Toon posts:

KPN / HI storing 29-09-2010

Pagina: 1
Acties:
  • 623 views

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:59
Hoi allen,

momenteel ervaren een collega van mij en ik problemen met onze mobiel dat we geen telefoon verbinding krijgen. Mijn collega heeft een KPN abo en ik een HI abo. Ook onze chef ervaart problemen (KPN zakelijk).

Wie we ook bellen (mobiel/vast), we krijgen geen verbinding.

Op de site van KPN zien we geen storing vermeld. Zijn er meer mensen met dit probleem?

• Frunz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10-08 00:22
Hier (Delft) geen problemen met Hi.

Misschien handig te vermelden in welke omgeving dit is.

[Voor 45% gewijzigd door Frunz op 29-09-2010 09:45]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• justdaboo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 12:22

justdaboo

KRIZZY.NL (eg wel)

Ik heb nu op dit moment het zelfde probleem.

Vanaf een Telfort abbo (KPN Netwerk) krijg ik geen verbinding. Binnen komende oproepen brengen enkel ruis ten gehoren.

Op het moment bevind ik mij in Schoonhoven (Zuid-Holland), tussen Utrecht en Rotterdam.

SMS,
Ik heb geen idee of de SMSjes wel aankomen, deze blijven tot dusver onbeantwoord.

• Castertroy21
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 18-09-2011
Hier ook problemen met meerdere KPN toestellen. Verbinding kan wel gelegd worden, maar los van wat ruis is niets hoorbaar. Het gaat hier om de Nokia E serie types.

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Grappig genoeg heeft ook Vodafone momenteel problemen, regio Eindhoven. Zowel zakelijk als privé geen bereik. KPN medewerker hier meldt ook problemen met zijn zakelijke telefoon op het KPN netwerk. Soms weinig, vaak geen bereik vandaag.

• PdeBie
Frunz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:45:
Hier (Delft) geen problemen met Hi.

Misschien handig te vermelden in welke omgeving dit is.
Excuses, was ik even vergeten :)

wij bevinden ons momenteel in Veenendaal.

• justdaboo

justdaboo

KRIZZY.NL (eg wel)

Ik merk nu dat KPN.COM ook niet kan worden bezocht... fraai weer :|

• fotowilco
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23-09 12:51

fotowilco

Niet geschoten is altijd mis!

in regio gorinchem met kpn en vodafone geen problemen!

Canon 5DIII | Canon 7D | EF 24-70 2.8L | EF 70-200mm f/2.8L USM IS Type II | 50 MM 1.8 | Canon 430 EXII |

• PdeBie
justdaboo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:57:
Ik merk nu dat KPN.COM ook niet kan worden bezocht... fraai weer :|
dat probleem heb ik niet. Die werkt gewoon.

Echter geen meldingen nog van storingen op de site.

• justdaboo

justdaboo

KRIZZY.NL (eg wel)

pdebie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:59:
[...]

dat probleem heb ik niet. Die werkt gewoon.

Echter geen meldingen nog van storingen op de site.
Kan er mee te maken dat ik nu over een KPN zakelijk DSL connectie aan het browsen ben.
Over mn Tweakdsl lijntje werkt het wel, ik denk dat ze intern een probleempje hebben....

• Chrispy87
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01-04-2011
Heb sinds gisterenavond ook problemen met bellen. Ik kan de beller niet horen maar zei mij wel. Heb net de HI/KPN gebelt en gevraagd of er een storing was. De vrouw wist nog van niks maar toen ze bij de technische dienst ging kijken bleek er inderdaad een storing te zijn met de UMTS. Het gaat om de regio Utrecht en omstreken. Ik woon zelf ook bij Schoonhoven en werkt in woerden dus het kan inderdaad kloppen.

Volgens haar kan je je telfoon op GSM zetten ( ipv UMTS). Het schijnt dan wel weer te werken.

Hmm aangezien ik een Iphone heb en deze alleen werkt op UMTS( volgens haar)., Misschien kunnen jullie er wat mee.

gr

Chris

• Chrispy87
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01-04-2011
justdaboo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:52:
Ik heb nu op dit moment het zelfde probleem.

Vanaf een Telfort abbo (KPN Netwerk) krijg ik geen verbinding. Binnen komende oproepen brengen enkel ruis ten gehoren.

Op het moment bevind ik mij in Schoonhoven (Zuid-Holland), tussen Utrecht en Rotterdam.

SMS,
Ik heb geen idee of de SMSjes wel aankomen, deze blijven tot dusver onbeantwoord.
Ik woon ook in deze buurt heb ook problemen ermee. Zie mijn bericht voor toelichting

• Nickbogerd.nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 24-09 09:00
Hier in Utrecht kunnen we wel bellen, maar horen niet wat de ander zegt sinds vanmorgen.

• jelle.
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:35

jelle.

Product Marketeer
NiCKYsTyLe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:58:
Hier in Utrecht kunnen we wel bellen, maar horen niet wat de ander zegt sinds vanmorgen.
Same here (momenteel ook Utrecht). Dacht dat het aan mijn E75 lag, maar ik vond het al zo gek dat de rest van de geluiden wel gewoon werkten :P

• jelle.

jelle.

Product Marketeer
Net via Twitter:
Hi Hi Society
Regio Utrecht kunnen problemen ondervinden met spraakverbinding via UMTS. We werken met man en macht om dit te verhelpen.
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Uitgerekend nu ik de hele dag in Utrecht moet zijn :+

• C8H10N4O2
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Hier in Utrecht (3511) ook problemen met Tele2 via KPN netwerk.
One-way voice, dus ik hoor de andere kant niet, maar de andere kant hoort mij wel.

Zie http://www.kpn.com/zakelijk/service/storingen.htm voor meer info.

• jelle.

jelle.

Product Marketeer
Net gebeld en hier (centrum Utrecht) werkt ie weer! :)

edit: euh iets te vroeg gejuicht geloof ik, 500m verderop weer hetzelfde probleem

[Voor 44% gewijzigd door jelle. op 29-09-2010 12:13]

• y0urit
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 09-03-2017
Heb zojuist gebeld, werkte weer.
Daarvoor echter wel zelfde soort problemen.
Ik stond al op het punt om naar the phonehouse te gaan met de melding dat m'n speaker kapot was :F
Zit in het centrum van Utrecht met Hi.

• Castertroy21
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 18-09-2011
Leuke stunt van KPN inderdaad. Iedereen mikt zijn telefoon weg in verband met niet functionerende speaker. :o
Hier werkt alles inmiddels ook weer. (omgeving Utrecht)

• justdaboo

justdaboo

KRIZZY.NL (eg wel)

Yes alles is weer in leven 8)

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voortaan eerst even naar de helpdesk bellen in plaats van een topic te openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee