Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:
  • 39.940 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:39:
[...]

Maar zijn de antwoorden daarop dan niet mede irrelevant, omdat deze dus eenvoudig met google te vinden zijn? Dit omdat ik wel eens twijfel of ik zal reageren op een vraag of reactie die op '0' staat.
Behulpzaamheid mag best beloond worden, zolang de vraag gewoon simpel was en niet offtopic kan het antwoord meestal gewoon als +1 gewaardeerd worden. Alhoewel sommige antwoorden dat ook weer niet waard zijn.
Heel verstandig, had ik beter ook kunnen zijn. En hoewel hij met zijn laatste opmerking uit deze reactie niet helemaal ongelijk heeft, lijkt het mij echter toch redelijk ongewenst ;)
Oh, die kan ook nog wel weg.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mstam schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:45:
[...]

Ik zie je pas een paar dagen op t.net en je kan best wel zeurderig over komen om je gelijk te halen. Dat verklaart ook het hoge off-topic gehalte van je reacties. Net zoals idd 3 of meer posts wijden aan de toelatingseisen van de App Store. Met een beetje gezond verstand zou het in je op moeten komen dat er miljoenen andere mensen op deze aardkloot dezelfde vraag hebben en info dus binnen seconden op google.com te vinden is.
Ik merk dat je nog steeds niet begrijpend kunt lezen mstam, want zoals daar duidelijk staat gaat het mij niet om mijn *eigen* reactie, maar om de antwoorden daarop. Overigens zit ik sinds 2002 op t.net en mijn status was destijds hoog genoeg om te weten dat mijn reacties zeer gewaardeerd werden. Ik ben echter drie jaar geleden gestopt met t.net (fp), omdat ik het fanboy-gehalte op de FP moe was. En ja, jij ben er zoeentje die vaak ergerlijk eenzijdige reacties geeft. Maar dat zul jij ongetwijfeld anders zien, dus die discussie zal eindeloos worden. Overigens ging het mij niet alleen om Apple, ook bij linux/ubuntu, intel/amd, nvidia etc. was het regelmatig raak. Om nog maar te zwijgen over de telkens weer terugkerende loze reacties in elk artikel over Brein of auteursrechten bijv.

Nu na drie jaar ben ik weer even komen kijken, en tot mijn ergernis merk ik dat er helemaal niks is veranderd. Sterker nog, het is nog erger geworden, soms zelfs meerdere keren per dag. Je kunt vrijwel geen bericht over deze onderwerpen openen, of je kunt er zeker van zijn dat je uiteindelijk beland in fanboy-geraaskal. Erg jammer, want dat verpest elke mogelijkheid tot in interessante discussie. Ik vraag mij dan ten einde raad ook af of het niet mogelijk is, om gewoon elke uiting van fanboygedrag (van wie dan ook), flamebaits en trolls onmiddelijk te verwijderen, voordat er (geheid) weer een 'rel' ontstaat. Ik besef me ter dege dat dit een zware vorm van censuur is, maar op de kant die het nu dreigt op te gaan is ook zeer onwenselijk. Het is al jaren hetzelfde liedje en bovendien zal het alleen maar nóg erger worden, zeker nu Apple steeds vaker in het nieuws komt. Of ben ik de enige die vindt dat dit zo niet langer meer kan, en er eindelijk eens maatregelen tegen genomen moeten worden? Ook goed, maar dan weet ik tenminste hoe het ervoor staat.
Hoewel mijn vingers soms jeuken om fanboygedrag genadeloos de kop in te drukken, denk ik dat ik er wellicht verstandiger aan doe om t.net wederom te laten voor wat het is. Ik heb hier lang genoeg plezier gehad, en word wellicht te oud om mij met dit soort kinderachtige en tijdverspillende discussies bezig te houden. Jammer, maar ik vrees dat er waarschijnlijk tóch niets aan te veranderen valt.
Dirk schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:47:
[...]

Behulpzaamheid mag best beloond worden, zolang de vraag gewoon simpel was en niet offtopic kan het antwoord meestal gewoon als +1 gewaardeerd worden. Alhoewel sommige antwoorden dat ook weer niet waard zijn.
Bedankt Dirk, aan dit antwoord heb ik tenminste wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dakreal in 'nieuws: CES: LG en T-Mobile kondigen G-slate met Android 3.0 aan'

Ik zie zelfs een -1 mod, doe ik iets verkeerd? dit lijkt mij gewoon On-topic namelijk.
Dat was iig de intentie van het reageren.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37

botoo

💀 too old to die young

@Dakreal: -1 is niet correct, maar verder dan een 0 kom ik ook niet, in je post staat immers niets wat voor een ander de moeite van het lezen waard is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:32:

Verder: Verwijderd in 'nieuws: Mac Store voor OS X bevat duizend applicaties bij opening'

Die modpunten interesseren me helemaal niets, maar ik ben toch wel benieuwd hoe de antwoorden op mijn blijkbaar offtopic vragen opeens wél ontopic kunnen zijn ;)
Dirk schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:05:
Jouw vragen zijn niet offtopic, ze zijn irrelevant: eenvoudig met google te vinden. Dus ze staan terecht op 0.
Ook al is iets met Google te vinden dan maakt het een reactie nog niet irrelevant, met dat argument is vrijwel alles irrelevant omdat het antwoord ongetwijfeld met Google te vinden is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dakreal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:28:
Dakreal in 'nieuws: CES: LG en T-Mobile kondigen G-slate met Android 3.0 aan'

Ik zie zelfs een -1 mod, doe ik iets verkeerd? dit lijkt mij gewoon On-topic namelijk.
Dat was iig de intentie van het reageren.
Dat jij nog geen nuttig doel hebt voor een tablet is voor niemand echt interessant. Evenmin de reactie dat je het er indrukwekkend uit vind zien. Om deze redenen heb ik ook een score van 0 uitgedeeld. De post doet niet echt ter zake: irrelevant.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:04:
even weggehaald zodat ik beter kan reageren.
naar mijn mening is het inderdaad wel eens vervelend hoe het fanboy gehalte KAN wezen. gelukkig heb ik veel erger meegemaakt (op andere fora) en was het mede mijn reden om voor tweakers te kiezen omdat mensen nog redelijk humaan met elkaar omgaan (besides the trolls)

ik ben van mening dat als je een nieuwtje intressant vindt en je wilt er op reageren, dat het iets inhoudelijks moet voorstellen. dat kan al heel makkelijk in 2 regels. nieuws wat je niet intressant genoeg vindt om op te reageren, doe je dan ook niet. ik heb vooralsnog geen enkel probleem om op de FP te kijken. ja, ik zie ook de fanboys/flames/trolls, maar zolang je daar doorheen kijkt, is het best wel goed toeven. ik besef wel dat er 10 tallen mensen zijn die hier meer moeite mee hebben, maar ik vraag mij dan af: wordt je werkelijk persoonlijk beledigd als iemand kritiek (en goede) uit op een Apple/Android?

daarnaast is men (hopelijk) druk bezig met het nieuwe moderatiesysteem die het Fipogedrag en de vele trollen in ieder geval beter de kop in moet gaan drukken. ik weet niet wanneer deze arriveert, dat moet je van een modje vernemen denk ik zo. het trollen zal je nooit helemaal stoppen, maar je kan er zelf, zoals ik hierboven beschrijf, wel wat aan doen, en dat is gewoon negeren. als je goede reacties geeft, wordt dat ook zeker gewaardeerd.

en tja, Irrelevant is vooral bedoeld voor dingen die je met 1 google term ook zo te pakken heeft. het is kennis, die elke tweaker min of meer kent.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
botoo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:26:
[...]

[...]

Ook al is iets met Google te vinden dan maakt het een reactie nog niet irrelevant, met dat argument is vrijwel alles irrelevant omdat het antwoord ongetwijfeld met Google te vinden is.
Hangt er een beetje vanaf, als iets heel makkelijk te vinden is op google vind ik de vraag irrelevant, als het daarentegen wat moeilijker is dan kan een vraag een +1 krijgen

bevoorbeeld: (gaat nu eventjes niet over elektronica maar ik wou een simpel voorbeeld :p en ja ik studeer geologie vandaar)
Waar ligt de Vesuvius? = 0
Gewoon rap intikken op google en je krijgt : Wikipedia: Vesuvius (vulkaan)

Wat is de samenstelling van de magma van de vesuvius? = +1
Is een vaag die je niet zo makkelijk zult vinden in google.

Het is en blijft relatief subjectief, maar er zijn zo van die vragen die irrelevant kunnen zijn, hoeveel is 1+1 of hoeveel is 2354633446*564546/13423345 + 435^356.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bor de Wollef schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:29:
[...]

Dat jij nog geen nuttig doel hebt voor een tablet is voor niemand echt interessant. Evenmin de reactie dat je het er indrukwekkend uit vind zien. Om deze redenen heb ik ook een score van 0 uitgedeeld. De post doet niet echt ter zake: irrelevant.
Oki :) Fair enough, hou ik daar de volgende keer even rekening mee.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

zat ff een beetje wat nieuws en reacties te lezen, toen ik deze zag.
4 mensen hebben 'm op +3 gemoddereert
lijkt me op z'n hoogst een 0, heb er zelf -1 van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

+1 wat mij betreft. Netto staat de post nog op 0 dus wie nog wat puntjes over heeft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Staat nu op +1!
Die reactie die godofal aanhaalt mag weleens bekeken worden. Die 4x +3 is duidelijk mismodden en hij kan nog flink wat -1's gebruiken om effectief op -1 te komen!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

hij staat nu effectief op -1, met 30 -1's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:22
godofal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:21:
hij staat nu effectief op -1, met 30 -1's :P
Hij stond toen zelfs nog op 0. * Manuel heeft de winnende -1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

k1n8fisher schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:17:
Staat nu op +1!
Die reactie die godofal aanhaalt mag weleens bekeken worden. Die 4x +3 is duidelijk mismodden en hij kan nog flink wat -1's gebruiken om effectief op -1 te komen!
Helemaal mee eens. Die +3's zijn overduidelijk opzettelijke "mee eens" mismods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49
Wat moet je nou met zo'n reactie:
Hij ziet er mooi uit. Nu nog de prestaties, want voor de looks geef je geen 40+ euro uit aan een koeler :)

edit: Wat ik specifieker bedoel, is dat in deze prijsklasse de koeler zich moet gaan onderscheiden op basis van prestatie, omdat deze al gedomineerd word door uitstekende producten als de Scythe Mugen, TRUE-120, Megahalems of Venomous-X.

edit: goed zo mods, meteen fipo bashen.
Als eerste staan, met een oneliner beginnen (-> sterk de verdenking van first-post willen halen. Inhoudelijk niet zo sterk. nulletje ?)

Daarna uitbreiden, al iets beter, een ééntje ?

Daarna nog ff afgeven op het modsysteem, een min-eentje ?

Ik weet het niet meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 15:04
Als er geen edit: had gestaan was het een keurige -1. Zeker de reactie op het modereren daarna maakt het voor mij een -1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:59

ObAt

Loading...

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

initieel nutteloos: 0
na edit wat beter (mogelijk al aangestipt door de latere reacties maar dat is niet na te gaan), maar vooruit +1 ontopic is haalbaar, helaas zet 'ie de stemming er gelijk goed in door te gaan mod-bashen waardoor mijn eindscore een fraaie -1 is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mensen die graag van hun modrechten af willen? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
__1337__ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:14:
Als er geen edit: had gestaan was het een keurige -1. Zeker de reactie op het modereren daarna maakt het voor mij een -1 :).
botoo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:17:
[...]

initieel nutteloos: 0
na edit wat beter (mogelijk al aangestipt door de latere reacties maar dat is niet na te gaan), maar vooruit +1 ontopic is haalbaar, helaas zet 'ie de stemming er gelijk goed in door te gaan mod-bashen waardoor mijn eindscore een fraaie -1 is.
Inmiddels komen de min-ééntjes een beetje los, en voel ik me toch wat gesterkt in mijn idee. Dank u voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
amsterdam-ali in nieuws: 'CES: Zalman toont nieuwe high-end cpu-koeler'

6x +1?

Maximaal 0, maar meer -1 in mijn ogen. Òf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BruceLee in 'nieuws: VS verzoekt Twitter om informatie WikiLeaks-activiste'

Domme vergelijking met WO2 (Gestapo), dan heb je écht geen verstand van wat dat voor organisatie was... -1 lijkt me? Iig in zijn huidige vorm.

drdelta in 'nieuws: Tunesië hackt mailaccounts activisten'

Een 0 lijkt me beter dan de +1 die hij nu heeft... beetje denigrerende opmerking.

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 08-01-2011 09:11 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 07:34:
BruceLee in 'nieuws: VS verzoekt Twitter om informatie WikiLeaks-activiste'

Domme vergelijking met WO2 (Gestapo), dan heb je écht geen verstand van wat dat voor organisatie was... -1 lijkt me? Iig in zijn huidige vorm.
Yep, -1 it is. Hij heeft nog wel wat punten nodig om op -1 te komen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:23
wildhagen schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 07:34:

drdelta in 'nieuws: Tunesië hackt mailaccounts activisten'

Een 0 lijkt me beter dan de +1 die hij nu heeft... beetje denigrerende opmerking.
Heeft zelfs een +2 gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: VLC-app uit mobiele App Store verwijderd'

Als ik daar commentaar op geef in het topic, wordt dat vast als 'ongewenst' gezien. Dus doe ik het maar hier ;)
Als ik in de disco met mijn Samsung galaxy s bezig ben zie ik anders steeds dames op me afkomen. Op een afstand van 1,5 a 2 meter hebben ze echter door dat het geen iPhone is en doen ze een uitwijkende manoeuvre.
Hij is grappig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:33:
Verwijderd in 'nieuws: VLC-app uit mobiele App Store verwijderd'

Als ik daar commentaar op geef in het topic, wordt dat vast als 'ongewenst' gezien. Dus doe ik het maar hier ;)

[...]

Hij is grappig _/-\o_
Ja en wat wil je er nu voor een +1? Dat is hij niet waard. Hij staat op 0 en volgens mij hoort hij daar ook, ookal kun je hem op -1 zetten (maar doordat hij 'grappig' is een 0 voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Grappig +1 mag ook wel. Dergelijke reacties zijn haast niet objectief te beoordelen, dus zolang er geen flames inzitten kan het -1 onzin, 0 normaal, +1 grappig zijn.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Kixtart schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:31:
Grappig +1 mag ook wel. Dergelijke reacties zijn haast niet objectief te beoordelen, dus zolang er geen flames inzitten kan het -1 onzin, 0 normaal, +1 grappig zijn.
Nu ja ik vind hem niet echt grappig, zelf niet glimlach grappig.

Is deze Gryphon12321 in 'nieuws: CES: Samsung toont 27"-monitor die draadloos met laptop verbindt' niet meer dan ongewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die user mag nagekeken worden. Kijk eens naar zijn reacties... 99 procent is slechts die ene (altijd dezelfde) link, zonder verdere tekst erbij.

Linkspammer...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
16 reacties verwijderd.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietrKempy schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:00:
[...]

Ja en wat wil je er nu voor een +1? Dat is hij niet waard. Hij staat op 0 en volgens mij hoort hij daar ook, ookal kun je hem op -1 zetten (maar doordat hij 'grappig' is een 0 voor mij)
Nee, ik wou alleen maar zeggen dat 'm grappig vond, meer niet ;) Want in het topic zou dat ongewenst zijn. Overigens mis ik idd. de '+1 grappig' (net als de overige beschrijvingen bij een waardeoordeel), maar die discussie laat ik maar achterwege. Want hoe leuk een grap ook is, er zal altijd wel een Tweaker zijn die er niks aan vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

PietrKempy schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:00:
[...]

Nulletje imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, duidelijke -1. Die 5x +1 is ook wel als modmisbruik te kwalificeren imho, een +1 is niet te verdedigen voor die reactie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waarom is dit een +1? Imho gewoon een irrelevant dus 0.

Ventieldopje in 'meuk: Vispa 0.5.6'

[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 09-01-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
wildhagen schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:18:
Idd, duidelijke -1. Die 5x +1 is ook wel als modmisbruik te kwalificeren imho, een +1 is niet te verdedigen voor die reactie.
Mensen die hier een +3 voor geven, die staan gelijk wel op een zwarte lijst ofzo, gok ik ? Dan heb je het toch niet helemaal begrepen :p

[ Voor 21% gewijzigd door Carpento op 09-01-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kan een powermod hier eens naar kijken:

nieuws: Britten werken aan 'onzichtbare' tank

Een en al modder gegooi en offtopic geneuzel aan het begin van het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:47
Die hele serie reacties mogen van mij wel weg:

lucasio in 'nieuws: Britten werken aan 'onzichtbare' tank'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Was al weg net voor je het hier postte (en ben het er helemaal mee eens, ging werkelijk nergens meer over) ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
:w

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Ik voelde dat er iets aangedaan ging worden :p

trouwens over dat topic: reacties die puur over tanken gaan en de toepassing ervan zijn een +1, maar echt niemand heeft het over de techniek, dat topic heeft op dit moment 201 racties en ik ben nog geen enkele +2 waardige reactie tegen gekomen en maar een paar -1's... moeten we hier dan wat losser moddereren of gewoon zo verder doen?

Verwijderd in 'nieuws: Britten werken aan 'onzichtbare' tank' deze mag trouwens op 0 volgens mij of er zijn er veel misgemoddereerd (en ja hij is afgezaagd maar toch)

oei oei gerefreshd , er zijn zo wel een paar reacties die voor mij gewoon op 0 mogen
sjaool in 'nieuws: Britten werken aan 'onzichtbare' tank'
Habana in 'nieuws: Britten werken aan 'onzichtbare' tank'
Verwijderd in 'nieuws: Britten werken aan 'onzichtbare' tank'

[ Voor 52% gewijzigd door PietrKempy op 09-01-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

De eerste 2 mogen van mij wel een 0, maar ik begrijp die laatste letterbrei niet echt. Die heeft van mij dus een -1 onleesbaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe lezen jullie deze dan (uit de 2e post):
Haha de techniek word al toegepast, goed gecamoufleerde zuurpruim actief
De "zuurpruim" lees ik namelijk als geklaag over moderatie. Ik heb -1 gegeven en de andere posts ook omdat het allemaal wel heel erg offtopic ging in die thread. Zo erg zelfs dat Dirk in moest grijpen...

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 09-01-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Bor de Wollef schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:43:

De "zuurpruim" lees ik namelijk als geklaag over moderatie.
Maar ergens ook wel weer origineel verpakt ;) Heb er in eerste instantie een -1 voor gegeven en 10 seconden later veranderd in een 0. Tis maar net hoe streng je wilt zijn. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Bor de Wollef schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:43:

[...]

De "zuurpruim" lees ik namelijk als geklaag over moderatie. Ik heb -1 gegeven en de andere posts ook omdat het allemaal wel heel erg offtopic ging in die thread. Zo erg zelfs dat Dirk in moest grijpen...
Dat laatste heeft ie geëdit nadat ik hem gemod had, nu dus ook een -1 gegeven. hebben hem wel 20 x +1 gegeven dus deze Habana in 'nieuws: Britten werken aan 'onzichtbare' tank' moet nog heel veel -1'tjes krijgen

@pcgek: goed verpakt of niet het blijft op de verkeerde plaats en ongewenst. maakt niet uit hoe je het verpakt.

[ Voor 7% gewijzigd door PietrKempy op 09-01-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:56:
[...]

Maar ergens ook wel weer origineel verpakt ;) Heb er in eerste instantie een -1 voor gegeven en 10 seconden later veranderd in een 0. Tis maar net hoe streng je wilt zijn. :)
Origineel verpakt blijft geklaag over moderatie. Dat is gewoon geen 0.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 09-01-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ach,echt klagen over de moderatie zie ik hem niet doen. ''goed gecamoufleerde zuurpruim actief'' Heeft ook nog raakvlak met het artikel,daarom ik vind hem wel grappig :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:46

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Door elley, maandag 10 januari 2011 09:55

Voor porno applicaties lijkt me dit wel leuk, Kan de applicatie zien wanneer je sneller / trager masturbeert enzo en de content daarop aanpassen. Kan het programma ook zichzelf automatisch uitschakelen als je moeder aan de deur staat en je in 7 haasten je broek weer aantrekt.
Dit lijkt mij totaal geen must-read en eerder ongewenst?

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:19
Waar is die te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elley in 'nieuws: Ballmer: uiteindelijk gaan we Kinect naar pc brengen'

daar is die te vinden (ik vond hem wel grapig niet vol met info maar wel grapig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hehe vind hem ook wel grappig op zich, ik zal hem op 0 gooien denk ik.
Alles boven de 0 is iig vragen om speciale aandacht lijkt me

[ Voor 30% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-01-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Ben je veel te laat mee: reacties kunnen maar tot 48u na het plaatsen gemod worden, er is maar 2 keer gemod geweest of iemand met een 2x weging. Dat item is trouwens een beetje te weinig gemod geweest ik zie veel reacties waar dus maar 2x op gemod is... Als je er wat vroeger mee komt kan er nog iets aan veranderd worden maar nu dus niet meer.

zeer ongespaste reactie: Verwijderd in 'meuk: BorderMaker 5.0' de gebruker mag volgens mij wel op zijn vingers getikt worden.

[ Voor 14% gewijzigd door PietrKempy op 10-01-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Pro-mods kunnen dat toch nog gewoon ging ik van uit?
Ik zei het juist niet gelijk, omdat ik dacht dat de rating misschien nog wel zou bijtrekken mettertijd, vind het anders ook zo zeurderig overkomen :)
Item was idd beetje weinig gemod.

[ Voor 7% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-01-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Als je degenen die die reactie een 0 geven meningmods noemt ben ik er ook 1 van ;) Al met al is de bijdrage ervan niet echt groot, terwijl er verder niets mis mee is. Een 0 is overigens nog geen verkeerde score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dcm360 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:47:
[...]

Als je degenen die die reactie een 0 geven meningmods noemt ben ik er ook 1 van ;) Al met al is de bijdrage ervan niet echt groot, terwijl er verder niets mis mee is. Een 0 is overigens nog geen verkeerde score.
Als ik naar ]Byte[ in 'nieuws: CES: Asus toont HD 6970 met speciale koeler en 6 video-uitgangen' kijk, dan snap ik niet waarom deze +1 krijgt en de mijne off-topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Dakreal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:04:
[...]

Als ik naar ]Byte[ in 'nieuws: CES: Asus toont HD 6970 met speciale koeler en 6 video-uitgangen' kijk, dan snap ik niet waarom deze +1 krijgt en de mijne off-topic is.
Het hangt ook af van hetgeen dat er in het artikel staat. Aangezien je hier naar een reactie bij een ander artikel linkt ter referentie is het een beetje appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Vind die 0 eigenlijk wel terecht want ik begrijp niet goed waarom je de 6870 aanhaalt. Misschien een foutje van je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Dakreal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:04:
[...]

Die mag dan ook op 0 ;) vindt die van jou een twijfel geval maar geef hem zelf ook een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Wat maakt je reactie de moeite van het lezen waard? In het artikel zelf word al uitgelegd wat voor gevolgen 1GB kan hebben, de mogelijke (gegokte) verkoopprijs is al eerder genoemd en dat jij liever voor iets anders kiest is ook niet bijzonder interessant voor de lezer.

Wmb is een 0 een prima score.

Dat de reactie van ]Byte[ op +1 staat (stond?) is wmb ook onjuist.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeplift
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08-2022
KoudeAardbei in 'nieuws: 'Gegevens miljoenen Vodafone-klanten in Australië liggen op straat''

Ik weet niet wat er eerst stond, maar na de edit mag deze toch eerder op 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
pcgek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:21:
[...]

Vind die 0 eigenlijk wel terecht want ik begrijp niet goed waarom je de 6870 aanhaalt. Misschien een foutje van je? :)
Was idd een typo :p is de 6970 dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Marten in 'nieuws: Ballmer: uiteindelijk gaan we Kinect naar pc brengen'
Geen +3 waard ook al moest ik er om lachen ;)
A check is required

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Kan wmb op -1, woorden als masturberen zie ik toch liever niet op de FP. Post heeft verder ook geen inhoud trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Na de edit is het niet meer dan een -1 ipv een 0 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Die zijn vermoedelijk gegeven voor de edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

pcgek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:51:
Kan wmb op -1, woorden als masturberen zie ik toch liever niet op de FP. Post heeft verder ook geen inhoud trouwens.
Masturberen is niet zo erg. Is een duidelijk, net woord. Beter dan aftrekken, fappen of sjorren imho!
De post is verder ook alleen maar een grapje en dat is duidelijk zat om hem op de 0 te laten staan. -1 is een beetje zwaar aangerekend!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

k1n8fisher schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:55:
[...]

Masturberen is niet zo erg. Is een duidelijk, net woord. Beter dan aftrekken, fappen of sjorren imho!
De post is verder ook alleen maar een grapje en dat is duidelijk zat om hem op de 0 te laten staan. -1 is een beetje zwaar aangerekend!
Ik vind het ongepast maar dat is mijn mening. :)

Hier een drietal reacties die wel heel positief zijn maar ik kan er eigenlijk geen woord uithalen wat ook maar enigzins meerwaarde naast het artikel bied. Mijn +1 vinger begon er iig niet van te jeuken.

Nieknikey in 'nieuws: Antec breidt Gaming-serie uit'
MoiZie in 'nieuws: Antec breidt Gaming-serie uit'
dewil1990 in 'nieuws: Antec breidt Gaming-serie uit'

[ Voor 21% gewijzigd door pcgek op 10-01-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:00:
[...]
Hier een drietal reacties die wel heel positief zijn maar ik kan er eigenlijk geen woord uithalen wat ook maar enigzins meerwaarde naast het artikel bied. Mijn +1 vinger begon er iig niet van te jeuken.

Lastig: ik vind zowel 0 als +1 verdedigbaar. Ik heb +1 tjes uitgedeeld.

Hier heb ik dan weer niets mee: warhamstr in 'nieuws: Antec breidt Gaming-serie uit'

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 10-01-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik mis gewoon een klein beetje onderbouwing in die reacties waarom de posters dat vinden,vandaar mijn nulletjes. Die je nu aanbrengt had ik al op -1 :)

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 10-01-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:20:
Ik mis gewoon een klein beetje onderbouwing in die reacties waarom de posters dat vinden,vandaar mijn nulletjes. Die je nu aanbrengt had ik al op -1 :)
Die onderbouwing ontbreekt inderdaad en dat is gelijk de reden dat ik de posts ook wat lastig te modden vind. Ik heb +1 gegeven omdat ik niet te streng wil zijn. Een 0 kan ik ook prima begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
pcgek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:00:
[...]

Ik vind het ongepast maar dat is mijn mening. :)

Alle drie bespreken ze op een bepaalde (beperkte) manier het product. Wat mij betreft mogen die op +1. Een 0 is verdedigbaar, maar een +1 lijkt me zeker geen mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeplift
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08-2022
Bor de Wollef schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:41:
[...]

Na de edit is het niet meer dan een -1 ipv een 0 imho.
Mja inderdaad, een -1 was nog passender :)

Maar nu is er weeral een edit (KoudeAardbei in 'nieuws: 'Gegevens miljoenen Vodafone-klanten in Australië liggen op straat'' dus).

Moderatie weer veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze post van mij is imho niet offtopic maar een directe reactie op de post ervoor:

Bor in 'meuk: TeamViewer 6.0 build 9947'

Het is zeker geen briljante post maar een (krappe) +1 moet het imho toch wel kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat mij betreft niet. De enige reden die ik kan bedenken om de post weer te editen is het beinvloeden van de moderatie. Ik scoor hem in ieder geval niet opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Bor de Wollef schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:36:
Deze post van mij is imho niet offtopic maar een directe reactie op de post ervoor:

Bor in 'meuk: TeamViewer 6.0 build 9947'

Het is zeker geen briljante post maar een (krappe) +1 moet het imho toch wel kunnen halen.
Er was wel 1 beginner die een reactie van gisteravond gemod had op een 0....

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

RoD schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:20:
[...]

Alle drie bespreken ze op een bepaalde (beperkte) manier het product. Wat mij betreft mogen die op +1. Een 0 is verdedigbaar, maar een +1 lijkt me zeker geen mismod.
Ben het met je eens dat het niet echt nodig was om ze hier onder de aandacht te brengen, maar het valt me op dat er al snel +1 word gegeven voor positief getinte reacties. 3 of 4 keer positief zijn in 1 of 2 zinnen, zonder daar ook maar 1 woord van onderbouwing bij te doen, maakt nog geen +1. Het blijft daardoor een aaneenschakeling van nullen. Iemand die zich negatief uitlaat, zonder onderbouwing, krijgt veel sneller een 0 aan zijn broek.

Maar misschien was ik wel te veeleisend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

TelefoniQ heeft er een handje van om z'n (snel geplaatste) posts te editten, je zou bijna denken dat 'ie het belangrijk vind om als eerste te posten.
Hij mag van mij editten wat 'ie wil, ik blijf niet bezig om de moderaties op zijn posts aan te passen.
* botoo laat de -1 gewoon staan.
Continue editten is wmb ongewenst omdat het de leesbaarheid van een thread beslist niet ten goede komt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
De laatste paar reacties lijken daar inderdaad op te duiden. Ik hou het in de gaten :) Editten op die manier en met dat doel is inderdaad zeker niet gewenst.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySee89 in 'nieuws: Minister Opstelten wil kentekengegevens vier weken opslaan'

Lijkt mij ongewenst. Laten we alsjeblieft niet afglijden tot het niveau van de Elsevier Frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Met een portie gezeur erachteraan, dus maar getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Durf het bijna niet te vragen maar mag deze wel op 0? ;)
Verwijderd in 'nieuws: AMD schuift directeur Dirk Meyer aan de kant'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Het is inderdaad leuk om te lezen, maar als boodschap inderdaad niet meer waard dan een 0. Mee eens :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:02:
Met een portie gezeur erachteraan, dus maar getrashed.
He did it again. Amnesia of recalcitrant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Bedankt voor 't melden en foetsie. Even in de gaten houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Een +2 op die reactie nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mstam in 'nieuws: Apple kondigt cdma-variant iPhone 4 aan'

Was het posten van IRC-logs niet verboden? O-)

Afgezien daarvan lijkt het mij zeer *onwenselijk* om, in nota bene een Apple-topic, hoofdzakelijk een log te posten van iemand (slechts één enkel persoon) die een negatieve _persoonlijke_ mening heeft ten opzichte van Android, wat gezien de posthistorie van deze user, mijns inziens geen enkel ander doel dient dan als (verkapte) trol, waarbij vooral die laatste zin, gevolgd door een knipoogsmiley, mij in dat vermoeden doet sterken ;)

Edit: En gezien de reacties, lijk ik niet de enige te zijn die er zo over denkt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 21:56
Ik weet het dat dit pijnlijk is voor velen, echter is het een mening mbt AT&T, Verizon en de iPhone van iemand die al 9 jaar in de US woont. Dus niet een 2x -1 waard.

mstam in 'nieuws: Apple kondigt cdma-variant iPhone 4 aan'

En dit zeker niet +2

resma in 'nieuws: Apple kondigt cdma-variant iPhone 4 aan'

Puur meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Stoney3K in 'nieuws: Apple kondigt cdma-variant iPhone 4 aan'

Ik loop hier genuanceerd te bekritiseren dat het artikel zelf wel een beetje netter mag, maar toch wordt er een -1 op gegooid. Een 0 kan ik begrijpen, omdat het een meta-discussie betreft, maar -1 (ook op mijn reactie van 3 alinea's) is gewoon omdat mensen liever geen kritiek horen. -1's horen er te zijn voor trolls, one-liners en flames, niet voor off-topic informatie die netjes verwoord is.

Het feit dat Verizon een iPhone verkoopt die CDMA doet, op zich een prima feit om nieuws over te leveren. Maar niet zodanig dat het een heilpraatje van Verizon, voor Verizon wordt, want dan valt het een beetje weg in de ruis.

Ik stoorde me daarom ook niet aan de headline an sich. Wel aan het oeverloos reclameverhaal wat Verizon eromheen gooit.

[ Voor 9% gewijzigd door Stoney3K op 11-01-2011 18:58 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Topicstarter
Aangezien jij je hier al meldt, hoef ik je het volgende standaardmailtje ook niet meer te sturen:
Een van de Frontpage Admins of PowerModerators zag deze reactie ([URL]) van jou staan. Je maakt hierin een opmerking over de kwaliteit of inhoud van het nieuws- of meukbericht. Dit soort commentaar hoort echter niet op de frontpage thuis, maar in Geachte Redactie (Geachte Redactie) op het forum. Dat forum wordt bijgehouden door meerdere crewleden en zij zullen met plezier een en ander toelichten of fouten corrigeren.

Een reactie op de frontpage met daarin commentaar over de vorm van het nieuws, wordt niet gewaardeerd. Het reactiesysteem is namelijk bedoeld voor inhoudelijke discussies over het nieuws- of meukbericht.
Hopelijk snap je dan ook waarom er nogal streng op dergelijke reacties wordt gemod. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 11-01-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Dirk schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:09:
Aangezien jij je hier al meldt, hoef ik je het volgende standaardmailtje ook niet meer te sturen:

[...]

Hopelijk snap je dan ook waarom er nogal streng op dergelijke reacties wordt gemod. :)
Misschien trouwens wel zo netjes om dat ook in de
moderatie FAQ te vermelden dan, zodat andere mensen ook weten dat het voeren van meta-discussies op de pagina zelf niet erg zinvol zal zijn, maar zoiets meer in GR hoort.

Gezien ik zelf al wist dat ik een meta-discussie aan het voeren was, zou ik hier ook nooit een +1 verdedigen in plaats van een 0 (of reageren op moderaties ín de thread), maar een -1 geef ik zelf over het algemeen alleen voor serieus klootzak-gedrag. :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rupie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:41:
[...]

Er was wel 1 beginner die een reactie van gisteravond gemod had op een 0....
Kan kloppen maar aangezien er weinig gemod is bij die meukpost (er staan nog steeds unmodded posts van gisteren bv) is het beter het aan te geven wanneer het nog aangepast kan worden toch ipv achteraf wanneer het te laat is.

Ik vind deze best denigrerend over komen trouwens: kiang in 'nieuws: Apple kondigt cdma-variant iPhone 4 aan' (apple oogkleppen bv)

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 11-01-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Die mag nog wel even verder door naar de -1. Zo zwaar (zoveel tekst) op de man heb ik al een tijdje niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:38:
[...]

Ik vind deze best denigrerend over komen trouwens: kiang in 'nieuws: Apple kondigt cdma-variant iPhone 4 aan' (apple oogkleppen bv)
En bovendien nog taalkundig onjuist: 'anti-Apple-oogkleppen', dat je dus alles ziet, behálve Apple. Dan heb je dus geen oogkleppen op, maar meer iets van een filter ofzo ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.