Zet je vinger paar seconden op de foto en dan krijg je de optie opslaanVerwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:34:
Sinds een week ben ik in het bezit van de Samsung Galaxy S.
Nu was ik vanmiddag op een site gestuit met een erg leuke foto, en dacht die wil ik opslaan op mijn Samsung, maar nergens kan ik een optie vinden om een foto/ afbeelding vanaf een website op te slaan op mijn toestel.
Ook niet wanneer ik op Hyves zit en een leuke foto van iemand uit mijn vriendenlijst zie.
Met mijn vorige Samsung i9000 kon ik gewoon elke foto opslaan, maar hier zie ik die mogelijkheid niet.
Kijk ik ergens overheen?
Groetjes Sacajawea
Ja dat merk ik ook, eerste paar dagen toen ik hem had kon ik echt niet langer dan een dag mee en duurde het opladen meer dan 6 uur. Tegenwoordig kan ik met normaal gebruik makkelijk 2 dagen halen en tik, zoals ik eerder al zei, dikwijls de 3 dagen aan. Ook duurt het opladen niet meer zo langVerwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:15:
[...]
Als mij mobile 100% geladen is red ik makkelijk 1 dag en 20 uur (heb nog 30% over) (en ik heb zelfs al paar keer gewoon twee dagen gehaald op 1 lading) mij batterij word juist steeds beter per lading
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
lang op de foto drukken, dan komt er een menuutje te voorschijn
argh, nieuwe pagina
argh, nieuwe pagina

[ Voor 21% gewijzigd door Raymond op 26-09-2010 12:26 ]
Verwijderd
Huh ik kan hem gewoon opslaanRaymond schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:26:
lang op de foto drukken, dan komt er een menuutje te voorschijn
argh, nieuwe pagina
Google --> google afbeelding (typ wat je zoekt) en dan niet vergroten de afbeelding maar gelijk paar seconden op de afbeelding gedrukt houden en dan kan je hem opslaan (zelfde geld ook voor hyves)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 13:07 ]
Verwijderd
via afbeeldingen internet kan ik inderdaad opslaan....thx Bluff-Don.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:04:
[...]
Huh ik kan hem gewoon opslaan
Google --> google afbeelding (typ wat je zoekt) en dan niet vergroten de afbeelding maar gelijk paar seconden op de afbeelding gedrukt houden en dan kan je hem opslaan (zelfde geld ook voor hyves)
Maar bij Hyves krijg ik die optie dus niet.
Ik heb de aps van Hyves en ik kan drukken wat ik wil, maar ik kan geen foto opslaan.
Ook kan ik de foto niet vergroten.
In het menu staat ook niets anders dan herladen, reageer en respecteer.
Geen flauw idee waarom dat mij dus niet lukt bij Hyves.
De hyve app vind ik persoonlijk ook bar slecht. De Volledige pagina van hyves op internet ( net zoals op je pc ) werkt vele malen beter! Gewoon een bookmark aanmaken in je favorieten en klaar.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:43:
[...]
via afbeeldingen internet kan ik inderdaad opslaan....thx Bluff-Don.
Maar bij Hyves krijg ik die optie dus niet.
Ik heb de aps van Hyves en ik kan drukken wat ik wil, maar ik kan geen foto opslaan.
Ook kan ik de foto niet vergroten.
In het menu staat ook niets anders dan herladen, reageer en respecteer.
Geen flauw idee waarom dat mij dus niet lukt bij Hyves.
Zucht...
Er zit denk ik gewoon geen afbeelding opslaan functie in de Hyves app. Gebruik gewoon de browser voor Hyves, werkt veel beter.
Verwijderd
Er moet maar eens gauw een update komen voor de iphone app!
Facebook app vind ik erg goed zelf
Facebook app vind ik erg goed zelf
voor de genen die fw2.2 al draaien:
is het nu mogelijk om een eigen geluidje in te stellen bij de agenda?
ben al bezig geweest met dat agenda snooze en calendar notifier prutswerk maar op herhaaldelijk crashen van de telefoon na doet dat weinig.
mapjes media/audio/etc.... op de interne sdcard werkt ook niet.
hij blijft gewoon een zacht 'blip' geluidje maken
is het nu mogelijk om een eigen geluidje in te stellen bij de agenda?
ben al bezig geweest met dat agenda snooze en calendar notifier prutswerk maar op herhaaldelijk crashen van de telefoon na doet dat weinig.
mapjes media/audio/etc.... op de interne sdcard werkt ook niet.
hij blijft gewoon een zacht 'blip' geluidje maken
Verwijderd
Ik denk dat je qwerty zeker zal missen echter is het de vraag hoe lang je nog op een qwerty moet wachten aangezien dit toestel opzich al nagenoeg perfect is!corrado20vt schreef op zondag 26 september 2010 @ 08:22:
[...]
Nou het fysieke toetsenbord zal ik wel missen denk ik. Ook werkt mijn gps goed en is de sms app in rom 1.18 gewoon goed. Degene in latere roms vond ik juist minder en ben dus terug gegaan naar een eerdere rom. Flashen is bij mijn tp2 echt eens in de zoveel tijd nodig om 3x per dag vastlopen op te lossen. De Agenda gebruik ik veel en vind ik ook fijn werken. Syncen met Hotmail doet ie continu tussen 8u en 22u.
Wat ik zoal dus over de sgs lees is dus dat de calendar niet goed is (moet ik dus iets op vinden) en dat je niet alleen in een bepaalde periode kan syncen. Niks zo vervelend als ik op bed lig te stinken en dat ding rammeld de hele tijd. Overdag daarentegen wil ik wel gelijk of in iedergeval binnen een kwartier weten als er een email is.
Batterij is bij de htc tp2 steeds net een dag mee te doen en dat is dan van 8u tot 23u. En bestaat uit veel smsen, wat mailen, telegraaf lezen, 20min navi (lang leve tomtom die ik denk ik ga missen!) en met FBTV de tvgids bekijken (werkt zoveel beter dan tvgids.nl ofzo). Of de SGS dat gaat halen is dus nog de vraag al denk ik niet dat dat veel gaat schelen. Extra accu meenemen ofzo gaat dus echt niet gebeuren maar we gaan het zien.
Dus wat is het advies? Morgen flashen naar JPK en dan wat dingen erop zetten als :
Co pilot
noled
handscent sms
enz enz
Bij mij geef KIES op m'n netbook ook aan dat ik moet updaten als ik de Samsung Apps wil gebruiken, om vervolgens geen enkele update te vinden... KIES is bij mij nog 1.5.1 en ik kan die dus niet via het programma zelf updaten, want hij ziet geen update... Ik vond wel deze link op een ander forum, een direct download naar versie 1.5.3, misschien dat ik die zo maar eens ga proberen.
Het is wel weer typisch Samsung dat je half internet moet afstruinen voor het verkrijgen van zo'n update, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon alle websites tegelijk te updaten (want de NL website van Samsung wijst nog steeds naar een outdated KIES versie...).
<edit>
Hm, na eens de ellende op dit forum gelezen te hebben met KIES 1.5.3 geloof ik dat ik nog maar even wacht met het updaten... Alhoewel die thread weer naar een net iets andere versie verwijst dan die ik gevonden had (namelijk 1.5.3.10093_31, de versie die ik had gevonden is 1.5.3.10092_2_1). Wat ik wel een mooie opmerking daar vond is deze:
Het is wel weer typisch Samsung dat je half internet moet afstruinen voor het verkrijgen van zo'n update, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon alle websites tegelijk te updaten (want de NL website van Samsung wijst nog steeds naar een outdated KIES versie...).
<edit>
Hm, na eens de ellende op dit forum gelezen te hebben met KIES 1.5.3 geloof ik dat ik nog maar even wacht met het updaten... Alhoewel die thread weer naar een net iets andere versie verwijst dan die ik gevonden had (namelijk 1.5.3.10093_31, de versie die ik had gevonden is 1.5.3.10092_2_1). Wat ik wel een mooie opmerking daar vond is deze:
I think samsung need to start putting 'beta' next to the word kies.....then people would have a clear picture as to what's going on lol....
[ Voor 25% gewijzigd door jasjenl op 26-09-2010 15:31 ]
Verwijderd
even een vraag over het fijne programma dat KIES heet.
Als ik KIES opstart, wordt mijn internet verbinding op mijn laptop verbroken.
Weet iemand hoe dit komt, en hoe je dit kan voorkomen?
Ik gebruik mijn telefoon de hele dag. Als ik op sta check ik het nieuws tijdens het ontbijt, op de fiets naar school luister ik muziek. Tijdens de lessen browse ik erg veel op het web, en heb eBuddy constant aan, in de pauzes kijk ik wel eens een youtube filmpje etc. Als ik naar huis rij gebruik ik hem weer als MP3 speler. Thuis browse ik dan weer erg veel op het web.
Hiermee haal ik makkelijk een dag. als ik ga slapen heb ik meestal nog 30-40% over.
Hiermee haal ik makkelijk een dag. als ik ga slapen heb ik meestal nog 30-40% over.
Verwijderd
Je kunt hem opladen tijdens het fietsenThomasthomas schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:32:
Ik gebruik mijn telefoon de hele dag. Als ik op sta check ik het nieuws tijdens het ontbijt, op de fiets naar school luister ik muziek. Tijdens de lessen browse ik erg veel op het web, en heb eBuddy constant aan, in de pauzes kijk ik wel eens een youtube filmpje etc. Als ik naar huis rij gebruik ik hem weer als MP3 speler. Thuis browse ik dan weer erg veel op het web.
edit: omg het antwoord is al lang gegeven...Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:34:
Sinds een week ben ik in het bezit van de Samsung Galaxy S.
Nu was ik vanmiddag op een site gestuit met een erg leuke foto, en dacht die wil ik opslaan op mijn Samsung, maar nergens kan ik een optie vinden om een foto/ afbeelding vanaf een website op te slaan op mijn toestel.
Ook niet wanneer ik op Hyves zit en een leuke foto van iemand uit mijn vriendenlijst zie.
Met mijn vorige Samsung i9000 kon ik gewoon elke foto opslaan, maar hier zie ik die mogelijkheid niet.
Kijk ik ergens overheen?
Groetjes Sacajawea

[ Voor 6% gewijzigd door Tiazi op 26-09-2010 17:03 ]
Heb de laatste versie van Noled geïnstalleerd, (2.4), en nu toont ie ook netjes agenda items. Icon is een wekkertje! Alarm geeft ie dan weer niet aan maar dat boeit me minder. Prachtige app, dat Noled!
Verwijderd
Tiazi schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:03:
[...]
edit: omg het antwoord is al lang gegeven...
Er zijn 5 topics over de Galaxy, met zo', 53 pagina's per topic.Tiazi schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:03:
[...]
edit: omg het antwoord is al lang gegeven...
Dit leek mij handiger

Verwijderd
Ga ff uit de hoogte lopen doen, probeer eens de zoekfunctie ofzo luilakVerwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:03:
[...]
[...]
Er zijn 5 topics over de Galaxy, met zo', 53 pagina's per topic.
Dit leek mij handiger
We moeten allemaal het antwoord zoeken dus jij ook
offtopic:
sacajawea schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:03:
... Er zijn 5 topics over de Galaxy, met zo', 53 pagina's per topic.
En de oplossing voor het grote aantal pagina's per topic is hier te vinden.
sacajawea schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:03:
... Er zijn 5 topics over de Galaxy, met zo', 53 pagina's per topic.
En de oplossing voor het grote aantal pagina's per topic is hier te vinden.
Dat gebeurt ook bij mij...geen idee wat dit veroorzaakt.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:20:
even een vraag over het fijne programma dat KIES heet.
als SGS vs DesireHD twijfelaar ben ik er bijna uit. Ik heb even gekeken naar mijn oude foon. Een HTC touch HD en door al dat gepraat over flashen updaten etc. dacht ik. Laat ik mijn trage oude beestje nog een keer oppoetsen voordat ik overstap.
En ik ben eruit, ik neem een telefoon waar Froyo al standaard op zit. Ik wil best een keertje updaten. Maar als ik eerst alles moet back-upen enzo voor een ROM update.. en dan (vooralsnog) niet supported door de telefoonmaker (later wel maar goed). dan zie ik dat als een hoop gedoe.
Ja ik ben enorm lui en vind het snel best. Ik ben wel een tweaker maar niet continu. Ik wil 'out of the box' anrdoid 2.2. gewoon omdat het kan. De enige meerwaarde die de SGS voor mij nog heeft is de GPU waardoor je de SGS als PSP kan gebruiken. Maar face it. weegt dat op tegen lagfixen gps fixen hot fix hier custem rommetje daar? Voor mij niet..
Iemand die echt denkt.. NEEEE doe het niet SGS all the way, je bent een *** als de DesireHD neemt. Dan hoor ik dat erg graag. (en sorry dat ik jullie allemaal zo lastig val. ik ben van plan 2 jaar met mijn foon te doen dus kom graag goed beslagen ten ijs.)
En ik ben eruit, ik neem een telefoon waar Froyo al standaard op zit. Ik wil best een keertje updaten. Maar als ik eerst alles moet back-upen enzo voor een ROM update.. en dan (vooralsnog) niet supported door de telefoonmaker (later wel maar goed). dan zie ik dat als een hoop gedoe.
Ja ik ben enorm lui en vind het snel best. Ik ben wel een tweaker maar niet continu. Ik wil 'out of the box' anrdoid 2.2. gewoon omdat het kan. De enige meerwaarde die de SGS voor mij nog heeft is de GPU waardoor je de SGS als PSP kan gebruiken. Maar face it. weegt dat op tegen lagfixen gps fixen hot fix hier custem rommetje daar? Voor mij niet..
Iemand die echt denkt.. NEEEE doe het niet SGS all the way, je bent een *** als de DesireHD neemt. Dan hoor ik dat erg graag. (en sorry dat ik jullie allemaal zo lastig val. ik ben van plan 2 jaar met mijn foon te doen dus kom graag goed beslagen ten ijs.)
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Verwijderd
Je bent er toch al uit?!MorgothG schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:20:
........
.......
Dan moet je niet de SGS kopen op dit moment, maar nog een 2 maanden wachten en dat de SGS kopen, met waarschijnlijk froyo out of the box. Of dus de DesireHD. Ook een optie.MorgothG schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:20:
Maar vrees dat je uiteindelijk toch gaat kloten omdat je gingerbread op je mobiel wil hebben.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Tog zal de keuze echt zelf moeten maken maar....,,,MorgothG schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:20:
als SGS vs DesireHD twijfelaar ben ik er bijna uit. Ik heb even gekeken naar mijn oude foon. Een HTC touch HD en door al dat gepraat over flashen updaten etc. dacht ik. Laat ik mijn trage oude beestje nog een keer oppoetsen voordat ik overstap.
over HTC Desire HD, je weet ook niet of deze 'out of the box' goed werkt want dat merk je na paar weken gebruik
.
Maar Froyo komt al binnenkort uit, en als je zelf niet froyo erop wilt zetten dan laat je het tog doen door een service point, (duurt onegveer 3 uurtje bij hun)
Verder GPSFIX: komt al met Froyo dus dat zal denk ik ook geen probleem zijn, en zal later zeker goed werken
Enja lag.., ik heb hem nu zelf al langer dan twee weken en ik heb zelf geen enkel last van lag (JM2 versie)
En als je lag hebt, kan je de lagfix van de market downloaden en installeren dat is denk ik niet zo moeilijk en er is vast wel een video te vinden die alles stap voor stap uitlegt.
En wie weet is de lag wel helemaal weg met de update naar 2.2
Verder vind ik de galaxy s mooier dan de desire HD enja...,,,
Galaxy S 4.0 inch
Desire HD 4.3 inch
Galaxy S 5 megapixel zonder flits
Desire HD 8 megapixel met flits
Samsung galaxy S super amoled
Desire HD TFT of Super LCD
Galaxy S Sneller denk ik (en als 2.2 komt dan moet hij nog sneller worden)
Verder zal de desire HD beter aanvoelen maar onze galaxy S voelt ook gewoon goed aan
Verder zal je de keuze echt zelf moeten maken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 20:51 ]
thanks, ik ga gewoon niet de max 3 maanden vooraf maar gewoon drie weken voor abbo verstrijken een nieuwe foon halen. Bedankt voor jullie meningen. zeer gewaardeerd!
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Ik ben zelf geen tweaker, maar wou wel een alles in één. Met wat apps (met name gratis) kom je al een heel eind en zou ik dus zeggen ga voor de SGS. Er wordt wel gezegd dat FROYO de meeste bgs van de SGS zal verhelpen (denk ik ook) en ik denk dat ze het hebben uitgesteld om hem nog stabieler te maken dan de FROYO die nu op andere androids draait.MorgothG schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:20:
JE zou kunnen zeggen hoe langer de wijn ligt des te rijper hij wordt. Qua opslag capaciteit zit je met de SGS in de dagen gaaande naar FROYO 8 GB nog goed. Ik heb het even nagekeken de HTC heeft minder opslag capaciteit?
Ik denk dat je voor 2 jaar met de SGS beter uit de voeten bent dan met de HTC. HEb je ook nagedacht hoever de HTC met zijn hardware staat? Misschien dat FROYO 2.2 de laaste update voor dat toestel is? Weten we niet?
Mijn advies neem de SGS ben je voorlopig beter uit en met 4 weken kan je je lol niet meer op. BTW deze 4eken kan je kijken of de telefoon met een mooie actie van gsmeasy.nl komt ( ik heb hem gekregen met een Wii)!!!!
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik heb nu dus net 2 dagen een samsung galaxy s en ik wil ff kwijt dat mijn gps goed werkt. ik heb geen van de problemen ondervonden waar ze het online over hebben. ik heb heel snel een fix en hij werkt accuraat. zowel met offline sygic mobile maps als de online google navigator.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Hoi Ik heb net de vorige pagina's van de forum gelezen maar ik heb geen antwoord op mijn vraag gevonden.
Ik heb net de telefoon aan de pc aangesloten en kies heeft eerste de laatste update gedownload daarna zei die dat er een update voor de mobiel was. Hij heeft een backup van de agenda gemaakt en toen kon die niet meer verder.
Is er een update uit? Ik gebruike OCLF moet ik toevallig die verwijderen om galaxy s updates te kunnen downloaden? Thnx
Ik heb net de telefoon aan de pc aangesloten en kies heeft eerste de laatste update gedownload daarna zei die dat er een update voor de mobiel was. Hij heeft een backup van de agenda gemaakt en toen kon die niet meer verder.
Is er een update uit? Ik gebruike OCLF moet ik toevallig die verwijderen om galaxy s updates te kunnen downloaden? Thnx
Verwijderd
Het heeft helemaal niets met uit de hoogte doen te maken.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:25:
[...]
Ga ff uit de hoogte lopen doen, probeer eens de zoekfunctie ofzo luilak
Ik had de zoekfunctie al gebruikt, maar kreeg enorm veel hits maar kon niet vinden wat ik zocht, vandaar dat ik het heb gevraagd en ik ook netjes heb bedankt voor het beantwoorden.
[/i]
En de oplossing voor het grote aantal pagina's per topic is hier te vinden.[/ot]
[/quote]
Hier kan ik wat mee.
Dank je wel
ik heb mijn samsung net gekregen maar zie met het versturen van sms / mms geen historie van verzonden items, afleveringsrapport etc. Alle sms staat gewoon onder elkaar ....
Is dit eruit gesloopt? Ik kan het nergens meer vinden
Is dit eruit gesloopt? Ik kan het nergens meer vinden
[ Voor 10% gewijzigd door -_- op 26-09-2010 23:26 ]
Verwijderd
Ja ik mis dat ook, ik zou graag threaded sms (volgens mij heet dat zo) zodat de sms'en onder elkaar binnenkomen en niet worden toegevoegd aan een gesprek. Al een paar keer gevraagd hier en naar gezocht op het www maar kan er nx over vinden helaas. Hoop dat iemand weet of er een app voor is.-_- schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:26:
ik heb mijn samsung net gekregen maar zie met het versturen van sms / mms geen historie van verzonden items, afleveringsrapport etc. Alle sms staat gewoon onder elkaar ....
Is dit eruit gesloopt? Ik kan het nergens meer vinden![]()
Als ik reply op iemand, komt mijn sms gewoon onder het bericht te staan waarop ik reply. Dit heet threaded sms. Is dit nou wel of niet wat je wilt? Ik kan het moeilijk uit je post halen.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:36:
[...]
Ja ik mis dat ook, ik zou graag threaded sms (volgens mij heet dat zo) zodat de sms'en onder elkaar binnenkomen en niet worden toegevoegd aan een gesprek. Al een paar keer gevraagd hier en naar gezocht op het www maar kan er nx over vinden helaas. Hoop dat iemand weet of er een app voor is.
Per contact heb je een history van je complete sms geschiedenis onder elkaar. Heerlijk toch?
Verwijderd
Sorry als ik onduidelijk ben, maar wat ik fijn vind is dat ik dus niet de history per contact te zien krijg maar gewoon al mijn binnengekomen sms'en onder elkaar ongeacht van het contact. Of zoals ik bij WM had een postvak in en postvak uit voor binnenkomende en uitgaande sms'enMaarten21 schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:41:
[...]
Als ik reply op iemand, komt mijn sms gewoon onder het bericht te staan waarop ik reply. Dit heet threaded sms. Is dit nou wel of niet wat je wilt? Ik kan het moeilijk uit je post halen.
Per contact heb je een history van je complete sms geschiedenis onder elkaar. Heerlijk toch?
Weet iemand of de mogelijkheid bestaat, net als bij htc, indien je gebeld wordt je de telefoon omdraait hij op stil gaat? Is hier een instelling voor of wellicht een applicatie?
Be fast .... Be furious....
Met Tasker kan dat wel.Bl4ckviper schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:25:
Weet iemand of de mogelijkheid bestaat, net als bij htc, indien je gebeld wordt je de telefoon omdraait hij op stil gaat? Is hier een instelling voor of wellicht een applicatie?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Is ook via de marketplace te krijgen. Flip to silent werkt prima op een Galaxy.Bl4ckviper schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:25:
Werkt niet beltoon gaat gewoon door.Retir schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:37:
[...]
Is ook via de marketplace te krijgen. Flip to silent werkt prima op een Galaxy.
Werkt inderdaad niet als je gebeld word. Maar op momenten waar je niet gestoord wilt worden leg je hem face down.
Zucht...
launcherpro plus heeft een widget die dit doet. Bovendien kun je een geschiedenis zien als je naar 'contacts' gaat en dan bovenaan het tabblad geschiedenis opent.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 03:54:
[...]
Sorry als ik onduidelijk ben, maar wat ik fijn vind is dat ik dus niet de history per contact te zien krijg maar gewoon al mijn binnengekomen sms'en onder elkaar ongeacht van het contact. Of zoals ik bij WM had een postvak in en postvak uit voor binnenkomende en uitgaande sms'en
Voor gratis versies van de launcherpro plus widget die sms onder elkaar zet zou ik even de market afstruinen
Verwijderd
Ik vind het aantal geluidsopties (beltoon, tril, bladiebla) nog wel tegenvallen en een echt goeie app hiervoor ben ik nog niet tegegengekomen; een aantal visualiseren het mooi maar gewoon 4 belstanden die je vanuit je drop-down menu of power-off menu kunt kiezen heb ik nog niet gevonden..
Ook die face-down app, leuk ding maar niet echt useful..
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 09:25 ]
Flip n Shake werkt wel als je gebeld wordt. En doet het zelfde als flip n silence wanneer je niet gebeld wordt.SgtElPotato schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:13:
[...]
Werkt inderdaad niet als je gebeld word. Maar op momenten waar je niet gestoord wilt worden leg je hem face down.
Sowieso vind ik het instellen van het geluid op de SGS (of android in algemeen?) niet prettig. Zo zit bijvoorbeeld Google Maps om onduidelijke redenen aan het systeemgeluidvolume. Dus als ik een keertje heb genavigeerd, dan maakt de telefoon weer herrie als ik hem uit/aanzet. Volumeknopje indrukken geeft dan weer als effect dat het belvolume veranderd en dan weer als effect dat het mediageluid wordt aangepast. Terwijl ik wil dat het belvolume nooit wordt aangepast en die volumeknoppen alleen dienen voor het mediageluid. En vorige week had ik zomaar opeens dat berichten weer een geluidje hadden, terwijl die op stil horen te staan.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:23:
Ik vind het aantal geluidsopties (beltoon, tril, bladiebla) nog wel tegenvallen en een echt goeie app hiervoor ben ik nog niet tegegengekomen; een aantal visualiseren het mooi maar gewoon 4 belstanden die je vanuit je drop-down menu of power-off menu kunt kiezen heb ik nog niet gevonden..
Geen idee of er een app is die het kan regelen, maar dit had toch wel op een betere manier in het systeem moeten zitten.
audiomanager (gratis in de market) doet wat je wilt, en is ook als widget in te stellenRaymond schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:21:
[...]
Geen idee of er een app is die het kan regelen, maar dit had toch wel op een betere manier in het systeem moeten zitten.
Wat kost eigenlijk meer energie ?
Wifi of G3 data connectie ?
Ik heb beide een dag getest maar krijg geen duidelijk beeld welke een grotere aanslag pleegt op de accu duur.
Wat is jullie ervaring ?
Ik heb beide een dag getest maar krijg geen duidelijk beeld welke een grotere aanslag pleegt op de accu duur.
Wat is jullie ervaring ?
3G is mijn ervaring, dwz als hij op m'n bed op bureau ligt en ik gebruik hem niet actief. Actief gebruik heb ik nooit echt getest. Maar dat kan ook aan het bereik in m'n huis liggen omdat ie zonder wifi voortdurend aan het switchen is tussen H,3G en G tijdens het syncen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
3G is zuinig als je ermee werkt, maar blijft ook werken als je op lock zet (dus dat is minder zuinig). Wifi slurpt meer als je ermee werkt, aan de andere kant schakelt het zich uit in lock-stand.bgrr schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:39:
Wat kost eigenlijk meer energie ?
Wat is jullie ervaring ?
Dus het is lastig om iets erover te zeggen. 3G is denk ik op lange termijn en bij veel gebruik zuiniger.
Had gisteren wel iets aparts, mijn SGS bleef gewoon de gehele dag een volle lading aan batterij geven, maar zonder verdere waarschuwing viel hij opeens uit en was de batterij dus leeg. Ben hem nu even intensief aan het gebruiken (Alles aan van GPS/WIFI/BT/etc.) en een game opgestart maar nog lijkt hij niet iets aan battergebruik te zien via de standaard indicator. Iemand een idee hoe ik dat weer kan triggeren? Heb geen Juicedefenders of taskkillers meer geinstalleerd staan.
Verwijderd
Hmm, die vind ik dus ook tegenvallen: zoveel voorkeuzes heb je niet, maar ik zal de nieuwere versie eens gaan checken dan..Gh0stw4lk3r schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:38:
[...]
audiomanager (gratis in de market) doet wat je wilt, en is ook als widget in te stellen
Verwijderd
Hoop dat dit het juiste topic is voor deze vraag, het leek me althans de beste.
Ik heb mijn SGS nu een tijdje, en ik merk dat wanneer ik op de achterkant/randen druk waar ongeveer de batterij zit dan maakt hij een beetje een krakend geluidje. Hebben jullie hier ook "last" van of is dit misschien heel normaal?
Ik heb mijn SGS nu een tijdje, en ik merk dat wanneer ik op de achterkant/randen druk waar ongeveer de batterij zit dan maakt hij een beetje een krakend geluidje. Hebben jullie hier ook "last" van of is dit misschien heel normaal?
Dit heb ik dus ook met CoPilot. Elke keer als ik deze afsluit is staat het volume van het systeemgeluid op maximaal. Behoorlijk irritant!Raymond schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:21:
[...]
Sowieso vind ik het instellen van het geluid op de SGS (of android in algemeen?) niet prettig. Zo zit bijvoorbeeld Google Maps om onduidelijke redenen aan het systeemgeluidvolume. Dus als ik een keertje heb genavigeerd, dan maakt de telefoon weer herrie als ik hem uit/aanzet. Volumeknopje indrukken geeft dan weer als effect dat het belvolume veranderd en dan weer als effect dat het mediageluid wordt aangepast. Terwijl ik wil dat het belvolume nooit wordt aangepast en die volumeknoppen alleen dienen voor het mediageluid. En vorige week had ik zomaar opeens dat berichten weer een geluidje hadden, terwijl die op stil horen te staan.
Heb het net even geprobeerd, maar ik hoor niet direct een krakend eerlijk gezegd. Als het je stoort misschien is tussen de batterij en je achterkant steken?
Ik heb sinds een aantal weken deze telefoon, zeer tevreden maar de (standaard) emailclient is echt drama.
Als ik bijvoorbeeld een foto wil verzenden dan gaat deze samen met het bericht naar de map verzenden, en blijft hier gewoon in staan tot ik een foutmelding krijg over een connectie die niet gemaakt kan worden. Hier heb ik zonder de foto als attachement geen last van. Ik maak hiervoor gebruik van een ziggo adres.
Het bovenstaande werkte binnen enkele seconden op mijn iphone.
Omdat het dus niet lukt met mijn ziggo adres probeerde ik het met gmail, maar hier precies hetzelfde. Hij probeerd het bericht te verzenden maar na 10 minuten is er nog niets gebeurd.
Het maakt trouwens niet uit van welke verbinding ik gebruik maak(3g, wifi).
Iemand een idee hoe dit kan, ik heb de instellingen meerdere malen nagelopen.
Als ik bijvoorbeeld een foto wil verzenden dan gaat deze samen met het bericht naar de map verzenden, en blijft hier gewoon in staan tot ik een foutmelding krijg over een connectie die niet gemaakt kan worden. Hier heb ik zonder de foto als attachement geen last van. Ik maak hiervoor gebruik van een ziggo adres.
Omdat het dus niet lukt met mijn ziggo adres probeerde ik het met gmail, maar hier precies hetzelfde. Hij probeerd het bericht te verzenden maar na 10 minuten is er nog niets gebeurd.
Verwijderd
Okey bedankt voor de reactie, het is verder geen probleem voor de telefoon zelf?BruceWayne schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:52:
Heb het net even geprobeerd, maar ik hoor niet direct een krakend eerlijk gezegd. Als het je stoort misschien is tussen de batterij en je achterkant steken?
Waarschijnlijk is het gewoon het plastic, maar kan niet direct indenken hoe het een probleem voor je telefoon kan vormen. Misschien enkel de kwaliteitsbeleving die wat minder is, maar het functioneren zal geen hinder ondervinden
Verwijderd
iK zie geen media volume erbij staan.Gh0stw4lk3r schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:38:
[...]
audiomanager (gratis in de market) doet wat je wilt, en is ook als widget in te stellen
klopt dit, en kan ik dit er anders bij krijgen/aanvinken?
Dat is de Music Volume.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:53:
[...]
iK zie geen media volume erbij staan.
klopt dit, en kan ik dit er anders bij krijgen/aanvinken?
Zucht...
Verwijderd
Zojuist geprobeerd.
Navigon werkt op de Media volume, maar als ik de Music volume omlaag zet blijft de Navigon het zelfde volume houden.
Alle andere volume opties maken ook geen verschil
ik heb mijn telefoon nu 3 dagen, en ben alles een beetje aan het uitvogelen hoe of wat.
ik wil bv wanneer ik een sms krijg dat ik om de 2 minuten een melding krijg. dit moet toch ook in de telefoon zelf aan te geven zijn, zonder een app te instaleren? maar ik zie het nergens in mijn foon. ik heb nog geen abonnement waarmee je online kan.
ik wil bv wanneer ik een sms krijg dat ik om de 2 minuten een melding krijg. dit moet toch ook in de telefoon zelf aan te geven zijn, zonder een app te instaleren? maar ik zie het nergens in mijn foon. ik heb nog geen abonnement waarmee je online kan.
Zonder internet abbo heb je een zeer prijzige platte baksteen waar je mee kunt bellen en smsen. Jouw wensen zitten standaard niet op de telefoon. Die functionaliteit moet je in de marketplace halen. Sluit de telefoon desnoods aan op je pc of via wifi en ga via je pc naar de marketplace.westham schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:36:
ik heb mijn telefoon nu 3 dagen, en ben alles een beetje aan het uitvogelen hoe of wat.
[ Voor 6% gewijzigd door Seth_Chaos op 27-09-2010 14:49 ]
Check de app SMS Popup. Gebruik ik ook en werkt erg goed!westham schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:36:
Iemand intussen gelukt om die Fileindex en Telegraaf rommel er af te krijgen? Ik ben er mee bezig atm, zit op root, maar nog niets gevonden!
Yup, met een root explorer in de map /system/apps de desbetreffende apps verwijdert.johan89 schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:22:
Iemand intussen gelukt om die Fileindex en Telegraaf rommel er af te krijgen? Ik ben er mee bezig atm, zit op root, maar nog niets gevonden!
EDIT: /system/app en daar de bijbehorende .apk files verwijderen.
[ Voor 9% gewijzigd door Toettoetdaan op 27-09-2010 16:28 ]
Of met titanium Backup de (on)gewenste programmas verwijderen.johan89 schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:22:
Zucht...
Kijk, daar heb ik wat aan, done via Titanium Backup (die er al opstond).
GoT is geen helpdesk.
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 27-09-2010 19:34 ]
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
*knip*
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 27-09-2010 19:34 ]
Verwijderd
Om dit te kunnen gebruiken moet je je telefoon eerst unrooten.johan89 schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:07:
Kijk, daar heb ik wat aan, done via Titanium Backup (die er al opstond).
Waarom is dat?
Heb hier ook wat probleempjes mee.harry64 schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:02:
Ik heb sinds een aantal weken deze telefoon, zeer tevreden maar de (standaard) emailclient is echt drama.
En als berichten eenmaal in de outbox staan kun je ze niet meer wijzigen of via een andere emailaccount verzenden.
Verwijderd
Is er met de samsung S een mogelijkheid dat de telefoon altijd verbind met een bluetooth apparaat?
Ik heb bluetooth in de auto, de telefoon is ook gepaired met de bluetooth in de auto.
Maar ik moet elke keer handmatig een verbinding tot stand brengen.
Mijn vorige telefoon verbond automatisch met de bleutooth in de auto
Ik zie nergens een optie staan al "verbind altijd met dit apparaat"
Ik heb bluetooth in de auto, de telefoon is ook gepaired met de bluetooth in de auto.
Dit heb ik ook meegemaakt maar zonder gebruik te maken van CoPilot. Het is extra irritant als je op je gemak muziek wil gaan luisteren en volume staat op 12, je schrikt je rot en je bent voor een half uur doof.Count_B schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:51:
[...]
Dit heb ik dus ook met CoPilot. Elke keer als ik deze afsluit is staat het volume van het systeemgeluid op maximaal. Behoorlijk irritant!
Staat je bluetooth aan en moet je toch een handmatige verbinding maken ??Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:03:
Is er met de samsung S een mogelijkheid dat de telefoon altijd verbind met een bluetooth apparaat?
Ik heb n bluetooth icoontje op homescreen. Dit klik ik binnen aan , voordat ik naar de auto ga. In de auto vraagt het autosysteem :Verbinden met bluetooth?. Klik auto systeem en de verbinding is er.
Ivm met stroom verbuik zet ik bluetooth weer uit als de auto in de garage staat en ik binnen ben. Werkt perfect.
Op de Galaxy zie ik bij bluetooth apparaten de auto staan, met omschrijving : gekoppeld maar niet verbonden.
(Ben ook niet in de auto)
[ Voor 10% gewijzigd door Embryo1 op 27-09-2010 19:51 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Had ik al eerder omschreven mattie, het is de: Silent Toggle WidgetVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:22:[...]
Vraagje die widget rechts bovenin (actieve apps) het scherm (zie afbeelding) hoe heet die? Een vriendin (vodafone) had hem standaard op telefoon staan, maar ik (Hi) kan deze app echt niet vinden. Bedankt voor de info! Heb me hier rot naar lope zoeken daar het me een handige app lijkt.
zie ook:Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:03:
deepbass909 in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 4]"
Je kunt voor een paar euro de applicatie 'Tasker' van de Market downloaden, waarmee je met een paar klikjes een volume bij het opstarten en afsluiten kunt aanpassen. Ook kun je bijv. een muziekje starten als wekker, elke ochtend, de synchronisatie-setting uitzetten na een bezoek aan de Market (dat moet met hetzelfde scherm als waarmee de Market bij het opstarten aan komt draven, als je die setting telkens weer uitzet zoals ik ;-) ). Erg veelzijdige tool...Count_B schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:51:
[...]
Dit heb ik dus ook met CoPilot. Elke keer als ik deze afsluit is staat het volume van het systeemgeluid op maximaal. Behoorlijk irritant!
Nog even een dingetje, ik weet niet of iemand al Guitar Hero World Tour er op heeft staan, maar ik moet mn naam invullen, gaat allemaal prima, maar ik kan nergens op verder oid klikken. Iemand heeeel toevallig hier meer kennis over?
Download de gratis K-9 mail client uit de Market, werkt perfect en geen gezeik.harry64 schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:02:
Ik had iets soortgelijks, nadat de telefoon anderhalve dag aanstond verzond en ontving ik geen mail meer met de standaard mail app...K-9 werkt vlekkeloos
I love watercooling
Vandaag een nieuwe de taskmanager vanuit Samsung Apps geinstalleerd. Nu versie 1.51.
Geen verschil gemerkt in werking.
Geen verschil gemerkt in werking.
Heb mijn galaxy S inmiddels een maandje en ik ben er nog steeds super blij mee. De snelheid van de foon is geweldig en het prachtige scherm met de gevoelige bediening is gewoon perfect.
Wel baal ik nog steeds dat het 3g bereik zo slecht is vergeleken met mijn oude foon. Thuis heb ik alleen gprs, op mijn werk hetzelfde, in veel van de kroegen waar ik kom ook al geen 3g. Al hoewel de accu het na 2-3 weken veel beter begon te doen zijn er nog steeds dagen dat de accu het eind van de dag niet haalt. Gelukkig ik heb voor 3 euro per stuk wat extra accu's op ebay gekocht.
Ik heb ook wat laders van ebay gehaald. Het zijn micro usb opladers van nokia. Mijn GS wordt echter helemaal gek als ik die aansluit. Het touchscreen begint dan ineens allemaal rare dingen te doen met alle gevolgen van dien. HEt enige verschil is dat de nokia laders netjes 1200ma zijn ipv de waardeloze 500ma van de standaard lader. Ik heb geen idee waarom dat gebeurd. In principe zou het ook moeten werken als ik een lader van 5 miljard ampere aansluit, maar om een of andere vage reden werkt de 1200ma lader dus niet. Hij laad wel gewoon, maar het touchscreen wordt dus helemaal gek.
Iemand enig idee hoe dat kan? ik kan mijn scopemeter eens op de nokia laders zetten, maar kan mij niet voorstellen dat ik iets geks ga zien.
Ik heb ook extreem veel problemen met dat gare kies. Ik ben nu alweer 2 uur bezig een verbinding te maken maar krijg het maar niet voor elkaar. Ik wou eigenlijk kijken of 2.2 al uit was, maar ik gok van niet. Wel zie ik in de startpost een rooted 2.2 versie staan. Nou vind ik het een beetje eng om te rooten omdat ik zo veel problemen met de usb verbinding heb, maar stel dat ik het aandurf. Is die rooted 2.2 net zo compleet als de nog te komen officiële 2.2 update?
Wel baal ik nog steeds dat het 3g bereik zo slecht is vergeleken met mijn oude foon. Thuis heb ik alleen gprs, op mijn werk hetzelfde, in veel van de kroegen waar ik kom ook al geen 3g. Al hoewel de accu het na 2-3 weken veel beter begon te doen zijn er nog steeds dagen dat de accu het eind van de dag niet haalt. Gelukkig ik heb voor 3 euro per stuk wat extra accu's op ebay gekocht.
Ik heb ook wat laders van ebay gehaald. Het zijn micro usb opladers van nokia. Mijn GS wordt echter helemaal gek als ik die aansluit. Het touchscreen begint dan ineens allemaal rare dingen te doen met alle gevolgen van dien. HEt enige verschil is dat de nokia laders netjes 1200ma zijn ipv de waardeloze 500ma van de standaard lader. Ik heb geen idee waarom dat gebeurd. In principe zou het ook moeten werken als ik een lader van 5 miljard ampere aansluit, maar om een of andere vage reden werkt de 1200ma lader dus niet. Hij laad wel gewoon, maar het touchscreen wordt dus helemaal gek.
Iemand enig idee hoe dat kan? ik kan mijn scopemeter eens op de nokia laders zetten, maar kan mij niet voorstellen dat ik iets geks ga zien.
Ik heb ook extreem veel problemen met dat gare kies. Ik ben nu alweer 2 uur bezig een verbinding te maken maar krijg het maar niet voor elkaar. Ik wou eigenlijk kijken of 2.2 al uit was, maar ik gok van niet. Wel zie ik in de startpost een rooted 2.2 versie staan. Nou vind ik het een beetje eng om te rooten omdat ik zo veel problemen met de usb verbinding heb, maar stel dat ik het aandurf. Is die rooted 2.2 net zo compleet als de nog te komen officiële 2.2 update?
Ik kreeg vandaag zowaar vanzelf een update van KIES binnen, die ook nog eens lukte, dus ik heb nu ook 1.5.3 erop staan. Niet dat ik er verder nu veel aan heb gehad zo te zien, ik had een beetje hoop; dat ik misschien die Samsung task manager waar ik mensen hierboven over hoor spreken zou kunnen binnenhalen, maar blijkbaar is de Samsung Apps toepassing van KIES zelf helemaal niet geschikt voor de Galaxy S, want de enige telefoon die je daar kunt kiezen is een S8500...
Maar goed, ik ben allang blij dat KIES na de update nog gewoon werkt, dan kan ik straks hopelijk makkelijk upgraden naar froyo, als die een keer uitkomt.
Maar goed, ik ben allang blij dat KIES na de update nog gewoon werkt, dan kan ik straks hopelijk makkelijk upgraden naar froyo, als die een keer uitkomt.
Ik had Kies werkend geinstalleed staan wel als land UK en taal UK ik dacht ik installeer hem opnieuw in het nederlands. na installatie niks dan errorsjasjenl schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:35:
Ik kreeg vandaag zowaar vanzelf een update van KIES binnen, die ook nog eens lukte, dus ik heb nu ook 1.5.3 erop staan. Niet dat ik er verder nu veel aan heb gehad zo te zien, ik had een beetje hoop; dat ik misschien die Samsung task manager waar ik mensen hierboven over hoor spreken zou kunnen binnenhalen, maar blijkbaar is de Samsung Apps toepassing van KIES zelf helemaal niet geschikt voor de Galaxy S, want de enige telefoon die je daar kunt kiezen is een S8500...
Ik lees anders genoeg over mensen met nieuwere versie en die via kies hebben vekregen. wordt het gewoon wachten op de 2.2 release voordat ik kan updaten ?
Ik heb zelf, volgens KIES, firmware versie XXJF3 en ook hier is geen update voor, dus ik denk inderdaad dat het gewoon wachten is op 2.2 voordat er iets te updaten valt.
Ik heb na veel testen van het GPS mijn toestel gegeven voor reparatie. Ik weet dat er meerdere mensen hier een probleem hebben en andere niet. Mijn vriendin heeft zelfde toestel en bij haar werkt het gps wel. Ik kan me niet voorstellen dat het hier om een sofware issue gaat. Aangezien beide samen zijn aangeschaft en zelfde Rom versie hebben. Ik zal het terug brengen tot het gefixed is,
idd hier werkt hij gewoon goed! al meerdere malen gebruikt, vandaag weer onderweg en geen problemen. snelle fix en acurate gpshinerakatauri79 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 00:20:
Ik heb na veel testen van het GPS mijn toestel gegeven voor reparatie. Ik weet dat er meerdere mensen hier een probleem hebben en andere niet. Mijn vriendin heeft zelfde toestel en bij haar werkt het gps wel. Ik kan me niet voorstellen dat het hier om een sofware issue gaat. Aangezien beide samen zijn aangeschaft en zelfde Rom versie hebben. Ik zal het terug brengen tot het gefixed is,
Update mijn kies werkt weer nieuwe installer gedownload en al me temp files opgeschoond
[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 28-09-2010 00:48 ]
Verwijderd
Thnx is idd zoiets als ik zochtTiazi schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:14:
[...]
launcherpro plus heeft een widget die dit doet. Bovendien kun je een geschiedenis zien als je naar 'contacts' gaat en dan bovenaan het tabblad geschiedenis opent.
Voor gratis versies van de launcherpro plus widget die sms onder elkaar zet zou ik even de market afstruinen
Ik heb een originele samsung lader van ebay. De telefoon laadt wel op, maar het touchscreen reageert dan niet meer. Ik dacht dat de lader niet goed was en krijg nu een nieuwe (tegen een kleine vergoeding zodat ik de oude niet hoef terug te sturen naar Hong Kong.) Maar dit is dus misschien een probleem van de telefoon? De originele lader die er bij zat werkt wel gewoon.SuperKris schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:26:
.......
Ik heb een samsung autolader van ebay die wel goed werkt, dus wat het probleem is weet ik ook niet...
De pennetjes van de micro usb aansluiting zijn te klein om er een simpele multimeter op aan te sluiten, dan maak ik kortsluiting.
[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 28-09-2010 08:25 ]
Hier lukt de upgrade van Kies naar 1.5.3 niet op Vista 64.
De eerste keer error meldingen met file name fout of zo iets.
Kies er af gehaald en via 1.5.1 weer 1.5.3 erop.
Nu kreeg ik steeds meldingen van het opsturen van fout reportage,
Ben nu weer terug naar Kies 1.5.1.10074_2_6 .
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik kan via Kies niet automatisch updaten (Win7 64). Als ik op update klik, blijft Kies maar zoeken en gebeurd er niks (geen melding of wat dan ook). Enig idee hoe ik dit kan oplossen?KroontjesPen schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:00:
Dat had ik tot gisteren avond ook op Vista 64. Zal waarschijnlijk aan de uitrol van Samsung liggen.kavorka schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:28:
[...]
Ik kan via Kies niet automatisch updaten (Win7 64). Als ik op update klik, blijft Kies maar zoeken en gebeurd er niks (geen melding of wat dan ook). Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Niet teveel tegelijk op hun servers krijgen. Het gaat al traag zat dat upgraden.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Hi,
Tot mijn verbazing merkte ik op dat wanneer ik b.v. een game speel welke gebruik maakt van de bewegingssensor in mijn SGS, de uitgangspositie niet goed gekalibreerd is. Dit doet zich met name voor wanneer de Samsungs apps. Asphalt of Kart gespeeld worden; ik moet de SGS iets naar rechts laten hellen, in landscape mode, om een neutrale positie aan te nemen. Dit fenomeen ook gecontroleerd op de SGS van mijn vrouw; geeft het zelfde resultaat. Hebben jullie hier ook last van en is de sensor (opnieuw) te kalibreren?
Tot mijn verbazing merkte ik op dat wanneer ik b.v. een game speel welke gebruik maakt van de bewegingssensor in mijn SGS, de uitgangspositie niet goed gekalibreerd is. Dit doet zich met name voor wanneer de Samsungs apps. Asphalt of Kart gespeeld worden; ik moet de SGS iets naar rechts laten hellen, in landscape mode, om een neutrale positie aan te nemen. Dit fenomeen ook gecontroleerd op de SGS van mijn vrouw; geeft het zelfde resultaat. Hebben jullie hier ook last van en is de sensor (opnieuw) te kalibreren?
O wat raar? Ik heb hier geen last. Het programma Kies heeft gister zichzelf geupdated. Ik draai met Windows 7, 64 bit.
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Verwijderd
Wel in de 2.2 versie in de 2.1 dacht het niet.The_Real_Angel schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:43:
Hi,
Verwijderd
Je kan de bewegingssensor wel opnieuw kalibreren:
in het menu instellingen ga je naar weergave en dan onderaan: horizontale kalibratie.
in het menu instellingen ga je naar weergave en dan onderaan: horizontale kalibratie.
Bedankt voor je reactie. Echter is deze optie niet zichtbaar in mijn SGS versie:Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:03:
Je kan de bewegingssensor wel opnieuw kalibreren:
2.1-update1
I9000XXJM2
2.6.29 root@SE-S603 #2
ECLAIR.XWJM2
Welke versie draai jij?
Bij mijn weten is dit een optie die erin zit vanaf froyo.The_Real_Angel schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:33:
[...]
Bedankt voor je reactie. Echter is deze optie niet zichtbaar in mijn SGS versie:
2.1-update1
I9000XXJM2
2.6.29 root@SE-S603 #2
ECLAIR.XWJM2
Welke versie draai jij?
Verwijderd
Ik heb het al eens eerdere gevraagd, en er schijnen meer mensen last van tte hebben.KroontjesPen schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:00:
Maar ik weet geen oplossing hiervoor.
Als ik Kies opstart klapt mijn internetverbinding eruit.
Dus updaten kan ik wel vergeten.
Hebben meer mensen hier last van?
Is er een oplossing voor?
Ja kan hem wel opnieuw kalibreren in 2.1, echter moet je telefoon geroot zijn en moet je via een terminal bezig om een tooltje die al op de telefoon staat uit te voeren.The_Real_Angel schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:33:
[...]
Bedankt voor je reactie. Echter is deze optie niet zichtbaar in mijn SGS versie:
2.1-update1
I9000XXJM2
2.6.29 root@SE-S603 #2
ECLAIR.XWJM2
Welke versie draai jij?
Verwijderd
Advanced Task Killer Pro gebruik ik nu al een tijdje, maar sinds ik heb geupdate naar JPK, heb ik het idee dat ondanks ik de boel zowel handmatig dichtgooi als automatic aggressive kill toepas, er veel open blijft staan.
Zijn er mensen die dit probleem herkennen? Mijn accu lekt echt zó onwijs hard stroom dat het wel moet zijn dat er zaken open blijven staan die ik liever niet draai.
Concreet voorbeeld, onder JP5 sloten Nimbuzz en Pingchat netjes mee, maar als ik die nu handmatig kill met ATK blijven ze gewoon draaien..
Zijn er mensen die dit probleem herkennen? Mijn accu lekt echt zó onwijs hard stroom dat het wel moet zijn dat er zaken open blijven staan die ik liever niet draai.
Concreet voorbeeld, onder JP5 sloten Nimbuzz en Pingchat netjes mee, maar als ik die nu handmatig kill met ATK blijven ze gewoon draaien..
Ik heb dit probleem ook. Je moet dan je internetverbinding herstellen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:42:
[...]
Ik heb het al eens eerdere gevraagd, en er schijnen meer mensen last van tte hebben.
Maar ik weet geen oplossing hiervoor.
Als ik Kies opstart klapt mijn internetverbinding eruit.
Dus updaten kan ik wel vergeten.
Hebben meer mensen hier last van?
Is er een oplossing voor?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.