[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 34.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05 19:50
Ze mogen die SPECACT medals en shit ook er uit gooien als die wapens niet in het spel zitten. Mis nog steeds m'n bronze weapon pin en alles, kom ik toch weer zo'n 20k punten te kort.

Heb momenteel alle wapens op zilver, nu maar is kijken of ik het kan opbrengen om alles op goud te krijgen.

Was vandaag ook bezig met die payback pins, het blijkt dus dat als je door 1 iemand 5 keer bent gekilld, een ander die dan jou ook 5 keer killt geen nemensis pin kan krijgen. Het is dus 1 iemand per ronde. Moet je dus net geluk hebben dat die persoon het ook de hele ronde uithoudt, zodat jij hem kan killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:01

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:02:
En dan nog steeds geen SPECACT/Onsluaght voor de pc, raar.
Als dat gaat gebeuren, wordt het dokken geblazen.
Niet dat ik dat erg vind, ik heb het er wel voor over! :)
En niet zon klein beetje ook... Dude, instabiele verbinding. Opzich ook wel logisch als een paar honderd duizend mensen 900mb gaan binnen hengelen... Tegelijk ;)

Ik begrijp het ook niet waarom ie zo groot is. Er zit toch geen nieuwe map in? Vroeger kon je het aan de hand daarvan wel verklaren, zoals bij BF2 bijv.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
800 mb voor een patch waarvan alleen maar een waslijst aan bugfixes en wat tweaking. Waar zit nu die grootte in? :?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Sharpp schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:34:
800 mb voor een patch waarvan alleen maar een waslijst aan bugfixes en wat tweaking. Waar zit nu die grootte in? :?
Who knows... Misschien een verassing voor later :9 :+

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:46
Na lange tijd Company of Heroes gespeeld te hebben dit spel ook maar gekocht omdat BF2 altijd erg leuk was. Tot nu toe bevalt dit ook alleen wel even wennen :+ Als mensen zich afvragen wie zich nu als vriend toegevoegd hebben.. Ik heb een aantal personen op de vorige pagina toegevoegd 8) Lijkt me leuk met wat meer teamwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Na een tijdje andere dingen gedaan te hebben (SC2) maar weer eens gaan spelen. En nu meteen een patch beschikbaar, echter wat mij als eerste opvalt. Play now werkt gewoon nog steeds niet, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Mejust schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:39:
Zijn een paar PC spelers bereid om me eens te frienden (denk niet dat die pc speler lijst nog erg actueel is, hij is iig heel erg lang) om een paar potjes te spelen? Ben op het moment rank 31 en heb meestal een K/D van rond de 1 of hoger.
Je mag mij toevoegen. Mijn nickname is Elmar0. Speel over het algemeen alleen in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 14:34
BatmanHorizon schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:38:
[...]

Who knows... Misschien een verassing voor later :9 :+
Nieuwe maps zou fijn zijn

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 09:47
Sowieso nooit op play now duwen. Je komt op zo'n debiele server terecht met ofwel amper mensen op, ofwel eentje in australie zodat je ping 300+ is :-)

Patch is gedownload, de patch notes zien er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
TheJason schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:44:
Na lange tijd Company of Heroes gespeeld te hebben dit spel ook maar gekocht omdat BF2 altijd erg leuk was. Tot nu toe bevalt dit ook alleen wel even wennen :+ Als mensen zich afvragen wie zich nu als vriend toegevoegd hebben.. Ik heb een aantal personen op de vorige pagina toegevoegd 8) Lijkt me leuk met wat meer teamwerk :)
Als je wilt kan je mij ook toevoegen, Remz.

Ik speel bijna elke dag, 24 man servers met Rush Hardcore. Vaak ook nog met een maat, teamwerk is het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lointje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:57:
Sowieso nooit op play now duwen. Je komt op zo'n debiele server terecht met ofwel amper mensen op, ofwel eentje in australie zodat je ping 300+ is :-)

Patch is gedownload, de patch notes zien er goed uit.
Dat vind ik knap, als er niet eens servers in Australië zijn :+

[ Voor 93% gewijzigd door Compizfox op 29-10-2010 20:59 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:10
Sharpp schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:34:
Het updaten van de frostbite engine werkt niet zoals we normaal gewend zijn, in het kort komt het er op neer dat men complete delen van de engine vervangt, de updater kan geen bin bestanden uitpakken en voorzien van nieuwe code,

Voor wat meer info die hier dieper op in gaat verwijs ik jullie naar de volgende link geschreven door 1 van de frostbite ontwikkelaars:

http://forums.electronica...-processes-packaging.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Ik ben ook nog actief @ pc, ds_barf :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Mejust schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:39:
Zijn een paar PC spelers bereid om me eens te frienden (denk niet dat die pc speler lijst nog erg actueel is, hij is iig heel erg lang) om een paar potjes te spelen? Ben op het moment rank 31 en heb meestal een K/D van rond de 1 of hoger.
Voeg me maar toe; "Evul Klowne" op steam en in-game. Net rank 28 geworden, speel voornamelijk als assault. Je vind me meestal (bijna iedere avond voor 21-22u) op [- noobgroup.com -] Gent's R22 Rush @ multiplay.co.uk : n00b

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:04
Compizfox schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:59:
[...]

Dat vind ik knap, als er niet eens servers in Australië zijn :+
Lul jij nou slap :?

Op de PC kun je filteren op werelddeel i.v.m. ping bijvoorbeeld. Servers kunnen fysiek gewoon in timboektoe staan en met Play Now kun je op zon server komen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03 10:11
Cartman! schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:17:
Ik werk daar ook naartoe hoor, het is een extra motivatie om alles in het spel te proberen gewoon. Ik moet nog 1 friend knife en de bronze stars insignes. Krijg nooit een M1 te pakken alleen, als die meetelt althans :{
Die telt mee als je hem hebt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Oeeeehhh nog 7 dogtags dan heb ik er 1000. Daar ga ik vanavond eens even voor zitten.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 22:58
De stevigere MCOM is een goede zaak. Hij is echt niet meer binnen no time af te schieten met tank / APC / raketten of C4. maar als je als aanvaller de tijd krijgt om C4 te plakken als assault kerel, kun je het ding nog steeds kapot krijgen.

Overigens is de damage t.o.v. de MCOM gehalveerd. Je krijgt dus niet meer punten, maar slechts 1x 60 punten per 2 schoten met de tank.

Hoewel ze ook wel iets aan het lvl design hadden mogen sleutelen. Je kunt met een tank op arica nog steeds de eerste set MCOMs vanaf je eigen basis slopen... het duurt alleen wat langer.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 11:05

FikkieHo

Wokmaster

In Arica bij de eerste Mcoms heb ik eerder dat ze gewoon het hele gebouwtje slopen om de mcom te mollen :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
FikkieHo schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:55:
In Arica bij de eerste Mcoms heb ik eerder dat ze gewoon het hele gebouwtje slopen om de mcom te mollen :P
B kan zo niet gesloopt worden ;), A wel, die meestal ook als eerste neergaat.

Ik heb al eens rondjes gehad dat we nog de beginhoeveelheid ticks hadden, en alle MCOM's in het eerste deel al neer waren. Nu zal dat wel meevallen schat ik zelf

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kaap schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:25:
[...]

Lul jij nou slap :?

Op de PC kun je filteren op werelddeel i.v.m. ping bijvoorbeeld. Servers kunnen fysiek gewoon in timboektoe staan en met Play Now kun je op zon server komen ja.
Had een keer ergens gehoord dat gamers uit Australië met BFBC2 altijd lag hebben omdat er geen servers in Australië zijn of zo. Kan ook zijn dat het om de masterservers gaat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Compizfox schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:12:
[...]

Had een keer ergens gehoord dat gamers uit Australië met BFBC2 altijd lag hebben omdat er geen servers in Australië zijn of zo. Kan ook zijn dat het om de masterservers gaat oid.
de verbinding van australie met het "vaste" land is gewoon brak, vroeger tenminste. Binnen down under zelf hebben internetters geen problemen. Daarom had je vroeger ook AUS download servers op grote websites. die overigens rete traag waren als je daar zelf iets vanaf probeerde te halen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Anoniem: 315995 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:19:
Als je een wapen niet hebt telt ie niet mee.

Tenzij je er één opgepakt hebt en een kill mee gemaakt (volgens mij)
Dat klopt volgens mij niet. De SPECACT wapens zitten er niet in op de PC, maar ze tellen wel mee voor de bronze stars ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 23-05 11:58
Ik moet zeggen, een goede patch.

De VADS draait nu tenminste normaal, nu weer iets te snel eigenlijk maar dat kan ik met de muis instellen.

Die irritante blue box is weg tijdens de chat.

De spawn-protection is weg zodra die persoon beweegt. GEWELDIG! Als je spawnt bij je teamgenoot moet je de risico's ook accepteren dat je meteen dood kan zijn.

De crosshair is wat beter bij de shotguns met slugs

Geen lamers meer die snel en gemakkelijk van de ene kant van de map de MCOM's zomaar stuk kunnen schieten. Hetzelfde geldt voor C4 etc. Het zou van mij zelfs nog wel erger mogen, dat je bijna altijd moet armen maargoed.

Al met al zorgt deze patch weer voor een stuk meer speelplezier!

[ Voor 18% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-10-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:58
Voor mijn gevoel is het veel makkelijker geworden om iemand te raken. Ik word echt constant afgeknalt en ik ben niet de enige, de scores lopen veel minder hard op. Veel zitten op 1/1 ratio, ook aan de top.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Daar voel ik toch het volledig tegengestelde van. Geen enkel geweer wilt nog iemand raken van ver. Het lijkt wel of mijn kogels 50% minder damage doen :(

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Iemand hier al eens BC2 in 3D gespeeld? is dat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
[quote]800 mb voor een patch waarvan alleen maar een waslijst aan bugfixes en wat tweaking. Waar zit nu die grootte in? :?[quote]

Misschien zijn er een aantal textures veranderd? wat ik wel merk is dat de over-lay van de sniper-scope (van de sol) iets dikkere 'katteharen' heeft, waardoor hij minder nauwkeurig is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05 10:57
Misschien krijg je nu wel de Vietnam patch binnen met die 800 MB. Dat je dalijk weer een 100 kB download krijgt als je m koopt. Want 870 MB, daar moeten wel nieuwe models inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jeuj, alle online achievements gehaald! :) Vanmiddag m'n 5e friend knife gedaan bij Flythe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Compizfox schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:12:
[...]

Dit klopt op zich, maar dat gaat enkel over de consoles meen ik. Voor PC weet ik niet hoe het zit, maar als je een Australische speler in je server krijgt op je xbox/ps3 dan kan je rekenen op een crappy potje :P Het probleem is ook dat er geen serverbrowser is, dus Australiers hebben sowieso geen lagvrije potjes (ze kunnen geen server joinen die voor hun het minst lagged) en wij kunnen vanaf dat moment ook rekenen op hitbox- en lagproblemen. Het schijnt dat Australiers zelf de minste lag ervaren op EU en US servers, terwijl Japan dichterbij ligt. Dat is dus een nadeel voor ons helaas.

Zelfde verhaal met spelers uit het Midden Oosten (herkenbaar aan KSA of UAE in hun naam/clantag). Atacama Desert is de populairste map, dus daar is de kans op lag het grootst. Probeer voor de gein maar eens iets te raken als je gunner bent voor een piloot met KSA als clantag op die map ;)
Remzz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:07:
Was vandaag ook bezig met die payback pins, het blijkt dus dat als je door 1 iemand 5 keer bent gekilld, een ander die dan jou ook 5 keer killt geen nemensis pin kan krijgen. Het is dus 1 iemand per ronde. Moet je dus net geluk hebben dat die persoon het ook de hele ronde uithoudt, zodat jij hem kan killen.
Dit klopt volgens mij niet helemaal, of ik heb je verkeerd begrepen natuurlijk :) Maar het is gewoon mogelijk om nemesis te worden van meerdere mensen hoor. Zo heb ik een keer 9 nemesis pins gehaald in 1 rondje Arica Harbor CQ tegen medic squads.

Je kunt ook rustig meerdere payback pins in 1 rondje halen. Je kan wel altijd maar 1x een nemesis pin per persoon krijgen. Je kan dus niet 'boosten' door een vriend meer dan 5x te killen, je krijgt altijd maar 1 nemesis pin voor die persoon, ook al kill je hem 20 keer achter elkaar.

[ Voor 28% gewijzigd door Wizz15 op 31-10-2010 02:36 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:33
FikkieHo schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:55:
haha dat doe ik ook altijd.
De tank een kleine 30 meter naar voren verplaatsen, nog steeds uit het zicht van stationary AT's
en knallen maar.
Mcom A is dan zo kapot, en met een beetje geluk nog een demolition kill erbij ook.
Als je goede verdedigers hebt (met tracers en rpg's) wordt dat wel een stuk lastiger.
Zelfde als B bij de 2e set.

Op Arica valt het best mee, op White pass wordt na de 1e set bijna iedere mcom door
een instortend huis gepakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2010 09:28 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
dvdkiwi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:26:
[...]

haha dat doe ik ook altijd.
De tank een kleine 30 meter naar voren verplaatsen, nog steeds uit het zicht van stationary AT's
en knallen maar.
Mcom A is dan zo kapot, en met een beetje geluk nog een demolition kill erbij ook.
Heb ik maar 1 woord voor: LAME, beetje random gaan rondknallen en dan 250 puntjes krijgen.. ;w
Daar heeft je team niets aan, en het verdedigende team ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 11:05

FikkieHo

Wokmaster

Ach, het is altijd beter dan de apen die met de tank recht voor de AT gaan rijden en dan stilstaan :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 28-05 13:07
Spaiker schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:38:
[...]

Heb ik maar 1 woord voor: LAME, beetje random gaan rondknallen en dan 250 puntjes krijgen.. ;w
Daar heeft je team niets aan, en het verdedigende team ook niet..
Jawel hoor, A is stuk, dus dan hoef je er 1 minder op te blazen. Doe het zelf altijd ook.

OT: Ben ik de enige die vindt dat de M14 te zwak is? Je hebt zelfs op hardcore 3 schoten nodig, in die tijd ben ik al 5 keer neergeschoten =\. Ben bezig ieder wapen goud te halen, moet nog zon 35 kills met de M14, maar aargh, wat een proppenschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Wizz15 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:27:
Dit klopt volgens mij niet helemaal, of ik heb je verkeerd begrepen natuurlijk :) Maar het is gewoon mogelijk om nemesis te worden van meerdere mensen hoor. Zo heb ik een keer 9 nemesis pins gehaald in 1 rondje Arica Harbor CQ tegen medic squads.

Je kunt ook rustig meerdere payback pins in 1 rondje halen. Je kan wel altijd maar 1x een nemesis pin per persoon krijgen. Je kan dus niet 'boosten' door een vriend meer dan 5x te killen, je krijgt altijd maar 1 nemesis pin voor die persoon, ook al kill je hem 20 keer achter elkaar.
Toch vreemd.
Zat laatst Acatama Desert te spelen met 8 man(best geinig zo weinig). Vriend van me zat in andere team en ik was beetje met de heli aan het rondvliegen. Na een tijdje kreeg ik dus een Nemesis pin, maar eigenlijk moest me vriend mijn Nemesis zijn. Dus ik kilde hem 5 keer, kreeg niks bij. 6 en 7 keer ook niet. En ook al schoot hij op mij, kreeg hij geen payback pin.

Kan zijn dat er wat met die server mis was, heb wel vaker gehad dat ik sommige pins op sommige servers nooit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zag net in Valparaiso een paar snipers IN een boom zitten, bovenop de bovenste takken zeg maar :P
Volgens zo'n gastje kon je er heel makkelijk met een helicopter komen en je zakt er dus niet doorheen, maar je kunt er gewoon opzitten. Heb er zelf ook nog even gezet, zo'n gastje zat bij mij in de squad namelijk.
Pics:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/106207119-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/106207149-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/106207183-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Eerste wat ik doe als ik zoiets zie is een rpg eropaf sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:49
Is er een pc speler die all weapon bronze star heeft gehaald na de pets? Zou nu mogelijk moeten zijn maar ik merk nog niets.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
wopppaaaaa!
nog 2 combat excellence pins en ik heb alle insignia's.
Is snel gegaan de laatste tijd.
Meeste excellence pins heb ik met de tank of als recon gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Ik vind die patch maar niks .. Ze hebben niks veranderd waaraan ik problemen ondervind. Zoals slechte hitreg.. is niet steeds een ramp. En C4 wat de helft van de tijd niet werkt.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

dvdkiwi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:41:
nog 2 combat excellence pins en ik heb alle insignia's.
:?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Hebben jullie nu ook dat je je eigen kogels en tankshells niet meer ziet vliegen?
Het maakt het op afstand stukken lastiger om te mikken, zeker als je beweegt.
Van anderen zie ik ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:03
Anoniem: 315995 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:32:
Hebben jullie nu ook dat je je eigen kogels en tankshells niet meer ziet vliegen?
als je het forum van ea bekijkt zie je dat iedereen dit heeft.
het is nu een stuk lastiger om te zien waar je moet mikken.
hopelijk gaan ze snel een nieuwe patch uitbrengen die het weer terug draait.
en waar de all weapons bronze nu eindelijk wel gaat werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

ozziestroker1 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:41:
[...]

als je het forum van ea bekijkt zie je dat iedereen dit heeft.
het is nu een stuk lastiger om te zien waar je moet mikken.
hopelijk gaan ze snel een nieuwe patch uitbrengen die het weer terug draait.
en waar de all weapons bronze nu eindelijk wel gaat werken.....
Oh! ik dacht ook dat dit een bug was en kwam eigenlijk hier kijken met hetzelfde fenomeen.
As designed dus.
Wat mij betreft is die tracer fire op de .50 cal op een tank meer een decoratief iets. hadden ze er in kunnen laten. Die tank shells die weg zijn... das wel een gemis.
Maar....moeilijker is beter. Nu ik weet dat iedereen dit heeft....geen probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ik ben gewoon blij, heb veel moeite gedaan om ze allemaal te krijgen.
En ja, ik verzamel graag zulke dingetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Compizfox schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:16:
Zag net in Valparaiso een paar snipers IN een boom zitten, bovenop de bovenste takken zeg maar :P
Volgens zo'n gastje kon je er heel makkelijk met een helicopter komen en je zakt er dus niet doorheen, maar je kunt er gewoon opzitten. Heb er zelf ook nog even gezet, zo'n gastje zat bij mij in de squad namelijk.
Pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk kanonnenvoer, 1 keer spotten en ze zijn sitting ducks. :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

dvdkiwi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:23:
[...]

ik ben gewoon blij, heb veel moeite gedaan om ze allemaal te krijgen.
En ja, ik verzamel graag zulke dingetjes :P
Het ging me meer om dat je zei dat je nog 2 Combat Excellence pins moest en dat je dan alle insignia's had, wat ik nogal knap vond ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Compizfox schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

Het ging me meer om dat je zei dat je nog 2 Combat Excellence pins moest en dat je dan alle insignia's had, wat ik nogal knap vond ;) :+
Knap in de zin van: Wat knap dat je dat hebt gehaald
Of knap in de zin van: Wat hebben die pins nu te maken met insignias!

Als je het eerste bedoeld, is dat inderdaad knap gedaan.

Als je het tweede bedoeld, kan dat wel. De insigna "Distinguished Combat Excellence" krijg je bij 50 Combat Excellence pins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Precies wat pompoen zegt:
Ik moet de insignia nog voor 50 excellence pins, en daarvan (die pins dus) moet ik er nog 2.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 12:21
Anoniem: 315995 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:32:
Kom gewoon weer terug op de PS3, daar hebben we dat soort problemen niet :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ben inmiddels maar verder gegaan met singleplayer, die deed t weer :) Heb nu alle haalbare pins/insignes/achievements binnen en wil die van de singleplayer nu toch ook wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Compizfox schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:16:
Zag net in Valparaiso een paar snipers IN een boom zitten, bovenop de bovenste takken zeg maar
In Valparaiso heb ik ook al snipers in hoogspanningsmasten zien zitten (laatste map) en op de hele hoge berg (1e map), ik blijf het een beetje onsportief vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:18:
[...]
In Valparaiso heb ik ook al snipers in hoogspanningsmasten zien zitten (laatste map) en op de hele hoge berg (1e map), ik blijf het een beetje onsportief vinden ...
snipers vinden overal en altijd wel ergens bosjes of kuilen of bergjes waar ze in / tegen / op klimmen en op de meest lame manier proberen anderen van het leven te beroven. Ik vind het altijd wel jammer dat ze er meestal een heli voor opofferen. Ben dan een echte kerel en klim die boom in.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jackal131 schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:15:
[...]

Tjah, voor mijn stressniveau zou het goed zijn. Alleen kan ik dan niet meer samen met mijn broertje.
Je raakt alleen snel gewend (of verwend) door de grafische schoonheid en de eenvoud van het richten met de muis.

Tot de patch gepatched is zal ik wel wat vaker de PS3 weer aanslingeren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
M2M schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:39:
[...]

snipers vinden overal en altijd wel ergens bosjes of kuilen of bergjes waar ze in / tegen / op klimmen en op de meest lame manier proberen anderen van het leven te beroven. Ik vind het altijd wel jammer dat ze er meestal een heli voor opofferen. Ben dan een echte kerel en klim die boom in.
Of je hebt snipers die een HIND gebruiken op atacama om zich ergens te droppen met rush met als resultaat dat wij hem in handen krijgen.

En dat ik vervolgens 36 kills boven hun spawn kan maken :?
Grootste hekel aan die snipers inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

OMG zat gisteravond in een server waarbij de tegenstanders (Duitsers!) ALLEMAAL een VSS hadden, irritant :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 23:33

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb gisteren BFBC2 ook voor het eerst in bijna 3 maanden weer eens gespeeld. Zat in een rustige server (half vol, wisselend publiek), conquest, erg goed geballanceerd. De hele sessie (ca 2 uur) slechts 1 kill door sniper rifle :) Iedereen werkte lekker in z'n squad met een gevarieerd aanbod aan assault, engi en medic. Zoals het hoort, dus!

Is het trouwens sinds MoH dat de servers in BFBC2 rustiger zijn (PS3) ? Of was dit een 'incident'?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

TRAXION schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:30:
En dat ik vervolgens 36 kills boven hun spawn kan maken
Ook wel spawnraping genaamd ... :?
Ik ook, maar spawnrapers heb ik een nog grotere hekel aan ...

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 01-11-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 14:22
TRAXION schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:30:
[...]

Of je hebt snipers die een HIND gebruiken op atacama om zich ergens te droppen met rush met als resultaat dat wij hem in handen krijgen.

En dat ik vervolgens 36 kills boven hun spawn kan maken :?
Hee, maar die sniper had vervolgens wel 6-1 op zijn kd stats bij kunnen schrijven en wel 730 punten kunnen halen. Dat je wel de pot verliest en veroorzaakt dat je hele team uitgemoord wordt door de gejatte heli doet er dan natuurlijk niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Jackal131 schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:15:
[...]

Hier geen last van dat probleem;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
AutCha schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:49:
[...]

Hee, maar die sniper had vervolgens wel 6-1 op zijn kd stats bij kunnen schrijven en wel 730 punten kunnen halen. Dat je wel de pot verliest en veroorzaakt dat je hele team uitgemoord wordt door de gejatte heli doet er dan natuurlijk niet toe.
6-1? niet als ik meespeel. Inmiddels ken ik de meeste irritante sniper plekjes wel en is een granaat of RPG voldoende. Normaliter ben ik niet zo'n fan van het afvuren van RPG's en CG's op inf, maar als ze in een bosje gaan zitten, mag je ze er wel uit stoken.

730 punten is ook de MCOM zetten, af laten gaan (50 + 250), vier mensen afschieten (85 x 4, 2 headshots en MCOM attack kill) die de mcom willen ontmantelen en je hebt al meer punten te pakken.

zijn er toevallig ook mensen die een hekel hebben aan mensen die met een tank alle cover aan stront schieten als aanvaller? Erg leuk dat je in een tank zit, maar die paar bomen zorgen ervoor dat ik van A naar B kan rennen zonder extra lood in mijn kont. Evenzo mensen in een APC op valparaiso die vrolijk alle bomen aan het kappen gaan. Niet doen!, niet grappig en het wordt alleen maar moeilijker om die MCOM te bereiken.

en de mensen die het leuk vinden om mortar strikes op de huisjes van laguna presa te gooien kan ik ook niet uitstaan. Krijgen zij weer een teamkill aan hun hoofd, en ben ik mijn cover kwijt. Bovendien hoor ik niets meer behoudens geknal in mijn oren en komt het regelmatig voor dat de muur in mijn rug verdwijnt, en het lemmet van een mes daarvoor in de plaats komt. Vervolgens kan die prutssniper de kereltjes die de MCOM diffusen niet afschieten, is het hele huisje weg en moet ik mijn leven weer wagen door een kleine 100 meter zonder cover te rennen, mcom zetten en toch maar blijven zitten. Terugrennen is vaak net zo dodelijk, de kans dat je het haalt is nihil en je kunt de MCOM tenminste nog als cover gebruiken.

[ Voor 41% gewijzigd door M2M op 01-11-2010 13:03 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-05 09:12

Patriot

Fulltime #whatpulsert

M2M schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:55:
[...]

6-1? niet als ik meespeel. Inmiddels ken ik de meeste irritante sniper plekjes wel en is een granaat of RPG voldoende. Normaliter ben ik niet zo'n fan van het afvuren van RPG's en CG's op inf, maar als ze in een bosje gaan zitten, mag je ze er wel uit stoken.

730 punten is ook de MCOM zetten, af laten gaan (50 + 250), vier mensen afschieten (85 x 4, 2 headshots en MCOM attack kill) die de mcom willen ontmantelen en je hebt al meer punten te pakken.

zijn er toevallig ook mensen die een hekel hebben aan mensen die met een tank alle cover aan stront schieten als aanvaller? Erg leuk dat je in een tank zit, maar die paar bomen zorgen ervoor dat ik van A naar B kan rennen zonder extra lood in mijn kont. Evenzo mensen in een APC op valparaiso die vrolijk alle bomen aan het kappen gaan. Niet doen!, niet grappig en het wordt alleen maar moeilijker om die MCOM te bereiken.
Dat is wel een goede tactiek als verdediger overigens. Vooral als de twee teams aan elkaar gewaagd zijn kan het enorm handig zijn om als assault met een G3 en flink wat C4 even een flinke cover-vrije zone te creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Patriot schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:10:
[...]

Dat is wel een goede tactiek als verdediger overigens. Vooral als de twee teams aan elkaar gewaagd zijn kan het enorm handig zijn om als assault met een G3 en flink wat C4 even een flinke cover-vrije zone te creëren.
iets waar ik regelmatig gebruik van maak :). Lekker met de tank door bomen en bosjes terugrijden als we terugtrekken. Zo groot mogelijke kale vlakte waar de tegenstander overheen moet :). In mounted machine guns zitten en boompjes ommaaien kost me te veel tijd, dus dat laat ik meestal aan teamgenoten over ;).

Evenzo, huisjes met MCOM,s de achterkant er vanaf schieten. De tegenstander kan niet zien dat het huisje geen achterkant meer heeft, en zodra ze door de deur breken kijken ze recht in mijn loop.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 14:22
Sorry, m'n cynisme tags vergeten. Want wat jij zegt bedoel ik ook te zeggen: Er zijn soms mensen die vrij egoïstisch spelen (recons die de sniper uithangen bijvoorbeeld) en dus proberen een marginaal aantal punten voor zichzelf te halen waarbij ze het hele team laten zitten.
Zo ook met een helikopter die geöfferd wordt voor een sniper plek. De ongeschreven regel mag nu toch wel een beetje bekend zijn: Wil je een voertuig? Prima, maar je gaat er of in dood, of je blaast het op bij het verlaten ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het wegblazen van cover als aanvaller is inderdaad niet nuttig.
Net als huisjes plat mortar striken als de mcom niet aan staat.
De snipers hebben geen idee dat het veel moeilijker aanzetten is (en makkelijker te verdedigen) als de mcom in de open lucht staat.
Als verdediger daarentegen doe ik het wel vaak, vooral bij de 2e set mcoms op Nelson Bay en Arica Harbor.
Veel bomen wegmaaien met de Heavy MG.
Als aanvaller door het open veld rennen is meestal vragen om problemen, dus als we verdediger zijn kunnen de aanvallers ze krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

M2M schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:55:
zijn er toevallig ook mensen die een hekel hebben aan mensen die met een tank alle cover aan stront schieten als aanvaller?
Net zo'n hekel aan mensen die (als verdediger) met heavy-machineguns (en ander grof geschut) alle dekking onderaan de apen-rots in Port Valdez omzagen zodat je als aanvaller geen enkele cover meer hebt ...
EDIT: en wat helemaal k-u-t is, dat die omgezaagde bomen na een minuut nog verdwijnen ook !!

Die 'maak-alles-kapot-wat-kapot-kan' engine was aanvankelijk wel leuk, maar ik zie nu ook de nadelen. Bijv. verdedigers die de muren van houten huisjes waar de MCOM staat zelf al omver halen zodat ze 'm beter in de gaten kunnen houden. Weg sneaky attacks. :(

by the way : Mythbusters aflevering gezien waarin ze het omzagen van bomen met MG's doen ?? Waanzinnig ! :+

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 01-11-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:35:
[...]
Net zo'n hekel aan mensen die (als verdediger) met heavy-machineguns (en ander grof geschut) alle dekking onderaan de apen-rots in Port Valdez omzagen zodat je als aanvaller geen enkele cover meer hebt ...
EDIT: en wat helemaal k-u-t is, dat die omgezaagde bomen na een minuut nog verdwijnen ook !!
Dus jij zou als verdediger de bomen laten staan? :?
8)7

Het eerste wat ik doe is inderdaad zoveel mogelijk cover verwijderen.

Wat ook leuk is: op Val Paraiso (3e basis als aanvaller) en Laguna Presa (1e basis als verdediger) alle huisjes met de grond gelijk maken. Op Val Paraiso hebben de verdedigers dan geen mogelijkheid om zich sneaky in huisjes te verschuilen en bij Laguna Presa geen cover om ongezien bij de Mcoms te komen. 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jackal131 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:47:
Dus jij zou als verdediger de bomen laten staan?
Ik haal ze in ieder geval niet met opzet weg ... er kan er wel 's eentje sneuvelen als ik schiet op volk dat zich daar verstopt, maar om nou doelbewust alles om te gaan zagen vind ik persoonlijk erg sneu. Resultaat is vaak dat niemand nog durft over te steken en 3/4 als sniper op de apenrots gaat plakken ... tsja, dan win je dus als verdediger wel, maar was het een leuk potje ?? Vast niet.
Bovendien kun je als verdediger daar ook niet meer kan gaan zitten om de snipers het leven zuur te maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 01-11-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Of ik nou speel als aanvaller of verdediger, ik probeer me altijd (binnen de grenzen van het spel) een voordeel te verschaffen. Hierdoor dwing je de tegenstander om zich aan te passen. Goede spelers weten altijd wel bij de Mcoms te komen en zo de aandacht van de verdedigende partij af te leiden, waardoor de rest ook naar voren kan komen.

Als alle cover weg is (bijv. op Nelson Bay), dan komt het echt aan op teamplay. Als ongeorganiseerde bende zul je inderdaad niet ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 12-05 10:30
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:12:
[...]
Ook wel spawnraping genaamd ... :?
[...]
Ik ook, maar spawnrapers heb ik een nog grotere hekel aan ...
Tis niet Traxion's schuld, ik was de piloot. ;)

Maar goed, wat moet je anders als je op Atacama een chopper van de tegenstander in handen krijgt bij de 2e set MCOMS. Er niet mee rondvliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 12-05 10:30
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:14:
[...]
Ik haal ze in ieder geval niet met opzet weg ...
Ik ook niet. Behalve..... als de tegenstanders aan het C4-en zijn, dan is de volgende ronde wat mij betreft alles geoorloofd (totdat de C4 schuldigen zijn vertrokken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Al ervaringen met de recente pc patch?
heb nog niet gespeeld maar schijnt dat aiming systeem is aangepast naar dat van Medal of honor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Rondvliegen !? Het verhaal was 'boven de spawn hangen en 36 kills maken' ... rondvliegen bij verdedigen van een set MCOMS is iets heeeel anders.
Maak ook wel mee dat je spawnt in je basis en alleen brandende tanks in je spawn ziet staan en alle luchtafweer is plat. Dan ben ik snel weg ... je moet nog wel een 'fighting chance' hebben.

Maar iedereen moet vooral het splletje spelen zoals hij/zij het leuk vindt ; er is niks makkelijk dan 'exit game' te doen en een andere server te zoeken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Anoniem: 151407 schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:56:
heb nog niet gespeeld maar schijnt dat aiming systeem is aangepast naar dat van Medal of honor..
ik haal nu een K/D van 2.5 ipv 1.5. Misschien dat het aan mij ligt, of dat ik gewoon beter overweg kan met de 9A-91 ipv de M16A2...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 16-05 13:44
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:11:
[...]
Rondvliegen !? Het verhaal was 'boven de spawn hangen en 36 kills maken' ... rondvliegen bij verdedigen van een set MCOMS is iets heeeel anders.
Maak ook wel mee dat je spawnt in je basis en alleen brandende tanks in je spawn ziet staan en alle luchtafweer is plat. Dan ben ik snel weg ... je moet nog wel een 'fighting chance' hebben.

Maar iedereen moet vooral het splletje spelen zoals hij/zij het leuk vindt ; er is niks makkelijk dan 'exit game' te doen en een andere server te zoeken ...
Of ik ze nu afmaak in hun base of op die open vlakte erlangs komen deden ze toch niet meer met een gunship voor hun basis.

Die chopper afstaan op die map is gewoon het domste wat je kan doen.
Ik doe normaal ook niet echt aan baserapen behalve als er c4 squads zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veranderingen in het aiming systeem heb ik niet echt gemerkt. Het is wel dat er blijkbaar veel mensen last hebben van hit detection. Ik val daar ook onder, maar het lijkt alsnog in mijn voordeel te werken.

Wat is het MOH systeem dan precies?

Ik heb ergens gelezen dat er geen bullet drop meer in zou zitten (niet dat je dat ziet want je kogels zijn nu onzichtbaar), ik heb dat nog niet kunnen verifieren. Wel gemerkt dat met een sniper de kogels niet komen waar ik ze verwacht vanuit mijn ervaringen op de PS3.

Connection lost bug lijkt bij mij opgelost te zijn, ik hoef het spel niet meer twee keer op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zal weer eens medic met SAIGA of Neostead2000 gaan spelen, kijken of de hit detection nu merkbaar beter is geworden.
PearlPumpkin schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:28:
[...]

Knap in de zin van: Wat knap dat je dat hebt gehaald
Of knap in de zin van: Wat hebben die pins nu te maken met insignias!

Als je het eerste bedoeld, is dat inderdaad knap gedaan.

Als je het tweede bedoeld, kan dat wel. De insigna "Distinguished Combat Excellence" krijg je bij 50 Combat Excellence pins.
Dat eerste. En ok, op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Anoniem: 315995 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:59:
Veranderingen in het aiming systeem heb ik niet echt gemerkt. Het is wel dat er blijkbaar veel mensen last hebben van hit detection. Ik val daar ook onder, maar het lijkt alsnog in mijn voordeel te werken.

Wat is het MOH systeem dan precies?

Ik heb ergens gelezen dat er geen bullet drop meer in zou zitten (niet dat je dat ziet want je kogels zijn nu onzichtbaar), ik heb dat nog niet kunnen verifieren. Wel gemerkt dat met een sniper de kogels niet komen waar ik ze verwacht vanuit mijn ervaringen op de PS3.

Connection lost bug lijkt bij mij opgelost te zijn, ik hoef het spel niet meer twee keer op te starten.
Er zit wel degelijk bullt drop in. Of het meer of minder dan vroeger is weet ik echter niet, want ik ben pas net begonnen met spelen :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:11:
[...]

Ik vond baserapers in het begin altijd heel erg lame, maar de laatste tijd ben ik toch echt van mening dat een baserape altijd gebeurd doordat het andere team het laat gebeuren. Als ik zie dat we vlaggen aan het verliezen zijn, dan ga ik vlaggen verdedigen. Veel vijanden denken echter dat als je geen vlaggen hebt je het beste in onze basis kan gaan zitten om onze voertuigen te jatten. Ook als er hogere ranks in een game zitten en ze ontzettend irritant/goedkoop bezig zijn wil ik nog wel eens boven hun basis gaan rapen (totdat ze weg zijn).

Ik stop echter weer met rapen als we vlaggen dreigen te verliezen of als er allemaal nieuwe spelers in de server zijn. Baserapes zijn niet het einde van een potje, je kan er altijd nog uitbreken (Nelson Bay CQ als Russen is wat lastiger). Heb al vaak genoeg meegemaakt dat we geraped werden en vervolgens het potje eindigen met alle vlaggen in ons bezit, terwijl de vijand nog steeds beide heli's in hun bezit heeft.

Als ik merk dat mijn team uit noobs bestaat en geen vlaggen verdedigd nadat we ze overnemen, dan ben ik wel snel weg. In dat geval vind ik ook dat mijn team het verdient en laat ik ze lekker geraped worden :P

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153884

Anoniem: 151407 schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:56:
Ik weet niet wat het is, maar ik bak er allesinds niets meer van. Men wapen, de 9A-91 waar ik toch al zo'n 13600 kills op heb en ondertussen al volledig ken/weet wat kan of niet kan, kan ik niets meer raken :( . Waarom een half jaar na release zoiets essentieel als de hitbox detection van een ander spel overnemen, terwijl ze beter die kutknife eens fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb er geen last van, K/D is zelfs iets omhoog gegaan. Wss ten koste van mensen als jij :p
Knife werkt prima?
MicScott schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:36:
[...]

Er zit wel degelijk bullt drop in. Of het meer of minder dan vroeger is weet ik echter niet, want ik ben pas net begonnen met spelen :p
Ik weet niet hoe het na de patch is, maar voor de patch was het iig zo dat:
- RPG's, tank shells, 40 mm grenades en sniper bullets wel bullet drop hebben,
- En dat bullets van andere rifles en tracer darts geen bullet drop hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 01-11-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mwaah, ik ben eigenljk helemaal geen messentrekker, maar moet de pin voor 4 knife-kills nog, dus probeer wat vaker te knifen ... gisteren 2 keer dat bekende scheurende mes-geluid, maar tegenstander draait zich om en schiet of steekt mij overhoop ... prima ? Neuh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag gemerkt dat reviven niet meer mogelijk was. Gisteren had ik al dat de Alt Fire niet meer werkte.
Het spel herstarten heeft het in beide gevallen wel gefixt, maar dan is het al te laat.

Ik weet niet wat ze bezielt heeft om deze patch uit te brengen, maar er zitten wel erg veel "features" in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Masterkale1 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:00:
Ik vind die patch maar niks .. Ze hebben niks veranderd waaraan ik problemen ondervind. Zoals slechte hitreg.. is niet steeds een ramp. En C4 wat de helft van de tijd niet werkt.
Met de hitboxes is niets aan de hand, ze zouden nu ook gelijk moeten zijn aan MoH, waardoor de wapens juist accurater zouden worden. Je moet jouw hitbox probleem daarom ergens anders gaan zoeken, bijvoorbeeld in de verbinding (ping, lag e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 14:23
CptChaos schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:45:
[...]
Met de hitboxes is niets aan de hand, ze zouden nu ook gelijk moeten zijn aan MoH, waardoor de wapens juist accurater zouden worden. Je moet jouw hitbox probleem daarom ergens anders gaan zoeken, bijvoorbeeld in de verbinding (ping, lag e.d.).
Ik heb juist het idee dat het juist slechter is geworden.
Had gisteren notabene met de M416 en VSS hele vreemde missers.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of EA al gereageerd heeft op de problemen met de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 23-05 11:58
Ik wilde net zeggen idd, bij mij gaat het juist een stuk beter dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Effe wat rondgesnuffelt op het web:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/3489495.page

Reactie van EA op de problemen met de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 15:46
Anoniem: 315995 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:24:
Effe wat rondgesnuffelt op het web:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/3489495.page

Reactie van EA op de problemen met de patch.
Fijn, ik dacht dat het aan m'n videokaart lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:31:
[...]
Mwaah, ik ben eigenljk helemaal geen messentrekker, maar moet de pin voor 4 knife-kills nog, dus probeer wat vaker te knifen ... gisteren 2 keer dat bekende scheurende mes-geluid, maar tegenstander draait zich om en schiet of steekt mij overhoop ... prima ? Neuh ...
2 patches terug was dat wel een groot probleem. In BFBC2 voor de eerste patch (nouja, ook nog na de zero-day patch) werkte het knifen prima. Toen brachten ze een patch uit waarin ze het knifen 'getweaked' hadden, maar dat is verkeerd gegaan en toen werkte het knifen idd de helft van de tijd niet. De patch die daarna kwam loste het probleem weer op, d.w.z. ze hebben de 'tweak' weer teruggedraaid. Sindsdien gaat het bij mij altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Compizfox schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:31:
Ik weet niet hoe het na de patch is, maar voor de patch was het iig zo dat:
- RPG's, tank shells, 40 mm grenades en sniper bullets wel bullet drop hebben,
- En dat bullets van andere rifles en tracer darts geen bullet drop hebben.
Heb gisteren een hele tijd als boordschutter meegereden op een Abrams en het viel me wel op dat de MG ook flink wat bulletdrop heeft. Meer dan vroeger in ieder geval ...
Ook met de tank-gun zelf moet je behoorlijk boven je doel mikken als het een eindje weg is ... meer dan vroegâh, leek me.

PS: ik zie nog steeds van die rode 'strepen' langskomen als iemand een tracer dart afvuurt, zou daar een probleem mee zijn ??

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 02-11-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat hoort toch? Altijd al zo geweest bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De tracers hadden altijd al een rode streep erachteraan hangen. Helaas is die nu ook verdwenen met de nieuwe patch (bij het gros van de mensen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Heeft iemand deze tweet meegekregen:
Flying to London later today to show a new, unannounced #Battlefield game to the press. News goes public on Friday. (NOT #BF3)
Een nieuwe, onaangekondigde BF game. Wat zou het zijn?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
sig69 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:21:
Heeft iemand deze tweet meegekregen:

[...]

Een nieuwe, onaangekondigde BF game. Wat zou het zijn?
Vrijdag zul je het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:09

d_star

Maharadja of the Year :-/

In ieder geval niet BF3 (duh), en niet Battlefield Assault (van de laatste gingen ook geruchten rond, aangezien EA die URL heeft aangekocht)..

Dusseh... Anybody's guess denk ik! Wordt maar wachten tot vrijdag.. Saillant detail is dat ze het spel nu aan het showen zijn in The O2 in Londen. Is er een tweakert die in Londen woont en in de gelegenheid is even een kijkje te nemen?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380298

BF 1943 voor de PC!! *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!