The birds turned into The Flying Dutchmen!
Vanavond is even proberen.
Wat ik wilde aangeven is dat de Desire HD niet de Desire isVerwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:21:
Er zijn verschillende tests waar de Desire toch trager is.
Heb dus zelf geen problemen met de "snelheid" van de Galaxy S.
Er zijn andere tests geweest waarin de stock GS bijvoorbeeld 2 tot 3x meer fps eruit gooide dan de desire of nexus. En het aparte is dat de GS blijkbaar een limiet van 55 fps heeft. Of tests met Mflops waarin de GS beter scoort ondanks dat de test speciaal voor snapdragons is gemaakt.Nivk schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:44:
[...]
Wat ik wilde aangeven is dat de Desire HD niet de Desire is? Maar vraag mij toch af welke tests jij het dan eventueel over hebt als je de Desire HD bedoelde, ken alleen hier de score van verschillende telefoons en Quadrant.
Heb dus zelf geen problemen met de "snelheid" van de Galaxy S.
Gebruik de Voodoo lagfix, die is nog snellerVerwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:45:
Beste Mede-tweakers,
- LAG: als je veel last hebt van lag, gebruik dan de meest simpele versie om dit te verhelpen. Namelijk Ryanza's lag fix. Gewoon uit de market halen en de stappen volgen. Kind kan de was doen. Dit verhelpt echt de lag's voor je. Ik had er last van, nu met de fix niet meer.
Gr,
Steven
Zucht...
Verwijderd
De GS is toch overall nog steeds sneller ?Relief2009 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:49:
[...]
Er zijn andere tests geweest waarin de stock Desire bijvoorbeeld 2 tot 3x meer fps eruit gooide dan de desire of nexus. En het aparte is dat de GS blijkbaar een limiet van 55 fps heeft. Of tests met Mflops waarin de GS beter scoort ondanks dat de test speciaal voor snapdragons is gemaakt.
Verwijderd
Ik had vanmiddag de voodoo lagfix geprobeerd op JPH, resultaat: update.zip wilde niet, zei steeds dat het bestand corrupt was. Toen maar via Odin, hoppa... hele kernel kapot, was niet meer te starten. Het enige wat nog hielp was een complete data wipe en terug flashen naar JPH...SgtElPotato schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:42:
[...]
Gebruik de Voodoo lagfix, die is nog snellerHad eerst ook ryanza's lagfix. Maar deze is toch nog net dat beetje sneller.
Misschien werkt het niet met JPH? Heb je wel in Odin zonder repartition gedaan?Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:28:
[...]
Ik had vanmiddag de voodoo lagfix geprobeerd op JPH, resultaat: update.zip wilde niet, zei steeds dat het bestand corrupt was. Toen maar via Odin, hoppa... hele kernel kapot, was niet meer te starten. Het enige wat nog hielp was een complete data wipe en terug flashen naar JPH...
Op XDA zeggen ze ook dat de Voodoo lagfix het snelste is omdat ze de EXT4 gebruiken!
Zucht...
Verwijderd
Volgens XDA zou het moeten werken op JPH,uiteraard geflashed zonder repartition.SgtElPotato schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:33:
[...]
Misschien werkt het niet met JPH? Heb je wel in Odin zonder repartition gedaan?
Op XDA zeggen ze ook dat de Voodoo lagfix het snelste is omdat ze de EXT4 gebruiken!
Ik heb nu de OCLF draaien op JPH, gaat ook wel lekker snel.
Ik swype altijd van de . of , of ! of ? naar de spatiebalk. Hoef je een toets niet lang in te houden voor bijvoorbeeld de vraagteken of uitroepteken en zet ie gelijk een spatie hierna.Count_B schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:06:
Ik heb een probleem met Swype. Als ik een punt aan het eind van me zin neerzet dan gaat deze niet automatisch beginnen met een spatie em hoofdletter terwijl dit wel is ingesteld. Het vage is dat het wel werkt als ik b.v. een uitroep- of vraagteken aan het eind van de zin neerzet. Is dit een instelling?
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Waarom is het wenselijk om het zonder repartition te doen? Ik dacht eigenlijk dat dat helemaal geweldig was zeker omdat het extra super snel is!SgtElPotato schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:33:
[...]
Misschien werkt het niet met JPH? Heb je wel in Odin zonder repartition gedaan?
Geen idee, Voodoo raad het af. Staat misschien wel in hun topic op XDA uitgelegd.corrado20vt schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:52:
[...]
Waarom is het wenselijk om het zonder repartition te doen? Ik dacht eigenlijk dat dat helemaal geweldig was zeker omdat het extra super snel is!
Zucht...
Verwijderd
GPS fix voor captivate
De rest komt dan later neem ik aan
Dat wist ik nog niet! Weer wat geleerdantonboonstra schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:47:
[...]
Ik swype altijd van de . of , of ! of ? naar de spatiebalk. Hoef je een toets niet lang in te houden voor bijvoorbeeld de vraagteken of uitroepteken en zet ie gelijk een spatie hierna.
Verwijderd
Ik heb nu een Samsung Pixon en heb genoeg leuke uitgaansfotos, vooral van vakantie, dankzij de LED flits er op. Kwaliteit komt niet in de buurt van een xenon flits maar het doet zn ding. Met zo'n kleine lens kan je het zonder enige vorm van flits wel vergeten.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:40:
[...]
Misschien omdat je redenatie niet klopt? Mensen die bij uitgaan foto's willen schieten hebben aan een LED flash ook geen hol, ik heb er iig nog geen een gezien waar je echt fatsoenlijke foto's mee kon schieten bij het uitgaan. Is dus ook geen gemis voor velen.
Ik heb het nog even getest maar eerst was het zo als ik een punt achter de zin zette deze automatisch een spatie en hoofdletter deed. Nu is dat niet meer zo als is dit wel een handige functie! Is er een manier om alle settings te resetten van Swype?antonboonstra schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:47:
[...]
Ik swype altijd van de . of , of ! of ? naar de spatiebalk. Hoef je een toets niet lang in te houden voor bijvoorbeeld de vraagteken of uitroepteken en zet ie gelijk een spatie hierna.
Android 2.2 for Samsung Galaxy S.ALPACINO schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:04:
Ik lees net dat 2.2 vertraging heeft opgelopen. Ik had stiekem gehoopt dat het vandaag of morgen officieel naar buiten werd gebracht. Wat ik niet begrijp is dat er wel een tab is met 2.2 maar sgs moet worden uitgesteld naar begin november.
Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788429
Samsung Benelux Begin / Mid October.
Samsung Spain end of October.
Samsung India end of October.
Samsung Polish end of October.
T-Mobile end September
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ik ben heel benieuwd waar ik onder val. Niet T-Mobile branded, niet gesimlocked, wel door T-Mobile geleverd.Embryo1 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:41:
[...]
Android 2.2 for Samsung Galaxy S.
Samsung Benelux Begin / Mid October.
Samsung Spain end of October.
Samsung India end of October.
Samsung Polish end of October.
T-Mobile end September
De CPU is als het goed is een tikje sneller, en de GPU van de SGS verwerkt 90 miljoen triangles/sec, die van de Desire HD ,maar 41 miljoen/sec.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:48:
[...]
De GS is toch overall nog steeds sneller ?
Verwijderd
Vraagje die widget rechts bovenin (actieve apps) het scherm (zie afbeelding) hoe heet die? Een vriendin (vodafone) had hem standaard op telefoon staan, maar ik (Hi) kan deze app echt niet vinden. Bedankt voor de info! Heb me hier rot naar lope zoeken daar het me een handige app lijkt.maffe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:59:
En zo ziet een SGS eruit in een Ford Mondeo (bj 2006) op een Brodit houder.
[afbeelding]
Als je goed kijkt, zie je een paar fantastische Apps op het scherm, zoals FlitsNav, NoLed, Maildroid enz. Gewoon lekker gebruiken tijdens het rijden
Dat is de nieuwe taakmanager van SGS. Maar volgens mij werkt die alleen in combinatie met touchwiz..Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:22:
[...]
Vraagje die widget rechts bovenin (actieve apps) het scherm (zie afbeelding) hoe heet die? Een vriendin (vodafone) had hem standaard op telefoon staan, maar ik (Hi) kan deze app echt niet vinden. Bedankt voor de info! Heb me hier rot naar lope zoeken daar het me een handige app lijkt.
Hij is binnen te halen via samsungapps.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Hij staat bij mij niet bij de Samsungapps...Dat is de nieuwe taakmanager van SGS. Maar volgens mij werkt die alleen in combinatie met touchwiz..
Hij is binnen te halen via samsungapps.
Je krijgt hem alleen te zien in samsung-apps als je de oude versie erop hebt, wellicht heb je al de nieuwe.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Die zit alleen in de froyo roms dacht ik.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:54:
[...]
Hij staat bij mij niet bij de Samsungapps...
Ik kijk erg uit naar de 'clean' score van SGS met Android 2.2. De score in Quadrant van de DesireHD vind ik al best goed. 1974 vs de 2246 van de SGS met lagfix. Voor wat die GPU betreft is het verschil wel groot. Maar goed het is de hele deal bijeen natuulijk. En .. ik heb nog een maandThomasthomas schreef op donderdag 23 september 2010 @ 07:50:
[...]
De CPU is als het goed is een tikje sneller, en de GPU van de SGS verwerkt 90 miljoen triangles/sec, die van de Desire HD ,maar 41 miljoen/sec.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 12:43 ]
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Verwijderd
Ik begin me ondertussen mateloos te irriteren aan de Galaxy S qua snelheid.
Even snel iemand bellen is er niet bij. Als ik de applicatie 'telefoon' open duurt het tussen de 5 a 10 seconden voordat deze geopend is.
Vervolgens klik ik op het tabje 'Opr.lijst' om iemand terug te bellen die mij eerder gebeld heeft.
Het openen van dit tabje duurt ook weer 3 seconden.
Nu ben ik wel op de hoogte van de lagfixes die er zijn. Alleen wil ik de software niet aanpassen.
Mijn hoop was gevestigd op Froyo en dat hiermee de lag door Samsung was opgelost.
Alleen op het XDA forum lees ik dat er lagfixes zijn voor de Galaxys S die op Froyo draaien.
Ik vind het raar dat Samsung deze zeer hinderlijke lag niet oplost dmv een aanpassing in de software.
Wel bevalt de telefoon voor de rest, alleen overheerst het negatieve door de lag.
Spellen worden steeds beter, internetten wil heerlijk op dit toestel en ook bellen bevalt goed qua gesprekskwaliteit.
Verwijderd
Die paar seconden..... Nou en? In Oktober komt Froyo. Daar wachten we dan toch ff lekker op? Ondertussen zeuren en zaniken maar geen lagfix willen toepassen helpt natuurlijk geen f*ck.Roodey schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:18:
Hallo allen,
Ik begin me ondertussen mateloos te irriteren aan de Galaxy S qua snelheid.
Even snel iemand bellen is er niet bij. Als ik de applicatie 'telefoon' open duurt het tussen de 5 a 10 seconden voordat deze geopend is.
Vervolgens klik ik op het tabje 'Opr.lijst' om iemand terug te bellen die mij eerder gebeld heeft.
Het openen van dit tabje duurt ook weer 3 seconden.
Nu ben ik wel op de hoogte van de lagfixes die er zijn. Alleen wil ik de software niet aanpassen.
Mijn hoop was gevestigd op Froyo en dat hiermee de lag door Samsung was opgelost.
Alleen op het XDA forum lees ik dat er lagfixes zijn voor de Galaxys S die op Froyo draaien.
Ik vind het raar dat Samsung deze zeer hinderlijke lag niet oplost dmv een aanpassing in de software.
Wel bevalt de telefoon voor de rest, alleen overheerst het negatieve door de lag.
Spellen worden steeds beter, internetten wil heerlijk op dit toestel en ook bellen bevalt goed qua gesprekskwaliteit.
Dus jij denkt dat 0,7 cm het verschil gaat maken met het lezen van een e-book 4,3 inch is immers maar 0,3 inch meer dan het scherm van samsungMorgothG schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:48:
Net naar games zitten kijken. Die 90 miljoen triangles op de SGS zijn wel erg vet hoor... Maar ja een boekje lezen op de ereader functie.. 4,3 inch is klein maar misschien al te doen..
Roodey heeft alle recht om te "zeuren" en te "zaniken"Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:21:
[...]
Die paar seconden..... Nou en? In Oktober komt Froyo. Daar wachten we dan toch ff lekker op? Ondertussen zeuren en zaniken maar geen lagfix willen toepassen helpt natuurlijk geen f*ck.
Veel mensen verwachten dat de telefoon out of the box goed presteert met zo een mooie spec sheet.
Ik zelf hou van tweaken (gpu , cpu overclocken e.d.) maar ik wil niet met elk stuk elektronica eerst stoeien voordat het naar wens gaat functioneren.
Samsung is nalatig geweest. GPS functioneert niet naar behoren en de lag is meer dan een kleine bug.
De bèta versies van 2.2 zijn al wat beter, maar laten ook nog te wensen over.
Dat jij van je SGS houdt betekent niet dat andere mensen hun mond moeten snoeren en moeten geloven aan 3th party oplossingen.
Ik heb geen behoefte om trucjes uit te halen zodat mijn telefoon werkt zoals het uit de doos al zou moeten werken!Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:21:
[...]
Die paar seconden..... Nou en? In Oktober komt Froyo. Daar wachten we dan toch ff lekker op? Ondertussen zeuren en zaniken maar geen lagfix willen toepassen helpt natuurlijk geen f*ck.
Als ik lees dat mensen alle gegevens kwijt nadat de installatie van een lagfix misloopt gaat bij mij de lol er al af omdat überhaupt te proberen.
Verwijderd
Nee dat argument slaat kant nog wal. Als Roody zelf voor onderzoek had gedaan en alle delen van dit topic had gelezen, dan had hij een afgewogen beslissing kunnen nemen en een andere telefoon kunnen kopen. Hij heeft er ZELF voor gekozen de sgs te kopen en nam dus alle gebreken op de koop toe. Dus als hij een mobiel koopt heeft hij geen recht van zaniken en zeuren want het is zijn eigen verantwoording.yur400 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:47:
[...]
Roodey heeft alle recht om te "zeuren" en te "zaniken"
Veel mensen verwachten dat de telefoon out of the box goed presteert met zo een mooie spec sheet.
Ik zelf hou van tweaken (gpu , cpu overclocken e.d.) maar ik wil niet met elk stuk elektronica eerst stoeien voordat het naar wens gaat functioneren.
Samsung is nalatig geweest. GPS functioneert niet naar behoren en de lag is meer dan een kleine bug.
De bèta versies van 2.2 zijn al wat beter, maar laten ook nog te wensen over.
Dat jij van je SGS houdt betekent niet dat andere mensen hun mond moeten snoeren en moeten geloven aan 3th party oplossingen.
En ik heb ook wel eens last van lag. Mij hoor je er toch ook niet over? Ik heb ook al aangegeven dat ik niet root of lagfix en ff netjes wacht op Froyo. Mocht Froyo dan als nog tegenvallen qua snelheid, dan gaat ik lagfixen.
Dus nee, geen enkel recht op zaniken en zeuren. Eigen schuld dikke bult is het zelfs eerder.
Ik gaat hier verder ook niet meer op in. Deze discussie van "Oh nee m'n mobiel is langzaam", of "Hey waarom zie ik maar de helft van het geheugen?, en dan natuurlijk nog het aloude verhaal van het taakbeheer van Android.
Mensen horen te weten waar ze aan beginnen als ze wat kopen. Een auto koop je ook niet om daarna te gaan zitten zeuren en zaniken "dat ie zo langzaam is".
Verwijderd
Lees mijn voorgaande post.Roodey schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:07:
[...]
Ik heb geen behoefte om trucjes uit te halen zodat mijn telefoon werkt zoals het uit de doos al zou moeten werken!
Backup backup backup http://www.taobackup.com/Roodey schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:07:
[...]
Als ik lees dat mensen alle gegevens kwijt nadat de installatie van een lagfix misloopt gaat bij mij de lol er al af omdat überhaupt te proberen.

Dus Roodey moet zijn mond maar houden omdat Samsung in feite een gebrekkig product levert? Roodey mag niet afgaan op de geweldige specs die bijna alleen snelheid beloven? Roodey mag niet afgaan op de reclamespot van Samsung waarin wordt getoond hoe speedy alles is? Roodey mag geen vertrouwen hebben in de voorstelling van Samsung?
Als hier een argument kant noch wal raakt dan is dat die van jou. Het is niet correct als je op een 3de partij moet rekenen om je product te laten werken zoals het hoort. En als Roodey zulke trucs niet wil uithalen is dat zijn goed recht. Ik vindt het belachelijk dat je hem hier zo staat af te zeiken.
[ Voor 4% gewijzigd door 6129(15) op 23-09-2010 14:22 ]
edit: En ja, Beyond Life, jij bent dus wat men een fanboy noemt. Iemand met kritiek gelijk op de man aanvallen terwijl je de kritiek negeert als niet ter zaken doende.
[ Voor 44% gewijzigd door MrAngry op 23-09-2010 14:23 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Nee ik heb niet gezegd dat hij z'n mond moest houden. Ik heb ook niet gezegd dat hij niet mocht afgaan op reclamespotjes of dat hij geen vertrouwen mag hebben in een productbeschrijving van Samsung. Als je het idee hebt dat ik dat bedoel, dan heb je verkeerd gelezen. Het gaat mij er alleen om dat mensen hun eigen verantwoording moeten lezen voor ze iets, wat dan ook, maar kopen. Ik heb me ingelezen voordat ik m'n sgs kocht en ik wist waar ik aan begon. Toen ik merkte dat eea wat langzamer ging, begon ik niet te zeuren want het was mijn eigen verantwoording.Lorefice schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:21:
[...]
Dus Roodey moet zijn mond maar houden omdat Samsung in feite een gebrekkig product levert? Roodey mag niet afgaan op de geweldige specs die bijna alleen snelheid beloven? Roodey mag niet afgaan op de reclamespot van Samsung waarin wordt getoond hoe speedy alles is? Roodey mag geen vertrouwen hebben in de voorstelling van Samsung?
Als hier een argument kant noch wal raakt dan is dat die van jou. Het is niet correct als je op een 3de partij moet rekenen om je product te laten werken zoals het hoort. En als Roodey zulke trucs niet wil uithalen is dat zijn goed recht. Ik vindt het belachelijk dat je hem hier zo staat af te zeiken.
Oh nee ik ben zeker geen fanboy. Ik wist niet dat titels bij avatars zo serieus werden genomen. Als hetn u zo overkomt dat Roodey zich aangevallen voelt of als anderen denken dat ik hem aanval, dat is zeker niet de bedoeling. Ik snap de kritiek van Roodey ook zeker wel. Dat is het punt ook niet. Maar er is in de voorgaande delen, en ook dit deel 5 van dit topic nu al zo ongelovelijk vaak aangegeven dat mensen last hebben van lag, en er is daar ook al zo donders vaak op geantwoord wat mogelijk oplossingen zijn. TevensMrAngry schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:22:Bij mij werkt ie ook vlot met zo'n 100 contacts. Misschien dat een of andere app roet in het eten strooit?
edit: En ja, Beyond Life, jij bent dus wat men een fanboy noemt. Iemand met kritiek gelijk op de man aanvallen terwijl je de kritiek negeert als niet ter zaken doende.
Misschien had ik mezelf anders moeten verwoorden. Het was niet de bedoeling om zo over te komen.
Ik heb mijn SGS al geruime tijd. Aangeschaft toen net begon te spelen dat de SGS wel eens last kon hebben van slecht geheugengebruik. Vooronderzoek is er zeker wel geweest.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:09:
[...]
Nee dat argument slaat kant nog wal. Als Roody zelf voor onderzoek had gedaan en alle delen van dit topic had gelezen, dan had hij een afgewogen beslissing kunnen nemen en een andere telefoon kunnen kopen. Hij heeft er ZELF voor gekozen de sgs te kopen en nam dus alle gebreken op de koop toe. Dus als hij een mobiel koopt heeft hij geen recht van zaniken en zeuren want het is zijn eigen verantwoording.
En ik heb ook wel eens last van lag. Mij hoor je er toch ook niet over? Ik heb ook al aangegeven dat ik niet root of lagfix en ff netjes wacht op Froyo. Mocht Froyo dan als nog tegenvallen qua snelheid, dan gaat ik lagfixen.
Dus nee, geen enkel recht op zaniken en zeuren. Eigen schuld dikke bult is het zelfs eerder.
Ik gaat hier verder ook niet meer op in. Deze discussie van "Oh nee m'n mobiel is langzaam", of "Hey waarom zie ik maar de helft van het geheugen?, en dan natuurlijk nog het aloude verhaal van het taakbeheer van Android.
Mensen horen te weten waar ze aan beginnen als ze wat kopen. Een auto koop je ook niet om daarna te gaan zitten zeuren en zaniken "dat ie zo langzaam is".
Heb jij nooit last van een zwart scherm als jouw telefoon over gaat (de opneem/weiger buttons komen niet in beeld)?
Heb jij nooit last van een hangend scherm als je op de terug (touch)button drukt?
Heb jij nooit het probleem dat je de telefoon niet van het unlockscreen afkrijgt omdat de telefoon niet reageert?
ATK staat op mijn toestel. En ook regelmatig reboot ik de SGS om snelheid te winnen.
Het is het beste Android toestel at the moment, alleen hier zijn ze niet achter gekomen tijdens de testfase van de SGS?
Ik ben echt geen grootgebruiker en ik heb er ook geen 200 apps op staan.
Een beetje vertraging accepteer ik wel, maar hoe mijn SGS aanvoelt is niet echt top.
Verwijderd
Ik heb mijn sgs ook al vanaf het begin.Roodey schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:32:
[...]
Ik heb mijn SGS al geruime tijd. Aangeschaft toen net begon te spelen dat de SGS wel eens last kon hebben van slecht geheugengebruik. Vooronderzoek is er zeker wel geweest.
Heb jij nooit last van een zwart scherm als jouw telefoon over gaat (de opneem/weiger buttons komen niet in beeld)?
Heb jij nooit last van een hangend scherm als je op de terug (touch)button drukt?
Heb jij nooit het probleem dat je de telefoon niet van het unlockscreen afkrijgt omdat de telefoon niet reageert?
ATK staat op mijn toestel. En ook regelmatig reboot ik de SGS om snelheid te winnen.
Het is het beste Android toestel at the moment, alleen hier zijn ze niet achter gekomen tijdens de testfase van de SGS?
Ik ben echt geen grootgebruiker en ik heb er ook geen 200 apps op staan.
Een beetje vertraging accepteer ik wel, maar hoe mijn SGS aanvoelt is niet echt top.
En ja ik heb ook wel eens een zwart scherm voor een seconde of zo
Ik krijg mijn mobiel altijd van het unlockscherm af. Die klacht herken ik niet.
Ik heb een acculader waarin ik een tweede accu oplaad, dus mijn telefoon krijgt in de ochtend en avond bij het wisselen een reboot. Ik heb 7 pagina's vol apps. Ik heb geen taskkiller. Die acht ik onnodig.
Ik snap je wel Roodey, laat dat duidelijk zijn aub. Ik wil je ook echt niet aanvallen. En waarom sg dit toestel heeft vrijgegeven met deze foutjes er in, snapt niemand. Ik ook niet. En wat je zegt, dit is de beste android op het moment. No doubt about it. En ja dan mag je verwachten dat het voldoet aan je wensen.
Maar als jij je apps backupped met bijvoorbeeld Sprite Backup naar Dropbox, of met LookOut, en je gebruikt de apps van Google zodat al je afspraken en contacten in google staan, kan er weinig fout gaan. Dus als je je er echt zo ultiem aan stoort, probeer dan gewoon eens de lagfix. Kijken wat er gebeurt. Gaat het mis, kun je zo weer de bende omdraaien en verder gaan zoals voorheen. Backups terugzetten en je bent klaar.
Respectievelijk: Nooit, af en toe, nooit.Roodey schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:32:
[...]
Als ik dat zou hebben zou ik me zorgen gaan maken. De hele reden dat ik van m'n nokia af ben is dat ik schijtziek werd van de traagheid van dat ding. Als ik jou was zou ik toch eens kritisch gaan onderzoeken wat er allemaal tegelijk draait en wat daarvan niet nodig is. Misschien zit er een app tussen die gewoon slecht is, sluit er is eentje af en kijk wat de gevolgen zijn.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
En verder wordt ik steeds gekker van die batterij. Gister ging hij 'ondanks juice defender' weer eens een geweldige tien uur mee. En omdat ik wist dat ik na mijn werk niet thuis zou komen, heb ik hem de hele dag niet gebruikt om sap te besparen. Maar zelfs als je 2x 5 minuten belt, 3 smsjes verstuurt en 1 foto maakt, gaat hij gewoon maar 10 uur mee. Bah
Ik haal zonder problemen 24 uur, met 3G aanVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:41:
Even een ander vraagje. Als ik mijn telefoon op trillen heb staan, trilt hij niet bij het binnenkomen van SMSjes. Wel gewoon als ik gebeld word en als ik mail krijg. Maar SMSjes laat hij niet merken. Is dit normaal.
En verder wordt ik steeds gekker van die batterij. Gister ging hij 'ondanks juice defender' weer eens een geweldige tien uur mee. En omdat ik wist dat ik na mijn werk niet thuis zou komen, heb ik hem de hele dag niet gebruikt om sap te besparen. Maar zelfs als je 2x 5 minuten belt, 3 smsjes verstuurt en 1 foto maakt, gaat hij gewoon maar 10 uur mee. Bah
Als ik bij de batterij status kijk, verbruikt me scherm altijd het meeste.
Verwijderd
En die verlichting staat bij mij juist altijd helemaal uit.NeOTheMaTriXM schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:51:
[...]
t trillian, even een paar websites lezen.
Als ik bij de batterij status kijk, verbruikt me scherm altijd het meeste.
Dit 'truukje' heeft er bij mij voor gezorgd dat de batterijduur meer dan verdubbeld is. 2 dagen ging net niet meestal (als ik hem niet zo veel gebruikte), nu met hetzelfde gebruik hoefde hij vanmiddag pas weer aan de oplader, terwijl ik hem maandagochtend van de lader heb gehaald.
Verwijderd
Verwijderd
Batterijduur hangt echt af van de firmware. Heb je een slechte firmware dan maakt het niet uit wat je ook doet binnen 24 uur is hij leeg.Taskkillers of juice defender heb je ook niet veel aan.zoenvisje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:05:
Ik haal ook 24 uur met 3G aan, wat internetten, smsen, muziekje.
Verwijderd
Kan ik dat ook ergens vinden? En aanpassen/updaten zonder schade (ik heb nergens verstand van sorry)Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:17:
[...]
Batterijduur hangt echt af van de firmware. Heb je een slechte firmware dan maakt het niet uit wat je ook doet binnen 24 uur is hij leeg.Taskkillers of juice defender heb je ook niet veel aan.
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn genoeg forums waar je uitleg kan vinden zoals XDA. Alleen raad ik je dit alleen aan als je weet wat je doet.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:21:
[...]
Kan ik dat ook ergens vinden? En aanpassen/updaten zonder schade (ik heb nergens verstand van sorry)
Ik vind 24 uur niet te kort hoor, als ik weet dat ik weg moet gaat hij de nacht ervoor aan de lader zodat ie zeker vol is en dan kan ik er prima de hele dag mee doen wat ik wil. Mijn oude Nokia ging een week mee maar meer dan smsen en bellen deed die dan ook nietVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:17:
[...]
Batterijduur hangt echt af van de firmware. Heb je een slechte firmware dan maakt het niet uit wat je ook doet binnen 24 uur is hij leeg.Taskkillers of juice defender heb je ook niet veel aan.
Verwijderd
Verwijderd
24 uur is inderdaad niet slecht, maar wat als je wist dat hij 48 of langer mee kan met een beter firmware zoals froyo?zoenvisje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:29:
[...]
Ik vind 24 uur niet te kort hoor, als ik weet dat ik weg moet gaat hij de nacht ervoor aan de lader zodat ie zeker vol is en dan kan ik er prima de hele dag mee doen wat ik wil. Mijn oude Nokia ging een week mee maar meer dan smsen en bellen deed die dan ook niet, ik vind het eigenlijk niet zo gek dat de sgs niet zo lang mee gaat als je kijkt wat je er allemaal mee doet e.d.
Het programma Kies werkt perfect alles doet maar ik kan op de 1 of andere manier niet bij Samsung apps komen aangezien hij dan vraagt dat ik moet updaten. Echter heb ik de nieuwste Kies gedownload en hij blijft maar zeggen dat ik moet updaten! Ik kan ook niet verder komen dan dat stukje van het updaten. Elke keer blijft hij daarom vragen dus ik kan niet inloggen of iets anders doen
Heeft iemand dit zelfde probleem of vergeet ik wat te doen ?
(alvast bedankt)
Ik gebruik daar NoLED voor. Dan krijg je een icoontje op je scherm voor sms, gemiste oproep, talk etc etc. Deze app is gratis te downloaden via market.iedjie schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:17:
Als op mijn oude Nokia een alarm afging met een tekst erbij bleef dat altijd in beeld staan. Op de SGS gaat ie af maar als bijvoorbeeld mijn telefoon beneden ligt en ik kom 5 minuten later in de woonkamer kan je nergens aan zien dat er een alarm is afgegaan. Hoogst irritant! Zijn daar apps voor?
- B.L.A.A.T. -
OF gewoon een extra accu (of twee) voor een paar Euro bestellen.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:34:
Ja ik heb er geen problemen mee hem elke avond op te laden. Maar het feit dat ik hem OF niet kan gebruiken OF ik mijn lader altijd mee moet nemen als ik in de avond niet thuis ben, irriteert mij erg
Kom op, dit is hetzelfde als klagen dat je maar een paar uur met een dikke gaming laptop kunt prutsen voordat 'ie weer aan de lader moet. Je kunt verwachten dat je drie dagen non-stop kunt gamen wat je wilt maar dat gaat gewoon niet gebeuren. Het kan natuurlijk altijd beter maar je hebt een machientje dat op veel fronten veel sneller is dan een desktop pc van een paar jaar terug, gek he dat dat ding dan stroom verbruikt als je 'm gebruikt voor meer dan alleen bellen en sms'en. Met een paar telefoontjes en sms'jes per dag, een uurtje muziek luisteren en een uurtje internetten hoef ik mijn toestel maar eens in de anderhalf tot twee dagen op te laden.
Welkom in de wondere wereld van de smartphones. Ja, een oude Nokia houdt het drie maanden uit op standby, maar de laatste keer dat ik een Nokia in mijn handen heb gehad kon ik daar geen Quake 3 op spelen...
Verwijderd
Ja maar das nog altijd meer dan mijn 10 uur. En dan luister jij nog muziek ook en ligt mijne stil in de kast. Dus lijkt mij niet dat ik aan het zeuren benKneoK schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:59:
[...]
Met een paar telefoontjes en sms'jes per dag, een uurtje muziek luisteren en een uurtje internetten hoef ik mijn toestel maar eens in de anderhalf tot twee dagen op te laden.
Ik denk dat je toch eens goed moet nakijken welke services op je telefoon draaien. Klinkt als iets wat veel batterij leegtrekt.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:22:
[...]
Ja maar das nog altijd meer dan mijn 10 uur. En dan luister jij nog muziek ook en ligt mijne stil in de kast. Dus lijkt mij niet dat ik aan het zeuren ben
Verwijderd
Kan ik ergens actieve diensten zien? Ik zie in de settings alleen maar vage namen van Android staan.
Ik heb mijn Twitter al uit gezet. En natuurlijk backlight minimaal en GPS en WiFi uit.
Ah, excuse me. Ik denk dat ik een eerdere post gemist heb en dacht dat je op het moment elke avond je toestel aan de lader legt, wat naar mijn mening best acceptabel is. Als je er maar zo kort mee doet dan is er misschien iets mis met de accu of het toestel zelf. Ik zou in dat geval eens een bezoekje wagen aan de winkel waar je het toestel hebt aangeschaft.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:22:
[...]
Ja maar das nog altijd meer dan mijn 10 uur. En dan luister jij nog muziek ook en ligt mijne stil in de kast. Dus lijkt mij niet dat ik aan het zeuren ben
Niemand anders in de buurt met een Galaxy S waarvan je de accu even een dag of twee kunt lenen om te testen of je er dan langer mee doet ?
Verwijderd
48 uur met froyo? Heb een Desire (met froyo) gehad en nu een Galaxy maar met froyo was er bij mijn Desire echt geen verschil qua batterijgebruik. Vind de Galaxy wel langer mee gaan dan de Desire.....Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:35:
[...]
24 uur is inderdaad niet slecht, maar wat als je wist dat hij 48 of langer mee kan met een beter firmware zoals froyo?
En als ie in de kast ligt, heeft ie daar toevallig een slechte 3G ontvangst? Bij mij is dat ook soms het geval en dan zie je de batterij bijna leeglopen.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:22:
[...]
Verwijderd
Doe er je voordeel mee
Dan zou ik eerst eens kijken hoe snel je accu leegloopt 's nachts als je 3G helemaal uitzet. Bij mij schakelt ie zelfs automatisch de verbinding uit, dan moet ik handmatig m'n netwerk weer activeren, maar als ie net niet slecht genoeg verbindt zodat ie uitschakelt, verbruikt ie veel meer stroom dan anders...Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:28:
JA nu je het zegt. Ik heb in het hele huis slechte 3g ontvangst. Hij springt voortdurend over van G naar 3G en dan weer even H en dan S.
Ik heb er verschillende info over gevonden, maar die oplossingen helpen niet.
De telefoon zegt dat er verbinding is met de PC (USB logo), maar KIES gaat steeds opnieuw verbinding maken. Soms heb ik even verbinding, maar die is weggevallen voordat ik er iets mee kan.
Ik heb de telefoon al helemaal gereset (hardware reset).
Ik heb de interne SD card losgekoppeld en geformatteerd.
Ik heb de externe SD kaart verwijderd.
Ik heb USB mode op vragen staan, zodat ik elke keer kan kiezen welke modus ik wil. (KIES).
Ik heb KIES gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Ik heb al verschillende USB poorten geprobeerd.
+ USB drivers apart geinstalleerd
+ andere usb kabel geprobeerd (ook van een SGS)
Met de optie massaopslag gaat het ook niet lekker, daar valt ook elke keer de verbinding weg tijdens het kopiëren. Toen ik de telefoon voor de eerste keer aansloot heeft het wel gewerkt, maar wat er nu anders is weet ik niet. Ik gebruik Windows 7 32-bit NL.
Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Edit:
ik had nogmaals (handmatig) de usb drivers geinstalleerd, daarmee had ik even verbinding via massaopslag, maar daarna verdwijnt hij ook weer (ook bij apparaatbeheer). De telefoon blijft ondertussen vrolijk aangeven dat hij verbonden is.
Edit 2:
Nog steeds de problemen met het verbinden. Ook bij massaopslag klapt hij er na een paar seconden uit.
Edit 3:<knip>
Edit 4: Andere usb kabel helpt ook niet. KIES had net zowaar 10 seconden verbinding voordat hij weer verbroken werd. Ik heb nu wel m'n contacten in m'n SGS kunnen zetten. Jammer dat nu verder alles weg is ivm de harde reset...
[ Voor 49% gewijzigd door BounceMeister op 24-09-2010 09:28 ]
Ik heb bij usb-mode op KIES staan, en bij mij werkt het perfect...meestal dan.BounceMeister schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:17:
Ik heb ook problemen met samsung KIES (net als 9 van de 10 andere Galaxy S gebruikers lijkt wel).
Ik heb er verschillende info over gevonden, maar die oplossingen helpen niet.
De telefoon zegt dat er verbinding is met de PC (USB logo), maar KIES gaat steeds opnieuw verbinding maken. Soms heb ik even verbinding, maar die is weggevallen voordat ik er iets mee kan.
Ik heb de telefoon al helemaal gereset (hardware reset).
Ik heb de interne SD card losgekoppeld en geformatteerd.
Ik heb de externe SD kaart verwijderd.
Ik heb USB mode op vragen staan, zodat ik elke keer kan kiezen welke modus ik wil. (KIES).
Ik heb KIES gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Ik heb al verschillende USB poorten geprobeerd.
Met de optie massaopslag gaat het ook niet lekker, daar valt ook elke keer de verbinding weg tijdens het kopiëren. Toen ik de telefoon voor de eerste keer aansloot heeft het wel gewerkt, maar wat er nu anders is weet ik niet. Ik gebruik Windows 7 32-bit NL.
Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Verwijderd
Binnen 8 dagen omruilen en of ander ergens in een hoekje zitten nadat je het toestel uit je raam hebt gegooid van 10 hoog.Roodey schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:07:
[...]
Ik heb geen behoefte om trucjes uit te halen zodat mijn telefoon werkt zoals het uit de doos al zou moeten werken!
Ik heb me ook ingelezen en wist van de problemen en toch het toestel gekocht en ik vind het toestel zeer vet. Overingens de Iphone uitval is erg hoog van de 3GS. Ik wist niet dat dit kon maar het is hoger dan enige toestel
die wij verkopen. Ik dacht samsung of LG dit wel zou zpijn maar het is apple.
Dan heb jij gewoon een app op de achtergrond draaien die stroom verbruikt. Als ik hetzelfde doe als jij, dan gaat mijn SGS 4 dagen mee op een acculading.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:41:
3 uur non-stop Star Wars: The Force Unleashed ftw....KneoK schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:59:
[...]
OF gewoon een extra accu (of twee) voor een paar Euro bestellen.
Kom op, dit is hetzelfde als klagen dat je maar een paar uur met een dikke gaming laptop kunt prutsen voordat 'ie weer aan de lader moet. Je kunt verwachten dat je drie dagen non-stop kunt gamen wat je wilt maar dat gaat gewoon niet gebeuren. Het kan natuurlijk altijd beter maar je hebt een machientje dat op veel fronten veel sneller is dan een desktop pc van een paar jaar terug, gek he dat dat ding dan stroom verbruikt als je 'm gebruikt voor meer dan alleen bellen en sms'en. Met een paar telefoontjes en sms'jes per dag, een uurtje muziek luisteren en een uurtje internetten hoef ik mijn toestel maar eens in de anderhalf tot twee dagen op te laden.
Welkom in de wondere wereld van de smartphones. Ja, een oude Nokia houdt het drie maanden uit op standby, maar de laatste keer dat ik een Nokia in mijn handen heb gehad kon ik daar geen Quake 3 op spelen...
Maar wat meer ontopic: als ik hier dingen lees denk ik dat dit ding van mij bijzonder slechte firmware heeft vergeleken met anderen. GPS teleporteert mij te vaak en ik ben na een nachtje slapen al een aanzienlijk deel van mijn energie kwijt. Ik weet niet precies met de stopwatch hoe lang ik het uithoud, maar ik betwijfel of het veel meer is dan een uur of 18. Dat is in standby he, want in de praktijk kan je het aantal uren makkelijk op twee handen tellen, maar dat ligt gewoon aan mij. Het blijft een leuk apparaat om mee te klieren...
Ik vind Kies trouwens ook waardeloos. Krijg het simpelweg niet aan de praat. Maar ik begreep dat Kies (alleen de naam is al waardeloos imho) niet nodig zou zijn voor de update naar Froyo. Dat zou "over-the-air" ook kunnen, of zo. Op zich ziet het er geinig uit, maar het doet gewoon niets...
[ Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 23-09-2010 21:54 ]
Verwijderd
de nieuweste firmware van 21 september 2010 - dit is vermoedelijk de final versie die uiteindelijk is teruggetrokken
maar wel is vrijgegeven.
nieuwste touchwiz versie
Exchange mail reply bug is fixed (exchange issue)
Long file extensions - fixed
GPS - fixed (at least 500% much better)
Ik had zelf ddjg4 draaien met ook rond de 1000 en heb nooit iets gemerkt van lag. dus als de
Quadrant : 1038 is dan ga ik ervan uit dat deze versie geen lag heeft. Ook de JPH draait bij veel
mensen goed en deze versie JPK is nog beter en dus gewoon te gebruiken.
The echte final vesie eind/begin oktober en mischien wat later doordat een aantal fixen nog mogelijk
zijn zoals stereo op je radio en wat meer verbetering in de snelheid vermoed ik.
Samsung is goed bezig als ik het zo allemaal lees
Ik schrok van je onredelijke reactie voorafgaand aan het bericht hierboven.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:39:
[...]
Ik heb mijn sgs ook al vanaf het begin.
En ja ik heb ook wel eens een zwart scherm voor een seconde of zo
Ik krijg mijn mobiel altijd van het unlockscherm af. Die klacht herken ik niet.
Ik heb een acculader waarin ik een tweede accu oplaad, dus mijn telefoon krijgt in de ochtend en avond bij het wisselen een reboot. Ik heb 7 pagina's vol apps. Ik heb geen taskkiller. Die acht ik onnodig.
Ik snap je wel Roodey, laat dat duidelijk zijn aub. Ik wil je ook echt niet aanvallen. En waarom sg dit toestel heeft vrijgegeven met deze foutjes er in, snapt niemand. Ik ook niet. En wat je zegt, dit is de beste android op het moment. No doubt about it. En ja dan mag je verwachten dat het voldoet aan je wensen.
Maar als jij je apps backupped met bijvoorbeeld Sprite Backup naar Dropbox, of met LookOut, en je gebruikt de apps van Google zodat al je afspraken en contacten in google staan, kan er weinig fout gaan. Dus als je je er echt zo ultiem aan stoort, probeer dan gewoon eens de lagfix. Kijken wat er gebeurt. Gaat het mis, kun je zo weer de bende omdraaien en verder gaan zoals voorheen. Backups terugzetten en je bent klaar.
Gelukkig lees ik nu begrip en verstandige woorden.
Ben zelf van het type dat zich inleest voorafgaand aan een technisch product als de SGS aan te schaffen. Ik lees dan de specs, gedetailleerdeerde specs die ik wil weten zoek ik op. En kijk naar recencies en fora. Desondanks had ik niet kunnen bevroeden dat de "problemen" toch nog zo groot en redelijk structureel zijn. Bellen en internetten lukt op elke telefoon wel. Maar ik vind dat alles wat er op zit, goed moet functioneren.
Ik kan me daarom wel voorstellen dat als je een telefoon van de prijs van een PC koopt, je er veel van mag verwachten. Mede omdat ik erg afhankelijk van mijn telefoon ben en geen "backuptelefoon" heb, vertik ik het om risico's te gaan nemen door te gaan klooien met lagfixes, rooten en firmwareupdates. Samsung moet gewoon zorgen dat kinderziektes er zo snel mogelijk worden uitgehaald om haar klanten tevreden te krijgen/houden.
Dat kan ik bevestigen. Ben erg tevreden over de batterijduur. Hoef de telefoon in principe niet meer dagelijks aan het infuus te leggen.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:49:
Batterijduur is aanzienlijk verbeter met de XXJPH firmware.
Ik heb gelezen dat hij in Azië uit is, maar dat dit nog niet bekend is of hij naar Europa komt. Mijn vriendin is behoorlijk fan van dit toestel, maar wil hem natuurlijk wel in het roze
Verwijderd
Waar heb je die gevonden?Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:33:
I9000XXJPK
de nieuweste firmware van 21 september 2010 - dit is vermoedelijk de final versie die uiteindelijk is teruggetrokken
maar wel is vrijgegeven.
nieuwste touchwiz versie
Exchange mail reply bug is fixed (exchange issue)
Long file extensions - fixed
GPS - fixed (at least 500% much better)
Ik had zelf ddjg4 draaien met ook rond de 1000 en heb nooit iets gemerkt van lag. dus als de
Quadrant : 1038 is dan ga ik ervan uit dat deze versie geen lag heeft. Ook de JPH draait bij veel
mensen goed en deze versie JPK is nog beter en dus gewoon te gebruiken.
The echte final vesie eind/begin oktober en mischien wat later doordat een aantal fixen nog mogelijk
zijn zoals stereo op je radio en wat meer verbetering in de snelheid vermoed ik.
Samsung is goed bezig als ik het zo allemaal lees
Klinkt allemaal heel veelbelovend!
Luister je toch streaming?zoenvisje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:56:
Is bij jullie de ontvangst van de radio ook zo beroerd? Moet m'n oordopjes in de lucht houden om geluid uit de radio te persen.
[ Voor 42% gewijzigd door Azrael op 23-09-2010 23:16 ]
Die is hier te vinden:Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:08:
[...]
Waar heb je die gevonden?
Klinkt allemaal heel veelbelovend!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=790637
Lees even goed door, iemand daar heeft een handleiding gefixt...
Voor verdere discussies hierover --> [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware
Verwijderd
Is dat een originele versie van samsung ?lometje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:17:
[...]
Die is hier te vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=790637
Voor verdere discussies hierover --> [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware
En kan ik hem dan gewoon van JF3 naar KJP gaan ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=790637Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:24:
[...]
Is dat een originele versie van samsung ?
En kan ik hem dan gewoon van JF3 naar KJP gaan ?
[ Voor 16% gewijzigd door lometje op 23-09-2010 23:28 ]
Das handig. Sommige dingen wist ik niet. Thanks!!!Azrael schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:43:
Ik kwam net dit topic tegen met een paar handige tips die ik nog niet allemaal kende: http://www.samsunggalaxys...-s-how-to/how-what-where/
Doe er je voordeel mee
Houw gewoon ebay in de gaten, het is slechts een questie van tijd voordat je daar alle kleuren batery cover's kan vindenFurY_84 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:50:
Misschien een hele rare vraag in dit forum, maar is er ook iets bekend over de Samsung Galaxy S Femme, oftewel de roze uitvoering van de de Galaxy S?
Ik heb gelezen dat hij in Azië uit is, maar dat dit nog niet bekend is of hij naar Europa komt. Mijn vriendin is behoorlijk fan van dit toestel, maar wil hem natuurlijk wel in het roze
Verwijderd
Bij mij valt de ontvangst om de 10-30 seconden even weg en komt daarna vanzelf weer terug. Ik had hetzelfde probleem ook met de Jet, alleen kwam die helemaal niet meer terug. Maar leuk is anders...zoenvisje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:56:
Is bij jullie de ontvangst van de radio ook zo beroerd? Moet m'n oordopjes in de lucht houden om geluid uit de radio te persen.
Op zich is de verbinding wel redelijk storingsvrij.
Ik gebruik trouwens Senheiser dopjes.
Zoals gewoonlijk erg traag en hij meldt regelmatig dat m'n internetverbinding er uit ligt, maar na het drukken op OK gaat het gewoon weer verder. Ik merk in andere programma's ook geen hikkend internet hier...
Ik ben benieuwd of de problemen opgelost zijn met de verbinding met m'n SGS (~18 posts eerder).
Zoals te lezen was in mijn voorgaande berichten viel de SGS/Android mij redelijk hard tegen. Android staat duidelijk nog in z'n kinderschoenen...
Gisteren m'n SGS dan ook terug verkocht, na een goeie week in gebruik geweest te zijn, er loopt nu een andere "gelukkige" mee rond die mag wachten tot Froyo uitkomt. Tweaken ok, maar ik verwacht toch ook wel correcte functionaliteit out-the-box. Ik ga (voorlopig) terug naar de iPhone...
Verwijderd
Ieder zijn ding natuurlijk. En natuurlijk moet alles out-of-the-box werken. Maar als dat zo zou zijn, wat valt er dan nog te tweaken? Met een paar kleine aanpassingen is de SGS supersnel te maken, leuk toch? Zo'n apparaat moet je leren kennen, en dan is een weekje wel erg krap. Volgens mij heb je dan net de basisfunctionalteit onder de knie.Bruiser schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:40:
Hallo Samsung/Android fanboys...
Zoals te lezen was in mijn voorgaande berichten viel de SGS/Android mij redelijk hard tegen. Android staat duidelijk nog in z'n kinderschoenen...
Gisteren m'n SGS dan ook terug verkocht, na een goeie week in gebruik geweest te zijn, er loopt nu een andere "gelukkige" mee rond die mag wachten tot Froyo uitkomt. Tweaken ok, maar ik verwacht toch ook wel correcte functionaliteit out-the-box. Ik ga (voorlopig) terug naar de iPhone...
Maar goed, veel plezier met je iPhone!
Ter kennisgeving aangenomen.Bruiser schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:40:
SGS werkt bij mij en mijn vriendin goed ootb. Ik ben een poweruser, dus ik tweak. Mijn vriendin niet. Dus die heeft alles nog standaard. En beide zijn we enorm tevreden met onze SGS.
Wablief?Bruiser schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:40:
In discussie gaan heeft geen zin meer aangezien je het al verkocht hebt. Maar jouw opmerking slaat nergens op.
Het enige wat ik kan bedenken is dat Kies raar doet, en dat heeft vrij weinig met android te maken. Ook heb ik kies nooit gebruikt, ook nooit hoeven gebruiken.
Veel plezier met je iphone.
Mjah, na een andere firmware erop te zetten en een lagfix werkt het ding helemaal prima. (Waarbij vooral de lagfix het gebruikplezier beinvloedt, de firmware is minder boeiend maar helpt natuurlijk ook).Bruiser schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:40:
De rest is naar eigen wens (widgets, apps).
Bij mij werkt de SGS geheel naar behoren, zelfs met de GPS geen enkel probleem in zowel google maps als sygic mobile.
Heel af en toe heb ik wel een zwart scherm, maar dan heb ik genoeg geduld om een paar seconden te wachten. Ik heb natuurlijk wat dit betreft mijn hoop wel gevestigd op de Froyo update, en anders gaan we toch maar aan het Tweaken.
Ik ben nog steeds een zeer tevreden gebruiker van de SGS (en dus ook Android).
https://untappd.com/user/OzzBier
Dit topic is gesloten.
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.