Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
NMe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:35:
[...]

Maul wil je juist niet teveel gebruiken als je rage nodig hebt (rage != aggro!). Maul is echt je rage-drain die je alleen gebruikt als je rage overhebt (eigenlijk alleen op raid bosses dus).

Als je rage nodig hebt, zorg dan dat je de Furor talent hebt en vlak voordat je aanvalt even in bear form shift zodat je 10 gratis rage hebt (tenzij je al meer rage had natuurlijk). Gebruik ook enrage, dan heb je eigenlijk al 40 rage gratis. Eventueel zou je ook rage potions kunnen kopen, al is dat het volgens mij niet echt waard. Zolang je weinig rage hebt moet je tegen weinig targets echt met minimale skills tanken, dus alleen Mangle, Lacerate en Faerie Fire. Neem daar Swipe bij als je meer dan één target hebt, maar niet Maul tenzij rage geen probleem meer is.

Wat je ook kan doen: zorg dat je niet teveel dodge hebt. Gem dus niet voor agility (en zeker niet voor dodge) maar voor stamina (of strength/armor pen als je meer threat wil). Als je een aanval dodget krijg je maar 2 rage terug (als je die talent hebt gekozen, which you should :P). Als je geraakt wordt door diezelfde aanval is je rage bar voor hits die hard genoeg zijn meteen vol. :P

Oh, en dit is alleen maar goed advies in deze expansion. Ik verwacht dat druids in de volgende expansion weer netjes terug kunnen naar agi gemmen. :)
Volgens mij krijg ik +3 rage per dodge? Hmm, zal 't nog eens nalopen. Ik dacht overigens dat ik je óók agi neemt voor de +armor, maar na een beetje zoeken lijkt die 1agi = 2 armor niet al te goed: op l80 geeft 10agi ongeveer 2EHP aan armor, wat natuurlijk niet heel erg geniaal is :P. Maar belangrijker nog, voor rage, is dat agi natuurlijk +crit geeft. En gezien ik nog láng niet uitgelevelled ben, denk ik dat ik voorlopig nog bij zo veel mogelijk agi (naast sta) blijf om ervoor te zorgen dat ik; 1. meer threat kán doen door meer crits 2. meer rage kan krijgen door meer crits.

Overigens kan ik op dit moment niet over al te veel keuze beschikken. Net level 53, en ook mooi op Outland aan het levellen, geen heirlooms, dus heel erg veel keuze in gear heb ik nog niet. Min/Maxxen is toch net iets te veel van 't goede als je over 5 levels je gear weer vervangt ;-).

Bottom line is dus denk ik dat 't "hard werken" blijft tot ik lekkere gear heb kunnen verzamelen :). Allen dank voor de suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Moet je in patch 4.0.1 voor die 310% skill betalen, of pas als Cata uitkomt?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conscience NL schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:16:
Moet je in patch 4.0.1 voor die 310% skill betalen, of pas als Cata uitkomt?
Als je 310% mount hebt betaal je alleen 250 g om te vliegen in azeroth.
als je geen 310% mount hebt kost het je 5000g om alles 310% te maken ( maar goed het HOEFT niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Mektheb schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:17:
[...]

Als je 310% mount hebt betaal je alleen 250 g om te vliegen in azeroth.
als je geen 310% mount hebt kost het je 5000g om alles 310% te maken ( maar goed het HOEFT niet )
Dat weet ik :P Ik vraag alleen, wanneer kan je die 310% skill kopen, in de patch aanstaande woensdag (4.0.1) of als Cataclysm uitkomt?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed in Cataclysm pas.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:32
yup, hij zal waarschijnlijk al eerder met een update verspreid worden (zoals voorgaande keren ook met andere zaken werd gedaan) en pas actief worden gemaakt met cataclysm zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Hey Rakkerzero, ben je toevallig dezelfde Rakker die in het BC tijdperk op Al'akir zat?

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb net maar even Cata gepreorderd op bol.com. Hen kennende krijg ik hem op de dag van release. Mooi genoeg voor mij en 27 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:25:
Oververhitting kan het niet zijn, mijn PC stond net 20 minuten aan en mijn graka is nVidia 8800. Blijkbaar is er een combinatie van WoW en iets in mijn PC wat elkaar niet leuk vindt. Bij mijn vorige PC heb ik nooit problemen gehad en een hele dag de PC aan voor administratie of tekstverwerking levert ook geen problemen op.

Wellicht toch maar wat eerder dan gepland een nieuwe PC gaan samenstellen want ik wil dit in de expansion niet weer hebben.
8800 staat bekend om oververhitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als gevolg van oververhitting dus:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

en opwekkende sauna's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tappone schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:07:
Hey Rakkerzero, ben je toevallig dezelfde Rakker die in het BC tijdperk op Al'akir zat?
Nee, Ik ben pas in WotLK met mn char Zeror naar Al'Akir gekomen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Edit: misschien zou de "oventruc" nog kunnen helpen?
Rakkerzero schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 17:51:
[...]

Nee, Ik ben pas in WotLK met mn char Zeror naar Al'Akir gekomen :)
offtopic:
zie ik daar een evil twin tijdsparadox? :X

[ Voor 21% gewijzigd door Ketho op 09-10-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 17:37:
[...]

8800 staat bekend om oververhitting.
Als het goed is ben ik volgende week van het probleem af, hopelijk heb ik a.s. donderdag mijn nieuwe PC en heb daarin voor een 5850 gekozen in plaats van de 470 juist vanwege de warmteontwikkeling van die nVidia.
Vanmiddag ook weer, net een minuut in WG bezig en de graka stopt er weer mee. Maar goed, nog 5 nachtjes slapen en ik ben helemaal klaar voor Cataclysm en BF BC2 Vietnam :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ketho schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:06:
offtopic:
zie ik daar een evil twin tijdsparadox? :X
Die moet je even uitleggen, denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
PTR copy doet het niet.. zit zeker stampvol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vandaag toch wel weer iets leuks meegemaakt. In trade was er één of andere gast die zonder verdere omschrijving meer mensen zocht om Silvermoon City te verdedigen. Ik had toch niets te doen dus ik dacht: why not, dus ik port er als Mage zijnde makkelijk naar toe. Na een tijde had ik wel zoiets van.......er zullen wel niet veel mensen joinen maar tot m'n verbazing werd de groep al gauw vrij groot.

Al snel stonden we met z'n allen ge-grouped, maar het bleef een lange tijd stil en ik vroeg mij nog hardop af of deze kerel geen char had bij de opposing faction (kan maar één faction zijn ofc :) ) en op deze manier een afleidingsmanoeuvre wilde creeeren. Niet lang daarna kregen we de call om allemaal de wall te huggen.....en ja hoor de opposing faction kwam niets vermoedend binnenstormen (de RL had op één of andere manier intel dat de mensen eraan kwamen.....zal wel een low-level char daar hebben ofzo). Echt, met maar één dooie hadden we binnen één minuut iedereen plat. Het leuke er van was dat we het idee hadden dat ze ons totaal niet verwachtte in zo'n uitgestorven stad. Leuke dingen :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:38
Welke classes gaan jullie eigenlijk maken in cataclysm. Ik zit te denken over een goblin rogue (wil me voornamelijk richten op PvP, geen tijd om te raiden). Welke andere classes zijn nog interessant om mee te PvPen. Heb nu een DK op 80 maar die vind ik niet echt heel leuk en een warrior met dat Rage mechanism bevalt me ook al niet. Zit nu te denken aan een mage of een druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon met mijn mage en shadowpriest verder met levelen, mijn hunter en misschien warrior komen daarna wel. Ik ga geen nieuwe char van begin af aan levelen, mage en priest bevallen me het best. Mocht het guild weer groeien zodat we guildruns gaan doen in instances dan wil ik ook het healen erbij proberen.

Ik doe met zowel mijn priest als mage pvp (alleen bg's) en beide bevallen goed. Een affliction of destruction lock kan trouwens ook knap irritant zijn als tegenstander in pvp, vooral als de dots niet dispelled worden.
De mage krijgt straks in frost spec permanent de elemental bij zich en met de mirror mogelijkheid erbij is de frostmage lastig te bestrijden.
Met druid heb ik alleen ervaring als uil en dat is best leuk, ben daar echter op lvl 71 mee gestopt omdat ik minder tijd heb voor WoW en al met twee casters speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister voor het eerst gevecht met Sindragosa gedaan :D Die stem van haar, geweldig :D

Helaas niet neer weten te krijgen, laatste phase ging het toch fout met de iceblocks, aantal keer 2-3 mensen blocked en te weinig DPS op de blocks zelf. Beste resultaat was een 200k HP, precies op het moment dat er nog 2 DPS even los konden gaan kregen we beide unchained magic en uiteindelijk met een stack van 19 moest ik het ook opgeven :P

Mischien dat we nog een vervolg doen, maar aantal konden zondag niet, andere kunnen maandag niet, dus zal ik waarschijnlijk weer LK niet zien :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxietheboss schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:28:
Welke classes gaan jullie eigenlijk maken in cataclysm. Ik zit te denken over een goblin rogue (wil me voornamelijk richten op PvP, geen tijd om te raiden). Welke andere classes zijn nog interessant om mee te PvPen. Heb nu een DK op 80 maar die vind ik niet echt heel leuk en een warrior met dat Rage mechanism bevalt me ook al niet. Zit nu te denken aan een mage of een druid
Een Goblin hunter voor PvP omdat 9 van de 10 hunters een IQ van rond de 70 lijkt te hebben en alleen maar kunnen zeuren dat ze underpowered zijn terwijl ik ervan overtuigt ben dat een hunter echt een goede PvP class kan zijn in de handen van een goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 09:37
Ik heb gister 40k gold gekregen voor een boost in lichking 10 man. Vond het behoorlijk grappig dat mensen 40k gold willen betalen voor 10 man kingslayer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Janpietertje89 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:05:
Ik heb gister 40k gold gekregen voor een boost in lichking 10 man. Vond het behoorlijk grappig dat mensen 40k gold willen betalen voor 10 man kingslayer :D
Das best veel ja. Bij ons is het 5 á 10k voor de 25 man versie.

Ik ga straks in Cata verder met mijn Druid en een dps class. En een Goblin Warrior voor de fun.

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 10-10-2010 13:29 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

Een Goblin hunter voor PvP omdat 9 van de 10 hunters een IQ van rond de 70 lijkt te hebben en alleen maar kunnen zeuren dat ze underpowered zijn terwijl ik ervan overtuigt ben dat een hunter echt een goede PvP class kan zijn in de handen van een goede speler.
In battleground zijn ze erg leuk, in arena had ik 1 grote ergenis :P Al was hunter bugged op PTR, zodat je melee ook je skills kon spammen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de laatste tijd wel heel vaak last van een hoge latency.
Als het dan wat hoger zit dan schommelt het zo tussen de 300 en 1000 ms latency.
Hebben wel meer mensen op de realm redelijk vaak last van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:57:
[...]

In battleground zijn ze erg leuk, in arena had ik 1 grote ergenis :P Al was hunter bugged op PTR, zodat je melee ook je skills kon spammen :P
Ja voordat ik stopte speelde ik een lvl 30 hunter, beviel goed, sowieso speel ik graag ranged. Een druid leek me ook wel leuk maar dat lijkt volgens mij teveel op paladin wat ik 2 jaar gespeeld heb, denk dat ik druid daarom snel zat ben. Twijfelde ook over een shaman, heb al een lvl 50 shaman en op sommige momenten vond ik het een erg leuke class maar andere momenten vond ik het meh, hoewel kunnen healen als ranged en totems wel lekker zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:32
ranged is sowieso makkelijker te spelen vind ik.
ik ben er mee begonnen en kan redelijk meekomen terwijl ik nog veel kan bijleren. gewoon omdat je beter overzicht kan houden en vooral in DPS moet investeren kan iedereen er makkelijker mee omgaan.
helaas is het wel dat als je een dungeon in gaat die je nog niet kent via de finder men niets zegt/uitlegt of wat dan ook. doe je dan iets fout dan is het meestal alleen gescheld en in een enkel geval een kick.
dat vind ik wel een beetje het nadeel van de spelers die het langer spelen (lees ik ook hier terug), ze denken dat iedereen even goed is als zijzelf zijn, wat dus niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A4-tje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:43:
ik ben er mee begonnen en kan redelijk meekomen terwijl ik nog veel kan bijleren. gewoon omdat je beter overzicht kan houden en vooral in DPS moet investeren kan iedereen er makkelijker mee omgaan.
helaas is het wel dat als je een dungeon in gaat die je nog niet kent via de finder men niets zegt/uitlegt of wat dan ook. doe je dan iets fout dan is het meestal alleen gescheld en in een enkel geval een kick.
dat vind ik wel een beetje het nadeel van de spelers die het langer spelen (lees ik ook hier terug), ze denken dat iedereen even goed is als zijzelf zijn, wat dus niet zo is.
Ik vond een affliction warlock moeilijker dan een rogue op 80 maar als ranged heb je het voordeel dat je minder dmg vangt en minder hoeft te rennen, dat maakt het wel makkelijker, vooral het overzicht houden vind ik altijd erg prettig, als melee heb ik vaak het gevoel dat ik dingen om me heen mis omdat je er zo dicht op zit, als tank was dat helemaal erg als je een boss staat te tanken en de raid staat er achter, ik had geen idee wat er allemaal aan de andere kant gebeurde door dat grote ding in me beeld en je kan niet uitzoomen omdat je tegen een muur staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
A4-tje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:43:
ik vind ranged niet makkelijker dan melee hoor, ze zijn volgens mij gewoon hetzelfde. ik vind een rogue bijv. makkelijker dan een elem. shammy. maar die 2 heb ik niet zo lang gespeeld. ik speel zelf mage en als je het langer speelt wordt je er beter in maar dat heeft volgens mij niet zo veel te maken met dat ranged makkelijker is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:42
Allereerst mijn excuses voor het opzettelijk off-topic gaan, maar ik krijg nergens een bevredigend antwoord gevonden op mijn vraag m.b.t. WoW op een iMac. Ik ben van plan om het instapmodel te gaan kopen. De videokaart die hierbij geleverd wordt is de HD 4670, voorzien van 256 MB ram. Nu heb ik begrepen dat OSX gebruik maakt van OpenGL, wat er op neer zou komen dat het gehele systeem ingezet wordt om de performance te verbeteren in WoW.(waar dit bij direct3D door alleen de videokaart gedaan wordt).

Mijn vraag is nu: heeft een van jullie ervaring met het spelen van WoW met een iMac en dan het liefst het model met een HD 4670. Zo ja, hoe is de performance?(performance ervaring met catacysm zou helemaal mooi zijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:38
Ashy schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 06:30:
Allereerst mijn excuses voor het opzettelijk off-topic gaan, maar ik krijg nergens een bevredigend antwoord gevonden op mijn vraag m.b.t. WoW op een iMac. Ik ben van plan om het instapmodel te gaan kopen. De videokaart die hierbij geleverd wordt is de HD 4670, voorzien van 256 MB ram. Nu heb ik begrepen dat OSX gebruik maakt van OpenGL, wat er op neer zou komen dat het gehele systeem ingezet wordt om de performance te verbeteren in WoW.(waar dit bij direct3D door alleen de videokaart gedaan wordt).

Mijn vraag is nu: heeft een van jullie ervaring met het spelen van WoW met een iMac en dan het liefst het model met een HD 4670. Zo ja, hoe is de performance?(performance ervaring met catacysm zou helemaal mooi zijn!)
Ik gebruik op dit moment de I7 2.93 Ghz iMac met de 5750 kaart erin. op 2560x1440 kan ik alles wel high zetten en nog haal ik meestal wel boven de 60fps. De Cataclysm beta draait ook erg lekker, maar ik kan niet uit mijn hoofd zeggen welke settings ik gebruik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
maxietheboss schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 06:40:
[...]

Ik gebruik op dit moment de I7 2.93 Ghz iMac met de 5750 kaart erin. op 2560x1440 kan ik alles wel high zetten en nog haal ik meestal wel boven de 60fps. De Cataclysm beta draait ook erg lekker, maar ik kan niet uit mijn hoofd zeggen welke settings ik gebruik,
Oké, nu is die 5750 natuurlijk wel een heel ander verhaal in vergelijking met de HD 4670. Maargoed, jij speelt ook op een hogere resolutie dan de 21,5" met 1920*1080 zal gaan doen. De mijne zal dus op een i3 3,06 of 3,2 gaan draaien met een HD 4670 OF HD 5670. Het liefst zou ik natuurlijk gewoon de i3 3,06 ghz i.c.m. HD 4670 willen aanschaffen mits dit dus goed zal werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half jaar geleden overwoog ik ook een iMac maar ik toen ik WoW probeerde op een iMac model van een half jaar oud vond ik de performance flink tegenvallen want die was vaak hetzelfde of slechter dan mijn huidige pc van een jaar oud die nog geen 350,- euro heeft gekost, maar heb geen ervaring met de nieuwere modellen, misschien dat het al een stuk verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hallo mede-tweakers,

Weten mensen hier wat er gaat gebeuren met de aankomende patch.
Ik heb afgelopen weekened een hoop dingen gehoord, maar hoop dat dit een gevalletje "Ze horen wel de klok luiden maar weten niet waar de klepel hangt"

Er wordt namelijk beweerd dat vanaf aankomende woensdag het niet meer mogelijk is om zowel 10 als 25 mans te doen.

Tevens heb ik gehoord dat vanaf aankomende woensdag titels komen te vervallen/niet meer haalbaar zijn, en dat de mount-drops komen te vervallen die horen bij de achievements & rare drops. (denk hierbij aan baron, ZG etc)

De eerste zou ik jammer vinden, echter de tweede vindt ik veel kwalijker. Ik kan me voorstellen dat ze bepaalde mount-drops verwijderen als cata live gaat, net zoals ze deden met Zul Aman, echter het nu al verwijderen van mob-drops/mounts vindt ik wel te ver gaan.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Nu heb ik begrepen dat OSX gebruik maakt van OpenGL, wat er op neer zou komen dat het gehele systeem ingezet wordt om de performance te verbeteren in WoW.
offtopic:
Waar heb je dat nou weer vandaan 8)7 ?

Daarnaast kan je de Windows versie van WoW ook gewoon via OpenGL draaien. (maar buiten de Linux mannen onder ons heeft dat weinig nut)
De OpenGL versie van WoW is trouwens crippled, vergeleken met zijn DX broeder. Uit mijn hoofd zijn grafische details zoals "Dynamic Shadows" niet mogelijk, maar er was nog een waslijst meer.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
SirNobax schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:57:
[...]

offtopic:
Waar heb je dat nou weer vandaan 8)7 ?

Daarnaast kan je de Windows versie van WoW ook gewoon via OpenGL draaien. (maar buiten de Linux mannen onder ons heeft dat weinig nut)
De OpenGL versie van WoW is trouwens crippled, vergeleken met zijn DX broeder. Uit mijn hoofd zijn grafische details zoals "Dynamic Shadows" niet mogelijk, maar er was nog een waslijst meer.
Las het op een wiki over de verschillen tussen Direct3D en OpenGL. *klik*

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het via een zogenaamde 'blue post' vernomen had op het wow forum. Link naar de betreffende post: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
sabriel schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:21:
...
Er wordt namelijk beweerd dat vanaf aankomende woensdag het niet meer mogelijk is om zowel 10 als 25 mans te doen.
Tevens heb ik gehoord dat vanaf aankomende woensdag titels komen te vervallen/niet meer haalbaar zijn, en dat de mount-drops komen te vervallen die horen bij de achievements & rare drops. (denk hierbij aan baron, ZG etc)
...
Voor wat betreft de 10 en 25 mans kan je vinden in de Public Test Realm Patch Notes.

Voor wat betreft de mount drops zullen we binnenkort zien; dat is niet iets wat getest moet worden en zal dan ook niet in de lijst hierboven vookomen. Maar de geruchten machine is erg vaak erg betrouwbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
purge schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:13:
[...]

Voor wat betreft de 10 en 25 mans kan je vinden in de Public Test Realm Patch Notes.

Voor wat betreft de mount drops zullen we binnenkort zien; dat is niet iets wat getest moet worden en zal dan ook niet in de lijst hierboven vookomen. Maar de geruchten machine is erg vaak erg betrouwbaar ;)
Hmm ik heb dinsdag nog een Ulduar drake mount run. Hoop dat we die kunnen krijgen, dan heb ik iig mn 310% mount =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dilemma momentje.

Gisteravond nog begonnen aan een ICC10 op mijn hunter, ze wilde 11/12 run met HC's gaan doen en snakte naar een hunter; perfect voor mij dacht ik zo :P (buiten lootship nooit HC gedaan, maargoed :P). Meteen van start met HC Marrowgar (waarop de 2 healers achteraf nog vragen of dit HC was :P), en direct 3 DC's uiteindelijk deathwhisper maar normal gedaan met 7 man met behoorlijk succes. Ze willen daar vanavond verder mee gaan, te verwachten dat er nog meer HC's gaan komen, team zag er zeer gebalanceerd uit.

Andere kant heb ik vanavond ook Sindra staan met mijn shaman, na een 200k wipe verwachten we het toch wel te halen als iedereen komt opdagen.

Waarom ik dacht dat ze met de HC ICC10 pas tegen 9 of 10 uur zouden beginnen, krijg ik gister laat nog een calender invite ook om 7 uur, nu dus 2 invites staan om 7 uur. Persoonlijk zou ik Sindra neer willen halen, maar met ook op mijn Hunter zou ik hem ook graag voorbij de 5/12 willen trappen (mijn shaman staat al op 10/12).
Mastery rating does not currently exist on items in the game, however, Reforging can be used to add Mastery rating as a secondary stat to existing items.
Dit zou dus betekenen dat non-Cata dus wel mastery kunnen krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Een gelukje afgelopen weekend, ik kreeg een beta invite met 1 nadeel: ik kreeg hem op een inactief 2e account.
Op dit account was het hoogste char ongeveer lvl16 dus veel was er niet om te kopieren naar de test realms.

En aangezien de premades kopieren op dit moment ook niet gaat even van voren af aan beginnen en ik moet zeggen het redesignen van de quests is op dit moment een groot hoogtepunt. Het is weer leuk om van voren af aan te beginnen.
Quests die nu vlakbij elkaar zitten, elkaar opvolgen etc. maken het een genot om te levelen.
Ook de vele nieuwe flight masters maken het een stuk minder langdurig heen en weer reizen.

Vooral de quest lijn in Redridge sprong er voor mij uit waar je eerst John J. Rambo...euh Keeshan moest overtuigen van Colonel Trotman om weer in actie te komen.
Hoe deze quest lijn opgebouwd was en met zoveel humor (zie ook de quest genaamd: AAAAAAAH AAAAAAAAHHH) om je te bescheuren.

Met veel plezier ga ik de komende dagen beta hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43

De eerste zou ik jammer vinden, echter de tweede vindt ik veel kwalijker. Ik kan me voorstellen dat ze bepaalde mount-drops verwijderen als cata live gaat, net zoals ze deden met Zul Aman, echter het nu al verwijderen van mob-drops/mounts vindt ik wel te ver gaan.
Het enigste wat ik kan vinden in alle blue posts over mount drops is het volgende:

De mount drops van wotlk op basis van achievements in ulduar en icc komen te vervallen en worden vervangen door low drop mounts (aka baron). Of deze vervanging er al gelijk is weet ik niet, maar alle oude drops (baron) zouden gewoon moeten blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ashy schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 06:51:
[...]

Oké, nu is die 5750 natuurlijk wel een heel ander verhaal in vergelijking met de HD 4670. Maargoed, jij speelt ook op een hogere resolutie dan de 21,5" met 1920*1080 zal gaan doen. De mijne zal dus op een i3 3,06 of 3,2 gaan draaien met een HD 4670 OF HD 5670. Het liefst zou ik natuurlijk gewoon de i3 3,06 ghz i.c.m. HD 4670 willen aanschaffen mits dit dus goed zal werken..
Om nu een pc/mac te kopen met een HD4670 = zonde van je geld.

Das alles wat er gezegd moet worden ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de Armory > activity feed?

Hiermee kun je je dus abonneren op een character, om zo zijn activiteiten bij te houden, via RSS feeds. Ik wil dit afschermen, want ik hou van privacy... Heeft iemand een idee of dit uberhaupt mogelijk is? Kon zelf niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:09:
Heeft iemand ervaring met de Armory > activity feed?

Hiermee kun je je dus abonneren op een character, om zo zijn activiteiten bij te houden, via RSS feeds. Ik wil dit afschermen, want ik hou van privacy... Heeft iemand een idee of dit uberhaupt mogelijk is? Kon zelf niks vinden.
Ben je bang dat ze weten wat voor lewt je krijgt? Ik denk niet dat je dit kunt uit zetten, want deze gegevens zijn publiekelijk inzichtelijk. Als je het daar niet mee eens bent had je de ULA niet moeten accepteren.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hallo mede-tweakers,

Ik heb afgelopen weekened een hoop dingen gehoord, maar hoop dat dit een gevalletje "Ze horen wel de klok luiden maar weten niet waar de klepel hangt"

Veel spelers verwachten dat met de volgende patch mounts verwijderd gaan worden, daarom zijn er nu ook heel veel ZG/Kara/Strat aan het farmen voor die mounts er staan gewoon spelers voor ZG/Strat/Kara als ik er kom, natuurlijk niet geschoten is altijd mis maar als het het al sinds TBC geprobeerd hebt en nog steeds niets hebt zien droppen... hoe mooi ze dan ook zijn het hoeft van mij dan ook niet meer.

Moet zelf zeggen dat ik atm weinig animo heb om te spelen, Dalaran lijkt steeds voller te raken terwijl er steeds minder te doen is, guilds gaan langzaam dood, guilds die met een hoop blabla adverteerden dat ze in Cata 25man raids gingen doen, de helft van die guilds zijn al uitelkaar en in de meeste gevallen zijn er een handje vol online en de andere helft is al gestopt mogelijk voor altijd of komen weer terug met Cata.

Uiteindelijk hou je alleen de scrubs over voor raids, die als guildrun nog slechter gaan dan de meeste pugs.
Zelf ga ik gewoon een beetje met m'n 'achtergelaten' alts mee raiden als ik misschien die friendly ring nog mee kan pakken dan is dat leuk meegenomen. Voorderest nog even al mijn toons exalted maken met Sons of Hodir kheb nog 24xx Relics of Ulduar... Voorderest komen de meeste icc10/25 pugs niet eens van de grond op dit moment, als het langer dan 5 minuten duurt om b.v. een healer/tank te vinden zitten de meeste al te zeiken. Het enige dat in trek lijkt te zijn is WG, nog nooit zoveel keer WG gewonnen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Dakreal schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:03:
[...]

Om nu een pc/mac te kopen met een HD4670 = zonde van je geld.

Das alles wat er gezegd moet worden ;-)
Mja, in de vorige series zat de HD 4670 er ook al in, deze is alweer meer dan een jaar oud en zit er nu dus weer bij. Dan blijft de HD 5670 dus over als enige keus.(wat betreft iMac 21,5")

[ Voor 5% gewijzigd door Ashy op 11-10-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel interessant voor mensen die Cataclysm om 00:00 willen hebben.

Kreeg zojuist deze mail van gamecard.nu waar ik een poos geleden besteld had:

Beste Dan,

Enige tijd geleden heb je op GameCard.nu een reservering aangemaakt voor World of Warcraft: Cataclysm. We hebben deze reservering nu omgezet in een bestelling!

We gaan de code om de uitbreiding te activeren op de releasedatum vanaf middernacht per e-mail verzenden. Hierdoor kun je direct spelen en hoef je niet door de decemberkou te reizen om voor de deur van een winkel te staan. Onze extra scherpe prijs maakt het helemaal af, voor de uitbreiding betaal je bij GameCard.nu slechts € 29,99!

Wil je toch liever een fysiek exemplaar op de releasedatum per post ontvangen? Dan betaal je slechts € 2,- verzendkosten extra. Hiervoor kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website en het product "World of Warcraft: Cataclysm (thuisbezorgd)" toevoegen aan je bestelling. Let op: je ontvangt dan geen activatiecode per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik zowaar zin om WoW te spelen :D

Het was AB weekend op Outland dit weekend. Op m'n Death Knight "Icehorn" in The Gathering heb ik dan ook een paar potjes gespeeld, maar het was huilen met de pet op. Constant gezeik nadat alliance ook maar 2 nodes in bezit krijgen. De negativiteit van de Hordes beïnvloedt dan de rest en het gaat bergaf. Vechtlust hebben ze nog nooit van gehoord. Zo had de Alliance Lumber Mill in bezit. Ik ging voorop vanuit BS naar boven en zag minstens 3 andere Hordes achter me aan komen. Er stond zo'n 4 defense en ik ramde er minstens 2 de grond in, waar de laatste toch teveel werd. Dan vroeg ik me af, wat hebben die 3 andere Hordes dan lopen doen? Ik had 3 Alliance op me en de andere Hordes zouden vrij spel moeten hebben. Anyway, dit was dus bijna constant het geval.
Toen had ik er genoeg van en zette ik mezelf in queue voor WSG. Dit was een goede keuze, want ik kwam plotseling in een groep die wel wist hoe ze als groep moesten spelen. Natuurlijk was het nog niet helemaal perfect, maar ik kreeg tenminste dekking, toen ik met de vlag ineens over het middenveld liep. De vlag werd ineens teruggehaald, toen de EFC bijna in hun tunnel was en onze FC had dekking. Goede balans en mensen die konden spelen. Dat was een genot...
Gisterenavond nog even het laatste deel in Scholomance geholpen met een Tweaker (sorry, ben je char naam kwijt). Blijft een prachtige instance!

Daarna terug naar m'n main server en met 2 reallife vrienden wezen spelen. 1 Van die 2 stond op level 77 met z'n Hunter en met z'n 2-en hebben we hem lopen boosten de hele avond. Instance na instance, andere vriend op z'n Warrior tank en ik op m'n Retri Paladin als healer :D Het waren toch maar normal instances en Divine Storm (met 2xT10 procs) en Flash of Light healde genoeg. Dat ging dus echt hard en de 2 overgebleven PuG DPS waren wel blij met die boosts.
Maar na 3x HoS normal, 2x Gundrak en Violet Hold hadden we even genoeg van die instances. Gingen we dus FoS normal doen, maar daar ging ik toch maar even fulltime healer met m'n Druid. Duurde wat langer, maar er was geen risico om dood te gaan. Die Hunter heeft een mooie 219 Agi Cloak gekregen die hij op level 80 aan kan.
Als laatste HoL normal gedaan op m'n Paladin weer, met z'n 3-en. Dat ging hardstikke goed en die 2 DPS missen we echt niet. Dus gezellig met z'n 3-en een beetje door instances heen knallen en aan het einde van de avond zat die Hunter vriend zo'n 20% in level 79.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
hoe zit het met het downloaden dan? ik zie nergens op de site waar en hoe je het kunt downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
prutser001 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:20:
[...]

Veel spelers verwachten dat met de volgende patch mounts verwijderd gaan worden, daarom zijn er nu ook heel veel ZG/Kara/Strat aan het farmen voor die mounts er staan gewoon spelers voor ZG/Strat/Kara als ik er kom, natuurlijk niet geschoten is altijd mis maar als het het al sinds TBC geprobeerd hebt en nog steeds niets hebt zien droppen... hoe mooi ze dan ook zijn het hoeft van mij dan ook niet meer.

Moet zelf zeggen dat ik atm weinig animo heb om te spelen, Dalaran lijkt steeds voller te raken terwijl er steeds minder te doen is, guilds gaan langzaam dood, guilds die met een hoop blabla adverteerden dat ze in Cata 25man raids gingen doen, de helft van die guilds zijn al uitelkaar en in de meeste gevallen zijn er een handje vol online en de andere helft is al gestopt mogelijk voor altijd of komen weer terug met Cata.

Uiteindelijk hou je alleen de scrubs over voor raids, die als guildrun nog slechter gaan dan de meeste pugs.
Zelf ga ik gewoon een beetje met m'n 'achtergelaten' alts mee raiden als ik misschien die friendly ring nog mee kan pakken dan is dat leuk meegenomen. Voorderest nog even al mijn toons exalted maken met Sons of Hodir kheb nog 24xx Relics of Ulduar... Voorderest komen de meeste icc10/25 pugs niet eens van de grond op dit moment, als het langer dan 5 minuten duurt om b.v. een healer/tank te vinden zitten de meeste al te zeiken. Het enige dat in trek lijkt te zijn is WG, nog nooit zoveel keer WG gewonnen.
Je kunt een hoop dingen zelf starten he ;-) Ik vermaak me nog vollop en heb altijd wel wat te doen, meestal tijd te kort. WG winnen wij de laatste tijd ook erg veel, geen slecht iets vindt ik. Die shoulders duren al lang genoeg hehe.

Gisteren weer eens m'n hunter uit het stof gehaalt en PoS HC gedaan. Nou het was zo bedoeld, want zowel de Neck dropte als de Xbow, welke beide een nette upgrade waren!

Tevens heb ik nog de ilvl245 ring gescoord met emblems. Wat is een Crossbow toch een verademing op dat walgelijke gun geknal. (weet dat je er een een addon voor is).

Vanavond eens verder kijken wat voor mooie upgrades er nog allemaal beschikbaar zijn.
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:34:
Misschien wel interessant voor mensen die Cataclysm om 00:00 willen hebben.

Kreeg zojuist deze mail van gamecard.nu waar ik een poos geleden besteld had:

Beste Dan,

Enige tijd geleden heb je op GameCard.nu een reservering aangemaakt voor World of Warcraft: Cataclysm. We hebben deze reservering nu omgezet in een bestelling!

We gaan de code om de uitbreiding te activeren op de releasedatum vanaf middernacht per e-mail verzenden. Hierdoor kun je direct spelen en hoef je niet door de decemberkou te reizen om voor de deur van een winkel te staan. Onze extra scherpe prijs maakt het helemaal af, voor de uitbreiding betaal je bij GameCard.nu slechts € 29,99!

Wil je toch liever een fysiek exemplaar op de releasedatum per post ontvangen? Dan betaal je slechts € 2,- verzendkosten extra. Hiervoor kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website en het product "World of Warcraft: Cataclysm (thuisbezorgd)" toevoegen aan je bestelling. Let op: je ontvangt dan geen activatiecode per e-mail.
ik ben 27,45 kwijt voor de fysieke versie. Lekkere prijzige site zeg voor alleen de key... lol.

[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 11-10-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
-reply mag verwijderd worden, dubbel-

[ Voor 96% gewijzigd door Dakreal op 11-10-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, die 2,50 euro om wel direct te spelen, mensen die 0,0 waarde hechten aan de box zullen dat wel nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:18:
[...]

Ik denk niet dat je dit kunt uit zetten,
Ik wil het zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Als je er geen opties voor kunt vinden kun je er zeker van zijn dat die opties er niet zijn. Ik heb in ieder geval nog nooit die opties gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Dakreal schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:46:
[...]
Tevens heb ik nog de ilvl245 ring gescoord met emblems. Wat is een Crossbow toch een verademing op dat walgelijke gun geknal. (weet dat je er een een addon voor is).
Welke addon is dit dan? Ik wordt bij tijd en wijlen ook knettergestoord van de heeeele tijd dat geknal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan niet uit worden gezet:
Currently, the public Armory feed is not something that can be turned off or disabled. However, if you feel this functionality should be added, you may wish to create a well-thought out post detailing your idea in the suggestion forums. Those that can implement such changes do view this forum and take it seriously
bron
garagaholic schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:42:
Welke addon is dit dan? Ik wordt bij tijd en wijlen ook knettergestoord van de heeeele tijd dat geknal :P
http://wow.curse.com/down...ons/details/silencer.aspx
Het vervangt simpelweg een geluidsbestand, heb ik al jaren draaien :)

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik zit een beetje te prutsen met mijn DPS als unholy DK. Mijn gearscore is 3.5k nu, maar krijg mijn dps in heroic PUGs eigenlijk niet consequent boven de 2k. Meestal is het maar iets van 1700-1800. Kom nog wel beetje +hit te kort, maar heb nu wel een lekker mace van die veegmachine-raid.
Volgens mij is mijn rotatie ook wel prima (gewoon volgens het boekje). Kan natuurlijk ook zijn dat voor 3.5k gearscore 1800dps gewoon normaal is natuurlijk :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FunkyTrip schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:48:
Ik zit een beetje te prutsen met mijn DPS als unholy DK. Mijn gearscore is 3.5k nu, maar krijg mijn dps in heroic PUGs eigenlijk niet consequent boven de 2k. Meestal is het maar iets van 1700-1800. Kom nog wel beetje +hit te kort, maar heb nu wel een lekker mace van die veegmachine-raid.
Volgens mij is mijn rotatie ook wel prima (gewoon volgens het boekje). Kan natuurlijk ook zijn dat voor 3.5k gearscore 1800dps gewoon normaal is natuurlijk :D
Volgens mij is blood ook meer dps, maar met 3.5k gs zit je rond de 2k dps theoretisch.
Ik denk als je je spec aanpast naar blood, dat je dan gewoon ook wel erboven komt. Rotation is een eitje voor Blood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Gebruik je wel de goede spells, en welk 'boekje' bedoel je wat betreft rotatie? Op Elitist Jerks is er een goede guide te vinden wat betreft talents, glyphs, ook met betrekking tot de volgende patch.

En 1700-1800 is wel erg laag ja. Zeker als unholy DK omdat je wat AoE op trash ook makkelijk erg veel kan scoren. Zolang je weet wat je doet en alles goed op orde hebt moet je veel hoger kunnen komen. Op mijn boomkin met 3,5k GS en 0 hit rating zat ik in ieder geval al richting de 4,5k-5k op bosses, en gemiddeld op trash ook rond de 4-5k (de ene keer 10k met starfall, de andere keer 3k :P ). Unholy is ook een hele lekkere AoE spec dus boven de 3k moet wel zeker lukken.

Laatst nog een DK uit moeten leggen hoe zijn spells/runes werken. Zijn rotatie? Icy Touch, Plague Strike, en vervolgens alle andere knoppen in willekeurige volgorde indrukken, inclusief Obliterate (welke de diseases wegneemt als Blood), Blood Strike (terwijl daar Heart Strike voor in de plaats is), en Pestilence terwijl hij geen diseases op de target had etc.. :P

En @ hierboven, blood is niet meer DPS. Tenzij je full BiS ICC25 gear hebt met Shadowmourne :D Als je niet van Unholy houdt is Frost een betere aanrader, heerlijk dual wielden en een fucking simpele rotatie. Je moet alleen een addon hebben om je procs te kunnen volgen. Ook met oog op de nieuwe patch moet je blood gewoon vermijden (dat zal nog wat worden met al die blood DPS noobs die rondlopen :P ).

[ Voor 11% gewijzigd door Divak op 11-10-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Al bijna een week level 80, en ik moet echt iets doen aan mijn DPS van 1200, mensen klagen constant dat ie te laag is, (jah duh), heb al heel wat tier 9 stuff kunnen verzamelen, (meeste zit boven ilvl 200, alleen mijn 2H zwaardje nog niet, nu dus naxx10 gaan raiden en hopen voor een mooie drop lol..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, Unholy is niet zo goed als de mobs binnen 6sec liggen. Dan kun je beter Frost gaan, omdat Howling Blast i.c.m. met Killing Machine zo lekker is.
Unholy wordt wel goed als de mobs langer leven, maar vergeet dan ook niet D&D te gebruiken, evt. met de Glyph. Dan is de startrotatie simpelweg D&D - IT - PS - Pest. en dan tikt je damage vanzelf. Daarna ligt je rotatie een beetje aan de situatie (BB of BS, etc.)

Mijn 80 Frost DK bevalt me erg goed, al mis ik nog de goede gear om echt lekkere DPS te doen. Met voornamelijk ilvl 200 epics ligt die rond de 3,5k in heroics. Armory
Mijn DK op Outland (lvl 59) is momenteel Blood, voor de selfhealing in PvP, maar op level 60 ga ik toch weer Frost. Niet alleen voor PvP, maar ook om te tanken in instances. Howling Blast is gewoon heerlijk AoE tanken en goede damage. En in PvP heb je de chill effects, die ik als Blood enorm mis. Als Blood moét je gewoon Chains of Ice gebruiken om spelers niet weg te laten lopen en kost dus een kostbare Forst Rune (voor Death Strike bedoeld en dus Death Runes daarna), waar Frost de tegenstander chilled zonder de kosten van een extra rune.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeer goedkope oplossing, spec frost DW, koop voor 30-40g die brewfest maces en 2,5-3k is al in zicht. Je hebt een proc die 100% critchance geeft, leuke AoE en Obliderate verwijdert je diseases niet.

Spec daarin een deel naar unholy, waar je met elke melee hit 20% (ofzo) shadow damage doet en blood-caked blade. (meer hits -> meer damage).
Dit is mijn spec.
http://armory.wow-europe....3050030000000000000000000

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
SinergyX schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

Zeer goedkope oplossing, spec frost DW, koop voor 30-40g die brewfest maces en 2,5-3k is al in zicht. Je hebt een proc die 100% critchance geeft, leuke AoE en Obliderate verwijdert je diseases niet.

Spec daarin een deel naar unholy, waar je met elke melee hit 20% (ofzo) shadow damage doet en blood-caked blade. (meer hits -> meer damage).
Dit is mijn spec.
http://armory.wow-europe....3050030000000000000000000
frost is echt te makkelijk om goede dps te krijgen. het is mijn offspec naast blood tank en ik haalde de laatste raid met 2x t10 + crappy weapons(1 200 dps en 1 187) 9k dps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AoE zijn ze ook inderdaad enorm sterk, gratis Howling blast met 100% crit op een berg AoE geeft behoolijk wat damage (naast D&D en plagues). Ook singletarget kan je hard doormeppen door frost strike (runepower dumper) en obliterate spammen.

Was het initieel ook als tankspec, maar nu dat enkel blood nog tankspec blijft toch maar met een bloodspec gaan oefenen. AoE agro is zoveel anders dan warrior en pala, flink oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
wat trouwens na de patch wel leuk wordt is dat ze blood en frost presence hebben omgedraaid. Dat gaat nog leuke taferelen opleveren als iemand standaard zijn blood presence aan zet en dan 200% threat doet als dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, kan nog leuk worden - het is er zo ingebakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://wowtal.com/#k=vz_zdjmB.a5o.shaman.qgPzff Misschien ga ik voor imp. totem range ipv. de imp. ghostwolf.

Nog andere Elemental Shamans hier die hun Cata spec al hebben bedacht :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb besloten om maar eens wow te gaan spelen (heb beta + direct tijdens launch gespeeld) maar was het beu op lvl 25. Gezien wow volgens mij toch nog een tijdje de leidende westerse MMORPG zal blijven, ga ik maar eens herproberen. Mijn vrouw gaat doodleuk meespelen, maar het zoeken naar een class is niet evident.
We zijn er uit dat we voor de typische tank+healer combo gaan maar welke ...

Warrior of Paladin (is die zijn healing niet redundant gezien aanwezigheid priest?)
Druid of Priest (Het heal-over-time stuk lijkt ons wel aan te spreken)

En op de PVE servers, is er daar wel voldoende PVP in de pvp zone (wintergrasp zeker)?

Cheers

D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Hallo mede-tweakers,

Wat ik zie op cata.wowhead.com, is dat de mount rewards voor raid-meta's er nog steeds in vermeld staan. Niks is definitief natuurlijk tot het live gaat, maar toch. Ik heb er zelf nog 4 nodig voor de Ulduar25 draak (council, mimiron, vezax en yogg) dus ik hoop dat ze er nog even in blijven.

Niet perse voor die 310% speed van de mount, de 5k (wat neerkomt op 4k vanwege rep bonus voor me) kan ik wel missen voor mijn main character (zit op 110k nu ofzo) maar ik vind het gewoon een hele mooie Proto-Drake.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Volgens mij blijven de meta-mounts ook gewoon in de meta zitten. Zoals ik het begrepen had zouden Mimiron's Head en Invincible een drop chance worden. Wederom, kan niet zoeken naar een blue post, op m'n werk..

Daarnaast hecht ik niet altijd even veel waarde aan blue posts:
In het verleden gedane uitspraken bieden geen garantie voor de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blizzard heeft maanden geleden al aangegeven dat de meta mounts er niet uit gehaald gaan worden. Wat ze wel mogelijk gaan doen is Mimiron's head en Invincible een lagere droprate geven.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dakreal schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:46:
Je kunt een hoop dingen zelf starten he ;-) Ik vermaak me nog vollop en heb altijd wel wat te doen, meestal tijd te kort. WG winnen wij de laatste tijd ook erg veel, geen slecht iets vindt ik. Die shoulders duren al lang genoeg hehe.
Zelfs een eigen raid starten ging gisteren niet. Zit op dezelfde server als Prutser (Bronze Dragonflight - hij horde, ik alliance).
Normaal op zondag een alt run met de andere top guild aan alliance. Maar we kregen zelfs met alts van 2 andere guilds de healer spots gewoon niet gevuld.
Dus dan maar PvPen. Waar alliance normaal WG heeft, was het dit weekend echt slecht. Werd echt slecht samengewerkt. Dus dan maar door naar BG's. Daar hetzelfde verhaal. van elke 10 wonnen we er 1 a 2. En dan alleen omdat de horde nog slechter waren als de alliance. En de guildies die online waren, hadden het na de zoveelste verloren BG wel gezien en gingen offline. Later op de avond maar de Call to Arms (AB in dit geval) gedaan en daar ging het gelukkig beter.
Wat mij opvalt is dat dit vaak zo is in de weekenden en tijdens vakanties. Toeval?
Ook nog wel even een rant over het feit dat Blizzard ons heeft ingedeeld met de Spaanse servers. Die zijn 90 PvP realms terwijl de Engelse realms PvE zijn. En welke realms treffen we 9 van de 10 keer? Precies de Spaanse realms.

Maar goed, deze week nog veel PvPen voor honor en dan nu het nog kan gems ervoor halen. Woensdag wordt een goede dag voor gem en glyph verkopers. Ben zelf al de mats voor een hoop proffessions aan het hamsteren. Straks met Cata de eerste 10 punten dus met die mats zien te halen.

Verder gegaan met het lvlen van mijn laatste 3 chars die nog geen 80. Heb nog geen warrior, rogue en warlock zover. Alleen geen plek meer voor een warlock omdat ik ook nog een lvl 29 horde pala heb.
Rogue maar even op lvl 42 laten staan en verder gegaan op mijn warrior.
Nu lvl 51. Maar wat is een prot warrior OP. Revenge is niet normaal meer. Elke dungeon de beste dps met soms gewoon de helft damage done overall. En op 50-51 krijg je Warbringer/Devastate en dan is het nog leuker. Op lvl 49 nog wat BG's gedaan en zelfs daar is het goed te doen, helemaal met een healer in de groep.
En misschien maar goed dat ik nu de warriror lvl, als ik de verhalen van de warriors in de guild hoor dan is het na de patch vrij moeilijk de eerste lvls.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:45:
Warrior of Paladin (is die zijn healing niet redundant gezien aanwezigheid priest?)
De paladin zal, als deze gespecced is in protection of retribution niet veel kunnen healen. Zijn of haar manapool is daar gewoonweg niet toereikend voor. Natuurlijk kun je wel healing gear (intellect + spellpower) aantrekken, maar de echte healing talents mis je dan. Dat is de eerste levels nog wel te doen, maar een stukje verderop in de levels ben je in dungeons zo snel OOM (o.a. doordat de heals niet krachtig genoeg zijn) dat 't niet grappig meer is.
Druid of Priest (Het heal-over-time stuk lijkt ons wel aan te spreken)

En op de PVE servers, is er daar wel voldoende PVP in de pvp zone (wintergrasp zeker)?
In wintergrasp is er genoeg te doen op vrijwel ieder realm. Let er wel 'even' op dat je een realm pakt waar de verhouding horder:alliance een beetje in balans is. Er zijn vrij veel realms die toch écht één van de twee in het voordeel heeft (qua aantallen). De een wat meer extreem (als ik t goed heb ik heeft bv. Silvermoon vrijwel uitsluitend alliance rondlopen) dan de ander.

Daarnaast is er áltijd PvP te doen in de battlegrounds en arena's. Voor de battlegrounds geldt ook dat je een beetje op moet letten met de A:H ratio. Hier in mindere mate alleen van je realm, maar ook de ratio van je battlegroup (verzameling van ik dacht 5 realms).
Cheers

D
Je kunt trouwens zo aansluiten op Outland, 'we' (The Gathering, hét GoT guild :+) zijn nog druk bezig met levellen, dus je zult vrij vlot aansluiting hebben en wat te babbelen in de guildchat. Daarnaast zijn er meerderen die méér dan bereid zijn te helpen als je er, als reïntegreerder (:P), niet meer uitkomt. Als je (jullie) er zin in hebben zijn jullie van harte welkom! :).

Outland is overigens wel een PvP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
voor de mensen die net 80 zijn, ik zou nog ff wachten met het spenderen van je eblems of triumph, aangezien deze aanstaande woensdag omgezet gaan worden naar justice points die je dus voor tier10 gear in kan leveren. kortgezegd, de triumph emblems worden evenveel waard als frost emblems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

De paladin zal, als deze gespecced is in protection of retribution niet veel kunnen healen. Zijn of haar manapool is daar gewoonweg niet toereikend voor. Natuurlijk kun je wel healing gear (intellect + spellpower) aantrekken, maar de echte healing talents mis je dan. Dat is de eerste levels nog wel te doen, maar een stukje verderop in de levels ben je in dungeons zo snel OOM (o.a. doordat de heals niet krachtig genoeg zijn) dat 't niet grappig meer is.
[...]
Nou ja ik wil zelf vooral tanken. Heel die healing toestand is voor mijn vrouw :)
Wat geniet de voorkeur voor tanking? Prot warrior of prot paladin? Of andere specs?

Tevens qua healing, resto druid of holy priest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:14:
http://wowtal.com/#k=vz_zdjmB.a5o.shaman.qgPzff Misschien ga ik voor imp. totem range ipv. de imp. ghostwolf.

Nog andere Elemental Shamans hier die hun Cata spec al hebben bedacht :P?
Toch eens kijken wat ik mee ga doen :P Jammer vind ik in de LK specs, je moet specifiek kiezen om fire nova te specen (en glyph),

(vage talent Rolling Thunder, sinds wanneer lopen Ele met lightning shields? Mischien in combo met Fulmunation?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hawker schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:15:
voor de mensen die net 80 zijn, ik zou nog ff wachten met het spenderen van je eblems of triumph, aangezien deze aanstaande woensdag omgezet gaan worden naar justice points die je dus voor tier10 gear in kan leveren. kortgezegd, de triumph emblems worden evenveel waard als frost emblems.
En niet vergeten dat je meer justice points krijgt per boss kill dan per emblem. Dus als je wil farmen: lekker wachten tot woensdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

Nou ja ik wil zelf vooral tanken. Heel die healing toestand is voor mijn vrouw :)
Wat geniet de voorkeur voor tanking? Prot warrior of prot paladin? Of andere specs?

WoW is tegenwoordig qua balancing van classes/specs zo ver gevorderd dat je eigenlijk als speler vrijwel iedere spec van iedere class voor de rol in kwestie kan nemen. Er zijn wel wat PvP-specs die vrij weinig voor raiding e.d. worden gebruikt, maar deze talent-trees worden vaak ook gebruikt voor levelling (de frost-tree voor een mage is daarvan een goed voorbeeld).

Het komt uiteindelijk dus simpelweg neer op jouw voorkeuren en wat jij leuk vind aan tanken/healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:35
[...]

Speel gewoon waar je jezelf het beste bij voelt. Beide hebben zo hun voor en nadelen en beide zijn geschikt om alles op hoog niveau te spelen. Zelf speel ik een prot pally en holy/disc priest en bevalt me prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Heeft iemand een idee wat T10 (en equivalent frost items) aan punten gaan kosten? Dat farmen voor Cata begint staat me op zich wel aan. Wil op z'n minst m'n Druid nog even vet in de items gaan drukken voor ik er mee moet gaan levelen.

Vind het nu wel weer jammer dat ArP er uit gaat... Had nu de softcap op m'n druid... Wordt dat straks weer allemaal... haste, of crit? ...

Meh, zal ook weer complete re-gem acties moeten uitvoeren op m'n chars.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

Toch eens kijken wat ik mee ga doen :P Jammer vind ik in de LK specs, je moet specifiek kiezen om fire nova te specen (en glyph),

(vage talent Rolling Thunder, sinds wanneer lopen Ele met lightning shields? Mischien in combo met Fulmunation?).
Ja lightning shield wordt dé nieuwe watershield voor Elemental Shamans. Inderdaad door Fulmunation, ook leuk die lightning shield glyph dus waardoor je nooit onder de 3 shields kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Omdat het qua viability enzo niet veel uitmaakt (zoals garagaholic ook zei) kan je best overwegen wat voor features de klasse met zich meebrengt. Zelf zou ik niet voor Warrior keizen, omdat je daar enkel DPS/tanking mee kan doen.
Ik bekijk het als volgt:

Warrior:
- Veel combat-specifieke utilities
- enkel DPS/tanking

Paladin:
- Minder combat-specifieke utilities, maar veel overige nuttige overige utilities: heals, resurrection, meerdere soorten buffs, etc.
- Inzetbaar als DPS, healer of tank

Druid: (mijn favoriet)
- Minder combat-specifieke utilities dan Warrior, maar veel overige nuttige utilities: heals, resurrection(zelfs combat res!), etc.
- instant flight form
- cat form met sprint en invisibility (vooral handig voor pvp)
- Inzetbaar als DPS, healer of tank

Ik zou vooral voor een klasse gaan die ook als DPS en healer inzetbaar is, want misschien wil je binnen een jaar ofzo wel es wat healing doen en dan hoef je niet per se een nieuw character te enrollen.
Paladin imo :P
Ik heb resto druid een tijd gespeeld en priest ook(op level 80, enkele maanden lang), maar paladin vind ik het leukste. Het grootste voordeel is dat je plate draagt en tegen een stootje kunt. Verder is het ook handig in PvP omdat je minder opvalt (een Druid in tree form en een cloth wearer op de achtergrond zijn obvious targets).
Sowieso is de bubble ook superhandig :P Bubble+Hearthstone for the win :D

Resto druids vind ik teveel afhangen van healing-over-time en daar hou ik niet van. Dan nog liever een priest.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Laatst online: 20:21
Ik snap nog steeds niet wat we met die justice punten kunnen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

detheavn schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:34:
Heeft iemand een idee wat T10 (en equivalent frost items) aan punten gaan kosten? Dat farmen voor Cata begint staat me op zich wel aan. Wil op z'n minst m'n Druid nog even vet in de items gaan drukken voor ik er mee moet gaan levelen.

Vind het nu wel weer jammer dat ArP er uit gaat... Had nu de softcap op m'n druid... Wordt dat straks weer allemaal... haste, of crit? ...

Meh, zal ook weer complete re-gem acties moeten uitvoeren op m'n chars.

:(
Je ArP gems worden crit, ArP items met haste krijgen crit, ArP items met crit krijgen haste.

Geloof dat een tier item rond de 1200 points zou gaan kosten, maar ja... met lvl 81 questrewards die 251 items al voorbij gaan heeft het nog maar weinig zin en kan je die punten beter gebruiken als cata hit en lvl 85 blue items mee scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat maakt het uit welke stat je moet stacken? In TBC was het agility, in T7 was het strength en later weer agility; en toen de hardcap haalbaar werd was het ineens ArP. Het spel verandert altijd, je zal gewoon de theorycrafters in de gaten moeten houden. :)

Crit zal het sowieso nooit worden, hooguit weer agi waar je zowel AP als crit van krijgt. Haste zou eventueel kunnen maar dan zal Blizzard toch wel wat wijzigingen moeten maken aan de feral spec. Haste was nu aan het eind van WotLK pas interessant wanneer je volledig ArP en hit capped was en je tegen de crit-softcap aan zat. Nu ArP verdwijnt verwacht ik dat de rest van het lijstje blijft staan, dus gewoon hit > agi > haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcamdz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:49:
Ik snap nog steeds niet wat we met die justice punten kunnen ??
Zodra volgende patch er is kan je alles wat vroeger een willekeurige emblem koste kopen met justice points.

Ze vervangen dus Frost, Triumph, Conquest, Valor en Heroism en ook de oude level 70 badges of justice!

De nieuwe Valor points kan je pas halen in de eerste level 85 raids straks.
En de daily heroic op level 85 inderdaad. Zo dus:
Lich King Heroic dungeon boss -- 16 Justice Points
Lich King daily normal dungeon -- 12 Justice Points
Lich King daily Heroic dungeon -- 23 Justice Points
Lich King raid boss -- 23 Justice Points

Cataclysm Heroic dungeon boss -- 75 Justice Points
Cataclysm daily normal dungeon -- 75 Justice Points
Cataclysm daily Heroic dungeon -- 75 Valor Points
Cataclysm 10-player raid boss -- 75 Valor Points
Cataclysm 25-player raid boss -- 105 Valor Points
Dat dacht ik eerst ook, maar als je het alleen om die reden doet kan je het beter laten. Je doet veel moeite voor items die iets van 2 levels mee gaan. Wil je daarentegen nu nog eens met een andere class ICC in, dan kan je snel nog even wat gear farmen ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:35
Jaja, mijn nieuwe char kan lvl 80 al ruiken =3 nog 2 lvltjes en dan eindelijk mn nieuwe char beetje geare,

ik hoop dat ik deze keer eindelijk de class naar mijn zin heb gevonden. op de een of andere manier krijg ik mn huntard en dk niet onder de knie (4k dps max)

op mn druid haal ik nu al 1.5k - 2k met kut gear (natuurlijk zeer makkelijk met starfall + hurricane =3 maar haal toch 1.3k single target makkelijk en steady niet dat het geweldig is ofzo :P zie meer druids die heel wat hoger scoren dan mij =3) maar het is toch een goed begin.

kijk echt uit naar cataclysm. vriend van mij heeft beta maar het geweigerd er naar te kijken :P ik hou van een verrassing. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Hajame op 11-10-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:35:
[...]
Ja lightning shield wordt dé nieuwe watershield voor Elemental Shamans. Inderdaad door Fulmunation, ook leuk die lightning shield glyph dus waardoor je nooit onder de 3 shields kunt gaan.
Erg benieuwd hoe dat gaat worden :P Zit nu net in een gat tussen T9 en T10, dus ik mis de 6sec van T9-bonus maar ook de 2ticks T10-bonus, wat betreft flame shock. Nu dus nog earth-shock ertussen proppen :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:54:
[...]

De nieuwe Valor points kan je pas halen in de eerste level 85 raids straks.
Daily heroic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
En hoe zit het met de Tribute to Immortality mount? Wordt dat ook gewoon een 1% drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
Had op mmo-champion gelezen dat oudere emp omgezet worden naar Gold en frost naar JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dcamdz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:24:
Had op mmo-champion gelezen dat oudere emp omgezet worden naar Gold en frost naar JP
Blijkbaar heb je niet goed gelezen want triumph emblems worden ook omgezet naar points. Daarnaast worden badges of justice bijvoorbeeld wel omgezet naar gold, maar andersom kun je de BoJ-rewards straks wel gewoon gaan kopen voor justice points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
NMe schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:31:
[...]

Blijkbaar heb je niet goed gelezen want triumph emblems worden ook omgezet naar points. Daarnaast worden badges of justice bijvoorbeeld wel omgezet naar gold, maar andersom kun je de BoJ-rewards straks wel gewoon gaan kopen voor justice points.
Ah Cool!
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Laatst online: 16-09 16:23
hmm als ik het zo lees ben ik dus een echt DK oldskool speler. toen ik speelde had je blood nodig om beetje lekkere dps te doen. nu haal ik 2.5 max 2.7 als ik echt helemaal sta te focussen en alles mee zit. maar wat raden jullie aan( link: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&cn=Necrodo) frost of unholy?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Als alleen de triumph en frost emblems worden omgezet naar JP. Is het dan een mogelijkheid om triumphs om te zetten naar oudere emblems en deze in goud te laten omzetten? Voor sommigen zal dit dan interessanter zijn dan de triumphs om te zetten in JP (gezien de cap van 4k)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:54:
Dat dacht ik eerst ook, maar als je het alleen om die reden doet kan je het beter laten. Je doet veel moeite voor items die iets van 2 levels mee gaan. Wil je daarentegen nu nog eens met een andere class ICC in, dan kan je snel nog even wat gear farmen ;)
Ja, in eerste instantie natuurlijk om nog een paar keer ICC & RS in te duiken met dat beestje :)

Daarnaast ben ik op zich altijd een set-hoer geweest. Heb T9 compleet en T10 wil ik dan ook voor le fun gewoon compleet hebben. Dan snij ik me natuurlijk wel in de vingers op het moment ik er lvl 85 gear voor kan halen, maar dat is iets wat ik met 85 heroic instances ook wel weer kan verdienen :p

Magoed, iedereen natuurlijk zijn voorkeur. Maar nog steeds geen idee wat T10 nu (met zekerheid) gaat kosten ;)

[ Voor 1% gewijzigd door detheavn op 11-10-2010 16:59 . Reden: Kleine edit, had Inferno's bericht over het hoofd gezien :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

garagaholic schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:42:
Als alleen de triumph en frost emblems worden omgezet naar JP. Is het dan een mogelijkheid om triumphs om te zetten naar oudere emblems en deze in goud te laten omzetten? Voor sommigen zal dit dan interessanter zijn dan de triumphs om te zetten in JP (gezien de cap van 4k)..
Tuurlijk kan dat, waarom niet? :) Moet je wel voor 12 uur morgenavond doen dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:42:
Die cap van 4k bestaan ook veel misverstanden over.

Je huidige EoF en EoT worden allemaal in JP omgezet, zonder dat er een cap voor is! Alleen als je daardoor boven de 4000 JP uitkomt, kan je er geen JP bij krijgen. Als je iets wilde kopen voor de points kan je ze dus gewoon allemaal om laten zetten. Kan vvoor sommigen met een heleboel EoT en die niet raiden betekenen dat ze ineens zichzelf met T10.251 en 264 offsetitems vol kunnen hangen ipv met 232 en 245 items!

Als je bij de daaropvolgende patch nog steeds boven de 4000 JP zit worden deze alsnog omgezet in gold. Je kan dus nu al heroics gaan farmen voor je T10 gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al een datum voor 4.0.1 aangekondigd? Zou dat niet een dezer weken moeten zijn? Dan moet ik maar eens resubben ;).
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.