[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
skullsplitter schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:19:
[...]

Ik haat een aantal dingen, baserapen is een. een RPG gebruiken als granaatwerper is twee.
Tja IDC als zij met hun halve team liggen te baserapen. Dat is heel simpel, op****** en de gustav helpt daarbij een handje :) Opgeruimd staat netjes zeg maar, daarna weer gewoon normaal spelen of andere server zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
skullsplitter schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:19:
[...]

Ik haat een aantal dingen, baserapen is een. een RPG gebruiken als granaatwerper is twee.
Ik schiet altijd RPG's op mensen die achter cover zitten. Zit er iemand vanuit een raampje op me te schieten? Dan kunnen ze een RPG verwachten. En ik knal ook RPG's op mensen als het magazijn van m'n SMG leeg is. Wat moet je anders? Je neer laten knallen omdat RPG op infantry niet leuk is?

Ik gebruik echter altijd de RPG-7, en niet de CG. De CG op infantry is gewoon OP, waar je met z'n enorme splashdamage alleen maar in de buurt van een enemy hoeft te schieten voor een kill. Dit geldt voor de RPG-7 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Yep, dat ook. En zeker wanneer ik 3 a 4 man op me af zie komen of via een gebouw richting mij komen dan pleur ik er een gustav op hoor. 1 granaatje gaat niet werken en met 1 magazijn red je het vaak niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Audione0 schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:08:
[...]

Ik ben alleen wel bang dat salto's, draaiend om je as en dat soort taferelen niet mogelijk zijn in dit spel..
Wat was dat toch leuk in BF2!
Dat was inderdaad geweldig in bf2. Hoop dat het ook weer in bf3 zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakootjes
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Wel altijd gaar dat mensen die een vijand neerschieten op hele kleine afstand met een 40MM Grenade Launcher zelf nooit doodgaan (suicide), terwijl dit met een RPG altijd wel het geval is. Dit is nogal vaak het geval met al die 40MM noobs.

[ Voor 12% gewijzigd door Sakootjes op 27-09-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 23:41
Sakootjes schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:35:
Wel altijd gaar dat mensen die een vijand neerschieten op hele kleine afstand met een 40MM Grenade Launcher zelf nooit doodgaan (suicide), terwijl dit met een RPG altijd wel het geval is. Dit is nogal vaak het geval met al die 40MM noobs.
40mm hebben een minimale dinstance voordat ze ontploffen. Lijkt me best logisch dat dit de distance is om te voorkomen dat je jezelf opblaasd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Typehigh schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:04:
[...]

Ik schiet altijd RPG's op mensen die achter cover zitten. Zit er iemand vanuit een raampje op me te schieten? Dan kunnen ze een RPG verwachten. En ik knal ook RPG's op mensen als het magazijn van m'n SMG leeg is. Wat moet je anders? Je neer laten knallen omdat RPG op infantry niet leuk is?

Ik gebruik echter altijd de RPG-7, en niet de CG. De CG op infantry is gewoon OP, waar je met z'n enorme splashdamage alleen maar in de buurt van een enemy hoeft te schieten voor een kill. Dit geldt voor de RPG-7 niet.
Daar heb je dus eigenlijk een granaatwerper voor. RPG or alike is voor voertuigen, niet voor CQC.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
skullsplitter schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:48:
[...]

Daar heb je dus eigenlijk een granaatwerper voor. RPG or alike is voor voertuigen, niet voor CQC.
Ehm... ik heb als Engineer geen granaatwerper...? Moet ik dan gaan terugschieten met m'n SMG in de hoop dat ik het kleine stukje lichaam dat door het raam te zien is kan raken? Tuurlijk niet, ik knal dan het hele raam + muur gewoon weg. Vaak krijg ik daar niet eens een kill door, maar in ieder geval is je cover weg en kan ik grenaten naar je gooien of op je schieten. RPG is onderandere voor voertuigen, niet alleen maar. Het coversysteem in BC2 is zodanig dat je de cover kunt vernietigen, RPG's zijn daar prima voor.
Cornelison schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:40:
40mm hebben een minimale dinstance voordat ze ontploffen. Lijkt me best logisch dat dit de distance is om te voorkomen dat je jezelf opblaasd ;)
Ik had eerst het idee dat dat was om teveel misbruik van de noobtube in CQC te voorkomen. Het vreemde is echter dat een niet ontploffende granaat die je raak schiet nog steeds een one hit kill is. Wat dat betreft zijn de underbarrel-shotgun en de grenadelauncher useless, aangezien je zelfs met smoke grenades one hit kills kunt maken op die manier.

[ Voor 28% gewijzigd door Jelmar op 27-09-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
skullsplitter schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:48:
[...]

Alleen als je assault bent.. Ik ben laatst gekicked omdat ik met mijn RPG de hoek om kwam en iemand tegen kwam en omlegde.. Ik ga niet eerst van wapen veranderen..
Je komt amper nog een server in zonder regels..

Niemand klaagt als hij met een tank kapot geschoten word, maar als er CG of RPG gebruikt word...staan ze gelijkt te huilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

WoRReLbier schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:05:
[...]

Alleen als je assault bent.. Ik ben laatst gekicked omdat ik met mijn RPG de hoek om kwam en iemand tegen kwam en omlegde.. Ik ga niet eerst van wapen veranderen..

Niemand klaagt als hij met een tank kapot geschoten word, maar als er CG of RPG gebruikt word...staan ze gelijkt te huilen
Ik pak anders negen van de tien keer een handgun en ben daarmee nog snel genoeg? Echt moeilijk is het niet. Tot nu toe slechts 1 RPG inf-kill gemaakt iig.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Hoe voel jij je als je 80% van de deaths door splashdamage van rockets krijgt?
Bij ons op de PinkTacoBar hanteren we een beleid dat het rocketwhoring tegengaat, het mag, maar niet overdreven, en zeker niet constant. Daarvoor dient een pub server niet, we zijn er voor de fun van iedereen, niet die van een enkeling die zich interessant vind met zn cg of rpg..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01
WoRReLbier schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:05:
[...]

het gaat voornamelijk over de manier waarop. CG en RPG zijn, in de juiste handen en op de juiste plek, ownerende wapens. Ongeveer in de richting mikken is voldoende voor een kill.

zie ook hier:

Ps, sorry voor de herriemuziek

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Spaiker schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:44:
Hoe voel jij je als je 80% van de deaths door splashdamage van rockets krijgt?
Bij ons op de PinkTacoBar hanteren we een beleid dat het rocketwhoring tegengaat, het mag, maar niet overdreven, en zeker niet constant. Daarvoor dient een pub server niet, we zijn er voor de fun van iedereen, niet die van een enkeling die zich interessant vind met zn cg of rpg..
Ik gebruik dat ook niet constant, maar het is mij al eens vaker gebeurd.. Ik schiet 1x met een RPG iemand omver.. gelijk gekicked..Omdat ik geen kogels meer had, of net de RPG geselecteerd had.. Je hebt lui die dat ding als main weapon gebruiken, dat is wel irritant.. Maar moet er ook weer om lachen..

Eerst was het gezeur no CG, nu is het no CG & RPG.. straks komt de AT4 dr ook nog bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:24
Goner schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:06:
[...]
Jammer dat PS3 en PC spelers niet op een server tegen elkaar kunnen spelen ... dan zouden we eindelijk eens van die discussie af zijn >:)
Als dat eens kon :P
Maar ik zeg niet dat het op de PS3 beter speelt...
Iedereen speelt daar met controller, dus iedereen heeft dezelfde handicap.
En ik kan niet met een muis overweg om shooters te spelen 8)7

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
dvdkiwi schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:19:
[...]

Als dat eens kon :P
Maar ik zeg niet dat het op de PS3 beter speelt...
Iedereen speelt daar met controller, dus iedereen heeft dezelfde handicap.
En ik kan niet met een muis overweg om shooters te spelen 8)7
ik schat eigenlijk dat de PC gamer toch net iets beter zal zijn. Aimen met een muis gaat toch net wat preciezer dan met een knuppeltje. Maar het zou wel grappig zijn om het eens te mixen. Wie weet, is dat wel gewoon mogelijk. Als de netcode niet te veel verschilt tussen PC en PS3, en alle mapjes, specs en stats gewoon het zelfde zijn tussen de verschillende smaken...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:06:
[...]
Jammer dat PS3 en PC spelers niet op een server tegen elkaar kunnen spelen ... dan zouden we eindelijk eens van die discussie af zijn >:)
Zou een erg oneerlijke strijd zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Vraag me af waarom het eigenlijk niet kan.
Ik dacht ergens iets gelezen te hebben dat Final Fantasy Versus nogwat (mmorpg) op PS3 en pc komt, en dat iedereen in dezelfde servers speelt.
In hoeverre dat waar is weet ik niet, maar als het daar kan...

Maareh, willen wij PS3 spelertjes dat wel, met al die hackers en zo op de pc :+

*beetje offtopic, back ontopic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wordt er eigenlijk wel met de meeste games de Playstation en de Xbox gemengd?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Compizfox schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:35:
Wordt er eigenlijk wel met de meeste games de Playstation en de Xbox gemengd?
:/

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

?

Weet ik veel, ik speel niet op de console :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Compizfox schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:49:
[...]

?

Weet ik veel, ik speel niet op de console :P
Er is volgens mij 1 spel wat PS3 en Xbox zou gaan mengen voor online, maar weet niet zeker of dat al uit is en de naam ben ik ook even kwijt :P De ontwikkelaar had daar wel extra geld in moeten steken om het voor elkaar te krijgen, aangezien je eigen servers moet hebben die met beide netwerken overweg kunnen.

Maar doorgaans wordt er dus niets gemengt, het zijn gewoon twee verschillende netwerken (waarbij Xbox Live een soort VPN was dacht ik). Het is voor developers waarschijnlijk niet interessant om veel geld en moeite te steken in een 'gimmick' zoals Xbox en PS3 spelers in dezelfde games.

Ik denk ook niet dat Microsoft of Sony zit te wachten op zoiets, dan zou het verschil tussen de beide consoles weer kleiner worden. Denk dat er dan mensen zijn die denken 'waarom zou ik betalen voor online als het bij PS3 gratis is en ik toch met mijn Xbox vrienden kan gamen?'. Daar zit Microsoft in ieder geval niet op te wachten denk ik ;)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kuch* UT3 *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakootjes
  • Laatst online: 13-03-2024
Cornelison schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:40:
[...]

De 40MM launchers worden vaak gebruikt bij wijze van spreken als een shotgun. Een schot van binnen de vijf meter overleef je gewoon. Dit lijkt me redelijk tegen de realiteit in gaan.

BTW nog ff iets anders; waarom zijn friendly mines niet te spotten?

[ Voor 7% gewijzigd door Sakootjes op 27-09-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Sakootjes schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:00:
[...]

De 40MM launchers worden vaak gebruikt bij wijze van spreken als een shotgun. Een schot van binnen de vijf meter overleef je gewoon. Dit lijkt me redelijk tegen de realiteit in gaan.

BTW nog ff iets anders; waarom zijn friendly mines niet te spotten?
Een shot binnen de vijf meter overleef je (als degene die 'm afvuurt) omdat alle grenades uit de grenade launcher binnen 10 meter duds worden. Ze ontploffen niet. Echter kun je er nog steeds one shot kills mee maken als je iemand raakt met de dud. Wat in mijn ogen gefixt zou moeten worden. Het dud-binnen-10-meter idee was nou juist een effectieve maatregel tegen overdadig gebruik van de nade launcher in CQB... meteen weer teniet gedaan door instakill duds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik vind de m136 AT4 echt super :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Pffff, vandaag was weer eens zo'n zeldzame (gelukkig) dag.
Potjes van 5 om 19, 2 om 14 dat soort ongein.
Eerst een potje op isla inocientes, waar het hele team van de tegenpartij nergens te zien was, omdat 90% sniper was.
Het leek wel een uur te duren voordat ze ook maar een paar tickets minder hadden.
Snel nieuwe server opgezocht dus.
Daar ging het niet veel beter.
In de zin van: het hele team wil zo graag ver naar voren verdedigen, en niemand komt ook maar even terug om de mcom uit te zetten...
zo'n avond was het, en ik kan je zeggen dat is best frustrerend.
Enig lichtpuntje: ik heb mijn 200 knife kills insignia. Dat dan weer wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 27-09-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die vanavond gewoon lekker no-nonsense Onslaught willen doen?
Geen gemekker met lag of randoms die niet weten wat teamplay is...

Gewoon een paar maps proberen een snelle tijd neer te zetten en/of oefenen met de chopper op Atacama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:28:
Pffff, vandaag was weer eens zo'n zeldzame (gelukkig) dag.
Potjes van 5 om 19, 2 om 14 dat soort ongein.
Eerst een potje op isla inocientes, waar het hele team van de tegenpartij nergens te zien was, omdat 90% sniper was.
Het leek wel een uur te duren voordat ze ook maar een paar tickets minder hadden.
Snel nieuwe server opgezocht dus.
Daar ging het niet veel beter.
In de zin van: het hele team wil zo graag ver naar voren verdedigen, en niemand komt ook maar even terug om de mcom uit te zetten...
zo'n avond was het, en ik kan je zeggen dat is best frustrerend.
Enig lichtpuntje: ik heb mijn 200 knife kills insignia. Dat dan weer wel.
grappig, volgens mij was het de dag van Solo spel.. ik was gister niet echt in vorm en echt niemand speelde in team vorm, bijna niemand deed mcoms disarmen en de tegenstander liep over ons heen alsof we noobies waren... ach.. soms heb je van die dagen..

En ik word de laatste tijd vaak zomaar ineens gekicked omdat ik blijkbaar weer een regel van de server niet naleef.. best vervelend al die servers met vage regeltjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Nou ja meeste server regels zijn de volgende:
  • Gustav / RPG for vehicles / buildings not humans
  • no grenade / 40mm whoring
  • no baserape
  • no vehicle stealing
Dat zijn toch redelijk overzichtelijke dingen.... Verder wapen 24 nu op platinum.... en de roadkill met UAV gemaakt!!! Eindelijk! In rush die nieuwere map in de sneeuw.. waar al heel lang een conquest van was. Stond zo'n gastje op het dak... en ik drukte even op de verkeerde toetsen waardoor ik ineens daalde... ja was vergeten hoe en wat die dingen altijd werken lol ;). Eenmaal gedaald was het easy.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ja die server regeltjes zijn echt bullshit. Als RPGs overpowered zijn tegen humans zouden ze het er wel uit patchen. Het janken komt voornamelijk bij de wookies vandaan want die zijn het makkelijkste neer te halen met een RPG aangezien ze altijd stil zitten :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Furfoot schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:29:
Ja die server regeltjes zijn echt bullshit. Als RPGs overpowered zijn tegen humans zouden ze het er wel uit patchen. Het janken komt voornamelijk bij de wookies vandaan want die zijn het makkelijkste neer te halen met een RPG aangezien ze altijd stil zitten :)
uhm na 600+ uur in BFBC2 online... ben ik niet echt een rookie meer.... en CG is gewoon bullshit... schiet in de richting en boom weer een dood... je hoeft niet eens precies te mikken...
Zelfde met momenteel de shotguns... die zijn sniper rifles geworden met hun ultra range... en dat terwijl shotgun toch altijd voor close combat was. Enige voordeel met shotgun is dat die lui geen CG in hun handen hebben.

edit: zelf tot nu toe 74 kills gemaakt met CG... ik weiger dat ding te gebruiken tot ik alle andere wapens op platinum heb en zelfs dan... fucking noob wapen

[ Voor 9% gewijzigd door Lord_T op 28-09-2010 11:43 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
De uitdaging met de CG is om mensen precies op hun hoofd te raken, met name snipers :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Lord_T schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:41:
[...]

edit: zelf tot nu toe 74 kills gemaakt met CG... ik weiger dat ding te gebruiken tot ik alle andere wapens op platinum heb en zelfs dan... fucking noob wapen
Same here, ik heb 16 kills met de CG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Heeft iemand van de PS3 spelers ook dat hun single player achievements niet getoond worden op de stats sites?
Ik heb ze allemaal, maar op iedere site geeft ie niks nada noppes aan.

@Vaizard:
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die er niks van bakte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, iedereen heeft z'n eigen stijl.
"if it's in the game it's not cheating"

Maar voor alles geldt: teveel is niet goed.

Ik vind het dan wel weer grappig om vanuit een chopper raketjes naar degenen te sturen die een raketje naar de chopper sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Laatst online: 17-08 12:28
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:23:
Zijn er mensen die vanavond gewoon lekker no-nonsense Onslaught willen doen?
Geen gemekker met lag of randoms die niet weten wat teamplay is...

Gewoon een paar maps proberen een snelle tijd neer te zetten en/of oefenen met de chopper op Atacama.
Lijkt me vet, vanaaf na achten ofzo zal ik wel online komen, ben jij er dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ben online tot 20.30, daarna CL :P. Trouwens, (vooral @ PS3ers). Zodra MoH en CoD uitkomen, stappen jullie dan allemaal over, of blijven jullie bc2 wel spelen. Heb bovengenoemde games nog nooit een eerdere versie gespeeld en ben benieuwd hoeveel van jullie nog overblijven...

[ Voor 77% gewijzigd door KngfCnns op 28-09-2010 18:08 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Overstappen weet ik nog niet (misschien bevalt bc2 me daar wel te goed voor :9 ), maar ik wil ze beide wel uitproberen als het even kan. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Dirk149 op 28-09-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Dirk149 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:16:
Overstappen weet ik nog niet (misschien bevalt bc2 me daar wel te goed voor :9 ), maar ik wil ze beide wel uitproberen als het even kan. ;)
Helaas komen er bijna nooit fps demo's op de PS3 :-(. En kopen om iets uit te proberen doe ik meestal niet :P. Als die open beta van MoH nou niet alleen pc only was...

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 28-09-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik mensen onnodig enthousiast heb gemaakt, maar ik kan vanavond niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
BatmanHorizon schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:04:
Ben online tot 20.30, daarna CL :P. Trouwens, (vooral @ PS3ers). Zodra MoH en CoD uitkomen, stappen jullie dan allemaal over, of blijven jullie bc2 wel spelen. Heb bovengenoemde games nog nooit een eerdere versie gespeeld en ben benieuwd hoeveel van jullie nog overblijven...
Ik ga MoH wel halen en ik denk dat ik in het begin daar dan ook wel veel wil gaan spelen. Echter, ik vind BC2 te leuk om het helemaal links te laten liggen. Ik ga ook zeker de Vietnam expansion aanschaffen.

CoD ga ik zeker niet meteen halen, maar tegen de tijd dat deze voor minder in de schappen ligt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:51
Ik heb voorlopig het geld niet om over te stappen dus mij zul je nog wel tegenkomen in bfbc2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
zeker allemaal console gamers hiero :P en wanneer komt die onslaught een keer naar de PC :( daar zat toch ook co-op in voor de single player?

[ Voor 57% gewijzigd door peakaboo op 28-09-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:48:
Ach, iedereen heeft z'n eigen stijl.
"if it's in the game it's not cheating"

Maar voor alles geldt: teveel is niet goed.

Ik vind het dan wel weer grappig om vanuit een chopper raketjes naar degenen te sturen die een raketje naar de chopper sturen :P
dingen als baserapen had allang gefixt kunnen worden door die per team ongeldig te verklaren.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
peakaboo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:08:
zeker allemaal console gamers hiero :P
En dat met 1 reden hier zo, no citters :9 die het verpesten voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Lord_T schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:41:
[...]

uhm na 600+ uur in BFBC2 online... ben ik niet echt een rookie meer.... en CG is gewoon bullshit... schiet in de richting en boom weer een dood... je hoeft niet eens precies te mikken...
Zelfde met momenteel de shotguns... die zijn sniper rifles geworden met hun ultra range... en dat terwijl shotgun toch altijd voor close combat was. Enige voordeel met shotgun is dat die lui geen CG in hun handen hebben.

Ik wist niet dat die CG zo'n probleem was, dus ik zat eens naar de profielen van jou en Typehigh te kijken, dit is echt niet bedoeld om te zeuren ofzo maar, je zegt dat de CG een noob wapen is, maar jouw kill ratio is nog niet eens 8% van al je schoten.. je hebt er tot nu toe 920 keer mee geschoten maar je hebt er maar 74 keer iemand mee gedood... kan aan mij liggen maar dat is niet echt hoog naar mijn idee..

Waar ik het wel mee eens ben is dat je accuracy inderdaad hoog ligt, maar accuracy levert je geen kills op...

Zelfde als voor Typehigh:
Same here, ik heb 16 kills met de CG.
Jij hebt 16 kills op de 264 schoten, dus dat is 6%... is ook niet echt hoog...

Volgens mij valt het wel mee met die CG...

Sterker nog, met de AT4 hebben jullie beide hogere percentages... dus als ik de lijn doortrek zou dus eigenlijk de AT4 een probleem moeten zijn en niet die CG...

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Check anders mijn CG stats eens. Kun je zien hoe gemakkelijk het is daar kills mee te maken.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
M2M schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:44:
Check anders mijn CG stats eens. Kun je zien hoe gemakkelijk het is daar kills mee te maken.
Ja, maar jij haalt 20% kill ratio... wat mij bij jou dan weer opvalt is dat jouw AT4 score veel lager is.. (al heb je daar dan wel veel minder meer gespeelt)...

Je CG is opzich vrij hoog.. al is jouw RPG ook niet echt laag te noemen want die is dan ook weer 13,5% (kill ratio).

Ik vindt het persoonlijk niet echt een probleem, heb er inmiddels bijna 100 uur opzitten (op 40 min. na), zelf heb ik de CG nog niet echt gebruikt (in totaal 10 keer afgevuurd), maar verder ben ik nog nooit een spel tegen gekomen waar er overdreven veel gebruik werd gemaakt van de CG..

http://bfbcs.com/stats_360/J2Defender

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
ronaldmathies schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:07:
[...]

Ja, maar jij haalt 20% kill ratio... wat mij bij jou dan weer opvalt is dat jouw AT4 score veel lager is.. (al heb je daar dan wel veel minder meer gespeelt)...

Je CG is opzich vrij hoog.. al is jouw RPG ook niet echt laag te noemen want die is dan ook weer 13,5% (kill ratio).

Ik vindt het persoonlijk niet echt een probleem, heb er inmiddels bijna 100 uur opzitten (op 40 min. na), zelf heb ik de CG nog niet echt gebruikt (in totaal 10 keer afgevuurd), maar verder ben ik nog nooit een spel tegen gekomen waar er overdreven veel gebruik werd gemaakt van de CG..

http://bfbcs.com/stats_360/J2Defender
als je de CG enkel ter handen pakt om tanks mee te schieten... Maar CG is te gemakkelijk om kills te maken. Valparaiso bijvoorbeeld, als verdediger op de een na laatste set MCOMs. Veel te gemakkelijk te verdedigen. Als de tegenstander vergeten is de helo te bewaren kun je met 3 CG kereltjes 16 man tegenhouden.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Dirk149 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:16:
[...]

Ik snap em ff niet?

Even wat anders: YouTube: FPS Doug Vs Vengaboys Best Music Video MEGAMIX!!!

Zo fout en goed dat ik hem ff moet posten _O-

[ Voor 29% gewijzigd door peakaboo op 28-09-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Ik blijf nog bij BC2. CoD lijkt mij teveel op MW2 (slechte herinneringen aan) en MoH wil ik misschien nog wel proberen voor de singleplayer. Wat ik van multiplayer gezien heb heeft me nog niet overtuigd, dat is gewoon BC2 zonder destruction en met killstreaks :P

Verwijderd

Dirk149 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:16:
[...]

Er zijn hier meer pc players als je de start post leest. De pc versie is ook verreweg het beste, gezien het aantal players in een server daar op 32 ligt, de graphics beter zijn, een server broswer hebt, en het feit dat je kb/mouse hebt.

• Jelmar
ronaldmathies schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:42:
[...]

Zelfde als voor Typehigh:

[...]

Jij hebt 16 kills op de 264 schoten, dus dat is 6%... is ook niet echt hoog...

Volgens mij valt het wel mee met die CG...

Sterker nog, met de AT4 hebben jullie beide hogere percentages... dus als ik de lijn doortrek zou dus eigenlijk de AT4 een probleem moeten zijn en niet die CG...
Nou ja, ik gebruik alle RPG's ook vaak om cover weg te schieten, i.e. wel een shot fired maar geen kill. Verder schiet ik dus 99% op tanks, wat dus vaak 3 of 4 shots is (of meer) voor 1 of 2 kills. Met de Gustav KUN je echter ridicuul veel infantry afmaken. Ik doe dat dus nooit, vandaar mijn stats.

Echter, met de RPG-7 en de AT4 moet je RAAK schieten als je op infantry vuurt. De CG daarentegen heeft een enorme splashdamage, en je kunt dus gewoon in de richting schieten voor een kill.

[ Voor 11% gewijzigd door Jelmar op 29-09-2010 02:19 ]

• ronaldmathies
  • Niet online
Typehigh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 02:17:
[...]

Nou ja, ik gebruik alle RPG's ook vaak om cover weg te schieten, i.e. wel een shot fired maar geen kill. Verder schiet ik dus 99% op tanks, wat dus vaak 3 of 4 shots is (of meer) voor 1 of 2 kills. Met de Gustav KUN je echter ridicuul veel infantry afmaken. Ik doe dat dus nooit, vandaar mijn stats.

Echter, met de RPG-7 en de AT4 moet je RAAK schieten als je op infantry vuurt. De CG daarentegen heeft een enorme splashdamage, en je kunt dus gewoon in de richting schieten voor een kill.
RPG-7 en raak schieten vindt wat overdreven, raak iets wat in de buurt is van een speler en je hebt opzich ook een kill..

Maar normaals... zelf heb ik in de tijd dat ik speel nog geen last gehad van overmatig CG gebruik door spelers.. kan geluk zijn.. kan mischien ook het verschil zijn tussen pc en xbox 360.

Hebben andere spelers op de 360 ervaring met overmatig CG gebruik?

• Superkiwi
Ik heb het toevallig gisteren voor het eerst meegemaakt dat een flink aantal van de tegenstanders CG´s bij zich hadden.
En ben er ook wel een aantal keer door gepakt ja.
Was op Port Valdez. Aangezien de vele voertuigen die je als aanvaller hebt is het logisch dat de verdedigers engineer met CG spelen (zelf kies ik dan alijd voor Mines trouwens).
Maar ook mensen met CG´s zijn om te leggen hoor :P

Irritanter vond ik gisteren een potje rush attacker op Nelson Bay (in de sneeuw met veel huisjes).
3 kwart van de verdedigers bestond uit medics met m60´s...
Echter, toen ik eenmaal de mcom gearmd had zat ik met mijn shotgun klaar, en was het prijsschieten :P

Voor ieder "probleem" is er wel een manier van aanpak...

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 29-09-2010 08:14 ]

• Jackal131
Ik gebruik bijna nooit de engi class (en dus geen CG's). Speel voornamelijk assault en voorzie de engi van steeds maar nieuwe CG's :P

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Ik blijf lekker BC2 spelen. De CoD's vind ik (na deel 2) online simpelweg niet leuk, dus valt Black Ops al af. MoH multiplayer ziet er uit als een directe kopie van CoD multiplayer, dus boeit mij ook niet zo.
Wellicht dat ik beide singleplayer even zal spelen, maar ik denk het niet (Bioshock, GTA stories en Assassins Creed 2 liggen ook nog te wachten).

Daarnaast, ik kan geen shooter meer spelen zonder minstens destruction 1.5 :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 22:42

XanderDrake

Build the future!

Idem Ditto.
DICE heeft de multiplayer van BC2 zo goed gemaakt dat ik het als bijna volwaardige BF2 opvolger zie. MW2 vond ik ook vet, maar toch vind ik BC2 veel degelijker in het 'oorlogje spelen'. MW2 is gewoon deathmatch, een UT'99 met physics en realistische wapens. BC2 geeft het totaal gevoel van oorlog veel beter, er is bijna altijd een vast front, voertuigen zijn goed geïntegreerd, maps zijn veel groter, teamplay en squadplay zijn beter uitgevoerd en belangrijker voor te winnen, enz. enz.

Black Ops MP ziet er uit als MW2 met jaren '70 wapens (kruisbogen en RC autootjes :? ), MoH is gewoon BC2 Deathmatch vol wapens zonder recoil en kick... Geloof me, blijf nog wel even hier :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ook ik blijf bij BC2 en kan niet wachten op de Vietnam expansion pack... i love jungle maps :)

Na zo'n 24 uur MW2 te hebben gespeeld ben ik helemaal klaar met CoD... Deze titel is echt verkr*cht imo! Dus BO kan ik blind wegstrepen.

MoH zie ik wel zitten. Ik heb de beta kunnen spelen (op de PS3) en was wel gecharmeerd van de iets snellere gameplay. De wapens voelden verder gewoon realistisch aan. Natuurlijk is het allemaal wat hersenlozer, maar dat kan ook wel eens lekker zijn ;) Daarnaast kost MoH mij 30 euro bij de GameMania als ik twee oude games inlever...

[ Voor 13% gewijzigd door Dynamix op 29-09-2010 09:23 ]

• Jackal131
Ik wil de mp van MoH op z'n minst ff proberen. Mocht blijken dat het niet mijn ding is, dan switch ik meteen weer terug naar BC2. En ook al zou de mp van MoH mij bekoren, dan nog zal ik regelmatig BC2 blijven spelen. BC2 bevalt me namelijk prima + dat ik vaak samen speel met leuke mensen (dat is ook heel wat waard!!)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:07:
[...]

Er zijn hier meer pc players als je de start post leest. De pc versie is ook verreweg het beste, gezien het aantal players in een server daar op 32 ligt, de graphics beter zijn, een server broswer hebt, en het feit dat je kb/mouse hebt.
De mogelijkheid tot 32 is wel fijn, maar ik merk dat ik de laatste tijd liever op servers zit met tussen de 16 en 24 spelers. Minder chaotisch wat mij beter ligt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jackal131 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:10:
Ik wil de mp van MoH op z'n minst ff proberen.
De open beta die 4 oktober van start gaat lijkt me een goede gelegenheid ;)

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• Jackal131
XanderDrake schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:48:
[...]

De open beta die 4 oktober van start gaat lijkt me een goede gelegenheid ;)
Ook op de PS3??

• M2M
Help!!!! schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:08:
[...]

De mogelijkheid tot 32 is wel fijn, maar ik merk dat ik de laatste tijd liever op servers zit met tussen de 16 en 24 spelers. Minder chaotisch wat mij beter ligt.
32 man in BC2 is hetzelfde als 64 in BF2. Veel te chaotisch. Nog steeds mogelijk om veel kills binnen te koppen, maar je krijgt gewoon steeds minder tijd om te herladen. Rustig aan omlopen is er ook niet meer bij, want dan ben je 90% van je ticks al kwijt. En als 75% van 16 man ligt te sniperen op dezelfde berg, wordt je daar dus ook niet vrolijk van. Je hebt namelijk nog wel 16 tegenstanders die je het leven zuur maken, en de kans dat jij 16 man kan afschieten, en jij leeft nog is nihil zonder aimbot.

-_-

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

M2M schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:30:
32 man in BC2 is hetzelfde als 64 in BF2. Veel te chaotisch.
The Chaos of War ja! >:) Ik vind het juist heerlijk, en je kan nog wel rustig omlopen en je verstoppen (hoewel het zeker handig is om dan Recon te zijn), dat zijn de verdienste van de grote maps.
En als 75% van 16 man ligt te sniperen op dezelfde berg, wordt je daar dus ook niet vrolijk van. Je hebt namelijk nog wel 16 tegenstanders die je het leven zuur maken, en de kans dat jij 16 man kan afschieten, en jij leeft nog is nihil zonder aimbot.
Nogal overdreven.
En vaak werkt dit reactionair, als de vijand zich zo ingraaft dan gaat je eigen team dat ook doen. Hard tegen hard, ze schieten elkaar af als het eerlijk verdeeld is. Vervolgens spawn ik als Battle Sniper (met shotty, VSS + red dot of M14, extra nades en mortar) om het leven van de vijandige snipers op korte afstand zuur te maken.

Je moet voor elke vervelende situatie tegengif hebben, simpel :)

• M2M
XanderDrake schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:52:
[...]
The Chaos of War ja! >:) Ik vind het juist heerlijk, en je kan nog wel rustig omlopen en je verstoppen (hoewel het zeker handig is om dan Recon te zijn), dat zijn de verdienste van de grote maps.

[...]
Nogal overdreven.
En vaak werkt dit reactionair, als de vijand zich zo ingraaft dan gaat je eigen team dat ook doen. Hard tegen hard, ze schieten elkaar af als het eerlijk verdeeld is. Vervolgens spawn ik als Battle Sniper (met shotty, VSS + red dot of M14, extra nades en mortar) om het leven van de vijandige snipers op korte afstand zuur te maken.

Je moet voor elke vervelende situatie tegengif hebben, simpel :)
het ligt een beetje aan de map of dit mogelijk is. Ik speel eigenlijk alleen maar hardcore rush, en dan kom je nogal veel situaties tegen waarbij de verdedigende kant een dikke line of mortar fire op een chokepoint kan zetten. Niemand komt meer ergens door en met 32 man moet je wel een bijzonder sterk spelend team hebben, om als aanvaller door de verdedigingslinie heen te komen.

Bijvoorbeeld op port valdez. De eerste mcom set is vaak nog wel te doen door met een tank over de schans te jagen, of met een buggy door te crossen in het begin. Maar de tweede set mcoms wordt al moeilijker. Gelukkig zijn de huizen instortbaar, maar als de tegenstander zich ingraaft, en alle bomen weggeschoten zijn, heeft het aanvallende team geen cover meer. Smoke neergooien is dan heel handig, maar dan moeten 10 man dat doen voordat het effectief wordt.

De derde set mcom's is nog erger, Alles moet door dat ene kleine stukje. 4 RPG mensen, en 6 snipers kunnen de boel daar potdicht houden. En dan heb je ook nog een bradley en heli tot je beschikking. Je kunt de mcoms niet vanaf je basis slopen, teminste niet allemaal. Dus er moet iets of iemand door komen. Als je de grote weg dicht houdt als verdedigende kant (kan vrij gemakkelijk), is de enige mogelijkheid infantry langs het water. Zet daar wat snipers op of wat overige infantry en het aanvallende team is kansloos.

En de laatste set is nog erger. goed naar beneden verdedigend team heeft volledig overzicht, alle voertuigen zijn met een tracer dart en wat RPG's zo te halen. Langs de weg aan de zijkant is voldoende cover en ambush voor de verdedigende kant, en een langs de berghelling lopen is ook redelijk zelfmoord. Zit het verdedigende team hier goed, is het erg moeilijk om daar een bres in te slaan. Vervolgens is het hele aanvallende team aan het sniperen en kom je dus helemaal nergens.

Voor de laatste client patch, was het nog gemakkelijk om met een tank door de roadblocks te crossen, op de weg langs het water. Helemaal doorrijden tot de mijnen bordjes, en dan recht de helling op. Dat is de mogelijkheid om door te breken.
Als je dat als verdediger weet, leg je het bos vol met mijnen. Die tank kan niet stoppen omdat je anders geen momentum meer hebt om die berg op te crossen, en alle mijnen onschadelijk maken gaat ook niet werken. Veel te veel bomen ;). Al met al een lastige map.

edit: zo zijn trouwens nog wel meer mapjes met verschrikkelijke chokepoints.. laguna presa lijkt me duidelijk, arica harbour 2e en 4e set mcoms, valparaiso en isla inocentes (laatste set) ook wel.

[ Voor 3% gewijzigd door M2M op 29-09-2010 12:04 ]

-_-

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Port valdez beschikt inderdaad over killzones bij de derde en laatste set mcoms, waarbij ik de derde het ergst vind. Één zielig wegje met berg aan de ene kant en water aan de andere... Maar het ligt compleet aan hoe competent het je vijand is en hoe goed je teamplayed. Als je met je squad over het strand daarzo rent, richting de vijandige basis is de kans groot dat er iemand sneuvelt. Dan wacht je gewoon even en spawned die persoon op jou. Als je op die manier de achterkant van de basis bereikt met 2 squads (terwijl de rest van je team gewoon zit te snipen en te bombarderen) kan je oneindige schade veroorzaken!

Granted, als je hardcore speelt op 32 speler servers is het een stuk moeilijker om 'rustig' te spelen; immers, willekeurige kogels en single snipes maken zo een einde aan je. Maar op normal settings kan je altijd behind enemy lines spelen, zover ik dat ervaar. Battle Sniper FTW O-)

• Superkiwi
Speelt het meerendeel hier alleen maar (of voornamelijk) shooters?
Ik zie veel reacties dat de meesten BC2 blijven spelen ipv MoH/COD:BO.
(Nu zie ik die 2 ook meer als een MW2 opvolger, dus blijft het voor mij ook BC2)
Hoe zit het met andere spellen?
Bv: GT5 komt ook november, en dan moet BC2 hier toch echt even plaats maken van tijd tot tijd :P
Ik wil nog wel alle insignia's (nog 9 resterend) halen voor die tijd, dus ben in ieder geval nog wel even zoet!
Mijn oorspronkelijk doel was level50, maar dat zien we dan wel weer haha :P
MoH en Black Ops wil ik wel de singleplayer van proberen, maar daar ga ik natuurlijk geen 60 euro voor betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 29-09-2010 14:37 ]

• KngfCnns
dvdkiwi schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:37:
Ik zie veel reacties dat de meesten BC2 blijven spelen ipv MoH/COD:BO.
(Nu zie ik die 2 ook meer als een MW2 opvolger, dus blijft het voor mij ook BC2)
Hoe zit het met andere spellen?
Bv: GT5 komt ook november, en dan moet BC2 hier toch echt even plaats maken van tijd tot tijd :P
Ik wil nog wel alle insignia's (nog 9 resterend) halen voor die tijd, dus ben in ieder geval nog wel even zoet!
Mijn oorspronkelijk doel was level50, maar dat zien we dan wel weer haha :P
MoH en Black Ops wil ik wel de singleplayer van proberen, maar daar ga ik natuurlijk geen 60 euro voor betalen.
Ik blijf denk ik dus bij bc2. MoH vond ik de beta niet zo fijn (oa destruction gemis), maar ik had maar een uurtje gespeeld en heb begrepen dat er het een en ander aan is veranderd, wacht het af. (Verder staan op mijn lijst GT5, fifa 11 heel misschien, AC 2 GOTY besteld, ICO/SoC remake + een hoop die nog veel later uitkomen)

• Jackal131
Zoals ik al zei: BC2 blijf ik spelen, maar tussendoor wil wel andere games proberen/spelen.
GT5 denk ik niet. Heb geen stuur en met de controler spelen is niet echt handig heb ik gemerkt met GT5 Academy. AC: Brotherhood wil ik ook zeker halen. AC2 heb ik me namelijk prima mee vermaakt.
En zodra de prijs daalt van F1 2010, ga ik deze ook zeker halen.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:51
Yep bc2, way to go.

Ik vroeg me af, is het mogelijk om bfbc2 op de pc te spelen met een playstation3 controller?

Verwijderd

Jep
http://news.filefront.com...a-ps3-controller-on-a-pc/

Ik heb het een tijdje ook gedaan voor GRID, er waren twee tools om je controller aan te sluiten, waarvan 1 ook bluetooth ondersteunde.
één van de twee werkte niet bij mij, maar weet niet meer welke.
Met Google kom je d'r verder wel uit denk ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:36:
Jep
http://news.filefront.com...a-ps3-controller-on-a-pc/

Ik heb het een tijdje ook gedaan voor GRID, er waren twee tools om je controller aan te sluiten, waarvan 1 ook bluetooth ondersteunde.
één van de twee werkte niet bij mij, maar weet niet meer welke.
Met Google kom je d'r verder wel uit denk ik.
Zelfs wireless en het motion sensing werkt op de pc, zie volgende link.
YouTube: PS3 SIXAXIS on PC Bluetooth

Voor mensen die BC2 met een controller willen spelen :z

• Jelmar
M2M schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:30:
[...]

32 man in BC2 is hetzelfde als 64 in BF2. Veel te chaotisch. Nog steeds mogelijk om veel kills binnen te koppen, maar je krijgt gewoon steeds minder tijd om te herladen. Rustig aan omlopen is er ook niet meer bij, want dan ben je 90% van je ticks al kwijt. En als 75% van 16 man ligt te sniperen op dezelfde berg, wordt je daar dus ook niet vrolijk van. Je hebt namelijk nog wel 16 tegenstanders die je het leven zuur maken, en de kans dat jij 16 man kan afschieten, en jij leeft nog is nihil zonder aimbot.
Persoonlijk speel ik alleen op 24 player servers. Maar dan vooral omdat de hitboxes dan zo enorm veel beter zijn dan op 32 player servers. Je hebt dan vrijwel nooit meer dat je 3/4 magazijn in iemand hoeft te legen voor je ze kilt, of dat je nog doodgaat terwijl je al achter cover bent gesprongen, geen rubberbanding, of andere lag-related irritaties. Bovendien vind ik ook dat de maps te klein zijn voor 32 players. Ze zijn in principe niet veel groter dan de 16 player maps uit BF2.

• WoRReLbier
Typehigh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:21:
[...]

Persoonlijk speel ik alleen op 24 player servers. Maar dan vooral omdat de hitboxes dan zo enorm veel beter zijn dan op 32 player servers. Je hebt dan vrijwel nooit meer dat je 3/4 magazijn in iemand hoeft te legen voor je ze kilt, of dat je nog doodgaat terwijl je al achter cover bent gesprongen, geen rubberbanding, of andere lag-related irritaties. Bovendien vind ik ook dat de maps te klein zijn voor 32 players. Ze zijn in principe niet veel groter dan de 16 player maps uit BF2.
Zijn maar een paar rush mappen waar wel 16 man op kunnen IMO.
Laguna Presa
Atacama Desert
White Pass

Sommige mappen zijn voor 24 al te klein met die verschrikkelijke chokepoints op sommige mappen, dan wel de voertuig balance.

22/24 player servers hebben ook mijn voorkeur.. Heb dan ook het gevoel meer kills te halen..

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jongens nu niet allemaal in mijn 24 player servers gaan zitten anders is er geen plek meer pour moi! :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Typehigh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:21:
Persoonlijk speel ik alleen op 24 player servers. Maar dan vooral omdat de hitboxes dan zo enorm veel beter zijn dan op 32 player servers.
Ik moet zeggen, ik vind hem leuk gevonden. Dit is echter dikker kolder. Het enige wat ik me kan bedenken, is dat er voor een 24 spelers server méér bandbreedte per persoon beschikbaar is dan bij een 32 spelers server, waardoor jij ervaart dat de hitboxes anders zijn.
Help!!!! schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:17:
Jongens nu niet allemaal in mijn 24 player servers gaan zitten anders is er geen plek meer pour moi! :P
I don't see your name on it! :+ Mine!

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 29-09-2010 23:29 ]

• Jelmar
CptChaos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:24:
[...]
Ik moet zeggen, ik vind hem leuk gevonden. Dit is echter dikker kolder. Het enige wat ik me kan bedenken, is dat er voor een 24 spelers server méér bandbreedte per persoon beschikbaar is dan bij een 32 spelers server, waardoor jij ervaart dat de hitboxes anders zijn.
[...]
I don't see your name on it! :+ Mine!
Ik had het wellicht hit detection moeten noemen, alhoewel dat hand in hand gaat met de hitboxes. Hit detection is gewoon out of the window op de meeste 32 player servers. Dus ja, ik heb persoonlijk betere ervaringen op 24 player servers wanneer het aankomt op hit detection.

Het is ook niet zo gek; immers, de server hoeft veel minder data te verwerken met 24 players dan met 32 players, i.e. minder server latency. Op 32 player servers heb ik (en kijkend naar de hoeveelheid threads over dit onderwerp op de officiele fora een boel andere mensen ook) hele slechte hit detectie; bloed animaties of heatshot 'ping!' maar geen hit, hitcrosses met een half magazijn maar geen kill, lag compensatie waardoor je hitbox achter je aan loopt (i.e. je duikt achter cover, maar op een een of andere manier word je toch nog geraakt... curving bullets? Nee, crappy hitbox: jouw player model is al achter cover, maar je hitbox nog niet).

In mijn ervaring komen meeste van deze problemen niet - of in ieder geval in veel mindere mate - voor op 24 player servers. DICE heeft bij een van de patches de hitbox lag compensation aangepast, maar het is nog steeds broken.

• Jelmar
WoRReLbier schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:56:
[...]

Sommige mappen zijn voor 24 al te klein met die verschrikkelijke chokepoints op sommige mappen, dan wel de voertuig balance.
Helemaal mee eens. De chokepoints zijn sowieso belachelijk, maakt niet uit hoeveel spelers er op een server zijn. De meeste maps zijn gewoon een rijtje bottlenecks, en de playable areas van de maps verschuiven van bottleneck naar bottleneck. Dit zorgt uiteraard voor dikke vuurgevechten op die locaties, waarschijnlijk de reden waarom DICE de maps zo ontworpen heeft. Maar in mijn ogen is tactisch spelen en je op vrijwel oneindige manieren door de map verplaatsen zoals in BF2 mogelijk was totaal verdwenen. Alle potjes die je speelt beginnen hierdoor op een gegeven moment op elkaar te lijken of zijn gewoon identiek. Dat is ook niet zo gek, aangezien de BC2 maps volgens mij nog niet een kwart van de oppervlakte zijn van de BF2 maps. In BF2 was geen enkele round hetzelfde.

Hopelijk krijgen we in BF3 weer BF2 sized maps. :)

Verwijderd

Typehigh schreef op donderdag 30 september 2010 @ 01:23:
[...]

Helemaal mee eens. De chokepoints zijn sowieso belachelijk, maakt niet uit hoeveel spelers er op een server zijn. De meeste maps zijn gewoon een rijtje bottlenecks, en de playable areas van de maps verschuiven van bottleneck naar bottleneck. Dit zorgt uiteraard voor dikke vuurgevechten op die locaties, waarschijnlijk de reden waarom DICE de maps zo ontworpen heeft. Maar in mijn ogen is tactisch spelen en je op vrijwel oneindige manieren door de map verplaatsen zoals in BF2 mogelijk was totaal verdwenen. Alle potjes die je speelt beginnen hierdoor op een gegeven moment op elkaar te lijken of zijn gewoon identiek. Dat is ook niet zo gek, aangezien de BC2 maps volgens mij nog niet een kwart van de oppervlakte zijn dan de BF2 maps. In BF2 was geen enkele round hetzelfde.

Hopelijk krijgen we in BF3 weer BF2 sized maps. :)
BF2 is dan ook een heel ander spel dan BC2, je kunt ze ook gewoon niet vergelijken. BF2 heeft vliegtuigen, heli's etc en de maps zijn idd een stuk groter, en het heeft dat hele arcade/console gevoel ook niet. Verder is BF2 veel uitgebreider met commanders/squad leaders etc, en je kon daar ook requests doen.

Hopelijk word BF3 een echte opvolger voor BF2, en geen consolestyle crap waar we op de pc niet veel aan hebben ;)

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Typehigh schreef op donderdag 30 september 2010 @ 01:15:
[...]
Ik had het wellicht hit detection moeten noemen, alhoewel dat hand in hand gaat met de hitboxes. Hit detection is gewoon out of the window op de meeste 32 player servers. Dus ja, ik heb persoonlijk betere ervaringen op 24 player servers wanneer het aankomt op hit detection.
Gisteravond was het weer drama met de hit detection. Een map met 32 spelers, 10~15 kogels van 2meter afstand uit mijn AKS-74 het persoon draait zich om en schiet mij met 2 kogels uit zijn pistool neer... $@^!@$#
Het slaat weer helemaal nergens op. Op zulk soort momenten krijg ik echt een hekel aan BC2.

Maar ik ga het zeker proberen om op servers van 24 spelers te gamen, kijken of dat een verbetering is. Thx voor de tip!

Aap!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

dvdkiwi schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:37:
Ik wel.
Begonnen met Unreal Tournament, daarna wat Halflife. De hele CoD serie (uitgezonderd MW2), MoH geprobeerd ('voelde' niet lekker), hele tijd Enemy Territory:Quake Wars gespeeld, veel S.T.A.L.K.E.R (alleen singleplay) ...
Heb trailers voor nieuwe MoH gezien en dat is net of ik naar BFBC2 zit te kijken, die sla ik wel over. Had me eigenlijk wel verheugd op CoD:BO (on-line) , maar daar lees ik nou weer over die idiote perks en 'geld verdienen' en wedden op de uitslag van games (?!) ; ik wacht wel op de BFBC2 Vietnam uitbreiding.
Dynamix schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:02:
Ook ik blijf bij BC2 en kan niet wachten op de Vietnam expansion pack... i love jungle maps
Moet je CoD:WaW eens proberen met de Vietnam mod, prachtige jungles ...

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 30-09-2010 09:23 ]

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik speel van alles. Van Assassins Creed tot aan tactische shooters als BC2, maar voor MP blijf ik voornamelijk op shooters hangen.

www.avpnews.com

• cheiron
Ik speel eigenlijk alleen BC2 online, verder alles offline.
Op de PC heb ik nog wel Testdrive Unlinimted en Quake Wars: Enemy Territory veel online gespeeld. Met name de laatste vind ik enorm ondergewaardeerd. Het feit dat de teams zo verschillend zijn in plaats van hetzelfde met een ander kleurtje vond ik enorm goed gedaan.

Overigens merk ik wel dat na BC2 en pick-up and play spellen als PES er weinig tijd over blijft om uitgebreide singleplayer avonturen te beleven. Ach, de donkere wintermaanden komen er weer aan ;) (al lijken die er al te zijn..)

Flickr PSN ID= cheironnl

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

CptChaos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:24:
Agreed.

Ik snap sowieso de hele hitbox en hit latency discussie niet. Amper last van gehad, en nu (sinds dat bij de laatste patch de ping van de servers gewoon in de server browser staat) al helemaal niet. Mensen sterven als ik op ze schiet ;) Soms dan mis ik wel eens een knife attack, maar ik ben niet zo'n dwarrel die dan direct Lag de schuld geeft. Je mist wel eens wat, ach ja.

En voordat jullie komen, ik heb de filmpjes al gezien heur. Ik denk dat het mogelijk is, maar dan onder specifieke omstandigheden, die je niet allerdaags tegenkomt op een server met <50ms.

Plus, een 32 player server hosten is niet een of ander klusje dat alleen is weggelegd voor supercomputers ;) Ik denk de servers die te traag worden en waar je slechte hit detection krijgt echt draaien op Pentium 3's :P

On another note: Ik speel voornamelijk shooters ja. Nu ook Starcraft 2 en later ook Civ 5, maar ik ben vooral een FPSer.

• Jackal131
Ik ben een FPSer van het eerste uur. Sinds Wolfenstein 3D ben ik er helemaal aan 'verslaafd'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 01:30:
[...]
Verder is BF2 veel uitgebreider met commanders/squad leaders etc, en je kon daar ook requests doen.
Requests kun je hier ook doen. Alleen dan versimpeld: mik op een friendly en druk op de Spot knop (back, select, whatever).
Dan is het alleen nog afwachten of diegene niet te beroerd is om een ammo of health boxje te droppen.

Andere requests die je kunt doen:
- request pickup
- request repairs
- request ammo
- request health
- defend position
- attack position
en natuurlijk het spotten van vijanden en voertuigen.

Alleen werkt het spotten en requests doen bij mij de helft van de rounds niet.

• Wizz15
XanderDrake schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:01:
Ik snap sowieso de hele hitbox en hit latency discussie niet. Amper last van gehad, en nu (sinds dat bij de laatste patch de ping van de servers gewoon in de server browser staat) al helemaal niet. Mensen sterven als ik op ze schiet ;) Soms dan mis ik wel eens een knife attack, maar ik ben niet zo'n dwarrel die dan direct Lag de schuld geeft. Je mist wel eens wat, ach ja.

En voordat jullie komen, ik heb de filmpjes al gezien heur. Ik denk dat het mogelijk is, maar dan onder specifieke omstandigheden, die je niet allerdaags tegenkomt op een server met <50ms.
Nou de laatste dagen is het echt belachelijk met de hitdetection op PS3. Je kunt amper een potje joinen zonder lag. Ik zou willen dat Dice eens iets deed aan de manier waarop Xbox en PS3 spelers op een server geplaatst worden. Normaal gesproken zou je op een server in de buurt geplaatst moeten worden (voor de EU is dat Amsterdam), maar toch zie ik altijd weer Australiers, Japanners of Arabieren in de servers die ik join.

Ik ben geen racist, maar ik zou toch graag willen dat die mensen niet in Europese servers zouden komen :P Elke keer als ik JPN of KSA in iemands naam zie staan kan ik rekenen op dikke hitdetection issues op die server. Twee keer een shotgun in iemand legen op point-blanc range om vervolgens te sterven door 1 kogel van zijn handgun nadat hij zich heeft omgedraaid.

Ik vind het niet erg om gekilled te worden door iemand die gewoon beter is dan mij, maar als ik continu gekilled wordt doordat ik geen kans heb door die lag dan wordt het een ander verhaal :P Dan is het vaak even ragen en dan andere server zoeken in de hoop dat het daar beter is. Maar vaak wordt ik gewoon weer fijn in dezelfde server geplaatst tenzij ik een andere map kies :X

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wizz15 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:07:
Normaal gesproken zou je op een server in de buurt geplaatst moeten worden (voor de EU is dat Amsterdam), maar toch zie ik altijd weer Australiers, Japanners of Arabieren in de servers die ik join.

Elke keer als ik JPN of KSA in iemands naam zie staan kan ik rekenen op dikke hitdetection issues op die server.
Juist, PC gamers hebben hier volgens mij amper last van doordat we vergaande keuzen mogelijkheden van servers, regios en latencies hebben.
Was het niet zo dat op consoles je voornamelijk matchmaking hebt? Ze kijken naar je preferences (welke game modus/maps) en delen je vervolgens in op een plek waar de latency laag is en je vijanden hetzelfde niveau hebben als jij?

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Wizz15 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:07:
[...]

Nou de laatste dagen is het echt belachelijk met de hitdetection op PS3. Je kunt amper een potje joinen zonder lag. Ik zou willen dat Dice eens iets deed aan de manier waarop Xbox en PS3 spelers op een server geplaatst worden. Normaal gesproken zou je op een server in de buurt geplaatst moeten worden (voor de EU is dat Amsterdam), maar toch zie ik altijd weer Australiers, Japanners of Arabieren in de servers die ik join.

Ik ben geen racist, maar ik zou toch graag willen dat die mensen niet in Europese servers zouden komen :P Elke keer als ik JPN of KSA in iemands naam zie staan kan ik rekenen op dikke hitdetection issues op die server. Twee keer een shotgun in iemand legen op point-blanc range om vervolgens te sterven door 1 kogel van zijn handgun nadat hij zich heeft omgedraaid.

Ik vind het niet erg om gekilled te worden door iemand die gewoon beter is dan mij, maar als ik continu gekilled wordt doordat ik geen kans heb door die lag dan wordt het een ander verhaal :P Dan is het vaak even ragen en dan andere server zoeken in de hoop dat het daar beter is. Maar vaak wordt ik gewoon weer fijn in dezelfde server geplaatst tenzij ik een andere map kies :X
./ragequit :+ Toch moet ik je gelijk geven, dit moet echt veranderen...

Kiek em goan!

• Wizz15
XanderDrake schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:16:
Juist, PC gamers hebben hier volgens mij amper last van doordat we vergaande keuzen mogelijkheden van servers, regios en latencies hebben.
Was het niet zo dat op consoles je voornamelijk matchmaking hebt? Ze kijken naar je preferences (welke game modus/maps) en delen je vervolgens in op een plek waar de latency laag is en je vijanden hetzelfde niveau hebben als jij?
Klopt, je wordt in servers gestopt met mensen van je eigen skill-level/rank. Maar die lage latency wordt niet naar gekeken, soms kom ik in Japanse servers (alleen maar Japanners) puur en alleen om dat daar plek is. Er wordt niet gekeken naar latency. Als dat zo was kunnen ze spelers met een hoge latency ook kicken van een server, maar dat wordt ook niet gedaan.

Zit vaak in potjes die lekker gaan (mensen gaan dood wanneer dat moet) totdat er iemand joined en ik een dikke lagspike krijg. Vanaf dat punt loopt het hele spel laggy, rennen gaat nog maar op halve snelheid, crouchen gebeurt met een vertraging net als reloaden en van wapen wisselen.

Er is wel een systeem dat kijkt uit welke regio ik kom, maar dat werkt maar half. Zodra je met een squad een game wil joinen kom je geheid op een server die niet in je regio ligt. Als je 'Play Now' gebruikt om in je eentje te joinen dan wordt je in een server uit je regio geplaatst. Dan moet je maar hopen dat er niet 4 spelers uit Japan zijn die met een squad willen joinen, want die worden net zo makkelijk in EU servers geplaatst op dat moment :P

Overigens, dat regio-systeem kijkt naar welk land je hebt ingesteld op je EA account. Veel spelers weten dit niet, en hebben dus waarschijnlijk een regio ingesteld waar ze helemaal niet zitten (staat standaard op USA volgens mij).

Australische spelers heb ik het minste problemen mee, want zij hebben gewoon geen eigen servers (rare zet van EA, want MoH krijgt dit wel). Australische spelers hebben altijd lag, welke server ze ook joinen. Dan hebben ze ook nog eens 100 dollar betaald voor hun spel, wat niet eens speelbaar is. BC2 is niet echt een hit daar kan ik je vertellen :P Maar de rest moet gewoon op hun eigen servers blijven vind ik of op zijn minst gekicked worden door onze server als hun latency te hoog is.

• cheiron
Overigens gaan Tokus18 en ik zaterdag naar de firstlook gamebeurs in Amsterdam. Zijn er nog andere BC2 Gotters die daar zijn?

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
cheiron schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:48:
Overigens gaan Tokus18 en ik zaterdag naar de firstlook gamebeurs in Amsterdam. Zijn er nog andere BC2 Gotters die daar zijn?
Gezellig! Himlims en ik lopen er ook rond. We gaan sowieso KZ3 uitgebreid aan de tand voelen :)

• KngfCnns
Zondag PS3 stats probleem lijkt te zijn verholpen:
http://forums.electronica...-issue-sundays-fixed.html

• Jackal131
Jammer, nu had ik een reden om 's zondags niet te gaan spelen.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wizz15 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:33:
Klopt, je wordt in servers gestopt met mensen van je eigen skill-level/rank. Maar die lage latency wordt niet naar gekeken, soms kom ik in Japanse servers (alleen maar Japanners) puur en alleen om dat daar plek is. Er wordt niet gekeken naar latency. Als dat zo was kunnen ze spelers met een hoge latency ook kicken van een server, maar dat wordt ook niet gedaan.

Zit vaak in potjes die lekker gaan (mensen gaan dood wanneer dat moet) totdat er iemand joined en ik een dikke lagspike krijg. Vanaf dat punt loopt het hele spel laggy, rennen gaat nog maar op halve snelheid, crouchen gebeurt met een vertraging net als reloaden en van wapen wisselen.

Er is wel een systeem dat kijkt uit welke regio ik kom, maar dat werkt maar half. Zodra je met een squad een game wil joinen kom je geheid op een server die niet in je regio ligt. Als je 'Play Now' gebruikt om in je eentje te joinen dan wordt je in een server uit je regio geplaatst. Dan moet je maar hopen dat er niet 4 spelers uit Japan zijn die met een squad willen joinen, want die worden net zo makkelijk in EU servers geplaatst op dat moment :P

Overigens, dat regio-systeem kijkt naar welk land je hebt ingesteld op je EA account. Veel spelers weten dit niet, en hebben dus waarschijnlijk een regio ingesteld waar ze helemaal niet zitten (staat standaard op USA volgens mij).

Australische spelers heb ik het minste problemen mee, want zij hebben gewoon geen eigen servers (rare zet van EA, want MoH krijgt dit wel). Australische spelers hebben altijd lag, welke server ze ook joinen. Dan hebben ze ook nog eens 100 dollar betaald voor hun spel, wat niet eens speelbaar is. BC2 is niet echt een hit daar kan ik je vertellen :P Maar de rest moet gewoon op hun eigen servers blijven vind ik of op zijn minst gekicked worden door onze server als hun latency te hoog is.
:o Werkt het zo?
:|

Wow. Ben ik even blij dat ik een FPS-PC gamer ben als ik dit lees. En geen Australier.

• KillerZero86
  • Laatst online: 17-08 12:28
Dus de server checked volgens jou niet op ping? Toch gek, want ik wordt heel vaak gekicked door connection lost, wat mijns inziens gewoon een vorm van te hoge ping is, aangezien ik secopnde 1 prima speel, seconde 2 niemand bahlve ik nog beweeg en seconde 4-5 ik terug ben in het hoofdmenu. Zou je toch eggen dat ik gewoon gekicked ben wegens high-ping

• Wizz15
KillerZero86 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:09:
Dus de server checked volgens jou niet op ping? Toch gek, want ik wordt heel vaak gekicked door connection lost, wat mijns inziens gewoon een vorm van te hoge ping is, aangezien ik secopnde 1 prima speel, seconde 2 niemand bahlve ik nog beweeg en seconde 4-5 ik terug ben in het hoofdmenu. Zou je toch eggen dat ik gewoon gekicked ben wegens high-ping
Nee, connection lost is gewoon precies wat het zegt :P De verbinding met de server is weg, je bent niet gekicked vanwege je ping want daar doet BC2 niets mee. Er is vaak wel iets mis met je verbinding bij zo'n bericht, maar dan is er meer aan de hand dan alleen te hoge ping (teveel packet loss bijvoorbeeld).

De problemen met te hoge ping is dat mensen gewoon kunnen blijven spelen en zo dus een hele server verzieken. Wat wel eens gebeurt in zo'n laggy potjes is dat de server er gewoon mee kapt (zonder foutmelding) en je ineens terug zit in het hoofdmenu samen met andere spelers. Wanneer ik 'connection lost' krijg ligt het niet aan mijn hoge ping (want die heb ik niet) maar eerder aan EA/PSN wat eruit ligt. Heel soms krijg ik het als mijn internet provider problemen heeft of als onze router eruit klapt.

Voor zover ik weet wordt er op PS3 en Xbox servers niemand gekicked (voor ping). Zeker als je zegt dat je een prima potje hebt voordat je eruit gegooid wordt, met een hoge ping heb je geen leuke potjes :P

[ Voor 4% gewijzigd door Wizz15 op 30-09-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Vanavond nog een paar potjes gespeeld tegen Wizz15...
Ging lekker in die server, maar toen Wizz met zijn level 50 erin kwam werd het toch wat lastiger...
Wel een paar keer een shotgun kogel in z'n lijf weten te krijgen :P
Had bijna een nemisis pin tegen ja haha >:)

Een vraag: waarom ontploft mijn Stationary AT of Heavy MG wel eens zonder reden?
Sta ik lekker te schieten (of ik zoom alleen maar in), en soms dan: "suicide".
Ik weet 100% zeker dat dat niet veroorzaakt wordt door een tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
dvdkiwi schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:07:
Vanavond nog een paar potjes gespeeld tegen Wizz15...
Ging lekker in die server, maar toen Wizz met zijn level 50 erin kwam werd het toch wat lastiger...
Wel een paar keer een shotgun kogel in z'n lijf weten te krijgen :P
Had bijna een nemisis pin tegen ja haha >:)

Een vraag: waarom ontploft mijn Stationary AT of Heavy MG wel eens zonder reden?
Sta ik lekker te schieten (of ik zoom alleen maar in), en soms dan: "suicide".
Ik weet 100% zeker dat dat niet veroorzaakt wordt door een tegenstander.
Je had me inderdaad een paar keer goed te pakken met die 870 van je ;) Fijn team zat je in, ik spawn voor de eerste keer in die game en gelijk wordt ons objective beplakt met C4 terwijl ons team staat toe te kijken. Vanaf dat moment was ik een beetje geirriteerd, dus mijn excuses als ik je op goedkope manieren heb gepakt :)

Nemesis pins op me krijgen is niet zo moeilijk, ik ga best vaak dood ;) Vooral snipers hebben er een handje van om nemesis te worden van me.

Die suicides zijn vaag ja, ik heb dat ook een paar keer meegemaakt. Weet alleen niet waardoor het komt.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!