Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

Daarnaast is de logica van het niet-case sensative van Blizzard simpel, of je nu case-sensitive heb of niet, comprimosed wordt hij door vriendjes, phising en keyloggers toch wel. Maar je krijgt wel een behoorlijke druk van mensen die weer typfoutjes maken en gaan mekkeren bij de support dat hun wachtwoord niet werkt.

[...]

En er zijn er genoeg die zelfs die 2 uur break overslaan :P
Ja dat is ook zo :P.

Ach we zien het wel laat ik het zo zeggen ik speel gewoon zodra het kan totdat ik er bij neerval en me bed me roept en de tree redbull en de slof peuken op zijn :P of ik naar het ziekenhuis moet .
Nee kidding.

Ben benieuwd hoe snel het gaat, heb het gevoel namelijk het best snel is te doen aangezien je op 80 level 84mobs kan soloén zonder aardige moeite ( in uldum gefarmed )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Mektheb schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:03:
[...]

Wattan?, alsof het zo gek is om te doen >.<
Je bedoelt of 't gek is om 2 dagen vol te spelen met in totaal 4 uur 'pauze'?

Nouja, uhm. Een beetje wel hoor ^^

edit:

Niet dat ik nooit 'gek' zou zijn hoor :P

[ Voor 9% gewijzigd door garagaholic op 06-10-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garagaholic schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:11:
[...]

Ja is het ook wel :)
ik zou een dagboekje bij houden op tweakers

:ontopic leuke nieuwe pets op mmo :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 06-10-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
wou dat ik dat kon :p
echter laat werk/prive dat onmogelijk toe als ik 2 uur per week kan gamen is dat al veel soms :(
moet zeggen sinds ik weer wow speel ik het nu wel een vette game vindt, snelle actie en goed rammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Err, whut? Ook met een feral in de party moet jij juist FF gebruiken, domweg omdat jij als het goed is improved FF hebt voor 3% extra spell hit en 3% extra spell crit op dat target voor iedereen in de raid. Een feral heeft die talent niet dus als jij niet FF gebruikt omdat er een feral in je groep zit doe je iets verkeerd.
[...]

Ik heb juist vrij gevraagd in die week, puur om dat soort dagen mogelijk te maken. Maar ik plan het niet, ik zie dan wel of ik er zin in heb om op die manier te gamen. :P

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 06-10-2010 13:16 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01-2020
Ik ben ook maar weer eens begonnen met dit geinige spelletje, heb een behoorlijke tijd niet gespeeld maar ik wil de Cata toch niet aan me voorbij laten gaan.
Zit nog te twijfelen of ik mijn mage of druid uit het vet ga halen, maar ik denk dat het druid gaat worden, mijn allereerste char ooit. Als ik zo die forums lees lijkt Moonkin zeer interessant te gaan worden, vooral met het oog op de rated BG's.
Eerst maar eens even wat balance-gear verzamelen, ben altijd altijd feral geweest, en kijken of het weer een beetje wil lukken in de BG's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
NMe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:14:
Err, whut? Ook met een feral in de party moet jij juist FF gebruiken, domweg omdat jij als het goed is improved FF hebt voor 3% extra spell hit en 3% extra spell crit op dat target voor iedereen in de raid. Een feral heeft die talent niet dus als jij niet FF gebruikt omdat er een feral in je groep zit doe je iets verkeerd.
Ik had de talent verkeerd gelezen. Ik dacht dat die +3% hit en crit passive waren bij de talent en alleen golden voor de moonkin zelf.
Dank voor de info. (Ben ook nog een noob moonkin).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:41
Ik erger me enorm aan wat er nu al allemaal geschreven wordt over de balans en de classes in Cataclysm. Is allemaal paniekzaaierij en koffiedik kijken. Elke class krijgt een paar vette nieuwe abilities + allerlei aanpassingen, en het is nog onmogelijk te zeggen welke class under- of overpowered zal zijn. En dergelijke onbalans wordt ook snel na de release verbeterd met een reeks kleine patches zoals gebruikelijk.

Mensen maken zich nu al druk over te weinig threat op hun paladin, en te lage dps voor een bepaalde class. Is typisch voor de WoW-forum-trolls (niet zozeer hier trouwens, vooral op het officiele forum), maar zo enorm jammer dat dat zelfs bij de derde expansion opnieuw de kop opsteekt.

Ik wacht liever af, en ga vooral genieten van alle nieuwe content en gameplay-mogelijkheden. En supersnel nar 85 levellen vind ik ook maar jammer, dan voelt het aan als werken. Wel gewoon lekker vlot door, maar ik lees wel de quest-beschrijvingen, en ga ook even rustig de nieuwe dorpjes verkennen enzo. Maar ja, ieder z'n eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
ragged schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:07:
[...]

Mja..klopt :P alle servers waar mn chars op staan zijn f*cking druk...maarja dat vind ik juist leuk.
denk dat ik al mn chars zowel ally als horde op 1 server ga duwen ...
Ah, good old times met TBC. Outland portal en Hellfire peninsula die vol zit met allies en horde. Alleen op bloodscalp was het 20-80 verhouding en werden allies systematisch gera**d door horde.

Hoop dat er weer wereldwijd PVP uitbreekt bij de launch van Cata.(in wow natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
On a side note: vanavond gaat mijn druid level 50 dingen \o/.

De aandacht voor de GoT guild lijkt overigens een beetje tanende te zijn. Dat is jammer, want het is toch wel gezellig op Outland in de guildchat ;-). Kom op mensen, een beetje meer spelen op outland en we kunnen voor cata nog een paar runs ICC doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

edit:

Niet dat ik nooit 'gek' zou zijn hoor :P
heb 3 weken vakantie. Met wrath logde ik uit op 78 na bijna 3 dagen :)

Met cataclysm net zoiets hoop ik. Gewoon knallen, 00:00 beginnen en gewoon minimaal 48 uur doorhalen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:31:
[...]

heb 3 weken vakantie. Met wrath logde ik uit op 78 na bijna 3 dagen :)
Zonder slapen? Heb je niet echt geweldig snel gedaan dan, ik heb gewoon 5 uur per nacht geslapen en gewerkt en was 80 in 3½ dag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:57
Gisteren hadden we toch nog een opkomst van zo'n 14 man tegelijk online toch ?
Vindt ik op zich nog best redelijk.

Er zijn een paar vaste klanten, Cyrix, Betha, Loraa, die lopen voornamelijk elkaar kopgek te maken qua welk lvl ze zijn :P

Maar daarnaast ook een hele hoop regulars, Zhalix, Gankmemon, Thyrel, Sickness, Voryna, Fietswiel, Neodin, etc (zal vast een paar regulars vergeten zijn... excuus excuus)

Zelf ben ik ook vaak online, en ik vind het hardstikke gezellig om tijdens lvlen de guildchat in de gaten te houden en af ten toe zelf een duit in het zakje te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
M'n pala is inmiddels lvl 25 (iedere avond een beetje :P ) echter heb ik een vraagje :P

Ik heb gekozen voor mining en blacksmithing, een fijne combinatie so far :) echter gaat het me of heel veel geld kosten om m'n blacksmith skills te trainen of ik moet avondenlang actief op zoek gaan naar resources waardoor ik niet fatsoenlijk level.

Hoe doen jullie dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Noxious schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:42:
M'n pala is inmiddels lvl 25 (iedere avond een beetje :P ) echter heb ik een vraagje :P

Ik heb gekozen voor mining en blacksmithing, een fijne combinatie so far :) echter gaat het me of heel veel geld kosten om m'n blacksmith skills te trainen of ik moet avondenlang actief op zoek gaan naar resources waardoor ik niet fatsoenlijk level.

Hoe doen jullie dat? :P
ik heb nooit echt mijn skills getraind tijdens het levelen, alleen gathering. je kan proberen skinning/mining te nemen, dan gewoon alles minen wat je tegenkomt en dan als je wat hoger bent skinning laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:36:
[...]

Zonder slapen? Heb je niet echt geweldig snel gedaan dan, ik heb gewoon 5 uur per nacht geslapen en gewerkt en was 80 in 3½ dag. :P
-_-

Jij zegt niet snel, ik was 5 uur achter de server first rogue 80. Bijna iedereen met een realm first had hem op 15-11, en dat was op een high pop server als frostmane waar uiteraard genoeg pvp gebeurde tijdens het levellen.

Net even achievement gechecked, level 80 op 16-11 en release was volgens mij 13-11 dus klopt wel aardig aangezien ik toch echt in slaap viel op 78 ;p

Maarja vind af en toe wat pvp ook wel leuk als ik maar op tijd 85 ben voor server first raids dan vind ik het best.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mining on the go, pas achteraf blacksmith weer inhalen. Ga niet willekeurig wat dingen maken die geel/oranje zijn, maar zoek de crafts die efficient zijn met materials en geen verdere exotische materials nodig hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Even iets anders, ik was de wallpaper sectie aan het bekijken en herrinner me een (fanmade) wallpaper die helemaal wit was en hierop stonden de 4 orginele horde rassen (Undead, Orc, Troll, Tauren). Alleen kan ik die niet meer vinden op de site van EU en US.

Het had een beetje deze stijl: http://www.wow-europe.com...apers/fan-wallpaper5.html

misschien ook wel van de zelfde maker.

Maar de vraag is, heeft iemand van jullie (heel) toevallig deze wallpaper nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Supershiva schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:37:
Gisteren hadden we toch nog een opkomst van zo'n 14 man tegelijk online toch ?
Vindt ik op zich nog best redelijk.

Er zijn een paar vaste klanten, Cyrix, Betha, Loraa, die lopen voornamelijk elkaar kopgek te maken qua welk lvl ze zijn :P

Maar daarnaast ook een hele hoop regulars, Zhalix, Gankmemon, Thyrel, Sickness, Voryna, Fietswiel, Neodin, etc (zal vast een paar regulars vergeten zijn... excuus excuus)

Zelf ben ik ook vaak online, en ik vind het hardstikke gezellig om tijdens lvlen de guildchat in de gaten te houden en af ten toe zelf een duit in het zakje te doen 8)
Ik ben er in principe 4 van de 7 avonden ivm een komende verhuizing, maar gisteren was het gezellig druk :) Betha/Cyrix/Loraa haal ik nooit meer in, maar we zitten met een behoorlijke groep zo rond lvl 25-35 waardoor je zo soms samen eens een instance kan runnen :)

Qua profession heb ik mining/engineering, mijn engi loopt nu voor op mijn mining, aangezien ik iron moet gaan minen om verder te kunnen in engi. Inmiddels kan dat en zal mining weer voor gaan lopen natuurlijk. Ik heb aardig wat gold verdiend met het sellen van bronze tubes e.d. Daarnaast levert silver ore/silver bars ook aardig wat op :) En inderdaad, alleen spul maken wat interessant is qua mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Tnx voor de tips sofar :) ik denk idd dat ik blacksmithing even ga laten vallen en voorlopig niet gebruiken.
Qua wat er uit komt is het toch niet boeiend nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Noxious schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:19:
Tnx voor de tips sofar :) ik denk idd dat ik blacksmithing even ga laten vallen en voorlopig niet gebruiken.
Qua wat er uit komt is het toch niet boeiend nu :P
Ik zou gewoon het lekker houden. Blacksmithing is op max level uitstekend om mooie gear te maken.
Tevens kun je wat extra dingen (zoals sockets) toevoegen aan je bracers en gloves.

De reden om het nu te levelen, is omdat je nu toch langs al die mining nodes komt tijdens het levelen. Wat eigenlijk resulteerd in sneller je prof levelen.

Daarnaast als je paladin bent, kunt je leuke class only items maken, zelfs tijdens het levelen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, blijkbaar is de content al generfed...
Toen ik beta speelde waren mensen aan het whinen dat hun pets ge2sot werden in deepholm...
ik moest mijn pulls goed timen zoals in vanilla en CC, kitten... toen ben ik gestopt omdat de cap op 83 zat en veel quests gebugged waren.

Ik hoopte nog dat ze het zo zouden laten... naja ik heb het gehad alleen spijtig da het van korte duur was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:44:
[...]

-_-

Jij zegt niet snel, ik was 5 uur achter de server first rogue 80. Bijna iedereen met een realm first had hem op 15-11, en dat was op een high pop server als frostmane waar uiteraard genoeg pvp gebeurde tijdens het levellen.

Net even achievement gechecked, level 80 op 16-11 en release was volgens mij 13-11 dus klopt wel aardig aangezien ik toch echt in slaap viel op 78 ;p

Maarja vind af en toe wat pvp ook wel leuk als ik maar op tijd 85 ben voor server first raids dan vind ik het best.
Realm first zal ik wel niet halen, al zou het wel leuk zijn, moet gewoon werken. En wil ook wel zoveel mogelijk quests doen en Lore mee zien te krijgen, dat ik dat ook niet zo erg vind........

Wil wel als eerste mijn priest naar lvl 85 brengen en daarna pas mijn goblin gaan maken....

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 19:47
WoKo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:50:
Even iets anders, ik was de wallpaper sectie aan het bekijken en herrinner me een (fanmade) wallpaper die helemaal wit was en hierop stonden de 4 orginele horde rassen (Undead, Orc, Troll, Tauren). Alleen kan ik die niet meer vinden op de site van EU en US.

Het had een beetje deze stijl: http://www.wow-europe.com...apers/fan-wallpaper5.html

Toch niet?
http://www.worldofwarcraf...lpapers/wallpaper110.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
_Peter2_ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:59:
Deze week de feral spec op mijn druid omgegooid naar balance.
Vervolgens wat gear verzameld. (Oranjeboom@aszune).

Is het mijn gebrek aan ervaring of doen Moonkins meer DPS naarmate een gevecht langer duurt? (Ik heb pas 2 instances gedaan als moonkin).

Rotatie / prio

Single target:
- FF (als geen feral in party)
- Moonfire
- Insect Swarm
- Wrath tot lunar eclipse
- Starfire to Solar Eclipse
- Wrath...

Vaak is een mob in een hc al dood voor Solar Eclipse procced.

Multi target:
- Starfall
- Typhoon (glyphed)
- Hurricane

Ik bewaar force of nature voor bosses.

Verder kijk ik ook of ik zijn moonkin gear nog wat te upgraden met EoT (de EoF die ik nog krijg hou ik voor zijn Resto mainspec)
Ik heb laatst ook mijn offspec weer veranderd naar Moonkin. Maar je spec ziet er een beetje vreemd uit als je pve gaat doen? Kijk anders even naar mijn spec, is raiding spec voor in ICC dus je kan bijvoorbeeld Owlkin Frenzy eruit laten als je alleen dungeons gaat doen voor nu, dan je meer richting de mp5 gaan. En ipv Insect swarm zou ik starfall glyphen als ik jou was betere dps uptime.

Edit: Mijn armory vergeten

[ Voor 4% gewijzigd door WillemsTM op 06-10-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:32:
damn, blijkbaar is de content al generfed...
Toen ik beta speelde waren mensen aan het whinen dat hun pets ge2sot werden in deepholm...
ik moest mijn pulls goed timen zoals in vanilla en CC, kitten... toen ben ik gestopt omdat de cap op 83 zat en veel quests gebugged waren.

Ik hoopte nog dat ze het zo zouden laten... naja ik heb het gehad alleen spijtig da het van korte duur was.
Welke pets? Bosses in LK konden hunter pets altijd al nagenoeg 1hit killen, enkel een mazzeltje op een dodge kreeg hij een 2de kans.

Daarnaast klopte er al iets niet op de PTR, de heroic CoS ging een tank wel bizar hard richting de grond, en dat al tegen de eerste spawn van 3 mobs.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Nee dat is hem niet. Stijl is wel het zelfde. Wat ik me kan herinneren heeft de tauren een klein bloemetje vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:38:
[...]

Welke pets? Bosses in LK konden hunter pets altijd al nagenoeg 1hit killen, enkel een mazzeltje op een dodge kreeg hij een 2de kans.

Daarnaast klopte er al iets niet op de PTR, de heroic CoS ging een tank wel bizar hard richting de grond, en dat al tegen de eerste spawn van 3 mobs.
Ik heb het over de cataclysm beta mijn besten en niet over bosses maar normale trashmobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Dakreal schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:24:
[...]

Ik zou gewoon het lekker houden. Blacksmithing is op max level uitstekend om mooie gear te maken.
Tevens kun je wat extra dingen (zoals sockets) toevoegen aan je bracers en gloves.

De reden om het nu te levelen, is omdat je nu toch langs al die mining nodes komt tijdens het levelen. Wat eigenlijk resulteerd in sneller je prof levelen.

Daarnaast als je paladin bent, kunt je leuke class only items maken, zelfs tijdens het levelen.
Hmm ja ik hou 'm wel, bedoelde meer van ik ga er niet actief aan werken nu.

Dan moet ik bijna copper/tin/silver gaan kopen om aan voldoende mats te komen (de 'beste' items die ik kan gebruiken hebben o.a. 10 copper bars nodig, da's 1g en ik heb maar 5g). :+

Daarnaast kan ik de copper die ik tegenkom veel beter verkopen, dan verdien ik er nog wat aan wat ik ook hard kan gebruiken voor alle skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
WoKo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:50:

Afbeeldingslocatie: http://fc07.deviantart.net/fs9/i/2006/040/5/3/For_the_Horde_by_mike_a.jpg

Deze misschien?

[edit] Ik heb simpelweg op kleur, size en 2 sleutel woorden gezocht.

[ Voor 103% gewijzigd door Darkangle op 06-10-2010 15:04 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:46:
Ik heb het over de cataclysm beta mijn besten en niet over bosses maar normale trashmobs.
Daar heb ik het over, in Beta kan/kon je enkel queue'en voor heroic CoS, om toch je build/character te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Ja dat is hem :D had gezocht op wow wallpaper horde white background ( en de verschillende versies daarvan) Maar supper bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WoKo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:14:
[...]

Ja dat is hem :D had gezocht op wow wallpaper horde white background ( en de verschillende versies daarvan) Maar supper bedankt!
Hijs inderdaad erg tof :) is die er ook voor alliance ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mektheb schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:14:
[...]

Hijs inderdaad erg tof :) is die er ook voor alliance ?
Dit is het origineel:
http://mike-a.deviantart.com/art/For-the-Horde-28838620
Dit is een nieuwe versie:
http://mike-a.deviantart....time+favby%3Asinnaii&qo=0

Helaas geen Alliance versies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:03:
[...]

Daar heb ik het over, in Beta kan/kon je enkel queue'en voor heroic CoS, om toch je build/character te testen.
Gewone mobs, niet in dungeons en op lvl 82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:58:
Gewone mobs, niet in dungeons en op lvl 82
Opmerkelijk, ik heb relatief vrij snel met de beta gespeeld (key vanuit t.net), maar hunter en zijn pet waren belachelijk makkelijk om door te komen. Zelfs elites waren amper een probleem. Dat zou dan na 'de nerf' van de mobs zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

Opmerkelijk, ik heb relatief vrij snel met de beta gespeeld (key vanuit t.net)
Ehm, dat was niet relatief snel hoor. Ik zit er zelf sinds de alpha op en heb weken voordat T.net de eerste keys weggaf al een hele influx van beta-spelers gezien, waarschijnlijk Blizzard's eigen eerste invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:04:
Ehm, dat was niet relatief snel hoor. Ik zit er zelf sinds de alpha op en heb weken voordat T.net de eerste keys weggaf al een hele influx van beta-spelers gezien, waarschijnlijk Blizzard's eigen eerste invites.
Maar in timeframe van T.net key's tot heden en zijn opmerking, zou dat impliceren dat er pas recent een 'nerf' zou zijn geweest, nu het al weer een tijdje geleden is dat ik Beta heb gespeeld. (relatief snel doelde ik op het krijgen van de key -> daadwerkelijk spelen).

Enige verschil dat ik enkel mount nogwat heb afgewerkt en deepholm nooit heb gezien (uiteindelijk zat mijn character vast op het platform van Thrall, waar je direct dood ging bij spawn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
owh jah sindsdien zijn er sowieso 3 patches geweest...
ik had de key ook via t.net en (zoals ik eerder aangaf) heb ik toen supersnel gelevelled met met dk, terwijl het nu met me warrior echt een drievoud langzamer gaat ofzow... met me warrior was dus ook pas 3 patches later aangezien me client compleet verneukt raakte door de eerste patch (vanaf de t.net key actie)... Nu heb ik het weer gefixed en wou met me warrior de mount hiyal area doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Rakker kan je in de TopicStart iets zetten over de tweakers.net guild op outland? lijkt me wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TIGER79 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:30:
owh jah sindsdien zijn er sowieso 3 patches geweest...
ik had de key ook via t.net en (zoals ik eerder aangaf) heb ik toen supersnel gelevelled met met dk, terwijl het nu met me warrior echt een drievoud langzamer gaat ofzow... met me warrior was dus ook pas 3 patches later aangezien me client compleet verneukt raakte door de eerste patch (vanaf de t.net key actie)... Nu heb ik het weer gefixed en wou met me warrior de mount hiyal area doen...
Het blijft nog steeds een beta he, daarnaast kun je je bevindingen beter op de WoW Cataclysm beta forums zetten. Dan heeft het nut.

Het valt me op dat een hoop mensen het zien als spel en verwachten dezelfde service als met gewoon WoW. Dit is natuurlijk onzin, je mag mee participeren, je moet niets. Tevens verzoeken ze je commentaar op de forums neer te zetten. Daar is een BETA zeg maar voor.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet nu niet of je op het beta forum echt kan spreken over een 'op niveau' discusieren over de Beta :P De serieuze spelers zitten uiteindelijk toch bij de andere fora's (MMOchamp, Elite, etc), terwijl je altijd met een stukje perspectief zit. Als ik rondhuppel met 277 full-geared en mening wegzet met iemand questgreen/blue 187/200 over de moeilijkheid van mobs, zit daar een wereld van verschil tussen. De overstap van LK -> Cata is voor elke speler uniek, Blizzard moet daar wel een behoorlijke balans in vinden willen ze hier voor iedereen een plezierige spelervaring neerzetten.

Je zou dan wel willen verwachten dat er voor de 277 geared mensen ook een 'pittige' uitdaging in deze mobs zou zitten, maar dan praat je over mobs die gewoon onmogelijk zijn voor de 187/200 mensen (immers ben je 80 met deze gear maximaal, zonder extra dungeons of heroics doen voor 232-251 gear - Niemand in outlands ging nog de epic gear halen, als je direct door kon in je 60 green/blue's naar Northrend).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
hehe ik ben bang dat je mijn post compleet verkeerd geinterpreteerd hebt ;)
dit was geen commentaar, dit was gewoon mijn ervaring ermee dat zou kunnen aansluiten met de ervaring van SinergyX (dus patches met mogelijke invloeden op moeilijkheidsgraad)... Nergens heb ik aangegeven dat ik verwacht dat het allemaal net zo goed gaat als een voltooide versie, sterker nog heb in een tiental beta's gezeten (waaronder die van vanilla WoW), en ik ben zelf software-ontwikkelaar, dus ken het principe van beta al te best...

[ Voor 6% gewijzigd door TIGER79 op 06-10-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Cataclysm 10-player raid boss -- 75 Valor Points
Cataclysm 25-player raid boss -- 105 Valor Points

There we go :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Although we’ve revealed some details of the conversion process (https://forums.wow-europe.com/thread...74620794&sid=1), many of you have asked how many Justice and Valor Points bosses and daily dungeons will actually award. This list is incomplete, and the values may still change, but it covers the majority of the content we’ve been asked about.

Lich King Heroic dungeon boss -- 16 Justice Points
Lich King daily normal dungeon -- 12 Justice Points
Lich King daily Heroic dungeon -- 23 Justice Points
Lich King raid boss -- 23 Justice Points

Cataclysm Heroic dungeon boss -- 75 Justice Points
Cataclysm daily normal dungeon -- 75 Justice Points
Cataclysm daily Heroic dungeon -- 75 Valor Points
Cataclysm 10-player raid boss -- 75 Valor Points
Cataclysm 25-player raid boss -- 105 Valor Points

It’s important to note that once you outgrow content, by leveling past it by a predetermined amount, you’ll no longer gain points. The ‘outgrown’ level for end-game Wrath of the Lich King content is likely to be level 81. Once you level beyond Lich King content you’ll still be able to enter the dungeons, kill bosses, and see their drops, but they will not award you with points. This same principle applies to all content that provides Justice Points, including content from The Burning Crusade.
voor de mensen die het willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

En het is nu 1 frost/triumph badge voor iets van 11 JP (op PTR). Dus het lijkt me handig om na de patch te gaan farmen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:28:
En het is nu 1 frost/triumph badge voor iets van 11 JP (op PTR). Dus het lijkt me handig om na de patch te gaan farmen.
Na de patch ? dan zijn er geen Badges meer ;)
(zoals te lezen in de link die ik eerder posten. Bij 346 badges ben je capped voor Cata release).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:12:
[...]

Na de patch ? dan zijn er geen Badges meer ;)
Dat zegt hij toch ook niet? Justice points farmen moet je na de patch doen, want dan krijg je ineens 103 justice points voor een daily heroic met 5 bosses in plaats van 77 justice points voor de 7 badges die je er nu uit zou farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

Dat zegt hij toch ook niet? Justice points farmen moet je na de patch doen, want dan krijg je ineens 103 justice points voor een daily heroic met 5 bosses in plaats van 77 justice points voor de 7 badges die je er nu uit zou farmen.
Ah, true indeed. Ben benieuwd of ze nog iets gaan veranderen mbt, frost/triumph, veel mensen klagen over het evenveel punten krijgen voor frost als voor triumph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:39:
[...]

Ah, true indeed. Ben benieuwd of ze nog iets gaan veranderen mbt, frost/triumph, veel mensen klagen over het evenveel punten krijgen voor frost als voor triumph.
Zou zeker gaan zeuren, verlagen ze zometeen triumph en laten ze frost zo staan. Een groot aantal spelers hebben meer dan 2k emblems nu leveren de JP's nog bakken met gold op, als ik al mijn characters combineer krijg ik nog ongeveer 85k gold met de huidige conversie wat toch leuk meegenomen is.

Het enige dat ik wel irritant vindt is dat ze AE tanken vernaggelt hebben, als je met de nieuwe mechanics icc10/25 zou gaan doen wat dan? single target trashpacks killen? Ik geef toe het is nu te makkelijk maar ze hadden dan netzogoed de AE spells kunnen verwijderen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
prutser001 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 07:59:
[...]
Het enige dat ik wel irritant vindt is dat ze AE tanken vernaggelt hebben, als je met de nieuwe mechanics icc10/25 zou gaan doen wat dan? single target trashpacks killen? Ik geef toe het is nu te makkelijk maar ze hadden dan netzogoed de AE spells kunnen verwijderen.
Is niet zo'n probleem, als je zorgt dat de dps ook zijn aoe gebruikt en niet single target gaat nuken, dan hou je makkelijk aggro. (quote van blizzard http://blue.mmo-champion..../thunderclap-is-too-weak/). En mischien zal je als tank ook moeten gaan Tab switchen tussen targets. Doe ik nu ook overigens in Hc dungeons, als ik een undergeared tank heb en geschifte dps in zware icc gear. :P

[ Voor 20% gewijzigd door defiler1974 op 07-10-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat dus nog open voor aanpassingen.
We are also talking a lot about just buffing tank threat across the board, because we've heard a lot recently that it's still too twitchy.
HawVer schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:36:
CC wordt belangrijker waardoor DPS een grotere verantwoordelijkheid krijgt. Dat betekent dat ze automatisch de AOE tanking moeten nerven. Het biedt een extra uitdaging aan een instance. De uitdaging die zoveel mensen in WOTLK missen.
Een uitdaging voor hoelang? Hoelang waren LK Heroics nu echt 'heroic', voordat iedereen ze bizar uitgeared was? (waar een tank met 22k veel was en 30k bizar hoog). CC was ook belangrijk 'ooit' in LK, ook in Cata zal dat allemaal weer verdwijnen. Maar om dat groepje 'OMG 2 EZ!!!' bezig te houden met zulke dingen? Aparte insteek.

[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
[...]
CC wordt belangrijker waardoor DPS een grotere verantwoordelijkheid krijgt. Dat betekent dat ze automatisch de AOE tanking moeten nerven. Het biedt een extra uitdaging aan een instance. De uitdaging die zoveel mensen in WOTLK missen.
defiler1974 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:54:
[...]
Is niet zo'n probleem, als je zorgt dat de dps ook zijn aoe gebruikt en niet single target gaat nuken, dan hou je makkelijk aggro. (quote van blizzard http://blue.mmo-champion..../thunderclap-is-too-weak/). En mischien zal je als tank ook moeten gaan Tab switchen tussen targets. Doe ik nu ook overigens in Hc dungeons, als ik een undergeared tank heb en geschifte dps in zware icc gear. :P
Helemaal mee eens. Er zijn teveel recount geile mensen die hun AOE spammen. Bij single target en netjes de marks volgen moet het geen probleem zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door HawVer op 07-10-2010 09:37 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
defiler1974 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:54:
[...]

Dat is sowieso al standaard als tank. Als je dat niet doet :P dan ben je of een beginneling of je hebt noob dps mee dat het niet nodig is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:40:
Dat is sowieso al standaard als tank. Als je dat niet doet :P dan ben je of een beginneling of je hebt noob dps mee dat het niet nodig is ;-)
Prot pala met SoCommand, nog nooit nodig gehad ;) Immers hoort de DPS de tank te volgen, niet anders om ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:47:
[...]

Prot pala met SoCommand, nog nooit nodig gehad ;) Immers hoort de DPS de tank te volgen, niet anders om ;)
hehe, ja SoCommand is ook wel OP'd voor tanken :P maar als je raids tankt dan gebruik je toch wel SoV of SoCorruption?

Ik zit zelf voornamelijk op m'n warrior te tabben om goeie threat op alles te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik raid nooit met mijn tank :P Op enkele bosses met lange gevechten en weinig direct controle gebruik ik SoCorr nog wel eens. Goed, met de nieuwe talents is het toch over met Seal of Command, door dat nieuwe (belachelijke) punten systeem kan je SoCommand niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Dakreal schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Hoeveel tanks ken je die dat doen in een hc? Ik heb al zoveel slapend een hc doorgebracht door gewoon een death and decay neer te leggen, diseases verspreiden en op naar de volgende pack. Sinds kort tank ik ook op een druid (god wat is dat saai, die swipe spam). En daar heb ik nog wel eens een idioot in icc25 gear die gewoon single target gaat nuken en dan moet je gaan roteren.

Ik raid altijd met guildies en die hebben altijd een aggrometer en ik weet wie de aggrofreaks zijn. En je hebt ook backup van de andere tank.

Maar ik kan niet wachten tot cata, de eerste maand zit je tenminste met wat profi mensen in dungeons en raids. Totdat de retards de rest hebben ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
defiler1974 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:08:
[...]

Hoeveel tanks ken je die dat doen in een hc? Ik heb al zoveel slapend een hc doorgebracht door gewoon een death and decay neer te leggen, diseases verspreiden en op naar de volgende pack. Sinds kort tank ik ook op een druid (god wat is dat saai, die swipe spam). En daar heb ik nog wel eens een idioot in icc25 gear die gewoon single target gaat nuken en dan moet je gaan roteren.

Ik raid altijd met guildies en die hebben altijd een aggrometer en ik weet wie de aggrofreaks zijn. En je hebt ook backup van de andere tank.

Maar ik kan niet wachten tot cata, de eerste maand zit je tenminste met wat profi mensen in dungeons en raids. Totdat de retards de rest hebben ingehaald.
Ik doe dat sowieso, maar ik zit meestal ook zo een 5-6k tps boven de dps. Zorg gewoon dat ik maximaal speel. Als ik dan een keer zou gaan raiden hoef ik me niet aan te passen omdat ik dat toch al deed :) Wil graag het maximale uit m'n chars halen.

Pestilence is idd een makkelijke om easy aggro te houden. Dan hoef je idd ook niet te switchen in combi met D&D. Warrior threat op ae gebied is wel aangezienlijk lager over time.

De initial is wel okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
SinergyX schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:34:
[...]
Een uitdaging voor hoelang? Hoelang waren LK Heroics nu echt 'heroic', voordat iedereen ze bizar uitgeared was? (waar een tank met 22k veel was en 30k bizar hoog). CC was ook belangrijk 'ooit' in LK, ook in Cata zal dat allemaal weer verdwijnen.
Klopt
Maar om dat groepje 'OMG 2 EZ!!!' bezig te houden met zulke dingen? Aparte insteek.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:28:
[...]

Ik doe dat sowieso, maar ik zit meestal ook zo een 5-6k tps boven de dps. Zorg gewoon dat ik maximaal speel. Als ik dan een keer zou gaan raiden hoef ik me niet aan te passen omdat ik dat toch al deed :) Wil graag het maximale uit m'n chars halen.

Pestilence is idd een makkelijke om easy aggro te houden. Dan hoef je idd ook niet te switchen in combi met D&D. Warrior threat op ae gebied is wel aangezienlijk lager over time.

De initial is wel okay.
Kweenie wat voor spec je bent maar ook op de grotere trashgroepen in ICC doe je het beter als tank als je wat tabt zodat je Heartstrikes tenminste steeds andere mobs raken (na DND/diseases). Vergeet btw niet dat we de initiele burst van Icy Touch kwijt zijn, magoed die 100->200% threat lol maakt het voor DK's nog makkelijker :P

Warriors threat is misschien ietsje lager maar het scheelt maar heel weinig. Waar de meesten de fout in gaan (weet ik gewoon 99% zeker) is dat ze hun abilities niet goed gebruiken. Thunderclap + shockwave + glyphed cleave en tabben maar, indien op cd revenge/shield slam - en daar gaat het mis, ze spammen niet genoeg in eerste instantie, zijn de mobs dus kwijt, hebben geen rage - vicieuze cirkel :)

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 07-10-2010 10:40 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
porn* schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:38:
[...]

Kweenie wat voor spec je bent maar ook op de grotere trashgroepen in ICC doe je het beter als tank als je wat tabt zodat je Heartstrikes tenminste steeds andere mobs raken (na DND/diseases). Vergeet btw niet dat we de initiele burst van Icy Touch kwijt zijn, magoed die 100->200% threat lol maakt het voor DK's nog makkelijker :P

Warriors threat is misschien ietsje lager maar het scheelt maar heel weinig. Waar de meesten de fout in gaan (weet ik gewoon 99% zeker) is dat ze hun abilities niet goed gebruiken. Thunderclap + shockwave + glyphed cleave en tabben maar, indien op cd revenge/shield slam - en daar gaat het mis, ze spammen niet genoeg in eerste instantie, zijn de mobs dus kwijt, hebben geen rage - vicieuze cirkel :)
http://armory.wow-europe....ing+Nether&cn=Nogg%C3%ADn

Protje uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah toch warrior lache naam :D
Dit is mijn warrior :) http://armory.wow-europe....xml?r=Emeriss&cn=Calamity

In heroics tanking gear zie ik :/

Ow en probeer voor trash een leuke trage dps 1h te bemachtigen scheelt best wat qua threat met cleave, revenge enzo :) Je hebt meer expertise nodig! :P

[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 07-10-2010 10:54 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawVer schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:37:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Wat is nu de insteek van deze 'moeilijkheidsgraad'? Iedereen helemaal door het dolle dat het allemaal moeilijker en pittiger wordt, maar per saldo is dat een kwestie van een paar maanden en alles is weer piss-easy, of Blizzard nerft de hele zooi wel weer om het weer 'casual' te maken.

Maar waarom zoveel moeite doen? Waarom AoE agro inperken, waarom healers overhoop halen? Enkel omdat er een groep is die enkel zeurt dat LK content veel te makkelijk is? Die groep zal binnen 3 maanden weer gaan zeuren, dungeons en heroics outgeared en hele verhaal begint weer van vooraf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

SinergyX schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:53:
[...]

Wat is nu de insteek van deze 'moeilijkheidsgraad'? Iedereen helemaal door het dolle dat het allemaal moeilijker en pittiger wordt, maar per saldo is dat een kwestie van een paar maanden en alles is weer piss-easy, of Blizzard nerft de hele zooi wel weer om het weer 'casual' te maken.

Maar waarom zoveel moeite doen? Waarom AoE agro inperken, waarom healers overhoop halen? Enkel omdat er een groep is die enkel zeurt dat LK content veel te makkelijk is? Die groep zal binnen 3 maanden weer gaan zeuren, dungeons en heroics outgeared en hele verhaal begint weer van vooraf aan.
vind het wel grappig dat je dat nu zegt.. terwijl cata nog helemaal niet uit is.. wie weet schaalt het in cata (gear wise) wel anders als nu wotlk

het zou zo kunnen zijn, maar het kan straks ook wel anders zijn (bv, zoals de spellflingers in old kingdom.. ookal heb je een knetter harde tank.. hij zal kei veel dmg van die mob krijgen als hij niet geinterupt word.. doe die dmg 3x.. en maakt niet uit hoe dik je gegeared bent.. die mob zal ALTIJD ge-cc'ed moeten worden..)

wacht gewoon tot de expansie uit is.. en dan zien we wel wat er gebeurd..

edit: als we dan toch prot warriors aan het linken zijn: Tauren (nu nog wel, zal wel NE worden soon) 'epicz' aah crap.. gister uitgelogt in fury gear + spec

[ Voor 8% gewijzigd door Nibbz op 07-10-2010 11:07 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
[...]

Omdat de designers bij blizzard gelijk hebben.
Is het leuk als healer of tank om 2 knoppen te gebruiken en dan fluitend door een instance heen te lopen? Alleen nog maar aoe healing en threat skills gebruiken? Dan kan je net zo goed alle klasses uitrusten met 1 knop, doe dps, doe threat of doe heal.

Niemand kan het ontkennen (behalve als je een hersenloze grinder bent) dat het leuker is om meer skills te gebruiken en dat dat ook effect heeft op hoe je speelt. Zo blijf je 1 van de belangrijkste incentives in het spel behouden, namelijk dat je ook naast je gear je skills belangrijk zijn.

Haal je dat weg, dan kan je net zo goed van die web-mmo's gaan spelen of flash games, even leuk en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Mooi discussie weer :).

Het leuke aan deze dingen vind ik altijd dat we enerzijds een heleboel mensen hebben die zeggen "het is allemaal zo makkelijk om grote groepen te pullen met aoe tanking en ze met de volle mep aan aoe DPS neer te halen. Vroeger was het beter, toen moest je in ieder geval nog Crowd Control toepassen!". Tegelijkertijd zijn er veel mensen, waaronder hoogstwaarschijnlijk mensen uit die eerste groep, die zeggen "mijn ability X is underpowered, hij doet niet voldoende threat/niet voldoende dps etc etc." Wat deze mensen eigenlijk willen zeggen "Ik vind het huidige systeem te moeilijk, het lijkt wel werken. Blizzard: maak het gemakkelijk!". Uitzonderingen over abilities die absoluut waardeloos zijn natuurlijk daargelaten.

Aan de ene kant wil men zo gemakkelijk mogelijk hun class kunnen spelen, en liefst met anderhalve knop 20k DPS doen. Men speelt een Warrior, maar ziet een paladin ability X gebruiken en denkt: Woah, da's veul makkelijker, dat moet ik ook! In WotLK heeft Blizzard redelijk wat van dit soort wensen vervuld, en dat heeft niet altijd even goed uitgepakt. Want, nu Blizzard dat zo heeft gemaakt beginnen dezelfde mensen te jengelen over dat het allemaal te gemakkelijk is.

't is ook nooit goed.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
porn* schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:51:
[...]

Ah toch warrior lache naam :D
Dit is mijn warrior :) http://armory.wow-europe....xml?r=Emeriss&cn=Calamity

In heroics tanking gear zie ik :/

Ow en probeer voor trash een leuke trage dps 1h te bemachtigen scheelt best wat qua threat met cleave, revenge enzo :) Je hebt meer expertise nodig! :P
Jap, jij hebt goeie gear ;-) ik moet nog keertje m'n legs vervangen.. maar ben te lui om 50 emblems te farmen hehe. Expertise kan ik ook niet direct meer op gear scoren zonder te raiden.

Ach, met 11 expertise heb je ook niet heel veel dodges/parry's, tankte vroeger ook met een dps 1-h :p maar wou graag deze axe hebben, tevens omdat ie m'n racial gebruikt. Keertje kijken of Nightwish dropt ofzo. Das altijd wel een mooie bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Wat ze zullen doen is met Old Kingdom dingen in de game stoppen. Zoals de spellflingers die een Shadow Blast casten. Zelfs met full ICC voel je hem wel aankomen hoor, zeker met 2 tegelijk. Dan is het gewoon de DPS die op moet letten en moet interrupten. Sowieso vind ik dat de gameplay teveel afhangt van de healers die de fouten van anderen moeten compenseren. Staat iemand in de Death & Decay van de boss? 'Lekker belangrijk, daar zijn de healers toch voor!'

Wat mij betreft mogen ze dat (gedeeltelijk) eruit halen, en niet dat alleen de healers bezig zijn met andermans fouten compenseren, maar dat de spelers het zelf ook merken of zichzelf benadelen. Goede methoden om dat te doen vind ik dan bijvoorbeeld Choking Gas Bombs in Putricide die je hit-kans verlagen, of de goo waardoor je casting/attack speed wordt verlaagd. Dat in combinatie met een beetje damage voor de healers maakt het dan vind ik veel leuker/uitdagender voor de DPS, en zo zie je ook snel wie er de mongool is en wie niet.

Iemand die 5 keer door ghosts geraakt wordt tijdens Lady Deathwhisper, daar heeft niemand het over omdat het toch maar gehealed wordt, terwijl het onnodige damage is. Maar als iemand 3k dps doet omdat hij telkens in de debuff staat waardoor al zijn spells missen, dat zie en merk je wel direct in de raid.

Ik las trouwens wat posts over DK tanking, daar ben ik ook weer een beetje mee bezig op mijn alt. Met een combi van DPS/tank gear is het gewoon super plezierig om Heroics te runnen :P DBW die proct op een tank is sowieso cool natuurlijk 8) Samen met leuke DPS op de bosses en goede AOE betekent dat ook 9 van de 10 keer top damage done aan het einde.

http://armory.wow-europe....ollbane&cn=Trezor%C3%ACer

Dat maakt heroics nog wel leuk, en geeft de healer tenminste ook (af en toe) iets om te doen. Op mijn shaman alt doe ik eigenlijk hetzelfde, maar dan DPSen in resto gear maar met elemental spec en joinen als healer. En dan in de gemiddelde heroic ook gewoon bovenaan in de dmg done staan :P

[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 07-10-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:41
Zou zeker gaan zeuren, verlagen ze zometeen triumph en laten ze frost zo staan. Een groot aantal spelers hebben meer dan 2k emblems nu leveren de JP's nog bakken met gold op, als ik al mijn characters combineer krijg ik nog ongeveer 85k gold met de huidige conversie wat toch leuk meegenomen is.

85k gold van je badges? Kreeg je niet 47 silver per justice point boven de cap, volgens de laatste conversion rates? Dat wil zeggen grofweg 6 gold per badge, dus 12k voor 2k badges. Blizzard wil volgens mij niet dat men hier al te rijk van wordt, zou ook alleen maar voor enorme inflatie zorgen.

En over de AoE zou ik me niet al te druk maken hoor, de soep wordt zelden zo heet gegeten als zij wordt opgedient. AoE wordt gewoon iets minder overdreven makkelijk, en inderdaad, in de lvl80 content zal dat misschien zorgen voor een verandering. Maar door gewoon enkele targets te crown-controllen kom je alweer een heel eind. Bovendien met de gear waar iedereen nu in rond loopt zou AoE in ICC nog steeds gewoon kunnen werken. Komen we pas achter als het zover is, en blizzard kan ook altijd tijdelijk nog even een paar cijfertjes wijzigen achteraf. De threat van tanks wordt ook met elke build opgeschroeft in de beta / PTR, dus ik voorzie geen wereldschokkende problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik merk nu al hoe compleet afgestompt de meeste spelers zijn (geworden?) in WotLK.
Momenteel vermaak ik me erg goed met het levelen van mijn Rogue, gisteravond level 68 geworden,
dus Dungeon Tool op UK gezet. Na 15 a 20 min was de groep gemaakt en staan we in het begin van UK.

Het overgrote deel van de tanks hebben tegenwoordig overal schijt aan dus hup voordat iedereen gebuffed/op volle health/mana is, staat der ubermensch al in te hakken op de eerste 2 adds, gelukkig let de healer op en healed hij/zij de tank ondanks dat de healer op half mana zit. Healer is zo vriendelijk om de tank nog even te informeren dat hij/zij nog niet klaar was.

2e pull, nu wordt het leuk en is het tijd voor de retard check. Ja hoor, het is weer zover, (waar zit ook alweer mijn vanish knop...) de "messiah" charged in de linker groep en pulled natuurlijk ook maar direct de 2e groep, want ja, wat kan er nou fout gaan als god zijnde op level 68....

Na een krappe 8 seconden ligt de tank de grond van dichtbij te inspecteren, ben ik blij met mijn vanish en kan ik nog net zien hoe de rest kansloos wordt afgeslacht. Wat jammer dat Cannibalism niet werkt op friendly targets...

Ik informeer de Alpha Male dat dit geen level 80 is en dat hij misschien maar eens 1 groep moet pullen.
Iedereen weer gebuffed/op volle kracht en daar knalt de hersenloze primaat weer midden in de 2 groepen...
Nu feliciteer ik hem met het nog eerder kunnen inspecteren van de vloer en tank /leaved.

De laatste 4 a 5 runs zijn ongeveer op deze manier gegaan in UK... om te janken.
Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan in Cataclysm, maar ik verwacht binnen 1 week een hele dikke nerf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
garagaholic schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:19:
Mooi discussie weer :).

Het leuke aan deze dingen vind ik altijd dat we enerzijds een heleboel mensen hebben die zeggen "het is allemaal zo makkelijk om grote groepen te pullen met aoe tanking en ze met de volle mep aan aoe DPS neer te halen. Vroeger was het beter, toen moest je in ieder geval nog Crowd Control toepassen!". Tegelijkertijd zijn er veel mensen, waaronder hoogstwaarschijnlijk mensen uit die eerste groep, die zeggen "mijn ability X is underpowered, hij doet niet voldoende threat/niet voldoende dps etc etc." Wat deze mensen eigenlijk willen zeggen "Ik vind het huidige systeem te moeilijk, het lijkt wel werken. Blizzard: maak het gemakkelijk!". Uitzonderingen over abilities die absoluut waardeloos zijn natuurlijk daargelaten.

Aan de ene kant wil men zo gemakkelijk mogelijk hun class kunnen spelen, en liefst met anderhalve knop 20k DPS doen. Men speelt een Warrior, maar ziet een paladin ability X gebruiken en denkt: Woah, da's veul makkelijker, dat moet ik ook! In WotLK heeft Blizzard redelijk wat van dit soort wensen vervuld, en dat heeft niet altijd even goed uitgepakt. Want, nu Blizzard dat zo heeft gemaakt beginnen dezelfde mensen te jengelen over dat het allemaal te gemakkelijk is.

't is ook nooit goed.. :P
Dat is nu het moeilijke aan een spel zoals WOW te balanceren.
je hebt een continu balans tussen de groep casual spelers en hardcore spelers.

Maak het spel verschrikkelijk moeilijk en hardcore spelers zijn blij, maar 1% van alle spelers zal ook alle content zien.

Maak het spel super makkelijke en hardcore/casual spelers lopen weg na een maand vanwege gebrek aan content.

Hou de balans waardoor beide groepen tevreden zijn en genoeg content hebben door het jaar heen.
Blizzard gaat heel erg goed met deze balans om, ondanks alle QQ die je hoort. (de zeikerds zitten ook het meest op de fora).

Enfin, we gaan het allemaal wel zien. Ondanks alle mensen die zeggen dat ze het niet meer gaan spelen (en hier nog wel op het forum hangen >:) ) denk ik dat CATA de records weer gaat breken voor de MMO markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 07:25

John

🚀

Hoezo hebben jullie allemaal tank gear gemixt met dps gear? :P

Dit is mijn tankje: http://eu.wowarmory.com/c...lade&cn=Androth&gn=eXodus

Naar mijn mening vindt ik een Death Knight leuker tanken als warrior, paladin of druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of je gaat naar VH voor die epic 200, en dan doorsparen voor je 251 van frosts zit expertise op :)
Hoezo gebruikt ie je racial?

@Darkunreal waarom NE?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Bitbron schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:46:

Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan in Cataclysm, maar ik verwacht binnen 1 week een hele dikke nerf...
Ik hoop werkelijk van niet. Het zou echt fijn zijn als de zelf vernoemde 'goede' spelers eens flink en gigantisch op hun smoel gaan.

Sowieso zullen veel meer dingen binnen de guild gedaan worden voor de achievement punten e.d. Dus minder gepug met LFD de eerstkomende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
porn* schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:01:
Of je gaat naar VH voor die epic 200, en dan doorsparen voor je 251 van frosts zit expertise op :)

@Darkunreal waarom NE?
Orcs krijgen + 5 expertise van axes als racial.

Klopt, maar ik ga niet op zo een kleine upgrade zo een 55/22 rammen :P vind ik zonde. En voor frost emblems speel ik te weinig op die warrior. Pants zijn 95 ofzo? dat ga ik never halen hehe.

komt vanzelf wel een keer, en anders wordt ie vervangen door een ilvl 277 green :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defiler1974 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:49:
Enfin, we gaan het allemaal wel zien. Ondanks alle mensen die zeggen dat ze het niet meer gaan spelen (en hier nog wel op het forum hangen >:) ) denk ik dat CATA de records weer gaat breken voor de MMO markt.
Wat heeft 'hier op het forum hangen' te maken met het spelen van WoW? Verkeerde insteek wat deze site/fora precies inhoud.

Ik verwacht ook niets anders dan een groot succes van Cata, ze hebben een reputatie hoog te houden en daar betaal je voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitbron schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:46:
Ik merk nu al hoe compleet afgestompt de meeste spelers zijn (geworden?) in WotLK.
Momenteel vermaak ik me erg goed met het levelen van mijn Rogue, gisteravond level 68 geworden,
dus Dungeon Tool op UK gezet. Na 15 a 20 min was de groep gemaakt en staan we in het begin van UK.

Het overgrote deel van de tanks hebben tegenwoordig overal schijt aan dus hup voordat iedereen gebuffed/op volle health/mana is, staat der ubermensch al in te hakken op de eerste 2 adds, gelukkig let de healer op en healed hij/zij de tank ondanks dat de healer op half mana zit. Healer is zo vriendelijk om de tank nog even te informeren dat hij/zij nog niet klaar was.

2e pull, nu wordt het leuk en is het tijd voor de retard check. Ja hoor, het is weer zover, (waar zit ook alweer mijn vanish knop...) de "messiah" charged in de linker groep en pulled natuurlijk ook maar direct de 2e groep, want ja, wat kan er nou fout gaan als god zijnde op level 68....

Na een krappe 8 seconden ligt de tank de grond van dichtbij te inspecteren, ben ik blij met mijn vanish en kan ik nog net zien hoe de rest kansloos wordt afgeslacht. Wat jammer dat Cannibalism niet werkt op friendly targets...

Ik informeer de Alpha Male dat dit geen level 80 is en dat hij misschien maar eens 1 groep moet pullen.
Iedereen weer gebuffed/op volle kracht en daar knalt de hersenloze primaat weer midden in de 2 groepen...
Nu feliciteer ik hem met het nog eerder kunnen inspecteren van de vloer en tank /leaved.

De laatste 4 a 5 runs zijn ongeveer op deze manier gegaan in UK... om te janken.
Door dat soort dingen kies ik zelf liever voor een healer of tank-class. Dan heb je (imo) toch wat meer controle over de dungeon zelf. Als healer vind ik een uitdaging wel leuk, kan wel begrijpen dat het soms frustrerend werkt als iemand teveel pullt, daarom pull ik zelf als ik tank altijd slechts 1 groepje, en als de healer dan aangeeft dat er wel wat meer gepulled mag worden, kan ik me daar altijd op aanpassen.

@patrickos85: Ik vraag me af wat je met "goede" spelers bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

patrickos85 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:06:
[...]

Ik hoop werkelijk van niet. Het zou echt fijn zijn als de zelf vernoemde 'goede' spelers eens flink en gigantisch op hun smoel gaan.

Sowieso zullen veel meer dingen binnen de guild gedaan worden voor de achievement punten e.d. Dus minder gepug met LFD de eerstkomende tijd.
Ik sluit me bij deze aan. Ik weet dat ik niet de beste healer in WoW ben, maar ik weet me danig staande te houden, en krijg ook complimenten hierover. Er zal meer binnen de guild gedaan worden aangaande instances, vanwege guild levels / reputatie / what not. Ik zit eerlijk gezegd persoonlijk niet te wachten om in Cata heroics tegen te komen wat ik nu nog als tank of healer kan compenseren.

Ik heb een aantal heroic videos gezien (Cynical Brit) en die zien er allemaal goed uit, en laten ook zien dat CC echt nodig gaat zijn, en gear levels zullen dat straks misschien gedeeltelijk gaan compenseren, maar niet helemaal.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
[...]

Nou wat ik goed zou vinden en waar ik me helemaal in kan vinden is dat fouten harde bestraft moeten worden. Blijf je ergens staan waar je niet had moeten staan, one shot. Ik volg met veel interesse de filmpjes van cynical brit. Die pleit ook voor meer ingewikkelde mechanics van een boss. Je moet de tactieken weten anders kom je zoiezo niet de hc door. Zie het meer als een puzzel, ipv hersenloos knoppen klikken.

Je blijft altijd het gear principe houden, hoe beter de gear hoe makkelijker het gaat. En dat kan ook niet anders, waarom zou je anders nog gear verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HawVer schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:48:
[...]

Nou wat ik goed zou vinden en waar ik me helemaal in kan vinden is dat fouten harde bestraft moeten worden. Blijf je ergens staan waar je niet had moeten staan, one shot. Ik volg met veel interesse de filmpjes van cynical brit. Die pleit ook voor meer ingewikkelde mechanics van een boss. Je moet de tactieken weten anders kom je zoiezo niet de hc door. Zie het meer als een puzzel, ipv hersenloos knoppen klikken.

Je blijft altijd het gear principe houden, hoe beter de gear hoe makkelijker het gaat. En dat kan ook niet anders, waarom zou je anders nog gear verzamelen?
De voidzone techniek bij Kel'thuzad is onvergevelijk, daar wordt je gewoon ge1-shot als je niet moved. Ik ben van mening dat dat wel mag.. maarja.. dan is je raid/groep echt retard gevoelig.

Wel fijne filter op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:17:
[...]

Wat heeft 'hier op het forum hangen' te maken met het spelen van WoW? Verkeerde insteek wat deze site/fora precies inhoud.
Wat dat ermee te maken heeft? Dat ik nog nooit iemand heb gezien die stopte met spelen en vervolgens wel de fora bleef bezoeken die ook écht gestopt bleef. Iemand die fanatiek over het spel blijft meepraten ook als hij van plan is te stoppen of al gestopt is komt 9 van de 10 keer terug naar het spel, in mijn ervaring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ik zeg nog steeds dat LFG heel leuke is :).
Maar dat ze het gewoon per realm hadden moeten houden, dat je dus alleen met mensen uit je realm Que'd en niet meer in trade hoeft te spammen.

Krijgen mensen het gevoel ze wel hun best moeten doen of niet kunnen ninjaen en zich gedragen, en bouw je contacten op op je eigen realm voor andere dingen te doen.
Dat is nu compleet van de baan en iedereen hopt maar van plek naar plek en anders is het kk bye en binnen 2 min staat er een andere player X.

Bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:54:
Mja ik zeg nog steeds dat LFG heel leuke is :).
Maar dat ze het gewoon per realm hadden moeten houden, dat je dus alleen met mensen uit je realm Que'd en niet meer in trade hoeft te spammen.
Mwah, daarmee had je het probleem "lang wachten op een groep" niet opgelost, nog naast het feit dat je dan andere problemen krijgt. Ik vind het wel goed zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

porn* schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:01:

@Darkunreal waarom NE?
mja dunnoh.. vroegah ;), toen ik diezelfde warrior aan het levelen was.. was hij ook NE.. toen servermigrate -> faction change gedaan naar tauren..

nu dus weer terug naar alliance.. en NE was wel leuk toen vanwege shadowmelt

zou nu eigenlijk niet weten wat de beste class is voor een warrior (alliance).. human is natuurlijk ook makkelijk met every man for himself..

NE heeft wel het vetste model (gear is altijd mooi in balans op een NE)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:53:
Wat dat ermee te maken heeft? Dat ik nog nooit iemand heb gezien die stopte met spelen en vervolgens wel de fora bleef bezoeken die ook écht gestopt bleef. Iemand die fanatiek over het spel blijft meepraten ook als hij van plan is te stoppen of al gestopt is komt 9 van de 10 keer terug naar het spel, in mijn ervaring. :P
Fanatiek meepraten is wel iets verschillend met 'op het forum rondhangen' (ik ben nog steeds actief op fora van games die ik al een jaar of 2 niet meer speel). Dan nog, 'ondanks' de mensen hier zou Cata wel een succes worden, denk nu niet echt dat dit forum enigzins representatief is voor een wel/niet succes van Cata ;)
Mektheb schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:54:
Krijgen mensen het gevoel ze wel hun best moeten doen of niet kunnen ninjaen en zich gedragen, en bouw je contacten op op je eigen realm voor andere dingen te doen.
Dat is nu compleet van de baan en iedereen hopt maar van plek naar plek en anders is het kk bye en binnen 2 min staat er een andere player X.

Bleh
Wij hebben toch zeker dagelijks weer een QQ verhaal in /trade dat er weer een raidleader vandoor is gegaan met een berg loot uit diverse raids. En in huidige LFD kom ik vaak mensen van mijn server tegen, toch heb ik erna nooit meer contact mee.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
bilzard schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:00:
Hoezo hebben jullie allemaal tank gear gemixt met dps gear? :P

Dit is mijn tankje: http://eu.wowarmory.com/c...lade&cn=Androth&gn=eXodus
Voor de DPS natuurlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:08:
[...]

Fanatiek meepraten is wel iets verschillend met 'op het forum rondhangen' (ik ben nog steeds actief op fora van games die ik al een jaar of 2 niet meer speel). Dan nog, 'ondanks' de mensen hier zou Cata wel een succes worden, denk nu niet echt dat dit forum enigzins representatief is voor een wel/niet succes van Cata ;)

[...]

Wij hebben toch zeker dagelijks weer een QQ verhaal in /trade dat er weer een raidleader vandoor is gegaan met een berg loot uit diverse raids. En in huidige LFD kom ik vaak mensen van mijn server tegen, toch heb ik erna nooit meer contact mee.
Huhm dat ervaar ik dus totaal anders mensen in pug's met onbekende nono names en nono guilds die een raid starten ( pug ) zie ik inderdaad wel is ninja's op trade.
Maar bekende gerespecteerde guilds nooit.

Ook als ik met mensen een pug raid zoals BT of Sunwell of w/e doe onthouden ze vaak me naam en vragen ze me regelmatig mee..
En ja je hoeft natuurlijk niks te zeggen ( logisch )
Maar ik bouw liever een community op met de mensen op me server inplaats van dat iedereen maar player X is.
Zal wel weer een gedachte gang zijn van een ouwdje die wil blijven hangen in de oude tijden, maar het valt me gewoon op dat de meerderheid van de mensen die sinds vanilla spelen zich behoorlijk gedragen, nog weten hoe ze iets moeten spelen en niet een ninja zijn.
Terwijl het vaak de mensen die 3 dagen 80 zijn de hele game bij elkaar bleren.

Maar andere kant ja waarom zal je ook mensen moeten leren kennen het is maar een spel :P dus ik snap het ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:19:
[...]
Door dat soort dingen kies ik zelf liever voor een healer of tank-class. Dan heb je (imo) toch wat meer controle over de dungeon zelf. Als healer vind ik een uitdaging wel leuk, kan wel begrijpen dat het soms frustrerend werkt als iemand teveel pullt, daarom pull ik zelf als ik tank altijd slechts 1 groepje, en als de healer dan aangeeft dat er wel wat meer gepulled mag worden, kan ik me daar altijd op aanpassen.

@patrickos85: Ik vraag me af wat je met "goede" spelers bedoelt?
spelers die altijd de schuld leggen bij anderen in de groep ipv bij zichzelf te kijken. mensen die zichzelf de beste vinden ondanks dat ze teveel pullen, denken geen CC nodig te hebben en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
[...]

De opmerking was ook als ironie bedoeld en niet als sarcasme. ;)
Het is jammer dat er op fora in hoofdmoot gepost wordt door mensen die iets vervelends in het spel vinden. (hoofdmoot, Sinergyx, dus niet persoonlijk bedoeld) De grote groep die het spel prima vindt hoor je zelden op het forum. Dat levert af en toe wel een "gekleurd" beeld op voor de toevallige passant.

Maar het is altijd leuk als iemand wat blokjes hout op het vuur gooit :P , zolang je het huis maar niet in de fik steekt...

[ Voor 11% gewijzigd door defiler1974 op 07-10-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Dat zegt hij ook niet...hij zegt dat Cata wel een succes zal zijn ondanks de mensen die ermee gaan stoppen. "maar toch op het forum hangen" stond tussen haakjes en was, lijkt me, niet meer dan een geintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
defiler1974 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:49:
[...]

Dat is nu het moeilijke aan een spel zoals WOW te balanceren.
je hebt een continu balans tussen de groep casual spelers en hardcore spelers.

Maak het spel verschrikkelijk moeilijk en hardcore spelers zijn blij, maar 1% van alle spelers zal ook alle content zien.

Maak het spel super makkelijke en hardcore/casual spelers lopen weg na een maand vanwege gebrek aan content.

Hou de balans waardoor beide groepen tevreden zijn en genoeg content hebben door het jaar heen.
Blizzard gaat heel erg goed met deze balans om, ondanks alle QQ die je hoort. (de zeikerds zitten ook het meest op de fora).

Ik geloof niet eens zozeer dat vooral de casuals lopen te roepen op fora en allerhande wijzigingen aandragen. Het zijn juist de hardcore spelers die blizzard 'weten te vertellen' wat en hoe ze veranderingen willen aan hun class. Meestal komt dat neer op "Class Y is voor noobs, veel te makkelijk. Ik wil overigens wel graag dat mijn class, die alleen voor hardcore motherfuckers is, ook die abilities krijgt. Anders is het niet eerlijk en kun je niet zien wie er hardcore is en wie niet." .

Maar goed, da's puur mijn kijk op de zaken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
garagaholic schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:34:
[...]

Ik geloof niet eens zozeer dat vooral de casuals lopen te roepen op fora en allerhande wijzigingen aandragen. Het zijn juist de hardcore spelers die blizzard 'weten te vertellen' wat en hoe ze veranderingen willen aan hun class. Meestal komt dat neer op "Class Y is voor noobs, veel te makkelijk. Ik wil overigens wel graag dat mijn class, die alleen voor hardcore motherfuckers is, ook die abilities krijgt. Anders is het niet eerlijk en kun je niet zien wie er hardcore is en wie niet." .

Maar goed, da's puur mijn kijk op de zaken :).
Mischien wel een goed idee. Dat is een model wat je ook in andere MMO's ziet, novice/expert classes.

De novice class is makkelijker en relaxed te levellen/spelen.
De expert class is moeilijker, maar levert 5% meer performance op.

Beide groepen zijn dan happy, maar dan krijg je natuurlijk de LFG "ICC25, only expert classes, gs 6k, whisper achie" opmerkingen in /1
Waarop je weer een mechanisme moet maken dat er wel buffs in een novice class zitten die expert nodig heeft. Maar dan krijg je weer QQ van kleine guilds die alleen maar expert classes hebben.

(damn, ik ga applyen bij blizz als designer) :P

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 07-10-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aye 5-8k dps overall in heroics ftw :D
Nibbz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

mja dunnoh.. vroegah ;), toen ik diezelfde warrior aan het levelen was.. was hij ook NE.. toen servermigrate -> faction change gedaan naar tauren..

nu dus weer terug naar alliance.. en NE was wel leuk toen vanwege shadowmelt

zou nu eigenlijk niet weten wat de beste class is voor een warrior (alliance).. human is natuurlijk ook makkelijk met every man for himself..

NE heeft wel het vetste model (gear is altijd mooi in balans op een NE)
Had human niet een weapon specialty? Scheelt weer expertise, SM... tsja doe geen PvP dus... :P

[ Voor 63% gewijzigd door porn* op 07-10-2010 14:19 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Warriors linken vinnik leuk ! http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Silvermoon&cn=Flats

vandaag in fury gear, vanavond in herald gear, en morgen in icc tank gear... wat een leven :P

hopelijk vanavond herald of the titans halen. als laatste achievement in ulduar10/25. dan alleen nog een paar in naxx en icc10.
heb ook m'n full plate set als fury klaar voor cataclysm (gebruik nu nog leather gloves)

@ garagaholic

Ik mag redelijk zeggen dat ik in een redelijke guild zit met 'elites' daar we momenteel rank 300 vd wereld invullen. anyway genoeg over mij nu terug naar jou...

ik ben het er totaal niet mee eens dat het de 'elites' zijn die opmerkingen maken van 'class x is noob' juist de gene die zich elite voelen maar niet kunnen waarmaken wat ze zouden moeten kunnen verklaren dat. Wat betreft de absolute top (dan heb ik het over de paragons en ensidia's van deze wereld) daar luisterd blizzard maar al te graag naar, want op dat niveau zie je de daadwerkelijke verschillen van 1 of 2 % in DPS tussen classes en die weten vaak ook wel redelijk te verwoorden hoe de verschillen tussen patches etc. aanvoelen.

Buiten dat vind ik het systeem wat blizzard ingevoerd heb met normals en heroics echt goed. als speler 'hoef' je geen heroic te doen maar je krijgt er wel betere loot. Je krijgt in ieder geval in beide gevallen de content te zien. dan het 'gezeur' van de casual spelers of de spelers die in mindere raid guilds zitten, semi casual of hoe dan ook, mogen niet zeuren zolang je nog met 2 vingers in je neus door normals heen kan lopen. heroic is heroic is ook voor mensen die het spel beter kunnen spelen als jij.

mijn 2 centen.

[ Voor 60% gewijzigd door DrFlash op 07-10-2010 14:30 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Is er nog een bepaalde server waar veel mensen van dit forum gezamenlijk op zitten? Of is er zelfs een GoT guild?

Ik zit er namelijk weer over te denken om te beginnen. (ben gestopt vlak voor TBC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was er nog geen pagina geleden iemand die het verzoek had dit op te nemen in de TS :D
(ja, er is een GoT guild, op Outlands).
Doe ik ook maar mee :+
http://armory.wow-europe....tning%27s+Blade&cn=Dranir

Schiet totaal niet op qua gear, helm niet, wapens niet, nooit geluk in de drops. Probeer hem nu compleet zelf aan te kleden, enkel 2 crafts (earthguard van mn paladin) vanuit mijn tankset, gewoon nog niets beters gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

patrickos85 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:06:
[...]

Ja hopelijk wel. Denk ook wel dat er zeker meer guildruns komen. En het zitten in een serieuze guild zeker iets gaat uitmaken.

Ik pug de laatste tijd maar amper. Ik hoef die badges niet zo. Ik zorg er voor dat ik nu eerst flink wat honor points heb om nog voor 4.0.1 gems te kopen om zo mijn gems van +30 stam naar +agi of +agi/stam over te zetten. :)

Plus PvP is gewoon een leuke afwisseling op het raiden en heroics grinden..

[ Voor 14% gewijzigd door junglebeast op 07-10-2010 14:36 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:22:
Hallo allemaal,

Is er nog een bepaalde server waar veel mensen van dit forum gezamenlijk op zitten? Of is er zelfs een GoT guild?

Ik zit er namelijk weer over te denken om te beginnen. (ben gestopt vlak voor TBC)
Op Outland horde kant is een Tweakers guild gestart. Voornamelijk bedoeld om relax te spelen. Niets moet alles mag en zoveel mogelijk elkaar helpen in dungeons.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.