Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sjeses
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-05-2017
quote:
Spaiker schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:16:
En daar dan rush op, het hele eiland rond :D, zou pas mooi zijn!
Dan mogen er wel wat meer huisjes op neergezet worden ofzo, want anders is er geen doorkomen aan.
<nostalgie> Wat mis ik die vliegtuigjes toch... </nostalgie>

I remember when I still had memories

• Spaiker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:13
Iets zegt me dat Strike at Karkand ook wel iets zou zijn voor Rush op te zetten.

Drive it like you stole it.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:02
Oude maps uit een andere BF game of zo, want ik ken ze niet...
Meer mappen is altijd goed, er zijn er wel redelijk wat, maar je raakt toch een beetje uitgekeken ondertussen.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 20-10-2010 12:46 (57%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:43
Allemaal uit BF2 en BF1942 _O_.

Het aantal mappen mogen ze van mij ook wel uitbreiden ondertussen!

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• Sandyman538
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 12:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

quote:
Rubenhoed schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 07:40:
[...]

Klopt... je moet ook de Specact wapens bronze hebben, maar die kunnen we niet op de PC :(
Voor dat insignia heb je op de PS3 niet de speact wapens op brons nodig.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 17-10 02:13
quote:
sjeses schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:21:
[...]

Dan mogen er wel wat meer huisjes op neergezet worden ofzo, want anders is er geen doorkomen aan.
<nostalgie> Wat mis ik die vliegtuigjes toch... </nostalgie>
Vorig jaar BF1943 niet aangeschaft op psn (met destruction)? :P Wordt nog steeds gespeeld met volle servers, laatst nog een paar heerlijke potjes gespeeld toen ik ff bc2 moe was :).
quote:
Sandyman538 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:30:
[...]

Hangt er van af denk ik. Ik kreeg beide insignias pas nadat ik M95 specact op bronze had ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• KillerZero86
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-10 23:17
Zeau, na anderhalve week afwezigheid was ik van plan om vanavond weer eens een potje te gaan doen. Zat laatst te spelen toen er iets in mn schouder schoot. Dat iets deed pijn, sindsdien niet meer gespeeld.

En Inderdaad zouden nieuwe mappen leuk zijn. Als ze die mappen deze keer maar goed maken en dus niet weer eentje met een rand waar de defender precies op kan komen zodat de attacker keihard van bovenaf geraped kan worden. Want daar ben ik een klein beetje zat van.

• Jackal131
  • Laatst online: 17-10 10:22
quote:
Sandyman538 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:30:
[...]

Ik heb op een van de stats sites gelezen dat dat weldegelijk zo is. De speceact wapens tellen wel mee voor deze insignia.
Weet alleen niet meer welke stats site dat is geweest. Ik dacht die van battlefield zelf (dus niet bfbcs)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• sjeses
quote:
BatmanHorizon schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:46:
[...]
Vorig jaar BF1943 niet aangeschaft op psn (met destruction)? :P Wordt nog steeds gespeeld met volle servers, laatst nog een paar heerlijke potjes gespeeld toen ik ff bc2 moe was :).
[...]

Hangt er van af denk ik. Ik kreeg beide insignias pas nadat ik M95 specact op bronze had ;)
BF1943 heb ik op de PS3 gekocht als PSN game, en me daar erg mee vermaakt. Stom dat ik die gewoon vergeten ben. Ik heb al wel eens eerder een terugstap gemaakt naar een oude klassieker (die ik toen jaren speelde), maar dat viel steeds zo tegen.

Ik denk dat ik 1942 liever als jeugdheld herinner, zonder me te realiseren dat ik ondertussen meer gewend ben.

Vanavond maar weer eens in een vliegtuigje anno 1943 stappen...

• dvdkiwi
quote:
Jackal131 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

Ik heb op een van de stats sites gelezen dat dat weldegelijk zo is. De speceact wapens tellen wel mee voor deze insignia.
Weet alleen niet meer welke stats site dat is geweest. Ik dacht die van battlefield zelf (dus niet bfbcs)
Ik heb ze eerst gekregen, en een paar dagen later de Specact pas gekocht.
Hoeft dus niet per se (bij mij dan) ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:26

Eagle Creek

Breathing security

Hebben jullie ook problemen? Ik join echt totaal andere servers dan die ik aanklik. Echt compleet anders, maar wel telkens dezelfde op elke hit (dus als ik het opnieuw probeer kom ik weer in de verkeerde, maar wel dezelfde verkeerde).

Als ik vrienden wil joinen krijg ik "no games found".

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:56
quote:
Eagle Creek schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:24:
Hebben jullie ook problemen? Ik join echt totaal andere servers dan die ik aanklik. Echt compleet anders, maar wel telkens dezelfde op elke hit (dus als ik het opnieuw probeer kom ik weer in de verkeerde, maar wel dezelfde verkeerde).

Als ik vrienden wil joinen krijg ik "no games found".
http://forums.electronica...r-shows-fake-results.html

Steam - BFV - PUBG

• sjeses
quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:18:
[...]

Ik heb ze eerst gekregen, en een paar dagen later de Specact pas gekocht.
Hoeft dus niet per se (bij mij dan) ;)
Ik schat dat mensen die met een SpecAct wapen een kill hebben gemaakt maar niet de pack hebben gekocht voordat ze alle andere wapens op Brons hadden dit probleem hebben.
Zelf heb ik dit namelijk, ik heb een kitje opgepakt van iemand die met een SpecAct wapen liep en daar wat kills mee gemaakt. Het pack ga ik niet kopen, dus ik blijf lekker zoeken naar poppetjes die een SpecAct wapen laten vallen.

Als ik ze op Brons heb dan zal ik laten weten of het gewerkt heeft.

(Ps, in mijn stats zie ik maar 2 SpecAct wapens...)

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

quote:
Jackal131 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

Dat zou kunnen hoor, maar ik heb de insignia 'gewoon' gekregen zonder specact wapens. Hier staan mijn stats en dan kun je zien dat ik maar met 2 specact wapens heb gespeeld 1 met 0 kills en de andere 2 kills en toch de weapons bronze star heb. :)

• sjeses
quote:
Sandyman538 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:19:
[...]

Dat zou kunnen hoor, maar ik heb de insignia 'gewoon' gekregen zonder specact wapens. Hier staan mijn stats en dan kun je zien dat ik maar met 2 specact wapens heb gespeeld 1 met 0 kills en de andere 2 kills en toch de weapons bronze star heb. :)
En had je de Insignia voordat de SpecAct wapens er waren?

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

quote:
sjeses schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:24:
[...]

En had je de Insignia voordat de SpecAct wapens er waren?
Nee daarna pas. Daarom las ik ook met gefronste wenkbrauwen jou post ;) Dus het zal dan inderdaad wel bugged zijn en moet ik mazzel gehad hebben dat ik hem wel gekregen heb. Vreemd.

• sjeses
quote:
Sandyman538 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:28:
[...]

Nee daarna pas. Daarom las ik ook met gefronste wenkbrauwen jou post ;) Dus het zal dan inderdaad wel bugged zijn en moet ik mazzel gehad hebben dat ik hem wel gekregen heb. Vreemd.
Dan gaat mijn theorie inderdaad de deur uit.
Enige hoop is dan nog de wapens jatten van de vijand :P

• DAUBERMAN
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10-12-2011
Dag en hallo,

@SJESES Heb je snel gedaan 139h 57m 38s level 36!!
Ik zit in 184h 13m 18s level 33, moet nog wat oefenen das duidelijk.

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand nieuws/suggesties etc. omtrent dat probleem dat al je wapens/stats etc. naar lvl 0 gezet worden?

ik heb bfbc2 afgelopen 3wk paar keer geprobeerd, maar mijn character is lvl 0 (heb wel 700 dog tags)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• hadiegee
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10-01-2013
Dauberrrrr...

Dat klopt. Vanavond moeten we dan missch maar weer eens even wat gloeiend lood en verarmd uranium het net op knallen?

• sjeses
quote:
himlims_ schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:41:
heeft iemand nieuws/suggesties etc. omtrent dat probleem dat al je wapens/stats etc. naar lvl 0 gezet worden?

ik heb bfbc2 afgelopen 3wk paar keer geprobeerd, maar mijn character is lvl 0 (heb wel 700 dog tags)
Ik heb ergens een quote gelezen (weet niet meer waar precies, op het officiele forum) van dat een beheerder van bfbcs liet merken dat ze niet echt van plan zijn het te fixen.
Het probleem van de reset naar lvl 0 komt voor zover ik weet nog steeds alleen op zondag voor. Als het op een ander moment gebeurt even het spel opnieuw starten, waarschijnlijk is er een mismatch geweest met de Battlefield servers.
quote:
DAUBERMAN schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:39:
Dag en hallo,

@SJESES Heb je snel gedaan 139h 57m 38s level 36!!
Ik zit in 184h 13m 18s level 33, moet nog wat oefenen das duidelijk.
Hallo en welkom.
Ik vind het zelf nog vrij lang duren eigenlijk. Ik heb een gemiddelde score per minuut van 200, een paar vrienden van me zitten rond de 250/300.
Met de Medic klasse (gebruik ik vrij weinig omdat er al vaak zoveel van rondlopen) is het super makkelijk om veel punten te pakken.

Edit: je hebt op bfbcs.com naar de stats gekeken zeker? Die zijn achterhaald omdat ze niet meer updaten.
Ik zie dat ik inmiddels op een SPM van 210 zit, 215 uur en lvl 39.
www.bfbc2.eu werkt wel lekker, alleen moet ik daar weer wat geschiedenis opbouwen.

Tips:
- Speel altijd in squad
- Blijf bij je squad mates in de buurt om te ondersteunen met ammo/repairs/healing/revives/motion sensors
- Spot, spot, spot vijanden. (Ook al kill je dan niet iemand, je team weet waar hij zit en je kunt er alsnog mee scoren als zij hem killen)
- Gebruik een headset, en geef aan elkaar door waar de vijand zit of heen gaat. Samen sta je sterker.
- Plaats zo veel mogelijk squad orders (Attack/Defend etc). Alles wat je doet in het gebied van de order geeft weer extra punten
- Zoek de actie op. Je gaat misschien wat vaker dood, maar wie zit hier nou voor z'n rust?
- Wees niet bang om te wisselen van kit, als je goed inspeelt op de situatie kun je ook meer betekenen voor je team
- Val niet recht van voren aan, maar probeer te flanken. Val je recht van voren aan dan heb je veel te veel kans dat jij en je vijand elkaar tegelijk neerschieten.
- Maak gebruik van de omgeving. Meestal ben ik aan het haasten naar de objective, maar als ik meer "verstoppertje" speel (je weet wel, zoals toen mensen nog buiten speelden. Ik voel me oud...) dan leef ik langer en maak ik meer kills.
- Spawn bij je squad zodat je niet steeds hoeft te lopen naar de actie
- Zorg dat er iemand in leven blijft als je maten doodgaan. Als je wil joggen ga je maar naar buiten :P

Ik speel vrijwel altijd Squad Rush op Hardcore, en daar is het soms moeilijk om veel punten te pakken omdat je met minder mensen bent. Als ik Rush of Conquest gespeeld heb gaat mijn SPM meestal aardig omhoog.

sjeses wijzigde deze reactie 21-10-2010 13:14 (4%)

• KngfCnns
Nieuwe Vietnam Trailer. Zo te zien een redelijke prijs ook! Alleen nog geen vaste datum...

KngfCnns wijzigde deze reactie 21-10-2010 13:12 (9%)

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:26

Eagle Creek

Breathing security

Ik zie op de EA-forums en ook elders regens aan klachten voorbij komen. Klagen over bugs, klagen over dit en dat. Ben ik nu zo blind voor dat alles, of heb ik gewoon geluk gehad?

Met enige regelmaat raken mijn knifes niet: dat is een bug die ik meemaak en vrij irritant vind.
Maar los daarvan... Ja ik ben een paar bugs tegengekomen, zoals onzichtbare muren, opeens wegvliegende missiles, snipershots die je niet kunt raken (ook onzichtbaar object, irriteert me ook nog wel ;)), en een paar kleine dingen, maar om nu te zeggen dat ik daarvoor geen BC2 meer wil spelen.

Het is naar mijn idee niet meer of minder dan bij andere spellen. Bij BF2 kon je ook in gebouwen waar je niet in kon, of auto's droppen op een carrier, of..

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

• Jackal131
  • Laatst online: 17-10 10:22
quote:
sjeses schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:59:
[...]
Het probleem van de reset naar lvl 0 komt voor zover ik weet nog steeds alleen op zondag voor. Als het op een ander moment gebeurt even het spel opnieuw starten, waarschijnlijk is er een mismatch geweest met de Battlefield servers.
Afgelopen zondag was het trouwens redelijk.
Op een gegeven moment kwamen we een server binnen en waren lvl 0, maar na de eerste respawn was dat alweer opgelost. Het probleem van de zondag is er dus nog wel, maar niet meer zo erg als dat het geweest is.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

quote:
Eagle Creek schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:15:
Ik zie op de EA-forums en ook elders regens aan klachten voorbij komen. Klagen over bugs, klagen over dit en dat. Ben ik nu zo blind voor dat alles, of heb ik gewoon geluk gehad?

Met enige regelmaat raken mijn knifes niet: dat is een bug die ik meemaak en vrij irritant vind.
Maar los daarvan... Ja ik ben een paar bugs tegengekomen, zoals onzichtbare muren, opeens wegvliegende missiles, snipershots die je niet kunt raken (ook onzichtbaar object, irriteert me ook nog wel ;)), en een paar kleine dingen, maar om nu te zeggen dat ik daarvoor geen BC2 meer wil spelen.

Het is naar mijn idee niet meer of minder dan bij andere spellen. Bij BF2 kon je ook in gebouwen waar je niet in kon, of auto's droppen op een carrier, of..
het merendeel van de niet te raken sniper shots zijn te wijten aan de graphics engine. Die doet dingen op afstand stukken minder gedetailleerd dan dicht bij, en meestal verdwijnen op lange afstand dus objecten. Objecten waar wel eens een sniper achter wil zitten. Mik je dan goed, beland de kogel alsnog in een krat / steen, die van dichtbij wel zichtbaar is maar op langere afstand verdwijnt.

En het auto's droppen op een carrier is later in een patch er uit gehaald, aangezien het misbruikt werd door commanders om de tegenstander vliegtuigen en heli's te onthouden.

-_-

• sjeses
quote:
BatmanHorizon schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:10:
Nieuwe Vietnam Trailer. Zo te zien een redelijke prijs ook! Alleen nog geen vaste datum...
[video]
Ik ben er niet echt mee op de hoogte, is het nu een expansion of standalone?

• KngfCnns
quote:
sjeses schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:10:
[...]

Ik ben er niet echt mee op de hoogte, is het nu een expansion of standalone?
Je hebt bfbc2 wel nodig, maar het is vooral standalone multiplayer met rush/conquest in vietnam (tijd)setting + vietnam weapons/vehicles only (je behoud wel je rank en kan hier ook gewoon verder levelen, als ik niet verkeerd lees tenminste). Het is dus in zekere zin een aparte game, net als BF1943, alleen moet je in het bezit zijn van bc2. Of hier die site van EA: http://www.battlefieldbadcompany2.com/vietnam

KngfCnns wijzigde deze reactie 21-10-2010 14:21 (3%)

• sjeses
Een mod dus, zoals je voor eerdere versies (1942, BF2) had.

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17:30

XanderDrake

Genetics is the key

Euhm, ik heb op mn PC vandaag redelijk vaak last van LOST CONNECTION TO GAME SERVER meldingen als ik me wil inloggen bij gewoon goede servers met lage ping.

Gaat dit dan over de servers die ik probeer binnen te komen of gaat dit over de master server van EA?
Hebben anderen hier last van??

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• BarryKohne
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-10 18:28
quote:
XanderDrake schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:09:
Euhm, ik heb op mn PC vandaag redelijk vaak last van LOST CONNECTION TO GAME SERVER meldingen als ik me wil inloggen bij gewoon goede servers met lage ping.

Gaat dit dan over de servers die ik probeer binnen te komen of gaat dit over de master server van EA?
Hebben anderen hier last van??
Same here, krijg het nu bij iedere server die ik maar aanklik. :?

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

• sjeses
Ik heb ook maar een Key aangeschaft (was op zoek naar iets om samen met mijn broertje te doen, dus werd 1x 2142 erbij kopen of twee keer BC2)
Ik vertrouwde de spotgoedkope prijs van G2PLAY niet helemaal dus eerst maar eentje gekocht.

Mijn god, ik had bij een legale download verwacht dat je gewoon kon downloaden, installeren en klaar. EA Download Manager, yeuh...

Ik moet weer opnieuw leren fietsen lijkt het wel. Maar het ziet er zo verdomd veel beter uit. Alleen mijn reactiesnelheid is lui geworden van de console, daar heb je meestal enigzins de tijd om op iemand te mikken. Hier niet. Ben je gezien dan ben je dood.
Alle knoppen moet ik naar zoeken en ik moet zelfs weer wennen aan een muis, nooit gedacht.

Ik hou de console wel voor de fun (daar heb ik ook een redelijk vast clubje waar ik mee kan spelen), maar op de PC wil ik wat serieuzer bezig gaan.
Zijn er nog GoTters die twee BC2 newbs in hun groepje willen? (en daarmee zeg ik niet dat we slecht zijn, mijn broertje speelt Soldat al jaren op topniveau, dus met zijn reactie zit het wel goed. We moeten er alleen effe inkomen)

voeg me anders maar toe, ik speel wel regelmatig : Napoletana

-_-

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-10 12:34

Goner

What can I do you for ?

ik krijg alleen maar 'connection to the game server has been lost' ... krijg wel een lijst met servers met goeie pings, maar zodra ik probeer te joinen is het voorbij.

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
quote:
sjeses schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:05:
Ik heb ook maar een Key aangeschaft (was op zoek naar iets om samen met mijn broertje te doen, dus werd 1x 2142 erbij kopen of twee keer BC2)
Ik vertrouwde de spotgoedkope prijs van G2PLAY niet helemaal dus eerst maar eentje gekocht.

Mijn god, ik had bij een legale download verwacht dat je gewoon kon downloaden, installeren en klaar. EA Download Manager, yeuh...

Ik moet weer opnieuw leren fietsen lijkt het wel. Maar het ziet er zo verdomd veel beter uit. Alleen mijn reactiesnelheid is lui geworden van de console, daar heb je meestal enigzins de tijd om op iemand te mikken. Hier niet. Ben je gezien dan ben je dood.
Alle knoppen moet ik naar zoeken en ik moet zelfs weer wennen aan een muis, nooit gedacht.
Het ziet er niet alleen beter uit, je hebt ook de mogelijkheid om 32 slots servers te joinen, wat voor meer chaos zorgt (moet je wel van houden). Ook bepaal jij zelf wat voor servers je joined (server browser), is er squad management, heb je een hogere/stabielere framerate, en heb je squad management/voice via skype/typen ingame etc.

Tja de muis/kb, ff wenne dan, maar met de muis ben je veel nauwkeuriger dan met je controller dat weet ik zeker.
Trouwens, hier was het gewoon downloaden van EA downloadmanager, installeren, en kon meteen beginnen.

Je kan trouwens ook even dit programma downloaden, kan je alle instellingen aanpassen voor betere performance (gewoon op DX9 zetten), en je FOV aanpassen etc (ook allemaal pc-exclusive) ;)
http://www.fileplanet.com...r's-Config-Launcher-v3.00

• sjeses
Betere performance heb ik niet nodig, ik draai alles op max met 1920x1200 en 60fps (meer kan mijn monitor niet aan)

quote:
Goner schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:06:
ik krijg alleen maar 'connection to the game server has been lost' ... krijg wel een lijst met servers met goeie pings, maar zodra ik probeer te joinen is het voorbij.
daar heb ik de laatste tijd ook last van. Even opnieuw aanslingeren lost de meeste problemen hier gelukkig op.

-_-

• peakaboo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
M2M schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:45:
[...]

daar heb ik de laatste tijd ook last van. Even opnieuw aanslingeren lost de meeste problemen hier gelukkig op.
Beste en snelste is om je netwerk adapter ff disable en enable te doen. Router resetten hoeft niet.

• dvdkiwi
Als ik alle dingen hier lees over bugjes/insignia´s en dergelijke heb ik volgens mij best geluk.
Enige wat ik tot nu toe 2x heb gehad is dat mijn C4 weigerde te ontploffen.

Kan iemand van de PS3 spelers misschien eens uitleggen hoe je precies kan strafen met een heli?
Dat krijg ik maar niet voor elkaar, vooral niet om dan mooi cirkeltjes te draaien...

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
peakaboo schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 03:36:
Beste en snelste is om je netwerk adapter ff disable en enable te doen. Router resetten hoeft niet.
Wat? Dus jij denkt dat het aan al onze computers en netwerk verbindingen ligt en niet aan EA's servers? :?

Nogal bijzonder dat een boel mensen hier spontaan last van krijgen, totaal los van elkaar, en vervolgens moeten we de oplossing bij onszelf zoeken?

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD

• sjeses
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:00:
Als ik alle dingen hier lees over bugjes/insignia´s en dergelijke heb ik volgens mij best geluk.
Enige wat ik tot nu toe 2x heb gehad is dat mijn C4 weigerde te ontploffen.

Kan iemand van de PS3 spelers misschien eens uitleggen hoe je precies kan strafen met een heli?
Dat krijg ik maar niet voor elkaar, vooral niet om dan mooi cirkeltjes te draaien...
Met de linker knuppel regel je de hoogte en het strafen. Gewoon de knuppel opzij duwen en presto.

• DAUBERMAN
  • Laatst online: 10-12-2011
Ha die Gee,

Das grappig jou hier te zien, ik knal meestal rond een uur of 10 een uurtje.

Vanavond zeker weer online!
quote:
hadiegee schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:58:
Dauberrrrr...

Dat klopt. Vanavond moeten we dan missch maar weer eens even wat gloeiend lood en verarmd uranium het net op knallen?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
peakaboo schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 03:36:
Niks aan de hand met MIJN netwerkverbinding hoor ... heb toen CoD:WaW maar weer 's opgestart en heb een hele tijd heerlijk zitten spelen. Blijft toch een hele gave game, zeker op modded servers ...

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:40
quote:
[video]
Als ik dat zie he, ooooh man wat kijk ik daar naar uit. BF:Vietnam zelf vond ik ook super.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Spaiker
Mijn clan staat in nauw contact met NFO die op zijn beurt veel met EA te maken heeft, en NFO zegt dat EA zn zaakjes toch niet helemaal op orde heeft, zoek het probleem toch niet altijd bij de klant..

• sjeses
quote:
M2M schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:51:
voeg me anders maar toe, ik speel wel regelmatig : Napoletana
Zal ik vanavond wel effe doen. We zijn alleen nog niet heel erg nuttig. Het enige waardevolle voor het team dat ik tot nu toe heb vrijgespeeld is de repair tool.

Gisteren zaten we in een Conquest server (met hele gezellige mods, die iets te snel mijn broertje geband hadden, maar ook weer snel opgelost) die langzaamaan leegliep. Uiteindelijk hebben we met 2 tegen 2 iets van twee uur erover gedaan om de ronde af te maken. Qua ticks hebben we verloren, maar met een K/D van ruim 8 en 6 voor ons vond ik het wel knap dat ze zo lang bleven.
In de twee uur dat we met de APC's rondreden heb ik maar één keer een engineer gezien. Silly medics.

Is het op de PC ook mogelijk om eerst een squad aan te maken en dan pas een server te joinen? We hadden na een poging of 8 pas een server waar we allebei aan dezelfde kant konden komen.
Vaak was er onbalans of de server net vol voordat hij kon joinen.

quote:
sjeses schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:36:
[...]

Zal ik vanavond wel effe doen. We zijn alleen nog niet heel erg nuttig. Het enige waardevolle voor het team dat ik tot nu toe heb vrijgespeeld is de repair tool.

Gisteren zaten we in een Conquest server (met hele gezellige mods, die iets te snel mijn broertje geband hadden, maar ook weer snel opgelost) die langzaamaan leegliep. Uiteindelijk hebben we met 2 tegen 2 iets van twee uur erover gedaan om de ronde af te maken. Qua ticks hebben we verloren, maar met een K/D van ruim 8 en 6 voor ons vond ik het wel knap dat ze zo lang bleven.
In de twee uur dat we met de APC's rondreden heb ik maar één keer een engineer gezien. Silly medics.

Is het op de PC ook mogelijk om eerst een squad aan te maken en dan pas een server te joinen? We hadden na een poging of 8 pas een server waar we allebei aan dezelfde kant konden komen.
Vaak was er onbalans of de server net vol voordat hij kon joinen.
als het mogelijk is worden buddy's automagisch in squads gestopt. Let wel, als het mogelijk is. Join je een server waar een buddy speelt, en zijn squad heeft nog een plekje vrij, wordt je daar in geplaatst.

Verder is het vrijspelen van unlocks een vrij rappe zaak. Het is wel aan te raden om kitjes van anderen op te picken. De kans is groot dat die wel alle unlocks al heeft, zo dat je wat meer punten binnen kunt tikken. Een medic met revive mogelijkheid (+80 op squadgenoot) of plijsterdoosjes (oplopend tot +200 per bijna dode squadgenoot) werken heel erg goed om snel flink veel punten binnen te schoppen.

C4 op MCOMs en mijnen rond MCOM's ook trouwens, maar niet iedereen is daar zo'n fan van.

-_-

• sjeses
quote:
M2M schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:40:
[...]
Verder is het vrijspelen van unlocks een vrij rappe zaak. Het is wel aan te raden om kitjes van anderen op te picken. De kans is groot dat die wel alle unlocks al heeft, zo dat je wat meer punten binnen kunt tikken. Een medic met revive mogelijkheid (+80 op squadgenoot) of plijsterdoosjes (oplopend tot +200 per bijna dode squadgenoot) werken heel erg goed om snel flink veel punten binnen te schoppen.

C4 op MCOMs en mijnen rond MCOM's ook trouwens, maar niet iedereen is daar zo'n fan van.
Dat doe ik dan ook vaak, ik had alleen nog niet gemerkt dat ik dan ook de medkit kon gebruiken. Ik moet ook nog een beetje wennen aan het tempo. Op de PS3 krijg je wat meer tijd voor knife kills en revives enzo. Op de PC heeft iedereen in minder dan geen tijd de crosshairs tussen je ogen. Bovendien spelen veel mensen met een TV en horen niet goed waar ik vandaan kom.

C4 en mijnen op MCOM's zijn voor mij een uiterste redmiddel. Ik kan er ook vaak niet tegen als mensen daar meteen mee beginnen. Geef de defenders ook een beetje kans. Bovendien is het veel leuker en effectiever om het als verdedigingsmechanisme te gebruiken.
1 plakje C4 er op, en wachten tot iemand disarmt...

quote:
sjeses schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:57:
[...]

Dat doe ik dan ook vaak, ik had alleen nog niet gemerkt dat ik dan ook de medkit kon gebruiken. Ik moet ook nog een beetje wennen aan het tempo. Op de PS3 krijg je wat meer tijd voor knife kills en revives enzo. Op de PC heeft iedereen in minder dan geen tijd de crosshairs tussen je ogen. Bovendien spelen veel mensen met een TV en horen niet goed waar ik vandaan kom.

C4 en mijnen op MCOM's zijn voor mij een uiterste redmiddel. Ik kan er ook vaak niet tegen als mensen daar meteen mee beginnen. Geef de defenders ook een beetje kans. Bovendien is het veel leuker en effectiever om het als verdedigingsmechanisme te gebruiken.
1 plakje C4 er op, en wachten tot iemand disarmt...
ja en dan -100 punten in ontvangst nemen voor schade aan een vriendelijke MCOM ;)... Mijnen kun je het beste gewoon tactisch neerleggen. In de meeste rush mappen waar ik als verdediger spawn, spawn ik minstens eens per setje MCOM's om mijnen neer te leggen. Het kost je nog geen 30 seconden om die dingen neer te gooien, maar het kan veel punten opleveren. En je team redden omdat de tank uitgeschakeld is.

En je kunt er dus gewoon 6 neerleggen. Het is niet zo dat ze na verloop van tijd verdwijnen. Dus zelfs als je naar het volgende setje MCOM's terug moet trekken, zijn ze vaak nog steeds actief. En meestal zelfs het actiefst, aangezien de tegenstander niet verwacht dat er nog wat cadootjes achtergelaten zijn.

Opgeblazen mijnen laten kuilen achter, leg er dan een nieuwe mijn in. Er zijn veel tankbestuurders die dat niet verwachten, en denken dat de mijn dan al opgeblazen is. En ben jij weer een kleine 200 punten rijker.

-_-

• Spaiker
Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt :) hij spreekt vanuit attackers standpunt, dus krijgt hij sowieso +50 als hij op detonate drukt.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
M2M schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:27:
spawn ik minstens eens per setje MCOM's om mijnen neer te leggen.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij moet je blijven spawnen als engi MET mijnen, anders verdwijnen je eerder gelegde mijnen ...

• Rogierh
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01-09 13:53
I <3 mijnen! (846 kills inmiddes) Met starten van de map direct 6 mijnen droppen op strategische plekken (dus niet midden op de weg) en gedurende het potje je teammates horen zeggen "Tank op rechts!..... Oh laat maar!" >:)

• sjeses
quote:
Goner schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:50:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij moet je blijven spawnen als engi MET mijnen, anders verdwijnen je eerder gelegde mijnen ...
Dat heb ik eerder nog niet opgemerkt, is wel iets om op te letten als ik ze weer vrijspeel
quote:
Spaiker schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:46:
Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt :) hij spreekt vanuit attackers standpunt, dus krijgt hij sowieso +50 als hij op detonate drukt.
Klopt

sjeses wijzigde deze reactie 22-10-2010 14:27 (14%)

quote:
volgens mij niet. Mijn mijnen blijven eigenlijk altijd liggen. Maar ik zal het vanavond eens testen ;)

Het is wel zo dat je maar een maximum van 6 mijnen neer kunt leggen.

-_-

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
sjeses schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:59:
[...]Ik heb ergens een quote gelezen (weet niet meer waar precies, op het officiele forum) van dat een beheerder van bfbcs liet merken dat ze niet echt van plan zijn het te fixen.
ik heb ook op niet zondagen BFBC2 geprobeerd, maar ik blijf lvl-0
dit is werkelijk de laatste keer dat ik een E :r A game heb gekocht, ik vond E :r A al waardeloos, maar dit bevestigd het nog eens. Ik keek erg uit naar die vietnam patch, maar dat gaat 'm niet worden.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• sjeses
quote:
M2M schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:04:
[...]
volgens mij niet. Mijn mijnen blijven eigenlijk altijd liggen. Maar ik zal het vanavond eens testen ;)

Het is wel zo dat je maar een maximum van 6 mijnen neer kunt leggen.
Ik had mijn antwoorden bij de verkeerde quote gezet. Gister een beetje laat geworden :P
Is nu gefixt

Edit:
Even tussendoor. De leaderboards vanuit de startpost worden niet meer gehost, klopt dat?

sjeses wijzigde deze reactie 22-10-2010 14:55 (11%)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
sjeses schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:02:
Dat heb ik eerder nog niet opgemerkt, is wel iets om op te letten als ik ze weer vrijspeel
Zal er zelf ook nog eens goed op letten ... heb wat zitten Googelen en de meeste info zegt dat de (max. 6) mijnen inderdaad zouden blijven liggen, ook na wisselen van kit. Vreemd, ik dacht toch echt dat ze verdwenen ...

quote:
Goner schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:10:
[...]
Zal er zelf ook nog eens goed op letten ... heb wat zitten Googelen en de meeste info zegt dat de (max. 6) mijnen inderdaad zouden blijven liggen, ook na wisselen van kit. Vreemd, ik dacht toch echt dat ze verdwenen ...
het is wel zo dat elk klein explosiefje de mijnen opblaast. Mortar strikes, granaten, raketten en verdwaalde kogels (wel iets meer van nodig) zijn voldoende. En leg je ze dicht genoeg na elkaar (dus zonder sprint bij elke mogelijkheid een nieuwe mijn neerleggen) gaan ze allemaal achter elkaar af.

-_-

• Kaap
Is er al meer nieuws over nieuwe DLC :? Ik ben de huidige maps nu echt al aardig beu aan het raken >:)

• sjeses
quote:
M2M schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:13:
[...]
het is wel zo dat elk klein explosiefje de mijnen opblaast. Mortar strikes, granaten, raketten en verdwaalde kogels (wel iets meer van nodig) zijn voldoende. En leg je ze dicht genoeg na elkaar (dus zonder sprint bij elke mogelijkheid een nieuwe mijn neerleggen) gaan ze allemaal achter elkaar af.
Daar breng je me op een idee. De langste kettingreactie met explosieven maken :P
Ben benieuwd hoe snel de laatste ontploft nadat de eerste is afgegaan.

Zo dus:
YouTube: Battlefield Bad Company 2 Mines Chain Reaction

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

AAAAAAArrrghhh

Ik heb hulp nodig. Ik mis nog 1 (één) pin en dat is de 3 vehikel kills (roadkills). Ik word er gestoord van, ik mis blijkbaar echt de strategieën om die laaatste pin te halen.

Wie kan me helpen met wat tips :) ?
quote:
himlims_ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:25:
ik heb ook op niet zondagen BFBC2 geprobeerd, maar ik blijf lvl-0
Man, als mij dit zou overkomen dan zou ik ook nogal pissed zijn :| Al dat werk...
Moet je ook alle wapens weer unlocken??

• Spaiker
Een deal, je mag mij 3x overhoop rijden als ik je 6x mag neerrepairen :') ;)

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:10

Compizfox

I use Arch, btw

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
Spaiker schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:04:
Een deal, je mag mij 3x overhoop rijden als ik je 6x mag neerrepairen :') ;)
Ik ben anti statpadden, maar ik zou het bijna doen ;)
quote:
Nou nou. Eindelijk kunnen we All Weapons Brons halen?

• peakaboo
  • Niet online
quote:
XanderDrake schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:01:
[...]

Wat? Dus jij denkt dat het aan al onze computers en netwerk verbindingen ligt en niet aan EA's servers? :?

Nogal bijzonder dat een boel mensen hier spontaan last van krijgen, totaal los van elkaar, en vervolgens moeten we de oplossing bij onszelf zoeken?
Dude, just trying to help. Als je het niet gelooft kijk je toch lekker weg :). Gisteravond hebben veel van mijn clanmates problemen gehad met verbinden naar onze eigen game server. Na de adapter reset werkte het weer. Raar maar waar.

• peakaboo
  • Niet online
quote:
Goner schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:06:
[...]
Niks aan de hand met MIJN netwerkverbinding hoor ... heb toen CoD:WaW maar weer 's opgestart en heb een hele tijd heerlijk zitten spelen. Blijft toch een hele gave game, zeker op modded servers ...
:z jij snapt het niet

• sjeses
Ik dacht even de veteran status te regelen. Helaas heb ik de PC versie gelinkt aan een ander EA account dan mijn PS3 versie. Met EA gechat om het over te zetten naar mijn andere account, maar nu kan ik niet eens meer inloggen in de game.
Ik krijg de melding dat de spelersnaam al in gebruik is?

WTF

Ik moest maar een tijd wachten van ze. Leuk...

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
[video]
Cool en thx! Die gaat er zeker komen bij mij. :9

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Inderdaad, ik snap er geen bal van, jij wel ?? Waarom helpt disablen van onze netwerkverbindingen als opeens een aantal mensen hier (en niet alleen hier vermoedelijk) problemen hebben met BF:BC2 servers ?? Want inderdaad, het hielp, dus bedankt. Maar wat was er aan de hand ?

quote:
Goner schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:45:
[...]
Inderdaad, ik snap er geen bal van, jij wel ?? Waarom helpt disablen van onze netwerkverbindingen als opeens een aantal mensen hier (en niet alleen hier vermoedelijk) problemen hebben met BF:BC2 servers ?? Want inderdaad, het hielp, dus bedankt. Maar wat was er aan de hand ?
het zou kunnen liggen aan de brakke implementatie van UPNP bijvoorbeeld. Maar bij mij is een restart van de game eigenlijk al voldoende.

-_-

• peakaboo
  • Niet online
quote:
Goner schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:45:
[...]
Ik kon vanavond ook niet meteen een server joinen na eerste keer inloggen. Game gesloten, opnieuw gestart, ingelogd en toen kon ik wel servers joinen. Ook zoiets vaags, maar meestal is 1 restart van je game voldoende.

Ik weet het niet zeker, maar wij vermoeden dat het te maken heeft met windows 7 en het aantal sessions die open staan, op een gegeven moment raken die vol.

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
OK, ok, ik draai op vista dus daar ligt het niet aan.

Kan niemand me helpen met mn roadkill pin :-( ?

Ook verbindingsproblemen horen eigenlijk in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic ;)
Het heet niet voor niets het problementopic! ;)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Wilde ik ff verder met de singleplayer, knalt ie me eruit naar mn desktop tijdens het laden :{ Ik en singleplayer, het mag gewoon niet ofzo :|

• skullsplitter
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-08 19:28

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Nu mis je er ook weer niet zoveel aan, maar het is wel storend idd.

www.avpnews.com

• Cartman!
  • Niet online
Wat een frustratie, weer de hele dag kom ik op servers in een loser team, speel je met allemaal ranks rond de 10/15 en n paar hogere tegen allemaal 40+ ranked, dat merk je keihard. Andere server, zelfde verhaal. Uur later proberen, zelde verhaal. Je krijgt die noobs niet aan hun verstand dat t spel gaat om winnen van de pot ipv. in een hoekje zitten aan je K/D-ratio werken :(

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

JEEUUJJ *O*

Het is me gelukt! Ik heb al mn pins, nu ik ook mn '3 Roadkill' pin binnen heb! Heerlijk ineens 15000 XP erbij >:)

Uiteindelijk is mijn tip: ga opzoek naar een Conquest server waar de ticker (dus de hoeveelheid reinforcements) mega hoog is. Dan heb je gewoon heel veel tijd om mensen aan te rijden, en krijg je meer kansen.

Tweede tip: rij helemaal naar de heuvelachtige randen van de map. Bij Atica Harbour bijvoorbeeld, zitten bij de US Base altijd mega veel snipers. Als je omrijd dan merken ze je niet en kan je ze platwalsen terwijl ze stil zitten.
Succes Garanteed _O-

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

Nu kan ik trots mn stats showen ;)

http://bfbcs.com/stats_pc/Knijn

• ambi
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12:37

ambi

IGN: EvulKlowne

Heb de M16A2 ns opgepikt, wat een errug lekker assault wapen :9

Steam/uPlay: EvulKlowne

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19-10 08:37
quote:
Je hebt nog geen kills met C4!!!! Hoe, waarom, omg, zxwjegwe!.
C4 is zo leuk om mee te spelen, ik dwing je nu bijna om c4 te gaan gebruiken!

ps. tja dit krijg je als je je stats showt ;)

• Kohaku
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-06-2014
quote:
ambi schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:23:
Heb de M16A2 ns opgepikt, wat een errug lekker assault wapen :9
Zet er de scope 4x op en je kunt ook aardig snipen met dat ding. Voor mij persoonlijk het fijnste wapen in deze game.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tommie2006-2749/hero/789223

• Cartman!
  • Niet online
Net careful guidance achievement gehaald, nog 1 friendlist knife nodig en dan heb ik alle achievements, jeej :)

• JT888
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11-09 15:37
Zijn de servers down ofzo ? Ik kan er geen 1 vinden echt vaag het is nog geen eens dinsdag ...

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22-09 18:43
Met welke specialisation kun je trouwens mitrailleur vuren met de UAV?

• Spaiker
ALT W dacht ik, staan 3 kogels bij zo'n tandwiel.

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
walletje-w schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:06:
Je hebt nog geen kills met C4!!!!
ps. tja dit krijg je als je je stats showt ;)
:P

Nee, C4 laat ik meer aan andere over. Ik ben een redelijk 'gebalanceerde' speler, maar ik ben toch meer medic speel, waar ik c4 niet kan equippen. Als Sniper ben ik toch meer bezig met de mortarstrike. Dus ja :)
Opzich kan ik het wel leren. In het begin dacht ik dat ik ook nooit fatsoenlijk als sniper kon spelen. Dat viel ook reuze mee!

• michnov
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18-10 15:50
Kan je mij ook aan die lijst toevoegen voor Xbox 360 players?
GoT name: michnov
XBL: MichnovNL
Soldier name: MichnovNL

• KillerZero86
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-10 23:17
Aargh! Gister eindelijk met de VSS Snaiperska Special de bronze star gehaald, daardoor heb ik ze nu allemaal, maar toch krijg ik die insigna niet! Baggervervelend. Nja, dan maar voor de 500 Shotgun kills.

Edit: Oeps, kom dr net achter dat ik ook nog de SVU Snyperska Short moet.. 8)7 :F

KillerZero86 wijzigde deze reactie 24-10-2010 12:39 (17%)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
JT888 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:49:
Zijn de servers down ofzo ? Ik kan er geen 1 vinden echt vaag het is nog geen eens dinsdag ...
Wat krijg je ? Connection Lost ?? Zie dan problemen-topic ...

• dvdkiwi
Ik heb altijd de aim-assist aan staan in singleplayers, ben echt een nachtmerrie wat aimen betreft...
vooral online heb ik problemen met mikken dus.
En welk wapen heb ik als eerst op platinum?
Juist, de 870MCS shotgun :P
En dat nog wel met 12 gauge slugs > klein crosshair.

• sjeses
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:37:
Ik heb altijd de aim-assist aan staan in singleplayers, ben echt een nachtmerrie wat aimen betreft...
vooral online heb ik problemen met mikken dus.
En welk wapen heb ik als eerst op platinum?
Juist, de 870MCS shotgun :P
En dat nog wel met 12 gauge slugs > klein crosshair.
De oplossing zou dus zijn om aim assist uit te zetten. Oefening baart kunst (en kinderen).

Nu ik ook op de PC ben gaan spelen moet ik zeggen dat het spel daar heel anders speelt. Ik speel op de PS3 voornamelijk hardcore squad rush, en daar was het niveau van de tegenstanders vrijwel gelijk aan de andere spelvarianten.
Op de PC is dat wel anders (of in elk geval op de servers waar ik gespeeld heb tot nu toe), Ik word kei en keihard afgemaakt. Het tempo ligt op de PC sowieso hoger, een tweede kans krijg je niet, maar zonder magnum ammo of een andere perk ben je gewoon nergens.

Ook merk ik dat op de PC vrijwel geen gebruik word gemaakt van headsets, ik moet de eerste nog tegenkomen die niet alleen maar achtergrondkabaal over VOIP stuurt.

Voorlopig hou ik het wel bij hardcore conquest en rush, daar doe ik het al bijna net zo goed als ik op de console deed, ook al is dat nu zonder handige perks.

De non-hardcore modus kan ik nog steeds niet mee overweg, ik zit altijd in het team dat niet spot en het kost veel te veel kogels om iemand om te leggen.

• Airdack
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-10 10:58
Ik moest ook heel erg wennen aan de gameplay van BC2 hoor (op de PC), maar ik heb nu door hoe het werkt en ik heb ook steeds vaker het gevoel nuttig bezig te zijn. Daarbij is mn K/D ratio langzaam opgeklommen van 0.5 naar 1.07 dus daar hoor je me ook niet meer over klagen :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Heh, mijn K/D is maar zelden boven de 1. Ik richt me over het algemeen op het aanvallen van de vlaggen, wat je nog al eens tot doelwit maakt, en het uitschakelen van tanks. Als ik regulier assault of sniper speel, komt die ratio wel omhoog... maar dat is natuurlijk lang niet zo leuk :P

• sjeses
Ik probeer wat meer te kijken naar de score per minute dan de k/d. Ik zit op de PS3 op 1.29 maar dat klimt niet zo hard meer na 10.000.
Op de PC streef ik naar een k/d van ongeveer twee, maar tot het zover is neem ik genoegen met een SPM van rond de 200. Dat gaat alleen nog niet zo goed zonder meewerkende squadmates (behalve mijn broertje dan, maar met vier kun je meer uitrichten dan met twee).

Wat mij vooral opvalt is dat op de PC juist minder wordt samengewerkt. Het teamgevoel was bij mij op de PS3 een stuk beter.

• MicScott
  • Laatst online: 11-06 21:40

MicScott

.Grey.

Is het mogelijk om die irritante glow weg te halen als je door een sniper scope kijkt? Het is zwaar irritant dat de helft van de tijd dat ik iemand ver weg zie lopen en ik inzoom, ik hem opeens niet meer kan zien!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• sjeses
quote:
MicScott schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:15:
Is het mogelijk om die irritante glow weg te halen als je door een sniper scope kijkt? Het is zwaar irritant dat de helft van de tijd dat ik iemand ver weg zie lopen en ik inzoom, ik hem opeens niet meer kan zien!
Dat wil ik ook wel eens weten. Vooral de white-out in de sneeuw levels is super irritant

• harmageddon
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:33
quote:
sjeses schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:27:
[...]
Ook merk ik dat op de PC vrijwel geen gebruik word gemaakt van headsets, ik moet de eerste nog tegenkomen die niet alleen maar achtergrondkabaal over VOIP stuurt.
In mijn 235 uur BC2 ben ik het 1x tegengekomen.

DeepRadio The best in house&dance!

quote:
harmageddon schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:20:
[...]

In mijn 235 uur BC2 ben ik het 1x tegengekomen.
op de pc is het gewoon gemakkelijker om met een select clubje mensen teamspeak of alternatief te gebruiken.

-_-

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
M2M schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:22:
[...]

op de pc is het gewoon gemakkelijker om met een select clubje mensen teamspeak of alternatief te gebruiken.
Inderdaad... zat vaak teamspeak gebruikt bij BC2. Ik heb nog geen ingame VoIP systeem gevonden dat beter is (qua kwaliteit en latency) dan ts3.

• Kaap
quote:
sjeses schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:07:
Wat mij vooral opvalt is dat op de PC juist minder wordt samengewerkt. Het teamgevoel was bij mij op de PS3 een stuk beter.
In ruil daarvoor heb je op console weer lui die op je homebase liggen te campen. Op PC servers heb je admins...

• dvdkiwi
Wat is campen?
Als ik op mijn homebase met een tank met high power optics de vijand bestook is dat campen?
Als ik zit te snipen vanuit mijn homebase is dat campen?
Optics Spec en sniper wapens zijn juist gemaakt om op lange afstand te werken.
De lijn is volgens mij heel dun, waardoor je soms om verkeerde redenen weggsetuurd wordt.
Iemand die vlakbij de tegenstander stil in een hoekje/bosje zit is ook campen, maar omdat ie niet in z'n homebase zit wordt dat wel getolereerd?
(correct me if I'm wrong, speel zelf PS3, gelukkig zonder admins)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 25-10-2010 13:39 (17%)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True