Dit klopt op zich, maar dat gaat enkel over de consoles meen ik. Voor PC weet ik niet hoe het zit, maar als je een Australische speler in je server krijgt op je xbox/ps3 dan kan je rekenen op een crappy potje

Het probleem is ook dat er geen serverbrowser is, dus Australiers hebben sowieso geen lagvrije potjes (ze kunnen geen server joinen die voor hun het minst lagged) en wij kunnen vanaf dat moment ook rekenen op hitbox- en lagproblemen. Het schijnt dat Australiers zelf de minste lag ervaren op EU en US servers, terwijl Japan dichterbij ligt. Dat is dus een nadeel voor ons helaas.
Zelfde verhaal met spelers uit het Midden Oosten (herkenbaar aan KSA of UAE in hun naam/clantag). Atacama Desert is de populairste map, dus daar is de kans op lag het grootst. Probeer voor de gein maar eens iets te raken als je gunner bent voor een piloot met KSA als clantag op die map

Remzz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:07:
Was vandaag ook bezig met die payback pins, het blijkt dus dat als je door 1 iemand 5 keer bent gekilld, een ander die dan jou ook 5 keer killt geen nemensis pin kan krijgen. Het is dus 1 iemand per ronde. Moet je dus net geluk hebben dat die persoon het ook de hele ronde uithoudt, zodat jij hem kan killen.
Dit klopt volgens mij niet helemaal, of ik heb je verkeerd begrepen natuurlijk

Maar het is gewoon mogelijk om nemesis te worden van meerdere mensen hoor. Zo heb ik een keer 9 nemesis pins gehaald in 1 rondje Arica Harbor CQ tegen medic squads.
Je kunt ook rustig meerdere payback pins in 1 rondje halen. Je kan wel altijd maar 1x een nemesis pin per persoon krijgen. Je kan dus niet 'boosten' door een vriend meer dan 5x te killen, je krijgt altijd maar 1 nemesis pin voor die persoon, ook al kill je hem 20 keer achter elkaar.
[
Voor 28% gewijzigd door
Wizz15 op 31-10-2010 02:36
]