[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.692 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20
Zo moeilijk is het niet hoor alle wapens/gadgets op goud, platina is een ander verhaal..

Ik ben ook pas level 37

[ Voor 3% gewijzigd door Jovas op 17-10-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Je hebt 50.000+ kills nodig voor alles op platinum te krijgen :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16:20
Ik heb ook niet alles op platina hahaha,wel op goud en sommige op platina. Ik ben gewoon trots, daarom pronk ik hier lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik speel voor de lol, stats zijn leuk maar zeker niet heiligmakend IMO.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Sandyman538 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:11:
[...]

Als ik zulke dingen lees dan ben ik toch blij dat ik op de console speel. Wat een onzin dat je voor zulke dingen gekicked wordt. Al die stomme regeltjes die jullie hebben op de PC, worden jullie daar zelf niet flauw van? Afhankelijk van hoe de pet van een admin op een server staat wordt je om willekeurige redenen gekicked. Hierboven werd zelfs opgemerkt dat ze liever niet zien dat je cover weg schiet met een RPG, maar met de assault class, dus.... wat een onzin.
Die twee keer dat ik gekicked bent in die 618 potjes (189 uur) die ik gespeeld heb, heb ik er wel voor over _O_.

Zeker als ik van al de lag en connection problemen lees op de consoles. Je wordt gewoon in een server gegooid en jij kan niet eens kiezen welke? Dan maar wat meer regels die vaak de gameplay ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Net weer een geniale ronde gedaan op Arica Harbor (Rush). Met de sniper in één ronde acht marksman headshots gemaakt en uiteindelijk 15/5 ratio gehaald. Sinds ik met sniper speel zijn mijn scores echt ontzettend hard omhoog gegaan (accuracy, K/D, punten per minuut). Het snipen zit me echt in het bloed :P

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Die keren dat ik gekicked ben is door mn clanmaten die wat lol wilden maken, dan maar wat teruglollen en temporary bans uitdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01
Macros4 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:14:
Ik heb ook niet alles op platina hahaha,wel op goud en sommige op platina. Ik ben gewoon trots, daarom pronk ik hier lol ;)
nog 200 en een beetje kills en ik heb de assault klasse op platinum [/pronk mode]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

frankknopers schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:17:
Net weer een geniale ronde gedaan op Arica Harbor (Rush). Met de sniper in één ronde acht marksman headshots gemaakt en uiteindelijk 15/5 ratio gehaald. Sinds ik met sniper speel zijn mijn scores echt ontzettend hard omhoog gegaan (accuracy, K/D, punten per minuut). Het snipen zit me echt in het bloed :P
Niet om het een of het ander, maar 15/5 is gewoon een score van 3/1, wat als sniper weer niet übermoeilijk is. Met nog een rondje gespeeld waarin ik door me goed te verstoppen en elke 5 kills (inmiddels 70% headshots) te verplaatsen naar een nieuwe spot en daar weer gaan zitten scannen. Toen ik weg moest stond de teller op 31/2, maar omdat ik zelf weg ging ben ik volgens mij mijn niet afzienlijke lijst met pins kwijt :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
frankknopers schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:17:
Meh, vanavond nog een potje 23-0 gehad met sniper. Helft waren long range headshots, andere helft waren assault style kills. Ik haat stilzitten :+

Overigens vanavond wat liggen spelen met verschillende audio settings. Home cinema, War Tapes en headphones... Home cinema gaf rare geluiden weer, MG3 die 100m verderop stond klonk alsof ie naast me stond :? en headphones vond ik weinig diepte geven. Laat hem lekker op war tapes staan, geeft voor mij het beste geluid weer.

[ Voor 22% gewijzigd door peakaboo op 18-10-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

skullsplitter schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:58:
[...]

Niet om het een of het ander, maar 15/5 is gewoon een score van 3/1, wat als sniper weer niet übermoeilijk is. Met nog een rondje gespeeld waarin ik door me goed te verstoppen en elke 5 kills (inmiddels 70% headshots) te verplaatsen naar een nieuwe spot en daar weer gaan zitten scannen. Toen ik weg moest stond de teller op 31/2, maar omdat ik zelf weg ging ben ik volgens mij mijn niet afzienlijke lijst met pins kwijt :')
Het gaat ook niet om die 15/5 (zeker niet bijzonder), maar om de marksman headshots. Nog even oefenen en dan schiet ik nog meer headshots. Mijn sniper accuracy ligt momenteel tussen de 40 en 50% met uitschieters naar 60%.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17

Patriot

Fulltime #whatpulsert

[...]

Niet om het een of het ander, maar 15/5 is gewoon een score van 3/1
Natuurlijk niet.. totaal aantal kills is ook wel belangrijk. Een 3/1 is veel makkelijker te halen dan een 15/5. Ik zeg niet dat dat erg moeilijk is als sniper zijnde, maar je kunt niet zomaar zo terugrekenen en zeggen dat het hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

3/1 haal je alleen als je na 3 kills neergeschoten wordt en je daarna verstopt. Maar het is wel meteen je kd. Is ook het verneukeratieve van dat systeem: doe je je best om er 16 om te leggen met 2 sterfgevallen, wordt je een 3e keer gepakt en is je score naar de kloten.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik deze moet halen op de PC?http://www.bfbc2wiki.com/wiki/File:Distinguished_Weapon_Knowledge.png
Distinguished Weapon Knowledge:Get all weapon bronze stars

Ik heb al mijn wapens nu op bronze maar ik heb hem nog steeds niet, ik dus even op google rond zoeken blijk je ook de specact wapens te moeten.Maar deze wapens zijn er niet op de PC, iemand een idee hoe ik toch die Insignia kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zat dus gister een potje Rush te spelen met een sniper, en voordat ik het wist was het potje voorbij en stond ik 16-1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:05:
[...]

Ik zat dus gister een potje Rush te spelen met een sniper, en voordat ik het wist was het potje voorbij en stond ik 16-1 ;)
Met 32/2 zit ik dus op een nagenoeg zelfde score qua KD. En dat voelt dan weer vreemd :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:03:
Weet iemand hoe ik deze moet halen op de PC?http://www.bfbc2wiki.com/wiki/File:Distinguished_Weapon_Knowledge.png
Distinguished Weapon Knowledge:Get all weapon bronze stars

Ik heb al mijn wapens nu op bronze maar ik heb hem nog steeds niet, ik dus even op google rond zoeken blijk je ook de specact wapens te moeten.Maar deze wapens zijn er niet op de PC, iemand een idee hoe ik toch die Insignia kan halen?
Anders lees je het topic even door, er is meermalen de reden genoemd :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jammer dat gepronk met hoge K/D-ratio's als sniper. Het spel draait om t winnen van de team-objective, niet om je eigen ratio's imo. Het is gaaf als je beide kunt combineren maar ik moet nog steeds goede snipers tegenkomen die het potje maken (ik zeg bewust sniper en niet recon, ik heb wel n hoop goede recons gezien!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

En toch kan een sniper/recon verdomd effectief zijn door te spotten, vijanden bij teammates weg te schieten en dus dekking te geven voor je squad. Alleen heb je soms de botte pech dat je team geen reet doet en nauwelijks objectives pakt maar gewoon ieder voor zich bezig zijn, en als sniper ben je nu eenmaal niet de meest efficiente base-capper.

Then again, negen van de tien keer speel ik gemixt: sniper in een hoekje als de basis veilig is, en anders basis terug innemen en de volgende plek aanwijzen en schoonvegen op afstand.

En ja, het voelt nu eenmaal lekker als ie iemand uit een AA schiet op 300+ meter afstand terwijl die basis over wordt genomen en je team-heli onder vuur ligt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
skullsplitter schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:52:
En toch kan een sniper/recon verdomd effectief zijn door te spotten, vijanden bij teammates weg te schieten en dus dekking te geven voor je squad. Alleen heb je soms de botte pech dat je team geen reet doet en nauwelijks objectives pakt maar gewoon ieder voor zich bezig zijn, en als sniper ben je nu eenmaal niet de meest efficiente base-capper.

Then again, negen van de tien keer speel ik gemixt: sniper in een hoekje als de basis veilig is, en anders basis terug innemen en de volgende plek aanwijzen en schoonvegen op afstand.

En ja, het voelt nu eenmaal lekker als ie iemand uit een AA schiet op 300+ meter afstand terwijl die basis over wordt genomen en je team-heli onder vuur ligt.
nee, dat is lame. Stilzittende targets raken. Ga duckhunt spelen!

Serieus, ik ga niet nog een keer ranten over de nutteloosheid van snipers. Zie vorige pagina's voor mijn mening daarover.

Trouwens, het voelt lekker om een sniper van achteren te benaderen, twee tracer darts in zijn hoofd te stoppen, en als ie iets doorheeft en zich omdraait, een mes in zijn gezicht te zetten. En zo hoort het.

8)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
M2M schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:00:
[...]

Serieus, ik ga niet nog een keer ranten over de nutteloosheid van snipers. Zie vorige pagina's voor mijn mening daarover.

Trouwens, het voelt lekker om een sniper van achteren te benaderen, twee tracer darts in zijn hoofd te stoppen, en als ie iets doorheeft en zich omdraait, een mes in zijn gezicht te zetten. En zo hoort het.

8)
Amen :>

Gisteren een heerlijke pot gespeeld, uiteindelijk 34.000 punten met 63/12 op Arica Harbor als defender. Bij de laatste MCOM's gewonnen. Toch moeilijk om met 4 man te proberen om 10 man tegen te houden met 100 tickets. De rest deed namelijk niet erg veel, gemiddeld 10 kills en verder weinig actie.

Snipers zijn vooral handig omdat ze die Motion Mines hebben, anders mogen ze van mij wegblijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
frankknopers schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 01:16:
[...]

Het gaat ook niet om die 15/5 (zeker niet bijzonder), maar om de marksman headshots. Nog even oefenen en dan schiet ik nog meer headshots. Mijn sniper accuracy ligt momenteel tussen de 40 en 50% met uitschieters naar 60%.
Wat voor sniper rifle gebruik jij het meest dan? Er zit nogal een verschil in wat sniper rifle wordt gebruikt mtb headshots. Bij de GOL bijvoorbeeld heb ik 5700 kills waarvan er 4100 headshots zijn (altijd aimen op de head!). Bij de SVU ligt de ratio een stuk lager, 800 kills waarvan 400 headshots.

Marksman headshots ratio moet hoog zijn als je de meeste sniper vs sniper gevechten wilt winnen :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
M2M jij deelt mijn mening volledig!
Ik snipe enkel als er ik 4x door dezelfde ben afgemaakt en mijn team doet er niets aan. Maar dan dan is de kans dat ik hem ga besluiten nog groter dan dat ik terugsnipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

[...]

Bewegende targets headshotten is zo mogelijk nog bevredigender. Dit is tenslotte BF, geen Quake 3 - CoD :') Tactiek, mensen, tactiek. Je merkt snel genoeg wanneer snipers opgespoord en nagejaagd worden, dus moet je je tactiek aanpassen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Sharpp schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:56:
[...]

Wat voor sniper rifle gebruik jij het meest dan? Er zit nogal een verschil in wat sniper rifle wordt gebruikt mtb headshots. Bij de GOL bijvoorbeeld heb ik 5700 kills waarvan er 4100 headshots zijn (altijd aimen op de head!). Bij de SVU ligt de ratio een stuk lager, 800 kills waarvan 400 headshots.

Marksman headshots ratio moet hoog zijn als je de meeste sniper vs sniper gevechten wilt winnen :P
Juist NET iets boven het hoofd mikken, en afstanden goed schatten.

Aan de andere kant: ik geil op een beetje goed bezette servers, en dan als Engineer/Medic met een USAS12 rondrennen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

[...]

Als sniper zoek ik natuurlijk stil zittende doelwitten, maar terloops pak ik ook voldoende lopende en rennende poppetjes aan. Op een gegeven moment heb je het juiste gevoel te pakken en kun je de afstand, de loop snelheid van de tegenstander en de lag zo timen dat je hem toch neer kunt leggen met één goed schot.

Daarnaast is een goede sniper ook zeer effectief in het ondersteunen van de assault en medic spelers aan het front. Zo kan een goede snipers van afstand ondersteuning geven door campers van de tegenstanders neer te schieten en zo linies te doorbreken. Ik heb al genoeg savior kills en defensive kills gemaakt met de sniper. En in rush modus is snipen ook zeer effectief om de basis te verdedigen. Als de vijand een bom geplaatst heeft gaat ie meestal ergens dekking zoeken om vijanden neer te knallen die de bom willen uitschakelen. Als je dan als sniper op honderd meter afstand een goed overzicht op de MCOM hebt kun je die vijand zo weg knallen en kan je team veilig de bom onschadelijk maken.

Zoals altijd geld met snipers net als met alle andere classes dat teveel even slecht is als te weinig. Je hebt gewoon een goede mix nodig van spelers.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:53
Dus stilzittende snipers laat jij ook gewoon zitten? :P

Frankknopers heeft gelijk imo, recons kunnen heel nuttig zijn.
Helaas kiezen (te) veel mensen tegenwoordig voor recon waardoor ze in overvloed aanwezig zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 18-10-2010 13:33 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:02

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik denk dat hij bedoelt "Stilzittend targets raken" oftewel targets raken terwijl JIJ stilzit. Typo wss :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
frankknopers schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:22:
[...]

Zoals altijd geldT met snipers net als met alle andere classes dat teveel even slecht is als te weinig. Je hebt gewoon een goede mix nodig van spelers.
Ja, maar dan in de verhouding van max. 2 snipers op een team van 16 man als t even kan. Dat snipers goed kunnen spotten is waar, maar dat argument valt weg omdat _elke_ class goed kan spotten. Recons die zich aan het front bevinden: prima! Maar dat gelul om 3 spawnpunten terug te blijven hangen dat haat ik echt. Dat is moedwillig gewoon je squadgenoten naaien :{

Een hoop spelers hebben gewoon niet door dat de insteek van het spel is dat je als team wint ipv. individueel. Ik kick meer op een win/lose-ratio dan k/d-ratio zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
skullsplitter schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

Juist NET iets boven het hoofd mikken, en afstanden goed schatten.
Klopt. ;)

En ik vind een mooie kill/actie net zo bevredigend dan een hoge k/d ratio.

[ Voor 15% gewijzigd door Sharpp op 18-10-2010 14:25 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Sharpp schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:21:
[...]

Klopt. ;)

En ik vind een mooie kill/actie net zo bevredigend dan een hoge k/d ratio.
Vooral als mensen van die "exploits" als bomen gebruiken om zich te verstoppen en de daar dan uit te knallen met een extra neusgat O+

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Compizfox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:07:
Ik denk dat hij bedoelt "Stilzittend targets raken" oftewel targets raken terwijl JIJ stilzit. Typo wss :P
nee geen typo. Op verschillende mappen heb je bijvoorbeeld een VADS of RPG-op-een-statief. Niemand zit in die dingen. Waarom niet? omdat er altijd wel een stuk of 3 snipers zijn die daar hun scope op gericht hebben, en de trekker over halen als er iemand in gaat zitten.

Easy kill, en vrij nuttig voor je team, aangezien er nu mensen met mobiele raketeenheden rond moeten lopen om die ene tank uit te schakelen.

MAAR WEL VERSCHRIKKELIJK LAME!

hoe goed voel je je dan als sniper dat je vanaf de andere kant van de map, iemand uit een stilstaand object geschoten hebt?

Ik ben ook wel eens sniper. Ik maak me daar ook schuldig aan hoor ;), maar zit dan dus niet achteraan de basis, of in een boompje, bosje / schutting huisje dakje of achter een rots. Meestal voor / naast de MCOM. En dan voel ik me goed als ik een helipiloot uit een black hawk schiet. In flight, van links naar rechts of andersom. Als zo'n ding recht op je af komt vliegen is er ook niet veel aan. dan komt er zo'n big smile op mijn gezicht, zeker als er dan nog minigun vuur uit de heli komt terwijl die mooi op zijn kant naar beneden stort. Het liefste bovenop mannetjes van de tegenstander.

En om nog even door te gaan, ben ik ook van mening dat mensen die sniper zijn (dus echt met een dik geweer achteraan hangen), per definitie niet in een squad mogen zitten. Hoe nutteloos ben je, als ik alsnog 2 minuten mijn "W" knop in moet drukken om bij iets van actie te komen.

edit: het spotten argument gaat niet op als je hardcore speelt. Sniper zijn is daar per definitie one shot kill, grote teen rakend of niet. En als je iets overleeft, heb je ook geen COD stijl auto heal en moet je dus op zoek naar een healdoosje. Anders zie je vrij weinig (donker + rode rand op je scherm)

[ Voor 8% gewijzigd door M2M op 18-10-2010 14:48 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Wat trouwens ook erg vermakelijk is, is het pletten van snipertjes met gestolen blackhawks, erg effectief!

Het grappige is dat de meeste snipers het dus totaal niet doorhebben als je met je blackhawk 1 meter boven hun hoofd zweeft. Na een paar seconden gaan ze zich afvragen waarom ze ineens zo'n slecht zicht hebben (plaatselijke blackhawk zandstorm :P).

Dan draaien ze zich om, en SPLET!!! _/-\o_

Het wordt vooral hilarisch bij double (of zelfs triple) sniper-blackhawk-splet-kills... :+

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiRePaTH schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:15:
Wat trouwens ook erg vermakelijk is, is het pletten van snipertjes met gestolen blackhawks, erg effectief!

Het grappige is dat de meeste snipers het dus totaal niet doorhebben als je met je blackhawk 1 meter boven hun hoofd zweeft. Na een paar seconden gaan ze zich afvragen waarom ze ineens zo'n slecht zicht hebben (plaatselijke blackhawk zandstorm :P).

Het wordt vooral hilarisch bij double (of zelfs triple) sniper-blackhawk-splet-kills... :+
Fimpje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik had dat in Port Valdez gisteren, ook zo'n camper team als attacker, nou...dan wordt je geraped tot in je base natuurlijk... Ik klim langs de zijkant van die rots omhoog en zitten er 4 snipers op een rijtje... rats, rats, rats, rats en 4 dogtags erbij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik effe lekker ontspannen BC2 gaan spelen krijg ik een berichtje van Thomas dat Sony bekend heeft gemaakt dat ze willen laten betalen om op PSN te spelen.
Als het bericht 500.000 keer doorgestuurd wordt vóór 12-01-10 dan houden ze het gratis.

Dus wat doe ik? Ik stuur het 500.000 keer door naar Thomas...
Na een berichtje of tien krijg ik antwoord:
"Wat ben je in godsnaam aan het doen?"
- "Ik stuur het bericht 500.000 keer door, zoals je zei"
Direct daarna ga ik lekker verder met berichtjes doorsturen naar hem.
"Haha, jij bent grappig. Stop nu maar"

Hij leert toch wel snel :P Dat was namelijk precies wat ik aan hém wilde vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Is het de bedoeling dat wij allemaal 500.000 berichtjes naar Thomas sturen? *O*

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
Jackal131 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:47:
Is het de bedoeling dat wij allemaal 500.000 berichtjes naar Thomas sturen? *O*
No problem :D count me in, Of ziet thomas er nu vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36

Eagle Creek

Breathing security

[...]
Daarnaast is een goede sniper ook zeer effectief in het ondersteunen van de assault en medic spelers aan het front. Zo kan een goede snipers van afstand ondersteuning geven door campers van de tegenstanders neer te schieten en zo linies te doorbreken. Ik heb al genoeg savior kills en defensive kills gemaakt met de sniper.
Op Laguna Alta ben ik al zeker 10 keer gered door een sniper die net de assault die mijn tank wil C4-en uitschakelt, of terwijl ik midden in een vuurgevecht zit er een gaatje bijmaakt in de enemy.
Dán zijn snipers zéér welkom!

Maar sommige mensen snappen het niet zo goed :).
Filmpje, or it didn't happen :p.
Want je hebt toch echt wel een rank0-sniper wil hij dat niet horen/zien ;).

[ Voor 14% gewijzigd door Eagle Creek op 18-10-2010 17:01 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik heb blijkbaar de PP2000 heruitgevonden, ik maak hier zeer goede killstreaks mee, jammer dat ik hem al op platinum heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:21:
Overigens vanavond wat liggen spelen met verschillende audio settings. Home cinema, War Tapes en headphones... Home cinema gaf rare geluiden weer, MG3 die 100m verderop stond klonk alsof ie naast me stond :? en headphones vond ik weinig diepte geven. Laat hem lekker op war tapes staan, geeft voor mij het beste geluid weer.
Met de MG3 val je zoiezo nogal op met het geluid dat ie maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Nog paar duizend XP en dan heb ik alle classes full unlockt :D Alleen de MG3 nog.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Spaiker schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:09:
Ik heb blijkbaar de PP2000 heruitgevonden, ik maak hier zeer goede killstreaks mee, jammer dat ik hem al op platinum heb :/
Ook mijn fav SMG, maar de UZi en XM8 C zijn goede vervangers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 12:28
FiRePaTH schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:15:

?

Je moet je speakers wel heel zacht zetten wil je missen dat een helikopter vlak boven je hangt. Die dingen maken een shitload aan geluid als ze dichtbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik speel altijd met de UMP-45 met ACOG als engineer.
Die werkt echt masterlijk, zolang je maar tapt en niet full-auto schiet.

Zal die PP-2000 ook eens proberen als die zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zijn er gamers die misschien mee willen doen met het boosten van de 2 'lastigste' PS3 trophies?

Et Tu, Brute? (Online: knife 5 friends)
Demolition Man (Online: get 20 demolish kills)

Om deze te kunnen boosten heb je 8 spelers nodig.
We zoeken nog minimaal 1 speler(s).

iikkee
Bellerophon-
zuperkiwi
Rvdt86
Baexed
Jody1990
ShadowFax75

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 19-10-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pc? join ik well add piepo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
nope. trophies -> PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:03:
Zijn er gamers die misschien mee willen doen met het boosten van de 2 'lastigste' PS3 trophies?

We zoeken nog minimaal 5 spelers.

iikkee
Bellerophon-
zuperkiwi
Komende twee weken ben ik sowieso niet online. Daarna kan ik evt helpen voor die demo kills. Maar mn dog tags krijg je niet! Iig niet vrijwillig :P

[ Voor 19% gewijzigd door KngfCnns op 18-10-2010 20:37 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Is wel lachen om dan een potje knife only 4 tegen 4 te spelen ;)
Ik pas 1 fiend geknived, dat was puur toeval.
Demo kills heb ik er 8, waarvan de meeste friendlies...
Mortar Strike ongelukjes :P

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 18-10-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25

We zoeken nog minimaal 5 spelers.

iikkee
Bellerophon-
zuperkiwi
Ik wil graag meedoen! De demolition man heb ik al maar de knife kills moet ik nog..

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Rvdt86 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:24:
[...]

Ik wil graag meedoen! De demolition man heb ik al maar de knife kills moet ik nog..
wat is je PSN ID?

Ik denk dat we eerst een lijstje van 8(+) man moeten maken, daarna iedereen elkaar toevoegen als buddy & tijd afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:45:
[...]

wat is je PSN ID?

Ik denk dat we eerst een lijstje van 8(+) man moeten maken, daarna iedereen elkaar toevoegen als buddy & tijd afspreken.
Prima!
Mn psn ID is Rvdt86 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Spaiker schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:09:
Wow, thanks voor de tip!

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/105644137-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/105644207-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag juist de M14 ontdekt. Eerder al wel gebruikt om de bronzen medaille te halen, maar toen kon ik nog niet mikken.

Na de USAS op platinum te hebben gehaald (40% van de tijd slugs gebruikt) is er niet veel verschil met deze. Misschien had ik wel mazzel, maar de kills komen binnen, en in combinatie met de Medic class sta ik verassend vaak bovenaan de lijst.
(tenzij Rik meespeelt waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baexed
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 21:16

We zoeken nog minimaal 4 spelers.

iikkee
Bellerophon-
zuperkiwi
Rvdt86
Ik doe ook mee voor de knife kills. Demolition man heb ik al, maar wil evtentueel wel helpen.
Psn: Baexed

PSN ID: Baexed | Battlelog: Baexed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Een vraag:

Ik zie vaak dat andere spelers 2 specializations hebben.
Maar ik kan er steeds per klas maar 1 instellen :/

Hoe krijg je dit voor elkaar?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baexed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:45:
[...]

Ik doe ook mee voor de knife kills. Demolition man heb ik al, maar wil evtentueel wel helpen.
Psn: Baexed
zou fijn zijn als iedereen meehelpt voor beide trophies anders is het een extra gedoe als iemand weggaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 18-10-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

zou fijn zijn als iedereen meehelpt voor beide trophies anders is het een extra gedoe als iemand weggaat.
Idd. Lijkt mij ook het makkelijkst en als een aantal de demolition kills al hebben zijn we ook sneller klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mon0lith schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:47:
Een vraag:

Ik zie vaak dat andere spelers 2 specializations hebben.
Maar ik kan er steeds per klas maar 1 instellen :/

Hoe krijg je dit voor elkaar?
Huh, jij kan er maar 1? Je kunt er gewoon 2. Niet 2 uit dezelfde kolom, maar 1 uit de kolom met o.a. (weet ze niet uit mijn hoofd allemaal) red dot, 4x scope, extra ammo, extra grenades. En nog 1 uit de kolom met Magnum ammo, extra explosive damage, body armor.
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:36:
Ik heb vandaag juist de M14 ontdekt. Eerder al wel gebruikt om de bronzen medaille te halen, maar toen kon ik nog niet mikken.

Na de USAS op platinum te hebben gehaald (40% van de tijd slugs gebruikt) is er niet veel verschil met deze. Misschien had ik wel mazzel, maar de kills komen binnen, en in combinatie met de Medic class sta ik verassend vaak bovenaan de lijst.
(tenzij Rik meespeelt waarschijnlijk)
Ik vind eigenlijk de SVU fijner dan de M14, vooral omdat die silenced is. SVU is ook accurater geloof ik, probeer die eens uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:45:
[...]

Met de MG3 val je zoiezo nogal op met het geluid dat ie maakt ;)
Tuurlijk, maar er hoort wel verschil in te zitten of hij naast je staat te schieten of 100 meter verder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik voeg Rvdt86 en Baexed vanmiddag ook even toe!
Kan je met 8 man echt een private game opstarten? (squad rush zeker?)

Ik lees het topic (en het vorige) al een tijdje, en ik vind het wel grappig:
Om de zo veel tijd wordt er een ander wapen als overpowered oid aangemerkt.
Dat was zo bij de M60, de Shotguns, de Hind, de CG.... ben benieuwd wat de volgende gaat worden :P
Zelfde als met de Recon klasse (lees: snipers) die als overbodig gezien wordt. Daar kunnen we ook wel iedere week een nieuwe voor verzinnen.
Nee serieus, het zit in het spel, dus deal with it.
En pc spelers kunnen toch kiezen in wat voor server ze gaan? Die mogen dus helemaal niet zeuren :+

Kom ik op console in een server die me niet aanstaat dan pak ik gewoon een andere server.
Simpel as that :*)

Nog bedankt voor de C4 tips hier, insignia is inmiddels binnen en het plakken blijft gewoon doorgaan 8)

[ Voor 84% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Je nummers boosten, dan heb je t toch ook niet verdiend? Da's nou juist het hele idee... haal je die meuk voor je eigen plezier of omdat er dan een vakje op een website ingekleurd raakt? Ik moet ook nog steeds 2 knife kills, agelopen zondag had ik m'n 3e gehaald en t voelde goed om het in combat te doen. Demolition man had ik al op rank 24 ofzo, dat was zo simpel te halen...

Ik speel altijd op de server van -=11=- clan, die limiten snipers (snipers, niet recons) tot 5 per team, een hele vooruitgang :) Altijd spannende matches daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:18:
Je nummers boosten, dan heb je t toch ook niet verdiend? Da's nou juist het hele idee...
Als ik online ben is er altijd maar 1 of 2 man uit mijn vriendenlijst BFBC2 aan het spelen.
En als we elkaars game joinen is de kans bijna nihil dat je tegen elkaar speelt.
5 friends knifen wordt zo wel heel moeilijk...

De demo kills die komen vanzelf wel, maar die hangen ontzettend af van welke class je speelt.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dus dat komt dan toch ook vanzelf wel? Ik heb totaal 8 friends en meestal 1 online en vaak in t zelfde team. De keer dat je tegen diegene speelt is het een leuke toevoeging om elkaar proberen te knifen, das t spelletje een beetje. Om dat te boosten in friendly moet je zelf weten maar 'trots' op je achievements kun je dan ook niet zijn vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Ik speel altijd op de server van -=11=- clan, die limiten snipers (snipers, niet recons) tot 5 per team,
Hoe doen ze dat ?? Ik was laatst op een server, pak recon met een shotgun ; word ik eruit gegooid omdat er maar 2 snipers mogen zijn ??!?!
KillerZero86 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:51:
Je moet je speakers wel heel zacht zetten wil je missen dat een helikopter vlak boven je hangt. Die dingen maken een shitload aan geluid als ze dichtbij zijn.
mwah, de echte sniper speelt volgens mij zonder geluid .. je zit toch 5 km van het front en vrienden/team heb je niet. Dus gewoon Mp3 speler aan en loeren maar :+
Als je dan als sniper op honderd meter afstand een goed overzicht op de MCOM hebt kun je die vijand zo weg knallen en kan je team veilig de bom onschadelijk maken.
Als je op 100 meter van een ge-armde MCOM zit, moet je ernaar toe hollen, die enemy een pistool tegen z'n hoofd zetten en de bom uitzetten ... IMHO.
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:05:
Ik zat dus gister een potje Rush te spelen met een sniper, en voordat ik het wist was het potje voorbij en stond ik 16-1
En heeft je team gewonnen ??

[ Voor 68% gewijzigd door Goner op 19-10-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Compizfox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:28:
Huh, jij kan er maar 1? Je kunt er gewoon 2. Niet 2 uit dezelfde kolom, maar 1 uit de kolom met o.a. (weet ze niet uit mijn hoofd allemaal) red dot, 4x scope, extra ammo, extra grenades. En nog 1 uit de kolom met Magnum ammo, extra explosive damage, body armor.
Ik kan maar uit 1 kolom kiezen.
Bij die andere zie ik ook nog geen specializations buiten de kolom, en bij de ander wel.

Zit trouwens op level 9, heeft het daar miss iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Mon0lith schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:16:
[...]

Ik kan maar uit 1 kolom kiezen.
Bij die andere zie ik ook nog geen specializations buiten de kolom, en bij de ander wel.

Zit trouwens op level 9, heeft het daar miss iets mee te maken?
Idd. Nog een paar levels en dan begin je dingen voor je tweede slot vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Goner schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:02:
[...]
Hoe doen ze dat ?? Ik was laatst op een server, pak recon met een shotgun ; word ik eruit gegooid omdat er maar 2 snipers mogen zijn ??!?!
Als je spawnt en je bent de 6e met sniper dan doe je een suicide (zonder death overigens) zodat je weer kitje kunt wisselen. Je krijgt ook een flash in het scherm met uitleg waarom dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

BatmanHorizon schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:20:
[...]

Idd. Nog een paar levels en dan begin je dingen voor je tweede slot vrij te spelen.
Top!
Bedankt voor je antwoordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:32:
[...]

Als je spawnt en je bent de 6e met sniper dan doe je een suicide (zonder death overigens) zodat je weer kitje kunt wisselen. Je krijgt ook een flash in het scherm met uitleg waarom dat gebeurt.
Maar dan spreek je jezelf toch tegen, dus snap ik de vraag wel. Hier zeg je namelijk dat er zoveel recons mogen zijn als je wilt als het maar geen snipers zijn. Aangezien Goner met shotgun + recon class speelde.
Ik speel altijd op de server van -=11=- clan, die limiten snipers (snipers, niet recons) tot 5 per team, een hele vooruitgang :) Altijd spannende matches daar.

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 19-10-2010 11:01 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Heb nu alle class wapens :D Zijn er nog wapens die je per level vrijspeelt ?
ben nu level 22. En man wat is de G3 een super wapen. maakt de medic ineens veel prettiger

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wat spreek ik mezelf dan tegen? Er mogen max. 5 snipers het spel in. Een recon met een shotgun is geen sniper dus en die mag dan gewoon meedoen.

Wat Goner speelde doet er niet toe, hij vraagt gewoon hoe dat werkt op de server waar ik vaak speel. Een andere server regelt dat misschien weer anders...

[ Voor 35% gewijzigd door Cartman! op 19-10-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:09:
Wat spreek ik mezelf dan tegen? Er mogen max. 5 snipers het spel in. Een recon met een shotgun is geen sniper dus en die mag dan gewoon meedoen.

Wat Goner speelde doet er niet toe, hij vraagt gewoon hoe dat werkt op de server waar ik vaak speel. Een andere server regelt dat misschien weer anders...
er zijn wapenregels en klasseregels die ingesteld kunnen worden. Dus recon classe een max van 5, of "sniper" wapens een max van 5. Bij die laatste is het dus wel eerlijker.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:43:
Dus dat komt dan toch ook vanzelf wel? Ik heb totaal 8 friends en meestal 1 online en vaak in t zelfde team. De keer dat je tegen diegene speelt is het een leuke toevoeging om elkaar proberen te knifen, das t spelletje een beetje. Om dat te boosten in friendly moet je zelf weten maar 'trots' op je achievements kun je dan ook niet zijn vind ik.
Ik ben de enige in mijn vriendenlijst die dit spel speelt.... Dus Et tu brute wordt dan onmogelijk. Demolition komt inderdaad vanzelf (moet ik overigens nog wel halen). Ik wil ook wel meedoen!

psn-id: ShadowFax75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Inmiddels 31 platinum wapens.... maar zucht wat een gezeik op de meeste servers....

Teams zijn zooooo slecht dat het ene team eigenlijk altijd beter is dan het andere... Zit geen balancing in. En als er iemand weggaat is het meestal in het slechte team.... Dan join je een server die 31/32 is en damn... weer zo'n kansloos potje. Meestal voordat ik echt spawn kijk ik al eerst naar de k/d's van de mensen die aan het spelen zijn om een inschatting te maken en ben steeds vaker dan gelijk ook weer weg.

Nu bezig met shotguns op platinum te halen en dat gaat redelijk.. NS2000 en 870 mcs op platinum en nu saiga bezig. K/d meestal rond de 1 maar vaak er net onder... tja veel platinum wapens betekent helaas niet dat ik goed kan aimen.... :'(. Wel altijd op assault zodat ik tenminste altijd ammo heb en inmiddels ook 4 gouden sterren op c4... soms best handig voor tanks enzo!

Verder wel grappig om te zien: Check mijn bfbcs stats page en je ziet dat ik nog 418 kills nodig heb met light vehicles ofzo voor platinum... (dus nog meer dan 8 gouden sterren... )
stats

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
wel leuk om te zien dat je met een sniper wapen ongeveer twee maal zoveel tijd kwijt bent voordat je die platinum hebt, als je het vergelijkt met de LMG's die je op plat. hebt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De shotgun (870MCS) ga ik een deze dagen ook op platinum halen, ik zit nu heel dicht tegen de 9e gouden ster aan met dat wapen.
Wordt ook gelijk mijn eerste platinum dan.
Ik ben al hard aan het nadenken wat mijn volgende main weapon gaat worden, ik denk de MG3 of de M16A...

haha, wat ik gisteren meemaak:
We waren verdediger op Valaspairo (rush), en er komt een vijandelijke tank aangereden.
Ik plak heel sneaky 3 C4'tjes op de tank, en op het moment dat ik ze opblaas vliegt er net
een vijandelijke helicopter laag over...
resultaat: 4 kills en 2 vehicles destroyed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

BatmanHorizon schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:20:
[...]

Ik heb het 2e slot altijd al gehad... Stond alleen niets in in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Dan had je die dus nog niet vrij gespeeld ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
PearlPumpkin schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:55:
[...]

Ik ben de enige in mijn vriendenlijst die dit spel speelt.... Dus Et tu brute wordt dan onmogelijk. Demolition komt inderdaad vanzelf (moet ik overigens nog wel halen). Ik wil ook wel meedoen!

psn-id: ShadowFax75
Op de ps3 is dat natuurlijk onhandig gemaakt ja. Op de pc heb ik een aantal gasten die ik daar ook veel zie toegevoegd als friend. Ik besef me nu dat je op de PS3 niet zelf je server kunt kiezen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jackal131 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:37:
Dan had je die dus nog niet vrij gespeeld ;)
Dat snap ik. Maar Mon0lith zegt dat hij maar 1 kolom ziet.

Komt misschien omdat hij op PS3/Xbox speelt en ik op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ff vraagje, ben nu Level 22 en heb volgens BC2 (op een paar Engineer wapens na) alles vrijgespeeld.

Wat heb ik nu, behalve de "eer" nog te winnen bij een hogere Rank dan 22 :?

Bij welke Ranks gebeurt er nog "iets" ? Heb gezocht via google maar nog niet echt wijzer geworden....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij moet je de Neostead 2000 nog, of heb je die al geunlockt?

Verder kun je, als je dat wilt, nu gewoon voor de pins, de insignia's en de achievements gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Help!!!! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:36:
ff vraagje, ben nu Level 22 en heb volgens BC2 (op een paar Engineer wapens na) alles vrijgespeeld.

Bij welke Ranks gebeurt er nog "iets" ? Heb gezocht via google maar nog niet echt wijzer geworden....
Qua ranks niets meer. Als je die paar resterende wapens hebt unlocked heb je alles qua specializations/weapons etc.

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 19-10-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Help!!!! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:36:

niets meer, maar je bent pas echt de man als je alles op platinum hebt, de level 50 in theorie al 10 keer gepasseerd bent en je zonder aimbot iedereen met 1 schot af kunt schieten. Of ze nu in een tank zitten of niet.

Blijven oefenen dus ;)

op een iets serieuzere note, als er in het spel zelf staat dat er niets meer te unlocken is, dan is dat zo. Het unlock systeem is gejat van COD. Dat betekend dat je eigenlijk in de eerste paar speeldagen alle unlocks binnen kunt tikken. Iets wat BF2 wat beter had. In het begin kreeg je daar gewoon 1 unlock, en moest je toch al gauw een kleine 100 uur spelen voor je tweede unlock. Dan is het kiezen van een unlock ook belangrijk.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tx allemaal. :)

Blijf gewoon spelen om de lol. Zal nu alleen sneller een klasse pakken die ik leuk of handig vind. Of waar ik makkelijk kills mee maak.... :P

Voorheen speelde ik toch ook wel bepaalde klassen puur om de wapens en specializations vrij te spelen.

ps: Dus je kunt ook zonder aimbot mensen met 1 schot afschieten... ;) . Mmm toch ns proberen... })

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tip: Headshots maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Insignia's sparen!
Ben ik nu ook mee bezig en is erg verslavend :P

Deze ga ik nog moeten:
-22 excellence pins (vandaag gewoon 3 gehaald)
-2 platinum sterren (870 staat nu op 9 goud)
-127 vehicles destroyen (duurt lang!)

Daarna ben ik het nog niet beu denk ik dus ga ik alles naar goud x toewerken.

haha, ik speelde recon op atacama desert, daar had ik een demolition kill met de Mortar Strike.
Kijk ik bij mijn stats, blijken het er 2 te zijn geweest :P
Nog 10 te gaan!

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu eigenlijk een verschil tussen geluid op de PS3 en de PC dan? De PS3 versie heeft DTS, de PC versie niet. Heb nooit kunnen testen wat eigenlijk dan het verschil is, want bij pc games zie je dat nooit, bij console games wel, in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
insignia's zijn nog steeds bugged... all weapons bronse heb ik niet terwijl ik alle wapens op goud of platinum heb. Zelfde daardoor met all bronze..

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 01:46:
insignia's zijn nog steeds bugged... all weapons bronse heb ik niet terwijl ik alle wapens op goud of platinum heb. Zelfde daardoor met all bronze..
Klopt... je moet ook de Specact wapens bronze hebben, maar die kunnen we niet op de PC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Dice:
Laat MoH voor wat het is en fix die insignia bug voor de pc spelers :P
Zou het helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week mijn eerste platina gehaald.. en dat was nog wel de 40mm granaat.. O-) oeps... nu ben ik een N00btuber hahahaha

ff wat anders.. maar wie heeft MOH al gespeeld?. ik vind het vergeleken met bc2 echt een butt spel.. om vele redenen.... ik kan er gewoon niet aan wennen.. en op een of andere manier speelt het zo anders dat ik er spierpijn van krijg in mijn arm :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:32:
Klinkt bekend, maar wat ik eigenlijk bedoel ; een recon met een shotgun is GEEN sniper ... IMHO.
Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:09:
Er mogen max. 5 snipers het spel in. Een recon met een shotgun is geen sniper dus en die mag dan gewoon meedoen.
En ZO hoort het dus !! Maar de meeste servers geven je een suicide als je als bijv. 3e recon spawnt, ongeacht wat je wapens zijn ...

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 20-10-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:00:
ff wat anders.. maar wie heeft MOH al gespeeld?. ik vind het vergeleken met bc2 echt een butt spel.. om vele redenen.... ik kan er gewoon niet aan wennen.. en op een of andere manier speelt het zo anders dat ik er spierpijn van krijg in mijn arm :F
*offtopic*
Ik hoor idd van verschillende mensen dat de multiplayer flink tegenvalt...
Singleplayer gaat wel, vooral de snipermissie is wel cool.

*hoopt dat Dice zich weer bezig gaat houden met BC2 > ik wil Laguna Alta en Panama Canal in Rush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
@Goner dan zijn we het met elkaar eens :) Kom spelen bij -=11=- clan zou ik zeggen, goeie server en actieve admin :) edit: -=11=- Clan RUSH 24/7 - Home of GAPP & TAF (volledige naam)

Die bronze weapon meuk is wel jammer ja, ik heb nu alle insignes behalve 2 omdat ik ze niet kan halen. Als ik nu 5 euro zou moeten dokken voor die paar wapens zou ik t gerust doen maar nee...ze stellen t al zolang uit dat ik niet verwacht dat we t ooit nog gaan krijgen :(

[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 20-10-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
dvdkiwi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:12:
[...]
*offtopic*
Ik hoor idd van verschillende mensen dat de multiplayer flink tegenvalt...
Singleplayer gaat wel, vooral de snipermissie is wel cool.
Dat kan ik beamen.

Het lijkt er op dat de mensen die uitgekeken zijn op MW2 en waarvoor BC2 het niet is, dat deze mensen zicht helemaal thuis voelen op de MoH servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:12:
[...]
*hoopt dat Dice zich weer bezig gaat houden met BC2 > ik wil Laguna Alta en Panama Canal in Rush :P
Wat, geen Wake Island? Is net zo origineel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
En daar dan rush op, het hele eiland rond :D, zou pas mooi zijn!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!