Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
dagboekje @ horde outland tweakers guild:
Mijn 1e GM was een automated response en 2e ticket dag erna faalde ook al was ik best wel eerlijk :-(
Hi GM,
I recently rerolled to a new dutch guild. Problem is I want to send a lot of my heirlooms between servers, from Boulderfist-Ketho to Outland-Ketho(lv16 Troll Priest). These are the items:

[Dignified Headmaster's Charge] [Tattered Dreadmist Robe] [Tattered Dreadmist Mantle] [Discerning Eye of the Beast]x2
[Venerable Dal'Rend's Sacred Charge] [Polished Breastplate of Valor] [Polished Spaulders of Valor] [Swift Hand of Justice]x2

Since heirlooms are Bind on Account can you please help me?
• Ulyakra whispers: Greetings, Ketho! This is Game Master Ulyakra. The Steamwheedle Cartel‘s Mail-o-matic 500EC has delivered your ticket to me regarding Heirloom items. Can I have a moment to discuss it?
• To Ulyakra: yes Ulyakra~
• To Ulyakra: nice mail-o-matic lol
• Ulyakra whispers: I am afraid we are not able to move Heirloom items between servers, a Heirloom item is account bound for any horde or alliance character on the server you did buy the item.
• Ulyakra whispers: If you wish to move Heirloom items to another server this is only possible with a character transfer.
• To Ulyakra: Oh ...
• To Ulyakra: But ive seen some of my guildies also make tickets
• To Ulyakra: And they could move their heirlooms O.o
• To Ulyakra: Or is that against the rules?
• Ulyakra whispers: We only do it in very rare exceptions like you transfered your character and then forgot the heirloom item, but we never just move items between servers so if they say they got it then it is probably not true.
• To Ulyakra: Or they were very good in lying (n_n)
• Ulyakra whispers: If you give me a moment I will double check with my collegues.
• To Ulyakra: Eh... sure, Ulyakra
• To Ulyakra: They told me if u have a "nice talk" with the GM they will do it for u. ehehe
• Ulyakra whispers: Okay sorry for the wait I double checked, and confirmed we never move items like this across servers, the only way it is possible is by a character transfer.
• Ulyakra whispers: So for example you could level on this server a character to level 10, and then transfer it to the server you wish with all the heirloom items on him.
• To Ulyakra: Oh .. so thats how it should be then ...
• To Ulyakra: But if i persist in making tickets hoping another GM will still do that for me.. is that bad? ^_^
• To Ulyakra: since this is my 2nd ticket about heirlooms
• To Ulyakra: Otherwise never mind, and sorry for troubling you about my whining =)
• Ulyakra whispers: You can safe the trouble as no gm will aprove this, it is not forbidden to submit new tickets however if you start spam the service about the same issue over and over when we already denied the request we might say something about it at one point.
• To Ulyakra: Okay I will honestly try over a period of time/days, so it wont be like spam ... wont get banned for spamming u Hehe
• To Ulyakra: Anyway thank you then, Ulyakra
• Ulyakra whispers: Then I wish you a very great day for now with much luck and fun!
• Ulyakra whispers: Farewell Ketho *waves*.
• To Ulyakra: */waves too*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het heeft geen zin om de GM's er verder mee lastig te vallen. Ze doen het niet, en als jij er vragen over blijft stellen maakt dat alleen de waiting time langer voor mensen die wel met een dringende vraag zitten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• To Ulyakra: But if i persist in making tickets hoping another GM will still do that for me.. is that bad? ^_^

Man ... FAIL hard ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Kunnen ze er beter BOR van maken. Bind On Realm. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:53:
[...]

Wat is nu de insteek van deze 'moeilijkheidsgraad'? Iedereen helemaal door het dolle dat het allemaal moeilijker en pittiger wordt, maar per saldo is dat een kwestie van een paar maanden en alles is weer piss-easy, of Blizzard nerft de hele zooi wel weer om het weer 'casual' te maken.

Maar waarom zoveel moeite doen? Waarom AoE agro inperken, waarom healers overhoop halen? Enkel omdat er een groep is die enkel zeurt dat LK content veel te makkelijk is? Die groep zal binnen 3 maanden weer gaan zeuren, dungeons en heroics outgeared en hele verhaal begint weer van vooraf aan.
Ik zie hier inderdaad ook het nut niet van in. Als ze het moeilijker willen hebben hadden ze toch ook mobs in instances hogere damage kunnen geven? Hoeven ze ook niet mee te wachten tot Cata. Dan komt vanzelf CC ook weer om de hoek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:14
Ketho schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:55:
dagboekje @ horde outland tweakers guild:
Mijn 1e GM was een automated response en 2e ticket dag erna faalde ook al was ik best wel eerlijk :-(

[...]

[...]
Hier heb ik ook een keer een ticket over gemaakt. Mij werd toen verteld dat ze bezig zijn met een systeem om heirlooms (bind on account items) over te kunnen sturen naar andere realms. Ze hadden hier nog geen ETA voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:38
Weet niet of ik hier goed zit, maar ik zit in de beta van Cata.
Heeft er iemand toevallig een leveling build voor de Death Knight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dunn0w schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:49:
Weet niet of ik hier goed zit, maar ik zit in de beta van Cata.
Heeft er iemand toevallig een leveling build voor de Death Knight?
Klik wat aan wat je interessant lijkt? Het is maar een beta, puntje hier en daar niet goed, maakt weinig uit qua spelen ermee.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
DrFlash schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:21:
Warriors linken vinnik leuk ! http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Silvermoon&cn=Flats

vandaag in fury gear, vanavond in herald gear, en morgen in icc tank gear... wat een leven :P

hopelijk vanavond herald of the titans halen. als laatste achievement in ulduar10/25. dan alleen nog een paar in naxx en icc10.
heb ook m'n full plate set als fury klaar voor cataclysm (gebruik nu nog leather gloves)

@ garagaholic

Ik mag redelijk zeggen dat ik in een redelijke guild zit met 'elites' daar we momenteel rank 300 vd wereld invullen. anyway genoeg over mij nu terug naar jou...

ik ben het er totaal niet mee eens dat het de 'elites' zijn die opmerkingen maken van 'class x is noob' juist de gene die zich elite voelen maar niet kunnen waarmaken wat ze zouden moeten kunnen verklaren dat. Wat betreft de absolute top (dan heb ik het over de paragons en ensidia's van deze wereld) daar luisterd blizzard maar al te graag naar, want op dat niveau zie je de daadwerkelijke verschillen van 1 of 2 % in DPS tussen classes en die weten vaak ook wel redelijk te verwoorden hoe de verschillen tussen patches etc. aanvoelen.

Buiten dat vind ik het systeem wat blizzard ingevoerd heb met normals en heroics echt goed. als speler 'hoef' je geen heroic te doen maar je krijgt er wel betere loot. Je krijgt in ieder geval in beide gevallen de content te zien. dan het 'gezeur' van de casual spelers of de spelers die in mindere raid guilds zitten, semi casual of hoe dan ook, mogen niet zeuren zolang je nog met 2 vingers in je neus door normals heen kan lopen. heroic is heroic is ook voor mensen die het spel beter kunnen spelen als jij.

mijn 2 centen.
Ten eerste: dat is geen warrior, dat is een gnome.

Wellicht is het niet al te best verwoord geweest. Echter, zoals je zelft aangeeft zijn het wél de paragons en endisidias welke veel waardevolle feedback (kunnen) geven. Als het dus zo is dat er naar hen wél geluisterd wordt, en we kunnen vaststellen dat de verschillen tussen classes alleen maar kleiner zijn geworden tot op dit moment. Dan kunnen we gerust de conclusie trekken dat dit tot op zeker hoogte het gevolg is van hun feedback. Niet van het ongefundeerd geramble op de fora door jan-en-alleman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zo 12 miljoen abonnementen voor WoW inmiddels. Das lekker $$ in het laadje van Blizzard.

http://wow.joystiq.com/20...aches-12-million-players/

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
NMe schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:00:
Het heeft geen zin om de GM's er verder mee lastig te vallen. Ze doen het niet, en als jij er vragen over blijft stellen maakt dat alleen de waiting time langer voor mensen die wel met een dringende vraag zitten.
Er zijn rond de 4-6 mensen in de tweakers guild die het wel gelukt is ..
Ze zeiden dat of je moet een goeie reden verzinnen of je moet het ijs breken met de GM / goed kunnen lullen.
Dus ik vraag me dan echt af of ik gewoon pech heb, of dat mijn medetweakers geluk hebben ofwel niet de waarheid spraken
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:31:

Man ... FAIL hard ...
Edit: Achteraf vind ik mezelf ook wel irritant en vaag overkomen. :F Maar ik vroeg me af of ik dezelfde GM weer tegen zou kunnen komen of dat als ik ze onder spam ze dat niet leuk gaan vinden. En ik lul slecht ja.
Voor de rest, ik weet zeker weten dat het verschillende medetweakers gelukt is, alleen ja dan kunnen ze zelf ook wel misschien aangeven dat het hun gelukt is op het forum (als bewijs) ...

[ Voor 38% gewijzigd door Ketho op 07-10-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat die mensen hier ook zitten, kunnen die mogelijk aangeven hoe ze dat hebben gedaan?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ketho schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:04:
[...]

Ze zeiden dat of je moet een goeie reden verzinnen of je moet het ijs breken met de GM / goed kunnen lullen.
Dus ik vraag me dan echt af of ik gewoon pech heb, of dat mijn medetweakers geluk hebben ofwel niet de waarheid spraken
No offense, maar als wat je daar probeerde te doen "goed kunnen lullen" was, dan pak je het verkeerd aan. :P Op mij kwam je vooral opdringerig en irritant over, denk dat die GM er ook zo over denkt. Als je het ijs wil breken begin je met een geintje als "sure, but before you help me, could you do me a favor by making all gnomes in the world explode?" of iets anders dat net zo belachelijk is. Daarnaast is het vervelende dat GM's per realm werken en dus sowieso moeten communiceren met een ander team van GM's, dus zelfs als je GM 1 zover krijgt om je te laten helpen, dan nog moet je hopen dat de GM in het team dat de andere server verzorgt je ook wil helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook vaak dat als je WoW een paar maanden niet meer speelt dat de drang weer steeds groter word om te spelen en als je dan eenmaal bent ingelogd dat je denkt: ja wat was hier ook alweer leuk aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:11:
[...]

Ja dat is ook zo :P.

Ach we zien het wel laat ik het zo zeggen ik speel gewoon zodra het kan totdat ik er bij neerval en me bed me roept en de tree redbull en de slof peuken op zijn :P of ik naar het ziekenhuis moet .
Nee kidding.

Ben benieuwd hoe snel het gaat, heb het gevoel namelijk het best snel is te doen aangezien je op 80 level 84mobs kan soloén zonder aardige moeite ( in uldum gefarmed )
Maar zal dat lvl 84 mobs farmen straks "in het echie" ook nog zo makkelijk gaan?

Ik heb mezelf wezenloos gefarmed op leather de eerste dagen van WotLK. Ik haalde zo een flinke berg geld en xp op, daarna ben ik pas echt gaan levelen door questen. Ik neem wel vrij maar weet nog niet wanneer, het liefst zou ik al op 7 december vrij nemen maar dat doe ik toch maar niet, het zal veel te druk zijn waardoor je met 100 man achter dezelfde mob aanloopt, ik wacht wel een paar dagen en neem dan de vrijdag vrij. En dan zijn mijn mage en SP de eerste die gaan levelen, hunter en warrior volgen later.

En ik ben dan ook benieuwd naar de rated BG's hoe dat in zijn werk gaat, daar lees ik nog niet veel over. Moet je dan met vaste pre-mades gaan werken of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:06:
[...]

Ik hoop werkelijk van niet. Het zou echt fijn zijn als de zelf vernoemde 'goede' spelers eens flink en gigantisch op hun smoel gaan.

Sowieso zullen veel meer dingen binnen de guild gedaan worden voor de achievement punten e.d. Dus minder gepug met LFD de eerstkomende tijd.
Dat laatste wat je zegt ben ik het mee eens. maar wat me de laatste tijd opviel is dat er betrekkelijk veel guilds zijn die maar net aan 50 leden komen. Ben toch eens benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Mijn guild bv telt 47 leden (veel verloop vanwege pauzes door sommige leden) en van die 47 leden zijn er bv 9 chars van mij. En zo zijn er nog een paar. Het zal dus erg moeilijk worden om regelmatig een guildrun op poten te zetten, te meer daar er eeok een aantal zijn die een alt in dit guild hebben maar de main in een ander guild. Voor kleine(re) guilds zullen die achievements veel moeilijker te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:08:

Wij hebben toch zeker dagelijks weer een QQ verhaal in /trade dat er weer een raidleader vandoor is gegaan met een berg loot uit diverse raids. En in huidige LFD kom ik vaak mensen van mijn server tegen, toch heb ik erna nooit meer contact mee.
Sterker nog, sinds een aantal guildies 4 jaar terug het guild verlieten ben ik ze never nooit meer tegen gekomen in Shatt, dalaran of een ander gebied. Niet eens in instances. En als ik ze via armory opzoek zitten ze nog steeds op dezelfde server en bezitten ze telkens vrijwel de beste gear die op dat moment mogelijk is. En het is niet dat ik weinig gespeeld heb de afgelopen jaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:58:
[...]
Sterker nog, sinds een aantal guildies 4 jaar terug het guild verlieten ben ik ze never nooit meer tegen gekomen in Shatt, dalaran of een ander gebied. Niet eens in instances. En als ik ze via armory opzoek zitten ze nog steeds op dezelfde server en bezitten ze telkens vrijwel de beste gear die op dat moment mogelijk is. En het is niet dat ik weinig gespeeld heb de afgelopen jaren...
Het kan erg verschillen dus. Ik help ex guildies uit TBC tijd soms wel eens door met een alt met ze mee te gaan als ze mensen tekort hebben. Het komt niet heel vaak voor, maar wel een leuke manier om contact te houden. Andersom is ook wel eens voor gekomen, of even snel helpen met een groepsquest als ze een nieuwe alt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Ik was geinteresseerd in de leveltijden van mijn priest in de tweakers guild, dus dat heb ik in een grafiekje gezet
Met 39.34 uur voor 21 levelups, is dat gemiddeld 1.87 uur per level
Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/7131/20101008kethooutland.png

[ Voor 37% gewijzigd door Ketho op 08-10-2010 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ketho schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:04:
[...]

[...]

Edit: Achteraf vind ik mezelf ook wel irritant en vaag overkomen. :F Maar ik vroeg me af of ik dezelfde GM weer tegen zou kunnen komen of dat als ik ze onder spam ze dat niet leuk gaan vinden. En ik lul slecht ja.
Voor de rest, ik weet zeker weten dat het verschillende medetweakers gelukt is, alleen ja dan kunnen ze zelf ook wel misschien aangeven dat het hun gelukt is op het forum (als bewijs) ...
Het is mij inderdaad gelukt, en ik heb je verteld hoe het mij is gelukt. Ik ga de chat hier niet posten want dat was iets tussen de GM en mij en misschien krijg ik er wat van te horen als het over het internet gaat. Of je het verder wel of niet wilt geloven is aan jou.

Je zegt trouwens dat rond de 4-6 mensen het gelukt is in onze guild? Wie zijn dat dan? Zover ik het weet was het alleen mij gelukt.

Het is misschien ook verstandig als iemand het ooit nog is probeerd, dat die gene niet begint met "Ja maar iemand in mijn guild is het wel gelukt..." Tenzij je mij in de problemen wilt helpen...
Maak er gewoon een goed verhaal van, wel of niet de waarheid (ik sprak de waarheid tegen de gm, en daarom had hij misschien sympathie voor mijn situatie). En hou het bij je zelf.
Overigens heb ik het nog een keer geprobeerd, gezien ik nu een shaman speel, maar deze keer lukte het echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:39:
[...]

Maar zal dat lvl 84 mobs farmen straks "in het echie" ook nog zo makkelijk gaan?
De beta is er om content te testen, dus ik denk niet dat ze daar nog veel aan gaan doen. Dat hebben ze namelijk al gedaan door het spul simpeler te maken. De eerste weken dat ik in de alpha zat werd ik compleet geownd door level 80 mobs in Hyjal, zo hard mepten ze. En met 26k health had je ze ook nog eens niet echt snel neer, zeker niet aangezien ik toen nog ArP gems had die letterlijk niks meer deden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Ik zie hier inderdaad ook het nut niet van in. Als ze het moeilijker willen hebben hadden ze toch ook mobs in instances hogere damage kunnen geven? Hoeven ze ook niet mee te wachten tot Cata. Dan komt vanzelf CC ook weer om de hoek kijken.
als je alleen de stamina en dmg van mobs verhoogt, is het over een half jaar weer hetzelfde als nu in wotlk.. iedereen outgeared de instances..

het is veel belangrijker dat mobs abilities krijgen, die onderbroken moeten worden, omdat ze anders dmg zouden doen waar elke dik gegearde tank kapot aan gaat (ongeacht zijn average item lvl).

Trouwens, ben nu een aantal weken Elitist Group aan het gebruiken maar wat is dit een fijne addon zeg!

Als je bijvoorbeeld een random dungeon joined, krijg je eerst nog een overview scherm van iedereen die in je party zit. IN dat overview staat bv
  • Spec
  • Gemiddeld Itemlvl ( met daarbij hoeveel procent van de gear juist is (dus pve gear, melee gear voor melee char's, geen pvp gear of veelte low lvl gear)
  • Enchants
  • Gems
Waardoor je eigenlijk in 1 of 2 seconde kunt zien, hoe hard iemand echt iets. Waar GS alleen maar 1 nummertje laat zien (die imo totaal niet representatief zijn)

Daarnaast kun je ook al je progress van je verschillende char's koppelen aan jou eigen Elitist Group profiel. Als iemand deze addon ook gebruikt, kan hij alle ach's van je mains ook zien (mits gekoppeld). Weet alleen niet of hier een naam bij staat van de char die de ach ook gehaald heeft.. not sure. Maar iig een goeie functie ook!

Ik kan echt iedereen Elitist Group aanraden!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Nibbz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:24:
[...]

als je alleen de stamina en dmg van mobs verhoogt, is het over een half jaar weer hetzelfde als nu in wotlk.. iedereen outgeared de instances..

het is veel belangrijker dat mobs abilities krijgen, die onderbroken moeten worden, omdat ze anders dmg zouden doen waar elke dik gegearde tank kapot aan gaat (ongeacht zijn average item lvl).

Trouwens, ben nu een aantal weken Elitist Group aan het gebruiken maar wat is dit een fijne addon zeg!

Als je bijvoorbeeld een random dungeon joined, krijg je eerst nog een overview scherm van iedereen die in je party zit. IN dat overview staat bv
  • Spec
  • Gemiddeld Itemlvl ( met daarbij hoeveel procent van de gear juist is (dus pve gear, melee gear voor melee char's, geen pvp gear of veelte low lvl gear)
  • Enchants
  • Gems
Waardoor je eigenlijk in 1 of 2 seconde kunt zien, hoe hard iemand echt iets. Waar GS alleen maar 1 nummertje laat zien (die imo totaal niet representatief zijn)

Daarnaast kun je ook al je progress van je verschillende char's koppelen aan jou eigen Elitist Group profiel. Als iemand deze addon ook gebruikt, kan hij alle ach's van je mains ook zien (mits gekoppeld). Weet alleen niet of hier een naam bij staat van de char die de ach ook gehaald heeft.. not sure. Maar iig een goeie functie ook!

Ik kan echt iedereen Elitist Group aanraden!
Hmm ziet er goed uit die addon, zal hem zeker gaan proberen en als het bevalt dan zal ik hem bij ons in het guild zeker aan gaan prijzen :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Een soort online http://be.imba.hu/ dus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteravond voor het eerst met mijn level 69 rogue AV ingedoken, maar dat is even wennen als je altijd een hunter hebt gespeeld. Nu zit ik vol met blues/heirloom gear en ben ik Combat gespecced en ik denk niet dat dit de meest gunstige spec is voor pvp. Wat is jullie mening/ervaring over combat pvp? Wel erg tof om te zien hoe mensen flippen als ze merken dat er een rogue in de buurt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HawVer schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:31:
Kunnen ze er beter BOR van maken. Bind On Realm. :P
nee aangezien je wel een char transfer ze wel naar een andere realm kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:18
dan zouden ze er "Bind on account but not mailable crossrealm" van moeten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Was gister me twink een beetje aan het pimpen.

Had de xp stop gezet op lvl 19 en wilde weer een BG gaan doen.
Blijkt dat je dan alleen nog tegen hordies kunt spelen die ook xp stoped zijn.
/cry

Gaat dit ooit nog verandert worden? anders gaat ik maar gwn mijn hunterd lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Deze dag kan me niet gauw genoeg gaan.
Afgelopen maandag zijn we eindelijk kingslayer geworden op ICC10 en gaan nu wat HC-variaties proberen.

Stond al voor afgelopen woensdag in de planning maar liep de mist in door het niet online kunnen komen van onze MT en jalozie in de guild. Het schijnt dat iemand in de raid vaak met een andere groep meegaat, en het nu niet kan verkroppen dat we LK neer hebben, en gaf onze Guild Master een verwijt waarom we nu heroic mode gingen doen, want er was toch niets meer voor ons te halen.

We zijn een zeer sociale guild, we proberen ICC25 te doen als guild only (waarvan er de laatste keer wel 6 personen onder de DPS van de tanks zaten) en nu we eindelijk LK op ICC10 neer hebben wordt je gebitched omdat je egoistisch zou zijn. Heb maar tegen onze GM gezegt dat ze maar niet moet vertellen wie het was want anders had ik de persoon in kwestie direct de guild uit geschopt.

Maar vandaag lekker een paar ICC10 HM, zaterdag de laatste 3 bosses in Sunwell zodat we ook al onze TBC-raids hebben gefished en zondag Ulduar 10 afronden. Moet zeggen dat Ulduar best wel een toffe instance is, en vindt het jammer dat ik Ulduar heb gemist door mijn 2 jaar durende raid-break en pas weer ben begonnen met raiden toen ICC10 al een paar maanden uit was :p.

En tussen de raids door rep blijven farmen voor steamweedle cartel. Heb nu als doel gezet om voor de FoS "Insane to the Membrame" te gaan.Heb nu mijn Bloodsail Admiraal titel binnen en hen de goblin rep al weer op 25/36k hated staan. Nog maar ongeveer 140 DM-runs te gaan voordat ze weer op exalted staan.
Mijn rogue is nu lvl63, en ben van plan nog 2 level te gainen zodat hij relaxed in LBRS de 1400 benodigde lockboxes kan gaan farmen. Echter zit ik wel met de darkmoon fair. Om deze rep naar exalted te krijgen zal ik darkmoon-cards als deck in moeten gaan leveren. Is het het waard om zelf een scribe te levelen op 1 van mijn alts zodat ik ze zelf kan gaan maken ? De herbs kan ik zelf farmen op 1 van mijn alts dus dat is geen probleem.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Thommmyy schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:36:
Was gister me twink een beetje aan het pimpen.

Had de xp stop gezet op lvl 19 en wilde weer een BG gaan doen.
Blijkt dat je dan alleen nog tegen hordies kunt spelen die ook xp stoped zijn.
/cry

Gaat dit ooit nog verandert worden? anders gaat ik maar gwn mijn hunterd lvlen
Nope, working as intended gelukkig. Niets vervelender als twinkies die denken dat ze stoer zijn :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikkah
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-07-2024
sabriel schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:40:
En tussen de raids door rep blijven farmen voor steamweedle cartel. Heb nu als doel gezet om voor de FoS "Insane to the Membrame" te gaan.Heb nu mijn Bloodsail Admiraal titel binnen en hen de goblin rep al weer op 25/36k hated staan. Nog maar ongeveer 140 DM-runs te gaan voordat ze weer op exalted staan.
Mijn rogue is nu lvl63, en ben van plan nog 2 level te gainen zodat hij relaxed in LBRS de 1400 benodigde lockboxes kan gaan farmen. Echter zit ik wel met de darkmoon fair. Om deze rep naar exalted te krijgen zal ik darkmoon-cards als deck in moeten gaan leveren. Is het het waard om zelf een scribe te levelen op 1 van mijn alts zodat ik ze zelf kan gaan maken ? De herbs kan ik zelf farmen op 1 van mijn alts dus dat is geen probleem.
Ben nieuw hier maar wou even aan je melden dat het niet zo ff gedaan is...

Vergeet niet dat er ongeveer 140 DMF Decks moeten worden ingeleverd
En dat je 88 Pristine Black Diamonds en 88 Librams nodig heb voor de Shen'Dalar Rep.

Je kan tevens ook pirates farmen bij Ratchet, Gadgetzan, STV etc.. voor rep met Goblins
Aangezien je in DM North een "Kans" op key heb maar soms heb je ook 3 of meerdere runs zonder key.

Maar verder dan dat veel geluk! ben er zelf ook mee bezig ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kikkah schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:15:
[...]
Je kan tevens ook pirates farmen bij Ratchet, Gadgetzan, STV etc.. voor rep met Goblins
Aangezien je in DM North een "Kans" op key heb maar soms heb je ook 3 of meerdere runs zonder key.
Ik heb er nu dus ongeveer 75 runs opzitten maar heb maar 2 keer geen enkele key kunnen looten.
Een volledige run (ik vermoord dan iedere ogre) kost my ongeveer 25min, maar gisteren had ik bijvoorbeeld 4 runs in 40min en dat is dan (4*385 +4*82) = 1868 rep in 40min. Het nadeel van het killen van pirates is dat je 5rep krijgt per kill voor de goblinfaction in het gebied waar je bezig bent en maar 2 rep voor de overige 3 gebieden. Dit betekend dat ik 934 goblins in 40min heb moeten killen om dezelfde rep-increasement te krijgen. Tevens heeft DM als voordeel dat ze librams kunnen droppen, niet veel maar elke libram die ik niet hoef te farmen is meegenomen.

Het nadeel is echter dat je maar 4/5 runs kan doen voordat je moet wachten ivm "entered to many instances recently". Ik ga dan maar op een alt een rondje titanium ore farmen voor mijn jewelcrafter. Afwisseling zorgt ervoor dat je inderdaad niet volledig insane wordt :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er ook met bezig... de pristine diamonds waren een tijdje geleden 700g :S gelukkig staan ze nu op 250-300G /stuk

moet ravenhold, shen'dalar en darkmoonfaire nog exhalted maken en ik ben er klaar mee... =P naja nu dat patch 4.0 gereleased gaat worden zal ICC of onmogelijk worden of te simpel worden en ik stop met raiden tot cata... dus genoeg tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikkah
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-07-2024
sabriel schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:29:
[...]

maar gisteren had ik bijvoorbeeld 4 runs in 40min en dat is dan (4*385 +4*82) = 1868 rep in 40min. Het nadeel van het killen van pirates is dat je 5rep krijgt per kill voor de goblinfaction in het gebied waar je bezig bent en maar 2 rep voor de overige 3 gebieden. Dit betekend dat ik 934 goblins in 40min heb moeten killen om dezelfde rep-increasement te krijgen.
Als je 60 Minuten pirates farmed krijg je met de desbetreffende faction 2-3k rep p/u en met de andere 1-1,5k p/u

dus is goed te doen :> en ja kans op librams.. in DM North dat dan weer wel
Maar kans ze ook kopen voor 100-150g per stuk :P

Bij mij waren die pristine's ook 300g each nu nog maar 100g each.

Ik kreeg ze gelukkig voor 100 mee mis alleen nog 60 librams 29 DMF decks dan nog die 1400 Lockboxes >.>

[ Voor 10% gewijzigd door Kikkah op 08-10-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Thorval schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:37:
[...]

Hmm ziet er goed uit die addon, zal hem zeker gaan proberen en als het bevalt dan zal ik hem bij ons in het guild zeker aan gaan prijzen :)
Ja sommigen hadden meerdere topics hiervoor al Elitist Group aangeraden ...
Ik ook, maar toen kwam het minpuntje naar voren dat bijvoorbeeld voor DPS sommige PvP items Best in Slot zijn voor pre-raid/frosts gear. Niet dat hetzelfde geldt voor tanks, want dat zag ik ook wel eens met Elitist Group. Soms zie je echt van die sukkels met gearscore van rond de 5.5k+ met allemaal kutgems en/of bijna niets enchanted of de "verkeerde" enchants.

Je kan zelfs zien wat iemand zijn secondary spec is voor als je bv in HoR bent(DE plek met de meeste ninjas), zodat je al weet dat die gast mogelijk je tanking neck/axe/shield kan gaan ninjaen. Of in low level groups dat iemand 1 of meerdere unused talent points heeft (wel een klein detail maar toch).

Edit: Wat betreft de 4-6 mensen met heirlooms in de tweakers guild, dat was niet helemaal waar.
Alleen Tealoom(3 tries), zoals hij al postte, en Rowlf .. zei vertelden ook ingame ongeveer hoe hun GM ticket ging, en meerdere mensen die aangaven het wel geprobeerd te hebben maar niet lukten.

[ Voor 32% gewijzigd door Ketho op 08-10-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn casters lopen ook nog steeds rond met de 2 pvp trinkets (128 SP en 128 haste), hit heb ik genoeg dus vooralsnog weinig beters kunnen vinden (enkel 1 trinket met kans op 305mp5 ofzo, die heeft 20 SP meer).

Ik gebruik enkel rankwatch, maar zonder die hele spam in /w over eventuele upgrades. Kom ze nog wel eens tegen, ga je van 75 naar 76 in een dungeon, wordt je erna platgespamt met die /w berichten over het feit dat je skills achterlopen... no shit shirlock :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zo, eergisteren dan eindelijk level 80 gehaald na bijna 3 maanden spelen, nu natuurlijk heroics aan het doen zodat ik mijn gear omhoog kan krijgen, alleen wilt dit nog niet echt lukken, meestal als er iets leuks dropt is het tank gear, terwijl ik dps ben D: .

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

SinergyX schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:42:
Mijn casters lopen ook nog steeds rond met de 2 pvp trinkets (128 SP en 128 haste), hit heb ik genoeg dus vooralsnog weinig beters kunnen vinden (enkel 1 trinket met kans op 305mp5 ofzo, die heeft 20 SP meer).

Ik gebruik enkel rankwatch, maar zonder die hele spam in /w over eventuele upgrades. Kom ze nog wel eens tegen, ga je van 75 naar 76 in een dungeon, wordt je erna platgespamt met die /w berichten over het feit dat je skills achterlopen... no shit shirlock :/
hehe.. kheb al vaak een D'OH! moment gehad toen ik na een ding.. weer 10 /w's kreeg idd :p.. wel makkelijk die whispers.. maar ook irritant als je hem vaker, van verschillende mensen krijgt.
Bensimpel schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:48:
Zo, eergisteren dan eindelijk level 80 gehaald na bijna 3 maanden spelen, nu natuurlijk heroics aan het doen zodat ik mijn gear omhoog kan krijgen, alleen wilt dit nog niet echt lukken, meestal als er iets leuks dropt is het tank gear, terwijl ik dps ben D: .
Offspec need :D.. kan niet vroeg genoeg met je OS beginnen :p (maar hou wel MS > OS aan)

[ Voor 23% gewijzigd door Nibbz op 08-10-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Bensimpel schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:48:
Dat zegt eigenlijk al genoeg he. Career change :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

WoKo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:57:
[...]

Dat zegt eigenlijk al genoeg he. Career change :P
Nadeel is natuurlijk dat als je dat doet vanaf dan enkel DPS gear gaat droppen, en geen tank gear meer

8)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 09:59
Erycius schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:07:
[...]

Nadeel is natuurlijk dat als je dat doet vanaf dan enkel DPS gear gaat droppen, en geen tank gear meer

8)
Dual spec! En dan gewoon alles needen, bijna niemand heeft meer iets nodig uit de HC's. Alleen de frosties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ketho schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:38:
[...]

Edit: Wat betreft de 4-6 mensen met heirlooms in de tweakers guild, dat was niet helemaal waar.
Alleen Tealoom(3 tries), zoals hij al postte, en Rowlf .. zei vertelden ook ingame ongeveer hoe hun GM ticket ging, en meerdere mensen die aangaven het wel geprobeerd te hebben maar niet lukten.
Ik ben Rowlf dus ook, wat trouwens ook staat in mijn note in de guild :)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:43:
[...]
Overigens heb ik het nog een keer geprobeerd, gezien ik nu een shaman speel, maar deze keer lukte het echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt niet echt blij van dat bericht over die Authenticator. Guild ranks exclusief maken voor mensen die alleen een authenticator hebben is echt een heel slecht idee. Dit zal zorgen voor een tweedeling in de community.

Ik zou er echter niks tegen hebben als ze dat ding in de Cataclysm doos zouden stoppen. Zou heel het probleem van het krijgen van zo'n ding uit de wereld helpen. Zoals het echter nu werkt is het gewoon: OF internet payment OF geen authenticator.

Ik ben in ieder geval niet van plan om dit te gaan toepassen op mijn eigen guild. No way dat ik er aan denk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:20:
Ik wordt niet echt blij van dat bericht over die Authenticator. Guild ranks exclusief maken voor mensen die alleen een authenticator hebben is echt een heel slecht idee. Dit zal zorgen voor een tweedeling in de community.

Ik zou er echter niks tegen hebben als ze dat ding in de Cataclysm doos zouden stoppen. Zou heel het probleem van het krijgen van zo'n ding uit de wereld helpen. Zoals het echter nu werkt is het gewoon: OF internet payment OF geen authenticator.

Ik ben in ieder geval niet van plan om dit te gaan toepassen op mijn eigen guild. No way dat ik er aan denk.
Waarom niet? Ik ga dat op mijn officer rank zetten. Iemand zonder authenticator maak ik no way in hell officer, kan ik er weer achteraan als ze gehackt worden om de guild bank weer gevuld te krijgen... Daar is die setting ook gewoon voor, niet voor je raiders. En eigenlijk: zelfs daarvoor zou ik het nog wel overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nibbz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:48:

Offspec need :D.. kan niet vroeg genoeg met je OS beginnen :p (maar hou wel MS > OS aan)
Daar ga ik ook mee beginnen, heb tanken een tijdje geleden geprobeerd (rond level 40-50), alleen dat faalde gigantisch XD.. Op een of andere manier kon ik de aggro niet goed vasthouden, wiped.

Maar misschien met wat oefening gaat het wat beter ^_^

Iemand een linkje naar een goede spec build voor warriors?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:22:
[...]

Waarom niet? Ik ga dat op mijn officer rank zetten. Iemand zonder authenticator maak ik no way in hell officer, kan ik er weer achteraan als ze gehackt worden om de guild bank weer gevuld te krijgen... Daar is die setting ook gewoon voor, niet voor je raiders. En eigenlijk: zelfs daarvoor zou ik het nog wel overwegen.
Ik ben er ook niet tegen ofzo maar Blizzard moet gewoon die authenticator met Cataclysm meeleveren. Niet dat je het met internetpayment moet doen en als je dat niet hebt het bokje bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho

Zijn dat alle guild ranks of is dat een rank specifieke optie voor de GM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ketho schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:38:
[...]

Zijn dat alle guild ranks of is dat een rank specifieke optie voor de GM?
kan je geloof ik instellen per rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Het is ook voornamelijk om extra security toe te voegen aan de guildbank door een vereiste te stellen aan degenen die rechtstreeks rechten hebben op de guildbank. Hoe vaak ik al gelezen en gehoord heb van een officer met full control op de guildbank die gehacked is en de hele guild is de sjaak. Dat moet je gewoon niet willen. Deze optie is dus erg welkom.

Dan over die Authenticator, je weet dat er al een hele tijd een mobile authenticator is die op echt heel erg veel toestellen functioneert en precies dezelfde veiligheid geeft? Ik heb hem op mijn Android toestel draaien en daarvoor in een Virtuele Java telefoon. Je hebt dus helemaal geen fysiek ding meer nodig om veilig te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 08-10-2010 12:46 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:31:
[...]

Ik ben er ook niet tegen ofzo maar Blizzard moet gewoon die authenticator met Cataclysm meeleveren. Niet dat je het met internetpayment moet doen en als je dat niet hebt het bokje bent.
Blizzard moet niks, ik heb geen zin om extra te moeten gaan betalen voor Cata alleen omdat jij er een authenticator bij wil hebben. Wat ze eventueel wel kunnen doen is die dingen gaan verkopen in de winkel. Maar dat staat verder los van deze ingame setting, die vind ik dus wel handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Het hele idee van die authenticator aan een guild rank toevoegen is volgens mij bedoeld zodat je mensen met authenticator meer guildbank rechten kan geven dan mensen zonder authenticator.

Omdat de kans op een hack kleiner is bij het gebruik van een authenticator, ga je op die manier tegen dat je hele guildbank leeggeroofd wordt als iemand gehacked wordt.

Ligt er natuurlijk ook aan hoe de guildbank beheerd wordt binnen een guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Per saldo natuurlijk een win/win voor Blizzard. Minder werk aan leeggeroofde vaults en meer verkochte authenticators :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausnr9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-06 10:06
Bensimpel schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:24:
[...]

Daar ga ik ook mee beginnen, heb tanken een tijdje geleden geprobeerd (rond level 40-50), alleen dat faalde gigantisch XD.. Op een of andere manier kon ik de aggro niet goed vasthouden, wiped.

Maar misschien met wat oefening gaat het wat beter ^_^

Iemand een linkje naar een goede spec build voor warriors?
Hallo,

Volg ondertussen tijdje het forum, ben net weer begonnen met spelen.
Maar heb een tank warrior, bij deze een goede spec build.
Uiteraard ook goed af gekeken :P

http://eu.wowarmory.com/c...cn=Thepredatoor&gn=WickeD

Succes met de agro houden

Miss nog wat kleine tips:
Gebruik in geval je thunderclap en demo shout bij meerdere mobs zo vaak mogelijk.
Geef ook elke mob een paar hit ondanks dat ze niet als eerste gekilled worden.
Dus hoop switchen maar dan behoudt je wel goed de agro erna.
ow en ik doe alles met knoppen, contineu rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thunderclap, glyphed cleave en shockwave, gaat mij nog steeds gemakkelijk af. (merkte pas eerder deze week dat demo shout ook agro geeft). Singletarget spam ik enkel devastate met revenge als up is en shield slam als er een proc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

op mijn warrior zit ik ook altijd veel te tab'en.. als ik met me pala tank.. denk ik niet eens aan tab :p (concecration + seal of command + hammer of the righteous (ook nog glyphed als ik het goed heb) + avenger shield = win)

[ Voor 22% gewijzigd door Nibbz op 08-10-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausnr9
SinergyX schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:10:
Thunderclap, glyphed cleave en shockwave, gaat mij nog steeds gemakkelijk af. (merkte pas eerder deze week dat demo shout ook agro geeft). Singletarget spam ik enkel devastate met revenge als up is en shield slam als er een proc is.
Ik ben echter van mening dat de Cleave meer voor de dps`ers is en niet voor tanks.
Maar kan er uiteraard ook naast zitten.
Ik spam eigenlijk alles, knoppen de eerste vier die ik cont. gebruik. 2/tm5 constant
(uit mn hoofd)
1 Taunt (indien nodig)
2. Devastate
3. Spell reflect
4. shield block
5. Shockwave
6. thunderclap
7. demo shout
8. rend

Shield slam heb ik bijvoorbeeld weer ergens anders omdat je bij sommige basen moet wachten/timen omdeze te gebruiken.
Gezien de CD die erop zit wil ik hem dan ook nie per ongeluk verbruiken daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32
De aggro van demo shout is toch totaal niet spannend? Af en toe wel handig om minder incoming damage te hebben, maar ik zou het zeker niet spammen.

edit: zolang je je tank spec nog vooral voor heroics gebruikt moet je echt wel de cleave glyph nemen hoor

[ Voor 27% gewijzigd door psych op 08-10-2010 13:16 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausnr9
psych schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:15:
De aggro van demo shout is toch totaal niet spannend? Af en toe wel handig om minder incoming damage te hebben, maar ik zou het zeker niet spammen.

edit: zolang je je tank spec nog vooral voor heroics gebruikt moet je echt wel de cleave glyph nemen hoor
De aggro is indd niet echt spannend maar zorgt er ook voor dat je minder harde klappen krijgt.
Wat weer beter is bij meerdere mobs.
En wat weer klein beetje schilt met healen.
Dus naar mijn mening niet onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

mausnr9 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:19:
[...]

De aggro is indd niet echt spannend maar zorgt er ook voor dat je minder harde klappen krijgt.
Wat weer beter is bij meerdere mobs.
En wat weer klein beetje schilt met healen.
Dus naar mijn mening niet onbelangrijk.
als je de talents ook nog eens erbij pakt, scheelt het VEEL dmg.. en het werkt ook op bosses!

(btw, Cleave kan makkelijk als tank.. op packs heb ik thunderclap, shockwave en cleave in de rotation.. altijd dmg op zonbeetje alle mobs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausnr9
Nibbz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:20:
[...]

als je de talents ook nog eens erbij pakt, scheelt het VEEL dmg.. en het werkt ook op bosses!

(btw, Cleave kan makkelijk als tank.. op packs heb ik thunderclap, shockwave en cleave in de rotation.. altijd dmg op zonbeetje alle mobs)
Ik gebruik eigenlijk alles behalve cleave.
Vergat hm net H. strike.
Maar ik gaat het eens proberen, never to old to learn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo Shout is echt minimale threat. Die moet je niet voor de threat gebruiken (misschien spammen voor initiële threat om lopend mobs te verzamelen, zoals in Halls of Lightning bij de elementals na de 1e baas), maar vooral als incoming damage reducer.
Glyphed Cleave is ideaal voor dungeons, is absoluut niet alleen voor DPS. Als tank queue ik Cleave constant en die ability staat altijd in m'n top3 damage abilities na een heroic, en geeft dus ook leuke threat.
Rend is minder threat dan enkele andere ability. Deze ability is alleen 'handig' als je weg van de boss/mob moet lopen en toch wat threat wilt blijven doen, dan kun je deze DoT plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausnr9
Rend gebruik ik eigenlijk zelden tot nooit maar staat er wel tussen.
Maar ik ga die Cleave wel proberen ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cleave/thunderclap en revenge spammen, enige wat ik eigelijk gebruik bij packs :P Af en toe een tab -> devastate en weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Mijn NE Warrior: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Nagrand&cn=Rashtafah

Ik zie zelden nood aan gebruik van tabben. Enkel als je echt imba DPS bij hebt en dan nog moeten die m'n main target pakken en niet de andere ... maar dat weten ze meestal wel.

Qua gebruikte spells:
=> Demo shout => Zo goed als nooit in gebruik ...
=> Devastate => Zoveel mogelijk, maar beetje afhankelijk van raid of hc, in hc tegenwoordig enkel op bosses, in raids wel gezien de langere levensduur van je vijand.
=> Cleave => Zoveel mogelijk
=> Thundclap => Zoveel mogelijk
=> Revenge => Als ie op is
=> Shockwave => Zoveel mogelijk, handige stun soms.
=> Taunt => Enkel in noodgevallen of wissels van tank
=> Rend => Vooral weer op bosses, voor de rest geen tijd aan verspillen ...
=> Spell Reflect => Daar waar nodig, vooral bij casters en dan nog ... (minder en minder gebruikt )
=> Shieldblock => Zoveel mogelijk, maar sla hem ook al eens over gezien de vele misses tegen m'n tank
=> Heroic Throw => Leukerd om te openen en daarna onmiddellijk te chargen wat heel veel threat oplevert om te starten.
=> Shield Slam => Absolute heerser qua threat opbouw, samen met volgende
=> Heroic Strike => Iemand nóg meer threat?

Abilities die meeste threat met 1 knop opleveren:
=> Heroic Throw
=> Shield Slam
=> Heroic Strike
=> Devastate
Nakomertje hierin is thunderclap ... minder threat maar toch ...

Algemeen in dungeons & heroics spam je vooral je damage abilities en AoE (thunderclap, cleave, shockwave, shield bash, heroic strike) zoveel mogelijk.
In RAIDs op trash ga je ook voor bovenstaande strategie.
Bij RAID bosses en zware trash (De wardens uit de traps van ICC bvb) gebruik je veel meer ook je defensive spells en devastate, in combinatie met high threat knopjes.

**Update **
Inderdaad Shield Slam ipv Shield Bash :)

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32
Jij bedoelt denk ik shield slam ipv shield bash.

Maar vergis je niet in de threat die revenge doet na de laatste damage upgrade!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:17:
[...]

Had human niet een weapon specialty? Scheelt weer expertise, SM... tsja doe geen PvP dus... :P
Swords :) en ik weet niet of het paladin exclusief is maar ook Maces :)

ennuh vind axes wel een goede racial voor de orcs :) bijl is toch een beetje het lore wapen vd orc :)

p.s. al wat meer bekend over de definitieve racials?...ga vanavond/morgen maar eens mn mining lvlen..heb engineering een poos geleden gedropped voor mining..week later kwamen ineens al die engineering goodies op mm0-champion..best wel balen haha

verder alles goed met iedereen hier? (nee mekkie heb die ZG tiger nogsteeds niet haha)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog nog een build zien te maken waar improved cleave bij zit, 120% damage is toch leuk om te hebben met een 1,5 sec swing weapon. Rage heb ik veelal genoeg (shield block en het vliegt binnen).

http://armory.wow-europe....3351225100212521330113321

Dit lijkt wel wat, Focused rage (reduce offensive by 3 rage), Damage shield (20% dmg feedback melee) en Improved Spell reflection eruit (kunnen mobs wel missen met magic?), dan genoeg punten om 3/3 improved cleave te hebben :) 2 puntjes in Unbridled wrath om wat extra rage binnen te halen.

[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Tanken.. :)

Nu mijn druid dus lekker aan 't levellen is, en ik toevallig een bere-spec heb genomen tank ik dus ook weer e.e.a.. Ik merk nu heel erg sterk dat er heel erg veel classes zijn die zo gruwelijk veel TPS doen (single target). Ik heb pas sinds kort mangle voor wat extra threat, maar tot voor kort was 't FF+maul wat een beetje de single target threat deed (afgezien van de white hits). Nu ik mangle kan doen gaat 't wat beter, maar soms heb je een mage, spriest of hunter die zó hard over mijn threat heen gaat (kan ook levelverschil zijn soms), da's gewoonweg bizar. Ik kan maar met moeite threat houden op bosses :o.

Op trash packs (ik zit nu in BRD te tanken) is 't vaak helemaal onhandig. Sommige classes hebben (nog) geen AOE ability, dus die nuken single target. Dan is 't al snel helemaal niet meer bij te houden. Swipe is op 't moment helemaal niet zo geniaal ook om aoe threat te houden. Tabben + FF op mobs in de 'gevarenzone' is toch wel geboden. Zeker wanneer je de 'typische' mage bij je hebt. Dit type mage gooit gewoon zo snel als 't kan blizzard neer, ongeacht de tijd die een tank d'r aan kon besteden. Maar goed, dat moet de mage maar zelf oplossen dan. Gelukkig wordt er vrijwel niet gezeurd over threat door de mensen die op die manier threat pakken, wat me eigenlijk wel heel erg meevalt ^^.

Ik houd me überhaupt al niet meer heel erg bezig met DPS die pulled, Hunters die hun pet niet op passive zetten, growl niet uitzetten en meer van dat soort dingen. Trek het me niet meer aan en laat ze lekker gaan. Als het fout voor ze gaat kan ik 't over 't algemeen wel weer rechttrekken en als het niet fout gaat is 't mooi meegenomen ;-). Hunters zijn overigens wel leuk als ze na 5 trash pulls verkondingen dat "My pet dies all the time!" (orly? ^^), meestal worden ze dan door de healer of mij erop gewezen dat ze growl nog hebben aanstaan oid. Blijkbaar hoort 't bij het leerproces van de hunters, want "ohja" is wel een veelgehoorde reactie :D.

Ten aanzien van de beer: heeft er iemand tips voor het (snel) opbouwen van rage op een klein aantal targets? Als ik véél targets heb is rage geen enkel probleem, ik kan swipe+maul blijven spammen en de meter blijft toppen. Heb zelfs gemakkelijk ruimte om m'n regen ability er bij aan te zetten en nog blijven de ragepoints komen. Als ik echter één mob, vaak dus een boss, tank blijft de ragemeter akelig leeg.. Is dit vooral een kwestie van gear/level? Moet ik vooral meer crit/dodge krijgen? Op 't moment zit ik voor beiden richting de 30% geloof ik, zal 't vanavond eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:22:
[...]

Ah dat wist ik nog niet heel mooi en ben het er 100% mee eens. Ik heb samen met mijn vriendin een guild (casual). Maar zij is 2 keer gehacked binnen 1 maand. |:( Het mooiste hiervan nog is dat we de authenticators binnen hadden, maar zij was te lui om het in te stellen bij haar account. En de tweede hack was dag na binnenkomst van de authenticator. 8)7

Kom ik de volgende dag online, zie ik haar Char rond lopen. Maar ze lag nog in bed ( luilak ), ze was uiteraard officer. Weer mijn guild bank leeg en hoewel het een casual guild betrof, was er een substantieel aantal van enchanting mats en epic gems gestolen.

Alles weer terug gekregen en snel maar toch die rompslomp elke keer.
Ben zelf nog nooit gehacked, maar ken er teveel die dat wel waren.

Props voor Blizzard O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:40:
[...]

Ah dat wist ik nog niet heel mooi en ben het er 100% mee eens. Ik heb samen met mijn vriendin een guild (casual). Maar zij is 2 keer gehacked binnen 1 maand. |:( Het mooiste hiervan nog is dat we de authenticators binnen hadden, maar zij was te lui om het in te stellen bij haar account. En de tweede hack was dag na binnenkomst van de authenticator. 8)7

Kom ik de volgende dag online, zie ik haar Char rond lopen. Maar ze lag nog in bed ( luilak ), ze was uiteraard officer. Weer mijn guild bank leeg en hoewel het een casual guild betrof, was er een substantieel aantal van enchanting mats en epic gems gestolen.

Alles weer terug gekregen en snel maar toch die rompslomp elke keer.

Props voor Blizzard O+
als ze zo makkelijk gehacked word moet ze toch iets doen aan haar geheime vraag of minder slechte sites bezoeken ;)

cursusje pc beveiliging doet een hoop wonderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:40:
[...]

Ik heb een hele tijd rondgelopen zonder authenticator maar ben alsnog nooit gehackt. Ik blijf erbij dat iemand die gehackt wordt het toch echt zelf schuld is en iets verkeerd doet. Echter, omdat iedereen fouten kan maken en omdat de guild er last van heeft wanneer een officer gehackt wordt, stel ik een authenticator verplicht voor mijn officers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:06:
[...]

Ik heb een hele tijd rondgelopen zonder authenticator maar ben alsnog nooit gehackt. Ik blijf erbij dat iemand die gehackt wordt het toch echt zelf schuld is en iets verkeerd doet. Echter, omdat iedereen fouten kan maken en omdat de guild er last van heeft wanneer een officer gehackt wordt, stel ik een authenticator verplicht voor mijn officers. :)
En terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat blizz sneaky de drop rate van de ZG mounts verhoogd net voor cataclysm gereleased word.. farm het al eeuwen zonder geluk :P
Laatst ging mijn GM + een fellow officer ZG in voor rep te farmen en beide mounts dropten in 1 run...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

NMe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:06:
[...]

nou ik ben heel voorzicht met mijn pc.. en door mijn hobby en voor-opleiding (ict) weet ik wel wat ik niet en wel kan doen op het internet (netjes virusscanner geinstalleerd e.d.)

maar toch ben ik 2x gehacked..

1ste keer was het echt een raadsel.. kwist niet waar het vandaag kwam.. hoe de hacker aan mijn gegevens kwam.. (meerdere malen pc gescanned.. toen hij meerdere malen niks vond.. maar weer schone xp installatie gedaan)

maar toen het een 2e keer gebeurde viel het kwartje

ik was nl het weekend nadat ik gehacked was, gaan gamen in een game-cafe in enschede.. schijnbaar stonden op een paar pc wat key loggers.. die hadden het dus verprust..

en dit ging precies hetzelfde na mijn eerste hack.. had ook het weekend daarvoor in hetzelfde gamecafe, achter dezelfde pc gezeten (gelijk ook even contact met het bedrijf opgenomen.. de keer dat ik hierna weer daar kwam, stond er een nieuwe installatie op, en kreeg ik te horen van een medewerker dat ze hun policy verscherpt hadden)

dus.. tis niet altijd de schuld van de gebruiker ;)

(na de 2e keer ook gelijk een authenticator gekoppeld aan me phone.. na de eerste hack ook naar gezocht.. alleen had toen nog een oude phone..daar kon de blizz applicatie niet op draaien)

[ Voor 14% gewijzigd door Nibbz op 08-10-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nibbz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:40:
[...]

dus.. tis niet altijd de schuld van de gebruiker ;)
Hoe precies is inloggen op je WoW-account op een locatie die je eigenlijk niet zou moeten vertrouwen niet je eigen fout? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Thanks voor de mooie tanks builds! Als ik straks thuis ben zal ik ze even zorgvuldig bekijken, en even oefenen met aggro in makkelijke instances lol :P (Ik wil niet weer een wipe op mijn geweten hebben XD).

Trouwens ik gebruik de mobile authenticator op mijn android telefoon, gratis :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Laatst online: 17-09 09:37
Je kan niet gehackt worden als je je password niet shared en geen stomme dingen doet. Heb goldcap op mijn account en ben guildmaster van een guild die voor meerdere goldcaps aan spullen/gold op de guildbank heeft staan en gebruik geen authenticator. Als het mogelijk was om 'gehacked' te worden zouden ze dat wel gedaan hebben bij mij in de 4 jaar dat ik wow speel en niet bij iemand die misschien 1k gold op zijn character heeft staan lijkt me zo. Er zijn heus geen 'evil chinese' die in china specifiek jouw account gaan zitten hacken hoor. Zijn gewoon voor 80% account sharing issues en de andere 20% zijn keyloggers hier ben ik van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janpietertje89 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:53:
[...]

Je kan niet gehackt worden als je je password niet shared en geen stomme dingen doet. Heb goldcap op mijn account en ben guildmaster van een guild die voor meerdere goldcaps aan spullen/gold op de guildbank heeft staan en gebruik geen authenticator. Als het mogelijk was om 'gehacked' te worden zouden ze dat wel gedaan hebben bij mij in de 4 jaar dat ik wow speel en niet bij iemand die misschien 1k gold op zijn character heeft staan lijkt me zo. Er zijn heus geen 'evil chinese' die in china specifiek jouw account gaan zitten hacken hoor. Zijn gewoon voor 80% account sharing issues en de andere 20% zijn keyloggers hier ben ik van overtuigd.
zeg ik ook niet, maar als ik al zie dat de gemiddelde gebruiker een rtard is op het internet :).
Lekker limewire/ bearsharren etc.
Ken ook van die mensen die 3x in 2 maanden gehacked zijn.
Mijn guild zou ook geen officer zonder authenticator eraan komen simpel.

Verder heb ik hem zelf ook pas 1 jaar en daarvoor nooit nodig gehad, en heb nog 2 accounts en die hebben het ook niet en is ook niks mee gebeurd ever.
Maar er zitten rotte appels bij en ik heb geen zin dat gezeur. dus vandaar ik zeg op wat NMe zegt : Terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Mektheb schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:57:
[...]

zeg ik ook niet, maar als ik al zie dat de gemiddelde gebruiker een rtard is op het internet :).
Lekker limewire/ bearsharren etc.
Ken ook van die mensen die 3x in 2 maanden gehacked zijn.
Mijn guild zou ook geen officer zonder authenticator eraan komen simpel.

Verder heb ik hem zelf ook pas 1 jaar en daarvoor nooit nodig gehad, en heb nog 2 accounts en die hebben het ook niet en is ook niks mee gebeurd ever.
Maar er zitten rotte appels bij en ik heb geen zin dat gezeur. dus vandaar ik zeg op wat NMe zegt : Terecht
Ik doe het puur en alleen niet omdat ik niet zo'n code in wil toetsen als ik inlog, heb zelfs een g-toets op mijn toetsenbord om mijn password voor me in te tikken :P. Weet iemand hoeveel tekens lang de code van de authenticator is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 20:43
De authenticator van Blizzard geeft 6 tekens, de iPhone authenticator geeft er 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janpietertje89 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:14:
[...]

Ik doe het puur en alleen niet omdat ik niet zo'n code in wil toetsen als ik inlog, heb zelfs een g-toets op mijn toetsenbord om mijn password voor me in te tikken :P. Weet iemand hoeveel tekens lang de code van de authenticator is?
Hehe och in het begon had ik ook zoiets meh.
maar nu is het vrij standaard geworden, ik dc zelden misschien 1x in het jaar en dan is het vaak nog world server down :P.

Ben der wel aan gewend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

asaki schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:15:
De authenticator van Blizzard geeft 6 tekens, de iPhone authenticator geeft er 8.
idd android app heeft er ook 8 ^^

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

NMe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:43:
[...]

Hoe precies is inloggen op je WoW-account op een locatie die je eigenlijk niet zou moeten vertrouwen niet je eigen fout? :P
haha :p mja, twas een game cafe.. een maat van me werkte daar... dat wekte voldoende vertrouwen om daar in te loggen :p haha

nee ksnap wat je bedoeld.. maarja...twas niet echt iets waar ik over na dacht, dat zoiets zou kunnen gebeuren.. (ik kwam binnen, werd gelijk bier bij een (geinfecteerde :p) computer gezet.. ik ging zitten.. en het wow feest barste al los :p.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nibbz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:32:
[...]

haha :p mja, twas een game cafe.. een maat van me werkte daar... dat wekte voldoende vertrouwen om daar in te loggen :p haha

nee ksnap wat je bedoeld.. maarja...twas niet echt iets waar ik over na dacht, dat zoiets zou kunnen gebeuren.. (ik kwam binnen, werd gelijk bier bij een (geinfecteerde :p) computer gezet.. ik ging zitten.. en het wow feest barste al los :p.. )
Er wordt zelfs nog voor gewaarschuwd bij de tips tijdens het laden :D

Op zulke locaties zou ik of niet inloggen of met een token inloggen.

Ik gebruik ook al 5 jaar geen token zonder probs, en deel mijn account met 2 van m'n beste maten.
Tenminste, we doen wel ns dingen voor elkaar hehe.

Heb nu een creditcard, dus zal wel een token bestellen binnenkort.. heb namelijk nu bijna alle classes op lvl 80, zou zonde zijn om dat weer kwijt te zijn :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Kan iemand een gruwelijke Death Knight Tank build posten?(Talents)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam er net achter dat de premade copy lvl 85 char voor de Beta weer werkt :D
Heb gelijk ff 3 85's aangemaakt :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

garagaholic schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:12:
Tanken.. :)

Ten aanzien van de beer: heeft er iemand tips voor het (snel) opbouwen van rage op een klein aantal targets? Als ik véél targets heb is rage geen enkel probleem, ik kan swipe+maul blijven spammen en de meter blijft toppen. Heb zelfs gemakkelijk ruimte om m'n regen ability er bij aan te zetten en nog blijven de ragepoints komen. Als ik echter één mob, vaak dus een boss, tank blijft de ragemeter akelig leeg.. Is dit vooral een kwestie van gear/level? Moet ik vooral meer crit/dodge krijgen? Op 't moment zit ik voor beiden richting de 30% geloof ik, zal 't vanavond eens nakijken.
Je kan de maul glyph nemen als die al niet hebt.

En wellicht wat macroes gebruiken of zo.

http://druid.wikispaces.c...20examples-Feral%20Macros

Ja en het hebben van genoeg hit (263 of hoger voor spellhit cap van FF) en expertise min 26 of hardcap 56 en dat is met talents.

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 08-10-2010 18:24 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Rakkerzero schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:32:
Ik kwam er net achter dat de premade copy lvl 85 char voor de Beta weer werkt :D
Heb gelijk ff 3 85's aangemaakt :)
Volgensmij werkt het niet hoor, heb die van mij 2 dagen geleden aangemaakt, nog niet ontvangen. De queue zegt 45 dagen ;)

Over het pre-orderen van cataclysm. Het schijnt in veel landen heel normaal te zijn dat internetshops de game 1-2 dagen voor release al opsturen, in Denenmarken bijvoorbeeld zeggen verschillende internetwinkels dat je cataclysm 1 dag voor release bezorgt krijgt. Bij Nederlandse internetwinkels schijnt dit echter niet het geval te zijn, als je bij bol.com of vergelijkbare internetwinkels besteld zul je cataclysm pas 7 december in de loop van de dag binnen krijgen. Heeft dit met regelgeving in Nederland te maken die dit onmogelijk maakt of zijn Nederlandse internetwinkels gewoon langzaam in het versturen van hun pre-orders nadat ze de game ontvangen hebben. Weet iemand een oplossing waarmee het misschien wel mogelijk is de game (of een key) al op 6 december te hebben in Nederland?

De servers gingen met de WotLK release al enkele uren voor middernacht online, die 3-4 uur die je voorsprong hebt op de grote meute die naar de midnight release gaat houd in dat je lekker rustig in een lege zone kan lvlen in plaats van met honderden andere spelers.

[ Voor 59% gewijzigd door Janpietertje89 op 08-10-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
Weer even over tank builds, gebruik op het moment op mijn level 71 paladin: klik. De prot talents heb ik inmiddels allemaal en ben nu bezig met het verdelen van de points in holy en ret.

Gezien ik nogal nieuw ben in wow was ik benieuwd of er nog iemand opmerkingen had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
FouT schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:55:
Weer even over tank builds, gebruik op het moment op mijn level 71 paladin: klik. De prot talents heb ik inmiddels allemaal en ben nu bezig met het verdelen van de points in holy en ret.

Gezien ik nogal nieuw ben in wow was ik benieuwd of er nog iemand opmerkingen had :P
Ik adviseer [Touched by the Light] 3/3. Je consecrations zijn dan zoveel harder met zon rond de 500 (of 1000)? spellpower. je krijgt gewoon een shitload aan spellpower bedoel ik, ipv normaal helemaal nul / geen enkele punt spellpower
Dit is mijn pala tanking build [0:54:17] als voorbeeld voor in heroics

[ Voor 12% gewijzigd door Ketho op 08-10-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:39:
[...]

Je kan de maul glyph nemen als die al niet hebt.
Maul wil je juist niet teveel gebruiken als je rage nodig hebt (rage != aggro!). Maul is echt je rage-drain die je alleen gebruikt als je rage overhebt (eigenlijk alleen op raid bosses dus).

Als je rage nodig hebt, zorg dan dat je de Furor talent hebt en vlak voordat je aanvalt even in bear form shift zodat je 10 gratis rage hebt (tenzij je al meer rage had natuurlijk). Gebruik ook enrage, dan heb je eigenlijk al 40 rage gratis. Eventueel zou je ook rage potions kunnen kopen, al is dat het volgens mij niet echt waard. Zolang je weinig rage hebt moet je tegen weinig targets echt met minimale skills tanken, dus alleen Mangle, Lacerate en Faerie Fire. Neem daar Swipe bij als je meer dan één target hebt, maar niet Maul tenzij rage geen probleem meer is.

Wat je ook kan doen: zorg dat je niet teveel dodge hebt. Gem dus niet voor agility (en zeker niet voor dodge) maar voor stamina (of strength/armor pen als je meer threat wil). Als je een aanval dodget krijg je maar 2 rage terug (als je die talent hebt gekozen, which you should :P). Als je geraakt wordt door diezelfde aanval is je rage bar voor hits die hard genoeg zijn meteen vol. :P

Oh, en dit is alleen maar goed advies in deze expansion. Ik verwacht dat druids in de volgende expansion weer netjes terug kunnen naar agi gemmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Ketho schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:05:
[...]

Ik adviseer [Touched by the Light] 3/3. Je consecrations zijn dan zoveel harder met zon rond de 500 (of 1000)? spellpower. je krijgt gewoon een shitload aan spellpower bedoel ik, ipv normaal helemaal nul / geen enkele punt spellpower
Dit is mijn pala tanking build [0:54:17] als voorbeeld voor in heroics
Hmm, dat van die spellpower bonus is een goede natuurlijk, een bak extra threat met consecration kan natuurlijk nooit kwaad.

Persoonlijk heb ik tot nog toe altijd retri aura gebruikt tijdens het tanken voor dat beetje extra threat, zijn die 3 punten in devotion aura het waard (niet voor de armor bonus lijkt me, zoveel is dat niet, de 6% heal bonus is natuurlijk altijd mooi meegenomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Janpietertje89 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:39:
[...]

Volgensmij werkt het niet hoor, heb die van mij 2 dagen geleden aangemaakt, nog niet ontvangen. De queue zegt 45 dagen ;)

Over het pre-orderen van cataclysm. Het schijnt in veel landen heel normaal te zijn dat internetshops de game 1-2 dagen voor release al opsturen, in Denenmarken bijvoorbeeld zeggen verschillende internetwinkels dat je cataclysm 1 dag voor release bezorgt krijgt. Bij Nederlandse internetwinkels schijnt dit echter niet het geval te zijn, als je bij bol.com of vergelijkbare internetwinkels besteld zul je cataclysm pas 7 december in de loop van de dag binnen krijgen. Heeft dit met regelgeving in Nederland te maken die dit onmogelijk maakt of zijn Nederlandse internetwinkels gewoon langzaam in het versturen van hun pre-orders nadat ze de game ontvangen hebben. Weet iemand een oplossing waarmee het misschien wel mogelijk is de game (of een key) al op 6 december te hebben in Nederland?

De servers gingen met de WotLK release al enkele uren voor middernacht online, die 3-4 uur die je voorsprong hebt op de grote meute die naar de midnight release gaat houd in dat je lekker rustig in een lege zone kan lvlen in plaats van met honderden andere spelers.
die 1 of 2 uur voorsprong kan idd leuk uitlopen, maar die ben je zo kwijt als je gaat slapen, je hebt altijd no-lifers die gewoon niet slapen tot 85...

Ik zelf bestel hem gewoon bij bol voor 27 euro (lang leve 25% korting en kortingscode) dan ben ik geen eerste, maar heb hem toch met release dus kan gewoon mee puggen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:45:
[...]

Het is ook voornamelijk om extra security toe te voegen aan de guildbank door een vereiste te stellen aan degenen die rechtstreeks rechten hebben op de guildbank. Hoe vaak ik al gelezen en gehoord heb van een officer met full control op de guildbank die gehacked is en de hele guild is de sjaak. Dat moet je gewoon niet willen. Deze optie is dus erg welkom.

Dan over die Authenticator, je weet dat er al een hele tijd een mobile authenticator is die op echt heel erg veel toestellen functioneert en precies dezelfde veiligheid geeft? Ik heb hem op mijn Android toestel draaien en daarvoor in een Virtuele Java telefoon. Je hebt dus helemaal geen fysiek ding meer nodig om veilig te werken.
Moet alleen je telefoon niet crashen op vrijdag want dan lig je er minstens tot maandag of dinsdag uit met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb regelmatig tijdens battlegrounds (vooral WG) dat mijn graka ermee ophoudt en uiteindelijk de hele PC. Ik moet dan de PC resetten om weer te kunnen spelen. iemand enig idee waar dit aan ligt? Heb dit alleen met WoW en niet met andere games zoals Starcraft II of BFBC2.
Ik heb hier al 2 jaar last van, de ene keer meer dan de andere keer en heb nauwelijks add-ons in gebruik die ook regelmatig upgedate worden.

Zijn er meer met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heeft het ivm de aankomende patch/Cataclysm zin om emblems of frost te farmen als je al volledig t10 bent? Ik had ergens iets gelezen dat bepaalde emblems die je nu heb worden omgezet. Kan je daar dan nieuwe Cata-gear voor kopen oid?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nog niet aan de cap zit van wat blizzard voor je wilt omzetten wel ja.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:35:
Heb regelmatig tijdens battlegrounds (vooral WG) dat mijn graka ermee ophoudt en uiteindelijk de hele PC. Ik moet dan de PC resetten om weer te kunnen spelen. iemand enig idee waar dit aan ligt? Heb dit alleen met WoW en niet met andere games zoals Starcraft II of BFBC2.
Ik heb hier al 2 jaar last van, de ene keer meer dan de andere keer en heb nauwelijks add-ons in gebruik die ook regelmatig upgedate worden.

Zijn er meer met deze problemen?
Tsja, dat kan vanalles zijn, oververhitting bijvoorbeeld. Persoonlijk heb ik een tijd lang een vergelijkbaar probleem gehad wat uiteindelijk bleek te liggen aan een combinatie van de ATI driver en het aan hebben staan van C1E ondersteuning in de bios.

Ik had dit overigens ook bij andere spellen, niet enkel WoW

[ Voor 3% gewijzigd door FouT op 08-10-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oververhitting kan het niet zijn, mijn PC stond net 20 minuten aan en mijn graka is nVidia 8800. Blijkbaar is er een combinatie van WoW en iets in mijn PC wat elkaar niet leuk vindt. Bij mijn vorige PC heb ik nooit problemen gehad en een hele dag de PC aan voor administratie of tekstverwerking levert ook geen problemen op.

Wellicht toch maar wat eerder dan gepland een nieuwe PC gaan samenstellen want ik wil dit in de expansion niet weer hebben.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.