Gisteravond ben ik nog wat aan het stoeien geweest met Kies, omdat ik via de regedit hack froyo erop zou zetten. Die hele hack gaat goed, ik kon zelfs de telefoon update (jeej, Kies had verbinding met mijn SGS ), maar ik kreeg een foutmelding dat de accu te leeg was voor update. Grmbl, dus eerst maar aan de lader met het scherm uit, zodat hij een beetje snel zou opladen, krijg ik daarna geen verbinding meer met Kies
Vanavond ga ik het daarom uitgebreider aanpakken, en een backup van het toestel maken, externe SD-kaart loskoppelen en de interne formateren en een factory reset. Met de telefoon helemaal leeg moet Kies het wel doen, dus dan de update erop en hopelijk gaat het dan goed. Als het goed is zijn alle problemen met Kies dan ook opgelost (eigenlijk is Kies zelf niet het probleem, maar de MTP-applicatie op de telefoon).
Wat betreft de GPS, ik heb vaak dat die niet actief wordt, maar dat ik eerst bij de instellingen de GPS eerst uit moet zetten, en dan weer aan. Maar als hij wel actief is, is de ontvangst vrij goed en goed genoeg voor gebruik in de auto.
GSM ontvangst valt mij ook tot nu toe ook erg mee. Met mijn oude gsm had ik vaak toch wat problemen met de ontvangst, helemaal in een soos waar ik wekelijks eet (een oude as-schuur, waar bijna geen enkele telefoon of provider goed ontvangst heeft), kon ik afgelopen weekend gewoon het internet op. Het ging niet snel, maar mijn oude gsm deed eigenlijk helemaal niks.
Overigens heb ik noled er weer afgegooid... Leuk dat je kan zien dat je een email hebt gekregen, alleen zorgde het er wel voor dat mijn accu veel te snel leeg was... Nu het eraf is, haal ik makkelijk een volle dag, met noled actief was dat een halve...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier