Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.397 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

m0ridin schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:04:
[...]
Mjah, na een andere firmware erop te zetten en een lagfix werkt het ding helemaal prima. (Waarbij vooral de lagfix het gebruikplezier beinvloedt, de firmware is minder boeiend maar helpt natuurlijk ook).

De rest is naar eigen wens (widgets, apps).
Punt is dat hij geen FW of lagfix op de telefoon wilt zetten, omdat hij van mening is dat deze (in zijn ogen noodzakelijke) aanpassingen al op de telefoon aanwezig zou moeten zijn op het moment dat hij hem kocht.
Om die reden is Krueger F juist een match met zijn nieuwe iphone, waar veel gewoon werkt maar weinig aan te passen is. Blijkbaar kan hij wel leven met de restricties van de apple producten.

De discussie en de posts van Krueger F voegen niets anders aan deze draadje dan een mening van Krueger F, waar hij aangeeft klaar te zijn met android, en content te zijn met zijn iphone

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:55
Ai ai...

Is mijn Galaxy S stuk?
Als ik iemand bel hoor ik de tegenpartij wel, maar de tegenpartij mij niet.
Telefoon eenmaal aan en uit gedaan. Heeft niet geholpen!
Microfoon kapot? Meer mensen dit eens ervaren?
Ik hoop dat het tijdelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:23
De microfoon kan je ook even teste met google talk, of speech (volgens mij heet dat programma zo waarbij je opdrachten kan geven aan je telefoon). Dan weet je in ieder geval of je mic nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Is de froyo update al uit?

Als ik mn SGS connect bij KIES en firmware update kies ( :P ) dan zegt KIES dat ik de nieuwst firmware al heb. Wat is de nieuwste versie, en waar kan ik checken welke versie mijn SGS draait?

Mijn SGS draait I9000XXJM2

@Roodey, heb jeje mic misschien uitgeschakeld tijdens het bellen? Het lijkt me sterk, maar toch. Anders is het RMA ben ik bang.

[ Voor 105% gewijzigd door Dani86 op 24-09-2010 11:42 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een galaxy s vanaf de releasedate ....
Gps is bij mij echt heel traag ....

De standaard firmware staat er nu nog op, welke firmware raden jullie aan?
want er word zoveel gepost hier, snap er niks meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de Samsung 2 weken, en moet zeggen dat de GPS bij mijn toestel zeer goed en snel werkt.
ik draai op I9000XXJM2
En wat een beeld heeft deze telefoon toch.Prachtig gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Display vervangen bij dynafix --> € 202,-. Echt idioot duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:36:
Ik heb nu een galaxy s vanaf de releasedate ....
Gps is bij mij echt heel traag ....

De standaard firmware staat er nu nog op, welke firmware raden jullie aan?
want er word zoveel gepost hier, snap er niks meer van :P
Bij mij ook, het duurt soms gewoon een kwartier voordat ik een fix heb. Als ik hem eenmaal heb, kan 'ie ook zo wegvallen. Is getest op verschillende plaatsen in Nederland. Ook in grotere steden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:27:
[...]

Bij mij ook, het duurt soms gewoon een kwartier voordat ik een fix heb. Als ik hem eenmaal heb, kan 'ie ook zo wegvallen. Is getest op verschillende plaatsen in Nederland. Ook in grotere steden,
Bij mij heb ik buiten een solide fix (als ik eenmaal een fix heb). In de auto doet ie 't alleen als ik 'm onder de voorruit heb (op het dashboard). Hier heb je dus niks aan (tenzij ik zo'n zuignap koop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de 2.2 update trouwens al uit? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
iedjie schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:17:
Als op mijn oude Nokia een alarm afging met een tekst erbij bleef dat altijd in beeld staan. Op de SGS gaat ie af maar als bijvoorbeeld mijn telefoon beneden ligt en ik kom 5 minuten later in de woonkamer kan je nergens aan zien dat er een alarm is afgegaan. Hoogst irritant! Zijn daar apps voor?
TheFruitNerd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:57:
[...]

Ik gebruik daar NoLED voor. Dan krijg je een icoontje op je scherm voor sms, gemiste oproep, talk etc etc. Deze app is gratis te downloaden via market.
Ik gebruik ook Noled maar die reageert niet op agenda of alarm items. Misschien moet ik de maker van Noled maar eens een mailtje sturen.
Ook raar dat ie niet trilt als er een agenda-alarm afgaat. En ik kan ook nergens een ander geluid kiezen voor het alarm!

[ Voor 6% gewijzigd door iedjie op 24-09-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
iedjie schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:36:
[...]

[...]

Ik gebruik ook Noled maar die reageert niet op agenda of alarm items. Misschien moet ik de maker van Noled maar eens een mailtje sturen.
agenda items geeft Noled ook aan, maar dat moet je wel instellen. Je kunt zelfs verschillende kleurtjes geven aan de icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten21 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:33:
[...]

Bij mij heb ik buiten een solide fix (als ik eenmaal een fix heb). In de auto doet ie 't alleen als ik 'm onder de voorruit heb (op het dashboard). Hier heb je dus niks aan (tenzij ik zo'n zuignap koop).
Volgens mij hebben de nieuwere SGS'en meestal een goede snelle gps fix. Ik heb de mijne nu ruim een week. Als ik de gps aanzet in de auto heeft 'ie binnen een minuut een fix. :9

Overigens zijn er wel een aantal zaken waar je op moet letten bij een gps:

- laat een gps bij slecht ontvangst even 20 minuten aanstaan op een vaste locatie met geen obstakels.
De meeste gps'en bouwen nl. een almanak op met de locatie van de satelieten. Daarna moet het sneller
gaan
- Als je de gps uitzet op een bepaalde locatie en hem kilometers verderop weer aanzet, duurt het langer om
een fix te krijgen.

Hopelijk helpt deze info iets voor sommige gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:24
Ben nu 6 weken ofzo in het bezit van mijn samsung. Bevalt opzich heel goed allemaal. Zoals eerder opgemerkt zijn de oordopjes erg matig imo en ook heb ik soms wel een beetje last van lag, maar niet super storend, mijn oude se w902 had er nog meer last van :p

Ik heb wel wat ontdekt, mijn toestel speelt blijkbaar standaard flac af, had er wat bestanden op gezet om even op de market te zoeken naar een leuk programmatje, maar dat was niet nodig. Wel mist hij de mogelijkheid info van erbij te plaatsen, maar zolang de titel het doet ben ik blij :)

Heb de 8 gb en heb nog niet de neiging gevoelt er een los kaartje bij te kopen, gewoon af en toe wat muziek en video wisselen en dan kan ik prima uit de voeten met 8 gb..

Ik verbind niet via kies oid. Op de telefoon aangeven dat hij moet vragen wat hij moet doen als hij aan de computer gekoppeld word en dan kiezen voor massaopslag en dan kiezen voor koppelen. Volá in 5 seconden een externe schijf erbij in windows (7 32 bit) waar je zo alles heen kunt slepen etc.

Helemaal blij met mijn samsung (niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen lol).

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Kies krijg ik niet eens geinstalleerd, maar Google staat daar vol mee dus gelukkig niet de enige. Wacht wel met nog eens proberen todat ik het echt nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:24
Heb het ook nog niet geinstalleerd, al die helse verhalen hier deden me daarvan afzien (en vorige ervaringen met se software).

Net zoals jij heb ik het ook nog niet nodig gehad :)

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
weet iemand waar ik een fix kan vinden, ik krijg namelijk niet alle apps te zien in de market.
zo is de digital clock van maize niet te zien, whatsapp enz.
het probleem begon toen ik van JM2 naar JPC ging, en nu ik JPK draai heb ik het nogsteeds.

ik heb gezocht maar ik kon niet het antwoord vind op mijn probleem, zowel niet hier als op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Iemand dit probleem wel eens gehad met de standaard klok applicatie: ik heb een wekker alarm ingesteld die op maandag t/m vrijdag 's-ochtends af moet gaan. Echter, als ik eens een dag vrij heb wil ik die natuurlijk niet laten afgaan en schakel ik 'm uit door op het groene klokje naast het alarm te klikken. Het alarm icoontje in de notificatie balk is dan ook verdwenen, echter heb ik nu al twee keer meegemaakt dat, nadat ik 's-avonds de wekker uitgeschakeld had, deze 's-ochtends toch weer ingeschakeld was en dus af ging (en me daarmee ongewenst wekte). Als ik dit probeer te reproduceren (door een test alarm in te stellen dat over een paar minuten af zou moeten gaan) krijg ik het niet voor elkaar maar ik ben door dit 'grapje' nu al twee keer ongewenst te vroeg wakker geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 12:12
Vele mensen hebben problemen met Kies. Ik gelukkig niet, heb het eenmaal geinstalleerd en pakte mijn telefoon meteen. Firmware JM2 en windows 7 32mbit.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

KneoK

Not in a million lightyears

jasjenl schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:10:
Iemand dit probleem wel eens gehad met de standaard klok applicatie: ik heb een wekker alarm ingesteld die op maandag t/m vrijdag 's-ochtends af moet gaan. Echter, als ik eens een dag vrij heb wil ik die natuurlijk niet laten afgaan en schakel ik 'm uit door op het groene klokje naast het alarm te klikken. Het alarm icoontje in de notificatie balk is dan ook verdwenen, echter heb ik nu al twee keer meegemaakt dat, nadat ik 's-avonds de wekker uitgeschakeld had, deze 's-ochtends toch weer ingeschakeld was en dus af ging (en me daarmee ongewenst wekte). Als ik dit probeer te reproduceren (door een test alarm in te stellen dat over een paar minuten af zou moeten gaan) krijg ik het niet voor elkaar maar ik ben door dit 'grapje' nu al twee keer ongewenst te vroeg wakker geworden...
Als je nu eens in plaats van Weekdagen gewoon Wekelijks instelt in je wekker en dan de werkdagen zelf selecteert ? De dag dat je dan vrij bent schakel je handmatig uit in plaats van de hele wekker uit te schakelen, werkt dat wel ?

Ik heb het overigens nog niet gehad, alarm 's avonds uit is 's ochtends lekker uitslapen.
Oggy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:48:
Vele mensen hebben problemen met Kies. Ik gelukkig niet, heb het eenmaal geinstalleerd en pakte mijn telefoon meteen. Firmware JM2 en windows 7 32mbit.
Holy crap, hoeveel geheugen kun je daarmee alloceren ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
detonated schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:40:
weet iemand waar ik een fix kan vinden, ik krijg namelijk niet alle apps te zien in de market.
zo is de digital clock van maize niet te zien, whatsapp enz.
het probleem begon toen ik van JM2 naar JPC ging, en nu ik JPK draai heb ik het nogsteeds.

ik heb gezocht maar ik kon niet het antwoord vind op mijn probleem, zowel niet hier als op XDA.
Hmm Whatsapp is niet via de Market verkrijgbaar, maar dat had je in het Whatsapp topic kunnen vinden! Voor de rest geen idee waarom je de rest niet te zien krijgt. Aan je versie kan het niet liggen lijkt me. Wellicht een paar bestanden verwijderd die je beter had kunnen laten staan?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiazi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10-2016
Azrael schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:43:
Ik kwam net dit topic tegen met een paar handige tips die ik nog niet allemaal kende: http://www.samsunggalaxys...-s-how-to/how-what-where/

Doe er je voordeel mee ;)
Erg handig, aanrader voor iedereen met een SGS om even door te bladeren.

Heb net op ebay deze package besteld: ebay KLIK!

voor 10 euro heb ik straks:

- 2 1500 mAH batterijen (van goede kwaliteit volgens XDA gebruikers)
- extra usb - phone kabel
- batterij oplaadstation.
+ 3 screen protectors.

Hele goede deal imo. Zeker die extra batterijen ga ik waarschijnlijk veel gebruiken. Heb nu toch vaak dat ik met een lege telefoon zit zodra ik niet thuis slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

KneoK schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:08:
Als je nu eens in plaats van Weekdagen gewoon Wekelijks instelt in je wekker en dan de werkdagen zelf selecteert ? De dag dat je dan vrij bent schakel je handmatig uit in plaats van de hele wekker uit te schakelen, werkt dat wel ?

Ik heb het overigens nog niet gehad, alarm 's avonds uit is 's ochtends lekker uitslapen.
Dat heb ik nog niet geprobeerd nee, maar ik blijf het toch wel krom vinden, dat op de één of andere manier een uitgeschakeld alarm automatisch weer ingeschakeld kan worden.. Maar ik zal jouw methode op de volgende vrije dag een proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag in de andere topic al gesteld, maar misschien leest niet iedereen die:

Is er iemand die nog de originele JM2 van proximus heeft staan en die root-toegang heeft?
Zou eens kunnen controleren of de map /system/csc/pro/ bestaat?
En indien je die hebt, zou je die dan kunnen delen?

En eigenlijk is mijn vraag algemener: heeft iemand de stock rom waarmee de proximus toestellen geleverd worden?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de iconen van launcherpro veranderen die op het bureaubla
d staan? Kan alleen van het dock
Edit heb het al
Iemand enig idee hoe ik de achtergrond veranderd van het menu waar alle toepassingen staat?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nog steeds problemen met het verbinden van de Galaxy S en de PC, ook met de nieuwste KIES van vandaag. Het lijkt toch niet zo ingewikkeld om een USB drivertje te maken voor een mobiel apparaat, blijkbaar is dat toch wel zo, in ieder geval voor Samsung..

De telefoon maakt met KIES of via massaopslag wel eventjes verbinding met de pc, maar deze knalt er tussen 1 a 10 seconden gelijk weer uit. ik heb al de usb drivers opnieuw geinstalleerd via KIES, maar ook dat helpt niet. De galaxy S heeft nog geen enkele app geinstalleerd sinds de harde reset, dus dat lijkt me ook niet het probleem.

Ik ben hier nu al erg lang mee bezig. Dit zijn wel dingen waardoor ik niemand anders een Galaxy S zou aanbevelen, want dan krijg ik continu de vragen waarom het niet werkt en hoe dat op te lossen. En dat weet ik dus ook niet, het is gewoon brak spul...

Ik krijg hier gewoon KIESpijn van! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb net een galaxy s gekocht en hij hangt nu aan mijn pc met usb kabel maar ik krijg de kabel er niet uit trek er wel al redelijk hard aan maar kom er niet uit, ook niet met beetje wiebelen. in de handleiding staat voor opladen gewoon er in doen en als klaar is er uit halen meer niet? hoe moet dat kabeltje uit je phone ? hij lijkt vastgeklikt ofzo beetje als met pda's soms maar daar zit knopje op het snoer om hem los te koppelen. hoe zit het met de sgs?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:48:
ik heb net een galaxy s gekocht en hij hangt nu aan mijn pc met usb kabel maar ik krijg de kabel er niet uit trek er wel al redelijk hard aan maar kom er niet uit, ook niet met beetje wiebelen. in de handleiding staat voor opladen gewoon er in doen en als klaar is er uit halen meer niet? hoe moet dat kabeltje uit je phone ? hij lijkt vastgeklikt ofzo beetje als met pda's soms maar daar zit knopje op het snoer om hem los te koppelen. hoe zit het met de sgs?
Gewoon trekken met nochtans werken ;)
Try harder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

dankje ^^ hehe, net nieuw was bang iets te slopen :) stond meteen al andriod 2.1 zag ik, is dat nieuwer als het os dat er bij de eerste release opstond ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Ik heb intussen eventjes geroot en de lagfix (gedownload uit de market) er op gezet, damn wat is dat ding een stuk sneller geworden! En nog steeds OTA 2.2, dus je gaat er niets op achteruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
BruceLee schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:53:
dankje ^^ hehe, net nieuw was bang iets te slopen :) stond meteen al andriod 2.1 zag ik, is dat nieuwer als het os dat er bij de eerste release opstond ?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:37:
Ik heb deze vraag in de andere topic al gesteld, maar misschien leest niet iedereen die:

Is er iemand die nog de originele JM2 van proximus heeft staan en die root-toegang heeft?
Zou eens kunnen controleren of de map /system/csc/pro/ bestaat?
En indien je die hebt, zou je die dan kunnen delen?

En eigenlijk is mijn vraag algemener: heeft iemand de stock rom waarmee de proximus toestellen geleverd worden?
inderdaad ik heb de proximus met de stock rom, toestel geroot en de XDA voodoo lagfix. Gaat snel en batterijverbruik is drastisch gedaald !!!! deze morgen om 9h van de lader gehaald en nu staat ie nog op 65 % anders moest hij al lang aan de lader hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
BounceMeister schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:24:
Nog steeds problemen met het verbinden van de Galaxy S en de PC, ook met de nieuwste KIES van vandaag. Het lijkt toch niet zo ingewikkeld om een USB drivertje te maken voor een mobiel apparaat, blijkbaar is dat toch wel zo, in ieder geval voor Samsung..
KIES van vandaag? Waar heb je die gedownload?
Update functie van KIES zegt dat ik de nieuwste heb, en op de Samsung-site staat ook geen nieuwe.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

jasjenl schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:25:
[...]

Dat heb ik nog niet geprobeerd nee, maar ik blijf het toch wel krom vinden, dat op de één of andere manier een uitgeschakeld alarm automatisch weer ingeschakeld kan worden.. Maar ik zal jouw methode op de volgende vrije dag een proberen :)
Ja, ik vind het ook wel een vreemd probleem ja, mijn nachtrust is me heilig :D Gelukkig is het bij mij nog niet voorgekomen en heb de wekker dagelijks in gebruik en schakel 'm ook regelmatig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Abomination schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:17:
[...]

Punt is dat hij geen FW of lagfix op de telefoon wilt zetten, omdat hij van mening is dat deze (in zijn ogen noodzakelijke) aanpassingen al op de telefoon aanwezig zou moeten zijn op het moment dat hij hem kocht.
Om die reden is Krueger F juist een match met zijn nieuwe iphone, waar veel gewoon werkt maar weinig aan te passen is. Blijkbaar kan hij wel leven met de restricties van de apple producten.

De discussie en de posts van Krueger F voegen niets anders aan deze draadje dan een mening van Krueger F, waar hij aangeeft klaar te zijn met android, en content te zijn met zijn iphone
Punt is dat jij FW of lagfix op de telefoon wilt zetten, omdat jij van mening bent dat deze (in jouw ogen noodzakelijke) aanpassingen niet op de telefoon aanwezig hoeven moeten te zijn op het moment dat jij hem kocht.
Om die reden ben jij juist geen match met de nieuwe iphone, waar veel gewoon werkt maar weinig aan te passen is. Blijkbaar kan jij niet leven met de restricties van de apple producten.

De discussie en de posts van jou voegen niets anders aan deze draadje dan een mening van jou, waar jij aangeeft gek te zijn op android, en niets te zien in de iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:53:
Nee, dat is dezelfde versie. Wat wel kan is dat je ondertussen de JM2 ROM hebt. De eerste release was JF3.
De nieuwste versie van android is 2.2 (froyo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino112 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:40:
[...]

KIES van vandaag? Waar heb je die gedownload?
Update functie van KIES zegt dat ik de nieuwste heb, en op de Samsung-site staat ook geen nieuwe.. :)
Hier vandaag ook een update naar 93_31.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:53:
[...]

Hier vandaag ook een update naar 93_31.
nou ik zie ook geen nieuwe hebben jullie wel de kies van de galaxy S

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Drvis
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-06 18:32
Mouse_NL schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 03:45:
[...]

nou ik zie ook geen nieuwe hebben jullie wel de kies van de galaxy S
we zitten hier toch in het Galaxy S topic.. wat denk je zelf.

Ikzelf heb vanavond ook 1.5.3.10093.31 binnengehaald via kies update. Geen idee wat dit programma er beter van wordt, loopt nog steeds even vaak vast ondanks mijn High-end i7 cpu met 6GB ddr3.. slaat nergens op gewoon slecht programmeerwerk lijkt mij.

Ontopic again: Er is dus inderdaad een update, klik op het KIES pictogram en dan Bijwerken in het menu, dat zou moeten werken?

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
BounceMeister schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:24:

De telefoon maakt met KIES of via massaopslag wel eventjes verbinding met de pc, maar deze knalt er tussen 1 a 10 seconden gelijk weer uit. ik heb al de usb drivers opnieuw geinstalleerd via KIES, maar ook dat helpt niet. De galaxy S heeft nog geen enkele app geinstalleerd sinds de harde reset, dus dat lijkt me ook niet het probleem.

Ik ben hier nu al erg lang mee bezig. Dit zijn wel dingen waardoor ik niemand anders een Galaxy S zou aanbevelen, want dan krijg ik continu de vragen waarom het niet werkt en hoe dat op te lossen. En dat weet ik dus ook niet, het is gewoon brak spul...

Ik krijg hier gewoon KIESpijn van! ;)
Ik denk dat er toch ergens een driver conflict is.. eerste maal was er bij mij ook iets foutgelopen. (Windows 7 64bit)

Ik zou voorstellen om alles te verwijderen (Kies en USB drivers) Daarna de sgs via de usb kabel aansluiten met de pc en zien wat er gebeurt, normaal gezien zal er al iets van drivers automatisch geïnstalleerd worden maar je hebt nog altijd het USB driver pakket nodig van Samsung. Installeer deze apart en pas hierna Kies.

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 20:34

QkE

In your face Gnagna

Ik weet niet of dit al langs is gekomen (waarschijnlijk wel), maar ik had ook problemen met kies en onderstaande thread heeft me erg geholpen. Schijnbaar gaat de Galaxy over de flos bij lange extensies op het moment dat hij met kies verbindt. Misschien is het zelfs een goed idee om dat zoek appje in deze thread op te nemen?

http://androidforums.com/...application-crashing.html

Overigens vreemd dat Samsung Froyo op het laatste moment terug heeft getrokken. Maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze officieel geen release date geven.

Niet geheel ontopic en al helemaal niet belangrijk: weet iemand toevallig wat kies betekent los van de 1e persoon enkelvoud van kiezen?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik snap weinig van KIES, geeft geen update aan zoals kennelijk wel bij anderen (lijkt eindeloos te controleren) en verbind soms wel, soms niet (laatste tijd helemaal niet) met mijn Galaxy S (heb al chache-bestanden verwijderd etc)... Maar goed, nog een paar weken voor de firmwareupdate klaar is om KIES ook goed te krijgen.

[ Voor 40% gewijzigd door begintmeta op 25-09-2010 11:05 ]

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 18:01
begintmeta schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 10:51:
Ik snap weinig van KIES, geeft geen update aan zoals kennelijk wel bij anderen (lijkt eindeloos te controleren) en verbind soms wel, soms niet (laatste tijd helemaal niet) met mijn Galaxy S (heb al chache-bestanden verwijderd etc)... Maar goed, nog een paar weken voor de firmwareupdate klaar is om KIES ook goed te krijgen.
Kansloze Irritante Erbarmelijke Software

Sorry maar vind mezelf leuk

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Drvis schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 04:55:
[...]

Ikzelf heb vanavond ook 1.5.3.10093.31 binnengehaald via kies update. Geen idee wat dit programma er beter van wordt, loopt nog steeds even vaak vast ondanks mijn High-end i7 cpu met 6GB ddr3.. slaat nergens op gewoon slecht programmeerwerk lijkt mij.

Ontopic again: Er is dus inderdaad een update, klik op het KIES pictogram en dan Bijwerken in het menu, dat zou moeten werken?
Precies, dat ZOU moeten werken, maar doet het dus niet.
Bij mij haalt hij altijd 0 van 0 updates op en op 0% is hij klaar.
Programma krijgt een herstart, maar heeft altijd dezelfde versie.
Ga ik weer 'Samsung Apps' klikken, roept ie:
"Als u Samsung Apps wilt gebruiken, moet u Samsung Kies bijwerken met de laatste versie.
Wilt u het programma bijwerken?
- Ja: zie net omschreven
- Nee: niet kunnen gebruiken.

Dank u Samsung :(

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04:23

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Gisteren RyanZa's OCLF gedaan telefoon bench van 986 punten naar 2015 (met Quadrant standaard) :D

Toen de One click lag fix klaar was en de telefoon ging rebooten deed die er wel lang over en geluid en splashscreen liepen verre van in sync. maar daarna weer gewoon normaal.

[ Voor 48% gewijzigd door 42dpi op 25-09-2010 11:26 ]

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

[...]

Heb KIES wel werkend op een netbook met Intel Atom (er worden wel erg veel verschillende items geinstalleerd, check maar bij programma's verwijderen). Zelfs agenda sync met outlook werkt.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
[...]

Ik heb nog 1.5.1.10074_2, heel vaag dit.
Bijwerken helpt niet.

Verwijderd

Raymond schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:49:
[...]

Dan heb jij gewoon een app op de achtergrond draaien die stroom verbruikt. Als ik hetzelfde doe als jij, dan gaat mijn SGS 4 dagen mee op een acculading.
Even een update pver mijn batterij gezeik hier. Omdat ik gister wist dat ik na mijn werk gewoon thuis zou komen dacht ik, weet je wat ik ga de telefoon gewoon gebruiken en laad hem wel op als ik thuis ben. Dus ik ben gewoon spelletjes gaan spelen en muziek gaan luisteren. En alsof er een wonder gebeurde, liep de batterij niet leeg. In de nacht zag ik pas het tweede streepje verdwijnen. Nu gaat hij inmiddels al 28 uur mee en is nog steeds niet leeg.

Het enige dat ik veranderd heb, is dat ik mijn TVgids.TV app verwijderd heb, omdat ik die toch niet gebruik. Zou het kunnen dat deze de hele telefoon leeg trok, ook al had ik hem in taakbeheer uit staan.

Er gaat een nieuwe wereld voor mij open nu ik mijn SGS ook daadwerkelijk kan gebruiken!

Bedankt voor al jullie hulp! _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2010 12:25 . Reden: Ernstige nalatigheid in het spellen van woorden ]

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik zal het hier nog ff willen herhalen. Eigenlijk is het niet nodig, omdat iedereen gewoon faq's of handleidingen dient te lezen:

Kies werkt niet met VOODOO.

Ik stel voor dat iedereen die problemen heeft hier eerst neerzet:

Android versie: 2.1 of 2.2
Firmware-versie: xxxxxx
Lagfix: ja of nee
Voodoo: ja of nee

Alleen met dit soort informatie kan iemand je helpen, anders blijft het gokken. En advies blijft nog steeds staan: eerst inlezen dan pas vragen.

[ Voor 49% gewijzigd door Relief2009 op 25-09-2010 12:37 ]

Verwijderd

Relief2009 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:35:
Ik zal het hier nog ff willen herhalen. Eigenlijk is het niet nodig, omdat iedereen gewoon faq's of handleidingen dient te lezen:

Ik stel voor dat iedereen die problemen heeft hier eerst neerzet:

Android versie: 2.1 of 2.2
Firmware-versie: xxxxxx
Lagfix: ja of nee
Voodoo: ja of nee

Alleen met dit soort informatie kan iemand je helpen, anders blijft het gokken. En advies blijft nog steeds staan: eerst inlezen dan pas vragen.
Ik heb voodoo 4 beta ook gehad (op JM2) en toen werkte kies wel nog bij mij.
Ik heb eigenlijk nog nooit echt problemen gehad met kies. Alleen moet ik ervoor zorgen dat alle applicatiets gestopt zijn voor ik verbind.

Ik heb nu JPK, zonder verdere lagfix, met root. Ik draai nog altijd Touchwiz.
Ook nu kan ik nog altijd zonder problemen verbinden met kies.

Kan het niet zijn dat het probleem eerder bij launcher pro of dergelijke interfaces ligt?

• jmachielsen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-09 11:27

jmachielsen

Red Alert

Relief2009 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:35:

Dit heb ik nergens nog kunnen lezen, maar verklaart wel waarom mijn SGS niet meer in KIES naar voren komt.
Ik heb daarvoor namelijk nooit problemen gehad met KIES.

Heb je toevallig ergens een link/resource voor hetgeen je zegt?

Turtles & Coffee

• Relief2009
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:40:
[...]

Ik heb voodoo 4 beta ook gehad (op JM2) en toen werkte kies wel nog bij mij.
Ik heb eigenlijk nog nooit echt problemen gehad met kies. Alleen moet ik ervoor zorgen dat alle applicatiets gestopt zijn voor ik verbind.

Ik heb nu JPK, zonder verdere lagfix, met root. Ik draai nog altijd Touchwiz.
Ook nu kan ik nog altijd zonder problemen verbinden met kies.

Kan het niet zijn dat het probleem eerder bij launcher pro of dergelijke interfaces ligt?
Launcher Pro werkt idd niet al te goed/nooit met Kies. Maar ik zelf kon niet meer met Kies verbinden toen ik Voodoo erop zette. De website van de maker geeft ook aan dat Kies niet werkt met Voodoo. Vandaar.

Kies werkt trouwens hier met JPK meer dan prima. Haalt alle gegevens soepel op. Ik heb niets te klagen :)
jmachielsen schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:43:
[...]

Dit heb ik nergens nog kunnen lezen, maar verklaart wel waarom mijn SGS niet meer in KIES naar voren komt.
Ik heb daarvoor namelijk nooit problemen gehad met KIES.

Heb je toevallig ergens een link/resource voor hetgeen je zegt?
http://project-voodoo.org/documentation

Kies don’t see the phone when you’re in Ext4 mode. You’ll need to “disable lagfix” before Kies see it.

[ Voor 23% gewijzigd door Relief2009 op 25-09-2010 13:16 ]

• Relief2009
nvm... IK vergeet altijd te editen. Mijn excuses.

[ Voor 91% gewijzigd door Relief2009 op 25-09-2010 13:16 ]

Verwijderd

Vraagje, ik heb hier gezocht maar kon niks vinden over dockingstations. Ik heb er ooit een langs zien komen maar kan hem niet meer vinden.

Is er een dock voor je SGS? Ik heb deze gevonden:
http://www.mobilesupplies.nl/images/acradi9000gs.jpg

Van deze zeggen ze dat hij op hetzelfde moment je telefoon en een extra matterij kan opladen. Maar als je nou eens naar het plaatje kijkt, dan kan je toch nooit je telefoon opladen, aangezien er geen enkele aansluiting aan de onderkant zit? Of ligt het aan mij?

(Ik hoop dat ik mag linken naar de afbeelding. Anders excuus).

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Heb nooit problemen gehad met KIES, maar sinds de lagfix van Voodoo (BETA 4) af en toe wel problemen met verbinden met KIES. (De computer zelf ziet de telefoon trouwens ook niet)

Oplossing voor mij is dan om de telefoon even opnieuw te starten, dan werkt alles weer vlekkeloos.

Edit:

Wel net op iets vaags gestuit,

Ik benaderde de Samsung market vanuit kies en die melde mij dat er geen galaxy i9000 aangesloten was maar een i8500.

In het programma zelf, word er wel gemeld dat het om de i9000 gaat :S

Lig er niet wakker van, vond het wel raar.

[ Voor 33% gewijzigd door GSlayer op 25-09-2010 15:37 ]

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:55:
Vraagje, ik heb hier gezocht maar kon niks vinden over dockingstations. Ik heb er ooit een langs zien komen maar kan hem niet meer vinden.

Van deze zeggen ze dat hij op hetzelfde moment je telefoon en een extra matterij kan opladen. Maar als je nou eens naar het plaatje kijkt, dan kan je toch nooit je telefoon opladen, aangezien er geen enkele aansluiting aan de onderkant zit? Of ligt het aan mij?

Dat opgevouwen USB kabeltje is om je telefoon op te laden gok ik zo.

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

zoenvisje schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:05:
[...]

Klopt, een vriend van mij heeft deze oplader ook voor zijn i900. Beetje klungelig systeem als je het mij vraagt.

cybergamers.nl

Verwijderd

zoenvisje schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:05:
[...]

Krijg nou wat die had ik niet gezien. Wat een slechte oplossing. Dan kan je hem net zo goed aan de lader op de kast tegen de muur aan zetten

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Maar heel veel keus heb je niet als het oplaadpunt boven op je telefoon zit, op z'n kant zou kunnen zoals bij die Samsung dock.

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Amboe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:56:
[...]

agenda items geeft Noled ook aan, maar dat moet je wel instellen. Je kunt zelfs verschillende kleurtjes geven aan de icoontjes.
Ik ben wel vijf keer door de instellingen gelopen en allerlei testjes gedaan maar Noled wil bij mij geen agenda of alarm items tonen. Bij "Toggle notifications" heb ik ook "All others" aangevinkt net als bij "Use Icons". Mis ik ergens iets?

• joop.hinke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-07 13:44
GPS en meten is weten:

Gezien alle GPS perikelen maar eens nader bekeken.
Toevallig had ik de beschikking over twee MIO168 navigatietoestellen, deze heb ik buiten naast de Galaxy gelegd en zo'n 10 keer afgelezen met tussenpozen en op twee verschillende dagen.
De Galaxy had steeds binnen 2 minuten een fix. De MIO´s ook ongeveer, wellicht iets langzamer.

Eindresultaten zijn ongeveer hetzelfde, alleen is een van de MIO´s wat vaker het nauwkeurigst
Geen enkele keer is de fix 100 procent goed. Gemiddeld 5 tot 10 meter plus-min ongeacht welk apparaat.

Alle toestellen hebben een maximale afwijking tot ongeveer 30 meter naar alle windstreken.
Valt jouw toestel regelmatig buiten die 30meter plus-min dan is de afwijking te groot, is mijn vooorzichtige conclusie. Bij een sterk schommelende fix kan het dus zomaar 60 meter verschillen!!
Hoe het e.e.a. eruit ziet als je echt gaat navigeren heb ik niet bekeken, Maar is meer sofware afhankelijk, denk ik.

Gemeten met GPStest en GPSstatus uit de market.
Eigen positie zo nauwkeurig mogelijk bepaald met Autoroute 2010 op de PC
Galaxy met Android 2.1 en firmware JM2, sinds in gebruik niks aan veranderd.

Zou nuttig zijn als er nog wat metingen worden verricht!!

Joop

[ Voor 3% gewijzigd door joop.hinke op 25-09-2010 16:13 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:55:

Dit kun je beter in dit topic vragen/melden: Accessoires voor de Samsung Galaxy S

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
CoPilot Live werkt accuraat met de GPS. Net wat beter dan Navigon en net zo goed nauwkeurig als ingebouwde navi in m'n auto.
Route van 50 klm Secundaire wegen als referentie en met JPH.

Tubes....It's what make music music!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:29
silitek schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:21:
CoPilot Live werkt accuraat met de GPS. Net wat beter dan Navigon en net zo goed nauwkeurig als ingebouwde navi in m'n auto.
Route van 50 klm Secundaire wegen als referentie en met JPH.
Inderdaad, erg fijne navigatie, maar vind het programma zelf niet echt fijn werken..

Zucht...

Verwijderd

joop.hinke schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:08:
GPS en meten is weten:

Toevallig had ik de beschikking over twee MIO168 navigatietoestellen, deze heb ik buiten naast de Galaxy gelegd en zo'n 10 keer afgelezen met tussenpozen en op twee verschillende dagen.
De Galaxy had steeds binnen 2 minuten een fix. De MIO´s ook ongeveer, wellicht iets langzamer.

Eindresultaten zijn ongeveer hetzelfde, alleen is een van de MIO´s wat vaker het nauwkeurigst
Geen enkele keer is de fix 100 procent goed. Gemiddeld 5 tot 10 meter plus-min ongeacht welk apparaat.

Alle toestellen hebben een maximale afwijking tot ongeveer 30 meter naar alle windstreken.
Valt jouw toestel regelmatig buiten die 30meter plus-min dan is de afwijking te groot, is mijn vooorzichtige conclusie. Bij een sterk schommelende fix kan het dus zomaar 60 meter verschillen!!
Hoe het e.e.a. eruit ziet als je echt gaat navigeren heb ik niet bekeken, Maar is meer sofware afhankelijk, denk ik.

Joop
Nou, dat is toch niet zo verkeerd. GPS is met minimaal 4 satellieten tot op ca, 10 meter nauwkeurig. Het heeft dus van huis uit al een beperkte nauwkeurigheid. Alleen Precise Positioning Service (PPS) werkt nauwkeuriger, maar is militair. De Mio 168 beschikt nog over de oude Sirfstar II chip, die 'ziet' gewoon minder satellieten. Vind het een knappe meting, vrij reëel.

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:03:
[...]
Nou, dat is toch niet zo verkeerd. GPS is met minimaal 4 satellieten tot op ca, 10 meter nauwkeurig. Het heeft dus van huis uit al een beperkte nauwkeurigheid. Alleen Precise Positioning Service (PPS) werkt nauwkeuriger, maar is militair. De Mio 168 beschikt nog over de oude Sirfstar II chip, die 'ziet' gewoon minder satellieten. Vind het een knappe meting, vrij reëel.
Dat ie niet op de meter nauwkeurig is, is niet zo spannend, je moet er mee autorijden/navigeren. Zo reed ik op de A27 vanuit Almere naar Utrecht en 'sprong ie opeens van de weg af', zodat ik midden in Blaricum reed. Kreeg allerlei adviesen, maar die waren niet nodig, ik reed immers strak rechtdoor op de A27.
Als alle apparaten STIL staan, doen ze het redelijk....
Als je 'snel rijdt' zoals over rotonde, vlot rechtsaf gaat ergens, dat ding 'zwalkt' gewoon achter je aan..
Las dat froyo 500% beter gaat met gps. Naah dat kan makkelijk.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

joop.hinke schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:08:
GPS en meten is weten:

Joop
Ik ondervind zelf grote problemen, geen fix krijgen en nauwkeurigheid dis op z'n best +/- een meter of 50 is
Ik kan ff kijken of van m'n G1 de GPS het nog doet (die deed het voor ik 'm kapot liet vallen prima) en dan wat vergelijken, anders even met de Xperia X1 van m'n huisgenoot.

Eens kijken of ik van de week er tijd voor heb en het niet vergeet.

Verwijderd

maffe schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:11:
[...]

Dat ie niet op de meter nauwkeurig is, is niet zo spannend, je moet er mee autorijden/navigeren. Zo reed ik op de A27 vanuit Almere naar Utrecht en 'sprong ie opeens van de weg af', zodat ik midden in Blaricum reed. Kreeg allerlei adviesen, maar die waren niet nodig, ik reed immers strak rechtdoor op de A27.
Als alle apparaten STIL staan, doen ze het redelijk....
Als je 'snel rijdt' zoals over rotonde, vlot rechtsaf gaat ergens, dat ding 'zwalkt' gewoon achter je aan..
Las dat froyo 500% beter gaat met gps. Naah dat kan makkelijk.
[Mijn antwoord ging eigenlijk over GPS/NAVSTAR dat er sowieso een marge in de nauwkeurigheid zit en niet specifiek over de sgs...] Maar ik lees het vaker dat hij behoorlijk de weg kwijt kan zijn. Zelf heb ik er geen nare ervaringen mee en ben eigenlijk best wel positief. Wel raar dat hij er bij jou achteraan zwalkt? Het lijkt net of hij het 'niet trekt' zoals je het omschrijft. Je schrijft helaas niet welke navigatie software je gebruikt. Het fijnste, eigenlijk foutloos, draait Sygic Mobile Maps 10 bij mij. Google navigatie ben ik niet zo kapot van.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:29
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:24:
[...]

[Mijn antwoord ging eigenlijk over GPS/NAVSTAR dat er sowieso een marge in de nauwkeurigheid zit en niet specifiek over de sgs...] Maar ik lees het vaker dat hij behoorlijk de weg kwijt kan zijn. Zelf heb ik er geen nare ervaringen mee en ben eigenlijk best wel positief. Wel raar dat hij er bij jou achteraan zwalkt? Het lijkt net of hij het 'niet trekt' zoals je het omschrijft. Je schrijft helaas niet welke navigatie software je gebruikt. Het fijnste, eigenlijk foutloos, draait Sygic Mobile Maps 10 bij mij. Google navigatie ben ik niet zo kapot van.
Heb ook meer het idee dat als je GPS afwijkt met google maps dat ie je meteen op een andere weg zet ook al rij je al een lange tijd op de zelfde weg zonder afslag. Niet echt logisch.
Copilot en andere navi programmas zijn volgens mij wat slimmer hierin, die plaatsten je niet in een keer naar een andere weg omdat de GPS even afwijkt.

Zucht...

Verwijderd

Ik heb nou launcherpro maar het is super irritant als ik hem aansluit aan pc met samsung kies dan staat er dat ik hem in achtergrond moet draaien. maar het wilt niet lukken.
het lukt alleen met startpagina.
iemand idee?

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Kan iemand het volgende verklaren ?

Als ik mijn SGS - met wifi & mobiele connecties uit - met USB aan mijn PC hang - en geen Kies, mediaplayer, massaopslag of PC internet optie kies - dan zie ik dat de USB verbinding wel is gemaakt. Ik kan op dat moment namelijk naar 192.168.1.254 pingen van de SGS. Dit is mijn internet gateway router in het thuis netwerk.

Ik kan echter vanaf de SGS niet aanloggen op de web interface van de router - noch kan ik vanaf de SGS via de router naar buiten - dit laatste is nl. wat ik probeer voor elkaar te krijgen.

Ik heb zo'n vermoeden dat het iets te maken heeft dat wanneer ik op deze manier bij mijn router 'aanklop' dit verkeer niet het ip adres heeft van mijn PC. Is dit op de een of andere manier voor elkaar te krijgen?

Ik heb al wat zitten spelen met de "Allow other network users to connect through this computer's Internet connection" maar dit geeft geen resultaat.

Enig idee ?

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:44:
Ik heb nou launcherpro maar het is super irritant als ik hem aansluit aan pc met samsung kies dan staat er dat ik hem in achtergrond moet draaien. maar het wilt niet lukken.
het lukt alleen met startpagina.
iemand idee?
in de market home switcher downloaden

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:11
Het hoor hier misschien niet thuis maar maandag tussen 8 en 10.20u breng t-mobile mn SGS! Ben benieuwd of ij beter is dan mn htc toch pro2 die ik echt beu ben. Na een 25blz lezen hier ben ik bang dat ik misschien een overhaaste keuze gemaakt heb maaaaaar we gaan het zien van de week!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
corrado20vt schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:59:
Het hoor hier misschien niet thuis maar maandag tussen 8 en 10.20u breng t-mobile mn SGS! Ben benieuwd of ij beter is dan mn htc toch pro2 die ik echt beu ben. Na een 25blz lezen hier ben ik bang dat ik misschien een overhaaste keuze gemaakt heb maaaaaar we gaan het zien van de week!
niet twijfelen deze telefoon heeft echt niet meer problemen dan anderen telefoons, hij
is wat mij betreft prachtig

Verwijderd

corrado20vt schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:59:
Ik overweeg deze telefoon ook na mijn TP2 welke ik zat ben. Mijn broer heeft hem net en is lirisch over dit ding hoewel hij Linux nooit begreep :)

Ga jij geen qwerty missen denk je ?

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:17:
[...]

Ik overweeg deze telefoon ook na mijn TP2 welke ik zat ben. Mijn broer heeft hem net en is lirisch over dit ding hoewel hij Linux nooit begreep :)

Ik heb sinds 3 weken de SGS en ik mis mijn HTC TP2 geen seconde. Ik heb de laatste paar weken zelfs alternatieve rom's gebruikt voor de TP2 maar vergeleken met de SGS is dat allemaal maar traag.
Ik heb nog geen lagfix uitgevoerd en af en toe moet ik even 2 a 3 seconden wachten maar dat geeft niet.
(ga nog op zoek naar goede uitleg voor de lagfix)
Het qwerty toetsenbord mis ik niet. Als je een mail typt of ander typwerk hebt dan draai je je SGS een kwartslag en je hebt een groot toetsenbord. Alleen voel je geen hardware knoppen. Volgens mij kan je wel een trilling voelen als je een letter intoetst maar dat staat bij mij uit.
Of je moet gaan Swypen, schijnt ook snel te zijn, als je het onder de knie hebt. Ik gebruik het niet.

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
iedjie schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:44:
[...]

Ik ben wel vijf keer door de instellingen gelopen en allerlei testjes gedaan maar Noled wil bij mij geen agenda of alarm items tonen. Bij "Toggle notifications" heb ik ook "All others" aangevinkt net als bij "Use Icons". Mis ik ergens iets?
Oplossing zou kunnen zijn om Noled te verwijderen, opnieuw te installeren, instellingen aan te passen en daarna SGS te rebooten.

Verwijderd

edtims schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:54:
[...]

in de market home switcher downloaden
thhx zal is gaan proberen!;)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 10:06
Wat ik mis tenopzichte van WM6.5 is dat ik vanuit een SMS direct de afzender kan bellen. Bij mijn HD2 was op de telefeoonknop drukken bij het bekijken van een SMS direct de afzender bellen. Of is daar een shortcut voor?

• nokiaan958GB
  • Niet online
Frank B268 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:52:
Kan iemand het volgende verklaren ?

Als ik mijn SGS - met wifi & mobiele connecties uit - met USB aan mijn PC hang - en geen Kies, mediaplayer, massaopslag of PC internet optie kies - dan zie ik dat de USB verbinding wel is gemaakt. Ik kan op dat moment namelijk naar 192.168.1.254 pingen van de SGS. Dit is mijn internet gateway router in het thuis netwerk.

Ik kan echter vanaf de SGS niet aanloggen op de web interface van de router - noch kan ik vanaf de SGS via de router naar buiten - dit laatste is nl. wat ik probeer voor elkaar te krijgen.

Ik heb zo'n vermoeden dat het iets te maken heeft dat wanneer ik op deze manier bij mijn router 'aanklop' dit verkeer niet het ip adres heeft van mijn PC. Is dit op de een of andere manier voor elkaar te krijgen?

Ik heb al wat zitten spelen met de "Allow other network users to connect through this computer's Internet connection" maar dit geeft geen resultaat.

Enig idee ?
Als ik dit lees vraag ik mij af of je netwerk beveiligd is. Zo ja, dan moet je op je SGS de WEB/WPA toegangscode opgeven.

• Sicco92
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:50
zeef schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 23:32:
Wat ik mis tenopzichte van WM6.5 is dat ik vanuit een SMS direct de afzender kan bellen. Bij mijn HD2 was op de telefeoonknop drukken bij het bekijken van een SMS direct de afzender bellen. Of is daar een shortcut voor?
De enige dingen die ik heb kunnen ontdekken is het bellen door de profielfoto van de persoon aan te tikken. Er komt dan een klein menuutje onder, waar je ook de persoon mee kan bellen. Verder kan je in het scherm 'Berichten' een persoon direct bellen door zijn/haar naam naar rechts te slepen.
Zou het nog makkelijker dan dit kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die problemen met de batterij hebben? Heb hem nu ruim een maand maar na 12 uur is het gewoon klaar zonder er veel mee te doen. Dit is wel heel kort, je kunt nergens naar toe zonder oplader. Meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 00:31:
Zijn er meer mensen die problemen met de batterij hebben? Heb hem nu ruim een maand maar na 12 uur is het gewoon klaar zonder er veel mee te doen. Dit is wel heel kort, je kunt nergens naar toe zonder oplader. Meer mensen die dit probleem hebben?
Lees even rond, standaard stappen zijn:
Check of je geen rare services hebt lopen die batterij leegslurpen
iedere 30 minuten email syncen is genoeg
twitter pakt ook een hoop qua sync
en je scherm lichtheid laag scheeld ook wat.
Ik red 24 uur makkelijk en dan zit ik toch wel een hoop te klooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
lometje schreef op zondag 26 september 2010 @ 00:44:
[...]

Lees even rond, standaard stappen zijn:
Check of je geen rare services hebt lopen die batterij leegslurpen
iedere 30 minuten email syncen is genoeg
twitter pakt ook een hoop qua sync
en je scherm lichtheid laag scheeld ook wat.
Ik red 24 uur makkelijk en dan zit ik toch wel een hoop te klooien....
Vergeet niet, als je voodoo erop hebt staan scheelt dat ook best wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
Zoals al zo vaak is vermeld ligt de oorzaak van batterijproblemen bij normaal gebruik praktisch altijd bij een applicatie die in de achtergrond draait en de batterij snel tot zèèr snel (<6uur) leegzuigt, hiervoor moet je hem soms zelfs niet aanraken. Het is soms ook niet altijd even gemakkelijk om de boosdoener te vinden... (spreek uit eigen ervaring)

Bij normaal gebruik en een volledig opgeladen batterij zou de SGS het toch minstens een 2tal dagen moeten volhouden. Brightness wat lager, wifi/gps ten gepaste tijde uitschakelen helpt ook natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Ik doe niet zo gek veel met mijn SGS. Het is met name bellen en navigatie. Kan er nog niet echt peil op trekken, soms moet hij na een dag nauwelijks gebruik 's avonds aan de lader. Soms pas na drie dagen. Tegenwoordig heb ik "taakbeheer" op mijn "buroblad". Een paar keer per dag kijk ik of een App ongewenst resouces (en eventueel energie) gebruikt. Niet gebruikte Apps sluit ik daarmee af.
Bluetooth zet ik handmatig aan voordat ik in de auto stap.
Als wifi aanstaat, staat 3G bij mij uit.

[ Voor 6% gewijzigd door nokiaan958GB op 26-09-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

zeef schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 23:32:
Ik gebruik Handcent SMS en daar staat bovenaan een bericht een telefoontje om direct te bellen. Als ik een bericht even snel in de normale SMS app open dan kun je met je Menu toets 'Meer' kiezen en dan 'Oproep' doen, dan kun je degene die de SMS heeft gestuurd ook direct bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze avond de navigatie getest na de jpk update: deze is nu zoals die zou moeten zijn. In totaal 150 km gereden. Ik was altijd op de correcte weg gezet door navigon. 4 keer de fix kwijt geweest doordat ik door een tunnel moest, maar telkens 1s na de tunnel de fix al terug. Snelheidsmeting was continu zoals de snelheid was (zonder de gekke sprongen die ik wel nog had tijdens bij JM2).

Ik heb daarnaast ook nog mijn ganse weg gelogd via Mytrack en ik kan bijna herkennen op welke rijstrook ik reed op de autosnelweg.

Ik ben onder de indruk van hoe de GPS nu werkt. Ik weet niet wat ze gedaan hebben in de nieuwe ROM en of de zo fel aangekondigde GPS fix er al in zit. Maar ik ben nu een tevreden gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 01:31:
Deze avond de navigatie getest na de jpk update: deze is nu zoals die zou moeten zijn. In totaal 150 km gereden. Ik was altijd op de correcte weg gezet door navigon. 4 keer de fix kwijt geweest doordat ik door een tunnel moest, maar telkens 1s na de tunnel de fix al terug. Snelheidsmeting was continu zoals de snelheid was (zonder de gekke sprongen die ik wel nog had tijdens bij JM2).

Ik heb daarnaast ook nog mijn ganse weg gelogd via Mytrack en ik kan bijna herkennen op welke rijstrook ik reed op de autosnelweg.

Ik ben onder de indruk van hoe de GPS nu werkt. Ik weet niet wat ze gedaan hebben in de nieuwe ROM en of de zo fel aangekondigde GPS fix er al in zit. Maar ik ben nu een tevreden gebruiker!
Zelfde ervaring hier alleen, loopt mijn snelheid met 5 km/h achter. Gps is zeker goed geregeld met de JPK en het leuke is het alleen nog maar beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe froyo release is dit probleem verleden tijd. Minstens 60 uur met normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 02:21:
[...]

Zelfde ervaring hier alleen, loopt mijn snelheid met 5 km/h achter. Gps is zeker goed geregeld met de JPK en het leuke is het alleen nog maar beter kan.
Wat bedoel je met ' loopt mijn snelheid met 5 km/h achter'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
maffe schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:23:
[...]

Precies, dat ZOU moeten werken, maar doet het dus niet.
Bij mij haalt hij altijd 0 van 0 updates op en op 0% is hij klaar.
Programma krijgt een herstart, maar heeft altijd dezelfde versie.
Ga ik weer 'Samsung Apps' klikken, roept ie:
"Als u Samsung Apps wilt gebruiken, moet u Samsung Kies bijwerken met de laatste versie.
Wilt u het programma bijwerken?
- Ja: zie net omschreven
- Nee: niet kunnen gebruiken.

Dank u Samsung :(
Dank u voor de tip op dit moment gevonden hoe het moet en wonder boven wonder nu werkt ie bij vanmiddag deed hij het niet ....... zo nu mijn video series goed gaan neerzetten!

Jee man hij zegt opeens halverwege geen internet verbinding terwijl ik en met wifi en met APN verbonden ben. ik sprak eerst heilig over dit programma nu begin ik mij licht te irriteren.

Nou nu doet ie het weer ik stop ermee .. morgen weer een dag!

[ Voor 14% gewijzigd door Mouse_NL op 26-09-2010 05:02 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:17:
[...]

Nou het fysieke toetsenbord zal ik wel missen denk ik. Ook werkt mijn gps goed en is de sms app in rom 1.18 gewoon goed. Degene in latere roms vond ik juist minder en ben dus terug gegaan naar een eerdere rom. Flashen is bij mijn tp2 echt eens in de zoveel tijd nodig om 3x per dag vastlopen op te lossen. De Agenda gebruik ik veel en vind ik ook fijn werken. Syncen met Hotmail doet ie continu tussen 8u en 22u.

Wat ik zoal dus over de sgs lees is dus dat de calendar niet goed is (moet ik dus iets op vinden) en dat je niet alleen in een bepaalde periode kan syncen. Niks zo vervelend als ik op bed lig te stinken en dat ding rammeld de hele tijd. Overdag daarentegen wil ik wel gelijk of in iedergeval binnen een kwartier weten als er een email is.

Batterij is bij de htc tp2 steeds net een dag mee te doen en dat is dan van 8u tot 23u. En bestaat uit veel smsen, wat mailen, telegraaf lezen, 20min navi (lang leve tomtom die ik denk ik ga missen!) en met FBTV de tvgids bekijken (werkt zoveel beter dan tvgids.nl ofzo). Of de SGS dat gaat halen is dus nog de vraag al denk ik niet dat dat veel gaat schelen. Extra accu meenemen ofzo gaat dus echt niet gebeuren maar we gaan het zien.

Dus wat is het advies? Morgen flashen naar JPK en dan wat dingen erop zetten als :
Co pilot
noled
handscent sms
enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 02:24:
[...]

Met de nieuwe froyo release is dit probleem verleden tijd. Minstens 60 uur met normaal gebruik.
Ik ben benieuwd met 2.1 en default firmware tik ik nu al vaak genoeg de 60+ uur aan met normaal gebruik :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Wanneer komt die froyoupdate nou? Niemand geeft antwoord, en in de startpost staat er ook geen info over.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Een beetje inzet tonen kan geen kwaad, zie de topicwaarschuwing.
Als je de search gebruikt of een aantal pagina's voor jou vraag kijkt zie je oa. deze post: Embryo1 in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5]".

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 02:24:
[...]

WooW 60 uur? NU ben ik blij als ik 24 uur haal met normaal gebruik.

Voor mensen die in de avonduren batterij willen besparen kunnen gebruik maken van Sweat dreams, werkt echt goed en je hebt veel opties aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:46:
[...]

WooW 60 uur? NU ben ik blij als ik 24 uur haal met normaal gebruik.

Voor mensen die in de avonduren batterij willen besparen kunnen gebruik maken van Sweat dreams, werkt echt goed en je hebt veel opties aanrader!
Als mij mobile 100% geladen is red ik makkelijk 1 dag en 20 uur (heb nog 30% over) (en ik heb zelfs al paar keer gewoon twee dagen gehaald op 1 lading)
mij batterij word juist steeds beter per lading
Ik gebruik zelf de nieuwe taskmanger van samsung en de ATK die automatic alle apps kilt zodra mij screen uit gaat (je moet dan wel even auto kill level op aggressive zetten en auto kill frequency op, when screen off) verder vink je even uit wat hij niet moet killen

Ik gebruik mij mobile gewoon voor bellen,smsen,e-mail.apps,muziek luisteren, internetten enz enz
Ik heb de standaard update erop staan (JM2 zonder fix) want ik heb totaal geen last van lag, alleen soms GPS

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Dani86 schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:32:
Wanneer komt die froyoupdate nou? Niemand geeft antwoord, en in de startpost staat er ook geen info over.
Ik denk morgen...maar om zeker te weten zal ik eens in m'n glazenbol blieke.
|:(

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week ben ik in het bezit van de Samsung Galaxy S.
Nu was ik vanmiddag op een site gestuit met een erg leuke foto, en dacht die wil ik opslaan op mijn Samsung, maar nergens kan ik een optie vinden om een foto/ afbeelding vanaf een website op te slaan op mijn toestel.
Ook niet wanneer ik op Hyves zit en een leuke foto van iemand uit mijn vriendenlijst zie.
Met mijn vorige Samsung i9000 kon ik gewoon elke foto opslaan, maar hier zie ik die mogelijkheid niet.
Kijk ik ergens overheen?

Groetjes Sacajawea
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.