de market heeft nog steeds kurenVerwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:03:
heeft de market nog steeds kuren of ligt het nu aan mijn SGS, ik kan het niet meer volgen
Als je de bronnen blijft volgen dan kom je op een gegeven moment ergens waar aangegeven wordt dat het geruchten zijn. M.i. broodje aap verhaal
Yeah right, geloof je het zelf?
Zomaar opeens is er een CPU van 2GHz?
1280x720 lijkt me opeens wel heel erg veel ook ^^
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
De standaard lader is 700mA. Er zijn meer devices die niet willen laden met maar 2 draadjes doorverbonden, daar moet dan een bepaalde spanning op 1 van de andere pinnetjes staan.Dacuuu schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:53:
[...]
Adapter voor aan de muur? De usb adapter leveren vaak 500 mA. volgens mij heeft de galaxy S er 1000 nodig..
Ik heb twee andere Samsung micro-usb laders die wel opladen, maar de SGS werkt dan tijdelijk niet meer, dat is ook al zo vreemd. Ik had de helpdesk al gemaild, maar die verwijzen naar hun dure 0900 nummer...
Helaas is dit dus nog niet 100% universeel.
[ Voor 3% gewijzigd door BounceMeister op 26-10-2010 07:15 ]
bij mij werken beide mini usb- micro usb adapters zowel voor opladen als voor datamrkleze schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:49:
Weet iemand waarom ik niet via usb met een adapter(mini usb - micro usb) kan opladen? Normale lader en usb kabel werken wel, maar zodra ik er zo'n adapterje tussen zet laad hij niet meer. Heel even krijg ik de melding dat hij oplaad, maar die melding valt meteen weer weg. In het adapterje zitten 2 draadjes verbonden. Misschien heeft hij toch 4 draadjes nodig om te laden?
Hoe krijg ik de apps achter de knop applications op alfabetische volgorde?
Verwijderd
Haha, inderdaad. Als je even doorklikt, kom je uiteindelijk bij een artikeltje, van 7 mei jongstleden, op een Russische site.Lukosje schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:26:
[...]
Als je de bronnen blijft volgen dan kom je op een gegeven moment ergens waar aangegeven wordt dat het geruchten zijn. M.i. broodje aap verhaal

nieuws: Samsung kondigt 1GHz Cortex A9-dualcore aanPino112 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:32:
[...]
nieuws: 'Opvolger Cortex A8 en A9 verschijnt in 2010'
Yup
Ik heb twee probleempjes waarmee ik hopelijk geholpen kan worden hier 
1. Bij het overzetten van smsjes van mn oude HTC naar de Galaxy, is iets raars gebeurd: Bij de oude smsjes staat de naam: "Naam Achternaam" <0612345678>. Bij de nieuwe smsjes vanaf de galaxy staat alleen het nummer: <0610213375>.
Dit heeft als gevolg dat alle contacten met wie ik al eerder heb gesmst (meeste) de naam tussen aanhalingstekens hebben staan in het berichten-menu. Andere hebben hun naam gewoon staan....dit is erg irritant vind ik
Weet iemand hoe ik via KIES of .SME bestand dit kan aanpassen (dus eigelijk gewoon de naam verwijderen bij de oude smsjes). Het gaat om ongeveer 5k smsjes, dus batch zou wel gewenst zijn
2. Bij 1contact (voor zover ik gemerkt heb). kan ik niet smsen als er al een converstatie bestaat. Dan krijg ik gelijk na " Sending.." de melding: "Failed..". Als ik de conversatie verwijder, dan kan ik 1smsje versturen, maar een tweede lukt dan dus niet
1. Bij het overzetten van smsjes van mn oude HTC naar de Galaxy, is iets raars gebeurd: Bij de oude smsjes staat de naam: "Naam Achternaam" <0612345678>. Bij de nieuwe smsjes vanaf de galaxy staat alleen het nummer: <0610213375>.
Dit heeft als gevolg dat alle contacten met wie ik al eerder heb gesmst (meeste) de naam tussen aanhalingstekens hebben staan in het berichten-menu. Andere hebben hun naam gewoon staan....dit is erg irritant vind ik
Weet iemand hoe ik via KIES of .SME bestand dit kan aanpassen (dus eigelijk gewoon de naam verwijderen bij de oude smsjes). Het gaat om ongeveer 5k smsjes, dus batch zou wel gewenst zijn
2. Bij 1contact (voor zover ik gemerkt heb). kan ik niet smsen als er al een converstatie bestaat. Dan krijg ik gelijk na " Sending.." de melding: "Failed..". Als ik de conversatie verwijder, dan kan ik 1smsje versturen, maar een tweede lukt dan dus niet
[ Voor 15% gewijzigd door Sibylle op 26-10-2010 11:30 ]
Ctrl+k
Verwijderd
en zeker met een accu pack op je rugPino112 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:32:
[...]
Verwijderd
ik heb nu de galaxy binnen maar heb nog geen internetabbo dat is ingegaan, hoe maak ik ZEKER dat ie niet 3G (gprs/umts) gaat gebruiken met de stock software? Ik heb een beetje in de instellingen zitten kloten en mijn 3g icoontje is weg maar ik heb nu wel een G en ik neem aan dat dat gprs is
Je kunt je simkaart eruit halen. Dan maakt hij zeker geen verbinding.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:00:
ik heb nu de galaxy binnen maar heb nog geen internetabbo dat is ingegaan, hoe maak ik ZEKER dat ie niet 3G (gprs/umts) gaat gebruiken met de stock software? Ik heb een beetje in de instellingen zitten kloten en mijn 3g icoontje is weg maar ik heb nu wel een G en ik neem aan dat dat gprs is
Je kunt ook in de instellingen je mobiele internetverbinding uitschakelen. Voor meer informatie zie de gebruiksaanwijzing.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
dan kan ik niet bellenBillSpaarbank schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:05:
[...]
Je kunt je simkaart eruit halen. Dan maakt hij zeker geen verbinding.
heb ik in gekeken (zowaarBillSpaarbank schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:05:
Je kunt ook in de instellingen je mobiele internetverbinding uitschakelen. Voor meer informatie zie de gebruiksaanwijzing.
http://en.wikipedia.org/wiki/W-CDMA_(UMTS)Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:11:
heb ik in gekeken (zowaar) maar er staat daar dat je in het menu 'mobiele netwerken' 'alleen 2G gebruiken' kunt instellen. Die keuze heb ik niet. Wel heb ik Netwerkmodus, en daarin kan ik kiezen tussen GSM en WCDMA en alleen GSM, maar dan werkt GPRS blijkbaar nog steeds en ik heb geen idee wat WCDMA is, zal wel dat US systeem zijn.
Ik heb hetzelfde probleem ook. Heb allereerst bij Mobile Network Settings, data roaming uit gezet en network mode op GSM only gezet.
Daarnaast heb ik de app APNdroid geinstaleerd en daarin "Disable all APNs" aangevinkt. (dan wordt het widget icoon rood)
Op deze manier heb ik alleen een signaalsterkte icoontje van GSM en geen 3G/2G achtige iconen.
---> ik weet niet 100% zeker of het zo helemaal goed is, maar het lijkt er wel op!
Settings -> wireless and networks -> Mobile networks -> Acces point names -> APN effe onklaar maken zodat het niet meer werkt. APNdroid of andere apps (had je gevonden als je gezocht had in de thread) kunnen dat ook voor je doen, maar zorgen ook nog weleens voor problemen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:11:
heb ik in gekeken (zowaar) maar er staat daar dat je in het menu 'mobiele netwerken' 'alleen 2G gebruiken' kunt instellen. Die keuze heb ik niet. Wel heb ik Netwerkmodus, en daarin kan ik kiezen tussen GSM en WCDMA en alleen GSM, maar dan werkt GPRS blijkbaar nog steeds en ik heb geen idee wat WCDMA is, zal wel dat US systeem zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door MrAngry op 26-10-2010 13:23 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
bij android 2.2 kun je dit uitzetten door de uitschakelen toets ingedrukt te houden.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:11:
[...]
dan kan ik niet bellen
[...]
Je kunt ook via Wifi apndroid uit de market halen. Als de market het inmiddels weerdoet
Verwijderd
bij mij werkt het gewoon. (2.1)BillSpaarbank schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:36:
[...]
bij android 2.2 kun je dit uitzetten door de uitschakelen toets ingedrukt te houden.
Je kunt ook via Wifi apndroid uit de market halen. Als de market het inmiddels weerdoet
Derde probleem:Sibylle schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:29:
Ik heb twee probleempjes waarmee ik hopelijk geholpen kan worden hier
3.
http://208.100.42.21/showthread.php?t=814879
Zelfde als deze manier, exchange kalendar werkt alleen van Server -> phone en niet andersom
Ctrl+k
Verwijderd
Mmmm, vanochtend kon ik via Kies updaten, uiteraard gedaan en alles leek goed te gaan.
Totdat hij na het loskoppelen gerestart werd, ik kom nu niet verder dan het startup screen, ook niet na de harde reset.
Ik kom wel in de system recovery en kan daar rebooten, sdcard update.zip apply doen, wipe data/factory reset of wipe cache uitvoeren.
Geen van de opties werkt.
De update.zip zal wellicht niet goed zijn die op de sd card staat.
Is het een idee om deze te overschrijven met een andere versie? En zoja, waar haal ik deze vandaan.
De telefoon was gewoon een stock uitvoering.
Totdat hij na het loskoppelen gerestart werd, ik kom nu niet verder dan het startup screen, ook niet na de harde reset.
Ik kom wel in de system recovery en kan daar rebooten, sdcard update.zip apply doen, wipe data/factory reset of wipe cache uitvoeren.
Is het een idee om deze te overschrijven met een andere versie? En zoja, waar haal ik deze vandaan.
Vandaag een probleem ondekt op m'n galaxy, als ik mijn telefoon neer leg dan valt het toestel soms uit.
Als ik het achterklepje er afhaal en het toestel een beetje heen en weer schud dan hoor je dat er iets speling zit tussen de batterij en het frame waain de batterij zit.
Als ik mijn imitatie batterij erindoe en ik beweeg het toestel dan heb ik die speling niet.
Heb het nu tijdelijk opgelost door een stukje papier waardoor de batterij wat beter klemt.
Hebben meer mensen hier last van gehad?
Als ik het achterklepje er afhaal en het toestel een beetje heen en weer schud dan hoor je dat er iets speling zit tussen de batterij en het frame waain de batterij zit.
Als ik mijn imitatie batterij erindoe en ik beweeg het toestel dan heb ik die speling niet.
Heb het nu tijdelijk opgelost door een stukje papier waardoor de batterij wat beter klemt.
Hebben meer mensen hier last van gehad?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dat Samsung Premium Point zit op de Wibautstraat 139 in Amsterdam. Daar was ik gisteren 5 minuutjes kwijt aan de update, dat ging heel snel. Let wel op: bij de update gaat veel data verloren, dus maak een goede backup. Ik moet al mijn apps opnieuw installeren, maar daar was ik op voorbereid.GandalfTheGrey schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:12:
[...]
Wat is de locatie van dit Premium Point? Hoor graag je ervaringen inderdaad
Eerste ervaringen met Froyo: super
Sinds gistermiddag heb ik dus Froyo op mijn SGS. Heb nog maar een uurtje gehad om ermee te klooien, maar voorzover ik nu weet ziet het er heel goed uit.
GPS werkt nu als een trein, het toestel reageert sneller, de menu's gaan nog soepeler, en het lijkt zelfs alsof mobiel internetten sneller is (Telfort via KPN, meestal op hsdpa, soms op 3g). Dat laatste kan ook toeval zijn, natuurlijk. Ze hebben het H- en 3g-icoontje veranderd. Dat vind ik er niet mooier op geworden.
Pinch to zoom in het startscherm werkt, maar ik geloof niet dat ik dat makkelijker vind dan de oude manier. Misschien anderen wel. Het kan, in ieder geval.
Flash werkt
De uitbreidingen in het instellingen-menu vind ik prettig. Deze keer icoontjes in kleur, en er is meer telefooninfo beschikbaar. Ik word niet warm van de 'actieve applicaties'-widget. Die heb ik er dus meteen vanaf gekeild.
Het automatisch draaien als je het toestel van horizontaal naar verticaal en andersom beweegt gaat sneller. Daar zat ik op te wachten, want dat vond ik in 2.1 te traag.
Wel vervelend is dat bij de eerste paar keer apps installeren -uit de market- de download niet meteen goed ging. Dat had een tweede poging nodig. Maar nu lijkt het wel weer in één keer goed te gaan.
Vraagje
Misschien kan een van jullie me helpen met iets, waar ik al vóór de update last van heb: de interne sd-kaart geeft een grootte aan van 5,78GB, waarvan 1,67GB vrij is. Ik heb de 8GB uitvoering van het toestel, maar ik vind 1,67GB toch nogal weinig. Vooral omdat ik nu een schone installatie heb. Iemand tips? Ik durf de interne sd-kaart niet zomaar te formatteren, want ik weet niet of dat vervelende gevolgen heeft.
Ik wil ook 2.2! maar Kies zegt dat t nog niet kanEditagain schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:23:
[...]
Dat Samsung Premium Point zit op de Wibautstraat 139 in Amsterdam. Daar was ik gisteren 5 minuutjes kwijt aan de update, dat ging heel snel. Let wel op: bij de update gaat veel data verloren, dus maak een goede backup. Ik moet al mijn apps opnieuw installeren, maar daar was ik op voorbereid.
Eerste ervaringen met Froyo: super
Sinds gistermiddag heb ik dus Froyo op mijn SGS. Heb nog maar een uurtje gehad om ermee te klooien, maar voorzover ik nu weet ziet het er heel goed uit.
GPS werkt nu als een trein, het toestel reageert sneller, de menu's gaan nog soepeler, en het lijkt zelfs alsof mobiel internetten sneller is (Telfort via KPN, meestal op hsdpa, soms op 3g). Dat laatste kan ook toeval zijn, natuurlijk. Ze hebben het H- en 3g-icoontje veranderd. Dat vind ik er niet mooier op geworden.
Pinch to zoom in het startscherm werkt, maar ik geloof niet dat ik dat makkelijker vind dan de oude manier. Misschien anderen wel. Het kan, in ieder geval.
Flash werkt, en Voice search doet het beter dan verwacht.
De uitbreidingen in het instellingen-menu vind ik prettig. Deze keer icoontjes in kleur, en er is meer telefooninfo beschikbaar. Ik word niet warm van de 'actieve applicaties'-widget. Die heb ik er dus meteen vanaf gekeild.
Het automatisch draaien als je het toestel van horizontaal naar verticaal en andersom beweegt gaat sneller. Daar zat ik op te wachten, want dat vond ik in 2.1 te traag.
Wel vervelend is dat bij de eerste paar keer apps installeren -uit de market- de download niet meteen goed ging. Dat had een tweede poging nodig. Maar nu lijkt het wel weer in één keer goed te gaan.
Vraagje
Misschien kan een van jullie me helpen met iets, waar ik al vóór de update last van heb: de interne sd-kaart geeft een grootte aan van 5,78GB, waarvan 1,67GB vrij is. Ik heb de 8GB uitvoering van het toestel, maar ik vind 1,67GB toch nogal weinig. Vooral omdat ik nu een schone installatie heb. Iemand tips? Ik durf de interne sd-kaart niet zomaar te formatteren, want ik weet niet of dat vervelende gevolgen heeft.
Bij mij is het anders..
Total Space
5.78GB
Available space
5.27GB
Bij een zeker niet schone installatie van 2.1
Ctrl+k
Ik krijg ook pas over een maandje internet. heb geen 3G icoontje in mijn scherm. en er staan ook geen APN settings ingesteld. als ik wifi uit heb, en ik wil op een site. kan deze niet worden geladen. met bepaalde spelletjes waar je banners ziet, zie ik ze ook alleen maar als ik wifi aan heb. Hieruit kan ik opmaken dat er geen extra kosten bijkomen aan het eind van de maand?MrAngry schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:22:
[...]
Settings -> wireless and networks -> Mobile networks -> Acces point names -> APN effe onklaar maken zodat het niet meer werkt. APNdroid of andere apps (had je gevonden als je gezocht had in de thread) kunnen dat ook voor je doen, maar zorgen ook nog weleens voor problemen.
als je zeker wilt zijn kun je ff met je provider bellen en vragen of je data hebt verbruikt...
Ik heb nu een verdomme gek iets! Leest en huiver!
Naar aanleiding van sms probleem (bovenaan ergens in mijn post), heb ik een contact verwijderd. Alle smsjes van dat contact en alle history van dat contact. Als ik het nummer intoets komen er geen suggesties of namen te staan.
Als ik nu een smsje stuur gaat dat, maar dan verschijnt er opeens wel de naam van het contact in mijn Messages.....hoe the fuck weet mijn samsung wat die naam is
Ik heb alles afgezocht, maar het lukt gewoon niet.....
Hopelijk snel 2.2 en een factory reset.
Ik heb nu een verdomme gek iets! Leest en huiver!
Naar aanleiding van sms probleem (bovenaan ergens in mijn post), heb ik een contact verwijderd. Alle smsjes van dat contact en alle history van dat contact. Als ik het nummer intoets komen er geen suggesties of namen te staan.
Als ik nu een smsje stuur gaat dat, maar dan verschijnt er opeens wel de naam van het contact in mijn Messages.....hoe the fuck weet mijn samsung wat die naam is
Hopelijk snel 2.2 en een factory reset.
Ctrl+k
Dat contact staat niet in je google contacts? Ik snap trouwens niet wat je moeilijk loopt te doen met die smsjes. Beetje 5k smsjes bewaren, ik zou juist blij zijn met een verse start.
Froyo 2.2 via KIES zonder register edit?Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:52:
Mmmm, vanochtend kon ik via Kies updaten, uiteraard gedaan en alles leek goed te gaan.
Het was een exchange contact ja maar verwijderd door het contact te verwijderen en dan de syncen (contact bestond echt nergens meer), maar blijkbaar bewaard de Galaxy toch ergens zn rotzooiMrAngry schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:58:
Dat contact staat niet in je google contacts? Ik snap trouwens niet wat je moeilijk loopt te doen met die smsjes. Beetje 5k smsjes bewaren, ik zou juist blij zijn met een verse start.
En ik vind t leuk om smsjes te bewaren
Ctrl+k
Verwijderd
Ik kan mijn Telefoon updaten via Kies. Alleen is er iets mis gegaan ofzo. Waardoor ik mijn telefoon in de Herstelmodus moet zetten. Maar dit lukt niet.. Ik doe alles wat in Kies staat maar mijn telefoon start gewoon normaal op. Wat doe ik verkeerd? Ik druk dus op het knopje naar beneden van volumeregeling, ik druk op die grote knop onderaan & op de aan en uit toets. Maar hij start dus gewoon normaal op..?
Verwijderd
Zoek voor je post. Ws doet 3button combi t niet op jou telefoon. Is al vaak genoeg langs gekomen in dit forumVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:27:
Ik kan mijn Telefoon updaten via Kies. Alleen is er iets mis gegaan ofzo. Waardoor ik mijn telefoon in de Herstelmodus moet zetten. Maar dit lukt niet.. Ik doe alles wat in Kies staat maar mijn telefoon start gewoon normaal op. Wat doe ik verkeerd? Ik druk dus op het knopje naar beneden van volumeregeling, ik druk op die grote knop onderaan & op de aan en uit toets. Maar hij start dus gewoon normaal op..?
Je moet de knoppen inhouden en dan op de aanknop drukken (en inhouden?)
Overgens lukt het bij mij niet altijd om hem in recovery mode te krijgen.
Download mode gaat wel altijd goed alleen dan is het volume knopje naar boven.
Via Odin kan je hem dan weer flashen.
Overgens zijn er toestellen waarbij de 3button combo het helemaal niet doet.
Als je hem met Kies hebt geflashed heb je als het goed is gewoon garantie.
Dus dan zouw je hem ter reparatie aan kunnen bieden.
Overgens lukt het bij mij niet altijd om hem in recovery mode te krijgen.
Download mode gaat wel altijd goed alleen dan is het volume knopje naar boven.
Via Odin kan je hem dan weer flashen.
Overgens zijn er toestellen waarbij de 3button combo het helemaal niet doet.
Als je hem met Kies hebt geflashed heb je als het goed is gewoon garantie.
Dus dan zouw je hem ter reparatie aan kunnen bieden.
Verwijderd
Ik heb gezocht naar een oplossing en heb ook wat dingen geprobeert. Maar ik heb hier vrij weinig verstand van.. Ik zag vanmiddag dat ik mijn toestel kon updaten. Ik neem aan dat dit Froyo was aangezien ik al de nieuwste Android had. Toen ik alle stappen had gevolgd klikte ik op upgraden. Na een tijdje kwam er te staan dat er een fout was opgetreden. Dus ik al die stappen volgen er gebeurt gewoon niks.
Wie kan mij gewoon simpel uitleggen hoe ik hem dus in Recovery mode krijg? (Net pc opnieuw opgestart nu blijkt dat ik mijn toestel niet meer kan upgraden hij zegt dat ik al de nieuwste versie heb.. Raar..)
Wie kan mij gewoon simpel uitleggen hoe ik hem dus in Recovery mode krijg? (Net pc opnieuw opgestart nu blijkt dat ik mijn toestel niet meer kan upgraden hij zegt dat ik al de nieuwste versie heb.. Raar..)
Een simpele Google-query is voldoende. We verwachten toch echt dat je dit zelf op kan zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:29:
Verwijderd
Welke stock uitvoering? Je zal waarschijnlijk de update van JF3 naar JM2 gekregen hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:52:
Nog even een aanvulling op deze.
Kan iemand mij vertellen, waarom de basis email applicatie binnen Froyo niet goed werkt mbt het updaten van de statusbalk.
En waarom kan een K9 mail of Maildroid dit wel goed?
Verwijderd
Ik heb/had JM2 al. Ik heb het toestel van begin September. Recovery mode is gelukt door deze vid:
YouTube: Samsung Galaxy S Clockwork Mod Recovery Mode & How to Fix Android SDK Error Tutorial 2e optie.
YouTube: Samsung Galaxy S Clockwork Mod Recovery Mode & How to Fix Android SDK Error Tutorial 2e optie.
ik ben nu via Kies een update aan het binnenhalen, is dit FroYo?
EDIT: versie: 1.5.3.10093.82.
[ Voor 20% gewijzigd door jochem92 op 26-10-2010 19:36 ]
Verwijderd
Kun je ons iets meer info geven? Wat had je nu staan, heb je onlangs al een update gehad,...jochem92 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:36:
ik ben nu via Kies een update aan het binnenhalen, is dit FroYo?
De versie van kies heeft daar niets mee te maken
ja ik weet niet ik heb m'n S net, kies zei dat er een nieuwe update was, de update was best groot.
EDIT: nu is hij klaar en zegt hij dat ik m'n telefoon moet aansluiten. is dit volkomen veilig? ik wil niet dat ik zometeen alles kwijt ben
EDIT: nu is hij klaar en zegt hij dat ik m'n telefoon moet aansluiten. is dit volkomen veilig? ik wil niet dat ik zometeen alles kwijt ben
[ Voor 42% gewijzigd door jochem92 op 26-10-2010 19:41 ]
Verwijderd
Als je hem net hebt, zal het waarschijnlijk jm2 zijn die hij erop heeft gezet. Als Kies dat zegt, zou ik verwachten dat je het toch mag doenjochem92 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:39:
ja ik weet niet ik heb m'n S net, kies zei dat er een nieuwe update was, de update was best groot.
Good luck met je sgs!
oke, nou ik zal kijken wat het is, moet ik nog een back up maken denk je via kies?
Ben je niet gewoon KIES zelf aan het updaten, aangezien je verwijst naar het meest recente versienummer van KIES?jochem92 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:51:
oke, nou ik zal kijken wat het is, moet ik nog een back up maken denk je via kies?
Als je inderdaad je GS aan het updaten bent, dan vraagt KIES zelf om het maken van een back-up van je GS.
ik kan de firmware alleen upgraden als m'n telefoon aangesloten zit dus ik neem aan dat het een update voor de phone is, maar krijg ik die back up melding als ik de telefoon aansluit want tot nog toe zegt hij niks.
Raar, bij KIES firmware-upgrade krijg ik de melding: "Kan de modelinformatieserver niet openen. Probeer het later opnieuw"
Ik kan hier nergens iets over vinden..
Hij blijft ook hangen op apparaat aansluiten bij KIES..
Hij blijft ook hangen op apparaat aansluiten bij KIES..
[ Voor 15% gewijzigd door Laidback Luc op 26-10-2010 23:32 ]
http://www.androidworld.n...-persbericht-en-planning/ReFresh F5 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:07:
Raar, bij KIES firmware-upgrade krijg ik de melding: "Kan de modelinformatieserver niet openen. Probeer het later opnieuw"
Lijkt erop dat je de Froyo via Kies aangeboden krijgt.
Overigens is dat de versie JP6
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Voor de mensen die al 2.2 draaien, ze hebben zo'n mooie pinch beweging meegegeven aan de homescreens waarmee je een overzicht krijgt toch? Wat ik echter nog niet wist of in release notes heb gelezen, is dat ze dit ook in de app screens hebben toegevoegd. Lekker snel overzicht als je veel pagina's met apps hebt.
Kan iemand me uitleggen wat bij Account- en synchronisatie-instellingen de volgende instellingen inhouden:
- Achtergrondgegevens
- Automatische synchronisatie
- Achtergrondgegevens
ik wist het niet maar is wel handig jaPropane schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:30:
Voor de mensen die al 2.2 draaien, ze hebben zo'n mooie pinch beweging meegegeven aan de homescreens waarmee je een overzicht krijgt toch? Wat ik echter nog niet wist of in release notes heb gelezen, is dat ze dit ook in de app screens hebben toegevoegd. Lekker snel overzicht als je veel pagina's met apps hebt.

Ik heb nog geen internet abbo op mijn Galaxy S, ik gebruik tot nu toe mijn wifi verbinding thuis. als de wifi aan staat. en ik doe een tijdje niks met mijn telefoon, lijkt het alsof de wifi in slaap modus gaat? ik krijg namelijk geen Gmail pushmail weer binnen. de mails komen binnen als ik de telefoon uit de slaapstand haal. is hier iets tegen te doen?
-Edit. stom, forum vervuiling. heb de oplossing al gevonden. sorry.
bij wifi instellingen kan je naar geavanceerd gaan, en daar de slaapstand instellen.
-Edit. stom, forum vervuiling. heb de oplossing al gevonden. sorry.
bij wifi instellingen kan je naar geavanceerd gaan, en daar de slaapstand instellen.
[ Voor 18% gewijzigd door Dacuuu op 26-10-2010 22:53 ]
Wat voor hoesje heb jij? Ik zit ook te denken over de aanschaf van een hoesje. Ik heb het toestel net een week en wil voorlopig voorkomen, onhandig als ik soms ben, dat ik het toestel al vrijwel meteen beschadig. Ik kwam dit hoesje tegen en vroeg me af of deze dingen goed werken in combinatie met de telefoon.moviemaster schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:15:
Ik heb een hoesje om de SGS zitten, waardoor de powerbutton moeilijker is in te drukken.
Hierdoor gaat het screen locken dus bagger.
Weet iemand of er een app is waardoor je met 1 druk op het icoon het scherm kan locken?
Heb hetzelf nog niet kunnen vinden.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ik heb Launcher Pro nu standaard als Launcher staan. Is er nog een makkelijke manier om incidenteel TouchWiz op te starten? Eerst kreeg ik nog TW door alle apps te killen in de taskmanager, maar dat doet ie nu niet meer.
Je zou de app HomeSwitcher kunnen installeren?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Er moet toch een makkelijkere manier zijn, dan weer een app te installen (ik vind dat zo'n vervuiling voor de 2 keer dat ik hem ga gebruiken).MaximusTG schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:40:
Je zou de app HomeSwitcher kunnen installeren?
Bij toepassingen de "standaardwaarde" wissen van LauncherPro? Dan krijg je opnieuw de keuze om te kiezen welke je wilt gebruiken.MrAngry schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:40:
Ik heb Launcher Pro nu standaard als Launcher staan. Is er nog een makkelijke manier om incidenteel TouchWiz op te starten? Eerst kreeg ik nog TW door alle apps te killen in de taskmanager, maar dat doet ie nu niet meer.
Wauw, je kunt ook via Bettercut een snelkopping maken naar "Startpagina" Dan schakelt hij in 1 keer terug naar TW. Druk je hierna op "Home" dan start LP direct.
[ Voor 15% gewijzigd door BillSpaarbank op 27-10-2010 10:07 ]
@ ReFresh F5 : Yeps, maar waarschijnlijk bugged. Heb gisteren deze update ook gezien en proberen op mijn tel te krijgen. Het resultaat was dat ik met een niet-werkend device zat en uren zoet ben geweest om het ding weer aan de praat te krijgen. Ik raad hem dan ook af 

** Let op!! Ik ben alles kwijtgeraakt omdat ik hem moest wipen ivm een error die mijn toestel door de Samsung update gaf. Hoop dat je backup hebt mocht het bij jou ook nodig zijn **
Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=818556
Succes!
Ralphk, ik had gisteren dus hetzelfde en uiteindelijk deze tutorial gevolgd. Heb heel braaf ook maar het 1,01 GB grote bestand wat hij aanbood gedownload en gebruikt en nu werkt alles weer. Moet wel zeggen dat het een hele verbetering isVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:52:
** Let op!! Ik ben alles kwijtgeraakt omdat ik hem moest wipen ivm een error die mijn toestel door de Samsung update gaf. Hoop dat je backup hebt mocht het bij jou ook nodig zijn **
Succes!
[ Voor 6% gewijzigd door ankhie op 27-10-2010 10:07 ]
Mijn moeder had een firmware upgrade.
Van haar telefoon. Maar ze heeft nog steeds 2.1 maar wel 2.1update1
Maar weet niet of die update 1 er al eerder stond.
Is 2.2 nog steeds niet in Nederland uitgerold?
En was die update1 al ouder?
En presteert je moeder beter na de firmwareupdate?Joostje123 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:32:
Mijn moeder had een firmware upgrade.
Verwijderd
Ik weet niet of er meer Trekkies zijn onder ons, maar ik ben al een tijdje op zoek naar een Star Trek theme. Ik heb nu een hele mooie live wallpaper gevonden. Voor de trekkies onder ons klik op linkje:
http://code.google.com/p/lcarswallpaper/
http://code.google.com/p/lcarswallpaper/
Verwijderd
Ik heb nu ook launcher pro als launcher staan. Maar als ik mijn telefoon opnieuw opstart of als ik launcher pro na een wijziging in de instellingen opnieuw laat opstarten, dan kom ik altijd weer terug bij touchwiz. Als ik op de homeknop druk dan start deze launcherpro.MrAngry schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:40:
Ik heb ook Homeswitch erop staan en die geeft ook netjes aan dat launcher pro de default home-app is.
Verwijderd
KIES is bagger! Let's face it.
Ik installeerde het op mijn pc op werk (win7-32) en die herkende mijn telefoon niet, maar wel die van een collega!
Ik heb daarna via het menu linksboven de drivers laten herstellen, en toen werd de telefoon wel herkend!
So far so good.
Thuis werkt het helaas ook niet (win7-64). Ik heb die 64-bit usb drivers geinstalleerd. Still no joy.
Maar goed who needs kies, als je ook je bestanden via usb erop kan gooien, toch?
Dus heb ik de telefoon ingesteld dat ie bij een usb-connectie als mass-storage gebruikt word. Ik krijg dan twee drivelettertjes erbij, hoera hoera, maarrrrrr......als ik erop klik krijg ik een foutmelding!
Ik heb al van alles geprobeerd maar kan er gewoon niet bij. Ik krijg weer flashbacks van mijn Windows Mobile pda van tig jaar terug....
Ik installeerde het op mijn pc op werk (win7-32) en die herkende mijn telefoon niet, maar wel die van een collega!
Ik heb daarna via het menu linksboven de drivers laten herstellen, en toen werd de telefoon wel herkend!
So far so good.
Thuis werkt het helaas ook niet (win7-64). Ik heb die 64-bit usb drivers geinstalleerd. Still no joy.
Maar goed who needs kies, als je ook je bestanden via usb erop kan gooien, toch?
Dus heb ik de telefoon ingesteld dat ie bij een usb-connectie als mass-storage gebruikt word. Ik krijg dan twee drivelettertjes erbij, hoera hoera, maarrrrrr......als ik erop klik krijg ik een foutmelding!
Ik heb al van alles geprobeerd maar kan er gewoon niet bij. Ik krijg weer flashbacks van mijn Windows Mobile pda van tig jaar terug....
Is er al wat nieuws bekend over de nieuwe firmware, die in de plaats van JP6 zou moeten komen? ik hoorde er onlangs iets van maar het is weer angstvallig stil.
Heb je de usb wel gekoppeld? Zie eerdere berichten hieroverVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:48:
So far so good.
nadat je hem geconnect heb in mass storage, moet je wel je notification bar naar beneden trekken en op je schijven koppelen, anders krijg je foutmeldingen zoals jij nu hebtVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:48:
Volgens mij ligt het eerder aan dat KIES bij mij bezig blijft met "Even wachten, apparaat aansluiten" Ik heb nou zo veel dingen geprobeerd om het werkend te krijgen..Wat een baggerprogramma..ankhie schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:04:
@ ReFresh F5 : Yeps, maar waarschijnlijk bugged. Heb gisteren deze update ook gezien en proberen op mijn tel te krijgen. Het resultaat was dat ik met een niet-werkend device zat en uren zoet ben geweest om het ding weer aan de praat te krijgen. Ik raad hem dan ook af
[...]
Ralphk, ik had gisteren dus hetzelfde en uiteindelijk deze tutorial gevolgd. Heb heel braaf ook maar het 1,01 GB grote bestand wat hij aanbood gedownload en gebruikt en nu werkt alles weer. Moet wel zeggen dat het een hele verbetering is
Succes!
Ook in de telefoon nog even op "mount" geklikt?Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:48:
Dat ligt aan bepaalde content (denk aan leipe filenames ed) op je sd card waarmee KIES niet kan dealen. Zoek in dit topic of de vorige voor oplossingen, meestal werkt shit deleten gewoon het beste.ReFresh F5 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:05:
[...]
Volgens mij ligt het eerder aan dat KIES bij mij bezig blijft met "Even wachten, apparaat aansluiten" Ik heb nou zo veel dingen geprobeerd om het werkend te krijgen..Wat een baggerprogramma..
[ Voor 38% gewijzigd door MrAngry op 27-10-2010 12:08 ]
vraag ik mij ook af er zou een verbeterde 2.2 uitkomen.DapperKonijntje schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:56:
Is er al wat nieuws bekend over de nieuwe firmware, die in de plaats van JP6 zou moeten komen? ik hoorde er onlangs iets van maar het is weer angstvallig stil.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik las net op Androidworld dat iemand een mailtje naar Samsung heeft gestuurd met de vraag wanneer Froyo voor de SGS uitkomt. Dit is hun antwoord:icecreamfarmer schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:35:
[...]
vraag ik mij ook af er zou een verbeterde 2.2 uitkomen.
“De upgrade van Android 2.1 naar 2.2 was vorige week begonnen, maar dit is door Google zelf stop gezet. Niet alleen voor Samsung, maar voor alle toestellen die deze upgrade zouden moeten krijgen is dit dus stop gezet. Puur omdat er wat problemen mee waren met deze eind versie. Het is nu wachten op de vernieuwde versie, maar wanneer deze uit gaat komen is niet precies bekend”

Yup ik had zo'n programma gevonden die naar lange filenames zoekt, verwijderd maar heeft het probleem niet opgelost..SD afmelden en aanmelden helpt ook niet, herstellen drivers via KIES ook niet, complete reinstall dmv verwijderen kies/drivers ook niet...Hopeloos...MrAngry schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:06:
[...]
Ook in de telefoon nog even op "mount" geklikt?
[...]
Dat ligt aan bepaalde content (denk aan leipe filenames ed) op je sd card waarmee KIES niet kan dealen. Zoek in dit topic of de vorige voor oplossingen, meestal werkt shit deleten gewoon het beste.
Hij ziet mijn telefoon wel maar blijft toch even goed hangen op even wachten apparaat aansluiten.
Weet iemand het antwoord op deze vraag?Zanzarismo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:35:
Kan iemand me uitleggen wat bij Account- en synchronisatie-instellingen de volgende instellingen inhouden:
- Achtergrondgegevens
Zou iemand me van beide een voorbeeld kunnen geven?
Verwijderd
heeft iemand nog tips om de batterij langer mee te laten gaan? Ik heb eigenlijk geen zin in juicedefender en task killers aangezien ik hier niet in geloof en maakt je telefoon alleen maar langzamer.. Met scherm aan (dus tijdens een spelletje of browsen) verlies ik op het moment bijna 1% per minuut, terwijl ik de brightness (via energiebeheer) uit heb staan. Heb vanacht vliegtuigstand geprobeerd tijdens het slapen, maar verloor alsnog 11% gedurende de nacht.. Wordt er een beetje moe van dat het toestel na 2-2,5 uur intensief gebruik op een dag al weer aan de lader moet... volgens mij hebben andere mensen hier helemaal geen last van? Ik draai overigens JP6 van service centre. Voor zover ik weet zijn al mijn geïnstalleerde apps zeer populair dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat een van deze de batterij drained
De enige waar ik mijn twijfels over heb zijn: TV gids, Nu.nl, treintijden lite en buienalam
edit: Het enige dat ik sync is mijn mail (1x per uur) en de Friends widget van LP+ handmatig. Whatsapp heb ik ook sinds een aantal dagen draaien maar het is er niet slechter op geworden ofzo..

edit: Het enige dat ik sync is mijn mail (1x per uur) en de Friends widget van LP+ handmatig. Whatsapp heb ik ook sinds een aantal dagen draaien maar het is er niet slechter op geworden ofzo..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 13:47 ]
Verwijderd
Sinds gisteren ook een SGS, nu krijg ik alleen met geen mogelijkheid 3G verbinding, toestel geeft geen 3G icoontje weer, ook geen G (gprs). Toegangspunt staat goed ingesteld, ook staat er maar 1 in. ik kan alleen het vinkje bij gegevensverbinding (verbinden met mobiel netwerk wanneer WIFI niet beschikbaar is) niet aanvinken.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Zeer waarschijnlijk staan je gegevens van je provider er nog niet in (correct me if im wrong)Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:22:
Sinds gisteren ook een SGS, nu krijg ik alleen met geen mogelijkheid 3G verbinding, toestel geeft geen 3G icoontje weer, ook geen G (gprs). Toegangspunt staat goed ingesteld, ook staat er maar 1 in. ik kan alleen het vinkje bij gegevensverbinding (verbinden met mobiel netwerk wanneer WIFI niet beschikbaar is) niet aanvinken.
Iemand enig idee?
Kijk eerst eventjes welke provider je hebt en dan op hun site voor internet connectie
Daar heeft mijn vrouw ook altijd last van. die heeft een hele oude t-mobile sim die altijd de verkeerde settings naar een toestel pushed. De oplossing is dan om eerst handmatig een verkeerd netwerk te kiezen (bijvoorbeeld kpn) en dan weer terug te switchen naar t-mobile. Dan haalt hij de settings van het netwerk in plaats van de sim, en dan werkt het opeens wel.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:22:
Iemand enig idee?
zie pagina 98 van de nederlandstalige handleidingZanzarismo schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:41:
[...]
Weet iemand het antwoord op deze vraag?
Zou iemand me van beide een voorbeeld kunnen geven?
jammer dat zo makkelijk een vraag nog eens wordt gepost maar niet even eigen initiatief wordt getoond

Verwijderd
Ik had ook een oude SIM-kaart (zelfs van Orange nog). Ben gewoon langs een T-mobile zaak gegaan en kreeg gratis een nieuwe SIM-kaart waarna 3G wel werkte.milenko79 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:58:
[...]
Daar heeft mijn vrouw ook altijd last van. die heeft een hele oude t-mobile sim die altijd de verkeerde settings naar een toestel pushed. De oplossing is dan om eerst handmatig een verkeerd netwerk te kiezen (bijvoorbeeld kpn) en dan weer terug te switchen naar t-mobile. Dan haalt hij de settings van het netwerk in plaats van de sim, en dan werkt het opeens wel.
Waarschijnlijk heeft google gevraagt om 2.2.1 te porten ipv 2.2.Amboe schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:42:
[...]
Ik las net op Androidworld dat iemand een mailtje naar Samsung heeft gestuurd met de vraag wanneer Froyo voor de SGS uitkomt. Dit is hun antwoord:
“De upgrade van Android 2.1 naar 2.2 was vorige week begonnen, maar dit is door Google zelf stop gezet. Niet alleen voor Samsung, maar voor alle toestellen die deze upgrade zouden moeten krijgen is dit dus stop gezet. Puur omdat er wat problemen mee waren met deze eind versie. Het is nu wachten op de vernieuwde versie, maar wanneer deze uit gaat komen is niet precies bekend”
2.2.1 fixt een aantal beveiligingsproblemen waaronder één waardoor apps root toegang konden krijgen.
Voor de mensen die problemen hebben met massaopslag: Kies media player. Die deed het bij mij meteen goed en heb je ook toegang via verkenner.
Ik heb de I9000 nu net een dag, wat een heerlijk toestel! En Android.
Toevallig genoeg heb ik wel in dat boekje gekeken maar duidelijk niet goed genoeg gezocht. Bedanktnokiaan958GB schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:05:
[...]
zie pagina 98 van de nederlandstalige handleiding![]()
jammer dat zo makkelijk een vraag nog eens wordt gepost maar niet even eigen initiatief wordt getoond
Verwijderd
Ik had um eerst handmatig op KIES gezet, daarna nog geprobeerd door te kiezen bij verbinden, maar het maakte niet uit. Op de pc van mijn werk blokkeerde de telefoon ook en kreeg je een zwart scherm met icoon dat ie verbonden was, op mijn thuispc (de 64-bit) dus niet.Amboe schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:01:
[...]
Heb je de usb wel gekoppeld? Zie eerdere berichten hierover
KIES zag ook niet dat er een telefoon was, de 'searching' afbeelding kwam nooit tevoorschijn
ik zag wel de usb-balk in de bar staan, maar erop klikken doet nietsGh0stw4lk3r schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:02:
[...]
nadat je hem geconnect heb in mass storage, moet je wel je notification bar naar beneden trekken en op je schijven koppelen, anders krijg je foutmeldingen zoals jij nu hebt
Je zou zeggen dat ze het wel getest moeten hebben op tig verschillende configuraties....ReFresh F5 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:05:
[...]
Volgens mij ligt het eerder aan dat KIES bij mij bezig blijft met "Even wachten, apparaat aansluiten" Ik heb nou zo veel dingen geprobeerd om het werkend te krijgen..Wat een baggerprogramma..
Ik ga het vanavond meteen proberenNasonia schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:15:
Voor de mensen die problemen hebben met massaopslag: Kies media player. Die deed het bij mij meteen goed en heb je ook toegang via verkenner.
Ik heb per nu officieel internet, dus het feest kan ook voor mij beginnen
Massaopslag werkt gewoon bij mij alleen de samsung KIES modus niet. Ik denk dat het een format van mijn sd kaart word. KIES herkent hem doodleuk en blijft vervolgens lekker hangen op 'even wachten, apparaat aansluiten' en ja 2 uur wachten en nog niks.. Telefoon heb ik geunroot en heb launcher pro disabled. Originele firmware..Of moet ik die lagfix ook nog verwijderen op een of andere manier?
[ Voor 53% gewijzigd door Laidback Luc op 27-10-2010 15:55 ]
Nee, het ligt echt aan iets op je sd kaart. Ik heb het ook gehad. Ik heb gewoon alles even naar m'n desktop gekopieerd en verwijderd behalve android zelf of door android aangemaakte bestanden (foto's videos van je sgs camera) en toen deed ie het wel. Veel apps laten nogal vage dirs en bestanden achter in je root.
Verwijderd
ik had een vanilla SGS en die werkte ook niet. Heeft ie wel gewerkt bij je VOOR dat je had geroot en allerlei spul hebt geinstalleerd?ReFresh F5 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:52:
Massaopslag werkt gewoon bij mij alleen de samsung KIES modus niet. Ik denk dat het een format van mijn sd kaart word. KIES herkent hem doodleuk en blijft vervolgens lekker hangen op 'even wachten, apparaat aansluiten' en ja 2 uur wachten en nog niks.. Telefoon heb ik geunroot en heb launcher pro disabled. Originele firmware..Of moet ik die lagfix ook nog verwijderen op een of andere manier?
Verwijderd
Ik word echt chagrijnig van alle verhalen hier en het houdt me tegen om een SGS aan te schaffen. Ik zit nu zelfs weer te overwegen om gewoon een goede Nokia te gaan nemen zoals de 6700. En dan neem ik voor mijn multimedia wel een iPod touch V4.
95 van de 100 klachten gaan over KIES en dat heb je helemaal niet nodig. Speel 2 seconden met het sublieme beeldscherm en je bent verkocht
De Galaxy S is een schitterende telefoon, echt een geweldig ding, heb 'm nu 3 weken, zou niet meer zonder kunnen, Hiervoor een WIndows 6.1 telefoon gehad, de HTC Touch Pro. Dit is een verademing! Ik mis mijn fysieke keyboard niet, wat ik dus eerst wel gedacht had.
Het enige waar ik echt HELEMAAL gek van word is KIES.... wat een vreselijk ruk programma is dat, nu al op 3 computers het geinstalleerd, heb het zeggen en schrijven, 3 maal werkend gezien, dus dat de telefoon herkend werd en ik kon zoeken naar een upgrade (geen update natuurlijk....) En nu wordt mijn telefoon na een lange tijd herkend, klik op firmware upgrade en het schermpje voor beschikbare apparaten voor firmware upgrade blijft leeg...
Heb inmiddels alle foefjes uitgeprobeerd die ik gevonden heb, maar krijg dat !*^#!@*# KIES niet werkend....
Het enige waar ik echt HELEMAAL gek van word is KIES.... wat een vreselijk ruk programma is dat, nu al op 3 computers het geinstalleerd, heb het zeggen en schrijven, 3 maal werkend gezien, dus dat de telefoon herkend werd en ik kon zoeken naar een upgrade (geen update natuurlijk....) En nu wordt mijn telefoon na een lange tijd herkend, klik op firmware upgrade en het schermpje voor beschikbare apparaten voor firmware upgrade blijft leeg...
Heb inmiddels alle foefjes uitgeprobeerd die ik gevonden heb, maar krijg dat !*^#!@*# KIES niet werkend....
Verwijderd
Ik heb een fout gemaakt en de vraag is of die wel te herstellen is:
Ik heb een update gedaan van jf3 naar jm1. Ik had hem geroot met lagfix maar zoals je al vermoedt, niet ongedaan gemaakt. Nu blijft ie na herstarten alleen foutmeldingen geven zoals: "Helaas! Het proces android.process.acore is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Geforceerd sluiten"
Iemand een idee?
Ik heb een update gedaan van jf3 naar jm1. Ik had hem geroot met lagfix maar zoals je al vermoedt, niet ongedaan gemaakt. Nu blijft ie na herstarten alleen foutmeldingen geven zoals: "Helaas! Het proces android.process.acore is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Geforceerd sluiten"
Iemand een idee?
Downloaden uit de market wil nog steeds niet lukken, begint nu wel echt vervelend te worden!
Verwijderd
Je kunt wel in de recovery modus komen d.m.v. [VOL.UP]+[HOME]+[POWER]?Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:58:
Ik heb een fout gemaakt en de vraag is of die wel te herstellen is:
Iemand een idee?
Verwijderd
ja, maar dan de update.zip loopt op niets uit en de fabrieksinstellingen hertstellen ook niet.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:29:
[...]
Je kunt wel in de recovery modus komen d.m.v. [VOL.UP]+[HOME]+[POWER]?
Verwijderd
Je kunt wellicht proberen de telefoon opnieuw te flashen.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 20:07:
[...]
ja, maar dan de update.zip loopt op niets uit en de fabrieksinstellingen hertstellen ook niet.
Verwijderd
Zijn er al meer mensen die de Email.apk van de galaxy tab gebruiken i.p.v. de standaard Email client? IK heb hem vanmorgen vervangen en vind hem erg fijn werken.
In het topic van xda staat ook een video hoe de app eruit ziet. Als je de telefoon horizontaal houdt, zie je een previewschermpje met de mail.
Één nadeel, in die modus wordt het onderste stuk van de mail niet getoond. Ik heb hier geen last van, omdat dit toch meestal een disclaimer is o.i.d.
In het topic van xda staat ook een video hoe de app eruit ziet. Als je de telefoon horizontaal houdt, zie je een previewschermpje met de mail.
Één nadeel, in die modus wordt het onderste stuk van de mail niet getoond. Ik heb hier geen last van, omdat dit toch meestal een disclaimer is o.i.d.
Mensen komen hier toch vooral met problemen, de meeste zonder problemen zal je hier nooit zien. Ik heb een gps fix binnen een minuut, (vooralsnog) geen last van lag en verder ook geen klachten. Ik heb 'm vooral gekocht vanwege het scherm; zoveel mooier dan lcd!Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:13:
Ik word echt chagrijnig van alle verhalen hier en het houdt me tegen om een SGS aan te schaffen. Ik zit nu zelfs weer te overwegen om gewoon een goede Nokia te gaan nemen zoals de 6700. En dan neem ik voor mijn multimedia wel een iPod touch V4.
SD kaart geformatteerd maar nog steeds hetzelfde probleem, waar kan het dan nog aan liggen..Heb volgens mij toch alles geprobeerd wat er nu te vinden is op internet.. Kies opnieuw geinstalleerd, drivers, sd format, sd af en aanmelden, unroot en touchwiz gebruiken..MrAngry schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:20:
Nee, het ligt echt aan iets op je sd kaart. Ik heb het ook gehad. Ik heb gewoon alles even naar m'n desktop gekopieerd en verwijderd behalve android zelf of door android aangemaakte bestanden (foto's videos van je sgs camera) en toen deed ie het wel. Veel apps laten nogal vage dirs en bestanden achter in je root.
@LaTiNo geen idee..
Zowel interne als externe?
@frankus3, je kan ook een reset uitvoeren dmv deze code *2767*3855#
[ Voor 81% gewijzigd door Megapaul op 27-10-2010 21:42 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik heb alleen maar internMrAngry schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:24:
Zowel interne als externe?
Verwijderd
ik kan ook geen toetsten voor de dag toveren. de foutmeldingen blijven komen. van de onderste vier icoontjes staat alleen "toepassingen" er. als ik die probeer te openen, blijft ie foutmeldingen geven.Megapaul schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:31:
@frankus3, je kan ook een reset uitvoeren dmv deze code *2767*3855#
Verwijderd
neeee! Het is echt een toptoestel! Er zijn nu inmiddels 4 vriendjes naast mij die er eentje hebben en er dolblij mee zijn.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:13:
Verwijderd
Ik heb hem geflashed naar:
Odin 1.00
pit: s1_odin_20100512.pit
CSC: GT-I9000-CSC-XENJP2.tar.md5
PDA: I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
Phone: MODEM_I9000XXJPM.tar.md5
Nu schijnt ie weer naar behoren te werken; dank voor het meedenken:-)
Odin 1.00
pit: s1_odin_20100512.pit
CSC: GT-I9000-CSC-XENJP2.tar.md5
PDA: I9000XWJP6-REV03-ALL-low-CL618121.tar.md5
Phone: MODEM_I9000XXJPM.tar.md5
Nu schijnt ie weer naar behoren te werken; dank voor het meedenken:-)
heb hetzelfde probleem (stock JF3 zonder fixes). Super irritant. Wipe cache lijkt niks uit te maken.. iemand een andere workaround?corrado20vt schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:02:
Downloaden uit de market wil nog steeds niet lukken, begint nu wel echt vervelend te worden!
[ Voor 10% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-10-2010 22:57 ]
Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.