Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Weet iemand of de verkleuringen op de HTC Desire zilver onder de garantie valt of niet? Het is namelijk niet om aan te zien :P Een grote bruine streep die horizontaal over de voorkant van het toestel loopt. Ik krijg het er ook met geen mogelijkheid af. Wat kan ik nu het beste doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 19:07 ]

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Nee dat valt niet onder de garantie (verkleuring op de covers bedoel je neem ik aan), daarom zit er ook een sticker op de doos ;)!

Verwijderd

Hayo schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:04:
Nee dat valt niet onder de garantie (verkleuring op de covers bedoel je neem ik aan), daarom zit er ook een sticker op de doos ;)!
Ja, dat bedoel ik ;) Ik had een Gripis hoesje gekocht, zonder te weten dat deze eventueel zou kunnen afgeven. Nu laat de coating op bepaalde plekken ook al los en zit er een bruine streep onderaan de telefoon. Ik had de waarschuwing uiteraard goed gelezen op het doosje. Jammer dat ik destijds niet voor een bruine variant heb gekozen dan :P

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:57
Eindelijk, ik heb de desire binnen!

Wat ben ik er toch blij mee, het heeft zo ongelofelijk veel mogelijkheden ECHT NIET NORMAAL MEER :P
Het is zelfs mogelijk om gewoon alle lettertypes van alles aan te passen, of elke pop up een ander kleurtje te geven, hij is zo erg uitgebreid <3.

Ik ben gister 4 uur aan het liggen kloten met handcent fatsoenlijk in te stellen, whats app in te stellen ga zo maar door, hij is gewoon echt perfect haha.

Ben op dit moment de batterij aan het calibreren, hoop dat dit werkt.
Ook heb ik de internetverbinding gezet naar Gsm Auto, voor minder stroom gebruik.

Verder ga ik nog allemaal apps zoeken, die chill zijn :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:30:
Ja, dat bedoel ik ;) Ik had een Gripis hoesje gekocht, zonder te weten dat deze eventueel zou kunnen afgeven. Nu laat de coating op bepaalde plekken ook al los en zit er een bruine streep onderaan de telefoon. Ik had de waarschuwing uiteraard goed gelezen op het doosje. Jammer dat ik destijds niet voor een bruine variant heb gekozen dan :P
Je kunt proberen of het loslaten van de coating onder garantie valt...

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:12

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

darkfujita schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:33:
Eindelijk, ik heb de desire binnen!

Wat ben ik er toch blij mee, het heeft zo ongelofelijk veel mogelijkheden ECHT NIET NORMAAL MEER :P
Het is zelfs mogelijk om gewoon alle lettertypes van alles aan te passen, of elke pop up een ander kleurtje te geven, hij is zo erg uitgebreid <3.

Ik ben gister 4 uur aan het liggen kloten met handcent fatsoenlijk in te stellen, whats app in te stellen ga zo maar door, hij is gewoon echt perfect haha.

Ben op dit moment de batterij aan het calibreren, hoop dat dit werkt.
Ook heb ik de internetverbinding gezet naar Gsm Auto, voor minder stroom gebruik.

Verder ga ik nog allemaal apps zoeken, die chill zijn :D
hoe kun je die lettertypes aanpassen? ik heb dit gezien op de galaxy van mijn zwager, maar kon het op de desire niet vinden... Zou wel tof zijn!

Battle.net || Strava

Verwijderd

ik heb ook problemen met de geheugen gehad. Had het eigenlijk niet verwacht. Heb nu een custom rom erop gezet en heel veel apps. En toch heb ik 126 mb vrij :P

App2sd is de oplossing :D

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:57
retlaw schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:16:
[...]

hoe kun je die lettertypes aanpassen? ik heb dit gezien op de galaxy van mijn zwager, maar kon het op de desire niet vinden... Zou wel tof zijn!
Haha, ik bedoelde niet echt ALLES, maar je kan wel véél aanpassen :P
hoe en wat weet ik niet, maar bij sommige apps lukt het al aardig ( msn talk bijv )

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Haha, ik bedoelde niet echt ALLES, maar je kan wel véél aanpassen :P
hoe en wat weet ik niet, maar bij sommige apps lukt het al aardig ( msn talk bijv )
[/quote]

Ok, jammer... dacht dat je dat wel bedoelde... maar het is inderdaad een mooi toestel!

Battle.net || Strava

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 08:57
retlaw schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:10:
Ok, jammer... dacht dat je dat wel bedoelde... maar het is inderdaad een mooi toestel!
Het kan wel hoor. Maar moet je telefoon geroot voor zijn. Daarna kan je met de app Fontchanger je font aanpassen naar wens.

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hoe gebruiken jullie e-mail op de Desire? Zelf heb ik 2 gmailadressen en 1 hotmailadres geconfigureerd met de Mail app van de Desire zelf. Echter is er ook nog een aparte Gmail app op de Desire aanwezig (heb deze nog nooit gebruikt). Wat is het doel hiervan eigenlijk? Ik snap niet goed waarom je op twee manieren gmail zou consulteren :?.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
FezzFest schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:52:
Hoe gebruiken jullie e-mail op de Desire? Zelf heb ik 2 gmailadressen en 1 hotmailadres geconfigureerd met de Mail app van de Desire zelf. Echter is er ook nog een aparte Gmail app op de Desire aanwezig (heb deze nog nooit gebruikt). Wat is het doel hiervan eigenlijk? Ik snap niet goed waarom je op twee manieren gmail zou consulteren :?.
Google wil graag dat je gebruikmaakt van Gmail, dus levert daar een aparte app voor mee. Als je je Gmail-account koppelt aan de telefoon komt daar de mail ook automatisch terecht, zonder dat je iets hoeft te configureren. Ik gebruik alleen Gmail, dus gebruik daarom ook de app... en geen andere mail-app :)

• FezzFest
  • Niet online
Ik neem aan dat de standaard mail Widget (op je homescreen) op de HTC Desire enkel gelinkt is met de standaard mail app?

Edit: heb de Desire nog maar pas, dus het is allemaal nog wat nieuw voor mij. Ik heb wel de indruk dat het hele mailgebeuren in iOS (ervaring met iPod Touch) eenvoudiger georganiseerd is.

Edit2: Random fact: als de wekkerklok aanstaat en de Desire is uitgeschakeld, start hij niet automatisch op.

[ Voor 67% gewijzigd door FezzFest op 04-02-2011 18:06 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik gebruik Improved Email (Froyo), die verbinding maakt met 2 Gmail addressen en een paar accounts op mijn prive Exchange server thuis (eigen domeinen), via IMAP.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Ik had het in vorige posts nog over de verkleuring en loslating van de coating op mijn Desire Silver. Ik heb hierbij nog een foto gemaakt, ziet er niet uit. Zou ik dit niet kunnen laten repareren onder garantie bij HTC?

Afbeeldingslocatie: http://img809.imageshack.us/img809/1157/verkleuringhtc.png

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 19:52 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

FezzFest schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:59:
Ik neem aan dat de standaard mail Widget (op je homescreen) op de HTC Desire enkel gelinkt is met de standaard mail app?

Edit: heb de Desire nog maar pas, dus het is allemaal nog wat nieuw voor mij. Ik heb wel de indruk dat het hele mailgebeuren in iOS (ervaring met iPod Touch) eenvoudiger georganiseerd is.

Edit2: Random fact: als de wekkerklok aanstaat en de Desire is uitgeschakeld, start hij niet automatisch op.
Ja logisch, want uit is uit. Wil je niet gestoord worden, zet je het belgeluid uit.
Mailgebeuren te lastig? Alle mail kan je in 1 programma binnen halen, als extra kan je nog gmail (als app) installeren en heb je gelijk pushmail (geen idee of de standard app dat ook kan, daar imap ik alleen mijn eigen domein mee).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:51:
Ik had het in vorige posts nog over de verkleuring en loslating van de coating op mijn Desire Silver. Ik heb hierbij nog een foto gemaakt, ziet er niet uit. Zou ik dit niet kunnen laten repareren onder garantie bij HTC?
Ik zou het gewoon proberen...!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 22:37 ]

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:44

dbzfan

Nee.

Ik gebruik voor mijn gmail adres de Gmail app, want die heeft push, bij de normale app van HTC doetie niet pushen..

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 09:52

mucuracat

YES

gewoon via destop inloggen op gmail en alle mails daar aan koppelen. Nu krijg je alles op 1 gmail adres, die je dan weer ingesteld hebt op je telefoon

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• FezzFest
  • Niet online
mucuracat schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:05:
[...]

gewoon via destop inloggen op gmail en alle mails daar aan koppelen. Nu krijg je alles op 1 gmail adres, die je dan weer ingesteld hebt op je telefoon
Da's inderdaad een goede tip! Ik zal het zo instellen, thx.

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 20:50
Begin inmiddels aardig last van ruimtegebrek te krijgen op m'n Desire, hoe gaan jullie daarmee om? Heb alles dat op de sd-kaart kan al daarnaar verplaatst, maar da's inmiddels ook niet meer de oplossing.

Heb 'm geroot, zijn er misschien programmaatjes die alle apps in z'n geheel (of bijna helemaal dan) naar de sd-kaart kunnen verplaatsen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

thamm schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:34:
Begin inmiddels aardig last van ruimtegebrek te krijgen op m'n Desire, hoe gaan jullie daarmee om? Heb alles dat op de sd-kaart kan al daarnaar verplaatst, maar da's inmiddels ook niet meer de oplossing.

Heb 'm geroot, zijn er misschien programmaatjes die alle apps in z'n geheel (of bijna helemaal dan) naar de sd-kaart kunnen verplaatsen?
Heb je Move2SD Enabler al geinstalleerd? Anders A2SD gebruiken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• thamm
Heb ze beiden gebruikt en dat heeft weer wat ruimte vrijgemaakt, thanks :) is helaas wel geen oplossing voor de lange termijn, aangezien hij van de meeste applicaties maar een klein deel afsnoept. Maargoed, scheelt iig iets!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:51:

[afbeelding]
Heb het ook inderdaad, maar bij mij lijkt het nog veel erger. Zou hem eigenlijk wel willen opsturen, maar ben bang dat ik hem zolang kwijt ben.. ;(

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
thamm schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:42:
Heb ze beiden gebruikt en dat heeft weer wat ruimte vrijgemaakt, thanks :) is helaas wel geen oplossing voor de lange termijn, aangezien hij van de meeste applicaties maar een klein deel afsnoept. Maargoed, scheelt iig iets!
Raar, ik heb nu 134 apps in de app drawer zitten , waaronder ook grote zoals Earth (21,99 MB), Firefox (19.63MB), Copilot (13,16MB), Rockplayer (12,82), Adobe Flash(11,28MB) en de rest allemaal onder de 10MB en nog 76MB geheugen over met een custom ROM (Ginger Villain) met standaard apps2sd. Ik denk dat je óf iets niet goed hebt/doet met je geroote toestel of je hebt bizar veel apps erop staan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 16:38
Ook last van verkleurde kin, aangeven bij HTC en maandag stuur ik hem op voor reparatie. Jammer dat de software gereset wordt maar ik vind die verkleuring met loslatende coating er niet uit zien.. zeker voor een toestel jonger dan half jaar. Ik ben benieuwd!

• thamm
janvanduschoten schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:46:
[...]

Raar, ik heb nu 134 apps in de app drawer zitten , waaronder ook grote zoals Earth (21,99 MB), Firefox (19.63MB), Copilot (13,16MB), Rockplayer (12,82), Adobe Flash(11,28MB) en de rest allemaal onder de 10MB en nog 76MB geheugen over met een custom ROM (Ginger Villain) met standaard apps2sd. Ik denk dat je óf iets niet goed hebt/doet met je geroote toestel of je hebt bizar veel apps erop staan.
Da's een hele hoop inderdaad. Vraag me af waar het verschil in zit dan; heb geen custom rom, maar ik weet niet of dat uit zo mogen maken.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
thamm schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:28:
[...]

Da's een hele hoop inderdaad. Vraag me af waar het verschil in zit dan; heb geen custom rom, maar ik weet niet of dat uit zo mogen maken.
Dat maakt heel veel uit, ik heb bizar veel apps, maar nog slechts 32 mb gebruikt, rest is vrij. Dat komt door de custom rom ;)

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-11 23:57
Mijn bluetooth en connectie met PC deed het niet, een paar dagen gezocht op internet wat het zou kunnen zijn en hoe op te lossen.
Nou ja,om lang verhaal kort te maken, heb Desire weer unroot gemaakt en besloten de telefoon via HTC te laten repareren, wiffi en bluetooth zitten nl in een chipje. Dus dacht ik die zal wel kapot zijn.

Mijn Desire is weer terug. Gerepareerd. Nieuw moederboard. Toch wel snel vind ik. Maandag 30 januari email gestuurd naar HTC dat toestel geen bluetooth en conn. met pc. Eerst blabla.. probeer dit en dat. Email terug dat ik vanalles had geprobeerd en ook wat zij voorstelden. Dinsdag ook nog gebeld met HTC, uitstekend geholpen. Dmv een email op de hoogte gebracht wanneer ze 'm kwamen halen. Daarin stond: wordt woensdagmiddag opgehaald. Vrijdag email van HTC hij was gerepareerd. Zaterdagmiddag 14 uur 10 komt postbode met pakje. Getest. Ok! Back in bussiness! Als ik de verhalen hier zo las dacht ik dat het veel langer zou duren.
Dat zie ik zelfs nu pas, de ring/rand rond toestel, waar ik in de hoek enige putjes had, gevallen in de eerste week, is vervangen.
Ik heb tranen in m'n ogen over zoveel service. En dat is dan ook Dynafix.

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

• thamm
Cyleo schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:53:
[...]

Dat maakt heel veel uit, ik heb bizar veel apps, maar nog slechts 32 mb gebruikt, rest is vrij. Dat komt door de custom rom ;)
Daar komt de aap uit de mouw :P

Als ik tijd teveel heb maar eens custom rom uitzoeken dan

• Cyleo
kraonkel schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:49:
Mijn bluetooth en connectie met PC deed het niet, een paar dagen gezocht op internet wat het zou kunnen zijn en hoe op te lossen.
Nou ja,om lang verhaal kort te maken, heb Desire weer unroot gemaakt en besloten de telefoon via HTC te laten repareren, wiffi en bluetooth zitten nl in een chipje. Dus dacht ik die zal wel kapot zijn.

Mijn Desire is weer terug. Gerepareerd. Nieuw moederboard. Toch wel snel vind ik. Maandag 30 januari email gestuurd naar HTC dat toestel geen bluetooth en conn. met pc. Eerst blabla.. probeer dit en dat. Email terug dat ik vanalles had geprobeerd en ook wat zij voorstelden. Dinsdag ook nog gebeld met HTC, uitstekend geholpen. Dmv een email op de hoogte gebracht wanneer ze 'm kwamen halen. Daarin stond: wordt woensdagmiddag opgehaald. Vrijdag email van HTC hij was gerepareerd. Zaterdagmiddag 14 uur 10 komt postbode met pakje. Getest. Ok! Back in bussiness! Als ik de verhalen hier zo las dacht ik dat het veel langer zou duren.
Dat zie ik zelfs nu pas, de ring/rand rond toestel, waar ik in de hoek enige putjes had, gevallen in de eerste week, is vervangen.
Ik heb tranen in m'n ogen over zoveel service. En dat is dan ook Dynafix.
Volgens mij heb jij dan heel veel gelukt gehad met jou reparatiegastje :P Heb heel andere verhalen gehoord in mijn vriendenkring (dynafix + waterschade ;) )

• kraonkel
Cyleo schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:52:
[...]

Volgens mij heb jij dan heel veel gelukt gehad met jou reparatiegastje :P Heb heel andere verhalen gehoord in mijn vriendenkring (dynafix + waterschade ;) )
Heb sowieso veel geluk(met de Desire dan). Bijvoorbeeld de folie plakte zonder luchtbellen. Accu doet het goed.
En ik woon ook in Limburg.
Maar ik denk dat het erg belangrijk dat Dynafix ook meegroeit met een toestel, ook bij hun zijn er kinderziektes. En waterschade, ga niet plassen en tegelijk met je telefoon spelen. En blijf lief voor je telefoon.
En erg belangrijk, je hoort alleen als er iets mis is met een service. Behalve dan nu van mij.

• kraonkel
thamm schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:28:
[...]

Dat maakt juist heel veel uit, zo niet alles. De meeste Custom Roms hebben Extended geheugen waar ook apps in komen te staan. Sommige Custom Roms gaan nog verder met het ext. geheugen. Ik heb er nu OwnheredesireHD_v1.6_101205 staan (maar insertcoin, Avaritia etc.doen ongeveer hetzelfde met hun ext.)heb een extended ext3 erop van 2 GB. Deze wordt in zijn geheel bij het intern geheugen van de Desire geteld. Zodoende heb ik nu nog 1,3 GB vrij om apps in te zetten. Sta nu op zo'n 110 apps.

Verwijderd

Pas mijn Desire ter reparatie aangeboden. Spontaan rebootprobleem. Kan me niet herinneren dat 'ie ooit nat is geweest, maar helaas met waterschade melding teruggekregen van Dynafix. Overigens niets dan lof over Dynafix, de HTC service lijn, de communicatie...allemaal heel goed en geen enkele nare ervaring die ik op zoveel plaatsen lees.

Zit nu met een Desire met een snaarstrak Amoled scherm, alleen hij doet dus niet meer wat ik wil. Soort van vervelend dus.

Heb 'm zelf opengetrokken en zie dat er inderdaad sporen van vocht (lichte kalkranden) te zien zijn, helemaal binnenin het metalen omhulsel wat om de processor heen zit. Heb alles heel goed met alcohol schoongemaakt, maar geen verbetering. Telefoon boot na een paar minuten spontaan en komt dan vanzelf in veilige modus op (die je normaal activeert door de menu toets ingedrukt te houden).

Reparatie gebeurt niet omdat er geen garantie kan worden gegeven. Wat ik me afvraag, is of ik niet gewoon zelf onderdelen kan bestellen, dus een nieuw mobo bijvoobeeld? Ik maal nu niet meer om garantie, want die vervalt bij waterschade toch direct. Iemand een idee waar ik die spullen los kan bestellen? Of iemand die een Desire als donor heeft liggen, met bijvoorbeeld een kapot scherm? Baal er van.

Ga morgen eerst nog wel eens met HTC bellen voor een prijsopgave, mochten onderdelen toch zelf los te bestellen zijn...

Verwijderd

Had ik al gezegd dat ik de telefoon in iets meer dan een week terug had, vanaf telefonisch aanmelden bij HTC? Da's dus echt snel he...

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
Ik heb tegenwoordig last van zwarte schermen.

De telefoon functioneert gewoon maar ik krijg naast het toestenbord en de balk bovenin niets meer te zien.

De "bug" komt vooral om de hoek kijken als ik de Rabobank bankieren app gebruik. na het inloggen.. pats...zwart scherm.

Is dit een bekend probleem? Heeft dit te maken met de desire of de rabo app?

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:50
Ik heb nog nooit een zwart scherm gehad bij de Rabo app, met originele ROM en ook met MIUI niet...
DaLuca schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:24:

Verwijderd

Ik heb tegenwoordig last van zwarte schermen.

[...]

Heb je de accu al eens uit de Desire gehaald...?

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:04:
[...]

Heb je de accu al eens uit de Desire gehaald...?
Nee... is dat de oplossing om het structureel op te lossen of tijdens het incident...

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Verwijderd

De "bug" komt vooral om de hoek kijken als ik de Rabobank bankieren app gebruik. na het inloggen.. pats...zwart scherm.

Hier geen probleem, niet met de Oxygen ROM maar ook met andere ROM's geen problemen gehad. (afgelopen weekend)

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 23:10
Zijn er toevallig mensen die een desire hebben waarvan de trilfunctie defect is?

Mijn desire doet heel "zielig" brruuuiiitt en verder niks.. hij trilt niet meer goed :'(

Valt hier iets aan te doen?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:53
Ik heb de MIUI Rom 1.1.28 B3 erop staan, heb een ext2 partitie, maar als ik bij SD info kijk dan zie ik A2SD+ op 0,00 staan beschikbaar en gebruikt. Heb al via terminal SU--> a2sd cachesd gedaan, maar dat werkt niet... iemand idee?

edit: sorry hoort meer in root topic thuis :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Ewivis op 07-02-2011 19:46 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ikbengoofy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:28:
Zijn er toevallig mensen die een desire hebben waarvan de trilfunctie defect is?

Mijn desire doet heel "zielig" brruuuiiitt en verder niks.. hij trilt niet meer goed :'(

Valt hier iets aan te doen?
Volgens mij ben je zo'n beetje de eerste die ik tegen kom die hetzelfde issue heeft. Mijn trilalarm maakte meer herrie dan dat hij trilde. Ik heb HTC daarop gemaild en zij zeiden dat ik eerst een hard reset moest proberen. Natuurlijk lost een software reset een hardware issue niet op, maar toch maar geprobeerd.

Vervolgens toch maar besloten het toestel in te sturen voor garantie. Vrijdag 28 januari is het toestel opgehaald en sinds afgelopen donderdag 3 februari ligt het toestel weer hier. Onder garantie zonder extra verzekering opgehaald en met de TNT thuis gebracht in een mooi pakketje:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/04/1296818217-980.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/04/1296818183-470.jpg

Trilalarm is weer mooi stil en krachtig, top service dus! Er was overigens een contactje dat niet helemaal meer goed werkte stond er op de omschrijving van de reparatie.

• ikbengoofy
J0YR1D3R schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:57:
[...]

Volgens mij ben je zo'n beetje de eerste die ik tegen kom die hetzelfde issue heeft. Mijn trilalarm maakte meer herrie dan dat hij trilde. Ik heb HTC daarop gemaild en zij zeiden dat ik eerst een hard reset moest proberen. Natuurlijk lost een software reset een hardware issue niet op, maar toch maar geprobeerd.

Vervolgens toch maar besloten het toestel in te sturen voor garantie. Vrijdag 28 januari is het toestel opgehaald en sinds afgelopen donderdag 3 februari ligt het toestel weer hier. Onder garantie zonder extra verzekering opgehaald en met de TNT thuis gebracht in een mooi pakketje:

[afbeelding]

[afbeelding]

Trilalarm is weer mooi stil en krachtig, top service dus! Er was overigens een contactje dat niet helemaal meer goed werkte stond er op de omschrijving van de reparatie.
Prachtig, harde reset ga ik dus niet doen. gaat toch niet helpen... Ik ga hem aanmelden voor garantie en kijken wat eruit komt.

Heel erg bedankt!!!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ikbengoofy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:21:
[...]

Prachtig, harde reset ga ik dus niet doen. gaat toch niet helpen... Ik ga hem aanmelden voor garantie en kijken wat eruit komt.

Heel erg bedankt!!!
Zorg er wel voor dat je een backup of iets maakt voor je hem opstuurt. Voor zover ik weet doet HTC wel een hard reset voor jou wanneer ze hem gaan testen ;)

• ikbengoofy
J0YR1D3R schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:24:
[...]

Zorg er wel voor dat je een backup of iets maakt voor je hem opstuurt. Voor zover ik weet doet HTC wel een hard reset voor jou wanneer ze hem gaan testen ;)
Ja dat was ik al van plan ;)

Moet er niet aan denken dat ik alles kwijt ben..

Verwijderd

Pendulum schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:12:
Ook last van verkleurde kin, aangeven bij HTC en maandag stuur ik hem op voor reparatie. Jammer dat de software gereset wordt maar ik vind die verkleuring met loslatende coating er niet uit zien.. zeker voor een toestel jonger dan half jaar. Ik ben benieuwd!
Heb je dit telefonisch aangegeven of via de e-mail? Ik heb het via e-mail gedaan en toen adviseerden ze om contact op te nemen met de leverancier van het hoesje. Als je dit telefonisch doet, kunnen ze hem dan wel aannemen ter reparatie? En vertelden ze je ook iets over de garantie? Ik heb namelijk geen zin in een dikke rekening van HTC.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 08:52

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:01:
Pas mijn Desire ter reparatie aangeboden. Spontaan rebootprobleem. Kan me niet herinneren dat 'ie ooit nat is geweest, maar helaas met waterschade melding teruggekregen van Dynafix. Overigens niets dan lof over Dynafix, de HTC service lijn, de communicatie...allemaal heel goed en geen enkele nare ervaring die ik op zoveel plaatsen lees.
Er is dus waterschade geconstateerd aan een telefoon waarvan jij je niet kan herinneren dat ie nat is geweest en toch heb je niets dan lof over Dynafix? Er was eergisteren op kassa een heel item over waterschade bij IPhones en daar leek het erop dat de reparatie bedrijven de term waterschade wel heel makkelijk gebruiken om onder garantie uit te komen.

Wel heel toevallig dat jou verhaal hier perfect bij past.

[ Voor 0% gewijzigd door westergas op 07-02-2011 19:44 . Reden: typo ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:21
Gisteren zag ik iets raars op mijn Desire.
Ik zat een spelletje AirControl te spelen met de (HTC-originele) lader in het stopcontact.
Ik gebruik een Widget (Battery Info) om te zien hoe het met mijn accu staat. Toen ik begon zei ie 33%, (charging), en toen ik klaar was met spelen, 29%?
Het leek er dus op dat zelfs de snellaad functie minder stroom kan leveren dan mijn toestel verbruikt tijdens een game?
Ik hoop toch eigenlijk dat de app. het verkeerd weer had gegeven, want het zou wat zijn als zelfs een snellader het verbruik niet kan bijbenen.

Overigens ervaar ik niet dat het toestel sneller dan gebruikelijk leeg is.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Kapitein Prozac
  • Laatst online: 19-08 23:16
Klopt, heb zelf ook zoiets voorbij zien komen. Het kan hard gaan met het stroomverbruik als je lekker met de Desire bezig bent.

Verwijderd

DaLuca schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:04:
[...]

Nee... is dat de oplossing om het structureel op te lossen of tijdens het incident...
Zodra je een probleem hebt met de Desire kun je het best de Desire uitschakelen of de accu uit de telefoon halen. Hiermee reset je de Desire als het ware zonder gegevens te verliezen.

Verwijderd

westergas schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:44:
Er is dus waterschade geconstateerd aan een telefoon waarvan jij je niet kan herinneren dat ie nat is geweest en toch heb je niets dan lof over Dynafix? Er was eergisteren op kassa een heel item over waterschade bij IPhones en daar leek het erop dat de reparatie bedrijven de term waterschade wel heel makkelijk gebruiken om onder garantie uit te komen.

Zelfs kapotte knopjes zouden worden veroorzaakt door waterschade... :?

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 09:40
Ik heb een Desire, top toestel.

Echter viel me laatst iets op toen ik de pdf viewer gebruikte. Omdat de achtergrond ervan wit is, zag ik opeens een patroon ingebrand dat leek op het toetsenbord, en verrek, het is ook nog echt zo! Betreft hier een amoled scherm, dit mag toch helemaal niet? En kan amoled wel inbranden?

Kan ik het nog verhelpen of moet ik HTC contacteren?

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:38

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

heb nu problemen met flash ofzo.
Ik ging een keer naar dumpert en toen crashte de browser. Waarna die het ook totaal niet meer deed.
Ik kreeg toen:
De applicatie Internet (proces com.android.browser) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw
Ik kon niks meer doen. Elke keer als ik de browser opstarte, kreeg ik dit.
Ik heb toen bij instellingen de browser gegevens gewist. Daarna deed ie het weer.

Maar als ik nu de browser opstart en de plugins weer aanzet, dan crasht ie gelijk weer met dezelfde melding.

Wat is er aan de hand?

Huub Huub Barbatruc!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zet je tel na het wissen van gegevens op engels. Stel dan flash op demand in (neem aan dat je dat doet). Zet hierna de taal weer op NL. Hielp bij mij.

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

thnx! werkt weer. Alleen zie ik als ik het weer terugzet naar NL in de instellingen niet dat op aanvraag is aangevinkt...
raar...maar ook een vage manier om dit te fixen...

Huub Huub Barbatruc!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Dharion schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:46:
Ik heb een Desire, top toestel.

Echter viel me laatst iets op toen ik de pdf viewer gebruikte. Omdat de achtergrond ervan wit is, zag ik opeens een patroon ingebrand dat leek op het toetsenbord, en verrek, het is ook nog echt zo! Betreft hier een amoled scherm, dit mag toch helemaal niet? En kan amoled wel inbranden?

Kan ik het nog verhelpen of moet ik HTC contacteren?
Ik heb dat ook weleens gezien op een nexus one. Schijnt aan het scherm te liggen en is niet iets wat onder de garantie valt. Lijkt wel het soort problemen waar plasma tv's aan leden vroeger, statusbalken etc. die inbrandden.

Wiki:
Screen burn-in: Unlike displays with a common light source, the brightness of each OLED pixel fades depending on the content displayed. The varied lifespan of the organic dyes can cause a discrepancy between red, green, and blue intensity. This leads to image persistence, also known as burn-in.

[ Voor 19% gewijzigd door pathfinder2k op 08-02-2011 03:36 . Reden: wiki ]

Verwijderd

Mijn vorige plasma had een white wash functie. Als je die een half uur liet draaien dan waren ingebrande logo's en vage ondertitellijnen verdwenen. Bij gebruik ervan werd het scherm puur wit.
Voor Amoled zal het vast niet werken maar toch niet vreemd dat ik hier gelijk aan denk?

Verwijderd

Sowieso vind ik het nog steeds frappant dat zelfs als al die toestellen nat geweest zouden zijn, ze daar niet tegen kunnen. Natuurlijk hoeft zo'n ding niet waterproof te zijn, maar met vocht uit adem, (zomer)zweet in broekzakken en condens mag een telefoon toch iets robuuster gebouwd worden dan nu het geval lijkt te zijn. Dat is geen oneigenlijk gebruik en daar zou het ding dus tegen moeten kunnen. Let wel, ik stel geenszins dat zo'n telefoon maar buiten moet kunnen liggen in de regen, overgoten moet kunnen worden met bier of anderszins mishandeld moet kunnen worden. Echter hoort een telefoon wel tegen dagelijkse omstandigheden in kleding te kunnen.

Maargoed, als je mensen dan een oor aannaait mag je ze natuurlijk wel zoethouden met vlotte service :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 06:24 ]

• Maistro_44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-03 16:28
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 06:01:
[...]
Natuurlijk hoeft zo'n ding niet waterproof te zijn,
Waterschade is echt niet zo ernstig als sommige service-bedrijven doen voorkomen. Heb ooit eens een telefoon in de wasmachine gestopt....Heel mooi schoon daarna :9 Goed laten drogen voor je hem weer gebruikt en nergens last van.

Heeft iemand met de Desire ervaring met een flinke plons?

Verwijderd

Maistro_44 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:10:
Waterschade is echt niet zo ernstig als sommige service-bedrijven doen voorkomen. Heb ooit eens een telefoon in de wasmachine gestopt....Heel mooi schoon daarna :9 Goed laten drogen voor je hem weer gebruikt en nergens last van.
Nou ja, onderschat geniepige corrosie niet, dat kan echt zeer vervelend zijn.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Een tijdje terug maakte ik melding van een een probleem met een telefoon van mijn collega. De mic viel uit, en het scherm was ineens kapot. Het toestel si door HTC gemaakt (vorige week ontvangen). Ze hebben een boardswap gedaan.

Toestel werkt prima, maar nu valt af en toe het scherm uit. Dus met de powerknop krijg je het scherm niet meer aan. Of als ze aan het bellen is dan gaat het scherm uit en bij ophangen niet meer aan. Batterij eruithalen is dan de enige mogelijkheid. Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Of moest hij uiteindelijk toch weer terug naar HTC?

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 22:43
Niet goed gefixed, lijkt mij.

Overigens heb ik geen telefoons als collega...?

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 09:40
pathfinder2k schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 03:34:
[...]

Ik heb dat ook weleens gezien op een nexus one. Schijnt aan het scherm te liggen en is niet iets wat onder de garantie valt. Lijkt wel het soort problemen waar plasma tv's aan leden vroeger, statusbalken etc. die inbrandden.

Wiki:

[...]
Lijkt me toch wel degelijk iets voor garantie, het scherm is ondeugdelijk, het mag namelijk niet inbranden. Zie ook nergens in de handleiding ook maar iets staan over het eventueel inbranden, zoals dat bij de eerste plasma tv's wel gewoon stond.

Dus HTC contacteren?

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Binnetie schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:16:
Toestel werkt prima, maar nu valt af en toe het scherm uit. Dus met de powerknop krijg je het scherm niet meer aan. Of als ze aan het bellen is dan gaat het scherm uit en bij ophangen niet meer aan. Batterij eruithalen is dan de enige mogelijkheid. Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Of moest hij uiteindelijk toch weer terug naar HTC?
Gebruikt ie een screen protector? Zo niet, dan klinkt het als een kapotte lichtsensor (lijkt een beetje ook op de problemen met de Desire HD)

• Binnetie
RielN schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:28:
Niet goed gefixed, lijkt mij.

Overigens heb ik geen telefoons als collega...?
Sorry heb het al aangepast...

• Binnetie
Upbeat schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:34:
[...]

Gebruikt ie een screen protector? Zo niet, dan klinkt het als een kapotte lichtsensor (lijkt een beetje ook op de problemen met de Desire HD)
Nee geen screenprotector nog, die komen nog wel binnen. Ik heb ook een screenprotector en ondervind nergens problemen mee.
Ik ga een hardreset uitvoeren en dan kijken wat er gebeurd.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 20:28
Op samsung schijnt dit wel te zitten. Op een niet-geroote desire zit het blijkbaar niet. Wellicht heeft iemand er een oplossing voor.

Ik heb mijn Desire aan het wifi netwerk op kantoor weten te krijgen, echter dan zit ik achter een proxy. Nou ben ik er achter dat er een aantal apps zijn met wisselend succes, dat een browser als firefox wel toestaat om een proxy in te stellen. Wat ik echter niet gevonden heb is een makkelijke manier om een proxy in te stellen, liefst alleen voor het wireless netwerk op kantoor.

Iemand tips?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 10:47
Yep...tijdje terug zelfde gehad...scherm ging uit en met geen mogelijkheid meer aan. Eerst gedacht dat t aan de screenprotector las maar dat was niet zo..Toen opgestuurd naar HTC en het was dus die lichtsensor..die is vervangen en tot op de dag van vandaag geen enkel probleem meer gehad....

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Krijg al lange tijd:
Installatiefout, Unknown reason - 18

Heb toen gelezen dat je app naar telefoon moet verplaatsen en dan pas bijwerken.
Dit lukt bij de meeste.

Maar waarom krijg ik ook deze melding wanneer een app niet op sd kaart staat?

Huub Huub Barbatruc!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:24

SpaceK33z

Webdeveloper

Mijn toestel is volledig stuk gegaan door het scherm. Ik wist dat hij aan stond (hij trilde namelijk soms als je een knop indrukte), maar het scherm bleef gewoon op zwart. Zelfs toen ik blind 'm heb gereset naar de ongeroote firmware bleef het scherm zwart. Ik heb toen HTC gebeld en 'm laten repareren. Er bleek inderdaad wat kapot te zijn, te zien aan de onderdelen die vervangen zijn. Ik was mijn telefoon maar 4 dagen kwijt...

Verwijderd

[...]

Begrijp me niet verkeerd: ik ben er natuurlijk ziek van dat 'ie niet gerepareerd werd. Dat is een ander verhaal. Maar de afhandeling was verder zeer correct en snel. De vochtindicatoren waren inderdaad roze. En ook waren er kringen te zien aan de binnenkant van het blik wat om de cpu zit. Denk dus dat het geen onzin is. Zullen waarschijnlijk wel erg gevoelig zijn, die indicators...slechte zaak.

Doet niets af aan het feit dat m'n telefoon useless is. Gisteravond weer opengetrokken en met gedestilleerd water kalksporen verwijderd. Goed gedroogd en daarna weer gebruikt. Heb hele avond en vanochtend kunnen werken. En rond 11 uur...plop, uit. Weer booten en blijven hangen in het android scherm.

Wat overigens ook bij deze telefoon optreedt, is het probleem met de proximity sensor. Opnemen, beeld zwart. Goed. Andere kant hangt op. Beeld blijft zwart. Duurt minuten...dan weer reboot.

Vind het zo zonde. Ik zou het liefst een aan de buitenkant totaal verrotte desire overnemen en dan het binnenwerk overzetten. Gaat gewoon om het idee dat ik geen zo goed als nieuw uitziende telefoon met amoled scherm in de prullenbak ga gooien. Maar misschien moet ik het gewoon maar zo laten. Kost me te veel negatieve energie.

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb met mijn Desire 2.2 dat wanneer ik flash filmpjes open in de browser, vooral youtube, en ik druk ze full screen, dat dan het beeld stil staat, maar geluid soms wel loopt. Zodra ik het filmpje weer normaal zet, maar gewoon flink inzoom speelt hij wel af. Dit i.c. de nieuwste flash uit de market. Komt dit iemand bekend voor?

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb dat niet met de flash die al staat voorgeinstalled. Vind de update te groot en volgens mij merk je geen performance gain.

Huub Huub Barbatruc!

• Cobiwan
  • Niet online
Hmm heb net updates verwijderd en houdt het probleem... Apart. Zo maar even browser gegevens wissen.

Edit: dat helpt ook niet :S

[ Voor 13% gewijzigd door Cobiwan op 09-02-2011 12:19 ]

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Sj44k13 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:15:
Hmm heb net updates verwijderd en houdt het probleem... Apart. Zo maar even browser gegevens wissen.

Edit: dat helpt ook niet :S
Ik heb dit probleem een hele enkele keer als m'n telefoon al heel lang aanstaat. Even opnieuw opstarten lost het dan op. Maar jij hebt dit structureel als ik het goed begrijp? Misschien te weinig geheugen of te veel programma's lopend op de achtergrond?

• Cobiwan
  • Niet online
bribrab schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:39:
[...]

Ik heb dit probleem een hele enkele keer als m'n telefoon al heel lang aanstaat. Even opnieuw opstarten lost het dan op. Maar jij hebt dit structureel als ik het goed begrijp? Misschien te weinig geheugen of te veel programma's lopend op de achtergrond?
Warempel... Ik heb gereboot en nu is het over. Voel me stom :X. Btw ik restart wel redelijk vaak: paar keer per week. Maar blijkbaar toch te weinig.

[ Voor 8% gewijzigd door Cobiwan op 09-02-2011 13:32 ]

• Cyleo
Wijnands schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:12:
Op samsung schijnt dit wel te zitten. Op een niet-geroote desire zit het blijkbaar niet. Wellicht heeft iemand er een oplossing voor.

Ik heb mijn Desire aan het wifi netwerk op kantoor weten te krijgen, echter dan zit ik achter een proxy. Nou ben ik er achter dat er een aantal apps zijn met wisselend succes, dat een browser als firefox wel toestaat om een proxy in te stellen. Wat ik echter niet gevonden heb is een makkelijke manier om een proxy in te stellen, liefst alleen voor het wireless netwerk op kantoor.

Iemand tips?
Nu heb ik zelf een geroote Desire, maar in mijn ROM (OS als het ware) zit het ook niet voor zover ik weet. Als je er een hebt waarin het wel kan zou ik deze gewoon flashen. Dit is erg simpel, en terug gaan naar stock is ook een kwestie van een paar muisklikken.

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 17:41
Ik heb - in ieder geval sinds de laatste OTA update (2.29.405.5) - zeer regelmatig met de stock music player (en met player apps zoals Museek, die ook de stock/hardware playback gebruiken) dat het afspelen kort stottert. Ook bij het starten van nieuwe nummers wordt er vaak een stukje herhaald. Ik heb een 8GB SD-kaart die sneller is dan het meegeleverde 4GB kaartje.

Ik heb het apparaat een reset gegeven, maar dit mocht niet baten. De geïnstalleerde apps zijn hier te vinden: http://www.appbrain.com/user/ltGuillaume/default

• Shadowron
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
guillaume schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:08:
Ik heb - in ieder geval sinds de laatste OTA update (2.29.405.5) - zeer regelmatig met de stock music player (en met player apps zoals Museek, die ook de stock/hardware playback gebruiken) dat het afspelen kort stottert. Ook bij het starten van nieuwe nummers wordt er vaak een stukje herhaald. Ik heb een 8GB SD-kaart die sneller is dan het meegeleverde 4GB kaartje.

Ik heb het apparaat een reset gegeven, maar dit mocht niet baten. De geïnstalleerde apps zijn hier te vinden: http://www.appbrain.com/user/ltGuillaume/default
Je bent niet de enige die hier last van heeft. Ik heb dit probleem een tijdje op mijn eigen Desire gevolgd en het doet zich dan ook vooral voor wanneer de gegevensverbinding aanstaat. Vooral bij het switchen van 3G naar GSM zie ik dit vaak, alhoewel ik natuurlijk niet met zekerheid kan zeggen dat dit het probleem is. Je zou allicht kunnen kijken of het bij jou dezelfde situatie is.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:42

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik had het haperen alleen als ik m'n desire lockte. Nu ik 'm geroot heb en voorzien van gingervillain (android 2.3) is dat gehaper weg.

Hier staat tekst

• Cobiwan
  • Niet online
Braindamage1989 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:41:
[...]

Je bent niet de enige die hier last van heeft. Ik heb dit probleem een tijdje op mijn eigen Desire gevolgd en het doet zich dan ook vooral voor wanneer de gegevensverbinding aanstaat. Vooral bij het switchen van 3G naar GSM zie ik dit vaak, alhoewel ik natuurlijk niet met zekerheid kan zeggen dat dit het probleem is. Je zou allicht kunnen kijken of het bij jou dezelfde situatie is.
Ik heb als ik via bluetooth koptelefoon muziek afspeel en dan in de buurt van een wifi verbinding kom waar mijn desire mee wil verbinden dat het geluid enorm schokt. Heel soms valt de hele bluetooth verbinding weg haha.

• Leon73
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 13:06
Maistro_44 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:10:
[...]

Heeft iemand met de Desire ervaring met een flinke plons?
Yep. Gisteren mijn Desire in de wasmachine gehad. Had het niet gemerkt, tot de wasmachine (na een uur) opendeed en ik mijn toestel continu hoorde trillen. WTF!
Gedroogd met föhn en op de verwarming gelegd. Gisteravond nog vocht achter het scherm, vandaag helemaal strak getrokken. Hij doet alles nog, tot nu toe. Verwacht wel dat er functies gaan uitvallen door corrosie van agressief wasmiddel enz...

• dbzfan
  • Laatst online: 22:44

dbzfan

Nee.

Leon73 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:53:
[...]

Yep. Gisteren mijn Desire in de wasmachine gehad. Had het niet gemerkt, tot de wasmachine (na een uur) opendeed en ik mijn toestel continu hoorde trillen. WTF!
Gedroogd met föhn en op de verwarming gelegd. Gisteravond nog vocht achter het scherm, vandaag helemaal strak getrokken. Hij doet alles nog, tot nu toe. Verwacht wel dat er functies gaan uitvallen door corrosie van agressief wasmiddel enz...
Issie dan niet kapot door kortsluiting? Neem aan dat hij aanstond toen er water bijkwam...

• Ewivis
dbzfan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:30:
[...]

Issie dan niet kapot door kortsluiting? Neem aan dat hij aanstond toen er water bijkwam...
Dat ie het uberhaupt nog doet! Lijkt wel een nokia 3310 _/-\o_

• Leon73
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 13:06
dbzfan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:30:
[...]
Nope, nog niet kapot... Stond aan ja, en bleef continu trillen in de wasmachine (waarschijnlijk van het centrifugeren, hehe). Uitelkaar gehaald, fohn erop, inelkaar, lader aangesloten (accu was al wel bijna leeg) en aanzetten! Rest van de dag op de verwarming laten liggen.

Nu 24h later nog steeds werkend. Alles doet het nog, Wifi, 3G/H, LED licht, proximitysensor, alleen GPS nog niet getest.

Hopen dat het zo blijft... _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Leon73 op 10-02-2011 15:41 . Reden: typo ]

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Heb sinds een paar dagen het gekke fenomeen dat bij 'Mijn apps' in de Market bijna al mijn geïnstalleerde apps verdwenen zijn. Staan er nog maar twee.
Wanneer ik een app. opzoek in de market die ik op m'n foon geïnstalleerd heb, dan zie ik deze in de market wél op geïnstalleerd staan. Maar hij is dus niet zichtbaar bij "Mijn apps".
Heb de cache van Market verwijderd, maar dat haalt niks uit.
Ook via Google word ik niet veel wijzer.

Iemand ideeën?

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:21
Leon73 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:39:
[...]

Nope, nog niet kapot... Stond aan ja, en bleef continu trillen in de wasmachine (waarschijnlijk van het centrifugeren, hehe). Uitelkaar gehaald, fohn erop, inelkaar, lader aangesloten (accu was al wel bijna leeg) en aanzetten! Rest van de dag op de verwarming laten liggen.

Nu 24h later nog steeds werkend. Alles doet het nog, Wifi, 3G/H, LED licht, proximitysensor, alleen GPS nog niet getest.

Hopen dat het zo blijft... _/-\o_ _/-\o_
Misschien was het een idee geweest om met schoon water na te spoelen?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-11 21:21
Ik zoek eigenlijk een erg stabiele custom ROM.
Waar interne memory word verhoogt en de functionaliteit niet op achteruit gaat!

• madmaus
  • Laatst online: 14-11 17:36
heutsm schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:20:
Heb sinds een paar dagen het gekke fenomeen dat bij 'Mijn apps' in de Market bijna al mijn geïnstalleerde apps verdwenen zijn. Staan er nog maar twee.
Wanneer ik een app. opzoek in de market die ik op m'n foon geïnstalleerd heb, dan zie ik deze in de market wél op geïnstalleerd staan. Maar hij is dus niet zichtbaar bij "Mijn apps".

Iemand ideeën?
Je moet niet de cache legen maar de gegevens wissen. Als je dan de market opstart moet je de algemene voorwaarden opnieuw accepteren, en dan zal je al je apps weer zien. Ik heb dit ook wel eens gehad.

@Leon73:
Wonderlijk dat hij het na een uur wasmachine nog steeds doet! Als ben ik wel bang dat hij geen lang leven meer heeft. Maar wie weet blijft hij het wel gewoon doen.

@Joostje123:

zie [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 2
Ik zou of Leedroid2.3D of AuraxTsense aanraden.
Dit zijn gewoon HTC Froyo ROMS met sense maar met een A2SD+ partitie (die moet je wel zelf aanmaken)

[ Voor 11% gewijzigd door madmaus op 11-02-2011 08:00 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 06:20

Iemand ideeën?
Dit had ik gisteren ook ineens.
Diverse mogelijke oplossingen die ik kon vinden via mijn vriendje google getest:
Telefoon herstarten
Cache van Market wissen
Gegevens van Market wissen
Gewoon een willekeurige app installeren.

Het leuke is dat ze bij mij wel zichtbaar zijn in de webversie van de market.
uiteindelijk kreeg ik totaal geen verbinding meer als ik in de market op de phone naar mijn downloads ging, elke keer verbindingsfout. Alle andere onderdelen van de market werken wel.

En nu de grap: Dit komt bij mij alleen voor via WIFI. Die eens uitgezet, en via 3G gaat het wel goed allemaal.... ook bij een andere wifi zelfde issue. Ik wordt gek.....

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023

Iemand ideeën?
Begane voor je reactie, Madmaus.
Startte vanmorgen m'n foon opnieuw op en toen had ik alle apps weer zichtbaar. Had de foon al vaker gereboot natuurlijk, want dat lijkt nu eenmaal zo af en toe wat problemen op te lossen. Maar goed, alles is weert oké.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Joostje123 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:57:
Ik zoek eigenlijk een erg stabiele custom ROM.
Waar interne memory word verhoogt en de functionaliteit niet op achteruit gaat!
ik draai nu Starbust 1.2, is eigenlijk gewoon de stock, maar dan met extra geheugen. Vereist wel dat je je SD kaart moet partitioneren met een ext4 partitie. Maar dat is even lezen en dan ook niet erg ingewikkeld...

Battle.net || Strava

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:38
Weet iemand of het mogelijk is om je hele telefoonboek te kopiëren in 1 keer. Ik zou dit graag op mijn autoradio willen hebben, maar om elk contact handmatig te kopiëren zie ik niet echt zitten :?

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11 11:17

fellware

Everything can be archieved!

Hey,

Ik heb sinds langere tijd nu last van dat mijn HTC desire reboot nadat ik mijn pincode heb ingevoerd en hij dus begint met het ontgrendelen de simkaart.

En het kan me soms 10 keer opnieuw opstarten kosten om dit weer in orde te krijgen.

Iemand dit ook meegemaakt of een idee hoe ik dit kan oplossen?

Natuurlijk al opnieuw geinstalleerd en ge update. Dit had geen effect.

Nothing Is Everything

• Ewivis
fellware schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:02:
Hey,

Ik heb sinds langere tijd nu last van dat mijn HTC desire reboot nadat ik mijn pincode heb ingevoerd en hij dus begint met het ontgrendelen de simkaart.

En het kan me soms 10 keer opnieuw opstarten kosten om dit weer in orde te krijgen.

Iemand dit ook meegemaakt of een idee hoe ik dit kan oplossen?

Natuurlijk al opnieuw geinstalleerd en ge update. Dit had geen effect.
Misschien simkaart er even uithalen, sd kaartje ook, goed schoonmaken(blazen) en nog eens proberen?

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-11 18:53
Afbeeldingslocatie: http://androinica.com/wp-content/uploads/2011/02/htcdes2-specs.png
hier specs van wat gaat lijken op de desire 2

gevonden op androinica

• Ewivis
mesm90 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:10:
[afbeelding]
hier specs van wat gaat lijken op de desire 2

gevonden op androinica
Sorry maar ik vind dit echt totaal geen interessant toestel zeg... Zit bijna niks anders in dan de gewone desire... Ik wil wel minimaal een upgrade als ik mijn abonnement verleng...

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:29
Ik zou op basis van deze specs, toch eerder de Desire 2 halen dan de Desire HD... Vind persoonlijk het scherm van de Desire nu groot genoeg, het enige dat ik nu tekort kom is opslagruimte voor apps, maar dat moet met 4gb intern geheugen wel goed komen...
Ben tot op heden trouwens erg tevreden met mijn Desire en was sowieso niet van plan dit jaar al wat nieuws uit te zoeken. Ben benieuwd wat de Desire 3 tegen die tijd voor specs heeft :)

• RielN
  • Laatst online: 22-10 22:43
Je ziet dat behalve wat 3d power er nauwelijks kracht bij (hoeft) komt :) Mijn desire loopt gewoon goed nu. dat is mooi, ben blij met mijn Amoled :)
Pagina: 1 ... 35 ... 61 Laatste