Ik geloof het wel als je hun uitleg hoort van dit specifieke groepje. Team fail0verflow zegt iig zelf dat ze door het verwijderen van OtherOS pas zijn begonnen met het proberen te hacken van de PS3.
De security is natuurlijk wel echt een enorme epic fail als je ziet wat Sony heeft gedaan (en hierboven al is uitgelegd). De fail ligt niet bij IBM oid, maar gewoon bij de implementatie van het crypten door Sony zelf, waardoor de rest van de keten in duigen valt (waar ze een random hadden moeten nemen om iets te encrypten is blijkbaar een constante genomen).
Met de key die hierdoor blootligt kan alle code gesigned worden, dus het boeit niet op welke firmware je zit, je kan het gewoon installeren alsof het officiële code van Sony zelf zou zijn. De keys kunnen ze ook niet revoken want dan draaien alle games niet meer. Firmware upgraden naar 3.60 boeit dus ook niet, dan draai je gewoon een custom firmware. Het is helemaal over en uit door 1 hele grote fout (epic fail dus) van Sony zelf (naja 2 dan als je het verwijderen van OtherOS meetelt).
Wat het nog meer epic fail maakt, is dat met dit gegeven ook het PSN netwerk (hoogst hoogstwaarschijnlijk) vrij ligt voor gekopieerde games, want Sony kan die mensen niet bannen (omdat de code gesigned is)
Beetje lamme comment van hier nooit je gezicht laten zien btw (ik trek het me ook aan, want ik kom hier ook nooit), maar nu m'n droom van een XBMC port voor de PS3 weer vol leven is ingeblazen lees ik graag mee.
Hier is de complete presentatie te bekijken (44min)
http://youtu.be/hcbaeKA2moE
[
Voor 8% gewijzigd door
SidewalkSuper op 30-12-2010 03:56
]