Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11-06 21:40

MicScott

.Grey.

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:38:
Wat is campen?
Als ik op mijn homebase met een tank met high power optics de vijand bestook is dat campen?
Als ik zit te snipen vanuit mijn homebase is dat campen?
Optics Spec en sniper wapens zijn juist gemaakt om op lange afstand te werken.
De lijn is volgens mij heel dun, waardoor je soms om verkeerde redenen weggsetuurd wordt.
Iemand die vlakbij de tegenstander stil in een hoekje/bosje zit is ook campen, maar omdat ie niet in z'n homebase zit wordt dat wel getolereerd?
(correct me if I'm wrong, speel zelf PS3, gelukkig zonder admins)
Volgens mij bedoelen ze campen in de basis van de tegenstander en dus steeds mensen doodmaken die net spawnen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-08 12:19
Ik zit eigenlijk nooit te campen. Gisteren kon ik het echter ff niet laten.
Conquest op Panama Canal: Na vlag D te hebben gecaptured had ik wat C4 rond de vlag gelegd en ben op de 1e verdieping gaan zitten. Zodra de vlag begion te knipperen...BOEM... een of meer kills. 4 keer acher elkaar kwam de tegenstander met een tank om de vlag terug te pakken. Heb me prima vermaakt met campen... :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:50

Goner

What can I do you for ?

quote:
Kaap schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:15:
Op PC servers heb je admins...
Nou ... overschat dat niet. Heel vaak zijn er ook geen admins.
En dan krijg je op een server waar constant de rules langs scrollen "No rockets on infantry !!" binnen 5 sec. een CG tussen je ogen ... meldt je even vriendelijk "hey, no rockets !" en krijg je alleen de reactie "shut up, n00b !!" ... gevolgd door nog een CG.

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17:48
Gisteren ook weer een server gaat de tegenpartij lopen rellen in onze main basis leuk is dat hoor :S Zowieso sommige admins bannen je gelijk als je gaat schieten met een rpg op mensen maar lopen campen in iemand zijn main basis is dan wel weer geoorloofd :S

• Cornelisjuh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
Kom er nu achter dat ALT W (Ben dat kogels en die tandwiel icon) zorgt voor minigun op de UAV :$

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17:48
net weer een potje gedaan wat is het achteruit gegaan kwa gedraag hele squads lopen voertuigen te jatten :@ Was ook nog ranked echt dieptriest dat mensen zo alleen maar kunnen winnen.

• sjeses
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-05-2017
quote:
Cornelisjuh schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:42:
Kom er nu achter dat ALT W (Ben dat kogels en die tandwiel icon) zorgt voor minigun op de UAV :$
En ook in de tank op de eerste positie (al is het geen minigun maar een machinegeweer bij beide).
Ik geloof en .50 cal. Je kunt er in ieder geval choppers mee beschadigen.

I remember when I still had memories

• Rogierh
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17-08 23:49
quote:
Op 1 plek blijven zitten = campen. Naar mijn idee is met campen an sich niks mis en kan het een prima tactiek zijn. Het is volgens mij meer de vraag of iemand slim of irritant campt.

Slim = succesvol van afstand vlaggen/MCOMS bestoken *), als spawnpoint dienen voor je team, een MCOM bewaken, een irritatiefactor voor de tegenstander vormen ter afleiding van de objective, etc.

Irritant campen = geen bijdrage leveren aan het behalen van de objective (aanvallend dan wel verdedigend). Ofwel: niet je plek willen verlaten als dat in het teambelang gewenst is.

*) Hieronder valt ook MCOMS shellen met een tank, hoe irritant dit ook is

• Spaiker
  • Laatst online: 18-08 21:06
quote:
Spaiker schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:10:
ALT W dacht ik, staan 3 kogels bij zo'n tandwiel.
quote:
Cornelisjuh schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:42:
...

Drive it like you stole it.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:56
Balen, mijn verbinding klapte er net uit...
hij heeft daardoor een aantal stats niet meegenomen.
ik had mijn 9e gold star voor heavy vehicles (kwam in beeld) maar bij mijn stats staat ie nog op 8, met nog 9 kills left voor ster 9..
Ook had ik precies 1000 kills met de 870. Die staat nu nog op 986 (platinum ster had ik al wel)
Hopelijk worden die nog wel geupdate.
Dit is pas de 3e keer of zo dat dat gebeurd.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 25-10-2010 22:18 (20%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• frankknopers
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16-07 13:01

frankknopers

Goud is geen geld

quote:
Rogierh schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:21:
[...]

Op 1 plek blijven zitten = campen. Naar mijn idee is met campen an sich niks mis en kan het een prima tactiek zijn. Het is volgens mij meer de vraag of iemand slim of irritant campt.

Slim = succesvol van afstand vlaggen/MCOMS bestoken *), als spawnpoint dienen voor je team, een MCOM bewaken, een irritatiefactor voor de tegenstander vormen ter afleiding van de objective, etc.

Irritant campen = geen bijdrage leveren aan het behalen van de objective (aanvallend dan wel verdedigend). Ofwel: niet je plek willen verlaten als dat in het teambelang gewenst is.

*) Hieronder valt ook MCOMS shellen met een tank, hoe irritant dit ook is
Campen is op 1 plek blijven zitten in close combat situatie. Een sniper is geen camper en doet veel nuttig werk voor het team. Als sniper kan ik prima een MCOM verdedigen, vaak ontdek je bepaalde patronen in de verschillende maps en als je dan een goed plekje hebt knal ze zo vier of vijf poppetjes achter elkaar neer. In een rush ronde tellen die tickets zeker wel mee.

Goud is geen geld

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09:07
Campen is ook niet alles, vaak ben je zo ontdekt.
Blijft wel een toffe game :)....

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:15

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:02:
Balen, mijn verbinding klapte er net uit...
hij heeft daardoor een aantal stats niet meegenomen.
ik had mijn 9e gold star voor heavy vehicles (kwam in beeld) maar bij mijn stats staat ie nog op 8, met nog 9 kills left voor ster 9..
Ook had ik precies 1000 kills met de 870. Die staat nu nog op 986 (platinum ster had ik al wel)
Hopelijk worden die nog wel geupdate.
Dit is pas de 3e keer of zo dat dat gebeurd.
Hoe werkt dat eigenlijk? Want als je een star of insignia haalt zie je hem wel in-game. Als je dan leavet of je verbinding klapt eruit, komt het dan bij de stats?
Of krijg je hem dan meteen de volgende keer dat je speelt?

En overige stats, wordt je K/D bijvoorbeeld meegerekend als je midden in een potje leavet?

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
quote:
Compizfox schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:39:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk? Want als je een star of insignia haalt zie je hem wel in-game. Als je dan leavet of je verbinding klapt eruit, komt het dan bij de stats?
Of krijg je hem dan meteen de volgende keer dat je speelt?

En overige stats, wordt je K/D bijvoorbeeld meegerekend als je midden in een potje leavet?
Alles wat je behaald komt er op dat moment ook meteen bij.

• Jackal131
quote:
frankknopers schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:09:
[...]

Een sniper is geen camper en doet veel nuttig werk voor het team.
Was dat maar waar.
Misschien in 10% van de gevallen is dat zo. De overige 90% hebben totaal geen meerwaarde en spelen alleen maar voor zichzelf, zonder het teambelang te dienen.

Het aantal (zeer) goede snipers dat ik ben tegengekomen kan ik op één hand tellen en dan houd ik nog vingers over...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Dennver
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 30-11-2010
Ik heb dit spel ook

• Jackal131

• pafdaddy
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 04:54
quote:
Leuk, ik ook.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• tss68nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 07-08 18:21
quote:
Jackal131 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:28:
[...]
Het aantal (zeer) goede snipers dat ik ben tegengekomen kan ik op één hand tellen en dan houd ik nog vingers over...
Dat ligt er maar helemaal aan waar die sniper op zat te mikken.... :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Crazyclaws
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 14:50
quote:
Jackal131 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:28:
[...]

Was dat maar waar.
Misschien in 10% van de gevallen is dat zo. De overige 90% hebben totaal geen meerwaarde en spelen alleen maar voor zichzelf, zonder het teambelang te dienen.

Ik begrijp wat je bedoeld. Als aanvallend team met bijna alleen maar snipers die van een afstandje zitten te knallen, dat schiet niet op.

Ik heb in korte tijd alles van mijn sniper vrij gespeeld, zonder veel kills te maken. Spotten heeft veel en veel meer zin of in de frontlinie van die motion censor dingen gooien.
Ik zeg op geen enkele wijze dat ik de beste ben, want dat ben ik niet, maar ik wil altijd als team spelen en dat betekend niet met 5 snipers op een rijtje duckhunt spelen.

Onder de grote rots, naast die kleine

• Jackal131
Soms is het best leuk als er bij de tegenpartij 5 snipers op een rijtje zitten. Laatst op Isla Inocentes was dat het geval. In 1 run 5 snipers kunnen kniven, haha. Maar als die gasten aan jou kant zitten is dat alleen maar frustrerend.

• dvdkiwi
quote:
StrikeEagle schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:28:
[...]
Alles wat je behaald komt er op dat moment ook meteen bij.
Dat dacht ik dus ook.
Maar mijn shotgunkills en 9e gold star staan er niet bij.
Vanavond even BC2 opstarten, misschien is het een beetje vertraagd net als op de zondagen.
Gisteren trouwens best veel lui online gezien die level 0 waren zonder specs... :|

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Jackal131
Volgens mij is het zo, dat wanneer de verbinding er uit klapt, de stats niet worden bijgewerkt. Je bent dan dus alles kwijt. Dit is anders dan wanneer je de server vroegtijdig verlaat via de normale manier, dan krijg je namelijk ook de melding dat de stats worden bijgewerkt.

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Crazyclaws schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:11:
[...]

Ik begrijp wat je bedoeld. Als aanvallend team met bijna alleen maar snipers die van een afstandje zitten te knallen, dat schiet niet op.
Ligt er erg veel aan of je attacker of defender bent.

Als defender is campen wel een goede techniek. Snipers zijn als defender dus ook handig.

Maar als attacker niet... Als attacker is het namelijk helemaal niet je doel om kills te maken. Je tegenpartij heeft toch infinite tickets. Je moet juist de mcoms destroyen, en dat gaat niet als je campt.

• Crazyclaws
quote:
Compizfox schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:53:
[...]

Als defender is campen wel een goede techniek. Snipers zijn als defender dus ook handig.

Maar als attacker niet... Als attacker is het namelijk helemaal niet je doel om kills te maken. Je tegenpartij heeft toch infinite tickets. Je moet juist de mcoms destroyen, en dat gaat niet als je campt.
Waarheid als een koe

• skullsplitter
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-08 19:28

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Masterserver op zijn gat?

www.avpnews.com

• MetalPool
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:30
Bijkbaar wel want ik kan ook niet inloggen 8)7

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Wizz15
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05-2016
Ze zijn bezig met onderhoud blijkbaar.
quote:
Servers are down due to a scheduled Maintenance for the servers.
Aldus zh1nt0 op twitter :)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• Peter91
  • Laatst online: 22-08 22:59
Komt dan die update er door, zodat ik m'n all weapons bronze kan halen =D?
Nevermind ;p

Iig duurt het maar een uurtje :)

Peter91 wijzigde deze reactie 26-10-2010 12:35 (27%)

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:47

XanderDrake

Genetics is the key

Het is weer dinsdag jongens ;)

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Donnie

AKA DonCorleone

Maintenance is over :) gamen maar weer!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Jovas
  • Laatst online: 16-08 15:57
Ik kan echt niet wachten op Vietnam :) Nieuwe personages, voertuigen, maps, leuke plekjes ontdekken in maps, nieuwe wapens.. Zucht..

Vermaak ik me trouwens nog prima met BC2, ik heb een negatieve K/D en ben pas level 37, maar speel toch elke dag even een half uurtje! :)

• Jackal131
quote:
Macros4 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:32:
...maar speel toch elke dag even een half uurtje! :)
Hoe doe je dat?
Ik denk af en toe ook wel eens een half uurtje te gaan spelen, maar voor ik het weet zit ik alweer 2 uur te spelen...

• dvdkiwi
quote:
Jackal131 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:28:
Volgens mij is het zo, dat wanneer de verbinding er uit klapt, de stats niet worden bijgewerkt. Je bent dan dus alles kwijt. Dit is anders dan wanneer je de server vroegtijdig verlaat via de normale manier, dan krijg je namelijk ook de melding dat de stats worden bijgewerkt.
Ene keer wel, andere keer niet...
Zo is het ook frapant dat ik bv bij 247 knife kills (volgens mij stats) al een 5e gouden ster krijg.
Die 3 resterende heb ik wel maar neemt ie niet mee.

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Nu ik dit spel wat langer speel merk ik de terechte ergenissen die ik had in Bad Company 1.

Alleen al voor het 'rennen' in dat spel moest je de linker stick van de ps3 controleren continue ingedrukt houden. Hier in BC2 is het maar 1x in drukken en je rent.

Geen wonder dat die controller binnen een jaar kapot was.
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:01:
[...]

Ene keer wel, andere keer niet...
Zo is het ook frapant dat ik bv bij 247 knife kills (volgens mij stats) al een 5e gouden ster krijg.
Die 3 resterende heb ik wel maar neemt ie niet mee.
dat kan komen omdat je gekicked / gedisconnect bent in de ronde dat je de medaille kreeg. Hierdoor tellen je kills niet mee, maar omdat je sterretje er automagisch bij gestopt wordt, blijft die staan. Je krijgt 'm trouwens geen twee keer. Tenminste, ik kreeg 'm geen twee keer.

-_-

• Airdack
  • Laatst online: 21-05 12:37
quote:
Compizfox schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:53:
[...]

Ik speel soms regelmatig wel eens als offensive recon, dan heb ik een shotgun of die WWII Thompson in mn handen. De motion sensors zijn heel handig om te zien waar de verdedigers zitten rond een mcom en dat C4 of mortar strike hun nut hebben dat snapt iedereen denk ik wel :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• dvdkiwi
quote:
M2M schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

dat kan komen omdat je gekicked / gedisconnect bent in de ronde dat je de medaille kreeg. Hierdoor tellen je kills niet mee, maar omdat je sterretje er automagisch bij gestopt wordt, blijft die staan. Je krijgt 'm trouwens geen twee keer. Tenminste, ik kreeg 'm geen twee keer.
Dat dacht ik dus ook dat het daar aan lag.
Zo zie je ook vaak dat mensen bv 984 kills hebben en een platinum ster.
Dat je sterretje blijft staan is niet altijd zo: mijn gouden ster van gisteren staat
er niet bij. Maar die pak ik zo wel weer dan :P

Terugkomend op het snipen:
Als atacker is het juist heel handig om Mortars op een gearmde mcom te gooien (vaak gaan er toch meerdere personen heen om 'm uit te zetten), of verdedigers achter stationary guns wegsnipen.
Ik ben ook meestal recon als aanvaller.
Wat ik wel ubervervelend vind is als je basis als aanvaller bestookt wordt met Mortars van de verdedigende partij.

Maar goed, dat los je dus heel simpel zo op:

YouTube: BFBC2 Humiliation Kill 3
priceless! 8)

• Jovas
quote:
Jackal131 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:35:
[...]

Hoe doe je dat?
Ik denk af en toe ook wel eens een half uurtje te gaan spelen, maar voor ik het weet zit ik alweer 2 uur te spelen...
Ik speel meestal voor of na het eten even. Soms langer in het weekend, of als ik niet kan slapen in de nacht.

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 19:08
EA is weer lekker bezig. Wordt weer eens random uit potjes gegooid met de melding connection lost.
Kan nu niet meer verbinden met de login server :(

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
Jackal131 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:35:
[...]

Hoe doe je dat?
Idd, ik krijg dat half uurtje alleen voor elkaar als ik keer op keer neergeknald wordt of de server gewoon ruk is.

www.avpnews.com

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:42
Laatste paar dagen vaak last om verbinding te maken met een server en op dit moment kan ik niet meer inloggen. EA heeft server side zitten kloten?

Steam

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ook hier last van, ook meer zichtbare lag (waar anderen weer minder last van hebben). Net ook een stukje gehad dat de tegenstander mij zag en ik hem, waarna alles ineens versneld verder ging :')

Got the bastard though.

www.avpnews.com

• frankknopers
  • Laatst online: 16-07 13:01

frankknopers

Goud is geen geld

Ik zit nog steeds te prutsen met zo'n drie crash to dekstops per dag. Heb nu al drie uur LinX lopen draaien om de processor 100% te belasten en dat doorloopt ie zonder problemen. Videokaart is ook helemaal stabiel in Furmark. Verder drives geupdate en Punkbuster geupdate maar niets help.

Goud is geen geld

• sjeses
Ik heb steevast dat ik het spel twee keer moet opstarten, omdat de eerste keer direct connection lost komt te staan als ik in een server wil komen

• StrikeEagle
quote:
sjeses schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:34:
Ik heb steevast dat ik het spel twee keer moet opstarten, omdat de eerste keer direct connection lost komt te staan als ik in een server wil komen
Dat had ik dus ook een paar keer, is pas sinds een week ofzow, raar.

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Hoe kun je eigenlijk één van de in de TS genoemde servers joinen?

Ik voer zowel de server naam als het ip nummer in, maar hij vind dan niets. :?

• sjeses
Misschien is de lijst achterhaald?

• harmageddon
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:53
quote:
frankknopers schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:34:
Ik zit nog steeds te prutsen met zo'n drie crash to dekstops per dag. Heb nu al drie uur LinX lopen draaien om de processor 100% te belasten en dat doorloopt ie zonder problemen. Videokaart is ook helemaal stabiel in Furmark. Verder drives geupdate en Punkbuster geupdate maar niets help.
Kijk ook even naar je geluidskaart en chipset.
Ik had hier een tijd geleden ook last van, bleek dat ik mijn onboard geluidskaart uit moest schakelen in de bios (heb een andere geluidskaart er in zitten)

DeepRadio The best in house&dance!

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Airdack schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:23:
[...]

Ik speel soms regelmatig wel eens als offensive recon, dan heb ik een shotgun of die WWII Thompson in mn handen. De motion sensors zijn heel handig om te zien waar de verdedigers zitten rond een mcom en dat C4 of mortar strike hun nut hebben dat snapt iedereen denk ik wel :p
Ik zei ook sniper, en een sniper != een recon.
Recon is de class, die je dus op verschillende manieren kunt gebruiken.
Een sniper is iemand die op een grote afstand mensen neerschiet. Meestal zijn dat recons, maar als assault met AN-94 met ACOG gaat dat ook prima hoor.

Ik speel ook regelmatig als recon met SVU met ACOG of shotgun. Maar dan ga ik niet zitten snipen, dan speel ik gewoon op dezelfde manier als ik als Assault ook speel.

Compizfox wijzigde deze reactie 27-10-2010 10:20 (15%)

quote:
sjeses schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 07:19:
Misschien is de lijst achterhaald?
ik zal er deze week eens doorheen bladeren, kijken welke servers er nog te vinden zijn.
quote:
Gaat het typwerk op een console altijd zo langzaam en moeilijk? Als ik ergens langer dan 4 seconden stil sta kan ik net zo goed een magneet in mijn kont stoppen die alle kogels naar me toe trekt. En je hoort toch mensen? Als ik softcore speel, (vrij zelden), is de combo geluid + kaart wel heel handig. Dan kun je tenminste zien of het rengeluid achter je afkomstig is van mede of tegenstander zonder achterom te kijken.

Sowieso, ik zie in filmpjes (voornamelijk softcore) op console mensen midden over straat lopen. Op de pc in HC kun je dat echt niet maken. Zelfs zonder snipers wordt je gewoon afgeschoten waar je rond loopt. springen en zigzaggen heeft dan ook geen zin.

Uberhaupt het switchen van hardcore naar softcore is veel te gemakkelijk. Je gaat er nog steeds van uit dat je heel snel doodgaat als je gezien wordt, dus je rent niet over straat. Je staat ook niet midden in een woestijn met een groot machinegeweer te maaien en je gaat niet dood van snipers. Wat een heerlijkheid alom. Het enige nadeel is dat er te weinig kogels in de engie wapens zitten om meer dan 1 kereltje af te schieten. Assault is klaar, dus ik moet eerst de engie klasse door voordat ik bij de medics kom. Die hebben dan weer kogels genoeg :)

M2M wijzigde deze reactie 27-10-2010 11:47 (77%)

-_-

• WalnootX
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14:44
Vandaag in de Metro(krant) een stukje over de nieuwe Medal of Honor. Staat er op de voorpagina en bij het stukje zelf een screenshot van Bad Company 2. Hoe erg kan je falen 8)7

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 04-08 11:33
quote:
WalnootX schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:56:
Vandaag in de Metro(krant) een stukje over de nieuwe Medal of Honor. Staat er op de voorpagina en bij het stukje zelf een screenshot van Bad Company 2. Hoe erg kan je falen 8)7
Haha, ik zag het ook. :P De hele tijd schuingedrukt CoD/MoH en dan met zo een plaatje komen... :')
http://www.readmetro.com/show/en/MetroHolland/20101027/1/13/

KngfCnns wijzigde deze reactie 27-10-2010 15:37 (12%)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
WalnootX schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:56:
Het mooiste was dat MoH en CoD de grootste concurenten waren, en dan bc2 als illustratie pakken. Die redacteur mag op het matje komen :)

www.avpnews.com

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Waarschijnlijk heeft hij gewoon op Medal of Honor gegoogeld en is hij uitgekomen op een plaatje van BFBC2, van ergens in een review die BFBC2 en MoH vergelijkt.

Fail is het wel ja :p

• Cornelisjuh
Heb ook wel eens in een reclame folder (ik meen van Bart Smit) een DS gezien met in het scherm 2 screenshots van Bad Company, DAT is pas falen :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

• StrikeEagle
quote:
M2M schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:21:
[...]

ik zal er deze week eens doorheen bladeren, kijken welke servers er nog te vinden zijn.

[...]

Gaat het typwerk op een console altijd zo langzaam en moeilijk? Als ik ergens langer dan 4 seconden stil sta kan ik net zo goed een magneet in mijn kont stoppen die alle kogels naar me toe trekt. En je hoort toch mensen? Als ik softcore speel, (vrij zelden), is de combo geluid + kaart wel heel handig. Dan kun je tenminste zien of het rengeluid achter je afkomstig is van mede of tegenstander zonder achterom te kijken.

Sowieso, ik zie in filmpjes (voornamelijk softcore) op console mensen midden over straat lopen. Op de pc in HC kun je dat echt niet maken. Zelfs zonder snipers wordt je gewoon afgeschoten waar je rond loopt. springen en zigzaggen heeft dan ook geen zin.

Uberhaupt het switchen van hardcore naar softcore is veel te gemakkelijk. Je gaat er nog steeds van uit dat je heel snel doodgaat als je gezien wordt, dus je rent niet over straat. Je staat ook niet midden in een woestijn met een groot machinegeweer te maaien en je gaat niet dood van snipers. Wat een heerlijkheid alom. Het enige nadeel is dat er te weinig kogels in de engie wapens zitten om meer dan 1 kereltje af te schieten. Assault is klaar, dus ik moet eerst de engie klasse door voordat ik bij de medics kom. Die hebben dan weer kogels genoeg :)
Ben ik blij dat ik Xfire heb na het zien van de console interface ingame _/-\o_

Edit: hoe recorden ze die X360 games eigenlijk?

• Cornelisjuh
Met een bepaald apparaatje wat je moet aansluiten.
En soms gebruiken ze ook een splitter waardoor het signaal zowel naar de tv, als naar de PC gaat. En vervolgens nemen ze het op met de PC.

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
quote:
Maar in de bovenhoek staat wel "BETA" dus misschien is t wel echt BC2 voor de DS :+

Ik moet nu nog 1 friend knife en dan heb ik alle online achievements ook gehaald, lastiggg :)

• dvdkiwi
quote:
Simpel antwoord: ja ;)
Ik heb wel een mini toetsenbordje om snel te typen maar meestal gaat het zo langzaam ja.
En qua geluid: ik hoor ook niet altijd waar het vandaan komt.
Meestal wel, en vooral als je stil zit is het vaak wel duidelijk.

• sjeses
Sinds wanneer let de gemiddelde sniper op wat er om hem heen gebeurt?

Gister een potje conquest op Laguna Alta. Zat een medic en een engineer op de heuvel tussen A en de main base tegenover C continu richting C alles te bestoken met raketten en de M60.

Na twee keer afgemaakt te zijn voordat ik wist waar ze zaten, er omheen geslopen met zijn tweeen.
Even staan kijken wat ze in vredesnaam aan het doen waren, de medic met de saiga (niet het stilste wapen) overhoop geschoten.
Rustig de tijd nemen om naar de engi te lopen om even zijn dogtags in ontvangst te nemen.

Gewoon door die tunnel blijven kijken joh.

• StrikeEagle
Ja ooit snap je niet waarom mensen niks in de gaten hebben. Ooit met een CG een sniper van achteren net niet geraakt (wel de muur die dan instort), en toch nog blijven aimen op iemand 300+ meter verderop 8)7
Vervolgens reload ik die CG, swap naar me PP2000, begin te schieten, en ja hoor, hij draait zich om, dat hoort ie dan wel. Vreemd.

• Jovas
Wat zouden die console jochies toch hard geslacht worden als BC2 servers crossplatform zouden zijn haha

• KngfCnns
quote:
[...]
Je moet ook wel een beetje in het achterhoofd houden dat mensen alleen filmpjes gaan plaatsen waarin ze zelf flink ownen. Als je een hoog skill level hebt op de console kan je ook niet zo maar midden over straat lopen. Ook niet op softcore. Op softcore maak je ook gewoon potjes mee dat je zelf of de tegenstanders kansloos zijn als je midden over straat loopt.

Hou dus in je achterhoofd dat console filmpjes makers etc vooral filmpjes plaatsen waar ze zelf goed bezig zijn tegen mensen met een laag skill level (immers als je slecht speelt ga je ook geen video plaatsen). Er is echt een heel aanzienlijk verschil als je tegen mensen speelt met een hoog skill level. Wees dus voorzichtig met dit vooroordeel ;)
quote:
Macros4 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:44:
Wat zouden die console jochies toch hard geslacht worden als BC2 servers crossplatform zouden zijn haha
Heeft dus niets met je eigen skill te maken maar met hardware ;). Zou je niet trots op hoeven wezen als je cross platform zou worden afgeslacht ;)
quote:
Rogierh schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:57:
Kon dat maar want dan zouden wij l33t consolers jullie kont schoppen! ;)
:+ http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/imwithstupid.gif

KngfCnns wijzigde deze reactie 28-10-2010 13:02 (20%)

• Rogierh

• Larrs
  • Laatst online: 18:48

Larrs

Ondertitel

quote:
StrikeEagle schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 02:34:
[...]

Ben ik blij dat ik Xfire heb na het zien van de console interface ingame _/-\o_

Edit: hoe recorden ze die X360 games eigenlijk?
Om met een goede kwaliteit op te nemen, gebruiken ze meestal een pricewatch: Hauppauge HD PVR.

Bovenvoeter

quote:
Rogierh schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:57:
uhuh, tegen de tijd dat jullie kereltje eindelijk rondgedraaid is, heb je al minstens 4 kilo lood in je rug gekregen. ;)

-_-

• sjeses
De enige manier om die strijd te beslechten is een internationale competitie met twee rondes:
- Iedereen op de console spelen
- Iedereen op de PC spelen

Uiteraard allemaal met dezelfde hardware (controller/muis/pc systeem) en vervolgens van beide rondes de gemiddelde k/d per kamp te nemen (console gamers vs PC gamers)

Ik gok zomaar dat de overstap van controller naar muis gemakkelijker is dan andersom.

Jammer dat zoiets vrijwel onmogelijk is te realiseren.
"World console vs PC championships"?

• StrikeEagle
quote:
Larrs schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:18:
[...]

Om met een goede kwaliteit op te nemen, gebruiken ze meestal een pricewatch: Hauppauge HD PVR.
Ah ik dacht dat ze iets als fraps hadden ofzow ;)
quote:
sjeses schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:32:
De enige manier om die strijd te beslechten is een internationale competitie met twee rondes:
- Iedereen op de console spelen
- Iedereen op de PC spelen

Uiteraard allemaal met dezelfde hardware (controller/muis/pc systeem) en vervolgens van beide rondes de gemiddelde k/d per kamp te nemen (console gamers vs PC gamers)

Ik gok zomaar dat de overstap van controller naar muis gemakkelijker is dan andersom.

Jammer dat zoiets vrijwel onmogelijk is te realiseren.
"World console vs PC championships"?
ik vraag me af of het technisch gezien onmogelijk is om een leuke mix te maken tussen console en PC spelers. De game draait eigenlijk op dezelfde engine, en waarschijnlijk zal er ook niet veel gesleuteld zijn aan de netcode. In ieder geval is een kleine aanpassing van die netcode waarschijnlijk voldoende om PC's en consoles op dezelfde server te laten spelen.

De mappen zijn voor zover ik weet gelijk, overige stats van alle wapens en kereltjes / tanks etc. ook. Dus wat ik me afvraag is waarom DICE nog niet zoiets georganiseerd heeft. Misschien weten ze van te voren dat PC gamers console mensen heel hard in de pan hakken?

-_-

• sjeses
Nee, ik bedoelde wat anders

Dag 1: alle gamers spelen op consoles
Dag 2: alle gamers spelen op de pc

Dus iedereen speelt met dezelfde hardware (en niet én controllers én muizen op dezelfde server).

Op deze manier moet elke gamer een ronde spelen met hardware die hij gewend is en één ronde met "vreemde" hardware.

Daarom lijkt het mij onmogelijk. Je moet voor alle gamers én een PC (en dan ook nog exact hetzelfde systeem en verbinding) én een console ter beschikking stellen.

quote:
sjeses schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:21:
Nee, ik bedoelde wat anders

Dag 1: alle gamers spelen op consoles
Dag 2: alle gamers spelen op de pc

Dus iedereen speelt met dezelfde hardware (en niet én controllers én muizen op dezelfde server).

Op deze manier moet elke gamer een ronde spelen met hardware die hij gewend is en één ronde met "vreemde" hardware.

Daarom lijkt het mij onmogelijk. Je moet voor alle gamers én een PC (en dan ook nog exact hetzelfde systeem en verbinding) én een console ter beschikking stellen.
ik weet wat je bedoelde, maar dat gaat niet werken. Ik kan namelijk bij voorbaat al niet overweg met een controller (tenzij het een NES controller betreft), terwijl de meeste console gamers wel met muizen en toetsenborden overweg kunnen. En dan niet alleen om te internetten / typen.

Leuker is gewoon om console spelers en PC spelers lijnrecht in dezelfde server tegenover elkaar te zetten. Eventueel gewoon die XBOX/PS3 controller op een PC aansluiten en de PC een TV scherm geven. Een beetje control remapping en je hebt een redelijk goed vergelijkend waren onderzoek.

-_-

• sjeses
Nou, ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat muis+toetsenbord>controller.
In elk geval als het aankomt op het schieten.

Het vliegen gaat dan weer een stuk beter met de controller.
Misschien moet ik de controller inderdaad maar eens aan de PC hangen voor het vliegen, want dat gaat gewoon ruk. Hoe snel je dat ding wel niet overtrekt op de PC is niet normaal. Hij komt enorm vermogen tekort, en stort veel te gauw neer als je een beetje vooruit wil vliegen.

mee eens, hoewel de heli's in BF2 weer veel te bestuurlijk was. Koprolletjes maken met de heli, of tollen op zijn staart. De real world physics waren in ieder geval heel ver te zoeken.

-_-

• dvdkiwi
Dat wordt zoiets als de Porsche Supercup mengen met de Clio Cup.
Je rijdt allebei op hetzelfde circuit toch?
Alleen is de hardware van de één wat beter.
Al denk ik wel dat ervaren Clio Cup rijders Porsche rookies in de pan hakken :P

• StrikeEagle
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:25:
Dat wordt zoiets als de Porsche Supercup mengen met de Clio Cup.
Je rijdt allebei op hetzelfde circuit toch?
Alleen is de hardware van de één wat beter.
Al denk ik wel dat ervaren Clio Cup rijders Porsche rookies in de pan hakken :P
Ookal zou je de controller dan op de pc aansluiten, dan hebben zij idd nog het voordeel van betere hardware, what betekend betere graphics, framerate, communicatie, etc.

• Peter91
Ik was bezig voor die marksman pin.
Maak ik net even een +300 en +303 double marksman headshot.

Woei =D

• KngfCnns
http://blogs.battlefield....ive/2010/10/28/patch.aspx
quote:
Here is the complete fix-list for the patch

- All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed.

- Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns.

- Blue box chat window removed

- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..
- 3D vision fixed.

- Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.

- Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

- Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

- Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

- Reduced the reload time for vehicle countermeasures.

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

- Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's.

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

- Slightly increased the damage of the UH60.
Zijn een hoop goede verbeteringen. En MCOMs zijn nu 50% sterker *O* (toch?). Voorlopig PC only, maar ik hoop dat de consoles deze patch ook snel krijgen :)

Wat ik alleen nog mis zijn weergave van friendly mines op minimap. Had ooit gelezen dat het nooit bij hun was opgekomen om dit toe te voegen, maar en zelfs nu het idee naar voren is gebracht negeren ze het...

KngfCnns wijzigde deze reactie 28-10-2010 19:55 (5%)

• dvdkiwi
quote:
StrikeEagle schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:44:
[...]
Ookal zou je de controller dan op de pc aansluiten, dan hebben zij idd nog het voordeel van betere hardware, what betekend betere graphics, framerate, communicatie, etc.
niet mee eens.
op de console heb je met headset uitstekende communicatie, graphics zijn in mijn ogen erg goed en framerate loopt hardstikke lekker.
Het enige voordeel wat pc spelers hebben is dat ze naar eigen zeggen beter kunnen mikken :P

*hoopt dat de "nee-die-van-mij-is-beter-discussie" eens stopt, laat console spelers toch lekker hun ding doen, net als pc spelers. Staan jullie ook in de file van "o mijn auto is veel beter, met dat ding kan je nooit zo goed rijden als mij* :P

dvdkiwi wijzigde deze reactie 28-10-2010 20:28 (7%)

• StrikeEagle
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:26:
[...]

niet mee eens.
op de console heb je met headset uitstekende communicatie, graphics zijn in mijn ogen erg goed en framerate loopt hardstikke lekker.
Het enige voordeel wat pc spelers hebben is dat ze naar eigen zeggen beter kunnen mikken :P

*hoopt dat de "nee-die-van-mij-is-beter-discussie" eens stopt, laat console spelers toch lekker hun ding doen, net als pc spelers. Staan jullie ook in de file van "o mijn auto is veel beter, met dat ding kan je nooit zo goed rijden als mij* :P
Heb ook niet gezegt dat de graphics/framerate niet goed zijn op de console, maar ze zijn wel degelijk beter op de pc, en een FPS van 30 vs 60 is een groot verschil. Ook de graphics zijn best wel een verschil, probeer maar eens. En op de pc heb je een hogere resolutie, wat het beeld scherper maakt. Ook kun je de FOV aanpassen etc, allemaal bijelkaar toch voordelen.

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
quote:
Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.
Aaaah, nee toch. Hopelijk blijft hij wel lekker om te spelen. Anders dan gooi ik het spel in de zandbak. }:|

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:54
Ik weet niet of het hier al aan bod is gekomen. Maar ik ik kreeg vanmiddag via i3D.net een e-mail dat je gratis een maand lang een server kon uitproberen, voor verschillende games. Heb dus gelijk een Bad Company 2 server aangevraagd, deze is nu online.

Als jullie willen joinen, dan kan dat. De server heet "i3D.net Thomas' Rush Server" en draait zoals de naam al aangeeft Rush. Hij is gewoon ranked, en aan de instellingen heb ik vrijwel niet gezeten, dus geen rare dingen ;)

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Lol, goed dat je het zegt, heb ook en mail van i3D.net gekregen maar die is direct de prullenbak in gegaan :p

En shit, de CG, SVU en AN-94, allemaal wapens die ik gebruik, zijn generfed :p

Compizfox wijzigde deze reactie 28-10-2010 22:54 (27%)

• Mejust
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-08 20:25
Heb me net flink zitten irriteren. Join een paar rush potjes en elke keer kom ik terecht in een team dat kei en keihard aant verliezen is. Toevallig 3 keer achter elkaar verdediger en elke keer verloor mn team de hele map binnen 10 minuten ofzo. Niemand spotte, halve team was snipert, de gebruikelijke dingen. Echt storend dat mensen een flinke tijd na de release nog steeds zo spelen... Ik heb tot nu toe altijd als random gespeeld, maar dit soort situaties beginnen me een beetje uit de keel te hangen.

Zijn een paar PC spelers bereid om me eens te frienden (denk niet dat die pc speler lijst nog erg actueel is, hij is iig heel erg lang) om een paar potjes te spelen? Ben op het moment rank 31 en heb meestal een K/D van rond de 1 of hoger.

• sjeses
Tuurlijk, als je van teamplay houdt, mijn broertje en ik spelen vrijwel altijd in dezelfde squad (voor zover we al in het zelfde team kunnen komen
Djeez_NL en Shaddar_NL

• Peter91
Moet ik weer opnieuw aan de wapens gaan wennen na de update. Maarja, het is niet anders.

• Crazyclaws
Opnieuw wennen aan de wapens hahahaha, zo goed ben ik niet, pas lvl 17. Mijn idee zal nog altijd zijn om samen te spelen, dus als ik dat soort potjes weet te vinden zal het goed komen voor mij

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22-08 20:30
Is er ook al iets uitgerold op de console ?
quote:
- Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns.

- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..
Het leek er vanavond op dat A ik alles als een idioot raakte. en B de immunity niet leek te werken.

Of was het toeval dat ik vandaag van 1.71 naar 1.73 kd ben gegaan!

• Rogierh
Gisteravond ging het bij mij ook als een malle. 200 kills vs 87 deaths (2.30) in 3 uur tijd bij elkaar gespeeld. :)

Ik denk dat dit komt doordat we op gegeven moment tegen veel lagere skill levels aan het spelen waren. Ondanks mijn k/d van 2.30 is mijn skill level namelijk gekelderd met -119, terwijl dat normaal goed is voor een stijging.

@Walletje: Na 10.578 kills nog steeds niet uitgekeken op de SVU? :)

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18-08 12:01

d_star

Maharadja of the Year :-/

quote:
Mejust schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:39:
Zijn een paar PC spelers bereid om me eens te frienden (denk niet dat die pc speler lijst nog erg actueel is, hij is iig heel erg lang) om een paar potjes te spelen? Ben op het moment rank 31 en heb meestal een K/D van rond de 1 of hoger.
Tuurlijk, voeg me maar toe: Dennissimo. Heb pas 12 uurtjes ranked in het spel gestoken, pas rank 6, maar dat komt ook omdat ik veel unranked speel.

Ik heb niet heel veel tijd om te gamen, maar ben nog wel makkelijk een avondje of twee per week online.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
quote:
Rogierh schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:26:
@Walletje: Na 10.578 kills nog steeds niet uitgekeken op de SVU? :)
Eerlijk gezegd, Nee.
Maar ik ga nu wel eens wat vaker met de M16A2 spelen (tenminste dat is de bedoeling) hmmm of de AN-94 abakan.
Maar eigenlijk is de SVU + c4 + 4x zoom + motion mines de beste kit. Ik ga vaak genoeg dood om niet in ammo problemen te komen maar maak ook de meeste kills/minute in vergelijking met andere ps3 spelers, (op pixel na misschien O-) )

• Jovas
Dat is wel zo in dit spel, als je in een goed/slecht team zit gaat het ook echt goed/slecht. Ik disconnect ook altijd als ik zie dat teammates echt kansloos bezig zijn

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22-08 20:30
quote:
walletje-w schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

Eerlijk gezegd, Nee.
Maar ik ga nu wel eens wat vaker met de M16A2 spelen (tenminste dat is de bedoeling) hmmm of de AN-94 abakan.
Maar eigenlijk is de SVU + c4 + 4x zoom + motion mines de beste kit. Ik ga vaak genoeg dood om niet in ammo problemen te komen maar maak ook de meeste kills/minute in vergelijking met andere ps3 spelers, (op pixel na misschien O-) )

code:
1
2
Date                 Time       Score      SPM  Skill level Kills  Deaths K/D 
2010-10-29 07:30 0 05h 26m 28s +112 925 345.90      +39     +423   +107   3.95

Was een beetje laat geworden vannacht :D maar dit was wel een beetje van de extreme.

TRAXION wijzigde deze reactie 29-10-2010 12:02 (3%)

• sjeses
Holy sh*t. Dat zijn leuke avondjes.
Was die update server-side ofzo? Ik heb gister op de PC in elk geval geen update voorbij zien komen.

Edit:
Linkje gevolgd, gelezen (misschien eerder moeten doen).
Update komt vandaag dus. Misschien dat ik nog een half uurtje heb om te gamen vanavond.

sjeses wijzigde deze reactie 29-10-2010 12:10 (36%)

• ZieMaar!
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18:48
quote:
Mejust schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:39:
Heb me net flink zitten irriteren. Join een paar rush potjes en elke keer kom ik terecht in een team dat kei en keihard aant verliezen is. Toevallig 3 keer achter elkaar verdediger en elke keer verloor mn team de hele map binnen 10 minuten ofzo. Niemand spotte, halve team was snipert, de gebruikelijke dingen. Echt storend dat mensen een flinke tijd na de release nog steeds zo spelen... Ik heb tot nu toe altijd als random gespeeld, maar dit soort situaties beginnen me een beetje uit de keel te hangen.

Ik ben niet megagoed ofzo, maar speel het wel met veel plezier en erger me aandezelfde dingen.

Voeg me maar toe, WinsomeRoy.

• Lord_T
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 09:31
ze hebben de all weapons bug nog steeds niet opgelost... GRRRR

Heb echt alles wel brons hoor... maar geen insignia. En dus de ALL bronze ook niet. Misschien dat ze nu defib en repair tool als voorwaarde voor kills hebben? Of de spectact die je als pc user niet hebt?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 17:15

Bulls

Chump has no hands

Wat een drama ook je kan een paar stars niet halen, wat boeit dat nou. Het gaat toch om het spelen zelf?
Al die achievements tegenwoordig, leuk als je er 1 haalt maar om er speciaal naar te toe te werken. :O

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Ik werk daar ook naartoe hoor, het is een extra motivatie om alles in het spel te proberen gewoon. Ik moet nog 1 friend knife en de bronze stars insignes. Krijg nooit een M1 te pakken alleen, als die meetelt althans :{

• sjeses
Als je een wapen niet hebt telt ie niet mee.

Tenzij je er één opgepakt hebt en een kill mee gemaakt (volgens mij)

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True