[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.694 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Dus ik ben niet de enige die de ramen in de gaten houd als ik door de stad loop. Dat is een geruststelling zeg..:)

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Tja, als ik een helicopter zie/hoor zoek ik al naar mn tracers :p

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumbal696
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

Wil ik toch even jullie mening. Ik draai met een setup als volgt:

Amd phenom 2 955
Asus 5850
6 gig 1066 dominator's
Asus m3a76-cm moederbord
Iilyama 24 inch 1920- 1080

Met alle setting op zijn hoogste haal ik een framrate van 60 FPS.
Vraag ik me af. Zijn dit goede FPS, waar spelen jullie zoal zelf mee met welke FPS.

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Boven de 50FPS is helemaal goed voor shooters. Je hebt een aardige buffer naar de 30 fps en je hebt gewoon genoeg over.

Een vriend van me speelt BFBC2 op een laptop, max 35 fps o.i.d.. Dit speelt erg ongemakkelijk en storend, het spel reageert traag etc. Leuk om te beginnen maar ik zou et niet lang uithouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Spaiker schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:38:
Tja, als ik een helicopter zie/hoor zoek ik al naar mn tracers :p
Heerlijk dit soort dingen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

WalnootX schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:29:
[...]

Ik zag een vlaggenmast en wist niet hoe snel ik die vlag moest vervangen.
Het duurde wat langer want ik kreeg geen hulp.
Eenmaal thuis had ik ontzettende zin in een potje Bad Company 2.
En ik maar denken dat ik verknipt ben als ik in Rotterdam sniperspots en andere tactische punten probeer te zoeken terwijl ik er langsloop :')

(Bevestigd overigens wel dat bepaalde onderzoekers zich zorgen maken op een hele generatie die straks al als een soldaat denkt mocht er oorlog uitbreken)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:22:
[...]

En ik maar denken dat ik verknipt ben als ik in Rotterdam sniperspots en andere tactische punten probeer te zoeken terwijl ik er langsloop :')

(Bevestigd overigens wel dat bepaalde onderzoekers zich zorgen maken op een hele generatie die straks al als een soldaat denkt mocht er oorlog uitbreken)
Lijkt me juist erg handig dat je ondanks het gebrek aan dienstplicht weet wat te doen als er onverhoopt oorlog uitbreekt. Je moet alleen even rekening houden met het respawnen, dat gaat in het echt wat moeilijker..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Lol :D Ik denk toch dat men de basis van dekking zoeken wel doorheeft, nu nog herinneren dat er geen medpacks/ammopacks bestaan, en dan nog dat er rekening mee houden dat je maar 1x geraakt mag worden, en we zullen wel overleven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Unomomentodado schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:52:
Momenteel bezig met de MG36; echt heerlijk om mee te spelen. Gratis een reddot, dus mogelijkheid om extra ammo mee te nemen = 400 kogels om mee te sprayen! :9 Alle engineer wapens zijn eigenlijk wel lekker om mee te spelen (ik gebruik wel een reddot). Kunnen prima tegen assualt wapens op en bovendien silenced.
400 kogels verbruik ik nooit in een leven van een medic, dus dat heeft (voor mij althans) geen zin. Wat ik dan doe is Light Weightpack, scheelt enorm met lopen!
gumbal696 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:23:
Met alle setting op zijn hoogste haal ik een framrate van 60 FPS.
Vraag ik me af. Zijn dit goede FPS, waar spelen jullie zoal zelf mee met welke FPS.
Ik weet niet of het hier eigenlijk thuis hoort, maar goed. Hopelijk word het strakjes hierdoor geen opsom-topic. Zolang je boven de 24 / 30 FPS zit, zit je altijd goed, want dan heb je (in principe!) vloeiend beeld. Hoe meer je er boven zit, hoe beter. En dat geldt overigens voor élk spel. Enne, crossposten doen we niet aan hé... ;) Ikzelf zit aan de 70FPS, dankzij mijn Q9550. BFBC2 is CPU / core afhankelijk.

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 10-10-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

CptChaos schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:47:
[...]
400 kogels verbruik ik nooit in een leven van een medic, dus dat heeft (voor mij althans) geen zin. Wat ik dan doe is Light Weightpack, scheelt enorm met lopen!
[...]
Ik weet niet of het hier eigenlijk thuis hoort, maar goed. Hopelijk word het strakjes hierdoor geen opsom-topic. Zolang je boven de 24 / 30 FPS zit, zit je altijd goed, want dan heb je (in principe!) vloeiend beeld. Hoe meer je er boven zit, hoe beter. En dat geldt overigens voor élk spel. Enne, crossposten doen we niet aan hé... ;) Ikzelf zit aan de 70FPS, dankzij mijn Q9550. BFBC2 is CPU / core afhankelijk.
Als toevoeging:
- 24~30 FPS - Acceptabel voor stilstaan / rechtdoor lopen
- 30~60 FPS - Acceptabel voor draaien / rennen
- 60~100 FPS - Goed voor "heavy action"
- 100+ FPS - Geen enkele hapering meer merkbaar

En voor 24~30 FPS:
Als je stil staat of erg langzaam draait is het vloeiend, ga je echter sneller draaien, dan wordt het beeld tijdens de draai wazig en onduidelijk. In films van 24~30 beelden / seconde lossen ze dit op door motion blur, zodat het schokkerige eruit gaat. Bij games is dit dus afwezig (zou NOG meer rekenkracht vergen) en daardoor ziet 24~30 FPS er schokkerig uit bij veel draaien / rennen.

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Net een server gehad waar iedereen continu aan het baserapen was op Panama Canal bij de commies :')
Daarna naar een server waar drie spelers een aimbot gebruikten (instant headshots in hoeken van 90 graden en een tijdsbestek van een miliseconde uit een SCAR-L :') As if) maar toch steevast rondes winnen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is verd*mme weer zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik dacht dat bij de vorige update verholpen was :/

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

CptChaos schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:47:
Light weight ftw!

Gebruik eigenlijk alleen nog maar de Thompson of de Garand, speelt heerlijk met lekker snel sprinten! :*)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 12:28
Garand? De M16 Mod o Enchanched is praktisch ehtzelfde wapen, maar dan emt meer stopping power. Dus waarom gebruik je die niet gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

KillerZero86 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:43:
Garand? De M16 Mod o Enchanched is praktisch ehtzelfde wapen, maar dan emt meer stopping power. Dus waarom gebruik je die niet gewoon?
De Garand is uiteraard veel stijlvoller ;)

En volgens de stats doen de M14 (neem aan dat je die bedoelt) en de Garand evenveel damage. De M14 heeft echter meer kogels in een magazijn (10 vs 8 ) en schiet sneller (niet echt te merken in praktijk, gewoon snel tappen :)), maar is minder accuraat.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik heb 1 dag met de M14 gespeeld, en dat ging toen goed, maar de dag erna maar weer aan de kant gelegd :p
Ik kan niet werken met zo 1 shot wapens, liever xm8 of An94/UZI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01
Gundogan schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:50:
[...]

De Garand is uiteraard veel stijlvoller ;)

En volgens de stats doen de M14 (neem aan dat je die bedoelt) en de Garand evenveel damage. De M14 heeft echter meer kogels in een magazijn (10 vs 8 ) en schiet sneller (niet echt te merken in praktijk, gewoon snel tappen :)), maar is minder accuraat.
voor het geluidje van de garand natuurlijk. Pling!

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:57
Mon0lith schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:18:
[...]

Ik dacht dat bij de vorige update verholpen was :/
Kan even geen linkje vinden, maar ze dachten idd dat het verholpen zou zijn...pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Net voor het eerst in een week weer een paar rondjes geknald.Ging ruim een uur goed, totdat er weer eens een cheater op de server kwam. We stonden een map te verliezen en op het allerlaatste moment weten we hem miraculeus te winnen. Ik had geen idee wat er aan de hand was, totdat bij de volgende map één kerel binnen no-time op 27-0 K/D zat, terwijl ik nummer twee op de map was met 3-0. Bwegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Inderdaad ik ben ook weer begonnen met BFBC2 maar ik heb er al weer spijt van. Wazige dingen zoals iemand met 29K en 0D... Of iemand die je kilt op een plaats waar die je helemaal niet kan raken omdat hij gewoon in zijn basis staat of aan de andere kant van de map !!!

MW2 had ik na 5 minuten al geen zin meer in BFBC2 is wat dat betreft wel beter. BF2 zaten trouwens ook hacks in zoals het spamen van commander orders die vervolgens werden uitgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

madmaxnl schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 00:52:
BF2 zaten trouwens ook hacks in zoals het spamen van commander orders die vervolgens werden uitgevoerd...
Deel van het scoren van een commander zat hem nou net in het spotten en assisten, geloofd niet dat nou een hack is :')

Insta-headshots daarentegen uit wapens waar ik met geen mogelijkheid een treffer in het eerste salvo op lange afstand kon maken waren er genoeg, en ook in BC2 zitten er weer figuren bij die het gebruiken (en soms zelfs nog ruiterlijk vol trots aangeven ook :')), en dat is vele malen kwalijker.

Edit:

In het Quake 2 tijdperk hadden mensen vaak hun color/lightingsettings getweakt waardoor je het hele level ineens door kon kijken, of brightskins zodat poppetjes veel zichtbaarder waren. Dat vind ik al een vorm van cheaten omdat je het product aan gaat passen om er een voordeel boven de ander mee te hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door skullsplitter op 11-10-2010 08:49 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
skullsplitter schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:47:
[...]

Deel van het scoren van een commander zat hem nou net in het spotten en assisten, geloofd niet dat nou een hack is :')

Insta-headshots daarentegen uit wapens waar ik met geen mogelijkheid een treffer in het eerste salvo op lange afstand kon maken waren er genoeg, en ook in BC2 zitten er weer figuren bij die het gebruiken (en soms zelfs nog ruiterlijk vol trots aangeven ook :')), en dat is vele malen kwalijker.

Edit:

In het Quake 2 tijdperk hadden mensen vaak hun color/lightingsettings getweakt waardoor je het hele level ineens door kon kijken, of brightskins zodat poppetjes veel zichtbaarder waren. Dat vind ik al een vorm van cheaten omdat je het product aan gaat passen om er een voordeel boven de ander mee te hebben.
aimbots zijn pas irritant als je instagib speelt. Quake 3 instaunlagged, 1 aimbot en het hele spel was niets meer waard. Nu kun je teminste nog in een tank gaan zitten. Aimbot this [insert rambo geluid] <headshot met tankgranaat>

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Zijn er trouwens nog servers waar (een deel van de ) tweakers actief aan deelnemen, liefst met een TS3-server? Wel zo gezellig namelijk!

Vind t namelijk gezelliger om op een TS-server in te loggen en te gamen, in plaats van alleen te BFBC2-en...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Inderdaad. Toen ik veranderde van server, was ik ook alles kwijt. :(

Even geen BF:BC2 meer op zondag...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

madmaxnl schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 00:52:
Of iemand die je kilt op een plaats waar die je helemaal niet kan raken omdat hij gewoon in zijn basis staat of aan de andere kant van de map !!!
Ik zie ook steeds vaker dat mensen op plekjes staan waar je ze blijkbaar niet kan raken ... gisteren op Arica harbor stond er een stel snipers boven op die bergrand boven de town ?! Lekker als je spawnt bij de Bridge, je loopt 2 passen en knal, headshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Inderdaad. Toen ik veranderde van server, was ik ook alles kwijt. :(

Even geen BF:BC2 meer op zondag...
Jullie waren al een tijdje bezig blijkbaar, maar de mensen (waaronder ik) die na de reset binnenkwamen mochten dus weer lekker als noob spelen.
Het effect was dat de helft van de gefrustreerde en beroofde spelers met c4 en rpg7's ging kloten.
Daarbij was de lag voor mij echt de moodkiller.

Ik zeg al weken achter elkaar dat ik dan maar niet op zondag ga spelen, maar ik probeer het toch steeds weer. Het is zondag! Dan heb je eens lekker de tijd om te doen wat je wil, gaat zo'n gamebouwer een loopje met je nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Het lijkt er op dat het probleem iedere keer optreedt vanaf een uur of 6 ('s middags)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Omdat het zondag was zijn een vriend en ik met 40mm smoke bezig gegaan :) in de buurt van de tegenstanders smoke neer planten, of op sniper plekjes smoke planten. Geweldig gelachen.
En ook natuurlijk redelijk veel kills gemaakt met de 40mm smoke :D Hoe vernederend om door een HS van een 40mm smoke dood te gaan :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:34
harmageddon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:31:
Hoe vernederend om door een HS van een 40mm smoke dood te gaan :D
Niks vernederend aan hoor, op close combat is het gewoon een shotty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Edmin schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:13:
Net voor het eerst in een week weer een paar rondjes geknald.Ging ruim een uur goed, totdat er weer eens een cheater op de server kwam. We stonden een map te verliezen en op het allerlaatste moment weten we hem miraculeus te winnen. Ik had geen idee wat er aan de hand was, totdat bij de volgende map één kerel binnen no-time op 27-0 K/D zat, terwijl ik nummer twee op de map was met 3-0. Bwegh.
Zolang ik geen bewijs zie dat iemand cheat, ga ik iemand echt geen cheater noemen omdat hij een goede score heeft.

Zelf meegemaakt dat ik een goede ronde speelde en tot mijn verbazing uiteindelijk op 30-3 stond (waarvan 1 suicide). Meteen gekicked omdat ik een cheater ben. Het was op Arica met een tank en als infanterie, op een gegeven moment als verdediger op 21-0 gestaan. En dat, terwijl de nummer 2 op 5-4 stond. Gewoon door slim en goed te spelen, ik zou niet eens weten hoe ik moet of kan cheaten.

Als het nou 4 rondes achter elkaar is met 30-0, dan is het wel verdacht. Maar een goede ronde kan altijd gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Goner schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:46:
[...]
Ik zie ook steeds vaker dat mensen op plekjes staan waar je ze blijkbaar niet kan raken ... gisteren op Arica harbor stond er een stel snipers boven op die bergrand boven de town ?! Lekker als je spawnt bij de Bridge, je loopt 2 passen en knal, headshot.
Hoef je niet voor op die rand te zitten hoor. US basis uitlopen, meteen dat heuveltje links en ik kan met mijn Magnum de brug dekken.

Gisteravond weer met maatje zitten spelen. Weer extreme gevalletjes baserapen. Uiteindelijk waren we het zo zat die baserapers dat we besloten om gewoon zelf ook maar eens goed te gaan baserapen. Met de VSS aan de andere kant van het kanaaltje op Africa Harbor gaan zitten en alles wat spawnde in hun rug te raggen.

Cant beat em, join em >:) Maar ja, zou liever een oplossing ervoor zien op PSN. Tegenstander heeft gewoon niks te zoeken op homebase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Macros4 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:57:
Dit spel begint al aardig vat op me te krijgen.. Ik fietste vanmiddag en zag vanuit een ooghoek wat vliegen, nadat mijn verbeelding een UAV met oranje spot driehoekje had gesignaleerd met al blinkend 100 points Destroy Vehicle tagje, bleek het gewoon een zwarte kraai te zijn.. :)
Elke keer de gemeente de sirenes test, denk ik dat er een MCOM "ge-armed" wordt :o

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

M2M schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:55:
[...]

aimbots zijn pas irritant als je instagib speelt. Quake 3 instaunlagged, 1 aimbot en het hele spel was niets meer waard. Nu kun je teminste nog in een tank gaan zitten. Aimbot this [insert rambo geluid] <headshot met tankgranaat>
Je mist het punt: van belichting, herkenbaarheid van karakters en andere client-side info blijf je gewoon af, en aimbots etc zijn helemaal uit den boze.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

StealthyPeanut schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:51:
[...]

Zolang ik geen bewijs zie dat iemand cheat, ga ik iemand echt geen cheater noemen omdat hij een goede score heeft.

Zelf meegemaakt dat ik een goede ronde speelde en tot mijn verbazing uiteindelijk op 30-3 stond (waarvan 1 suicide). Meteen gekicked omdat ik een cheater ben. Het was op Arica met een tank en als infanterie, op een gegeven moment als verdediger op 21-0 gestaan. En dat, terwijl de nummer 2 op 5-4 stond. Gewoon door slim en goed te spelen, ik zou niet eens weten hoe ik moet of kan cheaten.

Als het nou 4 rondes achter elkaar is met 30-0, dan is het wel verdacht. Maar een goede ronde kan altijd gebeuren.
zelf al drie keer gekickt/bant omdat ik de mazzel had dat er een squad steeds op elkaar spawnde terwijl ik net de enige overgeblevene omvermaaide terwijl er twee achter spawnde, ja, dan heb je een paar headshots erbij, maar cheaten? Met mijn KD? puhlease.

Maar als ik zelf keer op keer met drie kogels in mijn hoofd kan koppen, ongeacht hoe groot de afstand, uit een SCAR, ja, sorry, maar daar geloof ik niet in. Als me dat drie keer achter elkaar gebeurd bij dezelfde persoon dan zijn er twee mogelijkheden: ik kaart het aan en OF hij wordt gekickt/bant, OF ik ben weg.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ambi schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:39:
[...]

Elke keer de gemeente de sirenes test, denk ik dat er een MCOM "ge-armed" wordt :o
Alles wat ik in de verte zie bewegen probeer ik de afstand in te schatten en te bepalen hoeveel stapjes ik naar boven moet mikken om een headshot te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
skullsplitter schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:47:
[...]

Dat bedoel ik niet, de hack dat er plots talloze karretjes en kratjes uit de lucht kwamen vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:47:
Het lijkt er op dat het probleem iedere keer optreedt vanaf een uur of 6 ('s middags)
ik wordt er poep ziek van, EA met die vreemde fratsen. Sowieso zou ik nooit geen EA games meer kopen, maar na vele aandringen toch BFBC2 gekocht. En nu weer dit ... neej dat wordt zeker geen moh meer bagger bedrijf :r

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
skullsplitter schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:23:
[...]
Maar als ik zelf keer op keer met drie kogels in mijn hoofd kan koppen, ongeacht hoe groot de afstand, uit een SCAR, ja, sorry, maar daar geloof ik niet in. Als me dat drie keer achter elkaar gebeurd bij dezelfde persoon dan zijn er twee mogelijkheden: ik kaart het aan en OF hij wordt gekickt/bant, OF ik ben weg.
Long-range kills met SMG's zijn verdacht omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:34:
[...]

3 kogels achter elkaar niet op de zelfde plek kunnen komen door onnauwkeurigheid en recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:49:
[...]

3 kogels achter elkaar niet op de zelfde plek kunnen komen door onnauwkeurigheid en recoil.
Ik vuur elk wapen in principe single-shot op long range met enkele ms tussen elk schot, je zult verbaasd staan hoe nauwkeurig dat is.
Zal wel eens een filmpje maken. Vooral de 9A-91, Uzi en Scar zijn hier fijn voor.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 11-10-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
unfor schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:34:
[...]

... je kunt met ieder type wapen snipen in BC2 :) De SMG zijn vanwege hun lage recoil heerlijk op grote afstand.

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 11-10-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

unfor schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:52:
[...]

Ik vuur elk wapen in principe single-shot op long range met enkele ms tussen elk schot, je zult verbaasd staan hoe nauwkeurig dat is.
Zal wel eens een filmpje maken. Vooral de 9A-91, Uzi en Scar zijn hier fijn voor.
Graag! Ik volg de Forum User Battle-filmpjes waar je volgens mij ook wel eens in meedoet, kan erg genieten van de manier waarop jullie het spelletje kunnen spelen! Volgens mij ben ik zo ook wel eens op je Youtube-kanaal beland, of vergis ik me en is dat je kanaal niet?

Anyhoo: je hebt een fan ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
d_star schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

Graag! Ik volg de Forum User Battle-filmpjes waar je volgens mij ook wel eens in meedoet, kan erg genieten van de manier waarop jullie het spelletje kunnen spelen! Volgens mij ben ik zo ook wel eens op je Youtube-kanaal beland, of vergis ik me en is dat je kanaal niet?

Anyhoo: je hebt een fan ;)
Ja, dat ben ik :D Voor degenen die het leuk vinden een anders speelstijl de zien, m'n filmpje op HD bekijken:

YouTube: Just a full round of Bad Company 2.

Was niet een bijzonder goede ronde, mede door het schokken door recorden, maar wel kills met alle type wapens en een marksman headshot met shotgun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

StealthyPeanut schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:51:
[...]

Ach, kom op... We hebben het over 27 kills in twee minuten speeltijd. Dat is fysiek gewoon onmogelijk, zeker als je je realiseert dat de rest van de spelers maar op 2 à 3 kills zat op dat moment. Er gebeurde ook verder bijna niets op de map, want betrokkene stond bij de vijandelijke base en de rest had geen fuck te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Edmin schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:23:
[...]

Ach, kom op... We hebben het over 27 kills in twee minuten speeltijd. Dat is fysiek gewoon onmogelijk, zeker als je je realiseert dat de rest van de spelers maar op 2 à 3 kills zat op dat moment. Er gebeurde ook verder bijna niets op de map, want betrokkene stond bij de vijandelijke base en de rest had geen fuck te doen.
Dan kan ik me voorstellen dat je toch gaat denken aan een cheat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat doe ik uiteraard ook, maar 3 kogels in 1 burst alle drie op je hoofd 100% van de gevallen is een tikkeltje verdacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:37:
[...]

Dat doe ik uiteraard ook, maar 3 kogels in 1 burst alle drie op je hoofd 100% van de gevallen is een tikkeltje verdacht...
Ja, maar de manier waarop skullsplitter het omschrijft, kan het net zo goed 3 snelle single shots zijn.
Anyway, het aantal cheat-roepers is vele duizend-malen groter dan het werkele aantal cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gelukkig wel, anders viel er helemaal niet te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

[...]

Maar die kop ik dus niet. Nee, ik heb het echt over mensen die zodra ze in het blikveld komen ineens schieten en je ziet nog net de strepen en dan ben je dood. Ja, sorry, maar dat gaat er bij mij niet in, zeker niet in een draai.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Edmin schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:23:
[...]

Dan uiteraard wel, ik wist niet dat het in zo'n korte tijd was gebeurd. Dan is het overduidelijk, maar alleen aan een goede score kan je niet zien of iemand cheat vind ik.

Zo jammer ook als ik gewoon beter ben dan iemand en hem 8 x ofzo kill, dat hij me dan kicked of banned omdat ik een cheater ben. Terwijl ik gewoon slimmer en sneller speel dan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Had gistermorgen echt een paar vreselijke drama games... Ten eerste de teams, of je zit in een team wat over de tegenstander heen walst, of het is andersom..

Leek wel of ik gewoon door iedereen heen schoot.. Ik ben geen KD whore, maar het begint mij dan wel te irriteren als je 0 of 1kill hebt en al 7 keer het loodje hebt gelegd.. Ik ben nu bezig met de UZI, niet het sterkste wapen tegenover al die AN-94, MG36 wapens..
Zelfs kreeg ik geen hitmarkers van mijn AT4 op een tank. Terwijl ik er maar een paar meter vanaf stond..

Ken de mappen nu ook wel, jammer van het uitblijven van nieuwe maps.. Plezier gaat ook een beetje weg op die manier.. Of het komt omdat ik niet in een clan zit en "lonewolf" speel..

Zijn er hier meer die zonder clan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Vraag me af of er binnenkort nog zo een (VIP) map pak komt dan. Is alweer een tijdje geleden... (Te druk met MoH oid?)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijwel iedereen hier speelt zonder "clan". We spelen gewoon vaak met elkaar samen. Kwestie van vriendjes toevoegen en je leert mekaar wel kennen.
Het helpt enorm als je een headset hebt.

In ander nieuws:
Ik had vandaag zowaar een lagvrije server. Man wat speelt dat lekker, nu weet ik weer waarom ik dit spel zo goed vond. Ging het altijd maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:18:
In ander nieuws:
Ik had vandaag zowaar een lagvrije server. Man wat speelt dat lekker, nu weet ik weer waarom ik dit spel zo goed vond. Ging het altijd maar zo.
De laatste maand vooral hoor ik veel over de headset en op het forum alsof het lijkt dat er excessief veel lag zou zijn. Heb er zelf niet zoveel last van, misschien maar op 1 van de grofweg 20 potjes. Mocht ik een shotgun hebben, dan doe ik wel eens deze test. En de uitkomsten daarvan lijken mee te vallen :). Geen idee of bovenstaande test legit is, maar als hij het wel is, valt het zwaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Trouwens mensen die last hebben van kartelige beelden, met name in de verte, zet catalyst A.I. op standard en probeer eens te spelen op SSAA. Die kun je kiezen bij Anti-Aliasing mode in het 3d menu. Ik vond het namelijk vreemd dat ik op een resolutie 1920x1200 (die vrij hoog is) mét 8x AA ingame enabled nog last had van crispy textures. Heb daarna dus bovenstaande instellingen verandert en alle gebouwen, met name dus in de verte, zijn nu ook scherp. Merk niet echt een zware performance drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BatmanHorizon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:18:
Vraag me af of er binnenkort nog zo een (VIP) map pak komt dan. Is alweer een tijdje geleden... (Te druk met MoH oid?)
Ja, ik hoop al lange tijd op een conquest versie van die ene map met dat schiereilandje, euhm....Isla Inocentes is dat geloof ik. Die map is zo lekker groot en leuke chokepoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Of een rush map van Laguna Alta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Jackal131 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:10:
Of een rush map van Laguna Alta...
Of Panama canal rush :P
Kaap schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:35:
[...]
Ja, ik hoop al lange tijd op een conquest versie van die ene map met dat schiereilandje, euhm....Isla Inocentes is dat geloof ik. Die map is zo lekker groot en leuke chokepoints.
Valparaiso conquest lijkt me iets leuker (misschien bedoelde je die ook, schiereiland/vuurtoren?). Met de hele maplengte daarvan zou het ook wel tof zijn.

Ik wil eigenlijk alleen nog twee bovenstaande zien if possible. En er werd hier ook ooit gepost dat er eventueel een map komt gebasseerd op singleplayer en bfbc1, zou leuk zijn als dat ook gebeurd...

[ Voor 70% gewijzigd door KngfCnns op 12-10-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

peakaboo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:29:
Trouwens mensen die last hebben van kartelige beelden, met name in de verte, zet catalyst A.I. op standard en probeer eens te spelen op SSAA. Die kun je kiezen bij Anti-Aliasing mode in het 3d menu. Ik vond het namelijk vreemd dat ik op een resolutie 1920x1200 (die vrij hoog is) mét 8x AA ingame enabled nog last had van crispy textures. Heb daarna dus bovenstaande instellingen verandert en alle gebouwen, met name dus in de verte, zijn nu ook scherp. Merk niet echt een zware performance drop.
Paar maanden terug maakte heel die FSAA geen reet uit, nu draait ie inderdaad zonder al teveel problemen met alles high.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
madmaxnl schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

Dat bedoel ik niet, de hack dat er plots talloze karretjes en kratjes uit de lucht kwamen vallen ;)
Da's een bug. Had ik ook, en ik cheatte niet. Ik vuurde een karretje en een kratje naar hetzelfde punt en toen begonnen ze oneindig te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
KillerZero86 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:13:
[...]

Da's een bug. Had ik ook, en ik cheatte niet. Ik vuurde een karretje en een kratje naar hetzelfde punt en toen begonnen ze oneindig te vallen.
Sorry, hier kan ik me ff geen voorstelling van maken. Wat wordt hier precies bedoeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

WoRReLbier schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:22:
Had gistermorgen echt een paar vreselijke drama games... Ten eerste de teams, of je zit in een team wat over de tegenstander heen walst, of het is andersom..

Leek wel of ik gewoon door iedereen heen schoot.. Ik ben geen KD whore, maar het begint mij dan wel te irriteren als je 0 of 1kill hebt en al 7 keer het loodje hebt gelegd.. Ik ben nu bezig met de UZI, niet het sterkste wapen tegenover al die AN-94, MG36 wapens..
Zelfs kreeg ik geen hitmarkers van mijn AT4 op een tank. Terwijl ik er maar een paar meter vanaf stond..

Ken de mappen nu ook wel, jammer van het uitblijven van nieuwe maps.. Plezier gaat ook een beetje weg op die manier.. Of het komt omdat ik niet in een clan zit en "lonewolf" speel..

Zijn er hier meer die zonder clan spelen?
AT4 moet je blijven tracken tot dat hij raakt (kortom, blijven richten). anders explodeert hij niet/doet geen dmg.
grootste nadeel van dat ding dus. je bent een sitting duck tot dat je je target raakt...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
TepelStreeltje schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:02:
[...]

AT4 moet je blijven tracken tot dat hij raakt (kortom, blijven richten). anders explodeert hij niet/doet geen dmg.
grootste nadeel van dat ding dus. je bent een sitting duck tot dat je je target raakt...
je kunt wel lopen trouwens, terwijl je aan het mikken / sturen bent. Zorg er wel voor dat je geen dingen onderweg tegenkomt. Als je bijvoorbeeld tijdens het sturen achter een muurtje loopt, verandert de raket van richting als je "op" het muurtje mikt. Het is helaas geen BF2 SRAW.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
BatmanHorizon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:56:
[...]

De laatste maand vooral hoor ik veel over de headset en op het forum alsof het lijkt dat er excessief veel lag zou zijn. Heb er zelf niet zoveel last van, misschien maar op 1 van de grofweg 20 potjes. Mocht ik een shotgun hebben, dan doe ik wel eens deze test. En de uitkomsten daarvan lijken mee te vallen :). Geen idee of bovenstaande test legit is, maar als hij het wel is, valt het zwaar mee.
Als ik in mijn eentje speel is het vrijwel altijd lag-vrij. Speel ik met een squad (dus met een squad een game joinen) dan krijg je de meest crappy servers. Laatst serieus met pixel een paar belabberde potjes gehad (daar zijn we ook heel snel weggegaan).

Ik heb niet continu last van lag, maar er zijn wel momenten dat ik ineens 3x hetzelfde punt voorbij loop (en vanaf dat moment loopt de game ruk). Dat zijn de momenten waarop ik roep: 'Godver, weer een lagspike' ;) Je kent ze wel ;)

Hoe je ook kunt testen of een server laggy is: probeer te crouchen. Gaat het vloeiend, dan heb je een goede server. 'Verspring' je van staand naar crouched, dan zit je op een ietwat laggy server. De tijd die het duurt om van wapen te wisselen of te reloaden is ook een goede indicatie, gebeurt het reloaden of wisselen met een vertraging: lag ;)

Bij mij is het verschil altijd heel extreem. Ik heb of een potje waar tegenstanders neergaan wanneer ik naar ze kijk, op andere momenten kan ik schieten wat ik wil en ik leg altijd het loodje :P Dit gecombineerd met hitdetection problemen met gecrouchte spelers (mensen die niet doodgaan na 3 hits met de shotgun) zorgt ervoor dat ik soms wat geirriteerd overkom in de squad ;)
BatmanHorizon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:18:
Ze schijnen ergens mee bezig te zijn bij Dice. Er zijn tweets verschenen dat ze met playtests voor BC2 bezig zijn (niet BC2:Vietnam), en zh1nt0 (de community manager van Dice) heeft ook aangegeven dat er in de winter veel zou gaan gebeuren.

Een nieuwe VIP pack is niet aangekondigd, ze zijn door al hun geplande 'DLC' heen. Dice heeft hun targets gehaald na Vietnam, dus vanaf dat moment is het gewoon afwachten ;) Maar het heeft er alle schijn van dat er nog iets komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Wizz15 op 12-10-2010 12:21 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Jackal131 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:35:
[...]

Sorry, hier kan ik me ff geen voorstelling van maken. Wat wordt hier precies bedoeld??
In BF2 kon je als commander voertuigen en ammo/healthdrops geven aan je teammates. Nu was het zo dat soms als je beiden op dezelfde plek liet landen dat ze dan oneindig in de lucht spawnden en je dus een bombardement van drops krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Wizz15 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

Ze schijnen ergens mee bezig te zijn bij Dice. Er zijn tweets verschenen dat ze met playtests voor BC2 bezig zijn (niet BC2:Vietnam), en zh1nt0 (de community manager van Dice) heeft ook aangegeven dat er in de winter veel zou gaan gebeuren.

Een nieuwe VIP pack is niet aangekondigd, ze zijn door al hun geplande 'DLC' heen. Dice heeft hun targets gehaald na Vietnam, dus vanaf dat moment is het gewoon afwachten ;) Maar het heeft er alle schijn van dat er nog iets komt.
We weten dus dat ergens in de winter, vanaf 21 dec - 21 maart pas :-(, iets komt (iig vietnam). En in de aankomende periode kan er heel misschien iets komen met 0% garantie...? Crappy vooruitzicht :P
Wizz15 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

Als ik in mijn eentje speel is het vrijwel altijd lag-vrij. Speel ik met een squad (dus met een squad een game joinen) dan krijg je de meest crappy servers. Laatst serieus met pixel een paar belabberde potjes gehad (daar zijn we ook heel snel weggegaan).

Ik heb niet continu last van lag, maar er zijn wel momenten dat ik ineens 3x hetzelfde punt voorbij loop (en vanaf dat moment loopt de game ruk). Dat zijn de momenten waarop ik roep: 'Godver, weer een lagspike' ;) Je kent ze wel ;)
Mja, ok. Ik zit de laatste tijd voor de helft van de tijd ook achter de uav en misschien lijkt de lag experience daardoor iets minder :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Een andere manier van nagaan of je te maken hebt met lag is het droppen van een ammo of health pack.Soms krijg je de animatie van het droppen meer dan 1 keer te zien, waarna het pakketje pas neervalt of je ziet de animatie, maar er ligt helemaal geen pakketje. Dit gebeurd maar al te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Jackal131 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:12:
Een andere manier van nagaan of je te maken hebt met lag is het droppen van een ammo of health pack.Soms krijg je de animatie van het droppen meer dan 1 keer te zien, waarna het pakketje pas neervalt of je ziet de animatie, maar er ligt helemaal geen pakketje. Dit gebeurd maar al te vaak.
ja daar zitten ook nog wat bugjes in. Maar eigenlijk niet heel hinderlijk. En van laggy meuk heb ik op de PC eigenlijk geen last. Je kiest toch sowieso geen server uit japan?!? en heb ik eigenlijk een lijstje favorieten, voornamelijk HC met no-sniper regel.

Verder is het neerleggen van pakketjes eigenlijk gewoon een geduldige zaak. Rustig neerleggen en wachten tot het ding ligt voordat je naar een volgend wapen switched.

Heeft de AT4 trouwens een langere reload tijd dan de overige raketten? Ik vind 'm dan namelijk eigenlijk een beetje ongebalanceerd. Ten eerste moet je richten met dat ding. Tracer darts hebben geen effect. Hij is langzamer dan de RPG en doet geen extra damage.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
M2M schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

Heeft de AT4 trouwens een langere reload tijd dan de overige raketten? Ik vind 'm dan namelijk eigenlijk een beetje ongebalanceerd. Ten eerste moet je richten met dat ding. Tracer darts hebben geen effect. Hij is langzamer dan de RPG en doet geen extra damage.
Doet toch wel extra damage? Volgens mij zelfs het meest. Ik lees dat hij was generfed en wat je zegt allemaal klopt, dan vind ik hem ook een beetje unbalanced. Er zijn echter wel mensen die prima met dat ding kunnen omgaan.

[ Voor 52% gewijzigd door KngfCnns op 12-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
M2M schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

Je kiest toch sowieso geen server uit japan?!? en heb ik eigenlijk een lijstje favorieten, voornamelijk HC met no-sniper regel.
Inderdaad wij (console gebruikers) kiezen niet voor een server uit Japan. Wij worden gewoon in een server geplaatst waar plek is en de spelers gemiddeld enigszins gelijk zijn aan onze skilllevels. Of die server dan staat in Japan, VS of Europa, dat weet je dan niet (maar je merkt het wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Haha, iemand die video contest filmpjes van battlefield blog gezien? Als je tien minuten niks te doen heb, vond ze wel grappig :) :
http://blogs.battlefield....some-the-final-three.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik heb net pas eigenlijk het filmpje bekeken in de beginpost.
Wat heb ik gelachen zeg. Heerlijk taalgebruik en hij heeft zo veel gelijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik krijg op mijn desktop PC heel vaak crashes naar de desktop, echt heel irritant. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb Windows 7 64 bits draaien met alle updates, de laatste Catalyst Control Center incl. aplication profiles en de laatste geluidskaart drivers. Ik heb ook punkbuster al handmatig geupdate en het spel is clean geinstalleerd op vier schijven in raid 0.

Mijn systeem is wel overklokt, maar is compleet stabiel op Furmark, LinX / Prime95 en op memtest. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Specs:
- Core i7 920 @ 3,8 GHz
- 6GB DDR3-1333 Kingston
- Gigabyte X58 UD5 bord met F12 bios
- Radeon HD 5970 op 800/1200 MHz

Temperatuur van processor en chipset blijven onder de 75C en van de videokaart ook nooit hoger dan 85 C. Voeding is een 1200 watt van Cooler Master, daar zal het ook niet aan liggen.

[ Voor 22% gewijzigd door frankknopers op 13-10-2010 00:41 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36

Eagle Creek

Breathing security

Ik word echt moe van al die mensen die zeggen dat ik hack..

Eerst. Bestaan er überhaupt helicopter-hacks? Men beticht mij van het hebben van een aimbot, maar je vliegt in een snel bewegende heli. Als ze al bestaan, hack ik nog steeds niet.
Men zegt dat mijn accuracy te hoog is. Hij is hoog. Als ik jou zie in een tank, garandeer ik jouw dood binnen 10 seconden. In exact 2 strafes is jouw tank rijp voor de schroothoop. Ik heb een platinum heli ster, ik weet hoe ik het ding moet bedienen. Dat is geen hacken, dat is ervaring en accuracy. En inderdaad, vaak zie je heli piloten die meermaals je tank beschieten. Ik niet.

Het ergste is nog; het is nog niet eens de schuld van die mafketels maar van al die &(*% die wél hacken. Doordat men met enige regelmaat een hacker tegenkomt, en dit weet, wordt iedereen met skills bestempeld als hacker. Ik word er echt een beetje moe van. De beschuldigen zijn vervelend maar tot daar aan toe, maar het kicken en bannen verderft echt je plezier.

PS: dit is dus niet een "oh kijk mij nou eens", maar een "kan ik een schoudertje krijgen van de mensen die het met me eens zijn omdat ze zelf ook niet hacken maar simpelweg goed zijn".

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Even gaan crossposten, om zeker toch een antwoord te krijgen? :o Daarvoor is dus het problementopic voor, maar dat had je dus al gevonden :)

Die filmpjes zijn best wel goed, zeker de eerste met die 'speeding tank' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Eagle Creek schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:45:

Stuk tekts.
Ik speel zelf op de ps3 en als ik in de apache zit is er ook geen tank die het langer dan 10 seconden volhoudt hoor ;)

Zodra ik een oranje vierkantje zie vlieg ik erop af gooi mijn eerste serie raketten erop circle strafe eromheen voor mijn reload en hij krijgt een tweede lading.
Tanks zijn zo makkelijk stuk te krijgen.

Enkelt mensen die goed zijn met de Bakhcha hebben een kans :)
Zit ik samen met een goede gunner in de apache is er bijna geen kans dat ik neerga :D

Hetzelfde met de UH-60 Transport als ik daar 2 goede gunners in heb zitten kan je lachen, had laatst een potje op isla en hadden toen de chopper vanaf de eerste spawn tot aan de laatste basis.
Die russische chopper had geen enkele kans :D

Even voor de PS3 gebruikers de bfbcs.com doet het weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
TRAXION schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 08:57:
Even voor de PS3 gebruikers de bfbcs.com doet het weer !
Ik denk dat jij dan ff geluk gehad hebt... doet het ng steeds niet. Blijft in de queue hangen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:45:

lang verhaal..
maar ben jij dan ook iemand die continu boven de spawn basis hangt en alles wat maar beweegd kapot schiet?. want dat is echt extreem vervelend.. en ik noem dat gewoon baserapen.

als een iemand goed is met de heli, en ook nog flares mee neemt is die zo overpowerd.. dat ik vind dat die heli's best wat makkelijker neergeschoten kunnen worden.. of haal de flares weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
TepelStreeltje schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:02:
[...]

Persoonlijk vind ik hem te traag, de speed van het projectiel mag rustig een factor 2 zijn.
Hetzelfde met de UH-60 Transport als ik daar 2 goede gunners in heb zitten kan je lachen, had laatst een potje op isla en hadden toen de chopper vanaf de eerste spawn tot aan de laatste basis.
Die russische chopper had geen enkele kans :D
Gunner is leuk. Maardoor het vele "geflits" ben heel vaak mijn target kwijt :|

[ Voor 28% gewijzigd door The_Greater op 13-10-2010 09:39 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
TRAXION schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 08:57:
[...]Even voor de PS3 gebruikers de bfbcs.com doet het weer !
Thanks voor de tip. 491/500 and counting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
The_Greater schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:37:
[...]

Persoonlijk vind ik hem te traag, de speed van het projectiel mag rustig een factor 2 zijn.

[...]

Gunner is leuk. Maardoor het vele "geflits" ben heel vaak mijn target kwijt :|
Dan moet je maar meer spotten, als je je target eerst spot en dan pas begint te knallen heb je een grotere kans je target te kunnen volgen.
Jackal131 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:01:
[...]

Ik denk dat jij dan ff geluk gehad hebt... doet het ng steeds niet. Blijft in de queue hangen... :(
Even een keer of 5 op de queue rammen !
Heb je er al in gegooit over een uurtje kan je je stats bekijken.

[ Voor 26% gewijzigd door TRAXION op 13-10-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
TRAXION schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:50:
Even een keer of 5 op de queue rammen !
Heb je er al in gegooit over een uurtje kan je je stats bekijken.
Thx Pix d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
Gisteren na lange tijd weer eens Conquest gedaan, omdat ik de 100mcoms heb en daarom weer eens zin had in een potje vlaggenpakken...
Kom ik in een server op Laguna Alta waar heel het team zowat in de spwanbasis van de tegenstander staat :?
Andere server, precies hetzelfde verhaal.
Ik ben er maar weinig tegengekomen waar het team de vlaggen ook daadwerkelijk op de plek van de vlaggen verdedigde.
Beetje jammer zo...
Het enige voordeel is dat ik conquest in verhouding tot rush wat rustiger vind spelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:33:
ik vind dat die heli's best wat makkelijker neergeschoten kunnen worden.. of haal de flares weg..
Mwah, ik haal toch regelmatig heli's neer hoor, zijn waarschijnlijk niet de beste piloten want daar krijg je niet eens een tracer op geplant. Tussen de flares zit zo te zien een respawn pauze, gewoon even wachten als iemand flares uitgooit en dan pas schieten ...
Vind overigens wel dat heli's als je ze raakt met stationaire MG's en luchtafweer wat meer schade zouden mogen oplopen, bezopen hoe vaak je ze moet raken ; lijken wel vliegende tanks ...

Hoe zit dat met schieten met zware sniper-rifles op heli's ?? Heb het wel eens geprobeerd in de hoop de piloot te raken en krijg dan regelmatig damage points of een aandeel in de kill ...

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 13-10-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Speel het nu nog niet zo lang maar vind het een super game - had alleen vanmorgen toch wel even een heel zuur potje tegen een stel baserapers :X En mocht je ze een keer in het wild spotten dan had je meteen een CG in je oog :| snollen!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Goner schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:31:
[...]
Mwah, ik haal toch regelmatig heli's neer hoor, zijn waarschijnlijk niet de beste piloten want daar krijg je niet eens een tracer op geplant. Tussen de flares zit zo te zien een respawn pauze, gewoon even wachten als iemand flares uitgooit en dan pas schieten ...
Vind overigens wel dat heli's als je ze raakt met stationaire MG's en luchtafweer wat meer schade zouden mogen oplopen, bezopen hoe vaak je ze moet raken ; lijken wel vliegende tanks ...

Hoe zit dat met schieten met zware sniper-rifles op heli's ?? Heb het wel eens geprobeerd in de hoop de piloot te raken en krijg dan regelmatig damage points of een aandeel in de kill ...
De hoeveelheid damage met een sniper rifle wordt vermindert als je door glas schiet.

Verder doet alleen het olifantengeweer (M95) damage tegen heli's. Overigens schieten alle wapens door het raampje van een heli heen. Met een PKM heb je gewoon wat meer kogels om het te proberen ;)

En als iedereen nu tracerdarts meeneemt IPV sidearm, heb je alle heli's zo neer. Met zijn allen met tracers op de heli mikken uiteraard. En als je 'm neer hebt, zet je iemand op UAV duty om die heli het leven zuur te maken, voordattie opstijgt.

overigens zijn heli's met een CG ook best goed zonder lock te raken.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

maar ben jij dan ook iemand die continu boven de spawn basis hangt en alles wat maar beweegd kapot schiet?. want dat is echt extreem vervelend.. en ik noem dat gewoon baserapen.

als een iemand goed is met de heli, en ook nog flares mee neemt is die zo overpowerd.. dat ik vind dat die heli's best wat makkelijker neergeschoten kunnen worden.. of haal de flares weg..
Alles heeft een zwakke plek.
En ja, een heli heeft meer killing potential dan een willekeurig infanterie poppetje. Wat wil je dan, dat je ook neergehaald kan worden met een silenced smg?

1 rake raket en het is gedaan, ik kan dat niet overpowered noemen. Dat de partij die beschoten wordt keer op keer als medic of camper wil spawnen is hun probleem.

Edit:
En inderdaad, dat van die flares is ook een kwestie van slim aanpakken. schiet 1 tracer (of laat iemand met een AT4 richten op de chopper om hem te laten denken dat ie getraced is), wacht op de flares en schiet (weer) een tracer.
Probleem opgelost.

Mensen zeggen zo makkelijk dat iets overpowered is. OMG EA fix this. Your game is wrong because I don't know how to handle this...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:03:
[...]

Alles heeft een zwakke plek.
En ja, een heli heeft meer killing potential dan een willekeurig infanterie poppetje. Wat wil je dan, dat je ook neergehaald kan worden met een silenced smg?

1 rake raket en het is gedaan, ik kan dat niet overpowered noemen. Dat de partij die beschoten wordt keer op keer als medic of camper wil spawnen is hun probleem.

Edit:
En inderdaad, dat van die flares is ook een kwestie van slim aanpakken. schiet 1 tracer (of laat iemand met een AT4 richten op de chopper om hem te laten denken dat ie getraced is), wacht op de flares en schiet (weer) een tracer.
Probleem opgelost.

Mensen zeggen zo makkelijk dat iets overpowered is. OMG EA fix this. Your game is wrong because I don't know how to handle this...
nee mijn punt is meer dat als de piloot echt goed is, en een goede boordschutter bij zich heeft.. de heli ten eerste super moeilijk te tracen is, en als je hm raakt hij zijn flares gebruikt, en dus zal het je nooit lukken om in je eentje een heli naar beneden te halen.

en ik zit vaak zat op een server waar weinig teamwork is.. dus sta ik er vaak alleen voor... en wat ik ook bijna altijd zie is dat de heli dan lekker boven de spawn basis gaat hangen en dan heb je echt luttele seconden om weg te rennen omdat je anders gewoon kapot geschoten word.

en richten met een AT4 word ook binnen 5 sec op gereageerd met een spervuur van 50mm kogels van de boordschutter..

dus leg me geen woorden in mijn mond met dat ik niet weet hoe ik er mee om moet gaan plz.. dat weet ik wel.. maar ik krijg de kans er gewoon niet voor.

geen teamwork
goede piloot met flares en boordschutter met fast reload.
baserapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
M2M schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:02:
[...]
. En als je 'm neer hebt, zet je iemand op UAV duty om die heli het leven zuur te maken, voordattie opstijgt.
Of je pakt de UAV met alternative armour en gaat boven de vliegende heli hangen... ook leuk :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
@ Vaizard
Probeer een GoT squad te vormen en maak daarbij gebruik van een headset. Zo kun je afspreken wie wat doet en kun je teamwork bevorderen.

De laatste tijd speel ik dit spel ook niet meer alleen. Ik speel alleen als ik zie dat er een aantal GoT'ers aan het spelen zijn en join dan hun game. Met deze GoT'ers hebben we geen last dat er geen teamwork is. Gisteren hebben we ook weer alles gewonnen en nog redelijk simpel ook. Keyword: TEAMWORK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:03:
(of laat iemand met een AT4 richten op de chopper om hem te laten denken dat ie getraced is),
Wanneer precies krijgt de bemanning een lock-waarschuwing ?? Als je de heli in het blokje hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:02:
[...]
1: geen teamwork
2: goede piloot met flares en boordschutter met fast reload.
3: baserapen
1: (mythbusters:) Well, there's your problem...
2: Wat is er dan overpowered, de chopper of de piloot? Een goede assault die mij keer op keer omlegt zal ook meer skills hebben, dat kun je niet meteen afleggen op zijn wapen.
3: Direct gevolg van 1, ze krijgen de kans om te baserapen.
Goner schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:27:
[...]
Wanneer precies krijgt de bemanning een lock-waarschuwing ?? Als je de heli in het blokje hebt ?
Geen idee eigenlijk, ik neem aan als het blokje erop staat eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36

Eagle Creek

Breathing security

[...]

Nee makker. En áls ik dat zou doen, zou ik dan cheaten? Dan hóef ik niet te cheaten, want dan baserape ik.
Ik vlieg gewoon over de gehele map. Ben geen fan van baserapen, kom op zeg, ze mogen wel een kans hebben :).
Flares zijn optioneel, en niet elke heli-driver heeft ze. Ik vind niet dat ze uit het spel moeten: in BF2 waren ze zelfs standaard.
Goner schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:31:
[...]Vind overigens wel dat heli's als je ze raakt met stationaire MG's en luchtafweer wat meer schade zouden mogen oplopen, bezopen hoe vaak je ze moet raken ; lijken wel vliegende tanks ...
Nou.. ik vind het anders aardig hard gaan hoor ;). Zeker AA is goed gemikt dodelijk.
Nee, dan de HIND.
Sovjet piloten noemden de helikopter 'letayushiy tank', oftewel 'vliegende tank'.
, die is log, maar kan ook best wat incasseren.
Klopt! Met de M95 kun je een heli neerhalen. En sowieso de pilot eruit schieten als je dat lukt.
En als iedereen nu tracerdarts meeneemt IPV sidearm, heb je alle heli's zo neer. Met zijn allen met tracers op de heli mikken uiteraard. E
Niet mee eens. Als een heli zeer onverwacht blijft vliegen, krijg je hem lastig getraced. Heeft hij dan ook nog flares, nemen zijn kansen sterk toe. Het enige nadeel is dat de heli zelf ook minder kills maakt, omdat hij minder goed kan aimen. Gevolg: men durft zich weer op het veld te begeven, het aantal engineers dat de heli aanvalt neemt af, en hij krijgt weer vrij spel. Heb dit al een paar keer meegemaakt: hele engineers squads die de lucht rood laten zien :D.
. schiet 1 tracer (of laat iemand met een AT4 richten op de chopper om hem te laten denken dat ie getraced is), wacht op de flares en schiet (weer) een tracer.
Klinkt als een BF2-tactiek waar goede BC2-piloten niet intrappen hoop ik ;).
altijd zie is dat de heli dan lekker boven de spawn basis gaat hangen en dan heb je echt luttele seconden om weg te rennen omdat je anders gewoon kapot geschoten word.
Ronduit lame.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:12
Tegen een echt goede chopperpiloot + gunner heb ik gewoon geen ruk in te brengen. Vorige keer op Atacama had ik er zo 1:
- Sloopte constant al onze tanks voordat ze de basis uit waren
- Vloog zo snel heen en weer dat ik er echt geen tracer op kreeg
- Schoot constant de anti-air kapot
- Repairde heel ver weg als hij toch wat schade had

Gewoon vervelend als je zo iemand tegen komt, maar een cheater is het natuurlijk niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Daar moet je gewoon je meerdere aan kennen vind ik. Als iemand met betere chopper skills dan jezelf je constant neerschiet, dan moet je gewoon van dekking tot dekking lopen, in de hoop dat hij je niet ziet..
Ontwijken is dan beter dan aanvallen denk ik zo dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:37:
Tegen een echt goede chopperpiloot + gunner heb ik gewoon geen ruk in te brengen. Vorige keer op Atacama had ik er zo 1:

Gewoon vervelend als je zo iemand tegen komt, maar een cheater is het natuurlijk niet.
ja precies, dit is ook mijn punt.. maar het is meer dat de chopper als je hm goed gebruikt veel te sterk word.. ik bedoel een tank word niet sterker als je hm goed gebruikt, en poppetje ook niet...

als je de heli gebruikt zoals je hm hoort te gebruiken is het echt een super vervelend ding wat heel het spel op slot kan zetten.... en daarom vind ik hm soms imba :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:29:
Daar moet je gewoon je meerdere aan kennen vind ik. Als iemand met betere chopper skills dan jezelf je constant neerschiet, dan moet je gewoon van dekking tot dekking lopen, in de hoop dat hij je niet ziet..
Ontwijken is dan beter dan aanvallen denk ik zo dan.
als die nog niet allemaal weggeschoten zijn.. (de dekking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

Vervelend? Ja, onmogelijk het leven zuur te maken? nee hoor. Tracer darts is het woord wat je zoekt. Tanks met gunner, AA etc.

Maar dat vereist teamwork. Iets waar het hele spel om draait. Als je met 3 tanks naast elkaar de map over rijdt, en alles sloopt wat je tegen komt. Zo nu en dan blijft staan voor repairs en goed communiceert, kan ook niemand je wat maken. Dan is dat ook "overpowered".

gisteren nog tegen een compleet team van medics gevochten. Dat is ook niet grappig. Als je er 3 kapot hebt, staat er weer een 4e, die vrolijk iedereen weer tot leven elektrocuteert. En ze waren aanvallers, dus de hoeveelheid ticks gingen ook niet echt veel omlaag. irritant? ja, cheaten? nee. Maar zonder teamwork aan je eigen kant vrij moeilijk te counteren met no CG, no sniper en no pumpguns with 12SG.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 14:49

Een makkelijke manier is met z'n 2e traceren. Waar je voor moet zorgen is dat 1tje klaar staat met een RPG, en de ander probeert te traceren. Zodra hij een lock-on heeft, schiet hij. Mocht de piloot flares afwerpen, dan kunnen jullie van rol switchen om binnen de reload tijd van de flares, toch nog een tracer te planten.

Alhoewel je daar dus 2 man voor nodig hebt.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!