Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 09:44
Roy Dendro schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:21:
Ik krijg continu de melding (wanneer ik mijn telefoon aanzet): "Simkaart gewijzigd, tik om de instellingen te veranderen". Wanneer ik daar op klik krijg ik een foutmelding met "De applicatie Instellingen (proces com.android.settings) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw"

Ik heb voor de rest totaal geen problemen met mijn telefoon, ik zit bij Hi en heb hem inmiddels 3 maanden in bezit, deze melding krijg ik al een maand of 2 geloof ik.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Dit doet me vaag ergens aan denken, ik had dit probleem na de update naar Froyo en het Vodafone-MMS correctie verhaal (lang geleden).
Bij mij lostte de reset van de APN-instellingen het probleem op.
(Settings - Wireless&Networks - Mobile Networks - Access Point Names - <menu> - Reset to default.

Wellicht het proberen waard?

• emmem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 12:24
_Calvin schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:48:
[...]

Bij mij lostte de reset van de APN-instellingen het probleem op.
(Settings - Wireless&Networks - Mobile Networks - Access Point Names - <menu> - Reset to default.

Wellicht het proberen waard?
Ik heb hetzelfde probleem.
Maar zodra ik op Access Point Names klik krijg ik dezelde error 8)7

Verwijderd

Roy Dendro schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:21:
Ik krijg continu de melding (wanneer ik mijn telefoon aanzet): "Simkaart gewijzigd, tik om de instellingen te veranderen". Wanneer ik daar op klik krijg ik een foutmelding met "De applicatie Instellingen (proces com.android.settings) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw"

Ik heb voor de rest totaal geen problemen met mijn telefoon, ik zit bij Hi en heb hem inmiddels 3 maanden in bezit, deze melding krijg ik al een maand of 2 geloof ik.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Het valt mij steeds meer op dat velen problemen met de Desire krijgen zodra deze 3, 4 of 5 mnd in gebruik is :( Ik heb de mijne nu 4 mnd en na 3 mnd herkende hij de sdkaart niet meer (en nog steeds niet) en begon meer vast te lopen en af en toe spontaan te rebooten.
Ik heb er geen gekke dingen mee gedaan....redelijk standaard gehouden...behoudens enkele apps erop gezet.

Wat kan het zijn dat het toestel na een paar maanden al irritante kuren begint te vertonen?
Of hoort dat bij de moderne smatphone en moeten we daar maar mee leven?

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:51:
[...]

Het valt mij steeds meer op dat velen problemen met de Desire krijgen zodra deze 3, 4 of 5 mnd in gebruik is :( Ik heb de mijne nu 4 mnd en na 3 mnd herkende hij de sdkaart niet meer (en nog steeds niet) en begon meer vast te lopen en af en toe spontaan te rebooten.
Ik heb er geen gekke dingen mee gedaan....redelijk standaard gehouden...behoudens enkele apps erop gezet.

Wat kan het zijn dat het toestel na een paar maanden al irritante kuren begint te vertonen?
Mijne kreeg na maand of 2 reboot issues dus kan even duren

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:51:
[...]

Is niet normaal. Ik heb mijn Desire nu 3 maanden en nog nooit een vastloper of reboot gehad. Ook nooit problemen met de SD card.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 19:04
* Hmmbob heeft ook nog geen enkel probleem met zijn Desire gehad, die hier toch al sinds juni ofzo is...

[ Voor 69% gewijzigd door Hmmbob op 09-11-2010 08:12 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 23:07
Ik denk dat het voornamelijk de toestellen van de eerste maanden zijn die relatief vaak kuren hebben. Ik had er een van mei. Deze was na 2 weken overleden. Heeft tot eind juli geduurt tot ie terug was met nieuw mobo, maar nu al 3,5 maand geen rare dingen meegemaakt.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Ik heb mijn Desire vanaf de release en geen enkel probleem mee gehad.

Coïtus ergo sum

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:22
Heb mijn desire vanaf begin mei en heb nog geen enkel probleem gehad. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het toestel niet geroot heb en geen custom roms heb gebruikt. Toestel is dus nog vrijwel standaard zeg maar. Behoudens het installeren / de-installeren van apps.

Sleehond klopt even af *klopklop* ;)

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Sleehond schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:06:
Heb mijn desire vanaf begin mei en heb nog geen enkel probleem gehad. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het toestel niet geroot heb en geen custom roms heb gebruikt. Toestel is dus nog vrijwel standaard zeg maar. Behoudens het installeren / de-installeren van apps.

+1

Verwijderd

Eigenlijk al sinds dat Froyo op mijn Desire staat heb ik last met het scrollen en typen.
Begin het nu eigenlijk wel een beetje zat te worden:)
Als ik wat wil typen neemt hij het zelf over typt zelf wat woorden of springt van abc naar 123.
Bij scrollen blijft die af en toe hangen, als ik het scherm aan en uit zet doet die het erna wel weer maar is natuurlijk niet echt een oplossing.
Iemand oplossing hiervoor? Reset o.i.d

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Ik heb een probleem met mijn Desire. Sinds vandaag zie ik tijdens het bellen onder het plaatje van de persoon die ik bel de 'gesprek beeindigen' knop niet meer. Enig idee hoe ik die weer terug kan krijgen?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Sleehond schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:06:

Ik heb mijn toestel ook sinds de release, en zodra het kon geroot en al 100+ x andere ROM s geflasht. Ook al rrn paar keer gevallen, en geen probleem. Toch klop ik even met je mee :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

Ik heb zojuist geprobeerd om de nieuwe Opera Mini Mobile te installeren.

Dit ging de eerste keer fout, daarna nog een keer, dat ging goed.

Echter, ik had nog 17 MB intern geheugen over. Volgens de market was Opera Mini Mobile 6 MB groot.

Na installatie en move to SD heb ik nog maar 11 MB intern geheugen over.

Het lijkt er dus op dat bij de eerste mislukte installatie het gedownloade pakketje van 6 MB niet is gewist.

Ik wil die 6 MB graag terug, maar kan niet vinden waar Android dit opslaat.

Cache van de market heb ik al gewist, zonder resultaat, ook een reboot van de telefoon helpt niet.

Komt er nog eens bij dat Opera Mini Mobile niet eens werkt, krijg heel even een bootscreen te zien, om daarna weer m'n homescreen voorgeschoteld te krijgen... :P

edit:

Nevermind... Opera Mini er weer af gepleurd, en plots 25 MB intern geheugen weer vrij?? 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Mark_640 op 09-11-2010 14:24 ]

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-11 21:47
Mark_640 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:37:
Ik heb zojuist geprobeerd om de nieuwe Opera Mini te installeren.

Dit ging de eerste keer fout, daarna nog een keer, dat ging goed.

Echter, ik had nog 17 MB intern geheugen over. Volgens de market was Opera Mini 6 MB groot.

Na installatie en move to SD heb ik nog maar 11 MB intern geheugen over.

Het lijkt er dus op dat bij de eerste mislukte installatie het gedownloade pakketje van 6 MB niet is gewist.

Ik wil die 6 MB graag terug, maar kan niet vinden waar Android dit opslaat.

Cache van de market heb ik al gewist, zonder resultaat, ook een reboot van de telefoon helpt niet.

Komt er nog eens bij dat Opera Mini niet eens werkt, krijg heel even een bootscreen te zien, om daarna weer m'n homescreen voorgeschoteld te krijgen... :P

edit:

Nevermind... Opera Mini er weer af gepleurd, en plots 25 MB intern geheugen weer vrij?? 8)7

Uhm Opera Mobile is sinds vandaag uit misschien heb je meer geluk met die.

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Mark_640 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:37:
(...) bla bla
edit:

Had net hetzelfde maar dan met de Opera Mobile app (20 mb, zelfs nog 13 mb naar verplaatsen op de SD kaart). Heel even geduld hebben na een mislukte installatie, komt vanzelf goed.

Komt ook meteen het allergrootste euvel van de Desire: ruimtegebrek...Ik denk dat weinig mensen er tegen zijn als SD+internal memory als 1 worden gezien. Maar is dit überhaupt mogelijk?

vogelaarke135

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:53

weebl

YARR!

WeeJeWel schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:47:
[...]

De glasplaat is niet kapot, althans niet voelbaar met een vinger. Het is echt een barst 'in' het scherm.

En onderzoekskosten kunnen ze me toch niet verplichten te betalen? Ik heb er niet mee ingestemd. Daarbij zou het achter houden van de telefoon diefstal zijn voor de wet.
Ben bang van wel, je hebt daarmee ingestemd op het moment dat je hem ingeleverd hebt.
Daarnaast heb je hem vrijwillig afgestaan, dus om het nou over diefstal te gaan hebben...

Ik weet dat er handige tweakers zijn hier die zelf zulke defecten gerepareerd hebben bij de Desire! Zoek eens in wat oudere delen van dit topic, staat het precies beschreven. Dat zou je nog kunnen proberen :)

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

deregtx schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:48:
[...]

Uhm Opera Mobile is sinds vandaag uit misschien heb je meer geluk met die.
Die bedoelde ik uiteraard ook :)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

vogelaarke135 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:50:
[...]

Komt ook meteen het allergrootste euvel van de Desire: ruimtegebrek...Ik denk dat weinig mensen er tegen zijn als SD+internal memory als 1 worden gezien. Maar is dit überhaupt mogelijk?
Je toestel rooten met unrevoked, een ROM flashen die A2SD+ heeft (zijn ze volgens mij allemaal wel), je SDkaartje formatteren met bijvoorbeeld ROM Manager, en hoppa, je hebt zeeën van ruimte.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
Ken. schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:59:
[...]

Je toestel rooten met unrevoked, een ROM flashen die A2SD+ heeft (zijn ze volgens mij allemaal wel), je SDkaartje formatteren met bijvoorbeeld ROM Manager, en hoppa, je hebt zeeën van ruimte.
Ja daar zit ik ook over te denken, maar ik heb weinig zin om alles weer opnieuw te installeren enzo.
Of kan je met backups alles helemaal terugzetten zoals ik het nu heb?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• vogelaarke135
Bedankt voor je antwoord. Ik wist niet dat A2SD+ hiervoor zorgde (dacht dat het een onofficiele versie was van de move2sd van Froyo).
Dit A2SD+ is toch veel handiger eigenlijk, vooral ook voor de "normale" consument? Gewoon 1 geheugen en geen geklooi. Hoeveel mensen zijn er die hun SD kaartje verwisselen?
Heb mezelf voorgenomen nog niet te rooten (het is nu nog te doen), behalve als dadelijk Gingerbread niet (snel genoeg) gaat verschijnen voor de Desire.

vogelaarke135

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik verkoop mijn desire omdat ik op een lange reis ga en daar wil ik niets duurders dan mijn oude Nokia 5310 Xpressmusic meenemen. Weet iemand hoe ik mijn Desire contacten makkelijk op die Nokia krijg? HTC Sync lijkt overigens alleen van Outlook naar de Desire te syncen en niet omgekeerd.

Bovendien is het mij allemaal niet zo duidelijk welke contacten de desire nu naar Google gesynct heeft en welke niet. De ene komen onder My Contacts in GMail, de andere onder Other Contacts. Kan-ie niet gewoon alles erheen syncen?

[ Voor 9% gewijzigd door bluppfisk op 09-11-2010 17:55 ]

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:46
Op zich wel leuk om te proberen, ook voor jullie..

Ik heb net bij DataIO op de site een 32gb Kingston Micro SDHC class 4 besteld.
Nu denk je waarschijnlijk, boeiend??
Hij kostte €13,90 incl btw..!
Ik ben benieuwd wat ik geleverd ga krijgen, want dit is echt een absurd laag bedrag!

Doe er je voordeel mee :P

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
laat maar

[ Voor 85% gewijzigd door reinsaddict op 09-11-2010 18:02 ]

Verwijderd

LogiZ5500 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:56:

Ik ben benieuwd wat ik geleverd ga krijgen, want dit is echt een absurd laag bedrag!

Huh, en de 16GB versie kost €85 :P Die ga ik dan ook maar bestellen. Kan ik ook wat films erop zetten.

Edit: Trouwens, misschien handig voor mensen die een serie of filmpje op hun Desire willen kijken. Vuze heeft nu een beta converter die gelijk je Desire met resolutie hekent en zo snel de video omzet. Heb het nog niet uitgebreid getest, maar een paar southpark aflveringen staan er goed op.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 18:05 ]

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:58
LogiZ5500 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:56:

Thanx voor t melden! hem gelijk ook besteld. ;) heb nu een 16GB kaartje in men Desire zitten maar 32GB is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Zeker voor deze prijs :D

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-11 11:07
Prijs is al aangepast, vrees dat de koop niet door zal gaan :)

Homey — Critics are those without skills to create.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Accessoires zijn hier offtopic. Zie daarvoor elders in Telecommunicatie.

Verwijderd

Ik ben benieuwd. Heb een mail gekregen met de bestelling en 2 minuten later een mail dat het bevestigd is. Dus ze hebben het wel ingezien.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-11 11:07
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:22:
Ik ben benieuwd. Heb een mail gekregen met de bestelling en 2 minuten later een mail dat het bevestigd is. Dus ze hebben het wel ingezien.
Nee hoor, dat is allemaal automatisch.

Homey — Critics are those without skills to create.

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:46
Haha ik ben zeer benieuwd.
Heb in ieder geval een order bevestiging gehad voor 5 stuks :P

Even goed op mijn inbox letten en hopelijk ook op mn brievenbus!

Kan ik straks weer mijn RCMIXHD opnieuw installeren.

Verwijderd

WeeJeWel schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:26:
[...]

Nee hoor, dat is allemaal automatisch.
Oh ok. Dacht altijd dat het dan wel werd bekeken.
Maar laten we het maar weer bij de Desire houden ;)

Edit: koop gaat niet door :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 18:33 ]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:16
XeNoBiTe schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:49:
Na een korte zoektocht nog geen oplossing gevonden voor de lage resolutie (blurry/wazige) afbeeldingen met Android op de Desire. Contacten, web, Facebook, alle afbeeldingen hebben er last van. Hoort hier niet eens echt thuis in het topic, maar tot op heden de enige klacht die ik heb over m'n Desire na twee dagen.
Dat is een Google probleem. Blijkbaar ondersteunt Google slechts lage resolutie foto's bij contacten. Wat dus gebeurt is : a) je hangt een hi rez foto aan je contact in je telefoon, b) je telefoon synct met Google, waardoor je foto ook op je Google account te zien is, echter in lage kwaliteit, c) bij de volgende sync denkt de telefoon dat de foto geüpdatet is en stuurt de low rez foto terug naar je telefoon.
Dus ofwel geen Google contacten gebruiken, maar bvb Telefoon contacten. Of als je toch je contacten in Google wil, maak je een tweede contact op de telefoon aan met enkel de naam. Aan dat contact hang je dan de foto, en je linkt vervolgens beide contacts. Dan krijg je wel steeds de high rez foto te zien, maar dan heb je dus wel geen foto in Gmail.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 16:17
heb sinds een week een Desire, mooi toestel,

Alleen wel even anders werken dan in Windows Mobile systeem (had ooit een oude HTC ) had gisteren nog wat lopen vogelen met desktop virtulizer ! vindt het wel lastig werken maar het idee heb ik dus komt wel goed !

Alleen case erbij vinden is nog lastig ! Maar hoe maak je een goede wallpaper voor op deze telefoon van bv een jpg plaatje ? en staat die dan op 1 pagina of alle 5 ?

Misschien ga ik nog wel een review plaatsen , voorlopig maar eens de boel uitvogelen !

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
vogelaarke135 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:50:
[...]

Ja, toestel rooten. Custom Rom met A2SD+ flashen. Ext-partitie op SD kaart aanmaken et voila. Ik heb partitie van 512mg aangemaakt en permanent 80mb intern over...

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sorcerer_NL schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:40:
[...]

Ja, toestel rooten. Custom Rom met A2SD+ flashen. Ext-partitie op SD kaart aanmaken et voila. Ik heb partitie van 512mg aangemaakt en permanent 80mb intern over...
Psst: Ken. in "HTC Desire - Deel 7" :P
madmaus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:19:
[...]

Ja daar zit ik ook over te denken, maar ik heb weinig zin om alles weer opnieuw te installeren enzo.
Of kan je met backups alles helemaal terugzetten zoals ik het nu heb?
Sowieso een complete backup maken van je SD-kaartje voor foto's en andere data. Zoveel mogelijk apps settings exporten. Verder eigenlijk alles weer handmatig configgen vrees ik. Óf eerst rooten en dan met Titanium Backup alles backuppen (kwam ik later pas achter :P)

Daarbij uiteraard AppBrain installen waardoor je zo al je apps en spellen kunt herinstalleren.
vogelaarke135 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:01:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Ik wist niet dat A2SD+ hiervoor zorgde (dacht dat het een onofficiele versie was van de move2sd van Froyo).
Dit A2SD+ is toch veel handiger eigenlijk, vooral ook voor de "normale" consument? Gewoon 1 geheugen en geen geklooi. Hoeveel mensen zijn er die hun SD kaartje verwisselen?
Heb mezelf voorgenomen nog niet te rooten (het is nu nog te doen), behalve als dadelijk Gingerbread niet (snel genoeg) gaat verschijnen voor de Desire.
Waarom wil je niet rooten eigenlijk? Garantie of principekwestie?
En ze zullen vast een security-gerelateerde reden hebben voor het aparte geheugen. Ik heb een keer met een devver gemaild of 'ie bij zijn app app2sd wilde ondersteunen. Hij gaf aan dat het niet mogelijk was door de licentiecheck of iets in die richting, dus dat zou best kunnen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:58
reynard80 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:27:
Gisteren een losse (SLCD) Desire gekocht bij de MediaMarkt. Loop er echter tegenaan dat er erg veel backlight bleeding is. Bij schermen met veel zwart, films kijken en foto's maken is het heel duidelijk. Met name rechtsboven (daar is het scherm echt grijs) en linksonder.

Zijn er mensen tegen hetzelfde probleem aangelopen? Wil ermee teruggaan, want dit is echt te veel bleeding.
Ja, ik heb mijn Desire vandaag gekregen en vond het erg hinderlijk. Denk dat ik binnenkort maar is met HTC bel :).

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:45
Hier ook extreem veel backlight bleeding gaat om de HTC desire White trouwens van mijn vriendin.....

• madmaus
Ken. schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:37:

Sowieso een complete backup maken van je SD-kaartje voor foto's en andere data. Zoveel mogelijk apps settings exporten. Verder eigenlijk alles weer handmatig configgen vrees ik. Óf eerst rooten en dan met Titanium Backup alles backuppen (kwam ik later pas achter :P)

Daarbij uiteraard AppBrain installen waardoor je zo al je apps en spellen kunt herinstalleren.
Met het rooten gaat je telefoon toch terug naar fabrieksinstellingen of zie ik dat verkeerd? Dan heeft het backuppen na het rooten ook niet zoveel zin.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Hmm, ik heb mijn toestel weer een weekje terug van reparatie (nieuw boardswap). Echter, soms lijkt het toestel te hangen. Als hij in standby staat na een tijdje niet gebruikt te zijn en ik druk op de powerknop, dan gaat het scherm soms niet aan, maar wel de verlichting van de toetsen. Helemaal hangen doet hij dus niet, maar het scherm komt gewoon niet meer terug. Als dat gebeurt, moet ik hem soft resetten (trackball, volume down + power). Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? (SW issue? Wellicht problemen met het SD-kaartje? Of toch het mobo?) Ik heb niet zo veel zin om alweer een hard reset te moeten doen om te kijken of dat het probleem verhelpt, je bent iedere keer zo veel tijd kwijt om alles weer te installeren en in te stellen...

[ Voor 21% gewijzigd door Stamgastje op 10-11-2010 08:42 ]

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Termi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:22:
[...]

Ja, ik heb mijn Desire vandaag gekregen en vond het erg hinderlijk. Denk dat ik binnenkort maar is met HTC bel :).
Volgens mij hebben alle SLCD Desires dit, dus ik denk dat ze er niks aan gaan doen.

Overigens valt mij iets op. Ik heb mijn Desire nu twee weken, elke keer als ik hem oplaad tot 100% en dan de stekker verwijder, zakt het accupercentage gelijk tot 82%...ik zie nooit de cijfers 100-85% voorbijkomen :X :/ 8)7 .

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:01
Cubic X schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:23:
Overigens valt mij iets op. Ik heb mijn Desire nu twee weken, elke keer als ik hem oplaad tot 100% en dan de stekker verwijder, zakt het accupercentage gelijk tot 82%...ik zie nooit de cijfers 100-85% voorbijkomen :X :/ 8)7 .
Dan heb je hem nog niet gecalibreerd, denk ik. Hier staat hoe dat moet.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

madmaus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:13:
[...]

Met het rooten gaat je telefoon toch terug naar fabrieksinstellingen of zie ik dat verkeerd? Dan heeft het backuppen na het rooten ook niet zoveel zin.
Als je root via Unrevoked blijft alles zoals het was, maar dan met root-access. Er gaat niks verloren :)

• madmaus
Ken. schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:48:
[...]

Als je root via Unrevoked blijft alles zoals het was, maar dan met root-access. Er gaat niks verloren :)
Dat is heel interresant. Dat wist ik niet. Dan heb je wel alle voordelen van root maar je bent niets kwijt?
Die ga ik doen :-)

Even iets anders.

Ik was laatst aan het navigeren met Navigon, tijdens het rijden werd ik gebeld. Opzich ging dat goed alleen bleef de hele tijd het "bel scherm" in beeld. Ik kon dus Navigon niet meer zien.Niet echt handig als je gebeld wordt vlak voor een afrit.
Is hier iets aan te doen?

• vogelaarke135
Waarom wil je niet rooten eigenlijk? Garantie of principekwestie?
En ze zullen vast een security-gerelateerde reden hebben voor het aparte geheugen. Ik heb een keer met een devver gemaild of 'ie bij zijn app app2sd wilde ondersteunen. Hij gaf aan dat het niet mogelijk was door de licentiecheck of iets in die richting, dus dat zou best kunnen.
Nee niet echt principekwestie. Garantie is te fixen volgens mij: gewoon weer unrooten.
Ben nu nog tevreden (waarom dan gaan rooten?), maar als dadelijk apps groter en groter gaan worden dan denk ik niet dat ik nog om rooten&A2SD+ heen kan.
Daarnaast vraag ik mij ook af wat de stabiliteit van sommige ROMs is: zelf alleen nog apps hoeven te killen, nog nooit hoeven rebooten.

Ik zie een telefoon als gebruiksvoorwerp en niet als hobby, dus gewoon 1 keer een goede ROM opzetten en dan wil ik niet meer verder hoeven kijken. Daarom wacht ik eerst maar eens gingerbread af.

vogelaarke135

• Turbots
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10-2022
WeeJeWel schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:39:
Top, bedankt voor je informatie. Heb de telefoon naar de BelCompany gebracht en nu maar afwachten.. hij zou naar Euro-Twice gaan overigens, terwijl 10 dagen terug hij terug kwam van een andere reperateur :?
Ik heb onlangs mijn HTC Hero opgestuurd naar Eurotwice (ze kwamen hem halen dmv een koerier) en het pakket is toen aangekomen maar de Hero zat er niet meer in :?
Ze hebben op 8 oktober een nieuwe Desire voor me besteld (jep, nieuwe desire ipv een hero ;) ) maar ik wacht nog steeds.. Ze gaven me onlangs de leverdatum van eind volgende week door.. Ik ben benieuwd!

Verwijderd

madmaus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:51:
[...]
Ik was laatst aan het navigeren met Navigon, tijdens het rijden werd ik gebeld. Opzich ging dat goed alleen bleef de hele tijd het "bel scherm" in beeld. Ik kon dus Navigon niet meer zien.Niet echt handig als je gebeld wordt vlak voor een afrit.
Is hier iets aan te doen?
Handsfree niet waarsch.. wat je wel kan doen is tijdens het bellen de *home* knop ingedrukt houden (laat lijstje van open / recente programmas zien) en dan Navigon weer selecteren.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-11 12:09
Probleempje. Mijn Desire geeft continue aan dat de opslagruimte vol zit (bij nieuwe apps, of bij updates). Echter zie ik het volgende staan:

SD kaart
Totale ruimte: 7.38GB
Beschikbare ruimte: 5.44GB

Intern telefoongeheugen (vrij): 13.52MB

Dus beide nog voldoende over.

Ik vermoed zelf dat Adobe Flash Player 10.1 de boosdoener is met 12.40 MB? Want die heeft een update. Ik kan Flash niet verwijderen. Ik heb de applicaties, waarbij het mogelijk is, al naar de SD gezet. Daarbij heb ik ook niet overdreven veel applicaties op mijn Desire :?

Iemand een idee wat ik nog kan doen?

[ Voor 16% gewijzigd door bsmpower op 10-11-2010 15:32 ]

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:24

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

bsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:24:
Probleempje. Mijn Desire geeft continue aan dat de opslagruimte vol zit (bij nieuwe apps, of bij updates). Echter zie ik het volgende staan:

SD kaart

Ik vermoed zelf dat Adobe Flash Player 10.1 de boosdoener is met 12.40 MB? Want die heeft een update. Ik heb de applicaties waarbij het mogelijk was al naar de SD gezet.

Die melding is inderdaad over je interne telefoongeheugen... Ik heb hetzelfde probleem....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Verwijderd

Stormtrooper schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:33:
[...]
Die melding is inderdaad over je interne telefoongeheugen... Ik heb hetzelfde probleem....
Bekend probleem, de berichtjes hierboven (rooten, A2SD+ etc) helpen je hiermee. Of anders idd wat van je interne geheugen afgooien (ik merk zelf bijv het missen van Flash Player niet).

Hij geeft een melding als je interne geheugen onder de 15MB is, dus alles daarboven gaat ie niet piepen ;)

• bsmpower
  • Laatst online: 10-11 12:09
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:37:
[...]

[...]

Bekend probleem, de berichtjes hierboven (rooten, A2SD+ etc) helpen je hiermee. Of anders idd wat van je interne geheugen afgooien (ik merk zelf bijv het missen van Flash Player niet).

Hij geeft een melding als je interne geheugen onder de 15MB is, dus alles daarboven gaat ie niet piepen ;)
Bedankt voor je antwoord! Flash kan ik niet weggooien dus dat is geen optie. De meest grote applicaties staan op de SD kaart. Dus ik moet nu apps weggooien van max 1 MB...

Verwijderd

bsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:40:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Flash kan ik niet weggooien dus dat is geen optie. De meest grote applicaties staan op de SD kaart. Dus ik moet nu apps weggooien van max 1 MB...
Als ik me niet vergis kun je de UPDATE van flash er wel afwerpen, dat scheelt!

• madmaus
Precies,

Updates van Gmail, googlemaps enzo kun je ook verwijderen. Scheelt een hoop ruimte (vooral als je ze niet gebruikt).
Als je dan naar de market gaat komt hij op bijwerken. Als hem dan bijwerkt en snel annuleert staat hij ook niet meer op bijwerken :)

Verwijderd

madmaus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:59:
Precies,

Updates van Gmail, googlemaps enzo kun je ook verwijderen. Scheelt een hoop ruimte (vooral als je ze niet gebruikt).
Als je dan naar de market gaat komt hij op bijwerken. Als hem dan bijwerkt en snel annuleert staat hij ook niet meer op bijwerken :)
ja of je vinkt 'automatische updates' gewoon even uit :P

• madmaus
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:14:
[...]

ja of je vinkt 'automatische updates' gewoon even uit :P
Dan blijft hij hem nog steeds weergeven als "bijwerken" en dan kan je dus nooit makkelijk met meerdere updates "alles bijwerken" doen. Als je hem even kort installeert en meteen cancelt staat ie op "gratis". :)

• Gandalf68
hmm google is je vriend maar vandaag niet de mijne !

ik las in een computerblad dat er een layer is , specifiek voor rotterdam (andere steden komen ook nog ) waarbij je bv kan zien wat voor oude gebouwen op die plek stonden maar ook gebouwen die in aanbouw zijn ! Kan hem alleen niet zo snel vinden , heb al gezocht op layer, architectuure , rotterdam !

Iemand enig idee welke layer dit precies is ? en waar kan ik die vinden ?

Verwijderd

Gandalf68 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:01:
hmm google is je vriend maar vandaag niet de mijne !

ik las in een computerblad dat er een layer is , specifiek voor rotterdam (andere steden komen ook nog ) waarbij je bv kan zien wat voor oude gebouwen op die plek stonden maar ook gebouwen die in aanbouw zijn ! Kan hem alleen niet zo snel vinden , heb al gezocht op layer, architectuure , rotterdam !

Iemand enig idee welke layer dit precies is ? en waar kan ik die vinden ?
minuutje popular layers doorkijken levert UAR op.. ;)

• Gandalf68
heb hem ook gevonden, maar niet via google, maar in de app layers, gezocht op architectuur ! In ieder geval bedankt !

heb net lopen stoeien met launcherpro, super applicatie , zeker samen met virutual desktop ! met dat laaste moet ik ook stoeien want sommige afbeeldingen zijn groter dan andere (bv 4x1 ) en wil ze eigenlijk uitgelijnd hebben met een kleine zwart rand er om heen, het post je home screen topic maar eens doorspitten !

Verder heb ik geen creditcard, maar kan je via pay pal betalen, dus als ik een pre paid creditcard koop ( 3v prepaid credit card ) moet het wel lukken ?

voor de rest is het wennen , wennen en nog eens wennen.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 08:17
Gandalf68 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:44:
heb hem ook gevonden, maar niet via google, maar in de app layers, gezocht op architectuur ! In ieder geval bedankt !

heb net lopen stoeien met launcherpro, super applicatie , zeker samen met virutual desktop ! met dat laaste moet ik ook stoeien want sommige afbeeldingen zijn groter dan andere (bv 4x1 ) en wil ze eigenlijk uitgelijnd hebben met een kleine zwart rand er om heen, het post je home screen topic maar eens doorspitten !

Verder heb ik geen creditcard, maar kan je via pay pal betalen, dus als ik een pre paid creditcard koop ( 3v prepaid credit card ) moet het wel lukken ?

voor de rest is het wennen , wennen en nog eens wennen.
Als je via paypal kan betalen, dan kan het makkelijker. Tegenwoordig kan je gewoon je rekeningnummer koppelen aan paypal. Bedragen worden dan via automatisch incasso afgeschreven. Erg handig en geen creditcard nodig!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

SD kaart

Ik vermoed zelf dat Adobe Flash Player 10.1 de boosdoener is met 12.40 MB? Want die heeft een update. Ik kan Flash niet verwijderen. Ik heb de applicaties, waarbij het mogelijk is, al naar de SD gezet. Daarbij heb ik ook niet overdreven veel applicaties op mijn Desire :?

Als je Titanium Backup hebt kun je via Menu->Meer->Clean up the Dalvik cache doen. Hij haalt dan alleen de onnodige Apps uit de cache. Dat scheelt soms heel veel. Hoe dat weer veroorzaakt wordt? Geen idee. Boeit (mij) verder ook niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 10:04 . Reden: (mij) toegevoegd, noem het nuancering ]

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-11 18:53
iemand die weet wat voor stylus werkt op de desire?
heb het nodig voor vooral de rekenmachine (wolfram) waar de toetsen echt te klein zijn voor je vingers.

Verwijderd

Ik kom er niet uit! Ik heb hotmail ingesteld als account bij "mail". Echter als ik op mijn pc mijn hotmail lees blijft deze ongelezen in mijn telefoon en andersom. Hoe kan ik dit in godsnaam veranderen? Heb echt alles geprobeerd!

• dommerick
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

Instellen via de exchange functie van hotmail. Even googlen hoe de settings moeten staan.

Heeft geen signature.

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:47
mesm90 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:03:
iemand die weet wat voor stylus werkt op de desire?
heb het nodig voor vooral de rekenmachine (wolfram) waar de toetsen echt te klein zijn voor je vingers.
bijvoorbeeld deze...kost wat..maar ik denk als je ff verder googled vind je deenk ik nog wel andere..

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-11 11:47
Hmm ik heb een vervelend probleem..

Mijn Desire synchroniseert ineens niet meer (van alle dingen die onder accounts & synchroniseren staan)
- Reeds opnieuw gestart (3x)
- Automatische synchronisatie werkt niet (staat aan)
- achtergrondgegevens staat aan
- Handmatige synchronisatie werkt ook niet
- Het 'vernieuwen' in friendstream, agenda of mail werkt ook niet.
- Installeren vanuit de market start ook niet

Iemand die enig idee heeft :-( ?

* Wel gewoon internetverbinding voor de rest
* Launcherpro update bijvoorbeeld wel gewoon mijn facebook/twitter

• madmaus
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:05:
Ik kom er niet uit! Ik heb hotmail ingesteld als account bij "mail". Echter als ik op mijn pc mijn hotmail lees blijft deze ongelezen in mijn telefoon en andersom. Hoe kan ik dit in godsnaam veranderen? Heb echt alles geprobeerd!
Welke mail gebruik je?

Ik heb de stock android mail gedownload en die werkt met push, dan werkt het prima.
Ik zie alleen geen reply teken in mijn pc versie staan als ik via de telefoon antwoord. Maar dat is het enige.

http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html

helemaal onderaan zie je zip bestand met de stock email van Android.

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-11 11:47
Pimpam schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:28:
Hmm ik heb een vervelend probleem..

Mijn Desire synchroniseert ineens niet meer (van alle dingen die onder accounts & synchroniseren staan)
Hmm 'opgelost':
- Skype uninstalled, toen deed die het weer 8)7
Dus of de telefoon stopt met synchroniseren als er minder dan 15 MB vrij is (had nog 14 MB over). Of Skype heeft een hele rare bug...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:41:
Eigenlijk al sinds dat Froyo op mijn Desire staat heb ik last met het scrollen en typen.
Begin het nu eigenlijk wel een beetje zat te worden:)
Als ik wat wil typen neemt hij het zelf over typt zelf wat woorden of springt van abc naar 123.
Bij scrollen blijft die af en toe hangen, als ik het scherm aan en uit zet doet die het erna wel weer maar is natuurlijk niet echt een oplossing.
Iemand oplossing hiervoor? Reset o.i.d
anyone?

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:55
Lijkt me meer een touchscreen issue.. reset zou ik eerst proberen inderdaad

• tiesvts
scherm kalibreren misschien?

Verwijderd

Maar even in de Desire topic, want ik heb een vermoeden dat het aan de telefoon ligt. Ik krijg sinds kort constant de foutmelding dat Launcherpro onverwachts gestopt is. Dit krijg ik zo'n beetje na elke app die ik heb opgestart of na elke handeling die ik heb gedaan. Vervolgens kan je wel weer op home drukken en Launcherpro selecteren, maar het probleem blijft. Ook het switchen tussen m'n homescreens gaat soms bijzonder langzaam en laggy. Even opnieuw opstarten van Launcherpro wil dan wel helpen, maar ook dat probleem komt steeds weer terug.
Net al opnieuw geïnstalleerd, maar krijg gelijk weer een error. Iemand andere ideeën?

Edit: Kwam in een andere topic de tip tegen om wat widgets weg te halen. Blijkbaar kan Launcherpro niet met alles omgaan. Dit zou best kunnen, want ik heb een aantal nieuwe widgets toegevoegd. Gebruikt hier iemand Launcherpro zonder problemen met Palmary weather en/of Pure messenger widget?
Krijg ook heel vaak, als ik hem van het lockscreen afhaal bijvoorbeeld, te zien 'probleem met laden van widget'. Maar dat doet die dan bij allemaal.. Gaat niet helemaal lekker hier :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 01:57 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 18:39
Ik krijg bij die laatste niet-officiële RUU van HTC ook die melding van 'SIMkaart is gewijzigd' niet meer!

• Swennienl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb al vanaf introductie een htc desire. Super toestel, en kon redelijk tegen een stootje. Wel is laten vallen enzo.

Vorige week viel die plat op de grond (scherm omlaag). Dat ik hem oppakte dacht ik gelukkig geen schade. alleen helaas was het interne scherm toch gebarsten. Ik geef het gewoon toe was eigen schuld, dus dat word een kostenpost.

Ik rond gebeld met htc en mijn provider. Die kosten zagen er niet goed uit. Toen langs een lokaal turks telefoonwinkeltje. Voor 90 euro heeft die me scherm vervangen. Heb alleen geen idee wat voor scherm die erin heb gedaan. Ik had een amoled, maar deze is veel helderder. Misschien Slcd....

Maar goed hij werkt weer, en een stuk goedkoper als via de officiële weg doen.

• tiesvts
Swennienl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:12:
......
Maar hoe zit het nu met garantie..die is toch gelijk vervallen nu of niet??

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 14:27
Ik kom er ff niet uit na tijdje zoeken:

Heb sinds een paar dagen ook de Desire en heb wat apps op de sd-kaart gezet. Nu wil ie de apps op de sd-kaart niet meer herkennen (geen ikoontjes onder alle applicaties) en onder het menu Instellingen -> Applicaties laat ie ze ook allemaal zien als iets als com.huppeldepup . Als ik hem connect middels de usb-kabel aan de pc dan is de kaart ook 'gewoon' zichtbaar. De htc ziet de kaart ook en weet dat er iets van 2,8GB vrij is. Alleen op d'1 of andere manier de applicaties die er op staan niet meer. Kan zel wel verwijderen (althans die optie geeft ie, niet geprobeerd).
Ik gebruik de 'normale' 2.2-rom dus geen root en dergelijke.

Anyone een clue?

aka pluim003

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 21:19
DikkieDick schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:54:
Ik kom er ff niet uit na tijdje zoeken:

Heb sinds een paar dagen ook de Desire en heb wat apps op de sd-kaart gezet. Nu wil ie de apps op de sd-kaart niet meer herkennen (geen ikoontjes onder alle applicaties) en onder het menu Instellingen -> Applicaties laat ie ze ook allemaal zien als iets als com.huppeldepup . Als ik hem connect middels de usb-kabel aan de pc dan is de kaart ook 'gewoon' zichtbaar. De htc ziet de kaart ook en weet dat er iets van 2,8GB vrij is. Alleen op d'1 of andere manier de applicaties die er op staan niet meer. Kan zel wel verwijderen (althans die optie geeft ie, niet geprobeerd).
Ik gebruik de 'normale' 2.2-rom dus geen root en dergelijke.

Anyone een clue?
Het is niet toevallig zo dat je je telefoon standaard als diskdrive hebt ingesteld... Dan ziet je telefoon ze sowieso niet meer.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• DikkieDick
mastair schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:58:
[...]

Het is niet toevallig zo dat je je telefoon standaard als diskdrive hebt ingesteld... Dan ziet je telefoon ze sowieso niet meer.
Nee, staat op alleen opladen als ik de USB aansluit. Daar kies ik standaard voor, maar moest iets van en naar de sd-kaart transporteren dus ff als diskdrive onder windhoos en netjes ontkoppeld.
De tip van uitzetten en batterij er uit halen en terugstoppen ook al gedaan.

Of is er ergens een andere instelling die hem standaard op diskdrive zet? En die ik nog over het hoofd zie. ;-)

Even later: ik zie nog iets vreemds. Als je kijkt onder de gegevens van desbetreffende applicaties zie je dat ie aan applicatie 0.0 bytes inneemt en bv. aan gegevens wel de nodige kb's/mb's. Zal er toch ergens een bitje zijn omgevallen?

[ Voor 15% gewijzigd door DikkieDick op 12-11-2010 12:21 ]

aka pluim003

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hallo medetweakers,

Ik heb een vervelend probleem, mijn interne speaker is opeens heel slecht van kwaliteit geworden. Dus heel slecht. Kan de andere gewoon niet goed meer verstaan aan de andere kant van de lijn. Zou een hard reset dit probleem kunnen verhelpen of is dit echt een hardware probleem?

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 22:24

westergas

rikkie_pc

Swennienl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:12:
Ik heb al vanaf introductie een htc desire. Super toestel, en kon redelijk tegen een stootje. Wel is laten vallen enzo.

Vorige week viel die plat op de grond (scherm omlaag). Dat ik hem oppakte dacht ik gelukkig geen schade. alleen helaas was het interne scherm toch gebarsten. Ik geef het gewoon toe was eigen schuld, dus dat word een kostenpost.

Ik rond gebeld met htc en mijn provider. Die kosten zagen er niet goed uit. Toen langs een lokaal turks telefoonwinkeltje. Voor 90 euro heeft die me scherm vervangen. Heb alleen geen idee wat voor scherm die erin heb gedaan. Ik had een amoled, maar deze is veel helderder. Misschien Slcd....

Klinkt goed! Mijn Desire ligt nu nog bij Dynafix maar ik laat hem ongerepareerd retour zenden. Ik ga geen €250(!!) betalen om een display te laten maken :*)

Mag ik vragen waar die Turkse weldoener gevestigd is?

Ps communicatie met HTC en vooral met Dynafix is werkelijk rampzalig.

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 12-11-2010 12:30 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• tiesvts
DikkieDick schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:17:
[...]
Even later: ik zie nog iets vreemds. Als je kijkt onder de gegevens van desbetreffende applicaties zie je dat ie aan applicatie 0.0 bytes inneemt en bv. aan gegevens wel de nodige kb's/mb's. Zal er toch ergens een bitje zijn omgevallen?
En als je de sd opnieuw formateerd, en de apps er opnieuw opzet?

• DikkieDick
tiesvts schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:48:
[...]

En als je de sd opnieuw formateerd, en de apps er opnieuw opzet?
Ik heb het nu opgelost door de applicaties te verwijderen (ze leken ook verdwenen) en ze opnieuw geïnstalleerd, dus zonder formatteren van de sd-kaart. Ik ga eens kijken hoe ie zich nu houdt. We zullen maar zeggen: nieuwigheid. ;-)

Zo nu maar eens een extra usb-kabel bestellen (voor een appel en een ei), want ik dacht dat mijn usb-kabel van de htc-touch wel compatible zou zijn, maar de standaard is toch weer anders. :-(
En 't is niet echt handig elke keer de kabel van werk naar huis en vice versa mee te nemen.

aka pluim003

Verwijderd

DikkieDick schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:07:
[...]

En 't is niet echt handig elke keer de kabel van werk naar huis en vice versa mee te nemen.
Voor wat het waard is; WiFi File Explorer werkt ook erg prettig. Mogelijk kost deze App net zo veel weinig (of zelfs gratis) als een USB-kabeltje.

Edit: Je wilt natuurlijk ook opladen, dat kan die App helaas niet >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 13:15 ]

• tiesvts
DikkieDick schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:07:
[...]
Zo nu maar eens een extra usb-kabel bestellen (voor een appel en een ei), want ik dacht dat mijn usb-kabel van de htc-touch wel compatible zou zijn, maar de standaard is toch weer anders. :-(
De htc touch heeft usb en de desire micro usb..dat gaat niet passen nee..maar elke willekeurige micro usb kabel past wel hoor..
Maar ik geloof dat micro usb de standaard gaat worden ,toch???

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:25
ik lag net echt in een deuk.
Collega heeft een protector ding gekocht voor zijn Desire...oorspronkelijk voor een Iphone 8)7
http://twitpic.com/3652vw
http://twitpic.com/36532p

ok pics zijn niet scherp... maar wat wil je als je in een deuk ligt.

https://d4armory.io/Player/803500

• DikkieDick
tiesvts schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:25:
[...]

De htc touch heeft usb en de desire micro usb..dat gaat niet passen nee..maar elke willekeurige micro usb kabel past wel hoor..
Maar ik geloof dat micro usb de standaard gaat worden ,toch???
En ik maar denken dat de usb van de touch micro-usb heette. ;-)
En dacht ook dat inderdaad micro-usb standaard zou gaan worden. Ach ja, dan maar weer een paar kabeltjes erbij.

aka pluim003

• DikkieDick
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:11:
[...]

Voor wat het waard is; WiFi File Explorer werkt ook erg prettig. Mogelijk kost deze App net zo veel weinig (of zelfs gratis) als een USB-kabeltje.

Edit: Je wilt natuurlijk ook opladen, dat kan die App helaas niet >:)
lol. Nee als dat laatste zou kunnen? Zonnecollector op het scherm of zo. ;-)

aka pluim003

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
DarkY schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:24:
Collega heeft een protector ding gekocht voor zijn Desire...oorspronkelijk voor een Iphone 8)7

Zo, proffesioneel gemod :P

Verwijderd

Eén woord: BRILLANT!!

• tiesvts

Waar heeft die die case gekocht...sjezusss zo wil ik het ook... <+:)

Verwijderd

Hallo, ik heb een HTC Desire, welke ik aan m'n nog aan te schaffen autoradio wil koppelen, om de navigatiestem te kunnen horen over de speakers. Nou lees ik van alles over Parrot kitjes, maar ik hoef niet persee handsfree te kunnen bellen, ik bel / word gebeld, erg weinig, alleen de navigatie stem is zat, kan ik dan toe met een radio/cd/usb speler met Bluetooth? Namelijk liefst zo weinig mogelijk apparaatjes extra. Heb nu een Pioneer 4000, en zou wel weer Pioneer ( 7200 ? ) willen, ook met usb front aansluiting, en cd. Wel lekker makelijk een stickie met muziek namelijk. Iemand ervaring hier mee?

• madmaus
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:43:
Hallo, ik heb een HTC Desire, welke ik aan m'n nog aan te schaffen autoradio wil koppelen, om de navigatiestem te kunnen horen over de speakers. Nou lees ik van alles over Parrot kitjes, maar ik hoef niet persee handsfree te kunnen bellen, ik bel / word gebeld, erg weinig, alleen de navigatie stem is zat, kan ik dan toe met een radio/cd/usb speler met Bluetooth? Namelijk liefst zo weinig mogelijk apparaatjes extra. Heb nu een Pioneer 4000, en zou wel weer Pioneer ( 7200 ? ) willen, ook met usb front aansluiting, en cd. Wel lekker makelijk een stickie met muziek namelijk. Iemand ervaring hier mee?
Volgens mij kan dat alleen als je autoradio/bluetooth carkit A2DP ondersteund.
Ik heb een parrot CK-3100 en daarbij kan het dus niet. Maar de MKi-9200 moet het wel kunnen.

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
Ik heb die case ook.... alleen dan gewoon voor de Desire

http://cgi.ebay.nl/HYDRO-...230ba60248#ht_3642wt_1139

Geef t maar door aan je collega, had hem heel wat gedoe bespaard >:)

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hoe krijg ik een horizontale app list. waarbij ik de apps zelf ook per pagina in kan delen?
Hmm dit maar eens proberen...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=710951

[ Voor 32% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-11-2010 17:55 ]

Verwijderd

Ik heb mijn Desire na 3 weken ter reparatie terug! Ze waren hem eerst kwijt maar nu is hij weer terug en er is iets vervangen.. Helaas wordt er niet bij vermeld wat.. Toch ondervind ik nog steeds het probleem dat als ik op de standbye knop druk de lampjes onderaan blijven branden op de knopjes of vaak tijdens het gebruik de lampjes helemaal niet aangaan of aan en dan weer uitgaan.. Daarnaast wou ik gisteren de vergrendeling eraf halen toen bleef het scherm op zwart en brandde alleen de knopjes onder.. Ik kon niet anders dan de batterij eruit halen.

Zijn er meer mensen met dit probleem?? Ik twijfel eraan om hem weer op te sturen naar HTC..

• DikkieDick
tiesvts schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:15:
[...]

bijvoorbeeld deze...kost wat..maar ik denk als je ff verder googled vind je deenk ik nog wel andere..
Op Ebay 'maar' iets goedkoper: http://cgi.ebay.nl/2-x-ST...es_RL&hash=item27b600ad6a

Denk dat ik die eens ga bestellen. Vind het soms met de vingers ook we lastig. Vooral bij berichten hebben mijn vingers regelmatig de neiging er een toets naast te zitten. ;-)

aka pluim003

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
koekoek2003nl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:08:
Hoe krijg ik een horizontale app list. waarbij ik de apps zelf ook per pagina in kan delen?
Hmm dit maar eens proberen...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=710951
Kan ook met ADW launcher, weet alleen niet of je'm dan ook zelf echt kan indelen.

• tiesvts
DikkieDick schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:29:
[...]

Op Ebay 'maar' iets goedkoper: http://cgi.ebay.nl/2-x-ST...es_RL&hash=item27b600ad6a

Denk dat ik die eens ga bestellen. Vind het soms met de vingers ook we lastig. Vooral bij berichten hebben mijn vingers regelmatig de neiging er een toets naast te zitten. ;-)
en waar ga je dat ding dan steeds laten??

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
DikkieDick schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:29:
[...]

Het kan denk ik nog goedkoper (en smakelijker) http://bit.ly/9e8SCS

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 22:38
Ik heb een sinds een paar dagen een groot batterij probleem, ik haal nu de halve dag niet eens. Ik had voor lief genomen om hem elke keer voordat ik naar bed ging op te laden. Maar dat ik de dag niet meer door kom zonder dat die aan de voeding moet vind ik gewoon te ver gaan!
Maar het rare is ik heb dit probleem eigenlijk uit het niets gekregen van wat ik er van weet. Heb niet echt veel nieuwe dingen geïnstalleerd (alleen de nieuwste flashplayer), want het is gewoon android systeem en mobiele standby wat ruim het meeste opvreet.

En het 2de
En mijn Gmail op mijn telefoon loopt niet synchroon met mijn Gmail op de desktop.
Dat vind ik ook heel vreemd want ik heb nooit aan de instellingen gezeten van me Gmail, en sinds een paar dagen krijg ik gewoon mijn mails niet meer zelfs als ik via gmail op vernieuwen drukt komt die niet binnen.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Joostje123 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:51:
Ik heb een sinds een paar dagen een groot batterij probleem, ik haal nu de halve dag niet eens. Ik had voor lief genomen om hem elke keer voordat ik naar bed ging op te laden. Maar dat ik de dag niet meer door kom zonder dat die aan de voeding moet vind ik gewoon te ver gaan!
Maar het rare is ik heb dit probleem eigenlijk uit het niets gekregen van wat ik er van weet. Heb niet echt veel nieuwe dingen geïnstalleerd (alleen de nieuwste flashplayer), want het is gewoon android systeem en mobiele standby wat ruim het meeste opvreet.
Heb je toevallig net een nieuwe provider en is dat T-Mobile?
Ik heb nl hetzelfde probleem sinds ik daar zit.
Pagina: 1 ... 21 ... 61 Laatste