Kan iemand hier iets meer over vertellen? Werkt het over 3G (las ergens van niet)? Kun je meer accounts instellen? Zo ja, hoeveel?
Edit En nog 1: werken de proxy instellingen nu over Wifi?
[ Voor 10% gewijzigd door Jan-E op 02-08-2011 10:42 ]
Kan iemand hier iets meer over vertellen? Werkt het over 3G (las ergens van niet)? Kun je meer accounts instellen? Zo ja, hoeveel?
[ Voor 10% gewijzigd door Jan-E op 02-08-2011 10:42 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Je kan met de volumeknop alleen de trilstand activeren, niet de stilstand. Overigens blijf ik erbij dat het een vreemde keuze is geweest om die opties daar weg te halen. Ik vond dit altijd een fijne feature die ook al aanwezig was bij de oude Nokia's.Stephan4kant schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:27:
[...]
Ik ben erg blij dat die opties weg zijn. Het ziet er allemaal net iets overzichtelijker uit zo. En zoals al gezegd: die stil-/trilstand is ook met de volumeknop aan te passen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dan heb jij toch een andere Desire ... Als je 'enkel trillen' hebt geactiveerd, moet je maar 1 keer op volume + drukken en 'stil' is geactiveerd ...Je kan met de volumeknop alleen de trilstand activeren, niet de stilstand. Overigens blijf ik erbij dat het een vreemde keuze is geweest om die opties daar weg te halen. Ik vond dit altijd een fijne feature die ook al aanwezig was bij de oude Nokia's.
iPhone XR
Menu - Instellingen - Bellen - Aanvullende instellingen - Beller-id
iPhone XR
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Offtopisch, maar ik vind de meeste interfaces van Google vrij briljant, daar kunnen de meeste UX designers een puntje aan zuigen. Waar heb jij dat http:// voor nodig dan? Als je de URL copy-paste zit ie er overigens gewoon wel inOsiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:20:
[...]
Maar Google developpers maken wel vaker stomme aanpassingen omdat zij er in hun achterlijke hoofd compleet van overtuigd zijn dat het zo moet, zonder enige fatsoenlijke argumentatie en niet voor enige rede vatbaar. Ik noem het verwijderen van "http://" uit de adresbalk van Google Chrome..
Nederlands is makkelijker als je denkt
Language & Keyboard > Touch Input > Text Input > Vibrate when typingMandrake466 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:03:
Het lijkt wel of de lettertype is veranderd en kleiner is geworden.
Als ik dubbelklik op een lap tekst dan wordt het niet meer zo groot als voorheen. Ik moet het dan zelf ietsje uitrekken.
Na de update kan ik 'vibrate feedback' (na een toets trilt de telefoon) niet meer uitzetten.
Iemand enig idee hoe ik weer in de Market kan zien welke apps een update hebben gekregen?musicfreak schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:53:
[...]
Ik kreeg zeker een factory reset, vervolgens heb ik met MyBackup al mijn apps opnieuw geïnstalleerd. Na eerdere factory resets stonden deze apps na een druk op 'gegevens wissen' weer in 'Mijn apps', nu niet.
Ik vind het vooral lastig dat ik nu niet kan zien welke apps geüpdate zijn.
Bij mijn Leedroid HD port zit hij onder:christianos schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:36:
Okee,
Dit is echt een n00b-vraag, maar ik kom er maar niet uit. Kan je nummerherkenning uitzetten in Android? Waar in hemelsnaam zit dat? Desire met de laatste Oxygen-mod..
Thnx :-)
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Market openen en dan naar My Apps (Mijn Apps) gaan.musicfreak schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:19:
[...]
Iemand enig idee hoe ik weer in de Market kan zien welke apps een update hebben gekregen?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Volgens mij heb ik last van de zelfde bug, dat na verloop van tijd mobiel internet niet meer werkt. wat ik dan altijd doe is vliegtuigmodus aan en gelijk weer uitzetten. vaak lost dit het probleem op zonder reboot. Of deze bug zich nu nog voordoet durf ik niet te zeggen, daarvoor draai ik GB nog niet lang genoeg.dEX2340 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:24:
Vraag: is met GB het volgende probleem opgelost: je wilt mobiel internet inschakelen (dus niet WiFi) maar bij instellingen zie je de melding "Telefoon voor gegevensverbinding gebruiken als Wi-Fi niet beschikbaar is" en verder gebeurt er niets, geen internet dus. Enkel een herstart lost het probleem op (waarbij het probleem later opnieuw opduikt).
[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 02-08-2011 14:00 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Probeer 'Quick settings' uit de market eens!Laguna schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:34:
Enige dat me tot nu toe tegenhoudt om de update naar GB uit te voeren is het feit dat je bij het menu wat je krijgt bij ingedrukt houden van de power knop gaat van:
Uitschakelen, stilte modus, trilstand, vliegmodus, mobiel netwerk
naar:
Uitschakelen, vliegmodus, opnieuw starten
Stilte modus en trilstand gebruik ik toch best vaak en mobiel netwerk in het buitenland.
@Canard
Volgens Osiris in het 2.3 probleem topic lukt het updaten gewoon. Je toestel is dus unbranded na de update.
Helaas is het bij mij niet zo simpel. Na de factory reset heb ik met MyBackup al mijn apps opnieuw geïnstalleerd. Na eerdere factory resets stonden deze apps en de eventuele updates na een druk op 'gegevens wissen' bij de Market weer in 'Mijn apps', na de gingerbread-update niet.jelmervos schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:47:
[...]
Market openen en dan naar My Apps (Mijn Apps) gaan.
www.weitjerock.com
Normaal gesproken moeten die er vanzelf weer inkomen.Klein_Kipje schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:36:
Ik heb hetzelfde probleem, de apss worden teruggezet via mybackup maar staan dan niet in de market lijst
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
My Backup Pro>My toolbox>bovenin scrollen naar rechts tot je restore market links ziet en die aanklikken. Misschien is er dan een reboot nodig van je phone maar dat weet ik niet zeker meer...Klein_Kipje schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:36:
Ik heb hetzelfde probleem, de apss worden teruggezet via mybackup maar staan dan niet in de market lijst
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 15:59 ]
Ik heb dus geen root en in de opties staat dat idd dat het alleen werkt met root toegang,Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:58:
[...]
My Backup Pro>My toolbox>bovenin scrollen naar rechts tot je restore market links ziet en die aanklikken. Misschien is er dan een reboot nodig van je phone maar dat weet ik niet zeker meer...
Die mytoolbox zie je volgens mij alleen als je akkoord ging daarmee (zodra MBP ontdekt dat je root hebt vraagt ie of je de toolboxoptie wil activeren)
www.weitjerock.com
[ Voor 16% gewijzigd door tjaeuhm op 02-08-2011 16:39 ]
Thanks..maar als ik een telefoonnummer intoets blijft het trillen. Ik heb het vinkje voor 'Settings-Sound-Vibrate feedback' ook weggehaaldp_buk schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:56:
[...]
Language & Keyboard > Touch Input > Text Input > Vibrate when typing
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
je kunt ook met longpress op de menuknop het toetsenbord oproepen, dan springt ie automatisch weer naar beneden.Osiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:04:Crap!
Dé hoop die ik had met deze update is 't oplossen van een bug die ik echt SCHURFTIRRITANT vindt:
Als ik een SMS-je aan het typen ben en ik gebruik m'n touchpad-geval om heen en weer in het SMS-je te 'scrollen' met m'n cursor.. Van links naar rechts en boven naar beneden et cetera. Dan wil het nog wel eens voorkomen in 25% van de gevallen dat ik opeens niets meer kan doen met de backspace.. En als ik dan het keyboard wegdruk, springt ie opeens naar SMS nummer één uit de 'conversatie'. En als je dan een SMS-je of 500+ in die conversatie hebt staan, dan duurt dat nogal LANG om naar beneden te scrollen door alle SMS-jes heen naar je bericht.
Enige oplossing die wel snel werkt is op de 'terug'-knop te drukken, zodat je SMS-je opgeslagen wordt als concept. En vanaf je concepten-map weer verdergaan met het desbetreffende SMS-je..
Echt SUPERIRRITANT als je best veel gebruik maakt van SMS-en en de touchpad-ding om heen en weer te scrollen...
En die 'bug' (feature?) zit er nog gewoon in
Dat een menu-knop-long-press 't toetsenbord oproepte wist ik, maar ik weet niet echt goed of ie dan ook weer automagisch naar beneden komt zettenStefangrp schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:17:
[...]
je kunt ook met longpress op de menuknop het toetsenbord oproepen, dan springt ie automatisch weer naar beneden.
probleem opgelost
Oef, ik ben niet de enigste met het probleem.Klein_Kipje schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:27:
[...]
Ik heb dus geen root en in de opties staat dat idd dat het alleen werkt met root toegang,
Maakt niet uit, avondje op de bank apps re-installen gaat ook gewoon, het had alleen wel makkelijk geweest
Dat zit wel Schnorr.
Helaas..Osiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:22:
[...]
Dat een menu-knop-long-press 't toetsenbord oproepte wist ik, maar ik weet niet echt goed of ie dan ook weer automagisch naar beneden komt zettenEens proberen de volgende keer! Hopelijk werkt 't, dan ben je m'n held!
Weer wat geleerddEX2340 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:13:
[...]
Dan heb jij toch een andere Desire ... Als je 'enkel trillen' hebt geactiveerd, moet je maar 1 keer op volume + drukken en 'stil' is geactiveerd ...
Je moet de menu knop ook ingedrukt houden. Ik liep namelijk ook vaak tegen dit probleem aan en dit was toch wel een uitkomst. Alleen wel erg jammer om te horen dat ze dit dus niet hebben gefixt in GB...Osiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:28:
[...]
Helaas..
Als ik in landscape-mode (typt way fijner) met het touch-geval naar rechts scroll, dan komt ie éérst uit bij de verzendknop ('selecteert' ie dan) en als je dan nog eenmaal naar rechts scrollt, komt ie uit bij SMS nr. één. En hoe vaak ik ook m'n keyboard tevoorschijn roep... Hij gaat niet weer terug naar beneden
[ Voor 52% gewijzigd door Laguna op 02-08-2011 17:40 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dus nádat je toetsenbord tevoorschijn is gekomen nóg langer ingedrukt houden?Laguna schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:36:
[...]
Je moet de menu knop ook ingedrukt houden. Ik liep namelijk ook vaak tegen dit probleem aan en dit was toch wel een uitkomst. Alleen wel erg jammer om te horen dat ze dit dus niet hebben gefixt in GB...
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Verwijderd
musicfreak schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:19:
[...]
Iemand enig idee hoe ik weer in de Market kan zien welke apps een update hebben gekregen?
Verwijderd
Sygic updaten naar de laatste versie, die zou het beter moeten doen op Android 2.3.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:03:
Heb ook de update gedaan,fluitje van een cent.
Alle apps weer teruggezet en werken prima, alleen ik krijg Sygic mcguider niet meer aan de praat.
Heb alles wat hiermee te maken heeft verwijderd en weer opnieuw geplaatst en geinstalleerd maar hij heeft geen zin.
Geeft de melding
proces.com.sygic.drive is onverwacht gestopt.
Iemand een idee voor een oplossing
[ Voor 11% gewijzigd door jelmervos op 02-08-2011 20:07 ]
Verwijderd
Ik krijg soms zo een melding na het restoren van applicaties (niet sygic in mijn geval maar handcent) en bij mij helpt het uninstalleren en opnieuw installeren. Ik begrijp uit je post dat je dat al gedaan hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:03:
Heb ook de update gedaan,fluitje van een cent.
Alle apps weer teruggezet en werken prima, alleen ik krijg Sygic mcguider niet meer aan de praat.
Heb alles wat hiermee te maken heeft verwijderd en weer opnieuw geplaatst en geinstalleerd maar hij heeft geen zin.
Geeft de melding
proces.com.sygic.drive is onverwacht gestopt.
Iemand een idee voor een oplossing
Verwijderd
Gozer, je bent de zoveelste al. Dat gaat niet. Je kan (nog) niet van de officiele HTC 2.3 naar een custom rom gaan omdat de officiele HTC 2.3 rom (nog) niet te rooten is. Lees mijn ondertitel anders ff....Speeddragon schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:47:
ben net bezig met de 2.3 update van htc. Ben er tevreden over!
Maar wat ik nou niet zo goed snap was de ophef over de partitionering.
Het gedeelte van de rom dat gereserveerd was voor de rom zelf was te klein, maar ze konden niet een stuk van het app gedeelte van het rom geheugen voor de rom zelf gaan gebruiken?
maar als ze dit wel hadden gedaan dan hadden we toch weer het probleem gehad dat er NOG minder apps geinstalleerd konden worden?
denk dat ik ook maar aan de custom rom ga..
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik heb een oplossing voor mijn probleem gevonden, wil het hier ook maar even delen.musicfreak schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:23:
[...]
Oef, ik ben niet de enigste met het probleem.Maar goed, het wordt nu allees weer de-installeren en vervolgens opnieuw vanuit de market installeren begrijp ik?
Probleem is vlgns mij dat ie wel altijd geluid maakt bij het opstarten; het "HTC tunetje" zalk maar zeggen..Osiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:53:
Klinkt bekend.
Zo had ik 'em ooit eens uitgedaan voor een tentamen en simpelweg in het voorvakje van m'n tas gedaan.. Kun je je voorstellen hoe groot m'n verbazing was dat ie wél gewoon afging tijdens het tentamen.. In trilstand thank god, zo slim is Android nog wel om dat te onthouden van voordat je hem uitzette, anders had ik wel een probleem gehad gok ik..
Maar blijkbaar was ie, zonder dat ik het doorhad, bij het opbergen in m'n voorvakje aangegaan door een of ander klein tikkie tegen de powerknop aan inderdaad.
Schurftirritant als je 't mij vraagt
Dat zit wel Schnorr.
Volgens mij had m'n branded T-Mobile-Desire geen begin-tuneRiesB71 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:02:
[...]
Probleem is vlgns mij dat ie wel altijd geluid maakt bij het opstarten; het "HTC tunetje" zalk maar zeggen..
Ingesteld alarm zal ook mét geluid afgaan indien je telefoon op trillen stond. Het waren wel degelijk inkomende telefoontjes.-Sir_Killalot- schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:15:
En...hoe kan je telefoon afgaan als je je PIN code nog niet hebt ingevoerd? Tenzij het een ingesteld alarm was o.i.d. en je geen inkomend telefoontje bedoelde.
InderdaadOsiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:12:
[...]
Dus nádat je toetsenbord tevoorschijn is gekomen nóg langer ingedrukt houden?
Ehhhm, als ik de "menu"-knop inhoudt, dan komt inderdaad het toetsenbord, waarna ik hem nóg langer inhoudt waarna na een seconde of 10 m'n COMPLETE DESIRE UITGAAT!Laguna schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:36:
[...]
Inderdaadik maakte precies dezelfde fout en wou bijna ook melden dat het niet werkt totdat ik las "lang ingedrukt houden", dus inderdaad nadat het toetsenbord er al is. Het scherm schiet dan uiteindelijk naar beneden.
Nope, niet gefixt.. Eén keer enorm kort indrukken is voldoende om 'em aan te zetten.. Lijkt me eerder een hardware-iets dan ofzo.RiesB71 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:49:
Mss beetje gekke vraag maar ik er hier nooit eerder iets over gezien. Mij valt op dat mn desire wel heel erg makkelijk aan gaat als hij geheel is uitgeschakeld. Een klein tikje is op het knopje is voldoende om het op te laten starten. Ik wil mn toestel wel eens geruime tijd uitzetten maar toch in mn broekzak laten en ben dan altijd bang dat ie ongewenst aan gaat. Iemand ervaring mee? En enig idee of dit mss in GB anders is?
[ Voor 45% gewijzigd door Osiris op 02-08-2011 22:46 ]
Exuus blijkt dus om een verkeerde aanname aan mijn kant te gaan.. ging er eigenlijk vanuit dat het zowel in portrait als landscape zou werken, maar in landscape werkt het inderdaad niet..Osiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:59:
Hm, ja jammer dat ik het trucje niet heb kunnen testen op m'n vorige 2.2, net te laat.. Maar misschien heb ik 't toen ook wel eens geprobeerd, maar lukte het toen ook al niet, I dunno..
Je hebt 'em ook in landscape-formaat hè?
OK, om die reden is de update dus niet interessant. Thuis registreren op mijn Callvoip accounts kan dus net zo goed met andere Sip progjes. En over 3G lukt het dus helemaal niet.eymey schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:13:
Jammer.... ik ga het dus niet gebruiken denk ik.
Silent BootRiesB71 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:02:
Probleem is vlgns mij dat ie wel altijd geluid maakt bij het opstarten; het "HTC tunetje" zalk maar zeggen..
Als je met koppelen bedoelt : verbinding maken met wireless lan. Dat kan gewoon zoals bij elk access point, verbinden en WPA of WEP sleutel invoeren.Stephan4kant schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:48:
Weet iemand of het moeilijk is om de HTC Desire te koppelen met bijvoorbeeld een Thomson TG789vn (volgens mij dat standaarddingetje van KPN tegenwoordig)?
Bedankt voor je reactie.Sandrookie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:09:
[...]
1. Naar berichten en op menu drukken, daar zit een optie voor leveringsraporten
2. Instellingen - taal en toetsenbord, instellingen voor Touch Input - tekstinvoer - trillen tijdens typen
Ik gebruik fritzapp om met mijn fritzbox te connecten en dat gaat echt geweldig. Glashelder geluid.eymey schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:13:
Voor de geinteresseerden:
Ik heb getest met de ingebouwde sip server van m'n fritz!box (gaf richting de Desire ontzettend hakkelig geluid.... weet niet of het incompatibiliteit is of een fritz!box probleem).
Dat is waar maar wij hebben dus hetzelfde netwerkprovider. Het rare is wanneer zij haar kaart in mijn desire stopt... krijgen we wel een rapportGotfather schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:27:
Hangt af van je netwerkprovider. KPN bijvoorbeeld ondersteunt afleverrapporten niet, terwijl T-Mobile dat wel doet.
[ Voor 7% gewijzigd door xxACxx op 03-08-2011 11:14 ]
Verwijderd
Voor Hi weet ik het heel zeker dat ze GEEN afleverrapport hebben. Ik heb mijn hele leven afleverrapport gebruikt maar sinds ik bij Hi zit heb ik pech. KPN zou hetzelfde verhaal moeten hebben.xxACxx schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:13:
[...]
Dat is waar maar wij hebben dus hetzelfde netwerkprovider. Het rare is wanneer zij haar kaart in mijn desire stopt... krijgen we wel een rapport
Misschien toch even updaten naar de nieuwe (stock) rom...
[ Voor 13% gewijzigd door Cobiwan op 03-08-2011 12:58 ]
www.casarodriguillo.com
BlaBlaBla
Is een persoonlijke keuze. Ik geef niks om Sense en heb alles liefst kaal zodat ik zelf kan bepalen wat ik wel of niet wil. Daarom gebruik ik een AOSP ROM (Oxygen in mijn geval).Strider schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:21:
Moeilijke vraag, maar wat is nou de beste keuze, de officiële HTC 2.3 rom of een custom 2.3 rom nemen?
[ Voor 9% gewijzigd door jelmervos op 03-08-2011 15:34 ]
Verwijderd
Hoe kan je nou adviseren beide te nemen als je al weet dat HTC 2.3 niet te rooten is en hij daarna ook niet meer naar custom rom kan switchen?jelmervos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:34:
[...]
Is een persoonlijke keuze. Ik geef niks om Sense en heb alles liefst kaal zodat ik zelf kan bepalen wat ik wel of niet wil. Daarom gebruik ik een AOSP ROM (Oxygen in mijn geval).
Probeer het gewoon beide uit en bepaal voor jezelf wat je het beste vindt werken.
Naar ik begrepen heb gaat dat nogal lastig als je de stock 2.3 ROM erop pleurt, aangezien hij dan (nog) niet geroot kan worden?jelmervos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:34:
[...]
Probeer het gewoon beide uit en bepaal voor jezelf wat je het beste vindt werken.
Ik dacht dat er een stock rom versie bestaat je op een geroot toestel kan zetten, zie xda forums, Stock Rom van Insertcoin.Osiris schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:45:
[...]
Naar ik begrepen heb gaat dat nogal lastig als je de stock 2.3 ROM erop pleurt, aangezien hij dan (nog) niet geroot kan worden?
Maar er wordt specifiek gesproken over de "officiële HTC 2.3 rom" waarna er vervolgens géén nuance plaatsvindt omtrent zo'n geroote stock ROM (wat dan dus níet meer de officiele HTC-ROM is!). Da's dus niet zo handig en kan leiden tot miscommunicatie en alle narigheid van dien.Sandrookie schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:54:
[...]
Ik dacht dat er een stock rom versie bestaat je op een geroot toestel kan zetten, zie xda forums, Stock Rom van Insertcoin.
Ik heb op mijn Desire zonet een custom ROM gezet, fluitje van een cent als je de instructies deftig volgt :-)
Intensiteit op zich niet, maar misschien heb je hier wat aan.Jaer288 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:14:
Prima telefoon! Top ding.
Alleen is die trilfunctie in te stellen? Ik vind persoonlijk dat die wat te hard trilt![]()
Kan het nergens vinden
Thanks! Eens even proberenjelmervos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:16:
[...]
Intensiteit op zich niet, maar misschien heb je hier wat aan.
[ Voor 83% gewijzigd door KarlMarX op 03-08-2011 22:22 ]
Ik zit nog te wachten tot er A2SD+ beschikbaar komt voor deze pre-rooted ROM. Als dat het geval is, ga ik 'm installeren. Ik gebruik nu nog teppic74's pre-rooted Froyo ROM met A2SD+.jelmervos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:58:
Ah, ik dacht aan een pre-rooted stock 2.3 ROM. Aanname, mijn fout.
Deze dan misschien: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1151765Stamgastje schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:37:
[...]
Ik zit nog te wachten tot er A2SD+ beschikbaar komt voor deze pre-rooted ROM. Als dat het geval is, ga ik 'm installeren. Ik gebruik nu nog teppic74's pre-rooted Froyo ROM met A2SD+.
Voorlopig heb ik geen haast, als binnen de komende 2 weken A2SD+ wordt toegevoegd aan de ROM van teppic74, installeer ik die. Anders ga ik inderdaad voor een alternatief; de door jou hierboven genoemde ROM is dan een goede kanshebber!jelmervos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:28:
[...]
Deze dan misschien: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1151765
Verwijderd
Nee het is niet stock rom van insertcoin. Het is Insertcoin stock en stock staat hier dan voor de Hboot en die moet origineel oftewel stock zijn. Het is dus voor alle duidelijkheid Insertcoin stock Hboot of Insertcoin cm7 Hboot.Sandrookie schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:54:
[...]
Ik dacht dat er een stock rom versie bestaat je op een geroot toestel kan zetten, zie xda forums, Stock Rom van Insertcoin.
Ik heb op mijn Desire zonet een custom ROM gezet, fluitje van een cent als je de instructies deftig volgt :-)
Heb dat al vaker meegemaakt dat hij bij 15% of nog meer accu power al uitschakelt, waarbij de telefoon aangeeft dat de accu opeens 0% power heeft. Middels JuicePlotter ben ik daar oa achtergekomen. Het is mij daarna ook meer dan eens voorgekomen dat het toestel langzaam (normaal) leegloopt tot 1%. Waarom er verschil is weet ik echter niet. Jammer dat het hierdoor nog steeds onbetrouwbaar is op het laatst.Sj44k13 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:52:
Had gister btw ook dat het toestel zich op 25% oid al uitschakelde... Hoop dat dit niet vaker gebeurt.
Dat heb ik sinds de update al twee keer gehad. Ik heb het rode batterijtje niet meer gezien en ook geen melding 'bijna leeg'. Ging van geel naar ineens uit, battery widget gaf na opnieuw aanzetten ook 0%.Osiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:44:
[...]
OK, hij ging klaarblijkelijk uit omdat de accu leeg was.. Ook tof, hij was nét van groen naar oranje gegaan en poef, nu opeens naar *LEEG*..
Dat zit wel Schnorr.
Kunnen meer mensen van Telfort dit bevestigen?nightcrow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 07:55:
paar kleine puntjes ter aanvulling op eerder genoemde nieuwigheden: hoef nu als klant van telfort niet meer 'roaming' aan te vinken en er staat dus ook geen 'r' meer bij de ontvangst-indicator.
Dat noem ik geen klein puntje, als dat werkt zou ik het geweldig vinden! Hoef ik eindelijk niet meer steeds de roaming uit te zetten als ik naar het buitenland ga (of in de grensstreek ben)! Kunnen meer mensen dit bevestigen?nightcrow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 07:55:
paar kleine puntjes ter aanvulling op eerder genoemde nieuwigheden: hoef nu als klant van telfort niet meer 'roaming' aan te vinken en er staat dus ook geen 'r' meer bij de ontvangst-indicator.
[ Voor 7% gewijzigd door Stamgastje op 04-08-2011 09:14 ]
Linken van contacten met Facebook en Twitter werkt veel beter dan bij 2.2. Hij legt automatisch de links en je kunt ze "unlinken" als je wilt. Ook kun je nu per contact kiezen welke foto je wilt gebruiken: facebook, twitter, googleIavak schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:11:
Iemand al gelukt om contacten te linken met Facebook?
Na de update krijg ik niet meer voor elkaar.
Heb de Facebook app van de market.
Heb je zelf niets kunnen vinden in de market? Als je had gezocht in de Android Market dan had je de app Led me know gevonden. Eerst zelf zoeken en als je er dan nog niet uitkomt kun je gerust je vraag stellen in het juiste topic.RiesB71 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:58:
Is er een app waarmee ik de ledkleuren van verschillende apps (mail, sms etc) kan instellen. Voorheen gebruikte ik handscent sms en K9 mail en daar kon ik de kleur instellen. Nu wil ik het eigenlijk eerst met de standaard apps gaan proberen..
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik kan bevestigigen dat de WiFi tethering nog werkt. Alleen: vroeger kon dat onbeveiligd, nu MOET je een code ingeven (standaard 1234567890) en is de beveiliging WPA2elpino.rv schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:38:
Kan iemand controleren of in de officiele GB update nog gewoon 'Tethering' mogelijk is? Dit omdat de providers deze optie het liefst eruit willen hebben natuurlijk maar ik ze wel soms gebruik. Kan eigenlijk niet meer zonder!
1. 'usb-tethering' (sluit hem aan op je pc met usb kabel, staat er in de dropdown lijst nog steeds de mogelijkheid 'usb-tethering' en werkt deze nog?)
2. 'wifi-tethering' (staat er in de applicatie lijst nog steeds 'Wi-Fi-Hotspot' en werkt deze nog?)
Dan ben ik bang dat ze zich gaan verschuilen achter het feit dat ze er de naam developer-versie aan gehangen hebben en dat dat nu eenmaal het risico van een developer-versie is...maar ik hoop dat de harde reset uitkomst bied..Osiris schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:08:
Mail ik gisteren HTC over het feit dat drie ENORM irritante bugs óók in 2.3 nog niet gefixt zijn, mailen ze me dat het een developer-update is en dat sommige functionaliteit niet gegarandeerd kan worden en misschien een harde reset een oplossing is.. (Hoezo een harde reset, dat gebeurde toch al bij de upgrade of niet soms?)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq