Ok, duidelijk antwoord. Niet van wie ik het vroeg, maar wel duidelijk wat het zou kunnen zijn, hoewel ik me toch afvraagt hoe hij zonder downrank z'n shields laat breken.NMe schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:25:
[...]
Keuzes gemaakt en alleen mensen shielden/healen die het nodig hebben, lijkt me? Het heeft geen zin om continu de complete raid geshield te houden. Je zou voor zo'n infest bijvoorbeeld alleen clothies kunnen shielden en zorgen dat de andere healers met HoT's en group heals hun health weer omhoog krijgen. Kun jij je focussen op de tanks en af en toe even uit de 5 secondenregel breken voor mana.
Heb zelf de LK fight namelijk puur en alleen op 10 mans gedaan (op een enkele wipefest op 25 mans na), en daar zit op heroic de stress er al snel in met 2 healers. Dan zit practisch iedereen onder de shields wanneer de infest komt.
Edit: Al enigzins duidelijk of de downtime uiterlijk tot 4 uur duurt, of wisten ze inmiddels al iets anders te vertellen? Zit op m'n werk, geen access to zaakjes als wow-forums of mmo
Ik wil naar huis
[ Voor 10% gewijzigd door detheavn op 13-10-2010 14:42 . Reden: omdat het kan :) ]