• 8_ball
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-11 11:41
Ik heb nu sins vrijdag een probleem met mijn mobiel internet.

Steeds als mijn telefoon naar de hsdpa mode springt ontvangt hij geen gevens meer van het internet.
Als ik mijn mobiel internet instel op alleen gsm, dan werkt het internet maar wel heel erg traag (G modus).

En als ik iets minder bereik heb, dan werkt de 3G modus ook goed. Maar als de telefoon doorschakeld naar de H modus, stopt de verbinding. Alleen het upload pijtje blijft oplichten en download pijltje blijft uit.

Ik mijn telefoon al een paar keer opnieuw gestart en ik heb de apn instelling al gereset, maar alles nog zonder resultaat.

Oja, mijn provider is Vodafoon. En die heeft voor zover ik weet momenteel geen storing.
En mijn telefoon is voledig geupdated.

Weet iemand een oplossing?

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 19:04
*iets met zorgvuldiger lezen en spuit 11*

[ Voor 82% gewijzigd door Hmmbob op 25-10-2010 15:30 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:03
8_ball schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:50:
Ik mijn telefoon al een paar keer opnieuw gestart en ik heb de apn instelling al gereset, maar alles nog zonder resultaat.
Ligt het aan waar je bent?

[ Voor 5% gewijzigd door PerfectLight op 25-10-2010 15:01 ]

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 17:30
Roost schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:59:
Hoe kan ik regelen dat wanneer ik surf naar een "niet-mobile-pagina" ik die pagina direct in z'n geheel in het scherm van mijn Desire krijg, ipv slechts de linkerbovenhoek van de pagina...
Vroeger lukte dit steeds wel, maar tegenwoordig moet ik steeds eerst twee keer "tikken" om de pagina in z'n geheel in beeld te krijgen...
Stukfruit schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:29:
Dat is een instelling die je kan wijzigen. Gewoon even naar de opties gaan.
Heb precies het tegenovergestelde probleem, kan geen instelling vinden die dit doet. Ik heb "standaard zoom", "tekstgroottte" en "mobiele weergave" reeds geprobeerd, geen resultaat.
Maar aangezien het bij mij precies andersom is, zou je toch een instelling verwachten.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
rinkel schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:08:
[...]

[...]

Heb precies het tegenovergestelde probleem, kan geen instelling vinden die dit doet. Ik heb "standaard zoom", "tekstgroottte" en "mobiele weergave" reeds geprobeerd, geen resultaat.
Maar aangezien het bij mij precies andersom is, zou je toch een instelling verwachten.
Pagina's openen in overzicht ;)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:45:
Blijkbaar is het probleem van het uitvallen van de HTC Desire bij warm worden (opladen, intensief gebruik) een heel frequent iets?? Die van mij (speelgoedje in bezit sinds 05/2010) is vroeger één keer uitgevallen, maar na de allerlaatste update (09/2010) deed ie dat echt regelmatig.

Opgestuurd voor herstelling, vandaag bericht gekregen dat hij vandaag klaarstaat voor verzending, MAW woensdag in de bus( Diksmuide - .BE).

Via 2 heel behulpzame helpdeskmedewerkers (David en Hans) te weten gekomen dat ze het moederbord hebben vervangen.

Zal in totaal net 13 dagen zijn weggeweest, vind ik persoonlijk weinig vergeleken met andere verhalen die je hier kan lezen, maar ik ben maar al te blij dat ik mijn speelgoedje zal terug hebben. Goch wat was het een grote stap terug in technologie-tijd om 2 weken met de afgedankte rose Sony-Ericsson W580 van mijn madam door het leven te moeten gaan...

Tips voor mensen die hun GSM zouden opsturen: voeg er een nota bij van wat exact het probleem is, wat je zelf hebt geprobeerd, en een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving van de problemen, bvb uitvallen bij GPS + Google maps + data, etc... Scheelt meteen een uur testen door Dynafix.

Enige HTC Desire-gebruikers uit de buurt van Diksmuide, België??

GRTS,

Karel
Die van mij heeft hetzelfde probleem, maar ik kijk er zo tegenop om weer 3 weken met mijn SE C902 rond te gaan lopen :/

BlaBlaBla

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 17:30
madmaus schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:15:
[...]

Super, dat issem!
Dank

• 8_ball
Dat zou kunnen. Ik gebruik voornamelijk op mijn werk het mobiele internet. Thuis heb ik beschikking over WIFI, dus daar heb ik het dus ook nog niet getest. Ga ik vanavond meteen proberen.

• mick3355
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik heb hetzelfde probleem als velen anderen met het warm worden en rebooten, maar na mijn telefoon opgestuurd te hebben naar Dynafix krijg ik te horen dat er waterschade is geconstateerd en dat hij niet meer te repareren is, ik 37 euro moet betalen om de telefoon terug te krijgen, en dat het niet onder de garantie valt dus ik heb eigenlijk nergens recht op maar ik zit nog steeds met een rebootende mobiel zometeen. Meer mensen met soortgelijke gevallen of misschien een oplossing hiervoor?

• madmaus
mick3355 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:31:
Ik heb hetzelfde probleem als velen anderen met het warm worden en rebooten, maar na mijn telefoon opgestuurd te hebben naar Dynafix krijg ik te horen dat er waterschade is geconstateerd en dat hij niet meer te repareren is, ik 37 euro moet betalen om de telefoon terug te krijgen, en dat het niet onder de garantie valt dus ik heb eigenlijk nergens recht op maar ik zit nog steeds met een rebootende mobiel zometeen. Meer mensen met soortgelijke gevallen of misschien een oplossing hiervoor?
Dat is echt klote. Ik lees echt vaak dat er waterschade geconstateerd zou zijn. Volgens mij zijn die indicatoren een beetje te gevoelig. Ik heb zelf zo'n spelletje gespeelt dat je in de microfoon moet blazen om bellen te krijgen. Ik houd me hart vast als ik wat heb want daar komt natuurlijk ook vocht van naar binnen.

Je zou kunnen proberen om rechtstreeks HTC te bellen. Misschien kunnen die je helpen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Strider
madmaus schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:47:
[...]

Dat is echt klote. Ik lees echt vaak dat er waterschade geconstateerd zou zijn. Volgens mij zijn die indicatoren een beetje te gevoelig. Ik heb zelf zo'n spelletje gespeelt dat je in de microfoon moet blazen om bellen te krijgen. Ik houd me hart vast als ik wat heb want daar komt natuurlijk ook vocht van naar binnen.

Je zou kunnen proberen om rechtstreeks HTC te bellen. Misschien kunnen die je helpen?
Je hebt nu eenmaal snel waterschade, als je bijvoorbeeld in de zomer met zwetende handen gaat spelen met je telefoon stijgt de kans op waterschade meteen :)

HTC gaat je daarmee echt niet helpen, dat zou namelijk betekenen dat HTC voor de kosten moet opdraaien en dat gaan ze echt niet doen.

BlaBlaBla

• mick3355
Strider schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:57:
[...]

Je hebt nu eenmaal snel waterschade, als je bijvoorbeeld in de zomer met zwetende handen gaat spelen met je telefoon stijgt de kans op waterschade meteen :)

HTC gaat je daarmee echt niet helpen, dat zou namelijk betekenen dat HTC voor de kosten moet opdraaien en dat gaan ze echt niet doen.
Ik vind het niet meer dan normaal dat een telefoon vandaag de dag tegen een beetje vocht moet kunnen, ik heb hem niet in een emmer water laten vallen en ik telefoneer niet buiten als het aan het hozen is, ik ben zelf sportleraar dus het enige wat ik kan bedenken is dat ik bezweet heb getelefoneerd. Ook snap ik niet dat Dynafix niet gewoon dezelfde reparatie heeft uitgevoerd als bij andere gebruikers met hetzelfde probleem (moederbord vervangen als ik het goed heb begrepen).

• Strider
mick3355 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:02:
[...]

Ik vind het niet meer dan normaal dat een telefoon vandaag de dag tegen een beetje vocht moet kunnen, ik heb hem niet in een emmer water laten vallen en ik telefoneer niet buiten als het aan het hozen is, ik ben zelf sportleraar dus het enige wat ik kan bedenken is dat ik bezweet heb getelefoneerd. Ook snap ik niet dat Dynafix niet gewoon dezelfde reparatie heeft uitgevoerd als bij andere gebruikers met hetzelfde probleem (moederbord vervangen als ik het goed heb begrepen).
Dat vind ik ook, maar als je een vocht bestendige telefoon wilt dan moet je geen smartphone kopen, maar een telefoon die waterbestendig is. Vocht kan nu eenmaal makkelijk tussen kiertjes sijpelen.

Het is erg gaar om zoiets te horen, maar als Dynafix waterschade ziet dan vervalt de garantie.

[ Voor 25% gewijzigd door Strider op 25-10-2010 16:16 ]

BlaBlaBla

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 10:39
Goose schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:36:
[...]
Achterkant en hoeken zijn bij mij ook aardig verkleurd
Hier ook een grijze en in mijn bezit sinds juni, altijd zonder hoesje in mijn broekzak. Geen verkleuring te zien.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb een wit stofje oid onder het lensglaasje. Is zeker niets aan te doen naast naar HTC sturen? Volgens mij merk ik er nu nog niets van met foto's maar toch wel raar.

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11 13:25
madmaus schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:15:
[...]

Helemaal. Had natuurlijk alles geprobeerd, maar die niet! Zeer bedankt!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 10:06
Hey Allemaal,

een bekende van mij heeft een klein krasje op zijn Desire (in het scherm). Kan je zon scherm iets van polijsten , zodat het krasje weg is?

Of hebben jullie hier nog trucjes ofzo voor?

• madmaus
Fransfb schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:35:
Hey Allemaal,

een bekende van mij heeft een klein krasje op zijn Desire (in het scherm). Kan je zon scherm iets van polijsten , zodat het krasje weg is?

Uitkijken daarmee, er zijn wel polijst middelen maar die zijn over het algemeen voor niet touchscreen schermen. Geen idee of er ook polijst is voor touchscreen. Voorkomen is beter dan genezen.

• Fransfb
madmaus schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:46:
[...]

Uitkijken daarmee, er zijn wel polijst middelen maar die zijn over het algemeen voor niet touchscreen schermen. Geen idee of er ook polijst is voor touchscreen. Voorkomen is beter dan genezen.
Snap ik :-) maarja het krasje zit er al bij hem.

Iemand enig idee of het met tandpasta zou kunnen lukken?

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Fransfb schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:35:
Hey Allemaal,

Ik geef je weinig kans gezien meeste polijstmiddelen bedoeld zijn voor plexiglas of acrylaat. Het scherm van de Desire is echter van glas.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-10 17:29

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Hoi allen,

Ik krijg sinds enkele dagen een "download was unsuccessful, please try again" melding op mijn Desire. Ik heb zo'n beetje alle mogelijke zaken geprobeerd die ik op het net heb gevonden, behalve mijn telefoon volledig schoonmaken. Iemand nog suggesties hierzo?

Bricks In Motion

• 8GUS
  • Laatst online: 28-10 17:29

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Bzrk80 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:05:
Hoi allen,

Ik krijg sinds enkele dagen een "download was unsuccessful, please try again" melding op mijn Desire. Ik heb zo'n beetje alle mogelijke zaken geprobeerd die ik op het net heb gevonden, behalve mijn telefoon volledig schoonmaken. Iemand nog suggesties hierzo?
Quote zichzelf... 8)7

Lamaar: http://www.androidworld.n...men-in-de-android-market/

Bricks In Motion

• 8_ball
Mijn probleem lijkt te zijn opgelost. Thuis werkt het mobiele internet wel.
Dus het is of de lokatie of het was de app Got to do lite. Deze had ik resent geinstalleerd, dus die kan het ook geweest zijn. Morgen op het werk nog eens proberen.

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Even het feit dat een reboot vast een hele hoop goed zal maken, komt iemand dit bekend voor;

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2iaaiyq.jpg

Die melding staat er nu al een kwartier... redelijk chronisch dus, en daar komt nog eens bij dat het "always on top" is... Geen idee waar het weg komt, ring any bells?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Obiter dictum schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:42:
Even het feit dat een reboot vast een hele hoop goed zal maken, komt iemand dit bekend voor;

[afbeelding]

Die melding staat er nu al een kwartier... redelijk chronisch dus, en daar komt nog eens bij dat het "always on top" is... Geen idee waar het weg komt, ring any bells?
Lijkt me duidelijk: Android kijkt niet erg gelukkig, ergo: een NullPointerException. ;)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Dank voor uw bijdrage, ik zal direct mijn wallpaper wijzigen! :Y)

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-11 18:53
Obiter dictum schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:49:
Dank voor uw bijdrage, ik zal direct mijn wallpaper wijzigen! :Y)
wel een erg mooie wallpaper, waar is die te verkrijgen? ;)

• Fransfb
BastiaanN schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:31:
[...]

Ik geef je weinig kans gezien meeste polijstmiddelen bedoeld zijn voor plexiglas of acrylaat. Het scherm van de Desire is echter van glas.
Ow ok, das dan balen.

Iemand anders wie weet nog een tip?

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:03
Fransfb schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:46:
[...]

Ow ok, das dan balen.

Een screenprotector eroverheen, dat zal het wel wat verbergen!

Nu even iets anders: Weet iemand of de Desire(/Android) automatisch kalender afspraken verwijdert na verloop van tijd? Of moet je dit bij ze allemaal handmatig doen?

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 10:23

Decennia

VECTORHEAD

Obiter dictum schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:42:

[afbeelding]

Wat is het linkje voor de wallpaper ?
Is dit LauncherPRO ? Want zo wil ik wel overstappen naar Launcherpro, met die klok etc ziet het er goed uit.

Welke games zijn dat ?

Beetje uitleg kan ik wel gebruiken want je homescreen is geweldig !

Gegroet!

Verwijderd

Fransfb schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:46:
[...]

Ow ok, das dan balen.

Het betere merk autopoets doet wonderen. Wel een tijdrovend klusje, maar het resultaat is verbluffend.

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Voor de geïnteresseerden: De achtergrond heb ik gejat uit het Post je Homescreen topic, en is hier te vinden. Overigens af te raden hem in te stellen, het schijnt dat je de melding er gratis bijkrijgt.

De games zijn resp:

Angry Birds
Doodle Bowling
Fruit Ninja
Mini squadron
Pocket Racing
Tiki Towers

Met uitzondering van Mini Squadron allemaal keurig gekocht, Mini Squadron niet gekocht omdat deze geïnstalleerd was voordat ik een CC had... en al uitgespeeld, misschien onterecht, maar die koop ik ook niet meer.

De klok en de batterij indicator zijn de widgets van TAJM en BattStatt Free, en hoewel ze werken onder ieder homescreen draaien ze hier op ADW Launcher.

De iconen onderin wil ik gewijzigd hebben in custom icons als tekst met transparantie achtergrond, zoals deze;
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/286whav.jpg
maar de Desire vindt de .png's niet in de Gallery. Ze worden echter wél geteld, dus in plaats van 100 foto's heb ik nu 104 (4 icons), maar weergeven doet hij niet... iemand enig idee waarom?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Obiter dictum schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:55:
Voor de geïnteresseerden: De achtergrond heb ik gejat uit het Post je Homescreen topic, en is hier te vinden. Overigens af te raden hem in te stellen, het schijnt dat je de melding er gratis bijkrijgt.
[...]
Heb je 'm ingesteld als wallpaper via die URL, of heb je 'm eerst opgeslagen en toen als wallpaper ingesteld?

• clamdxp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik had dus ook dat vervelende rebootprobleem zodra je de desire maar enigzins doet belasten.
Had dit al van dag 1 inmiddels 4 maanden maar dacht in eerste instantie hier komt wel een update voor.
Mede omdat het toestel voor de rest super werkte.
Na de nodige fora te hebben gelezen toch besloten om hem aan te bieden ter reparatie.
Dit heb ik rechtstreeks bij htc gedaan omdat dit normaal gezien de snelste oplossing is.
Toestel is netjes opgehaald en naar dynafix gebracht.
Heb er een brief bijgedaan waarin ik het probleem nog eens extra benadruk en een aantal links van fora waar hetzelfde probleem besproken word.
De status word nioet echt bijgehouden maar na een telefoontje naar htc,,
Ben ik erachter dat ze in 1 x de goede oplossing hebben bedacht (nieuw mainboard) haha gelukkig.
Alleen een grote maar, zijn geen bordjes op voorraad zodat ik nu lekker mag wachten tot er weer een board binnen komt..
Mijn advies dan ook is aan iedereen met ditzelfde probleem!
meld hem gelijk aan bij htc en vermeld gelijk in een brief dat softwareupdate niks uit maakt en eis een nieuw mainbord met de nodige links naar anderen met identiek hetzelfde probleem..

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ken. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:40:
Heb je 'm ingesteld als wallpaper via die URL, of heb je 'm eerst opgeslagen en toen als wallpaper ingesteld?
Dropbox :).

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-11 16:01
Ik heb een paar weken geleden mijn HTC Hero verkocht en een Desire aangeschaft. Ze hebben beide eenzelfde probleem: Als je verbonden bent me een wifi netwerk, gaat de status soms na een tijd op "verifiëren" in plaats van "verbonden", terwijl je nog gewoon verbinding hebt en kunt internetten. Nu was het op mijn Hero (Android 2.1) zo dat bijna alle apps zich daar niets van aantrokken en gewoon bleven syncrhoniseren enzo, maar op de Desire (2.2) doen de meeste apps dat niet, en is het meteen een vrij irritant probleem.

Ik heb overigens hier iemand gevonden met hetzelfde probleem, maar daar is nog geen oplossing genoemd.

Hebben meer mensen hier last van, en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Manu_ schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:55:
Ik heb overigens hier iemand gevonden met hetzelfde probleem, maar daar is nog geen oplossing genoemd.

Hebben meer mensen hier last van, en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
In het begin had ik ook problemen om de optimale setting te vinden. Ik heb een vrij oude router die b/g aankan, maar uiteindelijk alleen maar betrouwbaar blijkt te werken als ik de snelheid fixeer op 11 Mbs (b dus). Zodra ik hem op g of mixed zet valt de verbinding regelmatig weg, ook al is de afstand tussen desire en router maar drie meter.

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-11 16:01
grun93 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:18:
[...]

In het begin had ik ook problemen om de optimale setting te vinden. Ik heb een vrij oude router die b/g aankan, maar uiteindelijk alleen maar betrouwbaar blijkt te werken als ik de snelheid fixeer op 11 Mbs (b dus). Zodra ik hem op g of mixed zet valt de verbinding regelmatig weg, ook al is de afstand tussen desire en router maar drie meter.
Hm, maar ik heb het op (vrijwel?) alle netwerken wel eens, dus ik zou denken dat het probleem niet bij de router ligt.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 03:15
Mijn Desire is terug :)
Trek je niet teveel aan van de status op HTC. Mijn telefoon staat nog altijd op 'We are currently testing your phone'. Opvallend is hoe het met de klacht omschrijving staat. Ik had HTC doorgegeven wat er aan de hand was. In het door hun gefabriceerde ticket staat dat het apparaat heet zou worden en daarna er een reboot volgt. Daarop heb ik een briefje bijgevoegd met een vollediger verhaal. De klacht op servicebon die ik terugkreeg gaf hetzelfde weer als het online ticket 'symptoom beschikbaar'. De diagnose die ze hadden gesteld was dat het toestel zichzelf niet wou uitschakelen?!! 8)7 (Werd overigens geleverd in een gripzakje, in weer een bubbeltjesenvelop, via reguliere TNT.)
Aan het einde van de rit is er wel het gewenste uitgevoerd: boardswap.

Al met al heeft het drie weken geduurd, maandag opgepikt, drie weken later op dinsdag terug. Valt nog mee als het daadwerkelijk nu wat chaotisch is in het servicecenter. Nu maar hopen dat het daadwerkelijk werkt, maar eerst laat ik de Desire op temperatuur komen (is nu nogal koud).

De CSL/OT kroeg !

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
SMulTiE schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:55:
[...]

Exact hetzelfde als ik hier ook gemeld heb dus. Jij ook toevallig bij T-Mobile?
Kijk dat is al een bevestiging van mijn vermoeden. Ik heb sinds een paar dagen T-Mobile en ook problemen met m'n batterij.
Vanmorgen om 7.30 uur van de lader gehaald en nu nog maar 12% over.
En dan heb ik welgeteld 1 sms verstuurd en een goed half uur muziek geluisterd.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24

westergas

rikkie_pc

Zojuist een prijsopgave voor mijn Desire gekregen van dynafix. Ik had mijn Desire laten stuiteren waardoor het scherm vervangen moest worden. Ook deed mijn USB port het niet dus dat meteen ook als reparatie meegenomen. Kosten....250 euro 8)7 Weet echt niet wat ik hiermee aan moet....

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En ik heb vandaag ook mijn desire in bezit genomen. Mooi apparaat hoor,maar na tweeënhalf jaar iPhone is het wel even wennen. Nu nog met T-Mobile abo en ook in deze phone slechte ontvangst. Hoop dat Vodafone beter werkt! Nu gauw verder spelen...

• Sleehond
  • Laatst online: 22:19
@ XeNoBiTe

Ik had eerst Hi dat was een drama met ontvangst. Heb nu Vodafone en kan alleen maar zeggen: HULDE aan ?Vodafone, ik heb echt werkelijk waar overal tot nu toe erg goed ontvangst.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 19:04
Ik ben er juist flink op achteruit gegaan na mijn overstap van Hi naar Vodafone... hele gebieden waar ik geen of geen goede 3G verbinding heb, zelfs buiten niet... héél irritant. En om Uden nu buitengebied te noemen met 40K inwoners... Neuh.

Sometimes you need to plan for coincidence

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Mijn Desire is voor de tweede keer naar Dynafix gestuurd voor reparatie. De eerste keer deed de proximity sensor het niet (die is vervangen), nu crashte hij regelmatig. Er leek iets los te zitten, want het gebeurde steeds bij lichte druk op de achterkant. Wellicht is er bij de vorige reparatie iets kapotgegaan of niet goed vastgezet.

Op de statuspagina van Dynafix zie ik nu dat er een boardswap heeft plaatsgevonden en dat het toestel weer verstuurd is. Het mooie is dat ik hem pas vorige week woensdag opgestuurd heb, dus dat is best snel (binnen een week)! Nu maar hopen dat hij inderdaad deze week nog bezorgd wordt.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 13:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

waarom zie ik bij mijn facebookcontacten maar 57 mensen, terwijl ik het 3 dubbele heb op mijn facebook.

Gebruik facebook voor sense om te syncen. Tenminste, dit was standaard geselecteerd toen ik mijn accounts ging toevoegen (google, twitter etc)

Huub Huub Barbatruc!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
DNA_Saint schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:12:
waarom zie ik bij mijn facebookcontacten maar 57 mensen, terwijl ik het 3 dubbele heb op mijn facebook.

Gebruik facebook voor sense om te syncen. Tenminste, dit was standaard geselecteerd toen ik mijn accounts ging toevoegen (google, twitter etc)
Bij mij staan standaard alleen de facebook contacten met een telefoonnummer in hun fb profiel in de contacts app :)

• XeNoBiTe
  • Niet online
opladen van de accu duurt wel erg lang trouwens vergeleken bij een iPhone 2G. Hopen dat hij ook langer meegaat! :)

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 13:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Jazzle schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:15:
[...]

Bij mij staan standaard alleen de facebook contacten met een telefoonnummer in hun fb profiel in de contacts app :)
Bij mij staan ze echt random. Bij vele contacten waarvan op facebook geen telefoonnummer staan, staan wel in contactlijst. Het is allemaal willekeurig. Heel raar...

Heb net ook al account van facebook op telefoon verwijderd. Nieuwe toegevoegd, nu zijn er 2 extra erbij gekomen... :S

====
hmmm...lijkt erop dat ie nu wat aan het syncen is.

[ Voor 5% gewijzigd door DNA_Saint op 27-10-2010 00:42 ]

Huub Huub Barbatruc!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-11 14:40
clamdxp schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:51:
Ik had dus ook dat vervelende rebootprobleem zodra je de desire maar enigzins doet belasten.
Had dit al van dag 1 inmiddels 4 maanden maar dacht in eerste instantie hier komt wel een update voor.
Mede omdat het toestel voor de rest super werkte.
Na de nodige fora te hebben gelezen toch besloten om hem aan te bieden ter reparatie.
Dit heb ik rechtstreeks bij htc gedaan omdat dit normaal gezien de snelste oplossing is.
Toestel is netjes opgehaald en naar dynafix gebracht.
Heb er een brief bijgedaan waarin ik het probleem nog eens extra benadruk en een aantal links van fora waar hetzelfde probleem besproken word.
De status word nioet echt bijgehouden maar na een telefoontje naar htc,,
Ben ik erachter dat ze in 1 x de goede oplossing hebben bedacht (nieuw mainboard) haha gelukkig.
Alleen een grote maar, zijn geen bordjes op voorraad zodat ik nu lekker mag wachten tot er weer een board binnen komt..
Mijn advies dan ook is aan iedereen met ditzelfde probleem!
meld hem gelijk aan bij htc en vermeld gelijk in een brief dat softwareupdate niks uit maakt en eis een nieuw mainbord met de nodige links naar anderen met identiek hetzelfde probleem..
Die van mij ligt waarschijnlijk naast die van jou te wachten (kunnen ze lekker kletsen) maar hebben ze ook gezegd wanneer die container met nieuwe bordjes er aan kwam ?

www.weitjerock.com

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Na 3 maanden gespeeld te hebben met mijn Desire (unbranded, standaard ROM, alleen geroot, gekocht met 2.1 en direct geupdate naar 2.2) had ik nog 21MB intern geheugen over. Gister dacht ik, laat ik es opnieuw beginnen. Dus ik heb RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.10.405.2_R_Radio_32.44.00.32U_5.09.05.30_2_release_142828_signed.exe er opnieuw opgezet. Daarna alle apps opnieuw geinstalleerd (lang leve AppBrain!) en de SMSjes terug gezet (via SMS Backup & Restore). Nu heb ik nog 71MB over. Enige wat ik er nog niet heb opgezet is Swype, die was 18MB. Ik begrijp dat apps nog ruimte gaan opeisen door opslag van gebruikergegevens, maar het verschil blijft groot.

Voor mensen die problemen met het flashen van de RUU (error 170 en 171): zorg er voor dat Windows de "My HTC" driver gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door jelmervos op 27-10-2010 09:36 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Groentenboer schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:53:
Ik ben er juist flink op achteruit gegaan na mijn overstap van Hi naar Vodafone... hele gebieden waar ik geen of geen goede 3G verbinding heb, zelfs buiten niet... héél irritant. En om Uden nu buitengebied te noemen met 40K inwoners... Neuh.
Jarenlang in en om Uje gewerkt.... Met Vodafone eigenlijk nooit problemen gehad!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

jelmervos schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:34:
Na 3 maanden gespeeld te hebben met mijn Desire (unbranded, standaard ROM, alleen geroot, gekocht met 2.1 en direct geupdate naar 2.2) had ik nog 21MB intern geheugen over. Gister dacht ik, laat ik es opnieuw beginnen. [...]
Wuw.. Dat klinkt goed :)
Vanavond ook maar eens proberen. Sowieso heb ik heel veel crap op mijn telefoon vergaard in de afgelopen paar maanden :X Zit nu met de partial apps2sd optie op de 20 / 30MB vrij.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ken. schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:17:
[...]

Wuw.. Dat klinkt goed :)
Vanavond ook maar eens proberen. Sowieso heb ik heel veel crap op mijn telefoon vergaard in de afgelopen paar maanden :X Zit nu met de partial apps2sd optie op de 20 / 30MB vrij.
Klopt, ik had dus ook een vervuilde en kreupele Desire. Heb geen app2sd gebruikt, maar alleen de apps naar SD verplaatst die dat ook ondersteunen.

Helaas nog steeds het datum formaat probleem en de weer widget die stopt met werken als je iets met de SD gaat doen.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Leeg in dat geval eens de cache van bepaalde programma's, daar gaat veel ruimte in zitten, zeker bij de wat zwaardere programma's. Ruimtevreters in het algemeen zijn Adobe Air en Flash (10 mb p/s), Swype, Maps en Skype, maar laten dat nu ook allemaal fijne programma's zijn :P

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Hoe staat het hier met de rebootende Desires? (productiefout van HTC... :X ). Het schijnt dat elke Desire er last van heeft / gaat krijgen :/ :'( .

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Cubic X schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:57:
Hoe staat het hier met de rebootende Desires? (productiefout van HTC... :X ). Het schijnt dat elke Desire er last van heeft / gaat krijgen :/ :'( .
Geen last van, waar haal je vandaan dat elke Desire daar last van gaat krijgen? hoop het toch niet :X

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Jazzle schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:03:
[...]

Geen last van, waar haal je vandaan dat elke Desire daar last van gaat krijgen? hoop het toch niet :X
Heb alleen regelmatig dat ik m'n pin opnieuw moet ingeven. Hij heeft dan geen reboot gehad.

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Ook nooit last gehad van spontane reboots. Ik heb mijn Desire zo'n 5 maanden :)

• madmaus
[...]

Dat zou ik ook wel willen weten. Tot op heden heb ik er geen last van (even afkloppen).

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[...]

Ik heb nooit last van spontane reboots oid. Hoe kom je erbij dat elke Desire er last van heeft of gaat krijgen?

• Cubic X
[...]

Nouja, het is een (bekende) productiefout bij HTC. De temperaturen van de CPU en batterij worden te hoog waardoor het spul gaat rebooten. Op XDA zijn er al bijna 80 pagina's met klachten, problemen en onderzoeken. Android versie maakt niet uit, geroot of niet geroot speelt ook geen rol, het is echt een hardwarefout van HTC.

• mick3355
Cubic X schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:20:
[...]

Nouja, het is een (bekende) productiefout bij HTC. De temperaturen van de CPU en batterij worden te hoog waardoor het spul gaat rebooten. Op XDA zijn er al bijna 80 pagina's met klachten, problemen en onderzoeken. Android versie maakt niet uit, geroot of niet geroot speelt ook geen rol, het is echt een hardwarefout van HTC.
"android versie maakt niet uit"
Bij de meeste werden de problemen wel erger na de 2.2 update of na de update daarna (inclusief mijzelf).
Als je echt wilt testen of je mobiel hier last van heeft, ik weet niet waarom iemand dit zou willen maargoed, dan moet je de navigatie gaan gebruiken terwijl je op HSDPA zit en hij aan het opladen is. Bij mij was dat de druppel voor mijn mobiel en duurde één enkele reboot ongeveer een half uur.

Verwijderd

mick3355 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:47:
[...]

Bij de meeste werden de problemen wel erger na de 2.2 update of na de update daarna (inclusief mijzelf).
Als je echt wilt testen of je mobiel hier last van heeft, ik weet niet waarom iemand dit zou willen maargoed, dan moet je de navigatie gaan gebruiken terwijl je op HSDPA zit en hij aan het opladen is. Bij mij was dat de druppel voor mijn mobiel en duurde één enkele reboot ongeveer een half uur.
Eens, deze combinatie was het bij mij ook. Alleen bij mij resette hij op het laatst al binnen 1 minuut. Zonder aangesloten lader duurde het iets langer...

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

Die combo gebruik ik zeer regelmatig als ik in de auto zit.

Desire aan de lader, Sygic voor navi en ondertussen regelmatig wat data binnenhalen met HDSPA, maar mijn Desire heeft zich nog nooit spontaan gereboot...

Lijkt me dus niet dat *elke* Desire hier last van heeft... ;)

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mark_640 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:12:
Die combo gebruik ik zeer regelmatig als ik in de auto zit.

Desire aan de lader, Sygic voor navi en ondertussen regelmatig wat data binnenhalen met HDSPA, maar mijn Desire heeft zich nog nooit spontaan gereboot...

Lijkt me dus niet dat *elke* Desire hier last van heeft... ;)
hier idem, ook geen enkel probleem.
desire wordt overigens wel warm, maar niet té.

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:00
shameete schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

hier idem, ook geen enkel probleem.
desire wordt overigens wel warm, maar niet té.
Nog een idem. Heb hem sinds dag 1(van Hi), dit weekend nog vanuit parijs genavigeerd naar huis met lader en 3G aan (in Nederland weer dan weer ), geen enkel probleem.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 10:39
mick3355 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:47:
Ik heb afgelopen zaterdag nog 2 uur gereden met navigatie aan, toestel aan de lader. Via HSDPA de hele weg geluisterd naar mijn eigen mp3 stream en dat via Bleutooth naar mijn autoradio verzonden. Die dag slechts 319MB data verkeer gebruikt, werkt prima 8)

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb nog nooit een reboot gehad (nok-nok) Maar hij wordt wel erg warm als je driftig download met hdspa.
Ik durf eigenlijk niet te lang te HDSPA'en omdat ik bang ben om mijn desire op te fikken. Vreemd blijft ook dat wifi het niet heeft

www.casarodriguillo.com

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Minimaal 1x per week 2x 1 uur navigatie met Waze terwijl ik aan het opladen ben. Waze verbruikt voortdurende 3G tijdens het rijden. Warm is mijn Desire vaak genoeg geworden (zomer, zwart dashboard, donkere Desire) tot knipperen van ledjes aan toe, maar rebooten heeft hij (nog) niet gedaan.

Ik heb een Desire van de eerste dagen (ik dacht april?).

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:18

weebl

YARR!

Ik had het bekende probleem met m'n Desire met oververhitting bij mobiel internet. En ik wil nu hier even kwijt dat ik de service die me verleend is door HTC echt super vind!

Ik belde ze vrijdag 15 oktober met het probleem, er werd me meteen aangeboden om het toestel op te komen halen voor reparatie. Dit kon meteen de dag erna (op zaterdag dus!), echter omdat ik het hele weekend weg was heb ik ze maandag 18 oktober laten komen. Ik kreeg over de telefoon de mededeling dat het 2 weken zou duren. Echter kreeg ik hem gisteren (26 oktober) alweer terug! Netjes een kaartje erbij dat ie getest was enzo, en een heel verslag van wat ze ermee gedaan hebben. Bleek dat ze er een heel nieuw moederbord in hebben gezet.

Hulde aan de service van HTC, geen lange wachtrijen aan de telefoon, hij ging gewoon normaal over en na 5 seconden had ik meteen iemand aan de lijn die me meteen kon helpen! Tussen de beloofde tijdstippen stond de koerier voor de deur en ik had hem weer eerder terug dan ik verwachtte. Dit is het soort service dat ik verwacht als ik zo'n dure telefoon koop! Echt prima :)

• Cubic X
Goed om te zien dat er ook mensen zijn zonder problemen :) :P.
Blijkbaar is het dan toch iets van de laatste generaties Desires, het schijnt vooral voor te komen bij Desires met serienummers tussen de HT03 t/m HT07 en SH07 en SH09. Vraag me dan toch af wat HTC veranderd heeft sinds de eerste generaties, goedkoper materiaal ofzo?

Wat ook zou kunnen is dat het aan een fout bij Qualcomm ligt, want de Xperia X10 schijnt ook last te kunnen hebben van het probleem... :/ .

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:29

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb hier een SH07 en absoluut geen problemen gehad met het apparaatje :-)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Verwijderd

weebl schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:31:
Ik had het bekende probleem met m'n Desire met oververhitting bij mobiel internet. En ik wil nu hier even kwijt dat ik de service die me verleend is door HTC echt super vind!
(...)
Hoe werkt dat met dit soort issues, valt dat allemaal onder fabrieksgarantie?

Heb mijn Desire nu 3 maanden en misschien 2 reboots spontaan gehad, en als ik er echt intensief mee speel wordt ie max 38 graden.. is nog wel normaal te noemen toch?

Werd laatst trouwens wakker na een redelijk beschonken avond, check mn mail (gebruik Moxier Mail, top progje!), 'Uw bestelling is verzonden'. :| uhm, weet ik niets meer van?! Bleek 4 uurtjes daarvoor een 16GB MicroSD gekocht te hebben bij DataIO.nl (thnx FerdinandeZ ;)). :z Volgende dag in huis, prima prijsje en super service, aan te raden.
FerdinandeZ schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:17:
Als ik het goed begrijp kan je een micro sdhc card erin zetten, de originele is maar 4gb met clas 2, ik heb een andere sd card op het oog, namelijk deze pricewatch: Sandisk Ultra II SDHC 16GB Class 4 Zoals ik las in de review is het een fijne kaart van 16 gb class 4, ik neem aan dat deze gewoon compatibel is met mijn desire?

• Cubic X
Rhapsody schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:36:
Ik heb hier een SH07 en absoluut geen problemen gehad met het apparaatje :-)
Ik heb zelf net een nieuwe (witte) Desire met serienummer HT0A, daar kan ik niks over vinden :P .

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:18

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:46:
[...]

Hoe werkt dat met dit soort issues, valt dat allemaal onder fabrieksgarantie?

[...]
Jup, valt gewoon onder garantie :)

• mick3355
weebl schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Jup, valt gewoon onder garantie :)
Mits ze geen vochtsporen aantreffen in je mobiel,
ik ben vandaag gebelt door HTC nadat ze mijn geval hadden "geëscaleerd".
Ik had het bekende reboot-probleem maar bij Dynafix bleek er dus waterschade te zijn aangetroffen en weigerden ze mijn moederbord te vervangen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat de enige manier om nog iets gedaan te krijgen nu is om een brief te schrijven aan HTC Nederland met mijn verhaal, alleen via die weg zou er nog iets kunnen gebeuren. Ik had de desire vanaf dat hij uit is (begin april, serienummer H03) en ik ben er altijd voorzichtig mee omgegaan maar blijkbaar dus niet voorzichtig genoeg.
Ik ga nu toch maar los de Desire HD kopen, ik wilde hem eigenlijk al hebben en nu heb ik toch vrij weinig keus, mijn advies is toch om even te testen of je last hebt van oververhitting en hem zo snel mogelijk te laten repareren voordat je mobiel teveel vocht heeft gevroten.

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 07:39
Kan ineens niet meer mijn Desire via HTC Sync 'vinden'. Ik kan wel de USB poort vinden en bestanden naar de SD kaart kopiëren, maar via HTC sync lukt het niet meer.
Ik had op mijn PC 2 versies van HTC sync staan, die heb ik inmiddels verwijderd (nieuwste versie opnieuw geinstalleerd), maar HTC sync ziet mijn telefoon niet meer.
Iemand een idee?

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

mick3355 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:31:
[...]

Mits ze geen vochtsporen aantreffen in je mobiel,
ik ben vandaag gebelt door HTC nadat ze mijn geval hadden "geëscaleerd".
Ik had het bekende reboot-probleem maar bij Dynafix bleek er dus waterschade te zijn aangetroffen
Haha, Dynafix. Daar vinden ze áltijd vochtsporen. Google maar eens op Dynafix ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo allemaal,

ik ben sinds kort verhuist en woon nu dicht bij de Belgische grens.. mooi wonen daar alleen een probleem dat hij steeds belgische netwerk pakt..

iemand enig idee hoe ik dit kan uitzetten?

alvast bedankt

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Hier een mindere ervaring met de HTC reparatie service, mijn Desire had ook het bekende probleem van constante reboots bij iets intensievere taken. Op 13-10 was de telefoon opgehaald geworden, en gisteren weer terug ontvangen. In de papieren stond netjes dat het moederbord vervangen was. Ik telefoon aangezet, en nu leest hij geen SD-kaartjes meer, dus telefoon is vandaag weer opnieuw opgehaald. Dat wordt vast weer 2 weken wachten pff.. En dan mooi kaartje er bij dat alle functies getest zijn, yeah sure....

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Rambie schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:13:
Hallo allemaal,

ik ben sinds kort verhuist en woon nu dicht bij de Belgische grens.. mooi wonen daar alleen een probleem dat hij steeds belgische netwerk pakt..

iemand enig idee hoe ik dit kan uitzetten?

alvast bedankt
Even je settings van automatic naar manual instellen.

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
en waar vind ik die? kan namelijk alleen iets over gsm of wcdma vinden.. terwijl ik dat niet zoek.. wil alleen nederlands netwerk..

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Rambie schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:32:
en waar vind ik die? kan namelijk alleen iets over gsm of wcdma vinden.. terwijl ik dat niet zoek.. wil alleen nederlands netwerk..
Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Mobiele providers > Netwerk zoeken
Daar kies je je provider.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:46:
[...]
Werd laatst trouwens wakker na een redelijk beschonken avond, check mn mail (gebruik Moxier Mail, top progje!), 'Uw bestelling is verzonden'. :| uhm, weet ik niets meer van?! Bleek 4 uurtjes daarvoor een 16GB MicroSD gekocht te hebben bij DataIO.nl (thnx FerdinandeZ ;)). :z Volgende dag in huis, prima prijsje en super service, aan te raden.
Yeah right, alleen niet niet voor in je Desire :P (Daar ging dit topic over toch? O-))

[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 28-10-2010 00:15 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Verwijderd

SmiGueL schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:11:
[...]
Yeah right, alleen niet niet voor in je Desire :P (Daar ging dit topic over toch? O-))
Naja wel voor in mn Desire dus, hij zit erin nu, fully loaded, dus ook gwn voor o.a. Desire ;) wel nice toch even winkel ervaring uitwisselen :X

• Pinin

Pinin

Cubic X schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:31:
Goed om te zien dat er ook mensen zijn zonder problemen :) :P.
Blijkbaar is het dan toch iets van de laatste generaties Desires, het schijnt vooral voor te komen bij Desires met serienummers tussen de HT03 t/m HT07 en SH07 en SH09. Vraag me dan toch af wat HTC veranderd heeft sinds de eerste generaties, goedkoper materiaal ofzo?

Wat ook zou kunnen is dat het aan een fout bij Qualcomm ligt, want de Xperia X10 schijnt ook last te kunnen hebben van het probleem... :/ .
Hier SH08, wel warm, geen reboots.
De service van HTC vind ik goed. Maar het reparatie bedrijf vind ik erg eng.

www.casarodriguillo.com

• Thombias
  • Niet online
SH07 wel warm maar niet heet. Geen reboots tot dusver

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-11 06:34

silverstorm

tearing me apart

hvdhoeven schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:29:
Kan ineens niet meer mijn Desire via HTC Sync 'vinden'. Ik kan wel de USB poort vinden en bestanden naar de SD kaart kopiëren, maar via HTC sync lukt het niet meer.
Ik had op mijn PC 2 versies van HTC sync staan, die heb ik inmiddels verwijderd (nieuwste versie opnieuw geinstalleerd), maar HTC sync ziet mijn telefoon niet meer.
Iemand een idee?
De HTC Sync is gewoon wat buggy. Ik heb regelmatige problemen, dat hij of de software op pc niet kan vinden of dat hij gewoon wel lijkt te werken, maar niks synchroniseerd. Ik heb gewoon een scriptje geschreven die de installatie weg haalt en opnieuw installeert.

Enkele tips:
  • Zorg dat abd.exe (sync versie 3) echt afgesloten is. Gewoon hard killen.
  • Doe de installatie als je telefoon losgekoppeld is.
  • Reboot je telefoon, voordat je hem koppelt.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tja, vooral adb is een van de onderdelen die echt *gruwelijk* buggy zijn.

Bij het ontwikkelen van apps moet je dat spul ook gebruiken om met je Androidapparaat te verbinden, waarbij met een gemiddelde programmeersessie (3 a 4 uur achter elkaar?) dat ding er vaak minstens net zoveel keren uitknalt. Vaak nog veel meer dan dat.

Rampzalig stukje software.

Dat zit wel Schnorr.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001

TheVMaster

Moderator WOS
Grmbl...mijn Desire wordt morgen weer opgehaald.....3e keer dat hij opgestuurd moet worden...ben benieuwd of het nu wel gefixt kan/gaat worden.

• XeNoBiTe
  • Niet online
Na een korte zoektocht nog geen oplossing gevonden voor de lage resolutie (blurry/wazige) afbeeldingen met Android op de Desire. Contacten, web, Facebook, alle afbeeldingen hebben er last van. Hoort hier niet eens echt thuis in het topic, maar tot op heden de enige klacht die ik heb over m'n Desire na twee dagen.

Accu houdt het redelijk vol gezien mijn gebruik, gisteren bijna 24 uur met bovengemiddeld veel gebruik. Ontvangst met T-Mobile is nog steeds niet om over naar huis te schrijven, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend.

Het toetsenbord is qua secuurheid wel een stuk minder dan ik gewend ben van de iPhone. Ik typ echt veel vaker mis. Of dat komt omdat het scherm dieper in het toestel ligt en je dus op de verkeerde plek drukt, of dat ik er nog even aan moet wennen, óf dat de toetsen te klein zijn? Daar ben ik nog niet achter..

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:00
XeNoBiTe schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:49:

Het toetsenbord is qua secuurheid wel een stuk minder dan ik gewend ben van de iPhone. Ik typ echt veel vaker mis. Of dat komt omdat het scherm dieper in het toestel ligt en je dus op de verkeerde plek drukt, of dat ik er nog even aan moet wennen, óf dat de toetsen te klein zijn? Daar ben ik nog niet achter..
Als ik jou was zou ik het toetsenbord eens kalibreren, dat scheelt echt. Zoek maar even in de instellingen, daar staat het tussen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:38

mucuracat

YES

TheVMaster schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:40:
Grmbl...mijn Desire wordt morgen weer opgehaald.....3e keer dat hij opgestuurd moet worden...ben benieuwd of het nu wel gefixt kan/gaat worden.
Ik meen te hebben gehoord (in een telefoon winkel) dat bij drie keer zelfde mankement je de telefoon terug kon geven voor een ander.
If I'm wrong? Don't shoot me. O-)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• Pinin

Pinin

Ja er is een soort van "afspraak" dat je een bedrijf 3x de kans moet krijgen om het op te lossen. Maar dit is altijd zo'n grijs gebied.

www.casarodriguillo.com

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-11 09:51
ik kan sinds kort niet meer bellen met mijn desire, ik heb gewoon bereik.
sms en internetten gaat wel, maar zodra ik iemand bel dan hoor ik een kort piepje en word de oproep beeindigd.
soms duurt het wat langer en gaat de telefoon wel over en dan wordt de oproep beeindigd.
het gebeurt soms ook als ik gebeld wordt.
het vreemde is, is dat het niet altijd fout gaat.
ik heb al in de instelling bij draadloos en netwerken en bij bellen gekeken maar daar was niks veranderd.
ook heb ik een paar apps verwijderd die ik net nieuw had, misschien dat het probleem daar door werd veroorzaakt, maar dat was niet het geval.
heeft iemand enig idee?

ik heb vodafone btw

• XeNoBiTe
  • Niet online
Dat kalibreren was inderdaad een goed idee! :)

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 02:31:
Naja wel voor in mn Desire dus, hij zit erin nu, fully loaded, dus ook gwn voor o.a. Desire ;) wel nice toch even winkel ervaring uitwisselen :X
De SD kaart van de link uit je post deze dus is geen micro, dus gaat zonder knippen of zagen niet echt passen in je Desire..

(Daar doelde ik op, zodat niet iedereen die jou post las dat ding gaat bestellen :P ;))

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 28-10-2010 21:51 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 18:41
Na 6 weken bij dynafix gelegen te hebben, heb ik eergisteren mijn Htc desire ongerepareerd weer in ontvangst mogen nemen, tegen een prijs van €35,70.. Korte samenvatting: Tijdens vakantie was mijn toestel dus nat geworden.. Verzekeringskwestie van gemaakt die zouden het vergoeden.. Toestel bij htc aangemeld met duidelijk probleem dat hij nat is geworden en dus een aantal mankementjes heeft die waarschijnlijk door vochtschade veroorzaakt zijn. Beste man meld het toestel aan bij dynafix met de klacht: Vochtschade.. Toestel werd opgehaald en anderhalve week later een brief in de bus waarin staat dat er een probleem is opgetreden tijdens de analyse..

Drie keer raden.. We kunnen het toestel niet repareren omdat: er vochtschade is aangetroffen, en of ik dan maar even 36 euro's neer wou leggen voor onderzoekskosten.. Vreselijke klote amateurs daar bij HTC.. Er zat bij mijn desire een brief waar in ik duidelijk vermeld heb dat het om vochtschade ging.. De beste man bij HTC die ik aan de telefoon had vertelde me dat het enkel waarschijnlijk een dure kwestie ging worden.. Da's niet zo'n ramp want m'n verzekering keert uit dusja.. Dan krijg je dus dit soort praktijken. Al mopperend ervoor gekozen om hem terug te laten bezorgen en de postbode maar z'n geld gegeven. Zat er nog aan te denken om ze is even goed toe te spreken daar bij HTC, want het is toch absurd dat ik moet betalen voor onderzoekskosten, terwijl HTC mij had kunnen vertellen: nee meneer, dynafix repareert geen waterschade gevallen dus u kunt het toestel niet op sturen..

Maargoed, tot zover mijn woede uiting.. Nu terug op een ander probleem. Toestel terug, en het eerste wat me nu opvalt is dat de knoppen onderaan af en toe verlicht blijven, als het scherm allang vergrendeld (en dus zwart) is. In de 4 maand dat ik hem gebruikt heb heb ik zoiets nog niet meegemaakt.. Iemand een idee wat dit kan zijn?

één is geen, twee is één

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Wackoz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:33:

Maargoed, tot zover mijn woede uiting.. Nu terug op een ander probleem. Toestel terug, en het eerste wat me nu opvalt is dat de knoppen onderaan af en toe verlicht blijven, als het scherm allang vergrendeld (en dus zwart) is. In de 4 maand dat ik hem gebruikt heb heb ik zoiets nog niet meegemaakt.. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Waarschijnlijk waterschade... :+

Liever geen bloemen.

Pagina: 1 ... 18 ... 61 Laatste