Zou een van jullie tweakers mij het volgende kunnen vertellen s.v.p.: zijn er instellingen die ervoor zorgen dat eenmaal van de server verwijderde POP3-mails ook worden verwijderd van de telefoon? Op de Sony Ericsson X10 werden emails niet automatisch verwijderd, nadat ze door MS Outlook waren gedownload en verwijderd van een POP3-server. Dat moest handmatig gebeuren, en vond ik bijzonder irritant.
De HTC Desire HD doet dit
wel automatisch. Een synchronisatie met een POP3-account betekende ook echt een weerspiegeling van de server. Geen mails op de server betekende geen mails op de telefoon. Fijn!
... en nu ik mijn Desire HD heb verkocht en er een normale Desire voor heb gehaald, zit ik weer met hetzelfde gedrag als de X10. Emails blijven staan in mijn telefoon, ookal zijn ze gedownload door Outlook.
Op Google vind ik geen antwoord op mijn vraag. Sommige mensen vinden het omschreven gedrag een bug, anderen een feature. Maar ik kom er niet uit wat ik in moet stellen om voor elkaar te krijgen wat ik wil. Heeft iemand dit wel voor elkaar?
Alvast bedankt voor het antwoord!