![]() |
Post hier pic's en specs van je home-cinema! Deel 41 !! |
Je zou kunnen zeggen dat het ooit allemaal eens begonnen naar aanleiding van een topic van tbusquet (link), waar veel plaatjes van zijn subwoofer project en HT ruimte werden gepost. Ook bij anderen ontstond de drang om plaatjes van de eigen HT te posten. Helemaal nadat een vervolgtopic (link) werd gestart. Zo ontstond het idee van het eerste "Post-hier-je-foto's topic". |
Wat willen we graag |
Er gelden wat richtlijnen voor dit topic. Hieronder wat we graag zien:
|
Wat willen we liever niet |
Er zijn ook wat dingen die we liever niet zien in dit topic gezien het daar niet voor bedoeld is of sowieso niet op dit forum past. Let hier even op.
|
Wat hebben we al gehad |
Een berg links naar voorgaande topics: Post hier foto's en specs van je home-cinema! Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 4 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 8 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 11 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 12 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 13 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 15 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 17 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 18 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 19 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 20 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 21 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 22 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 23 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 24 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 25 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 26 Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 27 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 28 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 29 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 30 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 31 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 32 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 33 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 34 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 35 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 36 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 37 Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 38 Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 39 Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 40 |
Foto's uploaden, posten, resizen, etc |
Voor de mensen met wat minder forum ervaring De benodigde webspace Je hebt webspace nodig waar je je plaatje op kunt parkeren om vervolgens dit plaatje op het forum te laten zien. Je kunt dus niet een attachment bij je bericht voegen (iets dat op sommige andere fora wel werkt). Je moet voor je eigen ruimte zorgen. Hiervoor kun je de ruimte gebruiken die veelal beschikbaar wordt gesteld door je internet provider. Deze is te benaderen via FTP. Meer info en instructies zijn de vinden bij je provider. (bijv. Planet, @Home, xs4all) Een andere optie is een 'picserver' gebruiken, bijvoorbeeld http://picserver.student.utwente.nl/ of http://www.tinypic.com ImageShack gebruikt sinds een tijdje popups, in een mate van aggressiviteit die bijna niet te blokkeren is. Hosten op een niet-IS-site verdient dus de voorkeur. Ook op GoT zullen je foto's dus niet direct zichbaar zijn maar verstopt achter een link. De benodigde 'tags' De nieuwe lay-out van GoT laat het toe ongeresizede plaatjes te posten, maar denk eraan, niet iedereen heeft deze functie aanstaan/gebruikt de nieuwe lay-out, dus resize altijd je plaatjes Om een plaatje te tonen in je post kun je de volgende tags gebruiken: [img]http://www.domein.nl/plaatje.jpg[/img] Waarbij je dus de url van je plaatje tussen de img tags zet. Dit gebruik je voor normale plaatjes, met een normale bestandsgrootte en normale afmetingen (zo rond de 640x480). [img=512,,1]http://www.domein.nl/plaatje.jpg[/img] Dit gebruik je voor plaatjes die een slagje groter zijn, bijv. 1024x768, maar nog steeds een normale bestandsgrootte (ca 100KB per stuk ofzo). Door de opgegeven waarde '512' wordt het plaatje verkleind afgebeeld, maar een linkje naar het origineel welke opent in een nieuw venster. Voor hele grote plaatjes met een ruime bestandsgrootte moet je zogeheten thumbnails gebruiken. Ofwel: een kleine versie van het plaatje welke je tevens gebruikt als link naar de grote versie. Je kunt hier niet van de resize functie van het forum gebruik maken omdat mensen alsnog het hele bestand moeten downloaden, het wordt enkel verkleind weergegeven. Voor mensen met een tragere verbinding is het niet fijn om eerst 2MB te downloaden voor 3 plaatjes (bovenop de rest van het topic). (gebeurt het toch dan wordt je post ge-edit en worden er links van gemaakt). Deze code dien je dan te gebruiken: [url=http://www.domeinm.nl/plaatje.jpg] [img]http://www.domein.nl/thumbnail.jpg[/img][/url] Let dus op het verschil tussen plaatje.jpg (de grote versie) en thumbnail.jpg (de kleine versie). Bij de preview van je bericht kun je op het knopje Check images klikken. Dit zorgt ervoor dat de afmetingen van de images automatisch bij de img tags gezet worden. Dit komt het linken naar een bepaalde post in dit topic ten goede. |
En verder |
En verder veel plezier Maak er een speciaal topic van Owja, je kunt ook nog verder kletsen op irc.tweakers.net in kanaal #audio Directe link |
ik zal morgen me kamer even opruimen zodat die er een beetje acceptabel uitziet voor een foto 
ik kan je nu wel de oude situatie geven van 2maanden terug aleen daar staat me nieuwe tv nog niet op.

de meest linkse scherm was toen me tv, ik heb nu een 42" gekocht daar moet ik nog even een foto van nemen
ik kan je nu wel de oude situatie geven van 2maanden terug aleen daar staat me nieuwe tv nog niet op.

de meest linkse scherm was toen me tv, ik heb nu een 42" gekocht daar moet ik nog even een foto van nemen
Ah hier zijn we. 
Volgende maand wil ik deze gaan kopen: http://www.sony.nl/produc...-blu-ray-disc/bdv-iz1000w
Maar het lijkt erop dat dit al een 'oudje' is met wat upgrades; klopt dat?
Volgende maand wil ik deze gaan kopen: http://www.sony.nl/produc...-blu-ray-disc/bdv-iz1000w
Maar het lijkt erop dat dit al een 'oudje' is met wat upgrades; klopt dat?
Kakashi...beetje rommelig maar wel een leuk bureautje. Volgens heb je wel wat meer schermen nodig:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
dat was inderdaad zo dat was voor me main pc, htpc, en servers.Anoniem: 250661 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 07:24:
Zie ik daar nou ook 3 muizen liggen? (dus 3 pc's?)
nu licht er aleen nog voor me main pc een tobo en muis de rest gaat remote controle en de htpc is niet meer(heb ik server van gemaakt)
dat is me speaker set voor me pc ik ga binnen kort (al komt het geld weer binnen) een Suround set kopen voor me TVEMDB schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 07:43:
Je meest linkse monitor was je tv maar je centerspeaker ligt onder de derde monitor van links!?
specs van de home cinema??kakashi schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:09:
[...]
dat was inderdaad zo dat was voor me main pc, htpc, en servers.
nu licht er aleen nog voor me main pc een tobo en muis de rest gaat remote controle en de htpc is niet meer(heb ik server van gemaakt)
[...]
dat is me speaker set voor me pc ik ga binnen kort (al komt het geld weer binnen) een Suround set kopen voor me TV
Anoniem: 361617
Zal ook maar eens wat posten ondanks dat het een grote bende is , zit midden in een verbouwing en niet alles staat nog op zijn plek en moet nog een nieuw tv meubel.. Let ook niet op kabelzooi en schilderijen, er hingen paar prachtige Herman Brood's, totdat me vriendin deze kreeg voor der verjaardag, vooral die bloem vind ik erg lelijk, maargoed alles moet toch anders binnekort 

Wat je wel "ziet":
- Philips 37PFL7675
- Harman Kardon AVR 255/230
- Harman Kardon HKTS 7 BQ 5.1 Zwart
- Sony PlayStation 3 Slim 250GB Zwart
- Logitech Formula Force EX (met zelfbouw standaard
)
- Nintendo Wii Zwart (+ zooi controllers)
- Iomega HD Select Portable 1TB Zwart (games Wii)
- BF30000 spanningsbeveiliging, onstoringsfilter ding
- Sega: The House Of The Dead (1996)
Wat je niet ziet en/of er nog bij moet komen:
- Philips amBX Premium kit
- Hercules DJ Console
- Mijn "duurd nog even" nieuwe PC

Wat je wel "ziet":
- Philips 37PFL7675
- Harman Kardon AVR 255/230
- Harman Kardon HKTS 7 BQ 5.1 Zwart
- Sony PlayStation 3 Slim 250GB Zwart
- Logitech Formula Force EX (met zelfbouw standaard
- Nintendo Wii Zwart (+ zooi controllers)
- Iomega HD Select Portable 1TB Zwart (games Wii)
- BF30000 spanningsbeveiliging, onstoringsfilter ding
- Sega: The House Of The Dead (1996)
Wat je niet ziet en/of er nog bij moet komen:
- Philips amBX Premium kit
- Hercules DJ Console
- Mijn "duurd nog even" nieuwe PC
zie ik daar nou zakjes 'stuff' op de foto met je aquarium (rechtonderin)?
zodra ik me nieuwe fotos heb gemaakt zal ik wel even de specs er bij zetten.
Anoniem: 361617 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:20:
dat is voor die 3 dagen dat je jezelf moet redden bij een ramp

het is wel een beetje functie voor vormgeving van je kamer.
Ook maar weer eens op herhaling. De mokerharde dedicated HT setup, waar je eventueel ook wel muziek op kan luisteren mocht je daar echt zin in hebben. Zitten een paar oude foto's tussen, maar het gaat om het idee 

Specs
- Pioneer PDP-LX5090
- NAD T747
- NAD C524
- NAD C370
- NAD C270
- Definitive Technology BP7001sc
- Definitive Technology BP6
- Definitive Technology LCR2002
- Definitive Technology SuperCube II
- Playstation 3
- HTPC (Zie signature voor specs)
- UPC HDTV
- Apple Dock
Aansluitschema, omdat uitleggen hoe alles aan elkaar vast zit zoveel tijd kost
http://i55.tinypic.com/33dkund.jpg
En ja, ik kan de stuuclaag van de muur krijgen met drie subs mocht ik daar ineens zin in hebben

Specs
- Pioneer PDP-LX5090
- NAD T747
- NAD C524
- NAD C370
- NAD C270
- Playstation 3
- UPC HDTV
- Apple Dock
En ja, ik kan de stuuclaag van de muur krijgen met drie subs mocht ik daar ineens zin in hebben
[ Voor 15% gewijzigd door ConZito op 10-09-2010 13:36 ]
Sega: The House Of The Dead (1996)
O.m.g. Hoe kom je daar aan?
Daar heb ik vroeger veel geld in geduwd in de automatenhal, dat wil je niet weten.
Daar heb ik vroeger veel geld in geduwd in de automatenhal, dat wil je niet weten.
Erg mooie set up, leuk interieur ook!
PS: Toffe avatar, blijft geweldig
Binnenkort weer het nieuwe seizoen!
PS: Toffe avatar, blijft geweldig
Na een anderhalf jaar ofzo weer verse foto's van mijn setje.
Klik voor grotere foto's

Specs:
tv: Philips 37" typenummer weet ik zo niet.
reciever: Harman/Kardon AVR 445
front speakers: Mordaunt-Short 908i
surround speakers: Mordount-Short Alumni 2
game console: Playstation 3 40gb
pvr: Humax ihdr-5050c
media center: Popcorn Hour C-200 met 2TB hdd
Muziek word gestreamd vanaf de iMac die op de eetkamertafel staat naar de airport en van daar naar de reciever.
En alles word bedi endmet een Logitech Harmony 525
Klik voor grotere foto's
Specs:
Muziek word gestreamd vanaf de iMac die op de eetkamertafel staat naar de airport en van daar naar de reciever.
Weet dat deze vraag hier niet helemaal thuis hoort maar ik vraag me eigenlijk wat af.
Momenteel heb ik op mijn receiver Marantz sr4003 al mijn apparatuur via of HDMI of Component aangesloten en via 1 HDMI kabel het beeld naar mijn TV.
Ik vraag me af of het kwaliteitsverlies is wanneer ik het op deze manier aansluit en of het verstandiger is voor het geluid alles via bijv. toslink aan te sluiten?
Kan zo niet direct iets op tweakers forums vinden dus dacht misschien kan iemand me zo verder helpen.
Momenteel heb ik op mijn receiver Marantz sr4003 al mijn apparatuur via of HDMI of Component aangesloten en via 1 HDMI kabel het beeld naar mijn TV.
Ik vraag me af of het kwaliteitsverlies is wanneer ik het op deze manier aansluit en of het verstandiger is voor het geluid alles via bijv. toslink aan te sluiten?
Kan zo niet direct iets op tweakers forums vinden dus dacht misschien kan iemand me zo verder helpen.
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder, totdat hij alles weet over niks..
Wat voor een audio meubel heb je staan en waar kan je die kopen.. Erg mooi meubel.Foxke schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:01:
Klik voor grotere foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder, totdat hij alles weet over niks..
Het lijk op een IKEA besta, maar gezien de randafwerking is het dat toch niet.Deaddust schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:15:
[...]
Wat voor een audio meubel heb je staan en waar kan je die kopen.. Erg mooi meubel.
[ Voor 14% gewijzigd door ConZito op 10-09-2010 14:23 ]
Dat je niets over kwaliteitsverlies kan vinden is niet vreemd, want dat is er namelijk niet.Deaddust schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:13:
Weet dat deze vraag hier niet helemaal thuis hoort maar ik vraag me eigenlijk wat af.
Vraag me ook af hoe je op dat idee komt.
Meubels heb ik van Beter meubel uit België. Maar weet niet of ze het nog in de collectie zullen hebben want het is alweer bijna 3 jaar geleden dat ik het daar gekocht heb.Deaddust schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:15:
[...]
Wat voor een audio meubel heb je staan en waar kan je die kopen.. Erg mooi meubel.
Omdat ik namelijk altijd mijn receiver als tussenstap heb voordat het beeld doorgestuurd word naar mijn TV. Ik weet dus niet of daardoor wellicht het signaal "minder" is waardoor ik wellicht betere kwaliteit heb als ik het direct aansluit...centr1no schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:23:
[...]
Dat je niets over kwaliteitsverlies kan vinden is niet vreemd, want dat is er namelijk niet.
Vraag me ook af hoe je op dat idee komt.
Eerst vraag je of het voor je geluid beter is en nu heb je het over beeld.
Maar het maakt voor beide niets uit.
Coax, optisch en HDMI zijn digitale verbindingen en die geven gewoon 1 op 1 gegevens door. Zonder verlies dus.
Maar het maakt voor beide niets uit.
Coax, optisch en HDMI zijn digitale verbindingen en die geven gewoon 1 op 1 gegevens door. Zonder verlies dus.
In het kader van betrouwbaarheid en handshake-loze communicatie verkies ik, mits er geen TrueHD/DTS-HD noodzakelijk is, een optisch-kabeltje boven HDMI. Dat is ook te zijn aan hoe mijn setup is aangesloten.
Anoniem: 374419
Ik heb sinds gister nog een mooi Vintage Harman Kardon setje gekregen en aan mn media player gekoppeld zal vanaaf als ik thuis ben wel ff een foto posten
Edit:
Hier zijn de foto's

Wat je ziet:
Harman Kardon HK 715 tuner
Harman Kardon HK 725 voor-versterker
Harman Kardon HK 770 eind-versterker
2x Magnat Vector 3 speakers
A.C ryan HD Mini
Lacie 1TB opslagschijf
Samsung 40"C6000 LED tv
En een zooi drank
Edit:
Hier zijn de foto's

Wat je ziet:
Harman Kardon HK 715 tuner
Harman Kardon HK 725 voor-versterker
Harman Kardon HK 770 eind-versterker
2x Magnat Vector 3 speakers
A.C ryan HD Mini
Lacie 1TB opslagschijf
Samsung 40"C6000 LED tv
En een zooi drank
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 374419 op 10-09-2010 18:28 . Reden: Foto's toegevoegd ]
Na 41 delen lijkt het me tijd dat ik hier ook maar eens mijn bescheiden setje op zet. Is een huur-apartement dus niet alles wat ik wou kwa vorm, belichting, indeling was mogelijk en het mocht ook allemaal niet te duur zijn.
Eerst misschien de specs:
Fronts: Kef IQ30 in Dark Apple
Front stands: zelfgemaakte bamboo-dingen
Center: Kef Q6C in Dark Apple (word nog ge-upgrade tot IQ60C).
Rears: Audica CS S1 in Silver
Sub: M-audio BX10
TV: Phillips 42 PFL8404H
Receiver: Pioneer 919AH
Blu-Ray: LG BD390
Settop-box: Scientific Atlanta van Scarlet (waar ik vanaf wil!)
Spelconsole: Wii (black)
Afstandsbediening: Logitech Harmony One (geschenk uit de hemel)
Ledstrips: Samenkopen (worden nog uitgebreid naar de gehele kamer)
Spots: dimbare led-spots van LedItLight
Meubels: Ikea (zei ik al dat het niet veel mocht kosten?)
En dan hier de fotows:

Front stands: zelfgemaakte bamboo-dingen
En dan hier de fotows:

Dat ziet er leuk uit! Zeer mooie bank ook!Tunboy schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:53:
Na 41 delen lijkt het me tijd dat ik hier ook maar eens mijn bescheiden setje op zet. Is een huur-apartement dus niet alles wat ik wou kwa vorm, belichting, indeling was mogelijk en het mocht ook allemaal niet te duur zijn.
Front stands: zelfgemaakte bamboo-dingen![]()
En dan hier de fotows:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen waarom heb je die centerspeaker zo ongelovelijk hoog geplaatst? Vind je het direct onder/boven de TV niet mooier klinken? Er zitten toch twee lege vakken boven de TV, als je die er uit zou halen kan de tv omhoog en miss de center eronder?

En ik vroeg me af waarom je ander rears hebt gekozen dan je fronts? of is dat een budget keuze geweest?
@ bartsplendes, leuk dat vintige spul! Alleen.. Ik zat zo te kijken, die fles drinken op tafel leek me wel een cocacola fles, alleen staat er dan niet het goede logo op?
Erg mooie woonkamer en specs!ConZito schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:27:
Ook maar weer eens op herhaling. De mokerharde dedicated HT setup, waar je eventueel ook wel muziek op kan luisteren mocht je daar echt zin in hebben. Zitten een paar oude foto's tussen, maar het gaat om het idee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs
- Pioneer PDP-LX5090
- NAD T747
- NAD C524
- NAD C370
- NAD C270
- Playstation 3
- UPC HDTV
- Apple Dock
En wat geil ik toch op je tv
Ziet er goed uit hoor.Foxke schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:01:
Klik voor grotere foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Geloof dat je de 37PFL7662 hebt, of is het met ambilight? Dan is het de 7962
Edit:
Ohw, we zitten alweer op pagina 2

@bartsplendes:
Leuk cadeau, zon Harman Kardon
@Tunboy:
Die bank moet gewoon lekker zitten
En mooie audio, maar zal de center speaker wat naar beneden richten.
[ Voor 6% gewijzigd door _Piv0 op 10-09-2010 23:12 ]
Ziet er allemaal goed uit mannen! Goed begin van het topic. Keep the pictures coming!
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
bierdopje en pivo:
De kast verbouwen is vanwege zijn structuur zowat onmogelijk, het paneel waar de tv aanhangt loopt immers niet door tot in die vakken boven de tv. De center is op dit moment trouwens naar beneden gekanteld maar dat is bijna niet zichtbaar. Het enige nadeel dat ik ondervind van zulke plaatsing is dat de stemmen nog minder lage tonen lijken te bevatten, en dat is al een probleem van de Q9C, vandaar dat ik deze ook ga vervangen door de veel grotere IQ9C. Het gaat misschien raar lijken maar tijdens een film heb je absoluut niet het gevoel dat de stemmen van boven je hoofd komen, het lijkt echt uit de tv zelf te komen, hoe vreemd dat ook is (en gelukkig voor mij want een andere plaats voor een center is er echt niet voorzien in die kast.
De rears zijn van Audica omdat ik deze veel goedkoper kon krijgen dan bijvoorbeeld Kef IQ10, en omdat ze veel kleiner zijn en dus ook beter passen voor wandbevestiging. Ik hecht ook niet zooo veel belang aan rears omdat ze tijdens een film meer een effect zijn en soms bij muziek gewoon worden gebruikt als rear-fill, dan hoeft voor mij niet alles perfect op mekaar afgestemd te zijn. Ooit (als ik een groter huis heb zullen de IQ30 trouwens naar achteren verhuizen en zullen er IQ90 als fronts komen, maar dat zou nu gewoon overkill zijn (en beetje duurder ook).
De kast verbouwen is vanwege zijn structuur zowat onmogelijk, het paneel waar de tv aanhangt loopt immers niet door tot in die vakken boven de tv. De center is op dit moment trouwens naar beneden gekanteld maar dat is bijna niet zichtbaar. Het enige nadeel dat ik ondervind van zulke plaatsing is dat de stemmen nog minder lage tonen lijken te bevatten, en dat is al een probleem van de Q9C, vandaar dat ik deze ook ga vervangen door de veel grotere IQ9C. Het gaat misschien raar lijken maar tijdens een film heb je absoluut niet het gevoel dat de stemmen van boven je hoofd komen, het lijkt echt uit de tv zelf te komen, hoe vreemd dat ook is (en gelukkig voor mij want een andere plaats voor een center is er echt niet voorzien in die kast.
De rears zijn van Audica omdat ik deze veel goedkoper kon krijgen dan bijvoorbeeld Kef IQ10, en omdat ze veel kleiner zijn en dus ook beter passen voor wandbevestiging. Ik hecht ook niet zooo veel belang aan rears omdat ze tijdens een film meer een effect zijn en soms bij muziek gewoon worden gebruikt als rear-fill, dan hoeft voor mij niet alles perfect op mekaar afgestemd te zijn. Ooit (als ik een groter huis heb zullen de IQ30 trouwens naar achteren verhuizen en zullen er IQ90 als fronts komen, maar dat zou nu gewoon overkill zijn (en beetje duurder ook).
@tunboy ik zie dat er iets aangesloten is op de usb-poort van je scientific atlanta, wat is dit want ik dacht dat die poort niet gebruikt werd?
Anoniem: 374419
Goed gezien het is wel een cola fles alleen van de Lidl@ bartsplendes, leuk dat vintige spul! Alleen.. Ik zat zo te kijken, die fles drinken op tafel leek me wel een cocacola fles, alleen staat er dan niet het goede logo op?Wat is dat eigenlijk?
Zo gisteren mijn "nieuwe" speakers opgehaald via Marktplaats.
De B&W CM1 ter vervanging van de B&W 685, deze staan nu achter. Deze speakers zijn een tikkie kleiner en passen op de kast, dat vond mijn vriendin wel aangenaam
Daarnaast hebben ze gek genoeg toch meer bas en klinken mijn inziens net iets voller/warmer.
Daarnaast de rest van de opstelling:
TV: Samsung 55c8700
Console: WII
Blu-Ray speler (3D) Samsung C5900
Set-top-box (Ziggo) Humax 5050
Receiver: Yamaha V630RDS (gaat binnenkort in de verkoop) Komt waarschijnlijk de nieuwste pioneer voor in de plaats, eindelijk een receiver voor mij met HDMI in- en uitgangen. Deze gaat dus met de dvd speler en de cd speler die boven staan, binnenkort Marktplaats op !! Iemand ???
De plaatjes zijn met de mobiel gemaakt, maar wilde ze toch even laten zien, ben er wel blij mee zo.
De B&W CM1 ter vervanging van de B&W 685, deze staan nu achter. Deze speakers zijn een tikkie kleiner en passen op de kast, dat vond mijn vriendin wel aangenaam
Daarnaast hebben ze gek genoeg toch meer bas en klinken mijn inziens net iets voller/warmer.
Receiver: Yamaha V630RDS (gaat binnenkort in de verkoop) Komt waarschijnlijk de nieuwste pioneer voor in de plaats, eindelijk een receiver voor mij met HDMI in- en uitgangen. Deze gaat dus met de dvd speler en de cd speler die boven staan, binnenkort Marktplaats op !! Iemand ???
De plaatjes zijn met de mobiel gemaakt, maar wilde ze toch even laten zien, ben er wel blij mee zo.
[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 12-09-2010 16:30 . Reden: Afbeeldingen verwijderd in verband met grootte. ]
Haha, dat is een kabeltje om mijn wii-mote op te laden. Zat bij een DealExtreme Li-ion battery-pack. De poort wordt inderdaad niet gebruikt maar er komt wel stroom uit, vond ik dus wel handig. Ik gebruik het inmiddels wel niet meer en ben weer overgestapt op gewone AA-batterijen, Die DX-battery-packs doen het de helft van de tijd gewoon niet.Calzon schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:12:
@tunboy ik zie dat er iets aangesloten is op de usb-poort van je scientific atlanta, wat is dit want ik dacht dat die poort niet gebruikt werd?
Wow wat heeft die TV een prachtig uiterlijk!Diego27 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:25:
Zo gisteren mijn "nieuwe" speakers opgehaald via Marktplaats.
De B&W CM1 ter vervanging van de B&W 685, deze staan nu achter. Deze speakers zijn een tikkie kleiner en passen op de kast, dat vond mijn vriendin wel aangenaam![]()
De plaatjes zijn met de mobiel gemaakt, maar wilde ze toch even laten zien, ben er wel blij mee zo.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie setjes allemaal, ben zelf ook nog op zoek naar een home cinema set, heb pas een tweedehands harddiscrecorder met digitale tuner gekocht voor bij mijn samsung le32b650, maar ben nog op zoek naar een home cinema setje(heb nu een 5.1 setje van de bart smit van 30 euro achter mijn xbox hangen). Heb je wat? Laat het me weten(het liefste wel in Overijssel, omgeving deventer of enschede)
De lage tonen lijken er niet vandaan te komen? De lage tonen zijn toch niet te positioneren? Of heb jij het nu gewoon over <300Hz oid? Kun je anders niet je center op 'small' zetten en in de reciever zelf een aparte crossover voor de sub doen zodat de sub het laag van de center op een andere frequentie gaat vervangen dan de rest van de speaker? misschien is dit wil fijn als je denkt wat te missen. (althans, deze functie heb ik wel op m'n Denon 2807)Tunboy schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 14:55:
bierdopje en pivo:
Ennuh.. dat het klinkt dat de stemmen uit de TV komen dat ken ik,, ik heb zelf nl nog geen tv maar gebruik m'n laptop als beeld, en mijn center staat ongeveer een meter boven de onderkant van m'n scherm, m'n reciever staat er nog tussen (die wou ik niet naar boven verplaatsen omdat ik er dan niet meer bij kan komen als ik op de computer werk) en tóch lijken de stemmen uit de laptop te komen.
Alleen toch denk ik dat, als het mogelijk is te proberen? Dat het een stuk mooier klinkt. Moet je toch eens doen, want dan merk je pas wat je mist, ik denk namelijk dat het toch een heel stuk beter klinkt dan.
Net als met mijn subwoofer. Ik had er nooit één, mijn B&W 603's zijn eigenlijk al een overkill voor mijn kamer. Toch wou ik het eens proberen, ik dacht, ik koop hem tweedehands, als het me niet bevalt, verkoop ik hem voor hetzelfde geld! Dat is ook het mooie van tweedehands spul
Wat ik dus wil zeggen is, probeer het eens, je kunt nog wel eens verbaast komen te staan van wat je niet door had te missen. Probeer het anders eens met een film met een tafel ervoor ofsow op de juiste hoogte voor de TV. Dan kun je ook concluderen of het de moeite waard is om een oplossing te zoeken voor het probleem.
1. Dit is niet het juiste topic om aanvragen te doen voor (ver)kopen.vlutje schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:43:
Mooie setjes allemaal, ben zelf ook nog op zoek naar een home cinema set, heb pas een tweedehands harddiscrecorder met digitale tuner gekocht voor bij mijn samsung le32b650, maar ben nog op zoek naar een home cinema setje(heb nu een 5.1 setje van de bart smit van 30 euro achter mijn xbox hangen). Heb je wat? Laat het me weten(het liefste wel in Overijssel, omgeving deventer of enschede)
2. Je bent niet bepaald specifiek, welke prijsklasse zoek je iets? En dat is nog maar één criteria. Wil je losse componten, een set ineen, dvd of blu-ray of... ? En wat wil je specifiek NIET?
3. En kijk dan eens op marktplaats.
[ Voor 10% gewijzigd door Bierdopje120 op 11-09-2010 20:55 ]
Centers zijn sowieso dramatische dingen, willen ze fatsoenlijk laag geven (ook onder de 100Hz), dan worden ze behoorlijk groot. Ik heb het opgelost door gewoon een extra sub te nemen die ook nog fatsoenlijk geluid weet te produceren tot 200Hz. Daarom kan ik m'n center gewoon op large zetten, het scheelt echt.
Meestal is de beste instelling de fronts en centre op small (en x-over op zo'n 60 tot 80 Hz afh. van de kwaliteit speakers) en de sub de lage tonen laten produceren.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dat ligt echt volledig aan de spullen die je hebt staan. Ideaal heb je namelijk alles gewoon op large en je sub ter ondersteuning van het sublaag. In jou opstelling moet de sub wat mij betreft veel te veel doen en heb je gewoon te magere fronts en rears.h40d schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:09:
Meestal is de beste instelling de fronts en centre op small (en x-over op zo'n 60 tot 80 Hz afh. van de kwaliteit speakers) en de sub de lage tonen laten produceren.
Begrijp me niet verkeerd, ieder z'n ding natuurlijk, ik zit daardoor wel met vier enorme zuilen in m'n woonkamer en nog een extra losse sub.
[ Voor 11% gewijzigd door ConZito op 11-09-2010 22:17 ]
Ik weet heus wel dat het beter kan hoor, de center vlak bij de tv is altijd het beste, maar op dit moment lijkt het in mijn opstelling vooral invloed te hebben op het laag, de bas dus, van de stemmen. Iets wat misschien wel wat te verbeteren is door de sub een stuk over te laten nemen, maar dat gaat al snel "TE" klinken, zeker omdat het volume van mijn sub zeeeer sterk varieert al naargelang de luisterpositie.
Het beste in mijn geval lijkt dus nog steeds om gewoon mijn IQ9C (die bekend staat om zijn magere laagweergave) te vervangen door de veel grotere/betere IQ60C.
Is geen goedkope oplossing, maar mijn meubel molesteren om dan binnen 2 jaar alsnog een IQ60C te kopen? nee dankje, ik ken mezelf
Het beste in mijn geval lijkt dus nog steeds om gewoon mijn IQ9C (die bekend staat om zijn magere laagweergave) te vervangen door de veel grotere/betere IQ60C.
Is geen goedkope oplossing, maar mijn meubel molesteren om dan binnen 2 jaar alsnog een IQ60C te kopen? nee dankje, ik ken mezelf
Met een goede set heb je ideaal dus alles op small staan (lees het maar eens na op het HT forum). En een goede sub (in mijn geval een BK XXLS400) krijgt ECHT niet teveel te doen. JE ontlast zo je fronts en center waardoor het mid en hoog beter worden weergegeven.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zoals ik zeg, het hangt van je setup af. In mijn geval maakt het al helemaal geen verschil waar ik m'n receiver opzet, het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer.
Anoniem: 156051
Dus als mijn bron ongecomprimeerde 7.1 weergeeft moet mijn versterker weer allerlei signalen gaan filteren om het geluid weer naar de juiste speakers te sturen? Dat lijkt me nou niet echt de beste oplossing, maar goed ik zal het vast niet helemaal snappen.h40d schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:35:
Met een goede set heb je ideaal dus alles op small staan (lees het maar eens na op het HT forum). En een goede sub (in mijn geval een BK XXLS400) krijgt ECHT niet teveel te doen. JE ontlast zo je fronts en center waardoor het mid en hoog beter worden weergegeven.
Ik vind 't gigantisch afleiden, zo'n zilveren rand. Doe mij maar zwart.ThinkPadd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:00:
[...]
Wow wat heeft die TV een prachtig uiterlijk!![]()
Anoniem: 156051
Ook maar eens foto's gemaakt:

Samsung LE37M68B
Dreambox 7020 Si
Denon AVR 2808
Denon POA 4400-A (2X)
Denon DCD 1560
PS3 60 Gig
Xbox 360 Elite
Wii
Nvidia ION HTPC
Vifa Carat Center
Vifa Carat Front
Sony SA-W90 Subwoofer

Vifa Carat Surround
B&W Solid Back Surround
En CD's, DVD's, Blu-Ray's en games

Samsung LE37M68B
Dreambox 7020 Si
Denon AVR 2808
Denon POA 4400-A (2X)
Denon DCD 1560
PS3 60 Gig
Xbox 360 Elite
Wii
Nvidia ION HTPC
Vifa Carat Center
Vifa Carat Front
Sony SA-W90 Subwoofer

Vifa Carat Surround
B&W Solid Back Surround
En CD's, DVD's, Blu-Ray's en games
Dat zijn inderdaad de voorschriften, al gaat dat er vanuit dat je altijd de ideale luisterpositie en ideale subwooferpositie hebt. In mijn geval is de sub zelf wel toereikend qua bereik en volume, maar op de ene plaats klinkt ie loeihard en op de andere is ie niet hoorbaar terwijl je toch de glazen in de kast hoort trillen. Als ik de speakers dus de fullrange geef, mis ik misschien wel een stukje laag bij de center, maar klinkt alles toch gelijkmatiger en realistischer dan op SMALL.h40d schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:35:
@ Foo racer:
Wat een hoop cd's
Zijn ook mensen die niets te ontlasten hebben natuurlijk, niet iedereen zit met 75watt RMS per kanaal namelijk. Niet alles wat op internet staat is waar, niet alles wat ze voorschrijven is toepasbaar op elke set en bij HT-forum hebben ze niet altijd gelijk.
Ja, maar dan kan je alsnog je fronts op full/large whatever zetten. Beetje receiver kan dan alsnog de sub aansturen, enige wat je dan te doen staat is een fatsoenlijke mix erin draaien wat betreft kantelfrequentie en slope. Maar dat moet je als je de boel op small zet net zo hard.
Ben ik blij dat ik daar geen last van heb
Verder ga ik er ook wel in mee dat je met een dedicated sub heel veel kan doen als je maar een beperkt vermogen hebt voor je fronts, of fronts hebt met op z'n best 8" drivers. Maar zoals ik nog een keer ga zeggen, simelweg stellen dat het altijd zo moet ga ik niet in mee.
Ben ik blij dat ik daar geen last van heb
Verder ga ik er ook wel in mee dat je met een dedicated sub heel veel kan doen als je maar een beperkt vermogen hebt voor je fronts, of fronts hebt met op z'n best 8" drivers. Maar zoals ik nog een keer ga zeggen, simelweg stellen dat het altijd zo moet ga ik niet in mee.
Je doet gewoon wat jij ZELF het beste vind klinken, klaar uit! Geen discussie over mogelijk. Ookal pleur je er 300 subwoofers neer en zet je de center achterste voren en zet je je fronts op rear. Als jij dat mooier vind klinken moet je het vooral niet laten!
[ Voor 5% gewijzigd door Bierdopje120 op 12-09-2010 19:05 ]
Ja goed onderbouwd.h40d schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:22:
Ik vind dit anders een goed onderbouwd verhaal. En ook dit artikel vind ik goed onderbouwd. En dit is volgens mij niet zomaar iets wat ze "voorschrijven".
Maar er staan ook goed onderbouwde commmentaren onder die precies beschrijven waarom het in hun situatie niet wenselijk is.
En dat is het hele punt.
Het hangt helemaal af van de situatie.
Nagel op de kop bierdopje en centr1no, veel dingen zijn volgens de theorie het beste, maar kunnen in de praktijk heel anders uit draaien. En soms heb je gewoon een heel andere voorkeur qua klank ten opzichte van vele anderen.
Heb trouwens net geprobeerd mijn centre eens als small te zetten met een x-over op 80Hz en ik kon geen verschil waarnemen. De centre bleef magertjes klinken, hoe hard ik mijn sub ook zette. En het stuk boven de 80Hz WIL ik gewoon niet door de sub laten komen, dan lijken de stemmen van achter de sofa te komen ipv uit het scherm.
Denk trouwens dat we offtopic beginnen te gaan, de point was dus dat mijn centre wat te hoog stond maar dat ik daar voorlopig wel tevreden mee ben en in de toekomst zelfs nog ga verbeteren.
Ik hou wel van een goede klank maar ik hoor ook wel tot het soort mensen die Kef boven B&W gekozen heeft puur voor de looks, wat anderen daar ook van vinden. (heb er dan ook nog geen minuut spijt van gehad).
En voor de rest: veel leuke setups hier op tweakers!
Heb trouwens net geprobeerd mijn centre eens als small te zetten met een x-over op 80Hz en ik kon geen verschil waarnemen. De centre bleef magertjes klinken, hoe hard ik mijn sub ook zette. En het stuk boven de 80Hz WIL ik gewoon niet door de sub laten komen, dan lijken de stemmen van achter de sofa te komen ipv uit het scherm.
Denk trouwens dat we offtopic beginnen te gaan, de point was dus dat mijn centre wat te hoog stond maar dat ik daar voorlopig wel tevreden mee ben en in de toekomst zelfs nog ga verbeteren.
Ik hou wel van een goede klank maar ik hoor ook wel tot het soort mensen die Kef boven B&W gekozen heeft puur voor de looks, wat anderen daar ook van vinden. (heb er dan ook nog geen minuut spijt van gehad).
En voor de rest: veel leuke setups hier op tweakers!
Na heel veel genoten te hebben van de vorige topics, ga ik zelf ook eens een poging doen om mijn "Home Cinema" hier in dit topic gedumt te krijgen 
Ik ben zelf nog student.. Dus een vette is het niet.. Maar voldoet voor mij

Dit is vooral mijn bureau/werkplek. Maar naar de avond/nacht toe, veranderd deze al meer in een kleine home cinema.
Wat u ziet en niet ziet:
Deze is dan ook verbonden met mijn PC wat voor mij, voor een heel aangenaam geluidje zorgt bij de films die ik kijk op mijn 24" monitor vanuit mijn luie zetel
De HiFi keet heb ik overnomen van vadertje lief toen hij een BOSE 321 opstelling in gebruik heeft genomen
Dit is vooral mijn bureau/werkplek. Maar naar de avond/nacht toe, veranderd deze al meer in een kleine home cinema.
Wat u ziet en niet ziet:
- Scherm: Samsung SyncMaster 2493HM
- Scherm: Asus PM17TU
- Scherm/Laptop: Dell Studio XPS 16
- Radio Tuner: Philips 900 Series Digital Synthesized Stereo RDS Tuner FT930
- Receiver: Philips 900 Series Integrated Stereo Control Amplifier FA930
- Luidsprekers: Wharfedale 435
Deze is dan ook verbonden met mijn PC wat voor mij, voor een heel aangenaam geluidje zorgt bij de films die ik kijk op mijn 24" monitor vanuit mijn luie zetel
De HiFi keet heb ik overnomen van vadertje lief toen hij een BOSE 321 opstelling in gebruik heeft genomen
Anoniem: 83
Dat philips spul is echt leuk spul
Vriend van me heeft dat ook staan, klinkt prima! Aanraak gevoelige volume knop als hij in standby staat, best fancy
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 83 op 13-09-2010 09:35 ]
Voor dit soort vragen is dit topic niet bedoeld.
[ Voor 93% gewijzigd door FeaR op 13-09-2010 11:51 ]
Zalig, dat is de apparatuur waar ik met opgegroeid benWouter06 schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:42:
- Radio Tuner: Philips 900 Series Digital Synthesized Stereo RDS Tuner FT930
- Receiver: Philips 900 Series Integrated Stereo Control Amplifier FA930
voor een ''student'' ziet het er behoorlijk netjes uit hoorWouter06 schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:42:
Na heel veel genoten te hebben van de vorige topics, ga ik zelf ook eens een poging doen om mijn "Home Cinema" hier in dit topic gedumt te krijgen
je hebt je bureau zeker net voor de foto opgeruimd want het ziet er meet meerdere beeldschermen etc gaaf uit.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Anoniem: 291224
Ik heb redelijk op leeftijd spul staan, en ben langzaam deze aan het vervangen. Al gaat dat met deze versterker en speakers het toch wel een beetje aan het hart (vanwege de enorme spaardrift die er toen voor nodig was).
Ik heb niet alle gegevens bij de hand omdat ik er nu niet zit. Maar dit is m'n opstelling:
Versterker: krf-v5060D

Subwoofer: sw-305

us-blaster speakers (4000 - surround set)

samsung lcd 46inch
samsung blueray
Zal snel wat foto's maken en plaatsen.
Ik heb niet alle gegevens bij de hand omdat ik er nu niet zit. Maar dit is m'n opstelling:

samsung lcd 46inch
samsung blueray
Heb zelf ook een Kenwood receiver, erg tevreden over! Alleen vraag ik me af waarom je voor deze kiest. Ik heb zelf de KRF-V7300D. Die ondersteund ook alle nieuwe HD audioformaten waar je mee te maken krijgt als je blu-ray gaat afspelen. Die jij hebt uitgekozen doet dit niet namelijk. Ik kan uit ervaring zeggen dat je het verschil echt hoort! Hij is voor rond de 300 euro wel te vinden op internet. Die geeft ook net dat beetje extra prik dat je wel kunt gebruiken met de speakerset die je uitgekozen hebt;) 130W vs 100W.Anoniem: 291224 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:26:
Ik heb redelijk op leeftijd spul staan, en ben langzaam deze aan het vervangen. Al gaat dat met deze versterker en speakers het toch wel een beetje aan het hart (vanwege de enorme spaardrift die er toen voor nodig was).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
samsung lcd 46inch
samsung blueray
[ Voor 4% gewijzigd door Who Am I? op 13-09-2010 18:52 ]
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Niet echt, ik hou het zo al al graag netjesTijn96 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:04:
[...]
voor een ''student'' ziet het er behoorlijk netjes uit hoor.
je hebt je bureau zeker net voor de foto opgeruimd want het ziet er meet meerdere beeldschermen etc gaaf uit.
@Wouter06:
Haha, ofwel zit jij op "Denayer", ofwel lijken alle studentenkamers van het land echt sprekend op mekaar;-p
Wel genoeg bureaubladruimte op je computers zo
Haha, ofwel zit jij op "Denayer", ofwel lijken alle studentenkamers van het land echt sprekend op mekaar;-p
Anoniem: 291224
Deze versterker (krf-v5060D) is ook al een stukje ouder. Toen bestond er nog geen bluray e.d.dus ook geen dergelijke HD formaten (zie versterker referentie: -Nexus in "wat zijn satteliet speakers???"Who Am I? schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:50:
[...]
Heb zelf ook een Kenwood receiver, erg tevreden over! Alleen vraag ik me af waarom je voor deze kiest. Ik heb zelf de KRF-V7300D. Die ondersteund ook alle nieuwe HD audioformaten waar je mee te maken krijgt als je blu-ray gaat afspelen. Die jij hebt uitgekozen doet dit niet namelijk. Ik kan uit ervaring zeggen dat je het verschil echt hoort! Hij is voor rond de 300 euro wel te vinden op internet. Die geeft ook net dat beetje extra prik dat je wel kunt gebruiken met de speakerset die je uitgekozen hebt;) 130W vs 100W.
Dit is mijn kamer thuis, mijn kot/studentenkamer heeft zoveel plaats nietTunboy schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:17:
@Wouter06:
Ik volg dit forum al geruime tijd en vind het zeer interessant en mooi wat mensen op dit forum posten. Bij deze ook een paar foto's van mijn bescheiden setup die ik in de toekomst zeker ga uitbreiden.
http://i53.tinypic.com/vrpzmf.jpg
http://i54.tinypic.com/14303mw.jpg
Je ziet:
LG 42LH3300 Full HD
Ac Ryan mini mediaspeler
Xbox 360
JBL 200.5 5.1 systeem
Yamaha RX-V357
http://i53.tinypic.com/vrpzmf.jpg
http://i54.tinypic.com/14303mw.jpg
Je ziet:
LG 42LH3300 Full HD
Ac Ryan mini mediaspeler
Xbox 360
JBL 200.5 5.1 systeem
Yamaha RX-V357
[ Voor 32% gewijzigd door FeaR op 14-09-2010 09:16 . Reden: Fotosize ]
19william85,
Waarschijnlijk een gekke vraag, maar het antwoord ontgaat me dan ook even
Waarom heb je je rear speakers zo hoog hangen?
Nee dat is een gekke vraag. Dat is een tijd geleden mijn onwetendheid geweest! Toen deze set aanschafte stond er ergens dat de ideale hoogte voor surround boxen 1,80m zou zijn. En je raad het al goed geloof als ik ben heb ik ze ook braaf op 1,80 gehangen.Wouter06 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:04:
19william85,
Na dit forum ben ik er ook wel achter gekomen dat het niet de ideale hoogte is. Probleem is alleen dat die strips waarmee de kabels zijn weggewerkt verkleuring op de muur geven en er per box 2 gaten overblijven wanneer ik ze op deze hoogte weg zou halen.
Anoniem: 361617
Ik had daar dus ook zoveel geld in gegooid, dat ik dacht kopen is goedkopercentr1no schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:36:
Sega: The House Of The Dead (1996)
Anoniem: 286575
Deeltje 41 al... ! Er zijn weer veel mooie sets langs gekomen. Wat is er veranderd ten opzichte van vorige keer:

Kijkrichting

Center staat wat ongelukkig... .
Hotspot

Marantz NR-1501

Teufel CR 142 FR (zonder doek)

Teufel CR 1420 SW

En wat hebben we nog:
.
- Marantz NR-1501;
- Teufel Concept R 2;
- Geupgrade naar PlayStation 3 Slim.

Kijkrichting

Hotspot

Marantz NR-1501

Teufel CR 1420 SW

En wat hebben we nog:
- Philips 37PFL8404H/12;
- HTPC;
- Nintendo Wii (in de kast gevlogen);
- Logitech Harmony 1000;
- X-Rite i1 LT;
- Belkin Pure AV.
Wat oogt die NR-1501 toch mooi altijd! Ziet er echt sjiek uit 
Mooie set ook verder.
Mooie set ook verder.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Hey Nice Teufelsetje.
Ik zal die van mijn Columa900 ook een snel op de foto zetten!
Nog niet doof van die Hotspot?
Ik zal die van mijn Columa900 ook een snel op de foto zetten!
Nog niet doof van die Hotspot?
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Over "studentensetjes" gesproken, de mijne destijds:

TV: JVC AV-28Z25S
Versterker: Onkyo TX-SR701E
DVD-speler: Onkyo DV-SP501
CD-speler: Onkyo DX-C390
Speakers: KEF Q5, Q9c, Qcompact
Subwoofer: KEF PSW3500
Console: Xbox360
Inmiddels is het toch wat uitgebreider geworden!
TV: JVC AV-28Z25S
Versterker: Onkyo TX-SR701E
DVD-speler: Onkyo DV-SP501
CD-speler: Onkyo DX-C390
Speakers: KEF Q5, Q9c, Qcompact
Subwoofer: KEF PSW3500
Console: Xbox360
Inmiddels is het toch wat uitgebreider geworden!
kunnen we dat woord "studenten setje" nou niet es verbannen. De gemiddelde student heeft meer aan HT te besteden dan de gemiddelde werkende man. En al helemaal als je nog thuis woont als student. Je heb bijna geen vaste lasten die de gemiddelde werkende man wel heeft. Huis/ vrouw/ kinderen. Uit ervaring weet ik dat een student die thuis woont en een redelijk bijbaan heeft rustig € 700,- bijverdiend. Als je dan niet te veel in de kroeg hangt dan kun je toch een aardig HT bij elkaar sparen in relatief korte tijd.
De werkende man heeft hier veel langer voor nodig. Dus laten we dat "studenten setje" & "arme student" maar es een keer vergeten.
De werkende man heeft hier veel langer voor nodig. Dus laten we dat "studenten setje" & "arme student" maar es een keer vergeten.
Bedankt voor de commentaar.
@Barry
De Marantz NR-1501 is best wel een elegant apparaat. Zijn grote troef is zijn beperkte hoogte. Ik wilde hem kwijt kunnen op mijn bureau zodat hij volledig vrij kon staan. Je ziet dat ze moeite hebben moeten doen om er alles in te krijgen. Hij zit echt tjokvol.
@Voronwë
Doof ben ik nog niet. Ik heb op aanraden van Teufel de rears naar achteren gericht. Het klinkt ietsje doffer maar minder direct, meer ruimtelijk. Het bevalt me wel al fronste ik mijn wenkbrauwen toen ze het me voorstelden.
Zeker eens foto's trekken. Je ziet boxen van Teufel niet zo vaak. Op de website van Teufel moet je het doen met renders. Altijd spannend hoe het er nu echt uit ziet wanneer je de doos opent.
Dit is mijn tweede set van Teufel en telkens al aangenaam verrast geweest met hoe ze klinken. Ik heb al beter gehoord dan wat ik nu heb maar die kosten dan ook een veelvoud.
@ A. Qonsaides
Ziet er een leuke plek uit. Wel ietwat "rommelig" voor mijn smaak.
@Mistermo
Zeker waar. De troef van de "niet bij zijn ouders wonende" is dat het niet allemaal in zijn slaap/studeerkamer moet gebeuren.
Ik zit momenteel te kijken naar de Marantz BD-5004 als dedicated Blu-Ray speler. De PlayStation 3 maakt veel te veel lawaai. Zeker wanneer ik wissel tussen mijn zo goed als geruisloze HTPC en PlayStation 3 stoort het me enorm. Echter, waar moet ik het weer kwijt? Ik heb bij de huidige en vorige opstelling(en) al aardig lopen schuiven om een compromis te vinden tussen het functionele en het kwalitatieve.
Verder zou ik mijn center in het midden willen zien. De enige oplossing die ik momenteel kan bedenken is boven de TV. Echter, mijn TV hangt niet in het midden tussen de twee fronts (ik zit wel in het midden). Met andere woorden, dat zou er niet uit zien. Ook zoek ik naar een plaat in graniet voor onder de subwoofer. Die is nogal potent en wil bij actie scenes wel eens "turbulent" klinken. Het probleem zit hem volgens mij in het zwevend parket met daaronder een plankenvloer en nog eens daaronder een vals plafond. Ik heb ook eens gekeken naar die matten van Auralex maar dat is nogal prijzig en met dat ik niet weet of het al dan niet het gewenste effect zal hebben... .
@Barry
De Marantz NR-1501 is best wel een elegant apparaat. Zijn grote troef is zijn beperkte hoogte. Ik wilde hem kwijt kunnen op mijn bureau zodat hij volledig vrij kon staan. Je ziet dat ze moeite hebben moeten doen om er alles in te krijgen. Hij zit echt tjokvol.
@Voronwë
Doof ben ik nog niet. Ik heb op aanraden van Teufel de rears naar achteren gericht. Het klinkt ietsje doffer maar minder direct, meer ruimtelijk. Het bevalt me wel al fronste ik mijn wenkbrauwen toen ze het me voorstelden.
Zeker eens foto's trekken. Je ziet boxen van Teufel niet zo vaak. Op de website van Teufel moet je het doen met renders. Altijd spannend hoe het er nu echt uit ziet wanneer je de doos opent.
Dit is mijn tweede set van Teufel en telkens al aangenaam verrast geweest met hoe ze klinken. Ik heb al beter gehoord dan wat ik nu heb maar die kosten dan ook een veelvoud.
@ A. Qonsaides
Ziet er een leuke plek uit. Wel ietwat "rommelig" voor mijn smaak.
@Mistermo
Zeker waar. De troef van de "niet bij zijn ouders wonende" is dat het niet allemaal in zijn slaap/studeerkamer moet gebeuren.
Ik zit momenteel te kijken naar de Marantz BD-5004 als dedicated Blu-Ray speler. De PlayStation 3 maakt veel te veel lawaai. Zeker wanneer ik wissel tussen mijn zo goed als geruisloze HTPC en PlayStation 3 stoort het me enorm. Echter, waar moet ik het weer kwijt? Ik heb bij de huidige en vorige opstelling(en) al aardig lopen schuiven om een compromis te vinden tussen het functionele en het kwalitatieve.
Verder zou ik mijn center in het midden willen zien. De enige oplossing die ik momenteel kan bedenken is boven de TV. Echter, mijn TV hangt niet in het midden tussen de twee fronts (ik zit wel in het midden). Met andere woorden, dat zou er niet uit zien. Ook zoek ik naar een plaat in graniet voor onder de subwoofer. Die is nogal potent en wil bij actie scenes wel eens "turbulent" klinken. Het probleem zit hem volgens mij in het zwevend parket met daaronder een plankenvloer en nog eens daaronder een vals plafond. Ik heb ook eens gekeken naar die matten van Auralex maar dat is nogal prijzig en met dat ik niet weet of het al dan niet het gewenste effect zal hebben... .
Ik kan natuurlijk niet achterblijven
. Dus bij deze wat pics en specs van mijn home cinema set:
Receiver: Sony STR-DB940
Televisie: Sony KDL-40W4000
Speakerset: Sony (ben het typenummer even kwijt)
Beamer: Optoma HD800XLV (Full HD 1080p, DLP)
Sony Playstation 3 80GB
Scherm: Limitview Fantasy 92" (233,68 cm) elektrisch met afstandsbediening
Foto's:

De voorzetwand moet nog gestukt worden. Onder de TV zie je een Bio-Ethanol open haard met 2 branders.

De Playstation 3 en de Sony receiver

Sony Subwoofer

Sony Surround speaker

Projectiescherm naar beneden. Gaat voor de TV langs. Center speaker zit in de muur

De Optoma Full HD Beamer. Aangesloten met HDMI kabel op de Playstation 3.
Het beeld van de Optoma DLP beamer is een feest voor het oog. Vooral met uncompressed HD content zoals van een Blu-Ray disc. Ik heb alleen wel af en toe wat last van artifacts in het beeld, maar dit komt hoogstwaarschijnlijk door de HDMI splitter die er tussen zit.
Het geluid van de Sony 5.1 set is magnifiek. Vooral de sub is waanzinnig; diep laag en je hoort niet waar die staat, een must voor subs als je het mij vraagt. De set was net discontinued toen ik 'm kocht, dus dat was mazzel hebben!
Receiver: Sony STR-DB940
Televisie: Sony KDL-40W4000
Speakerset: Sony (ben het typenummer even kwijt)
Beamer: Optoma HD800XLV (Full HD 1080p, DLP)
Sony Playstation 3 80GB
Scherm: Limitview Fantasy 92" (233,68 cm) elektrisch met afstandsbediening
Foto's:

De voorzetwand moet nog gestukt worden. Onder de TV zie je een Bio-Ethanol open haard met 2 branders.

De Playstation 3 en de Sony receiver

Sony Subwoofer

Sony Surround speaker

Projectiescherm naar beneden. Gaat voor de TV langs. Center speaker zit in de muur

De Optoma Full HD Beamer. Aangesloten met HDMI kabel op de Playstation 3.
Het beeld van de Optoma DLP beamer is een feest voor het oog. Vooral met uncompressed HD content zoals van een Blu-Ray disc. Ik heb alleen wel af en toe wat last van artifacts in het beeld, maar dit komt hoogstwaarschijnlijk door de HDMI splitter die er tussen zit.
Het geluid van de Sony 5.1 set is magnifiek. Vooral de sub is waanzinnig; diep laag en je hoort niet waar die staat, een must voor subs als je het mij vraagt. De set was net discontinued toen ik 'm kocht, dus dat was mazzel hebben!
[ Voor 18% gewijzigd door LCP op 15-09-2010 18:58 . Reden: Kleine toevoegingen en opmaakwijzigingen ]
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64
Vette muur inderdaad. 
Jammer dat die centre niet in het middel van je doek hangt.
Het scherm en beamer worden nog naar rechts verplaatst zodat alles gecentreerd is. Dit gebeurt zodra alles gestukt isbram1984 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:34:
Vette muur inderdaad.
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64
Zou het resultaat van het geluid niet veel beter worden als je alles een kwartslag naar links draait? Vervolgens de kast neerzet waar nu je bureau staat, de sub naast je bureau of kast en je nachtkastje (uiteraard) laten staan. Ik vind persoonlijk dat de rears zo ongelovelijk dichtbij de sweetspot staanAnoniem: 286575 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:50:
Deeltje 41 al... ! Er zijn weer veel mooie sets langs gekomen. Wat is er veranderd ten opzichte van vorige keer:Overzicht
- Marantz NR-1501;
- Teufel Concept R 2;
- Geupgrade naar PlayStation 3 Slim.
[afbeelding]
Kijkrichting
[afbeelding]
Hotspot
[afbeelding]
Marantz NR-1501
[afbeelding]
[afbeelding]
Teufel CR 1420 SW
[afbeelding]
En wat hebben we nog:Best tevreden mee als student! Echter begint de kamer te klein te worden
- Philips 37PFL8404H/12;
- HTPC;
- Nintendo Wii (in de kast gevlogen);
- Logitech Harmony 1000;
- X-Rite i1 LT;
- Belkin Pure AV.
.
@LCP:
Erg leuke opstelling zo met dat scherm aan het plafond. Is trouwens echt gigantisch! Moet wel fijn film kijken zijn zo!
Wel nog eens pics posten als de muur helemaal af is en alles mooi gecentreerd hangt he... En met de kachel aan en wat sfeerlicht enzo
Erg leuke opstelling zo met dat scherm aan het plafond. Is trouwens echt gigantisch! Moet wel fijn film kijken zijn zo!
Wel nog eens pics posten als de muur helemaal af is en alles mooi gecentreerd hangt he... En met de kachel aan en wat sfeerlicht enzo
@Bierdopje120
Hehehe, er is natuurlijk nog een deel van de kamer die je niet ziet
. Op de muur waar het bureau tegen staat, lopen buizen voor de chauffage. Een kast vijftien centimeter van de muur plaatsen ziet er vreemd uit, een bureau niet. Kies ik voor de muur er tegenover dan kom ik in de problemen met het bed en de chauffage. Ook heb ik in de ruimte tussen bed en muur een meter en een half meer in de lengte dan in de breedte. Ik zou wanneer ik in mijn zetel zou zitten praktisch aan mijn bureau zitten. Toch bedankt voor de suggestie. Moest ik mij kunnen verbeteren zou ik het zeker niet laten. De opmerking is overigens wel terecht. De rears naar de muur draaien hielp al aardig. Zoals ik eerder ook gezegd heb, de ruimte is gewoon te klein.
@LCP
Mmm, lekker huge scherm, zou ik ook wel willen
!
Hehehe, er is natuurlijk nog een deel van de kamer die je niet ziet
@LCP
Mmm, lekker huge scherm, zou ik ook wel willen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 286575 op 15-09-2010 16:39 ]
Hierbij ook wat foto's van onze TV\film\game hoek
De plaatsing van de achter surround speakers is nog verre van ideaal. Echter is de doorloop naas de kleinste bank niet heel groot. Ik zou rechts achter daar dus kunnen plaatsen op zo'n paal (hoe heet dat?
), maar wil eigenlijk zo min mogelijk kabel in beeld hebben. Nu staan ze zo dat ik op de grootste bank in de hoek kan zitten en links en rechts achter toch op verschillende plekken kan horen. Als iemand een tip heeft hoor ik dat graag!
Woonkamer is behoorlijk groot, echter is het een L-vorm. Achter de bank zit een behoorlijk stuk loze ruimte waar je niet veel mee kan omdat de deur van de slaapkamer, de hal en de balkon deuren daar zitten.
(Naast de TV-meubel staat nog mijn oude DVD met surround set
)
Foto's

Overzicht tegen het licht in.

Overzicht vanachter de bank.

Alles bij elkaar

Versterker (3 uur na aankoop
)

Ontspanning!
Apparatuur
TV: Samsung UE32B6000
Versterker: Onkyo HT-R380
Surround-set: Onkyo HTP-038
Console: Xbox 360 Elite, Wii
Afstandbediening: Logitech Harmony 555
TV-Box: Motorola 1960 (KPN Interactieve TV)
Rest: WD TV Live, WD Elements 1 TB, Lamp
Geluid bevalt me goed. Val helaas onder de arme student groep
Woon sinds 10 maanden samen met mijn vriendin in dit nieuwbouw appartement en start over 2 en halve maand met mijn co-schappen. Deze versterker + Surround heb ik pas paar dagen. Wilde voor niet te veel geld, toch wat leuker geluid en beter surround bij mijn games dan de Sony DVD-speler deed.
(Naast de TV-meubel staat nog mijn oude DVD met surround set
Foto's

Alles bij elkaar

Versterker (3 uur na aankoop

Ontspanning!
Apparatuur
Geluid bevalt me goed. Val helaas onder de arme student groep
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Als alles klaar is zal ik geupdate foto's posten met sfeerlicht aan!Tunboy schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:33:
@LCP:
Anoniem: 294506
Ik zeg waarom probeer je het niet gewoon uit? Dan ben je er snel genoeg achter.Deaddust schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:07:
[...]
Omdat ik namelijk altijd mijn receiver als tussenstap heb voordat het beeld doorgestuurd word naar mijn TV. Ik weet dus niet of daardoor wellicht het signaal "minder" is waardoor ik wellicht betere kwaliteit heb als ik het direct aansluit...
Mijn set ook weer eens na 9 maanden geleden.

Zijn redelijk oude foto's. Maak binnenkort wel weer nieuwe.
Heb nu een inmiddels een ht800 stekkerdoos erbij.
Ben gaan bi ampen. En heb ook de kimber 8tc nog liggen.
En niet te vergeten heb ik er ook nog een Arcam cd72 bij gekocht.
En nu ben ik opzoek naar andere speakers
Wow een bijbaan waar ik 700 euro verdien. Vertel me waar ik moet zijnMistermo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:00:
kunnen we dat woord "studenten setje" nou niet es verbannen. De gemiddelde student heeft meer aan HT te besteden dan de gemiddelde werkende man. En al helemaal als je nog thuis woont als student. Je heb bijna geen vaste lasten die de gemiddelde werkende man wel heeft. Huis/ vrouw/ kinderen. Uit ervaring weet ik dat een student die thuis woont en een redelijk bijbaan heeft rustig € 700,- bijverdiend. Als je dan niet te veel in de kroeg hangt dan kun je toch een aardig HT bij elkaar sparen in relatief korte tijd.
Dat zijn vast bbl ers of hbo ers die niet 5 dagen in de week naar school moeten..>?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 294506 op 15-09-2010 21:02 ]
Anoniem: 294506 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:57:
[...]
Wow een bijbaan waar ik 700 euro verdien. Vertel me waar ik moet zijndat staat me wel aan moet ik zeggen. Bij mij stopt het bij de 300 per maand helaas.
offtopic:
Mijn situatie: 3 dienstjes á 5,5 uur per week = 600 euro permaand idd. Betaal echter wel eigen studie/verzekering... dus blijft wat minder van over
Mijn situatie: 3 dienstjes á 5,5 uur per week = 600 euro permaand idd. Betaal echter wel eigen studie/verzekering... dus blijft wat minder van over
Enne NWIT.... wat voor kastje is dat op je mediameubel
Pat-Juh schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:04:
[...]
offtopic:
Enne NWIT.... wat voor kastje is dat op je mediameubel?
offtopic:
Doe je goed wat voor baan dan?
Eeehm dat is een archos 605 wifi. Maar gebruik ik nu niet meer, want heb besloten dat ik nu alles op cd wil hebben en niet meer digitaal
En, merk je verschil na het Bi-wire'en? Vroeg ik me wel eens af, omdat ik er persoonlijk niet echt het nut van in zie. (Bi Amping is dan weer een ander verhaalAnoniem: 294506 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:32:
[...]
Heb nu een inmiddels een ht800 stekkerdoos erbij.
Ben gaan biwiren. En heb ook de kimber 8tc nog liggen.
En niet te vergeten heb ik er ook nog een Arcam cd72 bij gekocht.
En nu ben ik opzoek naar andere speakers
Canton's blijven prachtige speakers.
Wat heb je in gedachte als vervangers voor deze en waarom?
Oeps bedoel biamping ipv biwire.Bierdopje120 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:38:
[...]
En, merk je verschil na het Bi-wire'en? Vroeg ik me wel eens af, omdat ik er persoonlijk niet echt het nut van in zie. (Bi Amping is dan weer een ander verhaal)
Als vervangers heb ik nog niets specifiek in gedachten wil misschien wat kleiner. En vind deze ietwat vlak klinken. Vind de Focal Micro Utopia prachtige speakers, maar van usher ben ik ook altijd wel erg gecharmeerd moet ik zeggen. De usher vind ik wat meer levendiger klinken.Nico111 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:55:
Canton's blijven prachtige speakers.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 294506 op 15-09-2010 22:09 ]
Sexy! waarom haal je niet die verschrikkelijke stickers van de KPN box eraf? die lelijke groene dingen doen toch echt afbreuk aan de rest van je set. Het is maar een simpel stickertje ... ik heb ze er ook af gepeuterdOphidian schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:20:
Hierbij ook wat foto's van onze TV\film\game hoekDe plaatsing van de achter surround speakers is nog verre van ideaal. Echter is de doorloop naas de kleinste bank niet heel groot. Ik zou rechts achter daar dus kunnen plaatsen op zo'n paal (hoe heet dat?
), maar wil eigenlijk zo min mogelijk kabel in beeld hebben. Nu staan ze zo dat ik op de grootste bank in de hoek kan zitten en links en rechts achter toch op verschillende plekken kan horen. Als iemand een tip heeft hoor ik dat graag!
Woonkamer is behoorlijk groot, echter is het een L-vorm. Achter de bank zit een behoorlijk stuk loze ruimte waar je niet veel mee kan omdat de deur van de slaapkamer, de hal en de balkon deuren daar zitten.
(Naast de TV-meubel staat nog mijn oude DVD met surround set)
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles bij elkaar
[afbeelding]
Versterker (3 uur na aankoop)
[afbeelding]
Ontspanning!
Apparatuur
Geluid bevalt me goed. Val helaas onder de arme student groepWoon sinds 10 maanden samen met mijn vriendin in dit nieuwbouw appartement en start over 2 en halve maand met mijn co-schappen. Deze versterker + Surround heb ik pas paar dagen. Wilde voor niet te veel geld, toch wat leuker geluid en beter surround bij mijn games dan de Sony DVD-speler deed.
Aha, dan gaat die er vanavond meteen afJarnoootje schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:04:
[...]
Sexy! waarom haal je niet die verschrikkelijke stickers van de KPN box eraf? die lelijke groene dingen doen toch echt afbreuk aan de rest van je set. Het is maar een simpel stickertje ... ik heb ze er ook af gepeuterd
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Anoniem: 294506 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:26:
[...]
offtopic:
Eeehm dat is een archos 605 wifi. Maar gebruik ik nu niet meer, want heb besloten dat ik nu alles op cd wil hebben en niet meer digitaal
offtopic:
toezichthouden bij zwemparadijs
toezichthouden bij zwemparadijs

Oké, kan ik me indenken op schijfje hebben is beter dan op hdd

haha, het einde van de vooruitgangAnoniem: 294506 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:26:
[...]
niet dat ik hier een discussie wil beginnen hoe goed elfen het verschil horen tussen mp3 en cd, en al zeker niet hoe goed ze dat kunnen bij maanlicht. Maar ik vind het toch wel errugh handig om gewoon alle muziek tegelijk beschikbaar te hebben en playlisten aan te maken zoals ik er zin in heb.
Ben wel fan van je meubel en "lichtbollen" basic en stylish
[ Voor 4% gewijzigd door Tunboy op 16-09-2010 09:47 ]
Wat voor een meubel is dat? Naar zo een, in die kleur ben ik al tijden naar op zoek!Ophidian schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:20:
[...]
Aha, dan gaat die er vanavond meteen afBedankt voor de tip, ik dacht dat ie vast zat in het front.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Anoniem: 110209
Geinige opstelling, wat heb je voor een verlichting onder dat kekke kastje?Anoniem: 294506 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:32:
[...]
Ik zeg waarom probeer je het niet gewoon uit? Dan ben je er snel genoeg achter.
Mijn set ook weer eens na 9 maanden geleden.
De precieze naam moet ik je schuldig blijven. Hij komt bij de Trendhopper vandaan. Heb hem 10 maanden terug gekocht in Almere (Doemere), maar Lelystad had hem toen ook (daar had ik hem als eerst gezien). De trendhopper had toen ook allerlei kasten, salontafels etc in deze stijl (zelfde hout en kleur).OMD schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:24:
[...]
Wat voor een meubel is dat? Naar zo een, in die kleur ben ik al tijden naar op zoek!
Uit mijn hoofd was ie toen 440 euro. Fijne is dat het niet in elkaar gezet moet worden en het gewoon uit degelijk sterk hout is!
Op de site van Trendhopper is ie niet te vinden, maar dat was die toendertijd ook niet!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op!
Let op!
- Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.
- Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.
- Dingen als "ik ben nog maar xx jaar' of "het is maar een studentensetje" mag je ook achterwege laten. Dit voegt niets toe.