MazeWing schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:01:
[...]

Dit meen je toch niet serieus he?
Hoe kunnen 4 iPhonme toestellen (met 4 vaste hardware configs) net zo gefragmenteerd zijn als Android met een paar 100 toestellen, zonder vaste hardware configs en bijna elk toestel wel andere features heeft?
Iemand bekijkt Android door een gigantische roze bril. Ik betwijfel of een fragementatie granaat net zoveel stukjes heeft als alle android toestellen bij elkaar?
Wat is nou je punt eigenlijk? Natuurlijk heeft JoetjeF het verkeerd als hij zegt dat iPhone (iig qua hardware) net zo gefragmenteerd is. Qua div. apps (en vooral hoeveel apps er soms wel niet voor 1 doel zijn) heeft hij echter wel gelijk.
En trouwens, ookal is Android gefragmenteerd..... what's the deal? Je zit hier in een topic waarin mensen bij hun volle verstand een Android toestel hebben gekocht, vaak ook vanuit een bewuste keuze om bv. geen iPhone te willen (waarin alles dan misschien lekker eenvoudig is maar waar je ook precies aan de User Experience filosofie van Apple vast zit).
Zowel Apple als Android hebben gewoon hun eigen doelgroep.
Overigens, wat betreft de upgrade merk ik toch wel wat voordelen:
* Zoals eerder hier opgemerkt gaat alles veel soepeler. Vooral het installeren van apps e.d. De telefoon stottert gewoon minder snel
* De optie "snel starten". Als je nu je telefoon uit hebt gezet en je zet hem weer aan, dan is ie binnen een paar seconden opgestart
* Verder wat subtiele veranderingen. Heb met mijn favoriete collectie apps weer 60 MB vrij. Ben benieuwd hoe dat over een paar weken is

.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.