Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

menu knop -> bewerken

Nu kan je met de icoontjes slepen tussen de schermen.
Druk er enkel eentje in en je kan de app verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
GoldenSample schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:33:
menu knop -> bewerken

Nu kan je met de icoontjes slepen tussen de schermen.
Druk er enkel eentje in en je kan de app verwijderen.
Werkt gewoon goed! had dat menu al gevonden,maar durfde er verder niet aan te komen!

Gebruikt iemand tweetdeck? bij mij staat de tijd van de tweets precies 1 uur vroeger dan dat ze zijn. een tweet van 14:03 wordt aangegeven als 13:03. de tijd op de tel staat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
5.1 ch

heel soms werkt KIES ff en dan plemp ik m gelijk vol met filmpjes enzo, dan staat er dus links onderin de hoek van de video player een knopje voor 5.1 geluid, maar vind daar verder nergens niks over terug... net al 15 min gezocht op inet en zelfs in het boekje gekeken, maar staat amper vermeld...

zeer waarschijnlijk mis ik iets, maar de vragen zijn eigenlijk simpel: mag ik er van uit gaan dat de aanschaf van een 5.1 headset niet zal leiden tot een daadwerkelijke 5.1 ervaring? is het nep zegmaar? wellicht ge-emuleerd? heeft iemand het al getest? ik kan me niet voorstellen dat de bij-geleverde dopjes 5.1 doen... ofwelsoms?
}:O

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
autodidact schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:54:
5.1 ch

heel soms werkt KIES ff en dan plemp ik m gelijk vol met filmpjes enzo, dan staat er dus links onderin de hoek van de video player een knopje voor 5.1 geluid, maar vind daar verder nergens niks over terug... net al 15 min gezocht op inet en zelfs in het boekje gekeken, maar staat amper vermeld...

zeer waarschijnlijk mis ik iets, maar de vragen zijn eigenlijk simpel: mag ik er van uit gaan dat de aanschaf van een 5.1 headset niet zal leiden tot een daadwerkelijke 5.1 ervaring? is het nep zegmaar? wellicht ge-emuleerd? heeft iemand het al getest? ik kan me niet voorstellen dat de bij-geleverde dopjes 5.1 doen... ofwelsoms?
Je krijgt een beetje een 'hol' geluid, alsof je in een badkamer staat...verder geen spectaculaire ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autodidact schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:54:
5.1 ch

Is uiteraard nep ja. Persoonlijk vind ik de ervaring wel fijner als ik een film kijk, dan met gewoon stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24
/system/apps
En ik denk dat hij myfiles heet oid

Werkte die apk?

[ Voor 4% gewijzigd door HaTe op 23-10-2010 23:16 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 10:36
r--ndy schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

dat heb ik en als ik dan launch druk dan gaat hij naar launcher pro maar zodra ik home button druk gaat hij naar samsung touchwiz / startpagina
Ik heb dus ook hetzelfde probleem. Als ik launcherpro op default zet en gewoon met de back button terug ga dan werkt het. Maar zodra ik de fysieke homeknop druk dat gaat het weer terug naar touchwiz. En dan is launcherpro ook niet meer op default.... Iemand al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

app homeswitcher al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Laatst online: 22-03 10:36
Ja daarme werkt het ook niet. Maar ik heb nu perongeluk launcherpro op default staan doordat ik ''itching thumb'' had gedownload van de market. Toen ik de home button had gedrukt vroeg android welke launcher ik moest gebruiken om naar home te gaan. Toen heb ik launcherpro gedrukt en op default gezet. Ach ja zo kan het dus ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:27
lometje schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:04:
[...]

Lijkt mij wel een bug inderdaad. En ik heb er zelf ook last van iedere keer als ik m'n SGS opnieuw opstart.... Heb zelf deze vraag ook uitgezet in lometje in "[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's ..."

edit: overigens toepassingen weer op de interne SD zetten gaat vrij makkelijk via instellingen > toepassingen > toepassingen beheren
En het gebeurt met alle apps die op de externe SD staan kom ik zojuist achter...
Dat van de app overzetten van telefoonkaart naar de SD kaart werkt hier niet , hij blijft grijs dus niet te selecteren. Kan dat komen omdat ie geroot is?

Ah zie net dat het dus niet bij alle apps lukt , heb er maar 1 die verplaatsbaar is 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Dancis op 24-10-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wat off-topic maar nadat bij mijna de update naar 2.2 mijn telefoon niet meer werkte is deze vorige week opgestuurd naar het repair centre.
Telefoon teruggekregen,software gereset volgens het service centre en alles werkt weer prima,maar.....

Er is een kras onderaan het scherm van ca. 0,4 cm lang,

Op mijn eigen telefoon was als je hem schuin hield een streepje te zien bij de aanhechting van het scherm(aan de binnenkant dus) dat was al zo out of the box.
Als hij aanstond was dat niet te zien dus vond ik dat niet storend.
De telefoon die ik nu heb teruggekregen heeft dat streepje aan de binnenkant niet.....

Maar,en nu komt het, dus wel een kras onderaan het scherm van 0,4 cm lang
Het betreft hier geen diepe kras maar wel een die voelbaar en ook zichtbaar is als je de telefoon schuin houdt.

Ik heb dus gewoon een andere 2e hands telefoon teruggekregen terwijl mijn telefoon er als nieuw uitzag,ik had er ook een stootrand omheen en de telefoon die ik nu heb heeft ook aan de rand slijtsporen van het dragen in een broek waarschijnlijk

Wat vinden jullie dat ik hiermee aanmoet,zelf denk ik er aan om hem weer op te laten sturen en wellicht gewoon een nieuwe eisen bij een t-mobile shop?

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Op je menu knop drukken en dan bewerken kiezen, dan kan je je apps sorteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:26
HaTe schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:52:
[...]

Als jij mij 'Mijn Bestanden' stuurt :p
Ik zal hem even opzoeken..

@proo en Antony: Mijn reactie gezien?

//edit
http://crap.dragy.nl/TouchWizCalendar.apk
Ik hoop dat het werkt, ik gebruik wel Froyo.

@hieronder... Zie 6 posts hierboven
Gevonden, hij komt bij niet toegewezen te staan.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
SgtElPotato schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:17:
[...]

Gevonden, hij komt bij niet toegewezen te staan.
?
Dat bestand is voor pietaz..
Kan iemand mij myfiles.apk (zo heet hij denk ik) sturen? Staat in /system/apps

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:22:
[...]

?
Dat bestand is voor pietaz..
Kan iemand mij myfiles.apk (zo heet hij denk ik) sturen? Staat in /system/apps
You've got mail:)

edit. Ghehe, hoe krijg ik hem nou geinstalleerd?:P
Hij probeert namelijk te installeren, en dan zegt ie 'Toepassing niet geïnstalleerd'...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 08:17
voor de mensen die launcher pro werkend willen krijgen download ADW launcher en installeer hem daarna als je de home button drukt herkend hij launcher pro wel weer ineens en kan je launcher pro als standaard instellen :)

de galaxy werkt er wel wat soepeler van! ik overweeg om launcher pro plus te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:19:
Misschien wat off-topic maar nadat bij mijna de update naar 2.2 mijn telefoon niet meer werkte is deze vorige week opgestuurd naar het repair centre.
Telefoon teruggekregen,software gereset volgens het service centre en alles werkt weer prima,maar.....

Op mijn eigen telefoon was als je hem schuin hield een streepje te zien bij de aanhechting van het scherm(aan de binnenkant dus) dat was al zo out of the box.
De telefoon die ik nu heb teruggekregen heeft dat streepje aan de binnenkant niet.....

Het betreft hier geen diepe kras maar wel een die voelbaar en ook zichtbaar is als je de telefoon schuin houdt.

Ik heb dus gewoon een andere 2e hands telefoon teruggekregen terwijl mijn telefoon er als nieuw uitzag,ik had er ook een stootrand omheen en de telefoon die ik nu heb heeft ook aan de rand slijtsporen van het dragen in een broek waarschijnlijk

Wat vinden jullie dat ik hiermee aanmoet,zelf denk ik er aan om hem weer op te laten sturen en wellicht gewoon een nieuwe eisen bij een t-mobile shop?

Frank
Ik zou het gelijk melden en om een nieuwe vragen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rare manier van quoten megapaul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Dacuuu schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:43:
[...]

Werkt gewoon goed! had dat menu al gevonden,maar durfde er verder niet aan te komen!

Gebruikt iemand tweetdeck? bij mij staat de tijd van de tweets precies 1 uur vroeger dan dat ze zijn. een tweet van 14:03 wordt aangegeven als 13:03. de tijd op de tel staat goed.
Ik heb het probleempje met de tweets ook en heb er nog geen oplossing voor gevonden.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Laatst online: 10:45
...

Ik heb dus gewoon een andere 2e hands telefoon teruggekregen

...
Check de imei die op de (reparatie) bon staat en de imei die in de telefoon staat. Als die niet overeen komen dan heb je wellicht een andere telefoon teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank
Het IMEI nummer van je toestel controleren met het IMEI nummer in je oorspronkelijke factuur; als dat verschilt heb je het bewijs van een ander toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:52:
[...]

Als jij mij 'Mijn Bestanden' stuurt :p
Ik zal hem even opzoeken..

@proo en Antony: Mijn reactie gezien?

//edit
http://crap.dragy.nl/TouchWizCalendar.apk
Ik hoop dat het werkt, ik gebruik wel Froyo.

@hieronder... Zie 6 posts hierboven
Doet die app het bij jou wel dan?
Ik probeerde hem te installeren, en dat wilde niet.
Ik gebruik JP6 van kahlua.

Ik heb net een factory reset gedaan, maar nu staat er nog steeds geen agenda app op.
Via m'n agenda widget kan ik wel de taken zien, maar niks toevoegen, omdat ik dus geen app heb.

Wie heeft er voor mij een oplossing? Of weet iemand een vergelijkbare agenda uit de market? Gemini was de enige die ik kon vinden, maar die is engels en niet heel chil.
Ik wil gewoon de touchwiz calendar app terug.
Weet iemand of het zou helpen als ik hem opnieuw zou flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:16:
[...]

Doet die app het bij jou wel dan?
Ik probeerde hem te installeren, en dat wilde niet.
Ik gebruik JP6 van kahlua.

Ik heb net een factory reset gedaan, maar nu staat er nog steeds geen agenda app op.
Via m'n agenda widget kan ik wel de taken zien, maar niks toevoegen, omdat ik dus geen app heb.

Wie heeft er voor mij een oplossing? Of weet iemand een vergelijkbare agenda uit de market? Gemini was de enige die ik kon vinden, maar die is engels en niet heel chil.
Ik wil gewoon de touchwiz calendar app terug.
Weet iemand of het zou helpen als ik hem opnieuw zou flashen?
Ik ga het even helemaal uitleggen. zo heeft iedereen er wat aan.
  1. Zet USB-foutopsporing aan (Instellingen > Toepassingen > Ontwikkeling)
  2. Verbind met de computer
  3. Zorg dat je adb hebt
    1. Download de Android SDK, of alleen mijn zipje
    2. Kopieer adb.exe en AdbWinApi.dll naar C:\Windows
  4. Open cmd
  5. Typ de volgende dingen in:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7

adb shell
    su
    mount -o remount,rw -t rfs /dev/block/stl9 /system
    chmod 777 /system
    cat /sdcard/TouchWizCalendar.apk > /system/app/TouchWizCalendar.apk
    cat /sdcard/TouchWizCalendar.odex > /system/app/TouchWizCalendar.odex
    exit
  6. Nu kan je loskoppelen en kijken of de 2 bestanden (apk en odex) in de /system/app map staan. Als ze er niet in staan heb je wat fout gedaan
  7. Start de telefoon opnieuw op
Zo moet het lukken, anders vraag maar

MyFiles.apk
MyFiles.odex
TouchWizCalendar.apk
TouchWizCalendar.odex

Afbeeldingslocatie: http://crap.dragy.nl/adb.png
Zie dit om te begrijpen

[ Voor 33% gewijzigd door HaTe op 24-10-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
HaTe schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 14:29:
[...]

Ik ga het even helemaal uitleggen. zo heeft iedereen er wat aan.
  1. Zet USB-foutopsporing aan (Instellingen > Toepassingen > Ontwikkeling)
  2. Verbind met de computer
  3. Zorg dat je adb hebt (zoek op google)
  4. Open cmd
  5. Typ de volgende dingen in:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7

adb shell
    su
    mount -o remount,rw -t rfs /dev/block/stl9 /system
    chmod 777 /system
    cat /sdcard/TouchWizCalendar.apk > /system/app/TouchWizCalendar.apk
    cat /sdcard/TouchWizCalendar.odex > /system/app/TouchWizCalendar.odex
    exit
  6. Nu kan je loskoppelen en kijken of de 2 bestanden (apk en odex) in de /system/app map staan. Als ze er niet in staan heb je wat fout gedaan
  7. Start de telefoon opnieuw op
Zo moet het lukken, anders vraag maar

MyFiles.apk
MyFiles.odex
TouchWizCalendar.apk
TouchWizCalendar.odex

[afbeelding]
Zie dit om te begrijpen
Of gewoon met Root Explorer die 2 bestandjes naar je system/app map slepen en daar neer zetten.

Want ik denk niet dat iedereen zo de ADB heeft.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Dat werkte niet bij mij.. Daarom dus zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:53:
rare manier van quoten megapaul...
is aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Standaard email proggie van froyo laat nog steeds niet goed zien of er mail is enz.
Met 2.1 haalde ik mijn prive pop3 email op met Maildroid. Nu ik android 2.2 draai dacht ik Maildroid niet meer nodig te hebben...
Ik zou altijd een melding in mijn statusbar moeten hebben bij nieuwe email, maar ene keer wel, andere keer niet. Bij mij moet ie elk half uur checken of er nieuwe mail is ... maar dat doet hij dus niet oke.
Bij wie werkt dit wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
maffe schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:55:
Standaard email proggie van froyo laat nog steeds niet goed zien of er mail is enz.
Met 2.1 haalde ik mijn prive pop3 email op met Maildroid. Nu ik android 2.2 draai dacht ik Maildroid niet meer nodig te hebben...
Ik zou altijd een melding in mijn statusbar moeten hebben bij nieuwe email, maar ene keer wel, andere keer niet. Bij mij moet ie elk half uur checken of er nieuwe mail is ... maar dat doet hij dus niet oke.
Bij wie werkt dit wel goed?
Ik heb de e-mail.apk van de galaxy tab er op gezet, ipv de standaard in froyo.
En ik moet zeggen die werkt verrassend goed!

In landscape heb je een preview vak. Synt meerdere account probleemloos.

Ik vind het fijner werken en beter eruit zien als de standaard die erop zat.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

SgtElPotato schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:03:
[...]

Ik heb de e-mail.apk van de galaxy tab er op gezet, ipv de standaard in froyo.
Waar kan ik die soppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik snap er geen reet van :{ In welk formaat moet ik wallpapers maken voordat android ze native plaatst zonder schaling? Ik heb 980x800 geprobeerd omdat ik dat in n tutorial tegenkwam maar dat werkt ook niet. Wie kan me verlossen met de correcte resolutie, zo moeilijk kan t niet zijn zou je denken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is niet bedoeld voor het uitwisselen van dit soort files.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 24-10-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent nu precies JP* of JM*? Voor zover ik weet bestaat er android 2.1 en android 2.2 (froyo). Die laatste zou onlangs beschikbaar moeten zijn (of toch weer niet?).

Momenteel heb ik 2.1-update1, maar heb de laatste tijd erg veel last van telefoonverbindingen die na enkele minuten uitvallen (provider is tmobile). Extra vreemd is het feit dat als een gesprek wel goed gaat, meteen na het ophangen de verbinding alsnog even wegvalt. Het icoontje die het bereik aangeeft veranderd in 'geen-netwerk'.

Alle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:42:
Wat betekent nu precies JP* of JM*? Voor zover ik weet bestaat er android 2.1 en android 2.2 (froyo). Die laatste zou onlangs beschikbaar moeten zijn (of toch weer niet?).

Momenteel heb ik 2.1-update1, maar heb de laatste tijd erg veel last van telefoonverbindingen die na enkele minuten uitvallen (provider is tmobile). Extra vreemd is het feit dat als een gesprek wel goed gaat, meteen na het ophangen de verbinding alsnog even wegvalt. Het icoontje die het bereik aangeeft veranderd in 'geen-netwerk'.

Alle hulp is welkom.
Dat is het build nummer. Instellingen > Over de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17
Cartman! schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:07:
Ik snap er geen reet van :{ In welk formaat moet ik wallpapers maken voordat android ze native plaatst zonder schaling? Ik heb 980x800 geprobeerd omdat ik dat in n tutorial tegenkwam maar dat werkt ook niet. Wie kan me verlossen met de correcte resolutie, zo moeilijk kan t niet zijn zou je denken :{
Als je een achtergrond instelt krijg je een rechthoekje die maar een deel van je foto bedekt, right? Dat is een cropping tool. Als jouw foto dus al op de goede resolutie is, moet je het rechthoekje ook de hele foto laten bedekken, dit kun je doen door het rechthoekje met twee vingers groter te maken. Dan laat hij hem wel op de native resolutie zien. (Hij pakt je vingers niet altijd even goed op dan, paar keer proberen)

Ik gebruik zelf overigens de app WallpaperSwitcher, zodat mijn wallpaper elk uur verandert wordt. Heb ik dat geklooi met croppen ook niet meer :)

[ Voor 18% gewijzigd door Tower410 op 24-10-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Tnx, inmiddels had ik t per ongeluk al gevonden ook :+ Wallpaper switcher is misschien wel geinig ook ja, ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:45:
[...]

Dat is het build nummer. Instellingen > Over de telefoon
Je hebt 2.1 JPxxxx, daar 2.1 JM1t/m9, en nu 2.2 JPx t/m6.
Hiervan zijn 2.1 JP3, JM2 en 2.2 JP6 officiële versies, en de rest testversies zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

sinds gisteren mijn SGS, en hij is echt fantastisch :D maar dat is niet zo moeilijk als je hiervoor een bb storm 1 hebt gehad... dan is zelfs een baksteen nog fijner om mee te werken...

maar wat is dat Kies een gedrocht van een pakket! veel moeite gehad met installeren, omdat de schermpjes van de setup, op een gegeven moment wit werden. oftewel: hij draaide nog wel, maar je kreeg gewoon een wit vlak te zien.

te lui om hier te zoeken naar een oplossing, gewoon maar gaan prutten... en dat heeft geholpen. maar ik hoop het niet al te vaak nodig te hebben verder....

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:42:
Momenteel heb ik 2.1-update1, maar heb de laatste tijd erg veel last van telefoonverbindingen die na enkele minuten uitvallen (provider is tmobile).
Had ik ook last van. Totdat ik er achter kwam dat mijn Taskmanager dat deed. Ik had ingesteld dat hij alle openstaande tasks moest killen als m'n scherm langer dan 5 minuten uit stond. Ieder gesprek van 5 minuten of langer werd dus na 5 minuten verbroken......

Weer een reden om de taskkiller eraf te halen!

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:09:
Ik vond een mooi programmaatje om te zien welke apps binnen Froyo naar je SD card verplaatst zijn. De kleurcodes geven aan of verplaatsen mogelijk/ wenselijk/ niet wenselijk / onmogelijk is:

http://androinica.com/201...the-easy-way-with-sdmove/

Succes ermee!
Hallo mensen! Waarschijnlijk even een vraag die voor iemand makkelijk te beantwoorden is.
Volgens mij is het binnen FroYo mogelijk om apps op je externe SD te zetten. In mijn geval heb ik een 16Gb class 10 kaartje wat dus erg snel is.
Zou het bv de navigatie ten goede komen als ik navigatie in zo'n geval op de externe kaart zet of heeft dat er niets mee te maken?

Thanx,
JP

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathalia schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:09:
[...]

Had ik ook last van. Totdat ik er achter kwam dat mijn Taskmanager dat deed. Ik had ingesteld dat hij alle openstaande tasks moest killen als m'n scherm langer dan 5 minuten uit stond. Ieder gesprek van 5 minuten of langer werd dus na 5 minuten verbroken......

Weer een reden om de taskkiller eraf te halen!
Ik zat er nog aan te denken aangezien ik inderdaad een Task Killer gebruik, echter ik heb Phone op de ignore list gezet. Tijdens een testbelletje zie ik dat er verder niet een ander proces wordt gebruikt, dus ik vermoed dat het probleem ergens anders zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net teruggeflashed naar JM8, alles werkt (denk ik) maar als ik iets wil downloaden van de market zegt ie iedere keer "downloaden mislukt", ligt de market er soms uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Ja, hij doet het het hele weekend al niet goed. Zal wel aan de market liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Cyberpope schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:37:
[...]

Ik zal het eens proberen en laat mijn ervaringen hier weten.
Mmm.. eerste reactie?

Gisteren om 8.45 van de lader gehaald. Niet merkbaar tragers (soms even bij het omschakelen als je de telefoon aanzet). Nu zondag 21.52 -> 52%. Kortom, lijkt me tot nu toe een succes.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
jpvaneijk schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:19:
[...]

Hallo mensen! Waarschijnlijk even een vraag die voor iemand makkelijk te beantwoorden is.
Volgens mij is het binnen FroYo mogelijk om apps op je externe SD te zetten. In mijn geval heb ik een 16Gb class 10 kaartje wat dus erg snel is.
Zou het bv de navigatie ten goede komen als ik navigatie in zo'n geval op de externe kaart zet of heeft dat er niets mee te maken?

Thanx,
JP
Ik zou dat ook graag willen weten.
Heb COpilot geinstalleerd en de kaarten op de externe SD gezet. Maar hij ziet ze niet.
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem92
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-12-2022
sommige mensen zeggen dat je het 'download is mislukt' probleem van de market kan oplossen door het cache van de market leeg te maken, maar als ik naar instellingen>toepassingen>toepassingen beheren ga dan staat er in deze lijst geen market. wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
deblaauwesigaar schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:09:
[...]

Heb COpilot geinstalleerd en de kaarten op de externe SD gezet. Maar hij ziet ze niet.
Iemand ?
Had mijn Sygic Mobile Maps 10 ook op de externe gezet met Froyo. Helaas moest terug naar de interne SD en werkte toen wel.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
jpvaneijk schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:19:
[...]

Thanx,
JP
Ik weet niet hoe je 'ten goede komen' precies bedoelt, maar de GPS zal er het niet beter door gaan doen. Hooguit zal de app sneller laden bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

jochem92 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:16:
sommige mensen zeggen dat je het 'download is mislukt' probleem van de market kan oplossen door het cache van de market leeg te maken, maar als ik naar instellingen>toepassingen>toepassingen beheren ga dan staat er in deze lijst geen market. wat te doen?
Toevallig worstel ik nu ook met dat probleem. Ik ben het volgende artikel tegengekomen opzoek naar een oplossing:

http://www.honeytechblog....oad-system-restore-issue/

Voor mij werkte dit niet in 1 keer. Na een paar keer de downloads opnieuw te starten kreeg ik hem wel gestart. Maar 1 applicatie wil maar niet downloaden, geen idee hoe ik dat oplos...

Edit:

De aanhouder wint, telkens maar proberen tot ook die toevallig start :s

[ Voor 5% gewijzigd door TheGuest op 24-10-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Niet online
deblaauwesigaar schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:09:
[...]

Iemand ?
Even de config file aanpassen van Copilot.
App kijk naar /sdcard echter /sdcard is de interne card van de sgs.
Paden even aanpassen naar /card/sd om de externe card te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik mijn nieuwe Galaxy S ontvangen en ik ben er heel blij mee, maar vandaag ontdekte ik problemen met het geluid. Ik probeerde de mp3-speler uit met de meegeleverde oortjes, maar er komt maar heel zacht geluid uit het linkeroortje. Het rechteroortje doet al helemaal niks. Ik heb het ook met mijn headset geprobeerd en die lukt iets beter, maar daarmee is de verbinding ook heel fragiel. Steeds valt hij terug naar dat zachte geluid vanuit het linkeroortje.

Iemand een idee waaraan dat ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:39:
Gisteren heb ik mijn nieuwe Galaxy S ontvangen en ik ben er heel blij mee, maar vandaag ontdekte ik problemen met het geluid. Ik probeerde de mp3-speler uit met de meegeleverde oortjes, maar er komt maar heel zacht geluid uit het linkeroortje. Het rechteroortje doet al helemaal niks. Ik heb het ook met mijn headset geprobeerd en die lukt iets beter, maar daarmee is de verbinding ook heel fragiel. Steeds valt hij terug naar dat zachte geluid vanuit het linkeroortje.

zit de headset wel helemaal erin? als deze er namelijk niet goed inzit heb je precies het probleem wat jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik heb in alle voorzichtigheid de oortjes niet hard genoeg in de jack geduwd. Ik wil niks kapot maken met mijn lompheid haha. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 12-09 09:58
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:39:

Je moet er wel op letten dat je de oortjes er volledig! induuwt, dus je moet echt goed doorduwen totdat je een klik hoort en het stevig zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lambo LP670 SV schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 01:02:
[...]

Je moet er wel op letten dat je de oortjes er volledig! induuwt, dus je moet echt goed doorduwen totdat je een klik hoort en het stevig zit ;)
Zeg ff dat het over de 3.5" jack gaat die in de Galaxy moet...(Je moet er toch niet aan denken dat hij het in zijn oren probeert te duwen totdat hij klik hoort.... :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 01:49:
[...]

Zeg ff dat het over de 3.5" jack gaat die in de Galaxy moet...(Je moet er toch niet aan denken dat hij het in zijn oren probeert te duwen totdat hij klik hoort.... :X )
Neem aan dat ie wel zo snugger is dat ie dat nog wel goed interpreteert. ;)

En niet de oortjes zelf zo hard in zn oren duwt totdat ie klik hoort, dat is dan wss ook het laatste wat ie hoort :+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Kan iemand mij helpen?
Ik heb sinds een week Froyo (I9000XXJPM (BUILD FROYO.XWJP6))draaiken om mijn SGS. Sinds gister heb ik last van het feit dat ik geen apps meer kan downloaden uit de market. ( het is een bekend probleem http://www.androidworld.n...men-in-de-android-market/ ) Nu wilde ik gisteravond de gegeven oplossing uitvoeren maar, ik kan geen verbinding meer maken met mijn PC via usb. De enige manier om mijn SGS aan de PC te koppelen is om de usb foutopsporingsmodus aan te zetten. Eerst kon in namelijk bij de instellingen--> over de telefoon selecteren hoe de telefoon moet handelen als ik hem aansluit maar deze optie zie ik niet...
Hoe kan ik deze optie weer terug krijgen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
Peter is Gamer schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:51:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb sinds een week Froyo (I9000XXJPM (BUILD FROYO.XWJP6))draaiken om mijn SGS. Sinds gister heb ik last van het feit dat ik geen apps meer kan downloaden uit de market. ( het is een bekend probleem http://www.androidworld.n...men-in-de-android-market/ ) Nu wilde ik gisteravond de gegeven oplossing uitvoeren maar, ik kan geen verbinding meer maken met mijn PC via usb. De enige manier om mijn SGS aan de PC te koppelen is om de usb foutopsporingsmodus aan te zetten. Eerst kon in namelijk bij de instellingen--> over de telefoon selecteren hoe de telefoon moet handelen als ik hem aansluit maar deze optie zie ik niet...
Hoe kan ik deze optie weer terug krijgen?
Alvast bedankt
Bij Draadloos en Netwerken staat ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over het bellen. Als ik een nummer intoets en wil verbinden zie ik elke keer de tekst :doorschakelen met voorwaarden actief. Hoezo voorwaarden? Kan ik hier iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
is het bij jullie ook zo dat als je de telefoon uitschakeld deze na een aantal seconde nog eens trilt? Ik heb steeds het idee dat hij dan niet echt uit is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
corrado20vt schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:53:
is het bij jullie ook zo dat als je de telefoon uitschakeld deze na een aantal seconde nog eens trilt? Ik heb steeds het idee dat hij dan niet echt uit is ofzo
Idd, na de laatste tril is het toestel pas echt uit. Daarna trilt hij bij mij echt niet meer.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:35:
Even een vraag over het bellen. Als ik een nummer intoets en wil verbinden zie ik elke keer de tekst :doorschakelen met voorwaarden actief. Hoezo voorwaarden? Kan ik hier iets mee?
Wie is je provider ? Daarna via de opgegeven code van de desbetreffende provider de doorschakeling(en) opheffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Embryo1 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:11:
[...]

Wie is je provider ? Daarna via de opgegeven code van de desbetreffende provider de doorschakeling(en) opheffen.
Ik heb hetzelfde "probleem" ook met Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Eerst zelf zoeken, dan pas vragen.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 25-10-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
even een vraagje heb dit forum al nagepluisd maar niks kunnen vinden over deze probleempje.

Zodra ik muziek wil luisteren komen me ringtones, alarmgeluiden ook in me mp3 speler te staan
wat natuurlijk irritant is. Me muziek staat op me sd kaartje in een aparte map.
Kleine aanpassing is dit denk ik te verhelpen maar welke aanpassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

HamburgerHenk schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:14:
[...]

Ik heb hetzelfde "probleem" ook met Vodafone
Voicemail uitzetten en dan is het weg ;)
En wisselgesprek en eventueel andere doorschakelingen.
zoenvisje schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:16:
Is Android 2.2 nou al beschikbaar of niet?
Ja en nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Jaja ik weet dat je hem wel al op je telefoon kan kwakken als je dat wil maar ik wil niet zoveel gedoe dus vandaar mijn vraag. Maar hij is er nog niet dus blijkbaar :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik snap niks van KIES..

Sluit ik mijn galaxy aan en kies voor de massa opslag modus, zegt KIES dat ik in de verkeerde mode zit, wat ook klopt... Maar als ik dan voor Samsung KIES kies herkent hij mijn telefoon opeens niet meer..

Kwam 2.2 nou deze week officieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corrado20vt schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:53:
Vind ik verdomd handig met opnieuw opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:21:
even een vraagje heb dit forum al nagepluisd maar niks kunnen vinden over deze probleempje.

Zodra ik muziek wil luisteren komen me ringtones, alarmgeluiden ook in me mp3 speler te staan
wat natuurlijk irritant is. Me muziek staat op me sd kaartje in een aparte map.
Kleine aanpassing is dit denk ik te verhelpen maar welke aanpassing?
Blijkbaar heb je niet goed gezocht. Maar zoek maar eens op '.nomedia', daar vind je t antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIMMY
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
ReFresh F5 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:50:
Ik snap niks van KIES..

Sluit ik mijn galaxy aan en kies voor de massa opslag modus, zegt KIES dat ik in de verkeerde mode zit, wat ook klopt... Maar als ik dan voor Samsung KIES kies herkent hij mijn telefoon opeens niet meer..

Mail van androidworld member:

Bedankt voor uw e-mail.

Volgens onze laatste informatie is de release datum alsnog eind oktober.

Wij raden u aan de website van Google en Samsung in de gaten voor berichten over de Android 2.2

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het telefoonnummer 0900 – SAMSUNG (7267864).

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Patricia Jenner
Samsung Electronics Benelux B.V.

———–

Altijd handig dat ze weer geen officele release datum geven :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:50:
Ik snap niks van KIES..

Windows 7 64bit toevallig? Ik heb precies t zelfde. Onder Windows Vista 32bit doet ie t wel dus ik heb KIES eraf gegooid en vind t wel best die update even op de laptop te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIMMY schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:03:
[...]
Altijd handig dat ze weer geen officele release datum geven :-(
Dat vind je jammer?
Ik vind het ontzettend fijn.
Dat betekent dat zodra hij daadwerkelijk klaar is, hij meteen online gegooid wordt, ipv op een vooraf vastgestelde datum. Liever dat, dan dat ze zich aan een deadline moeten houden en geen perfect systeem neergooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Zijn er meer mensen die af en toe als ze het scherm van de telefoon aanzetten horizontale lijnen die iets donkerder zijn over het scherm zien lopen?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Cartman! schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:25:
[...]

Windows 7 64bit toevallig? Ik heb precies t zelfde. Onder Windows Vista 32bit doet ie t wel dus ik heb KIES eraf gegooid en vind t wel best die update even op de laptop te doen...
Idd Windows 7 64bit.. Het gekke is dat het wel een keer gewerkt heeft..Heb helaas geen ander OS beschikbaar, volges mij heb ik wel windows 7 32bit op mijn netbook..Anders daar maar eens op proberen als het zo ver is met froyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Editagain
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2020
Ik loop nu (14.20u) naar de overkant van mijn werk, om mijn SGS te laten updaten. Van out-of-the-box 2.1 naar 2.2. Ben net gebeld door de medewerker van het Samsung Premium Point (tegenover mijn werk) dat het gelukt is met zijn eigen SGS, en dat ie nu aandurft om de mijne onder handen te nemen. Dat noem ik nog eens service!

Ik KIES (whaa) ervoor om dat bij een Samsung Premium Point te laten doen, dan valt het tenminste onder garantie als er iets misgaat. Vorige week waren daar namelijk 6 toestellen binnengekomen die gebruikers zelf hadden geupdate, en die het daarna niet meer deden. De meeste zijn nu weer aan de praat trouwens.

Het Premium Point had de update vorige week al beschikbaar, maar de computer waarmee ze Samsung telefoons updaten werkte niet goed. De nieuwe is nu (eindelijk) geïnstalleerd en ready to roll.

Voor de zekerheid verwijder ik de externe sd-kaart, om problemen te voorkomen.

Ik meld me als er nog meer spannends gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIMMY
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:01:
[...]

Dat vind je jammer?
Ik vind het ontzettend fijn.
Dat betekent dat zodra hij daadwerkelijk klaar is, hij meteen online gegooid wordt, ipv op een vooraf vastgestelde datum. Liever dat, dan dat ze zich aan een deadline moeten houden en geen perfect systeem neergooien.
Dat had ik dus in augustus wel dat gevoel. Maar vind het nu wel te lang duren.... Geef dan gewoon geen release datum op en zeg gewoon niks over een release in augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:50
boaty schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:03:
Zijn er meer mensen die af en toe als ze het scherm van de telefoon aanzetten horizontale lijnen die iets donkerder zijn over het scherm zien lopen?
Ik heb af en toe ook donkere horizontale lijnen in mijn scherm die verspringen van boven naar beneden en weer naar boven.
Dat heb ik alleen als ik mijn balk bovenin naar beneden trek en dan de wifi inschakel.
Lijkt een beetje op een storing van de ontvangst door het opstarten van de wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let aub even op je zinsopbouw en die dubbele enters zijn nergens voor nodig.

[ Voor 84% gewijzigd door BastiaanN op 25-10-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
mike123 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

Ik heb af en toe ook donkere horizontale lijnen in mijn scherm die verspringen van boven naar beneden en weer naar boven.
Dat heb ik alleen als ik mijn balk bovenin naar beneden trek en dan de wifi inschakel.
Lijkt een beetje op een storing van de ontvangst door het opstarten van de wifi.
Bovenstaand heb ik idemdito. Volgens mij inderdaad static van het inschakelen van de WiFi.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Editagain schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:22:
Ik loop nu (14.20u) naar de overkant van mijn werk, om mijn SGS te laten updaten. Van out-of-the-box 2.1 naar 2.2. Ben net gebeld door de medewerker van het Samsung Premium Point (tegenover mijn werk) dat het gelukt is met zijn eigen SGS, en dat ie nu aandurft om de mijne onder handen te nemen. Dat noem ik nog eens service!

Ik KIES (whaa) ervoor om dat bij een Samsung Premium Point te laten doen, dan valt het tenminste onder garantie als er iets misgaat. Vorige week waren daar namelijk 6 toestellen binnengekomen die gebruikers zelf hadden geupdate, en die het daarna niet meer deden. De meeste zijn nu weer aan de praat trouwens.

Het Premium Point had de update vorige week al beschikbaar, maar de computer waarmee ze Samsung telefoons updaten werkte niet goed. De nieuwe is nu (eindelijk) geïnstalleerd en ready to roll.

Voor de zekerheid verwijder ik de externe sd-kaart, om problemen te voorkomen.

Ik meld me als er nog meer spannends gebeurt.
Wat is de locatie van dit Premium Point? Hoor graag je ervaringen inderdaad

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik snap echt niet hoe het kan dat op mijn 64bit windows 7 kies het gewoon doet(nouja 1e connect doet ie niets en bij de 2e keer wel na eerst verbinding verbreken via de telefoon, doet hij het gewoon perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee keer dezelfde vraag stellen is nergens voor nodig.

[ Voor 143% gewijzigd door BastiaanN op 25-10-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
HamburgerHenk schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:37:
Ik snap echt niet hoe het kan dat op mijn 64bit windows 7 kies het gewoon doet(nouja 1e connect doet ie niets en bij de 2e keer wel na eerst verbinding verbreken via de telefoon, doet hij het gewoon perfect)
ik heb juist hetzelfde aan de aan de hand bij de eerste connectie doet die het niet na het verbreken en terug aansluiten vind hij mijn gsm wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Hier hebben we een heel mooi knopje voor: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 90% gewijzigd door BastiaanN op 25-10-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Nieuwe backplate >:)

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/1286/sgsredsk.jpg

[ Voor 146% gewijzigd door BruceLee op 26-10-2010 06:44 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07
@BruceLee: Cool! waar vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Laatst online: 07-09 22:29
Heren!(en dames natuurlijk!)

Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen. Ik volg dit topic al 2 maanden en ik heb de zoekfunctie net geprobeerd maar ik kan geen oplossing voor mijn probleem.

Ik heb zojuist toch maar geprobeerd om mijn telefoon van jf3 naar jm2 te upgraden via Kies. Het viel mij eigenlijk allemaal nog wel mee. Tenminste... volgens mijn pc is het helemaal goed gegaan maar mijn telefoon is sinds de update niet meer opgestart. Ik zie wel het samsung logo verschijnen en de gekleurde S maar daarna doet hij niks meer. Alleen de lampjes van de touchknopjes onderin gaan branden maar de rest blijft zwart.

De enige oplossing die ik eerder in het topic heb kunnen vinden is de batterij erin en eruit halen, dit helpt helaas niet...

Ik weet dat dit geen helpdesk is maar zou toch erg blij zijn als iemand mij kan helpen.

Groeten Sander

Ps. als ik hem in recovery opstart dan zie ik het download logo en ik kan niet meer connecten met kies...

[ Voor 5% gewijzigd door anie op 25-10-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws over dè opvolger:
Samsung Galaxy S2 Samartphone arrive in 2011?

The Samsung Galaxy S2 smartphone will replace the popular model of Samsung Galaxy S next year. The next generation Samsung Galaxy device will be built on a 2GHz processor, 1GB of RAM, 4GB ROM, and 32GB built-in flash memory.

The upcoming Samsung Galaxy S2 smartphone has features a 4.3-inch touch-screen display with resolution of 1280 x 720 pixels, 8 megapixel camera with Full HD video recording, Bluetooth 3.0, Wi-Fi 802.11b/g/n, GPS, gyroscope, accelerometer, proximity sensors, light, a MicroSD card slot (up to 32GB), and 3.5mm headphone jack. The Samsung Galaxy S2 is likely runs on Gingerbread (Android 3.0).

For comparison, the main specifications of Samsung Galaxy S smartphone is a 1GHz processor, a 4-inch touchscreen Super AMOLED display, 16GB internal memory, 5 megapixel camera, GPS, Wi-Fi and Bluetooth, as well as runs Android v2.1 OS.

Bron: http://www.gadgetfolder.c...phone-arrive-in-2011.html

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetfolder.com/wp-content/uploads/2010/10/Samsung-Galaxy-S2-Samartphone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
bgrr schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:38:
[...]

Even de config file aanpassen van Copilot.
App kijk naar /sdcard echter /sdcard is de interne card van de sgs.
Paden even aanpassen naar /card/sd om de externe card te gebruiken.
Welke moet ik dan aanpassen. Alleen de maps staan o pde externe SD!!
[Directories]
"AudioDir"="/mnt/sdcard/copilot/audio/"
"GlobalAddonDir"="/mnt/sdcard/copilot/addon"
"GPSDemoDir"="/mnt/sdcard/copilot/gpstracks/demo"
"LRGlobalSaveDir"="/mnt/sdcard/copilot/save"
"LRGPSSaveDir"="/mnt/sdcard/copilot/gpstracks"
"LRInfoDir"="/mnt/sdcard/copilot/info"
"RazorCacheDir"="/mnt/sdcard/copilot/save/razor_cache"
"RootDir"="/mnt/sdcard/copilot/"
"SkinDir"="/mnt/sdcard/copilot/skin/"
"SpeechDir"="/mnt/sdcard/copilot/speech"
"UIConfigDir"="/mnt/sdcard/copilot/uiconfig/"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:17:
Ps. als ik hem in recovery opstart dan zie ik het download logo en ik kan niet meer connecten met kies...
Heb je niet de download mode te pakken? De recovery is Volume Up+Home+Lock button. Ik denk dat je probleem namelijk verholpen is als je in recovery mode gaat en dan een factory reset doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Laatst online: 07-09 22:29
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:31:
[...]

Heb je niet de download mode te pakken? De recovery is Volume Up+Home+Lock button. Ik denk dat je probleem namelijk verholpen is als je in recovery mode gaat en dan een factory reset doet.
Franqui! iig bedankt, heb het idee dat ik iets verder ben. Ik heb weer beeld en zie inderdaad het opstartscherm van JM2. Ik heb nu alleen een nieuw probleem.

Zodra ik opstart zie ik steeds: "Helaas! De toepassing ............ is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw." op de puntjes kun je verschillende dingen invullen zoals com.google of Galerij of startpagina ik krijg een stuk of 7 van deze meldingen. Ik kan verder dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkleze
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Weet iemand waarom ik niet via usb met een adapter(mini usb - micro usb) kan opladen? Normale lader en usb kabel werken wel, maar zodra ik er zo'n adapterje tussen zet laad hij niet meer. Heel even krijg ik de melding dat hij oplaad, maar die melding valt meteen weer weg. In het adapterje zitten 2 draadjes verbonden. Misschien heeft hij toch 4 draadjes nodig om te laden?

Hoe krijg ik de apps achter de knop applications op alfabetische volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
mrkleze schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:49:
Weet iemand waarom ik niet via usb met een adapter(mini usb - micro usb) kan opladen? Normale lader en usb kabel werken wel, maar zodra ik er zo'n adapterje tussen zet laad hij niet meer. Heel even krijg ik de melding dat hij oplaad, maar die melding valt meteen weer weg. In het adapterje zitten 2 draadjes verbonden. Misschien heeft hij toch 4 draadjes nodig om te laden?

Hoe krijg ik de apps achter de knop applications op alfabetische volgorde?
Adapter voor aan de muur? De usb adapter leveren vaak 500 mA. volgens mij heeft de galaxy S er 1000 nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:13
Ziet er leuk uit! Dubbele snelheid, dubbel geheugen, etc. . Ik kan alleen voorlopig geen nieuwe foon bij m'n abo krijgen :)

Ook maar eens afwachten wanneer deze uitkomt. Gezien vorige Samsung modellen denk ik niet dat deze zeer snel na de uitrol van Gingerbread zal komen. Waarschijnlijk 2e kwartaal 2011 o.i.d.

Verder ben ik benieuwd of het weer een super amoled scherm betreft, en of het wederom met Samsung's eigen RFS bestandssysteem gaat werken (=lag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friton
  • Laatst online: 15-01-2023
Beste allemaal,

Ik heb email via de website samsung gestuurd over de problemen rond samsung galaxy s , tot nu hoor ik niets.
(al 4 weken). Dat is niet netjes van samsung service.

Maar heb ik zelf opgelost dank door dit forum, koop ik niet meer met samsung producten (slechte service).

Gr FriTon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Niet online
deblaauwesigaar schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:24:
[...]

Welke moet ik dan aanpassen. Alleen de maps staan o pde externe SD!!
[Directories]
"AudioDir"="/mnt/sdcard/copilot/audio/"
"GlobalAddonDir"="/mnt/sdcard/copilot/addon"
"GPSDemoDir"="/mnt/sdcard/copilot/gpstracks/demo"
"LRGlobalSaveDir"="/mnt/sdcard/copilot/save"
"LRGPSSaveDir"="/mnt/sdcard/copilot/gpstracks"
"LRInfoDir"="/mnt/sdcard/copilot/info"
"RazorCacheDir"="/mnt/sdcard/copilot/save/razor_cache"
"RootDir"="/mnt/sdcard/copilot/"
"SkinDir"="/mnt/sdcard/copilot/skin/"
"SpeechDir"="/mnt/sdcard/copilot/speech"
"UIConfigDir"="/mnt/sdcard/copilot/uiconfig/"
Dit staat er in mijn User.cfg

[Directories]
"AddonDir"="/sdcard/sd/copilot/EU/Europe/addon/"
"AudioDir"="/sdcard/copilot/audio/"
"CitiesDir"="/sdcard/sd/copilot/EU/Europe/cities/"
"GlobalAddonDir"="/sdcard/copilot/addon"
"GPSDemoDir"="/sdcard/copilot/gpstracks/demo"
"LRGeoDir"="/sdcard/sd/copilot/EU/Europe/places/"
"LRGlobalSaveDir"="/sdcard/copilot/save"
"LRGPSSaveDir"="/sdcard/copilot/gpstracks"
"LRGridDir"="/sdcard/sd/copilot/EU/Europe/data/"
"LRInfoDir"="/sdcard/copilot/info"
"LRSaveDir"="/sdcard/sd/copilot/EU/Europe/save/"
"PolyDir"="/sdcard/sd/copilot/EU/Europe/polygons/"
"RazorCacheDir"="/sdcard/copilot/save/razor_cache"
"RegionDir"="EU"
"RootDir"="/sdcard/copilot/"
"SkinDir"="/sdcard/copilot/skin/"
"SpeechDir"="/sdcard/copilot/speech"
"UIConfigDir"="/sdcard/copilot/uiconfig/"

[Directories\=3]
"LRGlobalSaveDir"="/sdcard/copilot/save"

[ Voor 4% gewijzigd door bgrr op 25-10-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft de market nog steeds kuren of ligt het nu aan mijn SGS, ik kan het niet meer volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Blijkbaar wel... Ik kan ook nog niks downloaden

Pagina: 1 ... 12 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.