![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 04-10-2010 23:43 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 315662
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 04-10-2010 23:43 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2010 16:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus dan heb ik 2 opties:Mektheb schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:48:
[...]
Beide mag niet, het is niet van jouw staat niet op jouw naam.
kan je dus ook voor gebanned worden.
Dus nee die kan je niet aanpassen tenzij je gelijk wilt ze hem bannen. ik heb ook een accoutn van een vriend van mij.
Kan er niks mee behalve 2 subscriptions betalen >.<
Met de invoering van battle.net zijn de gegevens overgenomen van mijn wow account (die de andere jongen dus gemaakt heeft en daar zjin naam heeft ingezet). Daar kon ik niks aan aanpassen, alleen me woonplaats + email veranderen.Anoniem: 345994 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:47:
3 jaar geleden overgenomen?
Het hele battle.net login en Real ID is er nog geen 3 jaar volgens mij?
Zolang jij je eigen e-mail adres hebt gebruikt voor je battle.net login zijn je gegevens van Real ID toch ook gewoon accuraat?
13:37
Anoniem: 345994
Ik ben gestopt met spelen voor Battle.net ingevoerd werd en heb later een Battle.net account gemaakt met mijn info, inclusief naam etc.DarkUnreal schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:53:
Met de invoering van battle.net zijn de gegevens overgenomen van mijn wow account (die de andere jongen dus gemaakt heeft en daar zjin naam heeft ingezet). Daar kon ik niks aan aanpassen, alleen me woonplaats + email veranderen.
En ja mijn email adres klopt, alleen de voor en achternaam niet.. die worden dus ook ingame getoond.. daarom wil ik die gewijzigd hebben
Heb net even ingelogt op battle.net maar kan daar alles aanpassen, behalve mijn voor en achternaam.. opnieuw mergen zal denk ik ook niet werken he?Anoniem: 345994 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:59:
[...]
Ik ben gestopt met spelen voor Battle.net ingevoerd werd en heb later een Battle.net account gemaakt met mijn info, inclusief naam etc.
Dus ik heb eerst een Battle.net account gemaakt, en toen pas mijn WoW account gemerged.
Daarnaast heeft een vriendin van mij een oude account van mij waar ik RAF mee deed (gemaakt onder mijn naam) overgenomen en in haar net aangemaakt Battle.net account gezet met haar persoonlijke info en zij staat toch ook gewoon met haar naam in mijn Real ID.
Anoniem: 345994
Dezelfde naam dus als je even in de guild tab gekeken had (Ketho).JKorsten schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:13:
Ketho, wat is jou naam ingame, ik heb de items gekregen, maar was ze allemaal aan het binnenhalen en toen ik de items binnenhad was de mail weg. Dus weet niet wie ik het geld moet sturen (21S)
mvg
Neodin
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Anoniem: 63072
Ok, I'm officially fucked.
Klinkt goed.
Als jij joined zal je de instance niet in kunnen komen, als jij RL bent zullen ze marrowgar en LD niet kunnen doen.Rakkerzero schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:13:
[...]
Klinkt goed.
Een ding, waar ik niet echt een antwoord op lees (of ik ben er overheen gelezen), vraag ik me nog wel af.. Stel ik heb in ICC Lord Marrowgar en Lady Deathwhisper gekilled met raidgroup A. Vervolgens ga ik 2 dagen offline. Nu join ik een raidgroup B die Lord Marrowgar en Lady Deathwhisper nog moeten doen. Betekent dit dan voor mij dat ik deze raid niet kan joinen of betekent dit voor de raid dat ze Lord Marrowgar en Lady Deathwhisper niet kunnen doen?
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
[ Voor 10% gewijzigd door marshallq op 02-10-2010 11:16 ]
Kan helaas alleen naar een vanilla account , als je een tbc / wotlk account heb kan dat dus niet ( ja raar maar waar )marshallq schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:12:
Hoi, ik heb ook weer eens zin om te spelen, iemand die mij een scroll of resurrection wil geven? Accountnaam is marshallq.
Bvd
Pff waardeloos systeemMektheb schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:13:
[...]
Kan helaas alleen naar een vanilla account , als je een tbc / wotlk account heb kan dat dus niet ( ja raar maar waar )
Gewoon een gamecardje dus
Wees blij. Het had ook februari kunnen zijn.Anoniem: 377918 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:53:
Nee.. alsjeblieft niet 7 december... nog langer b0red zijn
Anoniem: 363533
Dit probleem heb ik ook gehad hoewel dit voor het hele Battle.Net RealID gebeuren was. De enigste manier waarop je dit kan rechtzetten is een webform invullen bij de support website en een kopie van je paspoort/ID kaart inscannen. In mijn geval duurde het zo'n twee weken voordat alles geregeld was.DarkUnreal schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:53:
Net een nieuw topic begonnen.. dan stel ik deze vraag even opnieuw in het nieuwe topic (want niemand zal nog door de oude bladeren toch?)
[...]
Dus dan heb ik 2 opties:[...]
- Zeggen dat ik @ start een valse naam heb opgegeven die nu veranderd moet worden
- Niks aan veranderen.. dan maar met een andere naam in het realID gebeuren blijven zitten
Met de invoering van battle.net zijn de gegevens overgenomen van mijn wow account (die de andere jongen dus gemaakt heeft en daar zjin naam heeft ingezet). Daar kon ik niks aan aanpassen, alleen me woonplaats + email veranderen.
En ja mijn email adres klopt, alleen de voor en achternaam niet.. die worden dus ook ingame getoond.. daarom wil ik die gewijzigd hebben
mja.. mss vanavond blizzard maar eens bellen.. probleem uit te leggen (zonder me gebruikernaam door te geven, en met een telefoon te bellen waarmee ik nog nooit naar blizz heb gebeld)
Anoniem: 372535
Bad news everyone! The release date for Patch 4.0.1 is gone from the Streaming Trial Download page and it no longer displays October 5th or October 12th.RichardvdD schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:34:
Kan niet wachten op 4.0Ik hoop dat het 5 oktober al zo ver is, kan niet wachten om op mijn chars met de veranderingen aan de slag te gaan
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 32925
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 02-10-2010 17:10 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Divak op 02-10-2010 17:35 ]
Good news everyone! The latest Cataclysm build changed the version of the game to 4.0.3 instead of 4.0.1, it means that Blizzard is most likely done with PTR builds. Blizzard probably decided to hide the dates just in case something bad happens but I think you can still expect 4.0.1 on live servers very soon, especially with all the recent announcements about it.junglebeast schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:56:
[...]
Bad news everyone! The release date for Patch 4.0.1 is gone from the Streaming Trial Download page and it no longer displays October 5th or October 12th.
Ah ok, interessant! Ben WoW nu aan het installeren...RichardvdD schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:34:
Nu is het juist een goed moment, in Cataclysm moet iedereen naar lvl85 en dan begint iedereen weer opnieuw. Alle talents worden ook omgegooid en sommige classes veranderen heel erg. Dan heb je zeker geen achterstand wat gear betreft. Nu aan het einde van deze expansion op lvl80 is het wel zo dat de eisen voor raids erg hoog zijn, maar daar hoef jij je dan niet druk om te maken.
qua levelen is alleen xp in bg's en mounts op 20 en 40 (en flying mount op 60) belangrijk, later in de game is er wel veel veranderd ja.superbassie schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:39:
[...]
Ah ok, interessant! Ben WoW nu aan het installeren...
Heb ook m'n account gegevens kunnen vinden (heb in 2007 voor het laatst ingelogd zag ik) Kijken of ik m'n lvl60 druid (met rank13 gear, maar dat zal nu wel niet veel meer voorstellen...) en lvl60 warrior onder het stof vandaan kan halen.
Ben btw benieuwd wat ik ga aantreffen...ik heb zo verschrikkelijk veel gemist.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 02-10-2010 20:50 ]
Juist in WotLK heeft blizzard er voor gekozen om gear gemakkelijker beschikbaar te maken voor beginners, alts en dergelijke. Waar je 'vroeger', en in andere games, dan inderdaad nog weken moest grinden in oude content die niemand meer echt speelde kun je nu gewoon emblems verdienen en daarmee tier9 gear kopen (t10 is de actuele tier). Ook zijn er 5-man dungeons toegevoegd met de ICC content patch, en daar dropt gear met een ilvl van 232, dat is óok op het niveau van t9.superbassie schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:39:
[...]
Ah ok, interessant! Ben WoW nu aan het installeren...
Heb ook m'n account gegevens kunnen vinden (heb in 2007 voor het laatst ingelogd zag ik) Kijken of ik m'n lvl60 druid (met rank13 gear, maar dat zal nu wel niet veel meer voorstellen...) en lvl60 warrior onder het stof vandaan kan halen.
Ben btw benieuwd wat ik ga aantreffen...ik heb zo verschrikkelijk veel gemist.
[ Voor 7% gewijzigd door garagaholic op 02-10-2010 21:01 ]
Hehe, volgens mij begint het bij iedereen nu flink te kriebelenRichardvdD schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:34:
Kan niet wachten op 4.0Ik hoop dat het 5 oktober al zo ver is, kan niet wachten om op mijn chars met de veranderingen aan de slag te gaan
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
echt aan de slag kan je nog niet, misschien de talents uitzoeken.RichardvdD schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:34:
Anoniem: 104748
niks, maar het is gewoon een voorbereidingGropah schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:58:
Ik snap iets niet helemaal... Ze gaan de frosties en truimph naar justice points converteren. eerst met een softcap, en later met hard cap. Maar wat kun je met JP tijdens de periode van softcap, als Cata nog niet uit is?
[ Voor 65% gewijzigd door Gropah op 03-10-2010 17:21 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
T9 / T10 gear aanschaffen. De T10 gear pieces zullen iets van 675 JP, 1100 JP worden. Dus als je nog geen volledige T10 hebt en je blijft tegen de 4000 JP hangen kun je er telkens wat bijkopen (of alles gelijk in 1 keer).Gropah schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:58:
Ik snap iets niet helemaal... Ze gaan de frosties en truimph naar justice points converteren. eerst met een softcap, en later met hard cap. Maar wat kun je met JP tijdens de periode van softcap, als Cata nog niet uit is?
Die crapzooi heb ik ook vorige week gehad. Tijd was nog lang niet verstreken en ik werd opeens gedismountGropah schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 15:21:
[..] was nog maar halverwege tijd, werd ik al dismounted van die ram))
Dit zou dus betekenen dat je 3 dagen minimaal bezig moet zijn met brewfest om die title te halen? Of heb ik manieren gemist om tokens te verdienen?
[ Voor 1% gewijzigd door temp00 op 03-10-2010 20:14 . Reden: verkeerde link ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Lijkt mij dat je de huidige emblem of frost / triumph / whatever rewards er ook gewoon mee kan kopenAnoniem: 315662 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:51:
[...]
niks, maar het is gewoon een voorbereiding
Alleen de eerste keer dat je 'm kapot maakt. Krijg je een item met quest eraan.temp00 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:08:
[...]
Volgens mij dropped Coren Direbrew zo nu en dan ook een quest waarmee je wat tokens kan verdienen.
Surfin' paradise!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 16% gewijzigd door sabriel op 04-10-2010 08:35 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
[ Voor 18% gewijzigd door HawVer op 04-10-2010 08:40 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Als je mages enigzins fatsoenlijk zijn wel joh, living bomb op alles. Eventueel doet je druid healer ook even wat dps als de spirits spawnen, op dat moment krijgt namelijk toch alleen de tank damage. Ook belangrijk: niet groupen! Als een spirit niet op tijd dood gaat explodeert hij in de raid als je groupt, anders alleen op degene met aggro.sabriel schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 08:31:
Is het de bedoeling dat de spirirts al in de lucht sterven (wat ik heb gelzen zijn het er 10 met 64k HP) ?
Met 3 ranged DPS ga je dat volgens mij niet redden.
Soaken zou je kunnen doen doen maar een van de mages op de eerste spirit wave te laten gaan die zo met zijn AOE aggro trekt van alles. Als ze naar beneden komen: ice block. Volgende wave herhaal je hetzelfde met de andere mage. Ik weet niet of je een hunter met deterrence hetzelfde kan laten doen. Ik zou het sowieso niet aanraden, de normale manier geeft je meer controle over de fight.ANderen spreken weer over een soak-tank, wat mij het makkelijkst lijkt, echter hoe krijg je dan alle spirits op die betreffende tank. En hoorde zelfs iets over kiten.
Dat vraag je vlak nadat je zegt dat incoming damage een probleem is?En moet ik als disc in P3 nog steeds shields casten of ga ik nu over naar full healing.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is een mogelijkheid maar als je mages het niet redden om alle spirits op tijd neer te krijgen is het alleen maar onnodige raid damage. Dus dan zou je ze beter kunnen single targetten.NMe schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:19:
[...]
Als je mages enigzins fatsoenlijk zijn wel joh, living bomb op alles. Eventueel doet je druid healer ook even wat dps als de spirits spawnen, op dat moment krijgt namelijk toch alleen de tank damage. Ook belangrijk: niet groupen! Als een spirit niet op tijd dood gaat explodeert hij in de raid als je groupt, anders alleen op degene met aggro.
[...]
Soaken zou je kunnen doen doen maar een van de mages op de eerste spirit wave te laten gaan die zo met zijn AOE aggro trekt van alles. Als ze naar beneden komen: ice block. Volgende wave herhaal je hetzelfde met de andere mage. Ik weet niet of je een hunter met deterrence hetzelfde kan laten doen. Ik zou het sowieso niet aanraden, de normale manier geeft je meer controle over de fight.
Kiten zou je door de ranged mensen moeten laten doen. Als ze niet alle spirit neer krijgen, krijgen ze een aggro warning. In principe kunnen ze met blink en disengage wegkomen van de explosie maar dat vergt nogal wat controle. Ik zou daar niet op rekenen.
[...]
Dat vraag je vlak nadat je zegt dat incoming damage een probleem is?Shield = win, disc priests zijn geweldig in deze fight, zeker in P3.
Kan een 'reactie' zijn op al de vage dingen die 'we' van de kiddies zien over 't algemeen. Nu we in de GoT guild ook lekker aan 't levellen zijn, zie we ook veel mensen die op alles wat los en vast zit needen. Nu is dat gelukkig nog low-level, en maakt het niet zo'n groot verschil, maar het blijft irritantSinergyX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:10:
Ik heb een rare nieuwe hype in heroic dungeons gevonden, belachelijk overgearde mensen gaan opeens needen op alles paars en eenmaal binnen DE'en ze de items. Zo in ToC en de ICC dungeons al belachelijk veel items verloren, zelfs 219 tank-mace en 232 tank-axe uit HoR gingen naar een rogue toe met over de 6k GS.
Votekick en nieuwe mensen binnenhalen, maar dit gaat echt gewoon nergens meer over
Er zijn behoorlijk wat opties om te 'soaken' zonder healers te strainen. Zoals je zelf zegt, een feral druid kan lekker soaken. Eerder gezegd, mages met iceblock kunnen goed soaken. Maar ook shadow priests kunnen vrij makkelijk aggro trekken met AoE en dan met dispersion maar 10% dmg pakken.WillemsTM schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:30:
[...]
Dat is een mogelijkheid maar als je mages het niet redden om alle spirits op tijd neer te krijgen is het alleen maar onnodige raid damage. Dus dan zou je ze beter kunnen single targetten.
Wat wij altijd doen op 10 en 25 man normal is LK van de ene naar de andere kant van de map kiten. Na elke spirit wave. Op dat moment laten we een hunter een trap in het midden van de map plaatsen en de aangewezen soaker alle spirits soaken. Aangezien je healers het wat rustiger hebben met alle inkomende raid damage zouden ze de soaker met weinig moeite up kunnen houden. Ikzelf (speel feral druid) ga meestal in bear form met survival instincts, barkskin, enrage en frenzied regen 1 rondje soaken en heb dan praktisch geen heals nodig als ik 1 shield up heb. Als iedereen van de meeloopt zonder teveel fouten te maken met defiles moet dit niet een heel grote drempel zijn als je maar goed gebruik maakt van effectieve cooldowns
Ik zou iig de druid healer inruilen voor een ranged dps (moonkin of lock - ook handig voor fase3), dit gevecht heeft op normal echt geen 3 healers nodig.Onze raid heeft help nodig van experts met LK-fight normal
We weten niet precies wat te doen in de 3de fase.
We komen goed de transition uit met maar 1 spirit alive, maar daarna is het 1 grote bende en volgens mij pakken we veel te veel AoE-damage, Ik heb een vermoeden dat het te maken heeft met de spirits wat ons momenteel opbreekt.
Raid-setup:
3 healers (Disc-priest, druide, paladin)
2 tanks (warrior, DK)
3 ranged (2 mages, hunter)
2 melee (ret-pal, rogue)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Toch moet je uitkijken met het soaken met iceblock aangezien er toch nog spirits door zouden kunnen en onnodige raid damage zou veroorzaken;) Erg vervelend als je healers hebt met wat mindere raid awareness. Dispersion is ook een erg goede om te soaken.garagaholic schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:36:
[...]
Er zijn behoorlijk wat opties om te 'soaken' zonder healers te strainen. Zoals je zelf zegt, een feral druid kan lekker soaken. Eerder gezegd, mages met iceblock kunnen goed soaken. Maar ook shadow priests kunnen vrij makkelijk aggro trekken met AoE en dan met dispersion maar 10% dmg pakken.
Een beetje kijken naar welke classes abilities hebben om veel damage te mitigaten met een ability en je kunt er vast nog wel meer verzinnen ;-).
Allerbelangrijkste is dat de tank de LK meteen naar de andere kant van de kamer trekt (pauze in het midden - defile - verder lopen) zodat de ranged dps 1 hele zijkant van het plateau hebben. Dan met 2/3en goed spreaden zodat de spirits niet 2 mensen tegelijk raken (rest van de raid moet het natuurlijk ook wat in de gaten houden maar heeft ruimte en tijd zat). Het is met 3 ranged handig om af te spreken dat 1tje altijd door het midden gaat, 1tje linkerbuitenkant en de ander de rechterbuitenkant maar als ze enigsinds brains hebben zullen ze dat automatisch wel doenWillemsTM schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:45:
[...]
Toch moet je uitkijken met het soaken met iceblock aangezien er toch nog spirits door zouden kunnen en onnodige raid damage zou veroorzaken;) Erg vervelend als je healers hebt met wat mindere raid awareness. Dispersion is ook een erg goede om te soaken.
Zoals hierboven al vermeld wordt, dit gevecht op normaal is makkelijk te doen met 2 healers. Een moonkin is een goede aanvulling op het geheel starfall kan je goed helpen in p3 en het killen van eventueel overgebleven spirits.
Bnet pindle#2913
Anoniem: 316512
Raar johSinergyX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:10:
Ik heb een rare nieuwe hype in heroic dungeons gevonden, belachelijk overgearde mensen gaan opeens needen op alles paars en eenmaal binnen DE'en ze de items. Zo in ToC en de ICC dungeons al belachelijk veel items verloren, zelfs 219 tank-mace en 232 tank-axe uit HoR gingen naar een rogue toe met over de 6k GS.
Votekick en nieuwe mensen binnenhalen, maar dit gaat echt gewoon nergens meer over
Ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt. Vooral op de laatste boss wordt op zoveel mogelijk loot 'need' gedrukt zodat ze het kunnen verkopen/disenchanten. Het laat maar weer eens zien hoe verrot de WoW community is op het moment..SinergyX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:40:
Ik zit op Lightning's Blade, weet niet welke battlegroup daar achter hangt. Ik zit nu erg veel in heroics om wat extra gear voor mijn characters binnen te halen (ook maar een tankspec proberen met mijn DK), plus dat mijn hunter op weg is naar de laatste haalbare items (cloak en chest, daarna is alles 251/264).
Zeker als de party allemaal wat 'minder gegeared is', zegmaar ruim in de 232 met 200 dungeon items en we kwamen in ToC is het al 4x gebeurd. Meest bizarre was nog wel een boomkin in UK die zich opgaf als tank, en daadwerkelijk gaat tanken in zijn boomkin form. Qua armor haal je het mischien wel, maar zonder enige vorm van avoidance of crit-imume, was het de eerste groep mobs dat hij al plat ging.
[ Voor 6% gewijzigd door wvdveer op 04-10-2010 11:49 ]
Voorbereiding op Cataclysm. Ik be nu zelf ook aan het verzamelen voor de eerste paar punten enchanting na release. Alleen doe ik het niet op zo'n asociale manier. Het is zelfs zo dat ik als enchanter zelf altijd greed doe. als ik dan wil en een paladin wilde bijvoorbeeld het spellpower leather item, dan kan ik iig nog traden.Anoniem: 316512 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:36:
[...]
Raar joh. Nog nooit meegemaakt. Op welke battlegroup speelt dit?
Snap er niets van, die crystals leveren misschien 20-30g per stuk op?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 04-10-2010 11:51 ]
Als twee fire mages en een hunter samen falen om 10 spirits neer te halen met de 30% buff dan faalt er tenminste een van hen behoorlijk en zou je je af kunnen vragen wat die persoon of personen aan het doen zijn. Maar als het echt een probleem is zou ik de disc priest shadow laten gaan. Als de fight goed uitgevoerd wordt heb je genoeg aan een tank healer (die pally) en een raid healer (die druid).WillemsTM schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:30:
[...]
Dat is een mogelijkheid maar als je mages het niet redden om alle spirits op tijd neer te krijgen is het alleen maar onnodige raid damage. Dus dan zou je ze beter kunnen single targetten.
Een SoC spammende affliction warlock werkt anders ook prima. Het hoeft niet perse een firemage te zijn. En wij stacken juist wel met zijn allen aan de andere kans van een hunter trap zodat de spirits allemaal door de trap gaan.NMe schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:49:
[...]
Als twee fire mages en een hunter samen falen om 10 spirits neer te halen met de 30% buff dan faalt er tenminste een van hen behoorlijk en zou je je af kunnen vragen wat die persoon of personen aan het doen zijn. Maar als het echt een probleem is zou ik de disc priest shadow laten gaan. Als de fight goed uitgevoerd wordt heb je genoeg aan een tank healer (die pally) en een raid healer (die druid).
Dat is 1 ding wat zeker is. Maar zoals hij al aangaf gaat het niet zoals ze het nu proberen. Ik zou toch altijd een dis priest in de raid houden voor dat gevecht het is zoveel minder intensief voor de andere healers. Onze eerste kill met 5% buff was ook met dpriest en hpala. En vergeet niet de buff van de Ooomkin voor de ranged;)NMe schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:49:
[...]
Als twee fire mages en een hunter samen falen om 10 spirits neer te halen met de 30% buff dan faalt er tenminste een van hen behoorlijk en zou je je af kunnen vragen wat die persoon of personen aan het doen zijn. Maar als het echt een probleem is zou ik de disc priest shadow laten gaan. Als de fight goed uitgevoerd wordt heb je genoeg aan een tank healer (die pally) en een raid healer (die druid).
En zeker tanks die 100% stamina zijn gaan slotten puur voor de health verliezen per saldo wel avoidance, dat je van 54% naar 61% damage reduction ga vanuit je armor helpt weinig in heroics als je 5-10 mobs meesleept en 0,0 kijkt naar positioning van de mobs (mobs voor je houden? Wat is dat?).Anoniem: 63072 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:48:
Aan de andere kant had ik laatst op mijn priest die nog in quest blues rond loopt en twee moonshroud items een groep in een heroic die wel eens geduld had. Het healen ging prima met een tank die het outgearde. Hij kon alleen niet chainpullen omdat mijn mana regen ruk was. Heb ook al een tank gehad die gewoon door ging en uiteindelijk begon te schelden toen ik OOM was en alles op cooldown had. Drinken wordt lastig als je nooit OOC gaat.
Mja, ik ging uit van de raid setup die hierboven genoemd werd. Het liefst heb je ook een shadow priest of inderdaad een SoC-spammende lock. Neemt niet weg dat 2 fire mages op zich al genoeg moeten zijn met de 30% buff (ook in max. 251 gear), ook zonder hunter.Anoniem: 63072 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:53:
[...]
Een SoC spammende affliction warlock werkt anders ook prima. Het hoeft niet perse een firemage te zijn. En wij stacken juist wel met zijn allen aan de andere kans van een hunter trap zodat de spirits allemaal door de trap gaan.
Mja, de tree zou inderdaad ook boomkin kunnen gaan. Verlegt de prioriteiten van de priest wel een beetje van shields naar heals, al hebben shields nog steeds ook een belangrijke rol, zeker op de ranged en de tanks. Oh, en degene die Frostmourne ingezogen wordt.WillemsTM schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:59:
[...]
Dat is 1 ding wat zeker is. Maar zoals hij al aangaf gaat het niet zoals ze het nu proberen. Ik zou toch altijd een dis priest in de raid houden voor dat gevecht het is zoveel minder intensief voor de andere healers. Onze eerste kill met 5% buff was ook met dpriest en hpala. En vergeet niet de buff van de Ooomkin voor de ranged;)
Sinds het een ex-guildy van mij een keer echt is overkomen was het bij ons altijd "sorry, cat's on fire".TIGER79 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:20:
"is het wel een overgearde DPS die echt 0,0 interesse heeft of een tank nu agro kan houden of niet"
hehe je kent toch de stelling van vandaag de dag ? Een dps heeft altijd gelijk... Als ie van de tank af pulled is die tank een noob, als ze doodgaan is de healer een noob... Als er niet goed ge-dps'ed wordt en je zegt er wat van dan is het opeens van "jah sorry ik ben an het eten/sorry ben aan het slacken/sorry ben de hond aan het uit laten", maar owee als je dan kritiek levert
Die essences gebruiken ze juist om alvast een eerste test uit te voeren voor de nieuwe aanvallen. Ook konden de essences pas heroic leap gebruiken nadat het aangekondigd was voor Cataclysm. De servercode kan het dus inderdaad al aan, maar wij zullen het pas in Cataclysm zelf leren.DarkUnreal schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:30:
Nu heb ik al een paar keer, een essence van een warrior <heroic leap> op mijn zien gebruikern (voornamelijk zag ik <heroic leap fades> staan. Dus het zit wel in wotlk, alleen warriors hebben het zelf nooit kunnen gebruiken?
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
De warrior kon met heroic leap op plekken komen waar hij eigenlijk niet mocht/kon zijn.DarkUnreal schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:30:
Nu heb ik al een paar keer, een essence van een warrior <heroic leap> op mijn zien gebruikern (voornamelijk zag ik <heroic leap fades> staan. Dus het zit wel in wotlk, alleen warriors hebben het zelf nooit kunnen gebruiken?
Daarnaast is de cat (feral) charge min of meer hetzelfde als heroic leap (alleen zit er geen thunderclap achter).
Wat is dan eigenlijk precies de reden geweest om het niet beschikbaar voor (player) warriors?
quote: GhostcrawlerThe ghoul won't try to exploit movement problems. Death Grip isn't a problem because we know exactly where the DK is and can assume that is a legal position.
Heroic Leap on the other hand let players click anywhere they wanted to try and cheese pathing. Eventually, some of them found holes in the terrain they could jump through. Fixing all of those potential problem areas in the terrain was a pretty heavy price to pay for one talent.
We could have changed Heroic Leap to not have a targeting component, like Blink and Disengage, but we thought that would make it Blink and Disengage.
Please don't turn every issue into "Blizzard hates my class."
http://hawvie.deviantart.com/
Haha, ik moet zeggen dat ik daar nog wel enigszins om kan lachenSinergyX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:40:
Zeker als de party allemaal wat 'minder gegeared is', zegmaar ruim in de 232 met 200 dungeon items en we kwamen in ToC is het al 4x gebeurd. Meest bizarre was nog wel een boomkin in UK die zich opgaf als tank, en daadwerkelijk gaat tanken in zijn boomkin form. Qua armor haal je het mischien wel, maar zonder enige vorm van avoidance of crit-imume, was het de eerste groep mobs dat hij al plat ging.
Bnet pindle#2913
Dat is toch juist de reden dat je een hpala meeneemt. Say hello to beacon;) Anyways Holy Pala + Disc Priest is nog steeds een van de beste setups voor dat gevecht normaal of hc for that matterNMe schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:32:
[...]
Mja, de tree zou inderdaad ook boomkin kunnen gaan. Verlegt de prioriteiten van de priest wel een beetje van shields naar heals, al hebben shields nog steeds ook een belangrijke rol, zeker op de ranged en de tanks. Oh, en degene die Frostmourne ingezogen wordt.
Ja, maar een beacon zet je op de tank terwijl je je heals ergens anders op spamt. Degene die getarget wordt voor de Frostmourne room kun je pas na 2 seconden ofzo healen, terwijl een shield instant damage tegenhoudt. Pallies zijn niet heilig, helaas.WillemsTM schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Dat is toch juist de reden dat je een hpala meeneemt. Say hello to beacon;) Anyways Holy Pala + Disc Priest is nog steeds een van de beste setups voor dat gevecht normaal of hc for that matter
Een pala tank krijgt nu ook holy powers, een resource waar een pala tank zeker naar moet kijken.. Tank wordt een flnk stuk moeilijker, voor alle classes!porn* schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:08:
Zijn er eigenlijk DK's hier die met het nieuwe runesysteem gespeeld hebben? Hoe vonden jullie dat? Ik vind het maar irritant en zenuwslopend om steeds naar die klotebalk te moeten kijken welke random rune nu weer klaar is... heel dit systeem zorgt ervoor dat je je runes niet synced kan houden en het dus een hel is om elke keer te kijken wat je moet doen.
Als dps vind ik dat prima, maar ik wil me als tank helemaal niet zo intensief met alleen maar m'n resource bezig houden. Op m'n warrior of pally is het simpel: ik heb wel of niet X van de resource. Op een tank DK moet je je resources al een beetje plannen en nu komt er ook nog eens bij dat je maar 3 runes achtereen kan gebruiken die ook nog eens random van cd zouden kunnen komen. Wtf!
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Leuk! Een realmgenoot. Wat is jou naam?SinergyX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:40:
Ik zit op Lightning's Blade, weet niet welke battlegroup daar achter hangt. Ik zit nu erg veel in heroics om wat extra gear voor mijn characters binnen te halen (ook maar een tankspec proberen met mijn DK), plus dat mijn hunter op weg is naar de laatste haalbare items (cloak en chest, daarna is alles 251/264).
Da's echt wel de flauwste woordgrap van de dag ^^
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Dank je, al was het niet eens als woordgrap bedoeld.garagaholic schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:46:
[...]
Da's echt wel de flauwste woordgrap van de dag ^^
Ik zat vaker met m'n neefje in runs, dan was het "Gotta go, House on fire", waarna ik zei "Same here, live next door!!"NMe schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:32:
Sinds het een ex-guildy van mij een keer echt is overkomen was het bij ons altijd "sorry, cat's on fire".
Bij ons is het hetzelfde, geen opkomst op het moment. Wel op de fresh run op woensdagen, maar de vervolg runs niet.Zertaxka schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:52:
Hebben trouwens meer guilds (die vastzitten op LK HC 25) last van een slechte opkomst de laatste tijd?
Lijkt er op dat men een beetje uitgekeken is op deze expansion en een beetje op Cata zit te wachten jammer genoeg.
Mja, die "cat on fire" was dus echt waar. Tenminste, de eerste keer dat het geroepen werd, daarna werd het gewoon een hype.detheavn schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:59:
[...]
Ik zat vaker met m'n neefje in runs, dan was het "Gotta go, House on fire", waarna ik zei "Same here, live next door!!"
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
En nu voor de meer rekenkundig achtergestelde mensen zoals ik?Kees schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:46:
Overigens is de releasedate nu ook offcieel. Nog 63 nachtjes slapen
http://eu.blizzard.com/en...pressreleases.html?101004
leuk detail dat ze het nu 'most popular subscription-based MMO' noemenBlizzard Entertainment, Inc. today announced that World of Warcraft®: Cataclysm™, the highly anticipated third expansion for the world's most popular subscription-based massively multiplayer online role-playing game*, will be released starting on December 7, 2010
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2010 15:54 ]
denk niet dat het faceroll word. minder cleaves en meer moeite met mana voor de healers. Het zal nog een hele uitdaging worden om het goed te krijgenZertaxka schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:34:
Het is bij ons iets wat deze reset gebeurd.
Mensen die alleen op woensdagen komen hadden we al langer, maar nu hadden we voor het eerst op Donderdag geen 25 raiders online.
En ook in het weekend was gewoon te merken in Dalaran en trade dat het op de hele server gewoon erg rustig was. Zondag nog wel net 25 mensen in de raid (en dan ook echt net 25). Helaas geen 2e tankmain en de top 4 van melee dps was er niet. Dus maar RS gedaan, wat wel aardig ging. En na 45 min loggen er opeens toch 2-3 mains in. Dus wat mensen gewisseld en toch nog wat tries gedaan op LK HC 25. Maar zonder dps warriors en een niet optimale setup was het om te huilen op sommige momenten. Tel daar bij op dat 1 van de laatkomers constant disconnecte door de background downloader en je hebt weer een rage van de Guildleader/Raidleader op vent. En dat werkt nou niet echt motiverend.
En als 4.0 komt dan zal de fight waarschijnlijk wel faceroll worden en dat ik vind het jammer.
We kunnen hem imo killen met een goede groep maar als mensen niet opdagen krijg je die groep niet bij elkaar.
Een maand met 31 dagen en een maand met 30 dagen ertussen. Die 61 kun je dus aftrekken van die 63 door 4 december te "maken", kom je op 2 uit. Zou 6 december zijn dus, ware het niet dat ofwel ik ofwel Kees een rekenfoutje heeft gemaakt en het 7 december moet zijn.detheavn schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:53:
[...]
En nu voor de meer rekenkundig achtergestelde mensen zoals ik?
Is dat 15 Dec?
Werk + Proxy + WoW =
Tanken wordt helemaal niet moeilijk, ze willen alleen af van het "matje neerleggen afk gaan" AoE tanken idee. Je moet dus echtwel tabben tussen de targets maar dat doen goeie tanks al jaren.Jooz schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:40:
[...]
Een pala tank krijgt nu ook holy powers, een resource waar een pala tank zeker naar moet kijken.. Tank wordt een flnk stuk moeilijker, voor alle classes!
Bnet pindle#2913
Anoniem: 127642
Het beste zou zijn een bedrijf dat op 6 december een key levert en een dag daarna het doosje opstuurt =DAnoniem: 127642 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:07:
hehe, eindelijk een release date.
Nu nog een bedrijf dat op 6 dec al een key kan leveren.
Wat is jou character name op Lightning's Blade?SinergyX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:53:
[...]
leuk detail dat ze het nu 'most popular subscription-based MMO' noemen
Nee, het beste zou zijn als je beiden tegelijk krijgt, dan kun je namelijk alvast installeren voor de servers live gaan.Bartske schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:11:
[...]
Het beste zou zijn een bedrijf dat op 6 december een key levert en een dag daarna het doosje opstuurt =D
Hebben wij niet een heel groot gedeelte van Cata al op onze PC staan? Zo niet, wat was dan die ~5 GB lange patch danNMe schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:15:
[...]
Nee, het beste zou zijn als je beiden tegelijk krijgt, dan kun je namelijk alvast installeren voor de servers live gaan.
Mijn "leverancier" kan dit jaar geen CE voor mij leveren, dus ik moet nog steeds zien te regelen dat ik hem ergens kan krijgen op 6 dec. Eens kijken of ik mijn contacten kan misbruiken.
Bol.com ?? ^^Anoniem: 127642 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:07:
hehe, eindelijk een release date.
Nu nog een bedrijf dat op 6 dec al een key kan leveren.
1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq