• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:12
Wackoz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:33:
Na 6 weken bij dynafix gelegen te hebben, heb ik eergisteren mijn Htc desire ongerepareerd weer in ontvangst mogen nemen, tegen een prijs van €35,70.. Korte samenvatting: Tijdens vakantie was mijn toestel dus nat geworden.. Verzekeringskwestie van gemaakt die zouden het vergoeden.. Toestel bij htc aangemeld met duidelijk probleem dat hij nat is geworden en dus een aantal mankementjes heeft die waarschijnlijk door vochtschade veroorzaakt zijn. Beste man meld het toestel aan bij dynafix met de klacht: Vochtschade.. Toestel werd opgehaald en anderhalve week later een brief in de bus waarin staat dat er een probleem is opgetreden tijdens de analyse..

Drie keer raden.. We kunnen het toestel niet repareren omdat: er vochtschade is aangetroffen, en of ik dan maar even 36 euro's neer wou leggen voor onderzoekskosten.. Vreselijke klote amateurs daar bij HTC.. Er zat bij mijn desire een brief waar in ik duidelijk vermeld heb dat het om vochtschade ging.. De beste man bij HTC die ik aan de telefoon had vertelde me dat het enkel waarschijnlijk een dure kwestie ging worden.. Da's niet zo'n ramp want m'n verzekering keert uit dusja.. Dan krijg je dus dit soort praktijken. Al mopperend ervoor gekozen om hem terug te laten bezorgen en de postbode maar z'n geld gegeven. Zat er nog aan te denken om ze is even goed toe te spreken daar bij HTC, want het is toch absurd dat ik moet betalen voor onderzoekskosten, terwijl HTC mij had kunnen vertellen: nee meneer, dynafix repareert geen waterschade gevallen dus u kunt het toestel niet op sturen..

Maargoed, tot zover mijn woede uiting.. Nu terug op een ander probleem. Toestel terug, en het eerste wat me nu opvalt is dat de knoppen onderaan af en toe verlicht blijven, als het scherm allang vergrendeld (en dus zwart) is. In de 4 maand dat ik hem gebruikt heb heb ik zoiets nog niet meegemaakt.. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik heb dat ook wel eens... Geen idee wat dat is, bugje?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Maistro_44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-03 16:28
Een vraagje aan degene die hun telefoon al eens opgestuurd hebben naar Dynafix ivm het reboot-probleem.
Ik neem aan dat jullie je sim-kaart en sd-kaart niet meegestuurd hebben?

Ik ga er vanuit dat ik ook het bekende 'moederbord' probleem heb, maar kan Dynafix dat zien zonder de sim?
O....en weet iemand of je zelf kan zien of er waterschade is? Telefoon is nooit nat geworden, maar je weet maar nooit natuurlijk.

Verwijderd

Maistro_44 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:34:
Een vraagje aan degene die hun telefoon al eens opgestuurd hebben naar Dynafix ivm het reboot-probleem.
Ik neem aan dat jullie je sim-kaart en sd-kaart niet meegestuurd hebben?

Ik ga er vanuit dat ik ook het bekende 'moederbord' probleem heb, maar kan Dynafix dat zien zonder de sim?
O....en weet iemand of je zelf kan zien of er waterschade is? Telefoon is nooit nat geworden, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Yep. Zonder SIM en SD opgestuurd.
Ik heb ook de batterij niet meegestuurd, omdat ik een andere batterij had geprobeerd en het probleem toen bleef.

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:42
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:39 ]

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 08:17
Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:51:
Vraagje aan de mensen die overgestapt zijn van een Hero naar een Desire.
Ligt het aan mij, of is het scherm van een Desire veel krasgevoelliger dan van de Hero?

Ik heb sinds gister een Desire, en zie en voel nu al kleine krasjes.
Mn Hero heb ik al meer dan n jaar en daar is nog bijna niks op te zien...
Ik kan niet relativeren omdat ik geen Hero gehad heb, maar ik heb de Desire nu een aantal maanden en ik moet het eerste krasje nog tegenkomen. Ik heb geen screenprotector en ik stop de telefoon altijd in mijn broekzak (uiteraard zonder sleutels of iets anders erbij). Maar hij is nog in prima staat.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Wimbo
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:39 ]

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:06:
[...]

Ok, apart. Zit bij mij ook gewoon in mn broekzak.
Dan kijk ik het even aan, anders helaas toch maar aan de Screenprotector.
Een screenprotector is sowieso wel een goed idee met touchscreen telefoons ;) .

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:06:
[...]

Ok, apart. Zit bij mij ook gewoon in mn broekzak.
Dan kijk ik het even aan, anders helaas toch maar aan de Screenprotector.
Waarom is dat helaas?
Beter een krasje op de protector dan op de het dure scherm.
Brando Ultraclear is best een fijne protector.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51
Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:51:
Vraagje aan de mensen die overgestapt zijn van een Hero naar een Desire.
Ligt het aan mij, of is het scherm van een Desire veel krasgevoelliger dan van de Hero?

Ik heb sinds gister een Desire, en zie en voel nu al kleine krasjes.
Mn Hero heb ik al meer dan n jaar en daar is nog bijna niks op te zien...
Heb beide toestellen en bij beide heb ik nog geen krassen op het display gekregen. Maar ik ben wel vrij zuinig op mijn spullen altijd.

• Wimbo
-

[ Voor 104% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:39 . Reden: spelling ]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Wimbo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:05:
Ik heb al jaren Touchscreen telefoons, zonder Screenprotector, eigenlijk nooit problemen gehad.
Alleen op mijn Sony Ericsson P800 en SE P910i, maar die hadden nog zo'n pennetje en n "zacht" scherm.
(SE G900, HTC Hero en iPhone niks aan de hand.)

Maar bij mijn Desire viel het me op, vandaar.

Bij een screenprotector, ook n Brando (tried that :) ), lever je toch iets in aan gevoeligheid, kleurechtheid en je ziet het altijd...

Als het nu niet erger word, dan is het ook niet erg.
Ik heb erg goede ervaringen met Brando, maar heb ook veel goede dingen gehoord over Martin Field, schijnen nog een stap boven Brando te zitten, zou je ook eens kunnen proberen.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heren, als je 'm in een hoesje houdt wanneer je het apparaat niet gebruikt dan blijft hij ook perfect he? :)

Het is soms wat irritant qua gebruik, maar je houdt er wel al het transpiratievocht, stof, krassen en andere troep mee uit je mooie dure slimme foon.

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Vraagje: Ik snap nog even niet precies hoe het importeren van contacten werkt. En dan bedoel ik vooral het 'koppelen' met google. Nu kan je wel bij je contacten aangeven dat je je contacten van google (gmail gewoon neem ik aan?) wilt weergeven, ................ Bla bla bla

Ik ben er eigenlijk al uit met wat geploeter...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 17:56 ]

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-11 14:22
Mijn excuses!
Heb even mijn vraag naar Accessoires en GPS-Navigatie / Accessoires voor de HTC Desire verplaatst.

[ Voor 156% gewijzigd door Mabili op 29-10-2010 19:52 ]

Verwijderd

Mabili schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:47:
Helaas zag ik vandaag dat de backcover lens van mijn bruine Desire een paar kleine krasjes heeft.
Nu zit ik een beetje rond te snuffelen op internet maar vraag me even iets af.
heeft de bruine desire nou een zwarte of een bruine backcover? Ik zag namelijk op HTC Accessoires dat je een backcover los kan bestellen of heeft iemand nog een tip hoe de krasjes op de lens verwijderd kunnen worden?
probeer het eens met tandpasta...meen hier ergens iets over te hebben gelezen

Verwijderd

zelf ondervind ik nu dat ik mijn galerij open, er een kleine rand aan de linker er rechterzijde van de eerstvolgende of naastliggende foto's zichtbaar is,
dit had ik niet voor de update naar froyo...

kan ik hier wat aan doen...g sensor ijken of zo

nogmaals alleen als ik de galerij open en daarna een betreffende map open.
dus niet als ik op de foto's klik of vergroot...

• Mabili
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:48:
[...]

probeer het eens met tandpasta...meen hier ergens iets over te hebben gelezen
Bedankt voor de tip ga dat eens uitproberen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb na de zoveelste keer tandpasta gewoon het glaasje eruit gedrukt. Hier kan je dat wat beter zien. Vooralsnog geen centje pijn. Ik bewaar mijn Desire netjes in een hoesje.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 19:04
Hier idem, dat glaasje er simpelweg uit... Veel betere foto's ook ineens!

Sometimes you need to plan for coincidence

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:48
Wekkel schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:08:
Ik heb na de zoveelste keer tandpasta gewoon het glaasje eruit gedrukt. Hier kan je dat wat beter zien. Vooralsnog geen centje pijn. Ik bewaar mijn Desire netjes in een hoesje.
Hier ook :P , echt topfoto's. Helaas pas net na mn vakantie gedaan, dus heb nu allemaal wazige vakantiefoto's.

• Mabili
Krijg je nu dan geen stof op de lens zelf?

Ik las ook op diverse fora's dat sommige de lens voor een Sapphire glas vervangen.
Alleen de verzendkosten zijn een beetje kostbaar.

Bron en nog een bron
Saphirglas : 16,63 €
Versand (aus England): 20,00 €
Steuern (17,5%): 6,41 €
Komplett = 43.04 €

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Daarom heb ik (nog) geen glaasje teruggelijmd. Veel te kostbaar allemaal.
Stof zal vast binnenkomen, maar het lensje zelf heeft ook een doorzichtige afdekking. Kwestie van niet met je handen/doek aankomen, maar gewoon voorzichtig schoonblazen. Door de zwarte ring in de achterklep kan je met normaal/voorzichtig pakken bijna niet direct in je lens grijpen bij gebruik.

• Cyleo
Mabili schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:42:
Krijg je nu dan geen stof op de lens zelf?

Ik las ook op diverse fora's dat sommige de lens voor een Sapphire glas vervangen.
Alleen de verzendkosten zijn een beetje kostbaar.

Bron en nog een bron

[...]
Wow, dat ziet er wel chique uit, jammer dat het zo duur is.

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Mijn huidige gsm is aan vervanging toe en ik heb momenteel de htc desire op het oog :)
Nu ben ik ook wat aan het kijken naar de accessoires en ik weet niet welke de beste cases zijn.
Ik spreek dan over en silicon case (zo'n rubberdingetje dat je rond je gsm doet) of een echte hoes.
Uit de hoezen geraak ik zelf al helemaal niet meer wijs, de ene geeft een goede review en voor de andere is het dan weer 'slecht' omdat de gsm er kan uitvallen 8)7

• 13art
  • Laatst online: 18-11 12:43
Cyleo schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:31:
[...]

Wow, dat ziet er wel chique uit, jammer dat het zo duur is.
Ja inderdaad. Maar je zou toch zeggen dat het wel ergens goedkoper te krijgen moet zijn.....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 09:27
Den Deze schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:00:
Mijn huidige gsm is aan vervanging toe en ik heb momenteel de htc desire op het oog :)
Nu ben ik ook wat aan het kijken naar de accessoires en ik weet niet welke de beste cases zijn.
Ik spreek dan over en silicon case (zo'n rubberdingetje dat je rond je gsm doet) of een echte hoes.
Uit de hoezen geraak ik zelf al helemaal niet meer wijs, de ene geeft een goede review en voor de andere is het dan weer 'slecht' omdat de gsm er kan uitvallen 8)7
ppsss...een beetje reclame voor mijn eigen dan... :P

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 13:11
Komt de nieuwe Sense (die op de Desire HD staat) ook officieel voor de Desire dat iemand weet?

Edit: had het al gevonden in dit topic. ja dus...even wachten dan maar!

[ Voor 29% gewijzigd door Pedr0 op 30-10-2010 20:13 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 21:54
Link? Want ik dacht dat de nieuwe Sense exclusief voor de nieuwe toestellen voorbehouden was.

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 23:07
l3art schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:18:
[...]

Ja inderdaad. Maar je zou toch zeggen dat het wel ergens goedkoper te krijgen moet zijn.....
Ja, Die 20€ verzending is belachellijk voor zo iets kleins wat in een envelop past.

Ik zag gister eens zo'n filmpje van die desire HD. Je kon daar als je het meldingen menu boven aan je schem uitklapte al je draaiende programma's zien. Lijkt me echt handig. Bovendien werd er gezegd dat dat een feature van Froyo is. (heb nog maar eens op mijn desire gekeken, maar kon niets vinden)

Is het nou echt een froyo feature die HTC er uit gesloopt heeft of is dit een toevoeging op de nieuwe sence?

[ Voor 41% gewijzigd door The Anarchist op 31-10-2010 09:40 ]

• 13art
  • Laatst online: 18-11 12:43
Kwestie van tijd voordat dat ook op de gewone Desire te krijgen is. Dat porten ze wel vermoed ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
The Anarchist schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:32:
Is het nou echt een froyo feature die HTC er uit gesloopt heeft of is dit een toevoeging op de nieuwe sence?
Onder de emulator met rauwe froyo is er hier niets van terug te vinden dus ik denk dat het idd bij Sense hoort :)

Dat zit wel Schnorr.

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:12
ik heb wss een stomme vraag maar kom er toch niet uit. ik heb een htc desire en mijn vriendin heeft een htc desire hd. de android versie is allebei 2.2 maar de build versie is wat anders. Maar de hele interface van de htc desire hd van mijn vriendin ziet er compleet anders uit, alsof ze een veel nieuwere versie heeft.

nou is mijn vraag als ik 2.2 heb, heb ik dan sowieso froyo? hoe zie ik dat? ik heb het idee dat ik een update achterloop ozfo maar als ik check voor updates staat er dat er geen updates zijn...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:17
Haar telefoon maakt gebruik van de nieuwe "HTCsense.com" interface. Dit is een nieuwe versie van HTC Sense met (0.a.) koppelingen met een clouddienst, zoals op afstand je telefoon locken e.d.. De Desire gaat deze interface (waarschijnlijk?) nooit krijgen. Beiden draaien gewoon wel froyo verder.

Vannacht is me trouwens iets opgevallen waarvan ik zoiets had van "damn, daar is goed over nagedacht!". Ik ging vannacht voor ik ging slapen de wekker van m'n Desire zetten. Hij geeft dan altijd bij het activeren van die wekker weer over hoeveel uur en hoeveel minuten het alarm zal klinken. En vannacht telde hij (vanwege het terug zetten van de klok) automatisch een uur extra op :D. Hij hield dus gewoon rekening met het feit dat hij de komende nacht de klok zou gaan verzetten :P

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
@FireFoz De Desire HD heeft een nieuwere versie van Sense, met een aantal nieuwe features zoals de mogelijkheid om verschillende stijlen te geven aan je menu's enzo..verder zijn er nog een aantal nieuwe features (check daarvoor even de review van de DHD op Tweakers.net). Als je 2.2 hebt, is het sowieso Froyo omdat de naam gebonden is aan de versie van Android. Je kunt dit hier zien: Instellingen > Over de telefoon > Software-informatie

Edit: eymey was me net voor...

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-11 18:00

oXygeN

oftewel oxje...

Heel simpel, je vriendin dr DHD heeft gewoon een nieuwere versie van HTC's 'Sense' interface draaien bovenop Android 2.2

*edit* nevermind ;)

[ Voor 8% gewijzigd door oXygeN op 31-10-2010 11:49 ]

\o/

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 17:53
Ik heb sinds kort een probleem met mijn HTC Desire icm een pc met Windows 7 Ultimate 64bit. De telefoon wordt niet meer door Windows herkent als diskdrive.

Bij device properties zie ik een geel uitroepteken bij HTC Android Phone USB Device en de volgende melding:
A driver (service) for this device has been disabled. An alternate driver may be providing this functionality. (Code 32)

Ik zie dat er drivers van windows worden gebruikt maar hiermee werkt het blijkbaar niet. Als ik verwijs naar de HTC drivers krijg ik de melding dat de drivers up to date zijn en worden nog steeds de Windows drivers gebruikt.

Ik heb ook geprobeerd om de USB drivers op de volgende manier te installeren http://developer.android.com/sdk/win-usb.html maar dat werkt ook niet.

Als ik alles van HTC verwijder en opnieuw installeer krijg ik bij het installeren al een error dat de drivers voor HTC Android Phone USB Device niet goed geinstalleerd zijn.

Hoe kan ik zorgen dat Windows mijn telefoon weer herkent?

Verwijderd

Hoi 'tweakers',

een vaag probleem met mijn Desire. ik heb hem ter reparatie opgestuurd, het reboot-probleem. Heb hem nu een kleine week terug, maar sinds een paar dagen doet ie raar. Het is precies of de GSM-verbinding soms wegvalt. Ik zit op Mobistar en heb normaliter overal een goeie ontvangst. Maar nu geeft mijn Desire op steeds meer momenten 'Geen dienst / beperkte dienst'... Als je dan handmatig netwerk wil selecteren, dan geeft hij aan 'uw sim-kaart laat registeren op dit netwerk niet toe'. Ik heb al vanalles geprobeerd, onder INFO vanalles veranderd (staat nu op GSM auto PRL), en in settings WCDMA/GSM automatisch.
het rare is dat hij soms 5 streepjes ontvangst aangeeft maar ik toch niet kan bellen/gebeld worden.

Zou dit kunnen te maken hebben met mijn nieuwe moederbord? Of radio-ROM? Of ligt het aan Mobistar? Mijn vrouw heeft wel continu goeie ontvangst.

Nog mensen met dit probleem??

• Cyleo
spookz0r schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:04:
Ik heb sinds kort een probleem met mijn HTC Desire icm een pc met Windows 7 Ultimate 64bit. De telefoon wordt niet meer door Windows herkent als diskdrive.

Bij device properties zie ik een geel uitroepteken bij HTC Android Phone USB Device en de volgende melding:
A driver (service) for this device has been disabled. An alternate driver may be providing this functionality. (Code 32)

Ik zie dat er drivers van windows worden gebruikt maar hiermee werkt het blijkbaar niet. Als ik verwijs naar de HTC drivers krijg ik de melding dat de drivers up to date zijn en worden nog steeds de Windows drivers gebruikt.

Ik heb ook geprobeerd om de USB drivers op de volgende manier te installeren http://developer.android.com/sdk/win-usb.html maar dat werkt ook niet.

Als ik alles van HTC verwijder en opnieuw installeer krijg ik bij het installeren al een error dat de drivers voor HTC Android Phone USB Device niet goed geinstalleerd zijn.

Hoe kan ik zorgen dat Windows mijn telefoon weer herkent?
Even een hele domme vraag:
je hebt hem wel op usb-disk drive staan? zo ja, als je apps2sd gebruikt (zit in froyo) dan duurt het behoorlijk wat langer omdat hij je sd-kaart nog even moet unmounten. Dit kan soms wel een paar minuten duren.

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 17:53
Cyleo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:13:
[...]

Even een hele domme vraag:
je hebt hem wel op usb-disk drive staan? zo ja, als je apps2sd gebruikt (zit in froyo) dan duurt het behoorlijk wat langer omdat hij je sd-kaart nog even moet unmounten. Dit kan soms wel een paar minuten duren.
Ja daar staat hij dan op. Apps2sd gebruik ik niet.

• jwtje
  • Laatst online: 18-11 13:16
Ik had een probleem met mijn market, ik kon geen apps meer downloaden/bijwerken niks hielp dus uiteidenlijk maar een factory reset gedaan. Nu is alles gewist (behalve sd) maar hij download nog steeds niks.. internet doet het prima over wifi en 3G

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

jwtje schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:05:
Ik had een probleem met mijn market, ik kon geen apps meer downloaden/bijwerken niks hielp dus uiteidenlijk maar een factory reset gedaan. Nu is alles gewist (behalve sd) maar hij download nog steeds niks.. internet doet het prima over wifi en 3G
Ligt niet aan jou, zoek maar es: Android Market wil geen apps downloaden

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• jwtje
  • Laatst online: 18-11 13:16
Ok heel fijn, voor niks reset uitgevoerd dus.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door kaasaanfiets op 01-11-2010 22:21 ]

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Dix0r schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:57:
[...]

Jep, ook T-Mobile. Maar ervaar je ook dat 3G/HSDPA switching?

Ik had in dit topic al gevonden dat slecht bereik een enorme invloed kan hebben op de batterij, maar niet gedacht dat dit dus ook merkbaar is bij goed bereik.
Iemand al een oplossing hiervoor? Of zijn jullie al terug naar v 2.1?

Verwijderd

Vlooi schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:30:
[...]

Iemand al een oplossing hiervoor? Of zijn jullie al terug naar v 2.1?
Slecht bereik is slecht bereik, daar doe je weinig tegen. Als je zonder dataverkeer kan , zou je 3G uit kunnen zetten. Je zou ook middels

*#*#4636#*#* bij telefooninformatie==>voorkeursnetwerktype instellen 'GSM auto (prl)

• Vlooi
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:40:
[...]

Slecht bereik is slecht bereik, daar doe je weinig tegen. Als je zonder dataverkeer kan , zou je 3G uit kunnen zetten. Je zou ook middels

*#*#4636#*#* bij telefooninformatie==>voorkeursnetwerktype instellen 'GSM auto (prl)
Dat laatste had ik al gedaan.
Maar slecht bereik heb ik niet. Met Hi had ik op het werk altijd vol bereik en draaide het stabiel op HSDPA.
Sinds de overgang na T-Mobile heb ik nog steeds (volgens de telefoon) vol bereik, maar wisselt het enorm tussen 3G en H.
Thuis idem dito. En dan zit ik echt niet op afgelegen plekken.

• Hmmbob
HSDPA zou op aangeven van het netwerk (als in: de UMTS-antenne) geactiveerd moeten worden als er data verstuurd gaat worden. Zolang dat niet het geval is, zou de verbinding op 3G moeten staan (soort van standby dus)

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11 11:39
Bij mij schakelt de verbinding nooit op H, alleen maar 3G of G. Weet iemand hoe dit komt? (BEN)

• Termi
Worrum schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:16:
Bij mij schakelt de verbinding nooit op H, alleen maar 3G of G. Weet iemand hoe dit komt? (BEN)
Nog geen H dekking gehad, T-mobile heeft een zachte FUP maar heeft daar-en-tegen een matige dekking :).

• Worrum
Ik heb nergens H dekking, op meerdere plaatsen in nederland gecheckt. In het begin, toen ik het toestel net had even HSDPA gezien, daarna nooit meer. Heb ook via *#*#4636#*#* meerdere instellingen geprobeerd. Echt apart

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Worrum schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:16:
Heb jij Ben? Ik ook namelijk, nu al een jaar. En heb nergens problemen mee.

• Worrum
Grudgie schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:45:
[...]

Heb jij Ben? Ik ook namelijk, nu al een jaar. En heb nergens problemen mee.
Ja heb ook BEN. Ik heb dus geen idee waar dit aan kan liggen, zou dit eventueel door de simkaart kunnen komen? Ik heb geen interesse om met de "helpdesk" van Ben in gesprek te gaan, ik krijg nooit zinnige antwoorden op mails.

• Termi
Worrum schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:56:
[...]

Ja heb ook BEN. Ik heb dus geen idee waar dit aan kan liggen, zou dit eventueel door de simkaart kunnen komen? Ik heb geen interesse om met de "helpdesk" van Ben in gesprek te gaan, ik krijg nooit zinnige antwoorden op mails.
Kan maar dan moet je simkaart van pre-UMTS tijdperk zijn, dus dat is uitgesloten omdat Ben toen nog niet bestond. Dan zou het eerder aan je veranderde instelling liggen of aan het t-mobile netwerk. Maar met HSDPA wordt je telefoon echt niet 100x sneller, ik heb liever UMTS dat stabiel is dan HSDPA dat brak is.

Verwijderd

Ik heb eens een vraagje over de MP3 speler van de HTC Desire. Gebruiken de meeste op het forum hier de mp3 speler van de HTC Desire of hebben ze er een MP3 speler ernaast? Want ik vind het altijd een gedoe om de HTC Desire elke keer weer te syncen en alles over te zetten. Ben er wel eens benieuwd naar.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:29:
Ik heb eens een vraagje over de MP3 speler van de HTC Desire. Gebruiken de meeste op het forum hier de mp3 speler van de HTC Desire of hebben ze er een MP3 speler ernaast? Want ik vind het altijd een gedoe om de HTC Desire elke keer weer te syncen en alles over te zetten. Ben er wel eens benieuwd naar.
Ik heb een tijdje mijn Desire gebruikt als MP3-speler, en dat ging eigenlijk meer dan prima. Ik weet niet hoe vaak jij nieuw spul op je device zet, maar bij mij is dat in elk geval om de zoveel weken. Gewoon een groot geheugenkaartje erin en een paar GB aan muziek erop gooien.

Sinds ik mijn Cowon J3 heb, heb ik het merendeel van de muziek van mijn telefoon gedelete, omdat ik altijd mijn J3 bij me heb, die ook nog eens veel beter geluid produceert :*) (en het scheelt weer accutijd van mijn Desire.)

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
Iemand nog een idee waardoor het hakkerig opnemen van 720P video's wordt veroorzaakt (zoals ik eerder aangeef in dit topic)?

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 12:49

Roytoch

Nietes

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:29:
Ik gebruik de desire dagelijks als mp3 speler. Eigenlijk sinds een k850i, x1, 3gs en nu desire gebruik ik mijn telefoons als mp3-speler. Bevalt me prima, en het misschien wat zwakkere geluid (hoewel ik het verschil zelf niet echt hoor, maar dat zal aan mij liggen) dan een echte dedicated mp3 speler maskeer ik enigzins omdat ik altijd redelijke oordopjes heb (metrofi vi220 nu). Werkt prima, maar ik installeer wel de pirate media music mod (linkje ofzo, die gebruikt en upgrade de standaardspeler en voegt wat leuke dingen toe, en ziet er in het algeheel toffer uit.

Omdat ik mijn iTunes sync miste (echt waar) gebruik ik nu DoubleTwist om mijn iTunes library te synchen (deel ervan, iets teveel muziek om in 1 keer op Desire te kunnen houden). Bevalt opzich prima. Gezien ik naar hele albums luister en alle i3d tags enzo goed heb vind ik dacht echte synchen prettiger dan mapjes slepen.

Welles

Verwijderd

stokmeister schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:47:
ik kan sinds kort niet meer bellen met mijn desire, ik heb gewoon bereik.
sms en internetten gaat wel, maar zodra ik iemand bel dan hoor ik een kort piepje en word de oproep beeindigd.
soms duurt het wat langer en gaat de telefoon wel over en dan wordt de oproep beeindigd.
het gebeurt soms ook als ik gebeld wordt.
het vreemde is, is dat het niet altijd fout gaat.
ik heb al in de instelling bij draadloos en netwerken en bij bellen gekeken maar daar was niks veranderd.
ook heb ik een paar apps verwijderd die ik net nieuw had, misschien dat het probleem daar door werd veroorzaakt, maar dat was niet het geval.
heeft iemand enig idee?

ik heb vodafone btw
Ik heb af en toe exact hetzelfde maar heb geen flauw idee hoe het komt!

• Cubic X
Gisteravond rebootte mijn hagelnieuwe Desire (5 dagen in bezit) zomaar uit het niets tijdens het bezoeken van de Androidmarket...zou ik nu al last hebben van de bekende productiefout? |:( :( :'(

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11 14:50
Spurlie schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:39:
Iemand nog een idee waardoor het hakkerig opnemen van 720P video's wordt veroorzaakt (zoals ik eerder aangeef in dit topic)?
Ik heb het zelf ook even geprobeerd, maar bij mij gaat het gewoon goed. Ik heb zelf een 8GB klasse 6 kaartje.
Ik heb zelf in ieder geval het idee dat het aan de snelheid ligt van de kaart, omdat het bij sommige wel goed gaan (en ik dacht dat die allemaal klasse 6 kaartjes hebben) en bij sommige niet, die klasse 2 of 4 kaartjes hebben.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:17
Ik heb inmiddels ook 2 klasse 6 kaartjes binnen van 8gb (samsung, IBOOD aanbieding van 2 weken terug). Zal er de volgende keer bij 720p opnemen zeker eens op letten :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:30

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik kan er in de topics niks over vinden (of gebruik verkeerde zoekwoorden) maar ik heb een vreemd probleem met de e-mail client. Ik heb twee e-mail accounts Hotmail en Ziggo.

Nu staan er e-mils die ik heb verwijderd in hotmail in de inbox van Ziggo. Als ik de mail aanklik gebeurt er niks, tap-> verwijderen betekent crash. Als ik menu-> verwijderen doe dan staan deze mails er niet tussen.

Meer mensen dit gehad? Is er een andere oplossing dan mijn e-mail accounts verwijderen en opnieuw te installeren?

• barry457
  • Laatst online: 12-11 13:43
Worrum schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:28:
Ik heb nergens H dekking, op meerdere plaatsen in nederland gecheckt. In het begin, toen ik het toestel net had even HSDPA gezien, daarna nooit meer. Heb ook via *#*#4636#*#* meerdere instellingen geprobeerd. Echt apart
Alleen thuis heb ik geen H, maar voor de rest overal (Vodafone). Thuis komt meer doordat het een nieuwbouwwijk is en er nog een paal neergezet moet worden. Deze staat in de planning. Maar in de randstad over H dekking, zelfs in groningen.

• Hmmbob
barry457 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:06:
[...]
Thuis komt meer doordat het een nieuwbouwwijk is en er nog een paal neergezet moet worden. Deze staat in de planning.
En hoe kom jij aan die info?

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 02:53:
[...]

Ik heb af en toe exact hetzelfde maar heb geen flauw idee hoe het komt!
Ik heb het af en toe ook, maar ik heb altijd de schuld aan de provider (hi) gegeven omdat ik hier met mijn vorige telefoon ook af en toe last van had. Weet niet of dat dat het geval is nu, gezien mijn vorige ook een htc in vermomming was (SE Xperia 1)

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:38
Is het mogelijk om op de Desire, om via een email app. Bepaalde contactpersonen wel een geluidje laat afspelen en standaard niet.
Want ik vind sommige contactpersonen wel handig dat die wel een geluidje afspeelt maar bij de meeste mails niet.

Verwijderd

Hoe gaat de Desire eigenlijk precies om met het onthouden van formulieren? En daar bedoel ik mee het feit dat als ik mijn email ergens moet intypen, dat steeds helemaal overnieuw moet doen, terwijl een pc zo'n invoer gewoon onthoudt. Kan je dat ergens instellen?

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:24

SpaceK33z

Webdeveloper

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:00:
Hoe gaat de Desire eigenlijk precies om met het onthouden van formulieren? En daar bedoel ik mee het feit dat als ik mijn email ergens moet intypen, dat steeds helemaal overnieuw moet doen, terwijl een pc zo'n invoer gewoon onthoudt. Kan je dat ergens instellen?
Ik hoef bij sommige formulieren anders maar een stukje overnieuw te typen, als ik bijvoorbeeld de 't' van test intype staat er al meteen test. Ik heb hiervoor volgens mij niks verandert.

• Termi
Provider bellen :).

Ik heb een witte desire besteld met vodafone 1 jaar abbo :). Ik heb al een hero dus nu even kijken welke telefoon ik behoud en welke weg mag.

• Wackoz
  • Laatst online: 17-11 18:41
Aargh! Nou word ie mooi.. Na het wildwater avontuurtje deed de 3.5mm jack aansluiting van mijn HTC Desire het niet meer. Afijn kan ik mee leven.. Net de update binnen gehaald nadat meneer daarover begon, en sinds moment 1 dat hij, geupdate en wel, opstart geeft ie aan dat er een headset is aangesloten! Nou deed mijn 3.5mm ingang het dus niet door zeewater, die reageerde nergens op.. Maar nu denkt hij dus dat er constant een headset is aangesloten.. De muziek doet het zowaar ook weer...

Iemand enig idee hoe een stukje software dat opeens kan veranderen? Hij maakt dus waarschijnlijk ergens kortsluiting daarbinnen want frotten en duwen met een 3.5mm plug werkte niet. Ik vond het vorige probleem (geen oortjes kunnen gebruiken) veel minder erg dan nu ik niet kan bellen (overgaan lukt, geluid en microfoon doen het niet)...

één is geen, twee is één

• Renzzs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:24
Hoi mede Desire gebruikers.

Heb de andere topics als doorzocht maar weet iemand hoe ik het trillen kan uitzetten als ik type.

Als ik een smsje type krijg ik bij iedere toetsaanslag op het scherm een "tril" feedback terug.
Iemand hoe ik dit uit kan zetten??

Gr. Renzzs

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:17
Instellingen > Beeld of Scherm geloof ik.

[ Voor 13% gewijzigd door ThinkPad op 02-11-2010 21:04 ]

• Grudgie

Grudgie

Renzzs schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:58:
Hoi mede Desire gebruikers.

Heb de andere topics als doorzocht maar weet iemand hoe ik het trillen kan uitzetten als ik type.

Als ik een smsje type krijg ik bij iedere toetsaanslag op het scherm een "tril" feedback terug.
Iemand hoe ik dit uit kan zetten??

Gr. Renzzs
Instellingen > Taal en Toetsenbord > Touch Input > Tekstinvoer > Trillen tijdens typen

• Renzzs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:24
Grudgie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:35:
[...]

Instellingen > Taal en Toetsenbord > Touch Input > Tekstinvoer > Trillen tijdens typen
Danku danku!
Werd gek van al dat getril 8)7

• Grudgie

Grudgie

Renzzs schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:39:
[...]

Danku danku!
Werd gek van al dat getril 8)7
Hehe klopt ja! nu je het zegt. ik heb hem ook gelijk uitgezet!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:33

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Grudgie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:41:
[...]

Hehe klopt ja! nu je het zegt. ik heb hem ook gelijk uitgezet!
Hahaha, hier nog een....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Grudgie

Grudgie

Nu ik dat trillen heb uitgezet typ ik een stuk sneller zeg :O en maak ik minder snel typfouten.. :D

Verwijderd

Ik heb mijn Desire gekregen begin augustus.. Was gelijk enthousiast en werkte goed tot een paar weken gelden.. Bij het binnenkomen van smsjes selecteerde ik de sms en kwam ik terecht in een smsgesprek met een ander contactpersoon.. Daarnaas als ik de telefoon in standbye stand zette bleven de kopjes branden en soms deed de verlichting van de knopjes het niet als ik de telefoon gebruikte..

Ik ben ermee teruggegaan naar de winkel en die hebben hem netjes opgestuurd naar dynafix.. Totdat ik vandaag hoorde dat dynafix mijn toestel kwijt is! Er blijken 2 desires te zijn opgestuurd die dag, eentje met een kapot scherm en de mijne.. De desire met het kapotte scherm werd door een fout van htc gezien als mijn desire waardoor mijn winkelier een brief kreeg met daarin de vermelding dat ik 140 euro aan reparatiekosten moest betalen. Hierdoor zijn we erachter gekomen dat mijn desire verdwenen is! Ze hebben een intern onderzoek gestart en als voor vrijdagmiddag mijn toestel niet wordt weergevonden krijg ik een nieuwe!

Waarschijnlijk ga ik voor de witte, ik had een bruine..

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Grudgie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:35:
Die optie heb ik inderdaad al heel lang uit staan. Echter, bij het kiezen van een telefoonnummer trilt hij nog altijd. Weet iemand of je het trillen daar ook uit kunt zetten?

• Luuk1983
  • Laatst online: 18-11 08:17
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:52:
Daarnaas als ik de telefoon in standbye stand zette bleven de kopjes branden en soms deed de verlichting van de knopjes het niet als ik de telefoon gebruikte..
Uhm, heeft de Desire niet een lichtsensor? Waarbij de knoppen alleen gaan branden als het donker genoeg is?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 14:32
Stamgastje schreef op woensdag 03 november 2010 @ 07:42:
[...]

Die optie heb ik inderdaad al heel lang uit staan. Echter, bij het kiezen van een telefoonnummer trilt hij nog altijd. Weet iemand of je het trillen daar ook uit kunt zetten?
Instellingen -> Geluid -> Aanraaktonen.

staat die uit? :)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

LOL, ik had laatst juist een ROM geflashed waar de haptic feedack standaard dus uit stond. Ik wist niet hoe snel ik 'm weer aan moest zetten :P

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:52:
Ik heb mijn Desire gekregen begin augustus.. Was gelijk enthousiast en werkte goed tot een paar weken gelden.. Bij het binnenkomen van smsjes selecteerde ik de sms en kwam ik terecht in een smsgesprek met een ander contactpersoon.. Daarnaas als ik de telefoon in standbye stand zette bleven de kopjes branden en soms deed de verlichting van de knopjes het niet als ik de telefoon gebruikte..

Ik ben ermee teruggegaan naar de winkel en die hebben hem netjes opgestuurd naar dynafix.. Totdat ik vandaag hoorde dat dynafix mijn toestel kwijt is! Er blijken 2 desires te zijn opgestuurd die dag, eentje met een kapot scherm en de mijne.. De desire met het kapotte scherm werd door een fout van htc gezien als mijn desire waardoor mijn winkelier een brief kreeg met daarin de vermelding dat ik 140 euro aan reparatiekosten moest betalen. Hierdoor zijn we erachter gekomen dat mijn desire verdwenen is! Ze hebben een intern onderzoek gestart en als voor vrijdagmiddag mijn toestel niet wordt weergevonden krijg ik een nieuwe!

Waarschijnlijk ga ik voor de witte, ik had een bruine..
Zo, dat is echt een bizar verhaal. Erg slordig.

@hierboven: Ja, ik heb ook graag trilling als ik typ, toch een beetje feedback.

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
L0we schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:14:
[...]

Instellingen -> Geluid -> Aanraaktonen.

staat die uit? :)
Die optie staat uit ja.

• adsa
  • Laatst online: 17-11 13:56
Ik heb een ruimte probleem op mijn Desire. Daar zullen ongetwijfeld meer mensen hier hebben. Wat mij irriteert is als ik in mijn Gmail een bijlage open, bijvoorbeeld een pdf van 9mb dat er gelijk 9-10 mb minder ruimte is op mijn intern geheugen. Ik kan maar niet achter komen in welke map deze bijlage is gedownload. Iemand een idee. Verschillende cleaners gebruikt en het helpt niet.

Ik had meer dan 30 mb vrij vanochtend. Nadat ik een paar pdf-jes heb gelezen is deze teruggegaan naar 16 mb. Waar zijn deze bestanden en hoe kan ik dat in het vervolg instellen dat ie ze automatisch naar sd kaart downloadt.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kijken waar je ruimte aan kwijt bent kan met DiskUsage

• adsa
  • Laatst online: 17-11 13:56
jelmervos schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:35:
Dat noem ik nou een gouden tip. Het was dus pdf viewer die het bestand in zijn eigen directory liet opslaan. Deze heb ik verwijderd en ik heb nu weer 30 mb vrij. Bedankt, hier heb ik wat aan.

Verwijderd

ik kan sinds kort niet meer bellen met mijn desire, ik heb gewoon bereik.
sms en internetten gaat wel, maar zodra ik iemand bel dan hoor ik een kort piepje en word de oproep beeindigd.
soms duurt het wat langer en gaat de telefoon wel over en dan wordt de oproep beeindigd.
het gebeurt soms ook als ik gebeld wordt.
het vreemde is, is dat het niet altijd fout gaat.
ik heb al in de instelling bij draadloos en netwerken en bij bellen gekeken maar daar was niks veranderd.
ook heb ik een paar apps verwijderd die ik net nieuw had, misschien dat het probleem daar door werd veroorzaakt, maar dat was niet het geval.
heeft iemand enig idee?

ik heb vodafone btw
Dit lijkt fel op hetgeen ik eerder beschreven heb als probleem dat ik sinbds kort heb. ik krijg er totaal géén logica in wanneer of hoe het voorkomt.
Soms geeft ie volop signaal aan maar kan ik niet bellen, soms geen signaal en kan ik niet registereren op netwerk (dan zegt ie: uw sim-kaart laat registereren op dit netwerk niet toe)...
En heel vaak lukt het wel om te bellen maar wordt de communicatie onderbroken, vaak al rijdend (op een stuk snelweg waar dat onderbreken vroeger nooit gebeurde.

Provider = Mobistar.be.

Mijn HTC Desire is nog maar net terug van herstelling, nieuw moederbord (board-swap)...

Nog mensen die zich hierin herkennen???

Verwijderd

jelmervos schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:35:
Even voor de zekerheid: is het normaal dat alle apps op je SD-kaart ook een stukje ruimte innemen op de telefoon met de titel 'dalvikCache'? Want ik heb vrij veel apps, maar 90% daarvan staat op m'n SD-kaart. Maar nu loopt het geheugen van m'n telefoon toch bijna vol, omdat bijna 100 MB wordt ingenomen door 'dalvikCache' van alle apps.
Het zal wel niet anders kunnen :). Met google werd ik niet echt wijzer hierover.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:55
Tot nu toe was ik tevreden eigenaar van mijn Desire, maar sinds een week heeft hij was kuren.

- Ik krijg steeds om de zoveel tijd een icoontje van een auto, dat hij op de auto-modus staat, en ik krijg het maar niet gevonden waar ik dat kan uitschakelen.

- En en om het nog maar erger te maken is mijn SD-kaart ook nog beschadigd, en wil hij hem niet meer formatteren (ook niet in een SD card reader, Windows geeft aan dat hij hem niet kan formatteren omdat hij misschien geblokkeerd is :? )

Heb al een full reset gedaan maar beide problemen zijn nog steeds aanwezig.

Wie heeft er misschien nog tips/oplossingen?

• grun93
  • Laatst online: 03:36
Egeau schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:38:
- En en om het nog maar erger te maken is mijn SD-kaart ook nog beschadigd, en wil hij hem niet meer formatteren (ook niet in een SD card reader, Windows geeft aan dat hij hem niet kan formatteren omdat hij misschien geblokkeerd is :? )
Ik gok dat je jouw microsdhc card via een SD adapter in een cardreader gebruikt? Meestal heeft zo'n adapter een read/write schuifje aan de zijkant zitten en is die per ongeluk verschoven, waardoor windows denkt dat ie geblokkeerd is.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:55
grun93 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:56:
[...]

Ik gok dat je jouw microsdhc card via een SD adapter in een cardreader gebruikt? Meestal heeft zo'n adapter een read/write schuifje aan de zijkant zitten en is die per ongeluk verschoven, waardoor windows denkt dat ie geblokkeerd is.
Ik maak gebruik van een USB cardreader die een normale ingang heeft voor MicroSD kaartjes er zit dus geen SD adapter op/in die evt. op lock zit helaas..

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:42
Egeau schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:17:
[...]

Ik maak gebruik van een USB cardreader die een normale ingang heeft voor MicroSD kaartjes er zit dus geen SD adapter op/in die evt. op lock zit helaas..
Bekend probleem, ik heb hetzelfde gehad nadat ik een ext partitie aan heb gemaakt.en een romupdate heb gedaan. sinsdien werkt de sd ook niet goed. (alleen lezen)
Ik heb gewoon een nieuwe sdcard gehaald.

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11 14:55
Iemand de laatste radio (32.49.00.32U_5.11.05.27) al geprobeerd?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Cubic X
Hoe houden de mensen met een Vodafone Bel+SMS+Web abonnement hier hun verbruik in de gaten? Ik heb nu zelf Call Meter NG, maar Vodafone houdt het niet per SMS/minuut bij maar gewoon als geldbedragen. Is dit ergens in te stellen (eventueel met een andere applicatie) bij te houden hoeveel je hebt gebruikt? :)

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Cubic X schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:41:
Hoe houden de mensen met een Vodafone Bel+SMS+Web abonnement hier hun verbruik in de gaten? Ik heb nu zelf Call Meter NG, maar Vodafone houdt het niet per SMS/minuut bij maar gewoon als geldbedragen. Is dit ergens in te stellen (eventueel met een andere applicatie) bij te houden hoeveel je hebt gebruikt? :)
Is dit misschien wat? http://nl.androlib.com/an...egoed-vodafone-jFqxi.aspx
Ik heb binnenkort ook een BSW abonnement via Vodafone en ga het dan proberen.

• Cubic X
Binnetie schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:03:
[...]

Is dit misschien wat? http://nl.androlib.com/an...egoed-vodafone-jFqxi.aspx
Ik heb binnenkort ook een BSW abonnement via Vodafone en ga het dan proberen.
Gedownload, maar werkt niet echt...mijn Vodafone account is nu tijdelijk(?) geblokt :*) :P :'( .

• Vlooi
Vanavond geinstalleerd. Lost helaas niet mij batterij probleem op.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat ik me afvraag, waar komen die radio's vandaan?

Verwijderd

Voor zover ik weet worden die radio's ge-extact uit software updates voor de Desire. Zo kwam de .32 ergens uit china of iets dergelijks. Vandaar dat er ook zoveel variatie in de (netwerk) performance van de radio's kan zitten. Ook omdat mensen op verschillende netwerken zitten.
Pagina: 1 ... 19 ... 61 Laatste