Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Gisteren was die zendtoren kapot gegaan. Misschien was dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:36:
Iemand een idee. Mijn Android Market werkt ineens niet meer.
Sj44k13 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:36:
Ja, en de aarde draait nu ook de andere kant op... :/ |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Hmmbob op 16-07-2011 12:42 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Groentenboer schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:14:
[...]

Ja, en de aarde draait nu ook de andere kant op... :/ |:(
Dank je voor de tip ! Ga vrijdag naar Indonesië en moet nu mijn horloge vooruit zetten ipv achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Floris-K schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:22:
[...]

Dank je voor de tip ! Ga vrijdag naar Indonesië en moet nu mijn horloge vooruit zetten ipv achteruit.
Dat moest je altijd al hoor ;), je horloge vooruit zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:36:
Ja dat was het, dank je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjflathead
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-07 10:55
Ik heb sinds een paar dagen een Desire en als ik een app van market wil installeren crasht de phone. Dan gaat hij 2x rebooten en dan is alles weer bij het oude.
Dat wordt opsturen denk ik? Het maakt niet uit welk app-je je neemt.
En ja, de phone was nieuw 2 maanden geleden. Hij is gebruikt voor een test bij ons bedrijf.
En daarbij gebruikten ze alleen internet met 3G.
Oh, ik gebruik wifi om te installeren, ik heb zelf geen 3g abo.

murphy was an optimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:30

Fiber

Beaches are for storming.

Ik zou hem eerst terugzetten naar fabrieksinstellingen en daarna de systeem software updaten...

[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 17-07-2011 19:29 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Fiber schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:21:
..... en daarna de systeem software updaten...
updaten naar wat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Laatste Android versie... (Menu, Settings, About phone, System software updates, Check now.)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Fiber schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:55:
Laatste Android versie... (Menu, Settings, About phone, System software updates, Check now.)
Terug naar fabrieksinstellingen betekent toch niet dat tussentijds uitgebracht android versies verloren gaan?? Of heb ik het mis....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Geen idee, boeit ook niet, schoon beginnen is altijd het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
tiesvts schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:57:
[...]

Terug naar fabrieksinstellingen betekent toch niet dat tussentijds uitgebracht android versies verloren gaan?? Of heb ik het mis....??
Reset naar fabrieksinstellingen zorgt er niet voor dat je updates verloren gaan. Enkel alle settings worden weg gehaald. Vergeet overigens niet je SDkaart ook te formatteren als je alles echt weg wilt hebben/resetten.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort komt 2.3 naar de desire. Nu vraag ik me af of dan ook het probleem van het beperkte romgeheugen hierbij opgelost is? Momenteel gebruik ik hierdoor een custom rom maar als dit euvel is opgelost dan kan de ori rom er terug op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:15:
Binnenkort komt 2.3 naar de desire. Nu vraag ik me af of dan ook het probleem van het beperkte romgeheugen hierbij opgelost is? Momenteel gebruik ik hierdoor een custom rom maar als dit euvel is opgelost dan kan de ori rom er terug op.
Nee, maar native libraries kunnen met 2.3 wel naar de SD-kaart (in 2.2 werden ze uit de APK's gehaald en op het interne geheugen geplaatst), waardoor je als je bv. veel spellen geinstalleerd hebt staan wel eens beter uit zou kunnen komen qua intern geheugen dat overblijft.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:32
Zo, morgenavond wordt mijn HTC Desire rampeditie voor de 4e keer opgehaald voor reparatie; GPS is onnauwkeurig (fix is 54 m precies, itt het toestel van mijn vriendin, die op 5 - 8 meter nauwkeurig is), toestel oververhit tijdens navigeren en valt uit (mits de oplader erin zit) en valt dus ook uit als ik thuis de oplader erin heb en ik een spelletje zit te doen.

Commentaar medewerker HTC:
"Dat is ook niet de bedoeling, dat u oplaadt en dingen tegelijk aan het doen bent!"

Mijn reactie:
"Mijn vriendin doet het al een jaar zo, zonder problemen"

Zijn reactie:
"Dan zal zij binnenkort ook wel een reparatieverzoek in moeten dienen"

WTF?! Waar gaat dit helemaal over, dus navigeren moet voortaan ook zonder adapter erin? Right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoiZie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:10:
Zo, morgenavond wordt mijn HTC Desire rampeditie voor de 4e keer opgehaald voor reparatie; GPS is onnauwkeurig (fix is 54 m precies, itt het toestel van mijn vriendin, die op 5 - 8 meter nauwkeurig is), toestel oververhit tijdens navigeren en valt uit (mits de oplader erin zit) en valt dus ook uit als ik thuis de oplader erin heb en ik een spelletje zit te doen.

"Dat is ook niet de bedoeling, dat u oplaadt en dingen tegelijk aan het doen bent!"

Mijn reactie:

Zijn reactie:

WTF?! Waar gaat dit helemaal over, dus navigeren moet voortaan ook zonder adapter erin? Right...
Kletskoek, ik speel vaak zat games in bed terwijl hij in oplader zit. DIe HTC malloot die je sprak is zeker een stagair...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
MoiZie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:10:

Mijn reactie:

Zijn reactie:

Haha wat een onzin zeg...straks zeggen ze nog: nee sorry valt niet onder de garantie...zo te zien heeft u ermee gebeld..tja en dat kan natuurlijk niet.
Ik gebruik mijn telefoon ook vaak zat als hij aan de lader hangt...(nog) geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:11:
[...]

Kletskoek, ik speel vaak zat games in bed terwijl hij in oplader zit.
...edit.. :D .laat maar..Ik wilde een hele goedkope opmerking maken....sorry...hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiesvts schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:49:
[...]

...edit.. :D .laat maar..Ik wilde een hele goedkope opmerking maken....sorry...hahaha
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
Jullie dit bericht nog gelezen van allaboutphones? Wel interessant op zich als het klopt. Lijkt dan om meer te gaan dan alleen het weglaten van een paar apps om ruimte te besparen. Hopelijk blijft de Sense-schil verder wel grotendeels intact. Is voor mij namelijk nog steeds een van de pluspunten van HTC. Ziet er allemaal gewoon net wat gelikter uit.

Ben trouwens benieuwd hoe we gaan meekrijgen wanneer de update beschikbaar is. In ieder geval geen melding meer in de notificatiebalk? Gebruik HTC Sync nooit dus net weer even geïnstalleerd en daarin ook geen update-functie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Omdat de kernel aangepast moet worden is er geen OTA mogelijk?

Klinkt een beetje onlogisch...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Volgens mij is er nooit sprake geweest van een OTA update.
Ik dacht al vanaf het begin van de geruchten gelezen te hebben dat het een geen OTA update kon worden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Stukfruit schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:56:
Omdat de kernel aangepast moet worden is er geen OTA mogelijk?

Klinkt een beetje onlogisch...
Verder op in het stukje zeggen ze:
De update dient de rom-partitie eerst te vergroten om vervolgens de Gingerbread-update te kunnen installeren op het toestel. Om deze reden zal het dan ook niet mogelijk zijn om de firmware via het netwerk te versturen naar Desire-eigenaren.
Wat kan betekenen dat er een nieuwe HBOOT komt. Kan me voorstellen dat dat niet OTA lukt of te riskant is.

Volgens mij krijg je gewoon een melding op je Desire dat er een update is die je via de je computer kunt binnen halen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Goed punt :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Dus er komt mogelijk wel een grotere systeempartitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zo te zien wel, iets wat nu al in het custom rom scene gebeurd door een aangepaste HBOOT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Sj44k13 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:16:
Dus er komt mogelijk wel een grotere systeempartitie?
Betekent dat dan ook dat er minder ruimte overblijft voor data van apps?? Of gebruiken apps die niet naar de sd kunnen ruimte van de systeempartitie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
tiesvts schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:58:
[...]

Betekent dat dan ook dat er minder ruimte overblijft voor data van apps?? Of gebruiken apps die niet naar de sd kunnen ruimte van de systeempartitie??
Dat zou betekenen dat er meer ruimte is voor apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:21

Kryziek

bb || !bb

Sj44k13 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:26:
[...]

Dat zou betekenen dat er meer ruimte is voor apps :)
Explain to me please :P

Want stel hij heeft 300MB geheugen. (weet exacte waardes niet.)
100 voor systeem en 200 voor apps. Straks word het 150 voor systeem en logischerwijs word dan de ruimte voor de apps 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:14
Ik denk dat als HTC de HBOOT gaat aanpassen ze het niet zo gaan aanpassen dat er nog minder ruimte is voor apps.

De reden dat ze apps verwijderen uit de rom is waarschijnlijk om de rom zo te krijgen dat hij in een kleinere systeem partitie zal passen waardoor er meer ruimte word gecreëerd in de data partitie.

Zo heb ik het tenminste begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Volgens mij is het zo dat het nieuwe sense meer ruimte inneemt, ik denk dat ze daarvoor de ruimte daarvoor niet groter maken dan nodig (wat nu wel zo is) en ze daarnaast de cache behoorlijk gaan verkleinen. Huidige groottes zijn hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Kryziek schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:16:
[...]

Explain to me please :P

Want stel hij heeft 300MB geheugen. (weet exacte waardes niet.)
100 voor systeem en 200 voor apps. Straks word het 150 voor systeem en logischerwijs word dan de ruimte voor de apps 150.
Zoiets dacht ik dus ook...want dat de rom groter is is wel duidelijk geloof ik anders gaan ze er niets uitslopen...maar hij is dus groter dan de rom die er nu op staat...anders hoefden ze partitie niet aan te passen..ik ga er dus vanuit dat de partitie groter moet worden..dus minder ruimte voor andere zaken...toch??? :?
Laten we het maar eens afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Hopelijk verwerken ze ruimtevreters als Flash 10.3, Maps, Market, Google+, Gmail en Voice rechtstreeks in de Rom. Dat zou bij mij al ruim 50MB aan losse apps schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Zo, daar ging mijn telefoon weer...

'Eis gewoon een nieuwe!'

Tja, dat heb ik al gedaan gister aan de telefoon, maar daar kreeg ik te horen 'ik ga daar niet over'. Ben helaas niet zo mondig aan de telefoon, de man die de telefoon kwam ophalen zei namelijk 'dan vraag je toch of je doorverbonden kan worden?'.

We gaan het weer afwachten, hopelijk zijn ze binnen 2 weken klaar met de 4e boardswap. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:23:
Hopelijk verwerken ze ruimtevreters als Flash 10.3, Maps, Market, Google+, Gmail en Voice rechtstreeks in de Rom. Dat zou bij mij al ruim 50MB aan losse apps schelen...
Nee juist niet, want dit is al eens gebeurd met Facebook en Flash. Doordat die standaard in de rom zaten en door een update wordt die origineel in de rom niet verwijderd heb je weer dubbelop geheugenruimteverlies. Men klaagde vorig jaar al over de onnodige apps die hun door de strot werden geduwt en ze wilden liever zelf de vrijheid houden om zelf dan al niet te installeren via market.

Nu kom jij met: bouw Flash, Maps, Google en grote andere apps alvast in de rom. Dat zullen zij je niet in dank afnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

OK, wat ik bedoel is inderdaad dat we ze niet dubbel willen hebben, Het is inderdaad van de gekke dat Flash 10.3 naast z'n voorgangers wordt geïnstalleerd. Dan inderdaad liever zo kaal mogelijk en zelf keuzes maken. Ik heb nu zelf die Flash 10.3 er weer af gegooid wegens ruimtegebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:26
M'n desire (nu een jaartje oud) wordt met regelmaat heel erg warm bij gebruik. 10 min internetten of met google maps/games in de weer en de achterkant wordt zo warm dat ik het amper kan vasthouden.

Via *#*#4636#*#* geeft hij weer dat mijn accu rond de 35 graden schommelt bij het bovenstaande.
Nu is dit niet zo'n probleem, maar had net het achterklepje eraf gehaald. Vervolgens zie ik dat de zijkanten van de accu wat bol staan, deze zijn wat hoger dan de rest van het oppervlak. Vooral bij de sim/memorycard is het erg.
Met mijn vinger kan ik het ook deels indrukken, dus het lijkt erop dat het uitgezet is.
Echter komt de warmte voornamelijk hier vandaan, tussen de 2 kaartjes. De accu is nog net niet zo warm.

Morgen waarschijnlijk mee terug, of zouden ze hier niks aan doen?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zit de CPU van de desire. Daarom is ie zo warm op die plek...

Dat van de bolle accu, daar zit volgens mij alleen de 1e 6 maanden garantie erop. Zit je daar al overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 14:24
Met betrekking tot OTA of RUU

Recentelijk terug gegaan van een custom rom naar stock middels RUU and verbazingwekkend had ik meer ruimte vrij op mijn data partitie.

Kan op dit moment meer applicaties draaien dan met de vorige stock.

Helaas kan ik het niet meer controleren, was niet van plan terug te gaan naar de vorige stock, dan de OTA uit te proberen en dat te vergelijken met mijn huidige RUU stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

orbit_ph schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:31:
Met betrekking tot OTA of RUU

Recentelijk terug gegaan van een custom rom naar stock middels RUU and verbazingwekkend had ik meer ruimte vrij op mijn data partitie.

Kan op dit moment meer applicaties draaien dan met de vorige stock.

Helaas kan ik het niet meer controleren, was niet van plan terug te gaan naar de vorige stock, dan de OTA uit te proberen en dat te vergelijken met mijn huidige RUU stock
Na een frisse installatie + apps heb je altijd veel vrij. Gebruik hem maar eens een paar weken, zul je zien dat hij alsnog langzaam vol loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:04

Laguna

Connaisseur

jelmervos schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:21:
[...]

Na een frisse installatie + apps heb je altijd veel vrij. Gebruik hem maar eens een paar weken, zul je zien dat hij alsnog langzaam vol loopt.
Ik heb dit zelf ook gemerkt, maar waar gaat deze ruimte naar toe? En nog belangrijker hoe krijg je die ruimte terug?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:31

Len

Leeg

Meestal cache, van gmail of de browser bijvoorbeeld.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:04

Laguna

Connaisseur

Len schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 18:06:
Meestal cache, van gmail of de browser bijvoorbeeld.
Nee lijkt mij niet dat het dat is, aangezien je die ruimte per app weer vrij kan maken en toch blijft de vrije ruimte slinken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54
Inderdaad. Merk ik hier ook.

Een week terug m'n telefoon een factory reset gegeven om eens grote schoonmaak te houden en om een oud google account dat ik altijd voor Checkout gebruikte weg te gooien (aangezien m'n google apps domain nu gemigreerd is en ook alle andere Google diensten ondersteunt).

Toen ik, na de reset, alle apps die ik echt gebruik weer geinstalleerd had, had ik iets van 40-50 MB over. Nu heb ik er nog maar 30, zelfs na het algeheel cleanen van cache.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:35
ze moeten er zowiezo wat aan doen, aan dat ruimte gebrek. Adobe air staat op de sd kaart (11 mb), maar als ik het verwijder dat komt er toch 11 mb vrij intern. dus wat er dan precies op de sd kaart staat ??

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Alles behalve AIR zelf? :P

AIR = waarschijnlijk geschreven in C/C++ ipv Java, wat inhoudt dat het een native library is. En dat houdt weer in dat het door Android gewoon op je interne geheugen wordt gemikt ipv op de SD-kaart, ook al geef je zelf iets anders aan.

Pas vanaf Gingerbread zal Android dit niet meer doen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Ik weet niet hoe het kan maar 1 van mijn hardware buttons doet het weer soms.
Laatste tijd deden alle buttons het steeds slechter (op power en volume up na). Maar nu lijkt het alsof mijn back button uit den doden herrezen is. Om mijn buttons te sparen heb ik als browser Opera gedownload omdat die een onscreen back toets heeft, en de standaard niet. Maar wat ook raar is, is dat hij het soms weer slecht doet en de volgende dag weer goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Ik denk dat ik bij de update naar 2.3 mijn Desire maar eens helemaal schoon maak en reset naar fabrieks instelling. Iemand tips mbt werkwijze volgorde etc. (behalve dan wachten tot de update uitkomt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

RiesB71 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:02:
Ik denk dat ik bij de update naar 2.3 mijn Desire maar eens helemaal schoon maak en reset naar fabrieks instelling. Iemand tips mbt werkwijze volgorde etc. (behalve dan wachten tot de update uitkomt ;) )
Als de RUU snel genoeg uitkomt dan die gewoon gebruiken. Hiermee ga je volledig terug naar stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik vind het nu wel genoeg 'eind van juli'. Update mag wel eens komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Sj44k13 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:20:
Ik vind het nu wel genoeg 'eind van juli'. Update mag wel eens komen...
Gister op Twitter gevraagt aan vodafone, ze konden helaas geen antwoord op me vraag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Op Xda claimt men dat de update beschikbaar is in Nederland. Zie

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1186791

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Ik kan enkel bevestigen dat ik hem nog niet krijg/heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Kryziek op 26-07-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:06
zandpaddo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:08:
Op Xda claimt men dat de update beschikbaar is in Nederland. Zie

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1186791

Kan iemand dit bevestigen?
Dus de 2.3 update gebeurt toch OTA :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BfIGE.png
Dit is van datzelfde topic op XDA.
Maar ze zeggen dat het per IMEI gaat. Maar stel dat er mensen zijn die het niet doorhebben/niet willen, moeten wij dan daar op wachten of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Kryziek schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:04:
[afbeelding]
Dit is van datzelfde topic op XDA.
Maar ze zeggen dat het per IMEI gaat. Maar stel dat er mensen zijn die het niet doorhebben/niet willen, moeten wij dan daar op wachten of hoe zit dat?
Nah, dat uitrollen gaat gewoon verder :)

De update wordt gewoon beschikbaar gezet per IMEI nummer om de server load zowat te spreiden.

Wel spannend :D Vraag mij af wanneer er een kopietje van de update op XDA verschijnt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:47

Zewatanejo

Fine Thanks!

Net het topic even doorgelezen. Nog niemand op XDA heeft een update ontvangen. Tot dusver een gerucht dus.

Ik ga gewon verder met.... uuhhh... wachten, ;)

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Zewatanejo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:10:
Net het topic even doorgelezen. Nog niemand op XDA heeft een update ontvangen. Tot dusver een gerucht dus.

Ik heb 3x met iemand van de Live Chat van HTC gepraat en die zeggen allemaal dat hij nog niet uitrolt atm.. Duzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Het is soms dan ook onbegrijpelijk hoe zo'n geruchtenmachine ineens op gang komt. Of het dan gewoon iemand is die (onbewust?) zit te trollen ofzo :S

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
Ik heb het vermoeden dat het wel de bedoeling was om hem afgelopen avond/nacht uit te gaan rollen.

Zie ook Mark Moons zijn tweet: http://twitter.com/#!/markmoons/status/96089163903926273
Volgens mij waren ze begonnen en hebben ze de uitrol heel snel weer stop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Laatst online: 13-09 14:30
Danjel schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:47:
Ik heb het vermoeden dat het wel de bedoeling was om hem afgelopen avond/nacht uit te gaan rollen.

Zie ook Mark Moons zijn tweet: http://twitter.com/#!/markmoons/status/96089163903926273
Stop gezet ivm een bug of iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Kryziek schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:24:
[...]

Ik heb 3x met iemand van de Live Chat van HTC gepraat en die zeggen allemaal dat hij nog niet uitrolt atm.. Duzz.

Ik zeg ook niet dat dat niet klopt, zo was mijn post ook niet bedoeld.
Duzz

(Ik zal de typo er even uithalen:)

Ik ga gewoon verder met.... uuhhh... wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
Het zou van alles kunnen zijn.

Het is slechts mijn vermoeden gezien de berichten op XDA en de tweet van Mark Moons erachteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

@ Danjel, Mijn bericht was bedoeld om jouwe te bevestigen. xD

[ Voor 8% gewijzigd door Kryziek op 27-07-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Danjel schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:47:

Volgens mij is dat voor mensen die een prijs winnen door vroeg te reageren op een tweet van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
Dat zei iemand op XDA ook al. Echter is die prijs ineens een nacht uitgesteld? Ach, kwestie van afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

jelmervos schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:04:
[...]

Als de RUU snel genoeg uitkomt dan die gewoon gebruiken. Hiermee ga je volledig terug naar stock.
En: KAN JE NIET MEER S_OFF VERKRIJGEN!!!

HTC stelt de update momenteel uit, omdat ze alpharev in de gaten houden. De nieuwe beta die oa. de Desire S, Incredible S, Sensation (en meer) unlocked zou namelijk ook werken op de nieuwe HBoot van de Desire die mee geflashed wordt in de 2.3.3 update.

Waarschijnlijk willen ze proberen te zorgen dat dit NIET gaat werken voor de Desire zodra deze naar 2.3.3 geflashed wordt.

Natuurlijk hoort bij een dergelijke post een goede bron. Heb ik niet. Maar ga maar eens rondvragen bij je fav expert op XDA, VR, CM, MDCo, of duik de IRC van AR in, waar ik dit hoorde. Lees meer op de twitter, of ga via daar zelf even de IRC in. http://twitter.com/#!/alpharevx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Misschien een rare vraag, maar wat is S_OFF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:13
Wat ik me eigenlijk afvraag, wat is het voordeel van de nieuwe stock rom die uitkomt met Gingerbread ten opzichte van de huidige custom roms met Gingerbread ?

Zijn dat zaken die er nu "native" in zitten die bij de custom roms geport zijn van andere toestellen ?
Of zijn er verder ook nog zaken en verbeteringen die later weer in custom roms zullen gaan verscheinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zewatanejo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:47:
Misschien een rare vraag, maar wat is S_OFF?
Het is volledige toegang krijgen tot je toestel, je kan dan echt alles aanpassen, van splashscreen tot het geluidje van de shutdownplaatje.

Als je hier meer over wilt weten kan je bijv de openingspost lezen van deze topic: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Volgens mij zijn ze gewoon aan het oefenen op het beetje-bij-beetje loslaten van informatie, zoals dat bij Apple gebruikelijk is. Doen ze goed!

OT: m'n vriendin heeft 'm inmiddels al (HTC Desire Z), maar ik nog niet (HTC Desire).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squall schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:49:
Wat ik me eigenlijk afvraag, wat is het voordeel van de nieuwe stock rom die uitkomt met Gingerbread ten opzichte van de huidige custom roms met Gingerbread ?

Zijn dat zaken die er nu "native" in zitten die bij de custom roms geport zijn van andere toestellen ?
Of zijn er verder ook nog zaken en verbeteringen die later weer in custom roms zullen gaan verscheinen ?
Je kan beter vragen wat de verwachte voordelen zijn omdat de update nog niet is uitgekomen en ook nergens een releaseopsomming te vinden is. Het is dus gissen, ik geloof dat de verwachting is dat er een nieuwere Sense erin zit, en dat hij wat sneller is en beter met de accu omgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 16:27

sphere

Debian abuser

djunicron schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:44:
En: KAN JE NIET MEER S_OFF VERKRIJGEN!!!

HTC stelt de update momenteel uit, omdat ze alpharev in de gaten houden. De nieuwe beta die oa. de Desire S, Incredible S, Sensation (en meer) unlocked zou namelijk ook werken op de nieuwe HBoot van de Desire die mee geflashed wordt in de 2.3.3 update.

Waarschijnlijk willen ze proberen te zorgen dat dit NIET gaat werken voor de Desire zodra deze naar 2.3.3 geflashed wordt.

Natuurlijk hoort bij een dergelijke post een goede bron. Heb ik niet. Maar ga maar eens rondvragen bij je fav expert op XDA, VR, CM, MDCo, of duik de IRC van AR in, waar ik dit hoorde. Lees meer op de twitter, of ga via daar zelf even de IRC in. http://twitter.com/#!/alpharevx
Dat is natuurlijk gelul. Denk je dat HTC zoveel moeite gaat stoppen in een toestel van anderhalf jaar oud? Ik ook niet.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Tsja, ze steken ook nog steeds moeite in het uit brengen van een firmware update.

Maar ergens ben ik het wel met je eens: Als ze met andere toestellen juist de bootloader gaan vrij geven, waarom dan voor de Desire nog zo veel moeite doen 'm op slot te zetten?

Mij maakt het verder niet zo veel uit. Heb geen interesse in s_off. Gebruik m'n telefoon in dit geval gewoon als gebruiksvoorwerp en niet als experimenteerdoos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Van XDA thread (iemand heeft vraag op HTC Facebook gesteld):

HTC Facebook page one hour ago...

Mohsen Mohaajer
And we are in end of july , where is htc desire update? You promised for end of june . Then extend it for end of july . I think u want to extend it for next month

HTC
We're still on track for an end of the month release! Thanks for being patient, Mohsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon afwachten, heb me zeer vermaak met de thread op xda. Puur trollen haha.
Ik gok zelf dat de uitrol zondag begint, en hoop dan toch Sense 2.1 erbij zit.
Heb me Desire weer unroot en s-on gemaakt voor deze update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

sphere schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:04:
[...]

Dat is natuurlijk gelul. Denk je dat HTC zoveel moeite gaat stoppen in een toestel van anderhalf jaar oud? Ik ook niet.
Ja, dat denk ik. Daarnaast, ze gaan de HTC Sensation S-off maken, de Desire Z & S, Incredible S, EVO 3D niet.

De Aria / Gratia hebben volgens mij wel met de laatste update een bootloader gekregen waar je eenvouding (als bij de Nexus one) s-off kon verkrijgen. (één terminal line invullen -> reboot hboot en klaar)

Oh en HTC die wat zou uitstellen omdat ze mensen willen tegen houden in het flashen van software die het product mogelijk verbeterd / versneld? Proberen te claimen dat hardware niet afdoende is voor "grote" updates?
Neeeee, dat geloof ik niet. :+

De grote moeite waar je over spreekt, geld trouwens niet alleen voor de "oude" Desire. Het is een mooie test-haven om de effectiviteit van een verandering in het s-off systeem te testen.
Mijn wedervraag luid: Gaan devs die de s-on code braken moeite steken in helpen van mensen die straks een nieuw type s-on hboot hebben geïnstalleerd? Ze hebben al amper zin om nog tijd te steken in "oudere" MS8255 chipsets. Dat de Alpharevx beta er van toepassing op is, komt ook alleen maar omdat ze dezelfde versleuteling hebben toegepast in de Sensation.

Het enige wat ik zeg is dat je beter niet direct op "install" kan klikken zodra je de OTA krijgt. Wacht liever nog een paar uur langer totdat mensen op b.v. XDA aangeven dat het "veilig" is en je gewoon weer s-off kan krijgen als je er behoefte aan hebt. En zo niet, dan weet je waar je aan toe bent als je dat toch doet, hoewel het waarschijnlijk nog geen dag zal duren tot er een stock-rooted versie beschikbaar komt.

Maar goed, verkeerde draadje hier neem ik aan, anders zaten de meeste hier niet te wachten en gewoon al op 2.3.4 met Sense 3.0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 17:24
Nergens staat dat ze de Sensation S-OFF gaan maken. HTC zorgt er alleen voor dat de bootloader en de systeempartitie's niet meer signed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kan niet wachten op 2.3. SE is inmiddels al begonnen met de uitrol van 2.3 naar de X10.

Hoop ook echt idd dat die sense 2.1 erin zit.

Als HTC het weer gaan uitstellen (waar we niet van uitgaan) ga ik hem rooten want dan is mijn geduld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
iPodKiller schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 00:12:
Kan niet wachten op 2.3. SE is inmiddels al begonnen met de uitrol van 2.3 naar de X10.

Als HTC het weer gaan uitstellen (waar we niet van uitgaan) ga ik hem rooten want dan is mijn geduld op.
Rooten heeft wel meer voordelen dan alleen Gingerbread. 8)
Wat dacht je van geen gezeur meer over intern geheugen? Dat was persoonlijk een grotere drive om te rooten dan dat ik Gingerbread zou krijgen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Als je hem root kun je alsnog gewoon deze update installeren natuurlijk. Je moet dan gewoon even wachten tot de community er mee bezig is geweest.

Ben nu zelf een half jaar aan het rooten geweest, en ik wil niet weer terug. Mijn Desire is zo snel zonder Sense dat ik nog geen behoefte heb aan een nieuwe telefoon (en ik heb voor mijn Desire drie telefoons versleten in een jaar omdat ze traag waren, ik ben daar wel kritisch in). Daarnaast heb ik meer intern geheugen, meer controle over mijn telefoon en gaat mijn accu langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

iPodKiller schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 00:12:

SE heeft 2.3 voor de X10 nog helemaal niet vrijgegeven hoor. Ze hebben per ongeluk dit op de website gezet, is inmiddels teruggedraaid.

Ik zit helemaal niet meer te wachten op 2.3 voor de Desire, custom ROM's werken perfect en het gebrek aan geheugen wordt niet opgelost met een update naar 2.3 vrees ik. Ik ben nog steeds zeer tevreden met Oxygen (is AOSP 2.3.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik wordt die interne geheugen idd een beetje beu. Misschien dat rooten toch beter is(zal toch beter zijn). Als 2.3 mij niet bevalt, dan ga ik gewoon lekker naar XDA en pak mijn usb kabeltje erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
even een berichtje van XDA quoten:
Lots of Confusion over Gingerbread on Desire

HTC Desire

Remember yesterday we told you that Gingerbread for HTC Desire has been released. Well this turned out to be a a big confusion everywhere. All Over XDA every one said that they have not yet received the update. The Whole thing started when One of the XDA Senior Member chatted with HTC Customer Care UK and they told him that they have just released OTA Update for Desire and this news spread like fire with So many people shouting and howling, but no remedy as no one has ever received any Update.

Well HTC would have posted update on their Facebook Page about such a big event, as Desire is their Most Popular Device of course.

So just to clear all this confusion we contacted HTC Customer Care in UK and India and they said that they are trying hard to release update by this month though just 2 Days are left in this Month anyway we believe it should be something about 15 days to 1 month. They also said that the update will first land in Europe and then will come to other part of world. And the most important part it will have HTC Sense UI version 2.1. As Desire faces serious Memory issues this Update will bring nothing other then Sense UI 2.1 and lots of Memory Issues with it so the OTA update is not worth so much, only thing that matters is the Original Source Codes so next time when We see a Sense Based Custom ROM it will be a lot stable and especially designed for HTC Desire (Bravo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
As Desire faces serious Memory issues this Update will bring nothing other then Sense UI 2.1 and lots of Memory Issues with it so the OTA update is not worth so much,
Nou nou, lekker negatief hoor. Er worden apps uitgehaald, dus memory issues hoeven helemaal niet plaats te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Dat zijn gewoon van die sjaakies die een custom-built ROM gebruiken en de update niet nodig hebben.

@boven me: Ik bedoel Jou er absoluut niet mee. xD Ik lees je naam pas een tijd na het schrijven van het bericht. Waarschijnlijk heb ik je naam onbewust gelezen en gebruikt. xD

[ Voor 47% gewijzigd door Kryziek op 29-07-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Kryziek schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:17:
Dat zijn gewoon van die sjaakies die een custom-built ROM gebruiken en de update niet nodig hebben.

@boven me: Ik bedoel Jou er absoluut niet mee. xD Ik lees je naam pas een tijd na het schrijven van het bericht. Waarschijnlijk heb ik je naam onbewust gelezen en gebruikt. xD
_/-\o_ Meesterlijk :o

Ben erg tevreden nog steeds over mijn desire, het scherm is zoveel beter dan bv de Sensation, qua kijkhoek, tevens betreffende de snelheid merk ik ook weinig verschil. Voor het eerst heb ik na 1 jaar gebruik eens niet direct de behoefte een nieuwe te moeten kopen :*) Tevens nog geen enkele fabrieksreset gedaan, maar dat gaat gebeuren zodra de 2.3 komt. Zal wel geen verschil zijn, maar het gevoel zegt dat het hoort. Pre android gevoel denk ik.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Welke sense versie heeft de desire op 2.2?
Iedereen praat over gingerbread met sense 1.9 of 2.1. Wat ik op google vond was dat de desire al 2.1 heeft. Dus leek het mij niet logisch van htc om gingerbread 1.9 te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
De desire heeft versie 1.9 (als die versie bestaat). Pas vanaf 2.0 komen dingen als HTC Hub erin, wat de desire niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Hmm, oke. Bedankt.
Ik kon het slecht vinden op google, maar wat ik vond was incorrect dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

HTC moet wel opschieten met update Desire naar GB...

Poe hé..
|:( |:(

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Ze hebben nog tot Zondag 23:59 ..
Waarschijnlijk gebruiken ze die tijd ook wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kryziek schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 15:34:
Hmm, oke. Bedankt.
Ik kon het slecht vinden op google, maar wat ik vond was incorrect dus.
ik heb zitten zoeken naar een lijstje dat volgens mij hier gepost werd in dit topic. Er stond dat de originele desire 2.1 had met sense 1.9, toen 2.2 met 2.0 en nu 2.3.3 met 2.1 (nu hebben we de sensation en die heeft 2.3.4 met 3.0

Ook ff gegoogeld maar dat werd ook niks. Dit is zo uit mijn blote hoofd en de laatste regel heb ik natuurlijk zelf erbij gezet want toen bestond de sensation nog geen eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Ooh, dan zal het wel Android 2.1 geweest zijn ipv sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 09:44
Mochten mensen interesesse in Viber hebben en net als ik het niet kunnen downloaden op een desire via de market, deze link doet het bij mij.

http://helpme.viber.com/i...nload-from-android-market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

Zobat schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:49:
Mochten mensen interesesse in Viber hebben en net als ik het niet kunnen downloaden op een desire via de market, deze link doet het bij mij.

http://helpme.viber.com/i...nload-from-android-market
no problem bij mij via market :?
kon zo installeren.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:05:
[...]

ik heb zitten zoeken naar een lijstje dat volgens mij hier gepost werd in dit topic. Er stond dat de originele desire 2.1 had met sense 1.9, toen 2.2 met 2.0 en nu 2.3.3 met 2.1 (nu hebben we de sensation en die heeft 2.3.4 met 3.0

Ook ff gegoogeld maar dat werd ook niks. Dit is zo uit mijn blote hoofd en de laatste regel heb ik natuurlijk zelf erbij gezet want toen bestond de sensation nog geen eens....
Nee dat klopt niet. De desire heeft altijd sense 1.zoveel gehad, 2.0 en hoger is voorbehouden aan de nieuwere generatie (desire z en desire hd). De android versie was wel eerst eclair, toen froyo en hopelijk straks gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Inderdaad, de Desire heeft nooit 2.x gehad. Vanaf 2.x kun je bijvoorbeeld ook gebruik maken van de services op htcsense.com; de Desire heeft dit echter nooit gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
Ik ben echter benieuwd naar de geheugen na de update. Ik heb nu elke keer dat ik apps moet deinstalleren als ik een nieuwe wil downloaden. Hopelijk gooien ze aaps als aandelen en twitter eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Volgens mij zouden Facebook en Twitter weggaan standaard.
Pagina: 1 ... 48 ... 61 Laatste