''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Je kan de telefoon op stil zetten en dan een keuze voor een bepaalde tijd (bijv. tot 16:30 uur invullen)
Zat dat nou op mijn legend, nokia s40 nokia s60 of dus toch in mijn huidige desire? Als dat zo is, kan ik het niet meer vinden, en weet iemand het.
www.casarodriguillo.com
[ Voor 96% gewijzigd door FireFoz op 03-11-2010 23:24 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Tasker kan dat.Pinin schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:40:
De laatste tijd heb ik nogal wat verschillende telefoons gehad, en ik mis nu een functie die ik "vroeger"wel had.
Je kan de telefoon op stil zetten en dan een keuze voor een bepaalde tijd (bijv. tot 16:30 uur invullen)
Zat dat nou op mijn legend, nokia s40 nokia s60 of dus toch in mijn huidige desire? Als dat zo is, kan ik het niet meer vinden, en weet iemand het.
Nee geen update hier. Om welke software versie gaat het?koekoek2003nl schreef op donderdag 04 november 2010 @ 02:30:
Ik heb een nieuwe update voor mijn telefoon, hebben jullie die ook gekregen? (t-mobile) . Heb en ga hem niet installeren want ik krijg nooit zoveel ruimte vrij. Heb maar een paar apps maar hij zit altijd vol. Gooi cache wel eens leeg maar dat helpt ook niet zoveel.
Ik blijf lekker bij de beste tot nu toe: .44JKratos schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:15:
Iemand de laatste radio (32.49.00.32U_5.11.05.27) al geprobeerd?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464
.48 schijnt ook lieV te zijn voor je accu overigens.
Verwijderd
Ik heb geprobeerd om bij toepassingen de gmail en facebook tijdelijke bestanden te verwijderen. Zonder resultaat. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan repareren?
Ik heb nu al voor de tweede keer dat mijn sms'jes opeens niet meer te lezen vallen. Wanneer ik in de standaard sms app op "Compose message" druk loopt hij vast. Ook verschillende backup programma's vinden geen smsjes meer op mijn telefoon. Als ik via de app "Backup & Restore" probeer een backup terug te zetten dan zegt hij dat er 0 items teruggezet zijn.
Ik heb al wel heel veel smsjes in mijn telefoon (1700) omdat ik ze me heb genomen vanuit mijn oude HTC Hero, Zou het daar mee te maken hebben?
Zijn er misschien meer mensen die dit probleem hebben?
Verwijderd
Reboot?Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:30:
Sinds een aantal weken synchroniseert mijn HTC Desire niet meer... Als ik dan op het icoon synchroniseren druk, dan gebeurd er niks. Komt geen draaiende pijlen symbool in beeld, helemaal niks. Gmail, Facebook for HTC worden allemaal helemaal niet meer gesynchroniseert...
Ik heb geprobeerd om bij toepassingen de gmail en facebook tijdelijke bestanden te verwijderen. Zonder resultaat. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan repareren?
Ok van de ene kant vind ik dat ook 1700 smsjes geen probleem zouden moeten zijn voor de software. Van de andere kant, wat kan er ZO interessant zijn dat je 1700 berichten zou moeten bewarenRjn87 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:37:
Ik heb al wel heel veel smsjes in mijn telefoon (1700) omdat ik ze me heb genomen vanuit mijn oude HTC Hero, Zou het daar mee te maken hebben?
Nogmaals, ik vind dat de software het moet blijven doen, of een limiet moet hebben waarbij gewaarschuwd wordt, maar ik denk toch echt dat er wel meer software is dat problemen heeft met zoveel berichten.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Dat denk ik niet, zoveel smsjes zouden geen probleem moeten zijn (ik weet het zelfs wel zekerRjn87 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:37:
Hallo mensen,
Ik heb nu al voor de tweede keer dat mijn sms'jes opeens niet meer te lezen vallen. Wanneer ik in de standaard sms app op "Compose message" druk loopt hij vast. Ook verschillende backup programma's vinden geen smsjes meer op mijn telefoon. Als ik via de app "Backup & Restore" probeer een backup terug te zetten dan zegt hij dat er 0 items teruggezet zijn.
@ Radio: Ik draai hier .48 icm DeFrost en daarmee geen problemen op het hi netwerk. Idle verbruik van ~1% per uur.
Heb wel bij instellingen-->spraak, de taal op nederlands gezet, maar zie nog geen mogelijk om vervolgens een sms in te spreken.
Even uit de een talk chat:
"Navigeer naar Alphen aan den Rijn hoofdstraat 1" herkende het meteen en starte ook Maps opik wil nu in plaats van boter can't type band
Lol ik zei: ik Lul nu in plaats van dat ik aan het typen ben
Je ziet het! bijna foutloos!
[ Voor 19% gewijzigd door Len op 04-11-2010 12:12 ]
Van de week nog een backup terug gezet toevallig: ~3100 berichten.Rjn87 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:37:
[...]
Geen enkel probleem, dus daar kan het niet aan liggen
Hoe kom ik aan de Nederlandse spraak invoer? Zie hem niet in de market staan. En mijn voicesearch is up to date.Robbie T schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:12:
Inmiddels is er dus herkenning voor nederlandse spraakinvoer. Hoe kan ik nu een sms inspreken in het nederlands? Dit is namelijk verrekte handig als je in de auto zit.
Heb wel bij instellingen-->spraak, de taal op nederlands gezet, maar zie nog geen mogelijk om vervolgens een sms in te spreken.
Zo dus
gwystyl schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:27:
[...]
linkje (voor de luie medetweakers) naar FP artikel en naar de werkwijze hoe je het aan zet op Androidworld.nl
In de market heet dit (als je systeemtaal op NL staat): Spraakgestuurd zoeken
[ Voor 33% gewijzigd door BraX op 04-11-2010 13:03 ]
Je moet in Call Meter NG instellen hoeveel geld het bellen kost (bij mij 17 cent/minuut) en het betaal profiel (60/1 want eerste minuut betaal je volle pond). Vervolgens merge je smsjes met minuten en stel je in dat smsje een halve minuut aan geld kost. Voila, nu staat het percentage bij de groene balk voor het percentage bundel dat je in het totaal hebt opgemaakt.Cubic X schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:41:
Hoe houden de mensen met een Vodafone Bel+SMS+Web abonnement hier hun verbruik in de gaten? Ik heb nu zelf Call Meter NG, maar Vodafone houdt het niet per SMS/minuut bij maar gewoon als geldbedragen. Is dit ergens in te stellen (eventueel met een andere applicatie) bij te houden hoeveel je hebt gebruikt?
EDIT: Het gaan dan om de knop linksonder op het toetsenbord. Tweede van links.
[ Voor 36% gewijzigd door Ken. op 04-11-2010 14:04 ]
Heb inmiddels ook nederlandse spraakherkenning werkend gekregen, en bij mij staat bij tekst berichten ook geen NL knopje.Ken. schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:03:
Bij mijn toetsenbordje kan ik gewoon tussen NL, ENG en voice switchen.
EDIT: Het gaan dan om de knop linksonder op het toetsenbord. Tweede van links.
Is dit niet ergens bij instellingen aan te passne?
Maar hij herkent wel Nederlandse woorden als Scheveningen
edit: Hoewel... 'Zo, de vloer is gedweild' werd 'Show your tits gedweild'...
[ Voor 74% gewijzigd door Woodpecker op 04-11-2010 14:23 ]
What a fine day for Science! | Specs
Kwam ik vandaag ook achter. Twee keer geen notificatie gehad, wel als ik handmatig synchroniseer.Harmsen schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:31:
Sinds gisteravond werkt de push email bij mij van gmail niet meer. Meer mensen die hiervan last hebben?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Misschien werkt het alleen als je.. Oh, wat Woodpecker hierboven al zegt inderdaad dus.BraX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:15:
[...]
Heb inmiddels ook nederlandse spraakherkenning werkend gekregen, en bij mij staat bij tekst berichten ook geen NL knopje.
Is dit niet ergens bij instellingen aan te passne?
Bij mij pakt 'ie de zinnen wel goed op die manier. Heb 'm ook alleen op NL staan bij spraakherkenning.
Hoe kan ik dat zien dan? nu zegt hij alleen een nieuwe software update:Upbeat schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:11:
[...]
Nee geen update hier. Om welke software versie gaat het?
met update android besturingssysteem en versterkte multi gmail inbox en verbeterde rus toetsenbord layout
Ik heb nu softwarenummer: 2.09.405.80
Ik zie dat mijn toestelletje er lekker optijd mee is
Triloxigen in "Android Software & Discussie - Deel 8"
Geupdate naar versie 2.10.405.2
[ Voor 18% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-11-2010 21:22 ]
Verwijderd
Als ik nu met diskusage kijk waar dit aan ligt, zie ik dat elke applicatie ook een deel 'dalvikCache' op de telefoon zet. Zo staat bij mij Documents To Go keurig op de SD-kaart, maar staat er ook 5 MB aan dalvikCache op de telefoon zelf!
Ik heb even rond zitten zoeken op xda en dergelijke, en daar zie ik steeds hetzelfde
Om maar even een quote erbij te pakken. Komt erop neer dat iedereen nog ruimte genoeg heeft op z'n telefoon en dat die 30 MB dalvikCache meer of minder toch niet uitmaakt, zolang ze maar alle apps kunnen installeren die ze willen.when i moved dalvik cache to sd it always messed my phone... honestly unless your into just telling ppl you have a ton of empty phone space i would just keep it on the phone imo...
Ik heb alleen de apps met notificaties (facebook, buienalarm enz.) op de telefoon gezet, omdat ik het gevoel heb dat ik er anders niet van op aan kan (hebben jullie der ervaring ook?), en widgets natuurlijk. Maar de ruimte is nu toch beperkt. Iemand enig idee?
Trouwens, als ik er nu zo naar kijk, zie ik dat de internal storage maar 150 MB is, waarvan 20 MB system data en nu dus ruim 100 MB aan applicaties, voornamelijk dalvikCache dus. Is dit normaal?
Daar heb ik ook last van, de grootste apps bij mij zijn:Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:35:
Ik heb toch nog één probleempje waar ik eigenlijk mee zit. Ik werk nu al een tijdje met plezier met de Desire en heb hem inmiddels ook geroot om nog meer mogelijkheden te openen. Het installeren op de SD-kaart gaat hier ook makkelijk mee. Alleen nu heb ik toch het probleem dat het geheugen van m'n telefoon vol loopt.
Als ik nu met diskusage kijk waar dit aan ligt, zie ik dat elke applicatie ook een deel 'dalvikCache' op de telefoon zet. Zo staat bij mij Documents To Go keurig op de SD-kaart, maar staat er ook 5 MB aan dalvikCache op de telefoon zelf!
Ik heb even rond zitten zoeken op xda en dergelijke, en daar zie ik steeds hetzelfde
[...]
Om maar even een quote erbij te pakken. Komt erop neer dat iedereen nog ruimte genoeg heeft op z'n telefoon en dat die 30 MB dalvikCache meer of minder toch niet uitmaakt, zolang ze maar alle apps kunnen installeren die ze willen.
Ik heb alleen de apps met notificaties (facebook, buienalarm enz.) op de telefoon gezet, omdat ik het gevoel heb dat ik er anders niet van op aan kan (hebben jullie der ervaring ook?), en widgets natuurlijk. Maar de ruimte is nu toch beperkt. Iemand enig idee?
Trouwens, als ik er nu zo naar kijk, zie ik dat de internal storage maar 150 MB is, waarvan 20 MB system data en nu dus ruim 100 MB aan applicaties, voornamelijk dalvikCache dus. Is dit normaal?
The sims3 12.4mb (kan niet naar sd)
maps 8.11 mb (kan niet naar sd)
camera 360 3.73 (kan niet naar sd)
ASTRO 3.70 mb (kan niet naar sd)
Gmail 3.63mb (kan niet naar sd)
launcherpro, facebook, handsent, imobsters, twitter, shazam whatsapp en nog een stuk of 5 allemaal rond de 3mb waar ik de cache van leeg gooi maar die niet naar sd kunnen.
Eigelijk zit mijn mobiel altijd vol, het is ook altijd een grote deleete operatie van apps die ik helemaal niet wil verwijderen om 25mb vrij te maken voor een nieuwe update.
The Sims van 12.4 mb heb ik er nu op staan omdat ik 25mb had vrijgemaakt voor de installatie maar die moet binnenkort ook weer weg want dat is gewoon niet te doen.
Ik snap echt niet dat er niet wat aan gedaan kan worden. Ik zit steeds sterk te denken om een Galaxy S te nemen omdat die een groter geheugen heeft, maar op den duur zal ik daar natuurlijk ook tegen beperkingen aanlopen. Maar ik heb altijd een vast aantal apps wat ik wil hebben en af en toe iets nieuws, helaas kan dat "nieuwe" dus niet omdat mijn mobiel domweg geen geheugen over heeft.
Laatst trouwens ook de cache van Sence weggegooit maar dat was een beetje dom want toen waren al mijn gemaakte homescreens en instellingen voor gmail e.d. ook weg.
Hoe zijn je of de ervaringen tot zover met de witte Desire? wordt deze snel (blijvend) smerig en heeft deze last van verkleuringen op de behuizing etc? want anders wil ga ik gewoon voor safe en kies ik de saaie bruine.SuB-Gold schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:46:
[...]
De witte van mijn vriendin is uitgepakt, ziet er weer netjes uit de inhoud van die doos. De lader is trouwens mooier als die van mijn eigen Desire, ik heb zo'n lelijke stekker... Jammer dat die niet bij die van mij zat![]()
Ik denk trouwens niet dat iemand al ervaringen heeft binnen 1 dag mbt die verkleuringen. Het staat trouwens wel op de zijkant van de doos dat je moet opletten. Ik zou zeggen een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Zoek op market naar 'spare parts'. na installatie kun je BIJNA alles naar sd kaart verplaatsen.koekoek2003nl schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:47:
[...]
Daar heb ik ook last van, de grootste apps bij mij zijn:
The sims3 12.4mb (kan niet naar sd)
maps 8.11 mb (kan niet naar sd)
camera 360 3.73 (kan niet naar sd)
ASTRO 3.70 mb (kan niet naar sd)
Gmail 3.63mb (kan niet naar sd)
launcherpro, facebook, handsent, imobsters, twitter, shazam whatsapp en nog een stuk of 5 allemaal rond de 3mb waar ik de cache van leeg gooi maar die niet naar sd kunnen.
Eigelijk zit mijn mobiel altijd vol, het is ook altijd een grote deleete operatie van apps die ik helemaal niet wil verwijderen om 25mb vrij te maken voor een nieuwe update.
The Sims van 12.4 mb heb ik er nu op staan omdat ik 25mb had vrijgemaakt voor de installatie maar die moet binnenkort ook weer weg want dat is gewoon niet te doen.
Ik snap echt niet dat er niet wat aan gedaan kan worden. Ik zit steeds sterk te denken om een Galaxy S te nemen omdat die een groter geheugen heeft, maar op den duur zal ik daar natuurlijk ook tegen beperkingen aanlopen. Maar ik heb altijd een vast aantal apps wat ik wil hebben en af en toe iets nieuws, helaas kan dat "nieuwe" dus niet omdat mijn mobiel domweg geen geheugen over heeft.
Laatst trouwens ook de cache van Sence weggegooit maar dat was een beetje dom want toen waren al mijn gemaakte homescreens en instellingen voor gmail e.d. ook weg.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Wat doet die dan precies? want die heb ik wel geinstalleerd maar heb alleen aangevinkt dat ik alles standaart naar mijn sd wil installeren.mucuracat schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:07:
[...]
Zoek op market naar 'spare parts'. na installatie kun je BIJNA alles naar sd kaart verplaatsen.
SDmove heb ik ook maar ik kan de bovenstaande niet moven...
Mijn vriendin heeft ook een witte, maar na een week zie je natuurlijk nog geen verkleuringen. Als ze al komen duurt dat waarschijnlijk minstens een paar maanden.Eskiya schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:53:
[...]
Hoe zijn je of de ervaringen tot zover met de witte Desire? wordt deze snel (blijvend) smerig en heeft deze last van verkleuringen op de behuizing etc? want anders wil ga ik gewoon voor safe en kies ik de saaie bruine.
Geen gedoe meer met ruimte vrijmaken voor een nieuw spel of vervelende meldingen over low memory.
Ik had met al mijn apps op mijn oude ROM nog 15 tot 20MB vrij, terwijl ik nu prinsheerlijk 105MB over heb
LeeDrOiD bedankt
2.2 heeft toch A2SD ingebakken?Cyleo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:36:
Chronisch ruimtetekort was voor mij de reden om over te stappen op de custom Roms met A2SD+, 70 mb vrij nu, met alle apps die ik eerst had + meer (ik had destijds nog 13 mb vrij)
edit: oh ik zie dat A2SD+ echt alles kan moven.
[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 05-11-2010 00:50 ]
Verwijderd
Ik kan ook al alles naar de sd kaart verplaatsen. Alleen 6/7 apps staan op m'n telefoon voor widgets en notificaties en de rest wordt opgeslokt door die dalvikCache. Dat is toch niet normaalmucuracat schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:07:
[...]
Zoek op market naar 'spare parts'. na installatie kun je BIJNA alles naar sd kaart verplaatsen.
Wat doet Leedroid dan? Want ik draai nu Defrost..Ken. schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:44:
*metstom!
Geen gedoe meer met ruimte vrijmaken voor een nieuw spel of vervelende meldingen over low memory.
Ik had met al mijn apps op mijn oude ROM nog 15 tot 20MB vrij, terwijl ik nu prinsheerlijk 105MB over heb
LeeDrOiD bedankt
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 01:21 ]
We waren niet de enigen gelukkig:jelmervos schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:35:
[...]
Kwam ik vandaag ook achter. Twee keer geen notificatie gehad, wel als ik handmatig synchroniseer.
http://www.androidcentral...t-syncing-youre-not-alone
Maar het werkt hier weer prima.
What a fine day for Science! | Specs
Hier staat een mod voor het HTC IME toetsenbord zodat je ook dat microfoontje krijgt op je toetsenbord.
In mijn kamer (studentenhuis) wil ik mijn eigen netwerk, maar als ik naar de woonkamer loop valt deze weg en pakt hij automatisch het UT netwerk. Deze is echter sterker, zodat ik deze hou als ik weer in mijn kamer ben en handmatig terug moet schakelen naar mijn eigen netwerk.
Iemand een idee?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Desire HD: https://www.htcsense.com/...b5/Ace_front_20100915.png
Desire Z: https://www.htcsense.com/...9c2e50b5/Vision_Front.png
Wat verder zoeken leverde dit:
Desire: https://www.htcsense.com/...09c2e50b5/Bravo_Front.png
Hoe heb je dit gevonden als ik vragen mag? Hoop dat dit klopt...vond de Sense HD ROM erg fijn namelijk!Cadish schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:15:
Volgens mij heb ik bewijs gevonden dat de nieuwe sense voor de Desire ooit uit zal komen. Bij de lijst van beschikbare toestellen komen volgende toestellen met bijhorende foto voor:
Desire HD: https://www.htcsense.com/...b5/Ace_front_20100915.png
Desire Z: https://www.htcsense.com/...9c2e50b5/Vision_Front.png
Wat verder zoeken leverde dit:
Desire: https://www.htcsense.com/...09c2e50b5/Bravo_Front.png
Door wat te zitten rondneuzen in de html-code van htcsense.com op zoek naar een antwoord op de vraag of Sense HD naar de Desire komt of niet...AgoNitE schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:20:
[...]
Hoe heb je dit gevonden als ik vragen mag? Hoop dat dit klopt...vond de Sense HD ROM erg fijn namelijk!
[ Voor 3% gewijzigd door Cadish op 05-11-2010 13:24 . Reden: verduidelijking ]
Je bent niet de enige.Cadish schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:23:
[...]
Door wat te zitten rondneuzen in de html-code van htcsense.com op zoek naar een antwoord op de vraag of Sense HD naar de Desire komt of niet...
Verwijderd
App veranderd vrij weinig op 2.2 volgens mij..mucuracat schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:07:
[...]
Jawel, hij kan ook (mist goed geinstalleerd, werkt niet altijd, soms moet je via android SDK het programma even "helpen") ook apps die officieel niet apps2sd ondersteunen deels erop zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:48:
[...]
App veranderd vrij weinig op 2.2 volgens mij..?
Heb je echt problemen, flash je rom met custom rom, heb nu 675 mb
Verwijderd
Hoe doet iedereen dit?Cyleo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:29:
[...]
Jawel, hij kan ook (mist goed geinstalleerd, werkt niet altijd, soms moet je via android SDK het programma even "helpen") ook apps die officieel niet apps2sd ondersteunen deels erop zetten.
Heb je echt problemen, flash je rom met custom rom, heb nu 675 mb
Naar mijn weten hetzelfde als Defrost, maar dan met Sense. A2SD+ dusVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 01:18:
[...]
Wat doet Leedroid dan? Want ik draai nu Defrost..
vogelaarke135
Verwijderd
Heeft te maken met de taal-instelling. Zet je tel maar eens op Engels, dan zul je zien dat deze 'bug' er niet is, in t Nederlands helaas wel hier en daar.. Lelijk, maar waarvogelaarke135 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:54:
ff een korte vraag. waarom worden op sommige apps (tvgids.tv, films sectie bijv.) de datum/dag niet netjes aangegeven? staan eigenlijk alleen nummertjes ipv don. of vrij. Heb ooit eens gelezen dat dit aan de desire ligt en niet aan Android?
Hier erger ik mij ook al een hele tijd aan: jelmervos in "HTC Desire - Deel 7"vogelaarke135 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:54:
ff een korte vraag. waarom worden op sommige apps (tvgids.tv, films sectie bijv.) de datum/dag niet netjes aangegeven? staan eigenlijk alleen nummertjes ipv don. of vrij. Heb ooit eens gelezen dat dit aan de desire ligt en niet aan Android?
Ik vraag me af of de laatste RUU dit probleem ook heeft. Misschien weet iemand dat hier?
RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.29.405.2_Radio_32.49.00. 32U_5.11.05.27
[ Voor 30% gewijzigd door jelmervos op 07-11-2010 01:18 ]
Nu kan dit, volgens mij, niet met A2DP omdat dit het radiosignaal niet kan muten. Het BT handsfree profiel kan dit wel. Nu staat de Desire het niet toe om het navgeluid via het handsfree kanaal te versturen (kwaliteit daargelaten, dat boeit me weinig).
Nu vraag ik me af: is er iets van een app/instelling waarmee dit wel mogelijk is?
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Of ' root' je toestel, download een ROM met A2SD+ (maak een ext-partitie op je SD) en je Desire ziet een deel van de SD als intern geheugen. Werkt ook als een trein.mucuracat schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:07:
[...]
Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....
512mb hiervan is dan ook nep, en komt van apps2sd+. Je kan vrij sen checken of je dit hebt en hoeveel ruimte er nog over is door quick system info te downloaden.Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:32:
[...]
Hoe doet iedereen dit?ik heb Defrost 6.0 en heb maar 150 MB, waarvan 20mb system storage en waarvan nu al 100MB vol zit door die dalvikCache. Hoe krijg je zoveel ruimte?
Ik heb bovenstaande RUU vanochtend geflashed, zo op het eerste oog zie ik geen foutieve data meer.jelmervos schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 08:56:
[...]
Hier erger ik mij ook al een hele tijd aan: jelmervos in "HTC Desire - Deel 7"
Ik vraag me af of de laatste RUU dit probleem ook heeft. Misschien weet iemand dat hier?
RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.29.405.2_Radio_32.49.00. 32U_5.11.05.27
Maar als iemand mij een duidelijk voorbeeld van foute weergave zou willen geven, dan kan ik dit controleren.
(bijv. waar in IMDb, facebook etc.. eventueel een screenshotje?)
In de officiële twitter client bij een profiel van iemand en dan de registratie datum. Zet wel de taal van je Desire op nederlands.AgoNitE schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:09:
[...]
Ik heb bovenstaande RUU vanochtend geflashed, zo op het eerste oog zie ik geen foutieve data meer.
Maar als iemand mij een duidelijk voorbeeld van foute weergave zou willen geven, dan kan ik dit controleren.
Er staat:jelmervos schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:31:
[...]
In de officiële twitter client bij een profiel van iemand en dan de registratie datum. Zet wel de taal van je Desire op nederlands.
Deelnemer sinds
wo, mei. 13, 2009
Geweldig, bedankt. Bij mij staat er: 7, 7. 04, 2009.AgoNitE schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:43:
[...]
Er staat:
Deelnemer sinds
wo, mei. 13, 2009

Maandag maar langs de BelCompany, blij dat ik m'n hero nog niet verkocht heb
Homey — Critics are those without skills to create.
Heb gisteren even zitten stoeien en heb er nu een Desire HD rom op.
WAUW! Geweldig met HTCSense.com, nieuwe widgets, e.d. Genieten!
Voor de nieuwsgierigen een linkje.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dan is mijn versie toch duidelijker te lezenjelmervos schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:04:
[...]
Geweldig, bedankt. Bij mij staat er: 7, 7. 04, 2009.
Inderdaad erg leuke ROM, alleen jammer dat ze de camera nog steeds niet werkend hebbenBeefHazard schreef op zondag 07 november 2010 @ 09:45:
Ziet er niet goed uit, WeeJeWel.
Heb gisteren even zitten stoeien en heb er nu een Desire HD rom op.
WAUW! Geweldig met HTCSense.com, nieuwe widgets, e.d. Genieten!
Voor de nieuwsgierigen een linkje.
[ Voor 51% gewijzigd door agoNITE op 07-11-2010 10:01 ]
Als je cijfers opnoemt (1,2,3) dan worden deze voluit geschreven. Ik vraag me af hoe je dat kan aanpassen. Ook ben ik benieuwd naar het inspreken van leesteken als . , etc. Als je het nu zegt dan maakt hij er een woord van.
Balen! Ben benieuwd hoe de Belcompany hiermee omgaat. Als je op Dynafix bent aangewezen word het een ouderwetse gepeperde rekening ben ik bang.WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:52:
Jonger-dan-een-week HTC Desire gebroken terwijl hij in m'n broekzak zat, what the heck?!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
*kuch* http://www.applanet.net/F...?792-Beltegoed-Vermiljoen *kuch*Cubic X schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:41:
Hoe houden de mensen met een Vodafone Bel+SMS+Web abonnement hier hun verbruik in de gaten? Ik heb nu zelf Call Meter NG, maar Vodafone houdt het niet per SMS/minuut bij maar gewoon als geldbedragen. Is dit ergens in te stellen (eventueel met een andere applicatie) bij te houden hoeveel je hebt gebruikt?
Ga je alleen een nieuwe voor krijgen als je hem verzekerd hebt...WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:52:
Jonger-dan-een-week HTC Desire gebroken terwijl hij in m'n broekzak zat, what the heck?!
[afbeelding]
[afbeelding]
Maandag maar langs de BelCompany, blij dat ik m'n hero nog niet verkocht heb
Dit gaan ze echt niet repareren/vervangen onder garantie. Aangezien je er gewoon niet goed me bent omgegaan.
Ja, dat is ook het enige grote gemis van de Desire, de lage ruimte die je hebt om apps te installeren. Zelf met de Froyo apps op SD raak je snel door je ruimte heen. Nu lekker geroot en A2SD+ op een 1GB ext3 partitie, ruimte genoeg. Ik had eerst A2SD, dus zonder Dalvik cache op je SD, maar dan raakt de ruimte nog stel op. Nu kan je het wel vol laten lopen omdat hij de cache toch wel opruimt, maar dan moet elke keer als een app niet in de Dalvik cache zit opnieuw gecompileerd worden. Nu lekker alles op SD, wel een Class 6 en alles is even snel of sneller dan ervoor.Cyleo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:36:
Chronisch ruimtetekort was voor mij de reden om over te stappen op de custom Roms met A2SD+, 70 mb vrij nu, met alle apps die ik eerst had + meer (ik had destijds nog 13 mb vrij)
Coïtus ergo sum
Hij zat in m'n broekzak, dat mag ik toch als normaal gebruik rekenen?weebl schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:51:
[...]
Ga je alleen een nieuwe voor krijgen als je hem verzekerd hebt...
Dit gaan ze echt niet repareren/vervangen onder garantie. Aangezien je er gewoon niet goed me bent omgegaan.
Daarbij is hij jonger dan zes maanden, dus moeten zij bewijzen dat ik er onzorgvuldig mee om ben gegaan, wat me nogal onmogelijk lijkt aangezien er geen krasjes o.i.d. op zit wat duidt op vallen.
Ik vraag me ook af wie ik beter kan benaderen, de BelCompany of HTC zelf.
WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:11:
[...]Daarbij is hij jonger dan zes maanden, dus moeten zij bewijzen dat ik er onzorgvuldig mee om ben gegaan, wat me nogal onmogelijk lijkt aangezien er geen krasjes o.i.d. op zit wat duidt op vallen.
Sometimes you need to plan for coincidence
Natuurlijk komt het door een externe factor, maar zij moeten bewijzen dat ik er niet normaal mee ben omgegaan.Groentenboer schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:27:
[...]
Dus glas breekt zomaar uit zichzelf, wil jij zeggen?
En dat is makkelijk te doen voor hun, bij normaal gebruikt knapt het glas gewoonweg niet.WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:33:
[...]
Natuurlijk komt het door een externe factor, maar zij moeten bewijzen dat ik er niet normaal mee ben omgegaan.
Ja die heb ik geïnstalleerd en werkt prima! Mooie widget op het homescreen met huidig tegoed
Damn, per ongeluk een dubbelpost gemaakt. Mijn excuses
[ Voor 9% gewijzigd door Cubic X op 07-11-2010 15:00 . Reden: Sorry, dubbelpost ]
Dat vraag ik me dus af, vooral omdat er meer mensen zijn met dit probleem.Cubic X schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:58:
[...]
En dat is makkelijk te doen voor hun, bij normaal gebruikt knapt het glas gewoonweg niet.
Stuur hem op, en laat er de aantekening bijmaken dat het glas gesprongen is toen het in je broekzat zat. Wie weet heb je net zoals bij autoruiten wel kans op spannings-problemen door verkeerd plaatsen.WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:09:
[...]
Dat vraag ik me dus af, vooral omdat er meer mensen zijn met dit probleem.
Of misschien ben je tóch ergens tegenaan gestoten
De telefoon was sinds 7 dagen terug van reparatie (nieuw mobo), kan hierdoor misschien het scherm niet helemaal netjes zijn teruggeplaatst?Henk schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:31:
[...]
Stuur hem op, en laat er de aantekening bijmaken dat het glas gesprongen is toen het in je broekzat zat. Wie weet heb je net zoals bij autoruiten wel kans op spannings-problemen door verkeerd plaatsen.
Of misschien ben je tóch ergens tegenaan gestotenMaar dat is dus aan HTC. De barst zit wel op een vreemde plaats, gotta admit that.
En de plaats van de barst, is dat meer een stoot-geval of iets anders?
[ Voor 5% gewijzigd door WeeJeWel op 07-11-2010 15:35 ]
Geen idee eerlijk, maar mobo-vervangen lijken ze me eerder te doen via de achterkant.WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:35:
[...]
De telefoon was sinds 7 dagen terug van reparatie (nieuw mobo), kan hierdoor misschien het scherm niet helemaal netjes zijn teruggeplaatst?
Het ziet er wel uit als stoot... Als een autoruit verkeerd gespannen is, zie je één barst door de voorruit trekken. Als je een barst hebt door steenslag die gelijk uitscheurd, ziet het er meer uit zoals jouw barst. Ik ben geen carglass-expert btw, maar heb wel een tijdje met de eerste revisies BMW-MINI rond mogen scheuren, die nogal eens last had van gescheurde autoruiten, door die spanningsproblemenEn de plaats van de barst, is dat meer een stoot-geval of iets anders?
Heb je enig idee wat deze breuk veroorzaakt kan hebben? De oorzaak kan nooit zijn dat hij in je broekzak zat, er moet toch iets van een klap oid geweest zijn?WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:52:
Ik heb echt geen idee. Het meest waarschijnlijke lijkt me dat ik tegen een tafel ben gestoten ofzo, maar zo hard kan het niet zijn geweest, anders had ik het wel gemerkt..jelmervos schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:44:
[...]
Heb je enig idee wat deze breuk veroorzaakt kan hebben? De oorzaak kan nooit zijn dat hij in je broekzak zat, er moet toch iets van een klap oid geweest zijn?
Ben trouwens benieuwd naar de uitkomst. Als ze geld durven te vragen ga ik een vervelende tijd met veel brieven tegemoet. Als ze onderzoekskosten vragen kunnen ze die op hun buik schrijven, daar ben ik nooit mee akkoord gegaan. En als ik hem gratis terug krijg, dan ben ik blij
Bij mij hebben ze het mobo ook vervangen.Kan zijn dat ze voor het gemak ook het scherm vervangen hebben, maar het scherm (kitrandje?) zit niet meer zo netjes als origineel. Het scherm is er bij mij dus sowieso uitgeweest. En als die daarna na 7 dagen in je broekzak knapt....montagefoutje. er natuurljik wel vanuitgaande dat det scherm naar je been gericht was natuurlijk.Henk schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:43:
[...]
Geen idee eerlijk, maar mobo-vervangen lijken ze me eerder te doen via de achterkant.
[...]
Het ziet er wel uit als stoot... Als een autoruit verkeerd gespannen is, zie je één barst door de voorruit trekken. Als je een barst hebt door steenslag die gelijk uitscheurd, ziet het er meer uit zoals jouw barst. Ik ben geen carglass-expert btw, maar heb wel een tijdje met de eerste revisies BMW-MINI rond mogen scheuren, die nogal eens last had van gescheurde autoruiten, door die spanningsproblemen
Ok dat wordt dus wachten totdat HTC dit gefixed heeft. Bug komt ook terug in apps waar data redelijk belangrijk zijn (invoeren due date in Gtask bijv.) erg jammer. Als ze dit fixen dan ook maar meteen Gingerbread erop uiteraardjelmervos schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:04:
[...]
Geweldig, bedankt. Bij mij staat er: 7, 7. 04, 2009.
vogelaarke135
Het lijkt erop dat ze dit al gefixt hebben: AgoNitE in "HTC Desire - Deel 7"vogelaarke135 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:20:
[...]
Ok dat wordt dus wachten totdat HTC dit gefixed heeft. Bug komt ook terug in apps waar data redelijk belangrijk zijn (invoeren due date in Gtask bijv.) erg jammer. Als ze dit fixen dan ook maar meteen Gingerbread erop uiteraard
Ze zullen waarschijnlijk botweg zeggen dat je ergens tegenaan bent gelopen. Helemaal omdat je kan zien dat zowel de glasplaat als het scherm eronder kapot zijn.WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:11:
[...]
Hij zat in m'n broekzak, dat mag ik toch als normaal gebruik rekenen?
Daarbij is hij jonger dan zes maanden, dus moeten zij bewijzen dat ik er onzorgvuldig mee om ben gegaan, wat me nogal onmogelijk lijkt aangezien er geen krasjes o.i.d. op zit wat duidt op vallen.
Ik vraag me ook af wie ik beter kan benaderen, de BelCompany of HTC zelf.
Je kan een hoop herrie gaan schoppen, maar je gaat het denk ik toch niet winnen.
Weet je zeker dat je niet per ongeluk ergens tegenaan bent gestoten? Of hem verkeerd in je zak hebtr gedaan waardoor ie toen je bent gaan zitten als het ware 'gebogen' is, waardoor het scherm geknapt is?
Ik denk dat je binnenkort een belletje krijgt dat het jouw schuld is en dat je onderzoeks-kosten mag gaan betalen + eventuele reparatie, als je dat wil.
Wel klote voor je trouwens
Ik heb 'm ook altijd met het scherm richting m'n been in m'n broekzak zitten.
Ben idd bang dat je dit niet gaat winnen.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
WWE-versie, is die ook in het Nederlands te zetten? Gaat het flashen makkelijk? welke data ben je wel of niet kwijt?AgoNitE schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:09:
[...]
Ik heb bovenstaande RUU vanochtend geflashed, zo op het eerste oog zie ik geen foutieve data meer.
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
Ja.Groentenboer schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:19:
[...]
WWE-versie, is die ook in het Nederlands te zetten? Gaat het flashen makkelijk? welke data ben je wel of niet kwijt?
Ja.
Alles wat niet op je SD-kaart staat, dus SMS / call-log backuppen.
- Zit Nederlands in, aangezien dat juist een probleem gaf met datum formaat.Groentenboer schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:19:
[...]
WWE-versie, is die ook in het Nederlands te zetten? Gaat het flashen makkelijk? welke data ben je wel of niet kwijt?
- Flashen gaat makkelijk, kan via Windows door gewoon de exe te starten of direct via je telefoon via recovery door de ZIP versie op je sd card te zetten.
- Je raakt alles kwijt: apps, data, instellingen, sms/mms. Eigenlijk een factory reset. Inhoud van je SD card blijft behouden.
[ Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 08-11-2010 11:18 ]
Ik wil graag de agenda van mijn Desire in outlook (op mijn werk) zetten. Het is een google calendar, en heb al gevonden hoe ik deze in outlook kan krijgen. Het is echter dan niet mogelijk om in outlook dingen te wijzigen of toe te voegen in die agenda.
Ik zou graag willen, zonder dat ik mijn telefoon met een kabeltje aan de PC moet aansluiten, dat ik via outlook dingen kan wijzigen in mijn agenda, en dat deze wijzigingen en toevoegingen naar mijn telefoon worden gepushed. Dit moet echter ook andersom werken. Als ik op mijn telefoon iets wijzig, moet dit ook doorgevoerd worden in outlook.
Iemand enig idee of dit mogelijk is?
Mvg,
Erik Vermeulen.
Niet echt een Desire vraag, meer een Google Agenda.
Heb je hier iets aan: http://www.google.com/sup...wer.py?hl=en&answer=89955
Er staat dat je 2-way kan syncen.
De glasplaat is niet kapot, althans niet voelbaar met een vinger. Het is echt een barst 'in' het scherm.weebl schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:36:
[...]
Ze zullen waarschijnlijk botweg zeggen dat je ergens tegenaan bent gelopen. Helemaal omdat je kan zien dat zowel de glasplaat als het scherm eronder kapot zijn.
Je kan een hoop herrie gaan schoppen, maar je gaat het denk ik toch niet winnen.
Weet je zeker dat je niet per ongeluk ergens tegenaan bent gestoten? Of hem verkeerd in je zak hebtr gedaan waardoor ie toen je bent gaan zitten als het ware 'gebogen' is, waardoor het scherm geknapt is?
Ik denk dat je binnenkort een belletje krijgt dat het jouw schuld is en dat je onderzoeks-kosten mag gaan betalen + eventuele reparatie, als je dat wil.
Wel klote voor je trouwens
En onderzoekskosten kunnen ze me toch niet verplichten te betalen? Ik heb er niet mee ingestemd. Daarbij zou het achter houden van de telefoon diefstal zijn voor de wet.
Het betreft de agenda op mijn Desire.jelmervos schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:56:
[...]
Niet echt een Desire vraag, meer een Google Agenda.
Heb je hier iets aan: http://www.google.com/sup...wer.py?hl=en&answer=89955
Er staat dat je 2-way kan syncen.
Bedankt voor je reactie. Heb het geinstalleerd en het lijkt wel te werken. Heb even verder gekeken, lees wel dat er nog aardig wat bugs in schijnen te zitten, maar dat zal ik vanzelf ondervinden.
Mvg,
Erik.
Version: 3.0.5481
Improved functions:
1. Support “Group” syncs in Contact
2. Extend Calendar Sync period to 1 year
3. Add “My favorite” item support for Contacts
Het lijkt me het makkelijkst om je werk exchangeaccount in je Desire te zetten, en dan gewoon op je telefoon je exchange agenda gebruiken. Als je dit niet wil of als ze je dit niet toelaten kun je het tooltje Google Calendar Sync gebruiken op je werk pc, die synct (2-way) een outlook agenda met een google agenda.erikjannemann schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:51:
Ik heb een vraagje.
Ik wil graag de agenda van mijn Desire in outlook (op mijn werk) zetten. Het is een google calendar, en heb al gevonden hoe ik deze in outlook kan krijgen. Het is echter dan niet mogelijk om in outlook dingen te wijzigen of toe te voegen in die agenda.
Ik zou graag willen, zonder dat ik mijn telefoon met een kabeltje aan de PC moet aansluiten, dat ik via outlook dingen kan wijzigen in mijn agenda, en dat deze wijzigingen en toevoegingen naar mijn telefoon worden gepushed. Dit moet echter ook andersom werken. Als ik op mijn telefoon iets wijzig, moet dit ook doorgevoerd worden in outlook.
Iemand enig idee of dit mogelijk is?
Mvg,
Erik Vermeulen.
[ Voor 0% gewijzigd door Manu_ op 08-11-2010 17:19 . Reden: typo's ]
Ik heb voor de rest totaal geen problemen met mijn telefoon, ik zit bij Hi en heb hem inmiddels 3 maanden in bezit, deze melding krijg ik al een maand of 2 geloof ik.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?