Deze antieke pc (Athlon XP 2800+ proc en WD120BB hd) zit al meer dan 2 uur de 5gb patch te applyen en nu is die pas net op 37%

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ben nu aan het rarren, zo nog ff parretjes eraan en uploadenRichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:31:
Juist, Usenet zou perfect zijn. Maar dan wil je ook wel een download hebben van iemand van FTD of een bekende, want tegenwoordig stoppen ze ook alles op Usenet vol met trojans.
Heb Core 2 Quad en ik heb hem net 10 min geleden aangezet en zit nu op 45%JBplap schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:50:
Mijn C2D is er ook al een beste tijd mee bezig (aangezet toen ik thuiskwam, downloaden was al klaar) sinds 17.30 nu op 56%
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
!Capa schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:55:
[...]
Ben nu aan het rarren, zo nog ff parretjes eraan en uploaden
Hopen dat het niet te lang duurt met 6 mbit.
Tja, daar heb je een virusscanner voorRichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:31:
Juist, Usenet zou perfect zijn. Maar dan wil je ook wel een download hebben van iemand van FTD of een bekende, want tegenwoordig stoppen ze ook alles op Usenet vol met trojans.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 12% gewijzigd door Ryan_ op 13-10-2010 19:26 ]
13:37
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik wil ook spelen... "4.66 of 5.29 GB - About 12 minutes"... hmm.. kga maar gespannen koffie drinken en naar de progressbar starenConscience NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:24:
Lol... dus net even een random heroic, Utgarde Keep. Ging niet normaal snel, DPS allemaal rond de 8-9k, EN de bosses droppen Honor!
[ Voor 38% gewijzigd door DarkUnreal op 13-10-2010 19:34 . Reden: omg @ warriors... ]
Honor Points ? of Justice Points ?, dit zijn toch 2 verschillende dingen ? of krijg je nu honor van bosses ?Conscience NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:24:
Lol... dus net even een random heroic, Utgarde Keep. Ging niet normaal snel, DPS allemaal rond de 8-9k, EN de bosses droppen Honor!
Justice Points neem ik aan?Mektheb schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:27:
[...]
Honor Points ? of Justice Points ?, dit zijn toch 2 verschillende dingen ? of krijg je nu honor van bosses ?
[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 13-10-2010 19:30 ]
Nou ik ging net UK in en had 6K overal, een mage boven mij 7KConscience NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:24:
Ze dropten Justice Points én Honor PointsMektheb schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:27:
[...]
Honor Points ? of Justice Points ?, dit zijn toch 2 verschillende dingen ? of krijg je nu honor van bosses ?
Hoeveel honor points ? ( heb een twink en weet gear ervoor alleen mt honor points te krijgen is maar me XP gelocked is dus geen bg's kan doen maar wel dungeons )Conscience NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:35:
[...]
Ze dropten Justice Points én Honor Points
Vreemd, zelfs dit werkt niet bij mij. Heb de updates in de map /Updates gezet, en krijg dan het bericht van de updater en downloader: There is nothing to patch / There is nothing to download.SinergyX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:11:
[...]
Tja, daar heb je een virusscanner voor![]()
http://groups.google.com/...d/thread/84c2e973d215890b
Deze heb ik gevonden, dus ben ik nu mee bezig. Toch heel wat anders, 3,5MB/sec tegen die flutzooi van amper 400KB/sec via de WoW downloader
[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 13-10-2010 19:44 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
zit er dan mss iets fout in je registry?RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:58:
Iemand die zijn of haar Blizzard Updater.exe/BackgroundDownloader.exe kan rarren en uploaden? Of de Blizzard Updater welke in de updates map bij 4.0 staat? Dit moet toch wel op een manier op te lossen zijn? Het lijkt net alsof er helemaal geen contact is met de Blizzard servers dat het tijd is om te patchen.
[ Voor 3% gewijzigd door DarkUnreal op 13-10-2010 20:06 ]
Ik ben nu de files aan het uploaden die na het installeren van de patch vanmiddag nog werden gedownload naar de map \Updates, ik upload ook wel die 2 files die jij vroeg, PM voor de links.RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:58:
Iemand die zijn of haar Blizzard Updater.exe/BackgroundDownloader.exe kan rarren en uploaden? Of de Blizzard Updater welke in de updates map bij 4.0 staat? Dit moet toch wel op een manier op te lossen zijn? Het lijkt net alsof er helemaal geen contact is met de Blizzard servers dat het tijd is om te patchen.
WoW maakt toch geen gebruik van het register? Ik speel WoW al een tijdje in Windows 7 en ik gebruik gewoon de map die ik ooit in Windows XP heb geïnstalleerd. In XP deed ik het ook al zo door bij een nieuwe Windows installatie gewoon de WoW map te kopiëren. Updaten gaat nog steeds zonder problemen.DarkUnreal schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:05:
zit er dan mss iets fout in je registry?
probeer anders eens een registry sweeper en gebruik keywords als "world of warcraft" of "blizzard" (die laatste niet doen als je andere blizzard dingen heb geinstalleed)" en verwijder deze.
Misschien dat dan alle settings gereset zijn, en hij wel 'ziet' dat er een update is
[ Voor 37% gewijzigd door MaTr1x op 13-10-2010 20:14 ]
Graag. Ik ben trouwens al jarenlang actief op verschillende fora, maar nu je het over een PM hebt ben ik mij rot aan het zoeken waar ik de PM-knop kan vinden van dit forumMaTr1x schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:08:
[...]
Ik ben nu de files aan het uploaden die na het installeren van de patch vanmiddag nog werden gedownload naar de map \Updates, ik upload ook wel die 2 files die jij vroeg, PM voor de links.
[ Voor 6% gewijzigd door Divak op 13-10-2010 20:23 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
1
[ Voor 3% gewijzigd door Ketho op 13-10-2010 20:41 ]
Nou, dat uploaden duurt eeuwen.RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:07:
[...]
!
Laat maar weten waar ik de 20 kudo's weg kan brengen! Alvast bedankt voor de upload
Ik hoop alleen dat het geen gewoonte wordt om de game op deze manier te moeten updaten.. Voorheen nooit problemen gehad, en ook bij een complete reinstall nergens last van gehad, tot en met de versie van de gisteren. Ik hoop dat het alleen aan 4.0.1 ligt en niet aan mij.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Na rose e cient spin
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
en dan nog alles op nieuw indelen de helft van je addons die niet meer werkt...Seraphin schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:10:
meh, was ik al blij dat ik de patch al eerder (zo goed als) binnen had (hoefde maar 90MB te downen), zit mijn roestbak van een PC nu dus ook al 30-45 minuten die #@#@#@# patch the installen.
40% and counting; dat wordt niet meer online zijn vanaaf
Na rose e cient spin
Dont worry, ik vind dat de laadtijden echt ontzettend verbeterd zijn na de patch !Flghter1982 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:22:
omg. na de 5.5gb van de patch 4 gedownload te hebben wil die nog is 10gb downloaden. dit dan wel tijdens het spelen zodra je de 1e 100mb gedownload hebt. het laden 1e van stad/omgeving duurt wel RETE lang. soms wel meer dan 10 minuten. waarschijnlijk word het on the fly bijgewerkt ofzo.
dus in totaal een patch van 15-17GB jeez.....
Nu hetzelfde probleem op mijn 2de PC. Deze PC geeft een corrupt bestand (natuurlijk, die op de andere PC installeerd), maar updater kan geen contact maken met de blizzard servers. (check your network connection).RichardvdD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:58:
Anoniem: 294608
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 294608 op 13-10-2010 22:04 ]
omdat er een chat-limit in zit. heel irritant vind ik het aangezien ik best vaak gesprekken in de trade heb.temp00 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:30:
Hoe zit het bij jullie op servers? Het lijkt bij mij of alle spammers opgerot zijn uit trade
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 13-10-2010 22:17 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
volgens mij doe jij toch iets mis hoor. na die 5.5gb vond mijn wow het wel voldoendeFlghter1982 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:22:
omg. na de 5.5gb van de patch 4 gedownload te hebben wil die nog is 10gb downloaden. dit dan wel tijdens het spelen zodra je de 1e 100mb gedownload hebt. het laden 1e van stad/omgeving duurt wel RETE lang. soms wel meer dan 10 minuten. waarschijnlijk word het on the fly bijgewerkt ofzo.
dus in totaal een patch van 15-17GB jeez.....
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nice, Ben benieuwd wat ik haal met mn 5.7k GS gearspeedzor schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:23:
Ben net bezig met ICC10 HC op m'n Resto Druid (5.4k GS voor patch).
Wild growth kan critten.
regrowth crit praktisch 95% van de tijd (inclusief de ticks).
Effloresence is een enorm handige aoe heal erbij!
Healing touch crits voor 33k (jawel).
Ik ben er dus zeker over te spreken
ohja: 41k HP buffed in ICC als healer nu.
Ah ok werkt dat zo tegenwoordig.Anoniem: 315662 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:06:
ligt het aan mij of zijn glyphs nogal bugged? mirror image glyph als major?
edit: nog een keer gekeken, volgens mij klopt er van de glyphs niks, ze lijken niet op die in de beta of wowtal cata.wowhead talents etc. volgens mij is hier toch iets mis.
[...]
omdat er een chat-limit in zit. heel irritant vind ik het aangezien ik best vaak gesprekken in de trade heb.
ik moet toch wel degelijk na die 5.5gb voor de patch v.4 nog iets meer dan 10gb via de streamer downloaden. kan ondertussen wel spelen maar de download is zeker.Anoniem: 315662 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:20:
[...]
volgens mij doe jij toch iets mis hoor. na die 5.5gb vond mijn wow het wel voldoende
Anoniem: 33272
wowarmory gaat héél traag hier, misschien dat het lokaal ligt. Maar dit zou de link moeten zijn: http://eu.wowarmory.com/c...ias+Brotherhood&cn=EleziaGrudgie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:30:
[...]
Nice, Ben benieuwd wat ik haal met mn 5.7k GS gear.. Wat voor build heb jij eigenlijks?
[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 13-10-2010 22:55 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 42901
Volgens mij heb je dan background downloadingen uit staan. Dat kan via de WoW launcher ingesteld worden als ik het me goed herinner.Anoniem: 315662 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:20:
[...]
volgens mij doe jij toch iets mis hoor. na die 5.5gb vond mijn wow het wel voldoende
Anoniem: 230001
Ohja, waarom dan? Ik heb nog maar heel weinig met mn DK gepspeeld nu, 1 randompje en wat op de dummy, en het is even wennen maar ik denk dat ik mn draai nog wel kan vinden.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:26:
Heb tot nu toe alleen mijn mage en priest onderhanden genomen.
Ik critt nu 15K in PvP met mijn mage en dat lukte me eerder niet. Mijn priest heb ik alleen op de dummies in IF geprobeerd en de damage is prima, vooral mijn eigen schaduw naar de dummy zien lopen is funAl vermoed ik dat deze spell vooral in bossfights bruikbaar is, in PvP sowieso niet.
Ben tot nu toe tevreden over de veranderingen, al denken de DK's in het guild er heel anders over.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
welke guild welke char ?garagaholic schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:08:
[...]
Op den duur wel, maar zeker na de 3.0.1 patch was 'alles' overhoop. En ook toen werd aangegeven: alles is gebalanceerd om level 80 heen. Maar goed, er valt nog maar weinig zinnigs te zeggen. Ja, we kunnen nu zien welke classes krankzinnig OP zijn, of krankzinnig UP. Maar een echte sluitende conclusie kunnen we niet trekken gezien hoe lang _iedereen_ al heeft kunnen spelen met zijn 'nieuwe' toons. De relatief kleine hoeveelheid mensen die op PTR zitten hebben gewoonweg niet genoeg speeltijd gehad (spelers bij elkaar, dus 2 spelers 3 uur spelen = 6 uur et cetera) om alle onbalans voldoende in kaart te brengen. De 12 miljoen spelers die nu, al is het 'ff' een uurtje, gaan spelen leveren veel meer betekenisvolle gegevens op.
Blizzard gaat gewoon weer eens statistiekjes verzamelen, zelf balancing onderzoek doen en daaruit komen vast wel weer wat zaken die moeten worden aangepast. Maar ook spelers gaan kijken wat ze nu wel en niet kunnen.
Ik maak me in ieder geval nog geen grote zorgen. Plus dat al dat klagen toch maar slecht voor je bloeddruk is en ik al voldoende klaag over geganked worden op outland.
Na rose e cient spin
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
[ Voor 37% gewijzigd door Divak op 14-10-2010 01:09 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
hear hearMysticSnake schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:20:
Wat een waardeloze patch. Spellpower enchants op items ben je gewoon kwijt (ook op weapons) en je krijgt er geen enchanting mats of andere enchants voor in de plaats. Glyphs die je had ben je ook kwijt.
Alle Jewelcrafting recipes die niet meer bestaan (bijvoorbeeld met defense erop) die ben je ook kwijt en je krijgt geen tokens er voor in de plaats.
Spelers met bepaalde stats / professions zijn gewoon bestolen door Blizzard, echt achterlijk dit.
Na rose e cient spin
Hier ook een Warrior gs5964, wij zijn weer terug bij af.... kan wel janken. ICC Dungeon gemiddeld 4K dps... dat was mijn score toen ik op gs4200 zat....Bensimpel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:08:
Na een paar hc's,... Warrior dps sucks nou.. Ik ga even een warlock of priest levelen, het aantal dps dat ik nu die is gewoon zielig laag, en ik ben niet de enigste
Voor de rest mooie veranderingen, alleen jammer dat weapon skill er niet meer is, voegde net dat ene toe lol..
Dan is het voor mij alweer maart~mei 2011.... heb ik daar zin in.. nee.Tr!gger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:22:
De dps van mn warrior met shadowmourn en 264-277 zooi is om te huilen. Zelfs mijn enh shaman doet meer met mindere gear. De mage in 232-251 gear crit wel voor 30kwat een drama zeg deze patch. De best gegearde char bottom dps zowat maar ja dat krijg je als je een class helemaal balanced om ARP heen en het dan gewoon ineens weghaald.
Petje af hoor blizzard en tja op 85 in full raid gear zal het wel weer balanced zijn he
[ Voor 3% gewijzigd door Fermion op 14-10-2010 01:32 ]
Op mijn warrior, die lekker nubby gegeared is, heb ik met arms niet zo bijster veel gemerkt. Misschien is 't een idee om arms weer eens als DPS spec uit de mottenballen te trekkenBensimpel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:08:
Na een paar hc's,... Warrior dps sucks nou.. Ik ga even een warlock of priest levelen, het aantal dps dat ik nu die is gewoon zielig laag, en ik ben niet de enigste
Voor de rest mooie veranderingen, alleen jammer dat weapon skill er niet meer is, voegde net dat ene toe lol..
Net ook een een paar hc's gedaan, en inderdaad, de priest zitten schandalig ruim in het dps.Bensimpel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:08:
[ Voor 13% gewijzigd door Fermion op 14-10-2010 01:36 ]
Wat een gezeur. Iedereen wordt even hard benadeeld. Als het je genoeg boeit om voor de laatste 6 weken nog wat extra DPS te doen, dan vervang je lekker je crit gems door agi of strength. Glyphs die verdwenen zijn uit het spel...nogal wiedes dat je die verliest. En dan is Blizzard nog best lief geweest, want sommige glyphs die niet meer bestaan zijn gewoon "vervangen" door nieuwe glyphs.prodigy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:23:
[...]
hear hear
armer pen poef![]()
ow wacht hier heeft u crit ... wtf moet ik daar mee dan
och het zijn maar 18 gems .....
geef wel wat honor uit aan gems .. o wacht dat werkt niet meer zo ...
ik pak wel wat badges woops geen badges maar een ander meuk systeem ...
wts 2x wow account >.<
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Tis gewoon ruk als je een heletijd ergens aan gewerkt hebt ze het zo verkloten.NMe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:40:
[...]
Wat een gezeur. Iedereen wordt even hard benadeeld. Als het je genoeg boeit om voor de laatste 6 weken nog wat extra DPS te doen, dan vervang je lekker je crit gems door agi of strength. Glyphs die verdwenen zijn uit het spel...nogal wiedes dat je die verliest. En dan is Blizzard nog best lief geweest, want sommige glyphs die niet meer bestaan zijn gewoon "vervangen" door nieuwe glyphs.
Enchants en patterns die verloren zijn gegaan zijn ook zo'n verhaal: je hebt er de hele expansion gebruik van kunnen maken, zeur dan ook niet dat ze nu weg zijn. En als ze spellpower enchants vervangen zouden hebben door een willekeurige enchant dan zou er ook gezeikt worden.
Mijn gems zijn ook klote nu, mijn enchants moet ik ook allemaal nalopen. Tegelijkertijd weet ik ook dat die wijziging nodig was om het spel beter te maken. Wanneer hadden ze het dan moeten doen?
Na rose e cient spin
[ Voor 8% gewijzigd door Madshark op 14-10-2010 03:57 ]
There is no sadder sight than a young pessimist.
is dit weer zon qq over paladins? je moet gewoon even uitvinden wat de beste rotatie en talent build is. er is veel veranderd en pala's kunnen niet meer 6k dps met 3 knoppen doen. en zoals je al aangeeft, iedereen heeft daar moeite mee. gewoon een kwestie van tijd.WDF schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:05:
Oke Ben miss een noob in Wow ( Gelukkig wel pro Cod4 )
Haalde met mn pala met 5,8k GS nooit echt hoge DPS op een dummy max 4,2k en in HC's soms lager of soms minder. Zelfs met verschillende rotatie's ETC. na Vandaag haalde ik maar 3k dps op een dummy en de HC's Waren ook om over te huilen. max 2k DPS en de rest van de mensen die bij me in de groep zaten kwamen er ook niet boven. alleen een mage die alsnog 6k DPS wist te halen. Als het aan mij had gelegen hadden ze rustig mogen patchen . Maar of dat nou zo drastisch moest ?ga miss over een tijdje miss weer spelen maar voor nu heb ik mn Subscription voor Wow Gecancelled.
Cod4 Clanbase Here We Come
Er is HEEL veel veranderd voor Paladins, zo moet ik mijn protadin dus een totaal andere en vage rotatie gebruiken, de vorige was (te) makkelijk, dat geef ik toe, maar deze is erg moeilijk om te doorgronden, dus hoe dit past in Blizzard's "easy to play, hard to master" filosofie moet ik nog ontdekken. Zeker als je het vergelijk met Affli warlock, die nog steeds (tenminste voor mij) erg simpel is om te spelen, ik was er zo achter en druk er nu 9K DPS uit op een dummy.Anoniem: 315662 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:31:
[...]
is dit weer zon qq over paladins? je moet gewoon even uitvinden wat de beste rotatie en talent build is. er is veel veranderd en pala's kunnen niet meer 6k dps met 3 knoppen doen. en zoals je al aangeeft, iedereen heeft daar moeite mee. gewoon een kwestie van tijd.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik had gisteravond nog gewoon al (ja, op zowel weapon als armor) mijn spellpower enchants nog. Ook mijn Glyphs die ik al had waren nog steeds aanwezig en sommige waren omgezet naar de nieuwe variant. Ik snap je probleem niet?MysticSnake schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 01:20:
Wat een waardeloze patch. Spellpower enchants op items ben je gewoon kwijt (ook op weapons) en je krijgt er geen enchanting mats of andere enchants voor in de plaats. Glyphs die je had ben je ook kwijt.
Alle Jewelcrafting recipes die niet meer bestaan (bijvoorbeeld met defense erop) die ben je ook kwijt en je krijgt geen tokens er voor in de plaats.
Spelers met bepaalde stats / professions zijn gewoon bestolen door Blizzard, echt achterlijk dit.
[ Voor 7% gewijzigd door wvdveer op 14-10-2010 08:09 ]
Thunderclap gaat nu idd minder hard, maar in combinatie met Blood and Thunder (talent prot) kun je er wel voor zorgen dat alle targets een rend op zich krijgen (rend je target, hierna een thunderclap en de hele pack is in 1x gerend.. dat helpt wel met aoe threat)HawVer schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:01:
Aggro problemen hier als warrior. Ff mijn draai weer gevonden in de loop van de avond en nu loopt het beter. Thunderclap is generfed als de pest. Geen goede opening meer. Ik ben benieuwd naar de overige ervaringen van warrior tanks.
Gister ook even fury uitgeprobeerd (met titans grip, nog niet met onehanders geprobeerd) maar dat was ook huilen met de pet op. Tussen de 3 en 4K dps (terwijl dit eerder rond de 6 zat), dus ik mis ook zo plots 2K dps. Singel target is het nog erger.. daar zit het meer tussen de 2 en de 3 (echt wennen aan de cooldown op cleave en heroic strike)Bensimpel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:08:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Anoniem: 358309
Anoniem: 379368
Het blijkt inderdaad dat er nogal wat spelers zijn die enchants kwijt zijn en inderdaad geen refund krijgen. Goed dat ik nogal wat scrolls op de AH heb gezet gister.Rather than try and address multiple threads, I'm just going to plop our current thoughts in this one post. Please excuse the brevity.
1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.
2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.
3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that.
4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that.
5) As we suspected, PvP dps is just too high given that the health pools of Cataclysm haven't kicked in yet. While competitive PvP is over for the moment, we still want the environment to feel better so we will be buffing resilience. This change might be reverted at level 85.
There will probably be more changes after another night of raiding and BGs. Many of the bug fixes we have made today will affect dps as well. Stay tuned.
Since the release of patch 4.0.1 yesterday, we’ve received reports from players that a few of their item enchantments are now missing. After further investigation into the cause and potential solutions, we’ve come to the unfortunate conclusion that we will not be able to restore these enchantments.
We apologize for any inconvenience this may have caused, but we will not be able to replace or otherwise reimburse players for their lost enchantments.
ik heb het niet over de balance ,wat ik probeer te zeggen is dat mijn Retribution paladin niet meer aanvoelt als een retribution paladin,dat de balance zoek is is bijzaakAnoniem: 358309 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:40:
Iedereen die zeurt dat de class balance niet meer klopt, Blizzard heeft dat al tientallen keren van te voren aangegeven dat dat het geval zou zijn en dat het weer allemaal rechtgetrokken word zodra je naar 85 gaat lvlen, hetzelfde dus als bij de release van tbc en wotlk. Vreemd dat nog steeds zoveel mensen dit niet lijken door te hebben, ik heb al maanden niet gespeeld en zelfs ik weet dat.
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq