Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

MaTr1x schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:39:

Zelf ben ik mijn guild tab kwijt, zelfs zonder addons lol.
Druk eens op de J knop. ;)
MaTr1x schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:54:

[...]
Oh ja 310% heb je alleen als je Glory of the Icecrown Raider hebt, dan is het dus gratis, anders dus 200g voor 280% in Azeroth met discount.
Nee iedere 310% mount voldoet om de skill gratis te maken.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 358309 op 13-10-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:55:
What the..

Ik heb dus net heel WoW opnieuw geïnstalleerd, de game zelf, alle patches tot en met 3.3.5 (de versie van gisteren). En hij pakt 4.0.1 gewoon niet. In de launcher kan ik op 'Play' klikken, inloggen en dan krijg ik hetzelfde verhaal weel; 'Failed to apply patch'..

Alle moeite voor niets dus.
Heb je wel de 5.30GB patches in de Updates folder staan en heeft hij deze ook daadwerkelijk geïnstalleerd?
Thnx ja ik heb de Roster net gevonden, probleem was dat ik J gebruikte voor "On Follow" ;)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
MaTr1x schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:02:
[...]

Heb je wel de 5.30GB patches in de Updates folder staan en heeft hij deze ook daadwerkelijk geïnstalleerd?
Nee, dat is juist het probleem, hij download de patch helemaal niet, op geen enkele manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Download ze anders handmatig via http://0daypatch.com/ en plaats ze in
code:
1
C:\Users\Public\Games\World of Warcraft\Updates

Alleen lijkt die site nu overbelast te zijn...

Misschien kun je ze ergens anders vinden, dit zijn de patch namen uit \Updates:

code:
1
2
3
WoW-3.3.0.10958-4.0.0.12911-EU-Stage-1
WoW-3.3.0.10958-4.0.0.12911-EU-Stage-2
WoW-3.3.0.10958-4.0.0.12911-EU-Stage-3

Je hebt toevallig niet een kopie van de WoW map ergens staan? Want dan kun je de \Updates map kopiëren. Juist voor dit soort dingen heb ik vaak een paar WoW kopies ergens staan.

Edit: In de TS staat ook nog steeds een patch-mirrors-link: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

[ Voor 7% gewijzigd door MaTr1x op 13-10-2010 18:22 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:07:
[...]
Nee, dat is juist het probleem, hij download de patch helemaal niet, op geen enkele manier.
ooit gedacht aan een direct mirror?

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Je krijgt 1000 kudo's van me als je er een werkende link weet uit te halen, welke gratis is, zonder wachtrij van duizenden mensen en zonder snelheidslimiet welke ook nog de capaciteit en downloadsnelheid heeft om de download binnen 3 dagen af te ronden.

Ik installeer net WoW tot en met 3.3.5 van 18gb in een uurtje, die 4.0.1 links doen 3 dagen over 5 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom gooien ze zulk zooi ook niet gewoon op Usenet, google wordt je doodgegooit met bittorrent crap sites, mirrors mag je blij zijn (zonder betaling) dat je uberhaubt 200kb/sec haalt, met zelfs nog 2GB te gaan gaat dit uurtje of 5 duren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Juist, Usenet zou perfect zijn. Maar dan wil je ook wel een download hebben van iemand van FTD of een bekende, want tegenwoordig stoppen ze ook alles op Usenet vol met trojans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

The file "C:\Users\Public\Games\World of Warcraft\Data\art.MPQ.temp" could not be opened. (OpenRepackTarget::Execute)

Dit is de error die ik krijg, ik heb nu 26GB aan ruimte en ben het nu weer aan proberen. Ik kom er dus echt niet uit als het weer fout gaat..godver... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
Deze antieke pc (Athlon XP 2800+ proc en WD120BB hd) zit al meer dan 2 uur de 5gb patch te applyen en nu is die pas net op 37% :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Mijn C2D is er ook al een beste tijd mee bezig (aangezet toen ik thuiskwam, downloaden was al klaar) sinds 17.30 nu op 56% :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 13:23
RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:31:
Juist, Usenet zou perfect zijn. Maar dan wil je ook wel een download hebben van iemand van FTD of een bekende, want tegenwoordig stoppen ze ook alles op Usenet vol met trojans.
Ben nu aan het rarren, zo nog ff parretjes eraan en uploaden :P
Hopen dat het niet te lang duurt met 6 mbit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 13:05

alwinus

Tweaked

Hmm, mijn retpally is 79,5. Net even ingelogd en het is allemaal wat minder über idd. Het duurt langer dat de mobs neer zijn en mijn health gaat ook hard naar beneden. Levelt duidelijk wat langzamer. Heb meer heals nodig. Daarentegen wordt mijn mana nog sneller aangevuld. Kunnen die flash heals er ook wel vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:50:
Mijn C2D is er ook al een beste tijd mee bezig (aangezet toen ik thuiskwam, downloaden was al klaar) sinds 17.30 nu op 56% :|
Heb Core 2 Quad en ik heb hem net 10 min geleden aangezet en zit nu op 45%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heel fijn....iets wat al in de PTR is ge-report en nu live is gegaan :F

BLUE post:

"For those reading along, the following mage glyphs in 4.0.1 are incorrectly classified as Major glyphs instead of Prime glyphs and, as a result, cannot be slotted at this time:

Glyph of Arcane Barrage
Glyph of Molten Armor
Glyph of Frostbolt
Glyph of Arcane Missiles
Glyph of Frostfire Bolt
Glyph of Fireball
"

En dan nu het mooie:

"While this issue cannot be hotfixed, we understand the impact it will have on players and so are searching for means by which to address the matter as quickly as possible. It's definitely a priority for us."

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Capa schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:55:
[...]

Ben nu aan het rarren, zo nog ff parretjes eraan en uploaden :P
Hopen dat het niet te lang duurt met 6 mbit. :)
!

_/-\o_ Laat maar weten waar ik de 20 kudo's weg kan brengen! Alvast bedankt voor de upload :)

Ik hoop alleen dat het geen gewoonte wordt om de game op deze manier te moeten updaten.. Voorheen nooit problemen gehad, en ook bij een complete reinstall nergens last van gehad, tot en met de versie van de gisteren. Ik hoop dat het alleen aan 4.0.1 ligt en niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:31:
Tja, daar heb je een virusscanner voor ;)
http://groups.google.com/...d/thread/84c2e973d215890b

Deze heb ik gevonden, dus ben ik nu mee bezig. Toch heel wat anders, 3,5MB/sec tegen die flutzooi van amper 400KB/sec via de WoW downloader :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Iemand btw een idee hoe ik mijn shift + up/down arrow weer laat werken met mijn actionbars? Kan nu niet meer scrollen door die shit, keybindings staan gewoon goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

nog maar 100 mb te gaan en dan kan ik loos. Wat btw wel raar is, is dat hij zegt dat er een firewall tussen zit, terwijl dat niet zo is. Mijn firewall blokkeert op dit moment gewoon geen netwerk toegang... Hebben meer mensen dit? Of is dit just me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:33
Staan alle 3 gewoon op Usenet hoor.
DM me voor de links :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ryan_ op 13-10-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-04 09:52

DarkUnreal

Postmaster General

trouwens met de Blizzard Updater

dat ding werkt echt altijd beroerd hier :(.. maar heb nu eindelijk iets gevonden wat de boel uit het slijk trekt:

in de Blizzard Updater -> View -> Perferences

Vink uit "Enable Peer-to-Peer transfer" (jah ik snap dat dit het bittorent gebeuren is.. maar hear me out ;))

Ik zag alle p2p verbinding eruit vliegen, maar mijn http download snelheid ging plots van 120 naar 860 kb/s. Alle p2p verbindingen bij elkaar deden mss 130 kb/s.. want kwam niet boven de 250 uit.

Maar toen ik dus p2p uitzetten gaat hij way sneller.. pieken naar 1,2 mb/s maar steady @ 860 kb/s

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Lol... dus net even een random heroic, Utgarde Keep. Ging niet normaal snel, DPS allemaal rond de 8-9k, EN de bosses droppen Honor!

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal

DarkUnreal

Postmaster General

Conscience NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:24:
Lol... dus net even een random heroic, Utgarde Keep. Ging niet normaal snel, DPS allemaal rond de 8-9k, EN de bosses droppen Honor!
Ik wil ook spelen... "4.66 of 5.29 GB - About 12 minutes"... hmm.. kga maar gespannen koffie drinken en naar de progressbar staren :*)
kga als eerste met warrior maar eens ff specen in prot.. (oe talent tree bouwen alvast :D).. maar ben benieuwd hoe het tanken dan gaat.. lees hier en daar slechte verhalen :p (lollar, had de tree nog niet gezien van warriors.. maar "Blood and Thunder"... omg!)

edit 2:

serieus... die talents van warriors zijn ziek!!

rotation:
improved charge (stunns 3 mobs)
rend
thunderclap (alle targets krijgen rend)
shockwave
cleave

en dan wil ik die dmg zien gaan!!

[ Voor 38% gewijzigd door DarkUnreal op 13-10-2010 19:34 . Reden: omg @ warriors... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Honor Points ? of Justice Points ?, dit zijn toch 2 verschillende dingen ? of krijg je nu honor van bosses ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Mektheb schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:27:
[...]

Honor Points ? of Justice Points ?, dit zijn toch 2 verschillende dingen ? of krijg je nu honor van bosses ?
Justice Points neem ik aan?

[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 13-10-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:51
Nou ik ging net UK in en had 6K overal, een mage boven mij 7K :(. Moet mn spec nog een beetje finetunen denk ik :P. DK dps is nu wel meer proc-based goworden heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Mektheb schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:27:
[...]

Ze dropten Justice Points én Honor Points :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conscience NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:35:
[...]

Ze dropten Justice Points én Honor Points :)
Hoeveel honor points ? ( heb een twink en weet gear ervoor alleen mt honor points te krijgen is maar me XP gelocked is dus geen bg's kan doen maar wel dungeons )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SinergyX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:11:
[...]

Tja, daar heb je een virusscanner voor ;)
http://groups.google.com/...d/thread/84c2e973d215890b

Deze heb ik gevonden, dus ben ik nu mee bezig. Toch heel wat anders, 3,5MB/sec tegen die flutzooi van amper 400KB/sec via de WoW downloader :+
Vreemd, zelfs dit werkt niet bij mij. Heb de updates in de map /Updates gezet, en krijg dan het bericht van de updater en downloader: There is nothing to patch / There is nothing to download.

Er klopt dus ergens iets behoorlijk niet in mijn WoW, alsof hij niet doorheeft dat er een nieuwe patch is.

Iemand enig idee? Op de officiele forums kan je in ieder geval lang wachten op hulp, veel te veel mensen met problemen daar :P

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 13-10-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:38
Mijn 6GB was al gedownload, had 10 GB vrij (SSD), leek me genoeg... De patcher dacht daar anders over. Zorg dat je minimaal 17 GB vrij hebt (16 daarvan worden in de laatste seconde van de patch weer vrijgegeven :F ) anders mislukt het en kun je opnieuw beginnen met installeren...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ook op de harde manier achter gekomen net.. maar meer dan 12GB kon ik niet vrijmaken.
Uiteindelijk de hele map maar naar een andere schijf gekopieërd om hierop de patch te installeren en daarna leuk terug te zetten. Morgen maar eens een grotere ssd halen.
(nu maar hopen dat de data bestanden niet corrupt zijn geraakt tijdens de pogingen 1 t/m 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Iemand die zijn of haar Blizzard Updater.exe/BackgroundDownloader.exe kan rarren en uploaden? Of de Blizzard Updater welke in de updates map bij 4.0 staat? Dit moet toch wel op een manier op te lossen zijn? Het lijkt net alsof er helemaal geen contact is met de Blizzard servers dat het tijd is om te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal

DarkUnreal

Postmaster General

RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:58:
Iemand die zijn of haar Blizzard Updater.exe/BackgroundDownloader.exe kan rarren en uploaden? Of de Blizzard Updater welke in de updates map bij 4.0 staat? Dit moet toch wel op een manier op te lossen zijn? Het lijkt net alsof er helemaal geen contact is met de Blizzard servers dat het tijd is om te patchen.
zit er dan mss iets fout in je registry?

probeer anders eens een registry sweeper en gebruik keywords als "world of warcraft" of "blizzard" (die laatste niet doen als je andere blizzard dingen heb geinstalleed ;))" en verwijder deze.

Misschien dat dan alle settings gereset zijn, en hij wel 'ziet' dat er een update is

[ Voor 3% gewijzigd door DarkUnreal op 13-10-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
Probeer anders eerst een repair.exe te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Ik ben nu de files aan het uploaden die na het installeren van de patch vanmiddag nog werden gedownload naar de map \Updates, ik upload ook wel die 2 files die jij vroeg, PM voor de links.
DarkUnreal schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:05:
zit er dan mss iets fout in je registry?

probeer anders eens een registry sweeper en gebruik keywords als "world of warcraft" of "blizzard" (die laatste niet doen als je andere blizzard dingen heb geinstalleed ;))" en verwijder deze.

Misschien dat dan alle settings gereset zijn, en hij wel 'ziet' dat er een update is
WoW maakt toch geen gebruik van het register? Ik speel WoW al een tijdje in Windows 7 en ik gebruik gewoon de map die ik ooit in Windows XP heb geïnstalleerd. In XP deed ik het ook al zo door bij een nieuwe Windows installatie gewoon de WoW map te kopiëren. Updaten gaat nog steeds zonder problemen.

[ Voor 37% gewijzigd door MaTr1x op 13-10-2010 20:14 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
MaTr1x schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:08:
[...]

Ik ben nu de files aan het uploaden die na het installeren van de patch vanmiddag nog werden gedownload naar de map \Updates, ik upload ook wel die 2 files die jij vroeg, PM voor de links.
Graag. Ik ben trouwens al jarenlang actief op verschillende fora, maar nu je het over een PM hebt ben ik mij rot aan het zoeken waar ik de PM-knop kan vinden van dit forum :P Maar ik denk dat ik het nu gevonden heb, moest eerst aangezet worden :+

[ Voor 6% gewijzigd door Divak op 13-10-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Als je in een raid zit, klik dan eens op dat pijltje links naast de raid frames, en dan op dat vlaggetje. Built-in smoke flares!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoe zit het bij jullie op servers? Het lijkt bij mij of alle spammers opgerot zijn uit trade :D

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En natuurlijk PRECIES hetzelfde probleem als bij PTR, corrupt/error reading file bla bla bla :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-03 11:39

ragged

2

FFFUUUUU ...... downloaden duurd 9uur en overzetten van mn laptop 11 uur...

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
Na 1 van de nieuwe builds op de Cataclym Beta werkte de Launcher niet meer.
De oplossing was toen om de Cache in [WoW\Data\Cache] te verwijderen en ik bedoel _niet_ de Cache van [WoW\Cache], want dat was niet nodig ..

Hoop dat dit een mogelijke oplossing is

[ Voor 3% gewijzigd door Ketho op 13-10-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:07:
[...]
!

_/-\o_ Laat maar weten waar ik de 20 kudo's weg kan brengen! Alvast bedankt voor de upload :)

Ik hoop alleen dat het geen gewoonte wordt om de game op deze manier te moeten updaten.. Voorheen nooit problemen gehad, en ook bij een complete reinstall nergens last van gehad, tot en met de versie van de gisteren. Ik hoop dat het alleen aan 4.0.1 ligt en niet aan mij.
Nou, dat uploaden duurt eeuwen.
Gaat hij upload en stopt weer, upload en stopt weer... Dus volgens de teller duurt het nog maar 10 uur :P
UPC zal wel weer lopen te cappen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Trouwens dat honor krijgen bij een baas betekend dat je WG in handen hebt. Zijn de oude shards.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-04 15:17
Ik ben maar overgestapt naar de Patch Mirrors. Hebben al veel mensen gezegd. Het bittorrent gedeelte in WoW lijkt telkens gewoon niet te lopen, en via deze manier gaat het iets sneller.

Verder was ik even als priest zo van huh, hoe zit alle talents nu weer in elkaar, maar even goed lezen en je komt er wel uit.

Enige wat ik niet heel goed snap is, klopt het dat mastery een passive skill is die je alleen moet trainen en verder niks aan hoeft te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 21:30

Nessuno

io sono nessuno

Omfg Wtf hebben ze gedaan .....
volgens mij werken er echt alleen maar debielen bij vivendi ... sjees ... :'(

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

meh, was ik al blij dat ik de patch al eerder (zo goed als) binnen had (hoefde maar 90MB te downen), zit mijn roestbak van een PC nu dus ook al 30-45 minuten die #@#@#@# patch the installen.

40% and counting; dat wordt niet meer online zijn vanaaf :p

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Seraphin schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:10:
meh, was ik al blij dat ik de patch al eerder (zo goed als) binnen had (hoefde maar 90MB te downen), zit mijn roestbak van een PC nu dus ook al 30-45 minuten die #@#@#@# patch the installen.

40% and counting; dat wordt niet meer online zijn vanaaf :p
en dan nog alles op nieuw indelen de helft van je addons die niet meer werkt...
|:(

word tijd dat een andere spelmaker een goeie kaskraker de markt op gooit zo dat we verlost zijn van deze elende ....

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
omg. na de 5.5gb van de patch 4 gedownload te hebben wil die nog is 10gb downloaden. dit dan wel tijdens het spelen zodra je de 1e 100mb gedownload hebt. het laden 1e van stad/omgeving duurt wel RETE lang. soms wel meer dan 10 minuten. waarschijnlijk word het on the fly bijgewerkt ofzo.

dus in totaal een patch van 15-17GB jeez.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 19:31
Flghter1982 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:22:
omg. na de 5.5gb van de patch 4 gedownload te hebben wil die nog is 10gb downloaden. dit dan wel tijdens het spelen zodra je de 1e 100mb gedownload hebt. het laden 1e van stad/omgeving duurt wel RETE lang. soms wel meer dan 10 minuten. waarschijnlijk word het on the fly bijgewerkt ofzo.

Dont worry, ik vind dat de laadtijden echt ontzettend verbeterd zijn na de patch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

WOOOOHOOO na 3 uur constant update, patche en installen kan ik eindelijk spelen zonder de streaming... YEAH!

ik heb btw wel een leuek firemage build gevonde, denk dat ik die ff ga instellen

http://cata.wowhead.com/talent#o0oZffhbk0RMsfoc:zbosMkVom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu hetzelfde probleem op mijn 2de PC. Deze PC geeft een corrupt bestand (natuurlijk, die op de andere PC installeerd), maar updater kan geen contact maken met de blizzard servers. (check your network connection).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294608

Pff het is wel aardig wat veranderd allemaal.. Op mn paladin waar ik eerst makkelijk zonder enkel probleem 10k+ mee haalde, haal ik nu de 6k nog niet, en op mn mage waar ik eerst amper 6k op haalde haal ik nu met gemak 8k :P
Maar is ook wel beetje omdat T10 paladin nu beetje tegenstrijdig is.. Divine storm reset, nja mooi, maar zonder holy power kom je dan niet zo ver :D
Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. Eerst 3 keer crusader strike moeten doen om een beetje damage uit mn Divine Storm / Templar's Verdict te halen? Tjah 8)7
Maar gaat hopelijk wel veranderen met Cataclysm zodra Inquisition erbij komt en al die zooi :P Ik wacht geduldig af :X

Btw, dit is geen QQ, dit is meer reflectie op de patch O-)

Edit: Correctie, ik haal op trash nu 7k, denk dat ik het door begin te krijgen met het timen van zooi? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 294608 op 13-10-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Topicstarter
ligt het aan mij of zijn glyphs nogal bugged? mirror image glyph als major?

edit: nog een keer gekeken, volgens mij klopt er van de glyphs niks, ze lijken niet op die in de beta of wowtal cata.wowhead talents etc. volgens mij is hier toch iets mis.
temp00 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:30:
Hoe zit het bij jullie op servers? Het lijkt bij mij of alle spammers opgerot zijn uit trade :D
omdat er een chat-limit in zit. heel irritant vind ik het aangezien ik best vaak gesprekken in de trade heb.

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 13-10-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:17

Trouble

Everything is awesome

Is er hier misschien een Rogue die mij kan vertellen waar ik poisons koop die wél bij level 80 horen :? :')

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Flghter1982 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:22:

volgens mij doe jij toch iets mis hoor. na die 5.5gb vond mijn wow het wel voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ben net bezig met ICC10 HC op m'n Resto Druid (5.4k GS voor patch).
Wild growth kan critten.
regrowth crit praktisch 95% van de tijd (inclusief de ticks).
Effloresence is een enorm handige aoe heal erbij!
Healing touch crits voor 33k (jawel :D).

Ik ben er dus zeker over te spreken ;)
ohja: 41k HP buffed in ICC als healer nu.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

mrsar

waar een sar is,is een wodka

same here, hoefde maar 500mb ofzo te downloaden,maja... heb dan ook alles van te voren al gedownload :P die van 5GB had ik 2 a 3 weken geleden al op de pc staan :)

maar morgen vroeg op,en heb er even genoeg van na alles te lezen/fixen/indelen etc etc.. ik ga lekker naar bedje toe :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-04 17:31

Grudgie

PSN: Grudgie7

speedzor schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:23:
Ben net bezig met ICC10 HC op m'n Resto Druid (5.4k GS voor patch).
Wild growth kan critten.
regrowth crit praktisch 95% van de tijd (inclusief de ticks).
Effloresence is een enorm handige aoe heal erbij!
Healing touch crits voor 33k (jawel :D).

Ik ben er dus zeker over te spreken ;)
ohja: 41k HP buffed in ICC als healer nu.
Nice, Ben benieuwd wat ik haal met mn 5.7k GS gear :P.. Wat voor build heb jij eigenlijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Anoniem: 315662 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:06:
ligt het aan mij of zijn glyphs nogal bugged? mirror image glyph als major?

edit: nog een keer gekeken, volgens mij klopt er van de glyphs niks, ze lijken niet op die in de beta of wowtal cata.wowhead talents etc. volgens mij is hier toch iets mis.
[...]
omdat er een chat-limit in zit. heel irritant vind ik het aangezien ik best vaak gesprekken in de trade heb.
Ah ok werkt dat zo tegenwoordig.

Er is wel het één en ander veranderd mbt de glyphs maar ik weet niet of je dat bedoelt.....dit al gezien? Echt te debiel van Blizz: temp00 in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Anoniem: 315662 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

volgens mij doe jij toch iets mis hoor. na die 5.5gb vond mijn wow het wel voldoende
ik moet toch wel degelijk na die 5.5gb voor de patch v.4 nog iets meer dan 10gb via de streamer downloaden. kan ondertussen wel spelen maar de download is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Feral DPS is qua dps uitput echt niet speelbaar meer. Na 5 upgrades te hebben gekocht (264), te reglyphen en regemmen a 2k gold, zakt mijn dps ongeveer met 3k. Lees dat andere mensen zelfde problemen hebben met feral dps op de blizzard forums en op EJ. Yay voor fail :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Grudgie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:30:
[...]

Nice, Ben benieuwd wat ik haal met mn 5.7k GS gear :P.. Wat voor build heb jij eigenlijks?
wowarmory gaat héél traag hier, misschien dat het lokaal ligt. Maar dit zou de link moeten zijn: http://eu.wowarmory.com/c...ias+Brotherhood&cn=Elezia

Zonet eerste 4 bosses in ICC10 op HC gedaan, ik was de enigste pugger in een guildrun.
Slechts 1x gewiped op Saurfang omdat een healer z'n UI brak was, daarna was het een complete setback. Hoefde bijna niets te doen (Ik en shammy healden).

Morgen de volgende wing, als het ging zoals het nu ging dan ben ik in een uurtje klaar :P

edit: tegen morgen zal het wel geupdated zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 13-10-2010 22:55 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Aggro problemen hier als warrior. Ff mijn draai weer gevonden in de loop van de avond en nu loopt het beter. Thunderclap is generfed als de pest. Geen goede opening meer. Ik ben benieuwd naar de overige ervaringen van warrior tanks. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

Anoniem: 315662 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

Volgens mij heb je dan background downloadingen uit staan. Dat kan via de WoW launcher ingesteld worden als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Heb tot nu toe alleen mijn mage en priest onderhanden genomen.
Ik critt nu 15K in PvP met mijn mage en dat lukte me eerder niet. Mijn priest heb ik alleen op de dummies in IF geprobeerd en de damage is prima, vooral mijn eigen schaduw naar de dummy zien lopen is fun :) Al vermoed ik dat deze spell vooral in bossfights bruikbaar is, in PvP sowieso niet.

Ben tot nu toe tevreden over de veranderingen, al denken de DK's in het guild er heel anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:51
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:26:
Heb tot nu toe alleen mijn mage en priest onderhanden genomen.
Ik critt nu 15K in PvP met mijn mage en dat lukte me eerder niet. Mijn priest heb ik alleen op de dummies in IF geprobeerd en de damage is prima, vooral mijn eigen schaduw naar de dummy zien lopen is fun :) Al vermoed ik dat deze spell vooral in bossfights bruikbaar is, in PvP sowieso niet.

Ben tot nu toe tevreden over de veranderingen, al denken de DK's in het guild er heel anders over.
Ohja, waarom dan? Ik heb nog maar heel weinig met mn DK gepspeeld nu, 1 randompje en wat op de dummy, en het is even wennen maar ik denk dat ik mn draai nog wel kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Na een paar hc's,... Warrior dps sucks nou.. Ik ga even een warlock of priest levelen, het aantal dps dat ik nu die is gewoon zielig laag, en ik ben niet de enigste :/

Voor de rest mooie veranderingen, alleen jammer dat weapon skill er niet meer is, voegde net dat ene toe lol..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

garagaholic schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:08:
[...]

Op den duur wel, maar zeker na de 3.0.1 patch was 'alles' overhoop. En ook toen werd aangegeven: alles is gebalanceerd om level 80 heen. Maar goed, er valt nog maar weinig zinnigs te zeggen. Ja, we kunnen nu zien welke classes krankzinnig OP zijn, of krankzinnig UP. Maar een echte sluitende conclusie kunnen we niet trekken gezien hoe lang _iedereen_ al heeft kunnen spelen met zijn 'nieuwe' toons. De relatief kleine hoeveelheid mensen die op PTR zitten hebben gewoonweg niet genoeg speeltijd gehad (spelers bij elkaar, dus 2 spelers 3 uur spelen = 6 uur et cetera) om alle onbalans voldoende in kaart te brengen. De 12 miljoen spelers die nu, al is het 'ff' een uurtje, gaan spelen leveren veel meer betekenisvolle gegevens op.

Blizzard gaat gewoon weer eens statistiekjes verzamelen, zelf balancing onderzoek doen en daaruit komen vast wel weer wat zaken die moeten worden aangepast. Maar ook spelers gaan kijken wat ze nu wel en niet kunnen.

Ik maak me in ieder geval nog geen grote zorgen. Plus dat al dat klagen toch maar slecht voor je bloeddruk is en ik al voldoende klaag over geganked worden op outland :+.
welke guild welke char ?

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-04 09:58

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, de 1e indruk is wel goed te noemen, hoewel ik nog wat werk te doen heb,
Affli Warlocks zijn qua rotatie precies hetzelfe gebleven, maar doen nu wel meer DPS en hebben wat andere randzaken. Verder moet ik heb echte nut van Soulburn binnen Affli nog ontdekken en eens kijken welke kant ik op wil qua gear, maar in het algemeen ben ik wel tevreden met de patch als Affli-warlock zijnde.

Water ziet er ook wel oke uit van boven, maar het blijft duidelijk WoW-water.

Paladin is echter een ander verhaal. Zowel Holy als Prot hebben flinke verandering gehad en bij beide moet ik nog uitzoeken welke glyphs/spec en reforging nodig is, om maar niet te beginnen over het "vernieuwde" heal-systeem dat nu met 6 verschillende spells werkt. Vind ik maar niks, maar dat is zeker de "ontwenning" :)
Protadin is helemaal onwenning, wat moet ik dumpen qua stats, welke build/glyphs zijn het beste, en hoe de fuck moet ik die rotatie onthouden?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Wat een bende zeg, retribution paladin en dan zonder addons :P Met addons zijn alle procs wel goed te managen en dan valt het wel mee met de DPS-loss, en voor de rest gewoon een kwestie van wennen.

Oh, maar vergeleken met andere classes is het wel kut. Op mijn resto shaman met 5,9k gs RESTO GEAR doe ik nu ruim 7,5k dps op een dummy (2 miljoen dmg done zonder hero), zonder glyphs, zonder mastery, zonder de mail boost (allen nog niet geleerd).

Op mijn 6,4k gs paladin mag ik blij zijn als ik 6,5k haal :P Hopelijk werken de addons morgen een beetje, dan kan ik weer met een vertrouwde UI werken aan de spelltimers en het runeforgen etc. Maar melee zijn op het eerste gezicht wel erg zwak geworden tegenover de enorme boost van ranged dps.

Haha, en ik maak even snel een spec op mijn DK, en zonder ENIGE kennis van de veranderingen en rotaties, door gewoon maar op wat knoppen te drukken, doe ik meer DPS dan mijn paladin..

Al met al, de paladin veranderingen zorgen niet voor een enorme DPS verlaging waar iedereen het over heeft. Maar aan de andere kant zijn de overige classes (de meeste dan :P ) wél allemaal enorm gebuffed.

[ Voor 37% gewijzigd door Divak op 14-10-2010 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Wat een waardeloze patch. Spellpower enchants op items ben je gewoon kwijt (ook op weapons) en je krijgt er geen enchanting mats of andere enchants voor in de plaats. Glyphs die je had ben je ook kwijt.
Alle Jewelcrafting recipes die niet meer bestaan (bijvoorbeeld met defense erop) die ben je ook kwijt en je krijgt geen tokens er voor in de plaats.

Spelers met bepaalde stats / professions zijn gewoon bestolen door Blizzard, echt achterlijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-04 20:20
De dps van mn warrior met shadowmourn en 264-277 zooi is om te huilen. Zelfs mijn enh shaman doet meer met mindere gear. De mage in 232-251 gear crit wel voor 30k 8)7 wat een drama zeg deze patch. De best gegearde char bottom dps zowat maar ja dat krijg je als je een class helemaal balanced om ARP heen en het dan gewoon ineens weghaald.

Petje af hoor blizzard en tja op 85 in full raid gear zal het wel weer balanced zijn he :z

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

MysticSnake schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:20:
Wat een waardeloze patch. Spellpower enchants op items ben je gewoon kwijt (ook op weapons) en je krijgt er geen enchanting mats of andere enchants voor in de plaats. Glyphs die je had ben je ook kwijt.
Alle Jewelcrafting recipes die niet meer bestaan (bijvoorbeeld met defense erop) die ben je ook kwijt en je krijgt geen tokens er voor in de plaats.

Spelers met bepaalde stats / professions zijn gewoon bestolen door Blizzard, echt achterlijk dit.
hear hear
armer pen poef |:(
ow wacht hier heeft u crit ... wtf moet ik daar mee dan
och het zijn maar 18 gems .....
geef wel wat honor uit aan gems .. o wacht dat werkt niet meer zo ...
ik pak wel wat badges woops geen badges maar een ander meuk systeem ...

wts 2x wow account >.< 8)7

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 11:16
Bensimpel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:08:
Na een paar hc's,... Warrior dps sucks nou.. Ik ga even een warlock of priest levelen, het aantal dps dat ik nu die is gewoon zielig laag, en ik ben niet de enigste :/

Voor de rest mooie veranderingen, alleen jammer dat weapon skill er niet meer is, voegde net dat ene toe lol..
Hier ook een Warrior gs5964, wij zijn weer terug bij af.... kan wel janken. ICC Dungeon gemiddeld 4K dps... dat was mijn score toen ik op gs4200 zat....
De Priest die meedeed haalde 7k gemiddeld met uitschieters naar 17k en ik maar tot 5~6k.

Het was leuk om met een warrior aan de slag te gaan... maar nu niet meer. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Tr!gger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:22:
De dps van mn warrior met shadowmourn en 264-277 zooi is om te huilen. Zelfs mijn enh shaman doet meer met mindere gear. De mage in 232-251 gear crit wel voor 30k 8)7 wat een drama zeg deze patch. De best gegearde char bottom dps zowat maar ja dat krijg je als je een class helemaal balanced om ARP heen en het dan gewoon ineens weghaald.

Petje af hoor blizzard en tja op 85 in full raid gear zal het wel weer balanced zijn he :z
Dan is het voor mij alweer maart~mei 2011.... heb ik daar zin in.. nee.

Deze patch is voor de warrior gewoon k*t.

[ Voor 3% gewijzigd door Fermion op 14-10-2010 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16

Op mijn warrior, die lekker nubby gegeared is, heb ik met arms niet zo bijster veel gemerkt. Misschien is 't een idee om arms weer eens als DPS spec uit de mottenballen te trekken :).

Qua andere classes: druid, feral (tank); heerlijk. Toon is nog level 63, maar ondanks dat Swipe op CD is gaat AoE threat toch wel redelijk. Het is nu meer het timen van swipe, want als ik me niet vergist doet 1 swipe nu zóveel meer threat. Vergt ook wel wat geduld van de DPS, maar goed ;-). Single target lijkt de threat ontzettend toegenomen te zijn, da's opzich ook wel fijn. Druid tanking bevalt me op t moment wel.

Paladin: vond 't redelijk onoverzichtelijk. Nu speelde ik sowieso al weinig paladin, dus meer dan een paar losse mobs neerknuppelen nog niet gedaan.

Priest (disc): In een random geen énkele moeite met healen. Al zou het zo geweest zijn dat ik me helemaal de rambam moest spammen, dan nóg zou ik weinig mana problemen hebben. Met 40k+ mana en een regen tussen de 1k en 1.6k (ooc) is dat ook nogal lastig. Hoe echte mana-management dan wél gaat plaatsvinden in cata zie ik nog niet helemaal voor me.
Shadow: Geen héél erg interessante veranderingen. De tree zelf biedt weinig keuzes (en weinig ruimte voor experimenten) en DPS is misschien een beetje meer, maar om daarover te oordelen heb ik wat meer oefening dan Sjonnir nodig ^^. Merkte hier overigens wel dat het manaverbruik op bepaalde punten hoger ligt dan voorheen.

Mage: Mijn alliance (:o) l76 alt mage deed op een dungeonboss 3.5k dps in fire spec. Nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion

Net ook een een paar hc's gedaan, en inderdaad, de priest zitten schandalig ruim in het dps.
Voor de Warrior is het ook triest.... heel triest. Ik hoop dat ze dit snel gaan fixen, zal wel niet, blizz kennende. Vraag mij af of ik dan nog zoveel zin heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Fermion op 14-10-2010 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

prodigy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:23:
[...]

hear hear
armer pen poef |:(
ow wacht hier heeft u crit ... wtf moet ik daar mee dan
och het zijn maar 18 gems .....
geef wel wat honor uit aan gems .. o wacht dat werkt niet meer zo ...
ik pak wel wat badges woops geen badges maar een ander meuk systeem ...

wts 2x wow account >.< 8)7
Wat een gezeur. Iedereen wordt even hard benadeeld. Als het je genoeg boeit om voor de laatste 6 weken nog wat extra DPS te doen, dan vervang je lekker je crit gems door agi of strength. Glyphs die verdwenen zijn uit het spel...nogal wiedes dat je die verliest. En dan is Blizzard nog best lief geweest, want sommige glyphs die niet meer bestaan zijn gewoon "vervangen" door nieuwe glyphs.

Enchants en patterns die verloren zijn gegaan zijn ook zo'n verhaal: je hebt er de hele expansion gebruik van kunnen maken, zeur dan ook niet dat ze nu weg zijn. En als ze spellpower enchants vervangen zouden hebben door een willekeurige enchant dan zou er ook gezeikt worden.

Mijn gems zijn ook klote nu, mijn enchants moet ik ook allemaal nalopen. Tegelijkertijd weet ik ook dat die wijziging nodig was om het spel beter te maken. Wanneer hadden ze het dan moeten doen?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

NMe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:40:
[...]

Wat een gezeur. Iedereen wordt even hard benadeeld. Als het je genoeg boeit om voor de laatste 6 weken nog wat extra DPS te doen, dan vervang je lekker je crit gems door agi of strength. Glyphs die verdwenen zijn uit het spel...nogal wiedes dat je die verliest. En dan is Blizzard nog best lief geweest, want sommige glyphs die niet meer bestaan zijn gewoon "vervangen" door nieuwe glyphs.

Enchants en patterns die verloren zijn gegaan zijn ook zo'n verhaal: je hebt er de hele expansion gebruik van kunnen maken, zeur dan ook niet dat ze nu weg zijn. En als ze spellpower enchants vervangen zouden hebben door een willekeurige enchant dan zou er ook gezeikt worden.

Mijn gems zijn ook klote nu, mijn enchants moet ik ook allemaal nalopen. Tegelijkertijd weet ik ook dat die wijziging nodig was om het spel beter te maken. Wanneer hadden ze het dan moeten doen?
Tis gewoon ruk als je een heletijd ergens aan gewerkt hebt ze het zo verkloten.
Het was allemaal wel redelijk geballenced hier en dar was er gerust wel ruimte voor verbetering.
Maar zo radicaal dingen gaan aanpassen ???
Dingen die verdwenen zijn ? ja het is een spel dus doet het er niet toe ? |:(
Het zijn wel dingen waar jij tijd en geld ingestoken hebt.
Die kunnen ze gewoon niet zo maar weg halen (tis gewoon not done)
Imho ze verneuken het gewoon voor een grote groep mensen die niet bergen goud of tijd hebben en nu eerst weer weken kunnen gaan werken aan hun poppetje voor dat het is zo als het was.

Ik zelf moet 18 gems gaan vervangen x2 (1 char) en dan praten we nog niet over de andere chars die ik nog heb...
Ze zouden op zijn minst daar iets van compensatie voor kunnen geven.
Of een universele gem die je 1x naar wens kan instellen er bij kunnen maken...
Hun passen het spel aan tis niet dat ik er om gevraagd heb om bv arp uit het spel te halen....
Geef me dan op zijn minst de keuze om het zo in te richten dat ik er wat mee kan zonder dat het bergen ingame gold kost of wat dan ook...

Dit zullen ze zelf ook wel merken niet dat het hun nou uitmaakt of er 11 of 12 miljoen mensen spelen
En das ook de reden dat ze het er gewoon door heen trappen.

In het kort het had gewoon veel beter gekunt ipv ok dat gaat er uit je doet het hier maar mee
had mensen een optie gegeven of weet ik veel wat
Verder is het gewoon een hele grote change.
wat zeur ik kijk eens in het forum van wow zelf of log eens in en hang eens 30min rond in wow
er zijn maar weinig mensen die niet zeuren (zo als jij het noemd)

En ja ik zeur volgens jou en ja ik ben het er niet mee eens.
Moet ik maar een ander spel gaan zoeken ?
Wat dacht je zelf wat ik ga doen ... O-)

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Even buiten alle ingame issue's om.

Hier een heel ander 'probleem', waar ik intussen echt zwaar gestoord van wordt.

Vreselijk wisselende framerate's, 60fps (ik draai bij voorkeur gewoon in v-sync, geeft een prettiger beeld) in 90% van de tijd, en dan gaat het ineens erg schommelen van 5 tot 25 fps.
Het is blijkbaar NIET gerelateerd aan de zone, zowel ergens op een random verlaten stuk in Barrens of Mulgore, als in Ogrimmar, maar ook in een lege dungeon. De lags doen ongeveer 10sec voor en dan is alles weer goed voor de komende 30 tot 90sec.
Ben er zowat nonstop vanaf 19.00 mee bezig geweest om dit te fixen.

Hardware: Core i7 930 @ 3.8Ghz, 2x3GB (6GB), 2x Radeon 4870 1GB, Wow staat op een OCZ Vertex 60gb (op een 50GB partitie, overige 10GB is ongebruikt, voor de slack)
Windows 7 64bit Ultimate, geheel clean, alleen laatste drivers geinstalleerd (zonder catalyst suite etc).
Win7 staat op een Intel X25 80GB SSD. (dus Win7 en WOW hebben ieder een eigen SSD)

Getest zowel met direct na DVD installatie als met volledig bijgewerkte windows-update.

Wat heb ik verder geprobeert:

-Geheel cleane WoW installatie, zonder enige addon.
-Alle mogelijke graphics options wel eens uit en aan gehad (ook de nieuwe water etc). Ook low setting geprobeert etc. vrijwel iedere combi intussen al eens getest.
-Overclock uit, alle timings etc. op default gezet.
-1 Radeon 4870 eruit, dus geen cross-fire meer. (actualy, de nieuwe clean Win7 64bit install heb ik gedaan met 1 Radeon, de 2e kaart heb ik nog niet teruggeplaatst)
- gestart met en zonder de -d3d11 optie
- Creative X-Fi kaart eruit gehaald, audio nu via de onboard (Asus Rampage GeneII). (net als met de 2e Radeon, had ik de kaart al verwijderd voordat ik de nieuwe clean Win7+wow install ging doen)
- 1920x1080 scherm afgekoppeld, oude 1280x1024 scherm gepakt en daar eens wow op getest.
- De SSD's gechecked of daar iets mis mee was, GC gedraait op de OCZ.
-De hele WoW install dir op een 500gb 2.5" USB disk gezet en daar eens vanaf gedraait.
- Na herinstallatie geen enkel antivirus pakket of FW geinstalleerd.

En ik blijf dat probleem maar houden.
Wow is volledig bijgewerkt, er worden op de achtergrond geen patches meer gedownload of iets geupdate.

Niet zo grappig detail; de PC van mijn vriendin (Win7Ult 64bit, Q6600 @ 2.4Ghz, 1GB, Radeon x1900pro, 500GB WDC Black) heeft een kopie van mijn WoW directory, en daar loopt WoW zelfs nog soepeler op |:(
En ook gechecked met beiden PC's ingelogd op dezelfde realm, de 2e PC geen framedrops, dus het is niet netwerk/internet gerelateerd.

(en alles op Ultra, behalve de nieuwe features, die zijn greyed out)

Wat ik nog ga testen:
met WinXP x86 en x64, wellicht ook es ff OSX proberen.

Uiteraard, totaan gisteren liep alles gewoon probleemloos, zonder framedrops, zelfs niet in Dalaran.

Volgens /trade ben ik niet de enige met dit probleem. Ik kan wel een ticket laten maken, maar gezien alle problemen met 4.0.1 denk ik dat het nog wel enige dagen kan duren voordat ik prolly een default useless antwoord krijg als 'update je drivers', 'zet virusscan uit', 'controleer je internetverbinding', 'zie forum/faq'

[ Voor 8% gewijzigd door Madshark op 14-10-2010 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Oke Ben miss een noob in Wow ( Gelukkig wel pro Cod4 )

Haalde met mn pala met 5,8k GS nooit echt hoge DPS op een dummy max 4,2k en in HC's soms lager of soms minder. Zelfs met verschillende rotatie's ETC. na Vandaag haalde ik maar 3k dps op een dummy en de HC's Waren ook om over te huilen. max 2k DPS en de rest van de mensen die bij me in de groep zaten kwamen er ook niet boven. alleen een mage die alsnog 6k DPS wist te halen. Als het aan mij had gelegen hadden ze rustig mogen patchen . Maar of dat nou zo drastisch moest ? :S ga miss over een tijdje miss weer spelen maar voor nu heb ik mn Subscription voor Wow Gecancelled.

Cod4 Clanbase Here We Come :+

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
WDF schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:05:
Oke Ben miss een noob in Wow ( Gelukkig wel pro Cod4 )

Haalde met mn pala met 5,8k GS nooit echt hoge DPS op een dummy max 4,2k en in HC's soms lager of soms minder. Zelfs met verschillende rotatie's ETC. na Vandaag haalde ik maar 3k dps op een dummy en de HC's Waren ook om over te huilen. max 2k DPS en de rest van de mensen die bij me in de groep zaten kwamen er ook niet boven. alleen een mage die alsnog 6k DPS wist te halen. Als het aan mij had gelegen hadden ze rustig mogen patchen . Maar of dat nou zo drastisch moest ? :S ga miss over een tijdje miss weer spelen maar voor nu heb ik mn Subscription voor Wow Gecancelled.

Cod4 Clanbase Here We Come :+
is dit weer zon qq over paladins? je moet gewoon even uitvinden wat de beste rotatie en talent build is. er is veel veranderd en pala's kunnen niet meer 6k dps met 3 knoppen doen. en zoals je al aangeeft, iedereen heeft daar moeite mee. gewoon een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-04 09:58

Darkasantion

Just keep swimming!

Anoniem: 315662 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:31:
[...]

is dit weer zon qq over paladins? je moet gewoon even uitvinden wat de beste rotatie en talent build is. er is veel veranderd en pala's kunnen niet meer 6k dps met 3 knoppen doen. en zoals je al aangeeft, iedereen heeft daar moeite mee. gewoon een kwestie van tijd.
Er is HEEL veel veranderd voor Paladins, zo moet ik mijn protadin dus een totaal andere en vage rotatie gebruiken, de vorige was (te) makkelijk, dat geef ik toe, maar deze is erg moeilijk om te doorgronden, dus hoe dit past in Blizzard's "easy to play, hard to master" filosofie moet ik nog ontdekken. Zeker als je het vergelijk met Affli warlock, die nog steeds (tenminste voor mij) erg simpel is om te spelen, ik was er zo achter en druk er nu 9K DPS uit op een dummy.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-04 13:56

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou nou, kan niet zeggen dat ik helemaal tevreden ben met de patch waar de ene class omhoog vliegt zakt de andere inelkaar. Als ik kijk naar b.v. mijn Druid/Mage/Spriest/Shaman/Hunter doe ik meer of vergelijkbare dps.

Vooral Mage en Spriest zijn flink geboost waar ik best wel moeite had om over de 5k dps te komen in RHC's haal ik dat nu met gemak, op bosses 6-8k dps. Druid/Shaman/Hunter blijven voor mij 'onverandert'.
(Warlock nog geen tijd voor gehad).

Kom ik aan bij de melee classes.. sjonge.. Warrior/DK/Paladin(Rogue nog geen tijd voor gehad), ten eerste 18 gems pleite op me Warrior, ten tweede dps is van 4.5-5.5k op dummy naar 3.4k gegaan mogelijk omdat ik dus eerst 18 x 20str moet gemmen om een goede vergelijking te kunnen trekken maar ben gekke henkie niet.

DK viel nog wel mee maar 'the new and improved rune system' is gewoon ruk, sta echt te wachten tot ik wat mag doen, krijg nog wel leuke crits alleen voelt het nu 'trager', de dps overall valt mee maar dat zal wel gewenning zijn.

Paladin.. is om te janken, waar ik eerst 6.5-7.5 op een dummy gedaan heb is nu max 3k geworden en in dungeons mag ik blij zijn met 2.8k, ik snap ook wel dat 3 buttons te simpel was, maar zelfs met 3x holy power haal ik niet dezelfde nummers vergeleken met pre patch. Divine Storm + 1 x holy power doet 400-650dmg, 2 x HP ~1200-1500, 3 x HP 2700-3100. Vergelijk dat met ~4-6k per tik pre patch.

Healen is werkelijk een fluitje, Disc is nu nog makkelijker, Resto Shaman/Druid = zzzzzzzz en WTF geen treeform.. echt lame... voel me nu gewoon 'naakt' als druid healer. En ALLE heals critten als een gek, op de 10 heals zijn er minimaal 8 crits. En Holy priest is gewoon 1 grote licht show geworden, zet er 3 naast elkaar en heel Dalaran lijkt wel radioactief.

Om over tanken nog maar te zwijgen dat AOE tanken wat aan gepakt moest worden ok, maar dat tanks gewoon moeite hebben om aggro te houden op bijna alles en in alle gevallen.. Morgen avond ICC in zal nog leuk worden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-04 07:36
MysticSnake schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:20:

Ik had gisteravond nog gewoon al (ja, op zowel weapon als armor) mijn spellpower enchants nog. Ook mijn Glyphs die ik al had waren nog steeds aanwezig en sommige waren omgezet naar de nieuwe variant. Ik snap je probleem niet?

Prodigy: Jij bent nu wel het toonbeeld van de QQ posts op de officiele forums.. mooie 'kneejerk' reactie op veranderingen. Het laat maar weer eens zien dat de theorie over mensen en veranderingen 100% treffend is. :F Can i have your stuff?

Ik heb gisteravond nog wat random hc's gepugged op m'n priest. Disc smite healer is erg leuk om te spelen. Gewoon wat shields+pom rondstrooien en daarna smiten maar! Ik had geen probleem om de tank en dps levend te houden en de speelstijl is iig op dit moment een stuk leuker dan voor de patch (shield/pom en afk maar). Shadow is ook een stuk 'leuker' geworden met wat extra features zoals de orbs / shadowy apparition etc.. 21k mindblast crits. O+

Over het algemeen ben ik erg tevreden met de patch en alle veranderingen die doorgevoerd zijn.. Alle mensen die na een uur of 2 spelen al begonnen met brullen moeten gewoon even de tijd nemen om aan de veranderingen te wennen. Blizzard zal echt nog wel finetuning gaan doen de komende weken en met de uiteindelijke Cataclysm patch. No need for moar drama!

[ Voor 7% gewijzigd door wvdveer op 14-10-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-04 11:37
Ik was altijd al van plan om mijn Death Knight die nu mijn main als cataclysm uitkomt in de koelkast te zetten. Ik weet echter nog niet wat voor character ik nu wil gaan levellen. Zit te twijfelen tussen rogue, druid en shaman. Ikzelf vind vooral Moonkin druid spelen zeer tof in de cataclysm beta maar ik weet niet in hoeverre dit representatief is voor de hele experience 1-85 aangezien ik daar vrij lang over zal doen. Ik heb de rogue leather heirlooms, dus wel de exp bonus voor een druid maar niet de stats die geschikt zijn voor moonkin druids. Ook heb ik de mail heirlooms voor een shaman maar deze keer zijn het de hunter heirlooms en dus weer niet de goede stats voor een shaman.

Ik denk dat ik de eerste keer in het 'nieuwe' Azeroth ga levelen zonder heirlooms en pas tijdens de tweede ronde de heirlooms inschakel, ik neig nu dus naar eerst een druid of shaman en pas later een rogue.
Ik wil vooral gaan PvP'en, heeft iemand hier ervaring met PvP op een van deze classes, zo ja zouden jullie er dan wat ervaringen met die class willen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Heb gisteren maar heel even op mijn Priest kunnen spelen (eigenlijk meer mijn spec etc regelen) patchen duurde en duurde, maar goed, vanavond maar 's kijken of mijn spec een beetje speelt. Wel ff weer wennen om zonder bepaalde addons te moeten spelen, dus ik hoop dat dat snel ook allemaal weer werkt.

Mis hier en daar nu nog wel feeling met of ik de juiste keuzes heb gemaakt, dus ik probeer maar even in dual spec 2 holy specs uit, om te kijken welke het beste gaat bevallen. (heb op 1 lightwell, nooit gebruikt en weet niet of ik dat wel fijn vind spelen)

Hoop dat het snel allemaal went, wie weet went de blizz ui ook wel, dan hou ik die gewoon, samen met grid o.i.d. voor raiden :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Laatst online: 05-01-2024
Addon hell zal met een paar dagen ook wel over zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal

DarkUnreal

Postmaster General

HawVer schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:01:
Aggro problemen hier als warrior. Ff mijn draai weer gevonden in de loop van de avond en nu loopt het beter. Thunderclap is generfed als de pest. Geen goede opening meer. Ik ben benieuwd naar de overige ervaringen van warrior tanks. :)
Thunderclap gaat nu idd minder hard, maar in combinatie met Blood and Thunder (talent prot) kun je er wel voor zorgen dat alle targets een rend op zich krijgen (rend je target, hierna een thunderclap en de hele pack is in 1x gerend.. dat helpt wel met aoe threat)

Gister ook even fury uitgeprobeerd (met titans grip, nog niet met onehanders geprobeerd) maar dat was ook huilen met de pet op. Tussen de 3 en 4K dps (terwijl dit eerder rond de 6 zat), dus ik mis ook zo plots 2K dps. Singel target is het nog erger.. daar zit het meer tussen de 2 en de 3 (echt wennen aan de cooldown op cleave en heroic strike)

Toch maar me hunter onder het stof vandaan halen.. die schijnen nogal OP'ed te zijn met BM :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Echt een lekkere patch! Kleinere talent trees ftw! En mijn lock is echt weer leuk om te spelen. Eindelijk ook van dat soulshard systeem af.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-04 11:03
Gisteravond gelijk HCICC25 gedaan, met iedereen zo'n beetje zoekend en alles, oh what does this button do?, ik als holy paladin vind het allemaal wel leuk, flink wat spells erbij leuk om weer alles uit tezoeken en je class weer een beetje "opnieuw" te moeten leren spelen.

Wat problemen met addon's idd maar ik kan prima spelen ook met de standaard raidframes van blizzard is nog zo heel slecht niet imo. DBM werkte half ofzo leek het maar kreeg wel de belangrijke meldingen. Voor de rest dus weinig addons nodig.

Wel erg wennen op procs letten enzo. Als holy komen er genoeg procs voorbij, ik weet alle namen zo nog niet uit het hoofd maar bijv. daybreak is erg lekker. ook de 30% castspeed increase is nice. 0.6 casting speed op holy light. Light of Dawn is ook erg leuk, beetje AoE kunnen healen als holy is een leuke afwisseling.

Ik heb nog steeds gewoon alle gems intel gelaten want ik had weinig problemen met mana (in zovere je icc daar goed voor kan gebruiken omdat iedereen dat nu wel overgeared) zit nu op iets van 4500sp 20% haste 30% crit en 10% mastery en van hieruit ga ik gewoon proberen proberen en voor de verandingen een proberen.

Kortom: ben blij met nieuwe patch, ik was wel toe aan wat verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020
Nou ik hem mijn 2hander aan de wilgen gehangen! na 5 jaar heel veel plezier en lol aan de retri spec beleefd te hebben hou ik het voor gezien :(

ik zal niet klagen over Dps ofzo maar het voelt gewoon niet mee als een paladin,net alsof ik een nieuwe Hero class ofzo in mn handen geschoven heb gekregen( speelde met het dochtertje van een paladin die een rogue wist te bevruchten haha) ,zelf healing is ook niet veel meer maar dat was al bekend maar je bent gewoon ineens een hele hoop utility kwijt en aangezien ik voornamelijk pvp is die utility van levens belang..

gisteren maar een Prot specje gemaakt en mijn pvp set aangedaan met mijn tanking sword+shield en trinkets en ik moet toegeven dat dat een heel stuk beter speeld in de Bg's (deed een 11k crit met shield of the right.. die nu ook op holy power draait) maar bevalt prima haha

word op 85 maar een Holy en Prot spec maar retri laat ik voorlopig even lekker liggen,enige probleempje wat ik op mn prot spec wel eens had was dat ik net niet de 14 seconden kon overbruggen om mijn mana opgetopt te houden en aangezien die nu niet meer zo werkt heb ik ook geen OOM problemen meer wat een enorme buff is voor mij (PVPER) in pve had ik dat probleem uiteraart niet komt puur omdat je ook veel aan het lopen bent in pvp en vooral in WG red je het 9 vd 10 keer niet op je divine plea up te houden :P

ben trouwens ook op mijn lvl 32 mage gegaan gister en damm! wat is die gebuffed (weet niet of het door het huidig lvl komt ofzo maar voel me OP) paar random dungeons gedaan en mn frost specje ingevult en kreeg gewoon een perminente water elemental (niet meer een 45 secs pet) en Ice lance! ben wel mn aoe ,frost armor en arcane intellect kwijt maar die pet,de mana regen en dmg maken dat meer dan goed haha

nu lvl 35 op mn mage en het leek wel of de XP gain daadwerkelijk sneller gaat in instances :D ondanks dat ik altijd een pala man ben geweest vind ik de mage ook een zeer leuke class geworden zo...alleen jammer dat retri in pvp niet meer zo solide is als zij was maarja prot is nu denk ik de nieuwe Retri voor mij in pvp :D

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

Iedereen die zeurt dat de class balance niet meer klopt, Blizzard heeft dat al tientallen keren van te voren aangegeven dat dat het geval zou zijn en dat het weer allemaal rechtgetrokken word zodra je naar 85 gaat lvlen, hetzelfde dus als bij de release van tbc en wotlk. Vreemd dat nog steeds zoveel mensen dit niet lijken door te hebben, ik heb al maanden niet gespeeld en zelfs ik weet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Vette shit!!

Durfde nog niet te gaan healen met mijn Shaman omdat Grid het niet deed, maar heb mijn Paladin onder handen genomen. Retri spec (5.6K GS): vet dat holy power, alleen crappy dps ;) de DK tank van een vriendje deed meer dps haha. Ik vind de verandering tot dusver harstikke goed. Dat de DPS wat lager ligt omdat ik zelf nog aan het kloten ben met skills of dat het aan de nerf ligt doet mij niet veel. We zien wel hoe alles gaat op 85 :)

Ook heb ik mijn Holy PvP OS gedropt en mijn tank gear erbij gepakt. Laatste keer dat ik met mijn Pally heb getankt is weer 6 maanden geleden. Merkte wel dat ik moest werken voor threat. Omen stond normaal gesproken ergens rechtsonder in mijn beeld, nu pal naast mijn char, zodat ik e.e.a. in de gaten kan houden. Ook dit ziet er goed uit :)

Vanavond maar even kijken naar mijn Shaman, Priest en Mage. Wel weer leuk hoor, alles bekijken en aankloten.

Veranderingen in de interface zijn top. Ben blij dat al die badges eruit zijn gegooid en we hier nu JP voor hebben. Ziet er allemaal wat overzichtelijker uit.

Gisteren maar weinig op trade gelet. Bijina alleen QQ van mensen. Ach ja, heb tijdens mijn studie geleerd dat mensen altijd even moeten wennen aan veranderingen. Zal over een tijdje wel weer opgehouden zijn ;)

Overigens zijn er mensen op mijn server dik geld aan het verdienen (waaronder ik). De prijzen van gems zijn 2x zo hoog geworden plus Scribes hadden gisteren een topdag. Zelf heb ik denk ik als JC en Scribe gisteren zo'n 2000 gold verdiend :) Vanavond maar eventjes weer ermee verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379368

Dan toch ook maar eens gaan posten na een hele tijd aan het lurken te zijn geweest. Speel ally huntard en drood op Azjol-Nerub

Moet zeggen dat ik het met dat hele patch gedoe nogal mee vindt vallen, veel is veranderd, goed dat klopt maar heb het idee dat het meer een kwestie van wennen is dan iets anders. Heb nu m'n hunter op main en moet zeggen dat het focus gebeuren me 100% is meegevallen, het QQ focus starve dat ik bij mij in het guild tegenkwam en op trade valt ook nog wel mee. Beste was nog de stat change die ze op hunter gear hebben doorgevoerd, 8k hp erbij..:D.

Nu alleen vanavond de druid uit gaan proberen, heb er nu al zin in...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 16-04 07:36
Er zijn alweer wat buffs/nerfs aangekondigd:
Rather than try and address multiple threads, I'm just going to plop our current thoughts in this one post. Please excuse the brevity.

1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.

2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.

3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that.

4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that.

5) As we suspected, PvP dps is just too high given that the health pools of Cataclysm haven't kicked in yet. While competitive PvP is over for the moment, we still want the environment to feel better so we will be buffing resilience. This change might be reverted at level 85.

There will probably be more changes after another night of raiding and BGs. Many of the bug fixes we have made today will affect dps as well. Stay tuned.
Het blijkt inderdaad dat er nogal wat spelers zijn die enchants kwijt zijn en inderdaad geen refund krijgen. Goed dat ik nogal wat scrolls op de AH heb gezet gister. ;)
Since the release of patch 4.0.1 yesterday, we’ve received reports from players that a few of their item enchantments are now missing. After further investigation into the cause and potential solutions, we’ve come to the unfortunate conclusion that we will not be able to restore these enchantments.

We apologize for any inconvenience this may have caused, but we will not be able to replace or otherwise reimburse players for their lost enchantments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020
Anoniem: 358309 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:40:
Iedereen die zeurt dat de class balance niet meer klopt, Blizzard heeft dat al tientallen keren van te voren aangegeven dat dat het geval zou zijn en dat het weer allemaal rechtgetrokken word zodra je naar 85 gaat lvlen, hetzelfde dus als bij de release van tbc en wotlk. Vreemd dat nog steeds zoveel mensen dit niet lijken door te hebben, ik heb al maanden niet gespeeld en zelfs ik weet dat.
ik heb het niet over de balance ,wat ik probeer te zeggen is dat mijn Retribution paladin niet meer aanvoelt als een retribution paladin,dat de balance zoek is is bijzaak :) ik mis gewoon een hoop Survivalbility/utility die de retribution tree voor mij als sinds het begin der retribution bekoorde (zelfs in da RetzLoL tijd ja!)

maar de manier van spelen is enorm veranderd maar mischien dat er op hoger lvl straks weer meer tools bijkomen die van belang zijn voor mijn persoonlijke behoeftens/speelstijl

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe deel:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 229

Graag hier verder gaan, AUB!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
What he said.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.