Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Hier ook maar dan met KPN. Vooral in de ochtend heb ik daar last van, als ik opsta en op mn telefoon kijk, dan is er geen verbinding of wel maar dan werkt het niet :/ Daar heb ik ongeveer 1x per week last van.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SmalleSmets schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:04:
[...]

Weet jij hoeveel paginas dit zijn :o
Moest ik weten waar achter te zoeken kan ik die functie gebruiken maar ja dat weet ik dus niet :'(

Ik zeg ook niet dat ik alles moet weten, misschien paar dingetjes waar je zo op komt? :P
Kom op: doe zelf eens wat moeite. We zijn hier geen helpdesk waar je je vragen dumpt en kant-en-klare antwoorden kan verwachten. Kijk eens rond in Android, zoek eens wat rond op diverse Android-sites, gebruik Google en je komt een heel eind. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:44

dbzfan

Nee.

Upbeat schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:10:
Hier ook maar dan met KPN. Vooral in de ochtend heb ik daar last van, als ik opsta en op mn telefoon kijk, dan is er geen verbinding of wel maar dan werkt het niet :/ Daar heb ik ongeveer 1x per week last van.
Ik heb hetzelfde met HI.. ook 1x per week ongeveer.. moet dan ook ff opnieuw 3g uit/aan zetten..

Heb soms ook dat ik wel verbinding heb, (seesmic, facebook etc) doet het gewoon, maar m'n browser wil niet laden. Na het op enter drukken als je de url hebt ingevoerd, gebeurd er niets.. Moet dan m'n telefoon helemaal restarten.. dan werkt het weer..

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 16:58

Len

Leeg

Ik heb Vodafone, heb het dus niet. Maar het lijkt mij dus geen Desire probleem.

Free Tibet

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:21
SmalleSmets schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:04:
[...]

Weet jij hoeveel paginas dit zijn :o
Moest ik weten waar achter te zoeken kan ik die functie gebruiken maar ja dat weet ik dus niet :'(

Ik zeg ook niet dat ik alles moet weten, misschien paar dingetjes waar je zo op komt? :P
Een tip: In de hoek van je nieuwe toestel zit een knopje met een vergrootglas. Druk daar voor de grap eens op. Tis maar een hint hoor... :z

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 01:07
Ik heb laatst het programma van htc gedownload namelijk htc sync, zodat ik mijn mobiele internet ook op mijn pc kan gebruiken. Maar nu zie ik dat al mijn agenda's op mijn desire worden gesynchroniseerd met htc sync en niet met mijn gmailaccount. Als ik htc sync bij mijn agenda uitzet krijg ik een bericht van geen agenda's beschikbaar, heel irritant. Dus ik vraag me af iemand weet hoe ik dit kan veranderen zodat ik weer mijn gmail account kan gebruiken?

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 17:47

henri8096

BIM is not a software!

dbzfan schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:36:
[...]

Ik heb hetzelfde met HI.. ook 1x per week ongeveer.. moet dan ook ff opnieuw 3g uit/aan zetten..

Heb soms ook dat ik wel verbinding heb, (seesmic, facebook etc) doet het gewoon, maar m'n browser wil niet laden. Na het op enter drukken als je de url hebt ingevoerd, gebeurd er niets.. Moet dan m'n telefoon helemaal restarten.. dan werkt het weer..
Dacht al dat het aan mij lag hier ook last van dat probleem, even rebooten en het werkt weer. (vliegtuig aan en uit werkt soms wel soms niet)
Vanochtend ook al weer, heb ook KPN/Hi

Is de radio veranderd dan in 2.29.405.5 ?? heb op dit moment radio versie 5.11.05.27

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

dbzfan schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:36:
[...]

Makkelijker is dan om gewoon het proces van de browser te killen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Als bij mij de verbinding eruit ligt werkt niets meer wat inet nodig heeft (mail, weer, facebook, twitter, etc). Ik heb Hi_Webcare ingelicht over dit topic en gevraagd om actie te ondernemen. Normaal gesproken reageren ze heel snel, dus ik ben benieuwd.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 16:31

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nooit problemen gehad net mijn Desire. Zat altijd in een hoesje en kon er alles mee doen. Nooit iets met wartme ofzo.

Telefoon is nu bijna 1 jaar oud. Heb paar weken geleden GingerVillain met CM7 geïnstalleerd. Nu heb ik al een paar dagen last van spontane reboots. Telefoon wordt onder het scherm bij de knoppen ook behoorlijk warm terwijl ik geen OC erop heb.

Voor mij toch wel een duidelijk verband tussen custom roms en reboots. Meen dat de meeste mensen met reboots aan de custom rond zitten.

• Latok
  • Laatst online: 14-02-2017
Ik heb de Desire nu een paar weken en ik word er strontziek van dat de dataverbinding steeds wegvalt. Dat gebeurt zowel bij WIFI als bij een 3G verbinding.

Omdat het dus ook bij een WIFI verbinding gebeurt, neem ik aan dat het niks met mijn provider (T-mobile) te maken heeft, maar gewoon met het toestel.

Ik heb de nieuwste FW geïnstalleerd en gebruik op het WIFI WPA2.

En ja, het in- en uitschakelen van de vliegtuigmodus helpt om de verbinding terug te krijgen, maar dat is toch idioot.

Mn vriendin heeft een iphone4 die van dezelfde wireless router gebruik maakt en zij heeft NOOIT een connection drop. Aan de router ligt het dus ook niet :/

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb sinds gisteravond een Desire. Allemaal leuk en aardig, maar ik krijg mobiel internet niet aan de praat.
Provider is Hi, ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd, maar blijf de volgende melding krijgen:

Webpagina niet beschikbaar

HTTP error code: 423 ,
Locked.

Via wifi werkt alles wel prima, en ik kan ook gewoon m'n Exchange account syncen via 3G..

Iemand enig idee?

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Latok schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:27:
Mn vriendin heeft een iphone4 die van dezelfde wireless router gebruik maakt en zij heeft NOOIT een connection drop. Aan de router ligt het dus ook niet :/
Wees daar maar niet zo zeker van. Ik heb wel eens meegemaakt dat een bepaalde Wireless kaart niet goed werkte op bepaalde kananel. Gebruikte je bijvoorbeeld kanaal 1 dan werkte het, maar als je bijvoorbeeld naar kanaal 11 wilde omdat je buren allemaal op 1 en 6 zitten, dan weigerde die om de haverklap.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:24
En dat is weer uit te zoeken met het programma WifiAnalyzer

Sometimes you need to plan for coincidence

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-11 23:57
Floris-K schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:31:
Nooit problemen gehad net mijn Desire. Zat altijd in een hoesje en kon er alles mee doen. Nooit iets met wartme ofzo.

Telefoon is nu bijna 1 jaar oud. Heb paar weken geleden GingerVillain met CM7 geïnstalleerd. Nu heb ik al een paar dagen last van spontane reboots. Telefoon wordt onder het scherm bij de knoppen ook behoorlijk warm terwijl ik geen OC erop heb.

Voor mij toch wel een duidelijk verband tussen custom roms en reboots. Meen dat de meeste mensen met reboots aan de custom rond zitten.
Je zit op de verkeerde plaats met je stelling. Je moet naar Desire rooten. En dat mensen die custum roms geinstalleerd hebben meer last hebben van reboots is bijna normaal. Maar ligt meestal aan het feit dat sdkaart verkeerd is gepartitioneerd, Geen ext of verkeerde ext. Ook wel dat in Custom Rom een foutje zit. Custom Rom zijn vaak gewone roms die aangepast, gemod, zijn. 'Overbodige' dingen eruit, geroot zijn wil ook zeggen uitbreiding van je intern geheugen. Ik heb nu een internal geheugen van 2 GB met vrij 1,6 GB. Geen reboots!
Ik vind je stelling veel te kort door de bocht en lees je meer in!! En GingerVillain met CM7?? Zijn 2 verschillende roms.

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
Timmert schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:33:
Ik heb sinds gisteravond een Desire. Allemaal leuk en aardig, maar ik krijg mobiel internet niet aan de praat.
Provider is Hi, ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd, maar blijf de volgende melding krijgen:

Webpagina niet beschikbaar

HTTP error code: 423 ,
Locked.

Via wifi werkt alles wel prima, en ik kan ook gewoon m'n Exchange account syncen via 3G..

Iemand enig idee?
Werkt Hi niet als roaming over het KPN netwerk? Net zoals Telfort dat doet?
maw zet roaming eens aan en probeer het dan nog eens?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Laguna
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

bribrab schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:26:
[...]

Iemand anders hier in dit topic (vergeef me, maar ik weet niet meer wie) had hier laatst de oplossing voor, waar ik nog steeds erg dankbaar voor ben :) De oplossing is zodra dat gebeurt om even je menu toetsje ingedrukt te houden. Je toetsenbord verschijnt dan weer en je gaat weer terug naar je invoerveld. Scheelt mij echt heel veel tijd dagelijks _/-\o_
Top! Ik had het laatst geprobeerd en toen werkte menu indrukken niet, nu jouw bericht nog eens goed gelezen en had dus over "ingedrukt houden" heen gelezen. Dat werkt dus wel _/-\o_

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Latok
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik heb Wifi analyzer nu draaien en het blijkt dat ik de enige ben die in de buurt met z'n router op channel 1 zit. Dus uhm, daar ligt het ook niet aan :/

En de connection drops blijven zich voordoen. Zowel via 3G als via WIFI.

Ik heb ergens gelezen dat het ook kan komen als je in een gebied zit met slecht 3G bereik en er constant wordt overgeschakeld tussen 3G en GPRS? Dan raak de Desire 'in de war' en slaat hij als het ware vast?

Kan iemand dit bevestigen? Ik zit idd in een gebied met slechte 3G dekking.

Verwijderd

madmaus schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:15:
[...]

ik heb ook Hi en Desire. Heb roaming uitstaan dus dat is het niet. Misschien foute APN instelling?

• Mistraller
kraonkel schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:58:
[...]

Je zit op de verkeerde plaats met je stelling. Je moet naar Desire rooten. En dat mensen die custum roms geinstalleerd hebben meer last hebben van reboots is bijna normaal. Maar ligt meestal aan het feit dat sdkaart verkeerd is gepartitioneerd, Geen ext of verkeerde ext. Ook wel dat in Custom Rom een foutje zit. Custom Rom zijn vaak gewone roms die aangepast, gemod, zijn. 'Overbodige' dingen eruit, geroot zijn wil ook zeggen uitbreiding van je intern geheugen. Ik heb nu een internal geheugen van 2 GB met vrij 1,6 GB. Geen reboots!
Ik vind je stelling veel te kort door de bocht en lees je meer in!! En GingerVillain met CM7?? Zijn 2 verschillende roms.
Je roept een beetje rare dingen.
1) Mensen die met custom roms draaien zijn vaak wat actievere gebruikers, dus eisen vaak meer van het toestel. Warm worden en reboots, zonder OC is gewoon een hardware issue. Blijkbaar kan de Desire gewoon niet altijd goed zijn warmte kwijt, en gaat dan maar rebooten.
2) Partities en filesystems zijn niet hetzelfde. Een partitie maak je eerst, en daarna zet je een filesystem erop. EXT3 of EXT2 zijn verder niet zodanig verschillend dat je daardoor reboots kan krijgen. Zit hem puur in het feit dat EXT3 een journalling FS is.
3) root is niks anders dan dat je op administrator nivo rechten hebt op je toestel, niks meer, niks minder.
4) Intern geheugen??? Je bedoelt storage.

Die rom dat zal waarschijnlijk een rom zijn zoals "[ROM][27/01/2011] TeamVillain presents...GingerVillain 1.5 (2.3/CM7/Vanilla)" En daar zitten wel degelijk CM7 zaken in deze rom ingebakken.

Als je inderdaad root bent, en op je sd kaart een partitie aanmaakt, die je daarna formatteert als ext3, dan kan je die partitie mounten in je OS en dan heb je dus ogenschijnlijk meer storage. Je werkgeheugen wordt absoluut niet groter, wellicht als je een swap partitie of swap file aanlegt, maar dan nog is dat geen echt geheugen.

Als je jezelf eens inleest in een paar basale linux dingen dan geef je tenminste een onderbouwd advies, jouw verhaal slaat enigszins de plank mis.

No offence verder hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mistraller op 04-03-2011 21:36 ]

---------------

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

madmaus schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:15:
[...]

Opgelost. Bleek dat ik nog een Blackberry abonnement had, dat werkte niet helemaal lekker icm de Desire.
Omgezet naar een algemeen data-abonnement en voila :)

• eisbaer
  • Laatst online: 23:08

eisbaer

Zie signature

Timmert schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:52:
[...]Opgelost. Bleek dat ik nog een Blackberry abonnement had, dat werkte niet helemaal lekker icm de Desire.
Omgezet naar een algemeen data-abonnement en voila :)
Moet toch iets hi specifieks zijn denk ik. Ik heb een desire die ik nog met mijn blackberry abo gebruik maar merk niets afwijkends.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
eisbaer schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:24:
[...]

Moet toch iets hi specifieks zijn denk ik. Ik heb een desire die ik nog met mijn blackberry abo gebruik maar merk niets afwijkends.
Same here.

• Latok
Ik las ergens het advies om in het testmenu van de desire (te bereiken door *#*#4636#*#* te kiezen) de verbinding aan te passen naar gsm auto (prl) en wonderbaarlijk genoeg werkt dit! Hij stond op wcdma preferred en daar heb ik hem dus vanaf gehaald. En ik heb evengoed nog 3g. De dataverbinding is nu veel stabieler, zowel via wifi als via 3g/gprs.

Verwijderd

Latok, bedankt voor de info. Heb het zojuist ook gedaan. Zal eens kijken of mijn dataverbinding niet meer compleet wegvalt terwijl er voldoende dekking zou moeten zijn.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Latok schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:54:
Ik las ergens het advies om in het testmenu van de desire (te bereiken door *#*#4636#*#* te kiezen) de verbinding aan te passen naar gsm auto (prl) en wonderbaarlijk genoeg werkt dit! Hij stond op wcdma preferred en daar heb ik hem dus vanaf gehaald. En ik heb evengoed nog 3g. De dataverbinding is nu veel stabieler, zowel via wifi als via 3g/gprs.
Klopt, hij is nu bovendien zuiniger als het goed is. Hij schakelt nu pas naar 3g over namelijk als er meer dan 2 balkjes zijn, terwijl die anders direct naar 3g gaat ;)

• Binnetie
  • Laatst online: 18-11 13:10
Wat kan je nu doen naar het ruimte tekort zonder een andere rom te installeren?

Ik heb op mijn Desire maar een paar apps staan en de telefoon blijft klagen dat er te weinig ruimte is. Heb nu 12 mb over.

De apps die ik erop heb staan:

- Lookout
- Whatsapp (deze is vrij fors)
- Music pro
- Shazaam
- ES file explorer
- pingchat
- photobucket

Dit soort tooltjes neemt niet zoveel in.
Mijn mail is wel erg groot. Als ik gegevens wissen kies dan is het probleem opgelost maar moet ik wel mijn mail opnieuw opstarten. Waar komt er geen ruimte vrij als je mailtjes op je telefoon wist? Hij haalt mijn prive mail van de afgelopen 3 dagen binnen. Nu staat deze op 40 MB, maar totaal is het bij lange na niet 40 MB.

Ik zit te denken aan een hardreset maar wat is er nog anders aan te doen zodat ik niet alles opnieuw hoef in te stellen?

• Upbeat
Binnetie schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:58:

Ik heb op mijn Desire maar een paar apps staan en de telefoon blijft klagen dat er te weinig ruimte is. Heb nu 12 mb over.

De apps die ik erop heb staan:

- Lookout
- Whatsapp (deze is vrij fors)
- Music pro
- Shazaam
- ES file explorer
- pingchat
- photobucket

Dit soort tooltjes neemt niet zoveel in.
Mijn mail is wel erg groot. Als ik gegevens wissen kies dan is het probleem opgelost maar moet ik wel mijn mail opnieuw opstarten. Waar komt er geen ruimte vrij als je mailtjes op je telefoon wist? Hij haalt mijn prive mail van de afgelopen 3 dagen binnen. Nu staat deze op 40 MB, maar totaal is het bij lange na niet 40 MB.

Ik zit te denken aan een hardreset maar wat is er nog anders aan te doen zodat ik niet alles opnieuw hoef in te stellen?
Wat voor mail programma gebruik je?

• Binnetie
Het standaard mailprogramma van HTC...

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Binnetie schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:58:
...
Niet geroot? Misschien helpt dit je weer wat; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=686588

• Binnetie
Nee heb hem niet geroot, zal de link eens bekijken.

Vreemde is dat ik voorheen ook Sygic als navigatie geinstalleerd had (neem veel geheugen in, maar die hoef ik nu niet meer te installeren).

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:38
Dat is je probleem denk ik. Ik heb een exchange en een pop-account erop staan met laatste 7 dagen en laatste 20 berichten, bijlagen op SD-kaart.. En mijn mail is 5 mb groot.
Ik raad je aan gewoon ff "gegevens wissen" te kiezen via instellingen - apps en daarna de boel ff opnieuw in te stellen

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Dat is wel een aardige. Toch weer 25MB extra vrij kunnen maken.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Verwijderd

Ik heb al zo'n goeie 3 maanden ook een HTC desire :) . Leuk toestel ;) .

Maar sinds kort heb ik spontane reboots. Deze heb ik alleen maar als ik actief de telefoon gebruik.
Het lijkt wel of de SD-kaart niet meer goed functioneert en daardoor de telefoon uitvalt. Applications die op de SD-kaart staan geinstalleerd worden geleidelijk aan niet meer herkend. Alsook shockt de muziek dan, als deze aanstaat. Ook kan het gebeuren dat in de gallery, afbeeldingen niet meer worden herkend. Widgets worden niet meer correct getoond (foutmelding) etc.

Kan er mij iemand tips geven om dit probleem te verhelpen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:15:
Ik heb al zo'n goeie 3 maanden ook een HTC desire :) . Leuk toestel ;) .

Maar sinds kort heb ik spontane reboots. Deze heb ik alleen maar als ik actief de telefoon gebruik.
Het lijkt wel of de SD-kaart niet meer goed functioneert en daardoor de telefoon uitvalt. Applications die op de SD-kaart staan geinstalleerd worden geleidelijk aan niet meer herkend. Alsook shockt de muziek dan, als deze aanstaat. Ook kan het gebeuren dat in de gallery, afbeeldingen niet meer worden herkend. Widgets worden niet meer correct getoond (foutmelding) etc.

Kan er mij iemand tips geven om dit probleem te verhelpen?
Andere SD-kaart proberen. Custom ROM of fabrieksROM? Reset naar fabrieksinstellingen gedaan? Wat heb je eigenlijk al geprobeerd?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

gambieter schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:17:
[...]

Andere SD-kaart proberen. Custom ROM of fabrieksROM? Reset naar fabrieksinstellingen gedaan? Wat heb je eigenlijk al geprobeerd?
Ik heb eens de SD-kaart geformateerd. De frequentie van rebooten was verminderd. Er zat vanaf het begin een 8GB SD-kaart in. Dus ik weet niet of ik dezelfde problemen heb met de standaard 4GB SD-kaart.

Momenteel ben ik geen voorstander custom ROM's. Of kan er mij iemand over de streep trekken? ;)

Ook is het zo dat ik bij iedere reboot, al mijn programma's die widgets hebben, moet herinstalleren vanaf de SD-kaart.

• Canard
  • Laatst online: 15-11 15:55

Verwijderd

die desire moet je opsturen, mijne rebootte ook om de zoveel tijd, na een tijdje kwam dit frequenter voor totdat het toestel volledig vastliep. moederbord laten vervangen

• Binnetie
Wat moet je nu precies doen? Ik heb mijn toestel niet geroot, hij is nog origeneel.

• Binnetie
Stefangrp schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:59:
[...]

Dat is je probleem denk ik. Ik heb een exchange en een pop-account erop staan met laatste 7 dagen en laatste 20 berichten, bijlagen op SD-kaart.. En mijn mail is 5 mb groot.
Ik raad je aan gewoon ff "gegevens wissen" te kiezen via instellingen - apps en daarna de boel ff opnieuw in te stellen
Heb ik gedaan, maar na een poosje is hij weer erg groot. Ik sync de mail van onze exchange server van de afgelopen 7 dagen en mijn prive mail van 3 dagen. Echt grote bijlages krijg ik niet. Kan je ergens aangeven waar de bijlages opgeslagen moeten worden? Dacht dat het standaard op de SD was. Ook al wis ik mijn mailtjes de omvang blijft hetzelfde. Alleen bij het wissen van mijn account is de vrije ruimte weg.

• Canard
  • Laatst online: 15-11 15:55
Binnetie schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:07:
[...]

Wat moet je nu precies doen? Ik heb mijn toestel niet geroot, hij is nog origeneel.
Je moet even de Android SDK downloaden. Adb (Android Debug Bridge) is daar onderdeel van.

Nadat je je toestel op USB aangesloten hebt en USB debugging ingeschakeld hebt, kun je de adb command prompt openen met "adb shell", daarna kun je het commando "pm setInstallLocation 2" invoeren.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:12

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

door de positieve reacties op de andere desire thread (custom software en rooten), zal ik hier ook een linkje posten naar de geporte launcher van de Xperia Arc. zie onderstaande link, post #43 bevat de juiste downloadlink...

http://forum.xda-develope...hread.php?t=978806&page=5

Battle.net || Strava

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Heel stomme vraag, maar hoe krijg ik HTC sense geactiveerd?
Na een paar maanden kom ik er pas achter dat je moet registreren op www.htcsens.com om de dingen te kunnen gebruiken (staat nergens vermeld :S ), maar daar kan je nu alleen maar uit de Desire HD, Z en Inspire 4G kiezen, ik heb de gewone Desire...

Wilde toch wel eens wat dingen gaan proberen, met name naar aanleiding van een nieuwsberichtje dat iemand eenvoudig via de GPS zijn gestolen telefoon terug heeft gevonden.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

DropjesLover schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:01:
Na een paar maanden kom ik er pas achter dat je moet registreren op www.htcsens.com om de dingen te kunnen gebruiken (staat nergens vermeld :S ), maar daar kan je nu alleen maar uit de Desire HD, Z en Inspire 4G kiezen, ik heb de gewone Desire...

Wilde toch wel eens wat dingen gaan proberen, met name naar aanleiding van een nieuwsberichtje dat iemand eenvoudig via de GPS zijn gestolen telefoon terug heeft gevonden.
htcsense.com ondersteunt de Desire (nog) niet.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is eigenlijk best voor de hand liggend: de normale Desire wordt niet ondersteund :)

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 08:57
DropjesLover schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:01:

Op de Desire draait nog het 'oude' Sense geloof ik, en is dus niet te registeren. Voor die GPS tracker kan je ook Wheres My Droid downloaden, werkt ook ideaal

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Maar toen de Desire een tijd geleden (jaar?) uit kwam, toen werd er wel reclame gemaakt voor alle dingen die je met Sense kon doen, zoals vanaf je pc je telefoon af laten gaan zodat je hem kon vinden als ie ff kwijt was enzo.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Upbeat
DropjesLover schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:21:
Maar toen de Desire een tijd geleden (jaar?) uit kwam, toen werd er wel reclame gemaakt voor alle dingen die je met Sense kon doen, zoals vanaf je pc je telefoon af laten gaan zodat je hem kon vinden als ie ff kwijt was enzo.
Volgens mij verwar je dat met de reclame voor de Desire HD.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
janvanduschoten in "Het Android launchers, themes en icons t..."

Ik heb even de post over de Xperia Arc doorgeplaatst naar het daarvoor bestemde topic (leuke launcer btw)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Excuus, ik wist niet dat hier een apart draadje voor was... Maar het is inderdaad een leuke launcher!
Heb jij die schermprintjes erbij gezocht? Zo ja, weet jij misschien wat de app of widget is met de dagen van de week en tekstuele batterij%?
janvanduschoten schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:55:
janvanduschoten in "Het Android launchers, themes en icons t..."

Ik heb even de post over de Xperia Arc doorgeplaatst naar het daarvoor bestemde topic (leuke launcer btw)

Battle.net || Strava

Verwijderd

Cyleo schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:59:
[...]

Klopt, hij is nu bovendien zuiniger als het goed is. Hij schakelt nu pas naar 3g over namelijk als er meer dan 2 balkjes zijn, terwijl die anders direct naar 3g gaat ;)
Ah.... is dat het?!!? Ik haalde ineens 2 dagen zonder op te laden terwijl dat hiervoor echt niet mogelijk was. _/-\o_ Snapte al niet hoe dat kwam.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hoe? Welke truuk haal je daarvoor uit?
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:15:
[...]

Ah.... is dat het?!!? Ik haalde ineens 2 dagen zonder op te laden terwijl dat hiervoor echt niet mogelijk was. _/-\o_ Snapte al niet hoe dat kwam.

Battle.net || Strava

Verwijderd

retlaw schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:33:
Hoe? Welke truuk haal je daarvoor uit?

[...]
Klik op de postje van diegeen die ik quote. Dan zie je waar hij op reageert en daar staat je antwoord ook. ;)

Nah.... voor deze ene keer dan he:
Latok schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:54:

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 16:41 ]

• janvanduschoten
retlaw schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:08:
Excuus, ik wist niet dat hier een apart draadje voor was... Maar het is inderdaad een leuke launcher!
Heb jij die schermprintjes erbij gezocht? Zo ja, weet jij misschien wat de app of widget is met de dagen van de week en tekstuele batterij%?
[...]
Is mijn toestel :) Dag v/d week widget is OneSeven (gratis) andere is Battstatt Pro (Pro ivm Nederlandse taal)

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Cyleo schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:59:
[...]

Dit betekent neem ik aan niet dat-ie ook weer terugschakelt naar zodra er bij 3g minder dan 2 balkjes zijn? :P

Verwijderd

bribrab schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:43:
[...]

Dit betekent neem ik aan niet dat-ie ook weer terugschakelt naar ? zodra er bij 3g minder dan 2 balkjes zijn? :P
Naar wat?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thanks! Ziet er gelikt uit zo... ik heb ook de klok van simiclock als widget nu. Lijkt wel een nieuw toestel zo.
janvanduschoten schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Is mijn toestel :) Dag v/d week widget is OneSeven (gratis) andere is Battstatt Pro (Pro ivm Nederlandse taal)

Battle.net || Strava

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 17:40
Hoe lang gaat bij jullie je batterij ongeveer mee?
Zeg wel even of je intensief gebruikt of niet enzo.

Mijn batterij haalt het nog geen 2 dagen met normaal gebruik

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

SmalleSmets schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:47:

Is al vaker besproken, gebruik de zoekfunctie om binnen de topics te zoeken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• bribrab
Oeps. My bad. Naar GPRS bedoel ik, zodra er dan minder dan 2 balkjes 3G zijn.

Verwijderd

SmalleSmets schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:47:

Nog geen twee dagen met normaal gebruik? Je mag heel tevreden zijn als je een dag met een batterij haalt!!!

• Cyleo
bribrab schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:51:
[...]

Oeps. My bad. Naar GPRS bedoel ik, zodra er dan minder dan 2 balkjes 3G zijn.
Klopt. Dit voorkomt dus dat hij in grensgevallen telkens heen en weer switched, wat de telefoon eerst bij mij deed ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:12:
[...]
Nog geen twee dagen met normaal gebruik? Je mag heel tevreden zijn als je een dag met een batterij haalt!!!
Ik haal zonder moeite twee dagen eigenlijk, zonder saving gevallen en normaal gebruik.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 06:42
Ik heb iets geks...

Op de een of andere manier zorgt iets ervoor dat er telkens opnieuw een vinkje wordt geplaatst bij "Stand-by : Scherm gaat nooit uit tijdens het opladen".

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Soms blijft het 2 dagen goed staan, en ineens gaat het scherm dan niet meer uit tijdens het opladen (en dan staat het vinkje weer aan).

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16

Tacoos

i am i

2 vraagjes:

Kan het zijn dat de accu van de HTC Desire met nav aan sneller leegloopt dan dat ie met lader aan auto sigarettenaansteker kan bijladen?
Ik gebruik een belkin adapter voor in de sigarettenaansteker (max 180 w vlgs de auto) en toen ik dit weekend een ritje maakte van 2 uur was de Desire nagenoeg leeg bij aankomst ondanks dat ie de hele tijd aan de lader hing.
Deze zomer willen we naar Slovenie met de Desire als navigatie en het zou sneu zijn als ie uitgerekend vlak voor aankomst er mee ophoudt. Of ruimschoots daarvoor al :X
Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

Daarnaast het volgende:
ik gebruik de agenda widget op het homescreen tussen het weer/klok app en de balk met internet en mail enzo, maar daar kan vanwege de ruimte maar 1 activiteit worden weergegeven.
Daarom had ik ook nog op een van de schermen naast het homescreen een agenda geplaatst.
Nu is de agenda op het homescreen leeg. Blijkbaar kan er maar 1 agenda tegelijk gebruikt worden?
Ik wil het liefst op de regel waar hier playlist staat een agenda met wat meer regels en wat minder ruimte er omheen, maar dat lukt me niet?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Verwijderd

misschien eens de zoekfunctie gebruiken in plaats van gewoon hier vragen te stellen.
dit is een tweakersforum. geen beginners hoekje :)

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 09:41

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:57:
misschien eens de zoekfunctie gebruiken in plaats van gewoon hier vragen te stellen.
Ik zeg ook niet dat Smooth Calender wel wat voor hem is.

Maar ik ben het met je eens dat hij eerst eens moet zoeken.
Ik zal het nooit meer doen.

hoi

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 09:44
retlaw schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:53:
Thanks! Ziet er gelikt uit zo... ik heb ook de klok van simiclock als widget nu. Lijkt wel een nieuw toestel zo.
[...]
Ook leuk bij al die textwidgets: TypoClock Niet via de market te vinden, alleen via deze link.

HTH

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16

Tacoos

i am i

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:57:
Snob :P
jerry_a schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:57:
[...]

Ik zeg ook niet dat Smooth Calender wel wat voor hem is.

Maar ik ben het met je eens dat hij eerst eens moet zoeken.
Ik zal het nooit meer doen.
De vorige zoektocht leidde naar deze. Smooth Calendar laat idd meer zien. Dank.
Tevens heb ik die andere agenda eruit geknikkerd en business calendar op een van de naastliggende schermen gezet. Hopelijk co-existeren deze twee wel samen ;)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 19:50
Van de week realiseerde ik mij ineens dat ik geen gesproken route aanwijzingen heb in Google navigatie. Ik gebruik navigatie niet veel, maar het lijkt me wel makkelijker dan de hele tijd naar je schermpje kijken. Is hier nog een extra tts (text-to-speech) voor nodig?
Bij instelling van spraak in- en uitvoer heb ik pico tts staan met als taal Engels (VS). Nederlands staat er niet tussen.

Telefoon, google maps/navigatie (5.2.1) is volledig up to date. Geen custom roms.

Hier komt een zelfde soort probleem voor maar bij mij is het met updaten dus niet verholpen.

Meer mensen dit probleem op hun desire?

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Ewivis
  • Laatst online: 20-11 14:53
Tacoos schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:23:
2 vraagjes:

Kan het zijn dat de accu van de HTC Desire met nav aan sneller leegloopt dan dat ie met lader aan auto sigarettenaansteker kan bijladen?
Ik gebruik een belkin adapter voor in de sigarettenaansteker (max 180 w vlgs de auto) en toen ik dit weekend een ritje maakte van 2 uur was de Desire nagenoeg leeg bij aankomst ondanks dat ie de hele tijd aan de lader hing.
Deze zomer willen we naar Slovenie met de Desire als navigatie en het zou sneu zijn als ie uitgerekend vlak voor aankomst er mee ophoudt. Of ruimschoots daarvoor al :X
Ja heb ik ook wel last van. Bij mij blijft hij hetzelfde % staan ipv dat hij oplaadt. Ik kan dus wel gemakkelijk meerdere uren achter elkaar navigeren zonder dat er % af gaat.... Echt erbij gaat niet echt. Vol scherm aan, processor op 100% waarschijnlijk en GPS, kost aardig wat natuurlijk.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06
2 vraagjes:

Zie hier:

Navigatie trekt meer stroom dan er geladen kan worden....

en hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=767961

Ik heb bij Dealextreme een goedkoop 1A ladertje gekocht en deze gemodificeerd zoals op deze pagina's beschreven. Mbv Juiceplotter zie ik nu dat ie net zo snel laadt als met de originele lader via het stopcontact.

[ Voor 47% gewijzigd door renem op 10-03-2011 08:46 ]

• janvanduschoten
2 vraagjes:

*knip*
Met een app zoals current widget kun je het verbruik zien van je toestel, maar ook hoeveel mA er wordt opgeladen als hij aan de lader zit. Mij stopcontactlader en ook mijn originele HTC lader geven boven de 600mA als ze aan het laden zijn. Er zijn veel universele laders die de Desire herkent als USB lader en dan dus ook minder opladen. Daarbij kun je de lader inderdaad modificeren zoals hierboven beschreven. Ikzelf heb gewoon de orignele lader bij de Dixons gehaald voor € 19,95,- en die werkt perfect, gewoon zoals het hoort.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:03
Op een of andere manier werkt de 'Piekuren' optie niet meer bij mij. Ik heb meerdere email accounts en mijn zakelijke Exchange account lijkt niet meer te werken.

Ik had het zo ingesteld dat van maandag tot donderdag tussen 07:00u en 17:00u om het uur gesynced werd, en daarna DirectPush. Op een of andere manier negeert hij nu die Piekuren setting en komt alles direct binnen (DirectPush).

Iemand die dit herkend?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• kukuxumusu
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05-2021
Geronimoos schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:38:
Van de week realiseerde ik mij ineens dat ik geen gesproken route aanwijzingen heb in Google navigatie. Ik gebruik navigatie niet veel, maar het lijkt me wel makkelijker dan de hele tijd naar je schermpje kijken. Is hier nog een extra tts (text-to-speech) voor nodig?
Bij instelling van spraak in- en uitvoer heb ik pico tts staan met als taal Engels (VS). Nederlands staat er niet tussen.

Telefoon, google maps/navigatie (5.2.1) is volledig up to date. Geen custom roms.

Hier komt een zelfde soort probleem voor maar bij mij is het met updaten dus niet verholpen.

In het android navigatie topic (pagina in de 50) las ik onlangs dat het aan je notification sound gekoppeld is. staat die op stil toevallig?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Geronimoos schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:38:

Ik had het na de recente update ook niet meer, even geluid uitzetten via het menu en weer via de volumeknop aanzetten verhielp het probleem voor mij.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• bribrab
2 vraagjes:

Ik heb een goedkope autolader van een paar euro en mijn Desire laadt gewoon op tijdens het navigeren. Ben laatst met een ongeveer half lege telefoon navigerend naar Duitsland vertrokken en kwam anderhalf uur later met een nagenoeg volle aan. Ik weet de exacte waardes niet, maar het aantal mA dat er door die auto oplader in m'n telefoon stroomt is flink lager dan wat er uit de standaard oplader komt.

• Ewivis
  • Laatst online: 20-11 14:53
Misschien is dit leuk voor de Desiregebruikers:

Home-screen zoals Windows Phone 7

nieuws: Ontwikkelaar brengt 'live tiles' WP7 naar Android

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• cocico
  • Laatst online: 19-11 13:25
Ik had dit 3 weken geleden al en het is mooi gemaakt. Maar geef mij toch maar Sense met widgets op homescreen :) 't Is er al weer af!

• Geronimoos
@kukuxumusu
Mijn navigatiestem lijkt niet gekoppeld aan het meldingsgeluid, ik heb dit aan en uit gezet via het instellingen menu van de telefoon --> geen verschil. Nog steeds geen stem.

@MeNTaL_TO
Via het navigatie menu het geluid uitzetten en via de volumeknop weer aan zetten helpt ook niet.

Nog geen gesproken navigatie stem dus, vanavond is zoeken in het navigatie topic, daar heb ik nog niet eerder gekeken.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Opeens staan in mijn contactenlijst al mijn contacten op voornaam ipv achternaam. Waar is er een optie om mijn contactpersonen wee alfabetisch op achternaam te krijgen?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Als je via de browser iets naar je klembord copieert, waar kan je deze gegevens dan weer ophalen?
Dus waar bevind je klembord zich?

I bad beat my meat by busting my nuts!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

murphylee schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:24:
Als je via de browser iets naar je klembord copieert, waar kan je deze gegevens dan weer ophalen?
Dus waar bevind je klembord zich?
Gewoon ergens plakken, zoals in Windows.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Geronimoos schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:55:
@kukuxumusu
Mijn navigatiestem lijkt niet gekoppeld aan het meldingsgeluid, ik heb dit aan en uit gezet via het instellingen menu van de telefoon --> geen verschil. Nog steeds geen stem.

@MeNTaL_TO
Via het navigatie menu het geluid uitzetten en via de volumeknop weer aan zetten helpt ook niet.

Nog geen gesproken navigatie stem dus, vanavond is zoeken in het navigatie topic, daar heb ik nog niet eerder gekeken.
Jammer dat het voor jou niet de oplossing was, niet toevallig voor spraakherkenning een andere "codec" geinstalleerd, ik had dat 1 keer gedaan en toen had ik een stem op halve snelheid in de navigatie, misschien bij een andere helemaal geen stem meer?

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Ik heb wel een wonderlijk bijverschijnsel. Soms, als je mijn apps aanklikt in de market dan staat er dat er niets gedownload is. Na een reboot verschijnen de gedownloade apps wel weer bij mijn apps.

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 20:46
Mijn Desire heeft problemen met de Mini-usb connector die los zit..
Gevolg is dat ik de kabel en Desire op een bepaalde manier moet fixeren om het laadproces in gang te kunnen zetten. (oranje lampje aan).

Weet iemand of dit onder de garantie valt en dus Dynafix dit zonder problemen gaat repareren?
Ik zie op het internet en ook op GoT dat Dynafix zich achter tal van drogredenen probeert te verschuilen en elke vorm van redelijke garantie aanspraak wegwuift.

Graag schat ik in wat mijn kansen zijn om aanspraak te kunnen maken op garantie en daarmee extra kosten te vermijden. Indien jullie verwachten dat Dynafix dit niet gaat vergoeden neem ik liever zelf de soldeerbout ter hand. Dan weet ik ook zeker dat het "goed" gebeurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Klaaz Vaak op 13-03-2011 14:35 ]

• Geronimoos
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:47:
[...]

Jammer dat het voor jou niet de oplossing was, niet toevallig voor spraakherkenning een andere "codec" geinstalleerd, ik had dat 1 keer gedaan en toen had ik een stem op halve snelheid in de navigatie, misschien bij een andere helemaal geen stem meer?
Wat is de standard engine? De enige die ik heb staan onder instellingen --> spraak in en uitvoer, is pico tss. Deze staat ingesteld op engels, verenigde staten. Nederlands staat niet in het lijstje. Miss dat het hier mis gaat?

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

Klaaz Vaak schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:32:
Gevolg is dat ik de kabel en Desire op een bepaalde manier moet fixeren om het laadproces in gang te kunnen zetten. (oranje lampje aan).

Weet iemand of dit onder de garantie valt en dus Dynafix dit zonder problemen gaat repareren?
Ik zie op het internet en ook op GoT dat Dynafix zich achter tal van drogredenen probeert te verschuilen en elke vorm van redelijke garantie aanspraak wegwuift.

Graag schat ik in wat mijn kansen zijn om aanspraak te kunnen maken op garantie en daarmee extra kosten te vermijden. Indien jullie verwachten dat Dynafix dit niet gaat vergoeden neem ik liever zelf de soldeerbout ter hand. Dan weet ik ook zeker dat het "goed" gebeurd.
Ik dacht bij mij hetzelfde, het bleek toch echter aan het kabeltje te liggen. Dus weet je zeker dat het niet aan kabeltje ligt? Verder weet ik niks van Dynafix of garantie af.... Ik kreeg wel nieuwe kabeltje mee van de winkel.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Geronimoos schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:53:
[...]

Wat is de standard engine? De enige die ik heb staan onder instellingen --> spraak in en uitvoer, is pico tss. Deze staat ingesteld op engels, verenigde staten. Nederlands staat niet in het lijstje. Miss dat het hier mis gaat?
Pico TTS inderdaad, taal staat inderdaad op Engels (VS), maar doet het prima bij mij in het nederlands bij navigeren.

• Klaaz Vaak
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:34:
[...]

Ik dacht bij mij hetzelfde, het bleek toch echter aan het kabeltje te liggen. Dus weet je zeker dat het niet aan kabeltje ligt? Verder weet ik niks van Dynafix of garantie af.... Ik kreeg wel nieuwe kabeltje mee van de winkel.
Hej Bedankt! :D

Het was inderdaad de kabel, waarschijnlijk zijn hiervan de contactpuntjes "op".

Nogmaals bedankt voor je hulp, nu ben ik wel benieuwd of HTC mij een nieuwe kabel gaat leveren :P

Verwijderd

Klaaz Vaak schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:12:
[...]

Nogmaals bedankt voor je hulp, nu ben ik wel benieuwd of HTC mij een nieuwe kabel gaat leveren :P
Waarom HTC? Je hebt toch 2 jaar garantie van de winkel waar jij je Desire vandaan hebt? Ik heb daar dan ook een nieuwe HTCkabeltje gekregen.

• Klaaz Vaak
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:24:
[...]

Waarom HTC? Je hebt toch 2 jaar garantie van de winkel waar jij je Desire vandaan hebt? Ik heb daar dan ook een nieuwe HTCkabeltje gekregen.
Heb de phoon besteld via GSMEasy, deze verwijst me door naar HTC/Dynafix :(

Verwijderd

Klaaz Vaak schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:35:
[...]

Heb de phoon besteld via GSMEasy, deze verwijst me door naar HTC/Dynafix :(
Nou, voor een tientje op internet heb je een CA-101 nokia kabeltje wat imho meer solide aanvoelt dan de HTC kabeltje. Je moet maar kijken hoe het loopt en of je het zelf moet aanschaffen of niet.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik rij regelmatig op de Google-navigatie van de Desire. Routes werken prima (al loopt de database bij sommige stukken snelweg wel achter, dan denkt 'ie dat je in een weiland rijdt en snapt 'ie er niks meer van), maar ik heb een vervelende bug ontdekt.

Vaak als ik ergens naartoe onderweg ben, dan heb ik daar ook een agenda-item voor staan. Dus ik lekker rijden, navigatie aan, scherm blijft aan, prima. Maar op het moment dat de agenda-popup komt, valt het scherm direct uit! Dus de scherm-uit-timeout gaat niet lopen vanaf het moment dat de popup in beeld komt, maar vanaf de laatste keer dat je je scherm of een knop hebt aangeraakt.

PLZFIX! :P Eens even kijken of de Android-bugzilla een beetje makkelijk in gebruik is. done!.

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 14-03-2011 11:03 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Cyleo
Klaaz Vaak schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:12:
[...]

Als je een kabel wilt kopen, let er dan op een 5 pollige usb kabel. Deze werken beter omdat deze wel snel opladen.

Verwijderd

hier stond iets..

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 18:32 ]

• Mistraller
Cyleo schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:06:
[...]

Als je een kabel wilt kopen, let er dan op een 5 pollige usb kabel. Deze werken beter omdat deze wel snel opladen.
Dat durf ik te betwisten...Snelladen gebeurt alleen als de datalijntjes kortgesloten zijn. Aan de pc zijde is de stekker toch echt 4 polig (5v, GND, data+, data -).

Reden daarvan is dat een pc volgens de specs niet meer dan 500mAh hoeft te leveren per poort. (En ook vaak niet meer afgeven) Voor snelladen heb je toch echt meer nodig, daar helpt een draadje niks aan.

---------------

• Binnetie
Ik heb hier een HTC Desire met Android 2.2 (Froyo). Ik heb een Exchange 2003 Activesync-profiel ingesteld voor synchronisatie van mail, contactpersonen en kalender via de ingebouwde functionaliteit. Helaas gaat dat maar een tijdje goed en krijg ik een "Sync protocolfout" of Sync Protocol Error en wilt ie mail en kalender niet meer synchroniseren.

Nu zijn er momenteel meer collegas die af en toe dit probleem hebben. Als ik het profiel wis en opnieuw toevoeg is het weer een tijdje weg. Maar dat is niet echt een oplossing...

Iemand een idee waar ik het kan vinden? Prive heb ik Vodafone en ik heb dat probleem niet. De collegas hebben KPN of Telfort.

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Klaaz Vaak schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:32:

Ik had hetzelfde probleem. Ligt ws. niet aan je Desire, maar aan je kabeltje.

Ik moest ook fixeren en klooien en een nieuw kabeltje (stekkertje) van een paar euro loste het probleem op.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• magic_nl
  • Laatst online: 20-11 15:46

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Al vanaf aanschaf voldoet de accu van mijn vrouws Desire het niet naar verwachting.
De eerste week heb ik 't aangekeken, want de accu moet eerst nog 'wennen'.
Nu zijn we bijna 3 maanden verder en is 't nog steeds niks.
Ze heeft m.i. geen bijzonder heftig gebruik van 't ding, standaard dingetjes gewoon die ik met m'n HD2 ook doe. Mijn telefoon draait rustig 2 á 3 dagen op accu met wifi en 3g aan.
Die van haar redt 't met dezelfde diensten meestal nog geen dag.
Ik heb hier wel wat 'oplossingen' van xda gezien (o.a. een aantal keer op een bepaalde wijze opladen), maar omdat dat niet altijd positieve gevolgen had durf ik dat niet goed aan.
Zou dit onder garantie op de accu vallen? Hoe gaat HTC hier mee om? Sturen ze gewoon een nieuwe accu of moet het toestel retour naar Dynafix?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Pagina: 1 ... 38 ... 61 Laatste