Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWz~
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
Hallo,
ik kan sinds 2 weken niets meer installeren op mijn android telefoon (HTC sense, 2.2 froyo). Foutmelding "Installatie mislukt". Vaak ook al het downloaden mislukt. (fout 18 heb ik een keer voorbij zien komen.)
Heeft iemand hier ervaring mee? ik heb al geprobreerd de cache/gegevens van market te verwijderen maar dit helpt niet..

(Ook al hier op het forum gezocht maar kan nog geen oplossing vinden.)

bij voorbaat dank!

Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Dit probleem had ik met mijn oude ROM ook altijd. Sinds gisteren had ik er schoon genoeg van en ben overgestapt op Emother FroYo (HTC Magic) en daar was in eerste instantie het probleem mee opgelost.

Totdat ik gisteravond een app wilde downloaden - en ja hoor - download mislukt.. Als ik Google doorzoek hierop zie ik trouwens dat enorm veel mensen hier last van hebben. Er worden ook een groot aantal 'fixes' voorgesteld. Kijk daar eens tussen of iets werkt?

Bij mij werkt Fast Web Install van Appbrain trouwens wel nog gewoon.. Dus voor mij is het niet zo'n groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 14:26

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ga eens naar instellingen - toepassingen - toepassing beheren.
En dan bij de market even gegevens wissen enz..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Probeer eens te installeren via de market met je sd 'losgekoppelt'.

instellingen/sd-telefoongeheugen/==>sd-kaart ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:14
Ik heb gisteren dit gedaan:
Alright found a fix. I hooked my phone up to my computer, browsed to .android_secure and deleted the file 'smdl2tmp1.asec'. Problem solved.
en sindsdien geen problemen meer. Even wipen schijnt ook te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
Dat heb ik ook geprobeerd, maar zodra ik deze file verwijder maakt 'ie hem meteen weer aan.. Het net-effect is dat er geen verschil is in ieder geval.
Gr0wLiThE schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:04:
Ik heb gisteren dit gedaan:
[...]
en sindsdien geen problemen meer. Even wipen schijnt ook te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58

emzed

*

Dit is met stip wel het meest irritante issue. De oplossing hierboven werkt niet, iemand iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

emzed schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:15:
Dit is met stip wel het meest irritante issue. De oplossing hierboven werkt niet, iemand iets anders?
Sdcard formatteren en een fabrieks-reset doen. Is radicaal, maar helpt denk ik zomaar. Of het is Murphy. Market werkt ook al twee dagen niet naar behoren.

[ Voor 10% gewijzigd door 210667 op 24-10-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb dit ook wel ns gehad, en bij mij was het een probleem dat ik minder dan 15MB over had op het interne geheugen van mn HTC Desire. Het schijnt een functie van Android te zijn dat installatie van Android-apps dan automatisch mislukken zonder uitleg :X Geen idee of dat hier ook het geval is, maar het is een poging waard.

Overigens wordt mail ook niet meer binnengehaald en worden smsjes automatisch weggesmeten zonder mogelijkheid om die opnieuw te ontvangen.. die ben je dus permanent kwijt. Te belachelijk voor woorden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Op mijn 2.2 Galaxy S werkt de market ook niet meer. Het geheugen zal het probleem niet zijn, want ik heb nog 1.8 gig over ;).

Wachten is denk het beste, dit is niet de eerste keer dat hij niet meer werkte, en na een tijdje deed hij het altijd weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik meld mij ook met het probleem. Dat probleem heb ik sinds vandaag met een custom rom (OpenDesire 4.0.36). Het ligt waarschijnlijk niet aan de ROM. Sommige programma's heb ik wel kunnen downloaden. Na een volledige wipe en reset ook weer wat andere. Ik hou het er op dat de Market raar doet.

De voorgestelde oplossingen (ook andere, via Google gevonden) werken bij mij niet, dus resteert geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Market doet het hier prima, net nog twee apps geüpdate.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 15:07
Hier ook borked op mijn SGS 2.1. SD kaart gewist, factory reset en nog steeds iedere keer installatie mislukt. Om gek van te worden. :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371972

Ook ik heb het probleem. Ik had het 1 dag opgelost door de cache van de market te wissen maar nu weer hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem92
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-12-2022
bij een vriend van me en mij daarnet ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:34
Updaten gaat prima, maar nieuwe apps downloaden mislukt hier op defrost 5.8 op een desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik heb 1 app kunnen installeren na een factory reset. Daarna was het over :X :X Ook caches en andere dingen legen helpt niet. Damn, dit is annoying. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het moet net gebeuren terwijl ik mijn phone vers wilde installeren. Maar goed, de wereld vergaat niet :D
Met Navi, muziek, Gallery en een RSS reader kom ik de tijd zolang wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik gebruik 'm ook als ereader en zat net in een leuk boek. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:58

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik heb al diverse trucjes geprobeerd, elke keer kan ik weer 1 of 2 apps installeren (net een complete wipe gedaan).
Alleen maps lukte me maar niet. Zonet maar even wifi uitgezet, en ineens deed-ie het wel. Ik snap niet wat er momenteel met de Market aan de hand is...

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

Ik had hier ook last van maar nu niet meer:

Via "Android System Info" de task "Market" (process: com.android.vending) beëindigd. Daarna weer naar de Market en kan probleemloos installeren.

Dat doet trouwens niks af aan het feit dat er iets ergens niet goed gaat. Weet namelijk niet of het nu definitief verholpen is... but so far so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Hier exact hetzelfde sinds vandaag. Krijg na een korte tijd de melding 'Downloaden is mislukt'. Cache heb ik geleegd, maar omdat ik ook lees dat resetten geen zin heeft en formatteren ook niet, ga ik daar niet aan beginnen. Vreemd genoeg kon ik één app wel downloaden, na 20x opnieuw proberen ofzo (Call Meter NG).
Flink irritant dit. :-(

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem92
  • Laatst online: 25-12-2022
Ik kan sowieso niet bij toepassingen breheren de market vinden, hij staat er niet tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Hier precies hetzelfde probleem.

(Daarnaast heb ik nu ineens een ander (veel groter) probleem. Mijn nieuwe HTC Desire HD stuurt ineens naar iedereen in mijn contacten lijst allerlei smsjes die ik ooit verzonden heb of lege smsjes...

Ik ben als een dolle aan Google wat er aan de hand kan zijn, uiteraard batterij er inmiddels uitgehaald to be sure.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik kan nu met succes weer apps downloaden uit de market. *O*
Bij Applicaties -> Applicaties beheren, en dan bij Market (onder 'Alle applicaties') alle knoppen afgegaan. Dus 'Gedwongen stoppen', 'Gegevens wissen' en 'Cache wissen'.
Nu werkt de Market weer op mijn Desire met Froyo.

[ Voor 3% gewijzigd door Ghost Dog op 25-10-2010 01:37 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jochem92 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:02:
Ik kan sowieso niet bij toepassingen breheren de market vinden, hij staat er niet tussen
Eerst met Menu je Filter op alles zetten, dan zie je hem wel ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

[b][message=34907542,noline]
(Daarnaast heb ik nu ineens een ander (veel groter) probleem. Mijn nieuwe HTC Desire HD stuurt ineens naar iedereen in mijn contacten lijst allerlei smsjes die ik ooit verzonden heb of lege smsjes...
dat lijkt me echt wel 8)7

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Bij mij werkt ook alles weer gewoon, terwijl ik na gisteravond niets veranderd heb. Kans dus dat voor de meesten de problemen opgelost blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181080

Ghost Dog schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:09:
Bij Applicaties -> Applicaties beheren, en dan bij Market (onder 'Alle applicaties') alle knoppen afgegaan. Dus 'Gedwongen stoppen', 'Gegevens wissen' en 'Cache wissen'.
Voorlopig werkt dit ook bij mijn Galaxy S met froyo! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53
Ik had dit probleem gisteravond ook, maar nu werkt alles weer (Heb geen fix geprobeerd) Ik heb het idee dat de market er gewoon uit lag op bepaalde momenten. Heel apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 16:28
Ghost Dog schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:09:
Werkt hier ook met Galaxy S + Froyo. Bedankt! Zat gisterenavond al hopeloos .apk bestanden op internet te zoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
Probleem is hier ook psontaan weg. Denk dat de market er zelf gewoon uit lag oid.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-05 19:42
Bij mij mislukken de downloads nog altijd, ondanks dat ik de hier boven beschreven work-around heb uitgevoerd. Jammer dat Google geen enkele mededeling over evt. onderhoud gedaan heeft, dit komt mijns inziens nl. redelijk krakkemikkig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Probleem is hier spontaan weer begonnen. Vanochtend prima 5 apps gedownload, geen probleem. Vanmiddag wilde ik er weer wat bij downloaden, zelfde probleem. Iemand anders die hetzelfde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
Hierzo nog steeds..

Heb het vermoeden dat Google een beetje aan het sleutelen is ivm de Gingerbread release.

[ Voor 4% gewijzigd door adgjm op 25-10-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:55
@ hierboven: Voor wanneer staat die release?

Hier ook het probleem, echt om schijtziek van te worden!

Edit: Over 3g download hij nu wel (H)

[ Voor 16% gewijzigd door jostefa op 25-10-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Ik kon vanochtend weer downloaden, maar nu is het ook weer drama. Ook heb ik het probleem dat Google Maps telkens bij installatie zegt dat de package niet gesigned is oid. Maar op internet vind ik daar weer andere mogelijkheden voor. Nu hopen dat die fixes wel helpen en dat niet gerelateerd is aan de market..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
omgwtfbbq schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:00:
... Nu hopen dat die fixes wel helpen en dat niet gerelateerd is aan de market..
Ben ik niet met je eens, laten we hopen (en er van uitgaan) dat het aan de Market ligt. Dat zou betekenen dat het binnenkort opgelost is en in principe niet meer voor zal komen. (Tot een eventuele volgende up-date of ander WIP moment.)

Anyway, hier dus zelfde aan de hand. Sporadisch werkt het downloaden wel en dan weer niet. Lijkt mij ook een bevestiging dat het aan de Market zelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Ik had het daar over Google Maps he? :) Dat ik daar problemen tegenkwam die ook zonder market problemen voorkwamen (Als ik internet mag geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
My bad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben ook weer met het probleem geconfronteerd. Gelukkig ligt het aan de Market en niet aan mijn telefoon. Het zal op enig moment wel weer gaan werken, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWz~
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
Thanks allemaal voor de reacties.

Hetgeen wat momenteel bij mij werkt is: gegevens van de market wissen + sd kaart ontkoppelen.
Ik ben er vrijwel zeker van dat de sd kaart hetgeen is wat het probleem veroorzaakt, aangezien ik het eerste al gedaan had. En zodra ik de sd kaart weer koppel, heb ik het probleem direct weer.

Laten we hopen dat er snel een fix voor deze issue komt!

Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 12:20
Ik kan de apps wel downloaden, maar hij geeft bij het installeren de melding "Installatie mislukt". :X
Cache, update en gegevens van Market al weggegooid, reboot, niets helpt. Ik heb het probleem al 2 dagen nu.

Hebben anderen ook dit probleem (nog) of zou het specifiek aan mijn toestel kunnen liggen? :|

Edit: Als ik mijn SD-kaart eruit haal, installeren apps wel. Ik ruik een gevalletje fabrieksinstellingen herstellen |:(

[ Voor 16% gewijzigd door CultFreak op 27-10-2010 12:38 ]

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

CultFreak schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:18:
Ik kan de apps wel downloaden, maar hij geeft bij het installeren de melding "Installatie mislukt". :X
Cache, update en gegevens van Market al weggegooid, reboot, niets helpt. Ik heb het probleem al 2 dagen nu.

Hebben anderen ook dit probleem (nog) of zou het specifiek aan mijn toestel kunnen liggen? :|

Edit: Als ik mijn SD-kaart eruit haal, installeren apps wel. Ik ruik een gevalletje fabrieksinstellingen herstellen |:(
Ik schreef al in een eerdere post om eens te installen met de sdcard ontkoppelt. Als dat dus wel lukt, dan is de sdcard vermoedelijk corrupt. Je zou voor een fabrieksreset eerst het volgende kunnen proberen. Doe de sdcard in een cardreader en doe een uitgebreide scandisk. Tweede optie: kopieer de volledige inhoud van je sdcard naar je desktop en formatteer de sdcard. Plaats dan de bestanden terug op de sdcard en doe m weer in je telefoon.

210667 in "Android Market wil geen apps downloaden"

Als allerlaatste drastische methode zou ik de optie fabrieksherstellingen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Dank voor de tips.

SD formateren en alles er terug opzetten leek niet te werken. Uiteindelijk bleef die hangen op 2 updates. Eerst deze apps teruggezet op het telefoongeheugen, daarna ging het wel goed.

Market doet nog steeds beetje raar, af en toe een crash, maar alles installeert weer.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-04 16:25

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik zou niet teveel aan je toestel doen (maar zie dat zelf maar) het ligt aan de market, en niet aan een telefoon die hangt ofzo.
misschien heeft de implementatie van paypal ermee te maken, maar dat zou wel erg kneuterig zijn

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Market werkt inderdaad wéér niet...dit verwacht je toch niet van een bedrijf dat zo'n enorm goede up-time heeft (Google is echt bijna nooit down)...beetje jammer dit |:( .

Crosspost uit gesloten topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-12-2024
Hm, als deze storing zou zijn omdat ze Paypal gaan toevoegen vind ik het IETS minder erg omdat ik daar ook heel hard op zit te wachten, maar voor de rest vind ik 't inderdaad een beetje knullig.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Thijs_O schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:04:
Hm, als deze storing zou zijn omdat ze Paypal gaan toevoegen vind ik het IETS minder erg omdat ik daar ook heel hard op zit te wachten, maar voor de rest vind ik 't inderdaad een beetje knullig.
Ik denk niet dat de storingen van afgelopen week iets te maken hebben met nieuwe features...ik denk gewoon dat Google het niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bij mij wilt ie meestal niks downloaden of updaten, soms ook wel :S
Als ik ze laat downloaden en men telefoon reboot gaat ie meteen alles downloaden, soms blijft de market dan 1 of 2 dagen werken soms ook helemaal niet :S
Beetje raar allemaal, haal nu de apps via men pc binnen, vind ik nog makkelijker gaan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Dit probleem is nog steeds niet opgelost. Gisteren kon ik wel google maps updaten, maar vandaag werkt de update van k9 Mail niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:44
De market is op dit moment echt waardeloos. Vooral als je net een nieuwe ROM geïnstalleerd hebt en alle programma's hebt verwijderd. De programma's installeren lukt nu helemaal niet. Andere roms installeren, of gegevens en cache wissen van market helpt allemaal niet.

Het zou fijn zijn als google met een goede oplossing komt. Begint echt vervelend te worden nu. :(

[ Voor 3% gewijzigd door xtreme_lunatic op 31-10-2010 17:41 ]

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 01:16

Tom Yam

(>'.')>

xtreme_lunatic schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:11:
De market is op dit moment echt waardeloos. Vooral als je net een nieuwe ROM geïnstalleerd hebt en alle programma's hebt verwijderd. De programma's installeren lukt nu helemaal niet. Andere roms installeren, of gegevens en cache wissen van market helpt allemaal niet.

Het zou fijn zijn als google met een goede oplossing komt. Begint echt vervelend te worden nu. :(
Precies dit heb ik vanavond gedaan... en kom er nu achter dat de hele market op zn gat ligt. BRIL-JANT.

Merk dat ik daar flink de pleuris in heb op dit moment, ook omdat totaal niet duidelijk lijkt te zijn waarom dat zo is.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 11:26
Soms werkt het bij mij ook niet.. Oplossing is alle downloads annuleren en dan 1tje weer starten.
Daarna gaat de rest ook wel weer.. bij mij

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 01:16

Tom Yam

(>'.')>

ik ben al 3 uur aan het prutsen, maar slechts heel weinig apps willen installeren. :S

Jammer dat de Market hier vaker last van lijkt te hebben. Qua 'uptime' totaal niet in lijn wat Google met andere producten laat zien, jammer. Krijg qua betrouwbaarheid een NS gevoel erbij :(

[ Voor 53% gewijzigd door Tom Yam op 31-10-2010 22:41 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 02:52
Ik kan het ene moment wel apps downloaden en het andere moment niet...

Het lijkt mij toch echt aan de servers te liggen.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57
volgens mij is het nu beter/opgelost...had afgelopen weekend ook constant problemen en 0 downloads...
vanmorgen kwamen onder motto ''nieuwe ronde, nieuwe kans'' opeens alle updates + downloads binnendruppelen :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 20:44
Was inderdaad helemaal ruk afgelopen week, maar gisteren kon is zowaar een paar apps updaten. Nog niet allemaal helaas.

@AktiveHate:
Zijn alle apps ook als APK met een PC te downloaden dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

yonexfreak schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:03:
volgens mij is het nu beter/opgelost...had afgelopen weekend ook constant problemen en 0 downloads...
vanmorgen kwamen onder motto ''nieuwe ronde, nieuwe kans'' opeens alle updates + downloads binnendruppelen :)
Vanmorgen. Oftewel geheel buiten piek-traffic op de Market. Denk dat je vanavond hetzelfde probleem weer kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57
komen we snel genoeg achter...moet vanavond toch nog wat aan de foon veranderen
Vond het iig wel positief na een rampweekend waar 0 downloads lukten ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:39
Mijn maat had dat ook, ik heb toen de cache van de Market, maar ook van de Download Manager en Google Talk leegegooid (staan allen tussen de toepassingen) en toen werkte het weer.

Als je even googled op die foutmelding kom je wel eea tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Bij mij blijven alle downloads al een paar dagen op 'downloaden starten' hangen. Ook nu doen ze nog steeds niks. Cache legen, rebooten, annuleren en opnieuw downloaden helpen niet. Is dit ook een probleem van de market of is hier een andere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 262068 schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:01:
Bij mij blijven alle downloads al een paar dagen op 'downloaden starten' hangen. Ook nu doen ze nog steeds niks. Cache legen, rebooten, annuleren en opnieuw downloaden helpen niet. Is dit ook een probleem van de market of is hier een andere oplossing voor?
Ga er maar van uit dat de market nog steeds niet op orde is. Als je de caches geleegd hebt zoals hierboven ergens werd gezegd, je doet een reboot en het werkt nog niet, is het gewoon de market die niet mee werkt. Gewoon regelmatig weer opnieuw proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik een zwik apps niet kon downloaden van de Market. Blijkbaar is het dus een Market-issue. We wachten af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Laatst online: 08-05 15:37
Het lukt mij vandaag wel weer om apps te downloaden. Maar de laatste dagen is het echt waardeloos. Ik dacht eerst dat dit aan me phone lag. Maar dat is dus niet zo :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Laatst online: 14-10-2024
Na het cancelen en opnieuw aanmaken van de downloads in de Market doen ze het inderdaad weer.
Irritant. Hopelijk komt het niet te vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Ik probeer nu al bijna een week apps te downloaden en te installeren, maar het lukt gewoon niet. De apps blijven gewoon staan op downloading, zonder dat er ook maar iets wordt gedaan.
Wanneer ik de download probeer te cancellen crasht de hele boel ...

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327492

Mijn vriendin had dit probleem ook op de Sony Ericsson Xperia X10, hierbij had ik gister mijn simkaart van een andere provider in haar telefoon gedaan en kon ik weer downloaden.

Tevens moest ik hierbij ook opnieuw inloggen met haar gmail account, ik heb het vermoeden dat dit aan de provider Hi ligt, of indien er andere providers zijn met dit probleem dat het aan het account ligt.

Ik zou zeggen: probeer uit te loggen met je google account en daarna opnieuw in te loggen. Ik denk dat dit de oplossing is voor dit probleem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:39
er raakt wat corrupt in de data van wat google tools (talk, market, downloader) en als je een andere simplaats verwijderd hij die data.

dat kan je ook handmatig doen via instellingen > toepassingen (filter op alles zetten) en dan bij google talk, downloader en market (en nog een paar dingetjes) de cache leeg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Laatst online: 08-05 15:37
@DannyEster ik heb Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is de oplossing makkelijk, namelijk die van Catch22. Of gewoon zoals ik het heb gedaan. (Maar die van Catch22 is makkelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Ik heb nog steeds het probleem met de market (?):
- apps die geupdate moeten worden en staan op de SD-kaart moeten eerst naar telefoon teruggezet worden, dan kunnen ze worden geinstalleerd.
- nieuwe apps kunnen zo worden geinstalleeerd.

En dan nog dit fenomeen:
Ik had de nu.nl app geinstallleerd op de sd-kaart, probeerde ik te updaten, mislukte ("installatie is mislukt"). In tegenstelling tot de andere 2 apps die ook misgingen, stond deze niet meer in de applijst bij instellingen, dus kon ik deze niet verplaatsen naar het telefoongeheugen.
In de market staat nu.nl als niet geinstalleerd meer, maar staat en werkt wel gewoon vanuit de appdrawer. 8)7
In Appbrain was hij er nog wel en vanuit daar geinstalleerd. Maar vervolgens zelfde melding "installatie is mislukt". Om gek van te worden.

Market en Downloadbeheer cache en gegevens wissen en reboot lijkt niet te helpen.
Eerder al SD-kaart geformateerd en alles er weer op gekopieerd, lijkt niet te helpen.

De hamvraag: is dit nog een breder probleem of ligt het specifiek aan mijn systeem? Iemand een suggestie?

Als trouwens blijkt dat dit een fundamenteel ander probleem is, dan zal ik een eigen topic openen.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

210667 schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:33:
[...]

Ga er maar van uit dat de market nog steeds niet op orde is. Als je de caches geleegd hebt zoals hierboven ergens werd gezegd, je doet een reboot en het werkt nog niet, is het gewoon de market die niet mee werkt. Gewoon regelmatig weer opnieuw proberen
Was gewoon een domme fout van mijn kant. Blijkbaar had ik geen ruimte meer, maar ik ging er vanuit dat alles op de SD -kaart werd gezet.
Afgezien van dit probleempje, wat m'n eigen schuld is, werkt de market nu weer prima en heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad. Net weer 50 apps gedownload, omdat ik een nieuwe Rom erop heb gezet.
Edit: @hierboven, het blijft natuurlijk lastig of het nu aan je telefoon ligt of aan de market zelf, maar zoals ik al zei heb ik geen enkel probleem meer met de market.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 262068 op 02-11-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch denk ik dat je opnieuw moet inloggen met je gmail account, dit heeft het namelijk bij mijn vriendin opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-05 17:14

Wurtul

simon says.....

@DannyEster

Hoe heb je dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Een simpele reboot zou dat ook doen lijkt me.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Er is een nieuwe feature in de market, misschien heeft het daarmee te maken.
Bron: http://market.android.com...r.py?answer=189724&&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radish
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-02-2024
Ik heb een week geleden hetzelfde probleem gehad. Ik heb een hele dag gezocht naar een oplossing. Ik heb bijvoorbeeld ook geprobeerd de caches te deleten enzo... Jammer genoeg moest ik daardoor ook opnieuw met mijn google account aanmelden, wat gewoon niet wou lukken, ik bleef een error krijgen dat ik geen verbinding kon maken met de server... Nogal waardeloos dan natuurlijk, zo'n android telefoon zonder google account... :p
Ik heb daarna dus maar een factory reset uitgevoerd en nu werkt de market terug perfect... Geen problemen meer mee gehad. Het is juist wel raar dat hij blijft proberen google maps te installeren (er staat in de market, installing... naast, ik kan het niet cancellen ofzo...) terwijl google maps wel perfect werkt en ik denk ook dat ik de nieuwste versie heb... Raar...

Factory reset werkte dus voor mij, maar een echt leuke optie is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkipZ
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 16:31
Ik had hetzelfde probleem. Caches leegmaken hielp niet veel. Bij mij hielp het om Google Talk te starten, af te melden en weer opnieuw opstarten. Krom, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 18:49
Heeft inderdaad niet erg veel geholpen om de caches leeg te maken. Ik heb het idee dat het "probleem" inmiddels ook verdwenen is. De afgelopen 2 dagen al heerlijk kunnen downloaden/updaten in de market zonder enig probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bij mij is het uiteindelijk opgelost door de telefoon te wipen en er een custom 2.2 rom op te zetten :)
Alles download en sycnt gewoon weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Alles werkt hier ook weer na rooten O-)

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-05 19:42
Gisteravond nog een app (Camera Zoon FX) proberen te kopen in de Market, maar na 5 mislukte downloadpogingen heb ik mijn geld maar terug laten storten. Ik vind de Android Market inmiddels een behoorlijke "epic fail" geworden; als ik de app illegaal had gedownload, had 'ie al na twee minuten op mijn telefoon gestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik heb er al een aantal dagen helemaal geen last meer van. Ik heb er ook niks voor gedaan om het weer goed te krijgen. De keren dat het fout ging zat ik ook op een pauperverbinding dus had ik het idee dat het daar aan lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 18:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Beetje oud topic maar ik heb het zelfde.

Op mijn Galaxy S kan ik zonder problemen de market gebruiken, zowel via WiFi als 3G.
Op mijn galaxy Tab krijg ik Market niet aan de praat, hij blijft roepen dat er gedownload wordt, maar verder niets.
Zelfs een factory reset bied geen soelaas :'(

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 17:39
Ik heb last van hetzelfde probleem als ik applicaties wil downloaden van ongeveer 26 MB.
De Market geeft dan de fout 'Download onsuccesvol. Probeer opnieuw'.
Ik heb genoeg vrije ruimte, verder heb ik ook geen idee waar het aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 18:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik ben er ondertussen achter dat eea. niet via WiFi kan maar wel weer via 3G.

Beetje balen maar ik kan iig. verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368510

Ik zit op een rooted htc desire van t-mobile toen ik tijdens het downloaden in de market ineens die melding kreeg( Installeren op usb-opslag of Sd-kaart is mislukt) sommige apps kan ik downloaden en installeren en sommige niet... sd kaart eruit gehaaldnu zegt die :app kan niet worden geinstallerd op de standaardinstallatilocatie...
Pagina: 1