Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:07:
Een vraag: waarom ontploft mijn Stationary AT of Heavy MG wel eens zonder reden?
Sta ik lekker te schieten (of ik zoom alleen maar in), en soms dan: "suicide".
Ik weet 100% zeker dat dat niet veroorzaakt wordt door een tegenstander.
Waarschijnlijk is dat op een Rush kaart en verschuift de kaart naar de volgende MCOM's?

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• sjeses
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-05-2017
Dat lijkt me sterk. Het "leefbare gebied" wordt dan alleen maar groter.
Ik heb nog geen map ontdekt waar je achterin weer moet inkrimpen.

I remember when I still had memories

• Airdack
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-11 19:56
Dit spel is dus echt op zn best als je met wat vrienden zit heb ik ontdekt. Met 2 man in een tank en echt alles gaat plat als je goed samenspeelt bijv. (op een public dan), echt dikke pret dit spel :D

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• Vaquero
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 03-11 12:25
Ik heb nu al een paar keer het volgende meegemaakt :
Ik ren samen met een andere speler naar de mcom om te armen en voordat ik de "E" kan indrukken is de mcom al ge-armd door de andere speler. Terwijl er niemand anders in de buurt is.
Is dit een soort hack (instant arming) of zo ?

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 05-12 15:45
quote:
Vaquero schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:50:
Ik ren samen met een andere speler naar de mcom om te armen en voordat ik de "E" kan indrukken is de mcom al ge-armd door de andere speler. Terwijl er niemand anders in de buurt is.
het armen van een mcom is een beetje bugged. Zo nu en dan arm je 'm in 2 seconden. Het disarmen gaat dan ook sneller trouwens, dus dat is dan wel weer eerlijk.

-_-

• 215005
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-10-2011
nou ik had gister weer eens een irritant potje.. zat op een server met van allerlei niet doen regels waar ik al niet van jou.... okee maar er lopen dus een paar level 50 poppetjes rond en ze spelen best goed, maar ik was de met c4 een muur aan het opblazen waar iemand achter stond en nog 1tje in het huis..(toevallig die van de MCOM) gaat die gast lopen piepen dat ik c4 op de mcom aan het plakken was en dat het tegen de regels was.. en ik had niet eens tijd om mezelf te verdedigen word ik gekickt.. grrr.. en daarna gingen ze met de heli lopen baserapen.. en de piloot was goed en had flares.. dus redelijk onmogelijk om er doorheen te komen.. kut met peren potje..
quote:
sjeses schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:52:
Dat lijkt me sterk. Het "leefbare gebied" wordt dan alleen maar groter.
Ik heb nog geen map ontdekt waar je achterin weer moet inkrimpen.
Op de PC verdwijnen zulke tools dan wel, zoals bijvoorbeeld UAV en de light en heavy tanks. Kan mij voorstellen dat het met heavy MG's en dingen als de TOW2-launcher dan ook het geval is.

Daarom kun je soms voordeel ermee doen om op bijvoorbeeld Arica Harbour een tank van de verdedigers te stelen als deze toevallig spawned op het moment dat de map 'verschuift'. ;)

CH4OS wijzigde deze reactie 01-10-2010 13:57 (20%)

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:05

Audione0

Strijdt der titanen

Wat ik me overigens afvraag is? Als level 50 behaald is dat je dan fysiek sterker bent dan iemand die lager in rang is..
Want ik heb dit eens getest. Een maat van me is level 50 en een andere is level 23. Ik speelde een keer tegen hen en we spraken af dit te testen of het waar is dat een level 50 minder snel dood gaat.
En ja, het lijkt net dat je door een leven 50ger meer kogels moet jagen, om deze dood te krijgen..
Het kan natuurlijk optisch bedrog zijn, maar wij hadden het idee van niet..
Betreft een headshot.. Dan is het een instant kill, en maakt het niet uit of je level 50 of lager bent..

Audione0 wijzigde deze reactie 01-10-2010 15:18 (9%)

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / EVGA GTX 1070 SC ACX 3.0 / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Rogierh
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 28-10 19:57
<vrijdagmiddag-modus>
Logisch toch! Level50's worden alom gevreesd. Mythische krachten worden aan hen toegewezen. Het schijnt dat ze zelfs kogels kunnen ontduiken. Sta je tegenover een level50 dan begin je te beven en breekt het zweet je uit. De twijfel die in een fractie van een seconde door je heen schiet, zal je fataal worden. Een level50 aarzelt nooit en haalt vol overtuiging de trekker over. Daarom ga jij eerder dood. Accepteer dat je eigenlijk al dood bent, overkom je angst en misschien wordt je dan ook ooit een brute level50 met ongekende krachten.
</vrijdagmiddag-modus>

• M2M
quote:
Audione0 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:17:
Wat ik me overigens afvraag is? Als level 50 behaald is dat je dan fysiek sterker bent dan iemand die lager in rang is..
Want ik heb dit eens getest. Een maat van me is level 50 en een andere is level 23. Ik speelde een keer tegen hen en we spraken af dit te testen of het waar is dat een level 50 minder snel dood gaat.
En ja, het lijkt net dat je door een leven 50ger meer kogels moet jagen, om deze dood te krijgen..
Het kan natuurlijk optisch bedrog zijn, maar wij hadden het idee van niet..
Betreft een headshot.. Dan is het een instant kill, en maakt het niet uit of je level 50 of lager bent..
nee maakt niets uit. Het enige verschil kan zijn, dat je met lvl 1 nog geen armor kunt nemen, en met lvl 50 wel. Een kereltje in softcore heeft per definitie 100 HP. (ongeacht de klasse trouwens). In hardcore wordt die hoeveelheid gehalveerd. Een degelijke sniper doet 90 - 95 damage (neemt af bij langere afstand). In HC ben je dus nagenoeg altijd in een keer dood. In softcore ook bij headshots, en als je binnen 10 meter iemand met een sniper afschiet. Een fatsoenlijke sniper (M95 etc.)

zie ook hier

M2M wijzigde deze reactie 01-10-2010 15:42 (3%)

-_-

• Wizz15
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05-2016
quote:
Rogierh schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:38:
<vrijdagmiddag-modus>
Logisch toch! Level50's worden alom gevreesd. Mythische krachten worden aan hen toegewezen. Het schijnt dat ze zelfs kogels kunnen ontduiken. Sta je tegenover een level50 dan begin je te beven en breekt het zweet je uit. De twijfel die in een fractie van een seconde door je heen schiet, zal je fataal worden. Een level50 aarzelt nooit en haalt vol overtuiging de trekker over. Daarom ga jij eerder dood. Accepteer dat je eigenlijk al dood bent, overkom je angst en misschien wordt je dan ook ooit een brute level50 met ongekende krachten.
</vrijdagmiddag-modus>
Klopt, het killen van vijanden gaat zoveel malen gemakkelijker als je level 50 bent. Pfoe, ben blij dat ik het ben, anders had ik echt geen plezier meer in BC2 :+

Level 50 gasten krijgen over het algemeen wel meer kills, doordat noobs constant die gouden dogtags willen hebben. Hoevaak ik wel niet heb meegemaakt dat iemand recht op me af komt gesprint om me te knifen. Dat zijn easy kills natuurlijk :P Maar ik heb niet het idee dat ik langer leef, speel wel bijna altijd met body armor (omdat er zoveel mensen magnum ammo gebruiken).

Als je level 50 bent heb je wel ineens meer kans om hatemail te krijgen en cheater genoemd te worden (PS3). Als ik hatemail krijg van iemand die ik blijkbaar tevaak heb gekilled (terwijl ik zijn naam niet eens herinner), dan vind ik het wel altijd leuk om hem het hele potje op te zoeken en bij iedere kill even te t-baggen :D

Wizz15 wijzigde deze reactie 01-10-2010 16:21 (11%)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

quote:
Wizz15 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:18:
Als je level 50 bent heb je wel ineens meer kans om hatemail te krijgen en cheater genoemd te worden (PS3).
Dat is niet alleen op de PS3 hoor, dat gebeurd op elk platform wel. Crybabies zitten er nu eenmaal tussen... :+

• Spaiker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:30
Platinum halen op wapens is leuk, maar om echt te spelen met kl*te wapens om toch maar platinum te halen, sorry maar dat gaat er bij mij niet in :) ik heb bv al moeite met de SVU/Type88/M1/F2000(... :r ) om daar silver op te halen, laat staan 9 gouden :D..
Iemand hetzelfde gevoel?

Drive it like you stole it.

• dvdkiwi
  • Laatst online: 23:16
Het enige wapen wat ik niet fijn vind is het 2-burst assault rifle.
Verder heb ik met alles gespeeld, en vind er geeneen echt tegenvallen.
quote:
Vaquero schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:50:
Er zijn sommige mcoms die tegen een muurtje staan en vanaf de andere kant van de muur gearmed kunnen worden.
Als het vrijstaande zijn dan heb ik niks gezegd :P

@Whizz:
Er zijn geen goedkope manieren om iemand (terug) te pakken.
Een kill is een kill toch?
Jij was ook lekker bezig! ;)
En ja, mijn team was meer van het C4en dan armen...
Voorbeeld: Staan er 2 teammates bij de mcom, ik ga eens kijken...
Niemand zet 'm aan, ik hoor alleen maar "pliep pliep pliep" van het C4 plakken.
Daar kan ik dus niet tegen he.
Zet 'm aan, plak eventueel C4 en blaas dat pas op als er verdedigers (liefst meerdere) komen disarmen.
Maar aan de andere kant: Ik wil op Nelson Bay ook wel eens Mortar gebruiken als ons team niet in de buurt van de mcom kan komen O-)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 01-10-2010 17:27 (5%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:25:
Het enige wapen wat ik niet fijn vind is het 2-burst assault rifle.
Welke van de twee bedoel je dan? De AN94 of de M16A2?

• Wizz15
quote:
CptChaos schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:55:
[...]
Dat is niet alleen op de PS3 hoor, dat gebeurd op elk platform wel. Crybabies zitten er nu eenmaal tussen... :+
Dat weet ik, maar ik gaf even aan hoe nutteloos dat soort berichtjes zijn, want er zijn helemaal geen cheaters op de PS3 ;)
quote:
Spaiker schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:25:
Platinum halen op wapens is leuk, maar om echt te spelen met kl*te wapens om toch maar platinum te halen, sorry maar dat gaat er bij mij niet in :) ik heb bv al moeite met de SVU/Type88/M1/F2000(... :r ) om daar silver op te halen, laat staan 9 gouden :D..
Iemand hetzelfde gevoel?
F2000 is best een leuk wapen, maar dan moet je wel in een goede server zitten. In een server met hitdetection problemen kan je beter iets krachtigers nemen. Voor close-combat is het wel een goed wapen.

De SVU/Type88 moet je een red dot of 4x scope opzetten en spelen alsof het een assault wapen is. M1 vind ik ook niet echt leuk, dus daar speel ik ook niet echt mee :P

Ik heb volgens mij de meeste assault wapens wel op platinum nu, behalve de F2000. Deze ben ik de laatste tijd wat vaker aan het proberen. Met de F2000 is het absolute noodzaak om te bursten, want je bent echt verschrikkelijk snel door je kogels heen. Aimen op de borst/nek en je krijgt toch nog best vaak headshots door de recoil.

Wizz15 wijzigde deze reactie 01-10-2010 18:18 (60%)

• M2M
quote:
CptChaos schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:58:
[...]
Welke van de twee bedoel je dan? De AN94 of de M16A2?
M16A2 is 3 burst. En die is eigenlijk nog meer irritant dan de AN94. Je raakt ten eerste sneller door je kogels heen, en tenzij je met de M16 op voeten mikt, mis je daar de derde kogel gegarandeerd.

-_-

• chiIIed
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04-12 21:35
quote:
cheiron schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:48:
Overigens gaan Tokus18 en ik zaterdag naar de firstlook gamebeurs in Amsterdam. Zijn er nog andere BC2 Gotters die daar zijn?
Yup, B0yLer en ik zijn ook van de partij :)

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21:22
quote:
Spaiker schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:25:
Iemand hetzelfde gevoel?
hmmm, zou ondertussen bijna m'n 10e platinum star hebben voor de svu :$

• Wizz15
quote:
walletje-w schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:04:
[...]

hmmm, zou ondertussen bijna m'n 10e platinum star hebben voor de svu :$
Campert die je er bent :+ ;)

• Dominique.
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 24-11-2014
Goedenavond allemaal,

Ik wil dit spel graag kopen, maar ik vraag me af of mijn laptop de juiste specs heeft om het te kunnen spelen.

Specs:
Intel Core I5 450M - 2,44 - 2,67GHZ
4GB DD3
500GB (5400rpm)
Nvidia Geforce 310M

Nou had ik al diverse filmpjes op youtube bekeken waaruit bleek dat de videokaart het wel aan moet kunnen, maar toch wil ik het voor de zekerheid hier nog even vragen. Zou het namelijk niet leuk vinden als ik het straks koop en ik kan er niks mee.

Dominique

| Macbook Pro (Late 2012)| Ipad mini 16GB| Iphone 5 16GB| Apple Time Capsule 2TB

• sjeses
is er geen demo voor de pc?

• Dominique.
Nope..

| Macbook Pro (Late 2012)| Ipad mini 16GB| Iphone 5 16GB| Apple Time Capsule 2TB

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:41
Potverdorie, ik heb echt in een stuip gelegen vanavond: Teampje met Jackal, M_Bias en Unomomentodado. Op Port Valdez worden we bij de tweede basis flink tegengehouden door de defenders. Op een gegeven moment zitten de drie (ik was nog dood) op het heuveltje voor B aan de rechterkant en zegt Uno: "Ok, laten we op 3 over het heuveltje springen".

Bij drie springen Uno, Jackal en Bias van het heuveltje af, en nog voordat ze de grond raken zijn ze dood.
-> ik al licht grinnikend, zag dit vanuit de killcam gebeuren

Paar seconden later op dat zelfde heuveltje zegt Uno weer:"Op 3 gaan we!".
"1, 2, 3"... en alleen Uno springt naar beneden, en wordt midden in de lucht al aan gort geschoten.

Wij zaten nog boven op de heuvel, en ik had gewoon tranen in mn ogen van het lachen.

Je had er misschien bij moeten zijn :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• M2M
quote:
Dominique. schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:25:
Goedenavond allemaal,

Ik wil dit spel graag kopen, maar ik vraag me af of mijn laptop de juiste specs heeft om het te kunnen spelen.

Specs:
Intel Core I5 450M - 2,44 - 2,67GHZ
4GB DD3
500GB (5400rpm)
Nvidia Geforce 310M

Nou had ik al diverse filmpjes op youtube bekeken waaruit bleek dat de videokaart het wel aan moet kunnen, maar toch wil ik het voor de zekerheid hier nog even vragen. Zou het namelijk niet leuk vinden als ik het straks koop en ik kan er niks mee.

Dominique
het enige advies dat ik je kan geven is benchmarks opzoeken. Full pull zal je laptop het sowieso niet trekken. Aan je processor en hoeveelheid geheugen zal het ook niet liggen. Dus zoek even benchmarks op van een Nvidia Geforce 310M. Het liefst met ongeveer dezelfde resolutie van je scherm. Ik schat zelf op medium settings met een resolutie van 1 - 1.2 MP wel gaat lukken.

edit: sorry, ik dacht aan een 320M. Ik heb de twee door elkaar gehaald. De ene heeft 16 PS, de ander 48. Wel een wereld van verschil. Enfin, hier kun je gemakkelijk benchmarks vinden. (gebruik de zoekfunctie van je browser!)

M2M wijzigde deze reactie 02-10-2010 00:21 (13%)

-_-

• dvdkiwi
Het spelen met de 870 Shotgun betaalt zich uit: vanavond mijn 500 shotgun kills insignia behaald :)
Ik merk wel dat ik steeds vaker niet in een keer raak schiet en dus zelf de pineut ben.
Zal wel de vermoeidheid zijn (of toch een stukje onkunde?) Ik hou het maar op te snel bewegende tegenstanmders haha.
Wel een hele mooie double kill gemaakt:
Ik zat in de bosjes, kwam een tegenstander aanlopen, welke ik van vlakbij vol in z'n buik schiet.
De kogel dwarrelde daarna vrolijk veder, om zich in het hoofd van een achteropkomende soldaat te boren :P

Iemand trouwens tips voor het gebruik van C4?
Ik moet daar nog flink wat kills mee, maar verder dan af en toe een tankje plakken kom ik niet echt.
(het c4 carnage filmpje heb ik gezien, maar ik wil niet bij een uitgang van de vijandelijke basis gaan c4 plakken. Meer op een wat legitiemere manier zeg maar)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• M2M
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 02:15:

Ik moet daar nog flink wat kills mee, maar verder dan af en toe een tankje plakken kom ik niet echt.
(het c4 carnage filmpje heb ik gezien, maar ik wil niet bij een uitgang van de vijandelijke basis gaan c4 plakken. Meer op een wat legitiemere manier zeg maar)
verschrikkelijk lame spelen. Mcomruimtes voorzien van een laagje concealed C4. Twee pakketjes maar, als de muur wordt opgeblazen of er valt een granaat naar binnen gaat je C4 ook af. En dan wachten tot de tegenstander 'm armed.

-_-

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:04

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Kom allemaal een keer spelen op onze servers, leuk om met een groep tweakers wat mensen af te knallen en vergeet niet onze public teamspeak server te joinen (english only) :D

=]ESS[= Squad Deathmatch-Hardcore UK/Norwegian
85.236.100.109

=]ESS[= Conquest/Rush Legio Ammatar
217.195.179.98

Teamspeak
85.236.100.27

http://ess-clan.co.uk/

www.maartendeboer.net
1D X | 1Ds Mark III | 1N | 5Ds | Zeiss Milvus 1.4/85 | Zeiss Otus 1.4/55 | Zeiss Milvus 1.4/25

• Cornelisjuh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
quote:
M2M schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:15:
[...]

M16A2 is 3 burst. En die is eigenlijk nog meer irritant dan de AN94. Je raakt ten eerste sneller door je kogels heen, en tenzij je met de M16 op voeten mikt, mis je daar de derde kogel gegarandeerd.
Met alle respect maar volgens mij mik je dan verkeerd :P
Ik heb M16 met 4x scope en dat ene met dat plusje :P (Dat is een ding dat je handling improved)
werkt super op maps met veel open stukken. En je kan als je snel klikt de m16 erg dicht tegen automatisch aankrijgen en dat is ook handig. Ik denk trouwens ook dat geen een wapen in BC2 slecht :) Alleen moet je een wapen vinden wat goed bij je speelstijl past. Ik zie soms mensen killstreaks maken met een wapen wat ik ongelofelijk vervelend vindt maar waar hun weer goed mee om kunnen gaan en vice versa.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• walletje-w
quote:
cheiron schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:53:
Potverdorie, ik heb echt in een stuip gelegen vanavond: Teampje met Jackal, M_Bias en Unomomentodado. Op Port Valdez worden we bij de tweede basis flink tegengehouden door de defenders. Op een gegeven moment zitten de drie (ik was nog dood) op het heuveltje voor B aan de rechterkant en zegt Uno: "Ok, laten we op 3 over het heuveltje springen".

Bij drie springen Uno, Jackal en Bias van het heuveltje af, en nog voordat ze de grond raken zijn ze dood.
-> ik al licht grinnikend, zag dit vanuit de killcam gebeuren

Paar seconden later op dat zelfde heuveltje zegt Uno weer:"Op 3 gaan we!".
"1, 2, 3"... en alleen Uno springt naar beneden, en wordt midden in de lucht al aan gort geschoten.

Wij zaten nog boven op de heuvel, en ik had gewoon tranen in mn ogen van het lachen.

Je had er misschien bij moeten zijn :P
Ik was er bij :D :D :D
Ik zat namelijk in de tegenpartij en zat op dat ingestorte huis wat je gelijk voor je ziet liggen als je de heuvel afspringt en ik zat in een squad met een teammate die ook een mic had en het was erg gezellig. Zeker toen ik op het idee kwam om c4 op de berg te plakken en daar was hij het wel mee eens. Alleen op het laatst stonden er ook nog 4 mensen rechts van die berg die iedereen neer knalden. Dus zodra er iemand overheen kwam (en dat viel nogal op door mijn motion mines) gingen er 6 c4 pakketjes af + een spervuur aan kogel regen en ik heb me inderdaad ook suf zitten lachen. Jullie kwamen amper op de grond :9 (of gelijk 10 meter verder _/-\o_ )

sorry jongens, nog steeds beste vrienden? O+

• Sandyman538
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 02:15:
Als je de techniek van het verder gooien van de C4 onder de knie hebt wordt het een eitje. (springen tijdens het gooien). Dan ga je in plaats van een sniper die je in zijn rug komt niet een mes in zijn rug steken, maar c4 gooien en boem. Heb zelfs met C4 een keer een triple kill gemaakt op arica harbor. 2e rush basis, staan er lui in het huisje met balkon richting de 1e mcom te schieten. Ik gooi vanaf de grond een c4 naar boven op het balkon en laat het ontploffen (ik had maar 1 persoon gezien, maar ze stonden daar dus lekker met zijn 3'en). :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• walletje-w
quote:
Sandyman538 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:39:
[...]

Als je de techniek van het verder gooien van de C4 onder de knie hebt wordt het een eitje. (springen tijdens het gooien). Dan ga je in plaats van een sniper die je in zijn rug komt niet een mes in zijn rug steken, maar c4 gooien en boem. Heb zelfs met C4 een keer een triple kill gemaakt op arica harbor. 2e rush basis, staan er lui in het huisje met balkon richting de 1e mcom te schieten. Ik gooi vanaf de grond een c4 naar boven op het balkon en laat het ontploffen (ik had maar 1 persoon gezien, maar ze stonden daar dus lekker met zijn 3'en). :P
Je kunt ze dan ook goed als granaten gebruiken. Zeker omdat ze nog wat meer damage doen. Even over een heuveltje gooien, of tegen de bovenverdieping van een huis. Dat werkt soms erg lekker.

En inderdaad 2 c4 op een mcom plakken en dan mcom armen en wegrennen. Motion mine neergooien zodra er een man of 3,4,5 heenlopen laat je het ontploffen. Kills stromen binnen!

Zelf heb ik wel eens een chopper uit de lucht gehaald. Hij bleef laag cirkelen over de basis ik gooi c4 de lucht in en laat ontploffen. Nog raak ook. Dat was ook wel een klein WTF momentje.

• dvdkiwi
Thanx, ik ga het proberen!
Het ver gooien is eerst gooien en dan pas snel springen toch?
Ik gebruik c4 trouwens alleen als aussault, maar dat is niet echt boeiend in deze.

• walletje-w
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:38:
Thanx, ik ga het proberen!
Het ver gooien is eerst gooien en dan pas snel springen toch?
Ik gebruik c4 trouwens alleen als aussault, maar dat is niet echt boeiend in deze.
Ja.
Ik raad echt aan zodra je weet dat er mensen in een huis zitten. 3 c4 pakketjes tegen het huis en laten ontploffen. Grote kans dat je er minimaal één hebt.

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

quote:
walletje-w schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:59:
En inderdaad 2 c4 op een mcom plakken en dan mcom armen en wegrennen. Motion mine neergooien zodra er een man of 3,4,5 heenlopen laat je het ontploffen. Kills stromen binnen!
Ik doe dit ook heel vaak, 2 c4's rond de mcom, com armen, boven of in een hoekje gaan zitten, motion mine gooien en wachten op de stipjes rond de mcom en dan laten ontploffen. Beetje jammer dat sommigen mensen dit zelfs niet geoorloofd vinden omdat er c4 rond de mcom ligt. Tsja, als je het op een defense manier gebruikt (zoals hierboven beschreven) heb ik er totaal geen problemen mee.

• Spaiker
Admins soms wel, een regel is een regel ;) ik moet er dus problemen mee hebben :o

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

quote:
Spaiker schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:47:
Admins soms wel, een regel is een regel ;) ik moet er dus problemen mee hebben :o
Weer een voordeel van de PS3, daar heb je geen admins, dus je kunt ook niet voor de meest onbenullige zaken uit een room gekicked worden :)

• Dominique.
quote:
M2M schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:56:
[...]

het enige advies dat ik je kan geven is benchmarks opzoeken. Full pull zal je laptop het sowieso niet trekken. Aan je processor en hoeveelheid geheugen zal het ook niet liggen. Dus zoek even benchmarks op van een Nvidia Geforce 310M. Het liefst met ongeveer dezelfde resolutie van je scherm. Ik schat zelf op medium settings met een resolutie van 1 - 1.2 MP wel gaat lukken.

edit: sorry, ik dacht aan een 320M. Ik heb de twee door elkaar gehaald. De ene heeft 16 PS, de ander 48. Wel een wereld van verschil. Enfin, hier kun je gemakkelijk benchmarks vinden. (gebruik de zoekfunctie van je browser!)
Bedankt voor je reactie. Ik heb even op die site gekeken, maar hij vind geen resultaten bij BC2. Wat wel opvallend is, is dat ik bijna overal op internet lees dat de 310m 'maar' 512MB DDR3 geheugen bezit, terwijl dat op mijn 'specslist' om het zo maar even te noemen 1GB staat aangegeven. Geld overigens ook voor de sticker van Nvidia zelf. Nou weet ik alleen niet in welk perspectief ik dat moet plaatsen, aangezien hij met de demo van crysis al moeite had. Terwijl dat hij BF2 super afspeelt (nou is dat ook wel een wat oudere game) op hoge settings. Is er geen spel die eisen vergelijkbaar als die van BC2 heeft waar wel een demo beschikbaar van is?

• WoRReLbier
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:40
quote:
Dominique. schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:14:
[...]
Is er geen spel die eisen vergelijkbaar als die van BC2 heeft waar wel een demo beschikbaar van is?
Misschien kun je het morgen proberen met MOH open beta. Ikweet zo niet hoe dicht die 2 bij elkaar liggen qua eisen.

• clio16vtr
  • Laatst online: 22-12-2013
...

clio16vtr wijzigde deze reactie 03-10-2010 11:24 (98%)
Reden: verwijderd

• clio16vtr
quote:
[...]

Is er geen spel die eisen vergelijkbaar als die van BC2 heeft waar wel een demo beschikbaar van is?
Misschien moet via de niet al te legale wegen een complete versie downloaden en dmv juiste bestanden het geheel werkende krijgen en een single player missie starten.
Dan kom je er snel genoeg achter of het gaat werken op je laptop.

• clio16vtr
quote:
walletje-w schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:48:
[...]

Ik was er bij :D :D :D
Ik zat namelijk in de tegenpartij en zat op dat ingestorte huis wat je gelijk voor je ziet liggen als je de heuvel afspringt en ik zat in een squad met een teammate die ook een mic had en het was erg gezellig. Zeker toen ik op het idee kwam om c4 op de berg te plakken en daar was hij het wel mee eens. Alleen op het laatst stonden er ook nog 4 mensen rechts van die berg die iedereen neer knalden. Dus zodra er iemand overheen kwam (en dat viel nogal op door mijn motion mines) gingen er 6 c4 pakketjes af + een spervuur aan kogel regen en ik heb me inderdaad ook suf zitten lachen. Jullie kwamen amper op de grond :9 (of gelijk 10 meter verder _/-\o_ )

sorry jongens, nog steeds beste vrienden? O+
Op welke server speel je? Ik wil ook wel een keertje lachen. :+

• Minkie
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-12 01:12

Minkie

Groazers Unite.

Verplaatst naar het problemen topic.

Minkie wijzigde deze reactie 03-10-2010 12:34 (87%)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• sjeses
quote:
clio16vtr schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:26:
[...]
Op welke server speel je? Ik wil ook wel een keertje lachen. :+
PS3, dus geen vaste server.
op de console speel je met vaste mensen, niet vaste servers :)

Jongens wat scheelt dat als je ineens weer stereo geluid hebt na twee maanden mono.
Ik leef ineens veel langer :D

• Mj2sL
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 29-11 12:28
quote:
sjeses schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:47:
[...]
Jongens wat scheelt dat als je ineens weer stereo geluid hebt na twee maanden mono.
Ik leef ineens veel langer :D
Lol, had je een mono tv of zo?

Ik heb een weekje gespeeld met stereo in spiegelbeeld (blijkbaar had iemand de boxen omgewisseld)...dat is ook niet bevorderlijk voor de levensduur in het spel!

• KillerZero86
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 04-12 10:10
Neem 5.1. Da's wel erg bevordelijk, ik hoor vijanden van achter aankomen als ze me willen knifen. Vaak.

• unfor
  • Laatst online: 17:37
quote:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik heb even op die site gekeken, maar hij vind geen resultaten bij BC2. Wat wel opvallend is, is dat ik bijna overal op internet lees dat de 310m 'maar' 512MB DDR3 geheugen bezit, terwijl dat op mijn 'specslist' om het zo maar even te noemen 1GB staat aangegeven. Geld overigens ook voor de sticker van Nvidia zelf. Nou weet ik alleen niet in welk perspectief ik dat moet plaatsen, aangezien hij met de demo van crysis al moeite had. Terwijl dat hij BF2 super afspeelt (nou is dat ook wel een wat oudere game) op hoge settings. Is er geen spel die eisen vergelijkbaar als die van BC2 heeft waar wel een demo beschikbaar van is?
Laat ik het zo stellen: BC2 zal geen prettige ervaring zijn voor jou.
Het zal vast draaien, maar voor een shooter moet je toch minimaal 60 fps constant hebben om lekker te spelen.
Morgen start de MOH open beta (zelfde engine), die is iets lichter dan BC2, probeer hem eens.

unfor wijzigde deze reactie 03-10-2010 14:33 (4%)

Steam - BFV - PUBG

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:19

Eagle Creek

Breathing security

quote:
[b][message=34784340,noline]Wel een hele mooie double kill gemaakt:
Ik zat in de bosjes, kwam een tegenstander aanlopen, welke ik van vlakbij vol in z'n buik schiet.
De kogel dwarrelde daarna vrolijk veder, om zich in het hoofd van een achteropkomende soldaat te boren :P
Hey, dat had ik ook gisteravond!
quote:
[b][message=34784340,noline]Iemand trouwens tips voor het gebruik van C4?
Over C4 heb ik trouwens ook wat te klagen. Mijn C4 ging meermaals niet af, erg hinderlijk.
Op Laguna Alta had ik de brug gerigged. Komt de Bradly aan, ik doe klik, maar brug doet niet boem.

Had elders ook C4 op een boom zitten, en die ging ook niet af toen de enemy langskwam. Gevolg laat zich raden.

Overigens is C4 gebruiken op kleinere maps gemakkelijker (mi). Kwestie van achter een tank aanrennen, 2 plakjes erop en wegwezen. Op maps als Atacama is het lastiger, omdat tanks vaak niet bij standaardplekken staan (out of range), en het lastiger is om bij ze in de buurt te komen.

Doorgangswegen riggen doet het altijd wel goed sowieso.

Wat ook wel een mooi gezicht was dat op Port Valdez wij alle bases hadden. Vervolgens hing ik daar met de Apache, stonden er drie tanks, zo'n klein wagentje en infantry in de stationary. De Havoc steeg op, en je zag van alle kanten tracervuur (dus niet de tracers, maar de lichtkogels) vandaan komen. Belandde midden in het spervuur. Was een mooi gezicht! :)

Eagle Creek wijzigde deze reactie 03-10-2010 14:43 (37%)

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:50
Ik heb het badcompany 2 via steam gekocht nu vraag ik me af waar ik screens kan vinden via printscreen?

• unfor
quote:
Amdwarrior schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:49:
Ik heb het badcompany 2 via steam gekocht nu vraag ik me af waar ik screens kan vinden via printscreen?
Niet.
Fraps oid gebruiken.

Steam - BFV - PUBG

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:50
quote:
unfor schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:53:
[...]

Niet.
Fraps oid gebruiken.
:X Ook soms kom je wel eens geinige acties tegen met M3 bradley op die 2 buizen rijden 8)

• KillerZero86
quote:
Amdwarrior schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:49:
Als je printscreen doet wordt er toch een screenshot in het klembord gezet? Of is dat bij BC2 anders gemaakt?

• sjeses
Als dat het geval is dan moet je via Alt+Tab naar een tekenprogramma (of IrFanview o.i.d.) en dan plakken.
Kwestie van proberen.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 05-12 10:40

Goner

What can I do you for ?

quote:
KillerZero86 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:04:
Als je printscreen doet wordt er toch een screenshot in het klembord gezet?
Niet bij DirectX voor zover ik weet ...

EDIT: blijkbaar kun je (in XP) via DirectX control panel (directx.cpl) de Printscreen key activeren voor DirectX games ...

Goner wijzigde deze reactie 04-10-2010 14:26 (21%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• KillerZero86
Zo, ik heb laatst de 870 Combat met die longrange en kracht updates ontdekt. Ik hoef alleen nog maar voor universele wapens de bronze sterren te halen dus ik dacht: laat ik het maar eens proberen. 2 schoten= kill, als je geluk hebt 1. Dat is machtig overpowered, maar ik klaag even niet.

• dvdkiwi
De 870 met 12 Gauge slugs is 1 shot 1 kill.
Als je geluk hebt 2 :P
Zonder 12 gauge slugs heb je vaak dat een vijand iets van 1-5% leven overheeft of zo.
Kracht updates, bv magnum ammo, heb je niet nodig op de 870 imo.
Wel erg krachtig wapen idd, ik zit nu bijna op gold star 5 met dat ding :9

• sjeses
Ik blijf nog steeds bij mijn USAS met extra munitie :)
Lekker close combat, armor helpt ze niks, als een tweede man in de buurt is heb je nog buckshot over voor hem, en het mikken luistert wat minder nauw (vooral dat vind ik lekker, als voormalig PC gamert)

• Spaiker
AEK Vintrova met 40mm SG attachment, iets voor long range, close combat en dan een MP443 GRACH als sidearm voor de medium distance doelwitten..
En toch nog doodgaan :+

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:06

kronolith

[EDIT]

Net een paar uur met een tweaker gespeeld: Marvinator. Hoop dat hij zich hier ook even meldt, t ging namelijk wel redelijk lekker :P

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21:48

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:16:
De 870 met 12 Gauge slugs is 1 shot 1 kill.
Maar goed ook. Als dat niet het geval was, dan schiet degene die je raakt je dood in de tijd dat je hem aan het reloaden bent ;)

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• skullsplitter
  • Laatst online: 29-11 11:00

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
XanderDrake schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:28:
[...]

Maar goed ook. Als dat niet het geval was, dan schiet degene die je raakt je dood in de tijd dat je hem aan het reloaden bent ;)
Negen van de tien keer mis ik toch met dat apparaat.

www.avpnews.com

• ambi
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 05-12 15:22

ambi

IGN: EvulKlowne

Bij assault (en enkel daar) staat er niet langer een progress bar. Wil dat zeggen dat ik daar het max. bereikt heb voor mijn huidige rank?

Steam/uPlay: EvulKlowne

• KillerZero86
Nee hoor, veel blijven bedwegen en je kan 2 schoten geven met de 870 combat zonder zelf te sterven.

• unfor
quote:
KillerZero86 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:51:
Nee hoor, veel blijven bedwegen en je kan 2 schoten geven met de 870 combat zonder zelf te sterven.
.... als je tegenstander niet kan mikken klopt dat inderdaad.

Steam - BFV - PUBG

• dvdkiwi
ik heb vanavond de 5e gouden ster voor de 870 gehaald.
Even om mijn "(non) skill-level- te tonen:
accuracy van 30%, en ongeveer 5000 kogels afgeschoten.
Ik ga erg vaak dood omdat ik niet de beste mikker ben, maar ik blijf 'm fijn vinden :P

@Degenen die mij uitnodigenden vanavond:
De server waar ik in zat was te lekker gewoon :P
Het was een hele tijd 8 tegen 8 en dat ging best goed.
Heb zelfs de 4-mcoms opblazen pin gehad, en dat is best zeldzaam haha

dvdkiwi wijzigde deze reactie 05-10-2010 10:27 (32%)

• Spaiker
quote:
ambi schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:50:
Bij assault (en enkel daar) staat er niet langer een progress bar. Wil dat zeggen dat ik daar het max. bereikt heb voor mijn huidige rank?
Nee, dat wil zeggen dat er geen upgrades/wapens meer beschikbaar zijn. Ik vermoed dat je net de M16A2 geunlocked hebt?

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23:19
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:15:
Is niet erg. Als je lekker loopt in een andere server is het begrijpelijk dat je daar blijft, doe ik ook :). Alleen stuurden we bijna alle invites toen je bij ons in hetzelfde team zat :P. Er was een plekje vrij in ons squad ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Ben helemaal niet zo van de shotguns, maar als ik er eentje pak dan gaat m'n voorkeur toch uit naar de SPAS-12. Accuracy van bijna 42%, net een sniper rifle :+

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• sjeses
"Spluh"

Dat was mijn gevoel gisteravond.
Het was een opeenhoping van onnadenkende buitenlanders, matchmaking fail (lag en levels), ergernissen en user errors.

Ik kreeg op een gegeven moment een invite van Jackal, en kreeg daardoor ineens weer frisse moed, maar uiteraard zat de server vol en dat was het dan voor mij.

De avond duurt best lang als je niet aan het gamen bent...

• Wizz15
quote:
sjeses schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:35:
"Spluh"

Het was een opeenhoping van onnadenkende buitenlanders, matchmaking fail (lag en levels), ergernissen en user errors.

Ik kreeg op een gegeven moment een invite van Jackal, en kreeg daardoor ineens weer frisse moed, maar uiteraard zat de server vol en dat was het dan voor mij.

Ik weet precies wat je bedoelt. Gisteravond met Thomas en Jur een paar potjes gespeeld, maar alles eindigde in baserapen. Dus we dachten we zoeken een andere server, want baserapen is ook saai. Komen we in het ene laggy potje na het andere. Uiteindelijk toch nog een leuke server gevonden, tot Arica Harbor Conquest komt. Toen bestond het vijandelijke team ineens uit medics die het grappig vonden om allemaal met een Spas te campen, een paar engineers (op een infantry only map) en C4 spammende recons die steeds vlaggen volhangt met C4 in plaats van zelf de vlag te pakken. Alle drie steeds boven de 5000 punten gehaald, maar toch steeds verloren door lag (doodgaan terwijl jij degene was die de kill had moeten hebben).

Bah.
quote:
Even om mijn "(non) skill-level- te tonen:
accuracy van 30%, en ongeveer 5000 kogels afgeschoten.
Ik ga erg vaak dood omdat ik niet de beste mikker ben, maar ik blijf 'm fijn vinden :P
Het helpt om je sensitivity steeds een beetje omhoog te gooien. Ik had hem eerst rond 40% staan en nu al rond de 80%. Steeds als je gewend bent aan de gevoeligheid moet je hem een stukje hoger zetten. Krijg meer kills en ga minder vaak dood, omdat ik tegenwoordig sneller draai en dus ook vaak nog mensen achter me kan pakken als dat nodig is. :) Op de standaard setting draai je echt veel te langzaam en met een shotgun is dat dodelijk.

Wizz15 wijzigde deze reactie 05-10-2010 12:15 (24%)

• sjeses
quote:
Wizz15 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:09:
[...]
Het helpt om je sensitivity steeds een beetje omhoog te gooien. Ik had hem eerst rond 40% staan en nu al rond de 80%. Steeds als je gewend bent aan de gevoeligheid moet je hem een stukje hoger zetten. Krijg meer kills en ga minder vaak dood, omdat ik tegenwoordig sneller draai en dus ook vaak nog mensen achter me kan pakken als dat nodig is. :) Op de standaard setting draai je echt veel te langzaam en met een shotgun is dat dodelijk.
Tip van de dag (ik doe het ook, maar zit met zo'n 75/80% aan mijn max).
Ik heb nu alleen wel wat vaker dat ik voor iemand langs zwaai :)

• dvdkiwi
Thanx voor de tip, maar sensitivity staat goed hoe ie staat.
Het ligt echt puur aan mijn mik-kunsten en niet aan de gevoeligheid.
:*)

• skullsplitter
  • Laatst online: 29-11 11:00

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
sjeses schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:35:
"Spluh"

PC's man O+
quote:
Amen. Met BC schieten de uren tussen pakweg 20-23 wel voorbij ja. Mooiste zijn de 1000 ticketservers waar je rustig een uur bezig bent met een beetje mazzel :D

www.avpnews.com

• KillerZero86
quote:
Ja indd, goede tip man. Zit al een tidje dat ik soms net te laat bij target ben, maar is nog geen seconde in me opgekomen om de sensitivity omhoog te doen. Vanavond maar meteen ff uitproberen.

• M2M
quote:
heb je het nu over de console versie van het spel? of de PC versie? Als ik filmpjes bekijk van console mensen, vind ik dat de poppetjes zo langzaam draaien. Met een muis en tobo gaat dat stukken sneller.

-_-

• t.coenraad
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 05-12 15:51
Ik snap nog helemaal niks van dit spel. Moet me er toch eens in gaan verdiepen als ik tijd heb, want ga veels te vaak dood, en schiet ook teamleden aan gort :P

• sjeses
quote:
M2M schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:06:
[...]
heb je het nu over de console versie van het spel? of de PC versie? Als ik filmpjes bekijk van console mensen, vind ik dat de poppetjes zo langzaam draaien. Met een muis en tobo gaat dat stukken sneller.
Console uiteraard, op de PC moet je zelf gewoon minder lui zijn :P
Ik ben van oorsprong ook altijd een PC gamer geweest, en heb bijna een jaar moeten wennen aan de knuppeltjes (en nog). Je moet gewoon wat slimmer rondlopen omdat je niet kunt "twitchen". Iets meer nadenken over waar de vijand kan zitten, meer onthouden waar je iemand hebt zien lopen, etc.

Oh ja, intel van je squadmates is goud waard! Daarom is het ook zo lekker om vaker met dezelfde mensen te spelen, dan leer je mekaars beschrijvingen begrijpen enzo.

Ik heb alleen vaak met engelsen dat ze niet willen luisteren. Hoevaak ik wel niet zeg dat de hele vijandige squad (in squad rush) rechts langs ze heen loopt en ze gewoon naar links blijven staren...

• M2M
misschien moet je ipv "right", "other left" zeggen.

-_-

• Wizz15
quote:
M2M schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

Ik heb het inderdaad over console. Het draaien gaat ook langzaam, vandaar mijn tip ;) Ik kan nu iemand voor me uitschakelen en als ik vervolgens in mijn rug geraakt wordt heb ik nog tijd om die gast te raken/killen. Volgens mij heeft het zelfs effect op heli's en tanks, ik heb het gevoel dat ik daar ook sneller mee kan draaien (kan het me ook inbeelden).

Op normale settings zou dat nooit lukken, dan kan je net een kwartslag draaien voor je neer bent.

Wizz15 wijzigde deze reactie 05-10-2010 16:28 (9%)

• sjeses
quote:
M2M schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:22:
misschien moet je ipv "right", "other left" zeggen.
Ik kijk wel uit, ik ben al zo lang bezig om uit te leggen wat jodenkoeken zijn:

-that crunching sound are Jew Cookies
>Jew Cookies, you're joking, right?
-no, they're my favorite
>Are you serious? Is that legal over there?

...

sjeses wijzigde deze reactie 05-10-2010 16:28 (25%)

• Wizz15
quote:
sjeses schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:28:
[...]

Ik kijk wel uit, ik ben al zo lang bezig om uit te leggen wat jodenkoeken zijn:

-that crunching sound are Jew Cookies
>Jew Cookies, you're joking, right?
-no, they're my favorite
>Are you serious? Is that legal over there?

...
Negro-kisses is ook leuk :+ Alhoewel ze nu van naam zijn veranderd. Anyway, net weer een paar afschuwelijke potjes achter de rug. Campers, medic treintjes en lag. Ik ergerde me weer kostelijk :+

Kan niet wachten tot er een patch uitkomt.

• sjeses
Ik ben vanavond wat later, maar in squad rush kun je altijd op me rekenen (en minder lag problemen...).

Eerst effe lekker met m'n model auto crossen nu het nog mooi weer is.

• Jackal131
  • Laatst online: 04-12 10:01
quote:
Wizz15 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:25:
[...]
Volgens mij heeft het zelfs effect op heli's en tanks, ik heb het gevoel dat ik daar ook sneller mee kan draaien (kan het me ook inbeelden).
De turret van een tank draait dan inderdaad sneller!! Sens op 80% staan, maar soms op 100%. Op een server zonder lag wil ik de sensitivity nog wel eens naar 100% zetten.
quote:
Zoals King al zei, je zat bij ons in de server en zelfs in ons team, haha.
Maar ik begrijp het wel, als ik je zo lees. Je hebt het veel te druk met je 870, zodat je dat soort dingen niet in de gaten hebt :D. Ik zal volgende keer ff melden dat je bij ons in de server zit ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• TRAXION
  • Laatst online: 22:40
Ik zal mijn sens ook maar eens omhoog gooien dan maar aangezien ik nu op 50/60% zit, als het dan nog beter gaat wordt het niet leuk meer voor de tegenstanders :D

• dvdkiwi
quote:
Jackal131 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:56:
Zoals King al zei, je zat bij ons in de server en zelfs in ons team, haha.
Maar ik begrijp het wel, als ik je zo lees. Je hebt het veel te druk met je 870, zodat je dat soort dingen niet in de gaten hebt :D. Ik zal volgende keer ff melden dat je bij ons in de server zit ;)
Is goed!
Ik had het echt niet door nee :z

gisteren weer erg lekkere potjes gespeeld!
Eens een keer niet op White Pass gespeeld gelukkig.
Alles dik in de plus, en veel msoms opgeblazen.
C4 kills gaan de goede kant op, nog maar 30 te gaan.
Alleen het ver gooien heb ik absoluut niet onder de knie.

Gisteren uit de PSN store Battlefield 1943 demo gedownload en een rondje gespeeld.
Nu heb ik dus een veteran status en de WW1 Garand... beter :P

dvdkiwi wijzigde deze reactie 06-10-2010 09:31 (18%)

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23:19
quote:
TRAXION schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:16:
Ik zal mijn sens ook maar eens omhoog gooien dan maar aangezien ik nu op 50/60% zit, als het dan nog beter gaat wordt het niet leuk meer voor de tegenstanders :D
Speaking of which, was gister weer eens druk op de ps3 qua GoT spelers. Moest echt vechten voor je punten (ik dan :P). Nog wel eens twee bases in 3 minuten ofzo. Jullie gingen soms zo snel, tokus en ik hadden niks te doen :). Ik weet dat je niet mag spelen met je eten, maar in potje als die van gister... :9

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• TRAXION
  • Laatst online: 22:40
quote:
BatmanHorizon schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Speaking of which, was gister weer eens druk op de ps3 qua GoT spelers. Moest echt vechten voor je punten (ik dan :P). Nog wel eens twee bases in 3 minuten ofzo. Jullie gingen soms zo snel, tokus en ik hadden niks te doen :). Ik weet dat je niet mag spelen met je eten, maar in potje als die van gister... :9
Ja ging erg snel gister :) het weer wordt weer slechter he dus de mensen kruipen weer lekker achter hun entertaiment system.

En ik ga ook weer heerlijk, choppers tanks als ik er eenmaal inzit kan het een ronde duren voordat ik zo een voertuig kwijt ben :D vooral als er een engineer is die snapt hoe het werkt.

• sjeses
quote:
TRAXION schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:37:
[...]
vooral als er een engineer is die snapt hoe het werkt.
Reporting for duty, Sir!

Edit:
Ik zal mijn vriendenlijstje eens opschonen. Wat mij betreft mag de max vriendjes limiet wel omhoog :(

sjeses wijzigde deze reactie 06-10-2010 09:47 (21%)

• Airdack
  • Laatst online: 26-11 19:56
Een beetje vaag, ik heb vaak prima scores kwa punten in een potje (top4 van mijn team meestal en ik speel altijd op 24 of 32 man servers), maar mijn K/D ratio is zelden boven de 1. Volgens mij is echt de enige manier om een hele goede K/D ratio te garanderen door als sniper in een heuvel te gaan zitten of van een flinke afstand met een tank of heli te lamen? Want als je gewoon echt die mcom stations op wil blazen of een punt wil pakken bij conquest dan moet je nou eenmaal niet bang zijn om tussen wat tegenstanders te springen en zo de weg te openen voor je team?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• Jackal131
Was gisteren weer errug gezellig.
Ondanks mijn gemopper ging het best aardig >:)
quote:
Airdack schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:01:
Een beetje vaag, ik heb vaak prima scores kwa punten in een potje (top4 van mijn team meestal en ik speel altijd op 24 of 32 man servers), maar mijn K/D ratio is zelden boven de 1. Volgens mij is echt de enige manier om een hele goede K/D ratio te garanderen door als sniper in een heuvel te gaan zitten of van een flinke afstand met een tank of heli te lamen? Want als je gewoon echt die mcom stations op wil blazen of een punt wil pakken bij conquest dan moet je nou eenmaal niet bang zijn om tussen wat tegenstanders te springen en zo de weg te openen voor je team?
Is niet helemaal waar. Als je namelijk een goede squad hebt en goede teammates, dan kun je en een goed K/D ratio halen en de Mcoms armen. Voor een goed K/D hoef je echt niet alleen in een tank zitten of in een chopper.
En om chopper piloten en tankbestuurders 'lamers' te noemen...Deze kunnen zeer nuttig zijn!!!

Jackal131 wijzigde deze reactie 06-10-2010 10:19 (86%)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Jackal131 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:07:
En om chopper piloten en tankbestuurders 'lamers' te noemen...Deze kunnen zeer nuttig zijn!!!
Eens, maar er zitten ook lamers tussen ; vooral die types die blijkbaar op een lege server hebben zitten oefenen vanaf waar ze met een boogje de MCOM structures aan gort kunnen schieten. Die staan dus zowat in hun eigen spawn in bijvoorbeeld de 1e fase van Arica Harbour ... (heb geen probleem met drivers die op structures schieten vanaf een plek waar ze wel risico lopen)

• Jackal131
Daar heb ik me inderdaad ook aan lopen te ergeren, maar het is maar de eerste base.
Prima, dan hebben ze die, maar daarmee hebben ze de strijd nog lang niet gewonnen. Laat ze daarna de 2e base maar zien te krijgen. Dan redt je het niet meer met die tactiek.

• Rogierh
quote:
Een beetje vaag, ik heb vaak prima scores kwa punten in een potje (top4 van mijn team meestal en ik speel altijd op 24 of 32 man servers), maar mijn K/D ratio is zelden boven de 1. Volgens mij is echt de enige manier om een hele goede K/D ratio te garanderen door als sniper in een heuvel te gaan zitten of van een flinke afstand met een tank of heli te lamen?
Mijn ervaring is dat als ik 'echt' aan het rushen ben ik een K/D van 1 haal. Ik bedoel dan: als een dolle naar voren rennen, continu voor het armen van de MCOM's gaan en als eerste naar de volgende base rennen. Als ik iets meer cover zoek, de omgeving rustig scan, wacht op teammates die aansluiten, de strijd vanuit de 2e linie aanga, iets langer wacht alvorens op te rukken, dan lukt een K/D van 1.5 of hoger prima.

Gisteravond was het voornamelijk rushen en armen als een malle. :D

Rogierh wijzigde deze reactie 06-10-2010 11:01 (4%)

• Jackal131
Maar het is natuurlijk wel zo dat wanneer er meerdere mensen een K/D hebben die hoger ligt dan 1, dat er ook mensen zullen zijn die een lagere K/D hebben. Het is natuurlijk onmogelijk dat iedereen een positieve K/D heeft ;)

Jackal131 wijzigde deze reactie 06-10-2010 10:59 (18%)

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 05-12 16:44

d_star

Maharadja of the Year :-/

quote:
Helemaal mee eens. Een beetje hieraan gerelateerd: ik merk dat ik, ondanks dat ik WEET dat ik een teamgame speel, toch teveel let op mn K/D-ratio. Nee, ik ben niet vaak recon, ik ben vaak assault of engineer (Nickname: Dennissimo, ik speel op de PC, check mn stats maar of voeg me toe als friend!) en heb een prima ratio van 1.25 (hey, het is m'n eerste BF-game).

Stukje achtergrond: ik heb jarenlang fanatiek CoD gespeeld, met als uitschieter COD4. Compleet verslaafd eraan geweest. Het rottige is dan, dat omdat CoD zo'n K/D-obsessed game is, je daar ook op gaat letten in andere spellen. Althans, dat is mijn ervaring.

Ik zou graag veel meer op teamplay willen focussen en ook voor de MCOM willen rushen, maar het lukt me vaak gewoon niet. Ik kan het niet opbrengen om mezelf willens en wetens tussen een groep tegenstanders te gooien, wetende dat ik er gegarandeerd aanga. Ik wil m'n ratio gewoon niet zien zakken, ik krijg daar een rotgevoel van. Maar ik vind het ook zuigen dat ik met unranked spelen niks unlock :X

Eigenlijk zou ik gewoon moeten zeggen 'F*ck it', ga gewoon voor de objective en dan ga je maar wat vaker dood. Maar het lukt me niet. Ik betrap mezelf er soms op dat ik daarom maar unranked ga spelen, zodat als ik een keer negatief ga in mn ratio en alleen maar voor de objective speel, dit niet direct terugzie in mn stats.

Misschien ben ik ook wel een te grote statshoer.. Anyhoo, het klinkt stom, maar ik moest dit ff van me afschrijven. Herkennen anderen zich hierin?

On a related note: dit spel is wel baas. Na COD4 de beste shooter die ik in lange tijd heb gespeeld. Instant-BF-fan geworden.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Rogierh
Ik weet niet welke K/D je graag wilt behouden, maar als je een goede killstreak hebt opgebouwd (b.v. combat efficiency pin = 6 kills), dan zou je met een goed gevoel voor de MCOM kunnen gaan. Ben je 3x achter elkaar gekilld, dan kan je in de 2e linie gaan zitten om weer wat kills op te pakken.

K/D in BFBC2 en CoD is natuurlijk appels met peren vergelijken, omdat je in CoD killstreak rewards hebt die je K/D behoorlijk opkrikken. In CoD kan je redelijk goed een K/D van 4/5 halen als je wilt (via UAV, Air drop, Predator missle als ik me niet vergis).

Als K/D in CoD een graadmeter is van skill, dan is dat in BFBC2 volgens mij:
* K/D > 2
* SPM > 250
* W/L ratio > 4

De SPM en W/L filteren de campers (snipers, etc) eruit. Die zullen nooit die SPM en W/L halen.

Rogierh wijzigde deze reactie 06-10-2010 11:56 (23%)

• M2M
quote:
Rogierh schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:52:
Ik weet niet welke K/D je graag wilt behouden, maar als je een goede killstreak hebt opgebouwd (b.v. combat efficiency pin = 6 kills), dan zou je met een goed gevoel voor de MCOM kunnen gaan. Ben je 3x achter elkaar gekilld, dan kan je in de 2e linie gaan zitten om weer wat kills op te pakken.

Je CoD K/D proberen te behouden in BFBC2 is naar mijn idee onmogelijk, omdat je in BFBC2 geen killstreak awards hebt die je K/D behoorlijk opkrikken. Wat is dan in BFBC2 de definitie van een zeer goede speler in termen van stats? Naar mijn idee:
* K/D > 2
* SPM > 250
* W/L ratio > 4

De SPM en W/L filteren de campers (snipers, etc) eruit. Die zullen nooit die SPM en W/L halen.
en dit verhaaltje gaat dus wel op voor softcore. In hardcore ben je zo snel dood, dat de enige manier om dit te halen, is als je het hele potje in een tank zit. De hoeveelheid hitpoints van een tank zijn namelijk wel hetzelfde gebleven :)

In BF2 was het vrij gemakkelijk om een hoge K/D te halen, inclusief degelijke SPM en W/L. Gewoon met 6 medics als kluitje van vlag naar vlag en de kans bestaat dat je K/D uit een liggend achtje bestaat.

-_-

• Rogierh
quote:
M2M schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:54:
[...]
en dit verhaaltje gaat dus wel op voor softcore.
Ja, dat ben ik met je eens. Speel zelf alleen softcore, vandaar. :)

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:19
quote:
Zeker niet. Mijn beste rondes speel ik op 16 persoon servers, met een kill of 50 tegen 10 deaths. Ik speel op de frontlinie, altijd cover zoeken, zoveel mogelijk armen en daarna defenden van de Mcom's.

Maar je hebt een verschil tussen als een lomperd voorin rond te rennen in de hoop dat je een kill maakt voordat ze je opmerken, of dat je een beetje via de zijkant aankomt, meteen armed en dan iedereen afmaakt die hem probeert te disarmen. Ik ga nauwelijks door het midden als ik aanvaller ben, dat is gewoon een lompe strategie.

Als je op een 32-persoonsserver speelt ga je nou eenmaal veel vaker dood. Daarom speel ik op max 20 persoonsservers, met een goede squad kan je dan echt een hele game rouleren.

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• M2M
quote:
Loonens schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:38:
[...]

Zeker niet. Mijn beste rondes speel ik op 16 persoon servers, met een kill of 50 tegen 10 deaths. Ik speel op de frontlinie, altijd cover zoeken, zoveel mogelijk armen en daarna defenden van de Mcom's.

Maar je hebt een verschil tussen als een lomperd voorin rond te rennen in de hoop dat je een kill maakt voordat ze je opmerken, of dat je een beetje via de zijkant aankomt, meteen armed en dan iedereen afmaakt die hem probeert te disarmen. Ik ga nauwelijks door het midden als ik aanvaller ben, dat is gewoon een lompe strategie.

Als je op een 32-persoonsserver speelt ga je nou eenmaal veel vaker dood. Daarom speel ik op max 20 persoonsservers, met een goede squad kan je dan echt een hele game rouleren.
ik ga wel altijd door het midden. Omlopen is voor de massa.

Sowieso ben ik niet echt van het sneaky doen, en zijn tegenstanders daar ook vaak niet echt goed in. Dan gooi je een granaat, en roept er eentje uit een bosje: GRANATA!!!. Leuk sneaky doen, als je poppetje heel hard schreeuwt dat er een granaat voorbij vliegt, terwijl stealth nu net een van de dingen is die je goed kunt gebruiken in BC2.

Ook handig trouwens, om te checken of een huisje bezet is. Gewoon een granaat voorbij het huis gooien, als je iets hoort, moet je wegwezen.

-_-

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True