[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Jackal131 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:24:
De laatste tijd speel ik dit spel ook niet meer alleen. Ik speel alleen als ik zie dat er een aantal GoT'ers aan het spelen zijn en join dan hun game. Met deze GoT'ers hebben we geen last dat er geen teamwork is.
Same here. Als ik random een game in kom, dan merk ik dat er vaak 0,0 bereidheid is tot teamwork (met name disarmen) en dan speel ik zelf ook snel 'lone-wolf'. Met bekenden ben ik altijd bereid een supporting rol te vervullen om de winst binnen te halen (b.v. disarmen, heli vliegen, mijnen droppen, tank repairen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
Makkelijk praten met het traceren, maar het klinkt alsof jullie nog geen ECHT goede chopperpiloot tegen zijn gekomen. Die gasten vliegen echt in 1 seconden door mijn beeld heen met een draaicirkel van niks. Die raak ik echt niet met een tracer. En ik kan heus wel schieten met een tracer, maar er zijn grenzen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:55:
[...]

als die nog niet allemaal weggeschoten zijn.. (de dekking)
pessimist ;)
Dan heb je nog smoke.

[ Voor 5% gewijzigd door Spaiker op 13-10-2010 16:17 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:43
Welke pc servers spelen jullie nou? Ik heb nog steeds het GoT tagje voor mn naam maar kom nooit tweakers tegen.. Ik speel meestal vlak voor etenstijd en na het eten in de avond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01
Macros4 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:19:
Welke pc servers spelen jullie nou? Ik heb nog steeds het GoT tagje voor mn naam maar kom nooit tweakers tegen.. Ik speel meestal vlak voor etenstijd en na het eten in de avond...
voeg me anders toe, ik speel vrij regelmatig:
Napoletana

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen buddy systeem of vriendenlijst op de PC? Die vraag komt echt zo vaak langs...
Kijk eens in de startpost voor mensen die op de PC spelen en voeg ze toe.

Op de PS3 is het een kwestie van kijken wie aan het spelen is en joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:11:
Is er geen buddy systeem of vriendenlijst op de PC? Die vraag komt echt zo vaak langs...

heerlijk :D
serieus, nooit verwacht dat het zo gezellig is om even snel een potje te spelen. Bijna altijd wel iemand online gelijk gezellig nutteloos poppetjes afslachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging vanavond goed :)
Zó goed, dat we twee keer de server vermoord hebben :P

By the by...
Ligt het PSN eruit of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:36:
Het ging vanavond goed :)
Zó goed, dat we twee keer de server vermoord hebben :P

By the by...
Ligt het PSN eruit of ligt dat aan mij?
Nope, psn still working :P. Jij was opeens weg.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Die is er wel, maar werkt maar matig. De helft van wat ik toevoeg wordt niet doorgegeven en vice versa.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Remzz schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

Een makkelijke manier is met z'n 2e traceren. Waar je voor moet zorgen is dat 1tje klaar staat met een RPG, en de ander probeert te traceren. Zodra hij een lock-on heeft, schiet hij. Mocht de piloot flares afwerpen, dan kunnen jullie van rol switchen om binnen de reload tijd van de flares, toch nog een tracer te planten.

Alhoewel je daar dus 2 man voor nodig hebt.
Ben je dus twee man kwijt die intussen door een tank of sniper omgelegd worden. Nee, ik vind die choppers maar irritant in BC2, in BF2 waren ze prima, en ook goed te slopen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

skullsplitter schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:12:
[...]

Ben je dus twee man kwijt die intussen door een tank of sniper omgelegd worden. Nee, ik vind die choppers maar irritant in BC2, in BF2 waren ze prima, en ook goed te slopen.
Ik ben doorgaans niet zo onder de indruk van die heli's. In de meeste gevallen liggen ze binnen 2 minuten alweer op de grond door aanvaring met vijandige heli of door de 2e gunner op een tank of stationary wapen...

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
skullsplitter schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:12:
[...]

nee, in BF2 waren ze overpowered. in mijn uppie in een chopper haalde ik met de TV raket alles neer. Vliegtuigen, tanks, APC's, mannetjes met sniper rifles. Dát was pas overpowered. En je had geen tracer darts ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25
cheiron schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:13:
Makkelijk praten met het traceren, maar het klinkt alsof jullie nog geen ECHT goede chopperpiloot tegen zijn gekomen. Die gasten vliegen echt in 1 seconden door mijn beeld heen met een draaicirkel van niks. Die raak ik echt niet met een tracer. En ik kan heus wel schieten met een tracer, maar er zijn grenzen.
Als ze strafen is er altijd een moment in de cirkel dat je zijn zijkant kan zien. Dat is het moment waarop je hem moet proberen te raken, en ik draai ook nooit mee anders redt je het niet, gewoon 1 kant op blijven kijken.
Met wat oefening en goede timing gaat dat redelijk :). Vaak in 4 tracers, soms een suicide/reload nodig voor meer tracers.
M2M schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:14:
[...]

nee, in BF2 waren ze overpowered. in mijn uppie in een chopper haalde ik met de TV raket alles neer. Vliegtuigen, tanks, APC's, mannetjes met sniper rifles. Dát was pas overpowered. En je had geen tracer darts ;)
Owja, dat was ik alweer vergeten :D. Hoog vliegen, snel in secondary zitten, schieten, weer terug in de pilot seat :D. Dat was inderdaad echt lame en onrealistisch.

[ Voor 24% gewijzigd door Dersan op 14-10-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:34:
Owja, dat was ik alweer vergeten :D. Hoog vliegen, snel in secondary zitten, schieten, weer terug in de pilot seat :D. Dat was inderdaad echt lame en onrealistisch.
Maar wel 10x meer fun dan BC2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47

Die is er wel, maar is al een aantal maanden stuk.
Aantal keer geprobeerd mensen toe te voegen, maar die verschijnen niet.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:17:
[...]

pessimist ;)
Dan heb je nog smoke.
ja sorry, soms heb je dat ff he :)

als je frustraties aan het ventileren bent over heli's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08 19:26

YoVla

Yoghurt met vla

Het klopt wel dat in BC2 je als chopper pilot het zwaarder hebt als in BF2!

toch kan ik je vertellen dat als pilot (heb zelf platinum als chopperpilot) je wel een goede gunner nodig hebt, want als ik als een malle aan het vliegen ben om alle traces te ontwijken en anti air guns :P en je gunner schiet doodleuk op een tank (ergste geval gebruikt die ook nog eens secondary gun).. dan ben je wel snel de klos

Edit:
die "hellfire missle" die je als pilot kunt vuren met secondary gun.. waar is die goed voor? vind het maar een but ding

[ Voor 13% gewijzigd door YoVla op 14-10-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Hritje schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:10:

toch kan ik je vertellen dat als pilot (heb zelf platinum als chopperpilot) je wel een goede gunner nodig hebt, want als ik als een malle aan het vliegen ben om alle traces te ontwijken en anti air guns :P en je gunner schiet doodleuk op een tank (ergste geval gebruikt die ook nog eens secondary gun).. dan ben je wel snel de klos

Edit:
die "hellfire missle" die je als pilot kunt vuren met secondary gun.. waar is die goed voor? vind het maar een but ding
die is voor dingen die getracert zijn. Wel dikke impact die raket, als-ie iets raakt tenminste. Maar als piloot is het verstandiger smoke mee te nemen dan alt-fire. Dan overleef je toch niet iets langer ;), zeker tegen mij met mijn überdart skillz ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Vandaag was het tot nu toe echt belachelijk, mijn KD ratio aardig naar beneden gehaald door in servers te zitten waar tegenstanders steeds binnen een seconde headshots wisten te maken, en er was geen doorkomen aan.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
skullsplitter schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:11:
Vandaag was het tot nu toe echt belachelijk, mijn KD ratio aardig naar beneden gehaald door in servers te zitten waar tegenstanders steeds binnen een seconde headshots wisten te maken, en er was geen doorkomen aan.
wat mij opvalt is dat veel spelers, hun eigen speelstijl blijven forceren en eigenlijk nauwelijks aanpassen. Tenzij ze 3 maal dood zijn en massaal als snipertje spawnen en in een hoekje gaan zitten. Maar voor de rest zie ik eigenlijk vrij zelden dat mensen met tracerdarts spawnen als we geraped worden door een chopper, of switchen naar engie klasse omdat er 3 tanks aan komen. Dat soort dingen storen mij wel een beetje. Sta je daar als enige engie tussen 4 medics naar de lopen van 2 tanks te kijken. Leuk... is... anders....

edit: standaard spawn ik als assault momenteel. Ik moet de M16A2 nog tot platinum trekken, maar als de situatie daar om vraagt, wordt ik engie of medic of assault met shotgun en C4 (Ja ik blaas MCOMS op met C4 als mijn team in de pan gehakt wordt en dat de enige mogelijkheid is om een MCOM op te blazen) In elke klasse moeten nog kills gemaakt worden, dus dat maakt niet veel uit. Als de situatie weer stabiel is, switch ik weer terug naar assault.

Overigens, op de laguna presa map:
Afbeeldingslocatie: http://www.ferociousbeaver.com/images/bfbc2/maps/LagunaPresa-rush.jpg
Mcom A bij de derde mapvergroting, is normaliter vrij moeilijk te zetten. Zeker als de meeste cover al kapot geschoten is ;).

Wat je dan moet doen is met een fire en forget rocket launcher spawnen (RPG of CG, bij voorkeur RPG). wandel richting de barakken, aan de linker kant naast de brug. Meestal is dat stukje map wel in geallieerde controle. Vervolgens kun je vanaf daar elke keer je hoofd er net buiten steken, en een RPG afvuren op A. Met 32 spelers heb je ongeveer 20 ticks nodig om dat voor elkaar te krijgen (ligt een beetje aan de rambo acties van je team, en het algemene skill level van de tegenstander). Met zijn tweeen heb je A echt zo doormidden, zeker als de bradley af en toe ook nog langs komt om een duit in het zakje te steken.

[ Voor 43% gewijzigd door M2M op 14-10-2010 15:35 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:49
Vandaag met een vriend mooi elke MCOM die we tegenkwamen binnen een paar seconden kapot gemaakt.

Niet echt op een eerlijke manier, maar het kan mooi zijn als je team net die boost nodig heeft.

Heli volplakken met C4 met z'n 2e(12 C4's in totaal), en dan cover van de MCOM wegschieten met de mini guns. Daarna laat je de piloot tegen de mcom aanvliegen, en blaas jij alles op. MCOM is dan in 1 keer weg.

Zelfde kan je doen met een UAV, maar dan duurt het wel wat langer(2 keer).

Ik zou dit niet gebruiken voor normale gameplay, alleen als je tickets zo laag zijn dat het onmogelijk is om nog op een normale manier door te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
M2M schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:29:
[...]
Mcom A bij de derde mapvergroting, is normaliter vrij moeilijk te zetten. Zeker als de meeste cover al kapot geschoten is ;).

Wat je dan moet doen is met een fire en forget rocket launcher spawnen (RPG of CG, bij voorkeur RPG). wandel richting de barakken, aan de linker kant naast de brug. Meestal is dat stukje map wel in geallieerde controle. Vervolgens kun je vanaf daar elke keer je hoofd er net buiten steken, en een RPG afvuren op A. Met 32 spelers heb je ongeveer 20 ticks nodig om dat voor elkaar te krijgen (ligt een beetje aan de rambo acties van je team, en het algemene skill level van de tegenstander). Met zijn tweeen heb je A echt zo doormidden, zeker als de bradley af en toe ook nog langs komt om een duit in het zakje te steken.
De Got spelers op de PS3 (geen idee wie de genius was :P) hadden vrij snel na de release van Laguna Presa rush een slinkse route met de humvee uitgevonden op die 3e basis. Dan kan je met je squad achter in hun basis komen. Op die manier komen we waarschijnlijk 8/10 keer wel door die basis door iedereen te killen en te arrmen. Bijna niemand weet er van af, dus ik weet niet of buiten de PS3 Gotters iemand weet waarover ik het nu heb :P. Maar C4/Rockets hebben we daar niet vaak nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
BatmanHorizon schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:03:
[...]

De Got spelers op de PS3 (geen idee wie de genius was :P) hadden vrij snel na de release van Laguna Presa rush een slinkse route met de humvee uitgevonden op die 3e basis. Dan kan je met je squad achter in hun basis komen. Op die manier komen we waarschijnlijk 8/10 keer wel door die basis door iedereen te killen en te arrmen. Bijna niemand weet er van af, dus ik weet niet of buiten de PS3 Gotters iemand weet waarover ik het nu heb :P. Maar C4/Rockets hebben we daar niet vaak nodig.
Ik was degene die dat ontdekt had :) idem met die arica harbor over de berg heen.
Hetzelfde in arica met de tank onder de brug door en dan schuin langs het toegangshuisje rijden.
Je ontdekt heel wat met roadkills maken })

Worden trouwens wel steeds vaker mijnen neergelegd op de achterste route of ze dat nou doen voor de heavy armor of vanwege de humvee's ben er al meerdere keren opgereden :D

[ Voor 9% gewijzigd door TRAXION op 14-10-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
TRAXION schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

Ik was degene die dat ontdekt had :) idem met die arica harbor over de berg heen.
Hetzelfde in arica met de tank onder de brug door en dan schuin langs het toegangshuisje rijden.

Worden trouwens wel steeds vaker mijnen neergelegd op de achterste route of ze dat nou doen voor de heavy armor of vanwege de humvee's ben er al meerdere keren opgereden :D
_/-\o_ Geniaal. En ja, als je tegen de hogere skill levels speelt zijn er idd wel een paar die inmiddels ervan op de hoogte zijn. Gelukkig voor ons vaker niet dan wel :D. (Oh ja, is Valparaiso 4e base bergje ook onder jou credits (?) :o )

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 14-10-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
[...]
Tegenwoordig ga ik zelfs met de tank over de berg (een ietsje links aanhouden en dan in volle vaart naar beneden, dan red je het net).

Het vreemde is dat je dit maar heel weinig ziet gebeuren. Als ik een humvee van de berg naar beneden zie komen, dan is het 999/1000 dat het een GoT'er is. Met de tank heb ik het ook nog meer 1 keer een niet-GoT'er zien proberen, maar deze heeft het niet gehaald (may he Rest In Peace :D)

Zo zijn er wel meer routes die wij vaak volgen op verschillende maps, die ik maar weinig door niet-GoT'ers zie doen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36

Eagle Creek

Breathing security

[...]Als ze strafen is er altijd een moment in de cirkel dat je zijn zijkant kan zien.
Niet per se. Als een helikopter zijwaarts blijft vliegen (gekanteld, een heel grote draaicirkel eigenlijk), dan zie je alleen zijn voorkant. Dat is de tactiek die ik met de HIND vaak toepas. Om zijn eigen as draaien zoals bij de Apache lukt daar niet zo snel mee. Als je een beetje de tracerts in kunt schatten, kun je met hoogte en schommelingen ze redelijk ontwijken.
Dat zit er nog steeds in. Werd in BF2 overigens veel vaker gebruikt: daar win je hoogte tijdelijk, terwijl je in BC2 meteen ter aarde stort.
Hritje schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:10:
Eens.
[b]Hritje schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:10:[/btoch kan ik je vertellen dat als pilot (heb zelf platinum als chopperpilot) je wel een goede gunner nodig hebt, want als ik als een malle aan het vliegen ben om alle traces te ontwijken en anti air guns :P en je gunner schiet doodleuk op een tank (ergste geval gebruikt die ook nog eens secondary gun).. dan ben je wel snel de klos
Ligt een beetje aan het blik enemy dat is opengetrokken. Versus een vijandige chopper met gunner is het wel erg prettig. Tegen tanks halen ze weinig uit, en tegen infantry... Ze stelen vaker mijn kills dan ze helpen :p. Dat laatste gaat niet helemaal op met een góede gunner. Je kunt veel meer terrein coveren, en de kans is groter dat iemand een RPG opmerkt.
[b]Hritje schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:10:[/b
Die vuur je af op wagens die getraced zijn, maar ik heb het gevoel dat deze maar op beperkte afstand werkt. Je krijgt geen afstandsindicatie, en op een beetje afstand mist hij altijd. Van relatief dichtbij is het een direct hit, en bijna altijd een direct kill. Ook blind mikken is hij leuk: een beetje collateral damage is altijd goed, en als je gelukt hebt is hij sowieso recht op iemands ei.
M2M schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:50:
[...]Dan overleef je toch niet iets langer ;), zeker tegen mij met mijn überdart skillz ;)
Wanna bet :p?
wat mij opvalt is dat veel spelers, hun eigen speelstijl blijven forceren en eigenlijk nauwelijks aanpassen. Tenzij ze 3 maal dood zijn en massaal als snipertje spawnen en in een hoekje gaan zitten.
Key to winning is the ability to adapt. Ik he mijn eigen stijl, en ga standaard een map in met een bepaalde kit. Maar naar gelang we van basis wisselen wissel ik van kit, van inhoud van kit (shotgun ipv 203 of juist smoke, mortar of c4), en van tactiek. Het komt vaak voor dat mijn team als een stel eenden wordt afgeschoten, terwijl ik kills maak. Vervolgens ook word afgeschoten, omdat het wel alleen ikke tegen de rest v/h team is. Als je een goed team hebt dat zich aanpast naar de omstandigheden, heb je al 50% van het spel gewonnen m.i.
Bijna niemand weet er van af, dus ik weet niet of buiten de PS3 Gotters iemand weet waarover ik het nu heb :P
Waarom alleen PS3? Deze ken ik overigens niet denk ik. Bedoel je beneden over de rotsen (onder de brug), en dan via het water achterlangs?
Ja, die ken ik wel ^^.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Is er een mogelijkheid om op de PC DTS geluid te krijgen met dit spel? Of werkt dat alleen bij consoles out of the box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]

Mag ik je aanraken :+

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

M2M schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:29:
[...]

wat mij opvalt is dat veel spelers, hun eigen speelstijl blijven forceren en eigenlijk nauwelijks aanpassen. Tenzij ze 3 maal dood zijn en massaal als snipertje spawnen en in een hoekje gaan zitten. Maar voor de rest zie ik eigenlijk vrij zelden dat mensen met tracerdarts spawnen als we geraped worden door een chopper, of switchen naar engie klasse omdat er 3 tanks aan komen. Dat soort dingen storen mij wel een beetje. Sta je daar als enige engie tussen 4 medics naar de lopen van 2 tanks te kijken. Leuk... is... anders....
Tof. Maar niet van toepassing op die servers :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 21:24
Jackal131 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:20:
[...]

Tegenwoordig ga ik zelfs met de tank over de berg (een ietsje links aanhouden en dan in volle vaart naar beneden, dan red je het net).

Het vreemde is dat je dit maar heel weinig ziet gebeuren. Als ik een humvee van de berg naar beneden zie komen, dan is het 999/1000 dat het een GoT'er is. Met de tank heb ik het ook nog meer 1 keer een niet-GoT'er zien proberen, maar deze heeft het niet gehaald (may he Rest In Peace :D)

Zo zijn er wel meer routes die wij vaak volgen op verschillende maps, die ik maar weinig door niet-GoT'ers zie doen.
Dat deed ik ook met de tank inderdaad, red je net. Enige probleem; vaak krijg je een suicide als je van het heuveltje af rijdt met de tank. Net als dat ik vaak een suicide krijg als ik bij port Valdez eerste basis rechts het heuveltje af rijdt. Misschien vanwege te veel vaart?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Weet iemand overigens hoe je op die fucking BRUG komt in Laguna Alta?

Edit: lamaar, gelukt :')
Whoopiedoo.

[ Voor 22% gewijzigd door skullsplitter op 14-10-2010 22:30 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
skullsplitter schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:29:
Weet iemand overigens hoe je op die fucking BRUG komt in Laguna Alta?

Edit: lamaar, gelukt :')
Whoopiedoo.
Kan je ook op die brug dan? Kom er alleen onder namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door WalnootX op 14-10-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Is er trouwens een hendig console commando voor de FPS? Ik vind het wel speelbaar, maar ben benieuwd welke FPS mijn rig nu neerzet.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
skullsplitter schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:15:
Is er trouwens een hendig console commando voor de FPS? Ik vind het wel speelbaar, maar ben benieuwd welke FPS mijn rig nu neerzet.
gebruik fraps, werkt stukken beter dan het zoeken naar console commands die ik nog niet gevonden hebt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Wel gevonden, en gelijk aan BF2, maar werkt niet ingame :')

FRAPS ben ik expres nooit aan begonnen, maar zal eens proberen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
skullsplitter schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:32:
Wel gevonden, en gelijk aan BF2, maar werkt niet ingame :')

FRAPS ben ik expres nooit aan begonnen, maar zal eens proberen.
je kunt het er gelukkig ook gewoon afgooien als je 't niet meer wil hebben :D

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Deze foto van een paar maanden terug kwam ik net tegen op mijn iphone:

Afbeeldingslocatie: http://www.internet-snelheid.nl/images/stories/articles/gotteam.jpg

Kan me herinneren dat we toen regelmatig het team van tegenstanders leeg hebben zien lopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Unomomentodado schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:54:

[afbeelding]

Kan me herinneren dat we toen regelmatig het team van tegenstanders leeg hebben zien lopen. >:)
En sindsdien heeft iedereen een andere tag dan GoT :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w

[afbeelding]

Inderdaad, de tegenstanders waren snel weg iedere keer! Was wel leuk om zo te spelen soms, ook al werd het steeds saaier.

edit: Volgens mij kan ik me zelfs dat potje nog wel herinneren, omdat we toen tegen een nog best goed team speelden die ook goed samenwerkte. Zie de bovenste van de tegenstanders.

[ Voor 15% gewijzigd door walletje-w op 15-10-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
peakaboo schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:28:
Is er een mogelijkheid om op de PC DTS geluid te krijgen met dit spel? Of werkt dat alleen bij consoles out of the box?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Volgens mij schrik je je ook dood als je zo'n server joint hoor :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Ik wil ook wel bij die lijst ;p
Battlefield naam: Hoettienouw
Zal ook even een got tag ervoor gooien =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Eagle Creek schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:17:
Volgens mij schrik je je ook dood als je zo'n server joint hoor :p.
Je zag soms ook vreemde mensen die [GoT] voor hun eigen naam gingen zetten. Maar die er dus helemaal niet bijhoorden.
Peter91 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:36:
Ik wil ook wel bij die lijst ;p
Battlefield naam: Hoettienouw
Zal ook even een got tag ervoor gooien =]
Sorry maar dan zul je toch echt een ps3 moeten kopen. + een headset. Dit zijn namelijk allemaal mensen die samen op de ps3 spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door walletje-w op 15-10-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Dan moet je een kaart hebben die het geluid omzet naar DTS, en die zijn er dus niet. Dolby Digital is het beste wat je kunt gaan krijgen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

M2M schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:50:
[...]

je kunt het er gelukkig ook gewoon afgooien als je 't niet meer wil hebben :D
Gemiddeld iets van 50 frames per seconde, goed genoeg met alles aan.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

walletje-w schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:40:
[...]

Je zag soms ook vreemde mensen die [GoT] voor hun eigen naam gingen zetten. Maar die er dus helemaal niet bijhoorden.

[...]

Sorry maar dan zul je toch echt een ps3 moeten kopen. + een headset. Dit zijn namelijk allemaal mensen die samen op de ps3 spelen.
Oh niemand doet aan een GoT tag op de pc :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter91 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:47:
[...]

Oh niemand doet aan een GoT tag op de pc :( ?
De meeste hier spelen op de pc, en niet op de consoles, als ik de TS mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
skullsplitter schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:42:
[...]

Dan moet je een kaart hebben die het geluid omzet naar DTS, en die zijn er dus niet. Dolby Digital is het beste wat je kunt gaan krijgen.
Hmm oke, ik heb begrepen dat de console versie van BC2 wel de mogelijkheid heeft om DTS geluid weer te geven klopt dat?

Ik speel momenteel met sound op war tapes (7.1) met de turtle beach X41 die ook 7.1 ondersteund. Geluid is prima maar DTS is gewoon veel krachtiger met name bij explosies, in BC2 zou dat echt gaaf klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:23:
[...]

Hmm oke, ik heb begrepen dat de console versie van BC2 wel de mogelijkheid heeft om DTS geluid weer te geven klopt dat?

Ik speel momenteel met sound op war tapes (7.1) met de turtle beach X41 die ook 7.1 ondersteund. Geluid is prima maar DTS is gewoon veel krachtiger met name bij explosies, in BC2 zou dat echt gaaf klinken.
Heb je ervaren dat het op de consoles beter klinkt dan? En op de consoles is het passthrough denk ik.
Wat ik raar vind is dat BC2 op DX10/11 gewoon zeer laggy is, terwijl DX9 dat niet is, met dezelfde settings, ook kan ik geen 60Hz selecteren @ DX10/11, wat wel in DX9 kan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Nergens last van met DX11 hier ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Dito hier, geen enkele hapering die aan DX zou moeten liggen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Gvd! Zit ik net te spelen, ging erg lekker, we hadden bijna gewonnen door de laatste mcon te verdedigen op Valparaíso, connection to the server has been lost! Enorm spannnende pot en dan wordt je er op zo'n manier uitgesmeten. :X Dan kan moet ik ff wat anders gaan doen, baal er enorm van dat een pot op zo'n manier eindigd. Het zal nooit eens een saaie ronde zijn waar je eruit knalt, nee altijd die spannende.
En m'n zwaar bevochten puntjes ook kwijt zie ik net, lekker hoor :(

[ Voor 54% gewijzigd door sig69 op 15-10-2010 20:46 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
sig69 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:35:
Gvd! Zit ik net te spelen, ging erg lekker, we hadden bijna gewonnen door de laatste mcon te verdedigen op Valparaíso, connection to the server has been lost! Enorm spannnende pot en dan wordt je er op zo'n manier uitgesmeten. :X Dan kan moet ik ff wat anders gaan doen, baal er enorm van dat een pot op zo'n manier eindigd. Het zal nooit eens een saaie ronde zijn waar je eruit knalt, nee altijd die spannende.
vind dat ook zo gaar aan BC2 dat de punten alleen aan het eind erbij geteld worden. je kan neit even snel gewoon spelen, je moet de match gewoon afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Sn0wblind schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:50:
[...]

vind dat ook zo gaar aan BC2 dat de punten alleen aan het eind erbij geteld worden. je kan neit even snel gewoon spelen, je moet de match gewoon afmaken.
Combat score punten behoud je gewoon als je voortijdig leaved. Je krijgt alleen geen (punten voor) pins toegekend. Bij een server disconnect word echter helemaal niks onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

sig69 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:35:
Jammer dan, ik heb op mijn PC elke dag wel 1 of 2 of zelfs 3x een crash to desktop. Jammer voor de punten en ook dat gewacht wordt je helemaal zat van (game starten, inloggen, server zoeken, map laden en dan crash) :|

Spel is echter zo goed en verslavend dat ik niet kan stoppen. Vandaag weer een hoop prachtige kills met de GOL en SVU sniper rifles :)

Edit: Mijn naam ingame is pvtgoldsmith, mocht iemand me willen toevoegen. Ik ben lvl 32 nu.

[ Voor 4% gewijzigd door frankknopers op 15-10-2010 21:43 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
frankknopers schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:43:
[...]

Jammer dan, ik heb op mijn PC elke dag wel 1 of 2 of zelfs 3x een crash to desktop. Jammer voor de punten en ook dat gewacht wordt je helemaal zat van (game starten, inloggen, server zoeken, map laden en dan crash) :|

Spel is echter zo goed en verslavend dat ik niet kan stoppen. Vandaag weer een hoop prachtige kills met de GOL en SVU sniper rifles :)

Edit: Mijn naam ingame is pvtgoldsmith, mocht iemand me willen toevoegen. Ik ben lvl 32 nu.
pvtgoldsmith? Echt waar? Dan zat ik net met jou in de server ;). 24/7 Arica Harbor toch? Teams waren behoorlijk ongelijk qua skill. Idiote campers die geen reet uitvoeren voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh wat is dit toch een mooi spel he :D
Af en toe gewoon even een server joinen en dan een beetje rond klooien met een helikopter.
Geweldig gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

WalnootX schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:54:
[...]

pvtgoldsmith? Echt waar? Dan zat ik net met jou in de server ;). 24/7 Arica Harbor toch? Teams waren behoorlijk ongelijk qua skill. Idiote campers die geen reet uitvoeren voor het team.
Ik speel iets te vaak de laatste dagen.. Arica Harbour 24/7 is wel mijn favo server daar ben ik het meeste te vinden. Ik doe eigenlijk alleen maar snipen omdat dat gewoon geniaal is. Heb vandaag bijna 30 marksman headshots gehaald. :)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ergens diep van binnen hoop ik dat ze Panama Canal en Laguna Alta nog als Rush map gaan uitbrengen.
Hoe moeilijk kan het zijn om de vlaggen te vervangen door een paar sets mcoms?
Laatst weer eens conquest gespeeld op die mappen en dat beviel toch weer erg goed.
En Nelson Bay overdag (conquest) is imo leuker dan 's nachts (rush).

*wat duurt het lang om een queue nummer te kijgen op bfbcs.com*

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 16-10-2010 02:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Arica Harbor doet mij denken aan karkand in BF2 :+ Speel ook het liefst die map en het blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 10-09 14:43

[afbeelding]

Dan was het niet echt een sterke pot van de GoTters denk?

Jullie zijn met zen allen tegen individuele spelers, maar dan nog is de top 4 van de tegenstander beter dan de 1e van de GoTters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

StealthyPeanut schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:25:
Jullie zijn met zen allen tegen individuele spelers, maar dan nog is de top 4 van de tegenstander beter dan de 1e van de GoTters.
Punten zegt natuurlijk niet dat spelers 'beter' zijn. Misschien wel hoor, maar het kunnen ook een stel campers zijn geweest die niks voor het team doen maar alleen maar kills gaan halen. Zonder meegedaan te hebben kun je dus niet zoiets zeggen dat er spelers beter waren.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

peakaboo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:23:
[...]

Consoles spugen alleen DD uit, DTS alleen als er een schijf in zit met die codec.

Wartapes... Tjah, ik dacht in het begin dat dat wel lekker klonk, maar je bent alle ruimtelijkheid kwijt, daarnaast clipt die stand geluiden door opgeblazen laag en hoog (en met een BeyerDynamic DT770 Pro hoor je dat, aangesloten op een Xonar overigens).

Ik zweer gewoon bij home-cinema en verder alle kunstjes uit, ik hoor soms zelfs het verschil met boven en onder me.

Wil je vetter geluid, dan zou ik geen kunstmatige 5.1 aanraden, maar een high-end stereo headset OF een fatsoenlijke surround set.

GIsteren weer een paar rondjes gehad, een server waar ik lekker in los kon gaan. SVU aan, headshot na headshot, pakweg 4x dezelfde persoon pakken die je steeds gaat zoeken en dan als ie je eindelijk gevonden heeft na zijn laatste headshot snel door naar de volgende verstopplaats O+

[ Voor 12% gewijzigd door skullsplitter op 16-10-2010 10:54 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:34
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:59:
[...]

De meeste hier spelen op de pc, en niet op de consoles, als ik de TS mag geloven.
Er was eerder een [GoT] server, maar sinds die opgeheven is, is er niet echt een [GoT] community meer.
Voeg chilled maar toe als iemand samen wilt spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
StealthyPeanut schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:25:
[...]

Dan was het niet echt een sterke pot van de GoTters denk?

Waren top10 spelers in die periode dus dat was best lastig :)
Als ik mij het goed kan herinneren ging het attacken goed maar defenden was niet te doen.

En randoms zou ik niet te hard zeggen wij spelen tegenwoordig ook allemaal met elkaar maar zonder clantags omdat de servers gewoon leegstromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:11
Tering hey Ea heeft weer dikke lag ? Ik heb alleen maar gestotter :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Hoe zit nu met die tags? Ik speel ook gewoon al een tijdje met [GoT] voor men naam (TomAtWar) maar zit niet in een clan. Zo hoop ik gewoon een mede tweaker tegen te komen op een van de servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 10-09 14:43
Sandyman538 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:35:
[...]

Punten zegt natuurlijk niet dat spelers 'beter' zijn. Misschien wel hoor, maar het kunnen ook een stel campers zijn geweest die niks voor het team doen maar alleen maar kills gaan halen. Zonder meegedaan te hebben kun je dus niet zoiets zeggen dat er spelers beter waren.
JUIST wel. Je krijgt in BF:BC2 heel veel punten als je een teamspeler bent. Als je een eenzame sniper bent is je K/D ratio goed maar je puntentotaal erg mager.

Toen ik net begon was ik veel medic en had ik soms 5000 punten met maar 10 kills ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

StealthyPeanut schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

JUIST wel. Je krijgt in BF:BC2 heel veel punten als je een teamspeler bent. Als je een eenzame sniper bent is je K/D ratio goed maar je puntentotaal erg mager.

Toen ik net begon was ik veel medic en had ik soms 5000 punten met maar 10 kills ofzo 8)7
Dit kan een eindeloze discussie worden, maar je bent niet per definitie 'beter' voor je team als je veel punten hebt. Dus ik vind het te kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Sandyman538 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

Dit kan een eindeloze discussie worden, maar je bent niet per definitie 'beter' voor je team als je veel punten hebt. Dus ik vind het te kort door de bocht.
maar een sniper met 10-0 en 500 punten is dan weer nutteloos ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:34
M2M schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:21:
[...]

maar een sniper met 10-0 en 500 punten is dan weer nutteloos ;)
Ligt eraan vind ik, als 1 van die 10 mensen iemand was die mcom armde/disarmde is hij niet nutteloos imo.
In de potjes die ik vaak speel kan dat cruciaal zijn. Tuurlijk liever heb ik een medic oid, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
chiIIed schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:06:
[...]

Ligt eraan vind ik, als 1 van die 10 mensen iemand was die mcom armde/disarmde is hij niet nutteloos imo.
In de potjes die ik vaak speel kan dat cruciaal zijn. Tuurlijk liever heb ik een medic oid, maar toch.
dat verhaal over de gearmde MCOM's begint een beetje oud te worden. Ik heb nog geen sniper gezien die nuttig is geweest met een fatsoenlijke K/D. En MCOM's verdedigen kun je ook (bij voorkeur) van dichtbij. En zelfs dan kun je er een mortar strike op gooien, C4 plakken, granaten gooien en eventueel je eigen leven laten door de vijand af te leiden van de mcom. Mensen prikken etc. Je bent gewoon veel nuttiger dicht bij de actie, dan veraf.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
En daarnaast is het als je een van de beter in een team bent veel makkelijker om punten binnen te halen omdat de rest van het team de punten wat minder snel pakt. Iedereen met een GoT tag daar voor zijn naam weet iemand wel snel neer te leggen, of een tank te vernietigen. Daarom zijn bij ons de punten veel meer verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ook die wartapes even geprobeerd, het klinkt inderdaad erg vet. Je krijgt veel meer een soort 'epic battle!' gevoel omdat je veel meer geluid hoort dat verder van je weg is.
Maar ik denk dat je beter bent met het geluid op de normale stand, ik merk namelijk wel dat ik het moeilijker vind 'gevaarlijke' geluiden zoals granaten die dicht naast je neervallen of mensen die op je schieten er uit te filteren.

Verder soms echt niet normaal hoe overdreven mensen doen over het gebruik van de CG.
Zit dus op een server waar je geen CG op infanterie mag doen. Zit er iemand op de zolder van zo'n huisje op mij te schieten, ik zie hem en hij duikt snel weg natuurlijk. Wat doe je dan? Cover kapot maken met je CG natuurlijk. Ik doe dat dus, en kill hem daar nog niet eens mee. Ik maak hem af met de UMP.
Maakt ie er toch een probleem van... Zeg dat ie even rustig moet doen, begint ie op me te schelden, dat ik m'n bek moet houden e.d.
Wat een zeikerd.

Ik ben het er best mee eens dat je niet de hele tijd met CG als primary moet gaan lopen, maar als ik cover wil wegblazen (al doe ik degene die daarachter zit veel damage mee of kill ik hem er zelfs mee) of als ik mijn SMG moet reloaden gebruik ik gewoon mijn CG. Daar is toch niks mis mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 16-10-2010 14:40 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 12:28
StealthyPeanut schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Als jij als sniper lekker campt, veel kills maakt met per stuk een marksman headshot bonus van 250 punten loop je lekker binnen die ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Compizfox schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:39:
Ook die wartapes even geprobeerd, het klinkt inderdaad erg vet. Je krijgt veel meer een soort 'epic battle!' gevoel omdat je veel meer geluid hoort dat verder van je weg is.
Maar ik denk dat je beter bent met het geluid op de normale stand, ik merk namelijk wel dat ik het moeilijker vind 'gevaarlijke' geluiden zoals granaten die dicht naast je neervallen of mensen die op je schieten er uit te filteren.

Verder soms echt niet normaal hoe overdreven mensen doen over het gebruik van de CG.
Zit dus op een server waar je geen CG op infanterie mag doen. Zit er iemand op de zolder van zo'n huisje op mij te schieten, ik zie hem en hij duikt snel weg natuurlijk. Wat doe je dan? Cover kapot maken met je CG natuurlijk. Ik doe dat dus, en kill hem daar nog niet eens mee. Ik maak hem af met de UMP.
Maakt ie er toch een probleem van... Zeg dat ie even rustig moet doen, begint ie op me te schelden, dat ik m'n bek moet houden e.d.
Wat een zeikerd.

Ik ben het er best mee eens dat je niet de hele tijd met CG als primary moet gaan lopen, maar als ik cover wil wegblazen (al doe ik degene die daarachter zit veel damage mee of kill ik hem er zelfs mee) of als ik mijn SMG moet reloaden gebruik ik gewoon mijn CG. Daar is toch niks mis mee?
Als je cover wil wegblazen dan ben je IMO meer gewezen op Assault en niet op RPG's. Maar das mijn bescheiden mening natuurlijk maar.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik bedoel meer dat ik het wel vind kunnen om de CG tegen infanterie te gebruiken als je er met je SMG niet bij kan. Als iemand achter cover zit bijvoorbeeld.
En nee, dat komt heus niet zo vaak voor. Als je achter cover zit ben je namelijk 9 van de 10 keer niet gezien door iemand en krijg je dus ook geen CG naar je kop.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:11
Eigneer _O_ tracer dart en uzi wat een gouden combinatie 3 helis uit de lucht geknalt :P 4000 punten totaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
skullsplitter schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:52:
[...]

Consoles spugen alleen DD uit, DTS alleen als er een schijf in zit met die codec.

Wartapes... Tjah, ik dacht in het begin dat dat wel lekker klonk, maar je bent alle ruimtelijkheid kwijt, daarnaast clipt die stand geluiden door opgeblazen laag en hoog (en met een BeyerDynamic DT770 Pro hoor je dat, aangesloten op een Xonar overigens).

Ik zweer gewoon bij home-cinema en verder alle kunstjes uit, ik hoor soms zelfs het verschil met boven en onder me.

Wil je vetter geluid, dan zou ik geen kunstmatige 5.1 aanraden, maar een high-end stereo headset OF een fatsoenlijke surround set.

GIsteren weer een paar rondjes gehad, een server waar ik lekker in los kon gaan. SVU aan, headshot na headshot, pakweg 4x dezelfde persoon pakken die je steeds gaat zoeken en dan als ie je eindelijk gevonden heeft na zijn laatste headshot snel door naar de volgende verstopplaats O+
Ik zal vanavond eens spelen op home-cinema. Voor zover ik wist is dat 5.1 en war tapes 7.1. Mijn headset kan 7.1 aan en ik kan op die setting ingame ook goed vertellen waar bepaalde geluiden vandaan komen. Bijv. enemies die rennen, granaten die neervallen etc. Kom er nog op terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
peakaboo schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:59:
[...]

Ik zal vanavond eens spelen op home-cinema. Voor zover ik wist is dat 5.1 en war tapes 7.1. Mijn headset kan 7.1 aan en ik kan op die setting ingame ook goed vertellen waar bepaalde geluiden vandaan komen. Bijv. enemies die rennen, granaten die neervallen etc. Kom er nog op terug!
wat voor een headset heb je dan als het ding 7.1 aan kan?!?

Eigenlijk heeft je oor maar 1 ingang. De richting van het geluid wordt bepaald door de vervorming van het geluid. Normaliter met 5.1 / 7.1 boxen wordt normaal geluid afgespeeld over alle boxen. Bij 2.0 in je koptelefoon kun je geluid zo emuleren dat het lijkt alsof het geluid achter je bevind, door diezelfde vervorming toe te passen.
/info ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:33
mega mega mega freaking irritant....

Nu al 3 keer dat mijn laatste punten en verdiende wapens etc niet worden opgeslagen bij die eikels van EA...

Gaat snel vervelen zo..

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

peakaboo schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:59:
[...]

Onzin.

Wartapes = kunstmatig aangedikt in hoog en laag, en dat clipt als de ziekte (MAW: de golf is sterker gemaakt dan je geluidskaart kan weergeven, en zelfs op mijn koptelefoon resulteert dat in redelijk wat geknisper. Home Cinema is goed genoeg (en knappe jongen die het verschil tussen 5.1 en 7.1 kan horen in een fricking koptelefoon :'))

Wat mijn geluidskaart overigens doet is 8 kanaals inslikken en over stereo gemixt op mijn koptelefoon uitspugen, werkt zeer lekker moet ik zeggen, maar moest er wel een nieuwe geluidskaart voor halen, onboard-poep doet het toch niet helemaal lekker.

Ook de Astro Mixamp geprobeerd, maar die eigenlijk huilend ontplugd en terug naar afzender gestuurd.

Net weer een rondje als recon op atacama conquest (IMO echt de beroerdste map die ertussen zit, er zijn tussen de verschillende eilanden eigenlijk maar 3 wegen mogelijk en die dek je met een beetje team zo af) gespeeld, weer headshot na headshot, eentje vanaf het centrale schip zo uit de AA in zijn base geschoten :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
M2M schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:31:
[...]

wat voor een headset heb je dan als het ding 7.1 aan kan?!?

Eigenlijk heeft je oor maar 1 ingang. De richting van het geluid wordt bepaald door de vervorming van het geluid. Normaliter met 5.1 / 7.1 boxen wordt normaal geluid afgespeeld over alle boxen. Bij 2.0 in je koptelefoon kun je geluid zo emuleren dat het lijkt alsof het geluid achter je bevind, door diezelfde vervorming toe te passen.
/info ;)
Een Turtle Beach X41. Heeft dolby headphone en dolby prologic 2.
skullsplitter schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:37:
[...]

Onzin.

Wartapes = kunstmatig aangedikt in hoog en laag, en dat clipt als de ziekte (MAW: de golf is sterker gemaakt dan je geluidskaart kan weergeven, en zelfs op mijn koptelefoon resulteert dat in redelijk wat geknisper. Home Cinema is goed genoeg (en knappe jongen die het verschil tussen 5.1 en 7.1 kan horen in een fricking koptelefoon :'))
Wat is onzin?

Ik heb nergens gezegd dat ik verschil merk tussen 5.1 en 7.1, ik heb gezegd dat ik home cinema en war tapes ga vergelijken vanavond in het spel om te kijken wat voor verschil het geeft.

Overigens heb ik geen last van geknisper op war tapes. Klinkt juist erg goed moet ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door peakaboo op 16-10-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het geluid zou beter moeten zijn op de console versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

skullsplitter schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:52:
[...]Wartapes... Tjah, ik dacht in het begin dat dat wel lekker klonk, maar je bent alle ruimtelijkheid kwijt, daarnaast clipt die stand geluiden door opgeblazen laag en hoog (en met een BeyerDynamic DT770 Pro hoor je dat, aangesloten op een Xonar overigens).

skullsplitter schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:37:
[...]

Ook de Astro Mixamp geprobeerd, maar die eigenlijk huilend ontplugd en terug naar afzender gestuurd.
Ik heb zelf ook een Beyerdynamic DT770 en ben de laatste tijd aan het zoeken naar zo'n Dolby Headphone kastje voor (virtual) surround geluid voor de DT770's op m'n xbox360.

Maar zou je mij kunnen vertellen wat je niet beviel aan de Astro Mixamp? De reviews klinken namelijk wel positief over dat apparaat.

Twee vraagjes:
- Wat was het precies dat je niet beviel? Vervormd geluid?
- Ondanks dat de amp je niet beviel, kon je wel "extra" surround geluid waarnemen op je DT770?

Oh ja, je hebt je Direct Messaging uitstaan skullsplitter, vandaar dat ik het hier maar even post! :P

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:53

Wildfire

Joy to the world!

FiRePaTH schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 05:36:

[...]

Ik heb zelf ook een Beyerdynamic DT770 en ben de laatste tijd aan het zoeken naar zo'n Dolby Headphone kastje voor (virtual) surround geluid voor de DT770's op m'n xbox360.
JVC SU-DH1 -- http://bluetin.com/catalo...63d4130365921273b186d5108

Kon 'm destijds niet in Europa vinden dus via BlueTin maar geïmporteerd.

-- Edit: voor de geïnteresseerden, hier de handleiding van de JVC SU-DH1.

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 17-10-2010 10:06 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

peakaboo schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:07:
[...]

Een Turtle Beach X41. Heeft dolby headphone en dolby prologic 2.

[...]

Wat is onzin?

Ik heb nergens gezegd dat ik verschil merk tussen 5.1 en 7.1, ik heb gezegd dat ik home cinema en war tapes ga vergelijken vanavond in het spel om te kijken wat voor verschil het geeft.

Overigens heb ik geen last van geknisper op war tapes. Klinkt juist erg goed moet ik zeggen.
Geknisper is wellicht niet het goede woord, maar er wordt hoorbaar geclipt en de ruimte en intensiteit wordt totaal uit verband gerukt. Ja, het klinkt gruwelijk, maar effectief kun je er geen kont mee omdat gesluip en dergelijke overstemd wordt.
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 05:02:
Dus het geluid zou beter moeten zijn op de console versies?
Eh, nee? Enige verschil is wellicht dat je die over een normaal 5.1 systeem speelt, maar anders is het volgens mij echt 100% hetzelfde.
FiRePaTH schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 05:36:
[...]

[...]

Maar zou je mij kunnen vertellen wat je niet beviel aan de Astro Mixamp? De reviews klinken namelijk wel positief over dat apparaat.

Twee vraagjes:
- Wat was het precies dat je niet beviel? Vervormd geluid?
- Ondanks dat de amp je niet beviel, kon je wel "extra" surround geluid waarnemen op je DT770?

Oh ja, je hebt je Direct Messaging uitstaan skullsplitter, vandaar dat ik het hier maar even post! :P
Astro Mixamp: ik wilde het apparaat hebben omdat ie met USB alleen al een geluidskaart zou emuleren waarbij ruimtelijk geluid beter uit de verf zou komen. Dat hij ook voor de 360 zou werken was mooi meegenomen, was mijn insteek. Al met al een pakket van pakweg 180 euro om de boel goed te voorzien van stroom en aansluiting.

Echter op de PC bleek een optische of coax nodig te zijn voor 5.1 geluid, en nog leuker: je moest wel een geluidskaart hebben die DDLive deed, en laat ik nou net gewoon ordinair onboard hebben. Ik moest dus naast die mixamp nog eens een nieuwe geluidskaart aanschaffen. Geluidskaart, Xonar XD/DX aangeschaft en getest. Viel tegen, veel kunstmatige echo wat wel ruimtelijkheid oproept, maar geen goede positionele audio.
Laat die kaart ook gewoon DDHeadphones doen, waarmee je zelfs de afstand tot de luidsprekers nog kunt bepalen. Eerlijkheidshalve: ik speel nu eigenlijk alleen nog maar met de standaardinstelling, en niet met DDheadphones, ook niet aangepast.

Op de 360 is het een ander verhaal. Mijn receiver maakt er standaard stereo van, die Mixamp doet dat toch wel een stukje beter. Alleen ook hier die echo, en dat vind ik die meerprijs gewoon niet waard. Zonde, want qua afwerking, design en concept is het wel helemaal mijn ding. Ik vind het alleen jammer dat er wordt gedaan alsof het een standalone set is (zoals het kastje wat bij de Megalodon van Razer zit) wat out of the box goed geluid geeft, terwijl er echt wat meer haken en ogen aan zitten.

Ik speel nu dus gewoon met de Xonar XD/DX, headphones ingesteld als uitgang, 8 kanaals als ingang geselecteerd en games op 5.1 of 7.1 gezet. Klaar. Perfect geluid. Als ik zin heb om te kutten dan wil ik Dolby Headphone nog wel eens aanzetten, maar meestal doe ik daar niet eens aan.

Bespaar je het geld en koop gewoon een leuke geluidskaart als je op de PC speelt, en anders wellicht dat andere apparaat van JVC, dies nog goedkoper ook, en laat je tenminste kiezen uit Studio, Listening Room en Hallway (van klein naar groter, kleinst klinkt het best) waar die mixamp het gore lef heeft om alleen de grootste te kunnen gebruiken.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft iemand de achievement "Careful Guidence" al gehaald? Ik krijg het niet voor elkaar :{ Als ik achter zo'n ding sta om te richten dan is binnen 3 seconden mn hoofd eraf gesniped :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Gisteren toevallig een chopper neergehaald met zowel een tank als met een stationary AT, beide meer lucky shots dan iets anders...

Alleen werd toen de verbinding verbroken, iets waar ik meer en meer last van krijg. WiFi :(

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Gisteren gekicked van een 24/7 Arica Harbor wegens CG Spam... Had geen kogels meer in mijn UMP-45 (want die dingen schiet je ook op 5 seconden leeg) en er kwam net iemand binnen in een huis en heb snel geswitched naar mijn CG (gebruik hem overigens ENKEL op tanks en dan wordt ik daarvoor gekicked... Kan nog steeds niet terug inloggen op die server (was mijn fav. server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Compizfox schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:39:
Ik heb eigenlijk nooit anders gebruikt dan wartapes, dus dat herkennen gaat eigenlijk vanzelf. Tenzij er echt flink rondom je heen geknald wordt, maar dan heb je toch een soort pieptoon.
n0valyfe schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:42:
Gisteren gekicked van een 24/7 Arica Harbor wegens CG Spam... Had geen kogels meer in mijn UMP-45 (want die dingen schiet je ook op 5 seconden leeg) en er kwam net iemand binnen in een huis en heb snel geswitched naar mijn CG (gebruik hem overigens ENKEL op tanks en dan wordt ik daarvoor gekicked... Kan nog steeds niet terug inloggen op die server (was mijn fav. server)
Even opzoeken of ze een site hebben en contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Vandaag gekickt omdat ik achter een rots spawnde in Laguna Presa bij die waterval, broertje was erachter gekomen, probleem is dat je er niet doorheen kunt schieten, terwijl anderen jou wel kunnen neerschieten als je knar door de muur heen steekt aan de andere kant. Wel mooi om te zien, 5 snipers bij elkaar gestopt in de bosjes die uit alle macht probeerden ons neer te schieten, wat ze overigens maar 1x gelukt is, en toen werd ik ook meteen gekickt voor bugusing. En dan kun je wel uitleggen dat je alleen alles kunt zien, maar niets kunt beschieten vanaf daar, maar dat gaat er dus niet in :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Dat heb ik er nog horen zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als ik zulke dingen lees dan ben ik toch blij dat ik op de console speel. Wat een onzin dat je voor zulke dingen gekicked wordt. Al die stomme regeltjes die jullie hebben op de PC, worden jullie daar zelf niet flauw van? Afhankelijk van hoe de pet van een admin op een server staat wordt je om willekeurige redenen gekicked. Hierboven werd zelfs opgemerkt dat ze liever niet zien dat je cover weg schiet met een RPG, maar met de assault class, dus.... wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08
Ik ben geen hardcore speler(nog steeds niet lvl 30 en speel sinds release volgens mij) maar ben nog nooit gekicked. Vind het zelf wel relaxt als rocket en tubenoobs geweerd worden, maakt voor mij het spel leuker. Als je eenmaal een server hebt gevonden die je leuk vind, bookmark je die en ga je daar elke keer spelen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Cartman! schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:18:
Heeft iemand de achievement "Careful Guidence" al gehaald? Ik krijg het niet voor elkaar :{ Als ik achter zo'n ding sta om te richten dan is binnen 3 seconden mn hoofd eraf gesniped :(
Ik heb hem zelfs op Arica Harbor gehaald door een UAV uit de lucht te knallen, dat was natuurlijk puur geluk, je had iedereen op teamspeak moeten horen :p.
Die langzamere transport-chopper is vrij makkelijk neer te halen met AT4, op Valparaiso staat een stationary AT launcher op 't dak van tweede rush punt.
Probeer het daar eens.

@hier onder: Nee.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 17-10-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 20:43
Kun je nou met de defib en repair tool ook je skill level op goud/platina halen? Ik heb nu alle wapens en gadgets op goud/platina.. Maar als die gadgets ook skill level hebben moet ik die nog. Tracer dart heeft ook geen skill level toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Daar wil ik wel bewijs van :)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!