Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zanzarismo schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:23:
[...]

Toevallig genoeg heb ik wel in dat boekje gekeken maar duidelijk niet goed genoeg gezocht. Bedankt
Ik heb de digitale pdf-versie gedownload. Kun je erg handig op een bepaald trefwoord zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:07
GandalfTheGrey schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:52:
[...]

heb hetzelfde probleem (stock JF3 zonder fixes). Super irritant. Wipe cache lijkt niks uit te maken.. iemand een andere workaround?
Had net ook problemen met de market ik heb het volgende gedaan:

Instellingen -> toepassingen -> toepassingen beheren

Hier de Market aanklikken en op Updates verwijderen geklikt. Hierna de market opnieuw gestart en moest opnieuw de voorwaarden accepteren. Maar hij download nu weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
MrAngry schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:18:
95 van de 100 klachten gaan over KIES en dat heb je helemaal niet nodig. Speel 2 seconden met het sublieme beeldscherm en je bent verkocht :)
Eens, KIES heb je helemaal niet nodig. Snap de ophef wel, maar dus eigenlijk ook weer niet. Het is nou eenmaal zo, nodig heb je het niet dus waarom er volledig gestrest door raken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds problemen met bellen, nameljik dat de verbinding steeds wegvalt na enkele minuten. Een task killer is niet actief. Het vreemde is dat het pas sinds de afgelopen maand gebeurt, terwijl daarvoor (meerdere maanden) geen enkel probleem was. Het is de stock rom (2.1-update1 JM2) maar ben nog wat huiverig voor upgraden gezien de problemen die mensen hier melden. Overigens weet ik niet eens of dat uberhaupt zou gaan helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
hhoekstra schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:21:
[...]

Had net ook problemen met de market ik heb het volgende gedaan:

Instellingen -> toepassingen -> toepassingen beheren

Hier de Market aanklikken en op Updates verwijderen geklikt. Hierna de market opnieuw gestart en moest opnieuw de voorwaarden accepteren. Maar hij download nu weer goed.
ik draai froyo en bij mij is het:

instellingen-toepassingen-toepassingen beheren, maar dan heb ik 4 tabbladen waar ik onder wordt uitgevoerd en onder alles de market vindt maar ik kan daar alleen kiezen uit:
nu stoppen
verwijderen
gegevens wissen

Na gegevens wissen moet ik idd opnieuw accepteren maar ls ik dan de torque app wil bijwerken uit downloads dan komt er binnen 2 seconde: download onderbroken.

Ik zit wel op wifi maar ook zonder wifi geen succes.........

OK, ik moest alles wissen, sgs uitzettem, vol up+home+on, reboot, dan in market accepteren en DAN werkt het. Leuk he zo'n, je kan 7triljoen dingen instellen, telefoon! Daarom heb ik geen iphone, dan had ik nooit inventief hoeven zijn :*)

[ Voor 12% gewijzigd door corrado20vt op 28-10-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:39:
[...]

neeee! Het is echt een toptoestel! Er zijn nu inmiddels 4 vriendjes naast mij die er eentje hebben en er dolblij mee zijn.
Ja mijn 5 vriendjes hadden dit ook, en op 1 na heeft iedereen hem weer weg gedaan! Niet om de pret te drukken hoor, maar ik (en vriendjes) irriteerde zo enorm aan de traagheid van deze phone. Ja het scherm is perfect, maar de rest... Beetje met Firmwares zitten klooien, maar om een duur toestel als dit dmv lagfix ervoor te moeten zorgen dat die niet bij elke scheet vastloop kan toch niet. En daarbij de almighty support van het zo geweldige Samsung...
Voor mij echt geen samsung meer. Ik had echt van ze verwacht omdat dit hun "top of the line" toestel is, dat ze goede support voor zouden geven...

Ik hou ervan om beetje te tweaken aan een phone, maar ik vind dat die standaard gewoon goed moet lopen (in ieder geval niet zo erg als deze phone). Heb nu een DHD en wat een verademing, geen hangen of zwarte schermen meer :D :w Samsung

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Mother_Goozz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:19:
[...]

Ja mijn 5 vriendjes hadden dit ook, en op 1 na heeft iedereen hem weer weg gedaan! Niet om de pret te drukken hoor, maar ik irriteerde me zo enorm aan de traagheid van deze phone. Ja het scherm is perfect, maar de rest... Beetje met Firmwares zitten klooien, maar om een duur toestel als dit dmv lagfix ervoor te moeten zorgen dat die niet bij elke scheet vastloop kan toch niet. En daarbij de almighty support van het zo geweldige Samsung...
Voor mij echt geen samsung meer. Ik had echt van ze verwacht omdat dit hun "top of the line" toestel is, dat ze goede support voor zouden geven...

Ik hou ervan om beetje te tweaken aan een phone, maar ik vind dat die standaard gewoon goed moet lopen (in ieder geval niet zo erg als deze phone). Heb nu een DHD en wat een verademing, geen hangen of zwarte schermen meer :D :w Samsung
nee het is niet alleen samsung, ik heb hier een htc touch pro 2 liggen die veeeeeeel meer het bloed onder de nagels vandaan haalt. Voor mij is de sgs echt een verademing. Lees eens wat van mijn problemen in het touch pro 2 topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

corrado20vt schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:23:
[...]

nee het is niet alleen samsung, ik heb hier een htc touch pro 2 liggen die veeeeeeel meer het bloed onder de nagels vandaan haalt. Voor mij is de sgs echt een verademing. Lees eens wat van mijn problemen in het touch pro 2 topic!
Haha kan het het me idd goed voorstellen dat het een verademing is :D (zelf ook een tijd winmo gehad)
Het is een mooi toestel wanneer die goed loopt! Helaas wat ik ook deed (afgezien lagfix) bleef het enorm traag en hangen. Had hem al bij de release, en had gehoopt op een oplossing hiervoor maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:19:
Ja mijn 5 vriendjes hadden dit ook, en op 1 na heeft iedereen hem weer weg gedaan! Niet om de pret te drukken hoor, maar ik (en vriendjes) irriteerde zo enorm aan de traagheid van deze phone. Ja het scherm is perfect, maar de rest...
En wat hebben ze nu dan voor toestel?

Ik heb zelf totaal geen problemen met de SGS, ik had bij levering een defect toestel maar dat kan overal gebeuren. Ik doe nu krap 2 dagen met een opgeladen toestel met af en toe een spelletje, ff wat dingetjes opzoeken, belletje en whatsapp. Opzich valt me dat helemaal niet tegen, 's nachts schakel ik wel 3G uit met APNdroid maar verder geen extra taskkillers of juice defenders erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Cartman! schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:00:
[...]

Ik heb zelf totaal geen problemen met de SGS, ik had bij levering een defect toestel maar dat kan overal gebeuren. Ik doe nu krap 2 dagen met een opgeladen toestel met af en toe een spelletje, ff wat dingetjes opzoeken, belletje en whatsapp. Opzich valt me dat helemaal niet tegen, 's nachts schakel ik wel 3G uit met APNdroid maar verder geen extra taskkillers of juice defenders erop.
Ik heb ook totaal geen problemen ondervonden met de galaxy, Vind hem ook niet traag, maar als ik de desire hd er naast leg merk ik toch wel het lag probleem van de galaxy op. Open maar eens de store bijvoorbeeld, of de applicatielijst, dat duurt zomaar 30 seconden op de galaxy. Op de desire hd is dit instant.
Ik vind het geen probleem dat het soms wat langer duurt op de galaxy. Als de apps eenmaal draaien is er weinig verschil. Toch zou het wel mooi zijn als samsung de lag zelf zou kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Cartman! schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:00:
[...]

Ik heb nu de Htc Desire HD, een ander zit hier ook over na te denken, de rest wanneer ik mijn DHD laat zien dat er nog wel meerdere zullen komen (was ook het geval met de SGS oeps... :+ )
Vond de batterij duur van dit toestel (SGS) echt super, haalde soms 3 dagen. Hoef ik met de DHD niet te verwachten 8)7 ( Heel eerlijk gezegd mis ik dat toestel nog wel een beetje, afgezien van al het gezeur wat ik had was het scherm prachtig, en goede accu tijd! _/-\o_ )
milenko79 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

Ik heb ook totaal geen problemen ondervonden met de galaxy, Vind hem ook niet traag, maar als ik de desire hd er naast leg merk ik toch wel het lag probleem van de galaxy op. Open maar eens de store bijvoorbeeld, of de applicatielijst, dat duurt zomaar 30 seconden op de galaxy. Op de desire hd is dit instant.
Ik vind het geen probleem dat het soms wat langer duurt op de galaxy. Als de apps eenmaal draaien is er weinig verschil. Toch zou het wel mooi zijn als samsung de lag zelf zou kunnen oplossen.
Er ging gewoon een nieuwe wereld voor me open met toestel snelheid ;)
Eerste maand kon ik nog het geduld opbrengen, 2de maand hoopte ik op een fix, die kwam niet... Toen hield het voor mij op.. De snelheid vind ik zo geweldig van de DHD dat compenseert weer het "mindere kleuren scherm" Misschien had ik een rotte appel onder de Galaxy's? (en mijn 2 andere broertjes)

[ Voor 44% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 28-10-2010 09:24 . Reden: daarom.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Mother_Goozz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:19:
[...]

Ik heb nu de Htc Desire HD, een ander zit hier ook over na te denken, de rest wanneer ik mijn DHD laat zien dat er nog wel meerdere zullen komen (was ook het geval met de SGS oeps... :+ )
Vond de batterij duur van dit toestel (SGS) echt super, haalde soms 3 dagen. Hoef ik met de DHD niet te verwachten 8)7 ( Heel eerlijk gezegd mis ik dat toestel nog wel een beetje, afgezien van al het gezeur wat ik had was het scherm prachtig, en goede accu tijd! _/-\o_ )

[...]

Er ging gewoon een nieuwe wereld voor me open met toestel snelheid ;)
Eerste maand kon ik nog het geduld opbrengen, 2de maand hoopte ik op een fix, die kwam niet... Toen hield het voor mij op.. De snelheid vind ik zo geweldig van de DHD dat compenseert weer het "mindere kleuren scherm" Misschien had ik een rotte appel onder de Galaxy's? (en mijn 2 andere broertjes)
Nee, ik denk niet dat je een rotte appel had, de galaxy is op sommige punten gewoon traag. Ik stoorde me er alleen niet aan (en nog steeds niet echt). Nu we er thuis een desire hd naast hebben zie ik pas hoe rete traag die galaxy soms is. Ik stoor me er nog steeds niet aan, maar het probleem is mij nu wel duidelijk.
Ik kwam hiervoor van windows mobile 6 af, dus dan is de galaxy een hele verbetering. Leg de galaxy naast de desirehd en hij voelt op sommige punten traag. (zodra een app gestart is merk ik er niets meer van, dus zo erg is het nou ook weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

Ik neem aan dat dertig seconden een typo is? Je vindt hem niet traag, terwijl het tonen van de applicatielijst 30 seconden duurt? Bij mij (Froyo+Voodoo) gebeurd dit ook instant.
Waarbij niet wegneemt, dat Samsung inderdaad de lag-problemen zelf zou moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Galaxy deed ook niks meer na de update.. Veel gepropeerd maar uiteindelijk naar de vodafoon winkel op de Wibautstraat 139 geweest 10 minuten later liep ik naar buiten met een super werkende device,
Zonder bon of iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
milenko79 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:44:
Nee, ik denk niet dat je een rotte appel had, de galaxy is op sommige punten gewoon traag. Ik stoorde me er alleen niet aan (en nog steeds niet echt). Nu we er thuis een desire hd naast hebben zie ik pas hoe rete traag die galaxy soms is. Ik stoor me er nog steeds niet aan, maar het probleem is mij nu wel duidelijk.
Ik kwam hiervoor van windows mobile 6 af, dus dan is de galaxy een hele verbetering. Leg de galaxy naast de desirehd en hij voelt op sommige punten traag. (zodra een app gestart is merk ik er niets meer van, dus zo erg is het nou ook weer niet).
Als je een beetje handig bent kun je op het xda forum zo een andere rom/kernel installeren. De makkelijkste manier voor leken is om via kies automatisch te updaten. Je toestel komt dan behoorlijk up-to-date op froyo (Android 2.2), en kan met een paar kleine stapjes aanzienlijk worden versnelt.

Ik draai nu diezelfde froyo met daaroverheen een lichte aanpassing (Doc's 5.1 ROM) op Universal Lagfix 0.3 kernel met 341MB vrij. Klinkt allemaal ingewikkeld maar als je met Kies bent geupdate kun je de stappen volgen in dit topic [ROM] Doc_Kalpik Froyo JP6/JPM V6 (27/10/10). Dan heb je naast een bloedje snelle telefoon, meer geheugen, stereo radio, veel beter geluid via je oortelefoon en diverse andere tweaks ook meteen (gratis) middelen om bijvoorbeeld een letterlijke backup te maken van je phone.

Let er wel op dat als je niet via Kies update dat je eerst zeker stelt dat de "3-Button Recovery" op je Galaxy S werkt.

Voor vragen over het updaten van je phone is hier op tweakers natuurlijk het topic [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
30 seconden was geen typo. Maar goed, dat is een extreem iets waarbij hij dus van het trage geheugen van de samsung alle applicaties moet indexeren. Verder loopt hij over het algemeen gewoon vlot.
Ik snap dat ik er een andere rom en een lagfix op kan zetten. Ik had me alleen voorgenomen gewoon even te wachten op de officiele rom van samsung. Dat schiet alleen helaas niet op. Zo vaak installeer/verwijder ik geen apps, dus ik heb er niet dagelijks last van. Het komt vast ook omdat ik de auto taskkiller draai en hij de market dus niet in geheugen houdt. Maar goed, die draait ook op de desire hd en dan is het daar nog steeds instant openen.
Conclusie is: filesystem/geheugen samsung is echt retetraag en bij bewerkingen erop merk je dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ettepet schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:31:
[...]

Als je een beetje handig bent kun je op het xda forum zo een andere rom/kernel installeren. De makkelijkste manier voor leken is om via kies automatisch te updaten. Je toestel komt dan behoorlijk up-to-date op froyo (Android 2.2), en kan met een paar kleine stapjes aanzienlijk worden versnelt.

Ik draai nu diezelfde froyo met daaroverheen een lichte aanpassing (Doc's 5.1 ROM) op Universal Lagfix 0.3 kernel met 341MB vrij. Klinkt allemaal ingewikkeld maar als je met Kies bent geupdate kun je de stappen volgen in dit topic [ROM] Doc_Kalpik Froyo JP6/JPM V6 (27/10/10). Dan heb je naast een bloedje snelle telefoon, meer geheugen, stereo radio, veel beter geluid via je oortelefoon en diverse andere tweaks ook meteen (gratis) middelen om bijvoorbeeld een letterlijke backup te maken van je phone.

Let er wel op dat als je niet via Kies update dat je eerst zeker stelt dat de "3-Button Recovery" op je Galaxy S werkt.

Voor vragen over het updaten van je phone is hier op tweakers natuurlijk het topic [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware. ;)
Aangezien bij mij KIES niet wil werken moet ik ook maar handmatig via ODIN gaan flashen, Is de ROM van de officiele froyo 2.2 die via KIES gepusht wordt al los als download beschikbaar? Of is het nog diezelfde die Kalua eerder gepost heeft?

Die lichte aanpassing van Doc_Kalpik lijkt me wel mooi maar KIES werk niet bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
milenko79 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:50:
30 seconden was geen typo. Maar goed, dat is een extreem iets waarbij hij dus van het trage geheugen van de samsung alle applicaties moet indexeren. Verder loopt hij over het algemeen gewoon vlot.
Ik snap dat ik er een andere rom en een lagfix op kan zetten. Ik had me alleen voorgenomen gewoon even te wachten op de officiele rom van samsung. Dat schiet alleen helaas niet op. Zo vaak installeer/verwijder ik geen apps, dus ik heb er niet dagelijks last van. Het komt vast ook omdat ik de auto taskkiller draai en hij de market dus niet in geheugen houdt. Maar goed, die draait ook op de desire hd en dan is het daar nog steeds instant openen.
Conclusie is: filesystem/geheugen samsung is echt retetraag en bij bewerkingen erop merk je dat gewoon.
Het geheugen van de Samsung is niet traag, er wordt zover nu bekend gewoon niet handig mee omgegaan (MoviNAND met name). JP6 is zover mij bekend de officiële versie van Samsung, voelt i.i.g. officieel genoeg aan.

Verder is het frequent/automatisch gebruik van een Autokiller super af te raden. Gebruik dan liefst MinFreeManager zoals al tientallen malen door mensen op dit forum aangedragen. Met mijn huidige versie kill ik ook vrijwel niks en zitten diverse handige aanpassingen voor beter geheugenmanagement bij de tweaks en froyo zelf. Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar System Panel, een beetje om mijn systeem in de gaten te kunnen houden (applicaties die nodeloos zichzelf in het geheugen houden enzo, ik pas dan de instellingen van die applicatie aan of verwijder die applicatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
ReFresh F5 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:53:
Aangezien bij mij KIES niet wil werken moet ik ook maar handmatig via ODIN gaan flashen, Is de ROM van de officiele froyo 2.2 die via KIES gepusht wordt al los als download beschikbaar? Of is het nog diezelfde die Kalua eerder gepost heeft?

Die lichte aanpassing van Doc_Kalpik lijkt me wel mooi maar KIES werk niet bij mij..
Ik zou die vragen bij het "[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware" (dat ik al meldde) hier op tweakers vragen, of beter nog: eerst zoeken in dat topic of het al uitgelegd staat in de "Openings Post" danwel eerder gevraagd is. ;)

Odin werkt prima, maar vergt wel een aantal extra stappen/uitleg om succesvol te verlopen. Maar goed dat is hier off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik moet zeggen dat nadat ik mijn emailaccount verwijderd heb uit de 2.2 versie van Kalua de telefoon een stuk sneller aanvoelt.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
ik begin het nu echt wel beu te worden dat kies nog steeds geen update aanbied voor froyo maar ik hoor zoveel over verschillende versies van froyo of dat er nog fouten in zijn dat ik niet weet welke ik zou moeten nemen of op welke manier je nog kunt updaten

iemand die mij even het wil uitleggen welke ik nu eigelijk kan installeren en hoe? JA ik heb het opgezocht ma er zijn zoveel dingen door elkaar dat ik er niet meer aan uit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:42
Sinds een paar dagen vreet me SGS batterij als nooit tevoren. Om een voorbeeldje te noemen. Ik heb hem voor ik ging slapen opgeladen tot 100%. Toen ik 8 uur later wakker werd was er nog 55% over. Dit terwijl alles uit staat(GPS autosync enz).

Nou heb ik de afgelopen dagen wel een en ander veranderd aan me telefoon met aps, maar kan me niet voorstellen dat er 1 bij zit die zit veroorzaakt. Enige wat me tot nu toe opvallend is (wat eerst niet het geval was) dat SGS constant switcht tussen 3G en H(HSDPA). Ik weet niet of dit zo aan mijn batterij kan vreten? Iemand verder nog suggesties wat zo batterij kan vreten terwijl hij stand-by staat?

Ik draai overigens 2.2 + voodoo pre6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Swatfireglide schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:47:
Sinds een paar dagen vreet me SGS batterij als nooit tevoren. Om een voorbeeldje te noemen. Ik heb hem voor ik ging slapen opgeladen tot 100%. Toen ik 8 uur later wakker werd was er nog 55% over. Dit terwijl alles uit staat(GPS autosync enz).

Nou heb ik de afgelopen dagen wel een en ander veranderd aan me telefoon met aps, maar kan me niet voorstellen dat er 1 bij zit die zit veroorzaakt. Enige wat me tot nu toe opvallend is (wat eerst niet het geval was) dat SGS constant switcht tussen 3G en H(HSDPA). Ik weet niet of dit zo aan mijn batterij kan vreten? Iemand verder nog suggesties wat zo batterij kan vreten terwijl hij stand-by staat?

Ik draai overigens 2.2 + voodoo pre6
Heb je al eens in settings gekeken bij -> about phone -> battery use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:42
Uiteraard. Staat simpelweg mobiel stand-by 60% ofzo. SGS laat niet precies zien waar dat aan verbruikt wordt. Blijft kwestie van gokken.

Heb nu mijn e-mail op 1uur refresh gezet in plaats van autopush. SGS zoekt nu niet meer constant verbinding. Wel raar want ik heb auto sync 's nachts uit staan dus zou niet uit mogen maken. Bovendien had ik hiervoor er geen problemen mee. Zal me telefoon weer even volledig opladen en kijken of dit het probleem was/is. Heeft iemand ondertussen nog andere suggesties waar ik naar kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 99% gewijzigd door BastiaanN op 29-10-2010 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Ik heb gisteren de voodoo lagfix op de 2.2 gegooid en ik moet zeggen dat hij een stuk sneller is en stabieler maar de JM9 met de voodoo was veel sneller en stabieler. Tot nu toe is die denk ik het beste combi voor galaxy s.

Us1111 ben met je eens over je laatste zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Ik ben de dagen aan het aftellen tot ik een nieuwe abonnement kan afsluiten, dan kan ik eindelijk deze telefoon het raam uitgooien en weer een iPhone halen. Deze telefoon is het voor mijn gewoon niet, deels omdat ik voornamelijk op Mac OS X werk.

Het feit dat Froyo ook al keer op keer is uitgesteld helpt ook niet echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:11:
[...]

Met alle respect, dan ben je een tweaker van niks.. Deze telefoon met JM9 en Voodoo is zo snel als het maar kan, hoef je gerust niet zoveel voor te doen, in een half uur ben je helemaal klaar met tweaken.. Hij voelt dan in z'n algemeenheid sneller dan mijn vriendin d'r iphone..

Ik heb hiervoor ergens een omnia i900 winmo toestel gehad dáár werd je pas helemaal stapelgek van.. De galaxy is is echt heeel snel met de juiste firmware..
Het moet gewoon out-of-the-box goed werken. Zeker omdat het een top of the line toestel betreft wat een flinke winkelwaarde vertegenwoordigd. Android biedt voldoende mogelijkheden om te tweaken inderdaad, maar een telefoon die je out-of-the-box al verplicht bent om te tweaken is gewoon een slecht werkend product. Niet iedereen heeft zin om af te stappen van originele firmware en allerlei handelingen te verrichten die de fabrikant zelf had moeten doen. Als het hier nu gaat om een telefoon van 150 euro, ja oké dan is het misschien nog te vergoelijken dat niet alles op en top werkt, maar in dit geval is het een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Arosf schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:34:
Ik ben de dagen aan het aftellen tot ik een nieuwe abonnement kan afsluiten, dan kan ik eindelijk deze telefoon het raam uitgooien en weer een iPhone halen. Deze telefoon is het voor mijn gewoon niet, deels omdat ik voornamelijk op Mac OS X werk.

Het feit dat Froyo ook al keer op keer is uitgesteld helpt ook niet echt mee.
Het is duidelijk dat je geld hebt om weg te gooien...meer hoef ik niet toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artuzzo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:38:
[...]

Het is duidelijk dat je geld hebt om weg te gooien...meer hoef ik niet toe te voegen.
Misschien omdat een iPhone wel gewoon out-of-the-box werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Ik heb ook apple spullen thuis liggen hoor! en ik werk op een macbook en op een windows systeem. Ik vind beter op een firmware wachten die uiteindelijk compleet is dan een telefoon kopen die van te voren een bug heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
De Galaxy S heeft toch ook van te voren een bug? (Of begrijp ik het totaal verkeerd, heb het niet echt goed gevolgd... IIg zou je in principe nog even moeten wachten met het kopen van een Galaxy S)

[ Voor 66% gewijzigd door begintmeta op 28-10-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:36:
[...]

Het moet gewoon out-of-the-box goed werken. Zeker omdat het een top of the line toestel betreft wat een flinke winkelwaarde vertegenwoordigd. Android biedt voldoende mogelijkheden om te tweaken inderdaad, maar een telefoon die je out-of-the-box al verplicht bent om te tweaken is gewoon een slecht werkend product. Niet iedereen heeft zin om af te stappen van originele firmware en allerlei handelingen te verrichten die de fabrikant zelf had moeten doen. Als het hier nu gaat om een telefoon van 150 euro, ja oké dan is het misschien nog te vergoelijken dat niet alles op en top werkt, maar in dit geval is het een aanfluiting.
Aanfluiting is lichtelijk overdreven.. Als je JM9 installeerd zonder lagfix is het gewoon een erg fijn toestel. En je opmerking over "out of the box" werken kan ik op dit forum niet echt plaatsen. Tweaken heeft als doel om de out of the box ervaring te verbeteren. En bij de galaxy S is dat een be-hoorlijke verbetering. Ik vind het tot nu toe het beste toestel wat ik ooit heb gehad (en geloof mij, dat zijn er een heleboel geweest).

Maar inderdaad, als je echt out of the box wilt werken, moet je een iPhone nemen. Als ik echter kijk naar de gemiddelde iPhone gebruiker, ben ik blij dat ik daar niet bij hoor..

Wel grappig trouwens, als de iPhone iets niet kan (en hij kan vrij weinig, out of the box) komt het altijd terug op het design, let maar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Je zou moten wachten als je op je galaxy s flash ondersteuning wilt.
Verder met de JM2 doet hij wat hij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
Artuzzo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:42:
Ik heb ook apple spullen thuis liggen hoor! en ik werk op een macbook en op een windows systeem. Ik vind beter op een firmware wachten die uiteindelijk compleet is dan een telefoon kopen die van te voren een bug heeft.
Ow, dan had Samsung beter nog een jaar kunnen wachten met het uitbrengen van de Samsung Galaxy S i9000. Deze telefoon zit namelijk vol bugs; GPS + lag. Ook bepaalde functies die ik voor lief nam ontbreken gewoon in dit toestel en worden pas geïntroduceerd bij Froyo. Dit is natuurlijk een tekortkoming van Android en niet van het toestel. Dit maakt het echter niet minder irritant.

Misschien ben ik vastgeroest in een bepaalde manier van denken wat betreft een telefoontoestel, maar voor mijn gevoel zijn bepaalde zaken totaal niet intuïtief bij Android. Maar goed, er zijn ook mensen die er wel tevreden mee zijn en ik ben blij voor deze mensen. Ikzelf had gewoon meer geduld moeten hebben en een nieuwe iPhone moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Artuzzo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:51:
Je zou moten wachten als je op je galaxy s flash ondersteuning wilt.
Verder met de JM2 doet hij wat hij moet doen.
Ik had JF3, daarbij was met name mijn GPS min of meer waardeloos. Bellen etc ging altijd goed (behalve een keer, toen duurde het op de een of andere manier te lang tot het gespreksacceptatieschermpje verscheen en miste ik een oproep.

Met JP6 gaat het IMHO allemaal al wel wat beter.
Arosf schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:54:
... Dit is natuurlijk een tekortkoming van Android en niet van het toestel. Dit maakt het echter niet minder irritant. ...
Een tekortkoming van Android is volgens mij ook een tekortkoming van het toestel.

[ Voor 49% gewijzigd door begintmeta op 28-10-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Hier gaat het om firmware verbeteringen. Dit zijn geen structurele problemen, gelukkig niet! Met een galaxy s kan je hem ook met 4 handen vast houden en gewoon bellen! Het is nog steeds een mobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
begintmeta schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:54:
[...]

Ik had JF3, daarbij was met name mijn GPS min of meer waardeloos. Bellen etc ging altijd goed (behalve een keer, toen duurde het op de een of andere manier te lang tot het gespreksacceptatieschermpje verscheen en miste ik een oproep.

Met JP6 gaat het IMHO allemaal al wel wat beter.

[...]

Een tekortkoming van Android is volgens mij ook een tekortkoming van het toestel.
JF3 was idd slecht en langzaam.

Maar als je nu met een druk op je market de OCLF lagfix download heb je in 2 seconden een super snelle toestel. Het gaat hier om een app te downloaden dus je hoeft ook niet te kloien met allemaal firmware dingen...(ik doe het wel en ik vind het alleen maar leuk!) Dit is ook de spirit van open source. Als men een kant en klare pakket wilt die ook super mooi uitziet (maar die stiekem een kleine bellen probleem heeft) dan kan men een iphone kopen. Dan heb je een IPHONE!! Wat leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

Aanfluiting is lichtelijk overdreven.. Als je JM9 installeerd zonder lagfix is het gewoon een erg fijn toestel. En je opmerking over "out of the box" werken kan ik op dit forum niet echt plaatsen. Tweaken heeft als doel om de out of the box ervaring te verbeteren. En bij de galaxy S is dat een be-hoorlijke verbetering. Ik vind het tot nu toe het beste toestel wat ik ooit heb gehad (en geloof mij, dat zijn er een heleboel geweest).

Maar inderdaad, als je echt out of the box wilt werken, moet je een iPhone nemen. Als ik echter kijk naar de gemiddelde iPhone gebruiker, ben ik blij dat ik daar niet bij hoor..

Wel grappig trouwens, als de iPhone iets niet kan (en hij kan vrij weinig, out of the box) komt het altijd terug op het design, let maar eens op.
Nee, als Apple iets verkeerd doet worden ze tot de grond toe afgebrand. Dat zag je met het antenne probleem. Dat jij het geen aanfluiting van Samsung vind dat is dan een verschil van inzicht. Ik vind dat de problemen die rijzen bij Samsung zijn terug te voeren op onvoldoende research. De GPS die bij sommige mensen gewoonweg niet goed werkt, het lag probleem wat je bij uitgebreid testen echt wel had kunnen verhelpen en dan nog eens de verleende service van Samsung die voor mij bij een top of the line model best wat beter mag zijn dan bij de goedkopere toestellen. Als Apple haar gebruikers meer dan 5 maanden laat wachten op een fix voor een lag probleem dan weet ik zeker dat ze tot de grond toe worden afgebrand. Als het bij Samsung gebeurt moet je maar een engelen geduld hebben of zelf opzoek gaan naar nieuwe firmware. Het mag hier dan wel een forum voor Tweakers zijn maar dat betekent niet dat deze telefoon speciaal bestemd is voor Tweakers en dat ikzelf nog zou willen sleutelen aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

Nee, als Apple iets verkeerd doet worden ze tot de grond toe afgebrand. Dat zag je met het antenne probleem. Dat jij het geen aanfluiting van Samsung vind dat is dan een verschil van inzicht. Ik vind dat de problemen die rijzen bij Samsung zijn terug te voeren op onvoldoende research. De GPS die bij sommige mensen gewoonweg niet goed werkt, het lag probleem wat je bij uitgebreid testen echt wel had kunnen verhelpen en dan nog eens de verleende service van Samsung die voor mij bij een top of the line model best wat beter mag zijn dan bij de goedkopere toestellen. Als Apple haar gebruikers meer dan 5 maanden laat wachten op een fix voor een lag probleem dan weet ik zeker dat ze tot de grond toe worden afgebrand. Als het bij Samsung gebeurt moet je maar een engelen geduld hebben of zelf opzoek gaan naar nieuwe firmware. Het mag hier dan wel een forum voor Tweakers zijn maar dat betekent niet dat deze telefoon speciaal bestemd is voor Tweakers en dat ikzelf nog zou willen sleutelen aan de telefoon.
Ik ben met je eens. Maar je moet volgens mij het hele verhaal vanuit een andere invalshoek bekijken.

Het gaat hier over SAMSUNG. Dat is geen APPLE die alleen maar 10 producten biedt met zijn eigen software. het is een gesloten systeem.

Samsung is maar een van de merken die android os ondersteund. Android os is in ontwikkeling. Jij hebt ook soms problemen met Firefox of met Windows op verschillende machines. Dit is het geval met samsung. Hij heeft een toestel gemaakt die goed ondersteund kan worden door een bijpassende firmware. Dit is dus niet gebeurd..iig dat gebeurd nu niet zo snel als bij apple omdat dit niet hun core business is. Maar ik moet zeggen dat ze toch steeds beter in worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artuzzo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Ik ben met je eens. Maar je moet volgens mij het hele verhaal vanuit een andere invalshoek bekijken.

Het gaat hier over SAMSUNG. Dat is geen APPLE die alleen maar 10 producten biedt met zijn eigen software. het is een gesloten systeem.

Samsung is maar een van de merken die android os ondersteund. Android os is in ontwikkeling. Jij hebt ook soms problemen met Firefox of met Windows op verschillende machines. Dit is het geval met samsung. Hij heeft een toestel gemaakt die goed ondersteund kan worden door een bijpassende firmware. Dit is dus niet gebeurd..iig dat gebeurd nu niet zo snel als bij apple omdat dit niet hun core business is. Maar ik moet zeggen dat ze toch steeds beter in worden.
Dat zou kunnen opgaan als alle toestellen met Android een probleem zoals de SGS zouden hebben. Maar dat is niet het geval. De GPS in de DHD werkt gewoon normaal en er is ook geen lag probleem. Het is dus echt een SGS probleem. Dit had Samsung kunnen ondervangen door voldoende research te plegen en daarop te handelen door de meegeleverde Android 2.1 versie zo aan te passen dat de problemen worden verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
Als er nog mensen zijn die SGS willen kopen (8GB intern + 8GB extern) + autolader, autohouder en uiteraard de bijbehorende andere accessoires dan houd ik mij graag aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
[...]

Ow, dan had Samsung beter nog een jaar kunnen wachten met het uitbrengen van de Samsung Galaxy S i9000. Deze telefoon zit namelijk vol bugs; GPS + lag. Ook bepaalde functies die ik voor lief nam ontbreken gewoon in dit toestel en worden pas geïntroduceerd bij Froyo. Dit is natuurlijk een tekortkoming van Android en niet van het toestel. Dit maakt het echter niet minder irritant.

Misschien ben ik vastgeroest in een bepaalde manier van denken wat betreft een telefoontoestel, maar voor mijn gevoel zijn bepaalde zaken totaal niet intuïtief bij Android. Maar goed, er zijn ook mensen die er wel tevreden mee zijn en ik ben blij voor deze mensen. Ikzelf had gewoon meer geduld moeten hebben en een nieuwe iPhone moeten kopen.
Mijn GPS werkt uitstekend. Zowel op JM2 als JP6. De lag met JM2 was er bij mijn toestel ook bijna niet.

Bovendien moet ik het perfecte toestel nog tegenkomen.

Sony Xperia X1 en iPhone 3G scheuren in de behuizing. iPhone 3G update naar iOS4 die de telefoon bijna compleet lam legde. HTC Desire, een hoog uitvalpercentage door spontaan rebootende toestellen (waaronder ook mijn exemplaar). Desire HD, zwart scherm na het bellen. Na het verwijderen van de batterij doet hij het weer. HTC Touch Diamond 2, olievlekken (newton rings) enz, enz.

En dan was er nog iets met een antenne van de laatste iPhone, maar dat is natuurlijk geen probleem.

Ik ben ook erg blij met de Samsung en in dat opzicht ben ik het volledig eens met us1111. Ik heb ook erg veel toestellen gehad en dit is de eerste in lange tijd waar ik nog lang niet op ben uitgekeken. Ondanks de slechte softwareservice van Samsung.
Arosf schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:22:
Als er nog mensen zijn die SGS willen kopen (8GB intern + 8GB extern) + autolader, autohouder en uiteraard de bijbehorende andere accessoires dan houd ik mij graag aanbevolen.
Daar hebben we V&A voor :/

[ Voor 8% gewijzigd door BillSpaarbank op 28-10-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
Artuzzo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Apple heeft het gewoon slim bekeken. De problemen die ze hebben kunnen ze namelijk gerichter aanpakken. Je hebt 1 verantwoordelijke en dat is Apple. Andere fabrikanten kunnen als excuus opvoeren dat ze afhankelijk zijn van partij X.

Bij problemen die in Android liggen hoef je bij Samsung niet aan te komen, dan krijg je te horen; wacht maar op de update die in Augustus uit komt. Het is nu bijna november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
Daar hebben we V&A voor :/
Goed idee, ik zal hem er z.s.m op zetten, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:27:
Ik heb net foto's toegevoegd aan mijn contacten maar als ik via groepen mijn contacten bekijk staan er bij enkele foto's en bij veel niet.... terwijl als ik alle contacten bekijk er overal foto's staan....

iemand enig idee?
Misschien omdat sommige contacten die je in je groepen hebt staan zijn in je SIM card opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:54
Waarom sla je die contacten dan ook op in de telefoon? Dat is echt de domste optie van de 3 (Gmail, telefoon, SIM).
Contacten moet je gewoon in Gmail opslaan zodat je die altijd hebt, ook als je de telefoon reset of verkoopt! SIM is 2e keuze omdat je die kan verplaatsen naar een andere telefoon en dan kopiëren. In de telefoon ben je ze altijd kwijt als de telefoon kapot gaat of als je een nieuwe firmware er op zet.

Sla contacten dus gewoon op Gmail op.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

*weg*

Ik heb verschillende firmwares geprobeerd en allemaal liepen ze niet echt soepel.
Vind dat mijn telefoon stabiel moet lopen zonder veel aan te moeten kloten. En duh natuurlijk
is het redelijk simpel om lagfix toe te passen maar voor een telefoon van 450 euro met de huidige
snelste hardware mag ik best verwachten dat het redelijk soepel loopt. Ik zeg niet dat die perfect moet
zijn. Maar naast mijn DHD is de Galaxy echt traag!

[ Voor 19% gewijzigd door BastiaanN op 29-10-2010 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:01:
[...]

hmmm... ben nog ff bezig met het concept gekoppelde contactpersonen te doorgronden... heb hem net 48 uur... had hem eerst vol staan met iedereen die ik in mijn leven ooit gemailed had maar dat heb ik al weer opgelost. Anyhow, lijkt wel iets te maken te hebben met gmail contact en telefoon contact... helder is het me nog niet helemaal. sommige contacten hebben meerdere gekoppelde contacten met allemaal de helft vd informatie... waarom zou je contacten willen koppelen? er is toch maar 1 set gegevens van een contact.. meerdere helften aan elkaar knopen lijkt me niet echt handig...

edit: alle probleem gevallen hebben 1 of meer gekoppelde contacten en het gmail contact heeft een foto die dus in groep-view niet afgebeeld wordt...
Alle contacten verwijderen en in Gmail's My Contacts zetten. Op de computer kan je dit ook beheren :) Dat gekoppelde contacten heeft geen zin als je bijvoorbeeld 2x pietje smit in Gmail hebt.. Dan moet je er gewoon 1 verwijderen of samenvoegen (kan in Gmail)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:01:
[...]

hmmm... ben nog ff bezig met het concept gekoppelde contactpersonen te doorgronden... heb hem net 48 uur... had hem eerst vol staan met iedereen die ik in mijn leven ooit gemailed had maar dat heb ik al weer opgelost. Anyhow, lijkt wel iets te maken te hebben met gmail contact en telefoon contact... helder is het me nog niet helemaal. sommige contacten hebben meerdere gekoppelde contacten met allemaal de helft vd informatie... waarom zou je contacten willen koppelen? er is toch maar 1 set gegevens van een contact.. meerdere helften aan elkaar knopen lijkt me niet echt handig...

edit: alle probleem gevallen hebben 1 of meer gekoppelde contacten en het gmail contact heeft een foto die dus in groep-view niet afgebeeld wordt...
Klopt, met wat gedoe kan je dat het beste fixen door het opgeslagen contactpersonen bestand te openen met excel, even zoeken naar de wijze van importeren (met komma's gescheiden tabel enz.), maar op die manier heb ik het gedaan, en dat is volgens mij ook het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
[...]

Ieder zijn mening. Ik erger me helemaal dood aan iTunes. Het onnodig synchroniseren van mijn iPad. Het hangen van updates vanuit de appstore, converteren van mijn muziek omdat die frikadel dat niet aankan en ik kan nog wel doorgaan. Android geeft mij veel vrijheid die ik bij het moederlijke Apple niet heb. Ik heb met mijn originele Android / Galaxy nog geen 1 groot probleem gehad (en ik kloot er gigantisch veel mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Mother_Goozz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:53:
[...]

Echt weer een opmerking van niets :X
Ik heb verschillende firmwares geprobeerd en allemaal liepen ze niet echt soepel.
Vind dat mijn telefoon stabiel moet lopen zonder veel aan te moeten kloten. En duh natuurlijk
is het redelijk simpel om lagfix toe te passen maar voor een telefoon van 450 euro met de huidige
snelste hardware mag ik best verwachten dat het redelijk soepel loopt. Ik zeg niet dat die perfect moet
De DHD werkt ook lang niet perfect out of the box. Heb al zat vaak over problemen met de proximity sensor en htcsense.com gehoord(die nieuwe dienst om je telefoon te tracken enzo).

De Galaxy S is heer en meester in spellen en webbrowsen. Dat het laden van een spel zonder lagfix iets langer duurt is denk ik niet zon probleem. En vind je het wel erg dan kan je altijd nog de lagfix gebruiken. Binnen 5 minuten geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grappige is dat na zo'n uitspraak meestal een belediging komt... Rare vorm van respect toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Voor de duidelijkheid ik ben erg tevreden met mijn tel. ik vind hem nog steeds prachtig.
Maar ik begrijp de kritiek wel als je een tweaker moet zijn om deze tel. goed draaiende te krijgen, is er toch iets mis.
Ik heb gelukkig bijna geen problemen maar draai wel de onclicklag.
Het is natuurlijk vaak zo dat nieuw uitgebrachte smartphones bijna altijd kinderziektes hebben maar het probleem ligt ook bij het feit dat samsung daar niks mee doet.
Niet officieel via kies je moet het zelf maar uitzoeken, als je kijkt naar HTC die bracht in korte tijd al een update om een aantal problemen op te lossen van de desireHD.
Ook draait bijna de hele wereld al op froyo maar samsung krijgt het maar niet voor elkaar.
Er van uit gaande dat samsung ook wel eens een forum leest begrijp ik ook echt niet dat ze daar nooit iets mee doen
Echt ik begrijp niet dat ze wel roms laten uitlekken maar die nooit officieel aanbieden. Ik los de meeste zaken ook zelf op aan de hand van o.a. dit forum. Maar geloof me ik heb dan ook alles gelezen wat er te lezen valt, toch ben ik geen tweaker.
Samsung zet een hoop op dit toestel maar lijkt alleen maar voor de verkoop cijfers te gaan, na aanschaf zoek je het maar uit.Dat heeft die fruitphone helaas toch beter voor elkaar
Het gevolg is wel dat een hoop mensen geen vertrouwen meer hebben in deze tel.en dat zullen ze toch ook wel gaan merken aan de verkoop cijfers.

En toch en toch als je hem leuk vind gewoon kopen want het blijft gewoon een mooie toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Weet iemand of het mogelijk is het geluid van telefoongesprekken door je oordopjes te krijgen? Ik moet nu elke keer mijn oordopjes uitdoen en de telefoon naast mijn oren houden omdat het geluid vreemd genoeg door de speakers komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:15:
Weet iemand of het mogelijk is het geluid van telefoongesprekken door je oordopjes te krijgen? Ik moet nu elke keer mijn oordopjes uitdoen en de telefoon naast mijn oren houden omdat het geluid vreemd genoeg door de speakers komt.
De jack er verder in drukken. ja echt
of alleen de originele oortje werken met bellen
of het knopje headset indrukken

[ Voor 4% gewijzigd door edtims op 28-10-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:30:
[...]

Het grappige is dat na zo'n uitspraak meestal een belediging komt... Rare vorm van respect toch ;)
Is geen tweaker zijn een belediging dan? O-)
Mother_Goozz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:53:
[...]

Echt weer een opmerking van niets :X
*weg* Doe maar niet, dit soort "grapjes" vallen nogal snel verkeerd.

Ten eerste is het inderdaad jammer dat het via een lagfix moet, maar gelukkig is er rond de SGS een hele goede community ontstaan die het ons tweakers erg makkelijk maakt. Ja, je moet er inderdaad een middagje aan sleutelen en ja, dat hoort niet bij een 450 euro kostend toestel (mijne was overigens zelfs 540,-), maar ik vind dat leuk werk (tweaken dan) en ik heb nog nooit een toestel zo lang zo prettig gevonden.

Als ik kijk naar de snelheid van mijn SGS (JM9+Voodoo), kan ik nergens iets ontdekken wat traag verloopt. Alles opent zo goed als instant en scrollen e.d. gaat super soepel. Ik ben erg benieuwd wat er op de DHD zoveel sneller moet gaan (kan je wellicht een filmpje op youtube plaatsen, weet dat het veel werk is, maar ben erg benieuwd). Maar om eerlijk te zijn bevalt mijn SGS me echt perfect, licht, mooi scherm en relatief klein en dun.

Oh, ja.. En als Apple iets verkeerd doet worden ze inderdaad tot de grond toe afgebrand. Dat komt namelijk omdat Jobs het consistent doet voorkomen dat ze de beste van de wereld zijn en alles fantastisch is.. Als je dat steeds roept, moet je alles ook perfect doen, anders krijg je inderdaad veel gezeur. Wat je zaait zul je oogsten.

[ Voor 19% gewijzigd door BastiaanN op 28-10-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:06:
[...]

Boeiend, kan alleen de csv file die ik met Kies aan maak niet goed importeren in gmail, staat bijna alles als commentaar....

De gmail contactenlijst wordt die ook in de telefoon opgeslagen? M.a.w. werkt dat ook zonder data verbinding?

Is nogal veel werk om alle contacten opnieuw in te voeren in gmail....
Ja, je had het ook gelijk allemaal in Gmail moeten doen :p Scheelt een bult werk.
En contacten gewoon gesynchroniseerd met Gmail en je hebt dus geen dataverbinding nodig.

Misschien is er wel een app die de telefooncontacten naar Gmail upload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:23
edtims schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:55:
Voor de duidelijkheid ik ben erg tevreden met mijn tel. ik vind hem nog steeds prachtig.
Maar ik begrijp de kritiek wel als je een tweaker moet zijn om deze tel. goed draaiende te krijgen, is er toch iets mis.
Deel van het probleem is ook wel dat je een (beetje) tweaker moet zijn om er uberhaupt problemen mee te hebben. Ik heb hier een aantal vrouwelijke collega's die er dol op zijn en echt 0 klachten hebben.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door BastiaanN op 28-10-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
MrAngry schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Deel van het probleem is ook wel dat je een (beetje) tweaker moet zijn om er uberhaupt problemen mee te hebben. Ik heb hier een aantal vrouwelijke collega's die er dol op zijn en echt 0 klachten hebben.
daar heb je wel een punt denk ik.
Zoals ik al zei ben ik geen echte tweaker en heb aan de roms van de tel. niks gedaan behalve dan die laatste via kies, ik heb dan ook weinig problemen.
Wel heb ik bv. launcherpro plus draaien en ben ik veel met apps bezig, ik heb ook het vermoeden dat veel problemen veroorzaakt worden door task killers.
echt op de lag na heb ik niet veel andere problemen.

en ook dat verdomde kies draait (meestal) goed maar dam wat een k.......t software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 100% gewijzigd door BastiaanN op 28-10-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door BastiaanN op 28-10-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
ZFLaSH schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:13:
[...]

Ieder zijn mening. Ik erger me helemaal dood aan iTunes. Het onnodig synchroniseren van mijn iPad. Het hangen van updates vanuit de appstore, converteren van mijn muziek omdat die frikadel dat niet aankan en ik kan nog wel doorgaan. Android geeft mij veel vrijheid die ik bij het moederlijke Apple niet heb. Ik heb met mijn originele Android / Galaxy nog geen 1 groot probleem gehad (en ik kloot er gigantisch veel mee)
Hoezo onnodig synchroniseren? Synchroniseren kun je uit zetten. Converteren van muziek? Wat voor formaten gebruik je? Ik gebruik m4a en mp3 in mijn iTunes, nergens problemen mee.

Ik ergerde me 5 jaar geleden ook aan iTunes toen ik nog Windows als primaire OS had. Ik ben inmiddels zo gewend geraakt aan de manier waarop ik in iTunes muziek beheer. Kun je het je voorstellen dat je sd-kaart van de telefoon moet worden ge-unmount en in je computer moet worden gemount om er volgens muziek op te zetten? Ik heb inmiddels diverse programma's geprobeerd, uiteraard niks van Samsung zelf, want die hebben niks voor Mac OS X. Dan nog maar niet te spreken over het feit dat ik usb foutopsporing moet aanzetten in mijn telefoon voordat ie eindelijk de usb kaart in Mac OS X wil mounten.

Toen ik mijn telefoon in KIES wilde upgraden moest ik een registersleutel aanpassen voordat ik jm1 kon installeren. Ik heb 2 weken terug nog gekeken, maar geen jm2 te bekennen. Snap je mijn frustratie?

Uiteraard hoef ik niet te verwachten dat mijn telefoon direct gaat synchroniseren met iTunes puur omdat dit tegen gehouden wordt door Apple. Hier heb ik dan ook geen moeite mee. Achteraf gezien was het gewoon een slechte keuze om voor dit toestel te gaan. Maar ik had toch zeker wel verwacht met de flexibiliteit van Android dat er binnen afzienbare tijd iets zou komen voor Mac OS X om dit toestel op 1 of andere manier fatsoenlijke te kunnen beheren. Dit blijkt helaas niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
MrAngry schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Een beetje contacten erop zetten, internetten etc. is dan ook echt geen probleem met dit toestel. Het wordt pas vervelend als je de functies van dit toestel gaat gebruiken die 80% van de mensen wellicht nooit zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Arosf schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:41:
[...]

Een beetje contacten erop zetten, internetten etc. is dan ook echt geen probleem met dit toestel. Het wordt pas vervelend als je de functies van dit toestel gaat gebruiken die 80% van de mensen wellicht nooit zal gebruiken.
Zoals? En hoezo niet te beheren in OSX? Wat wil je beheren dan?
En het is inderdaad wel een beetje raar dat je de sd kaart eerst moet unmounten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
HaTe schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:51:
Waarom sla je die contacten dan ook op in de telefoon? Dat is echt de domste optie van de 3 (Gmail, telefoon, SIM).
Contacten moet je gewoon in Gmail opslaan zodat je die altijd hebt, ook als je de telefoon reset of verkoopt! SIM is 2e keuze omdat je die kan verplaatsen naar een andere telefoon en dan kopiëren. In de telefoon ben je ze altijd kwijt als de telefoon kapot gaat of als je een nieuwe firmware er op zet.

Je kunt je contacten die je op je telefoon hebt opgeslagen ook via Kies backuppen (oke, je moet Kies dan wel installeren....)

PS kunnen we misschien ons focussen op het tweaken ipv elkaar te overtuigen welke smartphone de beste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

[b][message=34930422,noline
Niet mee eens... in kader van privacy, juist niks bij Gmail opslaan.
Dan staan je contacten opgeslagen op het pretpark van Google.
Neem Outlook, contactpersonen horen op je eigen pc te staan.
Dit sync je met Kies en van Kies naar je telefoon.
Maak af en toe een backup van je outlook pst file en hopla.

Straks neem je een telli met Windows Mobile 7 en kan je weer perfect syncen middeld Outlook.
En je zal zien dat dat weer niet via je contacten in Gmail wil...
Outlook is uw vriend. Moet alleen nog iets compatibeler worden, maar oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik hoop nog steeds ook op goede SyncML-support... krijg het op de een of andere manier niet goed aan de praat. En om bij Synthesis oid een implementatie te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

maffe schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

Neem Outlook, contactpersonen horen op je eigen pc te staan.
Dit sync je met Kies en van Kies naar je telefoon.
Maak af en toe een backup van je outlook pst file en hopla.

Straks neem je een telli met Windows Mobile 7 en kan je weer perfect syncen middeld Outlook.
En je zal zien dat dat weer niet via je contacten in Gmail wil...
Outlook is uw vriend. Moet alleen nog iets compatibeler worden, maar oke :)
Privacy :+
Je hebt best een berg info in je profiel staan.
Dus zoveel waarde hecht je niet aan privacy ;)

En er zijn meer mensen op de wereld die meer van je weten dan google _O-
Dus om wakker te liggen van een aantal contactpersonen die je synct met google...

Je wordt de hele dag gevolgd met camera's.
Tenzij je nooit buiten komt natuurlijk.
Maar goed, we dwalen enorm af hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
maffe schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

<knip>
Maar je hebt wel een Android toestel..

Bedoel als je ze daar wel mee vertrouwd, waarom dan niet met Gmail? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
NeOTheMaTriXM schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:20:
[...]

Maar je hebt wel een Android toestel..

Bedoel als je ze daar wel mee vertrouwd, waarom dan niet met Gmail? 8)7
Inderdaad... het gerucht gaat trouwens de ronde dat Samsung de opvolger van de Nexus One (aka Google Phone) gaat aankondigen op 8 november. De Galaxy S in een volledig Google jasje.... hmmz. Ik heb al zo'n slecht voorgevoel dat ik hem zal willen kopen. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Seraphic op 29-10-2010 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Waar heb je dat gerucht gevonden dan en wat moet ik me hier nu precies bij indenken, een update voor de Galaxy door Google zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Retir schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:55:
Waar heb je dat gerucht gevonden dan en wat moet ik me hier nu precies bij indenken, een update voor de Galaxy door Google zelf?
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/29/1288324776-120.jpg

Hands on the Nexus Two by Samsung (Gizmodo)

[ Voor 10% gewijzigd door Resinman op 29-10-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Arosf schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:38:
[...]

Hoezo onnodig synchroniseren? Synchroniseren kun je uit zetten. Converteren van muziek? Wat voor formaten gebruik je? Ik gebruik m4a en mp3 in mijn iTunes, nergens problemen mee.
90% van mijn muziek is Ogg en een gedeelte is FLAC.
Ik ergerde me 5 jaar geleden ook aan iTunes toen ik nog Windows als primaire OS had. Ik ben inmiddels zo gewend geraakt aan de manier waarop ik in iTunes muziek beheer. Kun je het je voorstellen dat je sd-kaart van de telefoon moet worden ge-unmount en in je computer moet worden gemount om er volgens muziek op te zetten? Ik heb inmiddels diverse programma's geprobeerd, uiteraard niks van Samsung zelf, want die hebben niks voor Mac OS X. Dan nog maar niet te spreken over het feit dat ik usb foutopsporing moet aanzetten in mijn telefoon voordat ie eindelijk de usb kaart in Mac OS X wil mounten.
Ik wil geen app die mijn muziek beheerd en dan zeker geen app die zo onoverzichtelijk is als iTunes. Alles in directories dat het lekker overzichtelijk is. Nu moet ik eerst muziek importeren in iTunes en dan op mijn device zetten. Vantevoren alles taggen natuurlijk, want naar filenames kijken heeft iTunes een kindje dood.

Galaxy > usb > koppelen > kopieren > klaar. Zo moet het!
Toen ik mijn telefoon in KIES wilde upgraden moest ik een registersleutel aanpassen voordat ik jm1 kon installeren. Ik heb 2 weken terug nog gekeken, maar geen jm2 te bekennen. Snap je mijn frustratie?
Yep. Kies is, naar wat ik hoor, een gedrocht maar ik heb de oplossing. 1 woord: odin. Kies heb ik zelf niet eens geïnstalleerd.
Uiteraard hoef ik niet te verwachten dat mijn telefoon direct gaat synchroniseren met iTunes puur omdat dit tegen gehouden wordt door Apple. Hier heb ik dan ook geen moeite mee. Achteraf gezien was het gewoon een slechte keuze om voor dit toestel te gaan. Maar ik had toch zeker wel verwacht met de flexibiliteit van Android dat er binnen afzienbare tijd iets zou komen voor Mac OS X om dit toestel op 1 of andere manier fatsoenlijke te kunnen beheren. Dit blijkt helaas niet het geval.
Snap niet dat iemand iTunes echt wil gebruiken. Gelukkig heb ik voor de iPad nu een alternatief en kan ik dat geheugenwretende gedrocht eraf gooien.

Nogmaals, kat Android niet af omdat jij wat probleempjes hebt met de samsung firmware en kies. Daar kan Android zelf niets aan doen. Probeer eens een Desire HD ofzo en misschien zie je dan wel het licht. Netjes updates via OTA en ook nog eens snelle updates (itt Samsung)

Echter, zolang je vast blijft klampen aan iTunes denk ik helaas, dat Android nooit iets voor jou zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 12-09 22:28
Als we het toch over muziek hebben; wat zijn goede alternatieven voor de standaard mp3-speler? Deze start standaard op met 'all songs'-lijst en als je 'm even niet gebruikt, vergeet ie waar je was gebleven met luisteren.
Meridian en mixzing had ik al geprobeerd, maar zijn traag (?) Iemand goede ervaringen met btunes?

(om apple weer even een pluspuntje te geven; ipod-interface op iphone is wel erg goed over nagedacht. bij android is het volgens mij meer 'oh ja, ook nog gauw een muziek-speler erbij)

[ Voor 22% gewijzigd door monkel op 29-10-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Itunes? Mp3? Converteren? Fuck itunes. Ik heb niets geen audio bestanden meer op m'n telefoon staan. Nergens meer voor nodig. Ja, ok een paar bestandjes op mijn mobiel voor ringtones. Thats it.

Paar opties:

DS Audio. Met je synology Nasje lekker streamen naar je mobiel.

Spotify. GE-NIE-AAL! Bijna 9 miljoen tracks voor maar een tientje per maand met top kwaliteit naar je mobiel. Elke soort muziek die je maar wil hebben gevonden binnen luttele seconden. Lists maken on the fly. Ideale app.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
monkel schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:37:
Als we het toch over muziek hebben; wat zijn goede alternatieven voor de standaard mp3-speler? Deze start standaard op met 'all songs'-lijst en als je 'm even niet gebruikt, vergeet ie waar je was gebleven met luisteren.
Meridian en mixzing had ik al geprobeerd, maar zijn traag (?) Iemand goede ervaringen met btunes?

(om apple weer even een pluspuntje te geven; ipod-interface op iphone is wel erg goed over nagedacht. bij android is het volgens mij meer 'oh ja, ook nog gauw een muziek-speler erbij)
ik gebruik winamp is wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik was om eerlijk te zijn ook even helemaal vergeten hoe het was om te werken zonder itunes (na al die ipods, iphone 2g, iphone 3g). Met de galaxy is het ineens weer "oldschool" USBtje erin pluggen en gewoon de bestanden overzetten zonder gezeik. Alle filmpjes spelen prima af, muziek luister ik niet op mijn telefoon, maar ik kan gewoon elke mp3 die ik overzet gewoon instellen als ringtone. :)
Het apparaat werkt gewoon heel logisch, je stuit niet op restricties waarbij je denkt, "Owja, dit hebben ze gedaan omdat blabla greed, greed, greed."

Wat een verademing, zoals het hoort!

ps. de iphone is een prachtproduct, laat daar uiteraard geen misverstand over bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:38:
Itunes? Mp3? Converteren? Fuck itunes. Ik heb niets geen audio bestanden meer op m'n telefoon staan. Nergens meer voor nodig. Ja, ok een paar bestandjes op mijn mobiel voor ringtones. Thats it.

Paar opties:

DS Audio. Met je synology Nasje lekker streamen naar je mobiel.
En dit gebruik ik nu sinds een paar weken ook voor mijn 209. Werkt perfect, zelfs met 3g. Interface is ook zwaar ok te noemen. In het buitenland is dit natuurlijk bijna geen optie tenzij je WiFi hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door ZFLaSH op 29-10-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 12-09 22:28
ZFLaSH schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:11:
[...]

En dit gebruik ik nu sinds een paar weken ook voor mijn 209. Werkt perfect, zelfs met 3g. Interface is ook zwaar ok te noemen.
Zoiets kan toch nooit lang standhouden met het huidige FUP-beleid van providers? (net zoals spotify overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
monkel schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

Zoiets kan toch nooit lang standhouden met het huidige FUP-beleid van providers? (net zoals spotify overigens)
Ik heb gelukkig een zakelijke sim, maar je maakt wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZFLaSH schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

Ik heb gelukkig een zakelijke sim, maar je maakt wel een punt.
Klopt, goed punt. Je moet ook wel oppassen met verbruik. Ik kreeg zondag een sms van KPN dat ik op 80% van m'n Fup zit. en toen had ik 700 mb verbruikt. Dus ff door gerekend en ik kom op 875 mb Fup per maand. Netsentry ingesteld op 875 en die geeft netjes op 80, 90 en 100% een melding in de notificationbar. Handige gratis app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Mijn browser crasht toch wel erg vaak met JP6 :/ Hebben jullie hier ook last van. Ik heb alleen de flash browserinstellingen op on demand gezet. Als ik deze setting weer terugdraai is het probleem ook aanwezig.

Van het weekend maar eens even troubleshooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan ik op de Galaxy S ook op een of andere manier gratis politiek 24 kijken? Via een app of via een link die ik op mijn mobiel kan openen en zo kan streamen?

In de market staat spb maar die kost geld, op de site kan niet want heb je silverlight nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door NeoMe op 29-10-2010 14:10 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:07
NeoMe schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:09:
Kan ik op de Galaxy S ook op een of andere manier gratis politiek 24 kijken? Via een app of via een link die ik op mijn mobiel kan openen en zo kan streamen?

In de market staat spb maar die kost geld, op de site kan niet want heb je silverlight nodig.
Kan ook met WMP geen idee of Galaxy die wel afspeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Iemand hier die zin heeft om samen met mij een website op te richten over de Galaxy S?

Overzicht van lagfixes, updates, custom roms, themes, apps, how-to's...

Kan zelf alles overal wel vinden. Maar voor iemand die er niet zo in thuis is, lijkt het me makkelijk een goede overzichtelijke site te bouwen. btw zijn er 7 miljoen telefoons verkocht, dus je hebt al een redelijke achterban.

Stuur me een bericht als je dit wat lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

monkel schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:37:

PowerAMP.

Geweldige player, equalizer, mooi uiterlijk en genoeg opties. Echt aan te raden.

Hij is nog niet in de market beschikbaar, nog altijd in beta.

Hier de download en more info http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=818312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 20:34

QkE

In your face Gnagna

Als je naar de mobiele site van de nos gaat, kan je onderaan een mobiele stream van politiek24 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
NeoMe schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:09:

Download yxplayer en dan kan je de url daar openen. yxplayer speelt namelijk Windows Media bestanden af :)
Ik gebruik het ook om TV te kijken van de Ziggo streams.

Doet me trouwens herinneren dat de video's van Uitzending Gemist het bij mij niet doen! Ik dacht dat Android in ieder geval wel video's af kon spelen die de iPhone ook kan...

[ Voor 14% gewijzigd door HaTe op 29-10-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik heb even een simpele vraag en kon het antwoord zo snel nergens vinden. Kunnen mobieltjes met touchscreen zoals de Samsung Galaxy S I9000 wisselen van QWERTY naar QWERTZ (en uiteraard terug)?

Is dit een simpele handeling?

MVG,

HVDL_47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jflassche
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 11:50
Bestaat er een mogelijkheid om 3gs uit te schakelen en deze vervolgens periodiek (bijv. om de x uur) in te laten schakelen? Zo kun je m.i. de batterij besparen maar wel periodiek email of andere data ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

jflassche schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:20:
Bestaat er een mogelijkheid om 3gs uit te schakelen en deze vervolgens periodiek (bijv. om de x uur) in te laten schakelen? Zo kun je m.i. de batterij besparen maar wel periodiek email of andere data ophalen.
3Gs is een iPhone, en 3G uitschakelen kan sowiezo... dan kan het toestel alsnog over GPRS de data ophalen....

[ Voor 0% gewijzigd door lometje op 29-10-2010 16:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jflassche
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 11:50
lometje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:26:
[...]

3Gs is een iPhone, en 3G uitschakelen kan sowiezo... dan kan het toestel alsnog over GPRS de data ophalen....
Dan ben ik niet duidelijk geweest. Wat ik bedoel is je data netwerkverbinding uitschakelen en deze periodiek zichzelf weer aan laten schakelen om data binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

jflassche schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:30:
[...]

Dan ben ik niet duidelijk geweest. Wat ik bedoel is je data netwerkverbinding uitschakelen en deze periodiek zichzelf weer aan laten schakelen om data binnen te halen.
Heb een sterk vermoeden dat dit niks aan batterij vermogen gaat schelen. Volgens mij is die verbinding namelijk dezelfde als de verbinding om bijvoorbeeld gebeld te worden. Maar wellicht weet iemand hier meer over, maar ik ben bang van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jflassche schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:30:
[...]

3G uitschakelen en periodiek inschakelen kan wel, hier zijn verschillende apps voor. Superpower bijvoorbeeld, heeft nog meer energiebesparende functies.
Pagina: 1 ... 14 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.