Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jflassche
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:46:
[...]

3G uitschakelen en periodiek inschakelen kan wel, hier zijn verschillende apps voor. Superpower bijvoorbeeld, heeft nog meer energiebesparende functies.
Bedankt! Ik ben het aan het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Zo langzamerhand begin ik Silverlight een bitch te vinden. Ken een muzieksite waar ik op wil maar het kan niet want hij gebruikt Silverlight. Had dan Flash genomen, of nog beter HTML5, die ondersteunt zelfs iOS (met zelfs als referentie aan het feit dat Apple bijna geen programmeertaal wil ondersteunen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer nou 2.2 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:27:
November, maar geen datum genoemd. Ik heb al gecontroleerd maar er was nog niks. Als iedereen hier af en toe doet controleren dan weten we het snel genoeg ;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:27:
Pino112 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:24:
Super, Froyo is uitgesteld naar eind November. :(

SamFirmware
Galaxy S update again delayed. Thats really good for all new android phones NOT. Very strange XDA fix everything Samsung fix NOTHING!

http://www.samfirmware.co...ndroid-2-2-agian-delayed-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Mensen die met de SGS ontevreden zijn, kunnen gewoon gerust een mail naar Samsung mobile sturen om te vragen wat ze te bieden hebben. Ten minste laten we ons stem direct horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik moet zeggen dat ik één keer een reactie op een vraag per mail heb gehad (standaardmail over gps-problemen in ik meen augustus). Op een aantal andere vragen (mbt VPN en SyncML) had ik helaas nooit iets teruggehoord. Aan de telefoon werd ik overigens wel een keer vriendelijk geholpen, alleen hielp het helaas niet zoveel.

Vind het wel jammer dat het een en ander toch wel veel langer duurt dan ik had verwacht toen ik de telefoon kocht. Maar goed, ik heb nog wel vertrouwen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 29-10-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Ik begin hard te denken dat dit een marketing strategie is...Ik zou me niet verbazen als Samsung in november met een andere top toestel op de markt zou komen...

Het zou trouwens heel zonde zijn...Andere merken hebben laten zien dat ze dezelfde toestel voor meer dan 1 jaar hebben kunnen verkopen...natuurlijk met constante updates...

Ik denk dat de enige dat we kunnen doen is gewoon samsung mailen...ze kennen het probleem, ze weten dat het op fora er over gesproken wordt maar we moeten hun ook lastigvallen! Ze moeten ook een beetje opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:44:
Hey allemaal,

Ik heb even een simpele vraag en kon het antwoord zo snel nergens vinden. Kunnen mobieltjes met touchscreen zoals de Samsung Galaxy S I9000 wisselen van QWERTY naar QWERTZ (en uiteraard terug)?

Is dit een simpele handeling?

MVG,

HVDL_47
Jawel, maar niet standaard. Je kunt gratis een extra qwertz keyboard uit de market downloaden. Simpeler kan niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Artuzzo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:58:
Ik begin hard te denken dat dit een marketing strategie is...Ik zou me niet verbazen als Samsung in november met een andere top toestel op de markt zou komen...

Het zou trouwens heel zonde zijn...Andere merken hebben laten zien dat ze dezelfde toestel voor meer dan 1 jaar hebben kunnen verkopen...natuurlijk met constante updates...
Je vermoedens kloppen...

Volgens sterke geruchten heeft Google Samsung gekozen om de opvolger van de Nexus One (Nexus Two?) te maken. Deze zou 8 november aangekondigd worden op een Samsung event en qua hardware sterk gelijken op de Galaxy S, maar dus stock Android draaien. Wat weer als voordeel heeft dat Android updates direct beschikbaar zullen zijn voor deze phone...

[ Voor 6% gewijzigd door Seraphic op 29-10-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Een eigenaardig 'probleem' wat zich twee keer heeft voorgedaan bij mijn SGS. 1x met JF3 als firmware (stock) en vandaag met JM2;

Telefoon schakelt zich uit omdat batterij leeg is. Ik hang hem aan de lader en doe het vervolgens een half uur later aan (nog steeds aan de oplader). Dan zie ik batterij percentage 68% !?! Hoe kan dat ding ooit in half uur tijd 68% opgeladen zijn? Terwijl het 2 dagen lang niet opgeladen is. Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Verder ben ik tevreden met JM2. Af en toe lag, maar is zeker niet storend. Batterijduur 2 dagen met normaal gebruik (surfen, mailen, pingen, sms'en en 1,5 - 2 uur bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Seraphic schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

Je vermoedens kloppen...

Volgens sterke geruchten heeft Google Samsung gekozen om de opvolger van de Nexus One (Nexus Two?) te maken. Deze zou 8 november aangekondigd worden op een Samsung event en qua hardware sterk gelijken op de Galaxy S, maar dus stock Android draaien. Wat weer als voordeel heeft dat Android updates direct beschikbaar zullen zijn voor deze phone...
Kijk...dat zou die vertraging wel kunnen uitleggen...natuurlijk zou dit betekenen: geen customer care maar wel eigen business care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artuzzo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:17:
[...]

Kijk...dat zou die vertraging wel kunnen uitleggen...natuurlijk zou dit betekenen: geen customer care maar wel eigen business care.
Samsung is altijd al bezig geweest met pure business care. Daarom hebben ze zo snel 5 miljoen van die SGS'n verkocht. Ik heb ooit eens hier gezegd dat Samsung telefoons verkoopt en geen updates. Maar goed, dan ben je dus gelijk een negatieve hond en word je bijna gelyncht door de Android Fanboy Club... :| ...leuke bandnaam overigens.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Ja Samsung is wel een commercieel bedrijf en kijkt dus waar het winst kan behalen. Als Google als directe partij daar de kandidaat voor is, zullen ermee samen werken.

Aan de andere kant, als Google de Galaxy blijkbaar een goed toestel vindt als opvolger voor de Nexus One, dan toont het in ieder geval aan dat we een goed toestel hebben :) Het kan dan misschien ook wel zo zijn dat de volgende update voor de Galaxy ermee te maken heeft. Alleen duurt wachten op iets altijd lang als je het nodig hebt. Persoonlijk draai is met JF3 firmware met lagfix en alles werkt gewoon prima op de telefoon, ach als ik eens een paar seconden zou moeten wachten voordat een app is opgestart dat maakt mij niet zoveel uit, het gebeurt nu bijna niet dat ik moet wachten op iets en ik vind het belangrijker dat het goed werkt en dat doet de Galaxy prima.

Laatst nog wel wat leuks; ik pak de Galaxy om er even mee te internetten, staat de batterij op 61% na ongeveer 5 minuten terug naar homescherm en ineens staat de batterij op 62%.. zo kan het dus ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praliwi
  • Laatst online: 13:24
Nou mn mobiel die ik met barst in het scherm had laten opsturen valt niet onder de garantie en hem laten repareren gaat me 255 euro kosten, shit wat veel geld zeg :X

Altijd erg voorzichtig mee geweest, had hem nog maar 4 week en hij viel van ongeveer 60 centimeter op de vloerbedekking en meteen kapot.. bah

[ Voor 30% gewijzigd door praliwi op 30-10-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:12
Ik zou hem voor dat bedrag niet laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praliwi
  • Laatst online: 13:24
Nee dat ga ik ook niet doen maar weet ook niet zo goed want ik anders moet..
Kwam dit nog tegen maar vertrouw zulke dingen op de een of andere manier toch niet zo goed:

http://www.simlock.nu/504...scherm-SchermReparatie/2/

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik weet niet waar je woont, maar hier in Rijswijk zit een winkel die je display vervangt voor 130 euro.

Edit: Ik zie dat er in de reacties in de link hierboven ook al naar GSM paradise verwezen wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door Nasonia op 30-10-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik krijg het niet voor elkaar om politiek 24 op mijn Galaxy S te kijken. Als iemand weet hoe het moet, wil die dat dan even duidelijk zeggen met linkjes erbij als je een stream noemt. Ik bekijk dit namelijk vanaf mijn Galaxy S.

Eerder werd gezegd dat je op de site een stream kon vinden, maar die kan ik niet afspelen want de Windows Media Player Stream geeft leeg veld en de normale stream heeft Silverlight nodig en die kan niet op Android zegt de browser.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Ik heb de One Click Lag Fix nu ook lopen. Jezus mina, wat vliegt m'n SGS nu :o :*)
Eindelijk de SGS zoals 'ie eigenlijk bij de launch al had moeten zijn, denk ik.

Ik stond eerst nogal huiverig tegenover rooten en dergelijke, maar het feit dat ik echt stapelgek aan het worden was van de lag en het feit dat Froyo opnieuw opgesteld is heeft me over de streep getrokken. Ik had dit eerder moeten doen, kind kan de was doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:37
NeoMe schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:49:
Ik krijg het niet voor elkaar om politiek 24 op mijn Galaxy S te kijken. Als iemand weet hoe het moet, wil die dat dan even duidelijk zeggen met linkjes erbij als je een stream noemt. Ik bekijk dit namelijk vanaf mijn Galaxy S.

Eerder werd gezegd dat je op de site een stream kon vinden, maar die kan ik niet afspelen want de Windows Media Player Stream geeft leeg veld en de normale stream heeft Silverlight nodig en die kan niet op Android zegt de browser.
Zoals ik al zei... Stream url openen in YXplayer...

edit: Gek. Werkt bij mij ook niet... Als je Ziggo internet hebt, lukt het wel met deze url bijvoorbeeld:
mms://83.80.17.52/casema%20wmstream-06 (Discovery Channel)

[ Voor 17% gewijzigd door HaTe op 30-10-2010 18:14 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik zal het proberen, broertje heeft internet op mijn mobiel van Vodafone en thuis Tweakdsl. Maar ik heb nokia C6 met spb tv en daar kan ik wel politiek 24 op kijken. Maar op android is dat een betaalde applicatie en voor mij gratis in ovi store.

Krijg op de stream een netwerkfout, kun je niet de stream pakken op de website en dan lage kwaliteit ?
Zal deze testen: http://livestreams.omroep.nl/nos/mobiel01

[ Voor 24% gewijzigd door NeoMe op 30-10-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
praliwi schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:55:
Nou mn mobiel die ik met barst in het scherm had laten opsturen valt niet onder de garantie en hem laten repareren gaat me 255 euro kosten, shit wat veel geld zeg :X

Altijd erg voorzichtig mee geweest, had hem nog maar 4 week en hij viel van ongeveer 60 centimeter op de vloerbedekking en meteen kapot.. bah
http://www.fonefunshop.co...xy_S_Lcd_&_Digitizer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens SamFirmwares.com zal Samsung volgende week toch beginnen met de Froyo update via Kies.
Eerst Europa en vervolgens de rest van de wereld. 8)7

bron: http://www.samfirmware.co...ung-starts-froyo-updates-

Het is volgende week dan ook November, houdt Samsung zich aan zijn/hun/haar woord? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Als dit waar is, hoop ik dat Kalua weer goed werkt levert en de NL versie beschikbaar maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSlayer schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:01:
Als dit waar is, hoop ik dat Kalua weer goed werkt levert en de NL versie beschikbaar maakt :)
De Europa versie zou gewoon NL moeten ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
Heeft hier iemand nog werkende oplossingen voor het downloaden mislukt probleem in de market? Ik lees over het verwijderen van de market update, maar bij ''toepassingen beheren'' zie ik de market in het geheel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Nasonia schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:32:
Heeft hier iemand nog werkende oplossingen voor het downloaden mislukt probleem in de market? Ik lees over het verwijderen van de market update, maar bij ''toepassingen beheren'' zie ik de market in het geheel niet.
Bij toepassingen beheren moet je bovenin even op "alles" klikken, en dan naar beneden scrollen naar download beheer. Die heeft rondom de 8kb aan ruimte in beslag, en die moet je even wissen. That's about it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:23:
[...]

De Europa versie zou gewoon NL moeten ondersteunen.
Doelde meer op de CSC file, maar ik zie dat die ondertussen ook beschikbaar is.

"CSC_I9000XENJP2.tar.md5"

(bron: XDA "Richtofen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
lometje schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:39:
[...]

Bij toepassingen beheren moet je bovenin even op "alles" klikken, en dan naar beneden scrollen naar download beheer. Die heeft rondom de 8kb aan ruimte in beslag, en die moet je even wissen. That's about it.
Thanks, het is nog steeds bagger maar ik heb het geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heeft iemand anders hier ook last van een aantal luie pixels? De meeste vallen niet op maar 1tje die valt gewoon heel erg op en is super irritant bij het surfen op internet. Zou dit onder de garantie vallen? Ik ga zoiezo volgende week naar de Phonehouse. Maar was gewoon benieuwd of meer mensen hier last van hadden..? In de eerdere topics zag ik 1 iemand met dit probleem, voor de rest waren er een aantal mensen met dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:05:
Hey,

Heeft iemand anders hier ook last van een aantal luie pixels? De meeste vallen niet op maar 1tje die valt gewoon heel erg op en is super irritant bij het surfen op internet. Zou dit onder de garantie vallen? Ik ga zoiezo volgende week naar de Phonehouse. Maar was gewoon benieuwd of meer mensen hier last van hadden..? In de eerdere topics zag ik 1 iemand met dit probleem, voor de rest waren er een aantal mensen met dode pixels.
Bij mij zit er vlakbij een hoek een zwart stipje, ik weet niet of het een stofje onder het scherm of een dode pixel is maar ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:39:
Paar pagina's terug had ik een probleem met allemaal dubbele accounts en geen foto's in groepen en zo. Conclusie was: Zet alles in gmail contacts (en nergens anders).

Dat heb ik gedaan! Al mijn contacten handmatig (automatisch ging van geen meter) ingevoerd in gmail contacts.. mooi... ook alle contacten in groepen ingedeeld weer.. veel werk geweest...

Maar.....
-> Groepen van contacten in gmail-contacts zie ik niet als groepen in mijn telefoon...

Ben nu dus mijn groepen kwijt.... iemand enig idee?

(ik zie ook nog contacten met nog steeds gekoppelde accounts, vreemd genoeg uit het zelfde gmail account)
Draai je nog 2.1? Daar werken groepen namelijk niet.
In 2.2 worden mij gmail groepen gewoon weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasonia schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:58:
[...]

Thanks, het is nog steeds bagger maar ik heb het geprobeerd.
Hier ook hetzelfde. Het lijkt wel of die Market op zijn reet ligt, want iemand hier met een Desire heeft er nu ook last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

2.2 is er allang, misschien nog niet als "final" maar genoeg leaked 2.2 roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens eens een "thread" zien passeren om de batterij vol melding s'nachts niet meer voor te hebben dmv een app die je foon in verschillende profielen kan zetten op bepaalde uren, want blijkbaar is het geluid van de melding niet uit te schakelen, uiterst vervelend vaak, zeker als je vergeet om het geluidsniveau vergeet uit te zetten of te minderen

PS : het is niet uit luiheid, maar ik kan het niet meer terug vinden :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:30:
Ik heb ergens eens een "thread" zien passeren om de batterij vol melding s'nachts niet meer voor te hebben dmv een app die je foon in verschillende profielen kan zetten op bepaalde uren, want blijkbaar is het geluid van de melding niet uit te schakelen, uiterst vervelend vaak, zeker als je vergeet om het geluidsniveau vergeet uit te zetten of te minderen

Het meldingen geluid op niets zetten.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 10:28
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:30:

Met SweetDreams kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:43:
[...]

Het meldingen geluid op niets zetten.
Dan krijg je ook wel geen sms en agenda afspraken meer door, hoop dan maar dat de wekker er nog doorkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnand
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik krijg deze foon van de week binnen.
Zijn er nog apps, lagfixes of widgets die ik 'moet' installeren om de telefoon maximaal te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Wijnand schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:23:
Ik krijg deze foon van de week binnen.
Zijn er nog apps, lagfixes of widgets die ik 'moet' installeren om de telefoon maximaal te gebruiken?
Met de informatie welke je geeft, is het voor ons moeilijk te zeggen wat jij 'nodig' heb om de telefoon op jouw manier maximaal te gebruiken, omdat je niet aangeeft hoe jij je telefoon zal gebruiken.
En ook al zal je van ons een advies krijgen, jij zal vanzelf binnen een maand weer andere applicaties draaien, omdat jij die beter zal vinden. Jouw behoefte in de telefoon is anders dan andere mensen.

Dat is ook het mooie van android, je kan spul proberen (ook betaalde apps) en als je het niet bevalt, dan kan je deze binnen een dag kosteloos de-installeren.
topics met opsommen van apps en widgets zijn hier op got al eerder gesloten, dus het lijkt mij ook niet echt de bedoeling dat in dit draadje ook te doen

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

jflassche schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:20:
Bestaat er een mogelijkheid om 3gs uit te schakelen en deze vervolgens periodiek (bijv. om de x uur) in te laten schakelen? Zo kun je m.i. de batterij besparen maar wel periodiek email of andere data ophalen.
JuiceDefender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnand
  • Laatst online: 09-11-2023
Abomination schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:42:
[...]

Met de informatie welke je geeft, is het voor ons moeilijk te zeggen wat jij 'nodig' heb om de telefoon op jouw manier maximaal te gebruiken, omdat je niet aangeeft hoe jij je telefoon zal gebruiken.
En ook al zal je van ons een advies krijgen, jij zal vanzelf binnen een maand weer andere applicaties draaien, omdat jij die beter zal vinden. Jouw behoefte in de telefoon is anders dan andere mensen.

Dat is ook het mooie van android, je kan spul proberen (ook betaalde apps) en als je het niet bevalt, dan kan je deze binnen een dag kosteloos de-installeren.
topics met opsommen van apps en widgets zijn hier op got al eerder gesloten, dus het lijkt mij ook niet echt de bedoeling dat in dit draadje ook te doen
Zo bedoel ik het niet hoor, de apps voor muziekbeheer, fotobewerking, games en alles, daar heb ik jullie niet voor nodig hoor.

Maar ik hoor dat deze telefoon last heeft van lag, batterijstatus niet altijd goed weergeeft en dergelijke.
Het gaat me puur en alleen daarom. Er zijn vast wel lagfixes e.d. die door de community als zijnde de best gezien worden.
Ik vroeg me dus af welke dat waren. Ik wil niet het risico lopen een lagfix van een roemeens bedrijfje te downloaden dat heel lief al mijn inloggegevens van netwerksites e.d. doorgeeft.

Nogmaals, het gaat me niet om 'normale' apps, maar lagfixes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb zelf geen lagfix maar Voodoo is volgens mij een goede en veel gebruikte. Batterij weergave kan je gewoon een app voor downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check op XDA en zoek naar ULF 0.3.

Kun je heel eenvoudig installeren en heb je de keus tussen Voodoo, conversie van filesystem naar ext2/3/4, JFS etc.

Werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bart_wbd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:14:
Iemand hier die zin heeft om samen met mij een website op te richten over de Galaxy S?

Overzicht van lagfixes, updates, custom roms, themes, apps, how-to's...

Kan zelf alles overal wel vinden. Maar voor iemand die er niet zo in thuis is, lijkt het me makkelijk een goede overzichtelijke site te bouwen. btw zijn er 7 miljoen telefoons verkocht, dus je hebt al een redelijke achterban.

Stuur me een bericht als je dit wat lijkt..
Goed plan! Want ik ben nu maar een beetje hier aan het rondzoeken wat wat is en wat het nou voor gevolgen heeft voor mijn foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:39:
Paar pagina's terug had ik een probleem met allemaal dubbele accounts en geen foto's in groepen en zo. Conclusie was: Zet alles in gmail contacts (en nergens anders).

Dat heb ik gedaan! Al mijn contacten handmatig (automatisch ging van geen meter) ingevoerd in gmail contacts.. mooi... ook alle contacten in groepen ingedeeld weer.. veel werk geweest...

Maar.....
-> Groepen van contacten in gmail-contacts zie ik niet als groepen in mijn telefoon...

Ben nu dus mijn groepen kwijt.... iemand enig idee?

(ik zie ook nog contacten met nog steeds gekoppelde accounts, vreemd genoeg uit het zelfde gmail account)
Volgens mij ondersteund je telefoon alleen de 'Starred in Android' groep, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb de OCLF geprobeerd en kom niet eens in he servicemenu. En eerlijk gezegd ben ik doodsbang dat ik mijn haast perfect werkend telefoon sloop ;(

Ik wacht wel chickenshit op froyo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:57:
[...]

Dan krijg je ook wel geen sms en agenda afspraken meer door, hoop dan maar dat de wekker er nog doorkomt
Jawel hoor.. Dan doe je iets niet goed.
Zo doe je het (uit mijn hoofd):
Instellingen > Geluid > Meldingen: Stil
Als je met schuifjes zit te spelen doe je het fout.
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:46:
[...]

Volgens mij ondersteund je telefoon alleen de 'Starred in Android' groep, toch?
Als je update naar Froyo zie je die groepen wel en kan je alleen de My Contacts groep synchroniseren (standaard). Zo krijg je ook niet al die mensen in je contactenlijst die je 1x hebt gemaild.

[ Voor 40% gewijzigd door HaTe op 31-10-2010 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
bart_wbd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:14:
Iemand hier die zin heeft om samen met mij een website op te richten over de Galaxy S?

Overzicht van lagfixes, updates, custom roms, themes, apps, how-to's...

Kan zelf alles overal wel vinden. Maar voor iemand die er niet zo in thuis is, lijkt het me makkelijk een goede overzichtelijke site te bouwen. btw zijn er 7 miljoen telefoons verkocht, dus je hebt al een redelijke achterban.

Stuur me een bericht als je dit wat lijkt..
Bart...ik wil wel helpen..zet alleen ff je pm aan..is wat makkelijker een berichtje sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:14
Ik zat laatst op duits gsm netwerk, en de app "data controller" blokkeert dan automatisch mijn data verkeer (dacht ik).
Op de plek van het dataverkeer bovenin het scherm stonden nu echter ook 2 pijltjes (omhoog en omlaag) maar met een E erbij ipv een H,G of 3G.

Weet iemand wat voor dataverkeer je hebt als er een E bijstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
Aegir2002 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:00:
Ik zat laatst op duits gsm netwerk, en de app "data controller" blokkeert dan automatisch mijn data verkeer (dacht ik).
Op de plek van het dataverkeer bovenin het scherm stonden nu echter ook 2 pijltjes (omhoog en omlaag) maar met een E erbij ipv een H,G of 3G.

E = Edge, zit tussen GPRS en UMTS in qwa snelheid

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
oke, dan... dus "data controller" hoef ik ook niet meer te vertrouwen....
Blijft alleen APN droid over, echter deze moet je steeds handmatig aan en uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aegir2002 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:10:
oke, dan... dus "data controller" hoef ik ook niet meer te vertrouwen....
Blijft alleen APN droid over, echter deze moet je steeds handmatig aan en uitzetten.
Buitenlands netwerk, klik op je homescherm......eigen netwerk weer een klik op je homescherm. Tenzij je heel vaak van netwerk wisselt is dat toch een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonneke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09-2018
Daar komt ie dan:

You can view the full announcement by following this link:

http://www.samsunggalaxys...laxy-s-update-(nov-11th)/

Regards,
The Samsung Galaxy S Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
tonneke schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:38:
Daar komt ie dan:

You can view the full announcement by following this link:

http://www.samsunggalaxys...laxy-s-update-(nov-11th)/

Regards,
The Samsung Galaxy S Team.
tja eerst zien dan geloven, voorlopig nog maar even op de regedit 2.2 variant werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we maar gewoon even afwachten tot hij er is (en ook nog werkt zonder problemen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:59
November 2011 staat in het plaatje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Vind ik de telefoon erg laggy van worden.. Deze beviel me beter: HaTe in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]"

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, wat gebeurt er met al je geinstalleerde apps, je ontvangen smsjes, je geinstalleerde launcher (launcherpro) en alle icoontjes op de schermen zodra je update naar Froyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 16:25
even een vraagje over Quadrant.
Ik draai 2.1.1, en sinds enige tijd loopt Quadrant vast op de i/o benchmark. Mijn SGS komt niet verder dan 1/4.
Meer mensen met dit probleem?
Voordat de SGS geupdate was naar JM2 deed ie Quadrant gewoon helemaal.

Nu zit ik even te kijken bij system info via quadrant en bij CPU staat dat de ARM7 processor op 800Mhz staat ingesteld, terwijl de max 1000 is. Ik dacht dat-ie standaard al op 1000 stond. Hebben meerder mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phone een paar dagen in bezit ...leuk ding hoor.
Ben altijd een nokia fan geweest en nu voor het eerst overgestapt.

Maar kan je ook een eigen sms toon toevoegen ipv de voor ingestelde tones?
Loop me hier rot naar te zoeken.
En kan je deze per contact dan instellen dus verschillende sms tones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:21:
Phone een paar dagen in bezit ...leuk ding hoor.
Ben altijd een nokia fan geweest en nu voor het eerst overgestapt.

Maar kan je ook een eigen sms toon toevoegen ipv de voor ingestelde tones?
Loop me hier rot naar te zoeken.
En kan je deze per contact dan instellen dus verschillende sms tones?
Zoek op ringdroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
IRCfreAk schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:52:
[...]

tja eerst zien dan geloven, voorlopig nog maar even op de regedit 2.2 variant werken :)
Ik heb dit weekend mijn pc opnieuw geïnstalleerd en heb 2 minuten geleden Samsung Kies geïnstalleerd. Ik krijg nu de melding dat mijn firmware geupgrade kan worden, maar geen verdere info.

Zijn er eigenlijk andere upgrades in de tussentijd uitgekomen sinds ik voor het laatst heb gechecked? (maandje terug)

edit: Heb ff doorgeklikt: Blijkbaar kan ik upgraden naar jm2, da's volgens mij nog gewoon android 2.1.

[ Voor 9% gewijzigd door Raymond op 31-10-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
JM2 is nog steeds Andoid 2.1 maar is wel weer een stukje beter als JF3

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel ik heb een ringtone op mijn externe geheugen staan en die wil ik instellen als sms toon, hoe gaat dat dan bij deze telefoon?

Ik hoef zelf geen ringtone te maken maar ik snap echt niet waar dat zit bij deze telefoon.
Er staat nergens instellen als sms of inkomende berichten toon oid.

Dus als ik een sms binnen krijgt moet die mijn gekozen toon afspelen , waar stel je dat in vredesnaam in?

Hopelijk heb ik het duidelijk kunnen maken met wat ik bedoel en wil doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
je moet je mp3's die je als ring/smstoon wil hebben op je interne sd in de map media/audio/notifications of ringtones zetten. dan kan je ze uit de standaard lijst selecteren

het selecteren doe je via: menu, instellingen , geluid, beltoon voor meldingen.

als je specifiek voor sms wil, dan open je inbox, menu, instellingen en onderaan beltoon selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat als je wifi aanhebt de telefoon automatisch het gebruik van je 3G stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:58:
Klopt het dat als je wifi aanhebt de telefoon automatisch het gebruik van je 3G stopt?
Uiteraard, anders zou je e niks an hebben he:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 2.2 update gehaald bij een service point (meestal wel te vinden bij de ThePhonehouse) omdat de meid achter de balie zei dat de update 'dieper' gaat dan als je het zelf doet met Kies. Whatever, het is in ieder geval gelukt en ik kan het iedereen aanraden aangezien je dan zelf geen risico loopt. Het maakt niet uit waar je je telefoon gekocht hebt om hem bij een service point te droppen. Meestal ben je hem een paar uurtjes kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:06:
Ik heb een 2.2 update gehaald bij een service point (meestal wel te vinden bij de ThePhonehouse) omdat de meid achter de balie zei dat de update 'dieper' gaat dan als je het zelf doet met Kies. Whatever, het is in ieder geval gelukt en ik kan het iedereen aanraden aangezien je dan zelf geen risico loopt. Het maakt niet uit waar je je telefoon gekocht hebt om hem bij een service point te droppen. Meestal ben je hem een paar uurtjes kwijt.
welke versie krijg je nu ?? (check *#1234# )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDA: XWJP6
PHONE: XXJPM
CSC: XENJP2
Build info 2010. 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Kortom "de oude" versie die hier al een aantal weken rondgaat.
mag je over 2 weken nog een keer terug.

En ja het gaat dieper.. je bent gewoon alles kwijt.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Ik heb roaming standaard uitgeschakeld op mijn Galaxy S.(HI eindeloos online) Maar kan ik hoge rekeningen verwachten wanneer ik de grens met Duitsland over rijd en bv. Google Navigatie of maps gebruik, en moet ik daarom mijn Galaxy S anders configureren, Of blijft het gewoon bij de €2,95/MB die HI aangeeft voor het buitenland?

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet iemand in Utrecht een Service Point? Ik wil het dan ook wel daar laten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:22:

Dat ik alles kwijt zo raken daar was ik van op de hoogte. Tenminste dan neem ik aan dat je bedoelt alle gegevens op de interne phone storage. Backupje met Kies lost dat op.

Ten tweede denk ik dat er verschillen zijn in hoe tevreden iemand met z'n update is. Bij mij is namelijk het probleem opgelost dat standaard na enkele minuten bellen de verbinding werd verbroken. Verder werkt de rest ook prima. Market, camera etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Cyberpope schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:22:

Volgens Samfirmwares krijgen we JPA of JPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:09:
btw, wat gebeurt er met al je geinstalleerde apps, je ontvangen smsjes, je geinstalleerde launcher (launcherpro) en alle icoontjes op de schermen zodra je update naar Froyo?
blijven inprincipe staan, je homescreens en menu's zijn wel door de war.

Ik vond mijne echter wat traag aanvoelen dus heb 'm een fabrieksreset gegeven.
SMSjes had ik gebackuped met My Backup. Als je hiermee ook je apps backuped dan ziet de market ze niet meer als geinstalleerd overigens

Werkt dat ook goed bij Telfort waar je roaming aan moet hebben voor de data verbinding?

[ Voor 31% gewijzigd door GoldenSample op 31-10-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:28:
je moet je mp3's die je als ring/smstoon wil hebben op je interne sd in de map media/audio/notifications of ringtones zetten.
Sorry het zal aan mij liggen maar als ik het interne geheugen bekijk zie ik 5 mappen staan en wel, Android,DCIM,Layer,Sounds enSvox.

Ik zie helemaal geen map media/audio/notifications of ringtones.
Waar zijn die dan verstopt ? Ik bekijk het met het programma Kies en ook de functie toon verborgen bestanden aangezet, ook binnen die mappen zie ik het pad niet.

Dus waar o waar zet ik mijn mp3 file nu neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Je moet die map zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
GoldenSample schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:40:
[...]

[...]

Werkt dat ook goed bij Telfort waar je roaming aan moet hebben voor de data verbinding?
In principe wel alleen wordt de edge data dus niet gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Cyberpope schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:06:
[...]

Vind ik de telefoon erg laggy van worden.. Deze beviel me beter: HaTe in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]"
OCLF erbij en draait als een zonnetje op Froyo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dit weekend amper (lees: geen) bereik meer op mijn SGS via Telfort (KPN Netwerk). Af en toe wilt die nog wel wat bereik vinden of mobiel internet aanzetten maar dan duurt niet langer dan 5 min. Aangezien er volgens telfort geen storingen zijn vraag ik mij af of deze verbindingsproblemen misschien aan het toestel kunnen liggen...

Edit:
Met alleen GSM aangevinkt onder netwerk modus krijg ik wel weer volledige bereik en mobiel internet (helaas geen 3G/UMTS dan)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik wil de one click lag fix uitvoeren, maar ik krijg m'n SGS niet geroot via de OCLF app

http://www.androidworld.n...xy-rooten-voor-beginners/

Ik volg alle stappen, maar ik snap het niet helemaal. Ik houd de volume up en home toets ingedrukt en druk vervolgens op de power button en houd dus alle drie de knoppen ingedrukt. Dan gaat mn SGS uit en reboot. Maar dan zie ik het opstartscherm van voor de animatie met de witte letters GT i9000, dit blijft knipperen en vervolgens gebeurt er niets, pas als ik de powertoets nog eens indruk boot mn SGS normaal zonder in de recovery console te komen.

Kan iemand mij een betere uitleg geven? Want ik doe kennelijk iets verkeerd

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:37:
Ik wil de one click lag fix uitvoeren, maar ik krijg m'n SGS niet geroot via de OCLF app

Ik volg alle stappen, maar ik snap het niet helemaal. Ik houd de volume up en home toets ingedrukt en druk vervolgens op de power button en houd dus alle drie de knoppen ingedrukt. Dan gaat mn SGS uit en reboot. Maar dan zie ik het opstartscherm van voor de animatie met de witte letters GT i9000, dit blijft knipperen en vervolgens gebeurt er niets, pas als ik de powertoets nog eens indruk boot mn SGS normaal zonder in de recovery console te komen.

Je doet de combo als de telefoon uitstaat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Laatst online: 22-01-2023

http://www.addictivetips....9000-with-a-single-click/

Om te rooten werkt deze prima.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Heel erg bedankt Embryo1, de lagfix wordt nu toegepast :)

Wow! Het werkt echt! Sommige apps die echt traag waren (oa Shazam encore, market, whatsapp) werken nu vliegensvlug bij mij :D

[ Voor 53% gewijzigd door Dani86 op 31-10-2010 20:37 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Vriend van me heeft dit toestel met zo'n deblokkeringspatroon, hij is echter de combinatie vergeten maar hoe kan ik dit patroon verwijderen zodat die weer in het toestel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickalicious schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:42:
Vriend van me heeft dit toestel met zo'n deblokkeringspatroon, hij is echter de combinatie vergeten maar hoe kan ik dit patroon verwijderen zodat die weer in het toestel kan?
Ik denk niet dat dat mogelijk is.
Het zou anders een blokkering van niets zijn.
hoe kan je nou je patroon vergeten, voor een telefoon die je elke dag gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik gebruik voor het eerst een vrij lichte achtergrond als wallpaper en nu viel me gisteravond op bij het opstarten van de telefoon op, dat de toetsen voor je pincode vrij lang zichtbaar blijven op de lichte achtergrond na het intoetsen van de code. Na plus minus 15 seconden zie je ze niet meer.

Ik bedoel dus als een soort ghosting/inbranden. Is dit een eigenschap van het amoled scherm? M.a.w. hebben jullie dat ook? O-)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:57:
[...]

Ik denk niet dat dat mogelijk is.
Het zou anders een blokkering van niets zijn.
hoe kan je nou je patroon vergeten, voor een telefoon die je elke dag gebruikt?
Opnieuw flashen of een recovery doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
Nickalicious schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:42:
Staat er toch onder, 'Patroon vergeten'. Als de daarop klikt kun je inloggen met je Gmail account en word het Patroon verwijdert.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:06:
[...]

Uiteraard, anders zou je e niks an hebben he:)
In een ideale wereld wel ja, maar ik weet niet hoe apps aan hun internetverbinding komen, of ze ALTIJD wifi pakken als die er is, of dat sommige hardcoded naar je 3G wijzen als ze allebei aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:28:
je moet je mp3's die je als ring/smstoon wil hebben op je interne sd in de map media/audio/notifications of ringtones zetten. dan kan je ze uit de standaard lijst selecteren

het selecteren doe je via: menu, instellingen , geluid, beltoon voor meldingen.

als je specifiek voor sms wil, dan open je inbox, menu, instellingen en onderaan beltoon selecteren.
Ik heb precies dit gedaan, maar hij staat niet in de lijst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svijf schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:58:
[...]

OCLF erbij en draait als een zonnetje op Froyo ;)
Betekent dit dat Froyo NIET het lag-probleem fixed en je alsnog een LF nodig hebt? :(

Ik heb dit dus ook. Een collega die um al 3x had gedaan op zijn telefoon zou um vandaag 'even' voor mij doen, maar hij komt ook al het menu niet in!

Edit: heb nu ook http://www.addictivetips....9000-with-a-single-click/ geprobeerd en deze doet ut! Nu verder met de OCLF

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:28:
[...]

Betekent dit dat Froyo NIET het lag-probleem fixed en je alsnog een LF nodig hebt? :(

[...]

Ik heb dit dus ook. Een collega die um al 3x had gedaan op zijn telefoon zou um vandaag 'even' voor mij doen, maar hij komt ook al het menu niet in!
Is idd een probleem bij nieuwere Galaxy's S's. Zoek op 3 button combo fix op google en dan staan er een aantal oplossingen hiervoor.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Is er een manier om in de stock browser (froyo 2.2) snel tussen vensters te schakelen, de methode zoals ik die nu doe vind ik te omslachtig. Menu -> vensters -> horizontale scrol overzicht met openstaande vensters
Pagina: 1 ... 15 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.