Natuurlijk had die harde reset geen nut..tiesvts schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:39:
[...]
Dan ben ik bang dat ze zich gaan verschuilen achter het feit dat ze er de naam developer-versie aan gehangen hebben en dat dat nu eenmaal het risico van een developer-versie is...maar ik hoop dat de harde reset uitkomst bied..
Alsnog zegt de 4x1 HTC Agenda-widget (die ene waarin de eerstkomende afspraak staat) "Morgen" als ik een afspraak voor VANDAAG om 23:00 tot 01:00 de volgende dag aanmaak. (Hoezo 'morgen', hij begint vandaag al?!? Care dat ie doorloopt tot morgen..)
Alsnog kun je niet default instellen dat er "Geen" herinnering is bij een afspraak (HOE DE NEUK zou een harde reset dát op kunnen lossen?!? Die gozert van HTC heeft niet eens GEKEKEN naar m'n bugs...)
Alsnog bugt het typen van een SMS-je in landscape-mode naar verloop van tijd waarbij hij naar SMS nr. één springt.
'k Heb ze laten weten dat deze bugs ook al in 2.2 zaten en dus geen flikker met de "developers update" te maken kan hebben..