Wat ze zullen doen is met Old Kingdom dingen in de game stoppen. Zoals de spellflingers die een Shadow Blast casten. Zelfs met full ICC voel je hem wel aankomen hoor, zeker met 2 tegelijk. Dan is het gewoon de DPS die op moet letten en moet interrupten. Sowieso vind ik dat de gameplay teveel afhangt van de healers die de fouten van anderen moeten compenseren. Staat iemand in de Death & Decay van de boss? 'Lekker belangrijk, daar zijn de healers toch voor!'
Wat mij betreft mogen ze dat (gedeeltelijk) eruit halen, en niet dat alleen de healers bezig zijn met andermans fouten compenseren, maar dat de spelers het zelf ook merken of zichzelf benadelen. Goede methoden om dat te doen vind ik dan bijvoorbeeld Choking Gas Bombs in Putricide die je hit-kans verlagen, of de goo waardoor je casting/attack speed wordt verlaagd. Dat in combinatie met een beetje damage voor de healers maakt het dan vind ik veel leuker/uitdagender voor de DPS, en zo zie je ook snel wie er de mongool is en wie niet.
Iemand die 5 keer door ghosts geraakt wordt tijdens Lady Deathwhisper, daar heeft niemand het over omdat het toch maar gehealed wordt, terwijl het onnodige damage is. Maar als iemand 3k dps doet omdat hij telkens in de debuff staat waardoor al zijn spells missen, dat zie en merk je wel direct in de raid.
Ik las trouwens wat posts over DK tanking, daar ben ik ook weer een beetje mee bezig op mijn alt. Met een combi van DPS/tank gear is het gewoon super plezierig om Heroics te runnen

DBW die proct op een tank is sowieso cool natuurlijk

Samen met leuke DPS op de bosses en goede AOE betekent dat ook 9 van de 10 keer top damage done aan het einde.
http://armory.wow-europe....ollbane&cn=Trezor%C3%ACer
Dat maakt heroics nog wel leuk, en geeft de healer tenminste ook (af en toe) iets om te doen. Op mijn shaman alt doe ik eigenlijk hetzelfde, maar dan DPSen in resto gear maar met elemental spec en joinen als healer. En dan in de gemiddelde heroic ook gewoon bovenaan in de dmg done staan
[
Voor 22% gewijzigd door
Divak op 07-10-2010 11:34
]