Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Weet iemand nog een goede site of winkel waar ik een soort screencover kan bestellen/krijgen. Die mijn hele telefoon beschermd tegen krassen etc...Dat doorzichte spul. Nu heb ik zelf al wel in een aantal winkels wat lederen ''tasjes''gezien maar dat is niet echt wat ik zoek. Weet iemand misschien een aantal sites waar ik zoiets voor de galaxy kan vinden?

(miss deze vraag al gesteld maar om 5delen door te zoeken is een beetje veel:$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:49
benbaba schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:18:
Weet iemand nog een goede site of winkel waar ik een soort screencover kan bestellen/krijgen. Die mijn hele telefoon beschermd tegen krassen etc...Dat doorzichte spul. Nu heb ik zelf al wel in een aantal winkels wat lederen ''tasjes''gezien maar dat is niet echt wat ik zoek. Weet iemand misschien een aantal sites waar ik zoiets voor de galaxy kan vinden?

(miss deze vraag al gesteld maar om 5delen door te zoeken is een beetje veel:$)
http://shop.brando.com/samsung-i9000-galaxy-s_c1212d011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
thnx ...iemand ervaring met deze?

Silicon case Samsung i9000 Galaxy S transparant €9.95
http://www.mobilesupplies...-transparant-p-11795.html

Beschermd het je hele mobiel? Is het goed spul, of blijven er veel bubbeltje en oneven heden achter?
Denk dat ik anders voor die ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Gisteravond ben ik nog wat aan het stoeien geweest met Kies, omdat ik via de regedit hack froyo erop zou zetten. Die hele hack gaat goed, ik kon zelfs de telefoon update (jeej, Kies had verbinding met mijn SGS ), maar ik kreeg een foutmelding dat de accu te leeg was voor update. Grmbl, dus eerst maar aan de lader met het scherm uit, zodat hij een beetje snel zou opladen, krijg ik daarna geen verbinding meer met Kies :(

Vanavond ga ik het daarom uitgebreider aanpakken, en een backup van het toestel maken, externe SD-kaart loskoppelen en de interne formateren en een factory reset. Met de telefoon helemaal leeg moet Kies het wel doen, dus dan de update erop en hopelijk gaat het dan goed. Als het goed is zijn alle problemen met Kies dan ook opgelost (eigenlijk is Kies zelf niet het probleem, maar de MTP-applicatie op de telefoon).

Wat betreft de GPS, ik heb vaak dat die niet actief wordt, maar dat ik eerst bij de instellingen de GPS eerst uit moet zetten, en dan weer aan. Maar als hij wel actief is, is de ontvangst vrij goed en goed genoeg voor gebruik in de auto.

GSM ontvangst valt mij ook tot nu toe ook erg mee. Met mijn oude gsm had ik vaak toch wat problemen met de ontvangst, helemaal in een soos waar ik wekelijks eet (een oude as-schuur, waar bijna geen enkele telefoon of provider goed ontvangst heeft), kon ik afgelopen weekend gewoon het internet op. Het ging niet snel, maar mijn oude gsm deed eigenlijk helemaal niks.

Overigens heb ik noled er weer afgegooid... Leuk dat je kan zien dat je een email hebt gekregen, alleen zorgde het er wel voor dat mijn accu veel te snel leeg was... Nu het eraf is, haal ik makkelijk een volle dag, met noled actief was dat een halve...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel in belfast voor mijn werk waar mijn 3G afstaat. Nu doe ik makkelijk 2 dagen met 1 batterijlading en dan heb ik nog over.
Ik heb ertussen beetje gesurfd op wifi, film gemaakt, 10 gebeld, smsen, beetje spelen,...

Bij mij lijkt het ook dat vooral de 3G die continu aanstaat een grote belasting voor de batterij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:24:
Ik zit momenteel in belfast voor mijn werk waar mijn 3G afstaat. Nu doe ik makkelijk 2 dagen met 1 batterijlading en dan heb ik nog over.
Ik heb ertussen beetje gesurfd op wifi, film gemaakt, 10 gebeld, smsen, beetje spelen,...

Bij mij lijkt het ook dat vooral de 3G die continu aanstaat een grote belasting voor de batterij is.
Klopt, ik haal de dag wel met mn batterij en anders hang ik em wel aan mn laptop om op te laden, maar je merkt het verschil duidelijk met JuiceDefender als hij nog maar 1 keer in het half uur even op het internet mag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren zitten klooien met de sgs en mijn externe sd werkte niet meer, liep steeds vast, later bleek ook de accelometer en de magnetische sensor. vandaag vond ik geen soelaas en dan in recovery menu maar ten einde raad wipe cache partition gedaan en wipe data/factory reset, was ik ook mijn apn settings kwijt. Heb die terug kunnen installeren, SGS werkt nu weer terug, maar ik kan me niet meer aanmelden met de market of een google account instellen, wat is de oorzaak ? ik krijg steeds de melding : "Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen. Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw telefoon nis niet geschikt voor gegevensservices. Als het probleem blijft voordoen, neemt u contact op met de klantenservice." Weet er iemand wat er aan de hand kan zijn ? internet, facebookmobile en samsung Apps, ... hebben geen probleem met verbinding maken, is alleen alles wat met mijn google account te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
benbaba schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:32:
thnx ...iemand ervaring met deze?

Silicon case Samsung i9000 Galaxy S transparant €9.95
http://www.mobilesupplies...-transparant-p-11795.html

Beschermd het je hele mobiel? Is het goed spul, of blijven er veel bubbeltje en oneven heden achter?
Denk dat ik anders voor die ga...
Geloof niet dat je SGS daar nu zo mooi van wordt....
Zou voor zoiets gaan, ziet er beter uit.

Er is ook een topic over accessoires voor de SGS ;)

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is r ook een app die automatisch schakelt tussen 2G en 3G? Dus als ik bijv internet ik 3g krijg en als ik stop hij overschakelt naar 2g ik lees dat het battery spaart of is dat alleen als je veel apps hebt die zelf verbinding maken?

Ik weet dat ik de zoekfunctie kan gebruiken maar dan krijg ik gigantisch veel hits vandaar dat ik het zo vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:08:
Is r ook een app die automatisch schakelt tussen 2G en 3G? Dus als ik bijv internet ik 3g krijg en als ik stop hij overschakelt naar 2g ik lees dat het battery spaart of is dat alleen als je veel apps hebt die zelf verbinding maken?

Ik weet dat ik de zoekfunctie kan gebruiken maar dan krijg ik gigantisch veel hits vandaar dat ik het zo vraag
Volgens mij is er alleen een mogenlijkheid om een "switch" te plaatsen zodat je minder handelingen hoef te doen. je heb bijvoorbeeld deze

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Zou voor zoiets gaan, ziet er beter uit.
die heb ik ook gekocht voor de sgs van m'n vrouw.
zit er erg netjes op, je ziet er niets van, en de telefoon houdt een stuk beter vast (niet zo gladjes).

heb ook maar meteen eentje besteld voor m'n toekomstige N8 :)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:49:
gisteren zitten klooien met de sgs en mijn externe sd werkte niet meer, liep steeds vast, later bleek ook de accelometer en de magnetische sensor. vandaag vond ik geen soelaas en dan in recovery menu maar ten einde raad wipe cache partition gedaan en wipe data/factory reset, was ik ook mijn apn settings kwijt. Heb die terug kunnen installeren, SGS werkt nu weer terug, maar ik kan me niet meer aanmelden met de market of een google account instellen, wat is de oorzaak ? ik krijg steeds de melding : "Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen. Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw telefoon nis niet geschikt voor gegevensservices. Als het probleem blijft voordoen, neemt u contact op met de klantenservice." Weet er iemand wat er aan de hand kan zijn ? internet, facebookmobile en samsung Apps, ... hebben geen probleem met verbinding maken, is alleen alles wat met mijn google account te maken heeft.
Dan denk ik dat je iets verkeerd heb geinstalleerd. Maar neem voor de zekerheid eens contact op je met je provider? Misschien kunnen je die iets zeggen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Mijn vriendin heeft sinds net haar galaxy. Nu ben ik bezig met het instellen van de telefoon en valt mij één ding op. Het scherm van mijn desire lijkt witter dan het scherm van haar samsung galaxy. Het is net alsof er een blauwe gloed over het scherm zit. Naarmate de helderheid hoger gezet wordt deze gloed minder. Desondanks blijft de gloed wel aanwezig.

Hoort dit of is er iets mis met het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hier een mooie testvideo van de cam van de galaxy s @ 720p 30 fps
Erg goed voor een phone moet ik zeggen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=udRrn8MUVck&fmt=22]
YouTube: Samsun Galaxy S Camera HD 720P 30FPS Raw Test Video Directe HD video link

Hier een savonds in car test
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cvgohQpHe78]
HD -> YouTube: Samsun Galaxy S Camera HD 720P 30FPS Raw Evening / Dark Test Video

en nog een leuke android reclame
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4Ed2KCoTZfw]

[ Voor 64% gewijzigd door BruceLee op 30-09-2010 05:15 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of en hoe ik (SMS)berichten vanuit Kies terug kan zetten naar mijn Galaxy S? Heb ze voor een harde reset opgeslagen in Kies en wil ze graag weer terugzetten naar mijn telefoon.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:00
gfo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:39:
Mijn vriendin heeft sinds net haar galaxy. Nu ben ik bezig met het instellen van de telefoon en valt mij één ding op. Het scherm van mijn desire lijkt witter dan het scherm van haar samsung galaxy. Het is net alsof er een blauwe gloed over het scherm zit. Naarmate de helderheid hoger gezet wordt deze gloed minder. Desondanks blijft de gloed wel aanwezig.

Hoort dit of is er iets mis met het scherm?
Volgens Voodoo schijnt het zo te zijn dat het kleurschema verkeerd staat. (hebben we ook een fix voor in Voodoo4) ik heb het zelf eigenlijk nog niet gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Ik heb vanmiddag de Galaxy S besteld, icm een abbo van vodafone. 200 bel+sms+web.
Ik hoop hem over een paar dagen binnen te krijgen.ik heb nog 1.5 maandje mijn oude abbo van telefort. Moet ik nog dingen instelleren als ik straks mijn telfort abbo gebruik? ik bedoel met internet, niet dat dat aanstaat en ik opeens een hele hoge rekening heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:24:
Ik heb vanmiddag de Galaxy S besteld...................................................... niet dat dat aanstaat en ik opeens een hele hoge rekening heb.
Probeer zelf even eerst over een paar dagen, als het niet lukt kun je altijd nog aan de bel trekken ;)

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zoek even een programma dat internet blokkeert, weet je zeker dat het niet fout kan gaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Wie weet hoe ik precies dat .nomedia bestand aanmaak want tot nog toe is het mij niet duidelijk waar je het wel en niet mag zetten ik heb al van alles gelezen. Maar ik weet dus niet hoe je het bestand aanmaakt en hoe je het in de SGS maakt of zo ... heb het hele forum gezocht maar er staat geen stappenplan beschrijving

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:39
Nieuw bestand maken en. .nomedia noemen..?
Easy as hell

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net onderstaande tutorial tegen om Kies te laten werken met de SGS. Ik heb het volgens mij niet eerder voorbij zien komen.

http://www.androidworld.n...-upgrade-van-de-galaxy-s/

Edit: HET WERKT!!!! Eindelijk, zonder al te veel gedoe, kan ik nu zonder problemen met KIES verbinding maken! Ik heb hiervoor alles geprobeerd, en kreeg het niet voor elkaar. Maar nu met bovenstaande tutorial wel.
8)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
HaTe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:32:
Easy as hell
Ik heb iets op internet gevonden; vraagje ik heb het nu in wat losse mappen gezet?

- Navigon
- DCIM (want ik wil alleen op mijn externe 16 GB kaart opslaan), SGS zet nog steeds op deze interne map een mij foto's grrr de ergernis ten top want ik heb duidelijk voor video en foto aangegven geheugen kaart.
- Gameloft
- GLU
- ringtones

Ik las dat je het niet in de root van je interne kaart moet zetten om dat e externe kaart daar in gemount zit?

Nu opnieuw opgestart, Schijnt te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KneoK: vandaag eindelijk mijn 11 Accessory pack ontvangen. Hij was 7 weken onderweg geweest! Goede support van de verkoper. Hij bood aan om een nieuw pakket op te sturen. Dat is nu niet meer nodig. De inhoud ziet er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
HaTe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:32:
Easy as hell
Dus gewoon niks.nomedia of bla.nomedia? Dan moet het werken?!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SgtElPotato schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:47:
[...]

Dus gewoon niks.nomedia of bla.nomedia? Dan moet het werken?!
Probeer het eens gewoon uit, we hoeven toch niet alles voor te kauwen? :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Oxellaar schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:43:
[...]

Probeer zelf even eerst over een paar dagen, als het niet lukt kun je altijd nog aan de bel trekken ;)
Ja klopt, maar beter geen hoge rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
pven schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:48:
[...]

Probeer het eens gewoon uit, we hoeven toch niet alles voor te kauwen? :Y)
Oke werkte niet... Heb er een gevonden in de map van Copilot. Die gekopieerd naar alle andere mappen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:19
Mouse_NL schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:27:
Wie weet hoe ik precies dat .nomedia bestand aanmaak want tot nog toe is het mij niet duidelijk waar je het wel en niet mag zetten ik heb al van alles gelezen. Maar ik weet dus niet hoe je het bestand aanmaakt en hoe je het in de SGS maakt of zo ... heb het hele forum gezocht maar er staat geen stappenplan beschrijving
Ik heb daarvoor ES File Explorer gebruikt.
Je klikt gewoon onderaan op de linker toets, kiest voor "nieuw", "bestand" en je noemt het bestand
.nomedia . Dat is alles.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:43:
@KneoK: vandaag eindelijk mijn 11 Accessory pack ontvangen. Hij was 7 weken onderweg geweest! Goede support van de verkoper. Hij bood aan om een nieuw pakket op te sturen. Dat is nu niet meer nodig. De inhoud ziet er prima uit.
He, goed nieuws man. 7 Weken is inderdaad wel heel erg lang, raar dat dat zo kan verschillen, als ik het me goed herinner had jij het pakketje iets eerder besteld dan ik.

Verwijderd

Mijn vriendin heeft SGS.
Van 1 op andere moment hoort zei niks tijdens een telefoongesprek.
Niet via oordopjes maar ook neit via de speaker van telefoon.

De speaker gebruiken voor een mp3je werkt prima.

Heb alle instellingen nagelopen maar niks kunnen vinden.
Ook een rest heeft niet mogen baten.

iemand enig idee?

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Even een vraagje! Als bij de Galaxy S de wekker aanzet en de telefoon uitzet gaat de wekker nog wel af?
Net als de Nokia's? Of is dat niet mogelijk?

Verwijderd

@hierboven: Nee, uit is uit (gelukkig wel trouwens)..

Ik ben benieuwd naar het gedrag van autosync icm. push Exchange mail. Is het nu zo dat als ik push email (automatic) activeer, dit gebruikt maakt van het autosync mechanisme van android. Dat zou dan betekenen dat als je pushmail activeerd, hij dit deactiveerd zodra ik autosync disable.

Weet iemand hier iets meer van?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 11:06 ]

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:51:
Mijn vriendin heeft SGS.

iemand enig idee?
Er is storing bij verschillende providers waaronder KPN en Vodafone. Wellicht heeft dat er mee te maken ;)?

Verwijderd

Zou kunnen, hoewel haar oude telfoon met dezelfde simkaart prima werkt.
Ik kan trouwens niks vinden over een storing....

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:36:
Zou kunnen, hoewel haar oude telfoon met dezelfde simkaart prima werkt.
Ik kan trouwens niks vinden over een storing....
Dat is inderdaad vreemd. Hier meer info over de storing: KPN / HI storing 29-09-2010

Met het probleem kan ik je helaas niet verder helpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:51:
Mijn vriendin heeft SGS.

iemand enig idee?
Speaker voor mp3 is een ander dan waar je mee belt hè;)

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
Als ik naar contacten -> Activiteiten ga zie ik al mijn updates van Twitter en Facebook. Maar de lijst is nu wel heel erg lang aan het worden. Weet iemand hoe ik deze lijst leeg kan maken?

Verwijderd

The_Real_Angel schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:33:
[...]

Bedankt voor je reactie. Echter is deze optie niet zichtbaar in mijn SGS versie:
2.1-update1
I9000XXJM2
2.6.29 root@SE-S603 #2
ECLAIR.XWJM2

Welke versie draai jij?
ik draai de 2.2 (froyo) kan zijn dat deze functie er pas in de nieuwe versie inzit

• ALPACINO
  • Laatst online: 21:39
Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar SGS kan eigenlijk niet zonder een reboot om de zoveel dagen. Ik heb 2.1 met lagfix maar na een tijdje hou je ~50MB over ook al maak je gebruik van task killer. Met 50MB wordt alles dan slomer zelfs het openen van de belfunctie.

Wat ook vreemd is dat soms 3g instellingen helemaal wegvallen als je dan naar apn instellingen kijkt dan is het helemaal leeg. Na reboot is het weer normaal.

• The_Real_Angel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-01 15:32
Trouwens, ik snap nog steeds niet waarom sommige onder ons een nieuwe versie (1.5) van de Samsung Taakbeheer app. als download beschikbaar gesteld krijgen. De SGS van mijn vrouw, welke op een identieke versie loopt, heeft desbetreffende download al tig keer aangeboden gekregen terwijl mijn SGS het nog steeds moet doen met de initiele versie (?). Weet iemand hoe ik desbetreffende download kan forceren op mijn SGS?

P.s. zojuist bezig met het installeren van een nieuwe versie (1.5.3.10093.80) van KIES, ben benieuwd wat de fixes zijn die doorgevoerd worden;-)

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
ALPACINO schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:57:
Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar SGS kan eigenlijk niet zonder een reboot om de zoveel dagen. Ik heb 2.1 met lagfix maar na een tijdje hou je ~50MB over ook al maak je gebruik van task killer. Met 50MB wordt alles dan slomer zelfs het openen van de belfunctie.

Wat ook vreemd is dat soms 3g instellingen helemaal wegvallen als je dan naar apn instellingen kijkt dan is het helemaal leeg. Na reboot is het weer normaal.
Naast de Taskkiller draai ik ook met de Memory Booster lite. De laatste laat ik ong. om de 3 dgn. ff draaien en heb ik weer rond de 165 MB, zonder een reboot. Heb niet het idee, dat mijn SGS (JM2) zonder lagfix trager wordt.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hmm, ik dacht KIES ook maar eens te gaan updaten naar 1.5.3...93_31 (dat was tenminste de versie die het zou worden)

De boel geeft 2x een Fatal error bij opstarten en sluit dan af bij klikken op OK. Maar even deinstalleren en herinstalleren...

Fatal error:

Provide value on 'System.Windows.StaticResourceExtension' threw an exception.

[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 29-09-2010 13:45 ]

• johan89
nftk schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:05:
Even een vraagje! Als bij de Galaxy S de wekker aanzet en de telefoon uitzet gaat de wekker nog wel af?
Net als de Nokia's? Of is dat niet mogelijk?
Lijkt mij een kwestie van 2 minuten zelf proberen?

Net Quadrant (basic versie) gedraaid, op 2.1 JF3, haalde een zeer nette 2261, ver boven de Nexus One (met zn 1gHz snapdragon) op 2.2, en bijna 3 keer zo veel als een i9000 zonder lagfix. Toch wel netjes!

[ Voor 24% gewijzigd door johan89 op 29-09-2010 15:28 ]

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:10

nielsvv

100% Afol

Ik heb tot op heden nog een htc magic van Proximus. Deze draaid op android 1.5. Dit omdat proximus updates blokkeert en ik geen custom rom wil.
Als ik nu deze samsung koop in Belgie (proximus pack), gaat proximus de updates voor deze ook terug blokkeren? Heeft hier al iemand ervaring mee?

Bricklink Store - Steam

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
begintmeta schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:42:
...De boel geeft 2x een Fatal error bij opstarten en sluit dan af bij klikken op OK. Maar even deinstalleren en herinstalleren...
Ik heb gede-en herinstalleerd, echter treed nu een andere 'fatal error' op:
"The component 'MSC.Thunder.UI.Controls.ExceptionPopup' does not have a resource identified by the URI '/MSC.Thunder.UI;component/controls/exceptionpopup.xaml'."

Ik word gek... Hoe kan ik de boel repareren? nogmaals herinstalleren?

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Ik heb dus gelezen dat voodoo lagfix ongedaan moet worden gemaakt voordat je de officiele 2.2 installeerd.
Dus als ik een "disable lagfix" folder maak, zou het dan goed moeten zijn en kan ik 2.2 gewoon installeren?

[ Voor 3% gewijzigd door Stark op 29-09-2010 16:47 ]

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Stark schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:46:
Ik heb dus gelezen dat voodoo lagfix ongedaan moet worden gemaakt voordat je de officiele 2.2 installeerd.
Dus als ik een "disable lagfix" folder maak, zou het dan goed moeten zijn en kan ik 2.2 gewoon installeren?
Niet helemaal, je moet ook een reboot doen.

How do I disable Voodoo lagfix ?
You can disable Voodoo lagfix by creating a file or folder named “disable lagfix” in a Voodoo folder on your internal SD card.
Then Reboot to apply changes.

http://project-voodoo.org/

Op deze link kan je veel info vinden, zoals uit eerdere posts blijkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Embryo1 op 29-09-2010 16:56 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Verwijderd

Hmm ik heb de galaxy s al sinds eind juni.heb vanaf het begin gelijk met atk gewerkt maar na veelvuldig afraden uiteindelijk toch maar verwijderd, zelfde geldt voor memory booster. het voornaamste probleem is nog steeds mijn batterij. Ik haal hem elke ochtend van de lader,

30-45 min internetten in de trein
Op school af en toe ff on line rooster checken/forum lezen
15min gamen
Terug weer 30-45 min internetten

kom ik tegen etenstijd thuis heb ik nog maar ongeveer 30% over en leg ik hem vaak weg..rond 9-10u krijg ik vaak een melding dat mn batterij opgeladen moet worden. Ik lees hier dat verschillende mensen makkelijk 1,5-2 dagen halen met meer verbruik. kan het zijn dat de eerste batches (had de telefoon bij eerste verkooppunt in nederland ) een gare accu hebben of zal ik ergens een paar extreem foute apps hebben runnen oid? Ik zal zo als ik thuis ben nog wel even een lijst van mijn apps posten..

Ik merk ook dat sinds ik de atk eraf heb gehaald mn telefoon duidelijk langzamer is geworden terwijl iedereen claimt dat het geen verschil moet maken..

Groetjes

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:57:
Hmm ik heb de galaxy s al sinds eind juni.heb vanaf het begin gelijk met atk gewerkt maar na veelvuldig afraden uiteindelijk toch maar verwijderd, zelfde geldt voor memory booster. het voornaamste probleem is nog steeds mijn batterij. Ik haal hem elke ochtend van de lader,

30-45 min internetten in de trein
Op school af en toe ff on line rooster checken/forum lezen
15min gamen
Terug weer 30-45 min internetten

kom ik tegen etenstijd thuis heb ik nog maar ongeveer 30% over en leg ik hem vaak weg..rond 9-10u krijg ik vaak een melding dat mn batterij opgeladen moet worden. Ik lees hier dat verschillende mensen makkelijk 1,5-2 dagen halen met meer verbruik. kan het zijn dat de eerste batches (had de telefoon bij eerste verkooppunt in nederland ) een gare accu hebben of zal ik ergens een paar extreem foute apps hebben runnen oid? Ik zal zo als ik thuis ben nog wel even een lijst van mijn apps posten..

Ik merk ook dat sinds ik de atk eraf heb gehaald mn telefoon duidelijk langzamer is geworden terwijl iedereen claimt dat het geen verschil moet maken..

Groetjes
Ik heb zelf ook sinds 22 juni mijn galaxy S en haal er wel een langere batterij duur mee dus zal denk ik niet zo zijn dat 1ste batch fout is.

Dat je telefoon langzamer is komt omdat de default memory profile van android het geheugen te veel vult. Als je 40 mb of minder vrij hebt dan begint het al trager te lopen. Ben zelf ook geen fan van taskmanagers, zorgen vaker voor rare fouten of ergenissen. Wat ik zelf heb gedaan is de memory settings aangepast zodat hij meer geheugen vrij houd en alles draait nu veel lekkerder.

Hier kan je een uitgebreide uitleg vinden hierover en hoe je het aan kan passen, als je root hebt tenminste.
http://www.androidcentral...ng-androids-multi-tasking

Verwijderd

The_Real_Angel schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:02:
Trouwens, ik snap nog steeds niet waarom sommige onder ons een nieuwe versie (1.5) van de Samsung Taakbeheer app. als download beschikbaar gesteld krijgen. De SGS van mijn vrouw, welke op een identieke versie loopt, heeft desbetreffende download al tig keer aangeboden gekregen terwijl mijn SGS het nog steeds moet doen met de initiele versie (?). Weet iemand hoe ik desbetreffende download kan forceren op mijn SGS?

P.s. zojuist bezig met het installeren van een nieuwe versie (1.5.3.10093.80) van KIES, ben benieuwd wat de fixes zijn die doorgevoerd worden;-)
waar haal je deze versie vandaan?
En wat zijn de verschillen met de vorige versies?

• Mouse_NL
mike123 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:42:
[...]

Ik heb daarvoor ES File Explorer gebruikt.
Je klikt gewoon onderaan op de linker toets, kiest voor "nieuw", "bestand" en je noemt het bestand
.nomedia . Dat is alles.
eeh thanx ik had het inmiddels gevonden en het schijnt te werken. Zit alleen nog met hetfeit dat hij ondanks mij verwijzing in instellingen naar geheugen kaart hij de foto's ook op de telefoon opslaat allebei in de map DCIM. ik hoop dat met FROYO zulke dingen verleden tijd zijn.

Thanx voor de info app wordt zeker gedownload voor de toekomst.

Verwijderd

als ik mijn mail open (firmware 2.2 froyo xxjpk) krijg ikeen trilletje, en na twee seconden nog drie trilletjes en dan wordt hey programma weer gesloten. Iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Vandaag m'n 11 delige accessoires set
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123 vanuit Hong Kong binnen gekregen!! Is echt een aanrader, voor dat geld koop je in NL niet eens alleen het "leren tasje". Ik vind het een voordeel dat de Galaxy met een silicone beschermhoesje nog altijd in het leren tasje kan (zo eentje had ik in NL nog niet gevonden) De levertijd valt ook reuze mee, de 16e deze maand besteld en vandaag in huis.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 20:31 ]

• Dacuuu
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:28:
Vandaag m'n 11 delige accessoires set
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123 vanuit Hong Kong binnen gekregen!! Is echt een aanrader, voor dat geld koop je in NL niet eens alleen het "leren tasje". Ik vind het een voordeel dat de Galaxy met een silicone beschermhoesje nog altijd in het leren tasje kan (zo eentje had ik in NL nog niet gevonden) De levertijd valt ook reuze mee, de 16e deze maand besteld en vandaag in huis.
Hoe zijn de accu's die erbij zitten?

Verwijderd

Dacuuu schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:38:
[...]

Hoe zijn de accu's die erbij zitten?
Tja is moeilijk te zeggen heb ze net pas opgeladen. Ze zien er hetzelfde uit als de originele met dezelfde waardes dus ook 1500mAh. De oplader is fijn (afgezien van roze lampje tijdens laden ;) ;) ) je kunt hem rechtstreeks in stopcontact doen en je laad de batterijen dus op zonder je Galaxy.

• Dacuuu
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:03:
[...]

Tja is moeilijk te zeggen heb ze net pas opgeladen. Ze zien er hetzelfde uit als de originele met dezelfde waardes dus ook 1500mAh. De oplader is fijn (afgezien van roze lampje tijdens laden ;) ;) ) je kunt hem rechtstreeks in stopcontact doen en je laad de batterijen dus op zonder je Galaxy.
Klopt, alleen hij laad met 350 mAh? dus ongeveer 4 uur voor een volle accu? voor de rest ziet het er mooi uit.

Verwijderd

Ik heb een vraag over de agenda: Ik gebruik alleen mijn exchange server om mn agenda te synchroniseren. werkt goed, maar als ik een nieuw agenda item aanmaak op mijn telefoon slaat hij deze automatisch op in de locale agenda, zodat hij niet gesynct word.

Is het mogelijk om de locale agenda helemaal uit te schakelen, zodat ie altijd agenda items automatisch opslaat op mn exchange?

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
[...]

erm hoe heb jij die oplader aangesloten? ik heb enkel 2 rechten pinnen die eruit steken die niet echt in het nl stopcontact passen;) http://upload.wikimedia.o...a/commons/9/9a/A_plug.jpg (lijkt amerikaans)

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

IRCfreAk schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:47:
[...]
erm hoe heb jij die oplader aangesloten? ik heb enkel 2 rechten pinnen die eruit steken die niet echt in het nl stopcontact passen;) http://upload.wikimedia.o...a/commons/9/9a/A_plug.jpg (lijkt amerikaans)
Het klopt ook dat het een Amerikaanse stekker is. Gelukkig heb je goedkope convertors om van plat naar rond te gaan. Zoals deze

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Verwijderd

nielsvv schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:26:
Ik heb tot op heden nog een htc magic van Proximus. Deze draaid op android 1.5. Dit omdat proximus updates blokkeert en ik geen custom rom wil.
Als ik nu deze samsung koop in Belgie (proximus pack), gaat proximus de updates voor deze ook terug blokkeren? Heeft hier al iemand ervaring mee?
Geen idee, want tot op heden zijn er nog geen updates geweest.
Je kan er wel heel eenvoudig zelf een andere ROM op flashen. Ik draai momenteel al Froyo 2.2 (JPK) op mijn oorspronkelijk proximus toestel.

Verwijderd

IRCfreAk schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:47:
[...]

Het klopt ook dat het een Amerikaanse stekker is. Gelukkig heb je goedkope convertors om van plat naar rond te gaan. Zoals deze
Bij mij zat er een verloopstekker bijgeleverd, ziet er een beetje lomp en amateuristisch uit maar het werkt wel. De geleverde accu zit er nu in dus ben benieuwd naar de levensduur. Houd jullie op de hoogte

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:48:
[...]

Bij mij zat er een verloopstekker bijgeleverd, ziet er een beetje lomp en amateuristisch uit maar het werkt wel. De geleverde accu zit er nu in dus ben benieuwd naar de levensduur. Houd jullie op de hoogte
Ik heb hem ook besteld, leuk om te probere voor dat geld inderdaad

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 20:10
Is deze update http://phandroid.com/2010...ung-vibrant-through-kies/ nu ook voor onze galaxy S ??

Sorry lezen is ook een kunst. Voor de internationale is de update er nog niet. Dit geeft mij wel vertrouwen dat die GPS gefixt kan gaan worden en ik met een gerust hart een Galaxy kan aanschaffen.

Een goede gps vind ik wel belangrijk.

[ Voor 46% gewijzigd door Btje op 30-09-2010 07:46 ]

Xiaomi 13T Pro

Verwijderd

Nogmaals mailprobleem; ik heb mail-instellingen verwijderd (via applicatiebeheer), en toen deed de mail het weer even na het herinstellen van het account, maar binnen een uurtje gaf de foon weer hetzelfde probleem.
Oninstalleren van het programma staat niet in applicatiebeheer, iemand die een andere manier weet?

• The_Real_Angel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-01 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:26:
[...]

waar haal je deze versie vandaan?
En wat zijn de verschillen met de vorige versies?
Desbetreffende versie wordt aangeboden in de Samsung Apps. toepassing op je telefoon; zo nu en dan geeft deze app. een melding dat er updates en/of nieuwe toepassingen beschikbaar. Gisteren opgemerkt dat er wederom een nieuwe versie van de Taak Beheer wordt aangeboden: 1.5.1; wederom natuurlijk alleen op de SGS van mijn vrouw:-(

Het verschil dat ik opmerkte betreft het feit dat bij de "oude" Taak Beheer je niet de mogelijkheid hebt om het geheugen te wissen, op 2 niveaus, met actieve processen. Verdraaid handige feature mijn inziens.

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
johan89 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:26:
[...]

Lijkt mij een kwestie van 2 minuten zelf proberen?

Net Quadrant (basic versie) gedraaid, op 2.1 JF3, haalde een zeer nette 2261, ver boven de Nexus One (met zn 1gHz snapdragon) op 2.2, en bijna 3 keer zo veel als een i9000 zonder lagfix. Toch wel netjes!
Ik heb zelf geen Samsung Galaxy S. Daarom vraag ik het. :) Ben een beetje aan het orienteren.

Verwijderd

The_Real_Angel schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:11:
[...]

Desbetreffende versie wordt aangeboden in de Samsung Apps. toepassing op je telefoon; zo nu en dan geeft deze app. een melding dat er updates en/of nieuwe toepassingen beschikbaar. Gisteren opgemerkt dat er wederom een nieuwe versie van de Taak Beheer wordt aangeboden: 1.5.1; wederom natuurlijk alleen op de SGS van mijn vrouw:-(

Het verschil dat ik opmerkte betreft het feit dat bij de "oude" Taak Beheer je niet de mogelijkheid hebt om het geheugen te wissen, op 2 niveaus, met actieve processen. Verdraaid handige feature mijn inziens.
Sorry, ik bedoelde: waar haal je die nieuwe KIES vandaan?
Ik zie deze uitvoering nergens staan.
Die 1.5 staat ook bij mijn APPS, ik heb het nog niet geinstalleerd.
Ik verbaas me er gewoon over waar het allemaal in mag kijken als je het installeerd.
Wat dat betreft weet Google alles van ons :|

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wifi heeft bij mijn Galaxy S de vervelende gewoonte steeds zichzelf in te schakelen. Ik probeer het permanent uit te krijgen, maar het lijkt erop dat iedere app vrij de mogelijkheid heeft wifi weer in te schakelen zonder mijn toestemming. erg irritant. Dit vreet mijn batterij binnen no time leeg. Bij GPS krijg je tenminste nog de vraag of je het wel wilt inschakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Seth_Chaos op 30-09-2010 10:00 ]

Verwijderd

Waar blijft de update 2.2 nou............we worden aan het lijntje gehouden door Samsung!
Morgen is het alweer Oktober........zou toch in September zijn.Wordt het nou weer Oktober en daarna weeer November.
Schandalig dat je zo'n lag telefoon durft te verkopen Samsung!

Als ik dit bij een ander produkt heb wat ik koop breng ik het gelijk terug naar winkel!, zie me al met een Samsung tv zitten die 20 sec doet om te zappen hahahahaa
Altijd iphone gehad , maar deze gekheid nog nooit meegemaakt............was gelijk weer mn laatste Samsung telefoon.......Wat een belachelijke suport zeg....Er had op zin minst een samsung patch moeten komen voor die vervelende lag gewoon voor 2.1.

Beetje erg teleurgesteld...

• SolvingStorm
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-04 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:06:
Waar blijft de update 2.2 nou............we worden aan het lijntje gehouden door Samsung!
Morgen is het alweer Oktober........zou toch in September zijn.Wordt het nou weer Oktober en daarna weeer November.

Als ik dit bij een ander produkt heb wat ik koop breng ik het gelijk terug naar winkel!, zie me al met een Samsung tv zitten die 20 sec doet om te zappen hahahahaa
Altijd iphone gehad , maar deze gekheid nog nooit meegemaakt............was gelijk weer mn laatste Samsung telefoon.......Wat een belachelijke suport zeg....Er had op zin minst een samsung patch moeten komen voor die vervelende lag gewoon voor 2.1.

Ik snap de lag niet helemaal, ik heb er geen last van. M'n collega heb ik nog nooit over gehoord en mijn zus ook niet. En het zijn toch echt alledrie Galaxy S's.

edit:
ofwel ik vind het wel vreemd dat de ene telefoon er wel last van heeft en de andere niet. (Of ik gebruik hem voor andere doeleinden misschien)

[ Voor 7% gewijzigd door SolvingStorm op 30-09-2010 10:20 ]

• Seth_Chaos
  • Niet online

Nou nou nou.... Jij slaat wel erg door. Met de bijgeleverde taakbeheer, kun je je telefoon schoonhouden tot Froyo verschijnt. Ik heb nooit geen last van lag.

Verwijderd

Nou, ik heb mijn SGS een paar weken en moet zeggen, van lag heb ik nog niet veel last gehad. Soms een klein beetje, maar geduld is een schone zaak ;)
Mijn beste gsm tot hiertoe (en heb al veel merken geprobeerd en versleten)

Gisteren toch de one-click lag fix erop gezet en nu vliegt hij helemaal (Quadrant score van +2200).

Aangezien je, je bericht op tweakers.net komt zetten, mag je in principe toch niet vies zijn van een beetje tweaken om je toestel nog beter te maken (neemt niet weg dat Samsung dit best zo snel mogelijk oplost, voor de niet tweakers onder ons.)

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09

Ga maar lekker weg dan en koop een iphone. We hebben hier geen behoefte aan zeikerds. Doei |:(

HEt grappige is dat je een merk als naam hebt die qua support en kwaliteit pas echt bagger is :)

[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 30-09-2010 10:28 ]

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
SolvingStorm schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:19:
[...]

Ik snap de lag niet helemaal, ik heb er geen last van. M'n collega heb ik nog nooit over gehoord en mijn zus ook niet. En het zijn toch echt alledrie Galaxy S's.

edit:
ofwel ik vind het wel vreemd dat de ene telefoon er wel last van heeft en de andere niet. (Of ik gebruik hem voor andere doeleinden misschien)
Mijn collega heeft hier ook een Galaxy S en hij ondervind de lag problemen wel. Hij heeft ook (zoals eerder genoemd) geen taakbeheer van Samsung op zijn telefoon staan. Ook via kies kan hij niet updaten naar de laatste versie. Er zijn dus oudere firmwares in omloop die om één of andere manier nog niet zijn te updaten.

Hij heeft meen ik JF3 en mijn versie is JM2.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:41:
[...]

Mijn collega heeft hier ook een Galaxy S en hij ondervind de lag problemen wel. Hij heeft ook (zoals eerder genoemd) geen taakbeheer van Samsung op zijn telefoon staan. Ook via kies kan hij niet updaten naar de laatste versie. Er zijn dus oudere firmwares in omloop die om één of andere manier nog niet zijn te updaten.

Hij heeft meen ik JF3 en mijn versie is JM2.
Is er ergens een overzicht van welke versies er zijn? Ik heb denk ik ook JM2. Volgens kies zijn er geen updates. Is dit dan de laatst versie?

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:55:
[...]

Is er ergens een overzicht van welke versies er zijn? Ik heb denk ik ook JM2. Volgens kies zijn er geen updates. Is dit dan de laatst versie?
Dat lijkt me voor de hand liggend. Er zijn ook meerdere builds in omloop. Welke versie je hebt hangt af van je provider. Mijn Galaxy S heeft ook JF3.

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 22:53
Ik heb de mijne nu 2 weken, er loopt nog steeds JM2 op en ik heb nog maar 2 "lags" gehad in al die tijd. Echt een super toestel _/-\o_

nog een vraagje: hoe werkt dat videobellen hierop? Ik kan precies nergens iets daarover vinden om de front camera te gebruiken ofzo.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik draai ook met jm2 en mijn telefoon doet het ook goed en staat vol met apps en psx emulator. maar kan me phone niet updaten met kies. komt dit door de firmware ? er zijn zat nieuwere of hebben die allemaal geupdate via kies toen test mode nog werkte ? mijn telefoon is los gekocht en helemaal vrij dus ben niet afhankelijk van provider updates.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• catt4u
  • Laatst online: 13-05 18:41
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:25:
Ik heb de mijne nu 2 weken, er loopt nog steeds JM2 op en ik heb nog maar 2 "lags" gehad in al die tijd. Echt een super toestel _/-\o_

nog een vraagje: hoe werkt dat videobellen hierop? Ik kan precies nergens iets daarover vinden om de front camera te gebruiken ofzo.
Of je hebt nog nooit een gsm met deze mogelijkheid gebruikt, of je hebt de laatste 4 jaar op een andere planeet geleefd want zo lang kan je al "video-bellen" |:(

Hoe simpel kan iets maar zijn:
Als je in het scherm van je toetsenblok bent, kan je rechtsonder de groene toets met de hoorn/beeldscherm toetsen om een videogesprek te starten.

*** Dit werkt alleen als je 3G/UMTS dekking hebt en degene die je belt dit ook kan beeldbellen en goede 3G/UMTS dekking heeft ;)

Dan kan je nog kiezen of je wel of niet zichtbaar wil zijn bij het starten/aannemen van het gesprek en of je zelf in het grote of kleine scherm zichtbaar wil zijn.

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
Kan mij iemand vertellen hoe je de trail versie van navigon op de sgs kan laten werken.
Heb het volgende al gedaan
Trail versie navigon android gedownload op mijn pc
Zip uitgepakt
op start .exe geklikt en alles doorlopen zodat ik navigon op micro sd kaart heb staan.
Microsd kaart in de sgs gestopt.
sgs opnieuw opgestart.
Vervolgens gebeurd er niets, en er is ook geeen koppeling in applicaties aangemaakt.
Heeft iemand een oplossing ?

Ps heb per vergissing een nieuw topic hievoor aan gemaakt. Kan verwijderd worden

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 22:53
catt4u schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:56:
[...]

Of je hebt nog nooit een gsm met deze mogelijkheid gebruikt, of je hebt de laatste 4 jaar op een andere planeet geleefd want zo lang kan je al "video-bellen" |:(

Hoe simpel kan iets maar zijn:
Als je in het scherm van je toetsenblok bent, kan je rechtsonder de groene toets met de hoorn/beeldscherm toetsen om een videogesprek te starten.

*** Dit werkt alleen als je 3G/UMTS dekking hebt en degene die je belt dit ook kan beeldbellen en goede 3G/UMTS dekking heeft ;)

Dan kan je nog kiezen of je wel of niet zichtbaar wil zijn bij het starten/aannemen van het gesprek en of je zelf in het grote of kleine scherm zichtbaar wil zijn.
bedankt voor je antwoord,
voor de duidelijkheid, het is dus niet mogelijk om de 2de camera los te gebruiken zonder naar iemand te moeten bellen. Om een foto van jezelf te pakken of gewoon als spiegel ofzo?

Verwijderd

[...]

Accu's zijn prima.. Ik heb deze set al een dikke maand binnen en gebruik voornamelijk de batterijen. Eentje gaat gevoelsmatig een tikkie korter mee dan de originele en er zit dus bij mij een verschil in de 2 geleverde qua duur. De ene gaat beduidend langer mee dan de andere.

Maar voor het geld een prima setje..

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
munck100 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:18:
Kan mij iemand vertellen hoe je de trail versie van navigon op de sgs kan laten werken.
Heb het volgende al gedaan
Trail versie navigon android gedownload op mijn pc
Zip uitgepakt
op start .exe geklikt en alles doorlopen zodat ik navigon op micro sd kaart heb staan.
Microsd kaart in de sgs gestopt.
sgs opnieuw opgestart.
Vervolgens gebeurd er niets, en er is ook geeen koppeling in applicaties aangemaakt.
Heeft iemand een oplossing ?

Ps heb per vergissing een nieuw topic hievoor aan gemaakt. Kan verwijderd worden
Heb weer is niet goed gekeken en heb de symbion versie gedownload 8)7
Maar ik dacht dus ergens gelezen te hebben dat er ook een trail versie voor android beschikbaar was.
Ik kan die android trial versie op de market en op hun site niet vinden.

• johan89
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:43:
[...]

bedankt voor je antwoord,
voor de duidelijkheid, het is dus niet mogelijk om de 2de camera los te gebruiken zonder naar iemand te moeten bellen. Om een foto van jezelf te pakken of gewoon als spiegel ofzo?
Camera openen en dan kan je kiezen welke je wil gebruiken. ;)

• shmp
  • Laatst online: 04-09 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:44:
[...]

Accu's zijn prima.. Ik heb deze set al een dikke maand binnen en gebruik voornamelijk de batterijen. Eentje gaat gevoelsmatig een tikkie korter mee dan de originele en er zit dus bij mij een verschil in de 2 geleverde qua duur. De ene gaat beduidend langer mee dan de andere.

Maar voor het geld een prima setje..
Goed om te horen! Heb ik dit setje toch niet voor niets besteld. Maar ik geloof niet dat dit orginele/genuine samsung batterijen zijn???

• SolvingStorm
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-04 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:55:
[...]

Ik heb JF3 en Kies zegt ook hier dat er geen nieuwere versies zijn. Heel jammer. Mja, hopen dat ie binnekort wel komt met de melding dat Froyo te installeren valt ;). Wat betreft de lags, wat niet is kan nog komen natuurlijk :P. maar so far so good en vind ik het tot nu toe een super toestel.

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
Ik had het al eerder gevraagd maar weet iemand hoe ik mijn activiteitenlijst leeg krijg bij mijn contacten? Er staan nu wel heel erg veel twitter en facebook contacten in.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Seth_Chaos schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:59:
Wifi heeft bij mijn Galaxy S de vervelende gewoonte steeds zichzelf in te schakelen. Ik probeer het permanent uit te krijgen, maar het lijkt erop dat iedere app vrij de mogelijkheid heeft wifi weer in te schakelen zonder mijn toestemming. erg irritant. Dit vreet mijn batterij binnen no time leeg. Bij GPS krijg je tenminste nog de vraag of je het wel wilt inschakelen.
Heb ik ook last van, met het installeren van een IM programma (ookal gebruik je het niet) als Ebuddy of Buddymob wordt het erger lijkt 't wel.

Heb hier al naar gezocht voor een oplossing maar nooit wat voor gevonden, vervelend opzich want heb 't al sinds aanschaf.

Ook als ik zit te browsen wil hij 'm wel eens starten.

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
SolvingStorm schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:39:
[...]

Ik heb JF3 en Kies zegt ook hier dat er geen nieuwere versies zijn. Heel jammer. Mja, hopen dat ie binnekort wel komt met de melding dat Froyo te installeren valt ;). Wat betreft de lags, wat niet is kan nog komen natuurlijk :P. maar so far so good en vind ik het tot nu toe een super toestel.
Ik heb ook nog JF3 (kan niet updaten volgens KIES, en aan rooten/ROMs begin ik nog niet) maar ik heb wel degelijk last van lag.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
SolvingStorm schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:19:
[...]
Ik had ook enorme snelheidsproblemen met deze telefoon, tot op een punt dat hij bijna onbruikbaar werd (selecteren telefonie of camera duurde bijna een halve minuut).

Ben flink aan het pielen geweest, en nu is hij weer snel. Twee dingen waarvan ik denk dat ze een enorme impact hadden:
  • Bewegende screensaver. Ik had zo'n mooi aquarium met bewegende visjes en plantjes. Leek me een leuke kandidaat om te wissen.
  • Ik heb het geheugenkaartje verwijderd.
De telefoon vliegt nu werkelijk weer door de menu's. Bijkomend voordeel is dat de batterijduur veel langer is geworden. Voorheen haalde ik van 8 tot 5 niet eens, zelfs niet als de telefoon helemaal niet gebruikt werd. Nu heb ik hem vanochtend pas weer een gele balk gekregen, terwijl ik hem sinds zondag niet meer opgeladen heb. En dat met 3G en BT continu aan.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• partyondude
  • Laatst online: 10-09 23:09
Wow, das wel extreem man!

Maar hoezo zou een geheugenkaartje voor vertraging en extra accu consumptie zorgen?

• alexbl69
partyondude schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:58:
Wow, das wel extreem man!

Maar hoezo zou een geheugenkaartje voor vertraging en extra accu consumptie zorgen?
Geen idee. Ik heb het toestel nu ongeveer 5 weken. Heb die screensaver en het kaartje er direct op/in gezet. Het toestel werd echter langzaamaan steeds slomer. Dus niet van de één op de andere dag.

Nadat ik afgelopen weekend deze 2 zaken heb verwijderd (en opnieuw had opgestart) was hij in één keer wel razendsnel. En het lag niet alleen aan dat opstarten want dat had ik daarvoor reeds vele malen gedaan in de hoop dat het wat zou helpen.

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
alexbl69 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:38:
[...]

Ik had ook enorme snelheidsproblemen met deze telefoon, tot op een punt dat hij bijna onbruikbaar werd (selecteren telefonie of camera duurde bijna een halve minuut).

Ben flink aan het pielen geweest, en nu is hij weer snel. Twee dingen waarvan ik denk dat ze een enorme impact hadden:
  • Bewegende screensaver. Ik had zo'n mooi aquarium met bewegende visjes en plantjes. Leek me een leuke kandidaat om te wissen.
  • Ik heb het geheugenkaartje verwijderd.
De telefoon vliegt nu werkelijk weer door de menu's. Bijkomend voordeel is dat de batterijduur veel langer is geworden. Voorheen haalde ik van 8 tot 5 niet eens, zelfs niet als de telefoon helemaal niet gebruikt werd. Nu heb ik hem vanochtend pas weer een gele balk gekregen, terwijl ik hem sinds zondag niet meer opgeladen heb. En dat met 3G en BT continu aan.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de SGS 4 (!) dagen kan volhouden met een acculading, dan doe je er volgens mij echt helemaal niks mee en zelfs dan zou het me nog verbazen. verder vrag ik me af wat het verwijderen van een sd kaartje te maken heeft met accuduur ?

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:22
Ja, ik neem ook aan dat ie dan 's nachts uit staat. Ik kom niet eens in de buurt van 2 dagen (wel met 3g uit trouwens).

edit: Sterker nog, ik heb hem vandaag met 3 uurtjes streaming over 3g er helemaal doorheen getrokken.

[ Voor 30% gewijzigd door MrAngry op 30-09-2010 15:19 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• alexbl69
MrAngry schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:18:
Ja, ik neem ook aan dat ie dan 's nachts uit staat. Ik kom niet eens in de buurt van 2 dagen (wel met 3g uit trouwens).
Hij staat 's nachts niet uit. Ik snap er zelf ook helemaal niets van. Telefoneer ca. 5 keer per dag (korte gespekken dat wel, ben niet zo'n social talker). Maar wel grotendeels via bluetooth in de auto.

Moet wel zeggen dat ik de laatste dagen weinig gesurfd heb met het apparaat. Maar ik heb zelfs continu een agenda-applicatie, een dubbele weer-app en de nu.nl app op de FP staan, welke allen regelmatig aan het updaten zijn.

Zoals gezegd, ik snap er helemaal niets van, maar ben er wel blij mee.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hmm, de enige keer dat ik hem binnen enkele uren bijna leeg heb kunnen trekken was met 2,5 uur GPS navigatie via Google Navigation (dus ook kaarten binnentrekken via 3G) en nog eens een uur lang HD film opnemen. En toen zat er nog zo'n 20% in :P.

Ik doe tegenwoordig ook zo'n twee dagen met m'n SGS bij voor mij relatief veel gebruik (max 15 minuten bellen per dag, 30-60 minuten internet via 3G/HSDPA, Facebook en Twitter update elke 30 minuten). Als ik een tijdje minder gebruik heb gaat hij ook vrij gemakkelijk 4-5 dagen mee (denk aan hooguit 10-15 minuten gebruik per dag).

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

alexbl69 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:06:
[...]

Geen idee. Ik heb het toestel nu ongeveer 5 weken. Heb die screensaver en het kaartje er direct op/in gezet. Het toestel werd echter langzaamaan steeds slomer. Dus niet van de één op de andere dag.

Nadat ik afgelopen weekend deze 2 zaken heb verwijderd (en opnieuw had opgestart) was hij in één keer wel razendsnel. En het lag niet alleen aan dat opstarten want dat had ik daarvoor reeds vele malen gedaan in de hoop dat het wat zou helpen.
Dit is wel grappig om te lezen, ik had namelijk ook hetzelfde. Telefoon was niet meer werkbaar, en liep zelfs continue 'vast' 10 min na het opstarten. Scherm deed dan niks meer maar ik kon wel nog gebeld worden (alleen dit hoorde en zag ik niet aangezien de telefoon niets deed op dat moment..). Na het verwijderen, formateren en terugplaatsen van het geheugenkaarte (4gb micro sd) werkte en werkt de telefoon weer als vanouds.

Misschien dat iemand hier ook Hotmail icm Exchange gebruikt wat sinds kort mogelijk is? Ik heb het probleem dat hij maar de helft van mijn contacten synchroniseert, agenda en e-mail werkt wel prima. Ik las dat 2.1 eigenlijk nog niet ondersteund is maar het werkt eigenlijk wel, ben benieuwd of de update naar Froyo dit verhelpt...

Mijn spec's | Modelbouwforum

• Dacuuu
Net ook dat accessoires set besteld op eBay. Maar de telefoon zal nog wel even duren, gisteren stond er op de site van vodafone. levering binnen 24 uur. krijg ik net een mailtje dat ze er geen meer hebben...grrr..
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.