Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Volgens mij is de iOS net zo gefragmenteerd als Android, zowel met features als met software versies.

Verschillen tussen Froyo en Gingerbread: http://www.differencebetw...-android-2-3-gingerbread/

Voor mij persoonlijk niet al te spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 23:00
Voor mij is:
"New audio effects such as reverb, equalization, headphone virtualization, and bass boost"

en dit:
"SIP Communication Supported"

wel iets waar ik op zat te wachten.
Ik gebruik mijn telefoon ook als mp3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Laatst online: 19-09 21:09
"Virtual Keyboard: Faster, more intuitive text input, improved accuracy, better suggested text."
Scheelt dat veel? Mijn standaard (HTC) toetsenbord werkt echt slecht (snelheid/precisie), vergeleken met bijvoorbeeld een iPhone. (En andere toetsenborden zijn het ook niet helemaal + kosten ruimte die ik dus niet over heb..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:28

Kryziek

bb || !bb

Wat?!? Echt een equalizer??!?
Daar ben ik echt super blij mee. :D
Als ik in de bus naar muziek luister is er op 1 of andere manier alle bass weg, en zonder te betalen zijn er weinig equalizers. xD
Barrytje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:58:
"Virtual Keyboard: Faster, more intuitive text input, improved accuracy, better suggested text."
Scheelt dat veel? Mijn standaard (HTC) toetsenbord werkt echt slecht (snelheid/precisie), vergeleken met bijvoorbeeld een iPhone. (En andere toetsenborden zijn het ook niet helemaal + kosten ruimte die ik dus niet over heb..)
Mijn text input gaat gwn super snel. En ik draai stock 2.2.

[ Voor 55% gewijzigd door Kryziek op 01-08-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 11:22
Nou ik heb 2.3 er nu een uurtje op staan en uiteraard alle apps opnieuw moeten installeren. Het eerste wat opvalt is dat installeren echt veel sneller gaat.

Verder lijkt alles iets soepeler te lopen, of dat verbeeld ik me..

@hierboven: tekst input lijkt iets beter te reageren

[ Voor 14% gewijzigd door yorroy op 01-08-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Zojuist RUU gedraaid en ging perfect. Hij is idd sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

MazeWing

The plot thickens...

Wat een aanfluiting van HTC. Eerst verkondigen dat het gewoon een normale update gaat worden en nu 1 of andere developer versie waar de meeste mensen niet eens van weten dat ie bestaat, laat staan hoe ze 'm moeten installeren.

Als HTC nu in plaats van 4328470274024702^549357035703 telefoons per jaar uitbrengt, gewoon een paar toestellen uitbrengt en die WEL goed ondersteund, komen ze misschien nog eens ergers. Nu is het gewoon een dikke vinger naar de consument toe. Dus als ze 1 telefoon minder per jaar uitbrengen en die tijd stoppen in het ontwerpen van een nieuw logo (middelvinger) dan klopt het plaatje weer helemaal.

Nee never nooit meer een HTC voor mij.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
WTF is dít nou weer voor bullcrap |:(

Ik reboot expres naar m'n Windows 7 (i.p.v. Linux) om HTC Sync te installeren, zodat ik mijn agenda kan backuppen.. Aangezien ik mijn Google-account toch niet gebruik dacht ik, ik zet al mijn agenda-items in het agenda "PC Sync" zodat ik 't makkelijk met 't USB-kabeltje kan synchroniseren..

Wat schetst mijn verbazing: juist het frikkin' AGENDA is niet beschikbaar om te synchroniseren in HTC Sync.. WHAT THE FUCK! :r
U kunt HTC Sync instellen zodat het de Outlook-contacten en agenda met uw telefoon synchroniseert. Als u Outlook Express op uw computer gebruikt, kunt u alleen contacten met uw telefoon synchroniseren.
Serieus?!? Dus ik kan niet m'n agenda backuppen, omdat ik geen Outlook geïnstalleerd heb? :') Wat is dát nou voor trieste zooi...

Zucht, ik zoek wel een backup-tooltje in de Android Market... :r

[ Voor 33% gewijzigd door Osiris op 01-08-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Wat ene hoop klagers hier. Ik zat ook met smart op de update te wachten, gewoon omdat ik een supernerd ben en kick op nieuwe firmwares, drivers etc.
Mijn phone werkte prima met 2.2 dus zo gezien hoefde HTC helemaal geen update uit te brengen. Zoiets kan je alleen "eisen" van een fabrikant als het product anders niet goed functioneert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 11:39
Zojuist ook de update gedraaid. Ondanks dat de koppeling tussen mijn telefoon en HTC Sync niet helemaal lekker was (verbrak regelmatig) ging het probleemloos.
Aangezien ik mijn Google-account gebruik voor mijn contacten, e-mail en agenda was ik, na de installatie, met een paar minuten weer klaar! Daarna nog wat extra apps geinstalleerd, maar dat is niet zo'n probleem. Alleen jammer van Angry Birds. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fum4n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05-2022
Men heeft wel gelijk dat het niet erg gebruikersvriendelijk is. Buiten het feit dat het niet voor iedereen kenbaar is, is het updaten voor mensen die sowieso al niet erg handig zijn , wellicht wat complex omdat je toch even alles bij elkaar moet zoeken op de HTC Site.

Anyway,ik heb vanmiddag even snel HTC Sync op mijn laptop geïnstalleerd, mijn Desire aangesloten en vervolgens rapido de update geïnstalleerd. Op het eerste oog lijkt het allemaal wel fijn te zijn. De telefoon werkt wel sneller en ik had net zoals iemand hierboven minder last van het standaard toetsenbord. Gevoelsmatig lijkt er ook ietwat meer ruimte te zijn. Over de accuduur kan ik nog niet uitweiden but doesn't look bad. Overall ben ik voorlopig content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:03
Kan ik met My Backup Pro een backup maken van alle agenda items, contacten, instellingen en applicaties. Vervolgens de Sd kaart uit de telefoon halen, de telefoon updaten en daarna met behulp van My Backup Pro de backup weer terug plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
KarlMarX schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:49:
Mijn phone werkte prima met 2.2 dus zo gezien hoefde HTC helemaal geen update uit te brengen. Zoiets kan je alleen "eisen" van een fabrikant als het product anders niet goed functioneert...
Ik heb toch enkele vervelende bugs in 2.2, dus ik hoop écht dat dat gefixt is in 2.3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:54
Fum4n schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:52:
Men heeft wel gelijk dat het niet erg gebruikersvriendelijk is. Buiten het feit dat het niet voor iedereen kenbaar is, is het updaten voor mensen die sowieso al niet erg handig zijn , wellicht wat complex omdat je toch even alles bij elkaar moet zoeken op de HTC Site.
....
Mensen zijn blijbaar alweer vrij snel verwend... Volgens mij is het pas een jaar of twee geleden dat de eerste grote updates OTA werden aangeboden. Daarvoor gingen toch gewoon alle grote updates op deze manier? Hoe kan het ineens niet meer gebruiksvriendelijk zijn... Uiteraard had het OTA makkelijker geweest, maar the old-fashioned way is toch ook niet zo'n probleem? Ik ga als ik thuis ben ook eens aan de slag met Gingerbread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• preske
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-07 16:00
glashio schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:27:
[...]
• Verwijderd: HTC Flashlight, Teeter (balspelletje), Facebook (Facebook for HTC sense staat ernog wel op)
• Behouden: Footprints, News, Stocks, Small Office, PDF Viewer
Typisch, het enigste nuttige (flashlight) verwijderen ze...

bedankt btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Robbie T schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:58:
Kan ik met My Backup Pro een backup maken van alle agenda items, contacten, instellingen en applicaties. Vervolgens de Sd kaart uit de telefoon halen, de telefoon updaten en daarna met behulp van My Backup Pro de backup weer terug plaatsen?
Ja, ik heb dit zelfs gedaan met de gratis versie van My Backup, en met de sd kaart er nog in tijdens het updaten. Ik dacht dat ik ook moest vrezen voor m'n data, maar hij heeft alles netjes weer teruggezet. Duurde wel even, maar dan heb je ook wat. :) Voor m'n gevoel is hij nu wel iets sneller.

Ook de update installeren op zich zelf was nog makkelijker dan ik dacht. Als je gewoon de aanwijzingen volgt gaat het gewoon goed. Wat andere verschillen zijn is dat sommige overgangen naar menu's iets anders zijn en de energie beheer widget anders is geworden. Ik ben minder blij over hoe HTC deze update uiteindelijk heeft willen uitrollen, maar goed dat neem ik voor lief sinds dat ik eindelijk over ben gegaan naar 2.3.3. ;)

Edit: Door 2.3.3 is het programma Downloads er ook bijgekomen. Wel jammer dat ze juist Flashlight en Teeter er uit hebben gegooid.

[ Voor 5% gewijzigd door Kampover op 01-08-2011 17:41 ]

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

preske schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:14:
[...]

Typisch, het enigste nuttige (flashlight) verwijderen ze...

bedankt btw :)
Het was irritant dat die flashlight uitging als het beeldscherm op standby ging na zoveel ingestelde seconden. Alle andere zaklampapplicatie op de market deden dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:58:
Je moet wel een sdcard hebben waar de upgraderom op staat. Ik neem aan dat je meerdere sdkaartjes hebt? Zo nee, gewoon de inhoud van de sdkaartje kopieren naar je pc NADAT je de backup hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:42:
[...]

Je moet wel een sdcard hebben waar de upgraderom op staat. Ik neem aan dat je meerdere sdkaartjes hebt? Zo nee, gewoon de inhoud van de sdkaartje kopieren naar je pc NADAT je de backup hebt gemaakt.
Volgensmij is dit niet juist. Je update je Desire via je USB met je pc. Daarvoor hoef je niets op je SD kaart te hebben staan. Dit gaat dan dus via je pc. Backup Pro zorgt er alleen voor dat de data word opgeslagen op je SD zodat je deze later weer terug kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

MazeWing

The plot thickens...

JoetjeF schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:45:
Volgens mij is de iOS net zo gefragmenteerd als Android, zowel met features als met software versies.
|:( Dit meen je toch niet serieus he?

Hoe kunnen 4 iPhonme toestellen (met 4 vaste hardware configs) net zo gefragmenteerd zijn als Android met een paar 100 toestellen, zonder vaste hardware configs en bijna elk toestel wel andere features heeft?

Iemand bekijkt Android door een gigantische roze bril. Ik betwijfel of een fragementatie granaat net zoveel stukjes heeft als alle android toestellen bij elkaar?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RbBdOs schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:48:
[...]

Volgensmij is dit niet juist. Je update je Desire via je USB met je pc. Daarvoor hoef je niets op je SD kaart te hebben staan. Dit gaat dan dus via je pc. Backup Pro zorgt er alleen voor dat de data word opgeslagen op je SD zodat je deze later weer terug kunt zetten.
Sorrie, ik ging van een custom rom uit. Niet van de standaard update die vandaag door HTC aangeboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:56

Laguna

Connaisseur

Wat gebeurd er eigenlijk als je de upgrade op een branded toestel wil installeren?

(ja bedankt Mediamarkt voor je losse simlock vrije branded Vodafone toestellen).

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 01-08-2011 18:46 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flashlight zit als losse APK erbij net als Teeter.
Verder merk ik nog niet zo veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat nu... Ik installeer na de update Handcent opnieuw en nu heb ik plots root access nodig om de LED-melding aan te passen? Dat ging voorheen gewoon zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:00:
Flashlight zit als losse APK erbij net als Teeter.
Verder merk ik nog niet zo veel verschil.
Op je SD kaartje of waar? Ik kan hem niet zo snel vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar ff een ander topic geopend, leek me handig en misschien maken dan een aantal mensen niet de fout om zomaar te upgraden naar 2.3

HTC Desire - problemen na officiele upgrade naar 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RbBdOs schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:10:
[...]

Op je SD kaartje of waar? Ik kan hem niet zo snel vinden...
Ik heb van de HTC site dat zip bestand gedownload, en daar zat in de map upgrade zip bestand, htc wallpapers, teeter apk en flashlight apk.
Viel niet te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoe ervaart men hier de audiokwaliteit en het maximale volume van afgespeelde muziek via de jack uitgang (headphones) op de Desire? Ik heb een namelijk een Acer Liquid Metal aangeschaft, maar de audiokwaliteit en het maximale volume valt mij zwaar tegen. Omdat ik enigszins redelijke audiokwaliteit en volume belangrijk vind, overweeg ik om 'm te ruilen voor een andere tel en ik neig naar een Desire (S).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 17:50
bevat de update ook een radio update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Het bevat de radio van de gelekte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ook hier de update uitgevoerd en lijkt tot nu toe prima te werken.

Ik had een fabrieksreset gedaan voor de upgrade en toen 135MB vrij, na de update nog 120MB vrij...

Verder kan ik de extra geluidsinstellingen, zoals equalizer en bass-boost nog niet vinden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kryziek schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:42:
Het bevat de radio van de gelekte versie.
En welke versie is dat dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu met aan/uit knop kan je telefoon nu ook herstarten die optie was er eerst niet.
Zijn wel wat opties weggevallen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Inderdaad. Daar mis ik nu de stil en tril modus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:02:
[...]

En welke versie is dat dan? :?
Geen idee. xD
Ik las op XDA dat het de gelekte versie bevatte, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.. Ik heb een vraagje :

ik zou graag de update willen uitvoeren. Maar er is 1 ding dat mij tegenhoudt :
Ik heb men HTC desire een half jaar en zou graag wachten met rooten en custom roms tot de garantie verlopen is. Toch zou ik heel graag al GB installeren omda ENORM naar uitgekeken zoals vele van jullie.
Ik heb begrepen dat na de installatie van de officiele HTC update naar GB en geen mogelijkheid meer zal zijn voor het rooten.
Mijn vraag : denken jullie dat de kans groot is dat hier in de toekomst een oplossing voor komt? Dat het rooten wel weer mogelijk zijn zijn... Een oplossing van HTC? of van xda devs ofzo? Dit zou ik toch wel graag willen weten.

Ik heb juist de vraag gesteld op de Facebook pagina van HTC.. maar die vraag was na een minuut al verwijderd ;)

thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:20:
Hallo.. Ik heb een vraagje :

ik zou graag de update willen uitvoeren. Maar er is 1 ding dat mij tegenhoudt :
Ik heb men HTC desire een half jaar en zou graag wachten met rooten en custom roms tot de garantie verlopen is. Toch zou ik heel graag al GB installeren omda ENORM naar uitgekeken zoals vele van jullie.
Ik heb begrepen dat na de installatie van de officiele HTC update naar GB en geen mogelijkheid meer zal zijn voor het rooten.
Mijn vraag : denken jullie dat de kans groot is dat hier in de toekomst een oplossing voor komt? Dat het rooten wel weer mogelijk zijn zijn... Een oplossing van HTC? of van xda devs ofzo? Dit zou ik toch wel graag willen weten.

Ik heb juist de vraag gesteld op de Facebook pagina van HTC.. maar die vraag was na een minuut al verwijderd ;)

thx _/-\o_
Je heb 2 jaar garantie dus dan mag je nog wel even wachten, en denk dat je tegen die tijd wel een ander toestel op het oog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Net opgevallen dat hij de gedownloade apps niet restored... En peep staat er nog steeds op? Wtf?

[ Voor 23% gewijzigd door Snake op 01-08-2011 20:25 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:23:
[...]

Je heb 2 jaar garantie dus dan mag je nog wel even wachten, en denk dat je tegen die tijd wel een ander toestel op het oog heb.
ok.. is mss waar.. maar toch blijft men vraag hetzelfde :
zal er een oplossing voor komen?
Als ik vanavond vb de officiele GB download.. en achter een maand ofzo toch liever een andere custom rom verkies.. is er een kans dat ik dat niet meer zal kunnen ?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:27:
[...]

ok.. is mss waar.. maar toch blijft men vraag hetzelfde :
zal er een oplossing voor komen?
Als ik vanavond vb de officiele GB download.. en achter een maand ofzo toch liever een andere custom rom verkies.. is er een kans dat ik dat niet meer zal kunnen ?
thx
Heb even getest met Power Knop ingedrukt en volume down, ik kom nog wel in het beruchte menu dus ziet er naar uit dat je vanuit daar uit wel een rom er weer op kan flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:29:
[...]

Heb even getest met Power Knop ingedrukt en volume down, ik kom nog wel in het beruchte menu dus ziet er naar uit dat je vanuit daar uit wel een rom er weer op kan flashen..
PERFECT :D
dikke thx! dat wou ik weten.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Unicron schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:32:
bevat de update ook een radio update?
Dit zit in de RUU:
Radio: 5.17.05.23
HBOOT: 1.02.0001

[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 01-08-2011 20:33 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:30:
[...]

PERFECT :D
dikke thx! dat wou ik weten.. _/-\o_
Heb het verder niet getest hoor, maar me vermoeden zegt dat het wel zou moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Hmm, ik heb momenteel een gerootte stock rom op mijn desire via clockworkmod, dus nu probeer ik een andere ROM te installen maar elke keer als ik dat doe zegt hij dat hij installed heeft etc maar als ik boot heb ik nogsteeds de 2.2 gerootte rom. hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoiz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:52:
Hmm, ik heb momenteel een gerootte stock rom op mijn desire via clockworkmod, dus nu probeer ik een andere ROM te installen maar elke keer als ik dat doe zegt hij dat hij installed heeft etc maar als ik boot heb ik nogsteeds de 2.2 gerootte rom. hoe komt dit?
Ten eerste vermeld je niet wat er precies gebeurt en wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, en daarnaast is dit topic niet bedoeld voor on-officiële software. Dat heeft zijn eigen plaatsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:44:
[...]

Heb het verder niet getest hoor, maar me vermoeden zegt dat het wel zou moeten lukken.
ergens lees ik dat het een probleem zou kunnen zijn omdat HBOOT wordt aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:58:
[...]

ergens lees ik dat het een probleem zou kunnen zijn omdat HBOOT wordt aangepast
Ok, nah heb nu dan de update erop staan maar voor de mensen die hem nog niet hebben en twijfelen.
Het heeft niet echt meerwaarde vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:29:
[...]

Wacht ff....? Jij had een gerootte Desire en je hebt de GB update van HTC geinstalleerd en na afloop heb je nog steeds een gerootte Desire? Hoe is dit mogelijk? Ik bedoel, de update wiped alles in je Desire en dus ook je rootrechten. Zo heb ik het namelijk begrepen uit diverse berichten?

@Hoiz: hier moet je zijn met je probleem (welliswaar wat duidelijker omschreven dan je nu hebt) [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Bedankt, ik zal eens een kijkje nemen! Oh, en mijn excuses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:10:
[...]

Wacht ff....? Jij had een gerootte Desire en je hebt de GB update van HTC geinstalleerd en na afloop heb je nog steeds een gerootte Desire? Hoe is dit mogelijk? Ik bedoel, de update wiped alles in je Desire en dus ook je rootrechten. Zo heb ik het namelijk begrepen uit diverse berichten?

@Hoiz: hier moet je zijn met je probleem (welliswaar wat duidelijker omschreven dan je nu hebt) [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3
Nee niet geroot, maar als je je toestel opstart met de powerknop in gedrukt incl de volume knop down dan kom ik nog steeds in dat menu waar je ook altijd je rom vanaf een sd kaart kon flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 08:37
De enigste reden voor mij om up te graden is het ruimte probleem, is daar wat aan verandert?

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Klein_Kipje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:27:
De enigste reden voor mij om up te graden is het ruimte probleem, is daar wat aan verandert?
Ja, daar is zeker iets aan veranderd. Lees maar es!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:57
Laguna schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:45:
Wat gebeurd er eigenlijk als je de upgrade op een branded toestel wil installeren?

(ja bedankt Mediamarkt voor je losse simlock vrije branded Vodafone toestellen).
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik denk dat Vodafone geen update gaat uitbrengen met deze "development" update.

In de bijgeleverde pdf staat overigens:
quote: Bravo GB ROM Upgrade.pdf
This is a generic software update. Any additional software or settings provided by your mobile operator or company will be lost. If you require this customization, please contact your supplier first before upgrading.
Dat suggereert dat het moet kunnen. De RUU update utility komt in ieder geval tot de laatste stap. Verder durf ik op dit moment niet :)

Afbeeldingslocatie: http://img830.imageshack.us/img830/3527/gingerbreadupdatevodafo.png

[ Voor 4% gewijzigd door Canard op 01-08-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:23:
[...]

Nee niet geroot, maar als je je toestel opstart met de powerknop in gedrukt incl de volume knop down dan kom ik nog steeds in dat menu waar je ook altijd je rom vanaf een sd kaart kon flashen.
En wat bedoel je daarmee? AmonRa? Clockworkmod? Of de stock HTC recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Dat kan ik niet echt uithalen, is het nu zo dat als ik iet op de sd kaart zet, het er nu echt helemaal opstaat, inc lib's enzo?

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Enige dat me tot nu toe tegenhoudt om de update naar GB uit te voeren is het feit dat je bij het menu wat je krijgt bij ingedrukt houden van de power knop gaat van:

Uitschakelen, stilte modus, trilstand, vliegmodus, mobiel netwerk

naar:

Uitschakelen, vliegmodus, opnieuw starten

Stilte modus en trilstand gebruik ik toch best vaak en mobiel netwerk in het buitenland.

@Canard
Volgens Osiris in het 2.3 probleem topic lukt het updaten gewoon. Je toestel is dus unbranded na de update.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:34:
Enige dat me tot nu toe tegenhoudt om de update naar GB uit te voeren is het feit dat je bij het menu wat je krijgt bij ingedrukt houden van de power knop gaat van:

naar:

Stilte modus en trilstand gebruik ik toch best vaak en mobiel netwerk in het buitenland.
Die functies kun je probleemloos overnemen door een van de vele widgets van "Instellingen" toe te voegen ergens. Sinds ik die ontdekt heb, gebruik ik de power-knop nooit meer, terwijl ik dagelijks meerdere malen m'n mobiel netwerk aan en uit zet ;)

Dus: Widget toevoegen -> Instellingen -> Make your pick :)
Canard schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:29:
[...]

Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik denk dat Vodafone geen update gaat uitbrengen met deze "development" update.

In de bijgeleverde pdf staat overigens:

[...]

Dat suggereert dat het moet kunnen. De RUU update utility komt in ieder geval tot de laatste stap. Verder durf ik op dit moment niet :)

[afbeelding]
Aangezien de FW niet OTA beschikbaar komt, verwacht ik geen update van mijn T-Mobile. Dus ik heb deze simpelweg op mijn oorspronkelijk T-Mobile-branded Desire gepleurt en dat gaat prima. :)

Ik had alleen 2.12.110.4 en geen 2.33.blaat :P T-Mobile am teh ghey blijkbaar :')

[ Voor 33% gewijzigd door Osiris op 01-08-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Dat kost weer kostbare ruimte op je home screens... Daarom vond ik dat oude powerbutton menu zo handig en bijvoorbeeld ook "in-app wifi toggle" zodat je met de zoekknop wifi aan en uit kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
KarlMarX schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:38:
Dat kost weer kostbare ruimte op je home screens... Daarom vond ik dat oude powerbutton menu zo handig en bijvoorbeeld ook "in-app wifi toggle" zodat je met de zoekknop wifi aan en uit kan zetten...
Ah, tja, ieder z'n meug denk ik dan maar. Ikzelf heb home-screen-space over.. :+ M'n meest rechter homescreen gebruik ik compleet niet en de meest rechtse zit nu maar een 100% in beslag nemende mediaplayer, terwijl een simpele snelkoppeling er naar toe ook zou volstaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
Dit probleem kun je toch ook gewoon oplossen door je - volumeknop een paar x in te drukken...
Niet zo'n probleem vind ik, als je dat opweegt tegen de voordelen van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
RbBdOs schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:39:
[...]

Dit probleem kun je toch ook gewoon oplossen door je - volumeknop een paar x in te drukken...
Wat doet dát dan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

RbBdOs schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:39:
[...]

Niet zo'n probleem vind ik, als je dat opweegt tegen de voordelen van de update.
Neemt niet weg dat het een rare actie is om die opties daar weg te halen of namen die soms ook teveel ruimte in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Iemand die al getest heeft of hij met een Exchange mailbox kan verbinden?

Mijn custom 2.3.3 rom (Insertcoin) had problemen om met de Fontys te verbinden, ik wil graag redelijk zeker weten of dat in deze ROM wel gewoon kan voor ik ga updaten...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
Sorry verkeerd gelezen, ik bedoelde de functie van de trilfunctie! :)
Als je die namelijk een paar x indrukt dan schakelt hij vanzelf over op de trilfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 07:52

Archimond

Lopende Helpdesk

MoiZie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:29:
[...]

En wat bedoel je daarmee? AmonRa? Clockworkmod? Of de stock HTC recovery?
Hij bedoelt de standaard HTC Tri-color recovery scherm met Rood, groen en blauwe kleuren.
Die heb ik inmiddels zo vaak gebruikt, hoop dat de knoppen niet kapot gaan.

Misschien kun je ipv de aan knop, de HTC sense power widget gebruiken.

Ik vind zelf MIUI pulldown screen het handigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Gebeurt er iets met je sd kaart, want daar heb ik net een backup opgezet?

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Klein_Kipje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:46:
Nope, daar komt de update niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Klein_Kipje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:46:
Bij het uitvoeren van de 2.3 update bedoel je? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Dank u

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Laatst online: 12-09 15:37

Cpt-Cholo

I did it again...

ik heb de 2.3 erop gezet en alle lijkt normaal. Ik wilde hem nu wel rooten, maar de unrevoked wizard werkt niet. Is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 20-08 20:32
Bij mij ging de update ook goed volgens plan. Heb wel eerst mijn simkaart verwijderd om te voorkomen dat iemand me zou bellen tijdens de update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
maniak schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:20:
Bij mij ging de update ook goed volgens plan. Heb wel eerst mijn simkaart verwijderd om te voorkomen dat iemand me zou bellen tijdens de update ;)
Lijkt me sterk dat die functie aan staat tijdens een update.. Volgens mij staat er dan sowieso geen klap aan software aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 20-08 20:32
Osiris schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:21:
[...]

Lijkt me sterk dat die functie aan staat tijdens een update.. Volgens mij staat er dan sowieso geen klap aan software aan ;)
Mja.. ik weet niet wat en hoe de update zou verlopen, better safe then sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

Besluit genomen: ROOT!!!

Nu bezig.. Wel ff zoeken allemaal. Lastig keuze. Heb Oxygen gekozen. Met minste rommel en meeste ruimte over. Kan dan lekker zelf uitzoeken wat ik erbij zet.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Ik heb geupdate, rooten zal toch over een tijdje wel weer gaan als het niet bevalt

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:05

Michelli

LL.M

Lijkt erop dat ik mijn Desire ter reparatie zal gaan moeten sturen..

Telefoon reboot nu bijna voortdurend zogauw bijvoorbeeld 3G wordt gebruikt en komt dat in een rebootloop terecht. Vraag me alleen wel af.. moet ik dan naar HTC of naar de winkel waar ik het toestel heb gekocht? Ik heb de telefoon momenteel minder dan een jaar.

Ook heb ik de telefoon alvast geunroot en naar de fabrieksinstellingen teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:47:
Besluit genomen: ROOT!!!

Nu bezig.. Wel ff zoeken allemaal. Lastig keuze. Heb Oxygen gekozen. Met minste rommel en meeste ruimte over. Kan dan lekker zelf uitzoeken wat ik erbij zet.
Spannend hoor, hou je ons op de hoogte in de juiste topic over je rootervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46
MazeWing schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:01:
[...]

|:( Dit meen je toch niet serieus he?

Hoe kunnen 4 iPhonme toestellen (met 4 vaste hardware configs) net zo gefragmenteerd zijn als Android met een paar 100 toestellen, zonder vaste hardware configs en bijna elk toestel wel andere features heeft?

Iemand bekijkt Android door een gigantische roze bril. Ik betwijfel of een fragementatie granaat net zoveel stukjes heeft als alle android toestellen bij elkaar?
Wat is nou je punt eigenlijk? Natuurlijk heeft JoetjeF het verkeerd als hij zegt dat iPhone (iig qua hardware) net zo gefragmenteerd is. Qua div. apps (en vooral hoeveel apps er soms wel niet voor 1 doel zijn) heeft hij echter wel gelijk.

En trouwens, ookal is Android gefragmenteerd..... what's the deal? Je zit hier in een topic waarin mensen bij hun volle verstand een Android toestel hebben gekocht, vaak ook vanuit een bewuste keuze om bv. geen iPhone te willen (waarin alles dan misschien lekker eenvoudig is maar waar je ook precies aan de User Experience filosofie van Apple vast zit).

Zowel Apple als Android hebben gewoon hun eigen doelgroep.

Overigens, wat betreft de upgrade merk ik toch wel wat voordelen:
* Zoals eerder hier opgemerkt gaat alles veel soepeler. Vooral het installeren van apps e.d. De telefoon stottert gewoon minder snel
* De optie "snel starten". Als je nu je telefoon uit hebt gezet en je zet hem weer aan, dan is ie binnen een paar seconden opgestart _/-\o_
* Verder wat subtiele veranderingen. Heb met mijn favoriete collectie apps weer 60 MB vrij. Ben benieuwd hoe dat over een paar weken is :).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aandekant
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 12:28
Ik zou ook graag de update doen, maar ik wil eerst m'n contacten eens op orde hebben.
In de people app heb ik veel contacten die een link hebben tussen gmail, phone en facebook. Respectievelijk gebruikt voor emailadressen, telefoonnummers en afbeeldingen.

Moet ik die links opnieuw maken na deze reset? En die gegevens op de telefoon zelf zullen ook wel een backup nodig hebben lijkt me?
Ik ben nu aan het zoeken of ik die telefoonnummers niet gemakkelijk naar de gmail contacten krijg overgezet, dat zou al één zorg minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 21:36
Hoe kijken jullie tegen het kopen van een extra accu aan? Als ik af en toe op site's kijk zoals Ebay en Dealextreme dan verbaas ik me erover dat ze voor 4 euro een accu kunnen maken.

Hoe/waar kan ik toch een fatsoenlijke en betrouwbare accu kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=202728 alhoewel er vast genoeg 'even goed' compatibles te vinden zijn :)

edit: Zoek op BA S410

[ Voor 28% gewijzigd door glashio op 02-08-2011 01:08 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:45
Gisteren heb ik succesvol Gingerbread geïnstalleerd, zojuist kom ik er achter dat ik in de Market alleen mijn gekochte apps terugzie. Dat heb ik al eens eerder gehad, toen hielp het om te kiezen voor 'gegevens wissen' en 'cache wissen'. Deze opties zijn nu echter grijs, dus niet beschikbaar. Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
musicfreak schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 05:30:
Gisteren heb ik succesvol Gingerbread geïnstalleerd, zojuist kom ik er achter dat ik in de Market alleen mijn gekochte apps terugzie. Dat heb ik al eens eerder gehad, toen hielp het om te kiezen voor 'gegevens wissen' en 'cache wissen'. Deze opties zijn nu echter grijs, dus niet beschikbaar. Any ideas?
Ehh
Krijg je geen factory reset na uitvoeren van de update?
Dat betekent dat je alles kwijt bent, de market geeft dan alleen jou gekochte apps weer.
De rest moet je zelf weer opzoeken.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Jep, dat wordt weer zoeken, tenzij je via appbrain of een backup programma een lijstje hebt ;-)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:09
Ik heb mijn Desire geupdate naar 2.3 met de HTC firmware, maar hij werkt een stuk soepeler. _/-\o_
Vooral de reactie tijden in het menu zijn een stuk smoother geworden.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

ImmortalSoul schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 00:52:
Hoe kijken jullie tegen het kopen van een extra accu aan? Als ik af en toe op site's kijk zoals Ebay en Dealextreme dan verbaas ik me erover dat ze voor 4 euro een accu kunnen maken.

Hoe/waar kan ik toch een fatsoenlijke en betrouwbare accu kopen?
Ik heb voor £15 een originele batterij op play.com gekocht en toch wel één van de nuttigere aankopen geweest. Na en jaar werkt het nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Dan zet je het toch op trillen en/of stil via de volumeknop?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 13:44
Grrr iedereen die mij belt is voor mij onbekend, ik kan echt nergens de instelling vinden om dit op te lossen. Ook nummers die in mijn telefoon staan worden weergeven als onbekend. Ik heb wel mijn caller id aan staan en wordt wel herkend door anderen.

Wie o wie weet waar ik dit kan instellen>?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
eymey schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:48:
[...]

Overigens, wat betreft de upgrade merk ik toch wel wat voordelen:
* Zoals eerder hier opgemerkt gaat alles veel soepeler. Vooral het installeren van apps e.d. De telefoon stottert gewoon minder snel
* De optie "snel starten". Als je nu je telefoon uit hebt gezet en je zet hem weer aan, dan is ie binnen een paar seconden opgestart _/-\o_
* Verder wat subtiele veranderingen. Heb met mijn favoriete collectie apps weer 60 MB vrij. Ben benieuwd hoe dat over een paar weken is :).
Volgens mij is ook m'n stand-by accu-verbruik enorm teruggenomen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Op het ogenblik word ik geplaagd door een USB error 170, die mijn upgrade 2.3 in de weg staat. Via mijn PC en laptop verschijnt dezelfde error melding, als ik het upgrade proces heb gestart en door de eerste paar schermpjes heb geklikt. Zowel via mijn PC als laptop kan ik de HTC Desire zien en benaderen. Heeft iemand een idee?

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
De HTC music play ondersteunt blijkbaar de nieuwe audio features nog niet. Hoe kom ik aan de stock Android music player? Ik kan het niet vinden in de market.

Of heeft iemand ene andere (gratis) oplossing om de nieuwe audio features (bass-boost, equalizer etc) te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:57
KarlMarX schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:33:
De HTC music play ondersteunt blijkbaar de nieuwe audio features nog niet. Hoe kom ik aan de stock Android music player? Ik kan het niet vinden in de market.

Of heeft iemand ene andere (gratis) oplossing om de nieuwe audio features (bass-boost, equalizer etc) te kunnen gebruiken?
http://www.google.nl/search?q=android+2.3+equalizer?

Lijkt erop dat de eerste hit is wat je zoekt. Ik bookmark 'm voor mezelf ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Canard op 02-08-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:45
madmaus schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:29:
[...]

Ehh
Krijg je geen factory reset na uitvoeren van de update?
Dat betekent dat je alles kwijt bent, de market geeft dan alleen jou gekochte apps weer.
De rest moet je zelf weer opzoeken.
Ik kreeg zeker een factory reset, vervolgens heb ik met MyBackup al mijn apps opnieuw geïnstalleerd. Na eerdere factory resets stonden deze apps na een druk op 'gegevens wissen' weer in 'Mijn apps', nu niet.

Ik vind het vooral lastig dat ik nu niet kan zien welke apps geüpdate zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Canard schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:47:
[...]

http://www.google.nl/search?q=android+2.3+equalizer?

Lijkt erop dat de eerste hit is wat je zoekt. Ik bookmark 'm voor mezelf ook.
Bedankt. Die had ik ook gevonden en werkt wel goed.
Maar extra audio opties zouden ook gewoon in de player zelf beschikbaar moeten worden en dat mis ik in de HTC audio player...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
cheekychimp schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:33:
Lijkt erop dat ik mijn Desire ter reparatie zal gaan moeten sturen..

Telefoon reboot nu bijna voortdurend zogauw bijvoorbeeld 3G wordt gebruikt en komt dat in een rebootloop terecht. Vraag me alleen wel af.. moet ik dan naar HTC of naar de winkel waar ik het toestel heb gekocht? Ik heb de telefoon momenteel minder dan een jaar.

Ook heb ik de telefoon alvast geunroot en naar de fabrieksinstellingen teruggebracht.
Ik had ook het probleem met reboot loop. Is probleem met moederbord dat vervangen moet worden. Gebeld met HTC, afspraak gemaakt, volgende dag kwamen ze mijn HTC ophalen, 2 weken later had ik hem terug. En belangrijkste: probleem is volledig van de baan!

Ik twijfel nu om GB te installeren of te beginnen met rooten/custom rom

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
[/quote]Enige dat me tot nu toe tegenhoudt om de update naar GB uit te voeren is het feit dat je bij het menu wat je krijgt bij ingedrukt houden van de power knop gaat van:
naar:
[quote]

Een beetje spijkers op laag water zoeken :P Idd, gewoon stil of trillen activeren via volumeknop, dat zal wel de reden zijn dat devs het verwijderd hebben uit menu.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
dEX2340 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:15:
[...]

Een beetje spijkers op laag water zoeken :P Idd, gewoon stil of trillen activeren via volumeknop, dat zal wel de reden zijn dat devs het verwijderd hebben uit menu.
Wat ik me dan weer afvraag: zat het in de weg? :? Kon het kwaad? :? Gaf het problemen? :?

Lijkt me niet...

Maar Google developpers maken wel vaker stomme aanpassingen omdat zij er in hun achterlijke hoofd compleet van overtuigd zijn dat het zo moet, zonder enige fatsoenlijke argumentatie en niet voor enige rede vatbaar. Ik noem het verwijderen van "http://" uit de adresbalk van Google Chrome.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Vraag: is met GB het volgende probleem opgelost: je wilt mobiel internet inschakelen (dus niet WiFi) maar bij instellingen zie je de melding "Telefoon voor gegevensverbinding gebruiken als Wi-Fi niet beschikbaar is" en verder gebeurt er niets, geen internet dus. Enkel een herstart lost het probleem op (waarbij het probleem later opnieuw opduikt).

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Osiris schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:20:
[...]

Wat ik me dan weer afvraag: zat het in de weg? :? Kon het kwaad? :? Gaf het problemen? :?

Lijkt me niet...
Ik ben erg blij dat die opties weg zijn. Het ziet er allemaal net iets overzichtelijker uit zo. En zoals al gezegd: die stil-/trilstand is ook met de volumeknop aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Stephan4kant schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:27:
[...]

Ik ben erg blij dat die opties weg zijn. Het ziet er allemaal net iets overzichtelijker uit zo. En zoals al gezegd: die stil-/trilstand is ook met de volumeknop aan te passen.
Ik mis stiekem wel de optie "Mobiel netwerk". Want soms 'hangt' m'n mobiele netwerk als er een beroerde verbinding is. Niet eens zozeer qua balkjes, maar meer qua ruis/storing/echo's/weetikveelwat. Voornamelijk bij GPRS. (Tja, T-Mobile hè :')) En dan zet je dus je mobiele netwerk uit d.m.v. die widget, maar dan "hangt" ie: widget zegt uit, statusbalk zegt "ik ben dr nog gewoon hoor". En vervolgens kon je hem altijd wél uitzetten (forceren) d.m.v. de power-knop -> mobiel netwerk. Maar dat kan nu dus niet meer..
Pagina: 1 ... 50 ... 61 Laatste