Zo moeilijk is het niet hoor alle wapens/gadgets op goud, platina is een ander verhaal..
Ik ben ook pas level 37
Ik ben ook pas level 37
[ Voor 3% gewijzigd door Jovas op 17-10-2010 17:15 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door Jovas op 17-10-2010 17:15 ]
www.avpnews.com
Die twee keer dat ik gekicked bent in die 618 potjes (189 uur) die ik gespeeld heb, heb ik er wel voor overSandyman538 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:11:
[...]
Als ik zulke dingen lees dan ben ik toch blij dat ik op de console speel. Wat een onzin dat je voor zulke dingen gekicked wordt. Al die stomme regeltjes die jullie hebben op de PC, worden jullie daar zelf niet flauw van? Afhankelijk van hoe de pet van een admin op een server staat wordt je om willekeurige redenen gekicked. Hierboven werd zelfs opgemerkt dat ze liever niet zien dat je cover weg schiet met een RPG, maar met de assault class, dus.... wat een onzin.
Goud is geen geld
Drive it like you stole it.
nog 200 en een beetje kills en ik heb de assault klasse op platinum [/pronk mode]Macros4 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:14:
Ik heb ook niet alles op platina hahaha,wel op goud en sommige op platina. Ik ben gewoon trots, daarom pronk ik hier lol
Niet om het een of het ander, maar 15/5 is gewoon een score van 3/1, wat als sniper weer niet übermoeilijk is. Met nog een rondje gespeeld waarin ik door me goed te verstoppen en elke 5 kills (inmiddels 70% headshots) te verplaatsen naar een nieuwe spot en daar weer gaan zitten scannen. Toen ik weg moest stond de teller op 31/2, maar omdat ik zelf weg ging ben ik volgens mij mijn niet afzienlijke lijst met pins kwijtfrankknopers schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:17:
Net weer een geniale ronde gedaan op Arica Harbor (Rush). Met de sniper in één ronde acht marksman headshots gemaakt en uiteindelijk 15/5 ratio gehaald. Sinds ik met sniper speel zijn mijn scores echt ontzettend hard omhoog gegaan (accuracy, K/D, punten per minuut). Het snipen zit me echt in het bloed
www.avpnews.com
Meh, vanavond nog een potje 23-0 gehad met sniper. Helft waren long range headshots, andere helft waren assault style kills. Ik haat stilzittenfrankknopers schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:17:
Net weer een geniale ronde gedaan op Arica Harbor (Rush). Met de sniper in één ronde acht marksman headshots gemaakt en uiteindelijk 15/5 ratio gehaald. Sinds ik met sniper speel zijn mijn scores echt ontzettend hard omhoog gegaan (accuracy, K/D, punten per minuut). Het snipen zit me echt in het bloed
[ Voor 22% gewijzigd door peakaboo op 18-10-2010 00:23 ]
Het gaat ook niet om die 15/5 (zeker niet bijzonder), maar om de marksman headshots. Nog even oefenen en dan schiet ik nog meer headshots. Mijn sniper accuracy ligt momenteel tussen de 40 en 50% met uitschieters naar 60%.skullsplitter schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:58:
[...]
Niet om het een of het ander, maar 15/5 is gewoon een score van 3/1, wat als sniper weer niet übermoeilijk is. Met nog een rondje gespeeld waarin ik door me goed te verstoppen en elke 5 kills (inmiddels 70% headshots) te verplaatsen naar een nieuwe spot en daar weer gaan zitten scannen. Toen ik weg moest stond de teller op 31/2, maar omdat ik zelf weg ging ben ik volgens mij mijn niet afzienlijke lijst met pins kwijt
Goud is geen geld
Natuurlijk niet.. totaal aantal kills is ook wel belangrijk. Een 3/1 is veel makkelijker te halen dan een 15/5. Ik zeg niet dat dat erg moeilijk is als sniper zijnde, maar je kunt niet zomaar zo terugrekenen en zeggen dat het hetzelfde is.skullsplitter schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:58:
[...]
Niet om het een of het ander, maar 15/5 is gewoon een score van 3/1
www.avpnews.com
Verwijderd
Verwijderd
Ik zat dus gister een potje Rush te spelen met een sniper, en voordat ik het wist was het potje voorbij en stond ik 16-1skullsplitter schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:58:
[...]
Niet om het een of het ander, maar 15/5 is gewoon een score van 3/1, wat als sniper weer niet übermoeilijk is. Met nog een rondje gespeeld waarin ik door me goed te verstoppen en elke 5 kills (inmiddels 70% headshots) te verplaatsen naar een nieuwe spot en daar weer gaan zitten scannen. Toen ik weg moest stond de teller op 31/2, maar omdat ik zelf weg ging ben ik volgens mij mijn niet afzienlijke lijst met pins kwijt
Met 32/2 zit ik dus op een nagenoeg zelfde score qua KD. En dat voelt dan weer vreemdVerwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:05:
[...]
Ik zat dus gister een potje Rush te spelen met een sniper, en voordat ik het wist was het potje voorbij en stond ik 16-1
www.avpnews.com
Anders lees je het topic even door, er is meermalen de reden genoemdVerwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:03:
Weet iemand hoe ik deze moet halen op de PC?http://www.bfbc2wiki.com/wiki/File:Distinguished_Weapon_Knowledge.png
Distinguished Weapon Knowledge:Get all weapon bronze stars
Ik heb al mijn wapens nu op bronze maar ik heb hem nog steeds niet, ik dus even op google rond zoeken blijk je ook de specact wapens te moeten.Maar deze wapens zijn er niet op de PC, iemand een idee hoe ik toch die Insignia kan halen?
www.avpnews.com
www.avpnews.com
nee, dat is lame. Stilzittende targets raken. Ga duckhunt spelen!skullsplitter schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:52:
En toch kan een sniper/recon verdomd effectief zijn door te spotten, vijanden bij teammates weg te schieten en dus dekking te geven voor je squad. Alleen heb je soms de botte pech dat je team geen reet doet en nauwelijks objectives pakt maar gewoon ieder voor zich bezig zijn, en als sniper ben je nu eenmaal niet de meest efficiente base-capper.
Then again, negen van de tien keer speel ik gemixt: sniper in een hoekje als de basis veilig is, en anders basis terug innemen en de volgende plek aanwijzen en schoonvegen op afstand.
En ja, het voelt nu eenmaal lekker als ie iemand uit een AA schiet op 300+ meter afstand terwijl die basis over wordt genomen en je team-heli onder vuur ligt.
AmenM2M schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:00:
[...]
nee, dat is lame. Stilzittende targets raken. Ga duckhunt spelen!
Serieus, ik ga niet nog een keer ranten over de nutteloosheid van snipers. Zie vorige pagina's voor mijn mening daarover.
Trouwens, het voelt lekker om een sniper van achteren te benaderen, twee tracer darts in zijn hoofd te stoppen, en als ie iets doorheeft en zich omdraait, een mes in zijn gezicht te zetten. En zo hoort het.
Wat voor sniper rifle gebruik jij het meest dan? Er zit nogal een verschil in wat sniper rifle wordt gebruikt mtb headshots. Bij de GOL bijvoorbeeld heb ik 5700 kills waarvan er 4100 headshots zijn (altijd aimen op de head!). Bij de SVU ligt de ratio een stuk lager, 800 kills waarvan 400 headshots.frankknopers schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 01:16:
[...]
Het gaat ook niet om die 15/5 (zeker niet bijzonder), maar om de marksman headshots. Nog even oefenen en dan schiet ik nog meer headshots. Mijn sniper accuracy ligt momenteel tussen de 40 en 50% met uitschieters naar 60%.
Bewegende targets headshotten is zo mogelijk nog bevredigender. Dit is tenslotte BF, geen Quake 3 - CoDM2M schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:00:
[...]
www.avpnews.com
Juist NET iets boven het hoofd mikken, en afstanden goed schatten.Sharpp schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:56:
[...]
Wat voor sniper rifle gebruik jij het meest dan? Er zit nogal een verschil in wat sniper rifle wordt gebruikt mtb headshots. Bij de GOL bijvoorbeeld heb ik 5700 kills waarvan er 4100 headshots zijn (altijd aimen op de head!). Bij de SVU ligt de ratio een stuk lager, 800 kills waarvan 400 headshots.
Marksman headshots ratio moet hoog zijn als je de meeste sniper vs sniper gevechten wilt winnen
www.avpnews.com
Als sniper zoek ik natuurlijk stil zittende doelwitten, maar terloops pak ik ook voldoende lopende en rennende poppetjes aan. Op een gegeven moment heb je het juiste gevoel te pakken en kun je de afstand, de loop snelheid van de tegenstander en de lag zo timen dat je hem toch neer kunt leggen met één goed schot.M2M schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:00:
[...]
Goud is geen geld
Dus stilzittende snipers laat jij ook gewoon zitten?M2M schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:00:
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 18-10-2010 13:33 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja, maar dan in de verhouding van max. 2 snipers op een team van 16 man als t even kan. Dat snipers goed kunnen spotten is waar, maar dat argument valt weg omdat _elke_ class goed kan spotten. Recons die zich aan het front bevinden: prima! Maar dat gelul om 3 spawnpunten terug te blijven hangen dat haat ik echt. Dat is moedwillig gewoon je squadgenoten naaienfrankknopers schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:22:
[...]
Zoals altijd geldT met snipers net als met alle andere classes dat teveel even slecht is als te weinig. Je hebt gewoon een goede mix nodig van spelers.
Klopt.skullsplitter schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:09:
[...]
Juist NET iets boven het hoofd mikken, en afstanden goed schatten.
[ Voor 15% gewijzigd door Sharpp op 18-10-2010 14:25 ]
Vooral als mensen van die "exploits" als bomen gebruiken om zich te verstoppen en de daar dan uit te knallen met een extra neusgatSharpp schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:21:
[...]
Klopt.
En ik vind een mooie kill/actie net zo bevredigend dan een hoge k/d ratio.
www.avpnews.com
nee geen typo. Op verschillende mappen heb je bijvoorbeeld een VADS of RPG-op-een-statief. Niemand zit in die dingen. Waarom niet? omdat er altijd wel een stuk of 3 snipers zijn die daar hun scope op gericht hebben, en de trekker over halen als er iemand in gaat zitten.Compizfox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:07:
Ik denk dat hij bedoelt "Stilzittend targets raken" oftewel targets raken terwijl JIJ stilzit. Typo wss
[ Voor 8% gewijzigd door M2M op 18-10-2010 14:48 ]
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
Fimpje?FiRePaTH schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:15:
Wat trouwens ook erg vermakelijk is, is het pletten van snipertjes met gestolen blackhawks, erg effectief!
Het grappige is dat de meeste snipers het dus totaal niet doorhebben als je met je blackhawk 1 meter boven hun hoofd zweeft. Na een paar seconden gaan ze zich afvragen waarom ze ineens zo'n slecht zicht hebben (plaatselijke blackhawk zandstorm).
Dan draaien ze zich om, en SPLET!!!
Het wordt vooral hilarisch bij double (of zelfs triple) sniper-blackhawk-splet-kills...
Verwijderd
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
No problemJackal131 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:47:
Is het de bedoeling dat wij allemaal 500.000 berichtjes naar Thomas sturen?
Op Laguna Alta ben ik al zeker 10 keer gered door een sniper die net de assault die mijn tank wil C4-en uitschakelt, of terwijl ik midden in een vuurgevecht zit er een gaatje bijmaakt in de enemy.frankknopers schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:22:
[...]
Daarnaast is een goede sniper ook zeer effectief in het ondersteunen van de assault en medic spelers aan het front. Zo kan een goede snipers van afstand ondersteuning geven door campers van de tegenstanders neer te schieten en zo linies te doorbreken. Ik heb al genoeg savior kills en defensive kills gemaakt met de sniper.
Filmpje, or it didn't happen
[ Voor 14% gewijzigd door Eagle Creek op 18-10-2010 17:01 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
Met de MG3 val je zoiezo nogal op met het geluid dat ie maaktpeakaboo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:21:
Overigens vanavond wat liggen spelen met verschillende audio settings. Home cinema, War Tapes en headphones... Home cinema gaf rare geluiden weer, MG3 die 100m verderop stond klonk alsof ie naast me stonden headphones vond ik weinig diepte geven. Laat hem lekker op war tapes staan, geeft voor mij het beste geluid weer.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ook mijn fav SMG, maar de UZi en XM8 C zijn goede vervangersSpaiker schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:09:
Ik heb blijkbaar de PP2000 heruitgevonden, ik maak hier zeer goede killstreaks mee, jammer dat ik hem al op platinum heb
?FiRePaTH schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:15:
Wat trouwens ook erg vermakelijk is, is het pletten van snipertjes met gestolen blackhawks, erg effectief!
Het grappige is dat de meeste snipers het dus totaal niet doorhebben als je met je blackhawk 1 meter boven hun hoofd zweeft. Na een paar seconden gaan ze zich afvragen waarom ze ineens zo'n slecht zicht hebben (plaatselijke blackhawk zandstorm).
Dan draaien ze zich om, en SPLET!!!
Het wordt vooral hilarisch bij double (of zelfs triple) sniper-blackhawk-splet-kills...
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 19-10-2010 15:11 ]
nope. trophies -> PS3Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:06:
pc? join ik well add piepo
Komende twee weken ben ik sowieso niet online. Daarna kan ik evt helpen voor die demo kills. Maar mn dog tags krijg je niet! Iig niet vrijwilligIke. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:03:
Zijn er gamers die misschien mee willen doen met het boosten van de 2 'lastigste' PS3 trophies?
Et Tu, Brute? (Online: knife 5 friends)
Demolition Man (Online: get 20 demolish kills)
Om deze te kunnen boosten heb je 8 spelers nodig.
We zoeken nog minimaal 5 spelers.
iikkee
Bellerophon-
zuperkiwi
[ Voor 19% gewijzigd door KngfCnns op 18-10-2010 20:37 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 18-10-2010 19:56 ]
Ik wil graag meedoen! De demolition man heb ik al maar de knife kills moet ik nog..Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:03:
Zijn er gamers die misschien mee willen doen met het boosten van de 2 'lastigste' PS3 trophies?
We zoeken nog minimaal 5 spelers.
iikkee
Bellerophon-
zuperkiwi
Psn: Rvdt86
wat is je PSN ID?Rvdt86 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:24:
[...]
Ik wil graag meedoen! De demolition man heb ik al maar de knife kills moet ik nog..
Prima!Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:45:
[...]
wat is je PSN ID?
Ik denk dat we eerst een lijstje van 8(+) man moeten maken, daarna iedereen elkaar toevoegen als buddy & tijd afspreken.
Wow, thanks voor de tip!Spaiker schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:09:
Ik heb blijkbaar de PP2000 heruitgevonden, ik maak hier zeer goede killstreaks mee, jammer dat ik hem al op platinum heb
Verwijderd
Ik doe ook mee voor de knife kills. Demolition man heb ik al, maar wil evtentueel wel helpen.Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:03:
We zoeken nog minimaal 4 spelers.
iikkee
Bellerophon-
zuperkiwi
Rvdt86
PSN: Von_Smallhausn
zou fijn zijn als iedereen meehelpt voor beide trophies anders is het een extra gedoe als iemand weggaat.Baexed schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:45:
[...]
Ik doe ook mee voor de knife kills. Demolition man heb ik al, maar wil evtentueel wel helpen.
Psn: Baexed
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 18-10-2010 21:53 ]
Idd. Lijkt mij ook het makkelijkst en als een aantal de demolition kills al hebben zijn we ook sneller klaarIke. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:51:
[...]
zou fijn zijn als iedereen meehelpt voor beide trophies anders is het een extra gedoe als iemand weggaat.
Huh, jij kan er maar 1? Je kunt er gewoon 2. Niet 2 uit dezelfde kolom, maar 1 uit de kolom met o.a. (weet ze niet uit mijn hoofd allemaal) red dot, 4x scope, extra ammo, extra grenades. En nog 1 uit de kolom met Magnum ammo, extra explosive damage, body armor.Mon0lith schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:47:
Een vraag:
Ik zie vaak dat andere spelers 2 specializations hebben.
Maar ik kan er steeds per klas maar 1 instellen![]()
Hoe krijg je dit voor elkaar?
Ik vind eigenlijk de SVU fijner dan de M14, vooral omdat die silenced is. SVU is ook accurater geloof ik, probeer die eens uitVerwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:36:
Ik heb vandaag juist de M14 ontdekt. Eerder al wel gebruikt om de bronzen medaille te halen, maar toen kon ik nog niet mikken.
Na de USAS op platinum te hebben gehaald (40% van de tijd slugs gebruikt) is er niet veel verschil met deze. Misschien had ik wel mazzel, maar de kills komen binnen, en in combinatie met de Medic class sta ik verassend vaak bovenaan de lijst.
(tenzij Rik meespeelt waarschijnlijk)
Tuurlijk, maar er hoort wel verschil in te zitten of hij naast je staat te schieten of 100 meter verder op.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:45:
[...]
Met de MG3 val je zoiezo nogal op met het geluid dat ie maakt
[ Voor 84% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2010 09:21 ]
Als ik online ben is er altijd maar 1 of 2 man uit mijn vriendenlijst BFBC2 aan het spelen.Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:18:
Je nummers boosten, dan heb je t toch ook niet verdiend? Da's nou juist het hele idee...
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2010 09:21 ]
Hoe doen ze dat ?? Ik was laatst op een server, pak recon met een shotgun ; word ik eruit gegooid omdat er maar 2 snipers mogen zijn ??!?!Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:18:
Ik speel altijd op de server van -=11=- clan, die limiten snipers (snipers, niet recons) tot 5 per team,
mwah, de echte sniper speelt volgens mij zonder geluid .. je zit toch 5 km van het front en vrienden/team heb je niet. Dus gewoon Mp3 speler aan en loeren maarKillerZero86 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:51:
Je moet je speakers wel heel zacht zetten wil je missen dat een helikopter vlak boven je hangt. Die dingen maken een shitload aan geluid als ze dichtbij zijn.
Als je op 100 meter van een ge-armde MCOM zit, moet je ernaar toe hollen, die enemy een pistool tegen z'n hoofd zetten en de bom uitzetten ... IMHO.frankknopers schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:22:
Als je dan als sniper op honderd meter afstand een goed overzicht op de MCOM hebt kun je die vijand zo weg knallen en kan je team veilig de bom onschadelijk maken.
En heeft je team gewonnen ??Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:05:
Ik zat dus gister een potje Rush te spelen met een sniper, en voordat ik het wist was het potje voorbij en stond ik 16-1
[ Voor 68% gewijzigd door Goner op 19-10-2010 10:20 ]
Ik kan maar uit 1 kolom kiezen.Compizfox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:28:
Huh, jij kan er maar 1? Je kunt er gewoon 2. Niet 2 uit dezelfde kolom, maar 1 uit de kolom met o.a. (weet ze niet uit mijn hoofd allemaal) red dot, 4x scope, extra ammo, extra grenades. En nog 1 uit de kolom met Magnum ammo, extra explosive damage, body armor.
Idd. Nog een paar levels en dan begin je dingen voor je tweede slot vrij te spelen.Mon0lith schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:16:
[...]
Ik kan maar uit 1 kolom kiezen.
Bij die andere zie ik ook nog geen specializations buiten de kolom, en bij de ander wel.
Zit trouwens op level 9, heeft het daar miss iets mee te maken?
Als je spawnt en je bent de 6e met sniper dan doe je een suicide (zonder death overigens) zodat je weer kitje kunt wisselen. Je krijgt ook een flash in het scherm met uitleg waarom dat gebeurt.Goner schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:02:
[...]
Hoe doen ze dat ?? Ik was laatst op een server, pak recon met een shotgun ; word ik eruit gegooid omdat er maar 2 snipers mogen zijn ??!?!
Top!BatmanHorizon schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:20:
[...]
Idd. Nog een paar levels en dan begin je dingen voor je tweede slot vrij te spelen.
Maar dan spreek je jezelf toch tegen, dus snap ik de vraag wel. Hier zeg je namelijk dat er zoveel recons mogen zijn als je wilt als het maar geen snipers zijn. Aangezien Goner met shotgun + recon class speelde.Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:32:
[...]
Als je spawnt en je bent de 6e met sniper dan doe je een suicide (zonder death overigens) zodat je weer kitje kunt wisselen. Je krijgt ook een flash in het scherm met uitleg waarom dat gebeurt.
Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:18:
Ik speel altijd op de server van -=11=- clan, die limiten snipers (snipers, niet recons) tot 5 per team, een hele vooruitgangAltijd spannende matches daar.
[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 19-10-2010 11:01 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
[ Voor 35% gewijzigd door Cartman! op 19-10-2010 11:18 ]
er zijn wapenregels en klasseregels die ingesteld kunnen worden. Dus recon classe een max van 5, of "sniper" wapens een max van 5. Bij die laatste is het dus wel eerlijker.Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:09:
Wat spreek ik mezelf dan tegen? Er mogen max. 5 snipers het spel in. Een recon met een shotgun is geen sniper dus en die mag dan gewoon meedoen.
Wat Goner speelde doet er niet toe, hij vraagt gewoon hoe dat werkt op de server waar ik vaak speel. Een andere server regelt dat misschien weer anders...
Ik ben de enige in mijn vriendenlijst die dit spel speelt.... Dus Et tu brute wordt dan onmogelijk. Demolition komt inderdaad vanzelf (moet ik overigens nog wel halen). Ik wil ook wel meedoen!Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:43:
Dus dat komt dan toch ook vanzelf wel? Ik heb totaal 8 friends en meestal 1 online en vaak in t zelfde team. De keer dat je tegen diegene speelt is het een leuke toevoeging om elkaar proberen te knifen, das t spelletje een beetje. Om dat te boosten in friendly moet je zelf weten maar 'trots' op je achievements kun je dan ook niet zijn vind ik.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ik heb het 2e slot altijd al gehad... Stond alleen niets in in het begin.BatmanHorizon schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:20:
[...]
Idd. Nog een paar levels en dan begin je dingen voor je tweede slot vrij te spelen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Op de ps3 is dat natuurlijk onhandig gemaakt ja. Op de pc heb ik een aantal gasten die ik daar ook veel zie toegevoegd als friend. Ik besef me nu dat je op de PS3 niet zelf je server kunt kiezen natuurlijk.PearlPumpkin schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:55:
[...]
Ik ben de enige in mijn vriendenlijst die dit spel speelt.... Dus Et tu brute wordt dan onmogelijk. Demolition komt inderdaad vanzelf (moet ik overigens nog wel halen). Ik wil ook wel meedoen!
psn-id: ShadowFax75
Dat snap ik. Maar Mon0lith zegt dat hij maar 1 kolom ziet.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Qua ranks niets meer. Als je die paar resterende wapens hebt unlocked heb je alles qua specializations/weapons etc.Help!!!! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:36:
ff vraagje, ben nu Level 22 en heb volgens BC2 (op een paar Engineer wapens na) alles vrijgespeeld.
Wat heb ik nu, behalve de "eer" nog te winnen bij een hogere Rank dan 22
Bij welke Ranks gebeurt er nog "iets" ? Heb gezocht via google maar nog niet echt wijzer geworden....
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 19-10-2010 16:40 ]
niets meer, maar je bent pas echt de man als je alles op platinum hebt, de level 50 in theorie al 10 keer gepasseerd bent en je zonder aimbot iedereen met 1 schot af kunt schieten. Of ze nu in een tank zitten of niet.Help!!!! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:36:
ff vraagje, ben nu Level 22 en heb volgens BC2 (op een paar Engineer wapens na) alles vrijgespeeld.
Wat heb ik nu, behalve de "eer" nog te winnen bij een hogere Rank dan 22
Bij welke Ranks gebeurt er nog "iets" ? Heb gezocht via google maar nog niet echt wijzer geworden....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2010 18:01 ]
Verwijderd
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Klopt... je moet ook de Specact wapens bronze hebben, maar die kunnen we niet op de PCLord_T schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 01:46:
insignia's zijn nog steeds bugged... all weapons bronse heb ik niet terwijl ik alle wapens op goud of platinum heb. Zelfde daardoor met all bronze..
Verwijderd
Klinkt bekend, maar wat ik eigenlijk bedoel ; een recon met een shotgun is GEEN sniper ... IMHO.Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:32:
Als je spawnt en je bent de 6e met sniper dan doe je een suicide (zonder death overigens) zodat je weer kitje kunt wisselen. Je krijgt ook een flash in het scherm met uitleg waarom dat gebeurt.
En ZO hoort het dus !! Maar de meeste servers geven je een suicide als je als bijv. 3e recon spawnt, ongeacht wat je wapens zijn ...Cartman! schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:09:
Er mogen max. 5 snipers het spel in. Een recon met een shotgun is geen sniper dus en die mag dan gewoon meedoen.
[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 20-10-2010 09:03 ]
*offtopic*Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:00:
ff wat anders.. maar wie heeft MOH al gespeeld?. ik vind het vergeleken met bc2 echt een butt spel.. om vele redenen.... ik kan er gewoon niet aan wennen.. en op een of andere manier speelt het zo anders dat ik er spierpijn van krijg in mijn arm
[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 20-10-2010 10:19 ]
Dat kan ik beamen.dvdkiwi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:12:
[...]
*offtopic*
Ik hoor idd van verschillende mensen dat de multiplayer flink tegenvalt...
Singleplayer gaat wel, vooral de snipermissie is wel cool.
Verwijderd
Wat, geen Wake Island? Is net zo origineel...dvdkiwi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:12:
[...]
*hoopt dat Dice zich weer bezig gaat houden met BC2 > ik wil Laguna Alta en Panama Canal in Rush
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq