Volgens mij krijg ik +3 rage per dodge? Hmm, zal 't nog eens nalopen. Ik dacht overigens dat ik je óók agi neemt voor de +armor, maar na een beetje zoeken lijkt die 1agi = 2 armor niet al te goed: op l80 geeft 10agi ongeveer 2EHP aan armor, wat natuurlijk niet heel erg geniaal is :P. Maar belangrijker nog, voor rage, is dat agi natuurlijk +crit geeft. En gezien ik nog láng niet uitgelevelled ben, denk ik dat ik voorlopig nog bij zo veel mogelijk agi (naast sta) blijf om ervoor te zorgen dat ik; 1. meer threat kán doen door meer crits 2. meer rage kan krijgen door meer crits.NMe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:35:
[...]
Maul wil je juist niet teveel gebruiken als je rage nodig hebt (rage != aggro!). Maul is echt je rage-drain die je alleen gebruikt als je rage overhebt (eigenlijk alleen op raid bosses dus).
Als je rage nodig hebt, zorg dan dat je de Furor talent hebt en vlak voordat je aanvalt even in bear form shift zodat je 10 gratis rage hebt (tenzij je al meer rage had natuurlijk). Gebruik ook enrage, dan heb je eigenlijk al 40 rage gratis. Eventueel zou je ook rage potions kunnen kopen, al is dat het volgens mij niet echt waard. Zolang je weinig rage hebt moet je tegen weinig targets echt met minimale skills tanken, dus alleen Mangle, Lacerate en Faerie Fire. Neem daar Swipe bij als je meer dan één target hebt, maar niet Maul tenzij rage geen probleem meer is.
Wat je ook kan doen: zorg dat je niet teveel dodge hebt. Gem dus niet voor agility (en zeker niet voor dodge) maar voor stamina (of strength/armor pen als je meer threat wil). Als je een aanval dodget krijg je maar 2 rage terug (als je die talent hebt gekozen, which you should). Als je geraakt wordt door diezelfde aanval is je rage bar voor hits die hard genoeg zijn meteen vol.
Oh, en dit is alleen maar goed advies in deze expansion. Ik verwacht dat druids in de volgende expansion weer netjes terug kunnen naar agi gemmen.
Overigens kan ik op dit moment niet over al te veel keuze beschikken. Net level 53, en ook mooi op Outland aan het levellen, geen heirlooms, dus heel erg veel keuze in gear heb ik nog niet. Min/Maxxen is toch net iets te veel van 't goede als je over 5 levels je gear weer vervangt ;-).
Bottom line is dus denk ik dat 't "hard werken" blijft tot ik lekkere gear heb kunnen verzamelen