himlims_ schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:41:
heeft iemand nieuws/suggesties etc. omtrent dat probleem dat al je wapens/stats etc. naar lvl 0 gezet worden?
ik heb bfbc2 afgelopen 3wk paar keer geprobeerd, maar mijn character is lvl 0 (heb wel 700 dog tags)
Ik heb ergens een quote gelezen (weet niet meer waar precies, op het officiele forum) van dat een beheerder van bfbcs liet merken dat ze niet echt van plan zijn het te fixen.
Het probleem van de reset naar lvl 0 komt voor zover ik weet nog steeds alleen op zondag voor. Als het op een ander moment gebeurt even het spel opnieuw starten, waarschijnlijk is er een mismatch geweest met de Battlefield servers.
Hallo en welkom.
Ik vind het zelf nog vrij lang duren eigenlijk. Ik heb een gemiddelde score per minuut van 200, een paar vrienden van me zitten rond de 250/300.
Met de Medic klasse (gebruik ik vrij weinig omdat er al vaak zoveel van rondlopen) is het super makkelijk om veel punten te pakken.
Edit: je hebt op bfbcs.com naar de stats gekeken zeker? Die zijn achterhaald omdat ze niet meer updaten.
Ik zie dat ik inmiddels op een SPM van 210 zit, 215 uur en lvl 39.
www.bfbc2.eu werkt wel lekker, alleen moet ik daar weer wat geschiedenis opbouwen.
Tips:
- Speel altijd in squad
- Blijf bij je squad mates in de buurt om te ondersteunen met ammo/repairs/healing/revives/motion sensors
- Spot, spot, spot vijanden. (Ook al kill je dan niet iemand, je team weet waar hij zit en je kunt er alsnog mee scoren als zij hem killen)
- Gebruik een headset, en geef aan elkaar door waar de vijand zit of heen gaat. Samen sta je sterker.
- Plaats zo veel mogelijk squad orders (Attack/Defend etc). Alles wat je doet in het gebied van de order geeft weer extra punten
- Zoek de actie op. Je gaat misschien wat vaker dood, maar wie zit hier nou voor z'n rust?
- Wees niet bang om te wisselen van kit, als je goed inspeelt op de situatie kun je ook meer betekenen voor je team
- Val niet recht van voren aan, maar probeer te flanken. Val je recht van voren aan dan heb je veel te veel kans dat jij en je vijand elkaar tegelijk neerschieten.
- Maak gebruik van de omgeving. Meestal ben ik aan het haasten naar de objective, maar als ik meer "verstoppertje" speel (je weet wel, zoals toen mensen nog buiten speelden. Ik voel me oud...) dan leef ik langer en maak ik meer kills.
- Spawn bij je squad zodat je niet steeds hoeft te lopen naar de actie
- Zorg dat er iemand in leven blijft als je maten doodgaan. Als je wil joggen ga je maar naar buiten
Ik speel vrijwel altijd Squad Rush op Hardcore, en daar is het soms moeilijk om veel punten te pakken omdat je met minder mensen bent. Als ik Rush of Conquest gespeeld heb gaat mijn SPM meestal aardig omhoog.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 21-10-2010 13:14
]