Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
owh ja ... volgens htc kan je via instellingen -> privacy je instellingen op je sd card zetten zodat je die weer terug kunt zetten na een update / downgrade. Alleen ik heb geen menu privasy ???

mijn pc

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nope, die heb ik ook niet kunnen vinden. Gebruik backup everything, al gaan de sms'jes daar soms wel verkeerd mee, maar daar heb je dan weer sms restore voor.

• Rusky
gevonden :

Via zoeken even in menu instellingen kiezen (en web uitzetten) nu op privacy zoeken. en voila daar komt hij tevoorschijn.

Ik heb fabrieks instellingen terug gezet, camera doet het nog niet. En hoe krijg ik me instellingen nu terug???

mijn pc

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Rusky schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:33:
gevonden :

Via zoeken even in menu instellingen kiezen (en web uitzetten) nu op privacy zoeken. en voila daar komt hij tevoorschijn.

Ik heb fabrieks instellingen terug gezet, camera doet het nog niet. En hoe krijg ik me instellingen nu terug???
Ik ben bang dat je je instellingen kwijt bent. Met de Froyo update, heeft HTC de back-up functie, en dus ook het menu, eruit gesloopt. Dus dat werkt niet meer.

• Rusky
hmmm das lekker ... maar alleen irrirtant ... de contact personen had wel goed geback-upt (of hoe spel je dat).
Nu maar eens een andere versie erop flashen ...

mijn pc

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

bog schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:59:
@eRR_ Ik heb dezelfde Parrot, maar heb verschrikkelijk veel pairingsproblemen met mijn Desire. Af en toe doet ie het, maar over het algemeen niet. Welke firmware heb jij op je parrot?
Ik heb het probleem opgelost door mijn 3100 geen adreslijst mee te laten syncen, dan connect ie bij mij wel altijd.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

henri8096

BIM is not a software!

MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:16:
[...]

Ik heb het probleem opgelost door mijn 3100 geen adreslijst mee te laten syncen, dan connect ie bij mij wel altijd.
Heb ook dat probleem met de 3100. 2 maand lang geen problemen met verbinden.
En zo ineens wil die de verbinding met de 3100 niet meer vasthouden.

Die sync ook maar eens uit proberen te zetten.
Als dat werkt alvast thanks. _/-\o_

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

henri8096 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:56:
[...]

Heb ook dat probleem met de 3100. 2 maand lang geen problemen met verbinden.
En zo ineens wil die de verbinding met de 3100 niet meer vasthouden.

Die sync ook maar eens uit proberen te zetten.
Als dat werkt alvast thanks. _/-\o_
Nadeel is wel dat je eenmalig je contacts zelf moet overzetten, maar hoevaak veranderen die nu, vermoed dat het daar ook in mis gaat (verbinding wordt opgebouwd maar tijdens sync verliest ie de verbinding. Als ik handmatig contacts overzet, hebben er een aantal geen naam, die staan dan onder het 06 nummer in de carkit.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Dit topic is niet voor de Desire S.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 18-02-2011 02:08 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De 2.3-update komt waarschijnlijk pas aan het einde van het tweede kwartaal, in ieder geval enige tijd nadat de Desire S is gelanceerd. Het zal dus wel mei of juni worden. Duurt nog wel even.

Bron.

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
RoD schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 02:09:
De 2.3-update komt waarschijnlijk pas aan het einde van het tweede kwartaal, in ieder geval enige tijd nadat de Desire S is gelanceerd. Het zal dus wel mei of juni worden. Duurt nog wel even.

Bron.
Lijkt me op zich vanuit het oogpunt van HTC bezien een logische stap. Kan me voorstellen dat bv. de Desire S anders bepaald geen verkoopsucces gaat worden, zeker gezien het dual-core geweld van de concurrentie die al los is gebarsten. Zo zal de Samsung Galaxy S II zal ook 'vanaf april' uitkomen.

Heb zelf gisteren een Desire besteld omdat ik denk dat het toestel qua hardware nog best een tijdje mee kan. Volgens mij duurt het nog wel even voordat de dual-cores optimaal benut kunnen worden en ze goed uitontwikkeld zijn en het wachten op de Desire S vind ik gezien de beperkte upgrade niet de moeite.

Wat is de meerwaarde van de officiële Gingerbread die pas over langere tijd gelanceerd zal worden tov de custom 2.3-roms die in de TS worden genoemd (of in het daarvoor geopende topic)?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:12

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

nightcrow schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 06:46:
[...]

Lijkt me op zich vanuit het oogpunt van HTC bezien een logische stap. Kan me voorstellen dat bv. de Desire S anders bepaald geen verkoopsucces gaat worden, zeker gezien het dual-core geweld van de concurrentie die al los is gebarsten. Zo zal de Samsung Galaxy S II zal ook 'vanaf april' uitkomen.

Heb zelf gisteren een Desire besteld omdat ik denk dat het toestel qua hardware nog best een tijdje mee kan. Volgens mij duurt het nog wel even voordat de dual-cores optimaal benut kunnen worden en ze goed uitontwikkeld zijn en het wachten op de Desire S vind ik gezien de beperkte upgrade niet de moeite.

Wat is de meerwaarde van de officiële Gingerbread die pas over langere tijd gelanceerd zal worden tov de custom 2.3-roms die in de TS worden genoemd (of in het daarvoor geopende topic)?
Een goed werkende Sense laag erover heen! Er is nog geen goede 2.3 met Sense. Ook geen versie zonder bugs van een 2.3 zonder Sense trouwens.
Ook zijn de 2.2 roms met de nieuwe Sense (van de Z en HD) nog niet zo vloeiend als de gewone Sense voor de gewone Desire. Een 2.3 versie, waar als het goed is ook de nieuwe Sense overheen gelegd wordt is daarom van grote meerwaarde!

Battle.net || Strava

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 08:52

westergas

rikkie_pc

[...]
Moet de eerste app nog tegenkomen waar de hardware van de Desire te licht voor is. Een 2e core zou alleen maar zitten te idelen. Wellicht dat de grafische chip wat achterblijft bij de concurrentie maar voor angry birds voldoet ie nog prima ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:44

Shabbaman

Got love?

[...]

Lijkt me op zich vanuit het oogpunt van HTC bezien een logische stap. Kan me voorstellen dat bv. de Desire S anders bepaald geen verkoopsucces gaat worden, zeker gezien het dual-core geweld van de concurrentie die al los is gebarsten.
Aan de andere kant: als je weet dat HTC altijd z'n best zou doen om zo snel mogelijk de firmware te updaten dan zou je misschien eerder voor een HTC kiezen dan voor een andere telefoon. En omgekeerd geldt dat natuurlijk ook (en daarom heb ik nu een HTC Desire in plaats van een Sony).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 20:27
OK, nou dit is toch wel vreemd. Vanochtend nog 40% op de teller, niks ana het handje (laatste keer opladen 2 dagen geleden, toch netjes). En binnen 3 uur is die 40% weg. Hij zat nog in mijn jaszak en toen ik het piepiep voor de batterij hoorde was hij ook warm. Powertutor gaf aan dat de telefoon voor meer dna 60% aan energie voor de 3g verbinding nodig heeft gehad. Dit is toch niet normaal? Dat hij binnen 3 uur 40% erdoorheen brandt. Of zou het kunnen door een slecht bereik?

Toen hij piepte zat hij op 10%. Ik gelijk de 3g verbinding uitgezet maar het mocht al niet meer baten. Ik kon het niet meer goed zien maar het leek ook alsof hij de 3g verbinding niet goed kon afsluiten?

[ Voor 17% gewijzigd door Christian_Ku op 18-02-2011 12:30 ]

Criticism is prejudice made plausible.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 14:53
Christian_Ku schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:28:
OK, nou dit is toch wel vreemd. Vanochtend nog 40% op de teller, niks ana het handje (laatste keer opladen 2 dagen geleden, toch netjes). En binnen 3 uur is die 40% weg. Hij zat nog in mijn jaszak en toen ik het piepiep voor de batterij hoorde was hij ook warm. Powertutor gaf aan dat de telefoon voor meer dna 60% aan energie voor de 3g verbinding nodig heeft gehad. Dit is toch niet normaal? Dat hij binnen 3 uur 40% erdoorheen brandt. Of zou het kunnen door een slecht bereik?

Toen hij piepte zat hij op 10%. Ik gelijk de 3g verbinding uitgezet maar het mocht al niet meer baten. Ik kon het niet meer goed zien maar het leek ook alsof hij de 3g verbinding niet goed kon afsluiten?
Misschien een app die roet in het eten heeft gegooid?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Christian_Ku
Niet volgens power tutor (in de korte tijd die ik had kon ik dat nog net zien). Probleem is dat de mobiel nu dood is en ik geen lader bij me heb. Dus moet even wachten.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
westergas schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:16:
[...]

Moet de eerste app nog tegenkomen waar de hardware van de Desire te licht voor is. Een 2e core zou alleen maar zitten te idelen. Wellicht dat de grafische chip wat achterblijft bij de concurrentie maar voor angry birds voldoet ie nog prima ;)
Dungeon Defenders is toch echt te zwaar voor de Desire ;)

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 08:57
Christian_Ku schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:28:

Als je verder van de dataverbindingennetwerkpaal (hoe heet zo'n ding, volgens mij is GSM-mast niet voldoende.. ;)) bent, dan kost het meer energie om de verbinding in stand te houden en wordt hij ook sneller verbroken. Hierdoor loop je dus de kans dat hij steeds blijft verbinden en zoeken om het contact te behouden, en dit schijnt heel veel van je accu te vergen.

Verder lijkt mij die twee dagen erg netjes! :) Red ik zelf vaak niet, maar was je toen toevallig op 1 positie met een relatief goede dataverbinding naar jouw idee? Dat zou mijn verhaaltje van hierboven nog maar eens bevestigen namelijk.. ;)

• Christian_Ku
diabolofan schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:39:
[...]

Als je verder van de dataverbindingennetwerkpaal (hoe heet zo'n ding, volgens mij is GSM-mast niet voldoende.. ;)) bent, dan kost het meer energie om de verbinding in stand te houden en wordt hij ook sneller verbroken. Hierdoor loop je dus de kans dat hij steeds blijft verbinden en zoeken om het contact te behouden, en dit schijnt heel veel van je accu te vergen.

Verder lijkt mij die twee dagen erg netjes! :) Red ik zelf vaak niet, maar was je toen toevallig op 1 positie met een relatief goede dataverbinding naar jouw idee? Dat zou mijn verhaaltje van hierboven nog maar eens bevestigen namelijk.. ;)
Dat zou ik zo niet met 100% zekerheid kunnen bevestigen. Maar dat hij de hele tijd aan het switchen was klopt wel. Voortdurend H -> 3G -> H etc. Dus dat maakt je verklaring zeer plausibel.

Besef wel dat die 2 dagen ik alleen maar de verbindingen openzette als ik ze nodig had. En ik gebruik mijn foon niet heel veel, voor handige dingen vooral als treintijden etc.

• Upbeat
  • Laatst online: 27-09 16:40
Christian_Ku schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:04:
[...]

Dat zou ik zo niet met 100% zekerheid kunnen bevestigen. Maar dat hij de hele tijd aan het switchen was klopt wel. Voortdurend H -> 3G -> H etc. Dus dat maakt je verklaring zeer plausibel.

Besef wel dat die 2 dagen ik alleen maar de verbindingen openzette als ik ze nodig had. En ik gebruik mijn foon niet heel veel, voor handige dingen vooral als treintijden etc.
Het switchen van H naar 3G wil alleen zeggen dat ie tijdens het H-symbool bezig is met dataoverdracht. Is er geen dataoverdracht dan schakelt ie naar 3G.

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
retlaw schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 08:21:
[...]

Een goed werkende Sense laag erover heen! Er is nog geen goede 2.3 met Sense. Ook geen versie zonder bugs van een 2.3 zonder Sense trouwens.
Ook zijn de 2.2 roms met de nieuwe Sense (van de Z en HD) nog niet zo vloeiend als de gewone Sense voor de gewone Desire. Een 2.3 versie, waar als het goed is ook de nieuwe Sense overheen gelegd wordt is daarom van grote meerwaarde!
Goed punt, had ik even niet aan gedacht! Heb mijn Desire gisteren ontvangen en ik moet zeggen dat die Sense-skin echt wat toevoegt idd.
Shabbaman schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:28:
[...]

Aan de andere kant: als je weet dat HTC altijd z'n best zou doen om zo snel mogelijk de firmware te updaten dan zou je misschien eerder voor een HTC kiezen dan voor een andere telefoon. En omgekeerd geldt dat natuurlijk ook (en daarom heb ik nu een HTC Desire in plaats van een Sony).
Vandaar ook mijn keuze voor de Desire. Ook al koop je dan een relatief oude smartphone (en bijna een jaar is in PC/smartphoneland ook écht lang), de hardware kan nog prima mee en Froyo met Sense werkt voor zover ik nu kan beoordelen ook uitstekend. Bovendien is de prijs ook eindelijk wat gezakt nu.

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 22:43
Cyleo schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:27:
[...]

Dungeon Defenders is toch echt te zwaar voor de Desire ;)
Klopt inderdaad.

ik heb hier een PoV Mobii Tegra 2 en die ramt Dungeon Defenders echt supersmooth op 1280x600 ! Zo'n tweede core doet toch wel veel. Bovendien is gamen niet echt heftig voor je accu, valt me op met dat apparaat. De desire is gaat harder leeg als je DD speelt, of PES2011.

[ Voor 22% gewijzigd door RielN op 19-02-2011 11:44 ]

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-11 23:57
Upbeat schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:40:
[...]

Het switchen van H naar 3G wil alleen zeggen dat ie tijdens het H-symbool bezig is met dataoverdracht. Is er geen dataoverdracht dan schakelt ie naar 3G.
De dekking van het mobiele data netwerk wordt hierdoor weergegeven. Dit is per netwerk afhankelijk welke snelheid je ook werkelijk haalt. Je toestel zal automatisch de hoogste snelheid selecteren voor een betere verbinding.
H = Hsdpa + Umts
3g = Umts

H: HSDPA/HSUPA wordt in sommige toestellen ook weergegeven door "3½G" Dit is een update van het 3g netwerk waardoor een snelheid van 14,4 Mbit/s up en 2 Mbit/s down beschikbaar is. Tot nu toe is KPN de enige in Nederland die deze snelheid haalt. Vodafone en T-Mobile hebben 7,2 Mbit/s - 2 Mbit/s

3g: UMTS dit netwerk heeft een maximale snelheid van 2 Mbit/s download en up van 384 Kbit/s

G: Dit zal je te zien krijgen wanneer er geen 3g dekking is.
Dan schakel je over op GPRS. Deze snelheid is te vergelijken met een oude inbelmodem. Hier haal je maximaal 52 Kbit/s
Dit antwoord werd gegeven door crazybertje in goeievraag.nl(Dus, behalve het googlen, geen credits voor mij.)

[ Voor 5% gewijzigd door kraonkel op 20-02-2011 01:25 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 20:11
Hij gaat contact opnemen met HTC, opgelost dus. ;)

[ Voor 109% gewijzigd door J0ey op 20-02-2011 14:38 ]

• pina
  • Laatst online: 20-11 16:22
waarom 0%? dan zie je toch niks meer?

• J0ey
Tuurlijk wel. :) De helderheid slider naar 0% bedoel ik.

• Cyleo
kraonkel schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 19:30:
[...]

De dekking van het mobiele data netwerk wordt hierdoor weergegeven. Dit is per netwerk afhankelijk welke snelheid je ook werkelijk haalt. Je toestel zal automatisch de hoogste snelheid selecteren voor een betere verbinding.
H = Hsdpa + Umts
3g = Umts

H: HSDPA/HSUPA wordt in sommige toestellen ook weergegeven door "3½G" Dit is een update van het 3g netwerk waardoor een snelheid van 14,4 Mbit/s up en 2 Mbit/s down beschikbaar is. Tot nu toe is KPN de enige in Nederland die deze snelheid haalt. Vodafone en T-Mobile hebben 7,2 Mbit/s - 2 Mbit/s

3g: UMTS dit netwerk heeft een maximale snelheid van 2 Mbit/s download en up van 384 Kbit/s

G: Dit zal je te zien krijgen wanneer er geen 3g dekking is.
Dan schakel je over op GPRS. Deze snelheid is te vergelijken met een oude inbelmodem. Hier haal je maximaal 52 Kbit/s
Dit antwoord werd gegeven door crazybertje in goeievraag.nl(Dus, behalve het googlen, geen credits voor mij.)
Snelheidsinformatie is een beetje veroudert. Het technische verhaal klopt ;)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:01
Er is iets met mijn telefoon maar ik weet niet wat.
Als de batterij op 50% is dan zegt hij dat hij leeg is en gaat dan uit, hij moet dan weer voleldig opgeladen worden en weer bij 50% valt hij uit... wat is dat voor iets raars :o

Ik heb ook al een factory reset gedaan maar dat heeft niks opgelost helaas.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Probeer je accu eens opnieuw te calibreren volgens de eerder gepostte methode: opladen terwijl je Desire aan staat tot het lampje groen wordt, loskoppelen van de lader, Desire uit zetten, aan lader koppelen en opladen tot lampje groen wordt, loskoppelen van lader, Desire aan zetten, Desire uit zetten, aan lader koppelen en opladen tot lampje groen wordt.

Rail Away!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 16:40
Calibreer je batterij eens, zou ik zeggen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:38

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb nu al 2 weken dat het opladen echt raar doet.

Opladen via netstroom werkt gewoon normaal.
Maar als ik oplaad via usb port en ik heb bijv nog 75% accu, dan is die de volgende ochtend uit. En heeft ie 0% en laad ie niet op. Terwijl toen ik het erop aansloot wel een accu oplaad lampje ging branden.

Pas als ik de accu eruit haal en weer erin en via netstroom weer oplaad, gaat ie weer aan.

Hoe kan dit"?

Huub Huub Barbatruc!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:12

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wanneer je toestel geroot is, kun je de optie wipe battery stats proberen in het recovery menu. Zou ik wel doen, als het toestel volledig is opgeladen...

Battle.net || Strava

• J0ey
Ik heb net mijn Desire verkocht, en ik heb nog een Case-mate voor de Desire over (nieuwprijs is €30,-). Hij is in nieuwstaat, en kan voor een redelijk bod worden overgenomen (stuur maar een DM ;) ).

Verwijderd

Ik neem aan dat de usb-poort in een computer zit en dat je de computer aan laat. Als de computer de volgende ochtend dan toch uit is, dan levert jouw usb-poort te weinig power.

• Bender
  • Laatst online: 18:01
Mad Marty schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:02:
Probeer je accu eens opnieuw te calibreren volgens de eerder gepostte methode: opladen terwijl je Desire aan staat tot het lampje groen wordt, loskoppelen van de lader, Desire uit zetten, aan lader koppelen en opladen tot lampje groen wordt, loskoppelen van lader, Desire aan zetten, Desire uit zetten, aan lader koppelen en opladen tot lampje groen wordt.
Ik denk niet dat het gewerkt heeft, hij viel tijdens het bellen gewoon uit. Ik kon hem wel weer aanzetten, maar lijkt me niet de bedoeling..

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Wat ik me af vraag, weet iemand hoe ik mijn mail (hotmail bijvoorbeeld) zo kan instellen dat deze ook via mijn mobiel als "gelezen" staat zodra ik hem heb geopend op mijn computer.
Nu blijft hij zeggen: 3 ongelezen mails (terwijl ze op mijn laptop al gelezen zijn).

Of uiteraard ook andersom ?

(eigenlijk wil ik dus hetzelfde principe als Gmail :)_

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 16:58

Len

Leeg

Dat werkt alleen maar met IMAP. Niet met POP wat hotmail is.

Free Tibet

• Johantjuuh
Len schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:45:
Dat werkt alleen maar met IMAP. Niet met POP wat hotmail is.
Dacht ik al inderdaad. Dit heb ik ook met mn andere mails (met eigen domeinnaam).
Helaas!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 14:48
Johantjuuh schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:46:
[...]

Dacht ik al inderdaad. Dit heb ik ook met mn andere mails (met eigen domeinnaam).
Helaas!
Kun je je hotmail email niet als exchange server opvoeren? Dan zou het namelijk wel moeten werken.

Mijn advertenties op V&A

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

DaLass schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:29:
[...]

Kun je je hotmail email niet als exchange server opvoeren? Dan zou het namelijk wel moeten werken.
Dat kan idd, dat werkt zo te zien met de standaard "Email" app vanaf Froyo (Android 2.2) :) Daarbij heb je namelijk de mogelijkheid een Exchange account toe te voegen, wat ook prima werkt met hotmail. Ik heb daarvoor deze guide gevolgd :)

• Johantjuuh
Ja inderdaad, dat anders nog maar eens proberen :)

*knip* crossposten is nergens voor nodig

[ Voor 67% gewijzigd door pven op 23-02-2011 13:32 ]

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-11 14:51
jeroen__online schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:01:
[...]

Dat kan idd, dat werkt zo te zien met de standaard "Email" app vanaf Froyo (Android 2.2) :) Daarbij heb je namelijk de mogelijkheid een Exchange account toe te voegen, wat ook prima werkt met hotmail. Ik heb daarvoor deze guide gevolgd :)
Werkt idd goed. Alleen jammer dat deze niet als widget op je homescreen gezet kan worden. Of mis ik ergens iets?
Tevens kan ik de mails niet ik html lezen. Wat wel lukt in de HTC app.

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

paul99 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:41:
[...]

Werkt idd goed. Alleen jammer dat deze niet als widget op je homescreen gezet kan worden. Of mis ik ergens iets?
Tevens kan ik de mails niet ik html lezen. Wat wel lukt in de HTC app.
Er zijn genoeg widgets die gebruik kunnen maken van de standaard "Email" app volgens mij, een voorbeeld is Executive Assistant, maar er is ongetwijfeld nog veel meer (praktischer) te vinden. HTML support heeft het idd niet, dat is een tekortkoming van de app helaas...

• Johantjuuh
iets aparts, mijn contact afbeeldingen (van facebook) zijn ineens heel vaag. Vroeger waren ze gewoon scherp?
(dit is te zien bij bijvoorbeeld mn favorieten widget)..

edit: verder heb ik ook het probleem dat de helft van mn contact foto's moet wordt weergegeven (bij Whatsapp bijvoorbeeld)

[ Voor 27% gewijzigd door Johantjuuh op 24-02-2011 00:01 ]

Verwijderd

Kan het echt nergens vinden op google of hier. M'n vriendin heeft nu een Desire, ik zelf heb een Galaxy S. De Desire heeft standaard max 7 homescreens, maar m'n vriendin gebruikt er maar 5 ik wil de buitenste 2 verwijderen. Hoe stel je uberhaupt het aantal homescreens in? Kan dit standaard op stockrom 2.2? Dus schermen verwijderen en/of toevoegen.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De standaard Sense launcher heeft geen mogelijkheid tot aanpassen van het aantal homescreens. Dan moet je aan alternatieven gaan denken als LauncherPro, waar dat wel mogelijk is. Onder andere in dit topic staat er meer info: Post je Homescreen! - Deel 2

[ Voor 21% gewijzigd door J0YR1D3R op 25-02-2011 09:47 ]

Verwijderd

Dank dan weet ik voldoende, ben wel bekend met android en gebruik zelf ook launcherpro op mn Galaxy, maar wilde even weten of het mogelijk was op de stockrom en standaardlauncher. Desire is ook een mooi ding hoor, ben zelf meer vd Galaxy, maar de Desire is erg gebruiksvriendelijk en snel.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 12:23
Ik heb sinds van de week een vaag focus probleem.
Tijdens het browsen met de standaard browser verschijnt om de zoveel tijd de statusbalk tevoorschijn.
Op het moment dat ik het Alle applicaties schermpje open heb staan, verdwijnt dit na verloop van tijd, en zie ik mijn homescreen weer. Het ergste is dat sinds dit probleem zich voordoet, Waze ook crasht.
Het is volgens mij gekomen nadat ik Google 2 step verificatie heb aangezet, maar nu dat weer uitstaat blijft ie het doen.

- NAC Breda -

• Rusky
net bericht van telefoon gekregen (lag ter reparatie)
Waterschade.... ding is nog nooit bij water geweest. Maarja hoe bewijs je dat???
Ik dat ik hem maar ongerepareerd terug neem. En dan een andere koop.

Of weet iemand waar ik hem goed kan repareren? microfoon valt telkens uit en camera werkt niet meer?

mijn pc

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:05
Rusky schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:17:
net bericht van telefoon gekregen (lag ter reparatie)
Waterschade.... ding is nog nooit bij water geweest. Maarja hoe bewijs je dat???
Ik dat ik hem maar ongerepareerd terug neem. En dan een andere koop.

Of weet iemand waar ik hem goed kan repareren? microfoon valt telkens uit en camera werkt niet meer?
Post de foto's eens die ze gemaakt hebben.

• Rusky
Kalua schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:25:
Post de foto's eens die ze gemaakt hebben.
er zaten helemaal geen foto's bij ??
Net gebeld met htc. Ze gaan foto's maken en doorsturen. En toestellen met vochtschade willen ze helemaal niet repareren, wordt te duur, want dan moet alle electronica vervangen worden.

Het is even wachten op de foto's ...

Ondertussen foto's gekregen .... Maar wat is hier op te zien???
Fotogeniek zijn ze niet echt ???
Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/25/40d7838b7231c14d24fa091c34f971d2/foto1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/25/43dde31758f53c31b623cfa89ffd13bd/foto2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/25/72176c1bff9669db51a2124266ab62db/foto3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/25/cd7b097110681f0d6e5fd37db34f6bac/foto4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/25/abf983554b780e7bca1172179cec0a99/foto5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/25/c657d6675ab7b79fe5502d5fc47a1c0f/foto6.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door Rusky op 25-02-2011 15:39 ]

mijn pc

Verwijderd

Laatst mijn telefoon uit en aan moeten zetten maar sindsdien ben ik alle icoontjes kwijt van apps die ik in mapjes op mijn homescreen heb staan. Het zijn volgens mij alle apps die op mijn geheugenkaartje staan. In plaats van het icoontje dat het behoort te hebben hebben ze nu het standaard groen/witte android icoontje.

Iemand een idee hoe ik die icoontjes terug krijg zonder alle mapjes opnieuw aan te maken?

• Kalua
  • Laatst online: 17:05
Rusky schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:36:
[...]

er zaten helemaal geen foto's bij ??
Net gebeld met htc. Ze gaan foto's maken en doorsturen. En toestellen met vochtschade willen ze helemaal niet repareren, wordt te duur, want dan moet alle electronica vervangen worden.

Het is even wachten op de foto's ...

Ondertussen foto's gekregen .... Maar wat is hier op te zien???
Fotogeniek zijn ze niet echt ???
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien de achterkant van je LCD wat een heel klein beetje verkleurd is, maar dit zou ik nog niet onder vochtschade zetten. wat waren je klachten precies? Je kan hem altijd zelf openschroeven en dat met alcohol schoonmaken, kan zijn dat een paar contactjes vies zijn.

Als het nog mogelijk is moet je even vragen of ze ook nog foto's van vochtschade hebben op het mainboard, want de achterkant van het LCD maakt natuurlijk geen zak uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalua op 25-02-2011 16:28 ]

• MoiZie
  • Laatst online: 20:48
Snif, vanavond wordt mijn Desire weer opgehaald, na in september al gerepareerd (not) te zijn wegens het reboot + hitte probleem. Sinds dat ik hem terug kreeg bestond het probleem alweer, maar helaas, geen tijd om hem eerder terug te sturen.

• Rusky
Kalua schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:21:
[...]

Zo te zien de achterkant van je LCD wat een heel klein beetje verkleurd is, maar dit zou ik nog niet onder vochtschade zetten. wat waren je klachten precies? Je kan hem altijd zelf openschroeven en dat met alcohol schoonmaken, kan zijn dat een paar contactjes vies zijn.

Als het nog mogelijk is moet je even vragen of ze ook nog foto's van vochtschade hebben op het mainboard, want de achterkant van het LCD maakt natuurlijk geen zak uit.
Ik heb bericht gestuurd naar htc met een de vraag, of ik duidelijker foto's kan krijgen, en uitleg. Want ik vindt dit ook niet erg duidelijk.
Maar dat komt na het weekend weer.

mijn pc

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:19:
Laatst mijn telefoon uit en aan moeten zetten maar sindsdien ben ik alle icoontjes kwijt van apps die ik in mapjes op mijn homescreen heb staan. Het zijn volgens mij alle apps die op mijn geheugenkaartje staan. In plaats van het icoontje dat het behoort te hebben hebben ze nu het standaard groen/witte android icoontje.

Iemand een idee hoe ik die icoontjes terug krijg zonder alle mapjes opnieuw aan te maken?
SD kaart eruit halen en er weer in stoppen? Unmount/remount in de instellingen proberen? Is de telefoon geroot met een A2SD ROM erop? In dat geval misschien A2SD die raar is geworden?

Verwijderd

Kapitein Prozac schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:48:
[...]

SD kaart eruit halen en er weer in stoppen? Unmount/remount in de instellingen proberen? Is de telefoon geroot met een A2SD ROM erop? In dat geval misschien A2SD die raar is geworden?
SD kaart unmounten en remounten heb ik zojuist geprobeert, helaas zonder succes. Ik heb mijn toestel niet geroot, wel gebruik ik launcherpro ipv htc sense. Misschien komt het daardoor?

-edit-

Goedemorgen, launcherpro herstarten doet wonderen...
Bedankt voor de hulp.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 23:25 ]

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Hallo mensen! Ik heb Seekdroid.com geinstalleerd op m'n Desire.. maar dat werkt dus alleen als m'n GPS al aanstaat (dacht aan de omschrijving te zien dat je het remote aan kon zetten :( ). Nu wil ik GPS dus maar constant aanlaten.. maar hoeveel batterij gaat dat kosten? Kost GPS batterij als het niet door een programma gebruikt wordt?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
dbzfan schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 23:04:
Hallo mensen! Ik heb Seekdroid.com geinstalleerd op m'n Desire.. maar dat werkt dus alleen als m'n GPS al aanstaat (dacht aan de omschrijving te zien dat je het remote aan kon zetten :( ). Nu wil ik GPS dus maar constant aanlaten.. maar hoeveel batterij gaat dat kosten? Kost GPS batterij als het niet door een programma gebruikt wordt?
Als ik het goed heb verbruikt de GPS alleen batterij als hij door een programma actief wordt gebruikt. Heb je hem dus aan staan en gebruik je hem niet, dan zou hij geen extra batterijverbruik mogen veroorzaken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Leon73
  • Laatst online: 26-10 13:06
Leon73 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:53:
[...]

Yep. Gisteren mijn Desire in de wasmachine gehad. Had het niet gemerkt, tot de wasmachine (na een uur) opendeed en ik mijn toestel continu hoorde trillen. WTF!
Gedroogd met föhn en op de verwarming gelegd. Gisteravond nog vocht achter het scherm, vandaag helemaal strak getrokken. Hij doet alles nog, tot nu toe. Verwacht wel dat er functies gaan uitvallen door corrosie van agressief wasmiddel enz...
Inmiddels een paar weken later en... hij doet het nog steeds prima. Ik heb een weekje last gehad van spontaan uit/aan schakelen (leek alsof de power-schakelaar bleef hangen / afvuren). Maar dat is nu ook al een week niet meer gebeurd.

Zeer tevreden met een schoon toestel dus... ;)

• kraonkel
Leon73 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:44:
[...]

Inmiddels een paar weken later en... hij doet het nog steeds prima. Ik heb een weekje last gehad van spontaan uit/aan schakelen (leek alsof de power-schakelaar bleef hangen / afvuren). Maar dat is nu ook al een week niet meer gebeurd.

Zeer tevreden met een schoon toestel dus... ;)
Wat voor een wasmiddel had je gebruikt? De mijne is ook toe aan een opfrisbeurt, niet in een wasmachine maar gewoon in een bakje met lauwwarm water en 'jouw' wasmiddel :+

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 09:41

jerry_a

doei

kraonkel schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:27:
[...]

Wat voor een wasmiddel had je gebruikt? De mijne is ook toe aan een opfrisbeurt, niet in een wasmachine maar gewoon in een bakje met lauwwarm water en 'jouw' wasmiddel :+
Ik laat hem altijd stomen.

Maar nu zonder dollen. Ik denk dat hij niet door de ballotagecomissie van HTC komt als je hem ooit nog eens ter reparatie moet aanbieden.

hoi

• kraonkel
jerry_a schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:14:
[...]

Ik laat hem altijd stomen.

Maar nu zonder dollen. Ik denk dat hij niet door de ballotagecomissie van HTC komt als je hem ooit nog eens ter reparatie moet aanbieden.
Nu is die Desire in de wasmachine natuurlijk een helder verhaal. Maar ik lees ook in fora(en op deze bladzijde) dat mensen bij hoog en laag volhouden dat er bij hun toestel geen water(schade) kan zijn. En laten we voor het gemak vanuit gaan dat die mensen eerlijk zijn. Dan rijst bij mij de vraag bij wie ligt de bewijslast? Kan, een Desire in ons geval, een apparaat dat warm wordt en weer afkoelt vocht ‘aantrekken’? Kan er bij een luchtvochtigheid van bv 85%, komt bij ons wel vaker voor, de electronica zodanig verstoren dat toestel defect raakt en een reparatiedienst zeggen dat is uw risico. Kunnen ze de Desire niet zo verzegelen dat een beetje vocht geen schade aanricht. Kan iemand, met de nodige juridische kennis, niet een of ander artikel aandragen? En zodanig dat bij de fabrikant de zorg ligt om toch een of andere IP norm aan te houden.
En bij dat wasmachineverhaal:dat toestel doet het nog! Dat was dus unne goeie! En die van een beetje waterschade al van slag raken zijn dus slechte! En wijzen die dan eigenlijk niet op een fabricagefout??

[ Voor 7% gewijzigd door kraonkel op 27-02-2011 19:06 ]

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
kraonkel schreef op zondag 27 februari 2011 @ 00:55:
[...]

Nu is die Desire in de wasmachine natuurlijk een helder verhaal. Maar ik lees ook in fora(en op deze bladzijde) dat mensen bij hoog en laag volhouden dat er bij hun toestel geen water(schade) kan zijn. En laten we voor het gemak vanuit gaan dat die mensen eerlijk zijn. Dan rijst bij mij de vraag bij wie ligt de bewijslast? Kan, een Desire in ons geval, een apparaat dat warm wordt en weer afkoelt vocht ‘aantrekken’? Kan er bij een luchtvochtigheid van bv 85%, komt bij ons wel vaker voor, de electronica zodanig verstoren dat toestel defect raakt en een reparatiedienst zeggen dat is uw risico. Kunnen ze de Desire niet zo verzegelen dat een beetje vocht geen schade aanricht. Kan iemand, met de nodige juridische kennis, niet een of ander artikel aandragen? En zodanig dat bij de fabrikant de zorg ligt om toch een of andere IP norm aan te houden.
En bij dat wasmachineverhaal:dat toestel doet het nog! Dat was dus unne goeie! En die van een beetje waterschade al van slag raken zijn dus slechte! En wijzen eigenlijk op een fabricagefout.
Volgens mij ligt het probleem meer bij Dynafix.

Google maar eens Dynafix en waterschade. Die gooien alles op waterschade lijkt het wel.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• kraonkel
madmaus schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:58:
[...]

Google maar eens Dynafix en waterschade. Die gooien alles op waterschade lijkt het wel.
Maar Dynafix maakt de toestellen niet.Als het goed is repareert Dynafix ze alleen maar. HTC is de fabrikant, het verzegelen met een of andere substantie lijkt mij toch niet zo moeilijk. Maar maakt dat reparatie aan moederbord moeilijker?
Ik stel me het zo voor: problemen met moederbord ruil het om met ander, waarschijnlijk gerepareerd, moederbord.Alleen de eerste kregen natuurlijk een nieuw moederbord. Bij zogenaamde waterschade wordt de reparatie duurder dan het mb kost.

Ik heb persoonlijk niets tegen Dynafix, mijn toestel is binnen 3 dagen gerepareerd en terug bezorgd. (ook ander moederbord)Waar ik mij wel een beetje aan stoorde is dat Htc zei, toen ik vroeg of ik toestel moest inpakken, dat hoefde niet, chauffeur had envelop bij zich. Toen de chauffeur kwam had hij geen envelop bij zich. Nam hem zo , zonder achterkant mee naar de auto. Neem aan dat hij die procedure met envelop liet voltrekken in zijn auto.
Nog even dit, ik had er zo'n dure screenbescherming op. Htc zei nog aan de telefoon haal die er maar van af.
Maar die zat er zo mooi zonder bubbels op, dat ik dit naliet. Toen Desire terugkwam zat er een goedkopere tijdelijke screenbescherming op. Nog steeds(2 weken)want nieuwe bescherming bestelt dit duurt 20 dagen.

Waar ik naar toe wilde is: Bedenk een zin met argumenten, waardoor Dynafix (en HTC) het schaamrood op den kaken krijgen en dat zij moeten bewijzen dat waterschade komt door klant. Is het kraan- regen- of condenswater, dus een wateranalyse waar ook CSI wat van kan leren.

[ Voor 9% gewijzigd door kraonkel op 28-02-2011 12:34 ]

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Is er eigenlijk al wat meer bekend over de Desire 2 en Desire S? Daar waren een week of 3 geleden namelijk geruchten over maar verder nog niets over gehoord

• DPhoenix
  • Laatst online: 18-11 22:05
dtech schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:11:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over de Desire 2 en Desire S? Daar waren een week of 3 geleden namelijk geruchten over maar verder nog niets over gehoord
Jazeker, 15-02 jl. schreef Tweakers.net hier een preview over n.a.v. de Mobile World Congress 2011 te Barcelona. Hierin werd behalve de Desire S ook de Wildfire S en de Incredible S behandeld. Niet de Desire 2. Klik voor het artikel: MWC: HTC Desire S, Incredible S en Wildfire S. Het wachten is nog op een topic voor bijvoorbeeld de Desire S.

AULXJMHR

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Nice, dat bericht had ik gemist. Ben al een tijdje aan het twijfelen of ik nou wel of niet een Desire moest kopen (vorige smartphone is kapot gegaan) of moest wachten tot een nieuwe serie maar met die specs wacht ik zeker op de S :D

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Op mijn desire blijft sinds kort de backlight aan van het scherm... ook de knopjes blijven verlicht. Ik moet hem met de knop boven handmatig op standby zetten :( Heb al bij instellingen gekeken, maar daar staat de timeout toch echt op 15 seconden..

• Aikon
  • Niet online
madmaus schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:58:
[...]

|:( Ja als je op Dynafix en waterschade zoekt, zal je ook enkel waterschade's vinden he?

Ik dacht altijd dat er stickers in de moderne toestellen zaten die verkleuren bij aanraking met vocht? Dat is best een redelijk bewijs, maar ook niet alleszeggend lijkt me.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 12:23
Ritchie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:03:
Ik heb sinds van de week een vaag focus probleem.
Tijdens het browsen met de standaard browser verschijnt om de zoveel tijd de statusbalk tevoorschijn.
Op het moment dat ik het Alle applicaties schermpje open heb staan, verdwijnt dit na verloop van tijd, en zie ik mijn homescreen weer. Het ergste is dat sinds dit probleem zich voordoet, Waze ook crasht.
Het is volgens mij gekomen nadat ik Google 2 step verificatie heb aangezet, maar nu dat weer uitstaat blijft ie het doen.
Mijn probleem is opgelost door een 2e keer de Google 2 step verificatie aan te zetten.

- NAC Breda -

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 20-11 16:31

AndereKoekoek

Ping! Pong?

dtech schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:11:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over de Desire 2 en Desire S?
Desire 2 = Desire S?

toch?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:04
Nou ik heb voor het eerst een probleem met me Desire.
Namelijk vandaan van ongeveer 40cm hoog op een droogloop mat gevallen (dus niet op direct steend) en sinds dien doet me telefoon speaker het niet meer. Dus niet de luidspeaker maar het ding waar normaal het geluid van bellen uit komt. (is lastig op te googlen want er is een bekend luidspeaker probleen...)
Optisch is er geen schade of wat dan ook te zien ik in vermoed dus of een los contactje of iets ander.
Hopelijk weet iemand hier wat het eventueel ook nog kan zijn :?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• kraonkel
Denk dat hij Nexus S en Desire 2 bedoeld.

• DPhoenix
  • Laatst online: 18-11 22:05
kraonkel schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:25:
[...]

Denk dat hij Nexus S en Desire 2 bedoeld.
Denk eerder de Desire S. De Desire 2 is nog geeneens officeel gepresenteerd.

AULXJMHR

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:31
Desire S is de volger van de eerste Desire. Een Desire 2 (in die naamsvorm) bestaat niet.

They who buy the dip, deserves the rip.

• kraonkel
Danjel schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:46:
Desire S is de volger van de eerste Desire. Een Desire 2 (in die naamsvorm) bestaat niet.
Foutje Nexus S EN Desire S

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Reinier

\o/

Sj44k13 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:54:
Hebben jullie ook soms (vooral bij landscape mode) dat als je op got op een topic antwoordt, boven het keyboard een grote dikke zwarte rand ontstaat, waardoor je niet ziet wat je typt? Is nogal hinderlijk... als ik dan naar portrait ga is het weg. Fabrieksinstellingen doen? Oh nu doe ik per ongeluk weer landscape en dan portrait en krijg ik ook zwarte rand. Wanneer ik toetsenbord weg doe is het wel altijd over.
Oude post, maar toch... zijn Sj44k13 en ik de enigen die dit hebben? Ik heb het ook op andere sites, niet alleen GoT:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lcZrw4Uf3ubDluX3e868G8Kh/full.jpg

Typt niet lekker :)

• Cyleo
Reinier schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:01:
[...]

Oude post, maar toch... zijn Sj44k13 en ik de enigen die dit hebben? Ik heb het ook op andere sites, niet alleen GoT:

[afbeelding]

Heb hetzelfde, hij herkent het tekstvak niet lijkt het wel.

• Reinier
  • Laatst online: 23:19

Reinier

\o/

Dat zwarte vlak vind ik zo vreemd. Los daarvan komt het wel eens voor dat de cursor uit beeld verdwijnt, dus dan zie je alsnog niet wat je aan het typen bent...

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 14:53
Reinier schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:10:
Dat zwarte vlak vind ik zo vreemd. Los daarvan komt het wel eens voor dat de cursor uit beeld verdwijnt, dus dan zie je alsnog niet wat je aan het typen bent...
workaround--> Swype? :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Laguna
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Ik vind het zelf vrij irritant dat om de zoveel tijd bij een sms conversatie het scherm plots bovenaan staat, zodra je een sms aan het tikken bent en er geen snelle manier is om helemaal naar beneden te scrollen (zoals wel kan bij Whatsapp bijv).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Reinier schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:01:
[...]

[afbeelding]

Haha irritant he? Enige dat bij mij helpt is om portrait te typen als ik zwarte rand krijg. Factory reset etc. doen niets.

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:54

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik heb soms iets anders bij het typen op het toetsenbord (gewone browser of dolphin, weet ik ff niet): Dat het toetsenbord heel de tijd flikkerd en omhoog en omlaag schiet bij het typen (eerlijk gezegd weet ik niet precies wat er gebeurd met het toetsenbord, maar het is irritant XD ). Andere keren heb ik er weer helemaal geen last van.

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Laguna schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:05:
Ik vind het zelf vrij irritant dat om de zoveel tijd bij een sms conversatie het scherm plots bovenaan staat, zodra je een sms aan het tikken bent en er geen snelle manier is om helemaal naar beneden te scrollen (zoals wel kan bij Whatsapp bijv).
Je zou denken dat dat na twee jaar toch wel opgelost is, met de HTC Hero had ik er al last van en nu met de Desire ook. Ik ging meestal terug naar de inbox zodat het bericht als draft opgeslagen wordt en dan opnieuw editen, nu gebruik ik Go SMS.

• bribrab
  • Laatst online: 18:46
JoetjeF schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:53:
[...]

Je zou denken dat dat na twee jaar toch wel opgelost is, met de HTC Hero had ik er al last van en nu met de Desire ook. Ik ging meestal terug naar de inbox zodat het bericht als draft opgeslagen wordt en dan opnieuw editen, nu gebruik ik Go SMS.
Iemand anders hier in dit topic (vergeef me, maar ik weet niet meer wie) had hier laatst de oplossing voor, waar ik nog steeds erg dankbaar voor ben :) De oplossing is zodra dat gebeurt om even je menu toetsje ingedrukt te houden. Je toetsenbord verschijnt dan weer en je gaat weer terug naar je invoerveld. Scheelt mij echt heel veel tijd dagelijks _/-\o_

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46
Ik ben terug gegaan van de Custom Roms naar origineel Froyo. Waarom? Geen idee 
Daarbij gebruik ik een simkaart van Vodafone (zakelijk). Echter, kom ik er zojuist achter dat het mms-en niet werkt.

APN-Backup geinstalleerd, juiste xml-bestand geactiveerd. Maar, welke volgorde ik ook aan houdt, ik krijg geen verbinding meer met zowel internet als MMS.
Als ik de standaard APN gegevens herstel heb ik weer internet maar geen MMS.

Wie kan me verder helpen?

• kraonkel
b.o.n.s schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:54:
Ik ben terug gegaan van de Custom Roms naar origineel Froyo. Waarom? Geen idee 
Daarbij gebruik ik een simkaart van Vodafone (zakelijk). Echter, kom ik er zojuist achter dat het mms-en niet werkt.

APN-Backup geinstalleerd, juiste xml-bestand geactiveerd. Maar, welke volgorde ik ook aan houdt, ik krijg geen verbinding meer met zowel internet als MMS.
Als ik de standaard APN gegevens herstel heb ik weer internet maar geen MMS.

Wie kan me verder helpen?
Vind je bij Vodafone http://www.vodafone.nl/kl...llingen?#settingslocation

[ Voor 51% gewijzigd door kraonkel op 01-03-2011 16:22 ]

• bribrab
  • Laatst online: 18:46
Volgens mij werkte dit de vorige keer niet bij mij. Voor mij was de oplossing gewoon alle APN's die in m'n telefoon stonden te verwijderen en daarna pas met het xml bestandje en APN backup aan de slag.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

Heb sindskort ook een HTC Desire en wil nog niet beginnen aan apps toevoegen en meuk veranderen maar wel muziek luisteren enzo.

Heb nu succesvol met de USB kabel muziek op me mobiel gezet en het staat er ook echt op echter als ik de Muziek App aanklik kan ik die albums nergens vinden.

Gezegt moet worden dat 1 album in FLAC staat maar de andere toch echt ik MP3.

Hoe ga ik tewerk?

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46
bribrab schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:11:
[...]

Volgens mij werkte dit de vorige keer niet bij mij. Voor mij was de oplossing gewoon alle APN's die in m'n telefoon stonden te verwijderen en daarna pas met het xml bestandje en APN backup aan de slag.
Het is uiteindelijk gelukt! Moest de telefoon bij de laatste handeling nogmaals rebooten. Daarop direct verbinden + mms.

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Ik heb de laatste tijd (sinds de laatste update, naar 2.29.405.5) dat mijn dataverbinding (GPRS/HSDPA) elke keer weg is. Als ik dan bij Wireless & networks kijk staat er bij Mobile network: Connection failed.. als ik de verbinding uit- en aan doe, dan doetie het gewoon weer (een onbepaalde tijd...). Mijn Network Mode staat op GSM/WCDMA auto en ik zit op het KPN netwerk (Hi abbo).

Heeft iemand hetzelfde en/of een idee waar dit aan kan liggen?

• eymey
  • Laatst online: 21:37
Ik heb er zo nu en dan wel eens last van (om de paar weken een keer). Ook laatset FW met KPN/Hi. Maar eerlijk gezegd weet ik niet precies of het sinds die FW is of daarvoor ook al....

Ik zet als het gebeurt gewoon middels de "mobile network" widget van HTC de verbinding handmatig een keer uit en dan weer aan. En dan werkt het weer :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:38
Ik heb ook weleens dat ie wegvalt en ook niet meer aan wil. Even switchen naar airplane mode en terug helpt dan prima

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:40
Zaterdag ga ik mijn Desire ophalen!! :)
Mijn eerste android phone.

Iemand leuke tips, apps of dergelijke?

Thx!!

• Mad Marty
  • Laatst online: 01:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

SmalleSmets schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:27:

[...]

Iemand leuke tips, apps of dergelijke?

Thx!!
Deze hele topicreeks en dit subforum staan vol met tips, apps en dergelijke :)

Rail Away!

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:40
Mad Marty schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:50:
[...]

Deze hele topicreeks en dit subforum staan vol met tips, apps en dergelijke :)
Weet jij hoeveel paginas dit zijn :o
Moest ik weten waar achter te zoeken kan ik die functie gebruiken maar ja dat weet ik dus niet :'(

Ik zeg ook niet dat ik alles moet weten, misschien paar dingetjes waar je zo op komt? :P

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
nitpicker schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:32:
Ik heb de laatste tijd (sinds de laatste update, naar 2.29.405.5) dat mijn dataverbinding (GPRS/HSDPA) elke keer weg is. Als ik dan bij Wireless & networks kijk staat er bij Mobile network: Connection failed.. als ik de verbinding uit- en aan doe, dan doetie het gewoon weer (een onbepaalde tijd...). Mijn Network Mode staat op GSM/WCDMA auto en ik zit op het KPN netwerk (Hi abbo).

Heeft iemand hetzelfde en/of een idee waar dit aan kan liggen?
Probleem heb ik sinds ik mn phone heb.
Heb ook HI.
Het is een tijdlang weg geweest, maar laatst was het er weer een paar keer.

Volgensmij komt dit door HI, mensen in mijn directe omgeving met een Desire (en andere provider) hebben hier nm geen last van.

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:38
Ik heb het dus ook.. en zit ook bij hi
Pagina: 1 ... 37 ... 61 Laatste