Ik heb dat ook wel eens... Geen idee wat dat is, bugje?Wackoz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:33:
Na 6 weken bij dynafix gelegen te hebben, heb ik eergisteren mijn Htc desire ongerepareerd weer in ontvangst mogen nemen, tegen een prijs van €35,70.. Korte samenvatting: Tijdens vakantie was mijn toestel dus nat geworden.. Verzekeringskwestie van gemaakt die zouden het vergoeden.. Toestel bij htc aangemeld met duidelijk probleem dat hij nat is geworden en dus een aantal mankementjes heeft die waarschijnlijk door vochtschade veroorzaakt zijn. Beste man meld het toestel aan bij dynafix met de klacht: Vochtschade.. Toestel werd opgehaald en anderhalve week later een brief in de bus waarin staat dat er een probleem is opgetreden tijdens de analyse..
Drie keer raden.. We kunnen het toestel niet repareren omdat: er vochtschade is aangetroffen, en of ik dan maar even 36 euro's neer wou leggen voor onderzoekskosten.. Vreselijke klote amateurs daar bij HTC.. Er zat bij mijn desire een brief waar in ik duidelijk vermeld heb dat het om vochtschade ging.. De beste man bij HTC die ik aan de telefoon had vertelde me dat het enkel waarschijnlijk een dure kwestie ging worden.. Da's niet zo'n ramp want m'n verzekering keert uit dusja.. Dan krijg je dus dit soort praktijken. Al mopperend ervoor gekozen om hem terug te laten bezorgen en de postbode maar z'n geld gegeven. Zat er nog aan te denken om ze is even goed toe te spreken daar bij HTC, want het is toch absurd dat ik moet betalen voor onderzoekskosten, terwijl HTC mij had kunnen vertellen: nee meneer, dynafix repareert geen waterschade gevallen dus u kunt het toestel niet op sturen..
Maargoed, tot zover mijn woede uiting.. Nu terug op een ander probleem. Toestel terug, en het eerste wat me nu opvalt is dat de knoppen onderaan af en toe verlicht blijven, als het scherm allang vergrendeld (en dus zwart) is. In de 4 maand dat ik hem gebruikt heb heb ik zoiets nog niet meegemaakt.. Iemand een idee wat dit kan zijn?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC