Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Waarschijnlijk deze week.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:46
Anoniem: 63072 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:01:
[...]

Als je bij de daaropvolgende patch nog steeds boven de 4000 JP zit worden deze alsnog omgezet in gold. Je kan dus nu al heroics gaan farmen voor je T10 gear ;)
*sluit zichzelf op*

Nee maar dit komt mooi uit. Ik ben gister met mn warrior lvl 80 gedinged!
Lekkr snel met mn dps spec Tank gear verzamelen! of dps natuurlijk.. hmm
Shit, nu begin ik te twijfelen.. Tank gear om de laatste maand nog te kunnen tanken, of DPS gear om makkelijk te kunnen lvlen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kleefei schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:17:
[...]

*sluit zichzelf op*

Nee maar dit komt mooi uit. Ik ben gister met mn warrior lvl 80 gedinged!
Lekkr snel met mn dps spec Tank gear verzamelen! of dps natuurlijk.. hmm
Shit, nu begin ik te twijfelen.. Tank gear om de laatste maand nog te kunnen tanken, of DPS gear om makkelijk te kunnen lvlen..?
Levelen doe je makkelijk genoeg met de groene quest items die je tijdens het levelen krijgt. Ik ben mijn points gewoon aan het opsparen op mijn druid en pally voor gratis iLevel 333 gear.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:49
NMe schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:25:
[...]

Levelen doe je makkelijk genoeg met de groene quest items die je tijdens het levelen krijgt. Ik ben mijn points gewoon aan het opsparen op mijn druid en pally voor gratis iLevel 333 gear.
iLevel 346 bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Topicstarter
4.0.1 komt dus woensdag, dat lijkt tenminste wel het meest logisch aangezien hij morgen voor US komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
Wtf, met dat kut raid-lockout systeem kunnen we dus niet verder gaan op LK 10 HC omdat we ook 25m HC raiden.. :r

[ Voor 13% gewijzigd door Divak op 11-10-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

RichardvdD schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:59:
En 1700-1800 is wel erg laag ja. Zeker als unholy DK omdat je wat AoE op trash ook makkelijk erg veel kan scoren. Zolang je weet wat je doet en alles goed op orde hebt moet je veel hoger kunnen komen. Op mijn boomkin met 3,5k GS en 0 hit rating zat ik in ieder geval al richting de 4,5k-5k op bosses, en gemiddeld op trash ook rond de 4-5k (de ene keer 10k met starfall, de andere keer 3k :P ). Unholy is ook een hele lekkere AoE spec dus boven de 3k moet wel zeker lukken.
Ja op bosses. Op bosses in een raid doe je bijna dubbel zoveel dps als in een gewone heroic 5m. En volgens mij doen boomkins het relatief goed met mindere gear. Meestal doen de spelers in mijn PUG heroics die dezelfde gs hebben ong. 1500-2200 dps, maar hij deed 2800 dps en een mage zelfs eens 3400 dps. Aangezien ik netjes de rotatie volg van elitistjerks had ik gedacht dat ik wel minstens op die 2200 zou zitten.

Sowieso, als je daily heroics doet kom je zo'n diverse pluimage tegen. Regelmatig gasten met 5.5k gs die niet verder komen dan 1500dps (lijkt me met die gear alleen maar auto-attack). En anderen die wel 7-8k doen. Meesten met gs rond de 5-5.5k (verreweg de meeste spelers die ik tegenkom) doen rond de 4k dps.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe somige spelers bepaalde dingen voor elkaar krijgen snap ik ook niet.
Vandaag mijn rogue (level 70) nog wat aan het levellen kom ik in random groep met een warrior 2 handed sword.
Ik stond echt even van WTF ?
En ja hoor eerste wipe kwam al voor de eerste boss ik nog gezegt pak er gewoon een schild bij want je mist gewoon teveel armor/block, hij nee hoor heb genoeg skills als je genoeg DPS doet kan je ook wel agro houden :(.
gelukkig bestaat er dan votekick.

Zoals de meeste hierboven zit ik me ook af te vragen nu frost emblems inleveren en voor de 278GS cape gaan of wachten op JP.
Voor de rest game nog even lekker wat wow ik gaat te bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Merk wel dat het verschil in dungeons tussen Outlands en Wrath enorm is. In Hellfire Ramparts t/m Setthek halls kan je namelijk best wel 'tanken' zonder tank gear, maar in northrend doen de instance mobs zoveel meer dmg dat het idd onmogelijk is zonder tank. Maar het verschil is enorm, en nieuwe spelers weten dat misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Van mij mag Cata wel komen, zit in 5 guilds en er staat gewoon niets op de agenda alle ulduar25 achievement runs zijn verwijderd dus ben maar een DK begonnen op Vek'Nilash opzich wel leuk om de quests eens van de andere kant te zien.

Ziet jouw lijstje er ook zo uit? :P

Plaatje

[ Voor 14% gewijzigd door prutser001 op 12-10-2010 08:00 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Weet er iemand een goede add-on voor het zoeken naar "blood of heroes" in EPL en WPL
Heb een uur rondgedoold en heb er welgeteld 1 gevonden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 14:38

Nibbz

Postmaster General

Wou gister nog een poging doen om mijn druid naar 72 of 73 te krijgen.. alleen alle dungeons komen me echt de strot uit.. kan geen Nexus, UP of AN meer zien :(.. en questen is boring.. en uiteindelijk ook minder snel denk ik dan instance runnen..

misschien toch maar gaan pvp'en.. en hopen op een paar wins.. daarmee is ook nog wel aardig wat xp te scoren. En mss word het na woensdag wel weer iets interessanter om met die druid wat dingentjes te gaan doen (nieuwe talentsysteem ziet er wel gaaf uit!!)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Mischien dat ik met de patch van morgen men mage ook eindelijk naar 80 krijg.

Staat nu al minstens 2 maanden op 73 , puur omdat ik het niet zoek om te gaan questen of dungeons te doen. Hopelijk met de nieuwe talents dat het weer wat frisse wind er door heen gooid zodat ik het nog voor elkaar krijg het laatste beetje nog te doen voor cata hit.
Moet zeggen Fire & Frost zien er erg leuk uit voor mages. Arcane is maar meh.

Verder is de guild wel van plan Woensdag te gaan raiden , geloof wel udluar of zo. Maar dit wordt een hilarisch avondje. Incoming Epic whipes :D , de helft die z'n Addons & spec nog niet voor elkaar hebben.
Bij de eerste de beste trash pull zal de helft van de dps ook wel plat liggen. Aangezien de tanks toch wat minder aoe threat weg zetten en wij gewend zijn trash gewoon aoe neer te zergen zoals iedereen.

Of we veel neer krijgen is de vraag , maar is wel meteen de beste manier om aan je nieuwe talents te wennen. Uiteraard moeten de servers wel speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Il 2 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:29:
Merk wel dat het verschil in dungeons tussen Outlands en Wrath enorm is. In Hellfire Ramparts t/m Setthek halls kan je namelijk best wel 'tanken' zonder tank gear, maar in northrend doen de instance mobs zoveel meer dmg dat het idd onmogelijk is zonder tank. Maar het verschil is enorm, en nieuwe spelers weten dat misschien niet.
Vergeet niet dat Vanilla en TBC dungeons en levelling "getuned" zijn om sneller doorheen te lopen. Ik weet niet wat patch 4.0 gaat doen voor alle classes, mischien word iedereen wel een stuk sterker van lvl70 tot lvl80 en komt de echte moeilijkheid in Cata dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Wtb dungeons that need skill...now ^^ ik ben al maanden geleden gestopt met randoms.....alle " idiots" kwamen me de strot uit.... Maar maybe met de nieuwe talents...hopenlijk word het weer beter : )

Volgende week AV weekend :D ! mn druid van 75 naar 80 PewPew

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

Bleh. TukUI site is down gehaald om de server te ontzien, en ik zie nu ook dat OdineUI website offline is (suspended in de url).

Ziet er naar uit dat die edit niet meer terugkomt, maar afwachten wat voor edits er bij TukUI beschikbaar gaan komen. Ik heb de v12 vast gedownload voor het geval er morgen niks te halen is vanwege drukte.

Verder, gisteren geen Ulduar 25HM raid, te weinig signs. Tijdens het wachten op signs even een guildie alt geholpen met mr Barov in Plaguelands, die bij het alliance kampje. Kreeg ze niet neer met haar 57 mage. De 60 lock er even heen gereden, en snel barov ge-owned, had toch maar 12k hp, en dat is snel over met 600+ spellpower. Op de terugtocht werden we gezerged door een lvl80 Paladin, en die guildie meteen van die ga ik verrot schelden. Sja, wat kan je verwachten als je pvp tagged bij een alliance kamp staat? Bosje bloemen? Kusjes? Tough luck.

Daarna maar wat gaan pvp-en met wat guildies. Met een gecoordineerde groep van 5 (incluis Vent) kan je een hoop leed veroorzaken in random BG's. :p Alles dik gewonnen, en dikke pret. Ik ben zelf geen pvp-er, ik tref altijd de slechte groepen als ik in mn uppie queue, maar met een semi pre-made is het erg leuk om te doen.

Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik op mn alts de triumphs ga downgraden of niet. Gaat in totaal om 1k+ emblems, en 2 van die alts (mage + druid) hebben eigenlijk niks meer te kopen van die currency, tenzij het 264 set items gaan worden die je kan kopen van punten dadelijk. Het goud heb ik eigenlijk ook niet nodig, en op mn alts kunnen justice points me ook gestolen worden. Ik ga niet meer alles gearen in Cata, heeft me teveel tijd gekost in Wrath.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:29
Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:01:
Mischien dat ik met de patch van morgen men mage ook eindelijk naar 80 krijg.
ik heb niks gehoord van de patch kan iemand mij vertellen wat er verandert gaat worden (of een linkje naar de info kan het niet vinden op blizzard >.<)

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Kan iemand mij vertellen of met die 4.0.1 patch het idd niet meer mogelijk is om de Kingslayer achievement te halen ? Ik kan op de PTR notes niets terugvinden ...

(dus dat wordt hem vanavond op zijn rug leggen of we hebben tot volgende week de tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:03
stftweaker schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:42:
hmm als ik het zo lees ben ik dus een echt DK oldskool speler. toen ik speelde had je blood nodig om beetje lekkere dps te doen. nu haal ik 2.5 max 2.7 als ik echt helemaal sta te focussen en alles mee zit. maar wat raden jullie aan( link: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&cn=Necrodo) frost of unholy?
Weer een speler op Aggramar, en nog Ally ook :D.

Maar Blood word in de nieuwe expansion de tank spec voor een DK.
Unholy heeft daardoor een boost gekregen qua dps, voor frost is het handig om 2 one-handed wapens te hebben.
Ik speel zelf Unholy met de bovenste spec en rotatie van deze site. http://deathknightbuilds.com/

Verder ben ik te vinden op Aggramar met Masylis, Orré of tegenwoordig Thommy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:39:
Kan iemand mij vertellen of met die 4.0.1 patch het idd niet meer mogelijk is om de Kingslayer achievement te halen ? Ik kan op de PTR notes niets terugvinden ...

(dus dat wordt hem vanavond op zijn rug leggen of we hebben tot volgende week de tijd)
Voor zover mij bekend is blijft deze achievement gewoon bestaan inclusief titel.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Neelon schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:51:
[...]

Voor zover mij bekend is blijft deze achievement gewoon bestaan inclusief titel.
Geldt dat ook voor NA de Cat release ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:56:
[...]
Voor zover ik weet wel, maar wacht nu lekker af, nog 2-tal maandjes voordat onze allerliefste draak de boel kom herinrichten, dus raid nog maar effe lekker door >:)

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neelon schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:51:
[...]

Kan me niet voorstellen mensen die titel willen en er mee lopen >.<
Kingslayer >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mektheb schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:11:
[...]

Kan me niet voorstellen mensen die titel willen en er mee lopen >.<
Kingslayer >.<
Gaat mij om de achievement, niet zozeer om de titel ...

Als ik dan toch een titel draag als dwerg zijnde is het 'Brewmaster'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Morgen Patchday! :D

--Favo Title--> <Knight-Lieutenant>

lijkt me leuk om alvast wat met reforging te gaan experimenteren :P
baal nog steeds dat ik de ZG tiger nog niet heb ..snik (morgen mag ik weer D: )

verder alles goed hier met iedereen?

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mja, al zou ik aan mijn huidige gear / set niet veel willen veranderen ...

Hooguit hit inleveren tegen crit of haste

http://armory.wow-europe.....xml?r=Wildhammer&cn=Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:46
Vivaladen schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:17:
Morgen Patchday! :D

--Favo Title--> <Knight-Lieutenant>
Hehe ik loop al jaren rond met de titel Scout.
Sinds kort mn warrior over gehaald naar Arathor Alliance, nu is hij private :*)

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Arathor&cn=Bochel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:19:
Mja, al zou ik aan mijn huidige gear / set niet veel willen veranderen ...

Hooguit hit inleveren tegen crit of haste

http://armory.wow-europe.....xml?r=Wildhammer&cn=Dice
Volgens mij kan dat niet, Hit is niet als primary stat op een item 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-04 07:26
Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:26:
[...]

Nee klopt, dat kan ook niet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen hier,

Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20101006041913/wowwiki/images/5/50/Justice_points_frost_vendor.jpg

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:36:

[afbeelding]
Weetje of in gadgetstan nog Season 4 vendor staat ?, en wat de Brutal items kosten ?
( twink twink ^-^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Ik moet leren lezen :

http://www.wowwiki.com/Reforging
reforging allows 40% of a secondary stat (such as critical strike, dodge, haste, hit or parry rating) or spirit to be exchanged for another secondary stat
Wat alleen niet duidelijk is is of je nou hit voor crit zou kunnen vervangen indien crit als op het item zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Met het herinvoeren van de oude rangen zal ik maar een alliance character genaamd Parts aanmaken en de eerste rang gaan halen ;)

Overigens, Onze vriendenguild (niet degene waar ik mee raid) krijgt het moeilijk met de nieuwe raid lockouts in Cata. De helft van het raid team bestond vaak uit mensen die elders 25 mans raids deden en dan voor de lol met RL vrienden nog 10 mans deden. Dat is nu dus om zeep geholpen.

Een aantal gaat nu al over naar een andere guild voor het raiden.

Overigens was die guild niet echt succevol als raid guild, aangezien de helft van de mensen maar 1 avond konden raiden en in de grotere raids dan maar 4 of 5 bosses voor elkaar kregen. Ze hebben tot zover alleen in TotC alle bosses kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

M'n 58 Rogue heeft iets van 28000 honor :z
Vraag me af ik lekker wat PvP gear kan kopen morgen om niet helemaal squishy te zijn in Outland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Nee nog niet Dakreal thx :)

de Honor points worden als het goed is ook omgezet naar de nieuwe "Honor" ,de nieuwe currency die je kan scoren in de Rated Battlegrounds en Arena zien we pas in cata ofc

maareh ben benieuwd..
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:40:
Met het herinvoeren van de oude rangen zal ik maar een alliance character genaamd Parts aanmaken en de eerste rang gaan halen ;)
er komen idd ranks maar heb nog nergens gelezen dat je daar ook een draagbare rank (in title form) voor krijgt,zal waarschijnlijk wel gewoon alleen een rank zijn die je kan zien in je pvp tabje (onder de toets H)

p.s. zou wel zuigen als je hem gelijk als title kan gebruiken dan dump ik mijn huidige title wel voor
"of the Alliance" die ik bijna in de pocket heb (moet nog even wat motivatie zoeken om de laatste 8k te halen)

vind het trouwens wel cool dat je met gewone honor dezelfde set (en stats) gaat krijgen als de mensen in de rated bg's en arena..krijg jee precies dezelfde set maar in een ander kleurtje en dat idee roept nog wat nostalgie op waarbij je een beetje aan het showen was in de major cities met je pvp setje (of je t2 setje hehe)
wapens zijn wel verkrijgbaar in een hogere tier dmv rated bg's en arena maar aangezien de set stats hetzelfde zijn komt het echt aan op skills..jummy! kannie wachten tot we weer lekker kunnen gaan premaden!

[ Voor 85% gewijzigd door Vivaladen op 12-10-2010 10:48 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Dat wordt vanavond flink dungeons farmen :P Net op tijd mijn warrior 'HC proof' gemaakt (goed, agro houden met 3 ICC gegearde DPS viel erg tegen, maar hield me staande :P).

Mogen ze van mij ook wapens gaan toevoegen, al 1,5 week bezig om mijn heirloom en 187 2h axes te vervangen (PoS normal en ToC HC).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:56:
[...]

Volgens mij wel.

Vraag blijft echter: waarom zou je hem dan nog willen? Title is nu al achterhaald, laat staan in cata :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Inferno schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:47:
[...]

Volgens mij wel.

Vraag blijft echter: waarom zou je hem dan nog willen? Title is nu al achterhaald, laat staan in cata :)
Ik ieder geval wil ik die ()*&LK&(*)&#) eens omleggen ...

Doordat een aantal mensen in de raid niet luisteren staan we om haverklap tot onze enkels (en dwergen dus tot hun knieen) in de defile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, zo was mijn 'zeer potientiele groep' van gister niet meer dan een wipe-fest op Festergut HC. 4 kingslayers, niemand onder de 5.8k GS en nonstop ruzie hoe tactieken moet worden uitgevoerd. (probleem was hoe de Goo moest worden ontweken).

Had ik liever nog een berg wipes willen doen op Sindra, maar van de 10 kwamen er maar 5 opdagen. En dat was een groep met idee om 6/12 te doen, maar uiteindelijk 10/12 en 200k op Sindra.

Vanuit dat opzicht heb ik meer het idee dat groepen die gewoon gaan voor wat ze kunnen meer succes halen dan 'gedreven 12/12 HC /w achi or no reply' pug's.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:26:
[...]

Primary stats zijn Strength, Agility, Intellect, Spirit en Stamina. Hit, Crit, Haste enz... Zijn geen secondary stats en kunnen met reforging aangepast worden.

http://www.wowwiki.com/Reforging

NVM: dubbel post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik loop op m'n pala met de titel "The Immortal" rond, gewoon om dat ik die wel lekker vind klinken. M'n gnome warrior is Brewmaster en m'n hunter heeft op een blauwe maandag Sargeant opgelopen ... De rest ... Tja, ik hecht niet zoveel waarde aan titels :|

Justice_points_frost_vendor.jpg
MIJN HELD!!!

Ik dank U, mijn waardering is zeer groot :)

[ Voor 33% gewijzigd door detheavn op 12-10-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:05:
Ik loop op m'n pala met de titel "The Immortal" rond, gewoon om dat ik die wel lekker vind klinken. M'n gnome warrior is Brewmaster en m'n hunter heeft op een blauwe maandag Sargeant opgelopen ... De rest ... Tja, ik hecht niet zoveel waarde aan titels :|
Ik ook niet echt.
Maar moet ook zeggen ik er geen heb die ik waardig vindt om te dragen, loop met hand of a'dal omdat ik die wel mooi vindt staan.

Rest Sja light of dawn natuurlijk lijkt me wel wat, maar zie ik neit gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:05:
Jenkins :P Heb op mijn hunter 'the explorer' dacht ik (alle zones explored), shaman heeft 'twilight' ofzo (OS3D) en verder gebruik ik geen titels. A'dal lijkt de nieuwe hype :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:54:
Ach, zo was mijn 'zeer potientiele groep' van gister niet meer dan een wipe-fest op Festergut HC. 4 kingslayers, niemand onder de 5.8k GS en nonstop ruzie hoe tactieken moet worden uitgevoerd. (probleem was hoe de Goo moest worden ontweken).

Had ik liever nog een berg wipes willen doen op Sindra, maar van de 10 kwamen er maar 5 opdagen. En dat was een groep met idee om 6/12 te doen, maar uiteindelijk 10/12 en 200k op Sindra.

Vanuit dat opzicht heb ik meer het idee dat groepen die gewoon gaan voor wat ze kunnen meer succes halen dan 'gedreven 12/12 HC /w achi or no reply' pug's.
Heb het laatst ook nog gehad, iets voor middernacht zochten ze nog volk voor ICC10, zo ver als ze konden. Vriendelijke groep, iedereen vriendelijk & focussed maar geen gezaag omtrent achi/GS ... . We knallen erdoor zonder wipes tot 6/12. Op Putri dan 2 keer gewiped waarvan 1 keer op 4% of zo. Iedereen effe 2 min break, we gaan terug en vlam ook putri neer. Ondertussen was het 1u30 en hebben we miniboss neergelegd om dan te callen aangezien iedereen moe was.
Allemaal leuke mensen, geen gezeur of zo, gewoon gaan en zien waar we uitkomen en alles werkte zoals het moest. Met deze groep hadden we tot LK gegaan, jammer van de tijd ... .

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:50:
[...]

Ik ieder geval wil ik die ()*&LK&(*)&#) eens omleggen ...

Doordat een aantal mensen in de raid niet luisteren staan we om haverklap tot onze enkels (en dwergen dus tot hun knieen) in de defile.
had precies hetzelfde met mijn guild weken lang ICC lopen doen.. en dan 1 of 2 tries op de LK.. geen raid extention want guildies hebben gear nodig :s

Zo gingen er een aantal weken overheen (al een stuk of 20 gewiped op de LK)..

constant kregen we nieuwe members in de guild, die natuurlijk mee wouden.. maar nog nooit van de LK gehoord hadden...dus weer een avondje wipen op de LK.. (mensen die in de Phase change rechtstreeks in de white orbs rennen... ik hoor de RL nog op vent "WATCH THE SPHERES!!!" maar rennen gewoon door.. kip zonder kop.. en worden ze van het platform geblazen.. ARGH!!)

uiteindelijk is de fight zooo simpel als je de phases kent.. maar, schijnbaar is dat te moeilijk voor de standaard wow'er

inmiddels kan mij die LichKing titel + ach echt gestolen worden.. alleen als bekende nog een keer bij de LK stranden, en ze hebben een healer nodig.. kom ik ze graag helpen (ken de hele fight ook echt uit me hoofd.. )

Ik hou me dan maar nog ff fijn bezig met mijn low lvl druid :)
Mektheb schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:07:
[...]

Ik ook niet echt.
Maar moet ook zeggen ik er geen heb die ik waardig vindt om te dragen, loop met hand of a'dal omdat ik die wel mooi vindt staan.

Rest Sja light of dawn natuurlijk lijkt me wel wat, maar zie ik neit gebeuren ;)
"Starcaller" vind ik ook nog wel een gave

en natuurlijk "the Argent Champion" op mijn warrior.. wat een Kampioen ook :p

[ Voor 19% gewijzigd door Nibbz op 12-10-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

defiler1974 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:06:
Vergeet niet dat Vanilla en TBC dungeons en levelling "getuned" zijn om sneller doorheen te lopen. Ik weet niet wat patch 4.0 gaat doen voor alle classes, mischien word iedereen wel een stuk sterker van lvl70 tot lvl80 en komt de echte moeilijkheid in Cata dungeons.
Als ik het wel heb is Cataclysm weer terug naar oldschool dungeoneering. Zonder crowd control en mobs marking wipe je onherroepelijk. Goede zaak eigenlijk, tenzij je op lvl 85 ook weer geacht wordt eindeloos random heroics te doen. Dan is het in het begin nog leuk, maar uiteindelijk wordt je het wipen door incompetentie snel zat lijkt me.

Lees zo op de beta forums dat nieuwe WoW spelers die gewend zijn alles te AoE-en en te zergen het zwaar hebben... Een tank met alle mobs op zich valt niet te chainhealen, die gaat gewoon dood.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starcaller inderdaad nice, maar moet je niet mensen mee nemen die black hole niet snappen :P
En light of dawn of bane of the fallen king, heb ik al sinds mei geen zin meer in.

Bored met WoW.
Gistere weer zo'n raid 25man icc en dan alleen gunship op heroic en nog wipen op festergut en rotface ook.
insert 7000 sad faces hier.

Dat je daar kan wipen met 30% buff en iedereen in 264 gear, huilen met de pet op.
Heb ook maar gelijk gezegt ik niet meer mee hoef met die dingen >.<
En dan vroegen ze nog aan me mektheb why arent you much online ?.
Maar het antwoord gegeven ik sinds juni al zit te wachten op Cataclysm en geen zin heb om 3 / 5 bosses per avond te doen.
En dit is een guild waar ik friendrank ben, omdat ik er al best een tijd klaar mee ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de PTR las ik ook dat die 20% dodge debuff weggaat, zou ICC nog makkelijker maken voor de tanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Titles, tsja. Na WotLK zijn er opeens zoveel dat het me wat minder boeit.

Ik gebruik zelf Loremaster; je ziet hem niet zoveel, en ben er (niet zo) stiekem wel trots op dat ik met een char van way rondloop. (al zie je dat op zich niet aan die titel natuurlijk).

Guardian of Cenarius is een goede tweede, gewoon omdat ik druid ben. Champion of the Naaru ben/was ik het meest trots op toen ik hem haalde :P
(uiteraard gehaald vóór de bitch-slap bossnerf die van elke raid een lachertje maakte in de laatste dagen van TBC ;) )

Hand of A'dal vond ik altijd een beetje, eh, "dubieus" klinken (denk aan Herman Finkers die solliciteert als "rechterhand van de directeur" in een bordeel). Maar mensen die hem hebben (ik heb hem net gemist), mogen er wat mij betreft met recht trots op zijn :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Wij extenden dus nu wel al een aantal weken, met 2 avonden in de week wipefest ;)

Probleem is niet zozeer de gear of de dps ... het is meer de phases kennen en je er aan houden ... en ervoor zorgen dat idd de spheres op tijd stuk zijn en zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Het meest erge is dat ik Hand of A'dal heb op een alt :O Altijd lastig als je een main change doet. Heb eigenlijk nog steeds spijt dat ik hem op mijn priest nooit ben gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:54:

Ach je hebt ook onder de 6k GS Kingslayer's rotte appels, in onze guild nog iemand die zondag steeds de Yogg+1 kill verneukte (dan weer overaggro, dan weer niet opletten met brain links, etc etc). Gewoon f#cking irritant en het was nog een guildie ook. Ga lekker je moeder pesten als je je focus d'r nie bij kan houden - de volgende keer gaat ie iig niet meer mee.

Nu heb ik inmiddels 3 alts die allemaal 1 achi van een 310 mount af zitten... en ik heb gewoon geen zin meer om het te doen! Teveel apen!

Edit: het was nog een hunter ook btw. Nu weet ik dat die veel threat KUNNEN doen maar als je MD/FD niet gebruikt en toch overaggro'd dan ben je gewoon de grootste nub ooit.

[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 12-10-2010 11:35 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
hangt er van af welke ach je mist ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ergens vind ik dat best jammer, het verwijderen van titels. Geef dan je character een mega debuff als je als 80 die dungeon ingaat dat het speelt alsof je weer in de 'oude tijd' zit (systeem van City of heroes werkt zo), nu komen er langzaam steeds meer dingen die nooit meer te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Seraphin schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:24:
Titles, tsja. Na WotLK zijn er opeens zoveel dat het me wat minder boeit.

Ik gebruik zelf Loremaster; je ziet hem niet zoveel, en ben er (niet zo) stiekem wel trots op dat ik met een char van way rondloop. (al zie je dat op zich niet aan die titel natuurlijk).

Guardian of Cenarius is een goede tweede, gewoon omdat ik druid ben. Champion of the Naaru ben/was ik het meest trots op toen ik hem haalde :P
(uiteraard gehaald vóór de bitch-slap bossnerf die van elke raid een lachertje maakte in de laatste dagen van TBC ;) )

Hand of A'dal vond ik altijd een beetje, eh, "dubieus" klinken (denk aan Herman Finkers die solliciteert als "rechterhand van de directeur" in een bordeel). Maar mensen die hem hebben (ik heb hem net gemist), mogen er wat mij betreft met recht trots op zijn :)
Hand of A'dal is eigenlijk niets bijzonders aangezien je die "gratis" kreeg als je een beetje serieus raidde in TBC, maar ik moet zeggen dat ik hem ook alweer een tijdje gebruik. Wel jammer, want vond of the nightfall eigenlijk lekkerder klinken, maar sinds die zergable is weinig boeiend. Knight-captain blijft een goede 2e keus voor mij, maar ja dat zal ook niet meer zo zijn zodra Cata-pvp hit. Kingslayer misschien 1-2 weken gebruikt, toen was de shine eraf en weer terug naar Hand of A'dal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Inferno schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:38:
[...]
Hand of A'dal is eigenlijk niets bijzonders aangezien je die "gratis" kreeg als je een beetje serieus raidde in TBC,
Dat is imho ook het hele punt van die title: geeft aan dat je serieus kon raiden. Ik zou "een beetje" toch wel weglaten, aangezien "de Bitch van SSC" en "de Gek van TK" toch wel serieuze drempels waren voor TBC raiding guilds.

Wij kwamen er indertijd met een casual raiding guild eigenlijk niet voorbij. Welgeteld 1 kill op de valreep pre-nerf op Vashj, Kael nooit neergekregen. Wel met relatief gemak door MH (archie niet neer) en BT (illidan neer na 2.4 nerf).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:33:
Edit: het was nog een hunter ook btw. Nu weet ik dat die veel threat KUNNEN doen maar als je MD/FD niet gebruikt en toch overaggro'd dan ben je gewoon de grootste nub ooit.
Tweede hunter in de raid gister was ook zo'n geval. Na 3 pogingen Saurfang HC (met 3 range DPS 280k health wegknallen is iets teveel van het goeie) toch maar op normal gedaan, presteert hij het gewoon agro te pakken van Saurfang en gewoon niets doen dan in raid 'OMG AGRO NOOB TANK!' te gillen.

Kijk ik later screenshots na, is het dezelfde hunter die een week of 2 geleden op Rotface doodleuk Aspect of the Pack aan liet staan tijdens gevecht (waar ik dus voor gekicked werd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:57:
[...]

Tweede hunter in de raid gister was ook zo'n geval. Na 3 pogingen Saurfang HC (met 3 range DPS 280k health wegknallen is iets teveel van het goeie) toch maar op normal gedaan, presteert hij het gewoon agro te pakken van Saurfang en gewoon niets doen dan in raid 'OMG AGRO NOOB TANK!' te gillen.

Kijk ik later screenshots na, is het dezelfde hunter die een week of 2 geleden op Rotface doodleuk Aspect of the Pack aan liet staan tijdens gevecht (waar ik dus voor gekicked werd).
Gezellig, ik hoop ze het raiden zo moeilijk maken dat ze al die retards hun subscribtion stopzetten en er weer behoorlijk gespeeld kan worden.
Wat kan ik me opwinden om dat soort dingen >.<
Helemaal in icc met 30% buff en dan nog gewoon wipen op marrowgar ( zag ik gistere bij een vriend van me die in een pug zat ) echt gewoon L.O.L

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 12-10-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ben momenteel beetje gestopt met wow. omdat cata toch bijna komt en het geen nut heeft om icc te halen op dit moment. voor rest doe ik eigelijk alleen nog maar WG op mijn rogue.

Lijkt me wel leuk om weer beetje te cc te gebruiken in instances. Op lvl 70 speelde ik vooral met mijn warlock. had toen zelfs nog een succabus seduce macro voor in instances. Toen was het ook nog van " LF warlock for mecha" enzo. Nu heb je de onzin dat elke class elke buff brengt. maakt buffs een beetje nutteloos :S hadde ze net zogoed allemaal passieve aura's van kunnen maken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

Mektheb schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

Gezellig, ik hoop ze het raiden zo moeilijk maken dat ze al die retards hun subscribtion stopzetten en er weer behoorlijk gespeeld kan worden.
Wat kan ik me opwinden om dat soort dingen >.<
Helemaal in icc met 30% buff en dan nog gewoon wipen op marrowgar ( zag ik gistere bij een vriend van me die in een pug zat ) echt gewoon L.O.L
Quoted for truth.. XD

Hopelijk is cata een SLACK filter...

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Voor onze lock lezers. Met drie stuks heirloom en mijn affliction spec stond ik onderaan in de dps lijst in the deadmines. De paladin met blues en greenies had bijna twee keer zoveel keer damage. Voordat ik goed en wel mijn dots kon opzetten was mijn target al weer dood. Ik heb mijn mana nu wel beter onder controle. Ben van destruction overgegaan naar affliction. Rotatie (voor zover je daar over kan spreken) is

Send Imp
Curse of Agony
Corruption
Immolate
Life Tap (If full Heath)
Drain Life (If Glyph of Corruption is acquired use Shadow Bolt when it Procs)
Drain Soul

Van wowwiki overgenomen. Ik hoor graag tips, mijn ervaring (op mijn main als tank) was dat de heirloom dragers altijd bovenaan stonden. Of ben ik teveel eisend als beginnende lock? :P
Vivaladen schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:17:
verder alles goed hier met iedereen?
We hebben hetzelfde wapen. Die heb ik ook recent kunnen looten in PoS. Ik ben me nu aan het focussen op een lock. Ik ben ff klaar met het tanken op mijn main. Zie: http://eu.wowarmory.com/c...?r=Anachronos&cn=Snorloos

[ Voor 33% gewijzigd door HawVer op 12-10-2010 12:07 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zien jullie dit mooie screenshot en dan met name het water?

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/october/waterengine1_small.jpg

Ook dat zit in patch 4.0.1 dat wij morgen op de EU servers gaan krijgen :D

Aldus MMO-Champion :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:08:
Zien jullie dit mooie screenshot en dan met name het water?

[afbeelding]

Ook dat zit in patch 4.0.1 dat wij morgen op de EU servers gaan krijgen :D

Aldus MMO-Champion :)
Nice ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:35:
hangt er van af welke ach je mist ;P
Het is natuurlijk nooit de makkelijkste :P
Yogg+1 danwel Sindragosa heroic (op 1 char Yogg nog, op m'n priest en rogue moet ik OF Yogg+1 OF Sindi nog) maar we hebben tegenwoordig niet genoeg mensen met brains meer online om het voor mij nog aantrekkelijk te maken zo'n run mee te doen ik weet hoe het gaat... ergste is de grootste failers zeuren het hardste om dit soort runs :F

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawVer schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:07:
Voor onze lock lezers. Met drie stuks heirloom en mijn affliction spec stond ik onderaan in de dps lijst in the deadmines. De paladin met blues en greenies had bijna twee keer zoveel keer damage. Voordat ik goed en wel mijn dots kon opzetten was mijn target al weer dood. Ik heb mijn mana nu wel beter onder controle. Ben van destruction overgegaan naar affliction. Rotatie (voor zover je daar over kan spreken) is
Maak je op dat lvl absoluut nog geen zorgen, sommige classes hebben op lage lvl al aardig wat AoE en gaan automatisch 2x zoveel damage doen. Op jou lvl deed ik amper mee dan shadowbolt spammen (5 punten improved shadowbolt en bane) met immolate en Corruption (agony bouwt heeeeeeel traag op, ik gebruik eerder curse of weakness, handig voor tank en melee).

Op 20 krijg je Rain of Fire, je AoE en subuccus, persoonlijk vond ik die wat beter qua damage (zolang tank agro heeft kan ze lekker doormeppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
HStyles schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:04:
Ben momenteel beetje gestopt met wow. omdat cata toch bijna komt en het geen nut heeft om icc te halen op dit moment. voor rest doe ik eigelijk alleen nog maar WG op mijn rogue.

Lijkt me wel leuk om weer beetje te cc te gebruiken in instances. Op lvl 70 speelde ik vooral met mijn warlock. had toen zelfs nog een succabus seduce macro voor in instances. Toen was het ook nog van " LF warlock for mecha" enzo. Nu heb je de onzin dat elke class elke buff brengt. maakt buffs een beetje nutteloos :S hadde ze net zogoed allemaal passieve aura's van kunnen maken ....
Ben op TBC nooit verder gekomen dan Kara :$

Daarentegen was op bepaalde gevechten CC echt een must, zeker in het begin.

Probeer (in het begin) Moroes eens om te leggen zonder de ondooie sidekicks maar goed te controleren.

De shackle undead macro heb ik nog steeds ergens staan (en staat nu te verstoffen).

(jammer dat ze de attunement er toen uitgehaald hebben, 60% noobs meer in 1 dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:16:
[...]

Maak je op dat lvl absoluut nog geen zorgen, sommige classes hebben op lage lvl al aardig wat AoE en gaan automatisch 2x zoveel damage doen. Op jou lvl deed ik amper mee dan shadowbolt spammen (5 punten improved shadowbolt en bane) met immolate en Corruption (agony bouwt heeeeeeel traag op, ik gebruik eerder curse of weakness, handig voor tank en melee).

Op 20 krijg je Rain of Fire, je AoE en subuccus, persoonlijk vond ik die wat beter qua damage (zolang tank agro heeft kan ze lekker doormeppen).
Bedankt voor je antwoord! :) Dan ga ik ff snel doorlevelen. Zit op 19 nu.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:20:
[...]
Ben op TBC nooit verder gekomen dan Kara :$
Daarentegen was op bepaalde gevechten CC echt een must, zeker in het begin.
Probeer (in het begin) Moroes eens om te leggen zonder de ondooie sidekicks maar goed te controleren.
De shackle undead macro heb ik nog steeds ergens staan (en staat nu te verstoffen).
(jammer dat ze de attunement er toen uitgehaald hebben, 60% noobs meer in 1 dag)
SCC trash op de platformen was ook een CC feest. Vooral als iemand weer eens niet oplette en een verkeerde targette of AE damage ging doen.

Ik heb helaas Hand of A'dal niet, toen de attunement werd weggehaald wilde de halft niet meer naar SSC, omdat BT en MH veel makkelijker en betere gear waren. Uiteindelijk redelijk ver gekomen, maar dus nergens de eindbazen gedaan, behalve Zul'aman met een kleiner groepje wat fanatiekere spelers. Proberen de grote guilds op de server te verslaan en daar ook grotendeels in slagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
ragged schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:05:
[...]
Hopelijk is cata een noob filter...
Noob filter vind ik dan weer zo ... triest. Er zijn mensen bij die heel graag willen, maar het gewoon nog niet begrijpen.

Ik hoop eerder dat het een slack filter wordt... Zoals je nu full ICC gegearde mensen hebt die in randoms gewoon verwachten dat de 'noobs' ze er doorheen carry-en foor hun frosties. Kingslayer healers die het een nieuw beginnende tank niet gunnen om een heroicje doen... ICC25 DPS die er geen fuck om geeft dat een tank niet op 'zijn' target zit en geen threat-meters in de gaten houden... of nog erger ... ICC geared DPS die queuen als tank en verwachten door een heroic gehealed te worden door een verse healer, terwijl zij niet defcapped rondlopen.

In mijn ogen zijn dat de mensen die geen respect hoeven te verdienen en ik denk dat Cata deze mensen en hun mentaliteit flink de waarheid zal vertellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

detheavn schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:29:
[...]

Noob filter vind ik dan weer zo ... triest. Er zijn mensen bij die heel graag willen, maar het gewoon nog niet begrijpen.

Ik hoop eerder dat het een slack filter wordt... Zoals je nu full ICC gegearde mensen hebt die in randoms gewoon verwachten dat de 'noobs' ze er doorheen carry-en foor hun frosties. Kingslayer healers die het een nieuw beginnende tank niet gunnen om een heroicje doen... ICC25 DPS die er geen fuck om geeft dat een tank niet op 'zijn' target zit en geen threat-meters in de gaten houden... of nog erger ... ICC geared DPS die queuen als tank en verwachten door een heroic gehealed te worden door een verse healer, terwijl zij niet defcapped rondlopen.

In mijn ogen zijn dat de mensen die geen respect hoeven te verdienen en ik denk dat Cata deze mensen en hun mentaliteit flink de waarheid zal vertellen :p
Ok..Slack filter dan. ^^

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Al tijden gestopt tot TK heb ik gespeeld daarna begonnen met levellen IRL :P vind nog steeds naxx in vanilla het leukste / moeilijkste. Met 40 man in t2 / t2,5 :P

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-06 21:13

John

🚀

Jammer dat de EU ook geen patch krijgt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
bilzard schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:41:
Jammer dat de EU ook geen patch krijgt vandaag.
Zal morgen wel komen, en anders volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:46:
[...]

ik ga er vanuit dat hij morgen komt (is toch meestal zo, vandaag USA, woensdag EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 16:36
Europe krijgt altijd op woensdag patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Dice schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:46:
[...]

Voorheen was het altijd zo dat de US of A en de EU in dezelfde week de upgrade kregen(wat mij bekent is). Lijkt me niet dat het nu anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ligt aan het aantal bugs/issues waar ze tegenaan lopen. Het is al eerder voorgekomen dat een patch een week moest wachten voor hij in EU live ging.

Maar goed ... Ik wil 'm morgen ... Ook al zit ie vol met bugs :p

[ Voor 1% gewijzigd door detheavn op 12-10-2010 12:54 . Reden: geen gevoel voor tijd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ragged schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:05:
Hopelijk is cata een noob filter...
Dus jij wilt geen nieuwe spelers erbij in World of Warcraft?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:55:
Een noob, nieuwe spelers zijn newbie ;) Groot verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:18

junglebeast

hier staat iets

Weekly Maintenance, 13/10
This Wednesday there will be an extended maintenance to apply patch 4.0.1.

http://status.wow-europe.com/en/alert

Ben benieuwd of die shared raid lockout gaat werken met de huidige content. Wellicht dat ik dus voorlopig alleen de ICC25 HM's ga doen op een zaterdag en geen 10m's meer.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197061

Weet niet of het al is gevraagd, maar kan je na de 4.0 patch ook nog JP farmen. Of kan dat alleen vandaag nog?

FF ivm mijn agenda deze week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:05:
Ben benieuwd of die shared raid lockout gaat werken met de huidige content. Wellicht dat ik dus voorlopig alleen de ICC25 HM's ga doen op een zaterdag en geen 10m's meer.
Ik verwacht een stormvloed aan forumberichten, een pug fail op 10m kan je nu compenseren door nog een ICC25 te doen, maar wordt het nu een wipfest bij saurfang -> einde raid -> lockout voor de rest van de week.
Niemand gaat nog ICC's joinen bij 4/12 plat, of zelfs 6/12, die raids zijn al direct ten einde. En het gros wat nu nog fout gaat voor die bosses..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:01:
[...]

n00b en newbie betekent, volgens mij, gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
[...]
Om toch maar even te ant-humpen:
Newbie or Noob is a slang term for a novice or newcomer, or somebody inexperienced in any profession or activity. Contemporary use can particularly refer to a beginner or new user of computers, often concerning Internet activity, such as online gaming. It can have derogatory connotations, but is also often used for descriptive purposes only, without a value judgment.
Verderop:
Two related terms are "newb", a beginner who is willing to learn; and "noob" (often spelt "n00b" or "nub"), a derogatory name. "noob" was among candidates for the one-millionth English word selection by the Global Language Monitor.
Source: Wikipedia: Newbie

Dus ja ... Een noob en newbie zijn 2 verschillende dingen, maar in eerste instantie betekenen ze hetzelfde... Een beetje vergelijkbaar hoe het woord 'gay' (als in vrolijk) uiteindelijk opgevat wordt als homosexueel :p

Mensen zijn redelijk beinvloedbaar... Als een woord maar vaak genoeg in een bepaalde context gezet word, dan zal het ook een andere betekenis (in het geval van noob een negatieve bijklank) krijgen :|

Dus ik gebruik het woord noob zelf liever niet, aangezien ik het na 16 nog steeds zie als nieuweling... :)

Anyway ... back ontopic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 09:13
[...]

ik denk meer aan hun attitude of gewoon dat ppl die dommer zijn dan een ezel (maar wil niet elitist overkomen hoor)
Het valt me op dat de "noobs" dat woord het meest gebruiken, ofwel balk in hun oog. of dat het gewoon een ordinair scheldwoord is geworden

edit: me post is wel overbodig nu ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Ketho op 12-10-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

Rakkerzero schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:55:
[...]

Already changed.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:14:
Om toch maar even te ant-humpen:
Backflip-double-overhead-ant-hump.

Vind de Nederlandse versie toch wat makkelijker :P
De term moet niet verward worden met "n00b" of "noob", dit zijn spelers die al meer ervaring hebben, maar zich toch op hetzelfde niveau bevinden als een "newbie".
Er is ergens een best leuke guide over, n00b, newbie en nub (iemand met veel ervaring op een laag lvl character met enkel wat ontwetendheid van zijn/haar class).

Mooi voorbeeld:
n00b: DUDE BOOST ME PLZ KKTHX?
Newbie: You have any tips or perhaps can help me on this quest, i really have no idea what to do?
nub: I've done this quest a million times, but always as DPS. Tips for a tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Aan de ene kant ben ik het compleet eens met al het bovenstaande ivm cata / noobs. Ook ik hoop dat de moeilijkheidsgraad eens flink omhoog wordt gegooid (al heb ik er mijn twijfels over).

Aan de andere kant valt het me wel op hoe "liberaal" er soms met de term wordt rondgestrooid.
2 Voorbeeldjes:

Ik was afgelopen weekend aan't levelen op mn pala*
Toen ik 58 was gedinged uiteraard meteen door naar Outland, echter had ik nog een pala class q uitstaan waarvoor je naar ST moet. Scourgebane trinket als reward: 140 AP tegen demon / undead is wel erg leuk in HFP. Dus ik toch maar ff naar ST toe. Omdat ik nog wat dingen moest doen voordat ik op weg kon (was in UC op dat moment), gooide ik alvast een vraag in trade of er een aardige mage mij voor 10g naar Stonard wilde portallen; vanaf daar is het nog een klein stukje hobbelen. Meteen daarna werd ik voor noobcake uitgemaakt omdat ik gvd gewoon de portal naar Badlands Blasted Lands (stomme typo) "moet" gebruiken. Ja, hallo, ik weet van die portal. Ik wil niet naar outland, dankuwel. Ja, ik weet dat ik vandaar ook naar ST kan lopen, maar Stonard is sneller, als ik een mage blij kan maken met 10g voor 5sec werk is het mooi toch? Om daar nou meteen het predikaat noob voor te krijgen :/

5 leveltjes later liep ik door HFP en vond ik het tijd worden om die lvl 63 elite giants eens te leren wie de baas is. In tankspec prima te doen als pala, maar er zijn ook andere mensen op de wereld server die het wellicht niet solo kunnen (rogues of zoiets), en met een dps-ert erbij gaat het toch weer sneller. Dusch vrolijk in /general gevraagd wie er mee wilde. Reactie: "doe het solo, noob". Dankuwel, dat zal ik zeker doen, help me hieraan herinneren als u in /trade loopt te smeken om een tank voor [insert instance]. :F

Moraal: alles / iedereen dat tegenwoordig niet 100% voldoet aan andermans verwachtingen / ideeën lijkt per direct het predikaat "noob" te krijgen. Niet hier op't forum gelukkig (er wordt immers altijd onderbouwing gegeven), maar ingame heb ik zo het idee dat héél veel tanks / healers straks de huid volgescholden gaan krijgen omdat er zowaar een wipe in 5man normals voorkomt.
(en je moet toch gewoon lekker kunnen aoe-en? gaat veel beter dan single target dps, en als lock gebruik ik altijd searing pain als singletarget nuke, SB heeft zo'n lange casttijd).

*OMG hoe gaaf zijn pala's! Dit zou wel eens mn main (drood) kunnen verstoten. :p

[edit]

OK, voor de TLDR versie:
Ketho schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:20:
[...]
ik denk meer aan hun attitude of gewoon dat ppl die dommer zijn dan een ezel (maar wil niet elitist overkomen hoor)
Het valt me op dat de "noobs" dat woord het meest gebruiken, ofwel balk in hun oog. of dat het gewoon een ordinair scheldwoord is geworden
QFT :o

[ Voor 8% gewijzigd door Seraphin op 12-10-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Ik denk juist dat een hele hoop DPS'ers de huid volgescholden krijgt omdat ze bepaalde spells niet op hun bars hebben, of onterecht als tanks denken dat het nog steeds ok is om overal te thunderclappen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Ach met alle raidwijzigingen zijn icc pugs toch niet al te makkelijk meer lijkt me. Vraag me af of we deze week LK hc nog soepel om kunnen leggen met alle wijzigingen.
Zit nog steeds te wachten tot ik eens goed roll heb om de mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:27:
[...]
Vind de Nederlandse versie toch wat makkelijker :P
[...]
Dat is ook de reden waarom ik de nederlandse wikipedia er niet bij gegrepen heb. Daar heb je het vergelijk niet echt waar de oorsprong van het woord ligt, de uitleg is daar verre van compleet. Maar goed, een quadruple-salto-triple-screw-piledriver-ant-hump verder zijn we nog steeds bij hetzelfde. Een noob blijft voor mij een newbie, omdat dat de originele interpretatie ervan is :)

Als ik mensen duidelijk wil maken dat ze irritant zijn, dan doe ik dat wel op een originelere manier dan noob :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-06 16:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:11:
[...]

Ik verwacht een stormvloed aan forumberichten, een pug fail op 10m kan je nu compenseren door nog een ICC25 te doen, maar wordt het nu een wipfest bij saurfang -> einde raid -> lockout voor de rest van de week.
Niemand gaat nog ICC's joinen bij 4/12 plat, of zelfs 6/12, die raids zijn al direct ten einde. En het gros wat nu nog fout gaat voor die bosses..
Leuker nog; de eerste paar weken gaat men doodleuk de difficulty op Heroic zetten voor Lootship.. om er dan achter te komen dat ze niet terug kunnen switchen. Dus 3/12 lijkt mij de meer voorkomende raid in het begin.
Anoniem: 312121 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:43:
Ach met alle raidwijzigingen zijn icc pugs toch niet al te makkelijk meer lijkt me. Vraag me af of we deze week LK hc nog soepel om kunnen leggen met alle wijzigingen.
Zit nog steeds te wachten tot ik eens goed roll heb om de mount :)
Wij gaan het iig proberen. Maar ik weet nu al dat paladins en warriors een stuk minder damage gaan doen op de adds dan vroeger, mischien dat onze singletarget dps hoger ligt tho. Maar ben benieuwd hoe het allemaal gaat zijn, ik vrees dat ik mijn redelijk standaard top-3 positie op de damage meters wel ga verliezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Kees op 12-10-2010 13:49 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Kees schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

Leuker nog; de eerste paar weken gaat men doodleuk de difficulty op Heroic zetten voor Lootship.. om er dan achter te komen dat ze niet terug kunnen switchen. Dus 3/12 lijkt mij de meer voorkomende raid in het begin.

[...]

Wij gaan het iig proberen. Maar ik weet nu al dat paladins en warriors een stuk minder damage gaan doen op de adds dan vroeger, mischien dat onze singletarget dps hoger ligt tho. Maar ben benieuwd hoe het allemaal gaat zijn, ik vrees dat ik mijn redelijk standaard top-3 positie op de damage meters wel ga verliezen.
ik wist dat ze de 10man / 25 man gelijk gingen trekken (dus 1x 10 man doen, kun je dei week niet meer 25man doen) maar dit is dus ook zo voor de heroics?

van tevoren beslissen of je een 10man, 25man, 10man HC of 25man HC wilt gaan doen.. lekker is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet alleen nog even inlezen hoe precies nu de loot veranderd, deze worden dus gelijk gesteld, maar wordt het dan beide 264 gear en heroic 277, of 251/264?
NMe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:53:
Terugswitchen kan wel, maar vervolgens weer naar heroic switchen kan alleen met de groep waarvoor je op heroic gelockt bent. Je kan dus wel op woensdag heroic lootship doen met groep A en dan op donderdag normal Saurfang met groep B, maar je kan niet op donderdag heroic Saurfang doen met groep B. Wat wél kan is op donderdag heroic Saurfang doen met diezelfde groep A waarmee je ook heroic lootship gedaan hebt. Voor de meeste pugs is het dus geen enkel probleem, want de enige heroic die ze doen is heroic lootship. :)
Ok.. dus ik moet nog meer doorlezen :P Raid-ID's gaan dus ook verdwijnen? :$

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Terugswitchen kan wel, maar vervolgens weer naar heroic switchen kan alleen met de groep waarvoor je op heroic gelockt bent. Je kan dus wel op woensdag heroic lootship doen met groep A en dan op donderdag normal Saurfang met groep B, maar je kan niet op donderdag heroic Saurfang doen met groep B. Wat wél kan is op donderdag heroic Saurfang doen met diezelfde groep A waarmee je ook heroic lootship gedaan hebt. Voor de meeste pugs is het dus geen enkel probleem, want de enige heroic die ze doen is heroic lootship. :)
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:53:
[...]

Moet alleen nog even inlezen hoe precies nu de loot veranderd, deze worden dus gelijk gesteld, maar wordt het dan beide 264 gear en heroic 277, of 251/264?
Gear blijft precies zoals het nu is, wat het dubbel zuur maakt dat je niet meer 25-man én 10-man kan doen.
Ok.. dus ik moet nog meer doorlezen :P Raid-ID's gaan dus ook verdwijnen? :$
Volgens mij niet, met het oog op de manier waarop heroic bosses er wel nog gebruik van maken. Maar voor pugs is het niet meer relevant, die kijken gewoon naar welke bosses ze zelf neer hebben en welke bosses de groep die ze joinen neer hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 12-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:52:
[...]

ik wist dat ze de 10man / 25 man gelijk gingen trekken (dus 1x 10 man doen, kun je dei week niet meer 25man doen) maar dit is dus ook zo voor de heroics?

van tevoren beslissen of je een 10man, 25man, 10man HC of 25man HC wilt gaan doen.. lekker is dat
Ja alsof ik me al niet genoeg verveel in icc, 1avond clear je de hele bende en dan kan ik niet eens een 10man doen daarna.
Ach we kunnen zeuren wat we willen.

komt vast wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
[...]
Zit als warrior nu een paar dagen op de PTR en damn... tis lastig als warrior.. volledig nieuwe rotatie om te leren, daar bovenop is de damage generfed als achterlijk. ben van 6.5k AP naar 4.5k gegaan vanwege de wijzigingen in de talent tree en dat is duidelijk terug te zien in de DPS die ik er kan uitgooien.

Helaas niet veel tijd meer om te oefenen, morgen is de patch. Wel overigens ga ik over de 10k JP krijgen, had vorige week al 9500 toen ik op de PTR terecht kwam, en ondertussen alweer een berg instances gedaan (icc10/25, ulduar10/25, totc10/25, RS25) - heb trouwens afgelopen donderdag herald of the titans nog snel gehaald - yay

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DrFlash schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:57:
[...]

Zit als warrior nu een paar dagen op de PTR en damn... tis lastig als warrior.. volledig nieuwe rotatie om te leren, daar bovenop is de damage generfed als achterlijk. ben van 6.5k AP naar 4.5k gegaan vanwege de wijzigingen in de talent tree en dat is duidelijk terug te zien in de DPS die ik er kan uitgooien.
Vergeet niet dat de talent trees getuned zijn voor 85 en dat je nu ook kan reforgen, reglyphen en regemmen voor stats die belangrijk voor je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
NMe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

Vergeet niet dat de talent trees getuned zijn voor 85 en dat je nu ook kan reforgen, reglyphen en regemmen voor stats die belangrijk voor je zijn.
regemmen,reglyphen is gedaan uiteraard aangezien al m'n arp gems crit werden waar ik al ver over de softcap zit. dat allemaal vervangen door str. m'n arp op de gear werd haste, ik kan dat nog reforgen, maar 2k AP ga ik echt niet meer goed maken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Is het ook niet zo dat dps op het laatst (nu dus) in WotLK eigenlijk volkomen uit balans was en dat ze dat nu proberen terug te halen ?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.