Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ben bijna aan verlenging toe, hoop dat de geruchten van de HTC Desire HD 2 kloppen, zie hier.

Lijkt het beste van alles: groter scherm (gebruik foon meer om te internetten dan te bellen), betere camera en nóg sneller. Pfff, veel meer hoef ik niet...

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:10
heutsm schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:20:
Heb sinds een paar dagen het gekke fenomeen dat bij 'Mijn apps' in de Market bijna al mijn geïnstalleerde apps verdwenen zijn. Staan er nog maar twee.
Wanneer ik een app. opzoek in de market die ik op m'n foon geïnstalleerd heb, dan zie ik deze in de market wél op geïnstalleerd staan. Maar hij is dus niet zichtbaar bij "Mijn apps".
Ik heb een vergelijkbaar probleem.
Ik heb dan dolphinbrowser, staat op mijn SD.
Af en toe wil het gebeuren als ik s'ochtends mijn telefoon opstart, "verdwenen is" en komt niet meer te voorschijn. (ook niet na verloop van tijd) Meerdere apps blijken bij hier last van te hebben, als ik vervolgens de app via de market installeer heb ik all mijn settings weer terug.
Ik kan ze niet vinden, terwijl één of 5 apps die ook op de SD staan nog wel te benaderen en dit gebeurt bij willekeurige apps. Een andere SD blijkt ook niet echt te helpen.

Tenslotte wacht ik dan nog wel op Gingerbread 2.3 ipv een on-officiële rom. Overigens hoop ik dat HTC inziet dat ze blijven moeten doorgaan met updaten.

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 08:10
Ik zoek een tijdje al een auto houder voor de HTC Desire, maar ik vind deze alleen met een zuignap. En ik zoek een houder die je bijvoorbeeld in je ventilatiekap kan steken, want deze heb ik ook bijv voor mijn TomTom, weet iemand waar deze te koop zijn?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:59
Hari-Bo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:16:
Ik zoek een tijdje al een auto houder voor de HTC Desire, maar ik vind deze alleen met een zuignap. En ik zoek een houder die je bijvoorbeeld in je ventilatiekap kan steken, want deze heb ik ook bijv voor mijn TomTom, weet iemand waar deze te koop zijn?
Ik heb de mijne op ebay gekocht voor een paar euro. Bijvoorbeeld deze, dan ben je voor minder dan 5$ klaar. Reken wel op een maandje levertijd.

[ Voor 21% gewijzigd door grun93 op 12-02-2011 11:08 ]

• Hari-Bo
grun93 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:05:
[...]

Ik heb de mijne op ebay gekocht voor een paar euro. Bijvoorbeeld deze, dan ben je voor minder dan 5$ klaar. Reken wel op een maandje levertijd.
Deze moest ik hebben, levertijd is geen probleem want mijn USB lader moet wordt ook via Dealextreme geleverd. :)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-11 18:53
ergens in het accesoire topic staat ie ook voor 1 dollar nogwat,
mocht je echt geen geld over hebben ;)

Verwijderd

Hari-Bo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:16:
Laatst al eerder op soort gelijke vraag een antwoord, HR richter bij Halfords, een ifoon 3 houder kun je makkelijk aanpassen zodat een Desieree ook past.......

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:59:
[...]

Laatst al eerder op soort gelijke vraag een antwoord, HR richter bij Halfords, een ifoon 3 houder kun je makkelijk aanpassen zodat een Desieree ook past.......
Ik wil niets aanpassen gewoon een Desire houder en geen universele meuk.

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 21:36

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik zit de laatste tijd last dat mijn internal memory te vol zit ondanks dat ik eigenlijk niet zoveel apps heb.
Meer nog, deze ochtend maar angrybirds er af gegooid maar enkele minuten later had ik weer last van geheugen te vol.

K'denk dat er ergens een app (ik gok op de market) veel troep op het interne geheugen achterlaat. Is het mogelijk om te rooten en alles te behoudens om zo eens in mijn intern geheugen een kijkje?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 16:58

Len

Leeg

Kijk bij "instellingen" "Toepassingen" "Toepassingen beheren" en dan klikken op de progamma's (bijvoorbeeld Gmail) Ja kan daar de Cache grootte zien en ook leeggooien.

Free Tibet

Verwijderd

Weet er iemand wat er met mijn Desire is?

Dat led lampje is nu paars en hij staat hele tijd aan

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Len schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:11:
Kijk bij "instellingen" "Toepassingen" "Toepassingen beheren" en dan klikken op de progamma's (bijvoorbeeld Gmail) Ja kan daar de Cache grootte zien en ook leeggooien.
Apps 2 SD kan bij alle apps de cache in 1x weggooien.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Sj44k13 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:35:
[...]

Apps 2 SD kan bij alle apps de cache in 1x weggooien.
Doet hij dan toch niet super goed want heb 2 MB kunnen trashen dor het manueel te doen. K'vraag me alleen af hoe lang het nog zou duren tot hij weer vol zit.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• bribrab
  • Laatst online: 18:46
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:30:

Dat is wel heel raar, voor zover ik weet schijnt die led op de Desire alleen oranje, geel of rood :?

Verwijderd

bribrab schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:16:
[...]

Dat is wel heel raar, voor zover ik weet schijnt die led op de Desire alleen oranje, geel of rood :?
Bij mij is het toch echt paars :|

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 16:38
Pendulum schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:12:
Ook last van verkleurde kin, aangeven bij HTC en maandag stuur ik hem op voor reparatie. Jammer dat de software gereset wordt maar ik vind die verkleuring met loslatende coating er niet uit zien.. zeker voor een toestel jonger dan half jaar. Ik ben benieuwd!
NOU... wat een feest.
Gisteren gsm terug mogen ontvangen, binnen 1 week dus! Heel positief, zag eruit als nieuw (achterklep was zeker nieuw) en wilde eigenlijk een positief bericht doorgeven aan Htc. Maar bij het bellen hoorde ik degene aan de andere kant van de lijn niet.. Kortom: speaker kapot.
Daarnaast was mijn screenprotector eraf gehaald (terwijl ik nog op de bon heb laten zetten dat deze er op moest blijven) en zat er een ander scherm in die veel paarser was bij lage helderheid dan voorheen.

Toestel weer ter reparatie aangeboden en weer afwachten. :(

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Pendulum schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:58:
[...]

Wilde eigenlijk een positief bericht doorgeven aan Htc. Maar bij het bellen hoorde ik degene aan de andere kant van de lijn niet.. Kortom: speaker kapot.
Heb je het al geprobeerd na een reboot? Ik heb dat namelijk ook weleens gehad.

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-11 23:57
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:30:

Van juli 2010:(ff Googlen!)
TMoose schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:24:
Kijk ik net naar m'n desire, Blijkt het notification ledje blauw te branden. Ik wist niet eens dat er een multicolor led (of iig een blauw ledje) inzat. _/-\o_
Handcent sms maakt er gebruik van. Misschien dat het daardoor komt.
bribrab schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:16:
[...]
Het is dus niet zo raar.

[ Voor 50% gewijzigd door kraonkel op 12-02-2011 20:13 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 16:38
kavish schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:09:
[...]

Heb je het al geprobeerd na een reboot? Ik heb dat namelijk ook weleens gehad.
7x reboot, daarna nog full reset,zelfs nog aantal updates gedaan, allemaal geen zin. Nee, ik ben er zeker van dat de speaker defect is of verkeerd/niet aangesloten.

Er werd mij overigens verteld dat je beter het toestel zelf kan opsturen rechtstreeks naar HTC dan via de winkel laten afhandelen omdat dat via een ander kanaal en reparateur ging. Bij HTC ging het 99/100 keer goed en bij de winkel vaak fout. Gek verhaal.

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-10 10:27
mesm90 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:10:
[afbeelding]
hier specs van wat gaat lijken op de desire 2

gevonden op androinica
Als je op zoek was gegaan naar de bron, had je ook dit gevonden:
Update: Expansys just pinged us with a statement claiming that "the alleged leaks of information are nothing more than speculatively populated product holding pages, created and designed for internal use only...we do not have full details of the specific products mentioned." However, the company is still "investigating how this information has entered the public domain." With so many inconsistencies in the published specs (Qualcomm processor in a Samsung device, only 512MB of RAM across the board, questionable CPU/GPU pairings), there's a pretty good chance that the etailer is on the level here; that being said, if these are not in fact the final specs of these devices, we suspect that they'll end up being very, very close.
Allemaal speculaties dus... Waarom nu speculeren, terwijl volgende week tijdens de MWC alle definitieve specs bekend worden gemaakt?
Er staat wel een render die verdacht veel op 't toestel uit de spyshots lijkt.

Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/news/0000014848//desire_hd_2.jpg

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:21
Hari-Bo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:03:
[...]

Ik wil niets aanpassen gewoon een Desire houder en geen universele meuk.
Waarom dan niet gewoon een brodit houdertje? Ik heb er ook een en die past prima. Is wel aan de prijs, helemaal als er ook een proclip bijkoopt.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Hari-Bo
Mistraller schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:21:
[...]

Waarom dan niet gewoon een brodit houdertje? Ik heb er ook een en die past prima. Is wel aan de prijs, helemaal als er ook een proclip bijkoopt.
En nu heb ik het opgelost met een houder voor ongeveer 6 dollar incl verzendkosten ipv de veel te dure accessoire in de Nederlandse webshops.

Verwijderd

kraonkel schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:26:
[...]

Van juli 2010:(ff Googlen!)

[...]

Handcent sms maakt er gebruik van. Misschien dat het daardoor komt.

[...]

Het is dus niet zo raar.
ik heb geen handcent sms en dat lampje is altijd aan en ik kan hem niet uit zetten

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Telefoon gerest vandaag, weer dezelfde apps geinstalleerd als voorheen en hoppa 89MB vrij. Er zit iets goeds verkeerd in 2.2, bij het verwijderen wordt niet alles verwijderd, dus iedere keer na een update raakte ik iets aan ruimte kwijt. Gelukkig is een reset en reinstall zo gedaan, maar het zou niet nodig moeten zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

MeNTaL_TO schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:20:
Telefoon gerest vandaag, weer dezelfde apps geinstalleerd als voorheen en hoppa 89MB vrij. Er zit iets goeds verkeerd in 2.2, bij het verwijderen wordt niet alles verwijderd, dus iedere keer na een update raakte ik iets aan ruimte kwijt. Gelukkig is een reset en reinstall zo gedaan, maar het zou niet nodig moeten zijn.
Na verloop van tijd loopt ie gewoon weer vol hoor, komt door cache en data van apps die intern wordt opgeslagen.

* jelmervos is erg blij met A2SD in custom ROMs

[ Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 13-02-2011 13:56 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Len

Len

Leeg

Gooi je cache leeg.. Vooral Gmail kan een hoop bezet houden.

Free Tibet

• Vince22
  • Laatst online: 20:39
Beste medeDesire eigenaren,
Ik heb sinds vrijdag een Desire, had eerst een iphone. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan aangaande de agenda. Eerder op mijn iphone had ik meerdere agenda's in mijn agenda app staan die van mij en die van mijn vriendin. Als mijn vriendin een afspraak in haar agenda zet, kan ik dat direct zien en andersom ook zo op haar iphone. Als zij een gezamelijke afspraak in haar gmail agenda zet en mijn een uitnodiging stuur, dan krijg ik een foutmelding in de GMail app en kan ik de afspraak niet automagisch in mijn agenda zetten, omdat de Gmail app geen ics bestand ondersteund??

Nu vraag ik mij af hoe ik dit moet aanpakken om zo afspraken te kunnen accepteren en ze direct te laten zetten in mijn Gmail agenda.

Ook heb ik een andere vraag over de gmail app, als ik een mail ontvang met een Word attachment (doc of docx) en ik open die door te drukken op "voorbeeld" dan blijft het "Bijlage ophalen" eindeloos doordraaien en mijn attachment kan ik nooit openen.. Is dit een bekende fout?

Andere vraag die ik had, hoe zet ik in godsnaam aan dat ik een percentage van mijn accuduur zie in het batterij icoon?

Tot nu toe heb ik echt veel problemen met mn mail. Vooral dus mijn Gmail en vraag me af of meerdere mensen dit ook ervaren.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• Len

Len

Leeg

Je wil dus meerdere iCal agenda's hebben in je google-agenda? Geen idee of dat kan. Ik heb wel de google-agenda van mijn vriendin in mijn eigen agenda staan (wat uiteraard ook een google-agenda is).

Die percentage bij je accu krijg je alleen te zien als je je telefoon "root" en dan een andere rom installeerd volgens mij.

Om een Word document te openen zou je "documents-to-go" kunnen downloaden.
Wat voor problemen heb je nog meer met Gmail?

[ Voor 33% gewijzigd door Len op 13-02-2011 18:14 ]

Free Tibet

• Vince22
Dank je voor je antwoord. Meerdere agenda's werkt dus gewoon wel in Android en zelfs in de widget zie ik alles in de kleurtjes zoals ze in agenda staan! Moest gewoon ff een agenda toevoegen in de agenda app.
Had iets beter moeten kijken.
Voorzover de worddocumenten, vanaf het moment dat ik documents to go geinstalleerd heb zoals je zei, kan ik ineens als ik een word document wil openen vanujit gmail en druk op "voorbeeld" selecteren of ik in Quickoffice of in WordToGo wil openen. Vreemd maar Quickoffice werkt wmb prima.

Het enige probleem dat overblijft is een uitnodiging voor een afspraak in gmail. een ics bestand openen in GMail.
Het verplaatsen van emails zoals op de iphone naar een map op gmail werkt dus volgens de "labels" methode van Google zelf,jammer maar ik kan er mee leven.

• Len

Len

Leeg

Bij mij lukt het wel als er vanuit outlook een afspraak wordt meegestuurd. Dan is er een knop dat je het kan invoegen bij je agenda.

Labels zijn juist makkelijk. Door het filter systeem is het net als mappen. Maar je kan dus meerdere labels koppelen aan 1 mail. Met mappen moet je dan je mail gaan copieren. Vooral in de telefoon zie ik geen verschil met eventuele mappen.

Free Tibet

• kjast
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12-2021
Werkt de GPS bij jullie probleemloos?

Ik heb Android 2.2, kernel 2.6.32.15 (alles standaard) en om de een of andere reden lockt hij niet goed op de sat.

Met het programma GPS status zijn er soms tot wel 8 sats in de buurt, waarvan enkele geel. Maar nooit of pas heel laat een lock. Ik lees er meer over op internet (schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn na update RC33) en ik vroeg me af of iemand er hier een fix voor heeft / er ook mee te maken heeft.

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:57
kjast schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:55:
Werkt de GPS bij jullie probleemloos?

Ik heb Android 2.2, kernel 2.6.32.15 (alles standaard) en om de een of andere reden lockt hij niet goed op de sat.

Met het programma GPS status zijn er soms tot wel 8 sats in de buurt, waarvan enkele geel. Maar nooit of pas heel laat een lock. Ik lees er meer over op internet (schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn na update RC33) en ik vroeg me af of iemand er hier een fix voor heeft / er ook mee te maken heeft.
Ik heb precies hetzelfde probleem, hij kan geen goede verbinding maken met de GPS...
Soms duurt het laden zeker 10 minuten, en dan kap ik er gewoon mee.

• kjast
darkfujita schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:17:
Ik heb precies hetzelfde probleem, hij kan geen goede verbinding maken met de GPS...
Jij hebt ook nog gewoon de "Fabrieks HTC", dat wil zeggen niet geroot of zo?
Al eens gecheckt met GPS Status?

Ik had net bijvoorbeeld toch zeker 5 minuten 0/5 (0 fixes, 5 sats). .. duurt lang!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

AAAAAARGH, nu had ik alles zowat leeg gemaakt en mijn HTC desire herstart, met het resultaat meer dan 25MB vrij te hebben. Dus dacht ik: "laten we even de laatste update binnenhalen nu het lukt".
Resultaat... constante loop, zelfs nadat ik hem volledig gecleared heb crashed de com.htc.launcher continu. -_-

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vince22 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:41:

Nu vraag ik mij af hoe ik dit moet aanpakken om zo afspraken te kunnen accepteren en ze direct te laten zetten in mijn Gmail agenda.
Even je instellingen aanpassen van je calendar via de browser. Per agenda de volgende settings aanpassen:
Auto-accept invitations that do not conflict.
Automatically add all invitations to this calendar.
Do not show invitations.
Vince22 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:41:

Andere vraag die ik had, hoe zet ik in godsnaam aan dat ik een percentage van mijn accuduur zie in het batterij icoon?
https://market.android.co...omputing.BatteryIndicator

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 21:28
Dice schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:04:
[...]

Dit heb ik ook, echter met precies 1 telefoonnummer.

Als ik het niet verzonden bericht hierna als NIEUW bericht aan diegene stuur is er niets aan de hand.

Wat mij opviel is dat er bij het geven van een 'reply' een extra '8' in het telefoonnummer geplaatst wordt.
Mijn vriendin had t eerst ook met 1 nummer maar was vervolgens met 2 personen (nu nog steeds dacht ik).
Een nieuw bericht aanmaken gaat inderdaad goed en vervolgens zet ie dat bericht ook weer onder sms conversatie.

Ik heb ook HTC Nederland nog enkele weken geleden gebeld maar konden geen oplossing bieden. Ze gaven aan dat je bijv. wel kon kijken naar hoe groot de sms app was qua geheugen en evt. wissen (dus sms berichten kwijt) maar die was niet anders dan normaal en de helpdesk medewerker had zelfde telefoon en ook zelfde grootte aan opslag voor die app. Ik zit te denken dat het mogelijk een cache probleem kan zijn. Dat heb ik nog niet geprobeerd te legen.
Maar het lijkt me toch dus een foutje in de HTC mail app. Kreeg op twitter ook al suggesties om andere sms applicaties te gebruiken met een HTC look maar vind het spijtig dat dit nodig zou moeten zijn. Voorlopig blijft ze nog even met de 'gewone' HTC sms app smsen.

Verwijderd

darkfujita schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:17:
[...]

Zou dit wat zijn? (Root vereist)

• sphere

sphere

Debian abuser

Hari-Bo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:23:
En nu heb ik het opgelost met een houder voor ongeveer 6 dollar incl verzendkosten ipv de veel te dure accessoire in de Nederlandse webshops.
Mijn dealextreme houder is inmiddels stuk, lipje afgebroken.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
Dat is zeker wat! Ik gebruik hem al een paar maanden en heb geen klachten over de gps fix snelheid meer. Ik vind het een aanrader.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Vince22
Ken. schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:04:
[...]
Even je instellingen aanpassen van je calendar via de browser. Per agenda de volgende settings aanpassen:

[...]

[...]

https://market.android.co...omputing.BatteryIndicator
Super!! Dankje wel voor de tips!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 20:27
Ik lees hier overal dat sommige mensen last hebben van een nogal korte accuduur. Nu heb ik dat ook, hij houdt het nog geen dag vol zonder dat ik er intensief gebruik van maak (zit voornamlijk in mijn zak, een smsje en een belletje is het wel zo'n beetje op een normale dag).

Maar nu het volgende, afgelopen week was ik niet thuis en had de mobiel thuis gelaten, uitgezet met een accu op 80%. Toen ik gisteren mijn telefoon weer aan wilde zetten (na 6 dagen uit te zijn geweest) was deze helemaal leeg. M.i. hoort dit toch niet te gebeuren, het lijkt wel of er ergens kortsluiting wordt gemaakt, komt dit jullie bekend voor als een probleem of hoort het gewoon bij de telefoon (zo ja, niet best dan...).

Criticism is prejudice made plausible.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:01
Christian_Ku schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:55:
Ik lees hier overal dat sommige mensen last hebben van een nogal korte accuduur. Nu heb ik dat ook, hij houdt het nog geen dag vol zonder dat ik er intensief gebruik van maak (zit voornamlijk in mijn zak, een smsje en een belletje is het wel zo'n beetje op een normale dag).

Maar nu het volgende, afgelopen week was ik niet thuis en had de mobiel thuis gelaten, uitgezet met een accu op 80%. Toen ik gisteren mijn telefoon weer aan wilde zetten (na 6 dagen uit te zijn geweest) was deze helemaal leeg. M.i. hoort dit toch niet te gebeuren, het lijkt wel of er ergens kortsluiting wordt gemaakt, komt dit jullie bekend voor als een probleem of hoort het gewoon bij de telefoon (zo ja, niet best dan...).
Ik heb dat ook dus ineens sinds een paar weken.

Vanmorgen was hij net niet meer halfvol dus hij moet nog een halve dag zeker kunnen, maar tegelijk viel hij uit en toen ik hem weer aanzette zei hij dat hij leeg was en opgeladen moest worden.
Ik snap echt niet hoe dit ineens kan :o

• Christian_Ku
Ik heb het inderdaad ook nog niet zo lang (lees een maand of 2 a 3). Kan niet precies duiden of het van een update komt of niet.

• kraonkel
Christian_Ku schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:22:
Ik heb het inderdaad ook nog niet zo lang (lees een maand of 2 a 3). Kan niet precies duiden of het van een update komt of niet.
Je zet er niet bij hoe je instellingen zijn. Je mail ophalen, syncen enz. Zelfs als de telefoon uitstaat doet hij nog verschillende dingen, als je het toelaat. Doe eens callibreren. En kijk eens in de instellingen hoe de telefoon zelf de accu vindt, het voltage, de temperatuur. Het is een slim apparaatje waarmee je toevallig ook nog kan bellen. Maar veel mensen blijven 'm vergelijken met hun eerste mobile telefoon waarmee je 300 uur standby was en 30 uur kon bellen.

[ Voor 27% gewijzigd door kraonkel op 14-02-2011 15:59 ]

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JuiceDefender doet echt wonderen voor je accu, en gmail en whatsapp blijven onmiddelijk binnen komen :)

• Christian_Ku
kraonkel schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:37:
[...]

Je zet er niet bij hoe je instellingen zijn. Je mail ophalen, syncen enz. Zelfs als de telefoon uitstaat doet hij nog verschillende dingen, als je het toelaat. Doe eens callibreren. En kijk eens in de instellingen hoe de telefoon zelf de accu vindt, het voltage, de temperatuur. Het is een slim apparaatje waarmee je toevallig ook nog kan bellen.
Oh ja, dat was ik er inderdaad vergeten bij te zetten, het voltage: >4000 mV (iets van 4136 mV). T weet ik even niet uit mijn hoofd. ALLE apps stonden uit toen ik hem uit heb gezet en ik heb laatst hier op het forum gezocht, en de callibratie methode gevonden en direct toegepast. Halve dag later (zonder apps opgestart te hebben als test) accu leeg. Maar vooral dat hij leeg gaat als ik hem uit heb is toch wel erg vreemd m.i..

Edit: het vergelijk met een mobiel die minstens 300h standby moet staan heb ik nooit gedaan. Wat wel zo is is dat hij in het begin redelijk makkelijk 3 dagen halen en van het een op het andere moment (natuurlijk kan ik niet meer precies duiden wanneer) ineens de dag niet meer haalt, en ik doe er weinig geks mee. Ten tweede, want bovenstaande is voor mij nog niet eens zorgwekkend, is het feit dat hij 80% accu verbruikt bij het uitstaan binnen een week.

[ Voor 20% gewijzigd door Christian_Ku op 14-02-2011 16:04 ]

• janvanduschoten
Aikon schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:58:
JuiceDefender doet echt wonderen voor je accu, en gmail en whatsapp blijven onmiddelijk binnen komen :)
Vrijwel onmiddellijk, zodra Juicedefender je data verbinding weer aanzet, ik dacht 1 x per kwartier. Je hebt dus maximaal 15 minuten vertraging (of wat je zelf instelt qua tijd).

• kraonkel
Christian_Ku schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:00:
[...]

Oh ja, dat was ik er inderdaad vergeten bij te zetten, het voltage: >4000 mV (iets van 4136 mV). T weet ik even niet uit mijn hoofd. ALLE apps stonden uit toen ik hem uit heb gezet en ik heb laatst hier op het forum gezocht, en de callibratie methode gevonden en direct toegepast. Halve dag later (zonder apps opgestart te hebben als test) accu leeg. Maar vooral dat hij leeg gaat als ik hem uit heb is toch wel erg vreemd m.i..
Ik heb natuurlijk heel erg gegeneraliseerd, over accu's e.d.Maar neem eens contact op met HTC. Zelf gebruik ik Custom Roms. En heb me nooit druk gemaakt over accugebruik, hang 'm 'snachts aan de lader. En kijk eens in de tel.wat het meeste verbruik. Buiten je scherm dan.

[ Voor 4% gewijzigd door kraonkel op 14-02-2011 17:09 ]

• Christian_Ku
Ja, dat is dus typisch, dat is nu WIFI, terwijl het dat NOOIT was...en voor zover ik weet kun je niet per periode selecteren. Het is OF cumulatief, OF het meest recente gebruik, toch?

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 22:00
M'n pa heeft nu sinds kort een HTC Desire. Op z'n vorige telefoon (BlackBerry) had hij een groep contacten aangemaakt welke altijd 'door' kwam als er gebeld werd. Ook als de telefoon op stil/vergadering/enz stond. (ICE-groep) De groep had een uitzonderingspositie.

Ik heb nu een contactgroep aangemaakt. Op internet ook al gevonden dat ik een aparte beltoon kan toekennen aan de groep. Echter, ik krijg het niet voor elkaar om deze groep altijd door te laten komen.
Iemand die weet hoe dit moet?

• kraonkel
Christian_Ku schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:18:
Ja, dat is dus typisch, dat is nu WIFI, terwijl het dat NOOIT was...en voor zover ik weet kun je niet per periode selecteren. Het is OF cumulatief, OF het meest recente gebruik, toch?
Ik denk het recente verbruik. Of je moet een app (zoals Powertutor) installeren, die over een langere periode meet, dus gebruik powertutor eens om de apps die de meeste stroom verbruiken boven water te halen zo krijg je meer inzicht in wat er gebeurd in je toestel.

[ Voor 17% gewijzigd door kraonkel op 14-02-2011 19:44 ]

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-11 15:12
Voor de mensen met accu problemen. Ik heb laatst deze tutorial gevolgd voor de HTC Desire [HOW TO] Calibrate Desire Battery http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=755903 Batterij gaat nu wel langer mee :)

Verwijderd

Contact gehad met HTC over het (veel over gesproken) probleem dat de gps niet meer werkt na een update te hebben ontvangen. En sporadisch rebooten..

de reactie:
Beste ******

Bedankt voor het aankoop bewijs

Met de aanvullende informatie die u mij heeft gegeven lijkt het een beter isdee dat u het toestel laat binnen komen voor reparatie. Het niet werken van de GPS is geen bekent probleem na de update en het is een goed plan om hem te laten 're-flashen' en dat de GPS chip even nagekeken wordt.

Het re-booten horen we wel wat regelmatiger en dat bevestigd de keuze om hem voor reparatie te laten binnen gaan.

Het inboeken voor reparatie is het makkelijkste gedaan over de telefoon; er kan dan met u ook een afspraak gemaakt worden waar het toestel opgehaald kan worden en welke tijd voor u het beste uit komt.
Bel even naar ons support centre en geef het volgende nummer: *********************
Dit is een reparatie ticket die ik voor u het aangemaakt en die mijn collega voor u kan door boeken.
Doe even een harde reset voor u het toestel mee geeft en maak een back up van uw gegevens.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer *****************
Ik ben benieuwd....

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 08:57
spookz0r schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:31:
Voor de mensen met accu problemen. Ik heb laatst deze tutorial gevolgd voor de HTC Desire [HOW TO] Calibrate Desire Battery http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=755903 Batterij gaat nu wel langer mee :)
Heb je die eerste post gebruikt, of die manier in post 5 bij die thread

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-11 15:12
Ik heb die uit de eerste post gebruikt. Wilde eerst even kijken of die zou werken :)

• Mistraller
  • Laatst online: 19:21
Hari-Bo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:23:
[...]

Ja, maar het is ook algemeen bekend dat DealExtreme en andere china-spullen vaak geen lang leven beschoren zijn. Die lader en houder zullen ook bij 50/60 graden heel moeten blijven. Het meeste dat ik bij DX bestel maak ik thuis open, om vervolgens met de soldeerbout even te controleren, dat blijkt bijna altijd nodig. Een uitgefikte auto omdat een of andere cheap-ass lader problemen geeft zie ik niet zitten. Mijn laadstekker zit immers achter het dashboard weggewerkt, dat vond ik wel zo mooi. Hij zit dus buiten bereik.

Ik heb nu een aantal autohouders bij anderen gezien van andere merken, maar bij brodit zitten ze toch meestal netter, strakker, in schuiven zonder gepiel met de oplaadstekker, het past gewoon 100%.
Alle overige accessoires voor mijn Desire komen wel via DX/ebay, behalve de autohouder. Al doende leert men...zeg maar. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Mistraller op 14-02-2011 20:39 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:47
Volgens mij ben ik de klos? Nadat mijn batterij leeg was wordt er geen enkele simkaart meer herkent in mijn telefoon (in andere telefoons wel gewoon)?

Ik kan nog een harde reset doen maar dat probeer ik nog even uit te stellen. Heeft er nog iemand tips om wat anders te proberen?

• kraonkel
Onedayflyer682 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:36:
Volgens mij ben ik de klos? Nadat mijn batterij leeg was wordt er geen enkele simkaart meer herkent in mijn telefoon (in andere telefoons wel gewoon)?

Ik kan nog een harde reset doen maar dat probeer ik nog even uit te stellen. Heeft er nog iemand tips om wat anders te proberen?
Je kan je instellingen backuppen, telefoonnummers ed opslaan via je Gmail account.Zie ook blz 205 van de handleiding. En dan reset. Nog steeds problemen? Dan contact opnemen met Htc. Anders kijk even bij Androidworld hier is een link

[ Voor 25% gewijzigd door kraonkel op 14-02-2011 22:21 ]

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:35:
Contact gehad met HTC over het (veel over gesproken) probleem dat de gps niet meer werkt na een update te hebben ontvangen. En sporadisch rebooten..

de reactie:

[...]

Ik ben benieuwd....
Fasterfix al geprobeerd voor je gps?

• kjast
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:35:
Ik ben benieuwd....
Keep me updated,
Ik ben benieuwd.. ik vrees dat ze niks gaan vinden overigens.
Probleem is puur softwarematig sinds Froyo....

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:24
Wellicht een rare vraag, maar heb je een internetverbinding tijdens het opstarten van de GPS? Dat scheelt namelijk ook... (het systeem vraagt de tijd op bij een ntp-server zodat hij de gps-signalen sneller kan verwerken (want dat werkt weer op basis van tijd))

Sometimes you need to plan for coincidence

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:38
We krijgen Gingerbread! Uit de preview op de frontpage: "Een upgrade naar Android 2.3, vermoedelijk met de nieuwe Sense, komt er voor de Desire HD, de Desire Z en de eerste Desire, uit het voorjaar van 2010."

Zal wel 2011 zijn denk ik maar toch :9

• Aikon
  • Niet online
janvanduschoten schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:50:
[...]

Vrijwel onmiddellijk, zodra Juicedefender je data verbinding weer aanzet, ik dacht 1 x per kwartier. Je hebt dus maximaal 15 minuten vertraging (of wat je zelf instelt qua tijd).
Nee, direct omdat het - denk ik - pushapplicaties zijn. Ik snap het ook niet, want data uit is uit, maar toch krijg ik ze direct binnen én gaat m'n accu langer mee.

@hierboven: goed nieuws! Zie reviews: MWC: HTC Desire S, Incredible S en Wildfire S

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Stefangrp schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:12:
We krijgen Gingerbread! Uit de preview op de frontpage: "Een upgrade naar Android 2.3, vermoedelijk met de nieuwe Sense, komt er voor de Desire HD, de Desire Z en de eerste Desire, uit het voorjaar van 2010."

Zal wel 2011 zijn denk ik maar toch :9
Nee.. Lees de zin nog eens ;) Ze hebben het over de 'eerste Desire, uit het voorjaar van 2010'. En dat is een 100% correcte zin.
Een releasedatum voor 2.3 op de Desire wordt niet genoemd.. Maar in ieder geval goed nieuws dat het eraan zit te komen!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 11:15
Het lukt mij niet om via mijn ING te beleggen ,de brouwers (zowel de standaard als dolphin ) lopen vast zodra ik binnen de site naar aan en verkopen ga .Wie heeft de oplossing? :'(

• janvanduschoten
Niek_ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:44:
M'n pa heeft nu sinds kort een HTC Desire. Op z'n vorige telefoon (BlackBerry) had hij een groep contacten aangemaakt welke altijd 'door' kwam als er gebeld werd. Ook als de telefoon op stil/vergadering/enz stond. (ICE-groep) De groep had een uitzonderingspositie.

Ik heb nu een contactgroep aangemaakt. Op internet ook al gevonden dat ik een aparte beltoon kan toekennen aan de groep. Echter, ik krijg het niet voor elkaar om deze groep altijd door te laten komen.
Iemand die weet hoe dit moet?
Moet je eens kijken naar de app Afbeeldingslocatie: http://cdn.androlib.com/appicon/app-jmpx.cs.png Silent Time Lite, volgens mij is dat wat je zoekt.

• Stefangrp
SmithNL schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:59:
[...]

Nee.. Lees de zin nog eens ;) Ze hebben het over de 'eerste Desire, uit het voorjaar van 2010'. En dat is een 100% correcte zin.
Een releasedatum voor 2.3 op de Desire wordt niet genoemd.. Maar in ieder geval goed nieuws dat het eraan zit te komen!
Denk dat je gelijk hebt ja.. Niet goed gelezen door mijn enthousiasme ;)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:12

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Stefangrp schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:11:
[...]
Denk dat je gelijk hebt ja.. Niet goed gelezen door mijn enthousiasme ;)
grootste nadeel van de stock is niet de versie van Android, maar het beperkte interne geheugen helaas...

Hopen dat ze hier iets voor verzinnen. 2.3 en de nieuwe sense nemen ook meer geheugen in beslag denk ik.

Battle.net || Strava

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

retlaw schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:15:
[...]

grootste nadeel van de stock is niet de versie van Android, maar het beperkte interne geheugen helaas...

Hopen dat ze hier iets voor verzinnen. 2.3 en de nieuwe sense nemen ook meer geheugen in beslag denk ik.
Och, ik ben al blij genoeg dat ze met 2.3 komen. Hierdoor zullen er alleen nog maar betere custom ROM's komen zonder allemaal hacks.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Stefangrp
Precies.. Straks gewoon een rom met 2.3 die perfect werkt en apps2sd+ voor het geheugenprobleempje

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

dat is inderdaad ook zo... draai nu ook starbust 1.3, wat ook 'gewoon' de stock rom is met data2sd om het geheugen uit te breiden. Draait overigens supersnel, quadrant score tussen de 1850 en 2200! Maar dat is eigenlijk voor het andere topic...

Battle.net || Strava

• Stefangrp
Tekst in de preview is inmiddels aangepast naar:
"Een upgrade naar Android 2.3, vermoedelijk met de nieuwe Sense, komt in het voorjaar van 2011 uit voor de Desire HD, de Desire Z en de eerste Desire."
Dus toch in het voorjaar :)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51
Stefangrp schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:44:
Tekst in de preview is inmiddels aangepast naar:
"Een upgrade naar Android 2.3, vermoedelijk met de nieuwe Sense, komt in het voorjaar van 2011 uit voor de Desire HD, de Desire Z en de eerste Desire."
Dus toch in het voorjaar :)
Goed nieuws, maar waar vind ik die 'preview'?

• Stefangrp
Staat iets boven je, en op de Tweakers frontpage! ;)
maar ik ben de moeilijkste niet: reviews: MWC: HTC Desire S, Incredible S en Wildfire S
En dan onderaan hoofdstuk 8, Vernieuwingen in Sense

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
*knip*

In mijn vriendenkring wordt er veelal getwijfeld of men de Desire S moet halen. Mede doordat er geruchten gaan over een Desire HD 2 (waar ik zelf ook op wacht). Maar de Desire S is voor mensen, die niet zo moeilijk doen of het een singlecore of dualcore is, zeker een goede smartphone.

Ik moet eerlijk zeggen dat de onthullingen van HTC mij voor 2/6 deel tegenvallen. Misschien omdat ik ook geïnteresseerd ben in goede smartphones, maar die ChaCha en Salsa had voor mij echt niet gehoeven. Ben bang dat HTC haar verkoopdoelen met dit soort prul wil realiseren.

[ Voor 15% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:16 ]

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 22:00
janvanduschoten schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:26:
[...]

Moet je eens kijken naar de app [afbeelding] Silent Time Lite, volgens mij is dat wat je zoekt.
Denk dat je gelijk hebt, echter staat er in het rood de volgende melding op m'n scherm: "This application seems to be removed from the Android Market."

Hopelijk is er nog een kloon o.i.d.

• kjast
Iemand hier ervaring met de zilveren Desire en tasjes / pouches?
Ik heb deze besteld;

http://www.mobielbereikba...htc/desire/beschermtasjes
Maar kreeg via via te horen dat dat ding nogal gevoelig is voor verkleuringen...

EDIT: Bah.. ding geeft af op het zilver, andere case dan maar. Ben benieuwd of de officiele HTC case ook afgeeft..

[ Voor 19% gewijzigd door kjast op 15-02-2011 18:18 ]

• cocico
  • Laatst online: 19-11 13:25
Mobistar biedt in België de originele Desire aan voor € 331 (€ 419 - 21% korting als je een oud toestel inlevert). Ik heb een nieuwe telefoon nodig (kom van een SE G705, non-Android dus) en vroeg mij af of jullie de Desire nog aanraden als 'nieuw' toestel, nu de Desire HD en Desire S als opvolgers er al zijn...

Ik hoor hier veel tegenvallende berichten icm geheugenproblemen, kan de verwachte 2.3 upgrade daar aan verhelpen?

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:47
Onedayflyer682 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:36:

Na veel prutsen (SD kaartje verwijderen) startte hij spontaan weer op met de SIM-kaart. Geen idee waar het aan heeft gelegen maar hij doet het weer (nu hopen dat het zo blijft).

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 23:07
cocico schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:24:
Mobistar biedt in België de originele Desire aan voor € 331 (€ 419 - 21% korting als je een oud toestel inlevert). Ik heb een nieuwe telefoon nodig (kom van een SE G705, non-Android dus) en vroeg mij af of jullie de Desire nog aanraden als 'nieuw' toestel, nu de Desire HD en Desire S als opvolgers er al zijn...

Ik hoor hier veel tegenvallende berichten icm geheugenproblemen, kan de verwachte 2.3 upgrade daar aan verhelpen?
Ik zou het niet doen. De eerste desire heeft nog steed relatief vaak problemen en met name het kleine geheugen voor programma's is een groot nadeel.

Verder zijn de nieuwe toestellen in veel opzichten verbeterd (geloof ook accuduur)

De opvolger van de normale desire (zelfde formaat en geen toetsenbord) komt er ook al aan.

@Floris-K:
Ok. De Desire S Is dan meer de vervanger van de normale desire.

[ Voor 4% gewijzigd door The Anarchist op 16-02-2011 09:37 ]

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:31

AndereKoekoek

Ping! Pong?

The Anarchist schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:09:
[...]
De opvolger van de normale desire (zelfde formaat en geen toetsenbord) komt er ook al aan.
Hier ben ik het niet zo mee eens. Ik zie de HTC Desire S niet echt als een opvolger van de Desire. Toen de Desire uitkwam kochten mensen deze telefoon ivm de uitstekende specs t.ov. van de concurrentie. Mensen die voor minder gingen die kochten een HTC Legend. Als je de specs van de HTC Desire S vergelijkt met de concurrentie dan heb ik eerder het idee dat het de opvolger van de HTC Legend is ipv Desire. De concurrentie komt namelijk o.a. met veel meer geheugen, dualcore processoren, sterkere accu en nog meer leuke dingen.

Zie dit maar eens:
Samsung Galaxy II v.s. HTC Desire S
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3621&idPhone2=3776

LG Optimus 2x v.s. HTC Desire S
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3598&idPhone2=3776

Keek zelf erg uit naar de opvolger van de Desire omdat ik in juni mijn abonnement kan verlengen. Weet alleen niet zo zeker of het wel een HTC zal worden.... Op het moment neig ik naar de nieuwe Galaxy ondanks dat Samsung mij in het verleden dusdanig heeft teleurgesteld dat ik de telefoon na 3 weken weer verkocht heb. Gelukkig is het nu Android dat erop draait :)

[ Voor 13% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-02-2011 09:22 ]

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Een opvolger is per definitie niet meteen een stuk beter. In de telecom wereld (en ook algemeen elektronica wereld) is dat vaak wel zo... en omdat HTC dat niet doet, is iedereen meteen in rep en roer :/

En trouwens, ik zie zeker verbeteringen t.o.v. de oude Desire.

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Wie zegt dat een dualcore per definitie sneller/beter is?
Wordt wel veel over geroepen maar zolang er geen testen zijn gedaan (vergelijkingen) moet ik het nog zien.

De Galaxy is mij veel te groot. De Desire heeft juist het optimale formaat scherm. Past ook nog goed in je broekzak. Toen ik de Desire kocht heb ik juist niet de HD gekocht ivm met de grootte.
De LG heeft niet echt veel extra's en het blijft een LG....

Verder zie ik niet zo heel veel zaken waarvan ik zeg wow...... dat is een stuk beter.
Alleen inderdaag het geheugen maar dat is op de S ook vergroot en ik heb nu ook nog iets ruimte over dus dat zal dan met 2 x zoveel geheugen zeker moeten kunnen.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Persoonlijk vind ik de verbeteringen van Desire naar Desire S voor mij te weinig om de aanschaf ervan te overwegen. Veel problemen met de Desire zijn op te lossen door custom ROMs, en hardwarematig behoor ik tot nu toe nog steeds tot de gelukkigen zonder problemen ;)

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:31

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat mij voornamelijk 'stoort' is dat de verbeteringen minimaal zijn, maar omdat het een nieuw model is komt hij wel meteen voor de hoofdprijs in de schappen te liggen. Dik 100 Euro duurder dan de huidige Desire.
Ik zie het meer als een wijziging zoals ze bij auto's weleens doorvoeren. Andere koplampen, LED achterlichten maar de prijs blijft daar wel hetzelfde?

[ Voor 26% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-02-2011 11:12 ]

• Aikon
  • Niet online
Die prijs zal wel redelijk snel zakken gok ik, maar als ik die vergelijking zie tussen de Desire S en Galaxy II dan is de Galaxy wel op alle fronten beter. Helaas zijn er nog geen echte prijzen bekend, want dat is natuurlijk wel van groot belang als je toestellen vergelijkt.

• cocico
The Anarchist schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:09:
[...]

Ik zou het niet doen. De eerste desire heeft nog steed relatief vaak problemen en met name het kleine geheugen voor programma's is een groot nadeel.

Verder zijn de nieuwe toestellen in veel opzichten verbeterd (geloof ook accuduur)

@Floris-K:
Ok. De Desire S Is dan meer de vervanger van de normale desire.
Ik weet natuurlijk dat ik met een Desire nu niet meer een 'toptoestel' aanschaf. Aan de andere kant zit het qua prijs dan wel héél goed met € 331.

Ik vraag me af in hoeverre dat geheugenprobleem zich bij 'normaal' gebruik manifesteert: je kan inderdaad je foon volgooien met Apps, maar hoeveel procent van de tweakers heeft het 'zelf' al meegemaakt dat bij relatief normaal gebruik je tegen de limieten van het toestel aanloopt.

Desire S of HD is geen optie, wegens ongeveer € 150 duurder.

Wat betreft accuduur hou ik er al rekening mee om een carcharger bij te kopen :)

• Aikon
  • Niet online
Je loopt er vrij snel tegenaan, maar er is prima mee te leven, of anders rooten. Accu gaat ook prima een dag mee...

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb vooral dat mijn geheugen vol loopt door allerlei spelletjes die ik eigenlijk toch nooit speel... Het probleem valt op zich dus wel mee. En er zijn idd tweaks om het probleem te overkomen. Ik heb mijn tel geforceerd om alles op SD te doen. Kost nog steeds telefoongeheugen maar een stuk minder.

• cocico
Ik ben niet van plan om (veel) spelletjes te spelen of te installeren, dan koop je beter een toestel met meer grafische kracht lijkt me ;) Bedankt voor jullie replies!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Schitterend, van alle HTC's die aangekondigd zijn, is er nog geen topic op GOT verschenen (wat normaal al na de eerste geruchten gebeurt). Geeft wel aan hoe erg er naar deze toestellen uit wordt gekeken. :+

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Humpf, ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht en die werkt voor geen meter op mijn desire, vaak storen en aldoor aan en uit.
blijkt dat de normale 3.5mm stekker (die haakse) er helemaal niet goed op past omdat hij niet diep genoeg in de aansluiting valt. Had hiervoor een kleine rechte, die paste wel gewoon.
Anderen daar ook last van?

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
Ik had gisteren het probleem dat mijn contacten niet meer gesynchroniseerd werden naar mijn google account.
Ik had dit al eens eerder gehad en toen had in een factory reset moeten doen om het weer werkend te krijgen.

Deze keer heb ik het anders opgelost.
Ga naar instellingen => applicaties => applicaties beheren => alle applicaties, en zoek daar "opslag contacten" als je dan de gegevens wist (je bent dan alles kwijt denk hierom) dan kan hij weer synchroniseren.

Je krijgt vanzelf je contacten weer terug van je google account. Maar wellicht is het handig om toch even een backup te maken voor het geval het fout gaat.
Tevens ben je je oproepen kwijt, deze zal je dan ook moeten backuppen. Maar dit is een veel snellere werkwijze dan een factory reset.
Waarom het precies gebeurd weet ik ook niet.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• bribrab
  • Laatst online: 18:46
koekoek2003nl schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 02:11:
Humpf, ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht en die werkt voor geen meter op mijn desire, vaak storen en aldoor aan en uit.
blijkt dat de normale 3.5mm stekker (die haakse) er helemaal niet goed op past omdat hij niet diep genoeg in de aansluiting valt. Had hiervoor een kleine rechte, die paste wel gewoon.
Anderen daar ook last van?
Ik heb twee soorten oortjes van Sennheiser met zo een haaks stekkertje en die doen het allebei prima.

Verwijderd

Ik heb een parrot MKI9000 laten installeren in mijn auto om Spotify te kunnen luisteren via A2DP. gaat perfect, het enige waar ik tot mijn spijt tegen aanloop is dat het niet mogelijk blijkt ze ijn om telefoontjes over de speakers te beantwoorden. Wanneer de telefoon gaat, stopt de muziek maar gaat het telefoontje niet over de speakers van de auto.

Heeft iemand enig idee of hier een oplossing voor bestaat? Ik begrijp dat je via A2DP niet kunt bellen, maar als ik op de een of andere manier het inkomende telefoontje zou kunnen doorzetten naar de carkit ben ik al geholpen.

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

@eRR_ Ik heb dezelfde Parrot, maar heb verschrikkelijk veel pairingsproblemen met mijn Desire. Af en toe doet ie het, maar over het algemeen niet. Welke firmware heb jij op je parrot?

Verwijderd

bog schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:59:
@eRR_ Ik heb dezelfde Parrot, maar heb verschrikkelijk veel pairingsproblemen met mijn Desire. Af en toe doet ie het, maar over het algemeen niet. Welke firmware heb jij op je parrot?
Durf ik niet te zeggen, toen ik hem de eerste keer aanzette begon ie te updaten.
Ik heb allen pair problemen als ik de auto uitga en weer in stap. Ik moet dan bluetooth uit en weer aan zetten om opneiuw te pairen,
Heb jij hetzelfde probleem als ik of gebruik je geen A2DP?

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
Ik heb nu een paar maand een desire. Ik heb hem handmatig moeten updaten naar versie 2.2 (kernel 2.6.32.15 - software nr 2.29.405.5)
Dit omdat er na een update geen verbinding meer was.
Maar dat ter zijde.

Ik heb nu erg veel problemen met me luidspreker (aan de voorkant) met bellen valt deze soms gewoon uit, en hoor ik helemaal niks meer. Lekker als je aan het bellen bent ....

Ook me camera doet helemaal niks meer. Ik zie alleen een zwart scherm. verder helemaal niks. Ik moet op de home knop drukken om weer terug in het beginscherm te komen.
Ook me zaklamp die er standaard op zit doet het niet meer, maar dat is waarschijnlijk ook te danken aan de camera (omdat dit de flitser is).

Welke versie software is er nu goed? Dan kan ik die er op flashen ...
En hoe kan ik me luidspreker weer goed krijgen?

mijn pc

• Aikon
  • Niet online
De versie die HTC aanbiedt op hun website? Dan weet je zkr dat alles zou moeten werken, maar hetgeen je beschrijft klinkt eerder als een hardwareprobleem m.i.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zou nog een keer proberen de RUU te flashen... Of een harde reset. Anders even bellen met HTC en je probleem uitleggen. De service is naar verluidt en volgens ervaringen die ook in dit topic te lezen zijn erg goed bij HTC!

Battle.net || Strava

Pagina: 1 ... 36 ... 61 Laatste