot die tijd zal KIES middels nog wat kleine updates krijgen, zo meldt de manager van Samsung.

Peters bevestigt dat Samsung bezig is met een Apple OS X-versie van haar software. Maar de suite op de Apple's is voornamelijk bedoeld om updates voor telefoons te kunnen geven en niet zo zeer om gegevens te kunnen synchroniseren. De Apple-versie wordt een zogenaamde 'light suite' die een paar basiselementen zal bedienen van de KIES-software. Dit stukje software zal ook in de loop van 2011 de markt op komen, aldus Samsung.
Het wordt eens tijd _O_
Als er eindelijk een goede Froyo-update is, en KIES is ook werkzaam, dan is Samsung weer goed bezig _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Goed nieuws, het is me bijna onmogelijk gemaakt om bestanden over te zenden. Ik grijp altijd naar mijn laptop met bluetooth voor het verzenden. Overigens vind ik het woord overpompen wel storend of puberaal in het artikel dat verder wel netjes is opgezet. Maar goed, het gaat om het nieuws en dat is welkom.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 14:27

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

RTL heeft een speciale pagina voor de iPad waarmee je uitzendingen van RTL gemist kan bekijken. Deze pagina werkte ook prima voor mijn Galaxy S, totdat ze onlangs een extra controle op de pagina hebben toegevoegd, die je User Agent controleert.

Ik heb daarna de broncode van de RTL site eens goed bekeken en hiervoor zelf een aantal scripts gemaakt, waarmee ik een eigen RTL gemist pagina heb gemaakt: antonboonstra.nl/rtlgemist :)

Aanbevolen om de uitzendingen te bekijken met een snelle verbinding (Wifi / HSDPA)

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
Hoe bedoel je, problemen om bestanden over te zetten? Ook met usb modus op massa-opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:37
antonboonstra schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:20:
RTL heeft een speciale pagina voor de iPad waarmee je uitzendingen van RTL gemist kan bekijken. Deze pagina werkte ook prima voor mijn Galaxy S, totdat ze onlangs een extra controle op de pagina hebben toegevoegd, die je User Agent controleert.

Ik heb daarna de broncode van de RTL site eens goed bekeken en hiervoor zelf een aantal scripts gemaakt, waarmee ik een eigen RTL gemist pagina heb gemaakt: antonboonstra.nl/rtlgemist :)

Aanbevolen om de uitzendingen te bekijken met een snelle verbinding (Wifi / HSDPA)
Super! Dit wilde ik zelf ook nog doen :) Maar als jij het al hebt gedaan, oke :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi te gek bedankt voor deze aplicatie, beeld is schitterend ben er blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022

_/-\o_

Hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27

Anton, RTL werkt als een tiet! of mag ik dat woordje hier niet gebruiken? maargoed, het is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 16:25
Nu zit ik even te kijken bij system info via quadrant en bij CPU staat dat de ARM processor op 800Mhz staat ingesteld, terwijl de max 1000 is. Ik dacht dat-ie standaard al op 1000 stond. Hebben meerder mensen dit?
Niemand die dit probleem ook heeft? Quadrant zegt trouwens dat er een ARM7 in zit, terwijl de Hummingbird toch ARM A8 is?
Kan iemand eens checken of dit een foutje is in Quadrant, of dat ik een verkeerde processor in mijn SGS heb zitten ( :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
lazaroj32 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:23:
[...]

Niemand die dit probleem ook heeft? Quadrant zegt trouwens dat er een ARM7 in zit, terwijl de Hummingbird toch ARM A8 is?
Kan iemand eens checken of dit een foutje is in Quadrant, of dat ik een verkeerde processor in mijn SGS heb zitten ( :( )
Bij mij staat ook 800 MHz maar als je eronder kijkt zie je staan: Max Freq: 1000 MHz
Dus je processor is wel goed ;) alleen draait hij momenteel niet op volle toeren

en als je even op internet hebt gezocht kwam je het volgende tegen:
I hit up ARM's website and the ARMv7 falls under the Cortex A8 platform.
uit dit topic http://forum.xda-develope...e/index.php/t-762225.html

[ Voor 18% gewijzigd door hhoekstra op 02-11-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
lazaroj32 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:23:
of dat ik een verkeerde processor in mijn SGS heb zitten ( :( )
:D
Alsof er in china zo'n overwerkt en onderbetaald mannetje per ongeluk een chippie uit het verkeerde mandje heeft gepakt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Raymond schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:47:
[...]

:D
Alsof er in china zo'n overwerkt en onderbetaald mannetje per ongeluk een chippie uit het verkeerde mandje heeft gepakt _O-
Gelukkig wordt de SGS in Zuid-Korea gemaakt ;)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
Dani86 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:32:
[...]

Gelukkig wordt de SGS in Zuid-Korea gemaakt ;)
Denk je dat daar geen overwerkte en onderbetaalde mannetjes zitten ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

hhoekstra schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:37:
[...]

Denk je dat daar geen overwerkte en onderbetaalde mannetjes zitten ? :-)
Nee, daar zitten geen overwerkte onderbetaalde mannetjes

Wikipedia: Economy of South Korea

back on-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
offtopic:
Dani86 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:38:
...
Nee, daar zitten geen overwerkte onderbetaalde mannetjes
...

Daarmee is niet iedereen daar het overigens eens (los ervan dat overal overwerkte onderbetaalde mensen te vinden zijn(of nergens))

*

[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 02-11-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,weet niet of ie eerder is gesteld. Je kunt een 32gb sd kaart gebruiken. Kan een sdhc kaart er ook in. aangezien die bijna alleen worden verkocht. Of moet er perse een SD kaart in?

Wie kan mij helpen met deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:58:
Vraagje,weet niet of ie eerder is gesteld. Je kunt een 32gb sd kaart gebruiken. Kan een sdhc kaart er ook in. aangezien die bijna alleen worden verkocht. Of moet er perse een SD kaart in?

Wie kan mij helpen met deze vraag.
Zucht... Ken jij Google?
Er kan alleen maar een micro SDHC kaartje in.. Zo'n grote SD kaart gaat niet passen
SDHC = boven de 4GB.. HC = High Capacity

[ Voor 9% gewijzigd door HaTe op 02-11-2010 15:02 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:01:
[...]

Zucht... Ken jij Google?
Er kan alleen maar een micro SDHC kaartje in.. Zo'n grote SD kaart gaat niet passen
SDHC = boven de 4GB.. HC = High Capacity
Niet iedereen is zo slim als jij ;) ;) ;) ;)

Maar bedankt. In de handleiding staat namelijk dat er een sd kaart in moet en niet een SDHC kaartje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:09:
[...]

Maar bedankt. In de handleiding staat namelijk dat er een sd kaart in moet en niet een SDHC kaartje :9
Blz. 13 van de gebruiksaanwijzing (GT I9000) bovenaan geeft duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:09:
[...]

Je bedoelt niet zo lui als jij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een raar probleem met smsen,
Als ik op berichten klik dan zie ik al mijn conversatie's en bij iedereen staat netjes de naam er bij, behalve bij 1 iemand daar staat alleen het nummer.
het contact fototje zit een witte rand omheen en is kleiner als de andere.
en het gekke is als ik een sms krijg staat er in de notificatiebalk wel gewoon die naam van diegene maar als ik hem dan open zie ik alleen het nummer.
Als ik een ander vreemd nummer sms doet hij het wel normaal het is alleen bij dat contact.

als ik op dat nummer naar rechts schuif om te bellen staat er onjuist nummer.
maar ga ik naar me contacten en ik schuif daarover de naam dan belt hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 15:25
Is het mogelijk om je galaxy s als pc voor te doen? Zodat je niet meer naar de mobiele site van sommige bedrijven gaat. Ik kan het namelijk op google nergens vinden en het lijkt me heel handig

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45

Geweldig, kan nu gewoon op de uni in de pauze Voetbal International kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod

Nice! Gebruikte eerst altijd xScope om mijn UserAgent te faken (iPad) maar dit is natuurlijk een stuk handiger. Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn agenda van mijn Gmail aan een andere Gmail agenda gekoppeld.
Dit heb ik online ingesteld.
Als ik nu een verandering online in mijn Gmail agenda plaats, dan komt de afspraak ook in de gekoppelde agenda te staan.
Maar als ik een afspraak in mijn telefoon zet, dat wordt die niet in de gekoppelde agenda gezet.
Moet ik nog wat in mijn telefoon instellen zodat de gekoppelde agenda wordt geupdate?
Is het nodig om bij accounts beheren ook het gekoppelde Gmail adres te zetten?
in principe wil ik de gekoppelde agenda niet beheren, alleen maar de veranderingen ontvangen
lijkt me ook niet logisch, dit omdat je dan een wachtwoord van een ander moet krijgen

ik hoor het heel graag,bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Volgens mij wordt standaard de agenda van Sumsung gebruikt. Je zult tijdens het aanmaken van een agendapunt op je telefoon de Gmail calendar moeten pakken. Ik heb dit probleem zelf ook gehad. Ik weet overigens niet of het mogelijk is om het zo in te stellen dat alle nieuwe agendapunten standaard via de google calendar lopen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de gratis agenda 'Jorte' eens...
Doet echt alles wat en zoals je zou willen, en handige widgets ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een HTC Desire en twijfel om over te stappen naar de Galaxy S..
Daarom een vraagje aan degene die een Desire hebben gehad en nu een Galaxy (of andersom)
Do or DON`T?? (met motivatie graag)

Verder ben ik ook erg benieuwd naar de ervaring met updates, want ik schrik er eigenlijk wel een beetje van dat dit toestel nog steeds op 2.1 loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
@kaffer 11 November komt hoop ik de beloofde update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:29:
Volgens mij wordt standaard de agenda van Sumsung gebruikt. Je zult tijdens het aanmaken van een agendapunt op je telefoon de Gmail calendar moeten pakken. Ik heb dit probleem zelf ook gehad. Ik weet overigens niet of het mogelijk is om het zo in te stellen dat alle nieuwe agendapunten standaard via de google calendar lopen.
In froyo doet hij standaard in gmailaccount, deze instelling kan je ook niet wijzigen. Als je de zoekfunctie had gebruikt had je je antwoord overigens ook zelf kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:29:
Welk is de standaard Gmail calander?
misschien wordt het aangepast met Froyo, maar diegene waar ik de calender mee wil delen heeft een Samsung apollo , die draait op 2.1.
Is dit goed te krijgen zonder dat er een andere APP geinstalleerd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:51:
[...]

In froyo doet hij standaard in gmailaccount, deze instelling kan je ook niet wijzigen. Als je de zoekfunctie had gebruikt had je je antwoord overigens ook zelf kunnen vinden.
In Froyo misschien wel ja, maar dan moet je Froyo wel draaien natuurlijk.
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:56:
[...]

Welk is de standaard Gmail calander?
Mijn post was misschien ietwat onduidelijk. Ik bedoelde met standaard Gmail calendar de calender die je gebruikt om bijvoorbeeld via Google calendar je agenda punten in te voeren. Wat ik zo zie als ik dit mag geloven is het met deze app wel mogelijk om de agenda punten direct in Google calendar in te voeren. Je hebt dan wel een aparte app nodig.

[ Voor 47% gewijzigd door Arethusa op 03-11-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 12-09 22:28
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:41:
Daarom een vraagje aan degene die een Desire hebben gehad en nu een Galaxy (of andersom)

Verder ben ik ook erg benieuwd naar de ervaring met updates, want ik schrik er eigenlijk wel een beetje van dat dit toestel nog steeds op 2.1 loopt.
Als je HTC nu gewoon goed draait, zou ik niet overstappen. Ik ben zelf redelijk teleurgesteld in de Galaxy vanwege het uitblijven van updates. Het is een mooi apparaatje, maar zonder de juiste software, is het toch iets minder. Misschien moet je even wachten tot er goede geluiden over Froyo komen. (als die inderdaad de 11e uitkomt ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
monkel schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:03:
[...]

Als je HTC nu gewoon goed draait, zou ik niet overstappen. Ik ben zelf redelijk teleurgesteld in de Galaxy vanwege het uitblijven van updates. Het is een mooi apparaatje, maar zonder de juiste software, is het toch iets minder. Misschien moet je even wachten tot er goede geluiden over Froyo komen. (als die inderdaad de 11e uitkomt ...)
Ik draai 2.1 update1, out of the box toen ik de GalaxyS kreeg, ik ben er zeer tevreden over. Zit er aan te denken de lagfix er over heen te gooien, maar doe dit niet, wacht wel op de goede 2.2 versie. ik ben een tevreden persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Het zijn 2 toestellen uit dezelfde generatie, Desire is wat mooier imho, de samsung heeft een groter scherm.
Ik zou deze overstap iig niet maken (niet van desire naar samsung of andersom), maar overstappen naar een telefoon van een nieuwere generatie (opvolgers van de galaxy en desire).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Ik heb die stap ooit gemaakt.

Ik had last van een spontaan rebootende desire. Na reparatie was ik het vertrouwen kwijt en heb ik hem verkocht.

Ik heb nu de smaak van custom roms te pakken en daarmee is het toestel voor mij een stuk beter geworden. Qua hardware heb ik meer vertrouwen in de Samsung. Geluidskwaliteit tijdens het bellen vind ik ook een stuk beter. Geluid via de headset van de Samsung is belachelijk slecht.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:01:
[...]

In Froyo misschien wel ja, maar dan moet je Froyo wel draaien natuurlijk.

[...]

Mijn post was misschien ietwat onduidelijk. Ik bedoelde met standaard Gmail calendar de calender die je gebruikt om bijvoorbeeld via Google calendar je agenda punten in te voeren. Wat ik zo zie als ik dit mag geloven is het met deze app wel mogelijk om de agenda punten direct in Google calendar in te voeren. Je hebt dan wel een aparte app nodig.
Dank je wel
ik ga even naar Jorte kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx

Ik ben redelijk heavy user, maar haal meestal het einde van de dag wel voor m`n Desire weer 'aan de tiet' moet.
Hoe zit dit met Galaxy? (1400mAh tov 1500mA met groter scherm, maar zuiniger processor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Valt niks over te zeggen, d'r zitten hier mensen waarbij hij 5 uur meegaat en bij anderen gaat'ie 5 dagen mee.
Hangt helemaal van gebruik en van de geïnstalleerde apps af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:53:
Thnx

Ik ben redelijk heavy user, maar haal meestal het einde van de dag wel voor m`n Desire weer 'aan de tiet' moet.
Hoe zit dit met Galaxy? (1400mAh tov 1500mA met groter scherm, maar zuiniger processor)
De mijne gaat ook iedere dag aan de lader. Soms zit er nog 30% in en een andere dag 50%. Zal niet veel verschillen met de Desire denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:45:
[...]

Dank je wel
ik ga even naar Jorte kijken
Gaat je denk ik wel bevallen.

hieronder een oude review, maar de QR-code is misschien wel handig:
http://www.androidplanet....r-applicatie-met-widgets/

Geef tijdens of na setup dan wel aan dat je je 'googleagenda' als standaard wil gebruiken ipv de 'lokale' agenda van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

hhoekstra schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:49:
@kaffer 11 November komt hoop ik de beloofde update ;)
Ik reken er niet meer op. Ik ga er eigenlijk van uit dat de update helemaal nooit meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Heb recentelijk Android 2.2 op m'n Galaxy S staan. Flash werkt perfect, echter als ik over de Fashplayer 10.1 op de adobe site lees zou je Flash ook full screen moeten kunnen draaien.

"Long-Tap to Full-Screen Mode
Users can now long-tap on any SWF and select Full-Screen Mode. The HTML Parameter AllowFullScreen is disabled for this feature, so that a user can activate Full Screen Mode for any SWF on mobile devices."
http://kb2.adobe.com/cps/860/cpsid_86018.html

Dit werkt echter helaas niet bij mij. Is dit iets met de software van de Galaxy? Heeft iemand dit wel werkend? Bij een een dubbele tab zoomt een Flash movie wel in, maar dat is geen full screen mode.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:59:
[...]

Gaat je denk ik wel bevallen.

hieronder een oude review, maar de QR-code is misschien wel handig:
http://www.androidplanet....r-applicatie-met-widgets/

Geef tijdens of na setup dan wel aan dat je je 'googleagenda' als standaard wil gebruiken ipv de 'lokale' agenda van je toestel.
bedankt voor de tip.
Doe ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:34:
Thanks mate! Idd chille app! Hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra

antonboonstra

HaTe schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:38:
Super! Dit wilde ik zelf ook nog doen :) Maar als jij het al hebt gedaan, oke :P
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:49:
Hoi te gek bedankt voor deze aplicatie, beeld is schitterend ben er blij mee. :)
Dacuuu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:32:
Anton, RTL werkt als een tiet! of mag ik dat woordje hier niet gebruiken? maargoed, het is geweldig!
Silent1 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:45:
Geweldig, kan nu gewoon op de uni in de pauze Voetbal International kijken :D
Fixer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:21:
Nice! Gebruikte eerst altijd xScope om mijn UserAgent te faken (iPad) maar dit is natuurlijk een stuk handiger. Thanks ;)
Thanx voor de leuke reacties. Begin mij wel af te vragen hoe blij RTL hiermee is, aangezien ze via de mobiele site m.rtlxl.nl ongeveer hetzelfde doen, maar hier vragen ze geld voor veel afleveringen.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10
antonboonstra schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:37:

Thanx voor de leuke reacties. Begin mij wel af te vragen hoe blij RTL hiermee is, aangezien ze via de mobiele site m.rtlxl.nl ongeveer hetzelfde doen, maar hier vragen ze geld voor veel afleveringen.
Echt? Raar dat ze de site voor 1 apparaat dan wel gratis maken en de rest laten betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:15:
[...]

Het zijn 2 toestellen uit dezelfde generatie, Desire is wat mooier imho, de samsung heeft een groter scherm.
Ik zou deze overstap iig niet maken (niet van desire naar samsung of andersom), maar overstappen naar een telefoon van een nieuwere generatie (opvolgers van de galaxy en desire).
Probleem is dat dit nog niet echt bekend is wat dit worden gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verbaast me niks, zo oud zijn de toestellen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:34:
Verbaast me niks, zo oud zijn de toestellen nog niet.
Ik zou ook wel flink balen als m'n sgs nu al achterhaald zou zijn.. Laat ze nog maar jjartje wachten met de volgende generatie en de software lekker door ontwikkelen van ons huidige telefoontje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:30:
[...]

Probleem is dat dit nog niet echt bekend is wat dit worden gaat :(
Mhoah.. Dual core en meer RAM, voor HTC worden het S-LCD schermen en voor Samsung S-Amoled 2 schermen. Daarnaast minimaal Gingerbread, maar meer voor de hand liggend 3.0, etc.

Je kan met redelijkheid speculeren wat het gaat worden.
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:01:
[...]

Ik zou ook wel flink balen als m'n sgs nu al achterhaald zou zijn.. Laat ze nog maar jjartje wachten met de volgende generatie en de software lekker door ontwikkelen van ons huidige telefoontje:)
Dat kan je natuurlijk wel shaken.. Wel is de Galaxy S dusdanig goed dat dit toestel wat mij betreft nog wel even mee kan, echter zorgen ze altijd wel voor een toestel met net wat betere specs zodat de consumer in je weer wordt aangewakkerd ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:07:
[...]

Mhoah.. Dual core en meer RAM, voor HTC worden het S-LCD schermen en voor Samsung S-Amoled 2 schermen. Daarnaast minimaal Gingerbread, maar meer voor de hand liggend 3.0, etc.

Je kan met redelijkheid speculeren wat het gaat worden.
De speculatie van de S Pro welke er ook nog steeds niet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:34:
Ik gebruik hem zelf ook sinds vanmiddag. Dit lijkt me voor mij een goeie vervanger voor de standaard agenda.

[ Voor 23% gewijzigd door Arethusa op 03-11-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 16:25
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:18:
[...]

De speculatie van de S Pro welke er ook nog steeds niet is ;)
zoiets als deze?
http://www.androidguys.co...10/07/i9200_galaxy_s2.jpg

Nog even over ARM7 en ARM8 (zie aantal posts geleden over mijn SGS icm Quadrant).
Natuurlijk had ik eerst op internet gezocht, maar was dit tegen gekomen:

http://www.arm.com/images...Overview-Roadmap_CA15.gif

En dat geeft me niet echt vertrouwen dat ARM 7 uit dezelfde familie komt :?

[ Voor 36% gewijzigd door lazaroj32 op 03-11-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:19:
[...]

Thanks mate! Idd chille app! Hoe heb je die gevonden?
You`re welcome.

Ach, omdat de market steeds verder dichtslibt met bagger is het voor mij een kwestie van dagelijks ff een bezoekje aan www.androidplanet.nl en www.androidworld.nl

Het grappige is dat het vaak juist de usercomments op andere apps zijn die dit soort juweeltjes aan het licht brengen (eigenlijk zoals hier ook weer gebeurde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

Bij de iPad versie kan je trouwens ook nog verschillende dagen kiezen.. Dat kan bij jou niet. Zou je dat toe kunnen voegen? Anders wil ik dat zelf wel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra

antonboonstra

HaTe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:00:
[...]
Bij de iPad versie kan je trouwens ook nog verschillende dagen kiezen.. Dat kan bij jou niet. Zou je dat toe kunnen voegen? Anders wil ik dat zelf wel maken.
Probeer es een dag achter de link te zetten (bijvoorbeeld http://antonboonstra.nl/rtlgemist/?zondag) ;)

Vanwege de beperkte ruimte op een smartphone scherm heb ik niet al te veel buttons erbij gezet, alleen de belangrijkste (vandaag en gisteren). Maar als jij een alternatief wil maken, prima. Hoe meer keuze, des te beter!

edit: 'k Heb de buttons toch wat kleiner gemaakt, waardoor je nu wel naar alle dagen kan navigeren

[ Voor 11% gewijzigd door antonboonstra op 03-11-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Ik begin het idee te krijgen dat ze nooit van plan zijn geweest om een update met 2.2 uit te brengen, sinds begin september krijgen we elke week "volgende week zeker!" te horen.

Ik vindt het niet erg als ze niet van plan om de bugs weg te poetsen en heel misschien een extra functie of verbetering toe te passen maar wij zijn geen Pavlov-honden die na de vijftigste rinkeling nog steeds naar de lege voedertrog rennen om te kijken of iemand er toch geen eten in heeft achter gelaten.

Waarom Samsung?

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Weet overigens iemand waar een micro usb naar hdmi kabel kan halen?

http://androidspin.com/20...low-hdmi-out-on-galaxy-s/

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazurr schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:06:
Ik begin het idee te krijgen dat ze nooit van plan zijn geweest om een update met 2.2 uit te brengen, sinds begin september krijgen we elke week "volgende week zeker!" te horen.

Ik vindt het niet erg als ze niet van plan om de bugs weg te poetsen en heel misschien een extra functie of verbetering toe te passen maar wij zijn geen Pavlov-honden die na de vijftigste rinkeling nog steeds naar de lege voedertrog rennen om te kijken of iemand er toch geen eten in heeft achter gelaten.

Waarom Samsung?
Wat een onzin.
Dat de meeste mensen hier al 2.2 draaien zegt genoeg. Geduld is een schone zaak. Liever 1 goeie dan 5 net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazurr schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:06:

Waarom Samsung?
wat zijn hier veel mensen die janken over die 2.2. Ik draai al weken jpk en geen enkel probleem. Ook bij andere collega's dit gedaan en allemaal super blij. Ik zou zeggen lees je in en update maar je kan ook wachten want 2.1 is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Dit soort reacties helpen natuurlijk niets.

Ontopic:
Galaxy S is eerste telefoon die een WiFi Direct certificaat heeft gekregen.
http://www.engadget.com/2...e-wi-fi-direct-certified/

[ Voor 80% gewijzigd door BastiaanN op 03-11-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg met geen mogelijkheid tv van t-mobiel aan de praat op de Samsung i9000 Galaxy S heb de realplayer er op staan maar kan de proxy niet instellen,wie heeft t-mobiel aan de praat op de Samsung i9000 Galaxy S en kan mij even helpen hoe ik het verder moet doen.

chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antonboonstra schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:45:
[...]

edit: 'k Heb de buttons toch wat kleiner gemaakt, waardoor je nu wel naar alle dagen kan navigeren
Dank je wel, erg leuk

je maakt trouwens mooie foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox51Mulder
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-02-2022
Probeer deze site eens voor tv van t-mobile.
http://t-mobile.nob.nl/
Je moet wel web 'n walk plus hebben natuurlijk.
Bij mij duurde het enkele dagen voordat tv werkte, terwijl ik wel al meteen de hoge snelheid had toen mijn nieuwe abo inging. Er is trouwens ook een app voor in de market; t-mobile tv

groet,

Fox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonegunner
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
Ik krijg helemaal geen versie te zien bij kies - firmware, alleen firmware Upgrade notification
En daar onder dan wat text met info dat je je data kan verliezen en geen andere widgets kan gebruiken tijdens de update.
Ook over phonebook een melding en dan helemaal onderaan een knop met upgrade en annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Echt, dat sommigen zich zo druk maken over het uitblijven van een update. t'Is jammer, maar mijn SGS doet het nog steeds prima op JM2, t'is niet het einde van de wereld zeg maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
partyondude schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:44:
Echt, dat sommigen zich zo druk maken over het uitblijven van een update. t'Is jammer, maar mijn SGS doet het nog steeds prima op JM2, t'is niet het einde van de wereld zeg maar 8)7
Maar je zit hier met tweakers die altijd het uiterste uit hun toestel willen halen, ik zelf kon ook goed uit de voeten met JM2 maar 2.2 werkt toch wel iets soepeler.
Wat veel mensen vergeten is dat hier vooral over problemen wordt gediscussieerd, en dat is waar dit topic deels voor bedoelt is.

Is er trouwens een manier om Flash in de browser uit te zetten, een filmpje zien is leuk maar al die ad's begin ik me ondertussen behoorlijk te irriteren. (niet echt bevorderlijk voor de snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudjuhnl schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:46:
[...]

Maar je zit hier met tweakers die altijd het uiterste uit hun toestel willen halen, ik zelf kon ook goed uit de voeten met JM2 maar 2.2 werkt toch wel iets soepeler.
Wat veel mensen vergeten is dat hier vooral over problemen wordt gediscussieerd, en dat is waar dit topic deels voor bedoelt is.

Is er trouwens een manier om Flash in de browser uit te zetten, een filmpje zien is leuk maar al die ad's begin ik me ondertussen behoorlijk te irriteren. (niet echt bevorderlijk voor de snelheid)
Ik heb "invoegtoepassingen" in de browser op "On demand" gezet en nu krijg je alleen flash als je expliciet op de flash box drukt.
Helemaal met je eens, ik was ook erg tevreden over mijn JM9.. Heb er nu Froyo opstaan, maar begrijp nog steeds niet waarom iederen nu per-sé zonodig Froyo moet. Zoals ruudjuhnl al heeft ontdekt dat flash erg traag is (dat was een groot voordeel). Verder zijn het een paar kleine verbeteringen, maar niets waarvoor je zou moeten gaan upgraden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
Misschien omdat het toestel voor mij nog steeds teleurstellend werkt? Zowel met 2.1 als 2.2. Gelukkig werkt het voor sommigen wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudjuhnl schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:46:
[...]

Het punt is dat sommigen een neurose hebben die ze ongemakkelijk laat voelen als ze niet de laatste nieuwe versie van software/firmware hebben ;)
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:53:
[...]

Ach, omdat de market steeds verder dichtslibt met bagger is het voor mij een kwestie van dagelijks ff een bezoekje aan www.androidplanet.nl en www.androidworld.nl

Het grappige is dat het vaak juist de usercomments op andere apps zijn die dit soort juweeltjes aan het licht brengen (eigenlijk zoals hier ook weer gebeurde)
Dat is eigenlijk ook DE manier om de beste apps eruit te zoeken, als ze aanbevolen worden op dit soort sites!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 20:07
Ontopic:
Galaxy S is eerste telefoon die een WiFi Direct certificaat heeft gekregen.
http://www.engadget.com/2...e-wi-fi-direct-certified/
Goede reactie daar: "At least they are not claiming GPS certified" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
monkel schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:17:
[...]

Misschien omdat het toestel voor mij nog steeds teleurstellend werkt? Zowel met 2.1 als 2.2. Gelukkig werkt het voor sommigen wel goed.
Dat heeft als ik jou goed begrijp niets met de update naar 2.2 te maken en is uiteraard zuur voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
partyondude schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:57:
[...]

Dat heeft als ik jou goed begrijp niets met de update naar 2.2 te maken en is uiteraard zuur voor je.
Huh? Dat heeft er alles mee te maken! Ik verwacht dat Samsung met een reden de 2.2 heeft uitgesteld naar 11-11? (als die datum nog steeds geldt) Ik geef ze nog wat credits, dus hopelijk met de nieuwe update loopt alles vloeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Je geeft zelf aan dat met 2.2 erop het toestel nog steeds teleurstelt. Wat zou de officiële update dan uit moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
partyondude schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:22:
Je geeft zelf aan dat met 2.2 erop het toestel nog steeds teleurstelt. Wat zou de officiële update dan uit moeten maken?
Wat ik zeg; dat alles dan wel vloeiend loopt ...
nouja, nevermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monkel schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:18:
[...]

Huh? Dat heeft er alles mee te maken! Ik verwacht dat Samsung met een reden de 2.2 heeft uitgesteld naar 11-11? (als die datum nog steeds geldt) Ik geef ze nog wat credits, dus hopelijk met de nieuwe update loopt alles vloeiend
Heb je eigenlijk wel een lagfix o.i.d. geinstalleerd? Of zit je nog op de originele firmware zonder lagfix... Als dat laatste het geval is, dan heb je inderdaad gelijk, het toestel is dan traag. Persoonlijk zou ik er dan wat energie in steken in het installeren van een nieuwe ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Ik snap dat je deze vraag eigenlijk niet aan tweakers moet stellen, maar hoe erg is de lag zonder fix?
Ik zie bij de officiële reviews dat ze behoorlijk tevreden zijn met de prestaties, maar die zijn allemaal zonder lagfix. Kun je de SGS aanraden aan iemand die het toestel niet gaat rooten en geen lagfix toepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Waarom kraakt mijn chromen rand langs het scherm bij mijn USB-poort en aan de zijkanten en doen de exemplaren van mijn collega's dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:41
Marbo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:48:
Ik snap dat je deze vraag eigenlijk niet aan tweakers moet stellen, maar hoe erg is de lag zonder fix?
Ik zie bij de officiële reviews dat ze behoorlijk tevreden zijn met de prestaties, maar die zijn allemaal zonder lagfix. Kun je de SGS aanraden aan iemand die het toestel niet gaat rooten en geen lagfix toepast?
Alle "casual" gebruikers die ik ken zijn er erg tevreden over en klagen niet over lag. Mijn huisgenoot draait de standaard firmware van augustus en zijn toestel lagt vrijwel niet. Mijn toestel had meer last van lag zonder fix maar dat kwam ook omdat ik meer en zwaardere applicaties draaide. Als ie dus vooral voor de standaard handelingen en af en toe een spelletje gebruikt wordt zul je er weinig last van hebben. Maar als je alle mogelijkheden van het toestel gaat benutten dan loop je er op een gegeven moment wel tegen aan.
Pagina: 1 ... 16 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.