• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41
Ligt eraan wat voor backup je gemaakt hebt. Alleen van je gegevens of ook van je systeem?

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
Ik twijfel nog tussen de bruine en de witte, maar van de witte zijn nog weinig echte foto's zodat je de telefoon echt kunt beoordelen.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Verwijderd

DrNizeGuy schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:32:
Ligt eraan wat voor backup je gemaakt hebt. Alleen van je gegevens of ook van je systeem?
eugh...
hoe kan ik dat weten?
kan de backup wel bekijken op mijn computer.
zal dit later even in de avond wel doen.
en dan morgen ochtend posten...

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59
Wie weet er of er ergens in Android gesprekstellers verstopt zitten? Ik zou het handig vinden om per maand te kunnen terugzoeken hoeveel minuten er gebeld is en hoeveel berichtjes er verstuurd zijn. Handig om naast de telefoonrekening te leggen ter controle.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:26
Het gerucht dat de batterij leeg getrokken wordt wanneer er bijna geen bereik is, klopt! Bij mijn vriendin thuis is er binnen geen bereik (begane grond). Leg ik hem op de eetkamertafel, dan heeft hij af en toe verbinding maar valt deze ook gelijk weer weg. Toen ik hem op tafel neerlegde was de batterij 90%. 3 uur later slechts 25%!!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51
iCe01 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:57:
Wie weet er of er ergens in Android gesprekstellers verstopt zitten? Ik zou het handig vinden om per maand te kunnen terugzoeken hoeveel minuten er gebeld is en hoeveel berichtjes er verstuurd zijn. Handig om naast de telefoonrekening te leggen ter controle.
Installeer Call Meter NG en je weet alles ;)

• jsiegmund
tiguan schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:08:
[...]
Installeer Call Meter NG en je weet alles ;)
Helemaal super, thanks!!

• Laguna
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Wel jammer dat officiële muziekvideo's op YouTube niet te bekijken zijn middels de meegeleverde YouTube app. Daarbij is de mogelijkheid uitgeschakeld om ze op mobiele telefoons af te spelen. Als je het toch probeert krijg je de melding "Deze video is niet mobiel beschikbaar".

Voor de iPhone is er door Vevo nu een app uitgebracht waarmee je alle officiële muziekvideo's die door Vevo op YouTube gezet zijn toch kunt afspelen. Ze zijn als het goed is ook bezig met een Android versie.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:42

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik had vanmorgen iets geks, ik kreeg een reminder van een meeting en op het zelfde moment (paar sec later) ging de wekker af. Ik heb de meeting dismissed via de slider, maar de wekker kreeg ik met geen mogelijkheid uit. Er kwam geen melding dat de wekker afging, en ook de wekker uitzetten in de clock-app werkte niet (vinke ging uit, maar wekker bleef piepen). Ik heb de accu er maar uitgehaald. Hoe kan ik dit in de toekomst oplossen?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

net de desire terug van reparatie, zit nu 2.2 op.
kan nergens meer de instellingen terugvinden voor de backup...
is deze ergens verplaatst op froyo?
tevens weet ik dat er hier heel vaak het verschil tussen amoled en slcd is gekomen
ik had een amoled en ivm barst in lcd is deze nu gerepareerd.
volgens htc zouden ze het scherm erin zetten wat er ook in zat, dus amoled
want volgens hun zou slcd voor klachten kunnen zorgen, als deze er voorheen niet inzat
ik weet dat slcd een soort van backlight vertoon, hoe kun je dit controleren?
ik zie in het donker geen lichte verlichting op het scherm, betekent dit dat ze geen slcd hebben geplaatst?
en toch de amoled scherm?

zijn er nog eventuele verschillen waaruit ik kan opmaken met wat voor scherm ik nu te maken heb

thanks...

Verwijderd

zonoskar schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:27:
Ik had vanmorgen iets geks, ik kreeg een reminder van een meeting en op het zelfde moment (paar sec later) ging de wekker af. Ik heb de meeting dismissed via de slider, maar de wekker kreeg ik met geen mogelijkheid uit. Er kwam geen melding dat de wekker afging, en ook de wekker uitzetten in de clock-app werkte niet (vinke ging uit, maar wekker bleef piepen). Ik heb de accu er maar uitgehaald. Hoe kan ik dit in de toekomst oplossen?
de reminder een kwartier eerder of later laten afgaan.
zo'n makkelijke oplossing. dat je daar zelf niet op komt. 8)7 8)7 8)7

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:17
Is natuurlijk wel een beetje symptoombestrijding :D

Dan moet je bij het zetten van je wekkers er dus altijd rekening mee gaan houden of ze niet conflicteren met andere (soorten) reminders.

Zon 'race' zou gewoon niet op mogen treden.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 09:27
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:56:
net de desire terug van reparatie, zit nu 2.2 op.
kan nergens meer de instellingen terugvinden voor de backup...
is deze ergens verplaatst op froyo?
tevens weet ik dat er hier heel vaak het verschil tussen amoled en slcd is gekomen
ik had een amoled en ivm barst in lcd is deze nu gerepareerd.
volgens htc zouden ze het scherm erin zetten wat er ook in zat, dus amoled
want volgens hun zou slcd voor klachten kunnen zorgen, als deze er voorheen niet inzat
ik weet dat slcd een soort van backlight vertoon, hoe kun je dit controleren?
ik zie in het donker geen lichte verlichting op het scherm, betekent dit dat ze geen slcd hebben geplaatst?
en toch de amoled scherm?

zijn er nog eventuele verschillen waaruit ik kan opmaken met wat voor scherm ik nu te maken heb

thanks...
ik geloof dat ze in Froyo de zichtbaarheid van backup vergeten zijn..
Maar die is als volgt te bereiken..

Druk op je telefoon rechtsonder op het zoek-knopje.
druk dan op menu -> zoekinstellingen

klik dan op Doorzoekbare items
Vink in de nu volgende lijst Instellingen aan, ga nu terug naar het zoekvenster en zoek Privacy.
Als het goed is kom je nu bij Backup and Restore

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:03
Tot en met gisteren werkte mijn Desire probleemloos. Gisteren lukte het me al niet om de Desire als diskdrive te gebruiken. Sinds vanochtend kan ik 'm echter ook niet meer opladen, niet via het stopcontact en niet via een USB poort. Er verschijnt wel een oranje led, maar de batterij-indicator blijft stilstaan en ook de AC en USB symbolen verschijnen niet. Opstarten lukt nu ook niet meer.

Ik heb de contacten van de batterij al nagekeken, die lijken goed te zijn. Ook heb ik getest met verschillende kabels en zelfs een andere lader. Helaas had dat geen effect.

Zou m'n Desire defect zijn of kan ik nog iets uittesten?

• tiesvts
musicfreak schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:11:
Tot en met gisteren werkte mijn Desire probleemloos. Gisteren lukte het me al niet om de Desire als diskdrive te gebruiken. Sinds vanochtend kan ik 'm echter ook niet meer opladen, niet via het stopcontact en niet via een USB poort. Er verschijnt wel een oranje led, maar de batterij-indicator blijft stilstaan en ook de AC en USB symbolen verschijnen niet. Opstarten lukt nu ook niet meer.

Ik heb de contacten van de batterij al nagekeken, die lijken goed te zijn. Ook heb ik getest met verschillende kabels en zelfs een andere lader. Helaas had dat geen effect.

Zou m'n Desire defect zijn of kan ik nog iets uittesten?
Al gereset??

Verwijderd

Exception schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:06:
Het gerucht dat de batterij leeg getrokken wordt wanneer er bijna geen bereik is, klopt! Bij mijn vriendin thuis is er binnen geen bereik (begane grond). Leg ik hem op de eetkamertafel, dan heeft hij af en toe verbinding maar valt deze ook gelijk weer weg. Toen ik hem op tafel neerlegde was de batterij 90%. 3 uur later slechts 25%!!
Heb je hem ook hoor :P Hoe verklaar je dat et door de verbinding komt dan en niet door 1 of andere app die ze op de achtergrond heeft draaien

• musicfreak
Dat lukt helaas niet, niet voldoende battarij capaciteit denk ik...

• tiesvts
musicfreak schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:32:
[...]

Dat lukt helaas niet, niet voldoende battarij capaciteit denk ik...
Je kent niet toevallig iemand met een desire..zodat je ff zijn batterij kan gebruiken...

• musicfreak
tiesvts schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:34:
[...]

Je kent niet toevallig iemand met een desire..zodat je ff zijn batterij kan gebruiken...
Goed idee! Dat ik daar niet opgekomen ben...

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50
Dix0r schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:17:
Heeft iemand een tip voor een goede signal indicator? Ik wil dit wel eens verder uitzoeken. Als work-around gebruik ik nu een widget waarmee ik snel naar de network preferences kan.

Currentwidget heeft me iig goed vooruit geholpen ;)
Ik was ook al van plan om hier wat (uitgebreide) testen mee te doen, maar heb het momenteel wat te druk hiervoor..

Hier al wel een signal indicator widget, maargoed, die kan dus niet loggen, waardoor je het af en toe ff moet noteren (en die pieken van telefoongebruik weer uit je CurrentWidget log halen, zodat het idle verbruik gemiddeld hiervan reeël blijft....
Nog niet echt optimaal dus :P 8)7

edit:
Antennas kan wel de -dBm waarde loggen :) --> testing!
(GPS & andere locatiebepalingen uitzetten, bespaart onnodig batterijverbruik)

[ Voor 18% gewijzigd door SmiGueL op 20-10-2010 21:22 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• emmem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 12:24
MaZe schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:04:
Ik zoek eigenlijk nog een fijn programma'tje om een pc op afstand te besturen via android, iemand een idee?
Ik gebruik zelf phonemypc

Verwijderd

Net mijn HTC Desire binnen, maar hij is volgens mij niet in orde.

De 4 toetsen onder het scherm zijn onwillekeurig wel / niet verlicht.
Het lijkt me dat deze toetsen continue verlicht moeten zijn bij gebruik van de desire?

Iemand een suggestie, of RMA ?

• DrNizeGuy
dat is mij ook al is opgevallen op m'n desire, soms gaat het ineens uit en dan weer aan. Is volgens mij een software issue want op de huidige rom die ik draai heb ik daar geen last van

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:37:
Net mijn HTC Desire binnen, maar hij is volgens mij niet in orde.

De 4 toetsen onder het scherm zijn onwillekeurig wel / niet verlicht.
Het lijkt me dat deze toetsen continue verlicht moeten zijn bij gebruik van de desire?

Iemand een suggestie, of RMA ?
Dat hoort zo. Er zit een lichtsensor in en die bepaald wanneer de verlichting van de knopjes uit of aan moet. Houdt de Desire maar eens bij een lamp, dan zie je dat ze uit gaan. Leg vervolgens maar eens je hand over de bovenkant van je Desire en wacht even... :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

Duidelijk BastiaanN, klopt idd, onder de lamp gaat de toetsverlichting uit, als het donkerder wordt aan. opgelost!

Verwijderd

tiesvts schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:06:
[...]

ik geloof dat ze in Froyo de zichtbaarheid van backup vergeten zijn..
Maar die is als volgt te bereiken..

Druk op je telefoon rechtsonder op het zoek-knopje.
druk dan op menu -> zoekinstellingen

klik dan op Doorzoekbare items
Vink in de nu volgende lijst Instellingen aan, ga nu terug naar het zoekvenster en zoek Privacy.
Als het goed is kom je nu bij Backup and Restore
inderdaad...heel erg bedankt...
heb hem nu aangevinkt...vraag me af wat er nog meer is vergeten met Froy
is het trouwens normaal dat als je internet afsluit en dit erna nog s doet met bv taskkiller en je hierna weet het internet op gaat, dat hij toch de site opent die je als laatst hebt bezocht,
ik meende voor froyo dat als ik een site afsloot en dit zelfs met een task killer deed, vervolgens wederom internet opstarte dat ik voorheen gewoon op google uitkwam(had deze standaard als homepage ingesteld)

nu na het afsluiten zelfs opent hij alsnog de laatst bezochte site
:?

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 09:28
Goedenavond Tweakers,

Ik heb een snelle vraag, met overigens ook betrekking tot een HTC Legend, maar dit werkt hetzelfde als de Desire denk ik.

Ik ga deze vakantie naar het buitenland, en ik heb geen zin in mobiel internet in het buitenland. Nu wil ik mijn internetverbinding gewoon HELEMAAL uit hebben zodat er beslist geen verbinding (dus kosten) kan worden gemaakt. Mijn zusje heeft een Legend, dit werkt hetzelfde neem ik aan.

Alvast bedankt,

SC

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

Len

Leeg

APNdroid

Free Tibet

• AFCAjax
En wat moet ik daar precies mee, er is toch wel gewoon een instelling waarmee ik internet uit kan schakelen in Android zelf? Anders is het wel erg brak...

• Len

Len

Leeg

Als je wat had gegoogled.. had je niet eens je eerste vraag hoeven te stellen.. Je kan het uitzetten als je lang op de aan/uitknop drukt. Ik heb een customrom dus weet even niet hoe het exact heet.

Als je zeker 100% geen dataverkeer wil, dan gebruik je APNdroid.

Free Tibet

• AFCAjax
Ik heb wel Gegoogled, maar ik vond allemaal halve antwoorden... sorry daarvoor dan. Ik ga eens naar APNdroid kijken :)

Dankje Len!

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:31
SuperChasin schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:57:
Ik heb wel Gegoogled, maar ik vond allemaal halve antwoorden... sorry daarvoor dan. Ik ga eens naar APNdroid kijken :)

Dankje Len!
Kijk even bij instellingen => Draadloos en netwerken => Mobiele netwerken, daar heb je 2 instellingen mbt mobiel internet tijdens het roamen. Als hier het eerste vinkje "Gegevensroaming", onderaan "Mobiele gegevens altijd aan" en in het vorige menu het vinkje "Gegevensverbinding" allemaal uit zet, dan zit je wel veilig :)

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:06:
[...]

inderdaad...heel erg bedankt...
heb hem nu aangevinkt...vraag me af wat er nog meer is vergeten met Froy
is het trouwens normaal dat als je internet afsluit en dit erna nog s doet met bv taskkiller en je hierna weet het internet op gaat, dat hij toch de site opent die je als laatst hebt bezocht,
ik meende voor froyo dat als ik een site afsloot en dit zelfs met een task killer deed, vervolgens wederom internet opstarte dat ik voorheen gewoon op google uitkwam(had deze standaard als homepage ingesteld)

nu na het afsluiten zelfs opent hij alsnog de laatst bezochte site
:?
Die optie is AFAIK niet voor niks 'verstopt'.
De functionaliteit die daar in Eclair nog onder zat is er wel uit. Vinkje aanzeten heeft dus niet zo gekke veel zin. Check je back-up map maar es, dikke kans dat ie al heel lang niet bijgewerkt is.

Ik back-up tegenwoordig met de betaalde app MyBackup Pro

HTH

• tiesvts
_Calvin schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:12:
[...]

Die optie is AFAIK niet voor niks 'verstopt'.
De functionaliteit die daar in Eclair nog onder zat is er wel uit. Vinkje aanzeten heeft dus niet zo gekke veel zin. Check je back-up map maar es, dikke kans dat ie al heel lang niet bijgewerkt is.

Ik back-up tegenwoordig met de betaalde app MyBackup Pro

HTH
Kun je wel eens gelijk in hebben..ik back-up eigenlijk nooit..ik zou niet weten wat ik moet backuppen???
Mijn agenda en contacten staat in gmail dus die staan zo weer terug..

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
Hoe zit het eigenlijk met die LED notificatie?
Gaat die bij jullie ook na een tijdje uit met knipperen?

Handcent blijft wel gewoon knipperen, maar als ik een email, gemiste oproep, of een whatsapp notificatie (allemaal groen ledje) heb knippert die een aantal minuutjes en daarna stopt die. Dit kan ik nergens in de instellingen terug vinden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Dadona
  • Laatst online: 10-11 03:15
tiesvts schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:44:
[...]

Kun je wel eens gelijk in hebben..ik back-up eigenlijk nooit..ik zou niet weten wat ik moet backuppen???
Mijn agenda en contacten staat in gmail dus die staan zo weer terug..
Email ook (tenzij je pop gebruikt :? ) maar je sms'jes die ben je dan wel kwijt. (Bij mij niet echt een probleem.)

De CSL/OT kroeg !

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 23:07
madmaus schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:02:
Hoe zit het eigenlijk met die LED notificatie?
Gaat die bij jullie ook na een tijdje uit met knipperen?

Handcent blijft wel gewoon knipperen, maar als ik een email, gemiste oproep, of een whatsapp notificatie (allemaal groen ledje) heb knippert die een aantal minuutjes en daarna stopt die. Dit kan ik nergens in de instellingen terug vinden.
Klopt. Behoorlijk waardeloos die standaard ingebouwde meldingen. Ook het meldingsgeluid wordt niet altijd afgespeeld. Dat was ook de voornaamste reden dat ik op handcent overgestapt ben: andere kleur led (weet je wat het is) die door blijft knipperen en zelfs herrinnering met meldingsgeluid.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:31
Dadona schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:18:
[...]
Email ook (tenzij je pop gebruikt :? ) maar je sms'jes die ben je dan wel kwijt. (Bij mij niet echt een probleem.)
hier gebruik ik SMS Backup+ voor. Stuurt smsjes door naar gmail (standaard label SMS). met dit programma kunnen deze smsjes ook weer terug gezet worden. mms'jes kan het vooralsnog niet terug halen.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
SuperChasin schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:35:
Goedenavond Tweakers,

Ik heb een snelle vraag, met overigens ook betrekking tot een HTC Legend, maar dit werkt hetzelfde als de Desire denk ik.

Ik ga deze vakantie naar het buitenland, en ik heb geen zin in mobiel internet in het buitenland. Nu wil ik mijn internetverbinding gewoon HELEMAAL uit hebben zodat er beslist geen verbinding (dus kosten) kan worden gemaakt. Mijn zusje heeft een Legend, dit werkt hetzelfde neem ik aan.

Alvast bedankt,

SC
Is hier al vaker langsgekomen, in het buitenland gaatie op roaming stand, en tenzij je het vinkje uitzet verbruikt die geen data (2x getest, in zweden en zwitserland). Mocht je't nog zekerder willen weten, kun je door lang de powerknop in te drukken ook datagegevens uitzetten. Je kan ook zoals aangegeven apps gebruiken, maar ik zou niet weten waarom je dat zou willen als het toch niet gebeurd, en die alleen maar met je instellingen klooien.

• avathar.rauko
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06 09:44
Hey allemaal ik loopt tegen een vaag probleem aan met de Nederland fm applicatie op mijn desire. Ik heb ongv 10 tot 15 min geluid daarna stotterd die even en gaat de app zn eerder afgespeelde geluid herhalen. Het lijkt wel of de cache dan gewoon over nieuw afgespeeld word. Iemand anders hier ervaring mee gehad of een oplossing voor?

Verwijderd

Ik heb net mijn DHD uitgepakt en hij werkt als een trein. Geen enkel probleem met de proximity sensor en de "losse" delen van de behuizing sluiten ook erg netjes aan. Het geluid dat uit de speaker komt is voor mij meer dan voldoende, maar ik snap dat mensen het als schel bestempelen. De equalizers kunnen de schelheid (als dat een woord is) van de speaker reduceren, maar het maakt de rest van de output ook doffer. Ik vind het echt een top toestel, dus ik ben helemaal in mijn nopjes :)

• Pumanike
  • Laatst online: 17-11 11:29
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:04:
Ik heb net mijn DHD uitgepakt en hij werkt als een trein. Geen enkel probleem met de proximity sensor en de "losse" delen van de behuizing sluiten ook erg netjes aan. Het geluid dat uit de speaker komt is voor mij meer dan voldoende, maar ik snap dat mensen het als schel bestempelen. De equalizers kunnen de schelheid (als dat een woord is) van de speaker reduceren, maar het maakt de rest van de output ook doffer. Ik vind het echt een top toestel, dus ik ben helemaal in mijn nopjes :)
Helaas zit je wel in het verkeerde topic ;)

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:51
avathar.rauko schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:08:
Hey allemaal ik loopt tegen een vaag probleem aan met de Nederland fm applicatie op mijn desire. Ik heb ongv 10 tot 15 min geluid daarna stotterd die even en gaat de app zn eerder afgespeelde geluid herhalen. Het lijkt wel of de cache dan gewoon over nieuw afgespeeld word. Iemand anders hier ervaring mee gehad of een oplossing voor?
Bekend probleem met deze app. Ik gebruik al een tijdje TunIn Radio. Naar mijn inziens vele malen beter! Kan je namelijk ook kiezen uit verschillende streams per radio zender, zodat je nooit meer hoeft te bufferen.

• musicfreak
musicfreak schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:35:
[...]

Goed idee! Dat ik daar niet opgekomen ben...
Ik heb nog niemand met een andere Desire getroffen, echter het lukt me ook niet om een harde reset te doen. Met de combi volume omlaag en kort drukken op de aan/uit-toets kom ik wel in een menu maar ik kan vervolgens niets selecteren.

Vervolgens kan ik in het privacy menu met Froyo ook niet de optie fabrieksgegevens herstellen terugvinden. Alleen de opties over backups en terugzetten zijn daar te vinden. Klopt dat? Is de optie fabrieksgegevens herstellen met froyo verdwenen?

• Kees_frl
iemand al een witte Desire? Ik twijfel nog want denk dat hij niet mooi wit blijft :P

Pics!

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

• Michigun
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07 22:22
Heb een maand geleden mn desire met volgende bug opgestuurd nadat ik hem 3 dagen had.
http://android.modaco.com...35/desire-camera-problem/
Normaal DOA maar de winkel vond dat niet nodig. :-s
Dus ik kreeg hem 5 dagen later terug... maar er was niets hersteld. Bij dynafix hadden ze er niets mis aan ontdekt.
Dus ik heb m opnieuw zelf naar dynafix verzonden en wacht nu reeds een maand op de herstelling... Kan ik met mijn klachten ergens terecht?
Het enige antwoord dat ik krijg is: "We wachten op onderdelen." ??? Een maand!!! En ik had recht op een DOA!!!!???
Iemand een idee hoe ik dit best aanpak?

[ Voor 8% gewijzigd door Michigun op 21-10-2010 21:59 ]

• Len

Len

Leeg

Je kreeg toch een DOA terug? (Dead On Arrival)

[ Voor 24% gewijzigd door Len op 21-10-2010 22:41 ]

Free Tibet

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24

westergas

rikkie_pc

Michigun schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:59:
Heb een maand geleden mn desire met volgende bug opgestuurd nadat ik hem 3 dagen had.
http://android.modaco.com...35/desire-camera-problem/
Normaal DOA maar de winkel vond dat niet nodig. :-s
Dus ik kreeg hem 5 dagen later terug... maar er was niets hersteld. Bij dynafix hadden ze er niets mis aan ontdekt.
Dus ik heb m opnieuw zelf naar dynafix verzonden en wacht nu reeds een maand op de herstelling... Kan ik met mijn klachten ergens terecht?
Het enige antwoord dat ik krijg is: "We wachten op onderdelen." ??? Een maand!!! En ik had recht op een DOA!!!!???
Iemand een idee hoe ik dit best aanpak?
Ik zou het eens bij de HTC klantenservice proberen, je hebt tenslotte fabrieksgaranie bij HTC en niet bij Dynafix. Had daar zelf laatst een mevrouw aan de lijn waar je goed mee kon babbelen, is ook een kwestie van geluk want ik heb daar ook een aantal autisten gesproken. Succes!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Michigun
Len schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:40:
Je kreeg toch een DOA terug? (Dead On Arrival)
Mjah, toen ik 'm terug kreeg was ie nog steeds dood, volgens het contact dat ik had met HTC had ik direct een nieuwe moeten krijgen, maar ze hebben 'm dus gewoon opgestuurd om te herstellen onder garantie... :-(
Toen ik HTC contacteerde en vertelde dat de winkel een fout had gemaakt vertelde HTC me dat ik dat met de winkel moest uitvechten en hen aanklagen... Mjah...

• Michigun
westergas schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:42:
[...]

Ik zou het eens bij de HTC klantenservice proberen, je hebt tenslotte fabrieksgaranie bij HTC en niet bij Dynafix. Had daar zelf laatst een mevrouw aan de lijn waar je goed mee kon babbelen, is ook een kwestie van geluk want ik heb daar ook een aantal autisten gesproken. Succes!
Wanneer je de klantendienst belt (+32(0)2404-0616 België) kom je bij Dynafix Nederland uit... :-(

Zou ik ergens een Europese klantendienst kunnen contacteren?

Verwijderd

na de update naar Froyo door dynafix, merk ik het volgende probleem op:

na het afsluiten van internet door middel van bv de taskiller merk ik op dat als ik vervolgens internet wederom opstart, de internetpagina word geladen die als laatst is bezocht..en dit wil ik niet...
als ik met de terugtoets terug ga naar mijn beginpagine(google) dan pakt de telefoon de internetpagina google wel weer meteen.

deze kleine probleem had ik voor Froyo niet,
is hier iets voor in te stellen, homepage staat ingesteld op google.com
of een andere oplossing

tevens wat is de makkelijkste manier om bestanden zoals, foto's, video's en muziek naar de desire te sturen

bluetooth, of de desire op een of andere manier linken aan de computer en dan kopieren, knippen?
en waarheen dan? de sc card?

alvast thanks...

• tiesvts
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:46:
na de update naar Froyo door dynafix, merk ik het volgende probleem op:

na het afsluiten van internet door middel van bv de taskiller merk ik op dat als ik vervolgens internet wederom opstart, de internetpagina word geladen die als laatst is bezocht..en dit wil ik niet...
als ik met de terugtoets terug ga naar mijn beginpagine(google) dan pakt de telefoon de internetpagina google wel weer meteen.

deze kleine probleem had ik voor Froyo niet,
is hier iets voor in te stellen, homepage staat ingesteld op google.com
of een andere oplossing

tevens wat is de makkelijkste manier om bestanden zoals, foto's, video's en muziek naar de desire te sturen

bluetooth, of de desire op een of andere manier linken aan de computer en dan kopieren, knippen?
en waarheen dan? de sc card?

alvast thanks...
Een bladwijzer widget plaatsen op een vrij scherm..kun je gelijk op de site drukken die je wil hebben..

En het makkelijkst op bestanden is tock wel met een usb-kabel...telefoon in de diskdrive-stand en dan op de sd-kaart zetten..

• madmaus
tiesvts schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:49:
[...]

Een bladwijzer widget plaatsen op een vrij scherm..kun je gelijk op de site drukken die je wil hebben..

En het makkelijkst op bestanden is tock wel met een usb-kabel...telefoon in de diskdrive-stand en dan op de sd-kaart zetten..
Of via bluetooth. Die verbind sneller dan via de usb omdat je sdkaart niet voorbereid hoeft te worden.
Maar voor grote bestanden is het wellicht toch sneller om via usb te verbinden omdat het kopieren sneller gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door madmaus op 22-10-2010 08:12 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

tiesvts schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:49:
[...]

Wifi File Explorer :)
Vind ik erg handig
Oh wacht, er komt straks een stemtopic van CLB _/-\o_

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:23
Ik heb een probleempje met programma's bekijken via RTL Gemist.
Als ik de bekende methode volg (kijken via Xscope, zie http://www.androidworld.n...-kijken-op-je-htc-desire/) werkt dit niet. Volgens mij probeert mijn Desire de stream af te spelen met de eigen ingebouwde Streaming Media Player ipv met de Xscope browser.
Ik heb al flink zitten zoeken in de instellingen en de browser opnieuw geinstalleerd enz, maar niets helpt.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

• SuB-Gold
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Kees_frl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:46:
iemand al een witte Desire? Ik twijfel nog want denk dat hij niet mooi wit blijft :P

Pics!
Vandaag komt ie binnen, mijn vriendin heeft haar witte Iphone eindelijk weg gedaan... Kwestie van fatsoenlijk hoesje kopen en het komt goed ;)

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-11 22:07
Stefangrp schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:52:
Als ik de bekende methode volg (kijken via Xscope, zie http://www.androidworld.n...-kijken-op-je-htc-desire/) werkt dit niet. Volgens mij probeert mijn Desire de stream af te spelen met de eigen ingebouwde Streaming Media Player ipv met de Xscope browser.
Ik heb al flink zitten zoeken in de instellingen en de browser opnieuw geinstalleerd enz, maar niets helpt.

Ik krijg op mijn computer vanaf gister de melding dat ik een oudere versie van silverlight heb, vervolgens is de player ook iets anders. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ze nu met het nieuwe rtlxl platform ook een andere player hebben die niet meer werkt?

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
tijntjethf schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:04:
[...]

Ik krijg op mijn computer vanaf gister de melding dat ik een oudere versie van silverlight heb, vervolgens is de player ook iets anders. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ze nu met het nieuwe rtlxl platform ook een andere player hebben die niet meer werkt?
RTL ondersteund nu alleen nog Silverlight, geen Flash meer ;)

Ik krijg vandaag mijn witte HTC Desire binnen! Ben erg benieuwd, meer mensen met een witte Desire die mij kunnen vertellen of het toestel last heeft van verkleuringen? :)

• Cyleo
Stefangrp schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:52:

RTL heeft de site aangepast, hij werkt nu inderdaad niet meer, ten tijde van schrijven nog wel. (volgens mijn broertje met een x10)
EDIT: mm, blijkbaar doet die het toch wel. Gewoon via de standaardbrowser van de desire speelt die bij mij iig de filmpjes af.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyleo op 22-10-2010 12:21 ]

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:23
tijntjethf schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:04:
[...]

Zou niet moeten, hij doet het namelijk al 2 weken niet.
Cyleo schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:18:
[...]

RTL heeft de site aangepast, hij werkt nu inderdaad niet meer, ten tijde van schrijven nog wel. (volgens mijn broertje met een x10)
EDIT: mm, blijkbaar doet die het toch wel. Gewoon via de standaardbrowser van de desire speelt die bij mij iig de filmpjes af.
hmm. Ik heb het geprobeerd maar bij mij vraagt ie om Silverlight. Kan kloppen want daar heb ik nooit iets van geinstalleerd. Maar als ik op de download-link klik snapt mijn Desire het niet meer.
Moet ik Silverlight uit de Market halen misschien?

• madmaus
Stefangrp schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:33:
[...]

Zou niet moeten, hij doet het namelijk al 2 weken niet.

[...]
hmm. Ik heb het geprobeerd maar bij mij vraagt ie om Silverlight. Kan kloppen want daar heb ik nooit iets van geinstalleerd. Maar als ik op de download-link klik snapt mijn Desire het niet meer.
Moet ik Silverlight uit de Market halen misschien?
Silverlight is een PC programma. Dit is niet beschikbaar voor Android. En komt waarschijnlijk ook naar Adroid aangezien het een microsoft feature is, zal wel voorbehouden zijn aan Windows Phone 7.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
westergas schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:42:
[...]

Maar met HTC heb je geen koopcontract afgesloten (ook niet met Dynafix). Je moet het spelen via je leverancier (en dus gewoon eisen dat je een nieuwe krijgt)

• madmaus
Mi6 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:37:
[...]

Maar met HTC heb je geen koopcontract afgesloten (ook niet met Dynafix). Je moet het spelen via je leverancier (en dus gewoon eisen dat je een nieuwe krijgt)
Fabrieksgarantie?

• Misha
Het gaat om je koopovereenkomst. Je kunt wel leuk naar de fabriek stappen, maar je hebt met hun geen overeenkomst gesloten

Enkel met de winkel waar je het hebt gekocht

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:17
"Fabrieksgarantie" is inderdaad een behoorlijke wassen neus. Natuurlijk wel heel fijn als de fabrikant, en zijn reparateurs, uiteindelijk óók goede service verlenen bij het afhandelen van garantie, maar primair is jouw leverancier verantwoordelijk!

Jij hebt met je leverancier een koopovereenkomst en DIE is verantwoordelijkheid voor garantie. Hij mag daarvoor andere partijen inschakelen (de fabrikant / reparateurs) of het lijntje van de afhandeling tussen jou en de fabrikant laten lopen, dan nog steeds blijft de leverancier verantwoordelijk!

Je mag er zelfs van uit gaan dat een apparaat een bepaalde levensduur heeft (afhankelijk van het soort apparaat). Dus ook ná de gebruikelijke 1 of 2 jaar hoort een fabrikant met een acceptabele oplossing te komen.

Tot zo ver de theorie, althans.

Daarna krijg je een hele grijs gebied van kluitjes, riet, etc. (en natuurlijk de vraag wat acceptabel is in het geval van de meestal toch erg korte lifecycles van telefoons).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Misha
En vooral dat bepaalde levensduur is heerlijk grijs :)

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Cubic X schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

RTL ondersteund nu alleen nog Silverlight, geen Flash meer ;)

Ik krijg vandaag mijn witte HTC Desire binnen! Ben erg benieuwd, meer mensen met een witte Desire die mij kunnen vertellen of het toestel last heeft van verkleuringen? :)
De witte van mijn vriendin is uitgepakt, ziet er weer netjes uit de inhoud van die doos. De lader is trouwens mooier als die van mijn eigen Desire, ik heb zo'n lelijke stekker... Jammer dat die niet bij die van mij zat >:)
Ik denk trouwens niet dat iemand al ervaringen heeft binnen 1 dag mbt die verkleuringen. Het staat trouwens wel op de zijkant van de doos dat je moet opletten. Ik zou zeggen een gewaarschuwd mens telt voor twee!

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
Gisteren HTC gebeld met de klacht dat mijn Desire uitvalt tijdens navigatie en opladen, eigenlijk met alle intensieve applicaties tijdens het opladen. Probleem was de medewerker bekend, waarschijnlijk moet er een nieuw moederbord in. Gaat een kleine 3 weken duren vanwege bestellen van onderdelen. Vanavond is er een koerier langsgeweest om de Desire op te halen volgens afspraak met HTC.

Vooralnog verloopt alles vorspoedig, gelukkig heb ik afgelopen week een Desire van mijn baas gekregen dus mis niets. Is wel de LCD versie terwijl ik zelf een AMOLED heb. Ik vind het een geweldig toestel overigens.

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Verwijderd

eymey schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:41:
Daarna krijg je een hele grijs gebied van kluitjes, riet, etc. (en natuurlijk de vraag wat acceptabel is in het geval van de meestal toch erg korte lifecycles van telefoons).
En daarvoor heb je eventueel de Consumentenbond, Stichting De Ombudsman of een rechtsbijstandsverzekering...

• Michigun
falcon2001 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:51:
Gisteren HTC gebeld met de klacht dat mijn Desire uitvalt tijdens navigatie en opladen, eigenlijk met alle intensieve applicaties tijdens het opladen. Probleem was de medewerker bekend, waarschijnlijk moet er een nieuw moederbord in. Gaat een kleine 3 weken duren vanwege bestellen van onderdelen. Vanavond is er een koerier langsgeweest om de Desire op te halen volgens afspraak met HTC.

Vooralnog verloopt alles vorspoedig, gelukkig heb ik afgelopen week een Desire van mijn baas gekregen dus mis niets. Is wel de LCD versie terwijl ik zelf een AMOLED heb. Ik vind het een geweldig toestel overigens.
Geweldig toestel inderdaad. Die kleine 3 weken wachten op moederbord is bij mij nu meer dan een maand wachten op het moederbord. En bij dynafix vertellen ze me alleen dat ik moet wachten, niet hoe lang...

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Wat me opvalt is de het lcd van de witte Desire feller is bij bepaalde schermen... dat ziet er dus eigenlijk wel mooier uit. Ach ja het is geen ramp.
Wat me wel opvalt is dat mijn Desire iets zwaarder lijkt tov de witte variant, ben eens benieuwd of andere mensen dat merken? Misschien is het door het scherm?

• jsiegmund
madmaus schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:55:
[...]
Silverlight is een PC programma. Dit is niet beschikbaar voor Android. En komt waarschijnlijk ook naar Adroid aangezien het een microsoft feature is, zal wel voorbehouden zijn aan Windows Phone 7.
Onzin. Microsoft positioneert Silverlight als cross browser / cross platform en de kans is zeer aanwezig dat er ook een player voor Android komt. De vraag is alleen; wanneer komt die en wat ondersteund ie wel en wat niet?

http://www.infoworld.com/...android-g1-and-iphone-502
http://www.talkandroid.co...soft-silverlight-android/

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb thuis een Windows 7 Homegroup en mijn desktop streamt moeiteloos muziek in mijn hele flat naar notebooks. Kan ik dit ook met mijn desire doen, muziek uit de Homegroup streamen?

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:34
falcon2001 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:51:
Merk je verschil bij beide schermen? En dan bedoel ik de plaats van pixels tov elkaar.
Ik heb de amoled versie, en daar zitten pixels in een honingraatmotief, zoom je dan ver uit op tweakers.net, dan blijven kleine verticale lijntjes niet mooi recht. Is dit bij de LCD wel zo?

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
jopie schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:44:
[...]

Merk je verschil bij beide schermen? En dan bedoel ik de plaats van pixels tov elkaar.
Ik heb de amoled versie, en daar zitten pixels in een honingraatmotief, zoom je dan ver uit op tweakers.net, dan blijven kleine verticale lijntjes niet mooi recht. Is dit bij de LCD wel zo?
Gister mijn AMOLED Desire naast slcd gehouden en het viel op dan op auto brightness slcd een stuk feller is. Verbeeld was wel grijze. Als je op tweakers uitzoomt is her beeld niet beter dan op AMOLED. Voor mij ongeveer even goed leesbaar. Hoorde dat je beter zou moeten kunnen lezen maar lijkt voor mij dus niet het geval te zijn.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Vanmorgen reageerde de touchscreen niet meer van het toestel van mijn vrouw, na een nachtje aan de lader te hebben gehangen.
Verschillende dingen geprobeerd, waaronder reboot zonder SD kaart en zonder SIM.
Uiteindelijk hard-reset gedaan en in de bootloader werd me bevestigd wat ik al dacht. De tekst "TOUCH PANEL-fail" kwam tevoorschijn. En na de hard-reset werkte het touchscreen alsnog niet.
Vergeleken met mijn desire, die komt met TOUCH PANEL-<model> (waar op de plek van <model> een model nummer stond die ik niet meer uit het hoofd weet).

Uit de "TOUCH PANEL-fail" maak ik op dat het voor 99% zeker een hardware probleem moet zijn.
Toch een beetje jammer voor een toestel van 4 weken oud. Morgen maar eens contact opnemen met de winkel waar hij vandaan kwam, iemand verder nog tips?

SLCD vs AMOLED
Overigens heb ik zelf de AMOLED versie en mijn vrouw de SLCD versie. Dus ik kan (kon, totdat de touchscreen het niet meer deed) ze goed vergelijken met elkaar. Wat ik zo snel aan verschillen zie,uh, zag;
1. De brightness van de SLCD is iets hoger. Maar alleen in auto modus.
2. Het zwart van de SLCD is niet zwart maar grijs. De AMOLED wordt 'zwarter' en je zou dus kunnen stellen dat die een betere contrast heeft. Die ziet er in dat opzicht een stuk beter uit. De SLCD heeft behoorlijk last van backlight bleeding.
3. De pixels van de SLCD liggen recht onder en naast elkaar, waardoor een vertikale lijn ook echt vertikaal is. Bij een AMOLED echter lijkt dat niet het geval te zijn en is een vertikale lijn enigszins gekarteld. Die 'karteling' overigens zo klein dat je er een vergrootglas bij nodig hebt om dit goed te kunnen zien.
4. (Niet van toepassing op jullie allemaal) het toestel van mijn vrouw is aan haar verkocht als AMOLED toestel, maar blijkt dus een SLCD te zijn. Ook daar gaan we bij de winkel even over klagen - gewoon om aan te geven dat het niet erg netjes is.

Wat mij betreft hebben beide schermen dus hun voor- en nadelen. Je kunt niet stellen dat SLCD beter is dan AMOLED of andersom. Dit is puur een subjectieve keuze. Maar ik ben blijer met mijn AMOLED.

Alles kan stuk.

• reynard80
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-01-2022
Gisteren een losse (SLCD) Desire gekocht bij de MediaMarkt. Loop er echter tegenaan dat er erg veel backlight bleeding is. Bij schermen met veel zwart, films kijken en foto's maken is het heel duidelijk. Met name rechtsboven (daar is het scherm echt grijs) en linksonder.

Zijn er mensen tegen hetzelfde probleem aangelopen? Wil ermee teruggaan, want dit is echt te veel bleeding.

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:38

mucuracat

YES

remco_k schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:56:

4. (Niet van toepassing op jullie allemaal) het toestel van mijn vrouw is aan haar verkocht als AMOLED toestel, maar blijkt dus een SLCD te zijn. Ook daar gaan we bij de winkel even over klagen - gewoon om aan te geven dat het niet erg netjes is.
Als er op de verpakking bij Specificaties, display: Amoled staat, heb een amoled. Als je SLCD heb staat er geen Amoled of SLCD. Alleen 3.7 inch.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Verwijderd

Weet iemand hoe je een koppeling met een bepaald progamma ongedaan kan maken. Dus stel je opent een afbeelding en kiest daarbij voor gallery en vinkt aan dat hij dit als standaard progamma gaat gebruiken.

Hoe kan je dan later deze koppeling ongedaan maken?

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 09:44
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:47:
Weet iemand hoe je een koppeling met een bepaald progamma ongedaan kan maken. Dus stel je opent een afbeelding en kiest daarbij voor gallery en vinkt aan dat hij dit als standaard progamma gaat gebruiken.

Hoe kan je dan later deze koppeling ongedaan maken?
Settings - Applications - Manage applications - (kies je app die je koos als standaard) - Clear defaults

HTH

• jsiegmund
Heeft iemand ook problemen met Advanced Mail dat ie continue blijft zeuren dat er nieuwe mail is terwijl dat niet het geval is? Ik snap er niks van, krijg continue notificaties (willekeurig in tijd) dat er nieuwe mail zou zijn, maar wanneer ik dan mijn box open is er helemaal niks bijgekomen. Ik heb overigens wel taskkiller draaien, maar mail zit in de ignore list (hoewel ik nog steeds niet precies zou weten hoe dat in stand-by mode zou moeten lijden tot een noticatie). Eventueel andere mailprogs zijn ook welkom mochten er betere zijn.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10

remco_k

een cassettebandje was genoeg

mucuracat schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:30:
[...]
Als er op de verpakking bij Specificaties, display: Amoled staat, heb een amoled. Als je SLCD heb staat er geen Amoled of SLCD. Alleen 3.7 inch.
Klopt, dat is ook precies de manier waarop we onzelf konden bevestigen dat we het inderdaad goed hadden gezien. Op mijn doosje staat AMOLED, op die van 't vrouwtje niet.
Dat is niet iets wat we wisten op het moment van aankoop. We hadden aan de verkoper laten weten dat mijn vrouw een AMOLED scherm wilde. En dan blijkt na een paar weken dat het een SLCD is.
Waarom duurde dat een paar weken? Omdat ik mijn toestel via een andere weg bestelde (website Vodafone, daar ging van alles mis, don't ask) en mijn toestel nog maar 2 weken heb. Bij toeval zien we afgelopen week het verschil in brightness en zwartwaarden en toen ging het balletje pas rollen.

Maargoed, nu is dat toestel helemaal onbruikbaar. Eens kijken of ze hem omgeruild kan krijgen ofzo.

Alles kan stuk.

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Als ik het goed begrijp kan je een micro sdhc card erin zetten, de originele is maar 4gb met clas 2, ik heb een andere sd card op het oog, namelijk deze pricewatch: Sandisk Ultra II SDHC 16GB Class 4 Zoals ik las in de review is het een fijne kaart van 16 gb class 4, ik neem aan dat deze gewoon compatibel is met mijn desire?

• Cyleo
FerdinandeZ schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:17:
Als ik het goed begrijp kan je een micro sdhc card erin zetten, de originele is maar 4gb met clas 2, ik heb een andere sd card op het oog, namelijk deze pricewatch: Sandisk Ultra II SDHC 16GB Class 4 Zoals ik las in de review is het een fijne kaart van 16 gb class 4, ik neem aan dat deze gewoon compatibel is met mijn desire?
nee >:) past alleen een microsd in.

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb mijn HTC Desire sinds gisteren, dus ik ben nu ook eens begonnen om 't een en ander te downloaden en installeren e.d., maar de market is bij mij op dit moment een irritatiepunt.

Als ik een app probeer te downloaden, dan wordt die in ongeveer 95% van de gevallen onderbroken ofzoiets. De download is dan mislukt zegt hij. En als ik de download bekijk in het meldingen scherm, dan begint hij meestal gewoon en dan na een seconde of 3-4: floep en dan is hij weg. In die andere 5% wordt de applicatie wél gedownload. Downloaden heb ik al geprobeerd via Wifi en 3G (T-mobile), geen verschil... En een vriend van mij een kilometer verderop lukt het wel. Iemand die dit herkent?
edit:
Hmm, na nóg een keer zoeken kom ik dit tegen: http://www.androidworld.n...emen-in-de-android-market

[ Voor 8% gewijzigd door bdgroot op 24-10-2010 20:05 ]

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Verwijderd

bdgroot schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:57:
Ik heb mijn HTC Desire sinds gisteren, dus ik ben nu ook eens begonnen om 't een en ander te downloaden en installeren e.d., maar de market is bij mij op dit moment een irritatiepunt.

Als ik een app probeer te downloaden, dan wordt die in ongeveer 95% van de gevallen onderbroken ofzoiets. De download is dan mislukt zegt hij. En als ik de download bekijk in het meldingen scherm, dan begint hij meestal gewoon en dan na een seconde of 3-4: floep en dan is hij weg. In die andere 5% wordt de applicatie wél gedownload. Downloaden heb ik al geprobeerd via Wifi en 3G (T-mobile), geen verschil... En een vriend van mij een kilometer verderop lukt het wel. Iemand die dit herkent?
edit:
Hmm, na nóg een keer zoeken kom ik dit tegen: http://www.androidworld.n...emen-in-de-android-market
kan aan de market liggen,
schijnt tijdje geleden ook zo te zijn geweest
zelf heb ik aantal dagen geleden opnieuw mijn desire gekregen, en kon alles probleemloos downloaden,
even wachten en opnieuw proberen

heb zelf nu wel problemen met bluetooth
nadat ik de nieuwe software erop heb laten zetten, froyo
de computer geeft aan met het verzenden van muziek, foto's dat de aanvraag niet kan worden gehonoreerd. ofzo iets...

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Cyleo schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:40:
[...]

nee >:) past alleen een microsd in.
Owja, nu zie ik het ook pas. Ik heb eens gezocht naar een micro sd kaart. Ik kwam bij dit artikel pricewatch: Kingston microSDHC 16GB Class 4 + Adapter Volgens mij past deze en ik neem aan dat kingston een goed merk is, aangezien ik eerder van dit merk producten heb die goed waren.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:58

Sjaak_Afhaak

Bleh!

sandisk heeft daar nog een goedkopere variant van, zie pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2

en ja, die voldoet prima :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 24-10-2010 20:34 ]

Hier staat tekst

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Drie weken geleden heb ik mijn HTC Desire opgestuurd naar Dynafix om het te laten repareren.
Ze hebben aangegeven dat ze men moederbord zouden vervangen omdat er iets blijkbaar kapot aan is.
(Mijn telefoon viel vaak uit en op een gegeven moment was ik het zat..)

Blijkbaar komt dit vaker voor en is het een bekend probleem bij HTC. (Designfout? / slechte lading?)
Sommigen van jullie hebben de telefoon al gerepareerd terug gekregen.

Hoe zijn de ervaringen ermee na de reparatie? Werkt het toestel nu wel naar behoren?
Ik hoop namelijk niet dat ik over een tijdje weer dezelfde problemen heb...

• Kees_frl
hallo allemaal,

mensen hier ook in bezit van een zilveren desire"? Hoeveel last heeft men van verkleuringen in de praktijk?
Heb nu een witte besteld maar lees dat de zilveren een teflon laag heeft waardoor verkleuringen kunnen ontstaan, nu twijfel ik over de witte desire die ik heb besteld

• Goose
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-11 20:54
Kees_frl schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:29:
hallo allemaal,

mensen hier ook in bezit van een zilveren desire"? Hoeveel last heeft men van verkleuringen in de praktijk?
Achterkant en hoeken zijn bij mij ook aardig verkleurd

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
@Goose: heb hem hek in een hoesje of niet?

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 16:38
Mijn kinnetje is ook aardig aan het verkleuren naar goud/geel kleurig. Waar hoesje begint stop de verkleuring, maar toch snel na 4 maanden. Benieuwd hoe dat eruit ziet over een jaar.. Iemand tips hoe je je desire weer naar zilver kunt promoveren?

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:25
Hoe kan ik regelen dat wanneer ik surf naar een "niet-mobile-pagina" ik die pagina direct in z'n geheel in het scherm van mijn Desire krijg, ipv slechts de linkerbovenhoek van de pagina...
Vroeger lukte dit steeds wel, maar tegenwoordig moet ik steeds eerst twee keer "tikken" om de pagina in z'n geheel in beeld te krijgen...

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat is een instelling die je kan wijzigen. Gewoon even naar de opties gaan.

Dat zit wel Schnorr.

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Is er iemand die deze accu gebruikt?

http://www.batteryupgrade...2008/shopGroupId/70418404

Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als deze geïnstalleerd is. Hij maakt de telefoon dikker maar kan niet echt een foto vinden.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-11 07:35
dread schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:04:

Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als deze geïnstalleerd is. Hij maakt de telefoon dikker maar kan niet echt een foto vinden.
Dan moet je even op de "I" klikken naast de tekst "Inclusief gratis extended cover". Meestal komt er dan extra info tevoorschijn, in dit geval inclusief foto's.

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 23:07
dread schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:04:

Ik ben meer benieuwd of de accu echt veel langer mee gaat. Vaak wordt de opgegeven mah lang niet gehaald en gaat ie nauwlijks langer mee als de originele.

Voor normaal gebruik zal ie wel te dik worden, maar lijkt me ideaal voor op vakante waar je niet overal stroom hebt. (als ie echt 2400mah levert)

Edit: voor 30€ kan je het risico wel nemen om er 1tje te testen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Anarchist op 25-10-2010 11:52 ]

Verwijderd

bdgroot schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:57:

edit:
http://www.androidworld.n...men-in-de-android-market/

Verwijderd

Blijkbaar is het probleem van het uitvallen van de HTC Desire bij warm worden (opladen, intensief gebruik) een heel frequent iets?? Die van mij (speelgoedje in bezit sinds 05/2010) is vroeger één keer uitgevallen, maar na de allerlaatste update (09/2010) deed ie dat echt regelmatig.

Opgestuurd voor herstelling, vandaag bericht gekregen dat hij vandaag klaarstaat voor verzending, MAW woensdag in de bus( Diksmuide - .BE).

Via 2 heel behulpzame helpdeskmedewerkers (David en Hans) te weten gekomen dat ze het moederbord hebben vervangen.

Zal in totaal net 13 dagen zijn weggeweest, vind ik persoonlijk weinig vergeleken met andere verhalen die je hier kan lezen, maar ik ben maar al te blij dat ik mijn speelgoedje zal terug hebben. Goch wat was het een grote stap terug in technologie-tijd om 2 weken met de afgedankte rose Sony-Ericsson W580 van mijn madam door het leven te moeten gaan...

Tips voor mensen die hun GSM zouden opsturen: voeg er een nota bij van wat exact het probleem is, wat je zelf hebt geprobeerd, en een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving van de problemen, bvb uitvallen bij GPS + Google maps + data, etc... Scheelt meteen een uur testen door Dynafix.

Enige HTC Desire-gebruikers uit de buurt van Diksmuide, België??

GRTS,

Karel
Pagina: 1 ... 17 ... 61 Laatste