Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:55:
[...]

Zojuist apndroid geinstalleerd, internet op 'disable' gevinkt maar mijn internetverbinding ging zonder problemen door...
Ik moet hier toch op terugkomen....
Een paar minuten later kon ik mijn internet niet meer gebruiken.

Het lijkt echt alsof het programma even tijd nodig heeft om je van het internet af te sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:19:
Geen widget voor nodig. Als je je picasa webalbum gekoppeld hebt aan je gmail account (waarschijnlijk wel), dan worden de picasa-webalbums automatisch in je gallerij geladen. Als je dan ook nog eens een snelle internet-verbinding hebt (wifi bijv), dan merk je zelfs bijna niet meer dat je op een webalbum zit. Alleen het openen van een foto duurt iets langer dan een lokaal opgeslagen foto, maar bladeren e.d. gaat precies hetzelfde.
nou ja Ik had er eentje van een Proximus-pack, de 3-button methode werkt ook niet, na rooten en lagfix werken de google albums nu ook en zoveel meer denk ik, alleen de 3 knoppen methode blijft dienst weigeren. Daarvoor kan ik via PC of via een widget nu wel in recovery komen.

Ik had nog een opmerking : Kies werkt bij me zonder problemen en wanneer ik mijn sgs in massaopslag zet, kan ik de SD niet benaderen, in de Kiesmode kan ik beide SD (intern en extern) benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:31:
ik heb een probleempje met mijn agenda synchronisatie.
Mijn google agenda staat op GMT+1.00 Brussel en mijn SGS staat op midden europese tijd GMT+2.00, dat is blijkbaar de enige manier om mijn agenda's gelijk te krijgen van tijd.
Kan er mij iemand zeggen hoe dit verschil ontstaat en/of hoe het bij jullie ingesteld staat ?
Mijn Google calendar is mijn master kalender, waar mijn laptop, SGS en nokia 5800 mee syncen.
ik snap het niet helemaal.
Dat heb ik inderdaad ook.
Eigenlijk maakt het geen flikker uit, zolang je de tijd maar goed instelt, maar het is wel weird idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Ik snap niet dat er niet meer commotie is over het ontbreken van een flitser op deze telefoon. Deze generatie telefoons is het toch wel normaal dat men het ook als camera gebruikt. Wat is een camera zonder flits? Een xenon flitser hoeft nog geeneens per se, hoewel dat kwalitatief veruit het best is, maar een LED flash kan er toch wel van af? :{ Ik wilde deze telefoon kopen maar nu niet meer, leuk voor mensen die alleen bij daglicht leven, waardeloos voor mensen die bijvoorbeeld leuke foto's willen schieten met uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen het abbo van mijn Nokia95 verliep nam mijn vriendin een nieuw abbo+ nieuwe telefoon (Samsung Jet) op mijn naam.
Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy S op haar naam genomen....

Nu ben ik er gisteren achter gekomen dat ik geen gebruik van het internet had mogen maken zonder de simkaarten te verwisselen.
Terwijl ik dacht 'kosteloos' te kunnen internetten, bleek dat alleen met het mobiel (Samsung Jet) van mijn vriendin te kunnen, waar dus wel T-mobile internet op zit.

Nu hebben we de Simkaarten omgewisseld en alles werkt perfect.
Alleen heb ik bij het opstarten v/h mobiel (Samsung Galaxy S) nu een rood uitroepteken op mijn simkaart (naast de accu)..
Deze verdwijnt na het opstarten vrijwel direct, maar ik wil daar helemaal vanaf.

Iemand enig?
T-mobiel al gebeld, daar werd bevestigd dat we het nu zo hebben gedaan zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:46
Waarom wil je dat uitroepteken weg hebben? Hij gaat vanzelf al weg? Je telefoon heeft direct na het aanzetten nog geen bereik en dat begeeft het uitroepteken aan

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:26:
Waarom wil je dat uitroepteken weg hebben? Hij gaat vanzelf al weg? Je telefoon heeft direct na het aanzetten nog geen bereik en dat begeeft het uitroepteken aan
Ow, het heeft dus puur met internet-bereik te maken?
Want toen ik nog de sim zonder internet had (die van m'n vriendin),had ik dat probleem namelijk niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hertog_Martin schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:14:
Ik snap niet dat er niet meer commotie is over het ontbreken van een flitser op deze telefoon. Deze generatie telefoons is het toch wel normaal dat men het ook als camera gebruikt. Wat is een camera zonder flits? Een xenon flitser hoeft nog geeneens per se, hoewel dat kwalitatief veruit het best is, maar een LED flash kan er toch wel van af? :{ Ik wilde deze telefoon kopen maar nu niet meer, leuk voor mensen die alleen bij daglicht leven, waardeloos voor mensen die bijvoorbeeld leuke foto's willen schieten met uitgaan.
Misschien omdat je redenatie niet klopt? Mensen die bij uitgaan foto's willen schieten hebben aan een LED flash ook geen hol, ik heb er iig nog geen een gezien waar je echt fatsoenlijke foto's mee kon schieten bij het uitgaan. Is dus ook geen gemis voor velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@ Hoijong de Nokia N82/6220 classic + de samsung pixon 12 waren perfect voor uitgaans foto's! allemaal met xenon flash, de samsung heeft ook een powerled voor de videos! enige is hun os suckt zwaar

Misschien biedt de motorola xt 720 soelaas voor degene die een phone met xenon flash + android willen..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:31:
ik heb een probleempje met mijn agenda synchronisatie.
Mijn google agenda staat op GMT+1.00 Brussel en mijn SGS staat op midden europese tijd GMT+2.00, dat is blijkbaar de enige manier om mijn agenda's gelijk te krijgen van tijd.
Idem hier... :(

Heb de phone nu een week in gebruik en moet eerlijk zeggen dat ik een beetje met een dubbel gevoel zit, het werkt allemaal wel (zij het met mindere functionaliteit hier en daar), maar het ziet er niet uit!

Ik kom van een iPhone 3G en ik moet zeggen, de apps zagen er daar toch een heel pak afgewerkter uit. Ook kleinere, handige zaken die de iPhone had mist de SGS. Om snel terug naar boven te scrollen bv. kon je op de iPhone, in gelijk welke app, gewoon op de bovenste balk "klikken", iets wat ik toch wel heel vaak gebruikte.

Dit en andere kleine gemakjes (waar ik voor de rest even niet op kan komen) zijn toch echt wel een gemis voor mij.

Ook bv de facebook op de SGS is om te schreeuwen (lees: janken/wenen), deze is echt afzichtelijk en bovendien zeer beperkt in functionaliteit (probeer maar eens een foto getrokken in portret up-te-loaden). Iets simpel als "like" ontbreekt gewoonweg.
Een Ebay app bestaat niet.
Contacten deftig synchroniseren vanuit Outlook (met foto) gaat niet.
Standaard email app trekt op niks.
Standaard kalender icoontje laat zelfs de datum niet zien.
Tijdens het ingeven van tekst in een zoekveld (youtube, market, enz...) is er geen lijst met mogelijke treffers.
Market is zowieso onoverzichtelijk en mist duidelijk enige vorm van kwaliteitscontrole.
"HD kwaliteit" van youtube filmpjes is ook niet om aan te zien, eigenlijk is ook hier weer de hele youtube app "onafgewerkt.
Om dan voorts nog maar te zwijgen over bekende problemen zoals de gps enzo...

Muziek en video proberen heb ik nog niet aangedurfd om niet nog een teleurstelling tegen te komen.

Over het algemeen kan je dus wel stellen dat ik vrij teleurgesteld ben in de SGS. Samsung wil zich meten met Apple's iPhone en is op de goede weg maar heeft nog veel te leren, Android kan (nog) niet op tegen het iPhone OS.

Dat er eventueel betere apps/widgets beschikbaar zijn in de market dan de standaard apps is mooi, maar naar mijn inziens moet de telefoon gewoon out-the-box deftig werken en voldoen aan de hedendaagse verwachtingen van de gebruikers, ZEKER als je je wilt gaan meten met andere smartphones in die prijsklasse (dit leek mij netter verwoord dan wat ik eerst dacht te schrijven, namelijk dat Samsung pretendeert gelijk of zelfs beter te zijn dan iPhone).

Toch even meldden dat ik geen Apple fanboy ben, integendeel zelfs, ik ben altijd degene die Apple langs alle kanten afbreekt op gebied van ingebouwde beperkingen, verplicht iTunes gebruik (wat ik trouwens een k*t programma vind), enz... dit zijn ook de redenen waaron ik m'n iPhone uiteindelijk verkocht heb. Maar eerlijk is eerlijk, het iPhone OS ziet er verzorgder uit en heeft hier en daar meer/betere functionaliteit dan Android en last but not least, de apps moeten wel degelijk een kwaliteitscontrole doorstaan. Ook het toestel zelf voelt solider aan dan de SGS...

Ik weet niet echt of je dit allemaal objectief kan noemen maar ik heb m'n best gedaan om een, voor mij eerlijk, vergelijk te maken. Misschien lost Froyo veel op maar totdat die er is: iemand een iPhone 4 ruilen tegen een SGS van een weekje oud? :P

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Bruiser schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:03:
[...]

Idem hier... :(

Heb de phone nu een week in gebruik en moet eerlijk zeggen dat ik een beetje met een dubbel gevoel zit, het werkt allemaal wel (zij het met mindere functionaliteit hier en daar), maar het ziet er niet uit!

Ik kom van een iPhone 3G en ik moet zeggen, de apps zagen er daar toch een heel pak afgewerkter uit. Ook kleinere, handige zaken die de iPhone had mist de SGS. Om snel terug naar boven te scrollen bv. kon je op de iPhone, in gelijk welke app, gewoon op de bovenste balk "klikken", iets wat ik toch wel heel vaak gebruikte.

Dit en andere kleine gemakjes (waar ik voor de rest even niet op kan komen) zijn toch echt wel een gemis voor mij.

Ook bv de facebook op de SGS is om te schreeuwen (lees: janken/wenen), deze is echt afzichtelijk en bovendien zeer beperkt in functionaliteit (probeer maar eens een foto getrokken in portret up-te-loaden). Iets simpel als "like" ontbreekt gewoonweg.
Tijdens het ingeven van tekst in een zoekveld (youtube, market, enz...) is er geen lijst met mogelijke treffers.
Market is zowieso onoverzichtelijk en mist duidelijk enige vorm van kwaliteitscontrole.
"HD kwaliteit" van youtube filmpjes is ook niet om aan te zien, eigenlijk is ook hier weer de hele youtube app "onafgewerkt.

Muziek en video proberen heb ik nog niet aangedurfd om niet nog een teleurstelling tegen te komen.

Over het algemeen kan je dus wel stellen dat ik vrij teleurgesteld ben in de SGS. Samsung wil zich meten met Apple's iPhone en is op de goede weg maar heeft nog veel te leren, Android kan (nog) niet op tegen het iPhone OS.

Dat er eventueel betere apps/widgets beschikbaar zijn in de market dan de standaard apps is mooi, maar naar mijn inziens moet de telefoon gewoon out-the-box deftig werken en voldoen aan de hedendaagse verwachtingen van de gebruikers, ZEKER als je je wilt gaan meten met andere smartphones in die prijsklasse (dit leek mij netter verwoord dan wat ik eerst dacht te schrijven, namelijk dat Samsung pretendeert gelijk of zelfs beter te zijn dan iPhone).

Toch even meldden dat ik geen Apple fanboy ben, integendeel zelfs, ik ben altijd degene die Apple langs alle kanten afbreekt op gebied van ingebouwde beperkingen, verplicht iTunes gebruik (wat ik trouwens een k*t programma vind), enz... dit zijn ook de redenen waaron ik m'n iPhone uiteindelijk verkocht heb. Maar eerlijk is eerlijk, het iPhone OS ziet er verzorgder uit en heeft hier en daar meer/betere functionaliteit dan Android en last but not least, de apps moeten wel degelijk een kwaliteitscontrole doorstaan. Ook het toestel zelf voelt solider aan dan de SGS...

Ik weet niet echt of je dit allemaal objectief kan noemen maar ik heb m'n best gedaan om een, voor mij eerlijk, vergelijk te maken. Misschien lost Froyo veel op maar totdat die er is: iemand een iPhone 4 ruilen tegen een SGS van een weekje oud? :P
Ik snap jou vergelijking maar eigenlijk had je je zelf moeten afvragen wat wil je een Apple of een android, ALs ik je was zou ik geen spijt hebben ,,,, android is aan het groeien ,,, kan alleen maar beter worden .... ik denk dat Apple straks al tegenhun limiet zit (lees max soft / hardware) dusweer een nieuwe phone.

In de SGS zit marge qua soft en hardware,,,,,anders verkoop je je SGSen met wat geld erbij koop je een iphone 4.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeikerd, ik vind t heel fijn dat ik zelf kan bepalen welke apps ik er op wil. Meeste dingen worden opgelost met froyo, en hebben dus eigenlijk ook niks te maken met sgs zelf.

Over dat flitsergezeur. Miss dat niemand erover miept omdat ze, wanneer ze wel een flitser wilden, wel een andere telefoon hadden gekocht..

Niet wenen dus, blijkbaar zijn wij gewoon een andere doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Krueger F,

Dat is nou pressies wat ik een aantal pagina's ook probeerde te vertellen, de bouw kwaliteit is
gewoon niet te best (piept en kraakt) En het menu over het algemeen was/is niet mooi. Ik zeg ook maar even
voor de duidelijkheid, ik ben GEEN Apple fanboy !! Maar heb zelf ook de Galaxy s gehad,en ben snel weer terug gegaan naar de iPh............................???? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
<knip>
Ik denk inderdaad niet echt objectief omdat je zo enorm gewend bent aan je oude iPhone. Daar gaan je klachten ook eigenlijk het meeste over als ik zo tussen de regels door lees. Als je als zo lang met een iPhone rondloopt, dan is het denk ik verstandiger was geweest om de overstap naar Android NIET te maken. Zo'n verandering valt dan altijd tegen.

En het is een kwestie van smaak en hoe handig je bent of wilt zijn (het hobbyen): Ik heb een paar weken met een iPhone rondgelopen terwijl ik ook met Android bekend was. Ik vond het een dodelijk saai OS, geen reuk of smaak aan je kan er eigenlijk niks mee. Ik vond het zo'n magnetron gevoel: knop aan/knop uit. Ik geef toe, het werkt altijd, tot op het saaie af dus. Maar als je dat zoekt ben je aan het goede adres bij Apple.

Dat iOS beter zou zijn valt te betwisten. Ik hoorde laatst een collega zeggen: "Het is wel revolutionair hoor die multitasking in iOS-4!" Ach...dat doet me dan toch wel weer wat grijnzen. Ik heb hem verder maar in die waan gelaten met zijn iPhone-4 van 928 Euro >:)

Je zet ze overigens onterecht in dezelfde prijsklasse: Voor één iPhone koop je namelijk twee Samsungs. Ik zou het nog even aankijken, misschien moet de liefde nog groeien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:43:
@ Krueger F,

Dat is nou pressies wat ik een aantal pagina's ook probeerde te vertellen, de bouw kwaliteit is
gewoon niet te best (piept en kraakt) En het menu over het algemeen was/is niet mooi. Ik zeg ook maar even
voor de duidelijkheid, ik ben GEEN Apple fanboy !! Maar heb zelf ook de Galaxy s gehad,en ben snel weer terug gegaan naar de iPh............................???? :9
Ja sorry hoor ik bemoei mij nooit met deze discussie over wat nu beter is en heb ook nooit een iphone gehad maar.
De meeste dingen die je beweerd zijn flauwe kul bv. De video opnamen zijn erg goed en meten zich prima met die van de iphone. Bij invoer van zoekopdrachten krijg ik altijd suggesties en de kwaliteit van youtube is prima. Ok out of the box niet gelijk allemaal goed maar je kan alles veranderen en dit alles voor veel minder geld dan jou iphone.
De iphone is prachtig maar de galaxy niet veel minder naar mijn smaak het draait toch allemaal om het scherm en ondanks de plastiek achterkant kraakt of piept hij bij mij nooit.
Meer ga ik er niet over zeggen voordat we weer in een oeverloze discussie belanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:35

Sebje

Makelaartje

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:40:
[...]

Misschien omdat je redenatie niet klopt? Mensen die bij uitgaan foto's willen schieten hebben aan een LED flash ook geen hol, ik heb er iig nog geen een gezien waar je echt fatsoenlijke foto's mee kon schieten bij het uitgaan. Is dus ook geen gemis voor velen.
Daarbij komt dat de foto's die ik gezien heb in de night modus heel respectabel zijn voor een gsmcam. en een flitser werkt ook alleen maar de eerste meters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:38
[...]
knip

knip
Alles wat jij nu opnoemt vind jij. Dat met facebook mis ik niet, outlook werk ik niet mee persoonlijk. Standaard Gmail app werkt voor mij perfect heb niks ontdekt wat er niet werkt. Dat van het kalender icoontje, ik mis het echt niet. Tijdens het ingeven van tekst in een zoekveld kan ik nog begrijpen, maar meestal als ik iets zoek weet ik wat ik zoek. Market vind ik best overzichtelijk, had op sommige punten inderdaad wel wat beter gekunnen. HD-kwaliteit bij Youtube is bij mij echt wel goede kwaliteit ( Vodafone ).

GPS is niet bij alle toestellen, ik heb er af en toe last van, vriend van mij helemaal niet.

Video's is echt gaaf om naar te kijken, ziet er geweldig uit. Als je een goede film hebt :)

Persoonlijk vind ik dat het Iphone os niks meer bied dan Android, vind Android juist veel uitgebreider. Widgets enzo, de laatste twitterupdate zien, mijn laatste agenda items, de nieuwste mailtjes en smsjes, favoriete contacten in een widget 1 klik is bellen. Ik vind het overzichtelijker dan 5 paginas 6x4 icoontjes met apps

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
[b][message=34719718,noline]
...

Ik zou het nog even aankijken, misschien moet de liefde nog groeien ;)
Van alle reacties vond ik bovenstaande nog de nuttigste... alle andere leken van Samsung/Android fanboys te komen :P

Wat betreft de prijs, in België kost een SGS 550€ en een iPhone 4 640€... ligt vrij dicht bij mekaar, in ieder geval beide >500€ dus wat mij betreft in dezelfde prijsklasse.

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Dan heb je het neem ik aan over een 16 GB SGS? Kan me niet indenken dat een 8GB SGS slechts €90,- goedkoper is dan een 16 GB iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ik gebruikte die flitser die ik ooit op m'n K700i had enkel om onder de bank iets te zoeken, dat is werkelijk de _enige_ keer per maand dat ik dat ding 'mis'
Foto's maken met uitgaan zou ie alleen handig voor kunnen zijn, maar dat deed ik sowieso niet.

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 21-09-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Tja, blijkbaar kan Samsung geen telefoons met flitsers maken. In m'n vorige (Omnia) zat er wel 1, maar dat ding was totaal nutteloos, leek alleen maar op volle kracht te kunnen blasten. Wel bizar, want m'n Sony Ericsson van 4 jaar oud had er geen problemen mee.
Camera is überhaupt crap, zo onhandig te gebruiken zonder echte sluiterknop. En dan heb ik het nog niet eens over de beeldkwaliteit :P

[ Voor 7% gewijzigd door Azrael op 21-09-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 01:02:
[...]

Ik gebruikte die flitser die ik ooit op m'n K700i had enkel om onder de bank iets te zoeken, dat is werkelijk de _enige_ keer per maand dat ik dat ding 'mis'
Foto's maken met uitgaan zou ie alleen handig voor kunnen zijn, maar dat deed ik sowieso niet.
LOL, Ik gebruikte de flitser van m'n Jet eigenlijk alleen om anderen dramatisch te verblinden! Ik mis de flitser echt niet, bij de Jet kwam er een soort van rook achtige gloed over de foto zodra ik 'flitste'. Die foto's mislukte dus allemaal.
Ik denk dat een LED flitser niet snel een grote toegevoegd waarde is voor een camera op de telefoon...En niet alleen omdat er geen op de Galaxy aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Azrael schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 01:07:
Tja, blijkbaar kan Samsung geen telefoons met flitsers maken. In m'n vorige (Omnia) zat er wel 1, maar dat ding was totaal nutteloos, leek alleen maar op volle kracht te kunnen blasten. Wel bizar, want m'n Sony Ericsson van 4 jaar oud had er geen problemen mee.
Camera is überhaupt crap, zo onhandig te gebruiken zonder echte sluiterknop. En dan heb ik het nog niet eens over de beeldkwaliteit :P
Kwaliteit camera crap? Ik weet niet wat voor SGS je hebt, maar ik zou maar snel terugsturen naar reparatiecentrum :)

Ontopic: ik maak zelf niet zoveel fotos dus boeit mij niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 21-09-2010 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch altijd jammer dat niet valt te lezen om welke apps het gaat.
Onvolledige 'nieuws-items' ik bagger er op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiazi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10-2016
Azrael schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 01:07:
Tja...
Als ik gemaakte filmpjes aan klasgenoten op de de academie laat zien. Zijn ze altijd verbluft door de kwaliteit. Vind dat de SGS de mooiste filmpjes/foto's maakt die ik ooit door een telefoon gemaakt heb zien worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Voor de zeikerds die van iOS komen, vergeet niet dat er heel veel zaken handiger zijn aan Android. De reden wrm ik niet terug zou willen naar het smoothe, saaie iOS is vanwege widgets, Launcher Pro en het mooie 4 inch amold scherm. En oh ja, ik wil me telefoon gewoon normaal gebruiken en niet met fluwelen handschoenen moeten behandelen.

Btw, kunnen we weer verder gaan over de Galaxy S en niet over Software/Android? Daar hebben we namelijk een andere topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:31
Sorry hoor, maar mijn 3G voelt degelijker aan dan mijn SGS...

iOs heeft als voordeel dat het rockstable is, kan je van Android niet zeggen.

Verder ben ik wel tevreden en zou ik zelf niet meer teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik weet niet op welke planeet jij woont, maar er zijn genoeg eBay apps te vinden voor Android. Ikzelf heb nog geen Android toestel (Ik had XDAndroid draaien op mijn HTC diamond 2), en ik heb verschillende eBay apps uitgetest. Er zitten echt een paar goeie tussen!

About Facebook, idem dito.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje, ik kan niks op interernet vinden en ook niks in het boekje

Ik heb nu mij mail aangemaakt op de galaxy maar zodra ik een mail binnen krijg geeft hij geen waarschuwing aan
bij accountinstelling heb ik gedaan controle elke 5 minuten + trillen en beltoon maar nog steeds hoor ik niks als ik een mail binnen krijg
Iemand tips hoe ik dat wel krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
Ik denk ook niet dat je je contacten moet synchronizeren met Outlook. Outlook is gemaakt om samen te werken met Exchange. Je Android toestal kan ook perfect samen werken met Exchange (ok, agenda werkt pas echt goed in 2.2).

Android en Outlook is alleen niet zo'n goede combinatie. Ik denk dat als je 1 keer de tijd neemt om je contacten over te zetten naar je gmail account je daar geen spijt van zal krijgt. Er is software beschikbaar dit Outlook en Gmail synched (maar die heb ik nooit uitgeprobeerd)
http://www.kayxo.com/inde...ontent&view=article&id=59

Trouwens een tip. Als je je prive mail op je android phone gepushed wilt hebben, kun je in GMail je prive POP mail account toevoegen. Hoe vaker je mail ontvangt, hoe vaker GMail kijkt of er nieuwe mail is en alles wordt gepushed naar je telefoon.

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Relief2009 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 01:56:
[...]

Kwaliteit camera crap? Ik weet niet wat voor SGS je hebt, maar ik zou maar snel terugsturen naar reparatiecentrum :)

Ontopic: ik maak zelf niet zoveel fotos dus boeit mij niet.
Misschien moet je beter lezen wat ik zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:38:
[...]

Ik ben bang dat er iets op de achtergrond je batterij leegtrekt. Gebruik eens juicedefender
Nou, nu een paar dagen Juicedefender aanstaan. Hij zegt zelf dat hij 1,76 x langer mee moet gaan. Maar nog steeds moet ik hem vaak laden. Ik haal hem in de ochtend uit de lader. Dan als ik uit mijn werk kom hang ik hem er maar weer in, anders red hij het einde van de avond niet.

Misschien toch maar eens terug met dat ding.

Nog een ander vraagje:
Het moge duidelijk zijn dat in-ear dopjes niet voor mijn oren gemaakt zijn. Ze blijven niet zitten. Best jammer omdat ik radio wil luisteren op mijn werk. Is er een andere oplossing? Mijn Omnia had destijds gewoon een tussenstukje met de antenne erin. Daar kon je dan elke hoofdtelefoon in prikken. Is zoiets er ook voor de Galaxy? Ik kan het niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik heb In-Ear dopjes van Steelseries en die zitten wel lekker, ik dacht altijd dat mijn oren ook niet gemaakt waren voor die dingen maar die van Steelseries zijn de eerste die wel blijven zitten en geen pijn doen. En ze werken met de radio :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
De koptelefoon is de antenne. Het maakt dus niet uit welke je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, ik heb problemen met mijn internet op de GalaxyS.
Er staat bovenaan wel 3G, maar als ik naar internet ga, krijg ik direct de melding:
"Webpagina niet beschikbaar".
Hij zoekt helemaal niet naar een adres, ik krijg gelijk de melding.

Provider is T-Mobile. Ik heb vol bereik qua bellen. Bellen werkt dus ook prima.
Instellingen van internet staan ook wel goed volgens mij. Soms doet hij het een aantal uren niet, en na een aantal keren aan en uit doet ie het.
Iemand een idee?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 15:51
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:39:
Ik heb een vraagje, ik heb problemen met mijn internet op de GalaxyS.
Er staat bovenaan wel 3G, maar als ik naar internet ga, krijg ik direct de melding:
"Webpagina niet beschikbaar".
Hij zoekt helemaal niet naar een adres, ik krijg gelijk de melding.

Provider is T-Mobile. Ik heb vol bereik qua bellen. Bellen werkt dus ook prima.

Iemand een idee
Iets meer info?: sinds wanneer heb je het probleem, welke instellingen gebruik je op je telefoon?
(of misschien moet je nog de instellingen opvragen van t-mobile via de site)

3G ontvangst betekend nog niet dat je kunt internetten, maar het suggereert wel dat er niks miss is met je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

@Stef1978

Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
Druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'

Vul de gegevens in die vermeld staan @ onderstaande link.

http://www.t-mobile.nl/se...veelgestelde-vragen?q=apn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen softwaretopic, en tevens is GoT geen helpdesk.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 21-09-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:52:
nog iets wat ik opmerk : in de market vind ik enkel gratis applicaties, ik overweeg om ultimatejuicedefender aan te schaffen welke beschikbaar zou moeten zijn op de market, maar ik stoot steeds op de gratis versies
heb iets gevonden : in België zouden de betalende applicaties niet beschikbaar zijn, dat zou pas vanaf eind september zijn. Hoe kan ik nu verder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

@disturbant,

ik heb iets gelezen over de app "marketenabler", volgens mij is dat een app waardoor je alle apps kunt zien ongeacht waar je woont.

Edit:

Ik lees nu, dat het vervangen is door: "MarketAccess" en dat je geroot dient te zijn.

(Bron: http://www.androidworld.n...access-apps-kopen-belgie/)

[ Voor 41% gewijzigd door GSlayer op 21-09-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSlayer schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:03:
@disturbant,

ik heb iets gelezen over de app "marketenabler", volgens mij is dat een app waardoor je alle apps kunt zien ongeacht waar je woont.

Edit:

Ik lees nu, dat het vervangen is door: "MarketAccess" en dat je geroot dient te zijn.

(Bron: http://www.androidworld.n...access-apps-kopen-belgie/)
Dit werkt wel goed. Al wacht ik nu tot na de Froyo update om eventuele apps binnen te halen.

@disturbant: ik heb gisteren een link gepost waar die betaalde apps voor eind september worden aangekondigd. Nu heb ik dat voorlopig nog maar op 1 site gevonden en moet die aankondiging met een korrel zout genomen worden. De betaalde apps gingen volgens eerdere berichten al enkele malen beschikbaar worden voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk, toon eigen initiatief in je post.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 21-09-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toettoetdaan schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:47:
[...]

Iets meer info?: sinds wanneer heb je het probleem, welke instellingen gebruik je op je telefoon?
(of misschien moet je nog de instellingen opvragen van t-mobile via de site)

3G ontvangst betekend nog niet dat je kunt internetten, maar het suggereert wel dat er niks miss is met je telefoon :)
Problemen sinds vorige week. Instellingen zoals vermeld op T-mobile site.
Instellingen nogmaals allemaal gecheckt. Nog steeds zelfde probleem.

Enige wat ik kan zien is dat bij APN-type default,supl staat ipv default.
Als ik dit aanklik kan ik alleen maar kiezen uit, Internet + MMS, Internet en MMS.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraagje , ik heb in de auto mijn telefoon aangesloten zitten via bluetooth, alleen de audio van de telefoon gaat nu ook over de bleutooth en dat wil ik niet, bv flitslokaties wil ik gewoon met een piepje op de telefoon horen en niet dat ik de radio uit moet zetten omdat de telefoon op de aux zit, Weet iemand of je dat op de telefoon kan instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Omdat veruit de meeste mensen deze niet missen misschien? Ik heb zelf 2 toestellen gehad met flitser, en in beide gevallen deed de flitser meer kwaad dan goed.
Daarnaast is de camera prima in staat om zonder flitser in schemer goede foto's te kunnen maken. Het enige waarbij ik de flitser mis, is voor gebruik al zaklampje. Dat was ook werkelijk het enige waarvoor ik de flitser op m'n 5800XM gebruikte...
Ik vond vanaf dag 1, voor ik de SGS überhaupt had, dat min-punt al absoluut kul...
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:43:
@ Krueger F,

Zit jouw telefoon wel helemaal lekker in elkaar dan? Ik moet echt moeite doen om een kraakje of piepje uit de behuizing te krijgen...
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:16:
Toen het abbo van mijn Nokia95 verliep nam mijn vriendin een nieuw abbo+ nieuwe telefoon (Samsung Jet) op mijn naam.
Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy S op haar naam genomen....

Nu ben ik er gisteren achter gekomen dat ik geen gebruik van het internet had mogen maken zonder de simkaarten te verwisselen.
Terwijl ik dacht 'kosteloos' te kunnen internetten, bleek dat alleen met het mobiel (Samsung Jet) van mijn vriendin te kunnen, waar dus wel T-mobile internet op zit.

Nu hebben we de Simkaarten omgewisseld en alles werkt perfect.
Alleen heb ik bij het opstarten v/h mobiel (Samsung Galaxy S) nu een rood uitroepteken op mijn simkaart (naast de accu)..
Deze verdwijnt na het opstarten vrijwel direct, maar ik wil daar helemaal vanaf.

Iemand enig?
T-mobiel al gebeld, daar werd bevestigd dat we het nu zo hebben gedaan zoals het hoort.
Dat icoontje geeft alleen maar aan dat je sim op dat moment gelockt is. Als je een gsm met sim-lock hebt en je stopt er een andere sim in, zal dat dus altijd blijven staan, en anders verdwijnt het na acceptatie van de sim. Bij mij blijft het staan zolang ik mijn pin-code niet heb ingegeven. Gewoon negeren dus, zolang je het niet ziet als de telefoon gewoon aanstaat, is er niks aan de hand.
En sowieso, waarom stoor je je aan iets wat alleen tijdens het opstarten te zien is? Ben je de hele dag bezig dat ding te herstarten ofzo? Het is geen pc met Windows ME... :+
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:04:
ik heb even een vraagje , ik heb in de auto mijn telefoon aangesloten zitten via bluetooth, alleen de audio van de telefoon gaat nu ook over de bleutooth en dat wil ik niet, bv flitslokaties wil ik gewoon met een piepje op de telefoon horen en niet dat ik de radio uit moet zetten omdat de telefoon op de aux zit, Weet iemand of je dat op de telefoon kan instellen ?
Als je telefoon een bluetooth verbinding heeft opgezet, moet je even naar instellingen - draadloos en netwerk - bluetooth-instellingen. Daar druk je lang op de regel van je carkit. Je kan in het menuutje dat je krijgt, voor opties kiezen en in het volgende schermpje staan waarschijnlijk "Telefoon" en "Media" aan (groen vinkje). Die bij Media zet je uit, en audio/media over Bluetooth is uitgeschakeld, maar de handsfree functie (telefoon) werkt nog wel. Als het goed is, onthoudt de SGS dit voor de volgende keer.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

deepbass909 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:08:
[...]

Het enige waarbij ik de flitser mis, is voor gebruik al zaklampje. Dat was ook werkelijk het enige waarvoor ik de flitser op m'n 5800XM gebruikte...
Misschien is de applicatie Color Flashlight dan iets voor je? Vind dat zelf een prima vervanger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:04:
Als je telefoon gekoppeld en verbonden is ga je naar:
menu => Instellingen => Draadloos en netwerk => Bluetooth-instellingen en hou je je vinger op de carkit en kiest voor Opties.

Vervolgens zet je het vinkje bij telefoonaudio aan en bij Media uit.
Probleem verholpen. In ieder geval bij twee carkits die ik gebruik. Succes!

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceWayne schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:33:
[...]

Misschien is de applicatie Color Flashlight dan iets voor je? Vind dat zelf een prima vervanger. :)
Of 1 van die andere 100. Maar dat is uiteraard niet te vergelijken. Had hiervoor een se c905, dat was pas een zaklamp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Ach, ik gebruik het puur om mijn sleutelgat in de deur te vinden en daar werkt het uitstekend voor. Heb er ook al menig contactlens mee teruggevonden voor anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upp3rd0G
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 00:16
Sinds 2 maanden in het bezit van de Galaxy S. Na de bevestiging van Samsung dat telefoon met Gorilla glas uitgerust zou zijn heb ik besloten mijn bestelde screenprotectors niet te gebruiken. Helaas blijk ik nu toch een kras op mijn scherm te hebben... Ik maak gebruik van een silicon case en hij zit altijd _alleen_ in mijn broekzak en toch heb ik een krasje van 2mm die diep genoeg is om met mijn nagel te voelen...

Wees gewaarschuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Daarom heb ik er vandaag een screenprotector op gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:21:
Sorry hoor, maar mijn 3G voelt degelijker aan dan mijn SGS...

iOs heeft als voordeel dat het rockstable is, kan je van Android niet zeggen.

Verder ben ik wel tevreden en zou ik zelf niet meer teruggaan.
Ik vind ook dat een 3G/GS en zeker de 4 steviger en degelijker aanvoelt dan een SGS. Met Samsung is het gewoon als volgt: 1. Nieuw: Hij kraakt niet. 2. je wisselt regelmatig je SD kaart of SIM: Het kraken begint. Kraakvrije klepjes maken lijkt gewoon een enorme opgave voor Samsung. Dat is al die jaren niet anders geweest. Als je dat wilt ontkennen, dan hou je jezelf een beetje voor de gek. Oplossing? Gewoon zo min mogelijk dat klepje er afhalen.

Niet rockstable? I beg to differ! Mijn ervaringen zijn toch echt anders dan de jouwe. Ik ben heel Scandinavië doorgereisd zonder ook maar één hikje en mèt een feilloos werkende GPS. Ik geef wel toe dat er genoeg crappy apps rondzwerven die je hele Android kan laten hangen. Jammer dat Android dáár nou net een slechte naam van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:59:
[...]

Problemen sinds vorige week. Instellingen zoals vermeld op T-mobile site.
Instellingen nogmaals allemaal gecheckt. Nog steeds zelfde probleem.

Enige wat ik kan zien is dat bij APN-type default,supl staat ipv default.
Als ik dit aanklik kan ik alleen maar kiezen uit, Internet + MMS, Internet en MMS.
Toevallig Wefi geinstalleerd?

Ik heb dit probleem een poosje gehad na installatie en deinstallatie van Wefi. Had toe geen wifi en 3g :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Laatst online: 30-08 19:27
Flashing I9000JHJP4! 't is misschien de final!

[ Voor 39% gewijzigd door kevinman op 21-09-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
zoenvisje schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:27:
Daarom heb ik er vandaag een screenprotector op gedaan!
Werkt de touchscreen dan nog net zo goed als zonder protector?
Volgens mij zijn die dingen nooit zo glad als het scherm.

Zo ja, welke heb je er op zitten?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Oxellaar schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:29:
[...]

Bij mij werkt het net zo goed als zonder screenprotector. Heb zelf de Brando Ultraclear gekocht en in gebruikt. Werkt prima...

Wel is het scherm iets vettiger, maar swypen gaat goed (glijd wat makkelijker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:21:
[...]

Ik vind ook dat een 3G/GS en zeker de 4 steviger en degelijker aanvoelt dan een SGS. Met Samsung is het gewoon als volgt: 1. Nieuw: Hij kraakt niet. 2. je wisselt regelmatig je SD kaart of SIM: Het kraken begint. Kraakvrije klepjes maken lijkt gewoon een enorme opgave voor Samsung. Dat is al die jaren niet anders geweest. Als je dat wilt ontkennen, dan hou je jezelf een beetje voor de gek. Oplossing? Gewoon zo min mogelijk dat klepje er afhalen.

Niet rockstable? I beg to differ! Mijn ervaringen zijn toch echt anders dan de jouwe. Ik ben heel Scandinavië doorgereisd zonder ook maar één hikje en mèt een feilloos werkende GPS. Ik geef wel toe dat er genoeg crappy apps rondzwerven die je hele Android kan laten hangen. Jammer dat Android dáár nou net een slechte naam van krijgt.
De officiele twitter app is mij de eerste dag een keer vastgelopen. Voor de rest loopt het wel aardig. Het OS is nog niet gecrashed bij mij.

Het voordeel van de Market is ook het nadeel van de market; iedereen kan alles er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Oxellaar schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:29:
[...]

Het gaat zelfs nog wat makkelijker vind ik, vooral het swypen. Je glijd wat makkelijker over het scherm. Je moet wel af en toe een doekje erover halen denk ik want het wordt best wel vettig.

Ik heb de protector gebruikt die mij mijn hoesje zat, uit Zuid-Korea. Er staat M.ZEN op de verpakking, Phone Mirror en dan een heleboel Koreaans (denk ik :+ ) geleuter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:46
Samsung heeft getwittert dat Froyo het einde van oktober komt.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Laatst online: 30-08 19:27
HaTe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:08:
Doh! Dat meen je niet! Het lukt mij maar niet om de JP4 te flashen, toch maar braaf wachten tot de officiele uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 16:38
Welk account volg je van Samsung?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik heb een heel vreemd probleem :P
In Pingchat én in Samsung Kies wordt mijn huistelefoonnummer weergegeven ipv gewoon mijn mobiele nummer..
Geen idee hoe Android weet wat mijn huistelefoonnummer is.. :?
/Ook onder Info staat mijn huistelefoonnummer..
Ik zal het morgen eens proberen met een andere simkaart, wel een vreemd probleem.

[ Voor 24% gewijzigd door Pino112 op 21-09-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drvis
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-06 18:32
moet je nou zo nodig een gerucht starten >:) , erg nutteloos zonder enige vorm van een bron..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froyo pas in OKTOBER. Samsung Spanje heeft dit bevestigd en ook verschillende site's berichten dit nu.

dit zegt samsung spanje
Samsung Mobile España Muchos nos estáis preguntando acerca de la fecha de publicación de la actualización de Froyo para Galaxy S.
Finalmente será a finales del mes de Octubre a través de Samsung Kies.

Whatever it means maar er staat inderdaad oktober maar het kan natuurlijk dat wij het eerder krijgen omdat men spreekt over het updaten via kies. Ik ben benieuwd want aan de andere kant in asia schijnt er sinds vandaag
een update te zijn van froyo 2.2 jp4/5 maar onbekend of dit de echt is of niet oet nog getest worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:27:
Froyo pas in OKTOBER. Samsung Spanje heeft dit bevestigd en ook verschillende site's berichten dit nu.

dit zegt samsung spanje
Samsung Mobile España Muchos nos estáis preguntando acerca de la fecha de publicación de la actualización de Froyo para Galaxy S.
Finalmente será a finales del mes de Octubre a través de Samsung Kies.

Whatever it means maar er staat inderdaad oktober maar het kan natuurlijk dat wij het eerder krijgen omdat men spreekt over het updaten via kies. Ik ben benieuwd want aan de andere kant in asia schijnt er sinds vandaag
een update te zijn van froyo 2.2 jp4/5 maar onbekend of dit de echt is of niet oet nog getest worden
Is een afrikaanse/midden oosten versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...ik krijg nu toch echt een Galaxy Spica flashback... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Tim Schuhmacher

abasios

Ik snap nooit zo goed waarom een spaanse afdeling van samsung dat meldt. zo'n groot bedrijf kan toch wel centraal zulke updates communiceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne

BruceWayne

Heeft een alterego

Die updates zullen per taalgebied behandeld en uitgevoerd worden en men is vergeten een centrale PR-stroom hieromtrent te voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
*weg* dit is hier offtopic.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 21-09-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 21-09-2010 23:57 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

• yur400
  • Laatst online: 16-09 08:52
Ik wou net een kabel kopen om mijn Galaxy S via kabel met mijn tv te koppelen.
Dacht hieraan: Samsung TV-Out Cable Micro USB to HDMI (ECC1HU0BBEBSTD) te vinden door te googlen naar: ECC1HU0BBEBSTD
Meerdere internetwinkels geven het product aan, maar hebben het niet op voorraad.
Weet iemand waar ik het wel kan bestellen?

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:15
yur400 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:02:
Ik wou net een kabel kopen om mijn Galaxy S via kabel met mijn tv te koppelen.
Dacht hieraan: Samsung TV-Out Cable Micro USB to HDMI (ECC1HU0BBEBSTD) te vinden door te googlen naar: ECC1HU0BBEBSTD
Meerdere internetwinkels geven het product aan, maar hebben het niet op voorraad.
Weet iemand waar ik het wel kan bestellen?
De SGS schijnt hier geen ondersteuning voor te hebben, dus ik denk dat je dat beter eerst even uit moet zoeken. Er loopt ook een draadje over op XDA
De nokia kabel die via 3,5mm jack werkt doet het overigens wel ok (via dealextreme te krijgen)

Verwijderd

bartelsrobert schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:18:
[...]

De SGS schijnt hier geen ondersteuning voor te hebben, dus ik denk dat je dat beter eerst even uit moet zoeken. Er loopt ook een draadje over op XDA
De nokia kabel die via 3,5mm jack werkt doet het overigens wel ok (via dealextreme te krijgen)
Heren,

Ik heb een TV-kabel via Ebay gekocht:
http://cgi.ebay.nl/Genuin...ories&hash=item27b50b6007

En dat werkt prima ! Super hoor Asphalt5 op een 42" plasma :)

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:44:
[...]

Hahaha :) dat klinkt geweldig, ziet het er dan ook nog een beetje goed uit?

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:48
Ik hoop niet dat hij weer wordt uitgesteld ik had mijn hoop gezet op morgen.
Ik twijfel namelijk over de aanschaf.

Het lag probleem is op te lossen lees ik overal maar die gps baart me meer zorgen. Die moet het voor mij wel goed doen. Het is mij nog niet duidelijk of dit exemplarisch is of dat alle toestellen een onnauwkeurige gps hebben.

Xiaomi 13T Pro

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Btje schreef op woensdag 22 september 2010 @ 07:58:
Ik hoop niet dat hij weer wordt uitgesteld ik had mijn hoop gezet op morgen.
Ik twijfel namelijk over de aanschaf.

Het lag probleem is op te lossen lees ik overal maar die gps baart me meer zorgen. Die moet het voor mij wel goed doen. Het is mij nog niet duidelijk of dit exemplarisch is of dat alle toestellen een onnauwkeurige gps hebben.
Ik heb het idee dat het GPS probleem zich alleen voordoet bij een paar toestellen. Mijn vriendin en ik hebben alle beide een SGS. En op alle twee werkt de GPS prima.

• Btje
Naj_Geetsrev schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:46:
[...]

Ik heb het idee dat het GPS probleem zich alleen voordoet bij een paar toestellen. Mijn vriendin en ik hebben alle beide een SGS. En op alle twee werkt de GPS prima.
Dat zou mooi zijn.

Xiaomi 13T Pro

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

De GPS is bij de meeste toestellen alleen als je erg kritisch bent en met firmware JF3. Anders valt er wel mee te werken, afhankelijk van hoe nauwkeurig hij de hele tijd moet zijn. Om hem als track te gebruiken bij hardlopen of ander iets waar je exact je prestatie wil weten is hij af te raden. De fout correctie in de meeste navigatiesoftware is ruim voldoende om hem goed te laten werken.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Cyberpope schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:56:
[...]

De GPS is bij de meeste toestellen alleen als je erg kritisch bent en met firmware JF3. Anders valt er wel mee te werken, afhankelijk van hoe nauwkeurig hij de hele tijd moet zijn. Om hem als track te gebruiken bij hardlopen of ander iets waar je exact je prestatie wil weten is hij af te raden. De fout correctie in de meeste navigatiesoftware is ruim voldoende om hem goed te laten werken.
Ik heb niet eens de moeite gedaan om de GPS te testen of zelfs aan te zetten, ik heb gelijk mijn GPS mouse Qstartz BTQ818 aangesloten en dat werkt perfect, zo ook bij mijn Touch Pro vroeger, die werkte zo ook al jaren. In de auto ben ik toch niks met de interne GPS antenne door een hittewerende film in het raam.

• ALPACINO
  • Laatst online: 17-09 21:38
Ik lees net dat 2.2 vertraging heeft opgelopen. Ik had stiekem gehoopt dat het vandaag of morgen officieel naar buiten werd gebracht. Wat ik niet begrijp is dat er wel een tab is met 2.2 maar sgs moet worden uitgesteld naar begin november.

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788429

[ Voor 11% gewijzigd door ALPACINO op 22-09-2010 10:39 ]

Verwijderd

Bron?!

Verwijderd

Dit hoort hier niet.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 22-09-2010 11:39 ]

• Btje
[...]

Ik wil hem gebruiken om over stafkaarten te navigeren met behulp van oruxmaps. Ik doe dit nu met een desire.
Is de gps denk je slechter dan die van een desire (omdat je het over toestellen hebt)?

Xiaomi 13T Pro

Verwijderd

Beste Mede-tweakers,

Er zijn even paar dingen die ik kwijt wil.
Ik heb de telefoon nu een maand of 3 en heb van alles geprobeerd (lagfixes, rooten, gpsinstellingen)

Wat ik jullie graag wil meegeven is dat deze telefoon gewoon super werkt, je moet alleen wel willen tweaken hier en daar om het echt goed te krijgen. Ik hoop dat Froyo (net als de meeste) veel dingen gaat oplossen maar ik weet zeker dat jullie een paar problemen nu al makkelijk kunnen oplossen.

- HOME: in de eerste plaats, zonder twijfel, gebruik Launcherpro. Deze app alleen al maakt je telefoon sneller, en beelden zijn vloeiender.
- LAG: als je veel last hebt van lag, gebruik dan de meest simpele versie om dit te verhelpen. Namelijk Ryanza's lag fix. Gewoon uit de market halen en de stappen volgen. Kind kan de was doen. Dit verhelpt echt de lag's voor je. Ik had er last van, nu met de fix niet meer.
-GPS: Ook dit is op te lossen. Ik was er dus zo eentje die een slechte fix had, en een niet nauwkeurige GPS positie had. Zolang Froyo er niet is (ze denken het op te lossen met Froyo) kun je op de volgende site kijken hoe je het zelf kan oplossen. http://phandroid.com/2010...msung-vibrant-gps-issues/ Ter info, voor mij werkte dit perfect en ik heb nu een snelle, stabiele, nauwkeurige GPS verbinding. Overigens, off topic Sygic Mobile maps is naar mij idee echt het fijnst. letterlijk alles geprobeerd maar niets kan tegen Sygic op (jaja persoonlijk)
- BLUETOOTH: Ik heb het al is gemeld maar nogmaals om het verhaal compleet te maken. Als je graag bluetooth audio streamt naar je autoradio en hij hapert. Zet dan je WiFi uit. Je zal zien dat het gelijk prima werkt. Ja.. je moet het even weten ;)

Conclusie: Er wordt nogal wat gespeculeerd over deze telefoon dat hij hardwarematig niet goed zou zijn. Zoals je boven kunt lezen (en mocht je het niet geloven, test het zelf) is dit niet waar en is het allemaal prima te verhelpen, en is er nog een veel mooier vooruitzicht als we straks eindelijk FROYO binnen hebben. De SGS is een supertelefoon, kan hem iedereen aanraden, maar zoals gezegd, soms moet je er even wat voor doen... Houdt het leuk toch?

ps: Om de rumor nog even hot te houden... http://www.postbus31.com/...-op-23-september-android/

Gr,

Steven

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 14:33
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:02:
[...]

Ik heb niet eens de moeite gedaan om de GPS te testen of zelfs aan te zetten, ik heb gelijk mijn GPS mouse Qstartz BTQ818 aangesloten en dat werkt perfect, zo ook bij mijn Touch Pro vroeger, die werkte zo ook al jaren. In de auto ben ik toch niks met de interne GPS antenne door een hittewerende film in het raam.
Ik heb precies dezelfde gps. Maar ik krijg het niet voor elkaar om navigatiesoftware (google maps en sygic maps) ermee te laten verbinden.
Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

• MorgothG
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:45:
Beste Mede-tweakers,

Er zijn even paar dingen die ik kwijt wil.
Ik heb de telefoon nu een maand of 3 en heb van alles geprobeerd (lagfixes, rooten, gpsinstellingen)

Wat ik jullie graag wil meegeven is dat deze telefoon gewoon super werkt, je moet alleen wel willen tweaken hier en daar om het echt goed te krijgen. Ik hoop dat Froyo (net als de meeste) veel dingen gaat oplossen maar ik weet zeker dat jullie een paar problemen nu al makkelijk kunnen oplossen.

- HOME: in de eerste plaats, zonder twijfel, gebruik Launcherpro. Deze app alleen al maakt je telefoon sneller, en beelden zijn vloeiender.
- LAG: als je veel last hebt van lag, gebruik dan de meest simpele versie om dit te verhelpen. Namelijk Ryanza's lag fix. Gewoon uit de market halen en de stappen volgen. Kind kan de was doen. Dit verhelpt echt de lag's voor je. Ik had er last van, nu met de fix niet meer.
-GPS: Ook dit is op te lossen. Ik was er dus zo eentje die een slechte fix had, en een niet nauwkeurige GPS positie had. Zolang Froyo er niet is (ze denken het op te lossen met Froyo) kun je op de volgende site kijken hoe je het zelf kan oplossen. http://phandroid.com/2010...msung-vibrant-gps-issues/ Ter info, voor mij werkte dit perfect en ik heb nu een snelle, stabiele, nauwkeurige GPS verbinding. Overigens, off topic Sygic Mobile maps is naar mij idee echt het fijnst. letterlijk alles geprobeerd maar niets kan tegen Sygic op (jaja persoonlijk)
- BLUETOOTH: Ik heb het al is gemeld maar nogmaals om het verhaal compleet te maken. Als je graag bluetooth audio streamt naar je autoradio en hij hapert. Zet dan je WiFi uit. Je zal zien dat het gelijk prima werkt. Ja.. je moet het even weten ;)

Conclusie: Er wordt nogal wat gespeculeerd over deze telefoon dat hij hardwarematig niet goed zou zijn. Zoals je boven kunt lezen (en mocht je het niet geloven, test het zelf) is dit niet waar en is het allemaal prima te verhelpen, en is er nog een veel mooier vooruitzicht als we straks eindelijk FROYO binnen hebben. De SGS is een supertelefoon, kan hem iedereen aanraden, maar zoals gezegd, soms moet je er even wat voor doen... Houdt het leuk toch?

ps: Om de rumor nog even hot te houden... http://www.postbus31.com/...-op-23-september-android/

Gr,

Steven
Ik had ook zoiets vaan voor de beste foon wil ik weel tweaken. Maaar ik ben toch om. Het wordt een Desire HD. Wel grappig omdat ik helemaal sgs fan was. Toch overtuigd door htc. Het grote scherm en de snelle proc doen het voor mij. Maar ook de goede sense laaag en aandroid 2.2

Dus op naar het volgende forum :)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Verwijderd

MorgothG schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:25:
[...]

Ik had ook zoiets vaan voor de beste foon wil ik weel tweaken. Maaar ik ben toch om. Het wordt een Desire HD. Wel grappig omdat ik helemaal sgs fan was. Toch overtuigd door htc. Het grote scherm en de snelle proc doen het voor mij. Maar ook de goede sense laaag en aandroid 2.2

Dus op naar het volgende forum :)
Uhm, een Desire schijnt toch echt trager te zijn hoor.

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Hij heeft het dan ook over een Desire HD.

Verwijderd

Nivk schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:36:
Zit toch ook gewoon een Qualcom 1GHZ processor in? Persoonlijk lijkt mij de GS2 veel interesanter als die uitmelkerij bij HTC. Die 528MHz CPU heeft HTC ook jarenlang gebruikt en nu doen ze hetzelfde met de 1GHz Qualcom.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:44:
[...]

Heren,

Ik heb een TV-kabel via Ebay gekocht:
http://cgi.ebay.nl/Genuin...ories&hash=item27b50b6007

:O Gebruik al maanden deze kabel: klik! Is van Nokia en goedkoper ook..

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

[...]

Ik heb de JF3-firmware, maar het enige waar ik met de GPS last van heb is dat hij soms niet in wil schakelen. Als de GPS wel werkt, werkt hij op zich goed.

Wat betreft Froyo, Samsung mag weleens een éénduidig bericht hierover geven... Met alle indirecte berichten hierover wordt het niet echt duidelijker...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• MorgothG
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:47:
[...]

Zit toch ook gewoon een Qualcom 1GHZ processor in? Persoonlijk lijkt mij de GS2 veel interesanter als die uitmelkerij bij HTC. Die 528MHz CPU heeft HTC ook jarenlang gebruikt en nu doen ze hetzelfde met de 1GHz Qualcom.
Nou ja, ja maareh nee. De processor is nieuw (45nm) en beter dan de Desire. De GPU is verbeterd. Dus voor zover ik weet kan deze mee met de SGS

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
deepbass909 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:55:
... Ik heb de JF3-firmware, maar het enige waar ik met de GPS last van heb is dat hij soms niet in wil schakelen. Als de GPS wel werkt, werkt hij op zich goed. ...
Hmm, is het dan toch een hardwareprobleem? Ik ben een van degenen met slechte GPS-functie & JF3... :'(

• therealwheely
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 20:28
Officiële Frojo firmware update eind deze maand volgens T-Mobile UK! :)
http://support.t-mobile.c...32d6a86012b3763ab0b007e4e

Verwijderd

Nivk schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:36:
Er zijn verschillende tests waar de Desire toch trager is.

Verwijderd

Ik heb een beetje op het internet gezocht maar ik kon er niks over vinden. Als ik ga surfen word ik soms verbonden naar een mobiel site tewijl ik de volledige website wil zien. Weet iemand hoe ik dit kan doen ? Een voorbeeld is beurs.nl ik word hiet direct verbonden met het mobiele site waar weinig info op staat.

Verwijderd

Froyo Oktober via Kies verkrijgbaar.

http://www.gsmarena.com/f...til_october-news-1948.php

Voor europa is het afwachten maar waarschijnlijk eind september

• Fixer
  • Laatst online: 10:41

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:28:
Ik heb een beetje op het internet gezocht maar ik kon er niks over vinden. Als ik ga surfen word ik soms verbonden naar een mobiel site tewijl ik de volledige website wil zien. Weet iemand hoe ik dit kan doen ? Een voorbeeld is beurs.nl ik word hiet direct verbonden met het mobiele site waar weinig info op staat.
Je zou deze kunnen gebruiken. Is de stock browser, maar met de mogelijkheid om je Useragent aan te passen. Je kunt dan bijvoorbeeld "Desktop" aanvinken, zodat de website denk dat het om een Desktop PC gaat en je zodoende dus ook de normale website laat zien.

Je zou ook andere browers hiervoor kunnen gebruiken (zoals xscope) maar die zijn volgens mij niet zo goed (lees: snel) als de standaard samsung browser.

[ Voor 9% gewijzigd door Fixer op 22-09-2010 13:37 . Reden: typo + extra ]

• Count_B
  • Laatst online: 11:02
Ik heb een probleem met Swype. Als ik een punt aan het eind van me zin neerzet dan gaat deze niet automatisch beginnen met een spatie em hoofdletter terwijl dit wel is ingesteld. Het vage is dat het wel werkt als ik b.v. een uitroep- of vraagteken aan het eind van de zin neerzet. Is dit een instelling?

Verwijderd

darklord007 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:11:
[...]

Ik heb precies dezelfde gps. Maar ik krijg het niet voor elkaar om navigatiesoftware (google maps en sygic maps) ermee te laten verbinden.
Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?
Héél eenvoudig, download de Bluetooth GPS mouse van de market, Op je SGS stel je namaaklocaties in : instellingen -> toepassingen -> ontwikkeling -> namaaklocaties toestaan aanvinken.
Dan kan je gelijk welke navigatie gebruiken, bij BT GPS mouse kan je tevens instellen dat de SGS nooit zijn interne mag inschakelen.

NB de trial versie van BT GPS mouse werkt slechts 10 minuten, maar voor €1,99 ben je volledig uit de miserie.
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.