[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.695 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Toch raar dat ik 1 van de weinige ben op de servers die over de zijkant loopt. Ik zie altijd heel veel mensen moeilijk doen door het midden, maar een klein beetje langs de zijkant is juist het mooie aan sommige mappen. Je hebt de vrijheid (op sommige maps) om een tegenstander te flanken i.t.t. COD of andere games, waar je maar een straat hebt bijvoorbeeld om doorheen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01
COD heb ik gelukkig nooit gespeeld. Ik ben van Quake 3 / UT naar BF2 naar BC2 gegaan. Maar door het midden is toch veel leuker? Zie je nog eens wat. Heerlijk sprinten tot je wordt neergemaaid, of het kleine stukje cover haalt. En net dat kleine stukje cover is dan doelwit van:

A: Mortar strike
B: CG vuur
C: RPG vuur
D: spervuur van MG36 / PKM / M60 / T88
E: vizier van sniper rifle
F: tank

Goed, tot zover mijn geklaag over het slechte mapdesign. Zeg nu zelf, sommige stukken bieden absoluut geen mogelijkheid tot flank acties. De enige mogelijkheid is om een ENORME hoeveelheid granaten richting de choke te smijten, en te hopen dat je genoeg tegenstanders bang maakt dat je een push in het kamp kunt maken.

Met vodnik / HMMVV of zo'n klein onbeschermd prutsautootje snel ergens doorheen rijden is ook kansloos. Vliegen zit er in veel maps niet in, en zit dat er wel in, heb je zo een tracer in je kont of een VADS die je het leven zuur maakt. Tanks bewegen zo langzaam, dat je met een RPG niet eens een tracer nodig hebt om er een raket in te jagen.

Dus een iets opener map design zou wel leuk zijn, lijkt mij. Sommige delen zijn zulke chokepoints, dat op een gegeven moment het hele aanvallende team de kat uit de boom kijkt, en vanaf 500M afstand met een lang geweer iets probeert te raken. En de verdediger is ook niet stom, die blijft gewoon achter wat niet opblaasbaar cover zitten, op zo'n plek dat het niet mogelijk is er fatsoenlijk een mortar strike op te gooien, in afwachting van een tegenstander.

[/sarcasme]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
M2M schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:44:
[...]
Ook handig trouwens, om te checken of een huisje bezet is. Gewoon een granaat voorbij het huis gooien, als je iets hoort, moet je wegwezen.
Zeker handig. Zo gooi ik voordat ik naar boven loop in een gebouw altijd een granaat via het trapgat naar de 1e verdieping (tegen muur aangooien, dan stuitert hij vervolgens naar het midden) om te horen of daar enemies zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik knal eerst een gevel uit een gebouw, zodat ik beter zicht heb op wat of wie zich binnen bevindt.
Hoezo stealth?? :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:03:
Ik knal eerst een gevel uit een gebouw, zodat ik beter zicht heb op wat of wie zich binnen bevindt.
Hoezo stealth?? :+
+1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:51
Ik geloof dat ik het spel bijna begrijp :) Nu nog wat meer lef tonen door een base over te nemen met een tank, zonder dat ik word dood ge-RPG'd.

[ Voor 6% gewijzigd door RetroTycoon op 06-10-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben eens op marktplaats aan het kijken of ik een 2e-hands kopie kan kopen, heb mijne een tijdje geleden verkocht maar wil het wel weer eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Unomomentodado schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:51:
[...]
Gisteravond was het voornamelijk rushen en armen als een malle. :D
Jij was als een gek aan het jagen gisteren! Gisteren een aantal hele coole potjes gespeeld met een heel team vol GoT'ers. Op een gegeven moment ook nog GoT'ers bij de tegenpartij: ik werd weggeblazen met een CG door RikBruil (die hou je tegoed van me :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
RetroTycoon schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:41:
Ik geloof dat ik het spel bijna begrijp :) Nu nog wat meer lef tonen door een base over te nemen met een tank, zonder dat ik word dood ge-RPG'd.
het is vrij goed te doen. Maak gebruik van de omgeving. Schieten tegen een boom / pilaar waar iemand achterstaat is meestal een kill. Neem smoke mee tegen tracer darts, want als je er eentje opgeplakt krijgt, en je hebt geen smoke bij de hand, krijg je van alle kanten raketten op je af. Die je trouwens niet kunt ontwijken.

Vervolgens een fatsoenlijke gunner mee krijgen, die óók engie is. Tijdens het vlaggen pakken, de gunner laten zitten, en zelf uitstappen om de tank te fixen. De gunner kan namelijk veel preciezer en sneller schieten, heeft meer overzicht, kan sneller draaien en de kans dat je een andere tank tegen je krijgt, die je niet ziet aankomen is nihil. En als je zelf beschoten wordt tijdens het fixen van je tank, druk je ASAP de E knop in en zit je (relatief) veilig. Uitstappen en aan de andere kant verder fixen.

En dat alles terwijl je vlaggen aan het pakken bent. Vrij goed te doen, al zeg ik het zelf.

Trouwens, mortar strikes zijn dus wel irritant. Meestal weet je ongeveer waar de sniper zit als je een mortar strike op je hoofd krijgt. Als gunner blijven zitten, rennen is kansloos, en als driver instappen en van de sniper wegrijden. De kans is namelijk groot dat die op de voorkant van je tank gemikt heeft met zijn laserpointer, waardoor de helft van de strike min of meer mis gaat.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
In totaal nog 8000 XP (voor Medic en Engineer) en dan heb ik alles classen full unlockt. Dus alleen de UMP45 nog en de MG3

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk krijg ik mijn BC2 morgen binnen, even kijken of ik het nog kan (was level 15 ofso toen ik het verkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Dynamix schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:50:
[...]

Jij was als een gek aan het jagen gisteren! Gisteren een aantal hele coole potjes gespeeld met een heel team vol GoT'ers. Op een gegeven moment ook nog GoT'ers bij de tegenpartij: ik werd weggeblazen met een CG door RikBruil (die hou je tegoed van me :P )
Haha, dat was een mooie inderdaad. Ik wist dat pixelchaos enzo aan de andere kant zaten, dus ik dacht toen we de op een na laatste basis moesten defenden dat hij wel naar de helispawn zou rennen. Ik schoot vanaf onze base een raket richting de chopper bij de vuurtoren en je liep er precies in blijkbaar :P

Had jackal en pixel later ook nog een paar keer op onze laatste basis achterin bij die grote mast op het heuveltje. Weer met een CG, maar dan moeten jullie ook maar niet gaan campen daar :+

We moeten maar een keer een private game doen met GoT'ers, paar potjes Rush of Conquest met twee GoT teams. Dan worden het tenminste potjes waar het hard tegen hard gaat ;) Vaak gebruiken we dezelfde tactieken op public servers, maar tegen andere GoT'ers gaat dat niet werken dus dat kan nog best interessant zijn :)

Gisteravond was na een tijdje een beetje eentonig en was het vechten om punten/kills. Ben toen ook maar even conquest gaan doen met 4 anderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz15 op 06-10-2010 18:34 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Dat was inderdaad lachen.

Dat is trouwens wel het probleem als je tegen bekenden speelt. De meesten weten hoe de anderen spelen en wie het liefst op welke plek zit of via welke kant zullen gaan aanvallen. Op Nelson bay bijvoorbeeld, ben ik bij de laatste basis vaak te vinden op de zolder van het huisje aan de linker kant (voor de attackers). King wist dat en het eerste wat hij deed is C4 plakken op alle muren. Omdat hij gespot was, kon ik zien dat hij het was en heb het maar ff op een lopen gezet.

Zo zijn er meer manieren van spelen die een ieder van ons kent en gaat counteren op het moment dat je toevallig bij de tegenpartij zit. Kan soms erg frustrerend zijn. :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Jackal131 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:48:

Zo zijn er meer manieren van spelen die een ieder van ons kent en gaat counteren op het moment dat je toevallig bij de tegenpartij zit. Kan soms erg frustrerend zijn. :D
Zoals mijnen leggen voor de humvee abuse op arica 2e basis of laguna presa 3e basis. Als je dat doet heb je een grote kans dat je sowieso een heel GoT squad uitmoord :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Airdack schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:01:
Volgens mij is echt de enige manier om een hele goede K/D ratio te garanderen door als sniper in een heuvel te gaan zitten of van een flinke afstand met een tank of heli te lamen? Want als je gewoon echt die mcom stations op wil blazen of een punt wil pakken bij conquest dan moet je nou eenmaal niet bang zijn om tussen wat tegenstanders te springen en zo de weg te openen voor je team?
Ik denk dat ik weet waar je probleem zit. Je moet *eerst* die tegenstanders neerschieten voor je er tussen springt om de weg voor je team te openen...en je k/d niet om zeep te helpen :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vandaag van stereo naar surround overgestapt. Leuk om te horen wat er links en rechts achter je gebeurt, alleen klinken b.v. ontploffingen en schoten erg hol nu, alsof je in een badkamer staat. Stemmen klinken wel zoals ik gewend was. Is dit normaal of kan ik hier iets aan instellen? Audio staat op Hifi(standard).

[ Voor 8% gewijzigd door pafdaddy op 06-10-2010 23:34 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een setting voor surround toch? Heb je die al geprobeerd?
En anders eens even kijken naar het audio "verbeter" programma op je surround set. Mijn voorkeur is altijd om alle kunstmatige verbeterprogramma's uit te schakelen (voor zowel beeld als geluid), om vervelende neveneffecten te voorkomen.

Ik beleef liever iets zoals de maker het bedoeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
pafdaddy schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:32:
Vandaag van stereo naar surround overgestapt. Leuk om te horen wat er links en rechts achter je gebeurt, alleen klinken b.v. ontploffingen en schoten erg hol nu, alsof je in een badkamer staat. Stemmen klinken wel zoals ik gewend was. Is dit normaal of kan ik hier iets aan instellen? Audio staat op Hifi(standard).
Wat voor apparatuur? (speakers, headset, geluidskaart)?
edit: overigens klinken elke nieuwe speakers anders dan speakers die al een paar uur aangestaan hebbben.

[ Voor 9% gewijzigd door harmageddon op 07-10-2010 09:17 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 12:28
tss68nl schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:04:
[...]

Ik denk dat ik weet waar je probleem zit. Je moet *eerst* die tegenstanders neerschieten voor je er tussen springt om de weg voor je team te openen...en je k/d niet om zeep te helpen :+
Heeft weinig zin, die lui respawnen na 15 seconden, dus tegen de tijd dat de laatste dood is is de eerste al weer dichtbij gespawned. Mcoms zitten ten slotte altijd achterin de basis van de defender, dicht bij hun spawnpoints. Je moet er echt met een goed team op los gaan en het is altijd k/d killer. Ik heb mijn k/d van 1.21 (toen, nu is het weer 1,18. Het daalt als ik echt ga spelen) ook alleen maar gehaald door te snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
KillerZero86 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:51:
[...]

Heeft weinig zin, die lui respawnen na 15 seconden, dus tegen de tijd dat de laatste dood is is de eerste al weer dichtbij gespawned. Mcoms zitten ten slotte altijd achterin de basis van de defender, dicht bij hun spawnpoints. Je moet er echt met een goed team op los gaan en het is altijd k/d killer. Ik heb mijn k/d van 1.21 (toen, nu is het weer 1,18. Het daalt als ik echt ga spelen) ook alleen maar gehaald door te snipen.
met snipen een K/D van 1.21? dan ben je niet echt een geweldige snipert. Sorry dat ik het zeg, maar je kunt als sniper zijnde zo ver van de actie vandaan gaan zitten, dat je enkel voor ammo je schuilplaats moet verlaten. Als je een beetje geduld hebt, en niet op alles schiet wat beweegt blijf je vrij eenvoudig op 0 deaths hangen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
M2M schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:08:
[...]

met snipen een K/D van 1.21? dan ben je niet echt een geweldige snipert. Sorry dat ik het zeg, maar je kunt als sniper zijnde zo ver van de actie vandaan gaan zitten, dat je enkel voor ammo je schuilplaats moet verlaten. Als je een beetje geduld hebt, en niet op alles schiet wat beweegt blijf je vrij eenvoudig op 0 deaths hangen.
Als je al een hoop kills en deaths hebt duurt het natuurlijk wel even voordat je een KD ratio hebt opgekrikt. Dan is de stap van 1.18 naar 1.24 best veel. Uitgaande dat je bijvoorbeeld 10k kills hebt.

Ben zelf heel langzaam omhoog aan het komen van 1.18 (toevallig ook) naar 1.24 (ook toevallig) nu. Alleen dan door gewoon meer gevoel met de controller te krijgen, sneller te reageren en vooral ook anders te reageren op situaties (zoals gezegd niet een druk huis in rennen, maar eerst 2 granaten en een 40mm naar binnen ;) )

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Maar heb je dan echt minder plezier in het spel als je K/D een beetje inzakt?

Ik baal alleen als ik 10 keer achter elkaar afgeschoten zonder dat ook nog maar een kill heb gemaakt.
Meestal trekt dat wel weer bij naar mate de ronde vordert.

Ik ben dit spel begonnen met een K/D van 0.76 en langzaam aan (na 20.000 kills) heb ik eindelijk een K/D van 1.00. Ik heb mijn manier van spelen dan ook iets aangepast, aangezien ik een gewend was te rushen zoals in CoD. Tegenwoordig probeer ik eerst een goede spawnpunt te zijn voor mijn squadmates in de buurt van de vijandelijke Mcoms en daarna ga ik proberen Mcoms te armen. Als je zorgt dat er altijd 1 persoon van je squad ergens in de buurt van de Mcoms in leven blijft, zodat de rest van de squad daar weer bij kan spawnen, kun je de tegenstanders genoeg bezig houden om de rest van je team in de buurt van de Mcoms te laten komen.
Helaas gebeurt het te vaak dat de rest van het team dit niet in de gaten heeft. Het gebeurt regelmatig dat alleen onze squad (op een enkele individu na) zich in de vijandelijke basis begeeft, terwijl de rest op een afstand blijft. Waarschijnlijk zijn ze ook bang voor een slechte K/D.
Dit gaat trouwens niet op als ons team uit meerdere GoT squads bestaat d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 07-10-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
mijn k/d is als een slechte pudding ingezakt. Ik was namelijk begonnen met de overpowered wapens. Dingen als CG's, M60's en GL. Toen die dingen nog niet generfed waren teminste.
Daar gaat je K/D heel hard van omhoog. Nu ben ik aan het proberen om alle wapens op platinum te krijgen. De assault klasse bijna af, maar oh oh wat is die M16A2 toch een irritant wapen. Spray n pray werkt niet, op een of andere vage manier gaat het op bijna point blank gewoon mis met dat ding. Dan kun je drukken wat je wil, maar je schiet nog geen deuk in een pakje boter.

Dit wapen gaat dus net iets langer duren ;)

En daarna over op de engie klasse. Kijken of dat een beetje wil lukken

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik heb niet zoveel moeite met de M16A2, alleen blijft de AN-94 mijn favoriet.
Af en toe probeer ik een ander wapen, maar ga toch meestal vrij snel terig naar mijn geliefde AN-94 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Jackal131 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:17:
Maar heb je dan echt minder plezier in het spel als je K/D een beetje inzakt?
2 dingen:
- Ik kan er van genieten als ik na een avond als gisteren, waarbij ik lekker heb gespeeld, goed heb aangevallen en een paar rondjes heb gewonnen, ik zie dat ik een KD had van 2.59. Ja, dat vind ik stiekem toch wel cool.
- Wat je aangeeft; rondjes dat mijn kd slecht is, is hij vaak ook meteen heel slecht en wordt ik geslacht door gasten die echt een stuk beter zijn. Als er zo een groot krachtsverschil is vind ik het spel minder leuk; daar wil ik gewoon te graag voor winnen.

Dus het is niet perse mn K/D, maar dat geeft vaak wel aan hoe lekker ik heb zitten spelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
M2M schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:30:
mijn k/d is als een slechte pudding ingezakt. Ik was namelijk begonnen met de overpowered wapens. Dingen als CG's, M60's en GL. Toen die dingen nog niet generfed waren teminste.
Daar gaat je K/D heel hard van omhoog. Nu ben ik aan het proberen om alle wapens op platinum te krijgen. De assault klasse bijna af, maar oh oh wat is die M16A2 toch een irritant wapen. Spray n pray werkt niet, op een of andere vage manier gaat het op bijna point blank gewoon mis met dat ding. Dan kun je drukken wat je wil, maar je schiet nog geen deuk in een pakje boter.

Dit wapen gaat dus net iets langer duren ;)

En daarna over op de engie klasse. Kijken of dat een beetje wil lukken
M16A2 is een fantastisch wapen, maar dan wel op langere afstand. Ik schiet er regelmatig door koppies van snipers ;) Binnenstormen in een huis en dan gaan rammelen met dit wapen is inderdaad niet echt succesvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
M2M schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:30:
Nu ben ik aan het proberen om alle wapens op platinum te krijgen. De assault klasse bijna af, maar oh oh wat is die M16A2 toch een irritant wapen.
Dat heb ik nou juist met de F2000 (assault). Kan ik helemaal niks mee. Die dus maar overgeslagen (rest van assault wel op platinum) en verder gegaan om bij medic en engineer alles op platinum te krijgen.

Momenteel bezig met de MG36; echt heerlijk om mee te spelen. Gratis een reddot, dus mogelijkheid om extra ammo mee te nemen = 400 kogels om mee te sprayen! :9 Alle engineer wapens zijn eigenlijk wel lekker om mee te spelen (ik gebruik wel een reddot). Kunnen prima tegen assualt wapens op en bovendien silenced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
M2M schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:08:
[...]

Tuurlijk niet, als je dat doet raak je echt alleen mensen die perfect stil zitten en je moet hoog richten en dan ook nog es niet teruggepakt worden. dus als je het op die manier speelt heb je gemiddeld 3 kills en 0 deaths. Schiet ook niet op. En ik heb heel lang gerusht, toen een tijd gesniperd, daarna weer verder gerushed met deze gotters. Heb nu meer dan 6000 kills en meer dan 5000 deaths, dus opkrikken kost veel tijd.

En verder ben ik ook niet speciaal super goed: dit is de eerste shooter waarmee ik een k/d hoger dan 1 overall heb.

[ Voor 6% gewijzigd door KillerZero86 op 07-10-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:14:
Ik beleef liever iets zoals de maker het bedoeld heeft.
Precies de reden dat ik mijn studio monitors gebruik als speakers :P Eigenlijk een beetje zonde om ze voor gamen te gebruiken, maar oh wat klinkt het goed. Jammer dat de bijbehorende subwoofer duurder is dan de twee losse speakers samen, maar voorlopig heb ik die nog niet echt nodig. 50 hz is voorlopig laag genoeg ;)

Verder maak ik me niet druk om K/D. Ik ben al blij als ik mijn individuele classes op een positieven k/d zou hebben.

In totaal heb ik 38497 kills en 42076 deaths, wat me een k/d oplevert van 0.91. Geloof het of niet, maar ik ben aan het inlopen, aangezien deze eerst rond de 0.7 hing :P Als ik me druk zou maken om k/d zou ik non-stop moeten campen om ook maar een beetje een positieve k/d te krijgen ;) Dat vind ik te saai dus ik ga gewoon door met hoe ik speel, veel suicides door het opblazen van tanks en lekker midden in de actie zitten.

Merk wel dat ik bij laggy games vaak aan het einde een verschrikkelijk slechte k/d heb terwijl het bij lekkere potjes meestal wel positief is de laatste tijd.

[ Voor 57% gewijzigd door Wizz15 op 07-10-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Wizz15 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:44:
[...]
Merk wel dat ik bij laggy games vaak aan het einde een verschrikkelijk slechte k/d heb terwijl het bij lekkere potjes meestal wel positief is de laatste tijd.
Heb ik net zo.

Laat die jappen lekker op hun eigen continent spelen. Nu zitten ze bij ons de boel een beetje te laggen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Jackal131 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:59:
[...]

Heb ik net zo.

Laat die jappen lekker op hun eigen continent spelen. Nu zitten ze bij ons de boel een beetje te laggen... :(
Inderdaad, het ene potje ben ik een beest met 30+ kills en 10 deaths. Vervolgens joined er iemand, krijg ik een lagspike en eindig ik 6 kills en 36 deaths omdat vijanden ineens niet meer dood kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Wizz15 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:04:
[...]

Inderdaad, het ene potje ben ik een beest met 30+ kills en 10 deaths. Vervolgens joined er iemand, krijg ik een lagspike en eindig ik 6 kills en 36 deaths omdat vijanden ineens niet meer dood kunnen :P
Het begint een slechte tendens te worden in online games om alle continenten samen te voegen :( En daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat het nou zo'n bijzondere technische uitdaging is... waarom dan toch doorvoeren, vraag ik me af :S

Het lijkt mij trouwens vet om met een zooi GoT'ers eens de squad based gametypes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die denken dat je moet campen om je k/d op te krikken hebben het mis.
Sinds ik speel met mede Gotters ben ik van een 1,2 naar een 1,27 gegaan. En dat is met rushen, armen en heel veel squad rush spelen.
In hardcore mode is het zoveel makkelijker om voordeel op de vijand te halen als je goed samenwerkt en overlegt.
Mijn beste klasse is engineer, en de meeste kills komen niet eens van de Gustav (al blijft het lachen om ze vanuit een chopper te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Dynamix schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:20:
[...]
Het lijkt mij trouwens vet om met een zooi GoT'ers eens de squad based gametypes te spelen.
Laatst met Rik, Thomas en Jur gedaan, maar toen kreeg we behoorlijk op onze broek.
Wat me opvalt met dit speltype dat op de meeste maps behoorlijke gecamped wordt. Ik vond er in ieder geval geen zak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Jackal131 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:27:
[...]

Laatst met Rik, Thomas en Jur gedaan, maar toen kreeg we behoorlijk op onze broek.
Wat me opvalt met dit speltype dat op de meeste maps behoorlijke gecamped wordt. Ik vond er in ieder geval geen zak aan.
Haha klopt, maar ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet zo erg had meegemaakt als toen. Echt iedereen zat stil in een bosje in die games. Wij waren de enigen die een beetje rondliepen door de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Tip om een goede K/D op te bouwen: de persoon met het laagste skill level de squad laten starten of die persoon's sessie joinen. Al een paar keer een vriend van me gejoind die het spel net heeft en nooit eerder een shooter heeft gespeeld en dan sta je echt te kijken hoe makkelijk je kills maakt tegen de lagere levels. Voor je eigen skill level (als je daar aan hecht) is het overigens niet handig, want die kan alleen maar kleiner worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Unomomentodado schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:35:
Tip om een goede K/D op te bouwen: de persoon met het laagste skill level de squad laten starten of die persoon's sessie joinen. Al een paar keer een vriend van me gejoind die het spel net heeft en nooit eerder een shooter heeft gespeeld en dan sta je echt te kijken hoe makkelijk je kills maakt tegen de lagere levels. Voor je eigen skill level (als je daar aan hecht) is het overigens niet handig, want die kan alleen maar kleiner worden.
Cheater!!!!!
Hahaha :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Inderdaad, ik heb er gewoon veel meer plezier in als ik 35/7 sta dan 18/30.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
op de PC werkt dat gelukkig niet. Daar heb je sowieso altijd mensen met alle skill levels bij elkaar zitten. Maar zo nu en dan zie je wel een grote scheiding. In een team zitten dan 6+ rang 50-ers die allemaal vechten om de eerste plaats, terwijl het andere team aan het leeglopen is. Niet omdat ze aan het baserapen zijn, maar dat team is gewoon zoveel beter dat het nauwelijks te winnen is.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Kijk even bij de sound settings, die kan je ook op wartapes zetten en dan klinkt het allemaal wat agressiever :D, ik zat de vorige keer in die russische aa tank zeg maar en het hele huis trilde mee.

Over kd ratio's, ik loop meestal wel ergens in de front linie met de andere gotters en geef dan meestal dekking op de mcoms.
Mijn ratio stijgt juist alleen maar de laatste tijd, zit nu op 1.69 terwijl ik in het begin meer in de 1.20 zat.
Moet wel zeggen dat ik steeds meer gewend raak aan een controller in plaats van een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
TRAXION schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:21:
[...]

Kijk even bij de sound settings, die kan je ook op wartapes zetten en dan klinkt het allemaal wat agressiever :D, ik zat de vorige keer in die russische aa tank zeg maar en het hele huis trilde mee.

Over kd ratio's, ik loop meestal wel ergens in de front linie met de andere gotters en geef dan meestal dekking op de mcoms.
Mijn ratio stijgt juist alleen maar de laatste tijd, zit nu op 1.69 terwijl ik in het begin meer in de 1.20 zat.
Moet wel zeggen dat ik steeds meer gewend raak aan een controller in plaats van een muis.
Ja pixel ik weet niet wat jij doet maar je k/d ratio is echt extreem omhoog gegaan! Ik ga je gewoon een avondje non stop volgen om te kijken wat je doet. Ik kom namelijk altijd weer ongeveer op 1,3 uit standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003

Sandyman538

SandstorM [148839]

Cornelisjuh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:49:
Inderdaad, ik heb er gewoon veel meer plezier in als ik 35/7 sta dan 18/30.
En hoeveel lol denk je dat het andere team heeft als er iemand bij de tegenstander tussen zit die veel beter is? Daar zou ik zelf geen voldoening uithalen. Dat zou zijn als ik een 35/7 sta tegenover mensen van hetzelfde skill niveau.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Op de PS3 kunnen we niet zien wat de verhouding is tussen de kills en de deaths van de andere spelers, maar zien we het aantal punten. In de meeste gevallen is het zo dat als iemand met kop en schouders boven de rest uit steekt qua aantal punten, dat deze persoon C4 gebruikt bij de Mcoms. Zegt dus niets over zijn skills.

Meestal gebruiken wij met de GoT squads dezelfde taktiek (C4'en van Mcoms) op de volgende map. 9 van de 10 keer is de persoon in kwestie na de eerste basis al vertrokken (de loser!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Jackal131 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:35:
Op de PS3 kunnen we niet zien wat de verhouding is tussen de kills en de deaths van de andere spelers, maar zien we het aantal punten. In de meeste gevallen is het zo dat als iemand met kop en schouders boven de rest uit steekt qua aantal punten, dat deze persoon C4 gebruikt bij de Mcoms. Zegt dus niets over zijn skills.

Meestal gebruiken wij met de GoT squads dezelfde taktiek (C4'en van Mcoms) op de volgende map. 9 van de 10 keer is de persoon in kwestie na de eerste basis al vertrokken (de loser!!!)
er zijn wel meer technieken om punten binnen te harken. Ik ging met sprongen vooruit toen ik met een M60 rond liep. Schieten reviven en healen. En dat een potje lang. Daar kan geen MCOM C4 tegenop, hoewel het in HC natuurlijk wel iets anders ligt. Je ziet daar bijvoorbeeld lijkjes dus niet met een icoontje op de rond liggen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je mij maar niet blind gaat reviven in een vuurzone terwijl ik geen ammo meer heb. Hoevaak dat wel niet gebeurt, pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
Ik heb atm een K/D van 2.28.
Ben al vaak genoeg uitgemaakt voor cheater, maar ik ben dan ook wel aardig sneaky bezig.
Dat maakt het ook weer zo leuk om die mensen verder "te pesten" _/-\o_

Noestead 2000+slugs/Engi wapens en de SVU zijn mijn favo's.

[ Voor 16% gewijzigd door The_Greater op 07-10-2010 16:12 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Moet niet op HiFi maar op Home Cinema/Wartapes

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag en hallo,

Ik heb echt een mega lage k/d Ratio maar dat boeit me 0

Wat ik wel leuk vind, met de meeste punten te eindigen als het potje gepot is. dus NR1 van allen!

Nog mooier met een score van 0/10 oid maar dan wel bovenaan met de meeste punten.

Een hoog haha gehalte maar dat vind ik he..

Welk wapen? Ik vind de boerak heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
harmageddon schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:16:
[...]

Wat voor apparatuur? (speakers, headset, geluidskaart)?
edit: overigens klinken elke nieuwe speakers anders dan speakers die al een paar uur aangestaan hebbben.
Ik ben niet duidelijk geweest. Ik heb een oud Creative Cambridge Soundworks 4.1 setje, welke ik echter altijd als stereo had aangesloten (de rede daarvoor doet er even niet toe). Het enige wat er is veranderd is dat ik de rear in/uitgang ook aangesloten heb. Dus ook zelfde geluidskaart, Xonar DX. In de settings van de geluidskaart staat alles op DSP gebied uitgeschakeld.

Edit: Opgelost. Ik had de rear speakers vrij dicht bij de fronts naast me staan en dat geeft een vertekenend geluid. Nu staan ze verder achter mij en klinkt het goed.

[ Voor 12% gewijzigd door pafdaddy op 07-10-2010 21:29 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Laatst online: 09-09 20:37
Het mooiste in dit spel is misschien wel het vol plakken van een UAV met C4, zo naar de MCOM te vliegen en.... BOEM!! punten scoren.

En uiteraard hopen dat er een of andere gek bij zit te kamperen die je dan nog ff meeneemt. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 12-09 10:33
Heerlijk maar lame, zonder gevaar voor eigen leven een mcom opblazen...
Tja, ieder zijn gedacht van een uitdaging zeker? :/

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Wat mij ook zo irriteerd is een squadmate ide achter je spawned en daar dan blijft zitten. Je bent aan het schieten, je wordt beschoten en dan is je wapen leeg, dus je kruipt achteruit, tegen je squadmate op dus je blijft in de kogelstromen zitten dus je gaat dood. Wordt pas echt vervelend als die knula chter je dan zo bij de hand is om je te reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar word ik nogal claustrofobisch van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Ik heb al best rond gekeken en gegoogled maar kom er maar niet achter wat te doen.
Ik word er telkens eruit gegooid binnen 1 minuut hetzij door handshake probleem met Punkbuster of anders doordat die geen verbinding met de server kan maken. PB update gedraaid, dir helemaal leeggooien en opnieuw PB installeren wil SOMS helpen.
Het is gewoon waardeloos zo, koop je een keer een game, krijg je dit gezeik....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
SuperKevin schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:15:
Het mooiste in dit spel is misschien wel het vol plakken van een UAV met C4, zo naar de MCOM te vliegen en.... BOEM!! punten scoren.

En uiteraard hopen dat er een of andere gek bij zit te kamperen die je dan nog ff meeneemt. Heerlijk!
Echt lame, net zo kansloos als veilig achterin liggen sniperen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
Francis schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:03:
Ik heb al best rond gekeken en gegoogled maar kom er maar niet achter wat te doen.
Ik word er telkens eruit gegooid binnen 1 minuut hetzij door handshake probleem met Punkbuster of anders doordat die geen verbinding met de server kan maken. PB update gedraaid, dir helemaal leeggooien en opnieuw PB installeren wil SOMS helpen.
ps3 *O*

disclaimer
mijn volledige excuus voor dit nutteloze berichtje, ben in een ietwat melige bui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:34:
[...]

ps3 *O*

disclaimer
mijn volledige excuus voor dit nutteloze berichtje, ben in een ietwat melige bui.
Net of de PS3 probleemloos is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Idd, iets met zondag of zo :P ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Compizfox op 07-10-2010 22:13 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:57
KillerZero86 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:34:
Wat mij ook zo irriteerd is een squadmate ide achter je spawned en daar dan blijft zitten. Je bent aan het schieten, je wordt beschoten en dan is je wapen leeg, dus je kruipt achteruit, tegen je squadmate op dus je blijft in de kogelstromen zitten dus je gaat dood. Wordt pas echt vervelend als die knula chter je dan zo bij de hand is om je te reviven.
Ook leuk als je met een silenced wapen op een goed plekje zit attackers af te schieten die de mcom proberen op te blazen en er een medic met een m60 naast je komt te zitten |:( ...
SuperKevin schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:15:

Dit is niet mooi, dit is superlame, en haast niet te verdedigen. Vooral niet als er 12c4 op zit. Zo'n ding is vaak te snel om hem uit de lucht te schieten en daarbij is het nou niet echt leuk om continu de lucht te moeten afturen naar zo'n ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
offtopic:
Ik vind je avatar hééél leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Is het niet zo dat als je per ongeluk die C4 heli op 1 van zijn C4 strips raakt, die heli gewoon ontploft? Want zoveel kan C4 toch niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
ligt eraan of teamdamage opstaat of niet, in softcore dus niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Wat je moet doen is naar http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php gaan daar dat progje downloaden en dat even manueel je PB updaten via dat progje

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Spaiker schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:50:
ligt eraan of teamdamage opstaat of niet, in softcore dus niet :/
Ik had het over de vijand, want ook die kan met een kleine hoeveelheid kogels mijnen en C4 van zijn vijand uit de weg ruimen. Dus, 2 kogels op het C4 = boom! Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is waarschijnlijk iets fout gegaan bij het installeren van Punkbuster, je moet Punkbuster nog een keertje installeren. Als je Steam hebt zit 't hier:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\battlefield bad company 2\install\PunkBuster\pbsvc_bc2.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00
Gisteren nog een paar potjes rush met iikkee gespeeld.
Eerste potje aanvaller op Nelson Bay, dat was minder.
De eerste set mcoms was kapot, dus dat werd onze nieuwe spawnplek.
Het leek wel of heel het vijandelijk team daar hun kamp had opgeslagen, we kwamen er niet echt door.
Daarna verdedigers op die map, eerste set hadden ze makkelijk.
De 2e set heb je als verdediger 2 stationary MG´s, met beschermkap ;)
Gevolg: 2 excellence pins en het potje gewonnen.
De mappen daarna waren we redelijk goed bezig en werd alles gewonnen.
K/D ook zelf iets gestegen, van 0.90 naar 0.91 :) (met bijna 5000 kills verandert die niet zo veel meer)

En de WW1 M1 Garand unlocked...
Door de demo van Battlefield 1943 te downloaden uit de PSN store en 1 potje online te spelen.
Zo simpel als dat.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 08-10-2010 08:01 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:39:
[...]

Wat je moet doen is naar http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php gaan daar dat progje downloaden en dat even manueel je PB updaten via dat progje
BTDT
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 03:35:
[...]

Er is waarschijnlijk iets fout gegaan bij het installeren van Punkbuster, je moet Punkbuster nog een keertje installeren. Als je Steam hebt zit 't hier:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\battlefield bad company 2\install\PunkBuster\pbsvc_bc2.exe
Ook dat heb ik geprobeerd....
Is het geen poort issue in router oid?
Het grappige is dat ik dit met BF2 nooit gehad heb, uberhaupt met welke game dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ze moeten gewoon uitzetten dat je een MCOM station kan beschadigen met een tank of C4 ... gewoon alleen via armen moet je die dingen op kunnen blazen, want volgens mij haalt dat zo 90% van de lame manieren om te spelen uit dit spel ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
KillerZero86 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:59:
[...]

Ik had het over de vijand, want ook die kan met een kleine hoeveelheid kogels mijnen en C4 van zijn vijand uit de weg ruimen. Dus, 2 kogels op het C4 = boom! Toch?
Dan ontploft gewoon de C4 en niet de UAV :) dat bedoelde ik eigenlijk ;) .
Stel: er zit een vijand op een atv met iemand van zijn team's C4. Je schiet op de C4 maar de kerel die erop zit blijft leven mits dat zijn C4 niet is. Ik dacht niet dat een bestuurder van een UAV C4 op zn heli kan hangen? (Gebruik dat ding niet vaak :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je als verdediger gewoon zorgt dat er niemand in de buurt kan komen van de mcom hoef je ook niet bang te zijn voor C4...
Ik doe het ook wel eens hoor, als je na tig mislukte aanvallen dat ding nog niet kapot hebt is C4 een goed redmiddel.
Tanks zie ik eigenlijk niet zo heel vaak de mcom pakken, behalve op Arica Harbor eerste set, waar de tanks vanaf de aanvallers-spwanplek schieten.
Voordeel daar als verdediger is dat er meestal veel engineers rondlopen met mijntjes of CG´s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airdack schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:12:
Ze moeten gewoon uitzetten dat je een MCOM station kan beschadigen met een tank of C4 ... gewoon alleen via armen moet je die dingen op kunnen blazen, want volgens mij haalt dat zo 90% van de lame manieren om te spelen uit dit spel ;)
niet helemaal mee eens, soms zit je als aanvaller zo vast op een plek en is de verdedigende kant zo lame aan het spelen met spawn camping en baserapen of is er gewoon een choak point van hier tot tokio dat je toch iets moet proberen.. een tank op de mcom schieten heeft weinig zin omdat die dingen na 2x schieten word opgeblazen door of c4 of een rpg.. en met c4 op de mcom.. het is opzich al een uitdaging om bij de mcom te komen als de verdediging zo goed speelt.. dus een paar c4's op de mcom vind ik niet zo extreem lame..

(tenzij het potje gewoon in balans is..dan zou ik het nooit doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

als ik een MCOM op kan blazen met een tank,suizbuis of met c4 dan doe ik het ook. Het gaat er uiteindelijk om dat je wint en hoe dat gaat maakt mij niks uit.

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

walletje-w schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:34:
[...]

ps3 *O*

disclaimer
_O-

Zo nutteloos is dat berichtje niet. Een paar uurtjes per zondag daargelaten kan je er vrijwel altijd van op aan dat het werkt zoals het moet, zodat het inderdaad een waardig alternatief is voor de connectieproblemen die klaarblijkelijk zo veelvuldig bij PC gamers optreedt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:36:
[...]
_O-

Zo nutteloos is dat berichtje niet. Een paar uurtjes per zondag daargelaten kan je er vrijwel altijd van op aan dat het werkt zoals het moet, zodat het inderdaad een waardig alternatief is voor de connectieproblemen die klaarblijkelijk zo veelvuldig bij PC gamers optreedt.
Echter wil niet iedereen een PS3 kopen omdat een legaal aangeschafte game niet fatsoenlijk op de PC wil werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
[...]
_O-

Ben ik het ook niet mee eens, hoe vaak ik de melding niet krijg: the connection with the server has been lost, check your connection bla bla. Strontvervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
[...]
_O-

Meest vastlopende game OOIT. De laatste tijd valt het bij mij wel mee, maar soms gewoon 2 vastlopers op een avond. Absoluut dieptepunt: 2 uur onslaught spelen: 8 keer de game uitgegooid..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Ik had in het begin dat ik continu werd gekicked meteen bij het binnenkomen van een map, maar het probleem bleek dat ik mn EA download spel startte via steam - en die steam overlay had ruzie met PB! Toen ik het spel normaal startte had ik geen enkel probleem!

Ik was eerst niet weg van de BC2 MP - ging steeds meteen dood etc en dat werd een neerwaarste spiraal van niet leuk - dood - niet leuk - dood... dus speelde ik het eigenlijk niet. Nu heb ik de open beta van MoH gespeeld en dat vond ik helemaal geweldig! Stond ook de hele tijd wel in de top3 enzo. Nu hoorde ik van iedereen dat het best op BC2 leek dus ben ik dat weer eens gaan proberen en hoera, ik vind het nu ook helemaal geweldig haha! :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:12:
[...]

niet helemaal mee eens, soms zit je als aanvaller zo vast op een plek en is de verdedigende kant zo lame aan het spelen met spawn camping en baserapen of is er gewoon een choak point van hier tot tokio dat je toch iets moet proberen.. een tank op de mcom schieten heeft weinig zin omdat die dingen na 2x schieten word opgeblazen door of c4 of een rpg.. en met c4 op de mcom.. het is opzich al een uitdaging om bij de mcom te komen als de verdediging zo goed speelt.. dus een paar c4's op de mcom vind ik niet zo extreem lame..

(tenzij het potje gewoon in balans is..dan zou ik het nooit doen)
C4 op de m-com kan ik mee leven, C4 op UAV is heel vervelend. Vooral als ze het continu doen. Gisteren ook een paar potjes met pixelchaos, aslan en king gespeeld. We moesten Isla Innocentes verdedigen en bij de derde basis gingen ze vanaf de sniperheuvel (gewoon in de attacker basis dus) met een tank op B schieten. Verder alleen maar snipers in het aanvallende team en constant waren ze met een C4 UAV bezig. Zelden heb ik een team zo lame zien doen.

Wat wel mooi was was het eerste potje dat ik joinde op Laguna Presa. Wij als aanvallers met nog een aantal tickets over, vervolgens staan er een stuk of 8 GoT'ers te wachten bij de UAV om C4 te plakken :P Met 5 tickets over nog de laatste m-com op kunnen blazen :P Het verdedigende team was ook gewoon goed bezig die eerste base. Daarna liepen we redelijk over ze heen en hadden we ze zelfs nog een keer mooi gespawnlocked bij die rode muur aan het water (jammer dat toen net iemand de m-com opblies en ze niet meer spawnden in die basis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Op de PC heb ik in 250 uur 1x iemand met een quad op een mcom in zien rijden en 2x een UAV tegen een mcom aan zien vliegen.
Gebeurd het vaker op de PS3/XBOX360?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
harmageddon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:28:
Op de PC heb ik in 250 uur 1x iemand met een quad op een mcom in zien rijden en 2x een UAV tegen een mcom aan zien vliegen.
Meer wel dan niet, denk dat 60% van de potjes rush doormiddel van c4 vergald worden.
Maar goed dan doen wij een ronde c4 terug en dan is de server meestal leeg :D

Ik blaas graag nog wat mannetjes mee met mijn c4 en dat vinden ze dan niet zo leuk.
Of we gaan kruislings de mcoms dekken erg veel succes met c4 op de mcoms krijgen dan.
Wat ook gebeurdt is dat ze aankomen met choppers op isla en dan de choppers al kapot geschoten worden voordat ze er zijn met hun c4 chopper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Och, ik gebruik C4 ook regelmatig op PC. Zo lame is dat helemaal niet. Als ik een huis binnen kan rennen zonder dat iemand me ziet, snel m'n c4 op de juiste plekken kan plakken, de mcom kan armen om mensen te lokken, om vervolgens door een raampje in de bosjes te kunnen schuilen totdat het huis is volgestroomd met verdedigers..... dan druk ik graag op de knop ;)

Mcom armed, mcom damage, mcom destroyed, meestal een man of 5 dood (c4 direct, en anders wel destruction 2.0), nog wat andere puntjes her en der. Hadden ze maar op moeten letten en die mcom beter moeten verdedigen ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral kruislings dekken is een tactiek die vrijwel onmogelijk is om te counteren als je squad rush speelt.
Het idee is vrij simpel, maar de uitwerking uiterst effectief.

De verdediger links staat achter een muurtje en kijkt naar het rechter deel van het aanvallend veld, en rechts kijkt naar links.
Op deze manier sta je altijd gedekt en/of uit zicht van de aanvaller, en je bent ze altijd aan het flanken.
Het is wel belangrijk dat je info aan elkaar doorspeelt over wat je ziet. (stel dat er eentje langs komt, dan is een knife kill zo gebeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat voor spec gebruiken jullie voor op je voertuigen?
Ik gebruikte meestal Improved Warheads of Quick Reload, dat werkte erg fijn allebei.
De laatste tijd echter ben ik voor de High Power Optics gegaan.
Ook niet verkeerd, je kan wat meer afstand houden en nauwkeuriger mikken, maar bv met de UAV maak ik niet zo vaak kills meer, waar het bij Improved Warhead met bosjes ging.
De smoke heb ik geprobeerd, maar in een tank zie jij dus zelf ook niks meer.
Voor de UAV is het wel handig, omdat je je smoke afschiet.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 08-10-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

harmageddon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:28:
Vind het idd ook vreemd, op de PC heb ik dit serieus nog maar 1x gezien. Jihad quad, vol met C4. Ik heb me kapot gelachen omdat het er zo grappig uit zag. Maargoed, kan me voorstellen dat als het 60% van de tijd gebeurt, het niet zo grappig meer is....

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik speel ook PS3 en heb het nog maar zelden gezien...
C4 gebeurt veel vaker, maar daar heb ik, zoals al gezegd, geen problemen mee.
Is prima aan te pakken.

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 08-10-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Vooral in softcore kun je vrij gemakkelijk UAV's gebruiken om Mcoms mee op te blazen. Een teammate die assault is met c4 en iemand die met zijn UAV vliegt. Je blaast de UAV namelijk niet op als je de C4 af laat gaan.

Sneaky omvliegen of recht op het doel af. Zo lang je laag blijft zitten, en van de cover gebruik maakt gaat het allemaal vrij eenvoudig. Een 3e man die je UAV repareert als die terug is ;)

Daarnaast kun je met de UAV doorvliegen als de tegenstander nog niet bij de nieuwe basis gespawned is.

En je K/D rate verhogen? neem de "vision" perk mee (waarmee je verder kunt kijken), ga achter het UAV apparaat zitten, op een map waar je er niet door een sniper vanaf geschoten kunt worden. Met een alt-fire kun je inzoomen. Als je je positie een beetje weet (recht voor de zon gaan hangen) kun je bergen kills maken. Werkt overigens enkel in HC. Daar verschijnen gespotte UAV's niet op de 3d map, en als je goed hangt, ook niet op de 2d map.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

connectieproblemen die klaarblijkelijk zo veelvuldig bij PC gamers optreedt.
Welke connectieproblemen ? Ik heb echt nog nooit connectieproblemen gehad :? Hoor alleen maar van lags op de consoles, omdat je daar blijkbaar met mensen uit Japan en de Zuidpool op servers samen komt te spelen (?).
(heb wel ook exact 1 keer ellende met Punkbuster gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Goner schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:00:
[...]
Welke connectieproblemen ? Ik heb echt nog nooit connectieproblemen gehad :? Hoor alleen maar van lags op de consoles, omdat je daar blijkbaar met mensen uit Japan en de Zuidpool op servers samen komt te spelen (?).
(heb wel ook exact 1 keer ellende met Punkbuster gehad)
Amen

Als ik ergens van connectieproblemen lees of hoor, dan is het juist op de consoles.

Als PC-gamer kan je elke server joinen die je wilt, lage ping, hoge ping, NL, USA, JAPAN etc. etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Als Ps3 gamer kun je zo ook joinen, het probleem is just dat je er niet in blijft :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:52:
Vooral kruislings dekken is een tactiek die vrijwel onmogelijk is om te counteren als je squad rush speelt.
Het idee is vrij simpel, maar de uitwerking uiterst effectief.

De verdediger links staat achter een muurtje en kijkt naar het rechter deel van het aanvallend veld, en rechts kijkt naar links.
Op deze manier sta je altijd gedekt en/of uit zicht van de aanvaller, en je bent ze altijd aan het flanken.
Het is wel belangrijk dat je info aan elkaar doorspeelt over wat je ziet. (stel dat er eentje langs komt, dan is een knife kill zo gebeurd)
crossfire noemde wij dat in cs1.5 en 6 =]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:43
Dit spel begint al aardig vat op me te krijgen.. Ik fietste vanmiddag en zag vanuit een ooghoek wat vliegen, nadat mijn verbeelding een UAV met oranje spot driehoekje had gesignaleerd met al blinkend 100 points Destroy Vehicle tagje, bleek het gewoon een zwarte kraai te zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wizz15 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:08:
[...]

C4 op de m-com kan ik mee leven, C4 op UAV is heel vervelend. Vooral als ze het continu doen. Gisteren ook een paar potjes met pixelchaos, aslan en king gespeeld. We moesten Isla Innocentes verdedigen en bij de derde basis gingen ze vanaf de sniperheuvel (gewoon in de attacker basis dus) met een tank op B schieten. Verder alleen maar snipers in het aanvallende team en constant waren ze met een C4 UAV bezig. Zelden heb ik een team zo lame zien doen.
Op zich is het vervelend, maar ook wel weer een stukje teamwork, je hebt meerdere mensen nodig die hier aan mee werken om het plan op zich uit te kunnen voeren. Ik vind het ook wel eens vervelend, maar ik gebruik het op zich ook wel eens (zeker als laatste redmiddel). Maar een UAV is ook heel makkelijk uit te schakelen. Als je een goed team tegenover je hebt dan wordt die UAV gespot, beschoten en met een paar kogels is dat ding weg. Dan is het wel weer een poosje wachten voordat de UAV terug komt. En anders gewoon de UAV console in de enemy base opblazen als je er teveel last van hebt :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
gewoon alles gebruiken wat in de game zit. Je hebt ook wel die fijne servers tegenwoordig waar je geen c4 mag gebruiken op mcons, en geen rockets en weet ik wat allemaal. Its in the game so you may use it ;P

mogen ze dat eigenlijk wel op zon server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit me momenteel echt te ergen aan dit spel
hele week gespeeld in de hele week totaal 2 potjes gehad met decente teams rest echt totaale fail achter elkaar
soms lijkt het wel alsof ik lucht schiet ofzo mik op hoofd druk rechter muisknop hoor een knal maar......................................?????????????????????????????????????????????????????????????
maar ff tijdje kappen met dit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik zou een week kappen en dan weer verder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ergen? :)
Mss eens proberen: linkermuisknop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd het is de linker muisknop ;> zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:42:
gewoon alles gebruiken wat in de game zit. Je hebt ook wel die fijne servers tegenwoordig waar je geen c4 mag gebruiken op mcons, en geen rockets en weet ik wat allemaal. Its in the game so you may use it ;P

mogen ze dat eigenlijk wel op zon server?
Of ze het mogen weet ik niet, maar ik zie ook servers waar je geen granate launcher mag spammen (2 shots achter elkaar is al spam) en waar je niet met een RPG op tegenstanders mag schieten. Maar ik zou ook denken dat als het in de game zit dat je het dan gewoon moet kunnen gebruiken.

Ben op weg naar de M16, het snipen met een M416 gaat best lekker. En over een week een andere PC, een quadcore ipv een dual core en een overgeklokte 5850 ipv 8800GTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Macros4 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:57:
Dit spel begint al aardig vat op me te krijgen.. Ik fietste vanmiddag en zag vanuit een ooghoek wat vliegen, nadat mijn verbeelding een UAV met oranje spot driehoekje had gesignaleerd met al blinkend 100 points Destroy Vehicle tagje, bleek het gewoon een zwarte kraai te zijn.. :)
Ik zag een vlaggenmast en wist niet hoe snel ik die vlag moest vervangen.
Het duurde wat langer want ik kreeg geen hulp.
Eenmaal thuis had ik ontzettende zin in een potje Bad Company 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Prachtige ervaringen :D

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!