• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:26
Met alignen ben ik wel bekend vanuit de SSD-wereld :). Waarschijnlijk, als de ext4 partitie aligned is, zullen de partities daarna ook wel aligned zijn.

Nu is het dus alleen nog wachten tot de huidige HTC bootloader unlocked kan worden :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:50

Laguna

Connaisseur

Hoe krijg je het bij GB bij de agenda voor mekaar dat de afspraak standaard in je gmail account wordt opgeslagen ipv PC Sync?

EDIT: Never mind nadat je je gmail account selecteert onthoudt ie dat voor de volgende keer :)

[ Voor 29% gewijzigd door Laguna op 12-08-2011 00:44 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:18:
@ alle mensen die hier enkele weken terug last hadden van bepaalde buttons die "versleten" bleken te zijn en soms niet of half werken:
Heeft iemand dan ook effectief z'n Desire opgestuurd voor reparatie? Zo ja, is het opgelost?
Ik had er ook last van, maar sinds de update naar 2.3 heeft mijn Desire er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WillemCrnlssn: Gast, je bent de zoveelste die abrupt de update heeft geinstalleerd zonder je in te lezen. Je kan op dit moment nog steeds niet rooten en dus kan je geen andere ROMs installeren. Als je volgende keer weer een vraag heb, kijk op zijn minst dan de laatste 2 paginas na. Dat doe ik ook altijd.
Opmerking van niks natuurlijk want hij vraagt alleen of hij kan downgraden (met andere woorden of Froyo ergens te downloaden is).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 11:39
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:06:
[...]
Ik had er ook last van, maar sinds de update naar 2.3 heeft mijn Desire er geen last meer van.
Bij mij maakte het upgraden weinig verschil. Mijn telefoon valt inmiddels buiten de garantie, dus ik heb hem niet laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxwp
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:12
bij mij deed de camera ineeens vreemd

had goed beeld en na paar seconden ineens was helft van het beeld roze/paars
en toen werd het erger!

gereboted en was het probleem weg
maar kwam erna weer terug .. niet gereboted en na tijdje was de camera weer fine!

volgens mij komt het door warmte! had de hele tijd in mijn broekzak gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:28

Kryziek

bb || !bb

Zelfde layout als de nieuwe market :o

[ Voor 4% gewijzigd door Kryziek op 12-08-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

Kryziek schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:12:
Zelfde layout als de nieuwe market :o
wel mooi, maar als ze niet uitkijken krijgen ze nog een rechtzaak aan hun broek. begint op wphone 7 lookalike te worden..

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Vandaag mijn toestel weer terug gekregen van HTC/Dynafix. Hoopte dat 2.3 erop zou staan... maar helaas.

Ik dacht meteen even 2.3 zelf te installeren, maar kan nergens het ZIP bestand vinden.

Deze link werk niet (meer) ??

http://dl4.htc.com/RomCod...e_Android_2.3_Upgrade.zip

Zie ik iets over het hoofd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hmmm... @Fiber: Hier zegt de web-based Android market dat deze app niet compatible is met mijn Desire. De market op de Desire vindt 'm ook niet.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
@Dark-knight

2e link op http://htcdev.com/devcenter/downloads
Je moet eerst nog wat akkoord gaan met enkele voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 13:37

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb mijn D nu een half jaartje, en gisteren legde ik hem eens naast een oudere D met amoled. Wat mij opviel is de mate waarin je met dat scherm de individuele pixels ziet, en bij mijn scherm helemaal niet. Het scherm lijkt gewoon een lagere resolutie te hebben. Ik ben dus met terugwerkende kracht erg blij met mijn gewone LCD scherm!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
-Sir_Killalot- schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:45:
@Dark-knight

2e link op http://htcdev.com/devcenter/downloads
Je moet eerst nog wat akkoord gaan met enkele voorwaarden.
Thanx, ik had het gemist. Gedowned, geinstalleerd en werken.
Ik heb wel het idee dat de proximity sensor niet goed werkt.
Tijdens bellen springt scherm op zwart en deze blijft zwart totdat ik de aan/uit toets weer indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:50

Laguna

Connaisseur

Ik weet niet waarom maar sinds de upgrade naar GB heb ik moeite m'n toestel uit m'n broekzak te halen zonder het binnenkomende gesprek direct te weigeren :?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:48:
Ik weet niet waarom maar sinds de upgrade naar GB heb ik moeite m'n toestel uit m'n broekzak te halen zonder het binnenkomende gesprek direct te weigeren :?
ik heb exact hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Dat had ik ook al vóór de update :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik pas sinds de update TBH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichZ schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:26:
[...]

Volgens het artikel waar je aan refereert wel, ik heb alleen geen EXT4 maar een EXT3 partitie aangemaakt. Heb je de FAT32 partitie ook alligned?

Net bij DATAIO ook maar een SD kaart besteld voor de Desire van mijn vrouw, kan ik haar Desire van het weekend ook rooten en er een custom ROM erop zetten ;)
Nee, die mod heeft mijn standaard ext3 veranderd naar alligned ext4 without journalling. Mijn Fat32 partitie is gewoon nog standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:11:
[...]

Opmerking van niks natuurlijk want hij vraagt alleen of hij kan downgraden (met andere woorden of Froyo ergens te downloaden is).
Nee, hij kan niet downgraden van de standaard HTC 2.3 (althans nu nog niet). Misschien is het goed als jij je ook inleest voordat je ergens mee bemoeit?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:57:
[...] Nee, hij kan niet downgraden van de standaard HTC 2.3 ...
Dat was dan ook zijn vraag ;)

Lijkt me dan ook verstandig voortaan eerst goed te lezen wat er staat, voordat je woorden gebruikt zoals "abrupt" "zonder in te lezen" "rooten" "roms" daarbij denkend een vraag beantwoord te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ja, dat was ook zijn vraag.... maar die vraag is in dit topic al gedurende 2-3 pagina's daarvoor div. keren beantwoord (direct en indirect). Het was in ieder geval veelvuldig te lezen dat je met de standaard HTC 2.3 voorlopig niets er overheen kon flashen.

Vandaar dat (misschien ietwat harde) antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week toch maar besloten om me abonnement aan te passen en zodoende me desire verkocht, toch nog 175 euro voor gehad!
Nu een Samsung Galaxy S2 gehaald ook wel weer erg mooi hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Heb de nieuwe ROM 2.3 geinstalleerd. Kan niet alleen nog maar met de PC koppelen als opladen, HTC sync of USB tehtering. Ik mis de aansluiting als Harddisk. Iemand anders al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirefel
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 21:26
Sinds de update naar 2.3 synchroniseert m'n desire alleen nog maar na het opstarten. Tijdens gebruik krijg ik geen mails en updates etc. binnen, iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirefel
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 21:26
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:29:
Even een vraagje. Heb de nieuwe ROM 2.3 geinstalleerd. Kan niet alleen nog maar met de PC koppelen als opladen, HTC sync of USB tehtering. Ik mis de aansluiting als Harddisk. Iemand anders al ervaring mee?
Optie Diskdrive zit er bij mij gewoon in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
knirefel schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:05:
[...]

Optie Diskdrive zit er bij mij gewoon in ;)
Ik heb hier ook last van sinds de update... Al eerder aangegeven in dit topic, maar nog geen oplossing voor kunnen vinden.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Ik heb sinds enkele dagen het probleem met mijn HTC Desire dat de klok veel te langzaam loopt. Ieder uur loopt hij weer 3 minuten extra achter ongeveer.
Ook als ik het toestel 's nachts uitzet en de volgende ochtend weer aan dan loopt hij ruim een half uur achter. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Hmmm, waterschade :(
Paar dagen weg in Nederland (weet ik, dat is vragen om problemen) en mijn telefoon is zeiknat geworden. Het liep er nog net niet uit, maar ook achter de batterij zat zelfs water. Twee dagen heeft de telefoon het nog gedaan, zonder werkende aan/uit knop, maar nu is het echt over.

Heeft iemand ervaring of de telefoon nog te redden/maken is? Of is het ;w

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knirefel schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:00:
Sinds de update naar 2.3 synchroniseert m'n desire alleen nog maar na het opstarten. Tijdens gebruik krijg ik geen mails en updates etc. binnen, iemand anders hier ook last van?
Zet het vinkje bij "Een keer melden" eens uit (als dat aangevinkt staat). Bij Gmail is dit Gmail --> menu --> Meer --> Instellingen --> Een keer melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een tweetal weken heb ik een raar probleem. Mijn berichten worden niet in volgorde getoond door een foute 'timestamp'.

Ik heb de volgende 'setup':
- HTC Desire 2.2 Froyo stock (heb nu geen tijd om GB erop te zetten, zal na de examens zijn :))
- Operator: Mobile vikings (Ja, ik ben een belg ;) )
- Berichtenapp: GO SMS Pro (laatste mogelijke versie)

Het probleem is het volgende, uitgelegd aan de hand van een simpel voorbeeldje:
Bericht 3 Timestamp: 15u57 Hem/zij: 'Hoe gaat het?'
Bericht 1 Timestamp: 16u00 Hem/zij: 'Hallo'
Bericht 2 Timestamp: 16u01 Ik: 'Hallo'
Bericht 4 Timestamp: 16u03 Ik: 'Alles gaat goed met mij, met jou?'

De reële volgorde van de berichten zijn aangegeven door de cijfers 1 tot 4. Zoals je ziet, is het derde bericht niet juist qua timestamp. Met als gevolg dat het nog vóór het eerste bericht komt te staan. Soms is dit heel vervelend, zeker als het lange berichten zijn.

In de standaard HTC berichtenapp staan de berichten ook verkeerd.

Natuurlijk zijn de berichten juist gesorteerd wanneer ze een langere tijdsperiode tussen elkaar hebben. Maar als er in een korte tijdsperiode heen en terug wordt gestuurd, dan zijn er soms problemen met het sorteren van de berichten door de verkeerde timestamp van één of meerdere berichten. 8)7 :F
Het probleem komt bij verschillende personen met verschillende operators terug. Dus waarschijnlijk ligt het aan mij.

De tijdsinstelling van mijn Desire laat ik altijd automatisch gebeuren aan de hand van het gsmnetwerk. Wanneer ik de tijd handmatig instel, heb ik nog altijd hetzelfde probleem.

Iemand een idee om dit probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:29:
Ook weer opgelost. SD card werkte niet meer. Even geformatteerd in een ander toestel en nu heb ik gelijk weer de optie voor Harddisk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

ovaal schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:
Hmmm, waterschade :(
Paar dagen weg in Nederland (weet ik, dat is vragen om problemen) en mijn telefoon is zeiknat geworden. Het liep er nog net niet uit, maar ook achter de batterij zat zelfs water. Twee dagen heeft de telefoon het nog gedaan, zonder werkende aan/uit knop, maar nu is het echt over.

Heeft iemand ervaring of de telefoon nog te redden/maken is? Of is het ;w
zolang mogelijk in potje ongekookte rijst leggen....(volledig eronder en enkele dagen)

en dan maar hopen 8)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

azz_kikr schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:36:
[...]

zolang mogelijk in potje ongekookte rijst leggen....(volledig eronder en enkele dagen)

en dan maar hopen 8)
Ligt er intussen in, nu maar afwachten..... _/-\o_

Ik heb wel gemerkt dat zonder batterij aan de voeding de led groen/oranje knippert. Misschien is er nog hoop.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:12:
Sinds een tweetal weken heb ik een raar probleem. Mijn berichten worden niet in volgorde getoond door een foute 'timestamp'.

*knip*

Iemand een idee om dit probleem op te lossen?
Nee, heeft er volgens mij gewoon mee te maken dat jij een iets andere tijd dan die andere persoon op je telefoon hebt. Aangezien je telefoon blijkbaar zelf de timestamp meegeeft. Valt dus weinig aan te doen.

Overigens is de volgorde bij mij dan altijd 2,1,4,3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 00:30
Zelf heb ik hiervoor SMS Time Fix geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
ovaal schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:38:
[...]
Ligt er intussen in, nu maar afwachten..... _/-\o_
Ik heb wel gemerkt dat zonder batterij aan de voeding de led groen/oranje knippert. Misschien is er nog hoop.
En met accu niet? Dan zou ik zeggen, je accu is hopelijk alleen dood. Maar (dit klinkt heel vervelend) je had hem beter niet nog 2 dagen moeten gebruiken en direct in de rijst gooien, of op een verwarming die aan staat (augustus..) terwijl de telefoon uit staat uiteraard. Dan had je kans flink vergroot. Weet je dat voor de volgende keer! :P

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik wil 2.3 ook graag installeren, betekend dit dat je je toestel ook moet rooten? Ik kreeg dat rooten niet helemaal goed voor elkaar de vorige keer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 08:11
Laguna schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:48:
Dat probleem heb ik hier ook, terwijl ik volgens mij op zo'n moment geen knoppen oid indruk..(Met als gevolg dat al dat terugbellen me nogal veel belminuten kost..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
raptorix schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:14:
Ik wil 2.3 ook graag installeren, betekend dit dat je je toestel ook moet rooten? Ik kreeg dat rooten niet helemaal goed voor elkaar de vorige keer.....
Ligt eraan wat je wil...wil je de officiele 2.3 rom dan is rooten niet nodig..bedenk wel dat als je die eenmaal geïnstalleerd hebt rooten (nog) niet mogelijk is.

Wil je een custom 2.3 rom dat zal je wel moeten rooten...maar kun je altijd nog alle kanten op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Rooten is inmiddels mogelijk!

Lizard in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3"

Hiermee zelf gisteravond m'n Desire met stock 2.3 s_off gemaakt, daarna een custom recovery geinstalleerd en root ge-flashed (voorlopig nog op m'n stock rom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:26
Probleem heb ik ook. Weet niet precies wanneer dit ontstaan is, maar draai nu ClockSync om iedere 3 uur de klok weer gelijk te zetten...
cdgrit schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:10:
Ik heb sinds enkele dagen het probleem met mijn HTC Desire dat de klok veel te langzaam loopt. Ieder uur loopt hij weer 3 minuten extra achter ongeveer.
Ook als ik het toestel 's nachts uitzet en de volgende ochtend weer aan dan loopt hij ruim een half uur achter. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
djiedjee schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:17:
Probleem heb ik ook. Weet niet precies wanneer dit ontstaan is, maar draai nu ClockSync om iedere 3 uur de klok weer gelijk te zetten...

[...]
Misschien omdat je processor sneller loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crizyz schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:59:
[...]

Nee, heeft er volgens mij gewoon mee te maken dat jij een iets andere tijd dan die andere persoon op je telefoon hebt. Aangezien je telefoon blijkbaar zelf de timestamp meegeeft. Valt dus weinig aan te doen.

Overigens is de volgorde bij mij dan altijd 2,1,4,3.
Ja, idd, een klein foutje met het simpele voorbeeldje 8)7.
Zal dit eens testen. Ik breng nog verslag uit ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Kijk eens naar dit filmpje:

Dat is mijn Desire in zijn 'overresponsive' mode. Zonder het scherm aan te raken reageert het ding toch op mijn vingers. Andersom gebeurt ook wel: dan kan ik klikken wat ik wil, maar het scherm reageert verder nergens op. Afkoelen helpt, voor een tijdje.

Specs: HTC Desire, stock Froyo 2.2. LCD scherm voor zover ik weet, want er staat nergens op de doos iets van amoled. Ik heb de stock Froyo opnieuw geflasht om te kijken of dat uit zou maken. Niet dus.

Vragen: kent iemand dit verschijnsel? Hoe werkt zo'n scherm uberhaupt, dat hij voelt dat het baasje in de buurt is?

De Desire zal wel terug moeten naar HTC. Ook om die reden is het wel handig als hij weer heel kaal is...

Edit Vergelijkbaar probleem:
YouTube: Kanaal van vanduenkel - YouTube

Deze heeft er ook wel wat van weg:
YouTube: Possessed HTC Desire (screen problem) - YouTube

En deze is exact hetzelfde:
YouTube: htc-desire.wmv - YouTube

[ Voor 21% gewijzigd door Jan-E op 18-08-2011 04:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
Heb net mijn PC opnieuw geïnstalleerd. :9 Ook maar even HTC Sync erop gezet. Nu liep ik tegen het probleem aan dat HTC Sync accuut crashte zodra mijn Desire aan de USB poort snuffelde in Sync mode. :o

Wat blijkt: de meest huidige versie van Adobe Air is buggy! :X Ik heb van FileHippo.com de laatste 2.6 versie gehaald en die geeft geen problemen. :+ Ik kon nergens iets over dit probleem vinden, dus ik zet het hier maar even neer.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Yep, had ook al gezien dat de beta van Air 3.0 crashed. Maar sinds ik MyPhoneExplorer gebruik, heb ik HTC Sync verwijderd van mijn computer.

[ Voor 52% gewijzigd door MegaTronics op 17-08-2011 07:27 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Weet er iemand een methode om een backup te maken van de Wifi settings en die terug te zetten op een non-rooted Desire? My Backup doet dat niet, Titanium maakt wel een backup, maar die kun je niet terug zetten op een non-rooted phone. Een nandroid backup bevat ook alles wat ik hebben wil, maar ook die kun je niet terug zetten op een non-rooted phone.

Achtergrond: vanwege dat maffe scherm probleem probeer ik de stock Froyo ROM nog een keer kaal te flashen, maar ik wil dan wel mijn Wifi settings en 'Scene' behouden.

Edit Ik vond deze verwijzing in
Android 2.2-update voor HTC Desire
Hoe kan ik mijn bestanden backuppen? dit kon bij Android 2.1 wel?
- In Android 2.2 zit dit ook, alleen (te) goed verstopt
Klik op de Zoek knop, Menu knop, Search Settings, Searchable items, Settings aanvinken, Back knop, Back knop, Blauwe Google G aanklikken, Kies Settings, zoeken op "Privacy" That's All
Maar ik geloof er eerlijk gezegd geen snars van, dat deze mijn Wifi settings ergens in de cloud neerzet en dan later weer ophaalt. Het lijkt meer om de settings van bepaalde apps te gaan, die dan bovendien gebruik moeten maken van de data backup API.

Zie het backup verhaal in
http://arstechnica.com/op...07/android-22-froyo.ars/6
en dit bericht op XDA:
http://forum.xda-develope...php?p=6645118&postcount=4
Die backup werkt inderdaad niet (meer):
AntarcticPL in "Android 2.2-update voor HTC Desire"

[ Voor 45% gewijzigd door Jan-E op 17-08-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

In nederland heb je GSM ipv CDMA toch?
GSM dus. :D

[ Voor 14% gewijzigd door Kryziek op 17-08-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect programmaatje. Nog geen enkele foute timestamp meer gezien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Wie weet must-have root apps?
Ik heb sinds vanmiddag me Desire rooted en zou graag er iets mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Kryziek schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:33:
Wie weet must-have root apps?
Ik heb sinds vanmiddag me Desire rooted en zou graag er iets mee willen doen.
Dan moet je toch naar het Root topic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Damn, das waar ook. (Ik kwam daar eerder nooit. xD )
Voor de rest misschien nog iemand?

• Avilis
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-08 16:32
Must-have root apps -> titanium backup lijkt me de eerste.

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ik draai een HD rom, dus heb ook HTC sense contact via internet.

Alleen nu probeer ik mn mobiel te blokkeren via internet, dit lukt ook want er staat LOCKED. Alleen wordt er op mn telefoon zelf niks gelocked? Wel kan ik mn beltoon laten overgaan wanneer ik dit aanklik..

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn htc geupdate naar 2.3 . De verschillen zijn klein en je moet alle apps ed weer opnieuw installeren.

Voordeel is wel dat het geheugen weer opgeschoond is.

Heeft iemand nog nadelige gevolgende gehad met deze update. (geen ota, maar zelf gedaan via htc developper )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

dinkelover schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:08:
[...]
En met accu niet? Dan zou ik zeggen, je accu is hopelijk alleen dood. Maar (dit klinkt heel vervelend) je had hem beter niet nog 2 dagen moeten gebruiken en direct in de rijst gooien, of op een verwarming die aan staat (augustus..) terwijl de telefoon uit staat uiteraard. Dan had je kans flink vergroot. Weet je dat voor de volgende keer! :P
Hij doet het weer *O* Na 2 dagen in de rijst heb ik een poging gewaagd om mijn accu er weer in te zetten en hem aan de lader te hangen.... oranje lampje ging branden!!! Vervolgens aangezet en hij gaat gewoon weer aan, zelfs de powerknop, die eerst defect was, doet het weer.
Maar zo af en toe lijkt er wel wat vertraging in te zitten en de agenda heeft nu kuren. Misschien dat een harde reset ook dat weer recht kan zetten.
Thanks voor de rijst tip!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Wat voor rijst heb je gebruikt? Gewone of zilvervlies? :D (kan me voorstellen dat die laatste minder goed vocht opneemt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

eymey schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:05:
Wat voor rijst heb je gebruikt? Gewone of zilvervlies? :D (kan me voorstellen dat die laatste minder goed vocht opneemt)
Lassie snelkookrijst. Het belangrijkste is snelkookrijst, dat neemt namelijk ook sneller vocht op dan gewone rijst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxwp
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:12
goede rijst tip
ook is het natuurlijk van groot belang de juiste rijst te gebruiken
wiki openen met deze tip?

koken met rijst en de smartphone? ;-)

j.k ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Johantjuuh schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:10:
ik draai een HD rom, dus heb ook HTC sense contact via internet.

Alleen nu probeer ik mn mobiel te blokkeren via internet, dit lukt ook want er staat LOCKED. Alleen wordt er op mn telefoon zelf niks gelocked? Wel kan ik mn beltoon laten overgaan wanneer ik dit aanklik..
Het is niet helemaal officieel en dus werkt het ook niet helemaal zoals het officieel zou moeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kukuxumusu
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05-2021
Pimpam schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Dat probleem heb ik hier ook, terwijl ik volgens mij op zo'n moment geen knoppen oid indruk..(Met als gevolg dat al dat terugbellen me nogal veel belminuten kost..)
Hier hetzelfde probleem, zeer irritant. bij mij is het sinds in geroot heb en leedroid erop heb gezet. GB dus.
ik test nu Proximity Screen Off en zal jullie op de hoogte houden.

myLock utilities spreekt ook dat hij dat probleem zou oplossen maar (nog) niet voor 2.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:37:
Ik heb gisteren mijn htc geupdate naar 2.3 . De verschillen zijn klein en je moet alle apps ed weer opnieuw installeren.

Voordeel is wel dat het geheugen weer opgeschoond is.

Heeft iemand nog nadelige gevolgende gehad met deze update. (geen ota, maar zelf gedaan via htc developper )
Zie HTC Desire - problemen na officiele upgrade naar 2.3

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:49
De volumeknoppen (vooral de '-') van mijn Desire telefoon beginnen slechter te worden. Nou ben ik huiverig om hem op te sturen: ik heb hem tweedehands gekocht en bovenop de '+' zit een deukje. Nou ben ik ben dat ik mag betalen om hem te laten repareren, terwijl het toch een bekend probleem lijkt te zijn.

Wat zou ik het beste kunnen doen? Zelf kijken of gewoon opsturen?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:49:
[...]

Ook weer opgelost. SD card werkte niet meer. Even geformatteerd in een ander toestel en nu heb ik gelijk weer de optie voor Harddisk.......
Ok, dat is wel raar. Want ik heb niet het gevoel dat mijn SD card niet werkt? Hoe ben je daar eigenlijk achtergekomen? Want ik kan nog steeds niet die opties kiezen met Gingerbread.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iets op mijn sd card wilde zetten, gaf hij aan dat deze niet mounted was.
Vandaag even gechecked met een andere sd card in telefoon. Dit bleek geen probleem te geven.
Vandaar dat het aan mijn sd card moest liggen. Moet je nog wel een kaartje hebben liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ik setcpu draai, en m'n max speed omlaag haal, lijkt het alsof hij toch nog op de 998max blijft draaien. Ook in de widget blijft ie op 998 staan.

Moet ik nog iets anders aanvinken oid?

edit:

Ah ik heb het al, die perflock moest nog aan.

[ Voor 13% gewijzigd door RekZ op 21-08-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

ovaal schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:55:
[...]
Thanks voor de rijst tip!! _/-\o_
graag gedaan :p

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:34
Ik lees dat er meer mensen zijn met een een Kingston kaartje, maar bij mij blijk ik er dus niet te kunnen filmen. Foto's maken werkt prima, maar bij filmen begint de timer niet te lopen..
Ook op lagere bitrate werkt het niet.
Ik heb het kaartje al enkele maanden, maar het is me nooit opgevallen dat het niet meer werkt sinds ik dat kaartje heb (simpelweg omdat ik bijna nooit film)
Het gaat om de Kingston 16GB class 6 van DATAIO

Nu heb ik dus net met een andere SD kaart (merkloos) getest, en de filmcamera blijkt nu weer prima te werken! :S
Nu moet ik dus maar een nieuwe kopen..

Een HTC medewerker raadde mij Sandisk aan, maar ik lees enkele pagina´s terug dat bitjesmaker een Transcend kaartje heeft die ook goed bevalt.
Iemand aanbevelingen? Ik wil niet weer een SD kaart kopen die kuurt :|

[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 22-08-2011 14:50 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik heb dat transcend kaartje ook en die bevalt inderdaad prima. Zelfde omstandigheden als bitjesmaker: custom rom en partities en filesystems 'aligned'.

Overigens werkt 720p filmen hier nog steeds verre van stotterend maar dat is eigenlijk nooit echt 100% vloeiend geweest. Doe het ook niet zo vaak dus stoor me er ook niet heel erg aan (vind het wel jammer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:16

Michelli

LL.M

Hm.. vandaag een e-mail gekregen van HTC dat mijn telefoon weer naar me wordt teruggestuurd. Vrijdag meegegeven ter reparatie aan de koerier, dus ligt het aan mij.. of is dat wel erg snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Kameraad had ook na een paar dagen al een brief dat de telefoon weer teruggestuurd werd..
Kan best hoor, binnen een week terug lijkt bij HTC vrij normaal te zijn :)

[ Voor 13% gewijzigd door SmiGueL op 22-08-2011 15:40 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Zijn dit normale snelheden voor een Class 2 megeleverde SD kaart?
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/33aw1sl.png

(Met SD-Booster op 2048 gezet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
pfff dat is best wel nice :D
Ik had speciaal een class 6 gekocht omdat ik een 16GB wou die het liefst ook nog wat sneller was, maar zonder tweaks haalt die de 5 a 6 MB/s read/write amper..
(ook gebenchmarkt met SDTools)
Mijn oude bijgeleverde 4GB class2 kaartje zat rond de 6 en 8 MB/s read/write

[ Voor 28% gewijzigd door SmiGueL op 22-08-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
SmiGueL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:49:
Een HTC medewerker raadde mij Sandisk aan ...
Wij hebben juist met Sandisk (Class 4) kaartjes problemen. Zie Jan-E in 'nieuws: Leica bevestigt datacorruptieprobleem met M9-camera'

Ook bij die Leica camera's treedt het probleem met Sandisk kaartjes op. Kan toeval zijn, maar Sandisk is dus ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Vandaag bezig geweest met het vernieuwen van mijn scherm (enkel het glas, de digitizer).
Alleen terwijl ik hem uit elkaar haalde, viel er ineens een knopje uit.. (tegelijk bij mn volumeknopje). Het moet daar dus in de buurt zitten?

Zie foto:
http://twitter.com/#!/Joh...06100508124659712/photo/1

PS: Het gaat dus om het bovenste knopje. Die knop eronder is het volumeknopje.

Hmm, zit in elkaar, alleen weet nog niet waar die knop precies moet?

[ Voor 55% gewijzigd door Johantjuuh op 24-08-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 14:11

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Vandaag is mijn 10 maanden oude HTC Desire getroffen door de beruchte boot loop. Dus, simpel. Tijd voor een RMA'tje.

Probleem is dat ik hem geroot heb dus nu een manier moet bedenken om hem terug naar originele staat te brengen. Iemand een idee of zit ik daarvoor in de verkeerde threat? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Johantjuuh schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:22:
Vandaag bezig geweest met het vernieuwen van mijn scherm (enkel het glas, de digitizer).
Alleen terwijl ik hem uit elkaar haalde, viel er ineens een knopje uit.. (tegelijk bij mn volumeknopje). Het moet daar dus in de buurt zitten?

Zie foto:
http://twitter.com/#!/Joh...06100508124659712/photo/1

PS: Het gaat dus om het bovenste knopje. Die knop eronder is het volumeknopje.
Kun je hier misschien uithalen waar die hoort???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
RavonsDaro schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:04:
Vandaag is mijn 10 jaar oude HTC Desire getroffen door de beruchte boot loop. Dus, simpel. Tijd voor een RMA'tje.
Dan heb je geen garantie meer hoor als die zo oud is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
tiesvts schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:42:
[...]

Kun je hier misschien uithalen waar die hoort???
Nee.. dat is precies de how-to die ik heb gevolgd. Momenteel zit alles in elkaar, kan het knopje (rubbertje) echt nergenst plaatsen. Maar alles werkt prima nu,,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 14:11

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Excuses het is laat en ik ben moe en vooral gestressed door dit gedoe met die klote Desire. En ik weet totaal niet wat ik moet doen behalve morgen contact opnemen met HTC. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
RavonsDaro schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:57:
Excuses het is laat en ik ben moe en vooral gestressed door dit gedoe met die klote Desire. En ik weet totaal niet wat ik moet doen behalve morgen contact opnemen met HTC. :')
Je kunt er weinig aan doen behalve contact opnemen met htc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 18:39

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

SmiGueL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:49:
Nu heb ik dus net met een andere SD kaart (merkloos) getest, en de filmcamera blijkt nu weer prima te werken! :S
Nu moet ik dus maar een nieuwe kopen..

Een HTC medewerker raadde mij Sandisk aan, maar ik lees enkele pagina´s terug dat bitjesmaker een Transcend kaartje heeft die ook goed bevalt.
Iemand aanbevelingen? Ik wil niet weer een SD kaart kopen die kuurt :|
Ik gebruik zelf (vooral vanwege budget) transcend kaarten voor zowel m'n mobiel als voor m'n dslr en digi camcorder. Dan heb ik het over meerdere kaarten en meerdere types (CF - HDSD - microSD) en ik heb er nog geen problemen mee gehad. Dus betrouwbaarheid is vanuit mijn ervaring wel oke. Of ze de beloofde snelheid halen kan ik verder geen oordeel over leveren omdat ik dat nooit gemeten heb. Maar ze zijn voor mijn gebruik snel genoeg. Overigens haal ik ze ook meestal bij DATAIO, snelle levering en duidelijke site.

[ Voor 3% gewijzigd door rockhopper op 24-08-2011 19:46 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Verwijderd

Ik gebruik nu voor de 2e keer trandscend kaartje en ze hebben me beiden nooit teleurgesteld qua snelheid of problemen gegeven. 1tje is al 2 jaar oud nu en de andere pas nieuw.

• eymey
Toch leuk... Bitjesmaker komt met dat ie een class10 Transcend kaartje heeft en ik lees nu al de zoveelste die hem bij Dataio koopt (including ikzelf).

Zelf nog geen spijt gehad van de aankoop. Met aligned partities haalt hij 15 MB/s write en 20-21 MB/s read, gemiddeld.

• Johantjuuh
Ik heb hem daar ook gehaald haha..

In sd tools: 12 read en 28 write

Verwijderd

@eymey, die snelheden haalde ik ook maar na een recente update van SDtools haal ik ineens stuk minder, 12 write en 19 read. Is nog steeds snel maar toch...

Enne... zullen we aandelen in Dataio kopen aangezien iedereen zijn sdcard daar lijkt te halen en het blijkbaar voor de wind gaat :P ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 13:52 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Sinds gisteren is mij opgevallen dat bij mijn HTC desire (mei 2010 amoled) het scherm ingebrand is. Dit is te zien bij een lichte achtergrond, bijvoorbeeld een witte website (of gewoon een wit plaatje op full screen).
De contouren van het toetsenbord zijn duidelijk zichtbaar, en als je wat spiegelt zie je ook de statusbalk, met de tijd, en de ontvangstbalkjes.
Ben benieuwd of dit onder de garantie valt, ik heb de klantenservice net gemaild.

[edit]

Binnen 10min reply terug:
Beste ...........

Bedankt voor uw e-mail.

Normaler wijze valt dit onder garantie.
Uw garantie loopt tot 7-2012

We raden u aan het toestel aan te bieden voor reparatie.

Wij kunnen uw toestel bij u ophalen en naar een geauthoriseerd reparatiebedrijf brengen. Zij zullen de reparatie dan ook namens ons uitvoeren.
De koerier kan op werkdagen tussen 9 en 1, tussen 1 en 5 of tussen 5 en 9 uur 's avonds langskomen. Daarnaast kan uw toestel op zaterdag tussen 9 en 1 of tussen 1 en 5 uur worden opgehaald. U biedt het toestel zonder de accessoires aan. Dit betekent dat u de batterij, het achterklepje, SIM-kaart, SD-kaart en oplader bij u houdt. Verder hoeft u het toestel niet te verpakken.
Wij zouden graag van u de volgende gegevens willen hebben:
- uw telefoonnummer en e-mailadres
- een adres waar het toestel opgehaald en terugbezorgd kan worden
- het serienummer en IMEI nummer van uw toestel. Het Serienummer kunt u vinden op de sticker in het toestel onder de batterij en het IMEI nummer door te ‘bellen’ naar *#06# zonder daadwerkelijk op de bel knop te drukken.
- de dag en het tijdslot waarin het toestel kan worden opgehaald. Geeft u ons altublieft twee werkdagen tussen uw antwoord en de collectie van uw toestel.

Zo gauw wij deze gegevens hebben, zullen we voor de reparatie inboeken. U krijgt dan een mail van ons met een bijlage. Deze zult u moeten uitprinten en meegeven aan de koerier.
Daarnaast zijn de garantievoorwaarden van toepassing op alle reparaties. Dit betekent dat de reparatie kostenloos zal zijn zolang het toestel hieraan voldoet. Toestellen die buiten garantie vallen zullen gefactureerd worden. Een toestel kan buiten garantie vallen wegens garantie verlopen, vochtschade, gebruiksschade, rom updates op toestel geïnstalleerd die wij niet voor uw toestel aanbieden en dergelijke. U heeft dan de optie voor reparatie, waar mogelijk; de optie om het toestel tegen onderzoeks- en verzendkosten terug te krijgen; of om kostenloos afstand te doen van uw toestel. De volledige garantievoorwaarden kunt u nalezen op http://www.htc.com/www/support/warranty.html.
Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen om uw toestel voor reparatie in te boeken. Voor Nederland belt u met 020 71 57 310 en voor België met 02 404 06 16.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer .............

[ Voor 74% gewijzigd door shameblaster op 25-08-2011 16:48 ]

Cons:::BB4E

• eymey
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:50:
@eymey, die snelheden haalde ik ook maar na een recente update van SDtools haal ik ineens stuk minder, 12 write en 19 read. Is nog steeds snel maar toch...

Enne... zullen we aandelen in Dataio kopen aangezien iedereen zijn sdcard daar lijkt te halen en het blijkbaar voor de wind gaat :P ?
Haha doe het dan goed en koop nu aandelen Apple }) nu de paniek er wat betreft mr. Jobs ff (tijdelijk) in zit ;)

• Johantjuuh
iemand al eerder meegemaakt dat de AUX-in het niet meer doet?

Als ik er iets in doe (koptelefoon, oordopjes of stekker om te verbinden) herkent hij niks meer. Hij speelt het allemaal via de telefoon af...

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Johantjuuh schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:37:
iemand al eerder meegemaakt dat de AUX-in het niet meer doet?

Als ik er iets in doe (koptelefoon, oordopjes of stekker om te verbinden) herkent hij niks meer. Hij speelt het allemaal via de telefoon af...
Ook wel eens gehad, heb toen goed in dat gat geblazen, en de telefoon aan/uit gezet waarna het weer werkte.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

shameblaster schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:26:
Sinds gisteren is mij opgevallen dat bij mijn HTC desire (mei 2010 amoled) het scherm ingebrand is. Dit is te zien bij een lichte achtergrond, bijvoorbeeld een witte website (of gewoon een wit plaatje op full screen).
De contouren van het toetsenbord zijn duidelijk zichtbaar, en als je wat spiegelt zie je ook de statusbalk, met de tijd, en de ontvangstbalkjes.
Ben benieuwd of dit onder de garantie valt, ik heb de klantenservice net gemaild.

.............
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb alleen een 2de handse AMOLED versie.
Ook beginnen de knopjes kuren te vertonen.
Ik had laatst in de live chat gevraagd of ik nog garantie had, en dat bleek zo te wezen.
Dus denken jullie dat ik nog kans heb? Ik wil mijn mooie amoled niet kwijt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:54
Wat dat niet een bekend euvel van AMOLED schermen?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Ik heb m'n Desire nu denk ik zo'n 14 maanden en ik merk sinds een paar dagen ineens dat m'n knoppen een stuk minder reageren. De volumeknop deed het al maanden minder (moet hard drukken, anders gebeurt er weinig), maar nu doen Home en Back het ook alleen als ik het hard indruk.

Vind het wel raar dat het zo plotseling is, want vorige week reageerde alles (op volumeknop na) nog prima. Meer mensen last van knoppen die niet helemaal lekker meer lijken te reageren?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hahn schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:42:
Ik heb m'n Desire nu denk ik zo'n 14 maanden en ik merk sinds een paar dagen ineens dat m'n knoppen een stuk minder reageren. De volumeknop deed het al maanden minder (moet hard drukken, anders gebeurt er weinig), maar nu doen Home en Back het ook alleen als ik het hard indruk.

Vind het wel raar dat het zo plotseling is, want vorige week reageerde alles (op volumeknop na) nog prima. Meer mensen last van knoppen die niet helemaal lekker meer lijken te reageren?
Zelfde hier, alleen dan met de Home knop. Sinds 2 weken reageert die plots slecht. Heb mijn Desire nu bijna een jaar.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Dat komt inderdaad wel vaker voor. Ik heb eens gelezen dat sommige er een vochtverwijderaar oid tussen spuiten. Daardoor zouden ze het weer doen.
Ik denk erover om HTC maar een mailtje te sturen aangezien mijn scherm inbrand verschijnselen toont en de knopjes ook slecht/matig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
shameblaster schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Ook wel eens gehad, heb toen goed in dat gat geblazen, en de telefoon aan/uit gezet waarna het weer werkte.
Thnx! Werkt weer!

Nu iets anders, probleempje met een router. Kan er wel mee verbinden, alleen kan geen internet pagina openen of iets.. En dan terwijl mn ipod het wel gewoon doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:49
Jaap-Jan schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:11:
De volumeknoppen (vooral de '-') van mijn Desire telefoon beginnen slechter te worden. Nou ben ik huiverig om hem op te sturen: ik heb hem tweedehands gekocht en bovenop de '+' zit een deukje. Nou ben ik ben dat ik mag betalen om hem te laten repareren, terwijl het toch een bekend probleem lijkt te zijn.

Wat zou ik het beste kunnen doen? Zelf kijken of gewoon opsturen?
Ik heb m'n eigen probleem maar opgelost. Toestel uit elkaar halen is een eitje. Vervolgens de elektronica op een papieren servet gelegd en wat contactspray tussen beide volumeknoppen gespoten. Daarna het overtollige spul verwijderd (niet vergeten om de knoppen in te drukken om ook de contactspray tussen de knoppen weg te krijgen).

Nu werken de volumeknoppen weer als nieuw. _/-\o_

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:50
Dan moet je zeker wel de Void stickertjes eraf halen, oftewel geen garantie meer?

*Edit*:
Hmm, dat hoeft niemand ook meer tegen te houden dus :P
http://www.ebay.com/sch/i...rksid=p3286.c0.m270.l1313

[ Voor 59% gewijzigd door Lieuwe15 op 26-08-2011 16:57 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 61 Laatste